Vandaag met zes man een Venusaur verslagen. Het was mijn vierde Raid, maar nog nooit met zoveel. Was ook met z'n zessen toch best pittig (al was ook niet iedereen van een hoog level) maar wel tof!
Wel grappig om samen met rode spelers te doen, normaal mijn rivalen

Eentje was iemand die me telkens uit een middle-of-nowhere gym trapte. Ik had hem nog nooit ontmoet maar het is toch wel een aardige kerel
Er was ook een jochie van een jaar of 12 bij, hij had nog geen Venusaur in z'n dex. Jammer genoeg bleef hij bij hem niet in z'n bal zitten. Vond het lullig voor 'm
So far:
2 Charged TM (eens kijken waar ik die op in ga zetten)
5 Rare Candy (wil ze graag uitgeven maar vind het zo zonde...)
28 Golden Razz Berry (waarvan ik er ook al een paar heb gebruikt)
Dan moet je wel elke dag een Pokémon terug krijgen. Nu is dat nog geen probleem. Maar als de hype weer wat gaat liggen, dan zie ik menig gamer 'genoeg' hebben aan 1-3 gyms waardoor het hele aanvallen van de vijand (in mijn omgeving) vermoedelijk zal verdwijnen. Ik verwacht dat er in mijn omgeving meer aanbod dan vraag is dan.
Ik heb nu al 2 gyms in handen die voor mij 'op de route' liggen, waar op mij en een andere blauwe speler na nog niemand bij in de buurt lijkt te zijn geweest. Er is nog altijd een free spot in één van die gyms. Mijn Flareon zit daar al bijna 3 dagen in nu, silver medal, gebeurd niks mee

Op dit moment zit ik in 12 gyms waarvan ik er (opgeteld) in 7 stuks al meer dan 2 dagen zit.
Buiten dat ik 50 muntjes erg weinig vind voor de zeer actieve speler (maar dat begrijp ik; de daily cap is in principe prima! Begrijp me goed) is er gewoon geen enkele wijze hoe je een inkomen kan garanderen. Op termijn denk ik dat ik dagen krijg waarop ik, 0 Pokémon terug krijg en dus 0 muntjes ontvang.
Moet ik dan mijn aardsrivalen vragen om me uit een gym te schoppen?

CaptJackSparrow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:30:
Hier is weer een Magikarp raid gaande. Iemand die al gedaan en er een shiny uit gehaald?
Ik sprak gisteren een speler die erg veel in een natuurgebied wandelt waar flink wat Magikarps spawns zitten en hij toonde me een rode Gyarados en nog TWEE shiny Magikarps.

Hij had ook nog een gigantische hoeveelheid candy.
Op Reddit is er eentje die beweert een shiny uit een Raid te hebben.
En ik maar denken dat ik een uitzondering ben met 1 rode Gyrados
[
Voor 29% gewijzigd door
Richh op 25-06-2017 15:50
]