[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.548 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Trainers level 25 and above: You can now participate in Raid Battles at a wide variety of Gyms around the world

Het "select gyms" gedeelte staat er ook niet meer bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Top! Ik ben net 25 :)

Open net voor de grap Pokemon Go. Even kijken of er een raid in de buurt was (helaas niet).

Spawned er precies voor mijn deur opeens een blastoise, mijn eerste. _/-\o_

[ Voor 80% gewijzigd door FrankoNL op 24-06-2017 02:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Poeh! Er 'even' 500 items bijfarmen is nog best een klus. Ik denk toch al gauw wel twee uur rondgefietst in een portalrijk gebied. Wel lekker nu weer eens ruim in de ballen te zitten. ;)

Sja... die coins... Het is een verdere 'dumbing down' van het spel om het voor iedereen een beetje aantrekkelijk te laten blijven. Het begon eerst al met het trainen met zes beesten i.p.v. eentje wat finesse, techniek en de juiste pokies met goede moves vereiste wat weer moeite kostte om die te pakken te krijgen. Toen kon iedereen met zes pokies en een zak vol revives en potions mee doen. Toen gingen ze ook nog de prestige voor het slopen verhogen en voor het trainen verlagen. Dat laatste was geen succes zodat dat trainen weer makkelijker is gemaakt.

Je kreeg een tweedeling tussen mensen die er de tijd en moeite aan wilden/konden besteden en die voor hun grotere inspanning ook een grotere beloning kregen. Op zich niet onredelijk maar dat andere spelers die die tijd en moeite niet kunnen of willen investeren ook graag wat mee wilden delen in die muntjes is ook wel begrijpelijk.

Naarmate de pokies in gyms van een hoger level en sterker werden en gyms snel L10 werden begon het te stagneren. Een L10 gym slopen was best ook even een aardige klus in je eentje wat voor iemand in een minderheidsteam een veel te laag rendement had. De spoofers hielpen natuurlijk ook niet bepaald.

En nu worden de muntjes dus over meer mensen verdeeld en kost het relatief weinig inspanning meer. Twee keer zoveel mensen kunnen er 50 per dag krijgen als 100 per dag zonder dat Niantic zichzelf in de vingers snijdt qua totale hoeveelheid gratis muntjes die ze weggeven. Het is ook wel een slimme hoeveelheid. Je krijgt 50 muntjes per dag en een raid pass kost er 100. Dan hoeft men maar 50 gekochte muntjes bij te leggen voor een extra raid per dag naast de gratis raid. En laat ik nu net lezen dat er twee vlak bij elkaar waren. Toeval of een slimme verleidingsmethode om mensen een tweede pas te laten kopen? Dat werkt natuurlijk het best als mensen maar één gratis pas in hun inventaris kunnen hebben en ze die niet kunnen opsparen. Hééééé..... :+

Als je daar sneller de zeldzamere beesten kunt vangen dan kunnen de casual spelers sneller aan hun beesten voor een volle Dex komen. Iets dat voor casual spelers best een opgave is. De drempel voor het kopen van muntjes wordt zo wat omlaag gebracht waar Niantic blij van wordt door de extra inkomsten en de casual spelers blij van worden omdat hun spelvoortgang sneller gaat. Iedereen blij. :)

Behalve de 'Die Hard' spelers die graag de stevige uitdaging willen en daar plezier en voldoening aan beleefden. Ik vrees dat die hun periode voor een groot deel gehad hebben en dat Niantic het spel nu weer meer voor de massa gaat vormgeven om de inkomsten op peil te houden. Met de zomer voor de deur zal men hopen weer veel afgevallen spelers terug te lokken. Met 'gratis geld' weggeven heb je altijd een hele aardige binnenkomer.

We zullen zien hoe het gaat uitpakken. Het lijkt erop dat ook de finesses van een hoge IV/CP en moves aan belang aan het verliezen zijn voor de gyms aan de verdedigende kant en meer een 'verzamelwaarde' gaan krijgen.

Niantic moet het uiteindelijk hebben van de massa, en die wordt nu beter bediend. Het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:38

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Waar zijn er nu werkelijk raids beschikbaar in Nederland? Is er in Zuid-Holland een locatie waar ik dit weekend een raid zou kunnen doen als ik een middag rond hang in een winkelcentrum?

Crazy Cow Squad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:31
Leidschendam ligt in Zuid-Holland volgens mij ;) Aldus een tiental reacties boven je waren daar vandaag al raids bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Hmm ik plaats even een rectificatie. Gister liep ik nog te mopperen over de gyms dat ze allemaal al gelijk vol stonden. Gisteravond even een rondje gereden naar een andere plek en die was blijkbaar wel blauw en kon ik er wel een paar kwijt. Ook wat gyms overgenomen wat voorheen onmogelijk was.

Het is wel boeiend dat de gyms wat verschuiven. Niet alles is meer 10 hoog. 6 is nog veel om te verslaan maar makkelijker dan 10.

Ik snap dat het voor echte diehards lastig is dat ze nu geen 100 coins meer per dag verzamelen. Maar ik hoor ook regelmatig mensen zeggen dat ze zoveel coins hebben dat ze niet weten wat ze ermee moeten doen.

Helaas heb ik dat geluk niet. Dus ik vindt deze manier beter en eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Man man man wat een gemauw allemaal zeg. Als iedereen nu eens rustig afwacht betreft die raids, die zijn volgende week echt wel actief hoor.

En niet zo zeuren over die muntjes, wees blij dat andere mensen nu ook eens de kans hebben op muntjes. Ik ben in ieder geval hartstikke blij met m’n 50 muntjes van gister :D

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Ik zag dat iemand zei dat het niantic minder muntjes zou kosten en dat lijktmij onwaarschijnlijk. Eerst bezetten ik een dag lang 12 torens en kreeg ik 100 muntjes. Nu had ik 2 torens en kreeg dus 50 muntjes. Maar in die andere 10 torens stonden waarschijnlijk ook mensen die muntjes kregen.

Het aantal plekjes is wel iets afgenomen van 6 torens met 10 plekjes naar 9 torens met 6 plekjes. Maar ik denk dat er toch meer muntjes worden uitgekeerd als eerst en ook aan veel meer verschillende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
aDutchCow schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 07:20:
Man man man wat een gemauw allemaal zeg. Als iedereen nu eens rustig afwacht betreft die raids, die zijn volgende week echt wel actief hoor.

En niet zo zeuren over die muntjes, wees blij dat andere mensen nu ook eens de kans hebben op muntjes. Ik ben in ieder geval hartstikke blij met m’n 50 muntjes van gister :D
Ik ben blij voor je dat het je gelukt is Pokemons 9 uur vast te houden. Knap hoor. Gefeliciteerd met je mooie prijs, doe er iets leuks mee

Mogen we onze mening nog vrij uiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
sarlo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:12:
Ik denk echt dat je nu een tweekamp gaat krijgen:
Spelers die voorheen elke dag cashte --> die vinden het nu te veel moeite en de opbrengst te laag
Spelers die voorheen weinig kans hadden / die lager in level --> die vinden het nieuwe systeem eerlijker omdat ze nu pro-rato toch coins kunnen verdienen

Zelf pakte ik ook best wel wat coins op een dag, maar toch vind ik het nu leuker omdat je ook meer kunt verdienen dan alleen coins. Daarnaast zul je ook eerder aan sterkere pokemon kunnen komen middels de raid fights.
Spelers die 100 coins per dag kregen deden er ook echt wel moeite voor. Gemiddeld brak ik elke dag een lvl 10 gym af zelfs zonder hem te claimen. Gewoon om de vijand bewig te ouden :P
Spelers die weinig tijd in pokemon go staken kregen ook weinig muntjes. Dat zijn de spelers die dan nu blij zijn met dit systeem terwijl ze vaak sneller dan 1 uur terug uit een gym worden gegooid en dus nog steeds geen muntjes krijgen en dus het snel opgeven.

Na een tijd blijven dus weer enkel de zeer actieve spelers over die het vorige systeem verkiezen.
Richh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:59:
[...]

En ik vermoed dat Niantic voor ogen heeft dat de Raids daarvoor in de plaats komen.

Sowieso, even vanuit hun perspectief: ja toen de halve aardbol Pokémon Go speelde, toen leverde de game bakken met geld op. Nu is alleen de core over, en omdat er veel gymplekken waren, kregen al die coregamers gratis muntjes. Daarmee sloopten ze hun eigen inkomstenbron.
Hell: die core player haalt inmiddels geen nieuwe spelers meer op, geeft geen geld meer maar genereert wel de meeste serverload. Niantic is die spelers misschien wel liever kwijt dan rijk...

Niantic heeft liever dat de 'average' spelers een paar muntjes krijgen zodat ze een beetje bekend raken met de voordelen van de shop; daarna zal een gedeelte weer geld uitgeven. De core gamers moeten minder muntjes krijgen en een nieuw 'doel' in de game krijgen.

Daar hebben ze allemaal voor gezorgd :)
Ik bezie het anders. Je hebt spelers die gratis willen spelen en nooit of amper muntjes zullen kopen en je hebt spelers die er niets mee zitten om maandelijks een klein bedrag te spenderen (of belachelijk veel)

In mijn whatsapp groep heb ik zo 3 spelers die wel regelmatig coins kopen vooral om hele tijd met incubators te lopen. Die haalde alle 3 ook zonder problemen de 100 muntjes per dag.

Door minder muntjes te geven gaan ze zeker niet meer verdienen maar enkel zoals nu de actievere spelers demotiveren.

P.K. schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:29:
[...]Forretress heeft een 4x weakness, zou die niet in een gym zetten. :P

Hoezo 4x? is het niet 2 maal net zoals gyrados dragonite ....

[ Voor 41% gewijzigd door Gravediggerxx op 24-06-2017 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
De raids zijn nu toegankelijk? Zag ergens dat het nu vanaf level 25 was. Zie ook staan dat er nu niks in de buurt is

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Net boodschappen 'moeten' doen. Een half uurtje voor openingstijd gegaan om de gyms in het naburige dorp te checken. Een aantal beesten kunnen plaatsen en wat nieuwe gym badges erbij.

Bij de 1e gym werd ik nog even verrast door een Lapras :o zou dat een verjaardagscadeau zijn geweest van Niantic? :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
schaapiej schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:02:
zou dat een verjaardagscadeau zijn geweest van Niantic? :+
Gefeliciteerd!

Hopelijk krijg je vandaag nog wat leuke raids mee. *O*

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-09 21:41
schaapiej schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:02:
Net boodschappen 'moeten' doen. Een half uurtje voor openingstijd gegaan om de gyms in het naburige dorp te checken. Een aantal beesten kunnen plaatsen en wat nieuwe gym badges erbij.

Bij de 1e gym werd ik nog even verrast door een Lapras :o zou dat een verjaardagscadeau zijn geweest van Niantic? :+
Gefeliciteerd! Haha ik ook boodschappen moeten doen, en dan te horen krijgen dat ik te lang weg bleef :') ondertussen helaas wel Mn pokie weer terug met 3 muntjes..

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mofkees schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:07:
[...]

Gefeliciteerd!

Hopelijk krijg je vandaag nog wat leuke raids mee. *O*
Thanks!
Haha serieus... ik kijk net op mijn app; NEARBY RAID BATTLE STARTING SOON! _/-\o_
2 stuks nog wel, zo'n 500m uit elkaar. Damnit... de visite maar effe afzeggen :+
Vetifuro schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:16:
Gefeliciteerd! Haha ik ook boodschappen moeten doen, en dan te horen krijgen dat ik te lang weg bleef :') ondertussen helaas wel Mn pokie weer terug met 3 muntjes..
Thanks! Het enige wat ik kreeg te horen toen ik zei dat ik effe wat gyms had gevuld; oh... ja dat dacht ik al! :P

[ Voor 34% gewijzigd door schaapiej op 24-06-2017 09:24 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Raids verschijnen hier langs alle kanten sinds 9 uur. Let the game begin >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Gravediggerxx schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:22:
Raids verschijnen hier langs alle kanten sinds 9 uur. Let the game begin >:)
Bij mij ook een in de buurt met een countdown van 1 uur en 54 minuten. Zijn er meer met een dergelijke lange countdown?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:27:
[...]

Bij mij ook een in de buurt met een countdown van 1 uur en 54 minuten. Zijn er meer met een dergelijke lange countdown?
Begint de raid dan als die countdown is afgelopen of heb je zo lang de tijd om de raid te gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
JunkieLimbo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:30:
[...]

Begint de raid dan als die countdown is afgelopen of heb je zo lang de tijd om de raid te gaan doen?
Na de countdown heb je een uur voor zover ik weet.

Een ander ding .. Iemand een idee hoe ik een Raid pass krijg?

[ Voor 10% gewijzigd door FrankoNL op 24-06-2017 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
ZodiacNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 02:49:
Waar zijn er nu werkelijk raids beschikbaar in Nederland? Is er in Zuid-Holland een locatie waar ik dit weekend een raid zou kunnen doen als ik een middag rond hang in een winkelcentrum?
Over anderhalf uur een raid in Boskoop op de begraafplaats... 8)7

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:31:
[...]

Na de countdown heb je een uur voor zover ik weet.

Een ander ding .. Iemand een idee hoe ik een Raid pass krijg?
Door een gym te spinnen krijg je er 1 en anders kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:29
Eentje om 11:08 in Zoetermeer Cow on RooF bij Miss Etam.
Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Helemaal hyped, kom ik daar, ben ik straks de enige. Word ik keihard ingemaakt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:40:
Helemaal hyped, kom ik daar, ben ik straks de enige. Word ik keihard ingemaakt. :p
Het zou best kunnen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

straks hier ook 2 balltes, een om 11:34 en 1 om 11:38, ben benieuwd!

bij de een staan 3 hoofden bij de andere 4, is dat de moeilijkheidsgraad van de raids boss?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 09:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Kleine samenvatting van raids.
Momenteel vanaf lvl 25?
Countdown duurt 2 uur.
Nadien 1 uur de tijd om te zien zelke baas het is en mensen te verzamelen.
Dan heb jje 5 minuten om hem te doden.

[ Voor 6% gewijzigd door Gravediggerxx op 24-06-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:43:
Yup, hieer ook net nog eentje bij gekomen. ook ongeveer 600 Meter an elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Hmm ik startte net ook ff PoGo en het enige grote ei op nearby staat op gewoon op de gym naast ons huis! :)

Bij de grote update is een stop in gym veranderd, die we vanuit het huis kunnen bereiken. Hij blijft sindsdien altijd blauw.

Straks lekker op de bank de eerste raid doen met de kinderen, nog 1:20 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Ben lvl 30 maar mag niet meedoen. Vanaf welk level? Achterlijk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickXX schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:53:
Het mag al sws vanaf lvl 28 en volgens mij zelfs al 25.

Edit: Bron lvl 25: https://twitter.com/PokemonGoApp/status/878395034697170945

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickXX schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:53:
vanaf lvl 25 mag het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
Ik kreeg net de melding dat m'n level te laag was. Naar aanleiding van jullie de app afgesloten en herstart en nu krijg ik de melding niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ZodiacNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 02:49:
Rotterdam Centrum op de Coolsingel om 11:00 een raid.

Toevallig ben ik daar dan net :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de pokemon die nu in een gym staan, moet je die ook eerst verslaan voordat de raid begint ofniet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:43:

bij de een staan 3 hoofden bij de andere 4, is dat de moeilijkheidsgraad van de raids boss?
Volgens mij meer het type pokemon. 4 is charizard, blastoise etc. Dat niveau. 3 zijn meer electrabuzz. 5 is legendary en zit nog niet in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:04:
[...]

Volgens mij meer het type pokemon. 4 is charizard, blastoise etc. Dat niveau. 3 zijn meer electrabuzz. 5 is legendary en zit nog niet in de game.
K. Ik heb alleen 1 en 2 kopje raid in de buurt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik zie over 1 uur 15 minuten ook een roze 2 kops...

Blijkbaar poppen de raids als Paddestoelen uit de grond, dus hoef ik er niet naar toe te rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een raid pass gekregen. Vandaag ga ik hem dan gebruiken. Zou ik dan vandaag nog een pass er bij krijgen?

En zie je alleen als er een raid battle is als je de gym ook daadwerkelijk kan zien op je scherm of zie je ze bijvoorbeeld net als de nearby pokestops als ze binnen een bepaald aantal meters vanaf je locatie zijn? Ik heb hier namelijk 2 raid battles, maar die gyms kan ik dan ook net zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:12:
Ik heb gisteren een raid pass gekregen. Vandaag ga ik hem dan gebruiken. Zou ik dan vandaag nog een pass er bij krijgen?

En zie je alleen als er een raid battle is als je de gym ook daadwerkelijk kan zien op je scherm of zie je ze bijvoorbeeld net als de nearby pokestops als ze binnen een bepaald aantal meters vanaf je locatie zijn? Ik heb hier namelijk 2 raid battles, maar die gyms kan ik dan ook net zien.
Gratis raid passes krijg je 1 keer per dag. Premium raid passes kan je kopen voor 100 muntjes en dan kan je 1 dag lang onbeperkt raids doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 16:02
Gravediggerxx schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:23:
[...]

Spelers die 100 coins per dag kregen deden er ook echt wel moeite voor. Gemiddeld brak ik elke dag een lvl 10 gym af zelfs zonder hem te claimen. Gewoon om de vijand bewig te ouden :P
Spelers die weinig tijd in pokemon go staken kregen ook weinig muntjes. Dat zijn de spelers die dan nu blij zijn met dit systeem terwijl ze vaak sneller dan 1 uur terug uit een gym worden gegooid en dus nog steeds geen muntjes krijgen en dus het snel opgeven.

Na een tijd blijven dus weer enkel de zeer actieve spelers over die het vorige systeem verkiezen.

[...]
Je hebt hier ook wel gelijk, maar als je veel moeite doet (wat ik ook doe in mijn vrije tijd) en je bent zowat de enige blauwe speler, dan ga je je irriteren. Voor mij is het dus een verademing.

Ik sprak net een medespeler die voor geel uitkomt, hij gaf zelf ook aan: "nu kun je als enige blauwe speler in de wijk tenminste loon naar werken krijgen in je eentje." Dit terwijl hij zelf ook een persoon is die continue 100 coins per dag haalde.

Maar gelukkig denkt iedereen er anders over anders was het ook maar zo saai :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Goeiemorgen allen. Net opgestart en zat meteen aan mijn max coins van de dag. 2 pokemon terug. Een met 23 en de ander 27. Die met 27 muntjes zat er bijna een hele dag in..tijd om te klagen toch?

En aub vergeet eens dat 100 muntjes de max waren. Wordt je vanzelf blij van ;) Die goede oude tijd...het is geweest en nu niet meer. De nieuwe standaard is hier, pas je aan of blijf leven in het verleden.

Al dat gezeik over dat ze geld willen...zal ik je eens wat vertellen? JA ze willen geld verdienen! Het is nu eenmaal een bedrijf. Als jij het waard vind om geld uit te geven voor dit spel, dan doe je dat. Zoniet, dan niet, maar ga dan niet zeiken dat je niet genoeg gratis muntjes kan verdienen om het spel te spelen ZOALS JIJ DAT WIL. Alle gameplay is beschikbaar voor iedereen...of je betaald of niet. Er zit niks premium in dit spel dat alleen betaalde spelers mogen zien/vangen/krijgen/etc. Als dat zo was dan had ik dit spel laten liggen...of misschien betaald (als het m'n geld waard zou zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Gravediggerxx schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:46:
Kleine samenvatting van raids.
Momenteel vanaf lvl 25?
Countdown duurt 2 uur.
Nadien 1 uur de tijd om te zien zelke baas het is en mensen te verzamelen.
Dan heb jje 5 minuten om hem te doden.
Dankje dat helpt mij vandaag zeker :)
Even een korte vraag omtrent de samenvatting, is er per raid een max van 20 personen in totaal (die hem kunnen proberen) of is het max 20 per elke 5 min sessie?
Heb een lvl 4 raid hier om de hoek, maar wil er geen uur gaan staan om te wachten op andere mensen, dus kan je dan ook in een kleinere groep of het zit het precies?
En kan je je raid pass al eerder inleveren om als het ware een van de 20 plekken te reserveren? Heb hier paar gyms met veel spoofers helaas en zou het wel erg ... vinden als ik er als enige persoon sta, maar er geen vrije slots zijn..

[ Voor 14% gewijzigd door Moddie op 24-06-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met die 50 muntjes per dag, is dit ook weer per 21 uur of gaat dit echt na 00:00 in zoals ook bij je X dagen streak?

Ik kreeg vanochtend een Pokemon terug (misschien gisteravond al) en die gaf 0 muntjes helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De Raid is hier in een van de nieuwe gyms. Die staat nu in het centrum van mijn woonplaats. De eerdere gyms lagen daar meer buiten. Vast geen toeval dat dit voor de meeste mensen zichtbaar en bereikbaar is. Jammer dat het regent.

Er woont een Ingress/PoGo speler vlak bij die gym en die meldde dat er kort nadat de teller begon te lopen al aardig wat volk bij hem in de straat stond. De aantrekkingskracht lijkt er dus wel te zijn.

Het zou overigens handig zijn als voor de duur van een Raid het bereik van je app voor die gym vergroot zou kunnen worden zodat mensen er ook wat verder vanaf zouden kunnen staan en je minder snel GPS problemen kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Wat betreft de raids.. stel je komt bij een raid en er is niemand. Zelfs geen spoofers :X
Kun je er ook in je eentje aan beginnen?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:16:
Hoe zit het trouwens met die 50 muntjes per dag, is dit ook weer per 21 uur of gaat dit echt na 00:00 in zoals ook bij je X dagen streak?

Ik kreeg vanochtend een Pokemon terug (misschien gisteravond al) en die gaf 0 muntjes helaas.
Goeie vraag. Ik kreeg gisteravond paar minuten voor middernacht nog een pokemon terug met 20 muntjes. Vanochtend 2 pokemon terug met 23 en 27 muntjes. Dus ik ga uit van 50 muntjes per 24 uur. Zelfde timer als met de xx-day streak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:13:
[...]

Gratis raid passes krijg je 1 keer per dag. Premium raid passes kan je kopen voor 100 muntjes en dan kan je 1 dag lang onbeperkt raids doen.
Premium is dus onbeperkt voor 24 uur?
Dat is dan best goedkoop voor 100 coins.. maar alleen voordelig als je hele dag vrij bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:37

TAA

Liever IRC

Heeft er iemand een bordje "Do NOT feed the Blissey!" voor me? Hoog tijd dat hij naar huis komt na 36 uur maar ze blijven hem maar voeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
TAA schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:20:
Heeft er iemand een bordje "Do NOT feed the Blissey!" voor me? Hoog tijd dat hij naar huis komt na 36 uur maar ze blijven hem maar voeren :(
Goed voor je gymdefender badge! ;)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Je kan zelf een bordje maken en hem fysiek bij de stop zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Wordt vast een item in de shop..kost 100 coins ;)
[...]

Bron?

[ Voor 31% gewijzigd door WahWah op 24-06-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:37

TAA

Liever IRC

Heb er nu 3 die sinds enkele minuten na de start in een gym staan... zul je zien dat ze alle 3 tegelijk terug komen stormen ;) Dus ja, de gym defender badge loopt wel aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

[...]

Hee. Is dat zo? Een hele dag? Als in 24 uur nadat je die inzet? of tot middernacht? Ik had eerst begrepen dat je die pass maar voor één extra raid kon gebruiken net als de gratis variant.

Ik kreeg vanmorgen ook weer een beest terug die meteen 50 muntjes mee bracht. Ook weer binnen. ;) Het is ook nog maar 8 uur en 20 minuten dat een beest in een gym gezeten moet hebben om dat te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Raids poppen nu werkelijk overal uit de grond. Hier in de buurt alleen zijn er al 3. Waarvan eentje ongeveer 25 meter van mijn huis.

Edit: en nu 4. In een straal van 1 Km. Is dat niet wat overdreven?

[ Voor 20% gewijzigd door FrankoNL op 24-06-2017 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
Hier ook Raids zat. Hoe werkt dat nou precies, moet je er zijn op het moment dat de timer op nul staat en heb je dan een uur? En je kan maar 1 Raid per dag doen, tenzij je meer van die Raid Passes heb??

Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/pawuudlfj/Screenshot_20170624-102520.png

[ Voor 19% gewijzigd door RickXX op 24-06-2017 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Ik wil ook raids zien!! Kan maar tot 2 gyms zien vanuit mijn kamer, dus moet toch de deur uit...maar het regent :(
RickXX schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:30:
Hier ook Raids zat. Hoe werkt dat nou precies, moet je er zijn op het moment dat de timer op nul staat en heb je dan een uur? En je kan maar 1 Raid per dag doen, tenzij je meer van die Raid Passes heb??

[afbeelding]
https://pokemongo.gamepre...-everything-you-need-know

Pre-battle
- After a raid boss “hatches,” there is a 1-hour window before they disappear. Note that leaked video shows only a 20-minute window, but this may have been set for testing.

In-battle
-Players have a 5-minute time limit to defeat the raid boss.

https://pokemongohub.net/...gg-normal-rare-legendary/

Roze = Normal (level 1-2)
Geel = Rare (level 3-4)
Zwart = Legendary??? (level 5)

[ Voor 8% gewijzigd door WahWah op 24-06-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Wat houdt die "gezichtjes" in onder de raids, de sterkte van de Pokemon?

Om 12:00 bij "Kabouter Buttplug" (Rotterdam Eendrachtsplein) is een 4.

Kan ik mijn premier balls ook bewaren na een raid? Ik mis alleen nog Unown en het merendeel van de Raidbosses zijn voor mij totaal nutteloos om te vangen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mofkees
Premier ballen worden na elke raid verwijderd.

L1/2 kan je solo afmaken. L3 wordt al wat moeilijker tenzij je super beesten hebt.

Zat verhalen op reddit b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WahWah schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:34:
Ik wil ook raids zien!! Kan maar tot 2 gyms zien vanuit mijn kamer, dus moet toch de deur uit...maar het regent :(

[...]

https://pokemongo.gamepre...-everything-you-need-know

Pre-battle
- After a raid boss “hatches,” there is a 1-hour window before they disappear. Note that leaked video shows only a 20-minute window, but this may have been set for testing.

In-battle
-Players have a 5-minute time limit to defeat the raid boss.

https://pokemongohub.net/...gg-normal-rare-legendary/

Roze = Normal (level 1-2)
Geel = Rare (level 3-4)
Zwart = Legendary??? (level 5)
Dus als ik het goed begrijp: Zodra de countdown van 2 uur op 0 komt heb je een uur de tijd om de boss te verslaan. Is hij echter al na 2 min verslagen en jij komt na 5 min aan heb je dus pech, of kan je dan met een ander groepje ook de boss verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Dat nieuwe gymsysteem moet ik nog wel even aan wennen hoor. Niemand lijkt mijn pokémon uit de gyms te willen trappen, dus nog geen coins verdiend. 3 stuks die individueel al 50 coins per stuk waard zijn. Zul je zien dat ze allemaal op dezelfde dag terugkomen straks..

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een gym is super makkelijk over te nemen. GIsterenavond nog in 3 gevechten complete gym neergehaald. Laatste gevecht pakte ik ze alle 6 met mijn dragonite met amper verlies. Eerste gevecht 4 revives, 2e gevecht 2 en 3e gevecht dus 0 revives. Als je voorheen een hoge gym neer wilde halen koste je dit al in 1 gevecht, en was er krap 6k vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:05
Wel leuk dat ik als level 22 wel de notificaties krijg voor een aanstaande raid... :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 27-09 22:28
new_guy schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:07:
Wel leuk dat ik als level 22 wel de notificaties krijg voor een aanstaande raid... :'( :+
Het is nu dus nog beperkt tot 35+? Wel gek dan ze ze inderdaad wel aankondigen dan. Er is er hier een eindje verderop eentje begonnen maar ben even druk met andere dingen 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:54:
[...]

Dus als ik het goed begrijp: Zodra de countdown van 2 uur op 0 komt heb je een uur de tijd om de boss te verslaan. Is hij echter al na 2 min verslagen en jij komt na 5 min aan heb je dus pech, of kan je dan met een ander groepje ook de boss verslaan?
Dit is voor mij ook nog onduidelijk. Kheb er nog niks over kunnen lezen helaas en ook nog geen raid gedaan.
eborn schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:13:
[...]

Het is nu dus nog beperkt tot 35+? Wel gek dan ze ze inderdaad wel aankondigen dan. Er is er hier een eindje verderop eentje begonnen maar ben even druk met andere dingen 😆
Laatste twitter bericht was vanaf lvl 25.
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/878395034697170945

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:05
eborn schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:13:
[...]

Level 25 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Zucht ik ben nog maar 23, zo nog maar een een lucky egg sessie doen....

Maar om dus efficient muntjes te farmen moet je of met iemand van een ander team samenwerken of met twee accounts werken, nog maar eentje levelen dus..

[ Voor 11% gewijzigd door jeanj op 24-06-2017 11:19 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
jeanj schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:17:
Zucht ik ben nog maar 23

Maar om dus efficient muntjes te farmen moet je of met iemand van een ander team samenwerken of met twee accounts werken, nog maar eentje levelen dus..
Je moet niks en je mag cheaten. Net als dat je geld kan verdienen om iets te kopen, maar je kan ook stelen. De keuze is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ok is een Muk van 11200 uitgekomen (wel grappig laatste secondes dat ie uitkomt)
Zal wel erg stinken.. dus laat hem schieten..
Ik ga zo ff kijken of die klok nog doortelt of dat ie na paar minuten is verslagen en verdwenen is

Edit: Na een kwartier zie ik de Muk npg steeds

[ Voor 9% gewijzigd door Eek2nd op 24-06-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Over 5 minuten een lvl 3 raid hier in de buurt, ben benieuwd! Ik hoop op een Machamp, want daar kan ik wel een goede van gebruiken :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Net een raid level 2 gedaan met zijn twee, zonder spoofers.

Erg simpel zeg heeft mij nog geen een Pokemon gekost

Kreeg 11 premier balls en had er 2 nodig. Daarna 2 rare candy, 2 golden raspberries en 3000 XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:49:
Net een raid level 2 gedaan met zijn twee, zonder spoofers.

Erg simpel zeg heeft mij nog geen een Pokemon gekost

Kreeg 11 premier balls en had er 2 nodig. Daarna 2 rare candy, 2 golden raspberries en 3000 XP.
Vang je de zelfde Pokenon als in de Raid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Eek2nd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:58:
[...]

Vang je de zelfde Pokenon als in de Raid?
Ja alleen lagere CP

Exxecutor level 20 met IV 87 en Solar Beam en CP van 1640

Als de raid begonnen is kan je nog een uur hem doen en de gym wordt niet leeg gegooid volgens mij.

Dus je kan beter wachten tot die begonnen is en de Pokemon bekijken of die het waard is.

Vraag me alleen af of je nou nog extra candy krijgt als je hem verslaat net zoals bij een ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Net me eerste raid gedaan, toch best leuk, was een tyranitar in de 30.000 die was aanbevolen voor 13 mensen met ze 6e in anderhalve minuut kapot gekregen. Helaas waren de andere 5 mystic dus kreeg ik natuurlijk geen team bonus of wat extras en met 3 pogingen hem niet kunnen vangen.
Maar zeker leuk voor de toekomst en leuk om eindelijk weer is andere Go spelers te treffen, denk leuk idee van Niantic (mag ook wel is gezegd worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
Een level 1 en 2 is te doen in je eentje, helaas was er helemaal niemand bij de gyms, de slaapkoppen. Heb een magicarp en een koffing gevangen, laatste was wel lastig om binnen de tijd te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Azaruc schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:30:
Over 5 minuten een lvl 3 raid hier in de buurt, ben benieuwd! Ik hoop op een Machamp, want daar kan ik wel een goede van gebruiken :)
Werd inderdaad een Machamp. Nadeel was dat ik alleen was en hem niet neer kreeg :( Na 4 pogingen opgegeven.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Icic..
Dus idd wachten op een interessante Raid boss.
Bij mij is iederee Mystic, dus team bonus zal ik ook niet krikgen dan..
Straks ff proberen raid pass scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 21:52
Net hier ook de eerst RAID in de buurt gespeeld, komt er een Magikarp van 1150cp :')

Kreeg eerst twee keer een error toen de battle begon, toen waren er nog 2 mede spelers. Daarna 'helaas' de karper alleen moeten verslaan wat een hell of a job was met zijn mega Struggle >:) Die was dus zo weg met mijn Charizard.

Zie hier achter nu een Croconaw van 5207cp die uit het Ei gekomen is. Volgende keer maar even wachten als alle 5 de gyms in je buurt bijna tegelijkertijd een ei uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Net een Croconaw in een Raid. Was in mijn eentje. Was net een groepje klaar. Met een Jolteon fluitend verslagen maar hij bleef maar ontsnappen. Wel 3-4 keer great balls gegooid maar uiteindelijk waren ze op. Rotbeest. :+

Gelijk weer een nieuwe pass gedraaid en straks zijn er nog twee raids vlakbij. Zal er in elk geval nog wel eentje doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-09 21:41
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:22:
Net een Croconaw in een Raid. Was in mijn eentje. Was net een groepje klaar. Met een Jolteon fluitend verslagen maar hij bleef maar ontsnappen. Wel 3-4 keer great balls gegooid maar uiteindelijk waren ze op. Rotbeest. :+

Gelijk weer een nieuwe pass gedraaid en straks zijn er nog twee raids vlakbij. Zal er in elk geval nog wel eentje doen. :)
Nieuwe raid pass gedraaid? Kan je er wel meerdere per dag doen dan? Ik dacht dat je maximaal 1 gratis raid pass per dag kreeg en ze niet kon sparen. Of kan je nadat je de raid gedaan hebt een nieuwe raid pass krijgen?

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Vetifuro schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:24:
[...]

Nieuwe raid pass gedraaid? Kan je er wel meerdere per dag doen dan? Ik dacht dat je maximaal 1 gratis raid pass per dag kreeg en ze niet kon sparen. Of kan je nadat je de raid gedaan hebt een nieuwe raid pass krijgen?
1 per dag inderdaad. Maar ik heb ook net na de raid een nieuwe gedraaid, omdat ik voor die raid een pass van gisteren had gebruikt ;)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
1 voordeel: als je met een groepje om een level 4-5 gym staat kan je een code instellen en de spoofers buiten sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hoe werkt die code? Ik zag drie Bulba's staan. Tweede Raid is een Weezing. Nee dank u. Die heb ik al. Daar ga ik geen pasje aan verspillen. Kijken wat de derde straks in petto heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
Volgens mij niet op battle drukken, maar op private group. Daar kan je een eigen code instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Azaruc schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:25:
[...]

1 per dag inderdaad. Maar ik heb ook net na de raid een nieuwe gedraaid, omdat ik voor die raid een pass van gisteren had gebruikt ;)
Wil je geen gratis pasjes verspillen dan kun je dus twee raids op een dag doen, en dan de volgende dag een pas draaien die je dan ook tot de volgende dag kunt bewaren wanneer je er dan weer twee kunt doen. Als er geen interessante beesten in staan kun je dus een dagje wachten. Als er vandaag geen andere interessante hier voorbij komen bewaar ik deze ook tot morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:43:
[...]

Wil je geen gratis pasjes verspillen dan kun je dus twee raids op een dag doen, en dan de volgende dag een pas draaien die je dan ook tot de volgende dag kunt bewaren wanneer je er dan weer twee kunt doen. Als er geen interessante beesten in staan kun je dus een dagje wachten. Als er vandaag geen andere interessante hier voorbij komen bewaar ik deze ook tot morgen. :)
Precies, ik heb vandaag om die reden een Magmar en Quilava al geskipt ;)
Nu komt er weer een lvl 2 aan. Even afwachten wat dat wordt.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
In Rotterdam centrum zijn er zeker 10/15 raids. Ligt het aan mij of is dit een beetje een bizar aantal? Je zou zeggen 1 a 2 per dag in je omgeving. Zo is er toch geen lol aan?

Daarnaast heb ik een Muk van 13000 en een exeguttor (ding geval, klote naam :P) van 14000 in mijn eentje kunnen verslaan en vangen. Ook dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Als laatste: Er waren zeer weinig spelers. 1 keer kwam er een meisje naast me staan, verder noppes.

[ Voor 3% gewijzigd door FrankoNL op 24-06-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Hier in Hilversum zijn ook elke paar minute nieuwe raids, staan er nu 8 in de nearby. Gaat de hele dag door dus lijkt t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:50
Cartman! schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:04:
Hier in Hilversum zijn ook elke paar minute nieuwe raids, staan er nu 8 in de nearby. Gaat de hele dag door dus lijkt t.
Er zijn vast zat spelers die nadat ze hun gratis raid pass gebruikt hebben, er nog eentje bijkopen in de shop. Goed bezig, Niantic $$$ ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
sixtiek schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:09:
[...]

Er zijn vast zat spelers die nadat ze hun gratis raid pass gebruikt hebben, er nog eentje bijkopen in de shop. Goed bezig, Niantic $$$ ;) !
Precies dit. Daarom zijn er ook zoveel denk ik. Daarnaast moet ik eerlijk toegeven dat als ik een tier 4 raid zie, ik mijn raid pass ook koop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

Jammer dat ik geen tijd heb voor raids atm. Er zat een charizard bij mij verderop. :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 27-09 22:28
Wat een lagfest zijn die raids... een Elektrobuzz staat niets te doen tegenover me maar ik ga wel dood. En als er dan een aankondiging van een attack komt, komt ie een paar seconden te laat. Balkje met stealth springt ook alle kanten op. Het is weer goed tetest allemaal... ;)

En dan ook al weer errors als je iets te snel berries voert of twee keer achter elkaar dezelfde gym wilt aanvallen. Dit is je moment om spelers weer terug te krijgen naar je spel en dan maak je er zo'n potje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:58:
In Rotterdam centrum zijn er zeker 10/15 raids. Ligt het aan mij of is dit een beetje een bizar aantal? Je zou zeggen 1 a 2 per dag in je omgeving. Zo is er toch geen lol aan?

Daarnaast heb ik een Muk van 13000 en een exeguttor (ding geval, klote naam :P) van 14000 in mijn eentje kunnen verslaan en vangen. Ook dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Als laatste: Er waren zeer weinig spelers. 1 keer kwam er een meisje naast me staan, verder noppes.
Zijn ook mega veel gyms in Rotterdam Centrum dus op zich niet onlogisch.

Het maakt het spel toch wel weer leuker en actiever naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:21:
[...]

Zijn ook mega veel gyms in Rotterdam Centrum dus op zich niet onlogisch.

Het maakt het spel toch wel weer leuker en actiever naar mijn idee.
Voor eventjes. Maar als jij straks 3 weken hebt gespeeld en elke pokemon die in de raids komt gevangen hebt, dan is de lol er wel vanaf.

Daarnaast: Zo'n beetje elke gym is momenteel een Raid. Dat is gewoon teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:22:
[...]

Voor eventjes. Maar als jij straks 3 weken hebt gespeeld en elke pokemon die in de raids komt gevangen hebt, dan is de lol er wel vanaf.

Daarnaast: Zo'n beetje elke gym is momenteel een Raid. Dat is gewoon teveel.
Ik mis sowieso alleen Unown nog dus voor mij is het alleen leuk bij Snorlax, Blissey, Dragonite of een Tyranitor.

En het verzamelen van rare candy vind ik wel een leuke bezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
xienator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:24:
[...]

Ik mis sowieso alleen Unown nog dus voor mij is het alleen leuk bij Snorlax, Blissey, Dragonite of een Tyranitor.

En het verzamelen van rare candy vind ik wel een leuke bezigheid.
Ahh, dan heb je inderdaad al aardig je best gedaan. :9 Hoe is Unown eigenlijk te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:35:
[...]

Ahh, dan heb je inderdaad al aardig je best gedaan. :9 Hoe is Unown eigenlijk te krijgen?
Door te vangen als hij ooit een keer verschijnt. Hij zit wel degelijk in het spel. Is alleen erg zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Laatst online: 09-03 16:50
Daarnet wilde ik samen met mijn vrouw meedoen aan een raid. Beiden ons pasje ingeleverd en aangesloten bij een team. De pokemon verschijnt en we willen beginnen... Wordt mijn vrouw eruit geknikkerd met een rode balk met 'error'. Opnieuw geprobeerd, maar steeds zelfde verhaal. Pas weg. Geen raid.

Dit had ze ook al met het plaatsen van een Pokémon in een gym gister. Enig idee wat er aan de hand kan zijn? Heb aan softban gedacht, maar ik zou niet weten waarvoor dan :?

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Laatst online: 26-09 21:52
Ik kreeg ook de 1e twee keer een error. Pogo herstarten leek het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Super leuk, een premium Raid pass gekocht en 2 Raidpass gebruikt. 2 Raids verloren en 3 gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-09 16:56
Hoeveel raids kan je met zo'n premium rais pas nu doen dan?

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Pagina: 1 ... 7 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.