[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Megalodon86 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:35:
RNG hè... 'normaal' vang ik die shinies binnen de kortste keren, maar met Lugia zit het niet mee. 0 uit 11 momenteel.
42 gedaan(deze ronde) 60 totaal 0 shiny. FML

Ok wel een 100IV, 100IV weatherboost en een 98 en 96 gevangen ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door wimpie007 op 28-03-2018 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:22:
[...]

Tnx, ga het eens doornemen. Iig het eerste wat ik daar lees:

[...]

Hooguit is hij nuttig voor mensen zonder Zapdos en Raikou, maar doordat ik deze al L40 heb gebruik ik eigenlijk Jolteon al steeds minder vaak. Maar misschien staat er verder in dat topic nog waar hij wel nuttig kan zijn.
Dat is toch ook precies van ik melde, de 3e Electric Pokemon, na Raikou en Zapdos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:30:
[...]

Dat is toch ook precies van ik melde, de 3e Electric Pokemon, na Raikou en Zapdos :)
En zelfs voor Jolteon is hij geen bedreiging. Ze hebben dezelfde stats qua totaal, maar het voordeel is voor Jolteon vanwege zijn attack. En zelfs al zou Ampharos nipt beter worden: is hij het dan waard om dust in te steken t.o.v. mijn 96% Jolteon die al op L40 zit? Dat was meer mijn vraag. En dat waag ik nog te betwijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30
Voor wat betreft gymdefenders, de logische keuzes zijn natuurlijk;

Blissey;
Chansey;
Snorlax.

Maar dan is er nog plek voor 3 meer. Ik denk dat de voorkeur gaat naar Pokémon die hard uithalen naar de typische gym-attackers; Mewtwo en Machamp.

Wat zijn jullie theoriën en/of tactieken?

Ik zie dat veel mensen gewoon wat leuks erin zetten als deze 3 er al in staan. Of gewoon puur op hoge CP selecteren. Of een Pokémon waarvan ze hopen nog wat candy te krijgen door besjes voeren.

Maar wat zou nou de ultieme 6 zijn?

Ik het zelf de volgende in de shortlist gezet (dus met de bovengenoemde 3);

Hariyama, Dragonite, Wigglytuff, Gardevoir, Slaking, of Skarmory.

Die laatste zie je vrijwel nooit, terwijl die toch een flinke lijst resistances heeft. En z'n enige weaknesses Electric en Fire zijn misschien niet zo moeilijk te bemachtigen (Raikou en Entei bijv.), maar die zitten volgens mij niet vaak in het gym-attacker team. En met de nieuwe Sky Attack doet die ook nog aardig damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Zo vanavond kreeg ik weer een magby uit een ei. Zag net pas dat het een shiny was :)

Dat maakt het dan weer leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:00:

Blissey;
Chansey;
Snorlax.

Maar dan is er nog plek voor 3 meer. Ik denk dat de voorkeur gaat naar Pokémon die hard uithalen naar de typische gym-attackers; Mewtwo en Machamp.

Ik zie dat veel mensen gewoon wat leuks erin zetten als deze 3 er al in staan. Of gewoon puur op hoge CP selecteren. Of een Pokémon waarvan ze hopen nog wat candy te krijgen door besjes voeren.

Die laatste zie je vrijwel nooit, terwijl die toch een flinke lijst resistances heeft. En z'n enige weaknesses Electric en Fire zijn misschien niet zo moeilijk te bemachtigen (Raikou en Entei bijv.), maar die zitten volgens mij niet vaak in het gym-attacker team. En met de nieuwe Sky Attack doet die ook nog aardig damage.
Umbreon zou ook een goede optie zijn. Goede moveset tegen Mewtwo, dikke defense. Gardevoir met Shadow Ball is ook nog een optie: resistant tegen beide en super effective tegen beide met iig 1 van zijn moves. Alleen zijn defense laat te wensen over. Overigens bestaat mijn gym-attack team uit Mewtwo, Tyranitar, Machamp, Raikou, Articuno en Kyogre. Denk dat ik dan aardig voorbereid ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:59:
[...]

Umbreon zou ook een goede optie zijn. Goede moveset tegen Mewtwo, dikke defense. Gardevoir met Shadow Ball is ook nog een optie: resistant tegen beide en super effective tegen beide met iig 1 van zijn moves. Alleen zijn defense laat te wensen over. Overigens bestaat mijn gym-attack team uit Mewtwo, Tyranitar, Machamp, Raikou, Articuno en Kyogre. Denk dat ik dan aardig voorbereid ben. :)
Ja... uiteraard gaat een gym gewoon neer als iemand hem wil hebben, maar soms wil je het zo moeilijk/langdurig mogelijk maken. Voordeel van bijv. Chansey is dat die na uren (zonder voeren) nog steeds 3 keer verslagen moet worden. Dat schrikt veel spelers toch af; "loop wel door naar de volgende".

Umbreon is een goede inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 13:31
Megalodon86 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:00:

Blissey;
Chansey;
Snorlax.

Ik heb zelf het idee dat het allemaal vrij weinig uitmaakt en hoge CP's de aanvaller nog het meeste afschrikt. Een gym overnemen is nu niet bepaald echt moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:10

PB-powell

Mr. Laziness

mennoo schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:45:
[...]

Ik heb zelf het idee dat het allemaal vrij weinig uitmaakt en hoge CP's de aanvaller nog het meeste afschrikt. Een gym overnemen is nu niet bepaald echt moeilijk..
Wat mij het meest afschrikt is of een ik pokemon met 1 keer eruit heb, of 3 keer tegen moet vechten.
Welke het precies is maakt mij dan niet zoveel uit. Alles gaat vanzelf wel neer (mits er niet van afstand gouden besjes worden gevoerd)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:13

Meneer iCy

swarma

mennoo schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:45:
[...]

Een volle blissey heb ik met mijn level 35 ook niet echt zin in. Onder de level 30 is die wel verrekte lastig om je uppie er uit te werken.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
icy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:20:
[...]

Een volle blissey heb ik met mijn level 35 ook niet echt zin in. Onder de level 30 is die wel verrekte lastig om je uppie er uit te werken.
Dat verschilt wel per speler idd. Ik kom gewoon met een allround gym-attack team aan met 6 sterke L40-pokies. Dan zal het me aan mijn billen oxideren wat er in die gym staat en hoeveel er gevoerd wordt (toch altijd potions over). Als ik die gym leeg wil, gaat hij leeg. Punt. :) Maar kan me voorstellen dat als je een lager level bent en/of krap in revives en potions zit, je eerder geneigd bent om verder te lopen als er hoge defenders in zitten zoals Snorlax, Blissey en Slaking. Een Umbreon zal men door het lage CP niet zo snel van schrikken verwacht ik, ondanks dat het een van de betere gym defenders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Autofan1985 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:26:
[...]

Dat verschilt wel per speler idd. Ik kom gewoon met een allround gym-attack team aan met 6 sterke L40-pokies. Dan zal het me aan mijn billen oxideren wat er in die gym staat en hoeveel er gevoerd wordt (toch altijd potions over). Als ik die gym leeg wil, gaat hij leeg. Punt. :) Maar kan me voorstellen dat als je een lager level bent en/of krap in revives en potions zit, je eerder geneigd bent om verder te lopen als er hoge defenders in zitten zoals Snorlax, Blissey en Slaking. Een Umbreon zal men door het lage CP niet zo snel van schrikken verwacht ik, ondanks dat het een van de betere gym defenders is.
Ik heb onze level 40 van het dorp een keer 2,5 uur bij een gym laten staan met zijn 2 accounts. (level 40 en toen was zijn 2e account level 29). Blissey is gewoon kneiterirritant met zijn hoge health / defence. Mijn Aggron heeft er geen moeite mee als ik een potion of revive te kort heb.

Was een nieuwe gym en ik stond er in met mijn vriend. Wou niet uit de gym en was lekker mijn golden berries 1 voor 1 aan het opmaken. :-) :-)

Na 2,5 uur had ik zelf geen zin meer om berry's te geven. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 29-03-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Haha, dan doet die L40 toch iets verkeerd @icy . :+ Heb regelmatig te maken gehad met fanatieke voerders, maar dat is alleen lastig als ik maar 1 telefoon bij me heb. Zodra ik een tweede telefoon bij me heb win ik altijd wel van die voerders. Ook met Blisseys erin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Autofan1985 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:42:
Haha, dan doet die L40 toch iets verkeerd @icy . :+ Heb regelmatig te maken gehad met fanatieke voerders, maar dat is alleen lastig als ik maar 1 telefoon bij me heb. Zodra ik een tweede telefoon bij me heb win ik altijd wel van die voerders. Ook met Blisseys erin. :)
Das wel een voordeel wat veel mensen hebben, meerdere accounts of gelijk het hele gezin er in.

Ik moet het helaas altijd maar doen met mijn ene blauwe account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:44:
[...]

Das wel een voordeel wat veel mensen hebben, meerdere accounts of gelijk het hele gezin er in.

Ik moet het helaas altijd maar doen met mijn ene blauwe account.
Dat zeker, maar ik loop 9 van de 10 keer buiten met een maat van me. En dan gaat die gym sowieso neer, want dan mogen ze voeren tegen 2 ruim L40-accounts met meerdere trucjes om de voerder te slim af te zijn. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:57
Yes en daar is de update! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 13:31
PB-powell schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:02:
[...]

Wat mij het meest afschrikt is of een ik pokemon met 1 keer eruit heb, of 3 keer tegen moet vechten.
Welke het precies is maakt mij dan niet zoveel uit. Alles gaat vanzelf wel neer (mits er niet van afstand gouden besjes worden gevoerd)
Van de week had ik een Pidgy van 10CP, daar moest ik ook 3x tegen 'vechten' 8)7 8)7 ,dat ging echt nergens over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:45:
[...]

Dat zeker, maar ik loop 9 van de 10 keer buiten met een maat van me. En dan gaat die gym sowieso neer, want dan mogen ze voeren tegen 2 ruim L40-accounts met meerdere trucjes om de voerder te slim af te zijn. :p
Haha ja ik ken ook wat trucjes maar gyms gaan bij mij meestal neer op tijdstippen dat ik geen last van voerders heb.

Heb er nog nog maar 13 goud en heb er al 48 en dan vind ik het mooi en sloop ik enkel gyms als ze nog zo goed als leeg zijn.

Zaterdag eerst Mewto hopelijk vangen en met 200+ rare candy uppen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

mennoo schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:18:
[...]

Van de week had ik een Pidgy van 10CP, daar moest ik ook 3x tegen 'vechten' 8)7 8)7 ,dat ging echt nergens over :D
Dat kost bijna meer tijd dan een blissey die al leeg is qua motivatie :X
En je krijgt er ook nog geen eens punten voor, dus voor een gym die nog niet goud is is het dubbel crap zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
mennoo schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:18:
[...]

Daar kan ik me ook zo aan ergeren. Eigenlijk zou CP ook (meer) invloed moeten hebben op hoe vaak je moet aanvallen; volgens mij telt nu alleen de motivatie (voor hoeveel procent het hartje gevuld is).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Autofan1985 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:42:
Hij ging de hele reeks af ipv eerst elke kee die blissey neer te knallen van mij. Dan was gewoon het wachten tot die 2x neer was en dan weer voeren. Dan red je het wel met de voertax van 10 per halfuur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:58:
[...]

Hij ging de hele reeks af ipv eerst elke kee die blissey neer te knallen van mij. Dan was gewoon het wachten tot die 2x neer was en dan weer voeren. Dan red je het wel met de voertax van 10 per halfuur :9
Dat is best dom. 8)7
Ik sloop altijd de 1e dan de 2e etc. Voordat mensen in de gaten hebben dat ze aangevallen worden zijn ze er al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:01:
[...]

Dat is best dom. 8)7
Ik sloop altijd de 1e dan de 2e etc. Voordat mensen in de gaten hebben dat ze aangevallen worden zijn ze er al uit.
Dan lukt het met 2 accounts en inmiddels de andere instinct members wakker geschopt te hebben wel aardig lang om hem bezig te houden :+

Meer eerlijk is eerlijk, hij is wel volhardend geweest. Ik had het niet gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:01:
[...]

Dat is best dom. 8)7
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat zijn intentie is geweest. Ik ben eigenlijk alleen nog maar bezig om gyms op goud te krijgen. Als er dan tegenstanders zijn die allemaal berry's gaan voeren, juist mooi, krijg ik er in hoog tempo gym punten bij. Ik denk uiteindelijk zo'n 1500 per uur. Dat is veel meer dan ik zou krijgen met het alleen in de gym staan, dat is 600 per uur, en ook meer dan wanneer ik ga raiden, dan maximaal gemiddeld 330 per uur (uitgaande van één raid om de 3 uur). Het kost je alleen wat meer resources, maar die zijn juist weer gratis als je maar genoeg stops en gyms draait (kijk daar komen die vele gouden gyms weer van pas :) ). Terwijl die gouden berry's juist wat kostbaarder zijn.

Als ik de gym juist zo snel mogelijk wil veroveren, dan eerst 1 rondje alles (bij volledig gemotiveerde gyms), en dan 1 voor 1.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gouden gyms doen mij persoonlijk weinig. Eigelijk alleen de gyms waar ik dagelijks langsloop heb ik goud omdat ik daar ook werkelijk wat aan heb. Verder is het alleen maar een wedstrijdje ver pissen.
Neem alleen gyms over voor de muntjes en daar wil ik zo min mogelijk tijd aan besteden.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Gouden gyms waar je nooit komt zijn niet erg boeiend nee... maar om je vaste rondje de gyms goud te hebben is goud waard (badum-tsss). Zeker als ze ook nog eens je team kleur hebben, draai je heel veel (max) revives en andere mooie items bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:04:
Gouden gyms doen mij persoonlijk weinig. Eigelijk alleen de gyms waar ik dagelijks langsloop heb ik goud omdat ik daar ook werkelijk wat aan heb. Verder is het alleen maar een wedstrijdje ver pissen.
Neem alleen gyms over voor de muntjes en daar wil ik zo min mogelijk tijd aan besteden.
Zo kan je het zien. Voor mij was het simpelweg een extra uitdaging in een spel welke ik al zo goed als uitgespeeld had zeg maar: L40 bereikt, alle medals goud op de 2 raid-medals en Unown na (waar blijven die Y en Z? :( ), Pokedex compleet. Ik zocht een nieuwe uitdaging en dat werd heel het dorp goud maken. 52 gyms bij elkaar. Je moet immers ergens de motivatie vandaan halen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:21:
k zocht een nieuwe uitdaging en dat werd heel het dorp goud maken. 52 gyms bij elkaar.
Ik had het hele dorp al vrij snel goud. 2 gyms :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Autofan1985 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:21:
[...]

Zo kan je het zien. Voor mij was het simpelweg een extra uitdaging in een spel welke ik al zo goed als uitgespeeld had zeg maar: L40 bereikt, alle medals goud op de 2 raid-medals en Unown na (waar blijven die Y en Z? :( ), Pokedex compleet. Ik zocht een nieuwe uitdaging en dat werd heel het dorp goud maken. 52 gyms bij elkaar. Je moet immers ergens de motivatie vandaan halen. :)
Precies, daar ligt voor mij ook nog de enigste uitdaging, ik moet dan nog wel wat meer verschillende unown's zien te vinden. Maar ik zit op 114 gouden gyms, bijna op de helft van mijn stad (266).

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
sankao schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:24:
[...]

Precies, daar ligt voor mij ook nog de enigste uitdaging, ik moet dan nog wel wat meer verschillende unown's zien te vinden. Maar ik zit op 114 gouden gyms, bijna op de helft van mijn stad (266).
Hier idem dito moet er nog 13 en dan vind ik het mooi geweest.

Pokedex is vol en level 39 met nog 1,3 miljoen maar sinds level 38 doe ik al geen lucky egg evolve sessies meer.

Als ik zaterdag Mewto vang blijft er niet zoveel meer over :)

Hoop dat die opdrachten leuk zijn kan ik die lekker doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mang028
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-08-2020
Vanavond mijn eerste ex-raid pas gekregen. Vanaf januari zijn met een groep van fanatiekelingen (20 man ongeveer) om er een te triggeren nu is het eindelijk gelukt! Mijn vriend en ik hebben er allebei 1 voor 8 april om 12.45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb m'n 8ste invite net gekregen... nadat ik de afgelopen 3 rondes overgeslagen ben. Het toeval wil dat het op een gym is waar nog nooit een ex-raid op geweest is tot nu toe. En dat ik er bijna nooit kwam. Nu al zeker 17 mensen in de groep die ook een invite hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:50
Vandaag kwamen toch de missies in Pokémon go? Meestal in de avond toch of heb ik het mis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:13
jaydenjarno schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 07:42:
Vandaag kwamen toch de missies in Pokémon go? Meestal in de avond toch of heb ik het mis?
Er is nergens een tijd gecommuniceerd, maar alle andere nieuwe dingen begonnen om 22:00. Dat is ook de tijd waar bij mij in de groep aan wordt vastgehouden.Als het eerder komt (zolang nog maar na werktijd :+) vind ik het mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42
Vandaag met succes een spoofer het leven heel zuur gemaakt.
Waarom ik het weet dat het een spoofer is? Toen de gym werd aangevallen liep ik naar buiten om te kijken of iemand aanviel. Das zon gym waarbij je geen woningen in de buurt te vinden zijn.
Daarbij was het zo dat ik standaard na 3 minuten werd aangevallen, ongeacht tijdstip. Of dat nou om 6.45 of om 16.30 is.
Het is dan ook standaard dezelfde speler die de gym aanvalt.
Dus vandaag pokemon open en kijken zodra ik word aangevallen alleen maar golden berries voeren. Na 6 aanvallen is ie afgedropen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
mat.hi.as schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 07:50:
[...]

Er is nergens een tijd gecommuniceerd, maar alle andere nieuwe dingen begonnen om 22:00. Dat is ook de tijd waar bij mij in de groep aan wordt vastgehouden.Als het eerder komt (zolang nog maar na werktijd :+) vind ik het mooi!
Het huidige event (eggstravanganza en 2x stardust) begon om 21.00u :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Megalodon86 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:56:
[...]

Precies, ik verwacht dat het event dan ook, helaas, pas om 21:00 vanavond begint.
Helaas stond er al een avondje met mijn vriendin gepland. Dus dan maar zaterdag mijn eerste stamps halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Het is één stamp per dag, dus ik hoop hem wel vanavond nog binnen te halen... moet lukken als één quest genoeg is; 'transfer 5 pokémon'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16

TAA

Liever IRC

Megalodon86 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:56:
[...]

En toen was het wintertijd? :P Ik hou het op 22:00 uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ben ik de enige die een beetje. Oe wordt van al die swinubs in de eieren nu?
Of ben ik de enige die er sinds het ei event al 20 uitgelopen heeft? :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:20
Naja, als Gen 4 komt heb je er wel wat aan ;) Piloswine krijgt dan nog een evolutie, dus wat cany achter de hand hebben kan geen kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Daar was ik al voor aan het sparen, een 100%je is leuk, maar candy genoeg al.

Nu net nog eventjes twee Lugia raids gedaan, geen shiny, beetje jammer. Dit weekend geen tijd meer om raids te doen (tenzij er een gym in de jaarbeurs zit :P ), dus geen Shiny Lugia voor mij helaas.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
Ik wilde wat gaan klagen over de constante stroom aan troep uit 2km met tot vanochtend toe maar 1 interessante hatch voor mij. Dat was een Trapinch.

Eerder vandaag een Machop waarbij ik eerst dacht; mehhh (ja dat doet een schaap wel vaker :P). En toen kwam de appraisal... 100%!

Zojuist een andere hatch; Shiny Magby!

Helaas nog geen Wynaut kunnen hatchen, hopen dat die nog ergens in de voorraad zit...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Waar blijven de quests? Ik wil mijn stamp halen voordat mijn vriendin klaar is met werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Hassiebassie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:05:
Waar blijven de quests? Ik wil mijn stamp halen voordat mijn vriendin klaar is met werken :p
Na 22:00 pas waarschijnlijk. Nog ff wachten dus, de badge is wel al zichtbaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:51
Trainers, Mew was updated in the Game Master file:

- 100% base capture rate,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
PB-powell schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:08:
[...]

Na 22:00 pas waarschijnlijk. Nog ff wachten dus, de badge is wel al zichtbaar :9
Thanks, ik spring alvast in de auto en gabij haar werk wel even spelen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Sunfalls schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:09:
Trainers, Mew was updated in the Game Master file:

- 100% base capture rate,
Bron? :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
22:00: Quests zijn live. :D

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Het is live!

Eerste opdrachten zijn 5 pokerstops spinnen, 10 pokemon vangen en 5 trasseren voor een reward.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Pokemonhub en the silph road

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
En het is live!

Incubator als reward komt goed uit met dit event! :)

[ Voor 29% gewijzigd door schaapiej op 30-03-2018 22:14 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Ik moet zeggen, de afwerking is ook goed! Leuk verhaaltje erbij :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Maar wat is 1 dag voor de quest en/of stempel?
0.00 uur of 22.00 uur?
Of is het zo dat je oneindig lang over 1 task mag doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Ik denk dat de stempels oneindig zijn, maar de quests maar voor 1 dag gelden.
Als de quests maar voor 1 dag zouden zijn, zouden veel mensen Mew nooit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mang028
Je kan 1 stempel per dag krijgen. Je hoeft geen 7 day streak te hebben. Voor de bonus je kunt dus gewoon een dag overslaan. Volgens mij zit er geen tijd verbonden aan een task. Je kunt er zoveel doen als je wilt op een dag en tasks die je niet wilt doen, kan je weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Mang028 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:08:
Je kan 1 stempel per dag krijgen. Je hoeft geen 7 day streak te hebben. Voor de bonus je kunt dus gewoon een dag overslaan. Volgens mij zit er geen tijd verbonden aan een task. Je kunt er zoveel doen als je wilt op een dag en tasks die je niet wilt doen, kan je weggooien.
Thanx.
Sommige tasks zou ik als casual speler nooit binnen 1 dag halen

Er staat nu een rondje om de 1, das 1 stempel?

[ Voor 5% gewijzigd door Eek2nd op 30-03-2018 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mang028
Stempels staan boven de field research en de special research. Is rood met de datum erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Eerste stempel is binnen, nog even voor 12 uur :D Op naar morgen!

Special research gaat ook lekker, maar ben voor nu gestopt halverwege 2/8. Geen mooi weer voor Pokemon Go.

Dat hele 'oneindig quests' doen valt wat tegen, je krijg per unieke pokéstop maar één quest per dag. Dus woon je in een dorpje met 5 stops alsnog genaaid... en stops op gyms geven geen quest. Tellen wel voor 'spin stops' gelukkig.

[ Voor 40% gewijzigd door Megalodon86 op 30-03-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Laatst online: 16:25
Is het nog altijd zo dat eitjes die je hebt bemachtigd tijdens het event, maar na het event gehatched worden ook de Event poke bevatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Le Enfant! schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:22:
Is het nog altijd zo dat eitjes die je hebt bemachtigd tijdens het event, maar na het event gehatched worden ook de Event poke bevatten?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ok.. ik ga morgen wel ff wat tasks doen dan.. heb dus nog geen stempel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik vind het helemaal mooi! Super leuk dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 04:27
Het is inderdaad prima uitgewerkt 3/8 bij mythical Discovery en al 2 grimers als reward bij de field research.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
sjkellner schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 00:42:
Het is inderdaad prima uitgewerkt 3/8 bij mythical Discovery en al 2 grimers als reward bij de field research.
Erg leuk inderdaad :Y ! Ik had ook een Grimer, vreemd genoeg staat er niet waar hij gevangen is zoals je bij normale catches wel ziet. Klopt dit :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zoo :) eerste medal is binnen en de special quests tot raids doorgegaan dus nu wachten tot morgen voor dat we verder kunnen :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Was er een manier om een shiny te herkennen in Pokémon buiten de andere kleuren om? Een sterretje of zoiets erbij of zijn het alleen de kleuren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
nee er staat op het pokemon scherm in de linkerhoek onder cp bij de pokemon 3 sterretjes.
Je kan ook in het pokemon scherm als zoekopdracht shiny intoetsen krijg je alle shiny's te zien die je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
sixtiek schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 01:00:
[...]
Erg leuk inderdaad :Y ! Ik had ook een Grimer, vreemd genoeg staat er niet waar hij gevangen is zoals je bij normale catches wel ziet. Klopt dit :? ?
ja klopt. of het een bug is of zo bedoeld is natuurlijk wel de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
sjkellner schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 08:01:
[...]

ja klopt. of het een bug is of zo bedoeld is natuurlijk wel de vraag.
Denk dat het zo de bedoeling is.

Wilde pokémon spawnen allemaal voor iedereen op dezelfde locatie (uitgezonderd Incense?).
Deze quest pokémon zijn ongebonden aan een locatie, maar gebonden aan een persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
Utrecht jaarbeurs vol unown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Las net zoiets ja. Blijkbaar de letters voor Comic Con die spawnen. Maken ze ook lekker op tijd bekend! :p (al zou ik daar sowieso niet voor gaan rijden, maar genoeg andere vast wel)

Lijstje op Reddit met het hele research gebeuren.

Ook een Magikarp evolven, gelukkig heb ik nog een 98% staan dus kan een nuttige pakken!

Edit: net even een klein rondje gedaan. IV van de encounters is over het algemeen erg goed heb ik gemerkt. Veel 82% en hoger. M'n broer had net al meteen een 100% Exeggcute te pakken!

[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 31-03-2018 14:29 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Waar krijg je nou eigenlijk de stamp voor?
Als je een field research task voltooid of juist voor special?

Kwestie dat ik niet teveel van special achter elkaar doe zonder mijn stamp te missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Voor de research krijg je 1 stempel. Ook maximaal 1 stempel per dag. Aan het eind bevind zich de doos met daarin iets moois.

De special is echt alleen puur voor het vangen van Mew en kan in 1 dag uitgespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Sunfalls schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:29:
De special is echt alleen puur voor het vangen van Mew en kan in 1 dag uitgespeeld worden.
Wat vooral een kwestie van geluk is aangezien je een Ditto moet zien te vinden... Hoop dat de trackers nog lang buiten werking blijven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
TAA schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:31:
[...]

Wat vooral een kwestie van geluk is aangezien je een Ditto moet zien te vinden... Hoop dat de trackers nog lang buiten werking blijven O-)
en hopen dat je genoeg magikarp candy hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Sunfalls schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:32:
[...]
en hopen dat je genoeg magikarp candy hebt...
1721 dus da's het probleem nu ff niet |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
schaapiej schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:28:
[...]

Las net zoiets ja. Blijkbaar de letters voor Comic Con die spawnen. Maken ze ook lekker op tijd bekend! :p (al zou ik daar sowieso niet voor gaan rijden, maar genoeg andere vast wel)

Lijstje op Reddit met het hele research gebeuren.

Ook een Magikarp evolven, gelukkig heb ik nog een 98% staan dus kan een nuttige pakken!

Edit: net even een klein rondje gedaan. IV van de encounters is over het algemeen erg goed heb ik gemerkt. Veel 82% en hoger. M'n broer had net al meteen een 100% Exeggcute te pakken!
Lijkt er op dat die random encounters altijd een IV van 67+ (minimaal 10/10/10) hebben, net als een raid boss.

Verschil is dat deze random encounter een level15 pokémon is en weer geen invloed heeft, terwijl raid boss level 20 is, of 25 met weather boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
TAA schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:31:
[...]

1e Pokémon die ik vanochtend aanklikte > Ditto! :P
Maar ja, was uiteraard nog niet bij de juiste stap..

Moet nu 2 raids doen om naar stap 4 te gaan.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Leuk die missies. Maar krijg bij de stops niet tijd een missie. Zal denk te maken hebben dat je er vandaag al een missie vandaan hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb nu ineens pixel plaatjes als de pokemon in de buurt en in de lijst getoond wordt.. Is dat tijdelijk?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
CAP-Team schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:04:
Ik heb nu ineens pixel plaatjes als de pokemon in de buurt en in de lijst getoond wordt.. Is dat tijdelijk?
Schijnt een 1 april grap te zijn van Niantic...

https://www.nwtv.nl/16245...-pokemon-go-1-april-grap/

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 31-03-2018 17:06 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaydenjarno schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:52:
Leuk die missies. Maar krijg bij de stops niet tijd een missie. Zal denk te maken hebben dat je er vandaag al een missie vandaan hebt
Je krijgt 1 missie per stop per dag.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
CAP-Team schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:04:
https://pokemongolive.com/en/post/newgraphicsapr2018/
Experience Pokémon GO like never before with cutting-edge 8-BIT GRAPHICS! Registering approximately twice the definition of 4K, the chunky squares of each pixel provide realistic detail and unbelievable definition.
:D

Sprites van FR/LG zo te zien. Mijn favorieten. :D

[ Voor 4% gewijzigd door TheTinusNL op 31-03-2018 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Is Mukrow nu ook shiny of ook een 1 april grap van iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
xienator schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:05:
Is Mukrow nu ook shiny of ook een 1 april grap van iemand?
Die is wel echt volgens go hub .

Blijkbaar kan je mew maar 1x vangen. Dus wel zuur als de iv niet helemaal uw goesting is.

Ze hadden mischien een optie moeten laten om heel de special quest opnieuwte laten spelen maar dan zonder beloningen buiten mew. Op voorwaarde dat je eerst de oude transfert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Spike_wolf schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:36:
Nu net nog eventjes twee Lugia raids gedaan, geen shiny, beetje jammer. Dit weekend geen tijd meer om raids te doen (tenzij er een gym in de jaarbeurs zit :P ), dus geen Shiny Lugia voor mij helaas.
Geen Lugia raids gezien in de jaarbeurs, wel alle unowns daar gevangen :P
Leuke verrassing.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gravediggerxx schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:19:
[...]

Die is wel echt volgens go hub .

Blijkbaar kan je mew maar 1x vangen. Dus wel zuur als de iv niet helemaal uw goesting is.

Ze hadden mischien een optie moeten laten om heel de special quest opnieuwte laten spelen maar dan zonder beloningen buiten mew. Op voorwaarde dat je eerst de oude transfert :P
En als Mew wegrent/vliegt dan heb je pech? :P

Wat mij betreft overigens goed dat je er maar 1 kunt hebben. Zou met alle legendary zo moeten zijn!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
schaapiej schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:45:
[...]

En als Mew wegrent/vliegt dan heb je pech? :P

Wat mij betreft overigens goed dat je er maar 1 kunt hebben. Zou met alle legendary zo moeten zijn!
Mew heeft 0% flee rate dus kan niet gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gravediggerxx schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:48:
[...]

Mew heeft 0% flee rate dus kan niet gaan lopen.
Ah, dat deel had ik nog effe niet gezien.. dan is het inderdaad maar geluk hebben met de IV! Ergens vind ik t wel weer jammer dat ie niet kan gaan lopen. Dan liever opnieuw de Quest door moeten. En zoals je al zei de optie om de Quest opnieuw door te gaan als je een hogere IV wilt of voor die Shiny wilt gaan. Wellicht dat zoiets nog komt ofzo.

Edit; ik zag hier namelijk een flee rate van 10% staan.

[ Voor 10% gewijzigd door schaapiej op 31-03-2018 21:04 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik vind die uitdagingen wel grappig - echt een nieuwe dimensie aan het spel. Bijvoorbeeld "neem twee maal deel aan een gym batlle". Ik dus 6 magikarps van CP10 in een battlegroep gezet en soit, 2 minuten later klaar. De Flareon heeft nooit geweten wat 'm (of 'r) kietelde :+

Wel mission accomplished 8)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
franssie schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:16:
Ik vind die uitdagingen wel grappig - echt een nieuwe dimensie aan het spel. Bijvoorbeeld "neem twee maal deel aan een gym batlle". Ik dus 6 magikarps van CP10 in een battlegroep gezet en soit, 2 minuten later klaar. De Flareon heeft nooit geweten wat 'm (of 'r) kietelde :+

Wel mission accomplished 8)
Gebruik 50 berries.
--> klik berry aan, ren weg. Telt. Hoeft de Pokemon niet eens te vangen |:(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Ja, maar ook bij nice trow en excellent trow hoef je de Pokémon niet te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Laatst online: 01-06-2021
Mareep invasie al gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Jup! Ik kom net uit mijn tijdmachine. Ben al even vooruit gegaan naar 15 april om een roze schaap te vangen :+

spoiler:
Geen 1 april grap hoor, is echt waar!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loadichus
  • Laatst online: 01-06-2021
😅 oops, iets te vroeg dus. Die mareep bij mijn huis was dus gewoon luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wel de shiny Mukrow.
Wat een lelijk ding :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zojuist dan ook eindelijk Wynaut uit een ei gekregen! Duurt effe, maar dan heb je ook wat...

Sowieso een prima rondje. M'n vriendin een Feebas, Beldum en Slakoth uit eieren. Daarnaast ook nog een wilde Feebas en Slakoth gevangen. Door die Feebas heb ik nu een CP42 100% Milotic :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:28
Finally een Smoochum en een Wynaut, miste die 2 nog van de babies. Helaas tot nu toe niet echt denderende pokemon uit de eieren gekregen, 1 trapinch en 1 swablu van 100%.
Vraag me af of we nu Latios/Latias zullen krijgen aangezien de 8bit afbeeldingen gevonden zijn of dat het en grap is van Niantic :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Pagina: 1 ... 85 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.