[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.526 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:10
william89 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:14:
[...]

Nou het was dus met mijn laatste ultra ball... Ik was vooral bang dat ik zonder balls zou komen te zitten...
Schijnbaar kan je zelfs als je geen ballen meer hebt zelf de encounter verlaten, nieuwe ballen draaien/kopen en de encounter hervatten. No worries dus 8) .
Megalodon86 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:07:
[...]

Kan het je alsnog 40 pinabs kosten haha... ik begon dus meteen met ultra's. Eerste bal meteen.
Ja duh, rode bal rechtuit met pinap is inderdaad niet wat ik bedoelde 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Mijn Moltres was 89%, helaas geen 100 dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
Ricmaniac schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:14:
Ja door Legendary raids is levelen wel echt een heeel stuk makkelijker geworden. De echte grind voelde voor mij pas vanaf 35 :P ben nu net over de 10 miljoen xp totaal (Level 37.3 ofzo) dus ik ben op de helft naar level 40 nu haha

Opzich maakt het me niet heel veel meer uit though hoe snel het levelen nu gaat. Ben wel natuurlijk evolves aan het op sparen voor wanneer dubbel XP event weer terug komt en heb nog genoeg lucky eggs maar level 40 duurt nog wel tot December ofzo denk ik :P afhankelijk van of ik dan nog wel zo veel speel. Misschien ga ik harry potter wel geweldig vinden 8)7
Ik doe nooit raids dus de grind is al een hele tijd real :P Raidmons boeien me eigenlijk te weinig om een appgroep te zoeken speciaal daarvoor. Leuk dat ik ze zo ook binnen kan krijgen (weliswaar op een veel lager level maar dat maakt me niet uit)
Mew misschien ooit op een dag als ik level 1 raids doe ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Akaendra schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:13:
[...]

Ik doe nooit raids dus de grind is al een hele tijd real :P Raidmons boeien me eigenlijk te weinig om een appgroep te zoeken speciaal daarvoor. Leuk dat ik ze zo ook binnen kan krijgen (weliswaar op een veel lager level maar dat maakt me niet uit)
Ja moet je helemaal zelf weten :) maar imo beperk je jezelf wel daar in. zo veel pokemon van +-1900-2200 CP die je hierdoor mis loopt. kan verrekte handig zijn met het bevechten van gyms.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
Akaendra schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:13:
[...]

Hoezo niet? Ook zonder groep kan je prima level 1 en 2 raids doen. Nog een paar levels en dan lukken de meeste level 3 raids ook (met goed geüpte Pokémon).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Spike_wolf schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:58:
[...]

Die ditto is het probleem niet, daar kom ik er per week een stuk of 5 van tegen. Ik zit meer met die 10 ghost pokemon. Ik geloof dat ik er de afgelopen 3 maanden niet eens 10 gezien heb :X
Mijn 57ste Sentret was een Ditto. :P Ondertussen ook 2 Ghost Pokemons gevangen. Heb trouwens op Silph Roda gezien dat er een Shuppet spawn is in een nabije stad. Anders zaterdagochtend ff de auto nemen. 8)

Volgende wordt gelukkig makkelijk, ik moet dan enkel 10 raids doen (woon enkele meters van een gym). Magi met 400 candy's heb ik al en ben inmiddels al bijna level 29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57

PB-powell

Mr. Laziness

Het heeft mij daarnaast een goede t-tar geholpen, ik had daar anders 480km voor moeten lopen. Maar nu uit een raid en met wat rare candy (ook uit raids) aardig kunnen ophogen. En er is geen betere ground Pokémon dan Groudon, of betere elektrischer dan raikou, of betere dragon dan raiquaza, etc. :)
Inmiddels ook al 3 maal Latias gevangen. Elke keer wat extra candy gekregen dus goed voor mewtwo die ik hopelijk zondag voor de eerste maal mag vangen. Dan mew nog en dan heb ik Kanto compleet :D

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Gister avond weer met een vaste groep de Legendary geprobeerd, weer niet gevangen. Wat is die lastig zeg.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Woensdag twee Latias raids gedaan.
Eerste waren we met 6 man, was net te weinig.
Tweede waren we met een man of 8, toen wel ruimschoots genoeg tijd, wel lastig om te vangen, is mij wel gelukt, mijn vriendin kon hem niet vangen.

En sinds vannacht ook een Moltres :7

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wow, hoe doen jullie die quest met een magikarp evolven?
Dat duurt toch super super lang?

Heb maar 70 magikarp snoepjes nu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 16:01

Meneer iCy

swarma

Mars18 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:15:

Tijdens rainy weather langs kanaal rijden met de auto

Heb in 1 avond iets van 80 candy er bij, maar wel flink voor moeten rijden helaas :(

Moet nog 200 candy :'(

Heb net 3 week geleden een karp omgezet naar gyrados en geupped..
Spike_wolf schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:58:
[...]

Die ditto is het probleem niet, daar kom ik er per week een stuk of 5 van tegen. Ik zit meer met die 10 ghost pokemon. Ik geloof dat ik er de afgelopen 3 maanden niet eens 10 gezien heb :X
Bij een heldere nacht verschijnen er veel meer na 23.00.

[ Voor 40% gewijzigd door Meneer iCy op 06-04-2018 11:23 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een magikarp selecteren en op evolve drukken? duurt maar een paar seconden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Megalodon86 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:53:
[...]

Hoezo niet? Ook zonder groep kan je prima level 1 en 2 raids doen. Nog een paar levels en dan lukken de meeste level 3 raids ook (met goed geüpte Pokémon).
Die moet je ook maar net tegenkomen.

Maar ik ben het er wel mee eens, ik vind raiden ook niet boeiend genoeg om me bij raidgroepen aan te sluiten.
Ik speel het spel liever juist in mijn eigen tijd.

Het raiden is voor mij wel echt een minpunt aan het spel.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Het verschilt per plaats, maar hier spawnde sowieso al vaak Magikarps, het lijkt nog meer sinds de quests. Enige dat je kunt doen is;

- Magikarp als buddy en flink wandelen;
- Magikarp raid doen en vangen met pinab;
- Magikarps wild vangen met pinab;
- Catch 10 Pokémon quest (heeft als mogelijke reward een Magikarp);
- Rare candies (maar vind ik persoonlijk zonde);
avotar schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:53:
[...]

Die moet je ook maar net tegenkomen.

Maar ik ben het er wel mee eens, ik vind raiden ook niet boeiend genoeg om me bij raidgroepen aan te sluiten.
Ik speel het spel liever juist in mijn eigen tijd.

Het raiden is voor mij wel echt een minpunt aan het spel.
Ik begrijp dat niet overal evenveel gyms zijn, maar ook met een klein aantal gyms moet je toch af en toe wel een L1 of L2 raid tegenkomen? Die doe je makkelijk alleen en geven leuke rewards.

Ook een optie is om een 2de account erbij te nemen, de eerste paar levels ben je zo doorheen, en die kan uitkomst bieden als je op één account de L3 raids (net) niet haalt.

Zo maar wat ideeën om raids te doen, zonder in een groep te gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Magicarp en gyrados besjes voederen in een gym levert ook af en toe een candy op.
De kans op een candy lijkt me tegenwoordig precies ook veel groter dan in het begin.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/213gfrlb45q01.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Gravediggerxx op 06-04-2018 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Gravediggerxx schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:15:
Magicarp en gyrados besjes voederen in een gym levert ook af en toe een candy op.
De kans op een candy lijkt me tegenwoordig precies ook veel groter dan in het begin.

[afbeelding]
Spannend, maar ik heb toch echt geen Tangela als beloning gehad bij 3 belsproud of odish. Kan me niet herinneren welke pokemon het dan is geweest. maar zeker niet een Tangela.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 16:15
Gravediggerxx schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:15:

[afbeelding]
Heel mooi die chart. Ik heb juist vandaag de hatch 5 eggs gedaan en daarmee een mooie zeldzame Chansey kunnen vangen. Op deze manier weet je wel wat meer wat je 'verliest' als je een bepaalde quest naar de prullenbak verwijst wegens te kostelijk in tijd of te veel moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
freggell schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:04:
[...]

Spannend, maar ik heb toch echt geen Tangela als beloning gehad bij 3 belsproud of odish. Kan me niet herinneren welke pokemon het dan is geweest. maar zeker niet een Tangela.
Als je die quest doet en je krijgt een pokemon als beloning dan is het tangela.
Je kreeg waarschijnlijk stardust of een besje.

Iemand eigenlijk onyx gehad uit 3 excellent in a row? Ik kreeg 2 keer larvitar dus onyx is dan wel een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Gravediggerxx schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:37:
[...]

Als je die quest doet en je krijgt een pokemon als beloning dan is het tangela.
Je kreeg waarschijnlijk stardust of een besje.

Iemand eigenlijk onyx gehad uit 3 excellent in a row? Ik kreeg 2 keer larvitar dus onyx is dan wel een teleurstelling.
Ik heb die quest al meerdere keren gehad, en dust of besjes of rode ballen quest gooi ik gewoon weg. De quest met een beest als reward probeer ik meestal te doen. Daardoor weet ik dat het een beest reward was, en het was geen tangela.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Shadow_J schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:10:
[...]

Heel mooi die chart. Ik heb juist vandaag de hatch 5 eggs gedaan en daarmee een mooie zeldzame Chansey kunnen vangen. Op deze manier weet je wel wat meer wat je 'verliest' als je een bepaalde quest naar de prullenbak verwijst wegens te kostelijk in tijd of te veel moeite :)
Dat is dan de enige nuttige Pokemon die je dan kan krijgen bij die quests.

Trouwens ik mis de quests waarbij je rare candy krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
freggell schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:04:
[...]

Voor mij was het wel 2 keer een Tangela, weet je zeker dat het geen andere quest is geweest die je gedaan hebt? Ook op de welbekende sites is er geen andere pokemon reward te vinden voor de Oddish / Bellsprout dan Tangela.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
@freggell Ik heb die al 3x gedaan en 3 keer was het tangela.
@xienator omdat dit enkel gaat over welke pokemon je kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 16:15
xienator schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:42:
[...]

Dat is dan de enige nuttige Pokemon die je dan kan krijgen bij die quests.

Trouwens ik mis de quests waarbij je rare candy krijgt?
Hier staan enkel de Pokemon als rewards in weer gegeven.

Ope deze site staan ook een deel van de quests weergegeven : https://pokemongohub.net/...d-research-missions-list/ Daar zie je dan de completere reward structuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:20
En toen kwam Wynaut nummer 4 uit een ei. Helaas geen Shiny maar een 100% :p niet nuttig, maar wel leuk!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
schaapiej schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:04:
En toen kwam Wynaut nummer 4 uit een ei. Helaas geen Shiny maar een 100% :p niet nuttig, maar wel leuk!
Wobbuffet is anders wel een leuke voor in gyms! Na Blissey (1) en Chansey (2) de hoogste HP stat. :)

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:21
Hier ook al zo een 9x de tangela quest gedaan tot nu toe. Vergiste me in t begin ook omdat je 2 verschillen soorten rewards had met dust en pokeballs dacht ik. Bij ons in de groep zijn we best wel actief op zoek naar de tangela quest voor zn evo in gen 4.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Vanavond per ongeluk een ex pass verkregen door een level 1 Swablu raid te doen in Enschede. Nou moet ik dus op zondag 15 april 's middags in Enschede zijn :X geen idee of daar veel mensen op af komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hmm Dragon Pulse voor Ampharos? Kon t niet nog slechter Niantic...
Of hebben ze nog een verassing in petto, zoals een verhoogde damage voor DP..

https://pokemongolive.com/en/events/community-day/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
CAP-Team schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:37:
Vanavond per ongeluk een ex pass verkregen door een level 1 Swablu raid te doen in Enschede. Nou moet ik dus op zondag 15 april 's middags in Enschede zijn :X geen idee of daar veel mensen op af komen..
Ik heb er ook weer een, de vorige is nog niet eens geweest; nu een voor zondag de 8ste en een voor de 15de. Allebei op 'nieuwe' ex gyms, er waren op beide nog nooit ex-passen uitgedeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Megalodon86 op 06-04-2018 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Musta schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 22:36:
Hmm Dragon Pulse voor Ampharos? Kon t niet nog slechter Niantic...
Of hebben ze nog een verassing in petto, zoals een verhoogde damage voor DP..

https://pokemongolive.com/en/events/community-day/
Hint naar Mega Ampharos? Dat is een Electric/Dragon type.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vanaf 10 april weer een nieuw event?

https://www.nwtv.nl/16282...aangekondigd-nieuwsbrief/

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeGezond
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:55
CAP-Team schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:37:
Voor welke gym heb je een invite gekregen? Ik kan je via een pm wel een link sturen van de Whatsapp groep voor die ex raid.

Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Euh Treehouse aan de Voortsweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57

PB-powell

Mr. Laziness

Vandaag een toffe research gekregen (ging direct de prullenbak in): catch a ditto |:(
Beloning was 1500 dust, was mij de moeite niet om die ruimte in te nemen voor leukere quests...

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PB-powell schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 21:19:
Vandaag een toffe research gekregen (ging direct de prullenbak in): catch a ditto |:(
Beloning was 1500 dust, was mij de moeite niet om die ruimte in te nemen voor leukere quests...
1rondje veel vangen en je hebt hem. Had weer 4 ditto's vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 21:27:
[...]

1rondje veel vangen en je hebt hem. Had weer 4 ditto's vandaag.
Waar doe jij rondjes? :X

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar je woont. Maar gewoon een route nemen met veel pokestops. Ik had vandaag minimaal.10km gedaan. Was ook goed voor mijn quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 21:57:
[...]

Ik weet niet waar je woont. Maar gewoon een route nemen met veel pokestops. Ik had vandaag minimaal.10km gedaan. Was ook goed voor mijn quests
De 10km red ik dan ook zeker niet per dag, maar ik haal nog geen 2 ditto's per week :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 21:59:
[...]

De 10km red ik dan ook zeker niet per dag, maar ik haal nog geen 2 ditto's per week :P
Hoeft ook niet in een dag klaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
Ik ben al dagen op zoek naar een ditto en vang zo ongeveer alles wat ik tegen kom. Echt al een paar weken geen ditto gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

In mijn dorp rapporteren we via de whatsapp groep als we een Ditto gevonden hebben. Zo had mijn vriendin vanmorgen haar Ditto gevangen. Ik moet die opdracht nu ook :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
Afbeeldingslocatie: http://oi68.tinypic.com/2rm2gj8.jpg

Mijn eerste legendary is ook een feit! :o Was wel verdomd makkelijk om te vangen, na een paar Ultra ballen bleef die al zitten. Komt er trouwens een nieuwe Poké als je opnieuw zeven stamps hebt verdiend?

Nu op weg om Mew te vangen, ben inmiddels bij 6 aanbeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo,gisteravond even 10 ghost pokemon gevangen, voor de Mew quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mewto nr 5 is ook binnen. eindelijk een "hoge" (me hoogste tot nu toe :P) 84%

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mew zojuist gevangen! :)

Zat vanochtend op 6/8 qua research. Moest nog 5 gym battles doen. 4x de timer later verlopen en de 5e keer de raid afgemaakt. Daarna dus alleen nog een Excellent curveball en 50 Pokémon vangen met een besje. Makkie dus...

84-87% is ie.

Kom maar op met die volgende quest! :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Mewtwo van vanmiddag was 2238 cp. Gelukkig dat iemand hem voor mij kon doen.
Moet nog 1 ghost vangen en dan verder met de mew quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Hopelijk doen ze niet alle shinys van gen 1 tegelijk. geleidelijk toevoegen zorgt dat mensen langer geïnteresseerd blijven. Denk maar aan het verschil dat je had bij de toevoeging van gen 2 en gen 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Hopelijk ook goedkoop pokemon storage.. vorige niet zo slim geweest en maar 1x gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
Pfff, ik heb nu een 89IV Mew, was ik blij mee tot ik zag wat de stats waren.

10-15-15, als defender heb je er niks aan omdat ie niet in een gym kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03:00
wimpie007 schreef op maandag 9 april 2018 @ 00:33:
Pfff, ik heb nu een 89IV Mew, was ik blij mee tot ik zag wat de stats waren.

10-15-15, als defender heb je er niks aan omdat ie niet in een gym kan..
Als defender gaat hij ook niet zo snel neer, heeft wel degelijk nut. Desondanks is die 10 voor aanval wel erg jammer. Altijd nog veel beter dan mijn mew maar toch denk ik dat die van jou ook dex vulling is. Komt vast wel weer een keer een tweede mew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
aljooge schreef op maandag 9 april 2018 @ 00:52:
[...]

Als defender gaat hij ook niet zo snel neer, heeft wel degelijk nut. Desondanks is die 10 voor aanval wel erg jammer. Altijd nog veel beter dan mijn mew maar toch denk ik dat die van jou ook dex vulling is. Komt vast wel weer een keer een tweede mew.
Heb hem voor de show toch maar even naar lv 25 gebracht anders moet ik zo ver omlaag scrollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Ricmaniac schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:28:
Extra Mewtwo zijn altijd lekker idd, alleen zelf kan ik geen 84% meer zien. Nog 1 84% Mewtwo en ik kan een battle party er van maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
CAP-Team schreef op zondag 8 april 2018 @ 00:40:
In mijn dorp rapporteren we via de whatsapp groep als we een Ditto gevonden hebben. Zo had mijn vriendin vanmorgen haar Ditto gevangen. Ik moet die opdracht nu ook :/
Sunfalls schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:18:
Ik ben al dagen op zoek naar een ditto en vang zo ongeveer alles wat ik tegen kom. Echt al een paar weken geen ditto gezien.
Ik ving er zelf een, toen mijn laatste quest (walk 5 candy with buddy) op de laatste 200 meter zat 8)7

Toen ik de ditto quest kreeg (5 minuten later dus....) kon ik weer verder met zoeken; gelukkig kreeg ik paar dagen later een tip uit de WA groep. Dus nu bezig met 10 raids quest.
Ricmaniac schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:28:
Ik heb gisteren m'n 6de gevangen (van de 8 pogingen). Hij was 89%, precies zoals mn hoogste op dat moment, alleen was die vorige WB én reeds flink geupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ik kan door een of andere reden geen foto's meer nemen van pokemon. De ar en camera werken wel normaal maar het lukt niet om die foto te nemen als ik op die ronde knop duw.

Nu zit ik al sinds gistere avond met een mew die ik pas wil vangen na enkele foto's :P

Opnieuw installeren van de app met alle toestemmingen werkt ok al niet :?

[ Voor 12% gewijzigd door Gravediggerxx op 09-04-2018 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ditto inmiddels gevangen :7 nu nog 6 spook Pokémon.

Ik zie de laatste dagen geen melding meer dat ik m'n zoveel dagen streak voor vangen en pokestop heb. Had gisteren van beide m'n 7 day streak en kreeg volgens mij wel de hoeveelheid meuk die daar bij hoort maar ik vraag me af of ik de xp en stardust die erbij hoort wel heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik krijg de streakmeldimgen wel.
Gravediggerxx schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:36:
Ik kan door een of andere reden geen foto's meer nemen van pokemon. De ar en camera werken wel normaal maar het lukt niet om die foto te nemen als ik op die ronde knop duw.

Nu zit ik al sinds gistere avond met een mew die ik pas wil vangen na enkele foto's :P

Opnieuw installeren van de app met alle toestemmingen werkt ok al niet :?
Screenshot maken met je telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Inmiddels belandt bij de voorlaatste quest. 50 poke vangen is een makkie, enkel de excellent curve zal een uitdaging worden. Ik heb dit nog niet in mijn vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Excellent lukt me ook niet vaak, great is makkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een wailmer is het erg makkelijk excellent gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik kom geen grote beesten tegen.. dus oefen op Mr. Mime..

Helaas is de Legendary zo inimini.. Rayquaze ofzo was echt makkelijk excellent te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Le Enfant! schreef op maandag 9 april 2018 @ 20:34:
Inmiddels belandt bij de voorlaatste quest. 50 poke vangen is een makkie, enkel de excellent curve zal een uitdaging worden. Ik heb dit nog niet in mijn vingers.
blijven proberen op Pokémon met een grote vangcirkel. En Nanab besje geven, dan blijft ie mooi zitten.

Ik ben daar nu ook. Eerste worp meteen curved excellent :*) Was op een Tentacool.

Nu door voor de 50 besjes voeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Megalodon86 op 09-04-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
Echt hoor... Ik had dus 9 raids gedaan (dus had er nog 1 nodig, de rest was al gedaan) en wilde als laatste een latios doen. Dus met een groep afgesproken. Gooi ik met de laatste bal uiteraard een.... Excellent curved ball. Maar ja die telde natuurlijk nog niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Pff die quest voor een Larrvitar/onix van 3x achter elkaar een excellent gooien.. 1x lukt wel, soms ook 2, maar 3x achter elkaar...
Hangt natuurlijk ook van de pokemon af, maar dan moet ik me telkens inhouden bij al die pokes die ik zie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Kanto celebration op de Japanse Pokémon site aangekondigd.

https://www.nwtv.nl/16302...anto-celebration-plannen/

Hoop nog op t bericht; regionals zijn los! Dan kan ik de Gen1 dex compleet maken met Tauros :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Afgelopen weekend Level 10 in Ingress gehaald. Inmiddels al 14 stops aangevraagd in ons dorp. Nu maar afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hmmm, vannacht om 00:45 uit een gym gekickt waar ik toen een uur of 5 in stond zonder muntjes te krijgen :/
Had geen andere gyms die dat al gedaan hadden ofzo, dus 5 uur voor nop in die gym gestaan :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 04:27
heb A mythical discovery klaar, maar even wachten tot vanavond voor de double candy met vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985

Het Kanto event dat vandaag (10 april) in principe zal gaan starten bestaat dus uit het volgende:
  • Dubbele candy voor het vangen of transferen van alle Pokémon
  • Verhoogde generatie 1-spawns
  • Een speciale Premium Raid Pass-box komt in de aanbieding
  • Speciale Kanto Raid Bosses
Oorspronkelijke bron: http://www.pokemongo.jp/topics/128/

[ Voor 6% gewijzigd door Autofan1985 op 10-04-2018 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
sjkellner schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:10:
heb A mythical discovery klaar, maar even wachten tot vanavond voor de double candy met vangen.
Ik bewaar hem voorlopig ook maar dan om op willekeurige momenten eens een mew in ar te kunnen zien rondvliegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 23:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hopelijk loopt ook eindelijk Tauros hier rond dan, of in Raids. Maar dan kunnen we eindelijk gen 1 compleet maken :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 12:25
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:26:
Hopelijk loopt ook eindelijk Tauros hier rond dan, of in Raids. Maar dan kunnen we eindelijk gen 1 compleet maken :)
Mijn Pokedex geeft aan dat ik Tauros 1x gezien zou moeten hebben... Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
william89 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:41:
[...]

Mijn Pokedex geeft aan dat ik Tauros 1x gezien zou moeten hebben... Hoe kan dat?
In een gym waar iemand die hem gevangen heeft in heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
sjkellner schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:10:
Ik ook, 7/8. 3500+3500+3500+4000 xp even met lucky egg aangooien; meteen daarna raidje doen en wat evoluties maar denk. Starpiece ook meteen maar aan doen dan hè.

En dubbele candy van Mew, leuk!
Autofan1985 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:13:

Het Kanto event dat vandaag (10 april) in principe zal gaan starten bestaat dus uit het volgende:
  • Dubbele candy voor het vangen of transferen van alle Pokémon
  • Verhoogde generatie 1-spawns incl. extra Pikachu, Charmander, Bulbasaur en Squirtle
  • Een speciale Premium Raid Pass-box komt in de aanbieding
  • Speciale Kanto Raid Bosses; Snorlax en Aerodactyl
Oorspronkelijke bron: http://www.pokemongo.jp/topics/128/
There i fixed it.

De 'reden' van het event (behalve moneys :7 ) is dat ze je willen helpen aan je Kanto medaille en 10 raids voor Mew research.

[ Voor 5% gewijzigd door Megalodon86 op 10-04-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Start zeker vanaf 22:00 vanavond?

Al iets bekend over eventuele shiny pokemons?

Zit nog 6/8 moet nog 3 raids doen.

Dus Mew tijdens het event met dubbel candy moet wel lukken en dan nog vangen met een Pinap. Krijg je dan 120 candy ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 12:48:

[...]

There i fixed it.

De 'reden' van het event (behalve moneys :7 ) is dat ze je willen helpen aan je Kanto medaille en 10 raids voor Mew research.
Oftewel lekker nutteloos hier als ze Tauros er niet in droppen. Is de enige uit Kanto die ik nog mis nl en Mew heb ik al sinds 1 april (geen grap :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 22:31
Niet voor 90% van de andere spelers, die geen 2800 magikarp candy op voorraad hadden.
Ze maken het niet alleen voor de die-hards he..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Eddos schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:31:
Niet voor 90% van de andere spelers, die geen 2800 magikarp candy op voorraad hadden.
Ze maken het niet alleen voor de die-hards he..
Nou 99% wat het nu nog speelt bij mij in de omgeving (app groep is rond de 150 man) is level 30+ en een hele hoop zeker rond de 35.

Dan heb je toch allang een voorraadje MagiCarp candy? Hadden er meer last met het vangen van die 10 ghost pokemons dan het evolueren van een MagiCarp

Zonder Taurus zou ik het ook wel een matig event vinden

[ Voor 5% gewijzigd door C_V_S op 10-04-2018 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:16:
Start zeker vanaf 22:00 vanavond?

Al iets bekend over eventuele shiny pokemons?

Zit nog 6/8 moet nog 3 raids doen.

Dus Mew tijdens het event met dubbel candy moet wel lukken en dan nog vangen met een Pinap. Krijg je dan 120 candy ?
Volgens mij krijg je 20 mew candy als reward, dus zou je er, als het werkt, dus 40 krijgen +6 voor het vangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:50:
[...]

Nou 99% wat het nu nog speelt bij mij in de omgeving (app groep is rond de 150 man) is level 30+ en een hele hoop zeker rond de 35.

Dan heb je toch allang een voorraadje MagiCarp candy? Hadden er meer last met het vangen van die 10 ghost pokemons dan het evolueren van een MagiCarp

Sterker: hier in de groep (heel breed, vanaf L2x tot L40) ben je inmiddels een uitzondering als je Mew nog niet hebt. Iedere Ghost en Ditto die men tegen komt wordt ook gedeeld, wat uiteraard ook een slok op een borrel scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mang028
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-08-2020
Autofan1985 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:08:
[...]

Sterker: hier in de groep (heel breed, vanaf L2x tot L40) ben je inmiddels een uitzondering als je Mew nog niet hebt. Iedere Ghost en Ditto die men tegen komt wordt ook gedeeld, wat uiteraard ook een slok op een borrel scheelt.
Hierin de omgeving loopt iedereen vast op die magikarp. Er zitten gewoon weg weinig magikarp dat veel mensen maar 1 gyarados hebben of nog geen 1 omdat ze de Candy gewoonweg niet hebben. En dan maakt het niet uit of je level 1 of level 40 bent. Ik ben zelf 36, heb 3 gyarados maar dat is alleen gelukt omdat mijn vriend het eerste jaar van het spel in Utrecht woonde. Nu hij hier woont op de Veluwe hebben we allebei geen nieuwe gyarados meer kunnen maken. (Wel gevangen 97% en level 35)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 22:31
Autofan1985 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:08:
[...]

Hier in de groep, 99%. Mijn zienswijze is dat er nog steeds veel casual spelers zijn, waarvan ik denk dat het een meerderheid is tov de diehards, die dat niet hebben.
Ik zit met de candy in de buurt, maar moet ook zoeken naar magikarps. Het is niet overal even simpel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Ik was gewend om zodra ik iets kon evolueren dat ook te doen. Al was het maar voor de evolutie xp bij een lucky egg. Ook met karps dus. Ik had er iets van 270 toen die challenges kwamen. Intussen toch genoeg gevangen. Er zitten er niet echt heel veel in de buurt, maar zo af en toe. En dan altijd met een pinap.

Voortaan ga ik alleen nog het echte grut mass-evolven en spaar ik de candies van de andere beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Is er nog een truc om makkelijker aan Ghost types te komen? Ik heb er nu in 4 dagen 5 gevangen waarvan 2 van raids.Ik zie ze echt al een tijdje nergens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
Soundless schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:05:
Is er nog een truc om makkelijker aan Ghost types te komen? Ik heb er nu in 4 dagen 5 gevangen waarvan 2 van raids.Ik zie ze echt al een tijdje nergens meer.
's avonds genoeg Ghastly en Shuppets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Ben ik ook wel benieuwd naar. De laatste 2 ghastly's die ik vond waren ditto's
Je wilt niet weten hoe frustrerend dat is.

Ach zolang ze dit maar niet opeens gaan verwijderen kom ik er vanzelf. Alles is te halen met genoeg tijd ;)
william89 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:08:
[...]

Valt tegen. Heb de laatste paar dagen de scanner in de gaten gehouden. En ik kan vanaf de bank bij een pokestop. Maar daar is in de periode van 20:00 tot 23:00 toch echt zo goed als geen spook te voorschijn gekomen. Behalve die 2 stomme ditto's

[ Voor 28% gewijzigd door freggell op 10-04-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
[...]

Dat had ik dus tot 2 weken geleden wel. Maar nu is er niks te vinden wat op een ghost pokemon lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
Ach ja ik heb na honderden Pidgey's, Rattata's, Sentrets etc. Nog steeds geen nieuwe Ditto... Ieder z'n problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Spike_wolf schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:04:
Hmmm, vannacht om 00:45 uit een gym gekickt waar ik toen een uur of 5 in stond zonder muntjes te krijgen :/
Had geen andere gyms die dat al gedaan hadden ofzo, dus 5 uur voor nop in die gym gestaan :/
Had ik laatst met items uit een stop na 0.00. Ik kreeg geen 1st of the day. Misschien is daylight saving time niet echt helemaal lekker in de game? :p

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:10
Vanochtend was het hier mistig, tenminste volgens PoGO. Toen had ik er ineens vier op de nearby en op de plaatselijke Discord brak ook de koorts uit. Zelf ben ik een paar dagen geleden avonds een loopje gaan doen, dat hielp ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 13:31
[...]

Ik heb ‘s ochtends voor ik naar mijn werk ging het meeste succes gehad.

En er zijn ook regelmatig raids met ghost types..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Intussen ook op de Engelse kanalen het officiële bericht. Nog even afwachten tot het start en dan weten we ook of deze tekst betekent dat wij Tauros kunnen vangen...
These classic Pokémon will be seen more frequently starting April 10 at 1 P.M. PDT, so you’ll have the perfect opportunity to earn a gold Kanto medal and even complete your Kanto Pokédex!
Zou leuk zijn! :)

Edit: daarmee bedoel ik uiteraard dat alle regionals beschikbaar zijn, niet alleen Tauros. Maar aangezien dat de enige is die wij nog niet hebben kunnen vangen hier gaat het mij vooral om die.

[ Voor 20% gewijzigd door schaapiej op 10-04-2018 18:13 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 10:29
Ik denk dat ze de regionals wel expliciet hadden genoemd als die komen.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quincy5 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 18:24:
Ik denk dat ze de regionals wel expliciet hadden genoemd als die komen.
ze hebben ook nooit een shiny aangekondigd.. even afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 13:55

bonyuri

Investigator!

Mjah, met de regionals zijn ze altijd wel wat duidelijker geweest.
Het lijkt me sterk dat Tauros ineens hier te vangen is zonder een duidelijk event.
Zou wel tof zijn :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ben nu bij de met 50 besjes vangen.. (nog 30 ofzo)

Had 10e raid met exeggutor verslagen, ging bij vangscherm eruit om alles te claimen, zodat ik bij de volgende quest kwam en weer terug naar vangscherm om hem te vangen met excellent curve :)
Dus die ook meteen gehaald

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 04:27
mew 6 candy voor vangen + 20 bonus helaas die niet dubbel.
Ultra box is wel top

[ Voor 16% gewijzigd door sjkellner op 10-04-2018 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel candy op alles is top!

Lopen met Bagon is nu 2,5K voor een candy.

Lures duren veel lange (waarschijnlijk 6 uur)

Boxen zijn erg goed!
Heb een Great Box gehaald omdat ik liever Incense heb als Lures.
Misschien dat ik er deze week nog een haal, of een Ultra (coins genoeg nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
En voor de mensen die nog Magikarp candy moeten zit dit ook wel goed. Zojuist 2 voor de deur, 2 op de radar en 2 als raid boss...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

xienator schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:50:
[...]

Mensen in een raid app groep zijn wellicht niet representatief voor het merendeel van de spelers. ;)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Pagina: 1 ... 87 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.