[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.548 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:29
sankao schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:04:
Hoeveel raids kan je met zo'n premium rais pas nu doen dan?
3x keer kan je het gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Konstantine schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:52:
Daarnet wilde ik samen met mijn vrouw meedoen aan een raid. Beiden ons pasje ingeleverd en aangesloten bij een team. De pokemon verschijnt en we willen beginnen... Wordt mijn vrouw eruit geknikkerd met een rode balk met 'error'. Opnieuw geprobeerd, maar steeds zelfde verhaal. Pas weg. Geen raid.

Dit had ze ook al met het plaatsen van een Pokémon in een gym gister. Enig idee wat er aan de hand kan zijn? Heb aan softban gedacht, maar ik zou niet weten waarvoor dan :?
Het is geen softban. Het is gewoon een probleem met de servers van Niantic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timoline
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10-2024
net Tyranitar in een raid,.....maar was niet te doen in m'n eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Het lijkt alsof de raids hier wat uitdunnen. Misschien is het maximaal 1 raid per gym, per dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
schaapiej schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:19:
Wat betreft de raids.. stel je komt bij een raid en er is niemand. Zelfs geen spoofers :X
Kun je er ook in je eentje aan beginnen?
Ja dus.

Vanochtend een raid gehad die te simpel was voor woorden, ook maar een level 2 raid dacht ik. Een CP20k Muk die met 4 man zo plat lag. Is een 84% IV, best interessant als je hoge CP beesten als raid boss kan vangen.

Zojuist nog een andere raid geprobeerd, helaas stond ik alleen maar dat heb ik moeten staken..... was een CP24k Blastoise maar het leek erop dat ik die aan het kietelen was met Jolteons! ;w niet zeker of het een level 3 of level 4 raid was.

Zie vanuit huis nu weer de volgende 2 raids aangekondigd. Loopt wel lekker door zo! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Een 400cp Bayleef.. wel magertjes toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:25:
Het lijkt alsof de raids hier wat uitdunnen. Misschien is het maximaal 1 raid per gym, per dag?
Nee hoor, hier gaat zo al de tweede raid beginnen in een gym waar er vanmorgen ook een was... Zit een uurtje of 4 tussen hier.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Hier dus een Bayleef gaande en net 5 Raids aan het aftellen (allemaal ongever tegelijk)
Maar dan heb ik geen tijd om te gaan.. dus maar wachten op morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:58
2 raids in me eentje kunnen doen met de pas van gister en daarna die van vandaag gekregen. Een 20k Croconaw en een 15k Magmar. Beide ongeveer 12 premier balls voor gekregen en tegenaan gegooid met berries, maar niet kunnen vangen. D:

Gelukkig wel netjes 3k aan exp gekregen per raid en natuurlijk wat leuke rare candies. Nadeel is wel dat als de raid actief is je dus niet meer bij de "gym" kan. Sterker zelfs, als je dus de raid hebt gedaan kom je de gym helemaal niet meer in en kun je niet eens de disc spinnen voor items tot de raid helemaal voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Tuttel schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:34:
2 raids in me eentje kunnen doen met de pas van gister en daarna die van vandaag gekregen. Een 20k Croconaw en een 15k Magmar. Beide ongeveer 12 premier balls voor gekregen en tegenaan gegooid met berries, maar niet kunnen vangen. D:

Gelukkig wel netjes 3k aan exp gekregen per raid en natuurlijk wat leuke rare candies. Nadeel is wel dat als de raid actief is je dus niet meer bij de "gym" kan. Sterker zelfs, als je dus de raid hebt gedaan kom je de gym helemaal niet meer in en kun je niet eens de disc spinnen voor items tot de raid helemaal voorbij is.
Das balen! :( Ik heb gelukkig zowel Muk als exegutodinges wel kunnen vangen :)

Het lijkt me handig dat ze introduceren dat wanneer een Raid pokemon verslagen en gevangen is, de gym leeg gemaakt wordt. Ik heb nu 3 pokemons al meer dan een dag in Gyms staan en er is geen enkele aanwijzing dat deze snel aangevallen gaan worden. Zo schiet het met de muntjes ook niet op.

[ Voor 16% gewijzigd door FrankoNL op 24-06-2017 14:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
aljooge schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:16:
[...]

Ik ben blij voor je dat het je gelukt is Pokemons 9 uur vast te houden. Knap hoor. Gefeliciteerd met je mooie prijs, doe er iets leuks mee

Mogen we onze mening nog vrij uiten?
Jullie mogen je mening echt wel uiten hoor, maar het wordt er hier dan niet gezelliger op. En je lost er ook nog eens niks mee op :)

Ontopic:
Die raids schieten als paddestoelen uit de grond! Eerste raid samen met een vriend gedaan en dat was een Croconaw, tweede was een Machamp en dat is de laatste die ik moest voor Gen 1 dus die heb ik nu compleet :D

Verder is hier over 2 uur in Noord-Brabant een Tier 4 raid! :o
schaapiej schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:25:
[...]

Zojuist nog een andere raid geprobeerd, helaas stond ik alleen maar dat heb ik moeten staken..... was een CP24k Blastoise maar het leek erop dat ik die aan het kietelen was met Jolteons! ;w niet zeker of het een level 3 of level 4 raid was.
Hier een handige lijst met de tiers en welke pokemons erin zitten;
https://www.reddit.com/r/...6idf/raid_tier_boss_list/

Ik hoop hier dus op een tyranitar :D

[ Voor 52% gewijzigd door aDutchCow op 24-06-2017 15:06 ]

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
aDutchCow schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:02:
[...]

Jullie mogen je mening echt wel uiten hoor, maar het wordt er hier dan niet gezelliger op. En je lost er ook nog eens niks mee op :)

Ontopic:
Die raids schieten als paddestoelen uit de grond! Eerste raid samen met een vriend gedaan en dat was een Croconaw, tweede was een Machamp en dat is de laatste die ik moest voor Gen 1 dus die heb ik nu compleet :D

Verder is hier over 2 uur in Noord-Brabant een Tier 4 raid! :o

[...]

Hier een handige lijst met de tiers en welke pokemons erin zitten;
https://www.reddit.com/r/...6idf/raid_tier_boss_list/

Ik hoop hier dus op een tyranitar :D
Handige lijst thanks. Het lijkt me dus voor de hand liggen dat ze hier mee gaan rouleren. Om de zoveel tijd een nieuwe lijst met pokemon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Iemand al ervaren dat je minder afname hebt van cp met pokemon inder 3000 cp? Ik hoorde een vijand dit zeggen al kon die wel niks bewijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:11:
[...]

Handige lijst thanks. Het lijkt me dus voor de hand liggen dat ze hier mee gaan rouleren. Om de zoveel tijd een nieuwe lijst met pokemon :)
Lijst is niet volledig zag hier net een Larvitar in een raid.

Was een level 1

[ Voor 4% gewijzigd door C_V_S op 24-06-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:25:
[...]

Ja dus.

Vanochtend een raid gehad die te simpel was voor woorden, ook maar een level 2 raid dacht ik. Een CP20k Muk die met 4 man zo plat lag. Is een 84% IV, best interessant als je hoge CP beesten als raid boss kan vangen.

Zie vanuit huis nu weer de volgende 2 raids aangekondigd. Loopt wel lekker door zo! :P
Ik heb geprobeerd met nog 4 man ook een blastoise van 24k CP neer te krijgen. Helaas ook niet verslagen. Bizar sterk zijn die dingen. Was overigens een lvl 4 gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:23:
[...]

Was een level 1
Bewijs? dat is het eerste dat ik daarvan hoor en dan is die raid zeldzamer als tyranitar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nee geen screenshot gemaakt.

Rotterdam Centrum bij de Doelen was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik kwam bij een raid met een.... Magikarp :+ Pas toen ie voorbij was realiseerde ik me dat het misschien een shiny had kunnen zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Hier in een tier 3 (althans 3 eindbaas gezichtjes) een 13000 arkanine verslagen.

Het kostte ons 2 pogingen met zijn tweeën. Daarna allebei gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nestor1958
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2022
Lees al mee vanaf het begin. Zal ook eens reageren.
Vanmorgen in mijn eentje mijn 2e raid gedaan. Inderdaad... een shiny.
Als eenzame gele speler samen met een blauwe speler op een bankje geprobeerd Muk te vangen. Bij beide niet gelukt. We zien elkaar maar nu voorgesteld en zitten praten. Leuk.
Hij is een jaar jonger, ben ik toch een van de oudste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:25
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:14:
Ik kwam bij een raid met een.... Magikarp :+ Pas toen ie voorbij was realiseerde ik me dat het misschien een shiny had kunnen zijn. :P
Ik had vandaag een oranje magicarp, geen shiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Hoe kom je nu aan zo'n raid pass? Moet je fysiek naar de raid toe en daar draaien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
[quote]aljooge schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:40:
[...]

[ Voor 71% gewijzigd door aljooge op 24-06-2017 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Cartman! schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:40:
Hoe kom je nu aan zo'n raid pass? Moet je fysiek naar de raid toe en daar draaien :?
De eerste gym die je per dag draait geeft er 1 en je kan er max 1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nestor1958
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2022
Was level 1. Eén hoofdje.
Nu een met drie hoofdjes gestart en ik zie een Alakazam CP 22646
Oranje is toch hetzelfde als shiny?
Edit: bedoel ook geel.

[ Voor 8% gewijzigd door Nestor1958 op 24-06-2017 16:48 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geel is shiny, oranje is normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Nestor1958 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:42:
Was level 1. Eén hoofdje.
Nu een met drie hoofdjes gestart en ik zie een Alakazam CP 22646
Oranje is toch hetzelfde als shiny?
Shinys zien er voor mij geel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
aljooge schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:44:
[...]

Shinys zien er voor mij geel uit
Ja (geel of) goud is shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:42:
[...]

De eerste gym die je per dag draait geeft er 1 en je kan er max 1 hebben.
Maar die zie je niet in je inventory terug dan? Ik heb vandaag gedraaid maar zie nergens zo'n ding terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had er 1 van gisteren. Die heb ik gebruikt in een raid en daarna die van vandaag gekregen. Je kan dus elke dag een gratis pass gebruiken of elke 2 dagen 2 stuks.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Leuk die nieuwe items. Vandaag met charged TM mijn hoogste Gyarados zijn Crunch vervangen voor Hydro Pump! Die rare candies zijleen wn ook erg handig! Tevens een Snorlax verslagen met een mannetje of zes die ik op straat tegenkwam. Leuke update alel jammer dat je zo afhankelijk ben van andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een stad is het eenvoudig om een lvl 4 boss te verslaan. In wat minder bevolkte gebieden mag je blij zijn dat je 5 man bij elkaar hebt. Ik hoop wel dat het aantal raids een stuk minder worden zodat men wat meer samenkomt bij de raids en zich niet allemaal verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:57:
In een stad is het eenvoudig om een lvl 4 boss te verslaan. In wat minder bevolkte gebieden mag je blij zijn dat je 5 man bij elkaar hebt.
Ik ken het gevoel ondertussen... Stond vanmorgen met 2 man bij een Snorlax van ruim 25000 :'(

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij met 5 man bij een blastoise die gewoon niet te verslaan was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mijn laatste gratis pas gebruikt op een Bayleef. Liep vast tijdens het spel toen ik hem allang verslagen had. Network errors. Tijd liep af en niks. PoGo herstart en toen bleek ik de Raid battle overnieuw te kunnen doen. Gebruikte Lapras had wel potions nodig. Dan maar even een andere en daarmee klop gegeven. Deze liet zich makkelijker vangen.

Toen weer een Croconaw. Dus een pas gekocht. Nu bij de eerste bal gevangen. Met great throw. Kreeg ik geeneens de first throw bonus. :-(

Echter... Er werd eerder gerapporteerd dat je die Premium Passes drie keer kon gebruiken net als Incubators. Maar er staat nu na één keer gebruik geen Raid Pass meer in mijn inventaris. Ik neem aan dat die er eerst wel gestaan zal hebben. Toch? Weet iemand hoe dit nu zit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:17
Raids zullen nog wel even aan me voorbij gaan, dichtsbijzijnde gym is 1,7 km lopen. Volgende week pas weer terug in nl, en dan zal de nieuwigheid er al een heel stuk af zijn.

Gyms zelf op zich ook niet bijzonder handig, allemaal in een lange strook op de boulevard, dus vanochtend alle gyms tegelijk kwijt door iemand die ook zin had in een ochtendwandelingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was mijn premium pass ook na 1x kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:21:
Ik was mijn premium pass ook na 1x kwijt.
En al vaker geprobeerd een Raid te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat niet. Zou het dan zo zijn dat je bij een andere raid geen pas hoeft in te leveren en direct de battle kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:22:
Dat niet. Zou het dan zo zijn dat je bij een andere raid geen pas hoeft in te leveren en direct de battle kan doen?
Ben ik dus benieuwd naar. Of zou het toch een bepaalde tijd geldig zijn zoals nóg eerder gemeld werd?

Of roepen die mensen maar wat en zitten ze bewust onzin te verspreiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Ook een verslagje van de PoGo dag. 1xL1 Raid vanuit huiskamer, in 10 secs neer. Dat was een 9k quilava. Daarna flink wat gyms gepakt (en verloren), wachtend op L4 raids.

1x chrizard overgeslagen en dan de tweede was ook een charizard met 28k cp. Dus met de kinderen toch besloten die te doen met de tweede gratis pas. Zij kunnen door maar ik kreeg gelijk een error, die ik niet meer wegkreeg na 20 mins. De kids (L34+32) waren dan vrij kansloos. Denk dat het met mij erbij, L33, misschien wel net lukt, afijn...

...stukje verder was er ineens een Tyranitar Raid bezig. Wij waren aangekomen toen de timer op 43min stond. Het was daar wel druk met een man of 10, die net de baas had verslagen. Jammer dus maar wij hebben besloten toch een premium te kopen en te proberen. Na het starten weer een dikke error.... restarten e.d. hebben ook nix gebracht.

Vangen/gyms aanvallen/stops draaien was verder geen probleem... Bovendien had mijn dochter vanochtend bij de eerste raid ook een error, die na ca. 30 mins weg was. Nouja ik vind het wel jammer hoor dat 100g zo door de plee is gespoeld...

Edit: door de gemaakte kms wel veel mons uit eieren gekregen, waaronder een iv84 Snorrie voor mij en een iv92 larvitar voor de dochter, dat is wel weer lekker...

@Mr. Piraat, nee bij ons is het steeds error bij elke nieuwe poging. Bij de dochter was het na ca. 30 mins vanzelf weg. Bij de andere twee hebben we niet zolang gewacht en verder gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Mofkees op 24-06-2017 17:57 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik had ook een vastloper tijdens een raid met network errors maar kon na herstarten de raid gewoon weer overnieuw doen zonder extra pass.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
Snorlax... raid... en een plekje vrij in een gym, maar ik kan helaas niet van huis ivm met kinderen -O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Jc3baYL.jpg

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die raid is zo erg nog niet. Daar komen er nog genoeg van.. DIe snorlex is wel jammer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zou lekker zijn s ze cp van raids pokemon aanpassen aan de personen die aanvallen. Vanmorgen een lvl 4 raids gedaan met z'n 3en, maar was gewoon niet te doen. Kwamen net tot de helft :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Sta nu bij een Raid. Mooi dat ik weer een pas mag kopen. Niks drie keer bruikbaar dus. :-( Kletspraat. Aan fake news hebben we hier geen behoefte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-09 10:36
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:33:
Zou lekker zijn s ze cp van raids pokemon aanpassen aan de personen die aanvallen. Vanmorgen een lvl 4 raids gedaan met z'n 3en, maar was gewoon niet te doen. Kwamen net tot de helft :(
Denk dat dat juist de bedoeling is, anders is het veel te makkelijk om snolax, tyranitar enzo te vangen en heeft iedereen die meteen. Hierdoor maak je het iets moeilijker ze te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Tinusvolkel schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:19:
Snorlax... raid... en een plekje vrij in een gym, maar ik kan helaas niet van huis ivm met kinderen -O-

[afbeelding]
Herkenbaar...balen :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

plizz schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:06:
[...]

3x keer kan je het gebruiken.
Waarom werd dit nou gemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Dat is wel jammer zeg dat je met een premium raid pas maar 1 raid kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 19:01:
[...]

Dat is wel jammer zeg dat je met een premium raid pas maar 1 raid kan doen.
Ja. Ik vond de naam "Premium" ook wel passen bij eentje die méér bood dan een gewone gratis pas. Maar dat slaat dus eerder op de prijs. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 11:57
Twee pokestops binnen 100m al paar dagen lang hebben allebei de Pokestops Lapras op mijn radar als ik langsrijd. Is dat een nest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Mijn eerste Tyranitar is ook binnen :D. Was heel druk, scheen dat de helft net al van een andere kwam en hem hadden gemist. Van de ongeveer 20 mensen hadden maar 3 mensen hem kunnen vangen. Mijn zusje, ik en nog een kerel. Iemand zei dat het al de 4e keer was dat die probeerde en dat die hem niet had.

Mijn zusje en ik waren dus wel blij dat wij hem hadden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Iemand uit Veghel die raids samen wil gaan doen?

Tier 2 en hoger valt echt niet mee om te doen, zeker als gym battle aan het laggen is.

Zag vandaag Tyranitar in een raid, geprobeerd om in me eentje iets te klaren, maar pfffff dat gaat m niet worden. Ook uur lang niemand in de buurt geweest, zelfs geen spoofers xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
hier vndaag in mijn eentje een raid level 1 (croconow) Level 2 (executor ) en level 3 Vaporeon verslagen.

level 3 had ik nog 1 seconde over, met 3 executers gedaa nvan 2700 CP en solarbeam.

ook geprobeerd om nog een rhydon te doen van level 4, maar daar kwam ik niet verder dan een kwart energie.

LEvel 5 heb ik nog niet gezien, maar hier schijnen zeldzame in te zitten (Zegt men)
de rare candeys zijn wel relaxed, omgezet naar lavitar candys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik vraag me af of die raids vannacht gewoon in dezelfde intensiteit door gaan of dat het dan even in de pauzestand gaat. En ik vraag me ook af of er in de weekeinden meer raids zullen zijn dan door de week.

Ik hoop ook dat Niantic een beetje vlot zal zijn met updates om alle bugs die er nog in zitten te fiksen. Van al die vastlopers en network errors worden we niet vrolijker. Een niet belangrijke maar wel vreemde bug is dat de fotodisk geregeld een verkeerd plaatje toont van een nabije andere stop. Mogelijk een die je net eerder gedraaid hebt. Weet niet of dat consequent het geval was de keren dat ik het zag.

Met het nieuwe systeem van muntjes krijgen per 10 minuten zal de 'noodzaak' van veel gyms bezetten behoorlijk kunnen afnemen. Je hebt in principe aan één gym per dag genoeg als je beest daar minimaal 8u20m in verblijft. Alleen om de kans te vergroten dat je er elke dag ook daadwerkelijk minstens ééntje terug krijgt zou je de 'hagelschot' methode kunnen hanteren en veel gyms bezetten. Het principe van de verminderende meeropbrengst zou hier echter wel eens flink stevig kunnen optreden. Ik denk dat er ook wel aardig wat 'exits' geforceerd zullen gaan worden met behulp van extra accounts, of win trading. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:50
Jeeeetje eindelijk Raids! Ik heb er vandaag twee gedaan (met m'n pas van gister en die van vandaag). Een Croconow kan ik wel gebruiken, want ik moet de laatste evolutie van Totodile nog. En een Weezing, maar die bleef gewoon niet zitten in de 12 (!!) ballen die ik op dat rotbeest gooide. Ik vind 'm ook te pauper om besjes in te stoppen... misschien was dat het dingetje.

Opbrengsten: Golden Razz Berries en Rare Candy! Awesomeness :)

Het is best lachen, maar in mijn omgeving is het toch wel pittig om genoeg mensen bij elkaar te sparen. Vandaag verwacht je toch dat het 't meest actief is, right? Toch bleek het lastig om 5 mensen bij elkaar te sparen :P
Misschien ligt dat juist wel aan de grote hoeveelheid Raids die er nu zijn. Daardoor verspreid je ook de spelers die interesse hebben. Daarnaast zou ik het wel tof vinden als je Raids op langere afstand kon zien.

De max van 50 muntjes per dag blijf ik echt ontzettend kut vinden, niet per se omdat het zoveel minder muntjes zijn, maar omdat het gyms echt totaal onaantrekkelijk maakt in mijn omgeving.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 2 raids gedaan waaronder een Tyranitar. Gelukkig kun je met 1 raid pass een raid vaker doen. We haalde de Tyranitar de eerste keer niet en konden het daarna nog een keer proberen zonder dat het weer een pass koste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 14:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Net ook even m'n eerste Raid gedaan. Een Magicarp geelectrocuteerd. Goed te doen in je eentje, niet echt wat boeiends aan over gehouden verder.
Maar klopt het dat je het begin van een raid niet gelijk kunt starten? Ik dacht even dat ik in mijn eentje niet kon spelen omdat er na het selecteren van mijn team niets gebeurde, de teller bleef lopen en hij wachtte op andere spelers... beetje jammer als je in de regen staat zonder andere mensen in de buurt. Van mij mag daar gewoon een start knop bij komen :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:39
Spike_wolf schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:09:
Net ook even m'n eerste Raid gedaan. Een Magicarp geelectrocuteerd. Goed te doen in je eentje, niet echt wat boeiends aan over gehouden verder.
Maar klopt het dat je het begin van een raid niet gelijk kunt starten? Ik dacht even dat ik in mijn eentje niet kon spelen omdat er na het selecteren van mijn team niets gebeurde, de teller bleef lopen en hij wachtte op andere spelers... beetje jammer als je in de regen staat zonder andere mensen in de buurt. Van mij mag daar gewoon een start knop bij komen :P
Ik had hetzelfde, kreeg een 90 seconden countdown voor ik kon beginnen.
In die tijd was hij opzoek naar andere players.

Dat was trouwens ook tegen een Magikarp, kreeg hem in mijn eentje, met een Cloyster, redelijk makkelijk om zeep. :P

[ Voor 7% gewijzigd door apollo13 op 24-06-2017 21:14 ]

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 09:49
xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:23:
[...]

Was een level 1
Idd, hier ook gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:44
Ik heb nu al een paar een een paar pokemons teruggekregen, beide meer dan 1 uur (van eentje zag ik dat 'ie er 1 dag en 22 uur in zat, ik keek daarna omdat hij berries nodig had), maar geen pokecoins. :( Misschien toeval, maar het waren beide gyms waarbij de 'Time defended' niet klopte (als je het terugrekent kom je uit op het begin van de Unix epoch).

Vanmiddag in m'n eentje een raid gedaan met een 5k CP Croconaw, die was zo om. Helaas heb ik hem niet gevangen.

[ Voor 20% gewijzigd door Jaap-Jan op 24-06-2017 21:33 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:05
Mag ik jullie even lastig vallen met het volgende. Ik probeer er een beetje achter te komen wat nu slim is om te doen op het vlak van Pokemons houden, evolven en wegsturen.

Wat ik zo terug lees is het sowieso eerst evolven en dan pas power up, omdat bij een evolve de move set kan veranderen.

Echter wat te doen in dit voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n45fF5i.png
Heeft een perfecte move set

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/as9KQ32.png
Heeft een goeie IV

Dit zijn mijn Rhyhorns:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IJM7feH.png

Als ik dan bijvoorbeeld het volgende lees:
TL;DR:
Make sure that each of the following three categories are to your satisfaction before powering up.
* Pokemon Tier (I keep things in the top 10)
* 90%+ IV Rating
* Optimal Moveset (or Second best)
Being weaker in one category can be supplemented by a higher score in a secondary category.
https://www.reddit.com/r/...p_or_transfer_it_a_guide/

Dan heb ik geen idee wat nu verstandig is om uiteindelijk te doen.
Verder met de hoge IV of toch de perfecte move set? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Wat ik me zojuist afvroeg, als mijn pokemon in een gym op zaterdag 50 muntjes oplevert om 09.00 uur, de gym wordt heroverd en op zondag 08.59 wordt deze er weer uitgetrapt. Heb ik dan niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Zijn er bij jullie op het moment ook geen raids meer aan de gang? Het is opeens helemaal gestopt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Even een verslag van een casual familie speler.
Hoe vet was het om met dochter en vrouw een raid te doen. We stonden in the middle of nowhere te hakken op onze toestellen. Gevoel van euforie toen we het gehaald hadden!

Erg tof!

En die rare candies hadden wij spontaan een andere naam voor: Joker candies

[ Voor 14% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 24-06-2017 23:25 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:21:
Zijn er bij jullie op het moment ook geen raids meer aan de gang? Het is opeens helemaal gestopt hier.
Schijnt inderdaad dat ze 's nachts sluiten. Veiligheidsoverwegingen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen raids meer. Vanavond wel uit een lvl 2 gevecht met een Muk een Fast TM gekregen. Kan ik mooi van mijn 3100CP Dragonite van steel wing/outrage Dragon Tail Outrage maken. Ik vrees dat ik nu van al mijn hoge CP Defenders maar Gym Attackers moet gaan maken. Hoge CP pokemons zet ik nu echt niet meer in Gyms neer. Kan ik veel te goed gebruiken om er Raid Bosses mee te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:49:
Hier ook geen raids meer. Vanavond wel uit een lvl 2 gevecht met een Muk een Fast TM gekregen. Kan ik mooi van mijn 3100CP Dragonite van steel wing/outrage Dragon Tail Outrage maken. Ik vrees dat ik nu van al mijn hoge CP Defenders maar Gym Attackers moet gaan maken. Hoge CP pokemons zet ik nu echt niet meer in Gyms neer. Kan ik veel te goed gebruiken om er Raid Bosses mee te verslaan.
En ook nog eens dat 3000+ cp pokemon elk uur in een gym met 10% van hun totaal dalen. En < 3000 daarintegen maar 1%. Hoe ik het begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:46:
[...]

Schijnt inderdaad dat ze 's nachts sluiten. Veiligheidsoverwegingen gok ik.
Lijkt me wel verstandig :D Ik zou niet blij zijn als er ineens 10 man voor mijn deur een Raid Boss staan te slopen.

Ik hoop dat ze echt wat minder raids gaan doen per dag... Hopelijk redden we hier dan net genoeg man om een lvl 4 boss te verslaan. Level 1-3 is leuk, maar het enige interessante wat daaruit komt is alleen een Vaporeon of Alakazam voor mij. Uit level 4 krijg je tenminste Pokemons die echt de moeite waard zijn om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook mijn Tyranitarterug die er nu al 2 dagen in een gym staat met krap 200 motivatie. Alle gyms eromheen worden aangevallen behalve die ene :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:52:
[...]

Lijkt me wel verstandig :D Ik zou niet blij zijn als er ineens 10 man voor mijn deur een Raid Boss staan te slopen.

Ik hoop dat ze echt wat minder raids gaan doen per dag... Hopelijk redden we hier dan net genoeg man om een lvl 4 boss te verslaan. Level 1-3 is leuk, maar het enige interessante wat daaruit komt is alleen een Vaporeon of Alakazam voor mij. Uit level 4 krijg je tenminste Pokemons die echt de moeite waard zijn om te upgraden.
Zei ik een paar pagina's terug ook al. Raids zijn leuk. Maar niet eentje op elke gym.

Der rijdt hier een uber meneer taxi vent rond die alle gyms volstopt en met berrys volgooit. Bloedirritant.

[ Voor 7% gewijzigd door FrankoNL op 24-06-2017 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Waarschijnlijk misverstand? 2x de gratische en 1 gekochte?
Voordien beweerde iemand dat je hem hele dag kon gebruiken 8)7

Tyranitar is op deze manier wel totaal niet meer zeldzaam. Zelf een larvitar gaan evolueren is ook al helemaal niet nodig en zo kan je de candy gebruiken om een goede te power uppen.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:51:
[...]

En ook nog eens dat 3000+ cp pokemon elk uur in een gym met 10% van hun totaal dalen. En < 3000 daarintegen maar 1%. Hoe ik het begreep.
lijkt wel te kloppen. Nu zit ik met een hoop max pokemon die veel te snel naar beneden gaan.
Echt heel latig.

Met 6 man konden we nipt tyranitat verslagen. 4 man kon hem zelfs vangen maar helaas geen wonder voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

new_guy schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:15:
Mag ik jullie even lastig vallen met het volgende. Ik probeer er een beetje achter te komen wat nu slim is om te doen op het vlak van Pokemons houden, evolven en wegsturen.

Wat ik zo terug lees is het sowieso eerst evolven en dan pas power up, omdat bij een evolve de move set kan veranderen.

Echter wat te doen in dit voorbeeld:

Dan heb ik geen idee wat nu verstandig is om uiteindelijk te doen.
Verder met de hoge IV of toch de perfecte move set? 8)7
Moveset van een evolutiekandidaat is irrelevant aangezien die door de evolutie toch verandert. Enige dat telt is de IV en de CP zodat je niet al je dust en candy kwijt bent als je met een lage CP begint. De 100% IV is dus altijd de beste bij een goede tot acceptabele CP. En dan hopen op een goede moveset. Maar met de mogelijkheid nu om met een TM de move te veranderen is een slechte dan ook te fiksen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:12:
[...]

Moveset van een evolutiekandidaat is irrelevant aangezien die door de evolutie toch verandert. Enige dat telt is de IV en de CP zoadat je niet al je dust en candy kwijt bent als je met een lage CP begint. De 100% IV is dus altijd de beste bij een goede tot acceptabele CP. En dan hopen op een goede moveset. Maar met de mogelijkheid nu om met een TM de move te veranderen is een slechte dan ook te fiksen. :)
Ik vindnd cp ook echt niet belangrijk om naar te zien. Het is veel moeilijker om een betere iv te vinden dan het relatief klein aantal dust en candy dat je moet investeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Gravediggerxx schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:16:
[...]

Ik vindnd cp ook echt niet belangrijk om naar te zien. Het is veel moeilijker om een betere iv te vinden dan het relatief klein aantal dust en candy dat je moet investeren
Wel fit zijn morgen,
Proost

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:05
CaptJackSparrow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:12:
[...]

Moveset van een evolutiekandidaat is irrelevant aangezien die door de evolutie toch verandert. Enige dat telt is de IV en de CP zodat je niet al je dust en candy kwijt bent als je met een lage CP begint. De 100% IV is dus altijd de beste bij een goede tot acceptabele CP. En dan hopen op een goede moveset. Maar met de mogelijkheid nu om met een TM de move te veranderen is een slechte dan ook te fiksen. :)
Thanks! Ga ik op deze wijze verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De muntjescyclus loopt blijkbaar niet per kalenderdag want ik heb na middernacht al twee beesten teruggekregen en geen muntjes erbij gekregen terwijl ze allebei lang genoeg in de gym hebben gezeten om 50 muntjes te verzamelen.

Dit is het enige dat Niantic erover vertelt op hun officiële supportpagina.
Earn the Defender bonus

You earn free PokéCoins for keeping your Pokémon on Gyms. The longer the Pokémon stay on the Gym, the more PokéCoins you earn. Be sure to give your Pokémon treats often to keep them on the Gym and maximize the PokéCoins you’ll earn. When your Pokémon leaves the Gym, it will return to your collection bringing back PokéCoins with it. You’ll receive a notification with the amount of PokéCoins earned when your Pokémon returns to you.

You redeem your PokéCoins only after your Pokémon returns from the Gym.
Wat is het toch met Niantic dat ze niet in staat zijn om een beetje adequaat te communiceren met hun gebruikers? Waarom moeten die het met veel moeite zelf allemaal uitvogelen en kan het niet gewoon verteld worden?

Ik had juist gisteravond wat later nog even een volle gym gesloopt omdat ik daar een beest de nacht wou laten doorbrengen omdat die waarschijnlijk vandaag weer gesloopt zou worden en dan een dikke kans had om 50 muntjes verzameld te hebben. Zat ook nog te kletsen met een lokale speler van een ander team die ook nog even lokaal wat bezig was. Die zag dat een andere gym weer van zijn kleur was en ging daar toen nog even heen.

Kreeg ik thuis al snel mijn beest weer terug. Bleek dat ie weer was teruggenomen door dezelfde kleur. Daarvan had een jongen me vroeger die dag na de eerste lokale raid gevraagd hem uit die gym te gooien zodat hij muntjes zou krijgen. Ik heb hem toen verteld dat ik niet aan win trading doe. Nú had ik de gym echter gesloopt omdat dit voor MIJN spel goed uitkwam, en ik wou ook wel eens ervaren hoe het in het nieuwe systeem is om een volle gym te slopen. Had ik nog niet gedaan. Plus... er staat daar een bankje dus je kunt rustig zitten slopen. ;)

Die snapten het dus even niet. Jullie hebben evt. door mij net muntjes gecasht dus die gym is nu van MIJ! :+ Aangezien het mijn meest dichtbije gym is wandelde ik er dan nog maar even heen. Toen bleek hij al weer de goede kleur te hebben. Mooi. Scheelt weer. Toen ik bezig was een beest erin te zetten kreeg ik na op bevestiging gedrukt te hebben een error. Bleek dat hij nét alweer was overgenomen door de derde kleur. Geen hond te zien. Jaja. Die eruit geschopt en er weer een beest in gezet. Toen zag ik dat de gym die die andere speler was gaan bijzetten ondertussen ook al weer naar de goede kleur veranderd was dus besloot ik daar ook even heen te wandelen met als extra bonus dat ik op de terugweg zonodig MIJN gym voor de derde keer kon pakken. De rust bleek echter ingetreden. Ik had hem de tweede keer vlak voor middernacht in de gym gezet want vlak daarna kreeg ik bij spinnen de 7e dag bonus en ving ik even een beest voor diezelfde bonus.

Het beest dat kort na middernacht terug kwam had al meer dan 500 minuten in die gym doorgebracht en vanmorgen kreeg ik mijn beest dat ik net voor middernacht gezet had weer terug. Dat was om....8:27. 8) Dus mooi net iets langer dan de 8u20m nodig voor 50 muntjes. Precies wat mijn bedoeling was geweest.

Maar nul muntjes dus. -O- Ik mag een boon worden als ik het nu nog snap. Ik weet dat ik gisteren voor 10 uur al 50 muntjes had gekregen maar weet het exacte tijdstip niet. Volgens mij is er daarna toch minstens al 21 uur verstreken voordat ik mijn beest vanmorgen na 508 minuten terugkreeg mocht dat nog een relevante periode zijn.

Wie weet meer?

En de raids gaan weer los. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Ik heb vrijdag rond 20:06 71 muntjes gekregen van 1 beest.
Gisteren rond 19:00 zat ik aan mijn 50 muntjes.

Vannacht om 4:05 en 6:03 beestjes terug gekregen en heb nu al 41 muntjes verdiend vandaag.

Dus hier werkt het zo als gemeld en verwacht. Die laatste 9 muntjes ga ik vandaag ook wel krijgen.

Heb ook een Pokemon die nu al 48+ uur in een Gym staat, goed voor mijn medaille als ik die terug krijg, muntjes zal vandaag max nog 9 zijn, maar verwacht deze Pokemon pas over een paar dagen terug. Is een mega stabiele afgelegen gym.

Mijn vrouw kreeg gisteren naar de raid rare candy's en ik alleen maar golden razz berry's. Elke rare candy scheelt 5 kilometer met mijn Larvitar lopen.

Iemand al een Aerodactyl in een raid gezien? Aangezien ik die nog steeds niet heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nu twee dagen 50 muntjes gehad en maar in twee gyms gezeten.

Denk alleen dat de gyms niet heel actief gaan worden dus dan krijg ik straks weer Pokemons die maanden in gyms zitten wat in dit geval totaal geen nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En nu heb ik er plotseling 50 muntjes bij zonder dat er een extra beest is teruggekomen. :? *O* Zit er dan zo'n enorme vertraging in de verwerking daarvan? Mag hopen dat dat niet structureel is en te maken heeft met alle bugs en errors die er nog optreden.
xienator schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:09:
Nu twee dagen 50 muntjes gehad en maar in twee gyms gezeten.

Denk alleen dat de gyms niet heel actief gaan worden dus dan krijg ik straks weer Pokemons die maanden in gyms zitten wat in dit geval totaal geen nut heeft.
Heb ik ook al aan zitten denken. Je bent nu enorm veel controle over de muntjesopbrengst kwijt. De relatie tussen inspanning en opbrengst is zéér onzeker geworden. Tenzij je vals speelt en je je eigen beesten er met een ander account uitbonjourt. Dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn maar dat gaat vrees ik erg veel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:43

Kevinr1989

I am the danger

Ik snap ook niks van het krijgen van muntjes, ik heb het volgende: vanaf het moment dat de gyms actief waren heb ik 3 pokemon erin gezet (ik dacht woensdag?). Op zaterdagochtend wordt 1 van de 3 eruit geknikkerd rond 13:00 en krijg ik 50 muntjes. Vervolgens blijven de andere twee tot zeker de 20:00 staan maar krijg ik hier GEEN muntjes voor. In de tussentijd heb ik pokemon nummer 4 in en gym gezet en zie ik zondagochtend om 8:22 dat hij eruit geknikkerd is en hier krijg ik dan wel weer 50 muntjes voor. Met deze laatste pokemon heb ik beduidend minder lang in de gym gestaan maar wel muntjes gekregen!

Ik niet begrijp niet meer... 8)7

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Kevinr1989 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:22:
Ik snap ook niks van het krijgen van muntjes, ik heb het volgende: vanaf het moment dat de gyms actief waren heb ik 3 pokemon erin gezet (ik dacht woensdag?). Op zaterdagochtend wordt 1 van de 3 eruit geknikkerd rond 13:00 en krijg ik 50 muntjes. Vervolgens blijven de andere twee tot zeker de 20:00 staan maar krijg ik hier GEEN muntjes voor. In de tussentijd heb ik pokemon nummer 4 in en gym gezet en zie ik zondagochtend om 8:22 dat hij eruit geknikkerd is en hier krijg ik dan wel weer 50 muntjes voor. Met deze laatste pokemon heb ik beduidend minder lang in de gym gestaan maar wel muntjes gekregen!

Ik niet begrijp niet meer... 8)7
Je kan maximaal 50 muntjes per dag krijgen, daarom heb je voor die andere twee geen muntjes gekregen.
Die andere is op een andere dag uit een gym getrapt, daarom heb je daar wel weer muntjes voor gekregen.
Elke 10 minuten bouw je één muntje op, dus je hoeft maar 500 minuten in een gym te zitten om de max per dag te krijgen. Alles boven de 500 minuten is alleen goed voor je gym defender medal.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Wat ik tot nu toe vooral mis is vooral de dust.....

Dit was eigenlijk altijd al een probleem, maar zonder mijn 5000 per dag is het helemaal een drama en die 20 x 53 besjes zet ook geen zoden aan de dijk. Dat is 1060 dust tegen 10000 in twee dagen....

Ik hoop dat ze bij de 50 muntjes op zijn minst 2500 dust gaan doen... anders gaat het helemaal sloom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
20 dust is veel te weinig per besje. Kan je beter die pokemon pakken die er naast staat, levert 100 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Tijdens het inspecten van een gym zie ik mijn Dragonite er zojuist uitvliegen. Stond al een tijdje met een lege motivatiebalk terwijl de andere 5 vol waren. 2 mensen waarvan ik weet dat ze spoofen, maar blijkbaar dus niet de moeite nemen om de andere in een gym te voeren... zelf voer ik het meeste wel op gyms, behalve de personen waarvan ik weet dat het spoofers zijn :)

Zie dat een andere wel lekker bijgevoerd wordt, die staat intussen 1,5 dag ergens te bivakeren zonder dat ik er zelf ben geweest maar wel rond de 75% motivatie zit.

Over 23 minuten hier weer een raid, level 2. Maar even doen en kijken of er mensen zijn, anders moet level 2 ook nog alleen te doen zijn...

[ Voor 14% gewijzigd door schaapiej op 25-06-2017 10:52 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:17:
En nu heb ik er plotseling 50 muntjes bij zonder dat er een extra beest is teruggekomen. :? *O* Zit er dan zo'n enorme vertraging in de verwerking daarvan? Mag hopen dat dat niet structureel is en te maken heeft met alle bugs en errors die er nog optreden.

[...]

Heb ik ook al aan zitten denken. Je bent nu enorm veel controle over de muntjesopbrengst kwijt. De relatie tussen inspanning en opbrengst is zéér onzeker geworden. Tenzij je vals speelt en je je eigen beesten er met een ander account uitbonjourt. Dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn maar dat gaat vrees ik erg veel gebeuren.
Ja ik hen ook telkens een vertraging op die muntjes. Die popup melding geeft ook niet altijd weer wat je echt krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:31
Wat Raids betreft, ik las elders dat die alleen plaatsvinden tussen 09.00 en 21.00 uur. Ter info voor degenen die zich dat nog afvroegen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond rond half 11 was er hier nog een raid gaande, dus die 21.00 uur klopt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:14:
Gisterenavond rond half 11 was er hier nog een raid gaande, dus die 21.00 uur klopt niet
Laten we zeggen dat het in 99% van de gevallen wel zo is. Het is gewoon een maatregel die ze gedaan hebben voor veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Voeren jullie je beest ook 1 berry als je hem in een gym gezet heb? Het kan zijn dat dat het verschil is. Ik heb er verschillende gevoerd en verschillende vergeten of error en volgens mij zie ik een patroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:02

hneel

denkt er het zijne van

Heeft het nog zin om remote gyms te veroveren? Voorheen zat je daar dan relatief veilig en kreeg je er een constante stroom van muntjes voor terug. Maar nu? Je bent er alleen een pokemon voor 'kwijt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft zeker zin. je krijgt wat XP. Verder gewoon een lage CP pokemon erin zetten zodat het aantrekkelijk is voor de andere teams om hem over te nemen. Ik zou er iig geen hoge CP pokemon in zetten. Je hebt niets aan een gym met 6 3k+ CP pokemons die veel moeite kost om te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Sunfalls schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:54:
Voeren jullie je beest ook 1 berry als je hem in een gym gezet heb? Het kan zijn dat dat het verschil is. Ik heb er verschillende gevoerd en verschillende vergeten of error en volgens mij zie ik een patroon.
Zoals eerder hier gemeld gaan pokemon boven 3000 cp veel sneller naar beneden.
Het besje geven vlak na plaatsen hrelpt ook uiteraard.
hneel schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:00:
Heeft het nog zin om remote gyms te veroveren? Voorheen zat je daar dan relatief veilig en kreeg je er een constante stroom van muntjes voor terug. Maar nu? Je bent er alleen een pokemon voor 'kwijt'.
Ja voor de medaille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk krijgt de app snel een update, veel crashes, alles duurt ontzettend lang om te laden, en ook nog een en al bugs tijdens gym gevechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Er zijn gewoon teveel raids. Level 3 en 4 raids zijn (voor level 25) onmogelijk alleen te doen en verder zie ik nooit iemand bij een Raid staan.

Gevolg: En raid pass weg, en geen enkele kans.

Suggestie: Sowieso minder raids, maar daar even los van: De lobby is "gratis". Hierdoor kan je zien welke spelers er zijn en of je een kans maak. Als je besluit het gevecht aan te gaan kost dit je een raidpass, ongeacht de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Eerste raid hier is een Electabuzz. Nouuuuuu... nee. :O

Ik vrees dat de motivatie om einden te fietsen wel eens in gevaar zou kunnen zijn gebracht door dit nieuwe systeem. Het rendement daarvan is erg onzeker geworden en of je een muntjesstreak in stand kan houden is ook met beesten in 20 gyms niet gegarandeerd als het bijv. een paar dagen rotweer is. En die streak gaande houden was de grootste uitdaging. De muntjes waren op den duur voornamelijk 'bijvangst'. ;)

De badges kunnen me momenteel niet heel erg boeien. Dat is een kwestie van gestaag doorspelen en dan komen die vanzelf wel. In Ingress kregen die, toen die ingevoerd werden, ook een functie bij het behalen van de levels boven L8. Voor die levels moet je niet alleen voldoende AP bij elkaar spelen maar moet je ook voldoende zilveren en/of gouden en/of platina en/of onyx badges hebben die je op die hogere niveaus moet brengen door bepaalde hoeveelheden spelprestaties geleverd te hebben. Ik verwacht niet dat Niantic bij PoGo hetzelfde zal doen want dan zouden spelers die die hogere levels al hebben bevoordeeld zijn want die kan hun level natuurlijk niet afgenomen worden. Dan trekken die met pek en veren naar Niantic HQ. :+

Wat wel zou kunnen is dat je de levels ook nog een extra status kunt geven. Dus bijv. Brons L35 tot Goud L35 en met drie diamantjes voor mijn part. Dan zouden er toch wat extra speldoelen gecreëerd kunnen worden wat ook voor hogere level spelers, en zelfs voor L40 spelers, weer wat extra motivatie kan geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
FrankoNL schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:25:
Er zijn gewoon teveel raids. Level 3 en 4 raids zijn (voor level 25) onmogelijk alleen te doen en verder zie ik nooit iemand bij een Raid staan.

Gevolg: En raid pass weg, en geen enkele kans.

Suggestie: Sowieso minder raids, maar daar even los van: De lobby is "gratis". Hierdoor kan je zien welke spelers er zijn en of je een kans maak. Als je besluit het gevecht aan te gaan kost dit je een raidpass, ongeacht de uitkomst.
De enige interessante raids zijn die van lvl 4. En normaal moet je zien of er genoeg volk is zonder de lobby O-)
CaptJackSparrow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:41:
Nounou... op alle vier de gyms in zicht is nu een raid gaande of gepland. Eentje loopt, en verder twee roze eieren en één gouden.

Niantic wil erg graag pasjes verkopen. Ik vind 100 muntjes voor een paar minuten lol eigenlijk te veel. Maak ze dan net als incubators 150 muntjes en voor drievoudig gebruik. Zou ik stukken aantrekkelijker vinden en ik denk dat ik vast de enige niet ben. Zou me niets verbazen als dat uiteindelijk meer zou opbrengen voor Niantic.
Ik vind ze nu al zo goedkoop en je hebt een grote kans op het vangen van de baas zonder al die sudowoodo mantine glygar van de incubators.
Iedereen gaat veel te snel die voordien zeldzame pokemon hebben dus dat doel is veel te snel weg.

[ Voor 38% gewijzigd door Gravediggerxx op 25-06-2017 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nounou... op alle vier de gyms in zicht is nu een raid gaande of gepland. Eentje loopt, en verder twee roze eieren en één gouden.

Niantic wil erg graag pasjes verkopen. Ik vind 100 muntjes voor een paar minuten lol eigenlijk te veel. Maak ze dan net als incubators 150 muntjes en voor drievoudig gebruik. Zou ik stukken aantrekkelijker vinden en ik denk dat ik vast de enige niet ben. Zou me niets verbazen als dat uiteindelijk meer zou opbrengen voor Niantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Ik heb al twee Snorlax raids achter de rug. De eerste had ik geen idee wat ik aan het doen was. Ik zag een groepje mensen staan maar was iets te awkward om er bij te gaan staan. Dus ik heb vanaf een ander plekje het gevecht gejoined en versloeg de Snorlax. Helaas niet gelukt om 'm te vangen.

Tweede keer ben ik wel met de groep mee gaan doen, omdat ik het eerste gevecht verloor. Ik kwam er achter dat je dus tegelijk een battle moet joinen en in die 120 seconden wachten connect je dan met de anderen om te vechten (blijkbaar had ik de eerste keer dan geluk want toen wist ik dat niet). Je moet dus wel enigszins gecoördineerd joinen anders ga je het niet redden want dan vecht je in je eentje of maar met een te klein groepje.

Deze keer weer kunnen winnen en nu een van de speciale berries gebruikt om 'm te vangen. De 4e poging lukte het! Ik super blij want ik had nog geen Snorlax :D

Ik vind die raids wel leuk, zeker om pokies te vangen die ik nog niet heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Therapy777 op 25-06-2017 12:47 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.