[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Level33

Vanmiddag level 33 behaald :7

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hmmm, ik heb een field research ding dat niet weg wil. Ik heb hem voltooid, als ik op claim reward klik verdwijnt hij, maar zodra ik dat scherm verlaat is hij weer terug. de reward (par berries) krijg ik ook niet. Niet heel boeiend, maar hij neemt nu wel onnodig ruimte in beslag, want ik kan hem ook niet meer weg gooien.
Het spel herstarten heeft geen effect, meer mensen last van?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Vind die shiny latias wel erg gaaf. Een gouden Pokémon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:49

PB-powell

Mr. Laziness

Lugia 13 maal gedaan, 0 shiny (9 maal mogen vangen, niet slecht)... een jongen uit de groep, ongeveer net zo veel gedaan en die heeft er potdorie 4 :X
Dus wat mij betreft doen ze alleen de normale versie

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hoop dat ze het net zo hebben gedaan als bij Lugia.

Redelijke kans dat je hem krijgt en 100% catchrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja af en toe is het gewoon echt bizar. ik heb 37 lugia's gedaan dit keer dat die er is. me eerste was shiny. 1994 >_> .. daarna geen shiny meer.

Me neefje had er 13 gedaan en heeft er 3...echt bijzonder. en ook nog is 3 hoge de lucky bastard :P

Wel had ik zelf een 100% Lugia tegengekomen (non-shiny) eerste keer dat ik zelf een 100% legendary tegen kwam. Maar die was helaas weg gekomen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:58

Meneer iCy

swarma

Zoontje heeft een 100% catch rate van de 14 lugia's waaronder 2 shiny's. Nouja, hij heeft er 2 zelf gevangen en ik de andere 12.

Zelf heb ik er maar 19 mogen vangen van de 40. 2 v/d 4 was van de zomer al. Heb dus 36 lugia raids deze iteratie gedaan en de 28ste was bij mij pas een shiny :( :).

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hier 38 gedaan en 19 gevangen waarvan 4 shinies.

Moet wel zeggen dat ik ze allemaal zonder berries heb gedaan aangezien ik er al 6 had van de eerste keer.

Heb er nu 2 met een CP van 3200+ waarvan de ene zelfs maximaal is :)

Zaterdag eindelijk Mewto mogen doen en gevangen :) IV 90 met attack 15. Had al zoveel rare candy opgespaard dat hij nu bijna maximaal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

xienator schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:06:
Hier 38 gedaan en 19 gevangen waarvan 4 shinies.

Moet wel zeggen dat ik ze allemaal zonder berries heb gedaan aangezien ik er al 6 had van de eerste keer.

Heb er nu 2 met een CP van 3200+ waarvan de ene zelfs maximaal is :)

Zaterdag eindelijk Mewto mogen doen en gevangen :) IV 90 met attack 15. Had al zoveel rare candy opgespaard dat hij nu bijna maximaal is.
Dat is ook wel lekker gelijk hoor. ik heb 5 mewtwo's waarvan me hoogste 80% is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
Gister met mijn laatste Lugia raid een shiny :)

Daarnaast redelijk wat eitjes uitgelopen, helaas geen Wynaut. ;w

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:09:
[...]

Dat is ook wel lekker gelijk hoor. ik heb 5 mewtwo's waarvan me hoogste 80% is :/
Das jammer inderdaad! Mewto is leuk om te hebben maar in mijn ogen pas nuttig als je hem maxt. Enkel daar heeft bijna niemand genoeg rare candy voor.

Dus ik ben heel blij met mijn IV 90%

Hoeveel personen heb je nodig voor Lagios / Latios ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
Ricmaniac schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:09:
Ik mag niet klagen, één Mewtwo gedaan en 91% (14-13-14)!
pauluzmuller schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:31:
Daarnaast redelijk wat eitjes uitgelopen, helaas geen Wynaut. ;w
Tot afgelopen zaterdag had ik ook nog geen Wynaut. Smiddags kwam er een Wynaut uit een ei en ra ra wat kreeg ik zondag nog 2 keer... juist! :P helaas geen shiny, maar wellicht zit er nog wat leuks in de eieren die ik nog heb staan van 't event.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Laatst ook Wynaut uit een ei gehad. Pokedex voor Europa nu praktisch compleet :)
Moet nog een paar pokemon laten evolueren, maar daar heb ik nog geen 100% van, dus nog even wachten dat ik die vang of gewoon meer dan genoeg candy heb :P
(eigenlijk moet ik niet zeuren met een 98% beldum, 98% slakoth, 96% bagon.... :+ )

Wanneer gaan trouwens die pixelgraphics weg? 1 april is nu toch wel al lang voorbij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
7 april

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:36
Van mij mogen die pixelgraphics anders wel blijven :P
of iig een toggleoptie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
Inderdaad 7 april: https://www.pokemon.com/us/pokemon-news/pokemon-go-receives-a-graphicalupgrade/
:N Waarom een grap waaraan veel mensen zich ergeren zo lang doorvoeren?

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Akaendra schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:56:
Van mij mogen die pixelgraphics anders wel blijven :P
of iig een toggleoptie worden.
Laat ze dan op zijn minst ook de shiny kleurenschema's er in verwerken. Ik vind het iig waardeloos en zoek me nu scheel om een team samen te stellen.

Voor Latias iig voorbereid en een party klaar gezet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:36
Autofan1985 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:20:
[...]

Laat ze dan op zijn minst ook de shiny kleurenschema's er in verwerken. Ik vind het iig waardeloos en zoek me nu scheel om een team samen te stellen.

Voor Latias iig voorbereid en een party klaar gezet. :+
Het zijn gewoon de sprites die ze in de games ook gebruiken, die hebben ook geen shiny variant en daar zul je dus ook moeten kijken naar hoe en wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Akaendra schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:23:
[...]

Het zijn gewoon de sprites die ze in de games ook gebruiken, die hebben ook geen shiny variant en daar zul je dus ook moeten kijken naar hoe en wat :)
Klopt, maar dat maakt het nog niet minder irritant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik heb er geen last van. Voor mij is het juist een beetje retro naar de GB(A)-games. Ik zou dus graag een toggle optie willen zien, want ik vind het wel leuk om het zo te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
demo31051987 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:03:
Ik heb er geen last van. Voor mij is het juist een beetje retro naar de GB(A)-games. Ik zou dus graag een toggle optie willen zien, want ik vind het wel leuk om het zo te houden.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit leuk en retro vinden. Voor mij is "retro" dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VC8CNiL.jpg

Wat waren we blij toen we eindelijk van die lelijke blokjes af waren :Y .

Ik vind het in PoGO vooral onhandig, zeker omdat we al gewend waren aan duidelijke afbeeldingen. Ik moet nu continu twee keer kijken wat ik in de nearby heb. Van mij mag 7 april niet vroeg genoeg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:49
Event was redelijk geslaagd voor mij;

- Eerste (en tweede) Wynaut;
- Eerste Azurill;
- Shiny Togepi;

Verder véél zooi, mn. veel Tyrogue of andere nutteloze babies. Ach... mag niet klagen want 2 nieuwe en 1 shiny voor de dex.

Lugia was ook leuk, maar géén shiny. Op één account heb ik er 18 gedaan en 16 gevangen, hoogste was 96%. Op het andere account heb ik er 16 gedaan, 10 gevangen, hoogste was 93% (wel 15 attack).

Shiny Murkrow ook niet gevonden, maar dat was maar één dag.

[ Voor 35% gewijzigd door Megalodon86 op 03-04-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Megalodon86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:35:
Shiny Murkrow ook niet gevonden, maar dat was maar één dag.
Wut serieus? Zit ik voor niks die kraaien te checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Heb je daar een bron voor inderdaad? Dan kan ik ze ook weer links laten liggen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Uit interesse: heb jij laatst een shadowban en rode waarschuwing ontvangen?
Ik zie namelijk dat jij die PoGo versie met IV check overlay gebruikt.

De PoGo/Silphroad Reddit sloeg een paar dagen terug helemaal op hol omdat er veel shadowbans + rode waarschuwingen zijn uitgedeeld.
Ik houd ook Reddit een beetje in de gaten en daar lijken dit soort gemodde/3rd party versies van PoGo (zoals ook in de red warning staat) veroorzaker daarvan te zijn. Naast (hopelijk) spoofers zijn er ook veel spelers getroffen die geen gebruik maken van GPS cheats en nu klagen dat ze wel een waarschuwing en shadowban aan hun broek hebben.
Het is nog steeds niet duidelijk wat de trigger was, die waarschuwing had het over "3rd party apps" en zo'n IV overlay op de PoGo app hoort daar ook bij. Naar verluid zouden iOS gebruikers harder zijn getroffen dan Android gebruikers.

Voorbeeldje: https://i.redd.it/79jomkuq5jp01.jpg uit https://www.reddit.com/r/...vent_cheated_or_anything/

En zijn er hier anderen die eenzelfde iets hebben meegemaakt?

[ Voor 3% gewijzigd door TheTinusNL op 03-04-2018 17:58 ]

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:50:
Heb je daar een bron voor inderdaad? Dan kan ik ze ook weer links laten liggen :P
Ik zag het ergens voorbij komen op Reddit... kan het helaas niet meer vinden.

Wat wel duidelijk was, was dat de catchrate van Mukrow tijdelijk hoger was, zoals ook te zien was aan de kleur van de cirkel.

Vangen werd makkelijker en vrijwel direct daarna werden ook shiny Mukrows gevangen.
Nu is de catchrate weer de oude, logisch gevolg is dat de shiny Mukrows dan ook weer verdwenen zijn... maar zoals gezegd geen bron van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
TheTinusNL schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:55:
[...]

Wat wel duidelijk was, was dat de catchrate van Mukrow tijdelijk hoger was, zoals ook te zien was aan de kleur van de cirkel.

Vangen werd makkelijker en vrijwel direct daarna werden ook shiny Mukrows gevangen.
Nu is de catchrate weer de oude, logisch gevolg is dat de shiny Mukrows dan ook weer verdwenen zijn... maar zoals gezegd geen bron van.
Dan is dat de eerste keer dat ze na de invoer van een shiny hem terug wegdoen. Lijkt me zinloos. Misschien is de kans wel terug verlaagd ofzo.
Tenzij het perrongeluk geactiveerd was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:42:
[...]

Dan is dat de eerste keer dat ze na de invoer van een shiny hem terug wegdoen. Lijkt me zinloos. Misschien is de kans wel terug verlaagd ofzo.
Tenzij het perrongeluk geactiveerd was :P
Per ongeluk op 1 April.
Tja het is Niantic dus je weet het maar nooit, maar dit lijkt toch wel bewust. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

TheTinusNL schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:51:
[...]

Uit interesse: heb jij laatst een shadowban en rode waarschuwing ontvangen?
Ik zie namelijk dat jij die PoGo versie met IV check overlay gebruikt.
Vorig jaar oktober een shadow ban gehad na gebruik van een IV checker die in moest loggen. Daarna overgestapt op deze. Nog nooit een rode waarschuwing gezien.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Huh, ik kreeg net bij het wandelen twee Magicarp candies tegelijk. De afstand was vol en er kwam rechtsboven het candy icoontje met een twee erbij. In mijn journal staat ook dat ik er twee kreeg.
Is er weer een event bezig?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vj5XiJ77BvFgLW9Pi7qPHiJS/medium.png

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Is volgens mij gewoon een kans die altijd aanwezig is dat jouw buddy een bonus candy vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

TheTinusNL schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:37:
Is volgens mij gewoon een kans die altijd aanwezig is dat jouw buddy een bonus candy vindt. :)
Is dat zo? Nooit eerder meegemaakt. Maar het viel me net op dat de ring om mijn buddy nog leeg was, terwijl ik sinds de 2 candy toch een paar honderd meter gelopen had om thuis te komen. Dus ik keek even in het buddy scherm, staat hij op -0.6/1km.
Het lijkt er op dat ik net "per ongeluk" 2 candy gekregen heb ipv 1 en hij m'n buddy daarom maar 1km in de min gezet heeft. Denk dat ik over 400meter weer op 0 sta en geen candy krijg :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is dat een synchronisatie bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:47:
[...]

Is dat zo? Nooit eerder meegemaakt. Maar het viel me net op dat de ring om mijn buddy nog leeg was, terwijl ik sinds de 2 candy toch een paar honderd meter gelopen had om thuis te komen. Dus ik keek even in het buddy scherm, staat hij op -0.6/1km.
Het lijkt er op dat ik net "per ongeluk" 2 candy gekregen heb ipv 1 en hij m'n buddy daarom maar 1km in de min gezet heeft. Denk dat ik over 400meter weer op 0 sta en geen candy krijg :P
Ah dat kan best. Nu ik het lees bedenk ik mij dat ik in de war was met het voeden van berries.
Dan is er de kans dat je bij het voeden 1 candy krijgt van de familie van de pokémon die je voert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apipa
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 12:04
Spike_wolf schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:47:
[...]

Ik had vanochtend precies hetzelfde met mijn magicarp. Hij stond ook dubbel in Special Research en journal. Hij stond ook even op -0.6/1km, maar na het opnieuw opstarten van de app stond hij weer op 0.

Mag van mij wel vaker gebeuren, ik kan wel wat Candy gebuiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Het wordt interessanter. Uit nieuwsgierigheid even de app op m'n iPad geopend. Daar staat hij op 0.4/1km op mijn iPhone nog steeds -0.6/1km.
Beiden hebben evenveel candy in de zak zitten.
Geen idee hoe en wat, maar ik ben wel benieuwd wat er over 600 meter gebeurt :P Zou er bijna even het blokje voor om lopen :P

[Edit]
pingpongblokje schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:01:
[...]

Ik had vanochtend precies hetzelfde met mijn magicarp. Hij stond ook dubbel in Special Research en journal. Hij stond ook even op -0.6/1km, maar na het opnieuw opstarten van de app stond hij weer op 0.

Mag van mij wel vaker gebeuren, ik kan wel wat Candy gebuiken :D
Ook niet onbelangrijk, in special research telde hij ook dubbel inderdaad :)

[ Voor 43% gewijzigd door Spike_wolf op 03-04-2018 21:03 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Autofan1985 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:20:
[...]

Ik wou ook wat ruimen in mijn Pika's om wat plek te maken maar je kunt geen verschil zien tussen de diverse beesten met hoedjes en de gewone. Compleet ondoenlijk nu om die op te ruimen. Moet ik dus mee wachten tot na 7 april. 8)7 Kort die 8-bits graphics is wel lollig maar na 48u had het van mij wel weer weg gemogen.

Wel blij dat die ongein van niet automatisch terugspringen naar rode ballen bij een volgend beest weer weg is. Dat vónd ik toch onhandig. Kostte juist een hoop extra handelingen als je toch eerst wou checken wat de kleur van het vangcirkeltje was met een rode bal om dan evt. toch weer te moeten overschakelen naar een blauwe. Was duidelijk niet goed over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:57:
[...]

Ik wou ook wat ruimen in mijn Pika's om wat plek te maken maar je kunt geen verschil zien tussen de diverse beesten met hoedjes en de gewone. Compleet ondoenlijk nu om die op te ruimen. Moet ik dus mee wachten tot na 7 april. 8)7 Kort die 8-bits graphics is wel lollig maar na 48u had het van mij wel weer weg gemogen.

Wel blij dat die ongein van niet automatisch terugspringen naar rode ballen bij een volgend beest weer weg is. Dat vónd ik toch onhandig. Kostte juist een hoop extra handelingen als je toch eerst wou checken wat de kleur van het vangcirkeltje was met een rode bal om dan evt. toch weer te moeten overschakelen naar een blauwe. Was duidelijk niet goed over nagedacht.
Ik vond het in sommige gevallen wel handig. Zeker bij het Bulbasaur event liet ik hem constant op ultra staan en pinap berry's :)
Juist dit zou een toggle optie moeten worden _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hassiebassie schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:20:
[...]

Ik vond het in sommige gevallen wel handig. Zeker bij het Bulbasaur event liet ik hem constant op ultra staan en pinap berry's :)
Juist dit zou een toggle optie moeten worden _/-\o_
O tuurlijk. Ik ben ook een groot voorstander van een véél uitgebreidere settingspagina waar je het spel aan je voorkeuren kunt aanpassen. Nu alleen Niantic nog zover krijgen dat ze dat inzien. :/

Misschien bij versie 4.0 of zoiets dat ze zover zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Hassiebassie schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:40:
[...]

Wut serieus? Zit ik voor niks die kraaien te checken :P
Spike_wolf schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:50:
Nope, maar de cirkel is weer rood ipv groen, ook spawnt hij minder. Dus de kans op een shiny was in ieder geval maar 1 dag hoog. Of hij helemaal weg is weet ik niet, zou de eerste keer zijn... of het moet een 1-april exclusive zijn...?
TheTinusNL schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:55:
[...]

Precies ja. Hoeft niet persé weg te zijn... maar wel (hele) kleine kans nu.
Spike_wolf schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:24:
Huh, ik kreeg net bij het wandelen twee Magicarp candies tegelijk. De afstand was vol en er kwam rechtsboven het candy icoontje met een twee erbij. In mijn journal staat ook dat ik er twee kreeg.
Is er weer een event bezig?

[afbeelding]
Geen event... soms... net als een candy bij voeren van pokémon op een gym... kwestie van geluk hebben. Ik kreeg vrij recent 2 candies bij mn Absol als buddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
CAP-Team schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:09:
[...]

Vorig jaar oktober een shadow ban gehad na gebruik van een IV checker die in moest loggen. Daarna overgestapt op deze. Nog nooit een rode waarschuwing gezien.
Een shadownban kan toch niet bij een app die alleen naar je scherm kijkt?

Ik heb er ooit ook een gehad bij een tool waarmee je inlogd

Trouwens als je 10 raids moet doet voor Mew, kan je gewoon 10 keer een raid in gaan en daarna er weer uit.

Heb je het in iets meer dan 1200 seconde geregeld :)

[ Voor 16% gewijzigd door C_V_S op 04-04-2018 07:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Megalodon86 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:49:
Precies ja. Hoeft niet persé weg te zijn... maar wel (hele) kleine kans nu.
M'n broer heeft gisteravond nog een shiny Murkrow gevangen, gewoon blijven checken dus! :p

[ Voor 51% gewijzigd door schaapiej op 04-04-2018 07:16 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Speel sinds 2 weken weer veel, maandag mijn 1e Lugia gevangen, ben blij dat ik mijn wijk nog een actieve raid groep is.

En met die nieuwe opdrachten is het ook weer leuk, komende week hopelijk level 33 aantikken, nog 80.000 punten te gaan.

Gister de nieuwe Legendery raid 1x kunnen spelen, helaas niet gevangen, waren 14 man actief :)

Straks als het goed weer is lekker met de fiets er op uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 04-04-2018 07:18 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op woensdag 4 april 2018 @ 07:01:
[...]
Trouwens als je 10 raids moet doet voor Mew, kan je gewoon 10 keer een raid in gaan en daarna er weer uit.

Hoe doe je dat dan?
Wachten tot de Raid begint en dan quit? En weer dezelfde Raid opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:56:
[...]

Hoe doe je dat dan?
Je moet eerst in de lobby gaan, dat duurt 120 secondes. Daarna ga je 'vechten', maar ga je uit het gevecht, maar blijf je in de lobby. Als de tijd om is, heb je verloren. Maar je hebt dan wel 'battle in a raid' gedaan. Dus kan je een nieuwe lobby maken en hetzelfde truukje nog een keer doen. In je eentje lukt dat alleen niet 10 keer voor één raid (ivm 45 min per raid). Met z'n 2en is het wel te doen.

Ik zou aanraden; die het gewoon 5 keer in een L1 of L2 raid, en doe het nog 5 keer in een tweede L1 of L2 raid. Minder saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:56:
[...]

Hoe doe je dat dan?
Je moet eerst in de lobby gaan, dat duurt 120 secondes. Daarna ga je 'vechten', maar ga je uit het gevecht, maar blijf je in de lobby. Als de tijd om is, heb je verloren. Maar je hebt dan wel 'battle in a raid' gedaan. Dus kan je een nieuwe lobby maken en hetzelfde truukje nog een keer doen. In je eentje lukt dat alleen niet 10 keer voor één raid (ivm 45 min per raid). Met z'n 2en is het wel te doen.
xienator schreef op woensdag 4 april 2018 @ 07:01:

Als je uit de lobby gaat registreert hij het volgens mij niet als 'battle in a raid'. Wat ik begreep van andere spelers, ik heb het zelf nog niet geprobeerd, ben nog op zoek naar Ditto.....

Ik zou aanraden; die het gewoon 5 keer in een L1 of L2 raid, en doe het nog 5 keer in een tweede L1 of L2 raid. Minder saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:57:
[...]

Wel grappig hoe je dit verschillend kan ervaren. Ik vond het juist wel heel handig, ik moet nu weer telkens meerdere handelingen verrichten om de juiste bal te selecteren. Ik gebruik altijd de Great Ball's om handmatig te vangen. En de rode ballen voor de Plus. bij een lastige (komt 1x per 10 voor) pak ik dan wel een Ultra. Nu dus telkens die Great's weer selecteren....

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:03:
[...]

Volgens mij kan je hem gewoon twee keer quiten en dan weer opnieuw beginnen. Dan red je het wel binnen die die 45 minuten hoor

Straks eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gewoon echt 10 raids doen, geen zin om 3 kwartier bij een gym te gaan staan, maar voor ik zover ben, eerst nog 8 ghost pokemon vangen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42
Ik word helemaal knetter van de missie make 10 great throws.
Alles wat ik vang is NICE of beter, dit wordt niet geteld als great. Denk dat ik al 50 beesten gevangen maar er geen een met great heb.
Kan ook nergens op internet vinden hoe of wat.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:06:
Ik ga gewoon echt 10 raids doen, geen zin om 3 kwartier bij een gym te gaan staan, maar voor ik zover ben, eerst nog 8 ghost pokemon vangen... :/
Ghosts raids doen :) Kun je alvast warm draaien.

Ik moet nog lopen met mijn buddy voor ik verder mag.
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:11:
Ik word helemaal knetter van de missie make 10 great throws.
Alles wat ik vang is NICE of beter, dit wordt niet geteld als great. Denk dat ik al 50 beesten gevangen maar er geen een met great heb.
Kan ook nergens op internet vinden hoe of wat.
Great is wachten tot de cirkel op de helft is en dan erin gooien.

Met 3 great, curved trows in a row heb ik wat rare candy verdiend. Vind ik 1 van de meest lonende field research opdrachten die ik tot nu toe gehad heb.

[ Voor 44% gewijzigd door A-Jay op 04-04-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:06:
Helemaal mee eens. Het is ook eigenlijk een dirty hack die tegen het idee van de quest en daardoor tegen mijn principes in gaat. En ik verwacht ook dat het helemaal de bedoeling niet is en Niantic dit gat nog wel gaat dichten.
Mijn eerste snorunt heb ik inmiddels al gedaan.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Quincy5 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:27:
[...]

Helemaal mee eens. Het is ook eigenlijk een dirty hack die tegen het idee van de quest en daardoor tegen mijn principes in gaat. En ik verwacht ook dat het helemaal de bedoeling niet is en Niantic dit gat nog wel gaat dichten.
Mijn eerste snorunt heb ik inmiddels al gedaan.
Hack? Het is gewoon een bug hoor.

Zo ver ik weet moet je gewoon wachten tot de raid begint dan twee keer "Quit" en dan weer aftellen van 120 naar 0.

Dan zou het je een minuut of 25 maximaal kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

xienator schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:51:
[...]

Zo ver ik weet moet je gewoon wachten tot de raid begint dan twee keer "Quit" en dan weer aftellen van 120 naar 0.

Nee, werkt alleen maar zodra de raid daadwerkelijk is afgelopen. Niet als je quit.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:51:
[...]

Heb dat geprobeerd, maar je moet echt de raid uitzitten voor hij hem telt. Maar met 2 raids ben je er dan wel. Zelf heb ik deze truc toegepast vanwege het feit dat m'n maat geen Ghost pokemon ziet dankzij een Shadowban. Zodoende hebben we 10 Ghost raids gedaan voor die quest en hadden we geen trek om nogmaals 10 raids te doen. :) Uiteindelijk zondag die Mew gevangen doordat we zaterdag net niet alle raids rond kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Het is dus 10x (2 minuten in de lobby + minimaal 3 minuten die het 'gevecht' duurt, afhankelijk van het level van de raid). Met wat tijd ertussen kun je dit maximaal 8 keer binnen de 45 minuten van de raid doen.
Er is ook een snellere methode als je hulp hebt van een tweede persoon/account die alvast een nieuwe lobby aanmaakt terwijl je aan het 'vechten' bent.

Maar het blijft een bug en ik blijf erop tegen deze te misbruiken.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
JamesB009 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:58:
[...]

Nee, werkt alleen maar zodra de raid daadwerkelijk is afgelopen. Niet als je quit.
Dan vecht ik liever in de raid iemand uit de app groep beweerde namelijk iets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk verhaal die Raid trick, maar ik ga er gewoon 10 doen.
Dan maar iets later Mew. Een andere Mythical Discovery is er voorlopig toch nog niet.

Eerst die verrekte Ditto nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
10 raids is ook zo gedaan.. als je alleen gratis pasjes wilt gebruiken ook maar 8-10 dagen

Heb dat truukje wel gedaan met die 2 raids quest, omdat ik toch meer tijd wou om ditto en ghost te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:50
Hier ook bij de quest om Ditto te vangen. Echt hinderlijk aangezien het gewoon rng is.
Wellicht helpt dit nog voor degene die het niet weten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KeCTCwBbh8L2kZVDnH2rgFhx/full.jpg

De Field Research Breaktrough heeft wel een erg mooie Pokemon encounter:
spoiler:
Moltres!

Weet niet of iedereen dat al wil weten dus daarom maar even in spoiler tags.

[ Voor 20% gewijzigd door Royy90 op 04-04-2018 13:14 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Royy90 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:13:
De Field Research Breaktrough heeft wel een erg mooie Pokemon encounter:
spoiler:
Moltres!

Weet niet of iedereen dat al wil weten dus daarom maar even in spoiler tags.
Was bekend dat het een mogelijkheid was ja... maar het lijkt erop dat deze voor iedereen geldt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Zat ook in promo filmpje dat je die Pokémon zou kunnen krijge n na 7 stamps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ah oke. Nou in elk geval is dit erg goed om legendaries te bemachtigen, vooral voor rurals. Ik ben er in elk geval blij mee! Zo kan ik ook de legendaries krijgen en verder gaan met de dex.

Prima update zo met die research!

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Zolang ze voor die legendary encounters maar niet alles op 100% catchrate gaan doen. Laat ze maar lekker wegrennen.. en bied ze dan een cursus 'omgaan met teleurstellingen' aan. En vervolgens gaat die cursus niet door! :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
100% hoeft ook niet perse, maar iets makkelijker dan uit raids zou wel fijn zijn. Ze zijn ook level 15 dus sowieso al iets makkelijker te vangen. Gouden berry en ultra bal erop curven zou genoeg moeten zijn.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Legendary uit Quests zij dus lvl 15, dat is best wel ruk.
Mocht daar een goede uit komen kan je er flink candy en stardust in pompen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2018 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:30:
Die Legendary uit Quests zij dus lvl 15, dat is best wel ruk.
Mocht daar een goede uit komen kan je er flink candy en stardust in pompen.
20 (rare) candy en 21400 stardust, om hem op 20 te krijgen. Het level waarop hij te vangen was in raids, toen waren er nog geen weatherboosted raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
zo, Ditto is binnen. Iemand in onze lokale app-groep had er net 1 gevangen en gemeld, dus snel erheen en gelukkig zat ie er nog. Eerste keer dat ik een golden berry + ultra ball op een Rattata heb gesmeten haha. Maar hij is binnen, nu nog paar ghosts, raids en battles doen en dan is Mew hopelijk snel binnen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ik ben inmiddels ook gearriveerd bij het moeten vangen van een Ditto. Dat wordt heel wat nutteloze Pokémon vangen... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 16:51:
[...]

20 (rare) candy en 21400 stardust, om hem op 20 te krijgen. Het level waarop hij te vangen was in raids, toen waren er nog geen weatherboosted raids.
Valt eigenlijk ook wel mee. :)

Vandaag 2x Latias gedaan, 2 gevangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2018 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Le Enfant! schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:53:
Ik ben inmiddels ook gearriveerd bij het moeten vangen van een Ditto. Dat wordt heel wat nutteloze Pokémon vangen... -O-
Die ditto is het probleem niet, daar kom ik er per week een stuk of 5 van tegen. Ik zit meer met die 10 ghost pokemon. Ik geloof dat ik er de afgelopen 3 maanden niet eens 10 gezien heb :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Spike_wolf schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:58:
[...]

Die ditto is het probleem niet, daar kom ik er per week een stuk of 5 van tegen. Ik zit meer met die 10 ghost pokemon. Ik geloof dat ik er de afgelopen 3 maanden niet eens 10 gezien heb :X
's Avonds en 's morgens wil ik nog best wel eens een Shuppet tegenkomen.

Als je echt radeloos bent, kun je een Duskull of Shuppet L1 raid doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Spike_wolf schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:58:
[...]

Na 22 uur spawnen die wel relatief veel hoor. Zit nu op 4/10 na 1 avondjes enkel vanuit huis, ga zo nog even proberen de rest te fixen buiten en dan op naar Discovery 6/8.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gister gelukkig nog aan een raid mee kunnen doen voor Tyranitar, laatste keer dat ik die raid had geprobeerd was in november.

Iemand van de groep heeft hem voor mij gevangen, schijnt nogal lastig te zijn.

Daarna nog een Latias raid gedaan met 2 telefoons, op beide helaas niet kunnen vangen.

Nu 3x geprobeerd 0 keer gevangen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:57
Mew binnen :)
Latias 2/2 tot nu toe, valt me mee.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Net de Field research afgerond, krijg ik een 80% 11-13-12. RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Megalodon86 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 23:12:
[...]

's Avonds en 's morgens wil ik nog best wel eens een Shuppet tegenkomen.

Als je echt radeloos bent, kun je een Duskull of Shuppet L1 raid doen.
Raids waren het plan inderdaad, in het wild zie ik ze echt bijna nooit hier.
Royy90 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 23:14:
[...]

Na 22 uur spawnen die wel relatief veel hoor. Zit nu op 4/10 na 1 avondjes enkel vanuit huis, ga zo nog even proberen de rest te fixen buiten en dan op naar Discovery 6/8.
Zal 's avonds eens wat meer opletten, maar ik kan me niet herinneren ghost pokemon in het wil gezien te hebben. Nja, er moet een uitdaging blijven natuurlijk :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost pokemon komen meestal na 23:00 beetje afhankelijk van het weer. Die heb ik al bijna bij elkaar zonder mijn huis uit te gaan.
Maar die fucking Ditto gaat lastig worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zijn er eigenlijk nog websites actief waar je live pokemons kan zien op een kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:12:
Zijn er eigenlijk nog websites actief waar je live pokemons kan zien op een kaart?
Nee nadat de oude API offline is gegaan werkt niks meer.

Prima wat mij betreft alleen dat je raids nu niet meer kan zien is wel irritant! Maakt het afspreken toch lastiger

Gisteren 1 keer Latios gedaan en helaas niet gevangen. Hij is toch niet zo nuttig volgens mij dus als ik hem heb is het al prima.

Voor Mew ga ik het rustig aan doen. Hij loopt niet weg denk ik maar :)

Nog 1 miljoen tot level 40 (ook dat loopt niet weg :)) en 51 gouden gyms en nog 9 te gaan waarbij ik met alle ongeveer op de helft ben.

Nog 12 rare candy en dan is mijn Mewto IV90 op zijn max CP

Denk dat ik daarna maar voor een Kyogre ga. Alhoewel ik geen hele goede IV daarvan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 08:03:
Net de Field research afgerond, krijg ik een 80% 11-13-12. RIP.
Lekker hoor... die van mij was 10-11-12....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
Vanochtend tijdens het ontbijt zowaar m'n Ditto gevangen. :D Was onverwacht maar erg welkom.
En op de fiets onderweg naar het station een Shuppet en Ghastly gespot en gevangen. Nog 8 Ghost Pokémon te gaan.

Oh, ik vond de Field quest om 7 Super-effective Charged attacks in een Gym battle te doen ook wel aardig. Toch weer een Rare Candy erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 13:31
Haay schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:37:

Oh, ik vond de Field quest om 7 Super-effective Charged attacks in een Gym battle te doen ook wel aardig. Toch weer een Rare Candy erbij. :)
Is een leuke quest idd. Het mooie is dat de attacks van je mede aanvallers ook tellen. Ik had hem snel binnen dankzij andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Haay schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:37:

Die draaide ik vanmorgen ook bij. Meteen even gegoogled, maar het is niet gegarandeerd een Rare Candy zag ik. 't Kan ook een Magmar encounter zijn...En dat zal bij mij wel, want er staat al dat 'encounter' icoontje als beloning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Megalodon86 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:09:
[...]

Die draaide ik vanmorgen ook bij. Meteen even gegoogled, maar het is niet gegarandeerd een Rare Candy zag ik. 't Kan ook een Magmar encounter zijn...En dat zal bij mij wel, want er staat al dat 'encounter' icoontje als beloning.
Ik hoorde dat elke stop per dag/24 uur (?) dezelfde quest uitgeeft maar met een variabele reward. Dan zou je dus de quest met ongewenste reward kunnen weggooien en dezelfde stop opnieuw kunnen spinnen tot je wel de Rare Candy-reward krijgt. Heb 't zelf nog niet uitgeprobeerd... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apipa
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 12:04
Megalodon86 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:09:
[...]

Ik kreeg 2 keer een Elactabuz bij deze quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net een Incense aangezet, kwam maar weinig Pokemon op af.
Bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Mars18 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:35:
Bij jullie ook?
Je krijgt 1 pokemon per 200 meter afgelegd, met een maximum van 1 per minuut. Maar als je op dezelfde locatie blijft krijg je er 1 per 5 min.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij jullie ook?
Was je op dezelfde plek of liep je rond?

Schijnt best veel uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:58:
[...]

Was je op dezelfde plek of liep je rond?

Schijnt best veel uit te maken.
Lopend, maar echt bar weinig.

Wel eindelijk net level 33 geworden #grindisreal
In november was ik 31 geworden

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 05-04-2018 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:59:
[...]

https://www.nwtv.nl/149968/alles-de-pokemon-go-incense/

Staat een stukje over de werking van incense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Mars18 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:59:
[...]

De meeste zullen dit nog geen grind noemen haha, die doen dat in 2 weken, de diehards in 2 dagen.

Mijn 2de accountje, waarop m'n zoontje ook speelt, is al level 31... En dat is grotendeels meedoen met raids, en nu dan ook quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja door Legendary raids is levelen wel echt een heeel stuk makkelijker geworden. De echte grind voelde voor mij pas vanaf 35 :P ben nu net over de 10 miljoen xp totaal (Level 37.3 ofzo) dus ik ben op de helft naar level 40 nu haha

Opzich maakt het me niet heel veel meer uit though hoe snel het levelen nu gaat. Ben wel natuurlijk evolves aan het op sparen voor wanneer dubbel XP event weer terug komt en heb nog genoeg lucky eggs maar level 40 duurt nog wel tot December ofzo denk ik :P afhankelijk van of ik dan nog wel zo veel speel. Misschien ga ik harry potter wel geweldig vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:57
12 Pokeballs, 5 Greatball, en 5 Ultra's ... Uiteindelijk op laatste Ultra Moltres binnen...

Kun je nu verder met Field Research richting nieuwe BreakTrough?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
william89 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:33:
12 Pokeballs, 5 Greatball, en 5 Ultra's ... Uiteindelijk op laatste Ultra Moltres binnen...
Moltres en de andere quest reward pokies hebben een 0% flee rate dus zelfs als je alleen maar rode ballen rechtuit gooit ga je ze uiteindelijk vangen. Pinappen dus :Y !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
sixtiek schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:06:
[...]

Moltres en de andere quest reward pokies hebben een 0% flee rate dus zelfs als je alleen maar rode ballen rechtuit gooit ga je ze uiteindelijk vangen. Pinappen dus :Y !
Kan het je alsnog 40 pinabs kosten haha... ik begon dus meteen met ultra's. Eerste bal meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:57
sixtiek schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:06:
[...]

Nou het was dus met mijn laatste ultra ball... Ik was vooral bang dat ik zonder balls zou komen te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

william89 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:14:
[...]

Nou het was dus met mijn laatste ultra ball... Ik was vooral bang dat ik zonder balls zou komen te zitten...
ooh shit XD gelukkig dan haha.. ik zou toch echt zorgen voor wat meer ballen volgende keer dat je zo'n quest complete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Bij jullie ook?
https://www.reddit.com/r/...incensed_pokemon_is_gone/

Pagina: 1 ... 86 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.