Ik heb nu gwn een slecht Lileep als buddy, omdat ik maar 18 candies van heb ofzo en ff niet weet welke andere ik als buddy moet nemen.
Wel een lelijk beest(?) is dat
Wel een lelijk beest(?) is dat
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Leeg - Sinds 20180907
Die schilder is Smeargle. Heb je van gen 2 wel Corsola? Zo ja, dan ben ik jaloers.Eek2nd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:40:
Ik heb er 3 gevangen, maar 1 bewaard blijkbaar.
Beldum kwam best wel vaak voorbij en heb 1 Metang, Metagross nog niet geevolueerd
Wat ik nooit zie is Bagon, heb er 1 op vakantie gezien en dat was t, gelukkig wel paar uit eieren.
Gen 1 mis ik alleen Tauros nog
Gen 2 Heracross en nog niet uitgebrachte (Celebi en die schilder?)
Gen3 Mis ik nog niet in NL uitgebrachte en wat evolves, maar op Lileep na heb ik voor alles genoeg snoepjes
Afgelopen maand was ik op vakantie in Sri LankaAutofan1985 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:54:
[...]
Heb je van gen 2 wel Corsola? Zo ja, dan ben ik jaloers.
Het Moederdagkado (2 stuks) is onderwegChillz schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:21:
[... ging over Go-tcha ...]
Idem
2 stuks dan. 1 voor de vrouw, 1 voor mijzelf.
Binnenkort misschien toch maar doen. Of als moederdagcadeautje ofzo
Leeg - Sinds 20180907
Ja die dus..Autofan1985 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:54:
[...]
Die schilder is Smeargle. Heb je van gen 2 wel Corsola? Zo ja, dan ben ik jaloers.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Eek2nd op 02-05-2018 16:25 ]
Is dat ook de volgorde die je gebruikte? Zo ja: schuif dan als de sodemieter die Espeon naar voren!xienator schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:30:
Gisteren solo een Hitmonlee gedaan enkel ik haalde het gewoon niet binnen de tijd kwam echt een paar seconde te kort.
Mewto level 40, Lugia level 40, Lugia level 45, Espeon level 40
Die Espeon had nauwelijks damage.
Zou het met een betere team samenstelling wel lukken? Alle attacks waren super effective.
Nu met die extra punten voor de gyms gaat het wel lekker rap om ze goud te maken!
Moet er nog 4 en die zijn nu allemaal ruim oven de helft.
Nog iets van 40k XP voor level 40.
Alle Pokemons die te vangen zijn gevangen en rond de 430k aan stardust.
Nu een Kygore aan het uppen met rare candy zit rond de 3100 CP en kan max net geen 4000 worden. Dus daar moet nog wel wat candy in
Maar goed wat moet ik na dit event gaan doen? Ik zoek goede suggesties
Beldums zitten in 10 km eieren. Heb al een Metagross alleen doordat ik wat 10 km eieren had, en door een van de vorige events kreeg ik daar een sh*tload aan candies bij.Chillz schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:25:
* Chillz heeft ook Lileep als buddy
(28 candy tot nu toe en ik vind het vooralsnog zonde rare candy in te zetten)
Wat ik verder nog als enige nodig heb (afgezien van Regionals, Legendaries en niet uitgebrachte) is Metagross.
Beldums zie ik nooit ergens, en blijkbaar komen ze bij mij ook niet uit eieren
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Voor een level 3 solo heb je niet perse 100% nodig, een Machamp kan ik aan met mijn squad, en heb niks daar van op level 40 zitten en zitten tussen de 80 en 100%.Megalodon86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:14:
Ik doe zelf geen solo's, heb altijd een 2de accountje erbij, maar ik kan me voorstellen dat je bij een solo T3 raid toch echt 100% voor hoogste attack en meest effective damage moet gaan. Dan kom je al snel op Mewtwo, Alakazam en Espeon uit tegen een fighting. Desnoods na je sterkste 3 even max reviven en opnieuw door met die 3.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Inderdaad moveset is het belangrijkst Machamp en Gengar al zo vaak gedaan en lukt altijdJamesB009 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:23:
[...]
Voor een level 3 solo heb je niet perse 100% nodig, een Machamp kan ik aan met mijn squad, en heb niks daar van op level 40 zitten en zitten tussen de 80 en 100%.
Veel belangrijker is de moveset.
Wellicht tegenwoordig met weatherboost wel?xienator schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:49:
[...]
Inderdaad moveset is het belangrijkst Machamp en Gengar al zo vaak gedaan en lukt altijd
Hitmonlee was gewoon een verkeerd team
Volgens mij is alleen Joltean niet te doen als level 3 solo. 1 keer gedaan en die lukt mij toen niet
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Wellicht. En GroudonsJamesB009 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:52:
[...]
Wellicht tegenwoordig met weatherboost wel?
Wat voor team met welke moveset raad je dan aan ?xienator schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:49:
[...]
Inderdaad moveset is het belangrijkst Machamp en Gengar al zo vaak gedaan en lukt altijd
Hitmonlee was gewoon een verkeerd team
Volgens mij is alleen Joltean niet te doen als level 3 solo. 1 keer gedaan en die lukt mij toen niet
Shiny Makuhita in de pocketMegalodon86 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:20:
Ik ben mn lucky charm voor shinies beetje kwijt geloof ik.... 't wil allemaal niet zo. Maar wel een 100% Wynaut uit een ei. Ook niet shiny overigens. Ach... Vond wel een leuke lvl34 machop van 91%.
Verwijderd
Heb een paar meer gemaxt,Hassiebassie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:31:
Heb nu 14 pokemon van 100% gemaxt.
- Dragonite
- Rhydon
- Gyarados
- Blissey
- Vaporeon
- Aggron
- Espeon
- Gardevoir
- Golem
- Machamp
- Flareon
- Scizor
- Walrein
- Venusaur (met frenzy plant)
Verder staan van 100% nog een heleboel klaar om te uppen: Alakazam, Gengar, Jolteon, etc.
Voor Gen 4 staan ook Magneton, Piloswine, Togetic, Electabuzz en nog 2 Eevee klaar. Allemaal 100%.
Goede legendary zijn ook allemaal level 30, maar die heb ik niet 100%, dus wel nog even wachten.
Maar ga even wachten met uppen straks, even wachten wat handig wordt volgende gen of PvP.
Kan ook simpelweg aanbod in candy geweest zijn, mijn ervaring is dat Aron veel meer spawnt dan Beldum. En de buddy distance is ook maar 1 km van Aron.Autofan1985 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:03:
Wat me opvalt @aljooge : wel Aggron gemaxt, maar geen Metagross? Die is toch duidelijk de betere van de 2. Of gebruik je Aggron voor zijn Stone Edge?
Klopt, maar hij staat ook niet op de planning, zoals bijv. zijn derde Tyranitar.Megalodon86 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:05:
[...]
Kan ook simpelweg aanbod in candy geweest zijn, mijn ervaring is dat Aron veel meer spawnt dan Beldum. En de buddy distance is ook maar 1 km van Aron.
inderdaad nirt genoeg candy. beldums zijn schaars. Voor ik daar aan beginnen wil ik ook een beldum met een zeer goede iv en ook die ontbreekt nog.Autofan1985 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:03:
Wat me opvalt @aljooge : wel Aggron gemaxt, maar geen Metagross? Die is toch duidelijk de betere van de 2. Of gebruik je Aggron voor zijn Stone Edge?
Helder. Hij zit dus wel degelijk in de scope.aljooge schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:18:
[...]
inderdaad nirt genoeg candy. beldums zijn schaars. Voor ik daar aan beginnen wil ik ook een beldum met een zeer goede iv en ook die ontbreekt nog.
Klopt. Al zet ik persoonlijk mijn vraagtekens bij Breloom. Zelfs Alakazam heeft nog fors meer defense en die staat al bekend als glass counter. Dan zou ik (op Registeel na) liever een Metagross meenemen. En vergeet Groudon niet voor Regirock en Registeel. Hariyama is overigens ook nog een goede optie.Megalodon86 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:31:
Het kwartje valt hier nu trouwens; het fighting event is allemaal ter voorbereiding van Regirock, Regice, Registeel; alle drie die legendaries hebben weakness tegen Fighting.
Beste counters zijn Breloom, Machamp, Blaziken voor alle drie. Voor Registeel en Regice ook nog Moltres, Flareon en Entei. Tegen Regirock nog Kyogre erbij.
[ Voor 3% gewijzigd door Autofan1985 op 07-05-2018 14:55 ]
https://pokemongolive.com/post/summertour2018The Pokémon GO team tweette:
Get Pumped Up for Pokémon GO Summer Tour 2018!
Trainers,
It’s time to mark your calendars and get ready for an exciting lineup of Pokémon GO events all over the world. This year we’re bringing dynamic live events to even more places. It’s the Pokémon GO Summer Tour 2018!
Trainers across Europe: Get ready for a Safari Zone event in Dortmund, Germany. Together with the city of Dortmund, we will host an event from June 30 to July 1 in beautiful Westfalenpark. Westfalenpark is not only one of the largest inner-city parks in Europe but also includes elaborate water features, a Japanese garden, and large playgrounds for kids and families. Enjoy the fresh air and beautiful view while catching many types of Pokémon! Activities will expand to Dortmund’s entire city district, inviting players from all over Europe to explore the city’s cultural history through Pokémon GO. This is an open event for all to enjoy, so book your travel and accommodations soon! For detailed information on the Dortmund Safari Zone Event, please visit the event website.
Our biggest North American event is back with a brand-new look! Pokémon GO Fest returns to Chicago from July 14 to July 15. Pokémon GO Fest 2018: A Walk in the Park will offer a unique, immersive play experience unseen anywhere else that will create a daylong adventure for Trainers. The event will be held in the city’s historic Lincoln Park, with a 1.8-mile walking course that, among the tree-lined greenery, will include exclusive activities for Trainers of all ages. Single-day passes go on sale on May 11 for $20 on our event website. Also, check the event website for details on hotel accommodations and stay tuned for more details.
We’ve been so inspired by the spirit and dedication of Trainers who have come to our events throughout Asia. From Tottori to Seoul to Chiayi, we’ve been lucky to see hundreds of thousands of Trainers coming together to view breathtaking scenery, catch many types of Pokémon, and enjoy a unique real-world experience. We’ll have a Safari Zone event in Yokosuka, Japan, later this Summer, to be followed by an exciting schedule for our Trainers across Asia. Keep an eye out for more details on these events!
If you’re unable to make it to one of our live events this summer, there are still plenty of amazing ways to participate in the action. Trainers across the globe will be able to engage in a variety of activities and challenges, so you’ll be able to take part no matter where you are. Announcements on these features will be forthcoming, so watch out for more news! We invite you to join us on an adventure—even from your hometown.
Plus, there are monthly gatherings happening all over the world on Pokémon GO Community Day. On Saturday, May 19, the Fire-type Pokémon Charmander will be the star! Community Day happens once a month, so make sure you mark your calendars and gear up for events on Saturday June 16 and Sunday July 8. As we get closer to those dates, we will reveal the starring Pokémon, an exclusive move that can only be learned on Community Day, and special bonuses that will be available throughout the length of the events!
In addition to our own events, we also participate in civic and service-oriented events throughout the year, benefitting a number of causes. Seeking a way to connect with your city or community while discovering and catching Pokémon, or to get the latest on all of our upcoming live events? Don’t forget to check out PokemonGOLive.com/events to see what’s coming up next!
We’re proud to bring you these special events across the globe, but there’s still one important thing missing—you! Let us know what event you’ll be attending on the social media channel you love, and don’t forget to include the hashtag #PokemonGOSummer. See you there, Trainers!
Ik ga er zeker wel proberen te zijn!Autofan1985 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:30:
Zeker dat event in Dortmund is het overwegen waard. het is een *** eind rijden, maar niet onoverkomelijk. Dus afhankelijk van de Pokemon die er komen ga ik het zeker overwegen!
komt goed.If you’re unable to make it to one of our live events this summer, there are still plenty of amazing ways to participate in the action. Trainers across the globe will be able to engage in a variety of activities and challenges, so you’ll be able to take part no matter where you are. Announcements on these features will be forthcoming, so watch out for more news! We invite you to join us on an adventure—even from your hometown.
Verwijderd
precies, stel dat tauros hier komt kunnen ze het eigenlijk echt niet maken dat hij in heel europa alleen in duitsland te vangen is.
Misschirn komt Tauros niet. Maar extra veel Mr. Mime XDVerwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:56:
[...]
precies, stel dat tauros hier komt kunnen ze het eigenlijk echt niet maken dat hij in heel europa alleen in duitsland te vangen is.
Mooi zo goede Machamps heb ik zat, al 3 stuks op Level 40 en genoeg candy en dust voor nog enkele er bij.Megalodon86 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:31:
Het kwartje valt hier nu trouwens; het fighting event is allemaal ter voorbereiding van Regirock, Regice, Registeel; alle drie die legendaries hebben weakness tegen Fighting.
Beste counters zijn Breloom, Machamp, Blaziken voor alle drie. Voor Registeel en Regice ook nog Moltres, Flareon en Entei. Tegen Regirock nog Kyogre erbij.
Net geen 4000 CP haalt Kyogre bij mij. IV is dacht ik 84Megalodon86 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:34:
Kyogre kan over de 4000cp dus nog wel even te gaan. En verder... Tsja, ik zou toch Blaziken doen, die is fighting én vuur, leuk voor de afwisseling tussen al die Machamps.
Het is geen Machamp, maar 240 attack (t.o.v. 234 van Machamp) vind ik toch niet verkeerd. En door zijn fire type heeft hij resistance tegen Regice en registeel. Blaziken moet alleen 21 defense en 20 Stamina inleveren t.o.v. Machamp, maar door zijn Fire type compenseert hij dit weer tegen Registeel en Regice.xienator schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 07:43:
[...]
Net geen 4000 CP haalt Kyogre bij mij. IV is dacht ik 84
Maar Blaziken is toch totaal niet sterk? Heb liever een sterke Pokemon dan leuk voor de afwisseling
Ik wacht er wel mee tot RegiSteel of Regice komt.Autofan1985 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:03:
[...]
Het is geen Machamp, maar 240 attack (t.o.v. 234 van Machamp) vind ik toch niet verkeerd. En door zijn fire type heeft hij resistance tegen Regice en registeel. Blaziken moet alleen 21 defense en 20 Stamina inleveren t.o.v. Machamp, maar door zijn Fire type compenseert hij dit weer tegen Registeel en Regice.
Ziet er leuk uit 3 uur rijden hier.Autofan1985 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:30:
Zeker dat event in Dortmund is het overwegen waard. het is een *** eind rijden, maar niet onoverkomelijk. Dus afhankelijk van de Pokemon die er komen ga ik het zeker overwegen!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Regice en RegiSteel heeft ook double weakness tegen ground zag ik.Autofan1985 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:03:
[...]
Het is geen Machamp, maar 240 attack (t.o.v. 234 van Machamp) vind ik toch niet verkeerd. En door zijn fire type heeft hij resistance tegen Regice en registeel. Blaziken moet alleen 21 defense en 20 Stamina inleveren t.o.v. Machamp, maar door zijn Fire type compenseert hij dit weer tegen Registeel en Regice.
Waar haal jij die informatie vandaan? Want dit is volgens mij niet zo...xienator schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:38:
[...]
Regice en RegiSteel heeft ook double weakness tegen ground zag ik.
[ Voor 23% gewijzigd door JamesB009 op 08-05-2018 14:07 ]
Dubbele weakness hebben ze geen van allen. Wel hebben Regirock en Registeel een weakness tegen Ground en dan zijn Rhydon (mits Earthquake ipv Stone Edge) en Groudon idd prima counters! Hou er wel rekening mee dat Rhydon ook steen is, welke weer gevoelig is voor steel en fighting! Eigenlijk hetzelfde als Gengar tegen Mewtwo.xienator schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:38:
[...]
Regice en RegiSteel heeft ook double weakness tegen ground zag ik.
Dan heeft een Blaziken ook niet zo heel veel nut als je genoeg Rhydon en Groundons hebt.
Idd geen dubbele weakness, maar kijk eens wie er bij Registeel naast Entei en Moltres staat als best counter.JamesB009 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:06:
[...]
Waar haal jij die informatie vandaan? Want dit is volgens mij niet zo...
Zie: https://pokemongohub.net/...counters-weather-ivs-cps/
En: https://pokemongohub.net/generation-3/registeel-raid-guide/
Ik zeg ook niet dat Groudon geen (goede) counter is, ik zeg alleen dat de double weakness niet klopt.Autofan1985 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:20:
[...]
Dubbele weakness hebben ze geen van allen. Wel hebben Regirock en Registeel een weakness tegen Ground en dan zijn Rhydon (mits Earthquake ipv Stone Edge) en Groudon idd prima counters! Hou er wel rekening mee dat Rhydon ook steen is, welke weer gevoelig is voor steel en fighting! Eigenlijk hetzelfde als Gengar tegen Mewtwo.
[...]
Idd geen dubbele weakness, maar kijk eens wie er bij Registeel naast Entei en Moltres staat als best counter.
[ Voor 10% gewijzigd door JamesB009 op 08-05-2018 14:23 ]
Idem. Vandaar mijn vergelijking met Gengar tegen Mewtwo. Ik neem dan ook geen Gengar mee in mijn Mewtwo team. Ik zou dan nog liever Flareon pakken van Rhydon denk ik.JamesB009 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:21:
[...]
Ik zeg ook niet dat Groudon geen (goede) counter is, ik zeg alleen dat de double weakness niet klopt.
Edit: En qua Rhydon, ik zou entei, moltress, groudon en machamp boven Rhydon verkiezen door de weakness van Rhydon, maar dat is een persoonlijke keuze.
Ik neem wel 1 gengar mee tegen Mewtwo, als first pick, zodat hij niet bij binnenkort al direct een charged move tegen zich krijgt.Autofan1985 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:30:
[...]
Idem. Vandaar mijn vergelijking met Gengar tegen Mewtwo. Ik neem dan ook geen Gengar mee in mijn Mewtwo team. Ik zou dan nog liever Flareon pakken van Rhydon denk ik.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/378JamesB009 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:06:
[...]
Waar haal jij die informatie vandaan? Want dit is volgens mij niet zo...
Zie: https://pokemongohub.net/...counters-weather-ivs-cps/
En: https://pokemongohub.net/generation-3/registeel-raid-guide/
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Waarom zoveel moeite doen. Achter Mew zit een heel makkelijke mechanic. Hij ontsnapt 2x uit je bal en de 3de maal heb je hem gegarandeerd. Je moet zelfs geen moeite doen voor curve / great / ... gewoon raken is voldoende :-)avotar schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:07:
Zo, talloze grotendeels waardeloze youtube tutorials, het aanroepen van de Heer en 200 ballen later eindelijk mijn curved excellent throw... en Mew.
Dat was nog wel even schrikken... AR Modus moest aan... maar dat werkt dus niet op een Huawei P9 Lite. Gelukkig kon hij daarna gelijk weer uit en kon ik Mew vangen.
Oh nee, Mew heb ik gewoon gevangen.. het was om bij Mew te komen dat ik zo'n worp nodig had.Shadow_J schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:12:
[...]
Waarom zoveel moeite doen. Achter Mew zit een heel makkelijke mechanic. Hij ontsnapt 2x uit je bal en de 3de maal heb je hem gegarandeerd. Je moet zelfs geen moeite doen voor curve / great / ... gewoon raken is voldoende :-)
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Juist ja, er zat een excellent trow voor dat moest gedaan worden. Ik had die juist tijdens het Mareep event, de 3de of 4de die ik ving was direct excellent. Als je heel vaak de zelfde pokemon na elkaar doet komt die vanzelf :-pavotar schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:23:
[...]
Oh nee, Mew heb ik gewoon gevangen.. het was om bij Mew te komen dat ik zo'n worp nodig had.
Leeg - Sinds 20180907
Ik had eindelijk die 10 raids gedaan en vreesde voor de excellent curve die je normaal regelmatig hebt maar als t erom spant uit blijft. Tot m'n verbazing was de eerste Pokemon die ik ving van de 50 (met de berries) een excellent curveavotar schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:07:
Zo, talloze grotendeels waardeloze youtube tutorials, het aanroepen van de Heer en 200 ballen later eindelijk mijn curved excellent throw... en Mew.
Dat was nog wel even schrikken... AR Modus moest aan... maar dat werkt dus niet op een Huawei P9 Lite. Gelukkig kon hij daarna gelijk weer uit en kon ik Mew vangen.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Die shiny Makuhita is dan leuker ja! Nog beetje knappe IV en/of level?Spike_wolf schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:16:
M'n eerste Latios is net weggevlogen, jammer. Leed werd wat verlicht doordat de makuhita die naast de gym zat eindelijk een keer een shiny was
Waarom helaas? Ik zou het liefste toch een 15/15/15 zien tbhVerwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 23:03:
Vanavond ook m'n eerste latios gevangen, IV was 10/10/11, geen 10/10/10 helaas
Stack Sats
Als het dan toch niks is, dan maar de laagst mogelijkeLuuksche schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 17:20:
[...]
Waarom helaas? Ik zou het liefste toch een 15/15/15 zien tbh
Verwijderd
Ik heb even gekeken hoe lang het geduurd heeft sinds ik dit hier zei: CaptJackSparrow in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"Official Changelog
* You can use Rare Candy in bulk mode now! Rejoice, you can finally dump dozen of candy into Feebas!
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Verwijderd
het is dan tenslotten nogsteeds een beta versie...CaptJackSparrow schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:01:
Weer een nieuwe update...
https://pokemongo.randomw...-pokestops-and-many-more/
met...
[...]
Ik heb even gekeken hoe lang het geduurd heeft sinds ik dit hier zei: CaptJackSparrow in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"
En hoe lang we nog moeten wachten op het voorbeeld dat @poor Leno daaronder noemde is voor iedereen een vraag. Het concept is nog steeds niet in zijn geheel doorgedrongen. Het blijft maar druppelsgewijs gaan.
In je lijst met Pokebeesten staan er drie zwarte sterretjes links boven bij shinies. En je kunt er ook op zoeken/filteren door op 'shiny' te zoeken.jaydenjarno schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:34:
Ik heb altijd moeite om shinys te herkennen. Is het alleen die sterretjes? Net een castform rain gevangen. Die heeft als enige een blauwe achtergrond bij zijn plaatje. Zou dat shiny kunnen zijn?
Verwijderd
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
[ Voor 34% gewijzigd door Megalodon86 op 13-05-2018 22:39 ]
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2018 08:34 ]
Heb die update vrijdag gehad via de Play Store idd en precies op tijd: wou even wat rare Candy opruimen ter voorbereiding aan een raid train zaterdag. Was een stuk sneller klaar dan verwacht!CaptJackSparrow schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:01:
Weer een nieuwe update...
https://pokemongo.randomw...-pokestops-and-many-more/
met...
[...]
Ik heb even gekeken hoe lang het geduurd heeft sinds ik dit hier zei: CaptJackSparrow in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"
En hoe lang we nog moeten wachten op het voorbeeld dat @poor Leno daaronder noemde is voor iedereen een vraag. Het concept is nog steeds niet in zijn geheel doorgedrongen. Het blijft maar druppelsgewijs gaan.
De compensatie is in het verleden gegeven toen mensen een ex-raid pass kregen voor een vakantie adres; honderden kilometers verderop. Ook wordt de compensatie (automatisch?) gegeven als een gym verwijderd wordt terwijl er een ex-raid op gepland stond.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:31:
Weer een pasje op een tijdstip dat ik onmogelijk kan.
Snap werkelijk niet welke idioot bij Niantic het verzint om op doordeweekse dagen midden op de de dag EX Raids plaats te laten vinden.![]()
Over de vorige ook een klacht naar Niantic Support gestuurd, krijg je alleen een standaard antwoord terug dat ze het weten, er niets aan kunnen doen en je altijd nog een nieuw pasje kunt krijgen door te Raiden.
Ooit gehoord over 2 pasjes compensatie als je niet kunt maar dat is dus een fabeltje.
Die bevriende spelers moeten ook werken. Plus de tijden zijn steeds zo dat ook mensen met onregelmatige diensten vaak niet kunnen: precies aan het begin van een avonddienst in de zorg bijvoorbeeld. Ook een lasser bij ons in de groep draait avonddiensten, maar die is ook precies weg als die raids beginnen. En met de dagdiensten is hij dan nog niet terug. Die tijden van 13:00/14:00 zijn echt precies zo gepland dat men alleen kan als ze niet hoeven te werken...mat.hi.as schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:13:
En niet iedereen heeft een maandag tot vrijdag 9-17 baan. Die zijn juist blij met deze 'rare' tijden. Dus niet alleen aan jezelf denken, misschien je telefoon meegeven aan een bevriende speler of een lange plaspauze nemen
Niet iedereen nee... maar de meeste wel. En schoolgaande jeugd zit overdag ook gewoon in de klas.mat.hi.as schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:13:
En niet iedereen heeft een maandag tot vrijdag 9-17 baan. Die zijn juist blij met deze 'rare' tijden. Dus niet alleen aan jezelf denken, misschien je telefoon meegeven aan een bevriende speler of een lange plaspauze nemen
Stack Sats
Dan lijk je in de 1% rollout te hebben gezeten want ik heb hem nog steeds niet in de Play-Store staan. Dat ie er zoveel later nog niet is doet vermoeden dat er mogelijk weer een bug is geconstateerd die de rollout heeft stopgezet zoals al enkele keren eerder is gebeurd. Zijn daar evt. al signalen over?Autofan1985 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:05:
[...]
Heb die update vrijdag gehad via de Play Store idd en precies op tijd: wou even wat rare Candy opruimen ter voorbereiding aan een raid train zaterdag. Was een stuk sneller klaar dan verwacht!
Via Apple is hij ook nog niet binnen geweest volgens mij idd. Terwijl die vaak net wat sneller zijn dan ik via de Play Store. Overigens ook nog geen oude versie 'update' gehad, wat zou kunnen duiden op een rollback.CaptJackSparrow schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:14:
[...]
Dan lijk je in de 1% rollout te hebben gezeten want ik heb hem nog steeds niet in de Play-Store staan. Dat ie er zoveel later nog niet is doet vermoeden dat er mogelijk weer een bug is geconstateerd die de rollout heeft stopgezet zoals al enkele keren eerder is gebeurd. Zijn daar evt. al signalen over?
[ Voor 6% gewijzigd door Autofan1985 op 14-05-2018 13:28 ]
Ten eerste zijn er bepaalde gyms die een ex-raid kunnen triggeren.CAP-Team schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:47:
Ik snap dat systeem met de ex-raid nog steeds niet. Je krijgt op een bepaalde dag een pasje en dan twee dagen later kun je meedoen met een Mewtwo raid. En dat schuift dan telkens op. Maar is dat dan voor elke gym dezelfde dag?
Ik heb een tijdje terug "per ongeluk" op vrijdag een pasje gekregen voor de zondag een week erna. Dus daar zat meer tijd tussen.
Ik weet dat in Wierden een aantal gyms zijn waar je een ex-raid pasje op kunt krijgen maar ik kan eigenlijk alleen in het weekend of op woensdag.
[ Voor 4% gewijzigd door Megalodon86 op 14-05-2018 13:56 . Reden: dt ]
Misschien dat ik het niet goed lees maar hier hebben we weleens 2 ex raids op dezelfde dag gehad met zelfs tijd overlap (uiteraard wel op 2 gyms)Megalodon86 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:54:
[...]
Ten eerste zijn er bepaalde gyms die een ex-raid kunnen triggeren.
Als dat lukt*, worden alle spelers op die gym (die een raid gedaan hebben), meegenomen in de pot; daaruit komen invites.
Je kan per ronde, 1 invite krijgen. Je kan wel een nieuwe invite krijgen in de volgende ronde, terwijl de voorgaande ronde's ex-raid nog niet geweest is.
De gym gaat 8 dagen dicht voor raids, tot de ex-raid plaatsvindt.
De ex-raid vindt plaats en de raid is weer open voor raids en de pot wordt gevuld met spelers tot de volgende invite-ronde.
De ex-raid tijd zou bepaald worden als een soort gemiddelde van de drukste raid tijd op die gym, maar dat zie ik bij ons totaal niet terug.
De dag waarop de ex-raid plaatsvindt verschuift elke 3 a 4 rondes een dag (van de week) verder. Zo komt theoretisch iedereens voorkeursdag uiteindelijk aan de beurt.
* volgens mij een kwestie van een soort 'drukte-score'. Als er genoeg mensen geraid hebben, wordt de ex-raid 'aangezet'.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq