Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
En 14 snoepjes per keer met een pinap.schaapiej schreef op woensdag 11 april 2018 @ 06:31:
En voor de mensen die nog Magikarp candy moeten zit dit ook wel goed. Zojuist 2 voor de deur, 2 op de radar en 2 als raid boss...
en heb Magikarp als buddy. moest met introductie van de quest nog 140 candy. nu nog maar 28
Maar hoe krijg ik nu een Ditto? Ik kom geen Rattata, Pidgey, Sentret etc. meer tegen...
In mijn ervaring zijn de ghost pokemon er vanaf een 22:00 tot 09:00 waarbij het pas vanaf 23:00 echt een beetje op gang komt.freggell schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 16:08:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar. De laatste 2 ghastly's die ik vond waren ditto's
Je wilt niet weten hoe frustrerend dat is.
Ach zolang ze dit maar niet opeens gaan verwijderen kom ik er vanzelf. Alles is te halen met genoeg tijd
[...]
Valt tegen. Heb de laatste paar dagen de scanner in de gaten gehouden. En ik kan vanaf de bank bij een pokestop. Maar daar is in de periode van 20:00 tot 23:00 toch echt zo goed als geen spook te voorschijn gekomen. Behalve die 2 stomme ditto's
Ghastly kan ook een Ditto worden.. Die heb ik al meer gezienwilliam89 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:02:
Het event is bedoeld om mensen te helpen aan de quests te voldoen om Mew te krijgen... Denk aan dubbele candy voor evolving Magikarp, Gold Medal Kanto etc...
Maar hoe krijg ik nu een Ditto? Ik kom geen Rattata, Pidgey, Sentret etc. meer tegen...
PSN: Fruitschaaltje
Oh crap, echt? Met de lage hoeveelheid ghosts die ik tegen kom zou ik nu echt schreeuwen als een Ghastly in een Ditto veranderdFruitschaal schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:08:
[...]
Ghastly kan ook een Ditto worden.. Die heb ik al meer gezien
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Neexienator schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:24:
En is Tauros al gesignaleerd?

Dat is wel een grote domper... verder leuk event, lekker de Machop candies aanvullen. Hopelijk vind ik ook nog wat Larvitars. Of kan ik wat leuke raidbossen pinappen.
Larvitar is Gen2 dus die zal je wel niet zo vaak spotten.Megalodon86 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:35:
[...]
Nee![]()
Dat is wel een grote domper... verder leuk event, lekker de Machop candies aanvullen. Hopelijk vind ik ook nog wat Larvitars. Of kan ik wat leuke raidbossen pinappen.
Machamp heb ik er al 3 van op Level 40 en 28XX CP.
Wat Snorlax raids met een Pineapple is nog wel leuk en nuttig
komt die hier heen dan?xienator schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:24:
En is Tauros al gesignaleerd?
=====================================================
Heb hem gelukkig al wel
Moet nog steeds een Ditto tegenkomen en dan kan ik eindelijk in 1 rush door voor Mew. Wel mooi als het me deze week lukt door die dubbel candy.
En dan is me Gen1 dex eindelijk 100% complete Gen2 is ook complete voor zover mogelijk op Heracross na.
Gen3 schiet ook op daar moet ik alleen nog de evolves van lotad en de nieuwe regionals dan.
Ik moet nog de onderstaande Pokemons hebben. Met nummer heb ik helaas nog nooit gezien.
De bekendste 3 eindbazen
Venusaur
Charizard
Blastoise
Beedrill
028
Nidoqueen
Clefable
Vileplume
Alkazam
Victreebel
Golem
Dodrio
107
Tauros
Lapras
Kabutops
Aerodactyl
144
145
Dragonite
150
151
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Denk dat je deze week wel redelijke aantallen aan nieuwe Pokémon kan vangen! Heb net de nodige Charmanders gevangen om Charizard te krijgen. Zie ook vaak een Doduo, Abra en Geodude voorbij komen.Mars18 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:03:
Over Gen 1 - Kanto
Ik moet nog de onderstaande Pokemons hebben. Met nummer heb ik helaas nog nooit gezien.
De bekendste 3 eindbazen
Venusaur
Charizard
Blastoise
Beedrill
028
Nidoqueen
Clefable
Vileplume
Alkazam
Victreebel
Golem
Dodrio
107
Tauros
Lapras
Kabutops
Aerodactyl
144
145
Dragonite
150
151
Zelfs mis ik Mew, Tauros en Kangashkan nog, maar die laatste 2.. Vrees dat ik ze niet zomaar ga krijgen. Evenals Zapdos en Articuno..
[ Voor 23% gewijzigd door rscheper op 11-04-2018 11:11 ]
Chansey en Snorlax candy heb je nooit genoeg
Nog 800.000 XP tot level 40 en nog 9 gyms in mijn woonplaats en dan heb ik er 60 goud.
En als ik die gyms goud heb dan hebben de Blisseys en Snorlaxen ook weinig nut meer eigenlijk want gyms die ik goud heb doe ik een "crappy" Pokemon in
Misschien nog wat Pokemons naar Level 40 trekken is wel een leuke uitdaging.
Ben benieuwd mijn zwager hoeft alleen nog maar Tauros nogrscheper schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:07:
[...]
Denk dat je deze week wel redelijke aantallen aan nieuwe Pokémon kan vangen! Heb net de nodige Charmanders gevangen om Charizard te krijgen. Zie ook vaak een Doduo, Abra en Geodude voorbij komen.
Zelfs mis ik Mew, Tauros en Kangashkan nog, maar die laatste 2.. Vrees dat ik ze niet zomaar ga krijgen. Evenals Zapdos en Articuno..
Misschien eens kijken voor een reis naar Zuid Amerika, want ik wil toch wel graag een heracross.
Overigens, iemand al nieuwe shiny gevonden? Ben vanmorgen al even snel op pad geweest, maar nog geen geluk.
Die kunnen, net als Moltres, wel eens als 7-day stamp reward komen!rscheper schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:07:
Evenals Zapdos en Articuno..
Met 0% flee rate wat dat betreft dan dus een makkie om te krijgen...
2e 7-day stamp is weer een Moltresschaapiej schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:01:
[...]
Die kunnen, net als Moltres, wel eens als 7-day stamp reward komen!
Serieus? Dat is genaaid
Er zijn nog geen 2x 7 dagen (7-day-stamp) voorbij.
Leeg - Sinds 20180907
Volgens mij had Moltres een 10% flee rate? Tenminste, dat ging rond in onze raid-groep.schaapiej schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:01:
[...]
Die kunnen, net als Moltres, wel eens als 7-day stamp reward komen!
10% is overigens vergelijkbaar met 'normale' beestjes
Had je iets anders verwacht dan? Het is wel niantic waar we het over hebben ;-)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Je kan de tijd/datum van je tel veranderen en dan kan je zo een stempel voor de volgende dag krijgen. Denk dat er een paar op reddit dat hebben gedaan, deden ze iig de vorige xChillz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:50:
Dat kun je nu toch nog niet weten?
Er zijn nog geen 2x 7 dagen (7-day-stamp) voorbij.
Ben eigenlijk wel blij met Moltres, het was pas mn 1e omdat ik de raids heb gemist en ik kreeg er een van 10/11/10. Hopen dat de volgende niet slechter is
[ Voor 17% gewijzigd door Musta op 11-04-2018 15:05 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Is nu ook weer gebeurd.Musta schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:04:
[...]
Je kan de tijd/datum van je tel veranderen en dan kan je zo een stempel voor de volgende dag krijgen. Denk dat er een paar op reddit dat hebben gedaan, deden ze iig de vorige x
Wat extra candy voor Moltres is wel leuk! Kan ik hem weer een beetje uppen zonder dat het mij rare candy kost
Hoezo is dat nou genaaid? Leg me dat eens uit?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Voor zo ver ik begrepen heb is het 0% voor de Moltres uit je 7-day stamp reward. Moltres als raid boss heeft/had wel een 10% flee rate.mat.hi.as schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:53:
[...]
Volgens mij had Moltres een 10% flee rate? Tenminste, dat ging rond in onze raid-groep.
10% is overigens vergelijkbaar met 'normale' beestjes
Kan je dus hooguit een zooi ballen kosten, maar vangen doe je. En je kunt ook gewoon weg lopen en later weer een poging doen.
Ik zou het zelf in ieder geval beter vinden als ie gewoon pleite kan gaan. Weg? Da's pech!
Dit dus. Volgens mij was er ergens aangegeven dat de quests iedere maand rond een bepaald thema zouden draaien. Dat is deze maand vuur (veel vuur-pokemon als reward). Volgende maand zal het wss wel anders zijn.aDutchCow schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:41:
[...]
Hoezo is dat nou genaaid? Leg me dat eens uit?
Het is een erg low-effort manier om een legendary te krijgen, ze komen hier al heel wat spelers mee tegemoet.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Zal wel leuk zijn.. maar denk t niet.. tis meer voor dubbel candieswilliam89 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:29:
Hoef je nu met Feebas ook maar 10km te lopen i.p.v. 20?
Nee die 20km lopen heeft niets met candy te maken.william89 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:29:
Hoef je nu met Feebas ook maar 10km te lopen i.p.v. 20?
[ Voor 71% gewijzigd door frickY op 11-04-2018 20:23 ]
Ze zitten allemaal in de code. Maar nergens een bericht geweest dat ze beschikbaar zouden zijn. Geruchten en hoop op basis van de codeHassiebassie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:33:
Maar heeft er iemand al een nieuwe shiny? Op de appgroep heb ik er nog niemand over gehoord en ze zouden toch allemaal beschikbaar zijn?
zegt die kleur nog wat eigenlijk? Hoe feller hoe hoger de kans?Royy90 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:13:
Hier ook bij de quest om Ditto te vangen. Echt hinderlijk aangezien het gewoon rng is.
Wellicht helpt dit nog voor degene die het niet weten:
[afbeelding]
De Field Research Breaktrough heeft wel een erg mooie Pokemon encounter:spoiler:Moltres!
Weet niet of iedereen dat al wil weten dus daarom maar even in spoiler tags.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ik heb eigenlijk geen idee. Uiteindelijk lijkt de beste manier om het via een app groep o.i.d. te doen. Zo had ik hem binnen 1 dag te pakken nadat ik drie dagen geen enkele Ditto had gezien.avotar schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:58:
[...]
zegt die kleur nog wat eigenlijk? Hoe feller hoe hoger de kans?

Alleen jammer dat ik nu moet wachten eer ik nieuwe Special Quests krijg. Vond dit best wel leuk.
Hopelijk wordt de volgende Celebi en/of Deoxys.
[ Voor 14% gewijzigd door Le Enfant! op 12-04-2018 19:09 ]
Ik heb gisteren de gehele dag maar 1 pidgey gezien, en dat was een ditto.Royy90 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:40:
Ik heb eigenlijk geen idee. Uiteindelijk lijkt de beste manier om het via een app groep o.i.d. te doen. Zo had ik hem binnen 1 dag te pakken nadat ik drie dagen geen enkele Ditto had gezien.
Ook geen ratata's gezien.
Zou dus willen zeggen, ga opzoek naar die 2 voor een ditto.
Dan zal je vast niet blij zijn met het Kanto event. Sinds dat begonnen is zie ik amper nog Pidgey en Rattata en Sentret al helemaal niet meer. Toch de 3 belangrijkste Ditto-bronnen.Ricmaniac schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:09:
Gisteravond gewoon 2 en een half uur rondgelopen op druk gebied waar ik 9 lures had aangezet. genoeg gevangen. bijna 40k stardust er bij. maar 0 ditto'serg jammer weer. dat is het enige wat me gewoon nu al die tijd tegen houd
En ook nog Bellossom, al is die niet van 1e gen
[ Voor 25% gewijzigd door Mars18 op 12-04-2018 10:08 ]
mwa valt opzich wel mee. ben erg blij met de hoeveelheid ghastly. toevallig paar dagen terug 2 ditto's allebei uit gastly maarja toen had ik die quest nog niet.Autofan1985 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:42:
[...]
Dan zal je vast niet blij zijn met het Kanto event. Sinds dat begonnen is zie ik amper nog Pidgey en Rattata en Sentret al helemaal niet meer. Toch de 3 belangrijkste Ditto-bronnen.
maar idd het is knap lastig momenteel
Gisteren Ditto gepakt middels een Ghastly. Die zijn er wel genoegAutofan1985 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:42:
[...]
Dan zal je vast niet blij zijn met het Kanto event. Sinds dat begonnen is zie ik amper nog Pidgey en Rattata en Sentret al helemaal niet meer. Toch de 3 belangrijkste Ditto-bronnen.
Hetzelfde voor gen2 trouwens, ik moet alleen Heracross, Corsola en die 2 die iedereen nog moet nog ( = Smeargle en Celebi).
[ Voor 5% gewijzigd door Megalodon86 op 12-04-2018 09:41 ]
Verwijderd
Er spawnt echt genoeg leuks (2e evo's) en Snorrie, Chansey, Blissey zijn altijd lekker. Zelfs een Dragonite die ik daarvoor echt nog nooit heb gezien hier.
Dubbele candy is echt wel lekker, harken voor als je straks weer kunt evolven met dubbele XP.
Het enige jammer is dat er geen nieuwe shinies zijn gereleased, daar had iedereen toch wel op gerekend.
Er spawned af en toe nog wel wat Gen2 (Edit: wacht het was Gen3 wat ik hebt gezien; Plusle, Minun en Lunatone) spul hoor, al zal een Blissey nu helemaal bijzonder zijnMegalodon86 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:58:
Daar hoopte ik ook op, maar nog niet één Snorlax, Chansey of Dragonite gezien. En Blissey is gen2 dus die ga je sowieso niet méér tegenkomen.
Zelf nog niet veel bijzonders gezien, alleen een Aerodactyl... maar de bank lag te lekker!
[ Voor 8% gewijzigd door schaapiej op 12-04-2018 11:15 ]
Verwijderd
Het is niet zo dat Gen 2 en 3 helemaal niet meer spawnen hè.Megalodon86 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:58:
Daar hoopte ik ook op, maar nog niet één Snorlax, Chansey of Dragonite gezien. En Blissey is gen2 dus die ga je sowieso niet méér tegenkomen.
Ja, ook al was het een Zapdos of Articuno.. Maar doe mij maar een Heracrossicy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:57:
[...]
Had je iets anders verwacht dan? Het is wel niantic waar we het over hebben ;-)
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Zaten drie mons in (blissey, chansey en snorlax), eerste twee er uit geknikkerd tot alleen chansey nog over was en toen ging die trainer met golden berries smijten, 9 keer omgegooid ruim binnen een half uur dus dat ging ik winnen door het berrie limiet.... dacht ik... 9e ronde voorbij, wil door naar de 10e, staat er ineens een dikke tyranitar naast
Sinds wanneer kun je mons toevoegen als er een gevecht bezig is? Dat is toch tijdens en een paar minuten na elk gevecht gerockt?

Compleet open ruimte bij die gym, er was 100% niemand in de buurt die die T-tar er in kon zetten en vp; volgens die andere speler staan de t-tar en chansey speler _altijd_ samen met nog een 3e in dezelfde gyms, in dezelfde minuut.
Ik weet dus 99,999% zeker dat die t-tar erin gestoofde werd (ondanks het gevecht) en de kans is dus heel groot dat het 1, 2 of 3 spoofers zijn die samen werken.
Nouja, sta er nu in en er is een raid bezig, dus eventjes veilig, maar ik ben bang dat ik er straks alsnog wel uit lig. Misschien nog maar even met de auto een blauwe gym zoeken om m'n muntjes voor morgen alsnog veilig te stellen...
Spookjes zijn inmiddels binnen (dankzij het gen1 event toch in 2 dagen meer spoken gevangen dan in de afgelopen 3 maanden bij elkaar
[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 12-04-2018 21:01 ]
Humankind… be both.
Klinkt als een mooie naai actieSpike_wolf schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:58:
Hmmm... net een gevecht met een 99,9% zeker spoofer bij een gym.
Zaten drie mons in (blissey, chansey en snorlax), eerste twee er uit geknikkerd tot alleen chansey nog over was en toen ging die trainer met golden berries smijten, 9 keer omgegooid ruim binnen een half uur dus dat ging ik winnen door het berrie limiet.... dacht ik... 9e ronde voorbij, wil door naar de 10e, staat er ineens een dikke tyranitar naast
Sinds wanneer kun je mons toevoegen als er een gevecht bezig is? Dat is toch tijdens en een paar minuten na elk gevecht gerockt?Nja, het is natuurlijk al duidelijk wat er ging gebeuren.. T-tar ging ook met golden berries smijten, dus dat ging met één aanvaller niet lukken. Gelukkig kwam er een tweede bij en lagen ze er alsnog uit. Maar wtf.
Compleet open ruimte bij die gym, er was 100% niemand in de buurt die die T-tar er in kon zetten en vp; volgens die andere speler staan de t-tar en chansey speler _altijd_ samen met nog een 3e in dezelfde gyms, in dezelfde minuut.
Ik weet dus 99,999% zeker dat die t-tar erin gestoofde werd (ondanks het gevecht) en de kans is dus heel groot dat het 1, 2 of 3 spoofers zijn die samen werken.
Nouja, sta er nu in en er is een raid bezig, dus eventjes veilig, maar ik ben bang dat ik er straks alsnog wel uit lig. Misschien nog maar even met de auto een blauwe gym zoeken om m'n muntjes voor morgen alsnog veilig te stellen...
Spookjes zijn inmiddels binnen (dankzij het gen1 event toch in 2 dagen meer spoken gevangen dan in de afgelopen 3 maanden bij elkaar), nu zijn de 10 raids het enige "obstakel" nog

Hier ook de laatste spookjes snel binnen, en had verwacht nog wel ff bezig te zijn met magikarp aangezien ik meer dan 200 Candy’s moest en er hier af en toe een spawnt. Maar inmiddels die vanmiddag ook al kunnen doen. Nu ook de 10 raids nog
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
[Edit]
Surprise surprise.. ik lig uit die gym. Even kijken wat er gebeurt (kan hem vanuit huis zien), grote kans dat de spoofers terug zijn

[Edit 2]
The plot thickens.. Ik lig er uit, die andere speler en nog een die er later bij gestapt is zitten er nog in

Heeft hij mij er serieus uit wraak uit gekickt en is door gegaan?
[ Voor 61% gewijzigd door Spike_wolf op 12-04-2018 22:26 ]
Humankind… be both.
Hmmm. Vreemde keus, dan kun je gyms ongelimiteerd vast houden als je wil. Gewoon bij gaan staan of sporen en mons in blijven proppenEddos schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:57:
Dat tussentijds bijzetten is tegenwoordig weer mogelijk. Deed het laatst ook onbewust toen iemand van de 'vaste' raid groep de gym net aan het slopen was. (zag ik niet/te laat).

Net even terug gelopen en er weer in gaan zitten, er werd inmiddels weer gevochten. Maar ik kon er ook gewoon bij inderdaad.
Maar er is niemand daar, even rond gekeken, maar uitgestorven, en toch wordt er al een half uur gevochten

Denk dat ik het maar uit laat lopen om z'n naam door te kunnen geven als spoofer, morgenochtend maar weer vroeger weg om onderweg bij wat blauwe gyms in te stappen... zucht.
Niet dat ik hoop heb dat er wat met spore meldingen gedaan wordt ofzo
[Edit]
Jup, zelfde spoofer, mons lagen er uit en er kwamen er drie rode voor in de plaats. Again, niemand in de buurt. Bij een leeg gebouw met daaromheen open velden en een parkeerplaats. In honderden meters en verder niemand te zien..
F-ing spoofers...
[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 12-04-2018 23:33 ]
Humankind… be both.
Volgens mij kan je bijzetten tot er 1 helemaal dood isSpike_wolf schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:58:
Sinds wanneer kun je mons toevoegen als er een gevecht bezig is?
Dus als er 5 in die gym staan en je begint met je rondje kan je beter eerste beginnen met de eerste, dan leaven en weer de 1ste en dan de laatste keer tot ie dood isen kan je verder rond
Is sowieso handig om te doen als de eerste een chansey of blissey is, dan is ie kapot voor ze het doorhebben en gaan bijvoeren
dit klopt inderdaad. zolang er nog niks uit is kan er bijgezet worden. Tevens als je er bijvoorbeeld 1 uit krijgt maar de rest continue gebest word kan je na 10 minuten er alsnog weer bij plaatsen als je er niet opnieuw nog 1 uit krijgt.wimpie007 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 00:56:
[...]
Volgens mij kan je bijzetten tot er 1 helemaal dood is
Dus als er 5 in die gym staan en je begint met je rondje kan je beter eerste beginnen met de eerste, dan leaven en weer de 1ste en dan de laatste keer tot ie dood isen kan je verder rond
Is sowieso handig om te doen als de eerste een chansey of blissey is, dan is ie kapot voor ze het doorhebben en gaan bijvoeren
Voorheen als je de Plus alleen stops liet spinnen, dan deed hij dat ook als je ondertussen met de hand Pokemon aan het vangen was. Maar nu doet hij helemaal niets meer terwijl je ballen aan het gooien bent.
Rondjes fietsen en met de hand vangen terwijl mijn got-cha alle stops spint zit er dus niet meer in
En vandaag eindelijk mijn eerste legendary binnen; Moltres @97,8%
[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 13-04-2018 10:30 ]
Leeg - Sinds 20180907
Hier heb ik nog geen last van gehad (gebruik een gotcha). Wanneer ik pokemon vangen via de app uit zet kan ik zelf pokemon vangen en draait de gotcha alle stops. Wat mij wel op valt is dat de gotcha moeite heeft met en automatisch vangen van pokemon en tegelijk ook met de hand. Als er vier pokemon zitten en de gotcha vangt er 1 en ik handmatig 1, dan pakt de gotcha de andere 2 niet. duurt het even voor de gotcha weer reageert op pokemon en stops.frickY schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:14:
Ik meen dat het gedrag van de Plus/gotcha is veranderd.
Voorheen als je de Plus alleen stops liet spinnen, dan deed hij dat ook als je ondertussen met de hand Pokemon aan het vangen was. Maar nu doet hij helemaal niets meer terwijl je ballen aan het gooien bent.
Rondjes fietsen en met de hand vangen terwijl het ding alle stops spint zit er dus niet meer in
En vandaag eindelijk mijn eerste legendary binnen; Moltres @97,8%
Merk ik ook ja. spelers die ik afgelopen zomer nog wel regelmatig bij een raid ofzo zag maar de gehele winter niet meer gezien heb duiken ook ineens weer op her en der in gymsMegalodon86 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:24:
Naast spoofers zijn er ook veel nieuwe oude spelers weer actief... En met quests als 'battle in a gym' krijg je van die acties dat alleen de eerste eruit gewerkt wordt; dan is de quest binnen en vinden sommige het wel prima.
Zo doe ik het ook vaak krijg je alleen soms zo'n error code, dacht 29.wimpie007 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 00:56:
[...]
Volgens mij kan je bijzetten tot er 1 helemaal dood is
Dat tijdens het gevecht er een Pokemon bij zetten heb ik ook al eens gemerkt dat dit kan.
Ben nu aan mijn laatste Mew quest bezig
Mewto is maximaal en nu begonnen met een Kyogre te uppen.
Moet nog steeds 9 gyms goud maken en dit vordert langzaam.
Amateurs!!Ricmaniac schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:47:
[...]
Merk ik ook ja. spelers die ik afgelopen zomer nog wel regelmatig bij een raid ofzo zag maar de gehele winter niet meer gezien heb duiken ook ineens weer op her en der in gyms
Zowel het weer als Niantic werken wel mee in het terugkrijgen van spelers; een spel dat buiten gespeeld moet worden is natuurlijk sterk afhankelijk van het weer, maar Niantic komt ook met event na event en ik heb ook reclames hier en daar gezien op internet. Daarnaast doen ze ook aan 'please come back' mailtjes met gratis incubators e.d.
Dat werkte voor mij ook altijd, maar sinds gisteren niet meer.Mang028 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:38:
Hier heb ik nog geen last van gehad (gebruik een gotcha). Wanneer ik pokemon vangen via de app uit zet kan ik zelf pokemon vangen en draait de gotcha alle stops
Ook met een gotcha, op Android.
Je hebt m nu al, maar Pinsir had je anders ook gekregen via de quests, voor het vangen van 3 bugs.
Wat heb je hier aan?xienator schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:49:
Moet nog steeds 9 gyms goud maken en dit vordert langzaam.
Meer items per gym, of andere voordelen?
Haters everywhere but I don’t really care
Uitdaging zoeken in het spel.matthijst schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:31:
[...]
Wat heb je hier aan?
Meer items per gym, of andere voordelen?
Moet nog 800.000 XP tot level 40, iets waar ik sinds level 38 al geen moeite meer voor doe.
Daarnaast heb ik de complete dex al compleet.
Van bijna iedere Pokemon heb ik er wel minimaal 1 met een IV van boven de 80 en denk een stuk of 30 Pokemons met een CP van boven de 3000 en van iedere soort wel een Pokemon Level 40 gemaakt.
Nu 51 gyms goud en er zijn er nog 9 in mijn woonplaats die ik nog moet.
En dan een nieuwe uitdaging zoeken
Elke Evolve die 400 candy kost, ga ik niet doen... Je kunt de klok er op gelijk zetten dat ze in een quest komen..CAP-Team schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:28:
Zijn er meer mensen die nu niet durven een Swablu of een Wailmer te evolueren? Ik ben bang dat bij een volgende quest een opdracht komt: Evolve a Swablu
Gewoon eersts 800 candy sparen dan evuleren.CAP-Team schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:28:
Zijn er meer mensen die nu niet durven een Swablu of een Wailmer te evolueren? Ik ben bang dat bij een volgende quest een opdracht komt: Evolve a Swablu
Zet bij mij alle pokemons op 200 candy bij 250 evuleer ik ze pas.
Of er moet een nieuwe voor mijn pokedex zijn, maar anders hanteerd ik dat als minimum.
weet je ook gelijk dat je een goede evalueerd.
En gelijk klaar voor generatie 4 laat ze maar komen.
Eigenlijk wel een goed puntelmo_1978 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:05:
Zet bij mij alle pokemons op 200 candy bij 250 evuleer ik ze pas.
Of er moet een nieuwe voor mijn pokedex zijn, maar anders hanteerd ik dat als minimum.
Just to be shure
Nieuwe aanvullingen voor de pokedex (zijn er niet veel meer tegenwoordig) evolueer ik wel in een keer.
Maar ik was ondertussen ook wel gestopt met het alles evolueren zodra het kan. Kost te veel tijd.
XP kan je toch al een hoop pakken met de standaard Pidgey/ Rattata/ Sentret/ Wishmur/ enz - evoluties.
Leeg - Sinds 20180907
Das m'n doel nu ook.xienator schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:37:
en van iedere soort wel een Pokemon Level 40 gemaakt.
Maar 370 x 270.000 is zo'n 100 miljoen dust

Ik heb er 4, hadden er 5 kunnen zijn als ie niet weg was gerend en ga dit weekend voor de 5efrickY schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:21:
Iedereen die zich zo verheugt op Tauros heeft Mewtwo al uit een ex-raid ofzo?
maar sommigen uit onze appgroep hebben er al 10, allemaal legit spelers die veel raids doen die soms zelfs geen Ex raids meer komen doen omdat ze al een 98IV mewtwo hebben
Overigens, zag ik nou een melding langs schieten dat 10km eieren komende zondag maar 2½km nodig hebben? Vlak na die notificatie kreeg ik ineens ook twee keer een 10km ei uit een Stop terwijl ik de afgelopen dagen echt alleen maar 2km eieren kreeg.
Bedoel de verschillende types zodat ik goede teams heb voor raids.matthijst schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:14:
[...]
Das m'n doel nu ook.
Maar 370 x 270.000 is zo'n 100 miljoen dust
Ga echt geen Pidgey level 40 maken
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Dan links onder het icoon van een boek.
Tijdens het event 25% afstand op je eieren. Niet alleen op 10km. Maar daar natuurlijk wel het meest interessant mee! Als je ze krijgt...Haay schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:43:
Overigens, zag ik nou een melding langs schieten dat 10km eieren komende zondag maar 2½km nodig hebben? Vlak na die notificatie kreeg ik ineens ook twee keer een 10km ei uit een Stop terwijl ik de afgelopen dagen echt alleen maar 2km eieren kreeg.

https://www.facebook.com/StadshartAmstelveen/Stadshart Amstelveen schreef:
Beste Pokémon trainers, we hebben een mooi Pokémon GO-jaar achter de rug met zeldzame vondsten en mooie meet-ups. Vanaf dit weekend zullen een deel van de EXTRA Pokéstops en Gyms weer verwijderd worden. Wij danken jullie voor jullie komst en toewijding het afgelopen jaar en hopen jullie als bezoeker te mogen blijven verwelkomen.
Jammer

Heb er ook 4 (uit 4) ex-raids, en doe pas sinds januari mee met de lvl 4/5 raids, maar wel direct vrij actief.wimpie007 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:36:
[...]
Ik heb er 4, hadden er 5 kunnen zijn als ie niet weg was gerend en ga dit weekend voor de 5e
maar sommigen uit onze appgroep hebben er al 10, allemaal legit spelers die veel raids doen die soms zelfs geen Ex raids meer komen doen omdat ze al een 98IV mewtwo hebben
Sommige hebben er idd al 10/11. Die skippen de ex-raids ook weleens, als het onhandige tijden (voor hun) zijn. Nu net weer pasjes uitgedeeld. 23 april om 14:00/15:00. Hoe verzin je het, op een maandagmiddag.
Heb trouwens maar 1x geraid deze week op die gym ivm met tentamens (nadat de vorige pasjes zijn uitgedeeld)
Btw hoeveel legendaries bewaren jullie? Ik heb zelf 12 rayquaza bewaard, maar vraag me niet af of ik er nog een paar beter kan wegdoen met de double candy nu en gewoon voor een team van 6 per legendary moet gaan..
[ Voor 35% gewijzigd door Musta op 13-04-2018 23:04 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik bewaar alles boven de 82 IV van de legendariesMusta schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 23:00:
Hier ook alweer een pasje terwijl ik er nog 1 heb voor overmorgen waar ik hoogstwaarschijnlijk niet bij kan zijn. Dat is mijn 4e en nu dus voor de 23ste om 17:00 een 5e ex-pas. Geen idee of ik dan kan eigenlijk, vind het jammer dat ze geen ochtenden rond 10 of 11 meer doen.. Dat kwam me echt goed uit telkens.
Heb trouwens maar 1x geraid deze week op die gym ivm met tentamens (nadat de vorige pasjes zijn uitgedeeld)
Btw hoeveel legendaries bewaren jullie? Ik heb zelf 12 rayquaza bewaard, maar vraag me niet af of ik er nog een paar beter kan wegdoen met de double candy nu en gewoon voor een team van 6 per legendary moet gaan..
Ik heb nu EX raidpasje voor de 23e, om 13:00.....
Kom op zeg dan moet ik werken
ok....sixtiek schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:06:
Stadshart Amstelveen stopt met Pokémon GO en verwijdert een aantal stops en gyms:
[...]
https://www.facebook.com/StadshartAmstelveen/
Jammer!
Lees net dat ze dus zondag al weg zijn.
1x raden wie daar juist zijn eerste ex-raid pasje gekregen heeft voor zondag

Reversalbrilsmurf schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 00:21:
[...]
ok....
Lees net dat ze dus zondag al weg zijn.
1x raden wie daar juist zijn eerste ex-raid pasje gekregen heeft voor zondag
Mijn Discord had een tijdje een Aalsmeer-channel maar dat lijkt opgedoekt vanwege tsja, te weinig animo/net niet dichtbij genoeg voor ons? Ik stuur je wel een pb met details.Johennes schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 21:41:
Zijn er mensen hier die actief in regio Aalsmeer? Ben pas verhuisd en heb een ex raid pas, maar geen raidgroep

Humankind… be both.
Je hebt je tijdzone toch niet verzet? Ik krijg gewoon mijn muntjes direct na middernacht. Vannacht nog om 0:13 en 0:18. Begin van de week nog zelfs om 0:00 precies een deelbetaling.Spike_wolf schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:07:
Pfff. vannacht weer om 1:45 door die spoofer uit de gym gegooid. Geen muntjes gekregen. Waarom krijg ik ineens geen muntjes meer 's nachts? Ik kon altijd om 00:01 uit een gym vallen en alle verzamelde muntjes krijgen, sinds een paar dagen lijkt die tijd verschoven naar ergens na 1:45 uur
Ik heb niets aan de klok van mijn telefoon veranderd, en de afgelopen maanden ook niet buiten onze tijdzone gereisd. Echt out of de blue sinds een paar dagenCaptJackSparrow schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:50:
[...]
Je hebt je tijdzone toch niet verzet? Ik krijg gewoon mijn muntjes direct na middernacht. Vannacht nog om 0:13 en 0:18. Begin van de week nog zelfs om 0:00 precies een deelbetaling.

Humankind… be both.
Bewaar alleen de legendarische die je echt wil maxen. tegen dat traden er is komen ze waarschijnlijk nog wel eens terug. Ik max niks onder de 96%Musta schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 23:00:
Dat geeft me ook de tijd om voldoende candy te verzamelen.
Ik had de eerste periode van lugia gen iv boven de 89% gekregen ondanks +- 30 raids.
De tweede periode kreeg ik op 22 raids 4 keer een 96+ iv.
Door te wachten heb ik nu vanzelf voldoende candy om 1 goede te maxen ipv de hoogste iv van de eerste reeks.
Ik had 2 shiny Mareep gevangen achter elkaar. Eentje evolved, de andere gelaten zoals 'ie is. Voor de rest alleen normale

[ Voor 14% gewijzigd door Josefien op 15-04-2018 14:08 ]
[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 15-04-2018 14:12 ]
Handig dat de field researches nu ook vooral "catch mareep" was. Gaat lekker snel zo.
[ Voor 39% gewijzigd door frickY op 15-04-2018 14:34 ]
Mega Ampharos is een Electric/Dragon type, wellicht wordt ie dan nog eens handig (mega evolutie is tijdelijk dus geen moves die veranderen?). Al moeten we eerst maar eens afwachten of en wat Niantic daarmee gaat doen!frickY schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:33:
Maar wanneer een electric met dragon charged move nou handig is...
Handig dat de field researches nu ook vooral "catch mareep" was. Gaat lekker snel zo.
Dit topic is gesloten.
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6