[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.547 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Als hier mensen zitten in de omgeving Breda, Tilburg en Oosterhout; help mij en 2 vrienden van me. In Dongen zijn er amper spelers :(

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Eigenlijk wel een idee om eens uit te proberen hoe hoog je de opbrengst uit een gym kunt maken door bonussen te stapelen. Zorg dat je voorafgaand aan je weekbonus eerst negen andere stops gespind hebt even voor middernacht en dan als tiende een gym van eigen kleur.

Tiende stop bonus plus weekbonus plus teambonus. Benieuwd hoe hoog die opbrengst dan kan worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
CaptJackSparrow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:59:
Eigenlijk wel een idee om eens uit te proberen hoe hoog je de opbrengst uit een gym kunt maken door bonussen te stapelen. Zorg dat je voorafgaand aan je weekbonus eerst negen andere gyms gespind hebt even voor middernacht en dan als tiende een gym van eigen kleur.

Tiende gym bonus plus weekbonus plus teambonus. Benieuwd hoe hoog die opbrengst dan kan worden. :P
Het valt me zo ie zo al op dat ik voor bronzen gyms 1 item meer krijgt als voor 'kale' gym badges, heb nu bijna een zilveren badge en ben benieuwd of je dan ook weer een extra item erbij krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
OmeJoyo schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:26:
[...]

Heb je pm gestuurd. Iedereen uit Alphen en omgeving zijn welkom in de groep. We hebben ook een team instinct groep.
Nog een Alphenaar hier, team Instinct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackHouse1985
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-04 19:59
Shifty47 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:20:
[...]

Dat is wel goed geregeld dan :). Ga ik hier ook maar eens informeren. Een site voor zulke dingen lijkt mij alsnog wel handig.
Of zit hier toevallig iemand uit Barneveld mee te lezen? :)
Zenomyscus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:22:
[...]

Telt de rand van Terschuur/Barneveld ook? O+
Of Voorthuizen anders? :w

[ Voor 44% gewijzigd door SnackHouse1985 op 26-06-2017 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
schaapiej schreef op maandag 26 juni 2017 @ 06:39:
*plak*
Per ongeluk in het Overwatch topic gezet :X

Die gym defender batch op gold is ook zo binnen... Als ik NU alles zou terug krijgen dan komt dat al neer op 423 uur. De teller staat al op 174 uur. Dat samen dus op 597 uur. Zitten er 3 tussen die al 2,5 dag aan het bivakkeren zijn dus dat tikt wel aan. Hoop dat het een beetje leuke boost geeft voor de gym badge! :)
Ik kreeg iets na 5 uur mijn vaporeon terug die ik in een gym dropte in de eerste gym die ik tegen kwan na de late dienst donderdag dus +- 22.30 uur. Gyms waren die dag beschikbaar vanaf 22 uur? Die stond er dus mooi 79 uur in en heeft in die tijd 14 besjes gehad.
Ik stond vooraan als kanonnenvoer.
Dat is vrij weinig want die vaporeon is 3100 cp dus gaat enorm snel naar beneden. (10 % per uur?)
Ik zag hem het grootste deel van de tijd met een leeg hartje staan.
Afgelegen is die gym helemaal niet want ligt bij de ingang van flatgebouwen. Aan de overkant van de straat een sporthal 8)7

Bij de badge staat 17343 dagen helaas niet de juste tijd maar bij de badge kwam wel het juiste aantal uren bij.

Die vaporeon heb ik maar Diehard genoemd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:16
Hier nog Almere Buiten spelers voor een raid groep specifiek voor L4 en L5 (Legendary) raids ? Team maakt niet uit maar puur om genoeg spelers te hebben voor genoemde hogere level raids. :)

Mocht er al zo'n groep bestaan dan houd ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:18
WahWah schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:23:
[...]

Ik wou dat ik de luxe had om een gym voor me deur te hebben, zodat ik hierover kon klagen. :+
Ik heb ook geen gym voor mijn deur, spreek namens al die mensen die wel een gym voor een deur hebben en geen pokemon go spelen. Die zitten echt niet te wachten op een groepje spelers die lawaai maken, er een bende van maken en slapende kinderen wakker maken. Zeker niet doordeweeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Dat zal ondertussen wel meevallen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Volgens mij ook. Zover ik weet zijn er bij ons in het dorp waar 9000 mensen wonen nog zo'n 10-15 actief met de gyms bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Goemies schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:05:
Dat zal ondertussen wel meevallen toch?
Niet als er een uknown in de raid komt om 00.00 uur en iedereen elkaar gaat appen dat er 1tje zit. Ik denk dat het dan aardig druk kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 12:42
aljooge schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Niet als er een uknown in de raid komt om 00.00 uur en iedereen elkaar gaat appen dat er 1tje zit. Ik denk dat het dan aardig druk kan worden.
Ten eerste zitten unowns niet in raids en ten tweede zijn de raids om deze reden alleen van 9 tot 21 uur.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 08:28
SnackHouse1985 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:48:
[...]

[...]

Of Voorthuizen anders? :w
Het is in ieder geval wel in de buurt :) maar ik neem aan dat jij niet vaak voor een raid naar Barneveld zal rijden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Quincy5 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:15:
[...]

Ten eerste zitten unowns niet in raids en ten tweede zijn de raids om deze reden alleen van 9 tot 21 uur.
De discussie was waarom raids er maar tussen 9 en 21 uur waren. Nu verdedig ik dat dus doordat het teveel mensen op de been kan brengen bij een zeldzame pokemon in de nacht en nu haal jij mijn stelling onderuit dat er toch geen raids zijn tussen 9 en 21 uur.

Beter lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb even niet héél goed op zitten letten maar het lijkt wel dat de raids vandaag pas na 12:00 beginnen. Of heb ik de eerdere gewoon gemist?

Drie beesten terug en de buit is weer binnen. 8)

Gisteravond net voor de regen nog even vijf beesten kunnen uitzetten voor de nachtwacht, ;) waaronder de laatste door overnemen van mijn buurtgym. Die in mijn buurtgym werd er snel weer uitgegooid door iemand die het nog niet door heeft dus die mocht na de regenbuitjes weer vertrekken. }) Was toen ook nog een andere lokale gym weer de goede kleur dus daar ook nog even heen gewandeld. Had ik er nog een zesde bij. Totaal acht. Heb die laatste twee nu allebei terug, plus nog een andere lokale en wat nu staat zal ik dus voorlopig met rust laten.

Je kunt van de individuele beesten zien hoe lang ze in de gym zitten. Zodra iedereen door heeft hoe het werkt en men gyms pas sloopt als de beesten die er een beetje vlot na overname zijn ingezet langer dan 8.20 staan dan mogen ze dezelfde 'courtesy' verwachten en moeten anderen die het ook snappen hun weer de kans op 50 muntjes geven. Op laatkomers kun je natuurlijk niet wachten en daarvan moet je dan maar hopen dat die elders nog een beest hadden staan. Zo kun je dus het best gyms twee keer per dag van kleur laten wisselen. Een ochtend- en een avondploeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
CaptJackSparrow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:31:
Ik heb even niet héél goed op zitten letten maar het lijkt wel dat de raids vandaag pas na 12:00 beginnen. Of heb ik de eerdere gewoon gemist?
Kan natuurlijk wisselen per locatie, maar hier was de 1e die ik vanuit huis kan zien om 11:15.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
CaptJackSparrow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:31:
Nee, er zijn hier in de buurt van mijn werk (Lelystad) al enkele bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 11:57
Op PokeHunter zie ik verschillende met starttijd 11:00 uur. Er vanuit gaande dat ze starten om 9:00 met 2 uur countdown, kun je vanaf 11:00 starten met vechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nu zou dus de ochtendploeg tot bijv. 12:00 uur de tijd moeten hebben om gyms over te nemen en te vullen. Dan kan de avondploeg vanaf 20:30 uur de gyms weer slopen en tot middernacht vullen en dan kan de ochtendploeg vanaf 8:30 morgen weer overnieuw beginnen. Dan heeft iedereen theoretisch maar één gym nodig en kan het grootste aantal mensen 50 muntjes per dag scoren. :*)

Nu nog even zorgen dat iedereen het weet en dat zo gaat doen en zich er ook aan houdt. :)

Eitje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
CaptJackSparrow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:57:
Nu zou dus de ochtendploeg tot bijv. 12:00 uur de tijd moeten hebben om gyms over te nemen en te vullen. Dan kan de avondploeg vanaf 20:30 uur de gyms weer slopen en tot middernacht vullen en dan kan de ochtendploeg vanaf 8:30 morgen weer overnieuw beginnen. Dan heeft iedereen theoretisch maar één gym nodig en kan het grootste aantal mensen 50 muntjes per dag scoren. :*)

Nu nog even zorgen dat iedereen het weet en dat zo gaat doen en zich er ook aan houdt. :)

Eitje. :+
Hmm dan moet ik dus even uit 11 gyms gegooid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
De lol is er voor mij al wel weer vanaf.

Ik kan geen level 3 of 4 raids doen omdat daar toch nooit iemand bijstaat. Heeft weinig zin zo... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 12:42
aljooge schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:21:
[...]

De discussie was waarom raids er maar tussen 9 en 21 uur waren. Nu verdedig ik dat dus doordat het teveel mensen op de been kan brengen bij een zeldzame pokemon in de nacht en nu haal jij mijn stelling onderuit dat er toch geen raids zijn tussen 9 en 21 uur.

Beter lezen
My bad, dacht dat de discussie ging om wel of niet blij zijn met een gym voor de deur.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gisteren waren er geen interessante beesten (die ik nog niet heb) in de raids dus heb ik mijn gratis pasje nog. Er staan nu 2xL1, een L3 en een L4 op stapel. Als die laatste weer een Lapras is heb ik weer geen interesse. Als tegen het einde van de dag er niks interessants is geweest zal ik de pas wel gebruiken op eentje voor de items die het oplevert en dan spin ik een nieuwe en kijk ik morgen wel weer verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 16:15
Dit weekend zoals zovelen de raids enkele keren getest en het is een heel leuke toevoeging aan het spel. Ik woon in een niet zo groot dorp maar ben wel bij enkele groepen actief. Daarmee had ik zaterdag avond iets na 20h een oproep in de groepen gezet voor een raid vlak aan de deur. Er waren meer dan 30 mensen van alle leeftijden - het was echt top. We hebben alles opgedeeld in 3 groepen en iedereen was super blij omdat het Tyranitar was dat uit het ei kwam. Eerder die dag was hij al eens gaan lopen voor mij, maar de gym op enkele 100de meters van de deur bracht meer geluk :D

Verder ben ik niet kwaad om de verandering van het muntjes verzamelen. 50 coins is redelijk eenvoudig te halen elke dag en nu kan er ook een veel grotere groep makkelijk aan raken. Om de 2 dagen is dit weer een gratis raid pasje :D

Naar de toekomst toe kijk ik vooral naar raids van level 3 of 4 met wat actieve spelers uit de buurt. Als er eens weinig tijd is doe ik een level 1 of 2 alleen zodat ik toch iets extra heb. Er zijn er meer dan voldoende zodat iedereen wel kan deelnemen, dus het is vrij makkelijk in te plannen. Ik kijk uit naar de level 5 raids dat waarschijnlijk voor de legendary pokemon zullen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaanouk
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik heb vandaag geen raid pass gekregen... Iemand ideeën hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

aaanouk schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:30:
Ik heb vandaag geen raid pass gekregen... Iemand ideeën hoe dat kan?
Je krijgt ze alleen maar door het spinnen van een gym begrijp ik? Alleen maar stops gespind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Laatst online: 11:24
Wat ik jammer vind is dat iedereen die in de grote steden woont wederom een bonus heeft ten opzichte van iedereen die daar niet woont. Ik merk dat ik hier veelal alleen sta, dus een Tyranitar hoef ik niet te proberen. Dat terwijl met deze hoeveelheid raids straks iedereen in de stad met een Tyranitar rondloopt. Echt zeldzaam is het dan niet.

De raids ansich vind ik overigens erg leuk. Ik merk dat ik toch weer een beetje hyped was en gezien het aantal reacties in dit topic ben ik niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 10:07
CaptJackSparrow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:32:
[...]

Je krijgt ze alleen maar door het spinnen van een gym begrijp ik? Alleen maar stops gespind?
Volgens mij ook. Voor mij eerste gym ongeveer 10 normale stops gespind en kreeg pas bij de spin van een gym een raid-pass.

Volgens https://pokemongohub.net/gym-raid-update/raid-pass/ krijg je hem inderdaad alleen als je een gym spint.

[ Voor 14% gewijzigd door Extigo op 26-06-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
Zover ik weet krijg je ze eenmalig bij de eerste gym-spin van die dag. En dan alleen als je er niet eentje in je inventory hebt.

[ Voor 29% gewijzigd door Zenomyscus op 26-06-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En je mag er niet nog eentje in je inventaris hebben natuurlijk. Anders moet je die eerst verbruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaanouk
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10-2024
Thanks voor jullie reacties. Ik denk dat ik dan nog geen gym als pokestop vandaag heb gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Binnen drie minuten van elkaar begonnen er zojuist drie raids en 20 minuten later een vierde. Is Niantic aan het uittesten wat voor spreiding of juist concentratie van raids de meeste deelnemers trekt? Een paar achter elkaar doen is natuurlijk makkelijker dan steeds moeten wachten tussen raids.

Die L4 raid is een Charizard van 28485. Heb ik ook al. Zal ook niet makkelijk zijn vermoed ik. Vraag me af of er veel mensen zijn. Dat zou je ook op afstand moeten kunnen zien. Daarvoor zou het zonder pas kunnen betreden van de 'lobby' erg handig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Zenomyscus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:33:
Wat ik jammer vind is dat iedereen die in de grote steden woont wederom een bonus heeft ten opzichte van iedereen die daar niet woont. Ik merk dat ik hier veelal alleen sta, dus een Tyranitar hoef ik niet te proberen. Dat terwijl met deze hoeveelheid raids straks iedereen in de stad met een Tyranitar rondloopt. Echt zeldzaam is het dan niet.

De raids ansich vind ik overigens erg leuk. Ik merk dat ik toch weer een beetje hyped was en gezien het aantal reacties in dit topic ben ik niet de enige.
Ik denk dat wel meevalt..... gisteren 1 raid gezien met een Tyranitar. Er kwamen 17 mensen en maar 4 hebben hem gevangen.

Ik dus niet, maar over 14 snoepjes (14 rare candy of 70km) heb ik hem alsnog en ik denk dat de meeste mensen er toch wel 1 compleet krijgen.

Het zou me ook niks verbazen als de raid rate :+ toch iets lager zal worden als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:11
De TS is inmiddels wel heel erg veroudert. Bijwerken kost tijd, misschien de niet kloppende delen even weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vooral nu met de raids kan het wel handig zijn om een wat wijdere blik te kunnen houden op het PoGo landschap. Daarvoor kun je evt. dit appje gebruiken dat PoGo gewoon naar landscape stand forceert en dat met name het overschakelen erg makkelijk maakt vergeleken met andere soortgelijke apps.

Google Play: Rotation Lock Adaptive (Free)

Gratis en geen reclames. Er is wel ook een betaalde versie die gewoon meer kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zo net in Rotterdam bij de Millenium Tower een raid level 4 gedaan met een Snorlax

We waren met ze zessen en hij was binnen twee minuten neer en heeft me twee Pokemon gekost

Daarna de Snorlax ook nog gevangen met IV 84

Jammer genoeg maar 2 rare candy, wel een item for fast attack change gekregen. Weet alleen niet waar ik hem voor ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 01:20
Apart, kwam net een pokemon terug nadat ie hard gevochten had en kreeg geen muntjes!
Had er bijna 16 uur ingezeten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
xienator schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:25:
Zo net in Rotterdam bij de Millenium Tower een raid level 4 gedaan met een Snorlax

We waren met ze zessen en hij was binnen twee minuten neer en heeft me twee Pokemon gekost

Daarna de Snorlax ook nog gevangen met IV 84

Jammer genoeg maar 2 rare candy, wel een item for fast attack change gekregen. Weet alleen niet waar ik hem voor ga gebruiken.
I was there >:)

Alleen ik zat met 8 man ofzo, dus waarschijnlijk een groepje eerder. Begon meteen toen hij spawnde. Moest nog vechten voor de gym om hem Blauw te maken voor een extra ball, was me 1min voor tijd gelukt. Lekker een Snorlax erin zodat ze hem niet meteen eruit konden knikkeren.

Snorlax CP 1902, IV 88.9%
Kreeg 4 Rare Candy en 3 Golden Berries...helaas geen Technical Machines...altijd wat te klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:37
wimpie007 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:32:
Apart, kwam net een pokemon terug nadat ie hard gevochten had en kreeg geen muntjes!
Heb je al eerder vandaag 50 muntjes ontvangen?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
plizz schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:06:
[...]

3x keer kan je het gebruiken.
Fake news!

Is a Premium Raid Pass usable on multiple raids?
No, each Raid Pass (Free or Premium) is usable only on one raid. In order to attend multiple Raids you need multiple Premium Passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

wimpie007 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:32:
Hoe laat heb je gisteren je muntjes gekregen, als je die tenminste gehad hebt? En in één keer of met een begin en einde van het totaal van 50 muntjes? En wanneer vielen die dan? Verder had ik gisteren ook dat het pas uren later bijgestort werd dus enig geduld kan evt. noodzakelijk zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Richh schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:34:
[...]

Heb je al eerder vandaag 50 muntjes ontvangen?
Ja van een andere pokemon, is de max 50 per dag? OMG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

wimpie007 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:37:
[...]

Is al dagen zo. Wel een beetje opletten ja. (8> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
wimpie007 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:37:
[...]

Yup. En ik hoop dat Valor/Instinct in mijn omgeving vanavond nog actief word, anders heb ik vandaag 0 muntjes.
Ik zit op dit moment in 14 gyms btw 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
wimpie007 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:36:
[...]

Fake news!

No, each Raid Pass (Free or Premium) is usable only on one raid. In order to attend multiple Raids you need multiple Premium Passes.
Wat wel zo is als de raid faalt moe je geen nieuwe pass gebruiken, dan kan je gewoon opnieuw proberen met enkele mensen extra of andere pokemon. Misschien dat hij dit bedoelde ?

Alvast een Premium Raid pas geeft toegang tot 1 extra Raid. Als er een Snorlax / Blissey of Tyranitar mee gemoeid is en zijn vrienden dat even hulp nodig hebben zal ik er mij wel eentje aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 27-09 14:21

OmeJoyo

This is me

Richh schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:39:
[...]

Yup. En ik hoop dat Valor/Instinct in mijn omgeving vanavond nog actief word, anders heb ik vandaag 0 muntjes.
Ik zit op dit moment in 14 gyms btw 8)7
Ik heb al 4 keer dezelfde gym terug gepakt en zit er nu in 2, dus dat komt wel goed hier haha.

Het is inderdaad handig als je in een omgeving zit waar niet veel aangevallen wordt niet in al te veel gyms te gaan zitten, dat zal per regio behoorlijk verschillen.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
CaptJackSparrow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:39:
[...]

Is al dagen zo. Wel een beetje opletten ja. (8> :+
Haha sorry hoor :)

Ik wil dan graag de optie om zelf Pokemon uit gyms te trekken wanneer ik dat wil!
Kwamen er nu 3 tegelijk die er al 20+uur inzaten

[ Voor 8% gewijzigd door wimpie007 op 26-06-2017 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat ik me ook nog afvraag is of je wel een gratis pas krijgt als je nog een Premium pas in je inventaris hebt zitten. Het zal haast wel maar ik zou het graag toch even bevestigd zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
OmeJoyo schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:41:
[...]

Ik heb al 4 keer dezelfde gym terug gepakt en zit er nu in 2, dus dat komt wel goed hier haha.

Het is inderdaad handig als je in een omgeving zit waar niet veel aangevallen wordt niet in al te veel gyms te gaan zitten, dat zal per regio behoorlijk verschillen.
Als ik in minder gyms zou zitten is de kans nog kleiner dat ze besluiten een gym te pakken waar ik in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:42:
Wat ik me ook nog afvraag is of je wel een gratis pas krijgt als je nog een Premium pas in je inventaris hebt zitten. Het zal haast wel maar ik zou het graag toch even bevestigd zien. :)
Ja ;) en de eerst pas die gebruikt wordt is steeds de gratische.

[ Voor 8% gewijzigd door Gravediggerxx op 26-06-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 27-09 14:21

OmeJoyo

This is me

Richh schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:42:
[...]

Als ik in minder gyms zou zitten is de kans nog kleiner dat ze besluiten een gym te pakken waar ik in zit.
Dat is ook wel weer waar.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Shadow_J schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:39:
[...]

Wat wel zo is als de raid faalt moe je geen nieuwe pass gebruiken, dan kan je gewoon opnieuw proberen met enkele mensen extra of andere pokemon. Misschien dat hij dit bedoelde ?

Alvast een Premium Raid pas geeft toegang tot 1 extra Raid. Als er een Snorlax / Blissey of Tyranitar mee gemoeid is en zijn vrienden dat even hulp nodig hebben zal ik er mij wel eentje aanschaffen :)
Waar vind je dat Blissey ook te vinden is in een raid?
Ik check dit lijstje, maar informatie hoeft niet altijd 100% te zijn natuurlijk.

https://pokemongo.gamepress.gg/raid-boss-rarity-list

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnackHouse1985
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-04 19:59
Shifty47 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:18:
[...]

Het is in ieder geval wel in de buurt :) maar ik neem aan dat jij niet vaak voor een raid naar Barneveld zal rijden? :)
Touché, dat lijkt mij inderdaad wat overdreven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
WahWah schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:49:
[...]

Ik check dit lijstje, maar informatie hoeft niet altijd 100% te zijn natuurlijk.

Ik denk dat hij het hypothetisch bedoeld. Stel dat :P

Blissey is niet in Raids te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
CaptJackSparrow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:53:
Dat zou je ook op afstand moeten kunnen zien. Daarvoor zou het zonder pas kunnen betreden van de 'lobby' erg handig kunnen zijn.
Eens, dat is nu wel vervelend. Al zie je dat "sociale interactie" wel omhoog gaat.
Raid? Welk team ben je? wordt nu bijna standaard vraagje.

Kun je meerdere raid passes op een dag krijgen?

[ Voor 6% gewijzigd door Loadichus op 26-06-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Richh schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:52:
[...]

Ik denk dat hij het hypothetisch bedoeld. Stel dat :P

Blissey is niet in Raids te vinden.
Een beetje in de zin van : "Als de rewards de moeite zijn, is een raid pasje extra kopen geen probleem :)."
Wie weet welke komen er in de toekomst nog bij. Er zijn altijd mogelijkheden in events / toekomstige generaties / ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Loadichus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:53:
[...]

Eens, dat is nu wel vervelend. Al zie je dat "sociale interactie" wel omhoog gaat.
Raid? Welk team ben je? wordt nu bijna standaard vraagje.

Je kan inderdaard 2 gratis raid pasjes op 1 dag gebruiken (als je die van een dag eerder niet gebruikt heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Loadichus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:53:

Je krijgt er 1 per dag, mits je op het moment van draaien bij een gym niet al eentje in je bezit hebt.
Je kan dus gratis maximaal 2 raids doen (1 ongebruikte van gisteren en de nieuwe van vandaag), normaliter zit je op eentje per dag als je iedere dag een raid doet.

Betaald kan je premium passen kopen voor 100 muntjes per stuk.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:33

hneel

denkt er het zijne van

Net een level4 in ons dorp. Een Tyranitar.
Maar ik was de enige. Volstrekt kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
wimpie007 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:41:
[...]

Haha sorry hoor :)

Ik wil dan graag de optie om zelf Pokemon uit gyms te trekken wanneer ik dat wil!
Kwamen er nu 3 tegelijk die er al 20+uur inzaten
Ik ben vandaag van 174 naar 394 uur gegaan op de defenders badge! :+
Komt vast nog wel wat bij.....

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
gorgi_19 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:00:
[...]

Je krijgt er 1 per dag, mits je op het moment van draaien bij een gym niet al eentje in je bezit hebt.
Je kan dus gratis maximaal 2 raids doen (1 ongebruikte van gisteren en de nieuwe van vandaag), normaliter zit je op eentje per dag als je iedere dag een raid doet.

Betaald kan je premium passen kopen voor 100 muntjes per stuk.
Choose your battles wise (dus) ... Wil best wel investeren in een premiumpass als ik zie dat er nog 6-8 mensen voor een tyranitar/ snorlax wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Loadichus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:02:
[...]

Choose your battles wise (dus) ... Wil best wel investeren in een premiumpass als ik zie dat er nog 6-8 mensen voor een tyranitar/ snorlax wachten.
Daar komt het sociale aspect dus naar voren. Door het tijdsframe van 1 uur en de 'noodzaak' om samen te spelen, komen mensen fysiek bij elkaar om samen de pokemon te verslaan. Vooraf afspreken of op locatie kijken wie er is, wordt dus noodzakelijk.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-09 21:41
gorgi_19 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:06:
[...]

Daar komt het sociale aspect dus naar voren. Door het tijdsframe van 1 uur en de 'noodzaak' om samen te spelen, komen mensen fysiek bij elkaar om samen de pokemon te verslaan. Vooraf afspreken of op locatie kijken wie er is, wordt dus noodzakelijk.
True, vond het best wel tof om samen te komen bij de raid - met andere mensen die niet graag aan hun vriendengroep vertellen dat ze POGO spelen xD Buiten dat vond ik het wel jammer dat de gym stops niet toegankelijk zijn tijdens een raid - dit zou het wachten op mede-raiders een stuk draaglijker maken.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
WahWah schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:49:
[...]

Wel opvallend dat er maar 4 van Gen2 zijn en de rest allemaal Gen 1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Vandaag eindelijk mn eerste raid gewonnen..
Jolteon... maar je krijgt wel een lage Jolteon om te vangen zeg...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Op Reddit hebben ze uitgevonden hoe de gym badges werken https://www.reddit.com/r/...jg2mv/gaining_gym_badges/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7kYiCYx.jpg

Voor een gouden Gymbadge heb je dus 40.000 Gym XP nodig. Oftewel, met 40 Raid Battles krijg je een gouden Gymbadge :P of 28 dagen defenden.

Ik heb op dit moment net 7 zilveren badges. Over een maandje maar eens aan de vijand vragen of ze me uit gym X willen trappen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:38
Kan je uitleggen wat precies die eerste task is? Moet je dan de 6e zijn, of krijgt iedere defender op dat moment 435 bxp (badge experience?)? En als er eentje uit wordt geknikkerd, en er weer iemand terugkomt met 2500CP+, krijg je dan opnieuw bxp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
mat.hi.as schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:07:
Kan je uitleggen wat precies die eerste task is? Moet je dan de 6e zijn, of krijgt iedere defender op dat moment 435 bxp (badge experience?)? En als er eentje uit wordt geknikkerd, en er weer iemand terugkomt met 2500CP+, krijg je dan opnieuw bxp?
Ik denk dat dat staat voor een gym met 6 defenders met een gemiddelde van 2500 cp er uit knikkeren & vervolgens je eigen defender er in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Sunfalls schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:17:
Wel opvallend dat er maar 4 van Gen2 zijn en de rest allemaal Gen 1 is.
Generatie 1 hebben de casual spelers nog niet compleet en dit is vooral om die nu terug te lokken tot wat actiever spel denk ik. De actieve spelers moeten G2 ook niet te snel compleet krijgen omdat die anders misschien weer minder actief worden.

Voor mijzelf zijn van de huidige gymbosses alleen nog Quilava en Tyranitar interessant omdat ik die nog niet heb. Ik heb wel een 96IV Cyndaquil maar die maxen naar een Typhlosion kost meer candy dan ik nu heb. Ik kan er nu een van net onder de 2k maken. Als die Quilava een goede evolutiekandidaat is spaart dat weer 25 candy.

Ik loop al weken met een Larvitar als buddy en kan een 84IV uit een ei nu tot een 2,6k Tyranitar brengen dus ook daarvoor kan een kant en klaar exemplaar wel leuk zijn. Een sub 90% IV is ook een minder aantrekkelijke evolutiekandidaat.

Ik ben benieuwd of we ook bij gymbosses een geregelde roulatie gaan zien vergelijkbaar met de migraties van de spawns. Ik verwacht van wel maar het zal blijken hoe frequent en met welke andere beesten. Misschien gelijk met de tweewekelijkse migraties. Bovenop die roulatie zullen er dan nieuw beesten bij komen in de loop van de tijd lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
mat.hi.as schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:07:
De eerste taak is het aanvallen van een gym met 6 Pokémon die gemiddeld 2500XP zijn. Als je zo'n gym leeg hebt gehaald levert dat jou ongeveer 435 BXP op.

Stop je er daarna een eigen Pokémon in, dan krijg je daar 100 BXP voor.

Staat die Pokémon er vervolgens 2,5 uur in, dan levert dat 150 BXP op. Dit ontvang je bij terugkomst van je Pokémon (!!)

Totaal van bovenstaande levert je dus 685 BXP op.

[ Voor 19% gewijzigd door Richh op 26-06-2017 15:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
Shadow_J schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:28:
Ik kijk uit naar de level 5 raids dat waarschijnlijk voor de legendary pokemon zullen zijn :)
Yup, Level 5 raids zullen de Legendary Pokémon zijn. Die L5 Raids zullen 'Dark' eieren zijn:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kpBf9B2.jpg

Complete uitleg, inclusief welke Legendary Pokémon te vinden zullen zijn:
https://pokemongohub.net/gym-raid-update/legendary-raid-egg-boss-list-dark-egg-list/

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 26-06-2017 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Haay schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:55:
[...]

Yup, Level 5 raids zullen de Legendary Pokémon zijn. Die L5 Raids zullen 'Dark' eieren zijn:
[afbeelding]

https://pokemongohub.net/gym-raid-update/legendary-raid-egg-boss-list-dark-egg-list/
Plaatje is (niet meer) stuk ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Fixed. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:50
Haay schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:55:
[...]

[afbeelding]

Pokémon GO Hub schreef:
We know that they are hatched from Legendary Raid Eggs.
Ik las dit ook al en vroeg me af: how do you know? Eerst zien, dan geloven :| ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
sixtiek schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:03:
Ik las dit ook al en vroeg me af: how do you know? Eerst zien, dan geloven :| ...
Data mining door de code uit de .apk uit te pluizen. Dat is iets wat programmeurs doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:50
Haay schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:08:
[...]

Data mining door de code uit de .apk uit te pluizen. Dat is iets wat programmeurs doen. ;)
Data mining duh. Meestal als ze bij Pokémon GO Hub in de code hebben zitten grutten komen ze met iets meer dan alleen "We know", en zeggen ze het erbij dat ze het in de code hebben gevonden. Dat mis ik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Ik vind die raids helemaal top! Gisteren er m'n eerste Snorlax mee gevangen en vandaag m'n eerste Machamp 😎

Ik heb tot nu toe het geluk dat er genoeg mensen waren om er een succes van te maken. Vanmiddag moest ik even wachten, maar zag ik een vader en moeder met baby en beetje staan twijfelen met telefoon ik de hand. Toen ik er op af stapte stond er ook een jongen van zo'n 15 jaar een beetje awkward rond te kijken, dus die meteen ook benaderd. Met z'n vieren kort werk gemaakt van de lvl3 Machamp.

Ik vind t wel leuk om mensen te benaderen die enthousiast zijn over Pokémon. Zo ontmoet je nog eens iemand :) goed voor de sociale interactie dus ik kan alleen maar positief zijn.

Ik neigde voor de update om te stoppen omdat ik alleen maar eieren aan het lopen we en dat voor geen meter registreerde. Maar nu kan ik gewoon rustig wachten tot een leuke Pokemon voorbij komt in een raid. Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
hneel schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:00:
Net een level4 in ons dorp. Een Tyranitar.
Maar ik was de enige. Volstrekt kansloos.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/505877362873880576/mC7cTyN3.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Ik heb gemengde gevoelens met de huidige gyms. Momenteel ben ik met Level eind 36 wel verder dan de meeste spelers die bij de raids zijn.

De huidige gyms vind ik niet iets waar ik hele avonden druk mee kan zijn, in vergelijking wat het voor de rework wel was. Het heeft nu weinig zin om lang in een gym te staan. Mijn huidige tactiek in de avond een pokemon in de gym plaatsen en hopen dat je hem de volgende morgen terug krijgt met 50 coins. Een 3000+ cp is de volgende morgen een makkie om te verslaan.

Raids.
Het idee achter de raids is leuk, met een groep verzamelen om met zijn alle een Eindbaas te verslaan. Zelf heb ik alles al bij elkaar wat je met de raids kan vangen. Een premium pas kopen om een Gengar te gaan vangen op L20, nee die sla ik wel over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
Toch wel mooi als je meer gezichten achter de usernames krijgt.
En dan blijkt iemand met de nickname "Fapskills" een jochie van 12 ofzo te zijn :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A-Jay
Net kwam een 10km ei uit en heb eindelijk een aerodactyl *O*

Heb heel gen 1 en moet er nog 6 van gen 2 waarbij ik voor 5 kan lopen met een buddy. Alleen unknown zal ik echt nog moeten vangen.

Helemaal is ex regionale uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Amd RuLuzzz schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:57:
Ik heb gemengde gevoelens met de huidige gyms. Momenteel ben ik met Level eind 36 wel verder dan de meeste spelers die bij de raids zijn.

De huidige gyms vind ik niet iets waar ik hele avonden druk mee kan zijn, in vergelijking wat het voor de rework wel was. Het heeft nu weinig zin om lang in een gym te staan. Mijn huidige tactiek in de avond een pokemon in de gym plaatsen en hopen dat je hem de volgende morgen terug krijgt met 50 coins. Een 3000+ cp is de volgende morgen een makkie om te verslaan.

Raids.
Het idee achter de raids is leuk, met een groep verzamelen om met zijn alle een Eindbaas te verslaan. Zelf heb ik alles al bij elkaar wat je met de raids kan vangen. Een premium pas kopen om een Gengar te gaan vangen op L20, nee die sla ik wel over.
Die tactiek had ik zaterdag, om 23.00 de gym gepakt, om 00.45 werd deze teruggepakt. Hij had alleen de pech dat ik nog een quest aan het afmaken was in the witcher 3 en om 01.30 was ik de laatste :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:25
wimpie007 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:36:
[...]

Fake news!

Ik heb tenminste 3 Raids gedaan. Fake of niet, zo heb ik het ervaart. Mocht het niet kloppen. Dan heb ik iets verkeerd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
plizz schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:07:
[...]

Ik heb tenminste 3 Raids gedaan. Fake of niet, zo heb ik het ervaart. Mocht het niet kloppen. Dan heb ik iets verkeerd gedaan.
Als je een graitische raid pas van de dag ervoor hebt dan een raid doet+ erna weer spint heb je terug een gratische pas. Dan erna nog 1 gekocht ofzo anders kan het niet.

Een pas blijft ook meerdere pogingen geldig bij dezelfde gymbaas. Dus als er een laatkomer is alemaal er terug uitgaan en even de laatkomer laten meedoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:52
Zijn raids in level verlaagd ? Ben momenteel level 22 en zie ineens nearby raids 2 en timers. Of is dit een bug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traeces schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:21:
Zijn raids in level verlaagd ? Ben momenteel level 22 en zie ineens nearby raids 2 en timers. Of is dit een bug ?
Correct!

https://twitter.com/PokemonGoApp/status/879390500394086404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik kon met mijn pas het wel nog een keer proberen. Ws een uur lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:52
Top kan ik ook gaan raiden ! Helaas net de tyranitar gemist :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Laatst online: 23-09 11:57
Yes, nieuwe pokestop en gym in mijn straat!

Aanvulling: Pokestop zojuist veranderd in Gym (gelijk heengelopen en ingestapt) en een nieuwe pokestop gekregen...

Veenendaal-Oost

[ Voor 61% gewijzigd door william89 op 26-06-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Net mijn eerste Raid gewonnen, level 1 (denk ik) Croconaw, uiteindelijk ook gevangen dus nog maar 20 candy nodig voor Feraligatr. :)
Jammer dat je 120 sec. moet wachten op niets, maar het systeem is wel een stuk leuker zo.
Deze was met één Dragonite van 3000 cp goed te doen, maar level 3 > wordt wel kritisch denk ik zo maar :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
Ik dacht eens een rondje te gaan doen rond Barneveld beter niet kunnen doen. Binnen 10 minuten waren alle pokemons terug van 3 afgelegen gyms. Ik was de enige daar, niemand te zien... Man man man wat is dat battlen slecht geworden zeg. Charge balkje die terugloopt of niet te gebruiken is wanneer deze vol is. De vijand die al dood had moeten zijn, maar toch nog levenspunten heeft. De vijand die ineens beter wordt. Uit zichzelf terug wisselen van pokemon...

Bij de raid verderop was dan overigens weer niemand, dus winnen ging niet lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Vandaag was een goede dag! Bijna mn Blissey bij elkaar gelopen, een Snorlax gehatched uit een ei, tweede in een week tijd :P. Vanmiddag een Facebookgroep gevonden uit ons dorp met nog een paar actieve mensen er in en afgesproken dat we elkaar op de hoogte zouden houden voor lvl 4 raids. Een uur later was het zover en stonden we met 15 man tegen een Snorlax te vechten. Echt heel gaaf om te zien!
Vandaag dus 2 Snorlax' gevangen en 50 muntjes :D

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
2 keer een tyrannitar vandaar ... Twee keer verslagen .. twee keer niet kunnen vangen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Wat is een Pillowswine sterk, zeg. Ik hakte er zo een Dragonite plus een Rhydon mee weg. En die hadden elk veel hogere cp.
Ik gebruikte totnutoe voor de gym battles eigenlijk altijd mijn sterkste: Dragonite en een legertje Rhydons, en dan maar beuken tot ik won.
Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hneel schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:57:
Wat is een Pillowswine sterk, zeg. Ik hakte er zo een Dragonite plus een Rhydon mee weg. En die hadden elk veel hogere cp.
Ik gebruikte totnutoe voor de gym battles eigenlijk altijd mijn sterkste: Dragonite en een legertje Rhydons, en dan maar beuken tot ik won.
Weer wat geleerd.
Als ik me niet vergis heeft een pilowswine ice moves en dan kan je beter je dragonite en rhydons niet gebruiken. Die zijn namelijk best zwak tegen ice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Vandaag een level 4 raid gedaan op een charizard. Man of 20 was er bij dat punt. Alleen team geel en blauw en 1 iemand van team rood :)

Wel verslagen niet gevangen. Mijn vrouw had hem wel.

Gelukkig weer wat rare candy. Hoef nog maar 10 larvitar candy. En ik had vandaag mijn aerodactyl dus ben zoiezo al een tevreden mens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond een level 3 raid gedaan tegen machamp. In mijn eentje redde ik het net niet. 10% kreeg ik niet weg van hem. Gelukkig kwam er nog iemand bij. Toen was het makkelijk. Het was een 91% en ik kreeg er een charge TM bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het is wel leuk, maar toch heb ik wel het gevoel 'hoe lang blijft het leuk?'

Vandaag Meganium kunnen maken door twee bayleef raids. Eerste alleen. Tweede deed mijn vrouw mee.
Gisteren Machamp en Flareon in ons eentje gedaan (ons is zoontje en ik op mijn tel.). Vandaag overigens Muk ook alleen verslagen in een raid. Was wel beetje balen want ik wilde eigenlijk een Pokemon in een gym zetten wetende dat die dan daar minimaal wel de nacht zou kunnen doorbrengen zo vlak na de avondspits.
Maar door de raid kon ik 'm dus niet plaatsen.

Vandaag Snorlax maar laten schieten bij een raid... vond het toch een beetje awkward om op een vluchtheuveltje bij een kruispunt te gaan staan. Dus maar doorgereden. Stonden wel een man of 10 denk...
Toevallig toch gisteren al een wilde Snorrie gevangen. Je krijgt niet extra veel candy bij de vangst van een raid Pokie toch?

Het zijn wel veel raids. Wil die krokodil nog een paar keer doen. Daar moeten we nog heel veel candy van.

Oh ja...en uk wil meer dust. Van 500K naar 150K gaat snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets anders dan raids en coins. Kan iemand me vertellen wat nu het verschil is tussen XS en XL pokemons? De een zegt dat XS sneller is met vechten, maar wat doet de XL versie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

readytoflow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:38:
Het is wel leuk, maar toch heb ik wel het gevoel 'hoe lang blijft het leuk?'
De raids zijn voor nu inderdaad wel leuk, maar wanneer je dus je pokedex grotendeels gevuld hebt met de missende pokemon met de raids ben je al snel wel klaar denk.

Het zou wel mooi zijn als Niantic als toevoeging op het raidsysteem ook PvE encounters aan het spel zou toevoegen. Maak een aantal verschillende encounters, gebaseerd op de trainer classes, en laat ze random net als de Pokemon anywhere spawnen. Wel met enige zeldzaamheid. Wanneer je wint, krijg net als bij een Pokestop wat items. Plus: ze kunnen er coin reward bij stoppen waar je random tussen de 1 en 5 coins van zo'n trainer kunt verdienen.

[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 27-06-2017 00:10 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 10 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.