[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.547 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timoline
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10-2024
FrankoNL schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:25:
Er zijn gewoon teveel raids. Level 3 en 4 raids zijn (voor level 25) onmogelijk alleen te doen en verder zie ik nooit iemand bij een Raid staan.

Gevolg: En raid pass weg, en geen enkele kans.

Suggestie: Sowieso minder raids, maar daar even los van: De lobby is "gratis". Hierdoor kan je zien welke spelers er zijn en of je een kans maak. Als je besluit het gevecht aan te gaan kost dit je een raidpass, ongeacht de uitkomst.
teveel raids?
Dat is misschien zo bij jou, hier is maar 1 gym dus veel te weinig raids....
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gravediggerxx schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:35:
[...]
Ik vind ze nu al zo goedkoop en je hebt een grote kans op het vangen van de baas zonder al die sudowoodo mantine glygar van de incubators.
Iedereen gaat veel te snel die voordien zeldzame pokemon hebben dus dat doel is veel te snel weg.
Ja... het zal inderdaad wellicht ten koste gaan van de verkoop van incubators. Aangezien ik die erg weinig gekocht heb zie ik raids meer als spelplezier dan als middel om zeldzamere pokies te verkrijgen maar als je eerst een vermogen aan incubators uitgaf zonder voorspelbaar resultaat (een van de redenen dat ik ze niet zo aantrekkelijk vond) en nu met veel grotere kans op een gewenst resultaat uitgaven aan incubators vervangt door raid passes te kopen dan kijk je er wat anders tegenaan.

Ook hier geldt waarschijnlijk wel dat als je een beetje geduld kunt opbrengen je met de gratis pasjes op den duur ook alles kunt vangen wat je wilt hebben. Het zijn de 'instant gratification' type mensen waar Niantic het vooral van moet hebben. Aan het 'delayed gratification' type verdienen ze stukken minder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Is een gele ei (3 tier) in je eentje goed te doen?
Gaat er zo 1 uitkomen, maar denk niet dat ik er meteen bij kan zijn.. dus als ik er later naar toe zou gaan vrees ik dat ik dat alleen ben

EDIT: Laat maar is maar een arcanine

[ Voor 9% gewijzigd door Eek2nd op 25-06-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
timoline schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:56:
[...]

teveel raids?
Dat is misschien zo bij jou, hier is maar 1 gym dus veel te weinig raids....
;)
Daar heb je gelijk in. Ik woon hartje Rotterdam dus ik heb er 10 op mijn nearby lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je misschien 5/6 hoge CP pokemons hebt die super effective damage doen zou het ipt moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Is het raid systeem nu al open voor alle levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:01:
[...]

Daar heb je gelijk in. Ik woon hartje Rotterdam dus ik heb er 10 op mijn nearby lijst.
\
En staan er dan ook 10 man bij een raid of zie je dan nog amper iemand staan?

Leuk zoveel raids, maar als je straks 6 snorlexen gekregen hebt, heb je dan nog zoveel zin om een raid te doen? Ik ben meer voor een raid eens per 2 dagen ofzo. Dan zijn ze exclusiever en heb je veel meer spelers aanwezig om een boss te verslaan. Helaas brengt dat te weinig geld in het laadje dus zal Niantic dit niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

hneel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:03:
Nee dus. voor mezelf (L30) wel, Maar voor mijn kinderen (L23 en lager) nog niet. Ik kan ze dus nog niet enthousiast maken om er vanmiddag op uit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hneel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:03:
vanaf lvl 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:05:
[...]

\
En staan er dan ook 10 man bij een raid of zie je dan nog amper iemand staan?

Leuk zoveel raids, maar als je straks 6 snorlexen gekregen hebt, heb je dan nog zoveel zin om een raid te doen? Ik ben meer voor een raid eens per 2 dagen ofzo. Dan zijn ze exclusiever en heb je veel meer spelers aanwezig om een boss te verslaan. Helaas brengt dat te weinig geld in het laadje dus zal Niantic dit niet doen.
Ik ben 1 keer geholpen door een meisje. That's it. Verder noppes. Er zijn teveel raids in teveel gyms .. hierdoor worden de spelers verdeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 25-06-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb veel meer getraind dan gesloopt in het oude systeem omdat dat nou eenmaal de meest effectieve strategie was. Ik was dus gewend met pokies te trainen die lager dan de verdedigers waren en de juiste moves hadden. Mijn hoge beesten zaten ook allemaal in gyms dus die waren sowieso niet beschikbaar.

Ik heb gisteravond eens uitgeprobeerd hoe effectief het gebruiken van die hoge beesten is en dus alleen mijn drie Dragonites en een paar Gyaradossen geselecteerd met alleen één Lapras erbij voor de Dragonite die in de gym zat. Meer dan mijn hoogste Dragonite en als tweede de Lapras had ik gewoonlijk niet nodig. Die Dragonite mept puur door zijn CP kracht alles eruit want hij heeft meer een goede verdedigingsmoveset dan aanvallend. En als 3k beesten zo hard leeglopen dan ga je die dus niet meer in een gym zetten tenzij je die juist na bijv. een nachtje terug wilt hebben zoals gisteravond het geval was.

Dus hoezo nog druk maken over aanvallende moves? Hoogste CP beesten kiezen en knallen maar lijkt het eerder. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
me dragonite is terug van bijna 3 dagen in een gym en 0 muntjes!!! ik heb vandaag pas 68 muntjes gehad dus zit nog niet aan me max van 100 muntjes per dag hoe is dit mogelijk?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
copywizard schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:32:
me dragonite is terug van bijna 3 dagen in een gym en 0 muntjes!!! ik heb vandaag pas 68 muntjes gehad dus zit nog niet aan me max van 100 muntjes per dag hoe is dit mogelijk?
De max is 50 munten per dag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:33:
[...]

De max is 50 munten per dag ;)
sirieus??? dat is f*cking weinig!!!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:17
Ik ga nu proberen van alle gyms waar ik normaal langs loop een badge te krijgen, volgens mij meende ik gezien te hebben dat dat een bonus geeft, maar ben niet zeker. Kwaad kan het in ieder geval niet.

Wordt er al wel een beetje flauw van dat anderen mij de 6 blauwe pokies weg laten knallen en team geel het binnen 5 minuten van mij afpakt. Is me al 3x overkomen. 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 21:52
Vanmorgen hier weer aan een raid mee proberen te doen. Echter na 5 keer een error was ik er klaar mee. Niet kunnen vechten en steeds opnieuw proberen en 120seconden wachten was ik ook wel beu. Dik voor elkaar jongens :+

Ook zijn er hier teveel raids voor het aantal spelers, ik zie vanuit huis 5 gyms waar ongeveer tegelijkertijd een raid begint. Ben even rond wezen kijken toen aanvallen mogelijk was maar geen mens te vinden om een groep mee te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

aljooge schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:35:
Wordt er al wel een beetje flauw van dat anderen mij de 6 blauwe pokies weg laten knallen en team geel het binnen 5 minuten van mij afpakt. Is me al 3x overkomen. 😝
Meteen weer terug pakken zodat ze door krijgen dat het zo niet werkt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus hoezo nog druk maken over aanvallende moves? Hoogste CP beesten kiezen en knallen maar lijkt het eerder. :/
[/quote]

Voor een gym heb je inderdaad aan CP genoeg. Echter zijn de lvl 4 bosses een uitdaging. Daar heb je naast CP toch ook echt een goede moveset nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 12:42
Hier in de buurt beginnen over 1 uur 4 level 4 raids binnen het half uur. Ook teveel denk ik om een leuk groepje bij elkaar te krijgen.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nestor1958
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2022

Dat is ongeveer het gevoel wat een gele speler heeft die in de minderheid is. Van de ruim 20 gyms eerst alles blauw. Daarna rood erover heen. Met geluk 1 - 2 - 3 stabiele gym(s) in de nabije dorpen en blij met 10 - 30 muntjes per dag.
Geel is hier nu veel meer actief en van de andere teams ook veel lagere levels die nu ook mee kunnen doen.
Veel onbekende namen nu in de gyms.
Gisteren 1 poke in de gym en vanmorgen 50 !!!!! muntjes. Totaal 55 in twee dagen. Hart van Nederland komt hier filmen voor het grote nieuws. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Nestor1958 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:04:
[...]

Dat is ongeveer het gevoel wat een gele speler heeft die in de minderheid is. Van de ruim 20 gyms eerst alles blauw. Daarna rood erover heen. Met geluk 1 - 2 - 3 stabiele gym(s) in de nabije dorpen en blij met 10 - 30 muntjes per dag.
Geel is hier nu veel meer actief en van de andere teams ook veel lagere levels die nu ook mee kunnen doen.
Veel onbekende namen nu in de gyms.
Gisteren 1 poke in de gym en vanmorgen 50 !!!!! muntjes. Totaal 55 in twee dagen. Hart van Nederland komt hier filmen voor het grote nieuws. :P
Nee joh, die doen alleen klein "nieuws" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nestor1958 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:04:
Hold the presses!. :+

Maar ik ben blij dat meer mensen nu een stukje van de muntjestaart kunnen proeven. Ik snap heel goed dat met lede ogen moeten aanzien dat anderen hopen muntjes verzamelen terwijl je zelf met veel moeite slechts een karige hoeveelheid kon scoren erg frustrerend was en oneerlijk leek. Welke tekortkomingen het huidige systeem ook heeft, op dat punt is het absoluut een vooruitgang. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-09 21:41
Niantic heeft een known-issues pagina opgezet waarbij de meeste bugs van afgelopen pagina's vernoemt zijn. Ik neem aan dat dit ook de issues zijn waar Niantic de prioriteit op heeft gezet om de gameplay te verbeteren.

Moet zeggen dat ik enorm verrast was om te zien dat Niantic daadwerkelijk iets heeft gedaan met de feedback op het muntjessysteem, binnen 24 uur!

Pagina is te vinden op https://support.pokemongo.../en-us/articles/221958208

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

I didn't receive the Defender bonus.
The maximum daily bonus changed with the recent Gym and Battle updates. Please note that the maximum bonus limit is subject to change and may vary from time to time.
Ik denk dat Niantic zich op dit moment helemaal niet wil vastleggen over hoe de muntjesbonus precies werkt omdat ze het voorlopig nog snel willen kunnen veranderen als zou blijken dat het ze te veel gratis muntjes kost en ook als het tot teveel geïrriteerde spelers leidt omdat het zeer onvoorspelbaar en wisselend kan zijn en vooral afhankelijk van de acties van de tegenpartijen. In deze vroege fase kunnen ze dat nog niet voor langere tijd met voldoende zekerheid inschatten dus houden ze voorlopig nog zes slagen om de arm en spreken ze zich er niet al te beslist over uit.

Vanuit hun gezichtspunt dan ook wel weer een beetje te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timoline
  • Laatst online: 27-10-2024
max 50 muntjes p/d
1 muntje per 10 minuten = 500 minuten = 8.33 uur

niet verkeerd toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hier is weer een Magikarp raid gaande. Iemand die al gedaan en er een shiny uit gehaald?

Ik sprak gisteren een speler die erg veel in een natuurgebied wandelt waar flink wat Magikarps spawns zitten en hij toonde me een rode Gyarados en nog TWEE shiny Magikarps. :o Hij had ook nog een gigantische hoeveelheid candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
JayZeeTie schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:37:
Vanmorgen hier weer aan een raid mee proberen te doen. Echter na 5 keer een error was ik er klaar mee. Niet kunnen vechten en steeds opnieuw proberen en 120seconden wachten was ik ook wel beu. Dik voor elkaar jongens :+

Ook zijn er hier teveel raids voor het aantal spelers, ik zie vanuit huis 5 gyms waar ongeveer tegelijkertijd een raid begint. Ben even rond wezen kijken toen aanvallen mogelijk was maar geen mens te vinden om een groep mee te vormen.
Dat klopt maar over welke beloning er aan welke lvl van badge hang heb ik nog nergens gehoord. 1 extra item per lvl vermoed ik?

Enkel de lvl 4 raids zijn de moeite dus op de rest komt echt geen volk af ;)

Heel het raid systeem gaat niantic muntjes kosten omdat het niet meer de moeite gaat zijn om met 9 incubators tegelijk te lopen zoals wel een groot deel betalende spelers deden.

Dat ze 50 of 100 munten weggeven maakt echt niks uit voor hun verkoop denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timoline schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:26:
max 50 muntjes p/d

niet verkeerd toch....
Klopt helemaal als je een speler bent die niet veel moeite doet om gyms te veroveren. Echter als je een paar uur per dag speelt, is er geen klap aan. Ik doe inmiddels al niets meer met gyms als ik mijn muntjes binnen heb. Ik kijk de volgende dag wel weer. Sta nog in 8 gyms en krijg er ongeveer elke dag wel 1 terug met 50 muntjes. Bijvoeren doe ik ook als niet meer. Ik wil mijn pokemons juist terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:37
Vandaag met zes man een Venusaur verslagen. Het was mijn vierde Raid, maar nog nooit met zoveel. Was ook met z'n zessen toch best pittig (al was ook niet iedereen van een hoog level) maar wel tof!

Wel grappig om samen met rode spelers te doen, normaal mijn rivalen :) Eentje was iemand die me telkens uit een middle-of-nowhere gym trapte. Ik had hem nog nooit ontmoet maar het is toch wel een aardige kerel :P

Er was ook een jochie van een jaar of 12 bij, hij had nog geen Venusaur in z'n dex. Jammer genoeg bleef hij bij hem niet in z'n bal zitten. Vond het lullig voor 'm :/

So far:
2 Charged TM (eens kijken waar ik die op in ga zetten)
5 Rare Candy (wil ze graag uitgeven maar vind het zo zonde...)
28 Golden Razz Berry (waarvan ik er ook al een paar heb gebruikt)
timoline schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:26:
max 50 muntjes p/d

niet verkeerd toch....
Dan moet je wel elke dag een Pokémon terug krijgen. Nu is dat nog geen probleem. Maar als de hype weer wat gaat liggen, dan zie ik menig gamer 'genoeg' hebben aan 1-3 gyms waardoor het hele aanvallen van de vijand (in mijn omgeving) vermoedelijk zal verdwijnen. Ik verwacht dat er in mijn omgeving meer aanbod dan vraag is dan.

Ik heb nu al 2 gyms in handen die voor mij 'op de route' liggen, waar op mij en een andere blauwe speler na nog niemand bij in de buurt lijkt te zijn geweest. Er is nog altijd een free spot in één van die gyms. Mijn Flareon zit daar al bijna 3 dagen in nu, silver medal, gebeurd niks mee :P
Op dit moment zit ik in 12 gyms waarvan ik er (opgeteld) in 7 stuks al meer dan 2 dagen zit.

Buiten dat ik 50 muntjes erg weinig vind voor de zeer actieve speler (maar dat begrijp ik; de daily cap is in principe prima! Begrijp me goed) is er gewoon geen enkele wijze hoe je een inkomen kan garanderen. Op termijn denk ik dat ik dagen krijg waarop ik, 0 Pokémon terug krijg en dus 0 muntjes ontvang.

Moet ik dan mijn aardsrivalen vragen om me uit een gym te schoppen? :')
CaptJackSparrow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:30:
Hier is weer een Magikarp raid gaande. Iemand die al gedaan en er een shiny uit gehaald?

Ik sprak gisteren een speler die erg veel in een natuurgebied wandelt waar flink wat Magikarps spawns zitten en hij toonde me een rode Gyarados en nog TWEE shiny Magikarps. :o Hij had ook nog een gigantische hoeveelheid candy.
Op Reddit is er eentje die beweert een shiny uit een Raid te hebben.
En ik maar denken dat ik een uitzondering ben met 1 rode Gyrados :P

[ Voor 29% gewijzigd door Richh op 25-06-2017 15:50 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Eerste raid gedaan, een Muk. Heb ie nog niet dus was vet blij. Met 1 ander iemand gedaan en net gehaald aar helaas met 14 ballen niet gelukt te vangen :( Leuke nieuwe melkkoe gewoon volgens mij met die premium passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:06:
Eerste raid gedaan, een Muk. Heb ie nog niet dus was vet blij. Met 1 ander iemand gedaan en net gehaald aar helaas met 14 ballen niet gelukt te vangen :( Leuke nieuwe melkkoe gewoon volgens mij met die premium passes.
Dan zal je wel niet echt hoge CP pokemons gehad hebben? Ik doe doe alleen en nu 2x ook daadwerkelijk gevangen. Had hem ook nog niet eerder gekregen. Ook niet door evolve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:08:
[...]

Dan zal je wel niet echt hoge CP pokemons gehad hebben? Ik doe doe alleen en nu 2x ook daadwerkelijk gevangen. Had hem ook nog niet eerder gekregen. Ook niet door evolve.
Heeft de CP van de aanvallende pokemon invloed op hoe goed die ballen werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Ik ga nu proberen van alle gyms waar ik normaal langs loop een badge te krijgen, volgens mij meende ik gezien te hebben dat dat een bonus geeft, maar ben niet zeker. Kwaad kan het in ieder geval niet.
Heb mijn eerste gym bijna op het volgende level, daar heb ik intussen 28 victories, 11h defended en 12 treats. Ben benieuwd wat de team bonus wordt... waarschijnlijk 1 extra (random) item ofzo?
Quincy5 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:56:
Hier in de buurt beginnen over 1 uur 4 level 4 raids binnen het half uur. Ook teveel denk ik om een leuk groepje bij elkaar te krijgen.
Zojuist een level 4 raid gedaan met een groepje. Toen ik aan kwam fietsen was ik alleen, dat gaat niet lukken tegen een CP25k Pokémon (Snorlax in dit geval). Al snel kwamen er 4 mensen bij. Alleen kwamen we net iets te kort... effe later nog 1 iemand erbij en toen ging het goed. Als reward 2x charged TM, 2 rare candy en 14 golden razz. En Snorlax bleef na 1 bal zitten! _/-\o_

Meteen ook maar een Whatsapp groepje opgezet voor dit soort raids!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar wel hoe lang je er met 2 man over gedaan hebt.. :D. Ballen is volgens mij gewoon puur geluk hebben. Ving de Muk met een slechte worp zonder berry en hij ontsnapte eerder uit een golden razz met excellent trow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hier zoluist een L4 raid begonnen. Een Lapras. Mwah... heb ik er al zeven van. :O

Of issie shiny? :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net met zn 3en een lvl 3 raid gym gedaan, was een arcenine, ging vrij makkelijk, paar rare candy gehad en daarmee heb ik lekker mn blissey was sterker gemaakt :)

had alleen begrepen dat als je een raid boss verslagen had dat de gym dan leeg zou gaan, maar helaas is dat niet zo, en moet je zelf ook een uur wachten totdat je de gym aan kan vallen, das wel jammer opzich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:13:
Hier zoluist een L4 raid begonnen. Een Lapras. Mwah... heb ik er al zeven van. :O

Of issie shiny? :9 ;)
Dan is ie aan 't smelten! :+

Verzoeknummertje voor Niantic; Unown als raid boss!!! I need one...

[ Voor 14% gewijzigd door schaapiej op 25-06-2017 16:21 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ik vind de Raids echt heel vet hoor! Maar het grootste probleem is nu nog de hoeveelheid spelers die ze aantrekken. Veel spelers willen wel, maar ook wat ik vandaag bij mijn Venusaur Raid merkte: "hebben we wel genoeg spelers om 'm te halen?" "Is dit een Raid die mijn pas waard is, of moeten we verder zoeken?"
Ik ben het dus wel eens met de geluiden die nu op Reddit staan. Een paar dingen die ik (heel) graag wil zien:

- Als er een ei met timer bij een Gym staat, maak het dan mogelijk om vanuit de Nearby tab te zeggen dat je 'interested' bent. Zo kan je een beetje inschatten of het de moeite waard is om naar een gym met vier hoofdjes te gaan.

- Maak het bekijken van een Raid gratis, waardoor je kan zien hoeveel spelers er in de 'lobby' zitten. Schrijf de Raid Pass pas af als je daadwerkelijk aan de Raid begint. Op sommige Raid locaties kan je niet iedere mogelijke speler zien.

- Voeg een 'Daily Raid Pass' toe (of eentje voor meerdere uren) waarmee je langere tijd meer Raids aan kan pakken. Of maak de Premium pass geschikt voor meerdere Raids. Ik vind het prima dat ze exclusief blijven, maar de schaarsheid is nu dermate hoog dat spelers heel afwachtend zijn.

- Voeg een 'Group Raid Pass' toe, die het mogelijk maakt om andere spelers gratis (of goedkoper) te laten joinen. Zowel gisteren als vandaag zat ik met spelers die graag nog een Raid deden, maar geen muntjes meer hadden en ook geen geld wouden uitgeven. In mijn omgeving heb ik veel van dat soort spelers :P Ik snap dat Niantic er graag wat aan wil verdienen... maar ook dit maakt spelers afwachtend.
Ik zou graag een Raid Pass kunnen aanschaffen voor 200 of 300 coins waarbij andere spelers gratis (of voor 10 muntjes ofzo; veel lager dan de daily streak) kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Leuk zo'n level 4 raidboss maar ben er al bij 3 of 4 geweest en bij allemaal was ik alleen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen beter die speciale item uit je 7 days streak van pokestops halen en in ruil een gratis premium raid pass er in doen. Hebben die ook weer een doel waar je wat aan hebt. Ik krijg genoeg speciale items uit pokestops dat ik niet eens die 7 day streak nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Richh schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:32:
- Maak het bekijken van een Raid gratis, waardoor je kan zien hoeveel spelers er in de 'lobby' zitten. Schrijf de Raid Pass pas af als je daadwerkelijk aan de Raid begint. Op sommige Raid locaties kan je niet iedere mogelijke speler zien.
Dit kan ook. Zojuist meerdere keren een lobby in en uit gegaan omdat er telefoons aan het flippen waren...
De raid pass gaat blijkbaar ook niet verloren als je verliest. Kon met die level 4 raid het gevecht opnieuw starten zonder opnieuw te kopen!

[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 25-06-2017 16:46 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
schaapiej schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:45:
[...]

Dit kan ook. Zojuist meerdere keren een lobby in en uit gegaan omdat er telefoons aan het flippen waren...
Dit kan niet. Je hebt je raidpass namelijk wel gebruikt. Als er verder niemand op komt dagen ben je dus na een uur je raid pass kwijt. Deze kan je enkel en alleen voor die raid gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
FrankoNL schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:46:
[...]

Dit kan niet. Je hebt je raidpass namelijk wel gebruikt. Als er verder niemand op komt dagen ben je dus na een uur je raid pass kwijt. Deze kan je enkel en alleen voor die raid gebruiken.
Nee hoor :) ben echt een stuk of 4x opnieuw de lobby in gegaan.....

Edit: heb overigens niet getest of ik er dan ook nog een andere raid mee zou kunnen starten.
Bij dezelfde gym kun je de lobby in ieder geval in en uit. En waarschijnlijk na het verliezen kun je alleen die raid nog doen. Maar ook dat niet getest want ik wilde die Snorlax hebben! :p

[ Voor 27% gewijzigd door schaapiej op 25-06-2017 16:48 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
schaapiej schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:47:
[...]

Nee hoor :) ben echt een stuk of 4x opnieuw de lobby in gegaan.....
Klopt, maar wel van dezelfde raid en binnen dat uur dat de raid loopt.

je kan niet eruit gaan en vervolgens naar een andere raid gaan.

Dus als jij de lobby ingaat en er komt in dat uur vervolgens niemand opdagen, ben je je pas kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
FrankoNL schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:48:
[...]

Klopt, maar wel van dezelfde raid en binnen dat uur dat de raid loopt.

je kan niet eruit gaan en vervolgens naar een andere raid gaan.

Dus als jij de lobby ingaat en er komt in dat uur vervolgens niemand opdagen, ben je je pas kwijt.
Dat moeten ze inderdaad gratis maken! :)
Is dat overigens al ergens bevestigd? Aangezien er nog veel gespeculeerd wordt :p

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 25-06-2017 16:54 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
schaapiej schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:51:
[...]

Dat moeten ze inderdaad gratis maken! :)
Is dat overigens al ergens bevestigd? Aangezien er nog veel gespeculeerd wordt :p
Nope, nergens bevestigd, maar op reddit.com/thesilphroad zijn dat soort posts van meer dan 2000 plusjes voorzien :*) dus de behoefte moet wel duidelijk zijn.

Je kan inderdaad een Raid vaker proberen, maar je kan 'm niet meer op andere Raids gebruiken als je 'm op Raid X hebt ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Mn eerste Raid.. met zn 2e een Rhydon niet gehaald helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Vandaag ook eindelijk mijn 1e en 2e raid gehad. Eerste was een vaporeon van 20000+ met zn 2en verslagen (level 27) met nog 8 sec op de klok. Vervolgens ook gevangen.

2e was een alakazam van 22000+ deze 3 keer geprobeerd met zn 2en maar kwam telkens tijd tekort.
Je kan dus blijkbaar zo lang de raid duurt en je de raidcard in gezet heb elke keer blijven proberen om hem te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 19-09 15:12
Weet iemand wat er gebeurt als je je max aan muntjes hebt gehaald op een dag. Begint ie dan morgen weer opnieuw met muntjes verzamelen? Dus wanneer je een Pokemon terug krijgt na een paar dagen je ook zoveel muntjes krijgt?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aDutchCow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:11:
Weet iemand wat er gebeurt als je je max aan muntjes hebt gehaald op een dag. Begint ie dan morgen weer opnieuw met muntjes verzamelen? Dus wanneer je een Pokemon terug krijgt na een paar dagen je ook zoveel muntjes krijgt?
dan krijg je geen muntjes meer als er een pokemon terug komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FrankoNL schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:33:
Leuk zo'n level 4 raidboss maar ben er al bij 3 of 4 geweest en bij allemaal was ik alleen ...
Ik werk in hartje Rotterdam en heb nog een collega ook die PoGo speelt

In de pauze met drie man moet lukken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Elke dag dat er een pokemon terug komt krijg jij het aantal muntjes = 10 minuten x 1 munt tot een maximum van 50 muntjes. Als de pokemon er dus langer ingezeten heeft of je krijgt er 3 terug. Krijg je nog steeds 50 coins. De pokemon die wel blijven zitten blijven wel oplopen qua tijd maar krijg je uiteindelijk ook maar tot een max van 50 coins voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:16:
[...]

Ik werk in hartje Rotterdam en heb nog een collega ook die PoGo speelt

In de pauze met drie man moet lukken dus :)
Lvl 4 boss ga je echt niet redden met 3 man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 08:28
Weet iemand of er een site is waar je spelers uit je omgeving kan vinden?
Ik zou het best leuk vinden om raids samen te gaan doen maar in zowel mijn familie als vriendenkring is niemand die Pokémon go leuk vind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 27-09 22:28
Sunfalls schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:17:
Elke dag dat er een pokemon terug komt krijg jij het aantal muntjes = 10 minuten x 1 munt tot een maximum van 50 muntjes. Als de pokemon er dus langer ingezeten heeft of je krijgt er 3 terug. Krijg je nog steeds 50 coins. De pokemon die wel blijven zitten blijven wel oplopen qua tijd maar krijg je uiteindelijk ook maar tot een max van 50 coins voor.
Dus na een krappe 9 uur is het in een gym zitten nutteloze verspilling van je Pokémon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 14:21

OmeJoyo

This is me

Shifty47 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:21:
Weet iemand of er een site is waar je spelers uit je omgeving kan vinden?
Ik zou het best leuk vinden om raids samen te gaan doen maar in zowel mijn familie als vriendenkring is niemand die Pokémon go leuk vind
Hier (Alphen aan den Rijn) zijn er binnen no-time whatsapp groepen georganiseerd en bij elke lvl4 raid staat er 6 - 12 man. Vermoed dat dit in elke omgeving wel zo is dus ik zou zeggen naar buiten naar een paar lvl4 toe en maak kennis. Hele grote kans dat je bij de eerste of 2e meteen in een groep terecht kan.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmeJoyo schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:08:
[...]

Hier (Alphen aan den Rijn) zijn er binnen no-time whatsapp groepen georganiseerd en bij elke lvl4 raid staat er 6 - 12 man. Vermoed dat dit in elke omgeving wel zo is dus ik zou zeggen naar buiten naar een paar lvl4 toe en maak kennis. Hele grote kans dat je bij de eerste of 2e meteen in een groep terecht kan.
dat is dan per plaats verschillend, want bij mij in het dorp heb ik nog nooit iemand bij een gym zien staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:12:
[...]

dat is dan per plaats verschillend, want bij mij in het dorp heb ik nog nooit iemand bij een gym zien staan
Dat is wel een fors verschil met de getallen hier dan inderdaad. Even gekeken, de groep bevat nu 57 spelers, maar bij bijna elke raid staan ook mensen die niet in deze groep zit of al in een andere groep. Nu zijn we hier dan ook het formaat van een dorp fors voorbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
[...]

Dat is dan inderdaad wel een lichte uitzondering. Hier werkelijk niemand te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 27-09 22:28
OmeJoyo schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:18:
[...]

Dat is wel een fors verschil met de getallen hier dan inderdaad. Even gekeken, de groep bevat nu 57 spelers, maar bij bijna elke raid staan ook mensen die niet in deze groep zit of al in een andere groep. Nu zijn we hier dan ook het formaat van een dorp fors voorbij. :)
Grappig, waar meld ik me aan? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
[...]

Dat is wel goed geregeld dan :). Ga ik hier ook maar eens informeren. Een site voor zulke dingen lijkt mij alsnog wel handig.
Of zit hier toevallig iemand uit Barneveld mee te lezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

eborn schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:08:
[...]

Grappig, waar meld ik me aan? ;-)
Heb je pm gestuurd. Iedereen uit Alphen en omgeving zijn welkom in de groep. We hebben ook een team instinct groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Zijn er ook mensen in Rotterdam die interesse hebben in een dergelijke groep? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Wij hebben een Telegramgroep met bijna 20 leden hier nu. Dat is te weinig om actief genoeg mensen op de been te krijgen voor een lv4 raid hoor :P het is dan men soms aanhang meeneemt en dat er soms wat verdwaalde spelers rondlopen, maar anders...

Er moet echt een systeem komen in PoGo om dit meer aan te moedigen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Richh schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:07:
Wij hebben een Telegramgroep met bijna 20 leden hier nu. Dat is te weinig om actief genoeg mensen op de been te krijgen voor een lv4 raid hoor :P het is dan men soms aanhang meeneemt en dat er soms wat verdwaalde spelers rondlopen, maar anders...

Gewoon een chat net zoals bij ingress. Copy paste en het is in orde 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:07:

Of de cp van de pokemon aanpassen aan de groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Vandaag een level 4 raid met een tyranitar gedaan. Toen wij aankwamen waren er 2 man van team geel en er kwam nog iemand van team blauw aan waarmee we een andere gym hadden gepakt.

Uiteindelijk 17 man van team geel en blauw fysiek aanwezig. Groep opgezet om de twee rode spelers die er niet echt waren buiten te sluiten.

9 ballen, 9 golden berry's, 9 keer gevangen en 9 keer ontsnapt :(

Maar was wel leuk. Veel gezichten bij accountnamen gekregen.

Ook nog een raid met een magikarp gedaan. Geen shiney en de IV vond ik eigenlijk tegenvallen.

Nu 3 raids gedaan en dankzij de rare candy hoef ik nog maar 14 larvitar candy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FrankoNL schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:54:
Zijn er ook mensen in Rotterdam die interesse hebben in een dergelijke groep? :)
Ja hoor maar ben er alleen tijdens kantooruren.

Zaterdag trouwens een raid gedaan in Rotterdam naast het stadhuis en toen kwamen er twee andere aangelopen vanuit de regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Net een lvl 4 Lapras raid bij een verstopte Gym (moest zelf ook ff hoed zoeken)... helaas maar 4 man waarvan 1 steeds error kreeg, dus 3.. daarna nog 1 erbij.. helaas niet kunnen verslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Zonet toch 6 mensen bij een Snorlax-raid gekregen in de Telegram groep. Bij aankomst haakten er 2 af, maar aangekomen bleken er nog 4 mensen te wachten op meer spelers. Dus met z'n 8en die vetklep met succes kunnen slopen. Met die groep nog even doorgelopen naar een andere gym waar ook een Snorlax in bleek te zitten, waar opnieuw mensen zaten te wachten :)

Dus vanavond nog even 2 Snorlax gevangen! En een reward van meer dan 50 revives :')

Zoals eerder genoemd: inderdaad leuk om een gezicht te krijgen bij een aantal spelers. Gelukkig zetten de meesten zich over de rivaliteit heen :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Zojuist terug uit Rotterdam en met succes mijn eerste raid gedaan....dat ging niet even makkelijk als gedacht.

Ik en vrouwtje liepen al richting de gym (Holland Casino) waar de spawn nog maar 1min had en toen spwande hij, een Tyranitar!! . Eenmaal op locatie wilde de GPS echter niet meewerken, want we stonden aan de andere kant van de weg. Toen maar naar binnen gelopen, maar daar wilde de GPS ook niet 100% werken uiteraard. Na 10min kwamen we op een plek waar de GPS ons op locatie bracht en toen waren er inmiddels ook al 3-4 anderen (met hetzelfde GPS probleem). Sommigen hadden een rare error en kwamen helemaal het gevecht niet in en dus waren we 3 man...Nou dit ging dus echt niet tegen een Tyranitar met Crunch. Zeker na 30-40 min pas meer mensen die arriveerden en toen eindelijk weer een poging met 6 man....en ja raad eens hoe dat afliep....mijn batterij pleurde halverwege uit en de rest haalde het net niet... Gelukkig was er iemand die een extra powerbank had (mijne was al leeg door de hele dag buiten te zijn). En dit keer met 8 man, met nog 60 seconden over verslagen.

Tyranitar van CP 2073, IV 93.3%! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo hebben we straks massa's hoge CP pokemon waar we allemaal geen zak mee kunnen. In een gym zet je ze niet want dan krijg je ze niet terug omdat ze niet aangevallen worden. Geen coins, geen gymbattles en het bloed weer dood. Alles omdat ze veel te veel lvl 4 battles laten plaatsvinden. Doe er 1 per 5 dagen ofzo in een bepaald gebied. Verder gewoon lekker veel level 1 en 2 zodat je makkelijk je dagelijkse raid kan doen. Af en toe een lvl 3 voor de wat leukere pokemons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:35
Waarom zou dat niet aangevallen worden. Bij elke battle stort de cp naar beneden, dus volgende battles worden alleen maar eenvoudiger. Stuk fijner als het oude systeem waarbij je x keer tegen dezelfde hoge cp moest battlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat 6 hoge pokemons nu eenmaal wat lastiger te verslaan zijn. Hopelijk heb ik het mis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:15:
Omdat 6 hoge pokemons nu eenmaal wat lastiger te verslaan zijn. Hopelijk heb ik het mis....
"Motivatie" daalt en daarmee daalt het CP van een pokemon ook over tijd (tenzij er berries worden gevoerd aan ze) Dus als ze bijna op 0 motivatie staan, is het CP zo laag dat zelfs een level 10 speler ze kan verslaan. Ja als ze allemaal op 100% motivatie staan is het wat moeilijker, maar met elke battle gaat er zo'n 1/4 vanaf. Dus elk gevecht wordt daarna makkelijker. Als je alleen bent, ja dan moet je gewoon hoog genoeg zijn en goed dodgen. Met een groepje of zelfs met z'n 2en is het super simpel. Ik verlies nu nog minder potions dan voorheen in gym battles.

Ow en pokemon van raid battles zijn gewoon level 20, hetzelfde als uit de eggs....Zo hoog zijn ze dus niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:24
Shifty47 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:20:
[...]

Dat is wel goed geregeld dan :). Ga ik hier ook maar eens informeren. Een site voor zulke dingen lijkt mij alsnog wel handig.
Of zit hier toevallig iemand uit Barneveld mee te lezen? :)
Telt de rand van Terschuur/Barneveld ook? O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
Nog een paar tips over aanvallen

Eerste: Het tikken. Het gaat om de snelheid van de vinger, niet om de kracht die je gebruikt. Hoeveel ik zie die er gewoon op hun display lopen te rammen, nergens voor nodig.

Als je je vinger elke keer veel te ver terugtrekt van het display, een halve centimer vind ik veel. Weinig optillen,vinger niet aanspannen, maximaal 2 millimeter en laten trillen die vinger. Dan zal je merken dat de aanval harder gaat.

Tweede, als je ziet dat het eerste beest bijna dood is, gebruik dan niet de special move, maar maak het gewoon af. Bij het volgende beest kan je meteen de special move gebruiken.

Derde, als je beest niet zoveel xp meer over heeft en je ziet dat de verdediger een special move gaat gebruiken, vooral niet dodgen. Heeft geen zin want je beest gaat toch dood, In plaats daarvan de gewone aanval zo veel mogelijk doorzetten om er toch nog zoveel mogelijk af te krijgen.

Vierde: weet wat de special attacks doen. Zo dodge ik dus heel rap bij een hydropump, bij een twister ga ik gewoon door met aanvallen. Al die twisters kosten veel te veel tijd om te dodgen.

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Zenomyscus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:22:
[...]

Telt de rand van Terschuur/Barneveld ook? O+
Mocht je vaak in Barneveld centrum/zuid komen dan wel ja :)

Het is in ieder geval in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:32:
[...]

Of de cp van de pokemon aanpassen aan de groep
Het is juist de bedoeling dat je samenwerkt om bazen te verslaan. Als iedereen ze solo aan kan dan is er niks meer aan.
Als je echt alleen wil vechten dan kan je de lvl 1 raids doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
*plak*
Per ongeluk in het Overwatch topic gezet :X

Die gym defender batch op gold is ook zo binnen... Als ik NU alles zou terug krijgen dan komt dat al neer op 423 uur. De teller staat al op 174 uur. Dat samen dus op 597 uur. Zitten er 3 tussen die al 2,5 dag aan het bivakkeren zijn dus dat tikt wel aan. Hoop dat het een beetje leuke boost geeft voor de gym badge! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
schaapiej schreef op maandag 26 juni 2017 @ 06:39:
*plak*

Die gym defender batch op gold is ook zo binnen... Als ik NU alles zou terug krijgen dan komt dat al neer op 423 uur. De teller staat al op 174 uur. Dat samen dus op 597 uur. Zitten er 3 tussen die al 2,5 dag aan het bivakkeren zijn dus dat tikt w el aan. Hoop dat het een beetje leuke boost geeft voor de gym badge! :)
Mijn gympokemon zitten er vaak maximaal 1,5 tot 2 uur in, waarna ze terugkeren met een muntje of 9. Al bij al ben ik dus redelijk blij met de muntjes waar ik eerst veel te veel werk in moest steken.

Vanochtend had ik overigens geluk, op weg naar mijn werk 2 rode gyms waar ik even besjes kon geven en bij beide een pokemon bij kon zetten :) 1 daarvan is helaas alweer teruggekomen, maar vanavond heb ik meer tijd om beide gyms weer rood te maken!

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
*plak*

Die gym defender batch op gold is ook zo binnen... Als ik NU alles zou terug krijgen dan komt dat al neer op 423 uur. De teller staat al op 174 uur. Dat samen dus op 597 uur. Zitten er 3 tussen die al 2,5 dag aan het bivakkeren zijn dus dat tikt wel aan. Hoop dat het een beetje leuke boost geeft voor de gym badge! :)
Damn ik kreeg vanmorgen pas de badge dat ik op 100 uur zat. Daar was ik al trots op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 15:38
Sinds gister middag heb ik geen raids meer in de buurt... hebben hier meer mensen last van? Zit in hartje Amsterdam. Maar had net ook niks in Zaandam...

Ben level 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
Chris89 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 07:56:
Sinds gister middag heb ik geen raids meer in de buurt... hebben hier meer mensen last van? Zit in hartje Amsterdam. Maar had net ook niks in Zaandam...

Ben level 30
Bij mij gisterenavond nog wel. Heb ergens gelezen van 09:00 tot 21:00, dus wellicht zie je ze over een uurtje weer verschijnen. Kan er echter ook goed inkomen als de raids van maandag tot vrijdag in mindere mate aanwezig gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 15:38
Irritant dat tijd slot... maar zal zo eens kijken nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
*plak*

Ja die is zo binnen inderdaad. Ik zit zelf op 372 nu. Nog 7 pokemon in gyms, maar die zitten er pas sinds gisteren allemaal in..
Vetifuro schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:03:
[...]

Bij mij gisterenavond nog wel. Heb ergens gelezen van 09:00 tot 21:00, dus wellicht zie je ze over een uurtje weer verschijnen. Kan er echter ook goed inkomen als de raids van maandag tot vrijdag in mindere mate aanwezig gaan zijn.
Wat ik las is dat de eerste "egg spawns" om 08:00 zijn en laatste egg spawns om 20:00. Dan krijgen ze nog tijd om te hatchen natuurlijk. Dus de raids zullen van 09:00 tot 21:30 ofzo zijn.
Chris89 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:07:
Irritant dat tijd slot... maar zal zo eens kijken nog
Ja ze moeten wel, anders krijg je weer al die klachten dat mensen midden in de nacht gaan verzamelen op 1 plek omdat Niantic het zo nodig vind om mensen daar heen te sturen.... 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door WahWah op 26-06-2017 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
WahWah schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:12:
[...]

Ja ze moeten wel, anders krijg je weer al die klachten dat mensen midden in de nacht gaan verzamelen op 1 plek omdat Niantic het zo nodig vind om mensen daar heen te sturen.... 8)7
Snap best dat mensen het niet fijn vinden dat er grote groepen midden in de nacht vlak onder je raam staan lawaai te maken en allemaal biertjes en sigaretjes zit weg te werken.

Heel begrijpelijk dat tijdslot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
aljooge schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:22:
[...]

Snap best dat mensen het niet fijn vinden dat er grote groepen midden in de nacht vlak onder je raam staan lawaai te maken en allemaal biertjes en sigaretjes zit weg te werken.

Heel begrijpelijk dat tijdslot.
Ik wou dat ik de luxe had om een gym voor me deur te hebben, zodat ik hierover kon klagen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Even een rare constatering gedaan vandaag...

Ik heb mijn 7-day streak bij een toren gedraaid. En kreeg geen special item (tenzij een raid pass een special item is)..... upgrade item 6 :F

[ Voor 7% gewijzigd door A-Jay op 26-06-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:55
Was dat je eerste en enige raid pass die dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
mat.hi.as schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:05:
Was dat je eerste en enige raid pass die dag?
Ik liet me neppen... dacht dat de pas in mijn journal stond, maar het was een upgrade item.

Afbeeldingslocatie: http://piczwart.nl/moto/punten/582.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:16
WahWah schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:07:
Na 10min kwamen we op een plek waar de GPS ons op locatie bracht en toen waren er inmiddels ook al 3-4 anderen (met hetzelfde GPS probleem). Sommigen hadden een rare error en kwamen helemaal het gevecht niet in en dus waren we 3 man.
Mogelijk is dat dezelfde 'rare error' waar ik gisteren ook last van had. Wilde een solo raid doen maar kreeg telkens wanneer de raid begon (zodra het woord GO zou moeten verdwijnen, een rode balk met ERROR en vervolgens weer terug in het Gym menu. Paar keer geprobeerd, maar telkens hetzelfde. Game herstart, geen oplossing. Phone gereboot, geen oplossing. Toen maar ff gegoogled...
Oplossing gevonden:
http://heavy.com/games/20...-to-join-raid-how-to-fix/

Blijkbaar is er een precieze tijd-synchronisatie tussen je mobiel en de Niantic server cruciaal. Als de tijd op je mobiel niet synchroon met de server loopt kun je dus niet synchroon met andere spelers samen de boss aanvallen. Dat was inderdaad bij mij het probleem. Had de tijd op mijn mobiel handmatig gezet omdat de network time-sync in het verleden eens raar deed. Weer terug gezet op synchroniseren met Network Time, Pokémon Go opnieuw gestart, en vervolgens kon ik probleemloos de battle doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zojuist twee beesten terug gekregen, de ene na 1d 23h 34m en de andere na 2d 13h 10m.
Je ziet niet waar ze vandaag komen in je journal of bij de melding, maar de gym badges waar ze vandaag komen staan wel vooraan bij je recently visited gyms. Dus nog redelijk goed te zien wat je kwijt bent!

Beide gyms zijn direct bronze en bijna op het volgende niveau... :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:55
schaapiej schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:19:
Zojuist twee beesten terug gekregen, de ene na 1d 23h 34m en de andere na 2d 13h 10m.
Je ziet niet waar ze vandaag komen in je journal of bij de melding, maar de gym badges waar ze vandaag komen staan wel vooraan bij je recently visited gyms. Dus nog redelijk goed te zien wat je kwijt bent!

Beide gyms zijn direct bronze en bijna op het volgende niveau... :)
Jammer dat je nu maar 50 muntjes krijgt, ipv ~360 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
mat.hi.as schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:26:
Jammer dat je nu maar 50 muntjes krijgt, ipv ~360 :+
Zojuist nog een 3e terug, ook zo'n 2 dagen op een gym gezeten.
De teller is van 174 naar 332 geschoten :X

Ik kan niet wakker liggen om de muntjes! :p Natuurlijk zijn de extra muntjes welkom, maar ik vind het veel beter dat het nu eindelijk weer eens actief is allemaal! Echt maanden lang geen reet hoeven doen en 100 muntjes per dag kunnen cashen. Fijn? Ja. Leuk? Nee...

Laatste 3 dagen redelijk actief geweest en veel mensen tegen gekomen. Voor mij een stuk belangrijker *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Probeer je 7 days streak op een gym te doen, lijken nog wat extra items uit te komen :D

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Sorki schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:34:
Probeer je 7 days streak op een gym te doen, lijken nog wat extra items uit te komen :D
Ben wel benieuwd wat je bedoeld. Ik had 9 ballen, 2 besjes, 1 revive en 1 special item.

Wat kreeg jij voor bonus item? Screenshot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Sorki schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:34:
Als ie van je eigen kleur is krijg je er sowieso nog de extra team bonus bij. Misschien dat dat je perceptie beïnvloedde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

A-Jay schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:39:
[...]

Ben wel benieuwd wat je bedoeld. Ik had 9 ballen, 2 besjes, 1 revive en 1 special item.
Wat kreeg jij voor bonus item? Screenshot?
Geen nieuw items, gewoon extra veel. Had 18 items, voor mijn uitzonderlijk hoog boven het gemiddelde.
Kennis heeft gelijkaardige return gehad, ook op een gym, lijkt me geen toeval.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het kan ook toevallig een tiende stop bonus zijn geweest die je bij elke tiende unieke stop krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door CaptJackSparrow op 26-06-2017 10:06 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.