[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.548 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
new_guy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:38:
Valt me op dat er sinds de update weer veel meer Pidgey's, Ratata's etc spawnen?
ik denk dat dat vooral sinds het aflopen van dat fire en ice evenement is. Toen spawnde vooral cynda's, charmanders en swinubs hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:05
FrankoNL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:39:
[...]

ik denk dat dat vooral sinds het aflopen van dat fire en ice evenement is. Toen spawnde vooral cynda's, charmanders en swinubs hier.
Dat valt natuurlijk wel redelijk samen inderdaad, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 16:15
FrankoNL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:39:
[...]
Ik begrijp dat het moeilijk is. Maar ik heb al een aantal screenshots gezien waar er een soort streep door de Pokemon stond. Deze was dan gevangen via spoofing. Die zou gewoon niet meer gebruikt moeten kunnen worden. Probleem grotendeels opgelost.

Raids vind ik een heel mooi concept, zolang ze de spoofers buitenhouden. Er kunnen er maximaal 20 meedoen. Ik kan me voorstellen dat bij level 5 raids er binnen een paar seconden 20 spoofers zijn. Dan kan je als normale speler dus niet meer meedoen.

Hoe zit het nu eigenlijk met de coins? Ik snap het nog niet helemaal.
De pokemon met een streep door zijn pokemon gevangen door 3rd party apps > Bots en dergelijke. Spoofing is gebruik maken van iets dat je locatie veranderd zodat je op de bank zelf kan spelen en niet moet moe worden van het wandelen. Het eerste kunnen ze al aanpakken omdat bots bepaalde patronen gebruiken dat wat verschillen van menselijke spelers. Spoofing is moeilijker omdat de gps gemanipuleerd wordt, maar de rest nog steeds menselijk is. Hier is dus nog geen oplossing voor.

Coins is heel simpel > Je krijgt ze als een pokemon terug komt van een gym. Deze verdient er 1 per uur. Je kan meerdere pokemon naar gyms sturen. Het maximum per dag dat je kan verzamelen is 100 coins per dag zelfs al komen er meer terug dat samen meer dan 100h zijn weg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Maar iemand die weet of het nog zo is dat je ziet dat er gevochten wordt? dus als je op de map kijkt je nog steeds bliksems enzo ziet boven een gym?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 11:24
Persoonlijk ben ik er erg blij mee. Ik kon altijd net niet meekomen en zonder te shaven (wat ik nooit heb gedaan) kon ik niets met de torens bij mij in de buurt. Leuk dat er een groep spelers alle coins steeds kon cashen, maar voor mij was er geen hol aan. Daarbij was het voor beginnende spelers niet leuk, ik heb het idee dat die met dit systeem ook mee kunnen doen. Niantic heeft er niks aan dat een groep spelers elke dag een dikke lading muntjes krijgt, terwijl de andere spelers afhaken omdat ze niets krijgen. Het spel zou imho ook niet moeten draaien om zoveel mogelijk muntjes cashen, wat het voorheen wel deed. Nu nog meer features toevoegen. Wel jammer dat het een jaar heeft geduurd, vond de hype destijds wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Inmiddels is het bekend dat de pokemon 1 coin per uur gezit uur verdienen. Maar heeft er al iemand kunnen ontdekken of de naar huis gestuurde pokemons ook stardust met zich mee brengen?

Helaas ken ik geen mensen van andere teams in mijn woonplaats om het uit te proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:15
jaydenjarno schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:51:
Maar iemand die weet of het nog zo is dat je ziet dat er gevochten wordt? dus als je op de map kijkt je nog steeds bliksems enzo ziet boven een gym?
Ik heb vanaf mijn werkplek uitzicht op mijn werkgym 8) en daar zie ik wel steeds een paar mensen omheen staan en in hun telefoon roeren, daaraan zie ik dat er gevochten wordt. Geen bliksem en rook gezien nog.

Btw vóór de gym rework stond er nooit meer dan één iemand bij de gym, dat coöperatieve aspect dat Niantic erin wilde brengen is nu al geslaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
hhmmmm das wel jammer als het niet meer zichtbaar is. Was altijd leuk om met mn zoontje naar gyms te gaan waar al gevochten werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenomyscus schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:53:
Niantic heeft er niks aan dat een groep spelers elke dag een dikke lading muntjes krijgt, terwijl de andere spelers afhaken omdat ze niets krijgen.
ik haak nu juist af omdat het gym systeem niet genoeg lonend meer is, stel dat je 10 gyms hebt overgenomen en dus 10 pokemon in een gym hebt zitten, die er stuk voor stuk binnen 59 minuten worden uitgekicked, hoeveel coins krijg je dan?... juist, 0

heb je dan 10 gyms voor overgenomen...

edit: en stel dat na 1 uur je pokemon eruit gekicked worden krijg je whooping 10 coins, nee het oude systeem was veeeeeeeeeeeel beter

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:59:
[...]

ik haak nu juist af omdat het gym systeem niet genoeg lonend meer is, stel dat je 10 gyms hebt overgenomen en dus 10 pokemon in een gym hebt zitten, die er stuk voor stuk binnen 59 minuten worden uitgekicked, hoeveel coins krijg je dan?... juist, 0

In het oude systeem zat geen goede balans maar in dit nieuwe systeem zit helaas ook nog heel veel onbalans.

De twee afgelegen gyms waar ik een Dragonite en een Snorlax in heb gezet hebben beide een zwart hartje. Twijfelachtig of die aangevallen zijn. Weet ook niet of mijn andere beesten op drukkere locaties gevoerd zijn. Zou de decay sneller zijn als een beest in zijn eentje in een gym zit en dat met meerdere beesten in een gym de decay over de beesten verdeeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:59:
[...]

edit: en stel dat na 1 uur je pokemon eruit gekicked worden krijg je whooping 10 coins, nee het oude systeem was veeeeeeeeeeeel beter
:w
"Gotta collect them all....daily free 100 coins"

Ok sorry, maar serieus, dan doe je ze toch niet meer. Vind iets anders leuks in het spel (raids binnenkort?) en anders...move on..

[ Voor 9% gewijzigd door WahWah op 23-06-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:03:
[...]
Zou de decay sneller zijn als een beest in zijn eentje in een gym zit en dat met meerdere beesten in een gym de decay over de beesten verdeeld wordt?
Ik ben sowieso wel benieuwd naar de formule voor decay. Waarvan is die afhankelijk, CP? Soort pokie? Aantal pokies in de gym? Tijd uiteraard, maar hoe snel of langzaam?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Krijg net een badge. "Defend Gyms for 100 hours". 8)

Mijn jongens houden zich taai. :P Pappa is trots. :+

88 muntjes tot nu toe. :9 Ik denk 2 mogelijk al vóór middernacht gisteravond. Misschien zelfs 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 16:15
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:20:
Krijg net een badge. "Defend Gyms for 100 hours". 8)

Mijn jongens houden zich taai. :P Pappa is trots. :+

88 muntjes tot nu toe. :9 Ik denk 2 mogelijk al vóór middernacht gisteravond. Misschien zelfs 4.
De 100 coins streak kan al herbeginnen als ik het zo hoor :P

Het zwarte hartje lijkt me redelijk normaal - als ze niet gevoerd zijn staan zo goed als alle pokemon na 12h op 0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Na de update Pogo maar weer eens opgepakt.
Nu een uurtje gespeeld met de nieuwe gyms. Ma wat een bugs zitten daar weer in!

Het lijkt alsof ze terug bij af zijn!
Heel veel lagg en 9 van de 10 battles versla ik de poke waarna die doodleuk weer full health krijgt.
Heel raar dus..
Of het is de befaamde bug die ze in het begin hadden dat de poke door bleef spelen terwijl die al verslagen is.. = zero health bug

Heel vaak een error gehad waarna k weer opnieuw kon beginnen. Pff

En het hele "systeem" ligt mij niet. 5 keer tegen een gyra moeten vechten om een gym over te kunnen nemen. En dan zit er maar 1 in! Moet er niet aan denken wanneer er 6 in staan en je speelt alleen....

Gewoon een No Go dus

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:23
En het hele "systeem" ligt mij niet. 5 keer tegen een gyra moeten vechten om een gym over te kunnen nemen. En dan zit er maar 1 in! Moet er niet aan denken wanneer er 6 in staan en je speelt alleen....
Dat is een pak minder dan een 52k level 10 met bv. allemaal Blisseys = worst case scenario.

Alleen zal het nog altijd niet makkelijk zijn, maar ik denk dat je maar de helft van de tijd gaat nodig hebben t.o.v. het oude gymsysteem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Shadow_J schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:22:
[...]

De 100 coins streak kan al herbeginnen als ik het zo hoor :P
Twijfelachtig. Gisteravond toen het net begonnen was waren de mogelijkheden aanzienlijk groter dan nu. Het was natuurlijk leuk om gisteravond dan ook even meteen groot uit te pakken maar dat gaat niet elke dag gebeuren. Die inspanning in tijd ga ik niet elke dag leveren. Verder ben je afhankelijk van wat de andere spelers met je beesten doen. Die mate van beheersing van je resultaat ben je nu kwijt helaas. Veel werk betekende veel opbrengst die ook redelijk voorspelbaar was. Later zakte die hoeveelheid werk (te veel) in. Nu kun je een grote inspanning leveren met toch een minimaal resultaat. Die onzekerheid maakt dat het moeilijker te motiveren is om te investeren in die inspanning.

Het aspect dat nu meer mensen muntjes kunnen scoren vind ik positief. Helaas zijn er nieuwe nadelige aspecten geïntroduceerd waarvan het te hopen is dat Niantic daar gevoelig voor zal zijn en er nog het nodige aan zal veranderen.

Vanavond eerst even lokaal kijken wat ik kan bijvoeren en dan naar een locatie op 15-20 min. fietsen waar véél stops zijn om even 500+ items te scoren om mijn nog even uit breiden ballentas te vullen. :P Dat duurt lokaal veel te lang. Daarna in die regio wat rondkijken naar de stand van zaken en kijken wat er in de nieuwe situatie aan mogelijkheden zijn, en of er raids zijn natuurlijk. Dat wil ik ook wel even meemaken en ik ben ook zéér benieuwd naar de mens/spoofer ratio. :X

Ik kijk nog even niet te ver vooruit en zie wel hoe e.e.a. zich gaat ontwikkelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 23:57

CAP-Team

XBL: CAPTeam

De nieuwste versie doet het echt heel slecht op mijn telefoon. Bijna elke interactie (vangen, pokestop, gym) leidt tot GPS not found, een app crash of server error :(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CAP-Team schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:48:
De nieuwste versie doet het echt heel slecht op mijn telefoon. Bijna elke interactie (vangen, pokestop, gym) leidt tot GPS not found, een app crash of server error :(
Hoeveel RAM heeft ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Eèèèèèn ik zit op 100 muntjes. ;) Van 88 en het beest dat terug kwam zat er zeker langer dan 13 uur dus dit is mijn limiet. Nu nog 10 beesten in gyms. Ik heb zo mijn twijfels of dit morgen weer gaat lukken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:10
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:59:
Eèèèèèn ik zit op 100 muntjes. ;) Van 88 en het beest dat terug kwam zat er zeker langer dan 13 uur dus dit is mijn limiet. Nu nog 10 beesten in gyms. Ik heb zo mijn twijfels of dit morgen weer gaat lukken. :/
En of je ook elke dag er op uit kan gaan om dezelfde hoeveelheid pokies elke keer weer in gyms te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En of je in net zoveel gyms een plekje kan bemachtigen. Na een dag werken 4 pokemons terug en de gym zit weer vol met eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Zojuist mijn Dragonite wat bananen gegeven omdat zijn motivatie helemaal pleite was. Viel mij op dat de CP die erbij komt redelijk snel minder wordt. Toen ie op CP2000 zat kreeg ie maar CP26 per banaan erbij (of razz). En hij moet naar CP3350 :p Je moet dus echt hulp van je teammaten krijgen om de Pokémon weer op volle sterkte te krijgen, anders is het niet te doen...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij halveert het bij elke berry die je zelf geeft. Denk dat een teamlid je wel veel motivatie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:42:
[...]

En of je ook elke dag er op uit kan gaan om dezelfde hoeveelheid pokies elke keer weer in gyms te plaatsen.
Jup... alles zit nu in principe vol. En shaven doe ik niet aan. En gezien de verdeling in territoria die er was en waarschijnlijk nog is zullen gyms van andere kleuren die ik sloop weer snel worden teruggenomen dus dat zal erg veel werk zijn met minimaal resultaat. Het essentiële verschil is dat je nu geen inspanning meer hoeft te verrichten om een extra plekje in een gym te creëren door trainen. Dús zullen gyms vrijwel altijd vol zitten.

Hoe het zal gaan met die territoria zal blijken aangezien het nu dus blijkbaar nódig is om gyms gesloopt te laten worden om muntjes te verdienen. Ik hoop dat het niet de spoofers zullen zijn die 's avonds laat of vroeg in de nacht als het inderdaad per kalenderdag gaat de gyms met een account van een andere kleur even zullen uitruimen om die daarna snel weer te vullen voor de volgende dag. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hè! Ik zie net een boodschap dat er een beest zou zijn teruggekomen "after a raid battle" of zoiets? Staat niet in de journal, alleen dattie terug is. Dat is een nieuwe gym die ik net kan zien en daar staan nu 4 beeesten in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Trainers level 31 and above: You can now participate in Raid Battles at select Gyms around the world. volgens pokemon op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunfalls schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:35:
Trainers level 31 and above: You can now participate in Raid Battles at select Gyms around the world. volgens pokemon op twitter
ben benieuwd, misschien word dat het enige leuke nog aan gyms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 12:42
Sunfalls schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:35:
Dat verklaart waarom ik met bijna level 33 zojuist een raid pass kreeg.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Ik ben nog maar 25 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Wat doe je dan op GoT? Lopen! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
schaapiej schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:47:
[...]

Wat doe je dan op GoT? Lopen! :+
Haha net 3 km erbij gelopen! Maar ik voel toch een soort van schaamte als ik in een volle winkelstraat een gym sta aan te vallen :P

Daarnaast: Scriptie ellende, deadline maandag.

Ben wel enthousiast over het raid systeem. Dit geeft casual players meer kans op het vangen van Pokemon als Charizard, Blastoise etc. Nu is het of heel veel lopen met een buddy of, heel veel vangen .. en dat is in beide gevallen lastig als casual speler.

Raids gaan wel heel erg makkelijk momenteel overigens. Raid pokemon is binnen 15 seconden down. Misschien moeten ze gaan denken aan CP's van 3/400.000 of zelfs een miljoen.

[ Voor 46% gewijzigd door FrankoNL op 23-06-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:59:
Wat mij betreft prima, dat betekent dat je (flink) actief moet zijn om 100 coins per dag te halen. 100 is een behoorlijk aantal, dus ik ben blij dat mensen niet zoals in het verleden op hun luie stoel binnen kunnen harken. Dat bedoel ik niet persoonlijk en zeker niet voor spelers die actief zijn. Maar voor deze update heb ik vele torens maandenlang zien staan zonder dat er veel veranderde. Dat lijkt me ook niet echt de bedoeling van die muntjes. Dus wat mij betreft helemaal prima, zij die actief zijn zullen nog steeds meer muntjes kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in je journal kan je zien welke pokemon je terug hebt gekregen. Helaas niet met het aantal muntjes erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand meegedaan aan een raid inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Ik denk dat raids voorlopig enkel in de US open zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh, hoe kan ik 29 coins krijgen van mn dragonite die 4 uur in een gym gestaan heeft? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:10
Zenomyscus schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:03:
[...]
Maar voor deze update heb ik vele torens maandenlang zien staan zonder dat er veel veranderde. Dat lijkt me ook niet echt de bedoeling van die muntjes.
Maar jij hebt er dus ook niets aan gedaan. Ook in je eentje kan je een gym neerhalen. Sterker, dat was makkelijker dan nu een gym pakken (op volle sterkte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:13:
eh, hoe kan ik 29 coins krijgen van mn dragonite die 4 uur in een gym gestaan heeft? 8)7
Ik net ook, had twee pokemons in totaal 11 uur ofzo in gyms staan en heb 50 coins gekregen, een record voor mij :P dus ik ben er blij mee. Maar volgens mij hebben ze het aantal coins aangepast.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:43:
Maar jij hebt er dus ook niets aan gedaan. Ook in je eentje kan je een gym neerhalen. Sterker, dat was makkelijker dan nu een gym pakken (op volle sterkte).
Nu is het makkelijker hoor. De eerste ronde heb je 6 Pokémon op volle sterkte en de 4 rondes daarna zijn ze elke keer zwakker.....

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 18:50
Oké, ik heb als lv34'er vanavond ook een Raid Pass gekregen. Dus ik verwacht vanavond ook een Raid in mijn omgeving maar er is hier nog niks.

Hoe gaat dat bij jullie?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Richh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:08:
Oké, ik heb als lv34'er vanavond ook een Raid Pass gekregen. Dus ik verwacht vanavond ook een Raid in mijn omgeving maar er is hier nog niks.

Hoe gaat dat bij jullie?
Volgens mij krijg je een gewoon een raid pass als je boven een bepaald level bent. Niet omdat er een raid in de buurt is ;)
Coins zijn aangepast naar 1 coin per 10 minuten en maximaal 50 coins per dag volgens Reddit!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
aDutchCow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:11:
Volgens mij krijg je een gewoon een raid pass als je boven een bepaald level bent. Niet omdat er een raid in de buurt is ;)
-O-
Coins zijn aangepast naar 1 coin per 10 minuten en maximaal 50 coins per dag volgens Reddit!
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:19
aDutchCow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:11:
[...]

Maar 50 coins? -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Richh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:12:
Krijgen al die piepende mensen toch weer hun zin! :+
7(8)7 Het is ook nooit goed he 7(8)7

[ Voor 25% gewijzigd door schaapiej op 23-06-2017 21:15 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coins are now granted 6x more frequently: in 10 minute increments, rather than hourly
Gym coin earnings are now capped at 50 coins/day

Dat dus, hier kan ik beter mee leven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
50 per dag is wel erg weinig hoor. Dat had ik zelfs vandaag al binnen met het oude systeem :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
schaapiej schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:14:
[...]

Krijgen al die piepende mensen toch weer hun zin! :+

[...]

7(8)7 Het is ook nooit goed he 7(8)7
Nee natuurlijk is dat niet goed, ik had per dag 100 coins en 5000 dust. Nu als ik hard werk en geluk heb 50 coins en geen dust. Hier baal ik nou van.

Dit is nou gewoon spelers op kosten jagen met events en extra raids, een soort van pay to get mons model. Bah

[ Voor 12% gewijzigd door aljooge op 23-06-2017 21:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
aljooge schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:18:
[...]

Nee natuurlijk is dat niet goed, ik had per dag 100 coins en 5000 dust. Nu als ik hard werk en geluk heb 50 coins en geen dust. Hier baal ik nou van.

Dit is nou gewoon spelers op kosten jagen met events en extra raids, een soort van pay to get mons model. Bah
Voor niks gaat de zon op. Ze moeten nou eenmaal geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:28

OmeJoyo

This is me

[...]

Hoezo hard werken? je hebt in een kwartiertje een gym leeg en ondanks dat het super druk is op straat heb ik al in meerdere gyms uren gestaan vandaag? voorheen was het hier in de buurt onmogelijk voor level 30 en lager uberhaupt in een gym te komen tenzij je er in een groep op uitging.

Dus 50 per dag is dan wat minder, maar het kost veel minder werk, je krijgt ook badges en als je er toch staat ook items. Dat kan je dan aan gaan vullen met Raids.

Ik ben erg blij dat het nu voor iedereen bereikbaar is en niet alleen voor mensen die er heel veel tijd in kunnen steken.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schaapiej
[...]

Nee, dit is gewoon meer muntjes verdelen over iedereen. Alleen de mensen die 100 muntjes kregen door geen fuck te doen lopen te janken als een stel kleine kinderen. Wees blij dat de muntjes nu voor meer mensen toegankelijk zijn.

Wees gewoon blij je dat je die 50 muntjes als reward krijgt en stop, net als een boel andere, met de hele dag piepen over de muntjes. Het topic wordt er niet leuker door als je alleen maar gejammer leest ;)

(uiteraard niet persoonlijk naar jou)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:31
Ik vind dit nieuwe systeem wel eerlijker. Het is nu met een beetje moeite voor iedereen wel te doen om aan die 50 gold per dag te komen. In tegenstelling tot de situatie voorheen dat de meest fanatieke spelers die zorgden in 15-20 Gyms te zitten (en dan ook nog hoog) zodat ze daarna soms zonder moeite (veel stabiele hoge level Gyms op sommige plekken) dagelijks 100 gold konden beuren, terwijl heel veel spelers die gewoon minder tijd / gelegenheid hadden met veel moeite en geluk aan 20-30 gold per dag konden komen.

Dit heet nivelleren. :) En net zoals in de politiek bij progressieve belasting zie je ook dat de rijkste 10% het meest protesteren tegen hogere belastingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
schaapiej schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:41:
[...]

Nee, dit is gewoon meer muntjes verdelen over iedereen. Alleen de mensen die 100 muntjes kregen door geen fuck te doen lopen te janken als een stel kleine kinderen. Wees blij dat de muntjes nu voor meer mensen toegankelijk zijn.

Wees gewoon blij je dat je die 50 muntjes als reward krijgt en stop, net als een boel andere, met de hele dag piepen over de muntjes. Het topic wordt er niet leuker door als je alleen maar gejammer leest ;)

(uiteraard niet persoonlijk naar jou)
Niantic gaat op de commerciële toer. Dit is gewoon een ordinaire bezuiniging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 09:49
Wtf idd. Je kan maar 50 coins per dag claimen. Net berekent. Mijn dragonite er uit en zat er 23uur in. Ik kreeg maar 1 coin maar zat inderdaad aan 50munten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg 2 pokemon terug die ik gisteravond in een gym had gezet. Voor 1 kreeg ik 27 coins. De ander een half uur later niks. Ik zie de logica niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Waarschijnlijk heb je in totaal al 50 bereikt. Bij mij klopt het wel degelijk. Net berekent. Nu zitten al mijn Pokémons vast in die gyms en krijg geen coins. Niantic kom op! Are you kidding me?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:43:
[...]

Alle torens waren van hetzelfde team. Omdat ik niet shave kon ik er weinig mee doen. Ik heb daarbij maar een klein aantal gyms in de buurt, dus ook dat schoot niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met dust en gyms, krijg je nu helemaal niks meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:50
xienator schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:04:
Hoe zit het trouwens met dust en gyms, krijg je nu helemaal niks meer?
Nope. Alleen voor het voeren van berries aan pokemons in een gym van jouw kleur (20 stardust per berry).

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik kreeg net een gyrandos terug met 44 coins en die zat er sinds vanochtend in

En ik had al wat coins gehad maar ik zie dat ik er ook maar max 50 heb gehad.

Wel een naai streek en geen dus meer ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Hoe of wanneer krijg je een raid pass?
Ik zie wel dat de premium raid pass in de store ligt..
Wat is het verschil tussen die 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eek2nd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:15:
Hoe of wanneer krijg je een raid pass?
Ik zie wel dat de premium raid pass in de store ligt..
Wat is het verschil tussen die 2?
Je krijgt iedere dag 1 gratis raid pass door aan een gym te draaien. Daarvan kun je er echter maar 1 van in je bag hebben. Zou dus 1 gratis raid per dag betekenen.
Met betaalde raid passes kun je meerdere raids per dag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Heeft hier al iemand een raid gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Nog een dingetje over raid pass, als je elke dag een premium aanschaft ben je ongeveer 25 euro per maand kwijt. Kan je een heel dik telefoon abonnement voor nemen.

Ja ik weet het ben wat negatief aan het doen vanavond, maar toch nog even om te benadrukken dat deze veranderingen tot doel hebben meer inkomsten te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/878349958176423937
Nu kan je vanaf lvl 28 kan je raiden, maar kheb nog geen enkele raid gezien (ben level 35, dus zit al heel de dag te wachten). Volgens mij zijn de zogenaamde "Select Gyms" niet in Nederland te vinden...

En ja 50 coins max per dag, met 1 coin per 10 min vind ik best redelijk. Jammer dat ik zojuist terug kom van een rondje berries geven aan pokemon in mijn gyms....ze zitten er al sinds gisteren in...Dus die zitten al over de max....maak ik het nog onaantrekkelijker om ze eruit te laten kicken 8)7
aljooge schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:42:
Nog een dingetje over raid pass, als je elke dag een premium aanschaft ben je ongeveer 25 euro per maand kwijt. Kan je een heel dik telefoon abonnement voor nemen.

Ja ik weet het ben wat negatief aan het doen vanavond, maar toch nog even om te benadrukken dat deze veranderingen tot doel hebben meer inkomsten te genereren.
Achja ze zijn geen charity ofzo....het is gewoon een commercieel bedrijf...dat mensen in dienst heeft...die zij moet betalen....want anders wil niemand voor ze werken....geen werknemers...geen bedrijf...geen spel...OMG! en dan gaan we klagen dat het een k*t bedrijf is dat geen spel kan onderhouden _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door WahWah op 23-06-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WahWah schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:42:
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/878349958176423937
Nu kan je vanaf lvl 28 kan je raiden, maar kheb nog geen enkele raid gezien (ben level 35, dus zit al heel de dag te wachten). Volgens mij zijn de zogenaamde "Select Gyms" niet in Nederland te vinden...

En ja 50 coins max per dag, met 1 coin per 10 min vind ik best redelijk. Jammer dat ik zojuist terug kom van een rondje berries geven aan pokemon in mijn gyms....ze zitten er al sinds gisteren in...Dus die zitten al over de max....maak ik het nog onaantrekkelijker om ze eruit te laten kicken 8)7
't schijnt alleen bij gesponsorde stops in Nederland te zijn, bijvoorbeeld Amstelveen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 16:02
In mijn optiek is het nu een kwestie van zwakkere pokemon in gyms zetten. Dan weet je dat deze er eerder uitgekocht worden, maar je kunt wel coins harken, XP krijgen en werken aan je badges?

Natuurlijk had ik ook liever meer muntjes per dag gezien, maar wellicht is dit wel een reden voor spoofers/botters om minder tijd in gyms te steken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Over de coins: Ik vind dit beter, de casual speler kan er nu ook tenminste verdienen. Vandaag 36 coins binnen, dat is meer dan ik eerst kon krijgen omdat ik gewoon niet genoeg sterke pokemon heb.

Ook een goed voorbeeld: Mijn zusje en ik zijn een gym aan het clearen, komen een paar gasten van team blauw langs fietsen (wij zijn geel) en die gooien ze weer vol met besjes, we moesten nog maar 1x ;(.

Maar dat deden wij daarstraks ook bij onze gym, ik vind het wel iets hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-09 10:59
sarlo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:52:
In mijn optiek is het nu een kwestie van zwakkere pokemon in gyms zetten. Dan weet je dat deze er eerder uitgekocht worden, maar je kunt wel coins harken, XP krijgen en werken aan je badges?
Inderdaad. Liever dus een slappere gym, want 1 muntje per 10 minuten gaat snel zat. Jammer, maar begrijpelijk, van die cap op 50 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Ik heb vandaag 71 muntjes gekregen voor een beest die er 11 uur in gestaan heeft.

Die kreeg ik om 20:06 terug. Is de 50 muntjes grens daarna pas ingegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
A-Jay schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:59:
Ik heb vandaag 71 muntjes gekregen voor een beest die er 11 uur in gestaan heeft.

Die kreeg ik om 20:06 terug. Is de 50 muntjes grens daarna pas ingegaan?
Klopt die zit er later in om 21u zoiets. Jij hebt nog geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Er wordt gezegd dat de raids alleen nog maar voor sponsored stops zijn. Zijn er die in Nederland, zoja, waar zijn die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
DivineNL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:01:
Er wordt gezegd dat de raids alleen nog maar voor sponsored stops zijn. Zijn er die in Nederland, zoja, waar zijn die dan?
Amstelveen in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
sarlo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:52:
Natuurlijk had ik ook liever meer muntjes per dag gezien, maar wellicht is dit wel een reden voor spoofers/botters om minder tijd in gyms te steken.
Dit dus:

cheaters krijgen nog minder voldoening voor hun cheat gedrag. Als ze klaar zijn met 50 coins op een dag kunnen ze lekker wat anders gaan doen. Om dit te behalen hoeven ze alleen maar 1 pokemon in de avond in een gym te doen en de volgende dag zichzelf uitknikkeren met een andere account....hoera...5min werk en voor de rest hoeven ze niks meer te doen. Hoge pokemon of lage pokemon..boeit weinig meer. Ow en 100% IV om het hoogste CP te krijgen ook niet meer...dus ze hoeven ook niet meer eindeloos te zoeken over de hele wereld ervoor.... :w :w

En voor degene die zeggen dat ze (Niantic) mensen uitmelken.....met een beetje werk kan iedereen 50 coins per dag verdienen, ipv alleen de hoogste 10% van de spelers...waarvan hier 90% nog eens cheaters zijn ook....

[ Voor 11% gewijzigd door WahWah op 23-06-2017 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:56:
[...]

Inderdaad. Liever dus een slappere gym, want 1 muntje per 10 minuten gaat snel zat. Jammer, maar begrijpelijk, van die cap op 50 per dag.
Voor de mindere spelers is dit gewoon een goed systeem. Je hoeft om je 50 muntjes te krijgen, maar één gym te bezetten voor 500 minuten wat neerkomt op iets meer dan een werkdag qua uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
sarlo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:01:
[...]

Voor de mindere spelers is dit gewoon een goed systeem. Je hoeft om je 50 muntjes te krijgen, maar één gym te bezetten voor 500 minuten wat neerkomt op iets meer dan een werkdag qua uren.
En met twee gyms dus maar de helft. Best goed te doen denk ik. Probleem blijft wel dat als je gyms niet verslagen worden, je ook geen muntjes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:02:
[...]

En met twee gyms dus maar de helft. Best goed te doen denk ik. Probleem blijft wel dat als je gyms niet verslagen worden, je ook geen muntjes krijgt.
2de account en er uit knikkeren, ik zie geen andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
cooLopke schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:03:
[...]

2de account en er uit knikkeren, ik zie geen andere oplossing.
Of je plaats dus zwakkere pokemon in een gym. Hierdoor houd je tevens je sterkere pokemon vrij om gym fights te houden.
WahWah schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:01:
[...]

Dit dus:

cheaters krijgen nog minder voldoening voor hun cheat gedrag. Als ze klaar zijn met 50 coins op een dag kunnen ze lekker wat anders gaan doen. Om dit te behalen hoeven ze alleen maar 1 pokemon in de avond in een gym te doen en de volgende dag zichzelf uitknikkeren met een andere account....hoera...5min werk en voor de rest hoeven ze niks meer te doen. Hoge pokemon of lage pokemon..boeit weinig meer. Ow en 100% IV om het hoogste CP te krijgen ook niet meer...dus ze hoeven ook niet meer eindeloos te zoeken over de hele wereld ervoor.... :w :w

En voor degene die zeggen dat ze (Niantic) mensen uitmelken.....met een beetje werk kan iedereen 50 coins per dag verdienen, ipv alleen de hoogste 10% van de spelers...waarvan hier 90% nog eens cheaters zijn ook....
Bij mij in de buurt is dit nu al te zien. War voorheen bijna alle gyms geel waren met overal dezelfde namen, zie ik nu maar een enkele gele gym. Daarnaast zie ik ineens heel veel variatie qua bezetting.

[ Voor 64% gewijzigd door sarlo op 23-06-2017 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Die variatie is toch gewoon doordat er maar 1 van een soort pokemon per gym in mag?

[ Voor 6% gewijzigd door MonkeyJohn op 23-06-2017 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
sarlo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:04:
[...]

Of je plaats dus zwakkere pokemon in een gym. Hierdoor houd je tevens je sterkere pokemon vrij om gym fights te houden.

[...]

Bij mij in de buurt is dit nu al te zien. War voorheen bijna alle gyms geel waren met overal dezelfde namen, zie ik nu maar een enkele gele gym. Daarnaast zie ik ineens heel veel variatie qua bezetting.
Ik ben al die gele cheaters kwijt die overal Tyranitars/Dragonites/Snorlaxen/Blisseys van 3K+ hadden in elke gym hier....vraag me af of ze gebanned zijn of dat ze geen zin meer hebben... :w :w

Oja en ook zie ik veel onbekende namen, maar dit komt natuurlijk omdat ze niet meer hoeven te voldoen aan de "eisen" van hoog level zijn met hoge CP pokemon.

En als je bang bent dat je niks meer aan je hoge pokemons hebt, daar hebben ze raids voor!!!! OMG het balans...zie jij het ook (het balans....niet de raids, want die zie ik ook nog niet)? Of ben je zo blind door je hebzucht naar gratis muntjes voor jezelf? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Ja, ik geloof ook wel dat dit beter is zo. Gyms voor iedereen leuk, redelijke gelijke kansen op muntjes, raids voor hogere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:27:
Ja, ik geloof ook wel dat dit beter is zo. Gyms voor iedereen leuk, redelijke gelijke kansen op muntjes, raids voor hogere levels.
True, ik ben er persoonlijk geen voorstander van. Ik zie alleen een voordeel in een stad, maar niet in een dorp. Het dorp waar ik woon zie je altijd dezelfde kleur. De Pokémons blijven dus plakken met andere woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:01:
[...]

Almere zei iemand laats nog...
Maar dat terzijde... Als t kan, wil ik misschien best wel kwartier rijden voor een raid, maarhoe weet je dan nou dat er een raid aankomt als je niet in de buurt van een sponsored gym woont/werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Yeh! Gratis en voor niks 20 coins nu net gekregen 2 min voor klokslag 12 uur. *O*
Daarvoor 4 coins van een Gyarados die terug kwam...
Totaal 24 coins...not bad for a first day.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-09 16:56
Ik had al meer dan driekwart jaar.permanent meer dan 10 Pokemons in gyms zitten ,dus voor mij persoonlijk is deze nieuwe opzet niet heel fijn. Daarentegen is de stagnatie in de gyms in mijn directe omgeving ook niet bevordelijk voor het plezier in dit spelletje. Daarom denk ik wel dat deze nieuwe opzet weer wat meer mogelijkheden biedt voor een grotere groep spelers.

Er zitten echter volgens mij nog twee essentiële fouten in:
1. Waarom gaan Pokemons boven de 3000 zo snel achteruit in motivatie? Dit had alleen gemoeten voor het deel boven de 3000 (1cp per 15 sec.), en daarna net zo snel als de andere onder de 3000 (1cp per 2 min.) Daarmee is de investering in 3000+ Pokémon niet helemaal nutteloos meer.
2. Gewoon muntjes realtime uitbetalen met dezelfde cap per dag, het is toch eigenlijk belachelijk dat ik afhankelijk ben van andere teams hiervoor? Of moet ik dan maar met een tweede account gaan werken?

Als ze deze twee wijzigingen door zouden voeren, dan is het voor iedere speler nog steeds een leuk en aantrekkelijk spel.

Ik ben nu level 40, en voor mij is het spel op dot moment geen uitdaging meer...

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:01:
[...]

Dat zijn de vier winkelcentra die Unibail-Rodamco uitbaat in Nederland. Deze liggen in Almere, Amstelveen, Zoetermeer en Leidschendam. Zie dit lijstje uit februari en anders GIYF :*) .

Iemand daar in de buurt al wat gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Het is allemaal meer dan een uur met een auto... Dat wordt dus een no-go. Ik las ergens dat ze waarschijnlijk eerste helft van juli voor alle gyms beschikbaar komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Leuk dat mensen het hier prima vinden, maar jullie wonen zeker in de randstad. Als je in the middle of nowhere woont krijg je dus niet elke dag Pokemon terug, ook al speel je veel. Om een Pokemon terug te krijgen moet de vijand m aanvallen en de vijand kan hier maar zo >1 week op zich laten wachten. En die neemt dan alle 3 de gyms in de omgeving over. 50 muntjes dan.

Sterker nog, dat gaat alleen maar achteruit! Waarom zou je überhaupt nog het buitengebied intrekken om gyms over te nemen? Je krijgt je sterke Pokemon misschien wel weken niet terug. En ze leveren maximaal 50 muntjes op, nou dat lukt in de stad ook wel.

Een rural player gaat naar 0 muntjes per dag omdat de gyms geblokkeerd zijn. Hij moet ver reizen om überhaupt iets aan fun uit de gym game te haken

De cap van 50 muntjes is echt te laag omdat je zo veel minder terug krijgt. Beter zou zijn als er een cap is van 50 muntjes per Pokemon in plaats van per dag. Zet dan een cap op 10 gyms maximaal.
Of zorg dat Pokemon zonder motivatie automatisch terugkeren.

Of laat ze voor een combi gaan:
Tier 1: eerste vijf uur 1 coin per 10 minuten. Dus na 5 uur 30 coins.
Tier 2: daarop volgend: 1 coin per uur. Dus na 75 uur heb je 100 coins.

Dit is echt killing in gebieden waar weinig spelers zijn.

Nivelleren is altijd slecht :/

[ Voor 51% gewijzigd door Richh op 24-06-2017 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
DivineNL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:52:
Over de coins: Ik vind dit beter, de casual speler kan er nu ook tenminste verdienen. Vandaag 36 coins binnen, dat is meer dan ik eerst kon krijgen omdat ik gewoon niet genoeg sterke pokemon heb.

Ook een goed voorbeeld: Mijn zusje en ik zijn een gym aan het clearen, komen een paar gasten van team blauw langs fietsen (wij zijn geel) en die gooien ze weer vol met besjes, we moesten nog maar 1x ;(.

Maar dat deden wij daarstraks ook bij onze gym, ik vind het wel iets hebben.
Ik wil best de zwakkere teams wat geven tov sterke teams, zodat ook de kleinere teams kans hebben om muntjes te vergaren, helemaal voor. En dat dit me wat opbrengst kost tov de zwakkere teams soit

Wat me erg steekt is dat de casual player zoals je dat noemt, mag ik aannemen spelers die minder dan een uur per dag spelen gewoon ook 50 muntjes per dag makkelijk kunnen halen. Te bereiken door 1 gym maar 9 uur vast te houden

Waarom uppen we pokemons eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:00
sixtiek schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 00:07:
[...]

Dat zijn de vier winkelcentra die Unibail-Rodamco uitbaat in Nederland. Deze liggen in Almere, Amstelveen, Zoetermeer en Leidschendam. Zie dit lijstje uit februari en anders GIYF :*) .

Iemand daar in de buurt al wat gemerkt?
Avondje gyms gedaan met wat collega's en kwamen langs Leidschenhage toen we daar 2 raids zagen staan. Meteen de afslag op en parkeerplek gezocht. Stond een Magmar en een Exeggutor. De Magmar stond het laagst en voor we eigelijk nadachten waren we al aan het vechten. De 2 collega's zaten netjes bij elkaar, helaas viel ik er buiten en kon alleen 12000 cp wegwerken. Nu was dit echter geen probleem, iets wat resulteerde in een iets hogere score en 2 extra premium(?) ballen om de raid pokemon mee te vangen. Je hebt dus niet de mogelijkheid om een bal uit je inventory te gebruiken, wel besjes overigens.
Afijn gevangen en snel door naar die andere. Maarja geen raid pass meer. Toch maar die Premium pass gekocht. Met 4 man dat beest afgeslacht in 15 sec ofzo. Weinig uitdaging. Helaas wilde deze niet blijven zitten en nadat de ballen op waren sprong deze weg.

Al met al een leuke ervaring maar nog niet echt spectaculair. Al lees ik wel al verhalen over raids met Snorlax, Blissey en Charizard.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom voeren we ze eigenlijk nog berries? Gyms willen behouden is dus verleden tijd. Maak hem zo aantrekkelijk mogelijk voor de andere teams om ze in te nemen door vooral mega lage pokemon erin te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 01:02:
Waarom voeren we ze eigenlijk nog berries?
Omdat je er stardust voor krijgt, en schijnbaar af en toe ook candy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan in de tussentijd dan beter een pokemon vangen als je het voeren puur voor de stardust doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Raids zijn dus enkel bij sponsored pokestops.

Fijn, in Nederland zijn die er nauwelijks. Dat betekent dus geen Raids voor 98 procent van de spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 01:10:
je kan in de tussentijd dan beter een pokemon vangen als je het voeren puur voor de stardust doet.
True, maar ergens hierboven werd al geklaagd dat je niet meer elke 21 uur een dikke portie stardust kan binnenhalen. Dan helpt voeren een beetje, zeker als er nou net toevallig geen pokie staat te wachten ;) .

En als een gym jouw kleur heeft/houdt krijg je team bonus bij het draaien, whoop whoop! Dus vooral behouden die gyms :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
aljooge schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 00:50:
[...]

Ik wil best de zwakkere teams wat geven tov sterke teams, zodat ook de kleinere teams kans hebben om muntjes te vergaren, helemaal voor. En dat dit me wat opbrengst kost tov de zwakkere teams soit

Wat me erg steekt is dat de casual player zoals je dat noemt, mag ik aannemen spelers die minder dan een uur per dag spelen gewoon ook 50 muntjes per dag makkelijk kunnen halen. Te bereiken door 1 gym maar 9 uur vast te houden

Waarom uppen we pokemons eigenlijk?
Ik vind dit in ieder geval beter dan de 1 coin per uur reward. Ja ik snap dat je je 10 coins per gym, met een max van 100 per dag waardoor je er waarschijnlijk 700 per week had, gaat missen. Maar als je gaat uitrekenen hoeveel inkomsten Niantec hierdoor al is misgelopen, kan je misschien begrijpen waarom ze dit een beetje willen veranderen.

Ook zal de playerbase minder en minder worden waardoor ze wat meer geld nodig hebben. Zodra ze stoppen geld binnen te krijgen gaan ze echt geen nieuwe generaties/updates uitbrengen hoor.

EDIT: Wel ben ik het er mee eens dat het jammer is dat de stardust nu wegvalt.

[ Voor 3% gewijzigd door DivineNL op 24-06-2017 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond persoonlijk die 1 per uur beter. Dan moest je tenminste nog een klein beetje moeite voor doen om je gym te behouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 01:14:
Raids zijn dus enkel bij sponsored pokestops.

Fijn, in Nederland zijn die er nauwelijks. Dat betekent dus geen Raids voor 98 procent van de spelers?
Maar dat is alleen nu toch? Na verloop van tijd zijn raids toch mogelijk bij alle gyms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 01:23:
[...]

Maar dat is alleen nu toch? Na verloop van tijd zijn raids toch mogelijk bij alle gyms?
Ik help het je hopen. Het zou me niks verbazen als het sponsored gyms blijven. Is voor Niantic geld aan te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op reddit verschijnen verchillende meldingen dat het niet meer alleen voor gesponsorde gyms geldt:

https://www.reddit.com/r/...ing_at_nonsponsored_gyms/
Pagina: 1 ... 6 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.