Trainers level 25 and above: You can now participate in Raid Battles at a wide variety of Gyms around the world
Het "select gyms" gedeelte staat er ook niet meer bij.
Het "select gyms" gedeelte staat er ook niet meer bij.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 80% gewijzigd door FrankoNL op 24-06-2017 02:26 ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik ben blij voor je dat het je gelukt is Pokemons 9 uur vast te houden. Knap hoor. Gefeliciteerd met je mooie prijs, doe er iets leuks meeaDutchCow schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 07:20:
Man man man wat een gemauw allemaal zeg. Als iedereen nu eens rustig afwacht betreft die raids, die zijn volgende week echt wel actief hoor.
En niet zo zeuren over die muntjes, wees blij dat andere mensen nu ook eens de kans hebben op muntjes. Ik ben in ieder geval hartstikke blij met m’n 50 muntjes van gister
Spelers die 100 coins per dag kregen deden er ook echt wel moeite voor. Gemiddeld brak ik elke dag een lvl 10 gym af zelfs zonder hem te claimen. Gewoon om de vijand bewig te oudensarlo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:12:
Ik denk echt dat je nu een tweekamp gaat krijgen:
Spelers die voorheen elke dag cashte --> die vinden het nu te veel moeite en de opbrengst te laag
Spelers die voorheen weinig kans hadden / die lager in level --> die vinden het nieuwe systeem eerlijker omdat ze nu pro-rato toch coins kunnen verdienen
Zelf pakte ik ook best wel wat coins op een dag, maar toch vind ik het nu leuker omdat je ook meer kunt verdienen dan alleen coins. Daarnaast zul je ook eerder aan sterkere pokemon kunnen komen middels de raid fights.
Ik bezie het anders. Je hebt spelers die gratis willen spelen en nooit of amper muntjes zullen kopen en je hebt spelers die er niets mee zitten om maandelijks een klein bedrag te spenderen (of belachelijk veel)Richh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:59:
[...]
En ik vermoed dat Niantic voor ogen heeft dat de Raids daarvoor in de plaats komen.
Sowieso, even vanuit hun perspectief: ja toen de halve aardbol Pokémon Go speelde, toen leverde de game bakken met geld op. Nu is alleen de core over, en omdat er veel gymplekken waren, kregen al die coregamers gratis muntjes. Daarmee sloopten ze hun eigen inkomstenbron.
Hell: die core player haalt inmiddels geen nieuwe spelers meer op, geeft geen geld meer maar genereert wel de meeste serverload. Niantic is die spelers misschien wel liever kwijt dan rijk...
Niantic heeft liever dat de 'average' spelers een paar muntjes krijgen zodat ze een beetje bekend raken met de voordelen van de shop; daarna zal een gedeelte weer geld uitgeven. De core gamers moeten minder muntjes krijgen en een nieuw 'doel' in de game krijgen.
Daar hebben ze allemaal voor gezorgd
[ Voor 41% gewijzigd door Gravediggerxx op 24-06-2017 08:58 ]
Gefeliciteerd!schaapiej schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:02:
zou dat een verjaardagscadeau zijn geweest van Niantic?
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Gefeliciteerd! Haha ik ook boodschappen moeten doen, en dan te horen krijgen dat ik te lang weg bleefschaapiej schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:02:
Net boodschappen 'moeten' doen. Een half uurtje voor openingstijd gegaan om de gyms in het naburige dorp te checken. Een aantal beesten kunnen plaatsen en wat nieuwe gym badges erbij.
Bij de 1e gym werd ik nog even verrast door een Lapraszou dat een verjaardagscadeau zijn geweest van Niantic?
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
Thanks!Mofkees schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:07:
[...]
Gefeliciteerd!
Hopelijk krijg je vandaag nog wat leuke raids mee.
Thanks! Het enige wat ik kreeg te horen toen ik zei dat ik effe wat gyms had gevuld; oh... ja dat dacht ik al!Vetifuro schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:16:
Gefeliciteerd! Haha ik ook boodschappen moeten doen, en dan te horen krijgen dat ik te lang weg bleefondertussen helaas wel Mn pokie weer terug met 3 muntjes..
[ Voor 34% gewijzigd door schaapiej op 24-06-2017 09:24 ]
Bij mij ook een in de buurt met een countdown van 1 uur en 54 minuten. Zijn er meer met een dergelijke lange countdown?Gravediggerxx schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:22:
Raids verschijnen hier langs alle kanten sinds 9 uur. Let the game begin
Begint de raid dan als die countdown is afgelopen of heb je zo lang de tijd om de raid te gaan doen?FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:27:
[...]
Bij mij ook een in de buurt met een countdown van 1 uur en 54 minuten. Zijn er meer met een dergelijke lange countdown?
Na de countdown heb je een uur voor zover ik weet.JunkieLimbo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:30:
[...]
Begint de raid dan als die countdown is afgelopen of heb je zo lang de tijd om de raid te gaan doen?
[ Voor 10% gewijzigd door FrankoNL op 24-06-2017 09:33 ]
Over anderhalf uur een raid in Boskoop op de begraafplaats...ZodiacNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 02:49:
Waar zijn er nu werkelijk raids beschikbaar in Nederland? Is er in Zuid-Holland een locatie waar ik dit weekend een raid zou kunnen doen als ik een middag rond hang in een winkelcentrum?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Door een gym te spinnen krijg je er 1 en anders kopen.FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:31:
[...]
Na de countdown heb je een uur voor zover ik weet.
Een ander ding .. Iemand een idee hoe ik een Raid pass krijg?
Het zou best kunnen.FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:40:
Helemaal hyped, kom ik daar, ben ik straks de enige. Word ik keihard ingemaakt.
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 09:46 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Gravediggerxx op 24-06-2017 09:46 ]
Yup, hieer ook net nog eentje bij gekomen. ook ongeveer 600 Meter an elkaar.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:43:
straks hier ook 2 balltes, een om 11:34 en 1 om 11:38, ben benieuwd!
Verwijderd
Het mag al sws vanaf lvl 28 en volgens mij zelfs al 25.RickXX schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:53:
Ben lvl 30 maar mag niet meedoen. Vanaf welk level? Achterlijk zeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 09:55 ]
Verwijderd
vanaf lvl 25 mag het alRickXX schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:53:
Ben lvl 30 maar mag niet meedoen. Vanaf welk level? Achterlijk zeg.
Rotterdam Centrum op de Coolsingel om 11:00 een raid.ZodiacNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 02:49:
Waar zijn er nu werkelijk raids beschikbaar in Nederland? Is er in Zuid-Holland een locatie waar ik dit weekend een raid zou kunnen doen als ik een middag rond hang in een winkelcentrum?
Verwijderd
Volgens mij meer het type pokemon. 4 is charizard, blastoise etc. Dat niveau. 3 zijn meer electrabuzz. 5 is legendary en zit nog niet in de game.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:43:
straks hier ook 2 balltes, een om 11:34 en 1 om 11:38, ben benieuwd!
bij de een staan 3 hoofden bij de andere 4, is dat de moeilijkheidsgraad van de raids boss?
K. Ik heb alleen 1 en 2 kopje raid in de buurt bij mij.FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:04:
[...]
Volgens mij meer het type pokemon. 4 is charizard, blastoise etc. Dat niveau. 3 zijn meer electrabuzz. 5 is legendary en zit nog niet in de game.
Verwijderd
Gratis raid passes krijg je 1 keer per dag. Premium raid passes kan je kopen voor 100 muntjes en dan kan je 1 dag lang onbeperkt raids doen.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:12:
Ik heb gisteren een raid pass gekregen. Vandaag ga ik hem dan gebruiken. Zou ik dan vandaag nog een pass er bij krijgen?
En zie je alleen als er een raid battle is als je de gym ook daadwerkelijk kan zien op je scherm of zie je ze bijvoorbeeld net als de nearby pokestops als ze binnen een bepaald aantal meters vanaf je locatie zijn? Ik heb hier namelijk 2 raid battles, maar die gyms kan ik dan ook net zien.
Je hebt hier ook wel gelijk, maar als je veel moeite doet (wat ik ook doe in mijn vrije tijd) en je bent zowat de enige blauwe speler, dan ga je je irriteren. Voor mij is het dus een verademing.Gravediggerxx schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:23:
[...]
Spelers die 100 coins per dag kregen deden er ook echt wel moeite voor. Gemiddeld brak ik elke dag een lvl 10 gym af zelfs zonder hem te claimen. Gewoon om de vijand bewig te ouden![]()
Spelers die weinig tijd in pokemon go staken kregen ook weinig muntjes. Dat zijn de spelers die dan nu blij zijn met dit systeem terwijl ze vaak sneller dan 1 uur terug uit een gym worden gegooid en dus nog steeds geen muntjes krijgen en dus het snel opgeven.
Na een tijd blijven dus weer enkel de zeer actieve spelers over die het vorige systeem verkiezen.
[...]
Dankje dat helpt mij vandaag zekerGravediggerxx schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:46:
Kleine samenvatting van raids.
Momenteel vanaf lvl 25?
Countdown duurt 2 uur.
Nadien 1 uur de tijd om te zien zelke baas het is en mensen te verzamelen.
Dan heb jje 5 minuten om hem te doden.
[ Voor 14% gewijzigd door Moddie op 24-06-2017 10:20 ]
Goeie vraag. Ik kreeg gisteravond paar minuten voor middernacht nog een pokemon terug met 20 muntjes. Vanochtend 2 pokemon terug met 23 en 27 muntjes. Dus ik ga uit van 50 muntjes per 24 uur. Zelfde timer als met de xx-day streak.xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:16:
Hoe zit het trouwens met die 50 muntjes per dag, is dit ook weer per 21 uur of gaat dit echt na 00:00 in zoals ook bij je X dagen streak?
Ik kreeg vanochtend een Pokemon terug (misschien gisteravond al) en die gaf 0 muntjes helaas.
Premium is dus onbeperkt voor 24 uur?FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:13:
[...]
Gratis raid passes krijg je 1 keer per dag. Premium raid passes kan je kopen voor 100 muntjes en dan kan je 1 dag lang onbeperkt raids doen.
Goed voor je gymdefender badge!TAA schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:20:
Heeft er iemand een bordje "Do NOT feed the Blissey!" voor me? Hoog tijd dat hij naar huis komt na 36 uur maar ze blijven hem maar voeren
Je kan zelf een bordje maken en hem fysiek bij de stop zettenTAA schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:20:
Heeft er iemand een bordje "Do NOT feed the Blissey!" voor me? Hoog tijd dat hij naar huis komt na 36 uur maar ze blijven hem maar voeren
Wordt vast een item in de shop..kost 100 coinsTAA schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:20:
Bron?FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:13:
[...]
Gratis raid passes krijg je 1 keer per dag. Premium raid passes kan je kopen voor 100 muntjes en dan kan je 1 dag lang onbeperkt raids doen.
[ Voor 31% gewijzigd door WahWah op 24-06-2017 10:23 ]
Hee. Is dat zo? Een hele dag? Als in 24 uur nadat je die inzet? of tot middernacht? Ik had eerst begrepen dat je die pass maar voor één extra raid kon gebruiken net als de gratis variant.FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:13:
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door FrankoNL op 24-06-2017 10:29 ]
[ Voor 19% gewijzigd door RickXX op 24-06-2017 10:33 ]
https://pokemongo.gamepre...-everything-you-need-knowRickXX schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:30:
Hier ook Raids zat. Hoe werkt dat nou precies, moet je er zijn op het moment dat de timer op nul staat en heb je dan een uur? En je kan maar 1 Raid per dag doen, tenzij je meer van die Raid Passes heb??
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door WahWah op 24-06-2017 10:36 ]
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp: Zodra de countdown van 2 uur op 0 komt heb je een uur de tijd om de boss te verslaan. Is hij echter al na 2 min verslagen en jij komt na 5 min aan heb je dus pech, of kan je dan met een ander groepje ook de boss verslaan?WahWah schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:34:
Ik wil ook raids zien!! Kan maar tot 2 gyms zien vanuit mijn kamer, dus moet toch de deur uit...maar het regent
[...]
https://pokemongo.gamepre...-everything-you-need-know
Pre-battle
- After a raid boss “hatches,” there is a 1-hour window before they disappear. Note that leaked video shows only a 20-minute window, but this may have been set for testing.
In-battle
-Players have a 5-minute time limit to defeat the raid boss.
https://pokemongohub.net/...gg-normal-rare-legendary/
Roze = Normal (level 1-2)
Geel = Rare (level 3-4)
Zwart = Legendary??? (level 5)
Verwijderd
Het is nu dus nog beperkt tot 35+? Wel gek dan ze ze inderdaad wel aankondigen dan. Er is er hier een eindje verderop eentje begonnen maar ben even druk met andere dingen 😆new_guy schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:07:
Wel leuk dat ik als level 22 wel de notificaties krijg voor een aanstaande raid...![]()
Dit is voor mij ook nog onduidelijk. Kheb er nog niks over kunnen lezen helaas en ook nog geen raid gedaan.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:54:
[...]
Dus als ik het goed begrijp: Zodra de countdown van 2 uur op 0 komt heb je een uur de tijd om de boss te verslaan. Is hij echter al na 2 min verslagen en jij komt na 5 min aan heb je dus pech, of kan je dan met een ander groepje ook de boss verslaan?
Laatste twitter bericht was vanaf lvl 25.eborn schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:13:
[...]
Het is nu dus nog beperkt tot 35+? Wel gek dan ze ze inderdaad wel aankondigen dan. Er is er hier een eindje verderop eentje begonnen maar ben even druk met andere dingen 😆
Level 25eborn schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:13:
[...]
Het is nu dus nog beperkt tot 35+? Wel gek dan ze ze inderdaad wel aankondigen dan. Er is er hier een eindje verderop eentje begonnen maar ben even druk met andere dingen 😆
[ Voor 11% gewijzigd door jeanj op 24-06-2017 11:19 ]
Everything is better with Bluetooth
Je moet niks en je mag cheaten. Net als dat je geld kan verdienen om iets te kopen, maar je kan ook stelen. De keuze is aan jou.jeanj schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:17:
Zucht ik ben nog maar 23
Maar om dus efficient muntjes te farmen moet je of met iemand van een ander team samenwerken of met twee accounts werken, nog maar eentje levelen dus..
[ Voor 9% gewijzigd door Eek2nd op 24-06-2017 11:39 ]
Vang je de zelfde Pokenon als in de Raid?xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:49:
Net een raid level 2 gedaan met zijn twee, zonder spoofers.
Erg simpel zeg heeft mij nog geen een Pokemon gekost
Kreeg 11 premier balls en had er 2 nodig. Daarna 2 rare candy, 2 golden raspberries en 3000 XP.
Ja alleen lagere CP
Werd inderdaad een Machamp. Nadeel was dat ik alleen was en hem niet neer kreegAzaruc schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:30:
Over 5 minuten een lvl 3 raid hier in de buurt, ben benieuwd! Ik hoop op een Machamp, want daar kan ik wel een goede van gebruiken
Nieuwe raid pass gedraaid? Kan je er wel meerdere per dag doen dan? Ik dacht dat je maximaal 1 gratis raid pass per dag kreeg en ze niet kon sparen. Of kan je nadat je de raid gedaan hebt een nieuwe raid pass krijgen?CaptJackSparrow schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:22:
Net een Croconaw in een Raid. Was in mijn eentje. Was net een groepje klaar. Met een Jolteon fluitend verslagen maar hij bleef maar ontsnappen. Wel 3-4 keer great balls gegooid maar uiteindelijk waren ze op. Rotbeest.![]()
Gelijk weer een nieuwe pass gedraaid en straks zijn er nog twee raids vlakbij. Zal er in elk geval nog wel eentje doen.
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
1 per dag inderdaad. Maar ik heb ook net na de raid een nieuwe gedraaid, omdat ik voor die raid een pass van gisteren had gebruiktVetifuro schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:24:
[...]
Nieuwe raid pass gedraaid? Kan je er wel meerdere per dag doen dan? Ik dacht dat je maximaal 1 gratis raid pass per dag kreeg en ze niet kon sparen. Of kan je nadat je de raid gedaan hebt een nieuwe raid pass krijgen?
Wil je geen gratis pasjes verspillen dan kun je dus twee raids op een dag doen, en dan de volgende dag een pas draaien die je dan ook tot de volgende dag kunt bewaren wanneer je er dan weer twee kunt doen. Als er geen interessante beesten in staan kun je dus een dagje wachten. Als er vandaag geen andere interessante hier voorbij komen bewaar ik deze ook tot morgen.Azaruc schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:25:
[...]
1 per dag inderdaad. Maar ik heb ook net na de raid een nieuwe gedraaid, omdat ik voor die raid een pass van gisteren had gebruikt
Precies, ik heb vandaag om die reden een Magmar en Quilava al geskiptCaptJackSparrow schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:43:
[...]
Wil je geen gratis pasjes verspillen dan kun je dus twee raids op een dag doen, en dan de volgende dag een pas draaien die je dan ook tot de volgende dag kunt bewaren wanneer je er dan weer twee kunt doen. Als er geen interessante beesten in staan kun je dus een dagje wachten. Als er vandaag geen andere interessante hier voorbij komen bewaar ik deze ook tot morgen.
[ Voor 3% gewijzigd door FrankoNL op 24-06-2017 13:01 ]
Er zijn vast zat spelers die nadat ze hun gratis raid pass gebruikt hebben, er nog eentje bijkopen in de shop. Goed bezig, Niantic $$$Cartman! schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:04:
Hier in Hilversum zijn ook elke paar minute nieuwe raids, staan er nu 8 in de nearby. Gaat de hele dag door dus lijkt t.
Precies dit. Daarom zijn er ook zoveel denk ik. Daarnaast moet ik eerlijk toegeven dat als ik een tier 4 raid zie, ik mijn raid pass ook koopsixtiek schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:09:
[...]
Er zijn vast zat spelers die nadat ze hun gratis raid pass gebruikt hebben, er nog eentje bijkopen in de shop. Goed bezig, Niantic $$$!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zijn ook mega veel gyms in Rotterdam Centrum dus op zich niet onlogisch.FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:58:
In Rotterdam centrum zijn er zeker 10/15 raids. Ligt het aan mij of is dit een beetje een bizar aantal? Je zou zeggen 1 a 2 per dag in je omgeving. Zo is er toch geen lol aan?
Daarnaast heb ik een Muk van 13000 en een exeguttor (ding geval, klote naam) van 14000 in mijn eentje kunnen verslaan en vangen. Ook dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Als laatste: Er waren zeer weinig spelers. 1 keer kwam er een meisje naast me staan, verder noppes.
Voor eventjes. Maar als jij straks 3 weken hebt gespeeld en elke pokemon die in de raids komt gevangen hebt, dan is de lol er wel vanaf.xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:21:
[...]
Zijn ook mega veel gyms in Rotterdam Centrum dus op zich niet onlogisch.
Het maakt het spel toch wel weer leuker en actiever naar mijn idee.
Ik mis sowieso alleen Unown nog dus voor mij is het alleen leuk bij Snorlax, Blissey, Dragonite of een Tyranitor.FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:22:
[...]
Voor eventjes. Maar als jij straks 3 weken hebt gespeeld en elke pokemon die in de raids komt gevangen hebt, dan is de lol er wel vanaf.
Daarnaast: Zo'n beetje elke gym is momenteel een Raid. Dat is gewoon teveel.
Ahh, dan heb je inderdaad al aardig je best gedaan.xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:24:
[...]
Ik mis sowieso alleen Unown nog dus voor mij is het alleen leuk bij Snorlax, Blissey, Dragonite of een Tyranitor.
En het verzamelen van rare candy vind ik wel een leuke bezigheid.
Door te vangen als hij ooit een keer verschijnt. Hij zit wel degelijk in het spel. Is alleen erg zeldzaam.FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:35:
[...]
Ahh, dan heb je inderdaad al aardig je best gedaan.Hoe is Unown eigenlijk te krijgen?
Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq