[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
mat.hi.as schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Met je luie reet in een auto, of je luie reet op de bank maakt echt niet uit als het regent voor degene die wel lopen/fietsen.
Ik gebruik zelf hooguit de auto om naar een raid te gaan en het moet echt gieten wil ik er daar dan in blijven zitten. Verder is het hooguit als ik specifieke Pokemon hunt i.v.m. de reistijd tussendoor, maar het overgrote merendeel loop ik gewoon rond om dust te farmen. Zoals overigens de meesten hier die met de auto naar raids komen. Echt alleen maar met de auto spelen vind ik zelf ook niet leuk meer idd.

[ Voor 5% gewijzigd door Autofan1985 op 21-03-2018 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30
Iedereen speelt op zn eigen manier, laten we dat gewoon lekker zo laten.

Spoofen vind ik onnodig, en snap ook niet zo goed waarom je het risico op een ban zou nemen. Maar zolang een spoofer geen misbruik maakt van de voordelen ervan (mn. rondom gyms snipen), vind ik het wel best. Airsupport is af en toe ook wel handig (als je in Amstelveen Stadshart loopt bijvoorbeeld).

Raids zijn uiteindelijk ook gewoon gezellig/sociaal gebeuren, bij ons tenminste, omdat je steeds dezelfde tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
readytoflow schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:58:
[...]

Uit eieren of zoveel gevangen?
Moet hier nog veel 3e evoluties. Mis nog veel van de 3e generatie ook
Een paar uit eieren, misschien 3 stuks. De rest gevangen. Teller staat op 58 gezien en 57 gevangen. Spawnde in het begin erg veel bij mij!

Zag net toen ik de game startte een bericht over het ei event wat hier boven al werd benoemd. Kom maar op met die Wynaut! :P van 22 maart tot 2 april dus dat moet vast goed komen...

Dit dus: https://pokemongolive.com/en/post/eggstravaganza2018/

[ Voor 5% gewijzigd door schaapiej op 21-03-2018 17:14 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raid tijden lijken aangepast, hier komt nog een level 2 ei uit om 20:02! :D

edit: en om 20:42 start er nog een lugia raid! hopelijk is het geen bug :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2018 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 19:21:

Ik ga zo ook nog een lugia raid doen om 20.45. Eindelijk weer eens raiden na werktijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:13

Meneer iCy

swarma

Het is zomer tijd in Amerika en van het weekend in Nederland dus dan nog een uurtje extra

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 19:21:

Yes! Het is lente! Daarom 2 uur extra raiden.
icy schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:02:
Het is zomer tijd in Amerika en van het weekend in Nederland dus dan nog een uurtje extra
Klopt, maar ik denk niet dat er nóg een uur bij komt... Zomertijd is al 10 dagen geleden ingegaan in USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Yeuy, ik ben niet meer afhankelijk van m'n lunchwandelingen *O* (hoewel het kantoor vrijwel naast een Mewtwo gym staat :') )

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Megalodon86 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:18:
[...]
Klopt, maar ik denk niet dat er nóg een uur bij komt... Zomertijd is al 10 dagen geleden ingegaan in USA.
Was met de wintertijd wel zo. Toen gingen er 2 uur vanaf.

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 21-03-2018 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
Over IV-notatie: als iemand meldt dat zijn pokie IV 10/15/10 heeft, welke is dan attack, defense, HP? De Gamepress IV calculator doet eerst HP, dan ATK, dan DEF maar Pokegenie en Calcy IV melden Atk, Def, Sta... Als ik alleen maar de cijfers zie zonder de appraisal weet ik niet welke welke is :? .

Wat is gebruikelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:13
ATK/DEF/HP is de gebruikelijke volgorde. De gamepress IV calculator is de eerste waarvan ik hoor dat die het zo doet. Is ook de volgorde van de oorspronkelijke games (al had je daar natuurlijk ook nog special atk/def ertussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
aljooge schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:00:
[...]

Ik ga zo ook nog een lugia raid doen om 20.45. Eindelijk weer eens raiden na werktijd. :P
Lekker he!

Gisteren er ook nog een om 20:50 gedaan.

Niet gevangen en niet shiny helaas :)

Ook nog een raid gedaan op een Ex-Raid gym. We hebben er nu vier hier waarvan er twee een Mewto raid op zijn het weekend dus al 1 week geen raids op.

Van de andere twee zit er een echt midden in een park en daarom op geen enkele route van mij dus die kom ik weinig tegen.

Dus hopelijk krijg ik ook eens een Ex-Raid pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Die shinies zijn nog het enige wat ik een uitdaging vindt alleen is het puur geluk dus je ken er weinig mee :)

25 Lugia raids gedaan maar nog geen shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ik had niets anders verwacht met de start van het event gisteravond... :P
Hier nog bezig met 4x 10km van het vorige event. Dus de 2km eieren moeten even wachten.
Wel een shiny Swablu op kantoor, de 2e voor mij.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik word soms zo gek van die shiny Pokemon, ik heb er gewoon heel weinig geluk mee.
Ik heb enkel een magikarp, pikachu en van het laatste event 2 dratini, een dragonair en een dragonite.
Meer dan 1000 Swablu aangetikt en ruim 600 gevangen, maar nog geen shiny.

En die stomme Wynaut wil ik ook eens uit een ei.... 8)7

Wel dan net 7 10KM eieren uitgebroed met een starpiece, dat leverde in één klap 55K stardust op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wel irritant dat Gymhuntr plat ligt, na pokemongomap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Alles ligt plat... Eerst werden er een hele golf bot-account gebanned, daarna werd de API door Niantic geüpdatet. Zal zeker wel een paar dagen duren voordat de div. sites weer up zijn.

Maakt maar weer pijnlijk duidelijk dat dit gewoon nodig is. Mensen willen weten waar de raids zijn. Niantic zou dat prima zelf kunnen aanbieden; dat doen ze met Ingress ook al. www.ingress.com/intel

Ik ben helemaal voor bots/spoofers aanpakken, maar geef ons dan wel een gym-map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:22:
Alles ligt plat... Eerst werden er een hele golf bot-account gebanned, daarna werd de API door Niantic geüpdatet. Zal zeker wel een paar dagen duren voordat de div. sites weer up zijn.
Hoorde vanmiddag dat het misschien zelfs een paar weken duurt. :'(
Gelukkig heb ik al een 100iv ivysaur, had simpelweg niet genoeg candy om hem te laten evolueren.

Laat aankomende zondag nou net het juiste event zijn :9

En heb vanmiddag ook een shiny Lugia gevangen, wel maar 1986 cp.
Het zit vandaag eens mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Al máánden geleden had Niantic toch aangekondigd dat ze een of andere communicatiefaciliteit in PoGo zouden gaan inbouwen?

Moet het nog zien. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Net een raid gedaan, met 10 man, waarvan 4 een shiny hadden... ik ben nog steeds zonder. Oh well...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:28:
Net een raid gedaan, met 10 man, waarvan 4 een shiny hadden... ik ben nog steeds zonder. Oh well...
Ach, hier heeft iemand serieus al meer dan 90 raids gedaan en nog steeds geen shiny :? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Vandaag m'n 1e EX raid mogen doen, 91%! :)

Geen moeite gedaan om met raid groepen etc mee te doen dus er is hoop voor de mensen die net als ik solo spelen! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Leuk zo'n event met eieren maar... ik krijg geen eieren :{ Ik ben n stuk of 50 stops langs geweest en kreeg er in die tijd maar 1 :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Hassiebassie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:13:
[...]

Ach, hier heeft iemand serieus al meer dan 90 raids gedaan en nog steeds geen shiny :? 8)7
Als je al zo ver bent... wanneer geef je dan op hè...
Cartman! schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 14:37:
Leuk zo'n event met eieren maar... ik krijg geen eieren :{ Ik ben n stuk of 50 stops langs geweest en kreeg er in die tijd maar 1 :{
Ik heb dr nu 15 uitgelopen, 0 babies, 0 shinies, 3 starters (2x treecko 1x mudkip), 1 chansey en 1 larvitar. Beetje teleurgesteld ben ik wel.

[ Voor 42% gewijzigd door Megalodon86 op 24-03-2018 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Mijn zoontje heeft vandaag bij zijn derde ex-raid eindelijk zijn Mewtho gevangen. Hij kreeg ook de baby marill uit zijn ei. Dus hij was erg blij vandaag.

Ik heb nu mijn derde Mewtho en geen gen 3 babies. Wel heel veel tangela candy nadat die uit mijn 2km eieren kwamen.

Edit
Vanmiddag bij een nieuwe toren een lugia raid gedaan. En nu meteen een pasje gekregen. Was weer een niet ex-raid toren.

[ Voor 19% gewijzigd door A-Jay op 24-03-2018 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:28
Whoop Whoop, ook pasje hier :)
Oh en een Shny Lugia met bijna de laagst mogelijke IV's: 10-11-10 :9

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:01
Jeu. Shiny venusaur in de pocket.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ik zie hier een Machamp raid met nog 28min op de klok. Weer terug bij af met de raid tijden? Of hebben we nu van heel vroeg tot laat?

@matthijst Gratz! Jij woont niet in NL neem ik aan? :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
schaapiej schreef op zondag 25 maart 2018 @ 06:46:
Ik zie hier een Machamp raid met nog 28min op de klok. Weer terug bij af met de raid tijden? Of hebben we nu van heel vroeg tot laat?

@matthijst Gratz! Jij woont niet in NL neem ik aan? :P
Vakantie in Japan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Dat kan natuurlijk ook nog haha.
Hoe was de shiny spawnrate daar? Beetje hetzelfde als tijdens het Pikachu/Dratini event?

Fijne vakantie verder! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Gotcha gebruikt. Maar rond de 30 weggegooid en 1 shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:47
Afbeeldingslocatie: http://oi65.tinypic.com/v47aqh.jpg

Mijn eerste shiny! *O*

Ik heb nog een andere shiny Bulba gevangen en een 100% Bulba. :o Tevens ook nog een Larvitar uit een 2KM ei gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Het was heerlijk weer vandaag om te wandelen zeg. Met de hond 2 uur rondgelopen, 8 shinies (van de ong. 90 bulba's) te pakken en een 98% (al had ik al een 100% uit een ei een hele tijd terug). Jammer genoeg was het van 12 tot 1 binnen de game hier aan het regenen, dat had een flinke impact op de spawns. Ik kwam in die tijd een stuk minder tegen en geen enkele shiny (confirmation bias, etc). Toen het weer cloudy werd kreeg ik weer 3 shinies (en was ik al bijna weer thuis).

Sowieso, cloudy -> rainy -> cloudy terwijl ik eigenlijk zonder jas had kunnen lopen, de lucht was zo blauw als het maar kon zijn :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Hier 4 shineys en een chimecho uit een ei gehad. Nu 3 venosaurs met Frenzy Plant erbij.

Mijn zoontje ook 4 shineys en mijn dochter in dezelfde tijd 0. RNG is echt bizar soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb 5 shines 1 naar venus geevolved
Ook een gewone geevolved.. gewoon voor de Fancy Pants :)

Nog een Shiny Togepi gehatcht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
3 Shineys gepakt vandaag :) Goed voor een shiny Bulba, Ivy en Venusaur.

Had al een 100 ivysaur die ik vanwege te weinig candy nog niet had laten evolueren, kwam mooi uit! :D
Dus kent mijn beste venusaur nu ook frenzy plant :+

Heb denk ik ongeveer 150 gevangen vandaag. Ben nog bezig alle IV te checken, was vanmiddag gewoon vangen, vangen, vangen en nog eens vangen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:37

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Een uurtje actief rond gegaan, overige twee uur zat ik op een verjaardag waar ik m'n telefoon wel aan heb laten staan en heb gevangen wat er voorbij kwam, totaal +- 90 bulba's gevangen waarvan 4 shiny. Prima resultaat dus :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:28
12 shiny kunnen vangen hier, de hoogste en beste IV een Venusaur gemaakt gelijk. Ook nog een lage 100% bulba gevangen, die is natuurlijk ook direct geevolueerd.

Paar mensen hadden de 100% bulba als shiny gevangen, toch weer mooi om te zien.
Er waren zelfs 2 100% bulbas gespawned hier in het park, de hoge (800+ cp)hebben veel mensen net niet gehaald helaas :(

[ Voor 19% gewijzigd door Musta op 25-03-2018 18:38 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vanmiddag met m'n vrouw ff Almelo in geweest, grappig hoeveel mensen je zag die PoGo aan het spelen waren. Bijna al m'n eitjes uitgelopen, en een stuk of 6 shiny Bulba's gevangen waaronder 2 wonders, dus die zijn nu Ivysaur en Venusaur.
Was erg leuk zo, veel pokestops, bijna allemaal met lure erin, zelf insense en star piece aan en gaan met die banaan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vandaag zomaar een wilde blissey in het dorpje gevangen hier tijdens de hond uit laten. Daarnaast 7 shiny bulbasaurs gevangen, de 4 slechtse weg gedaan. Hoef er geen tientallen te bewaren, de bulbasaur familie is voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hassiebassie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:13:
[...]

O zo ver ben ik nog niet. 14 raids en geen shiny :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
icy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 21:00:
[...]

O zo ver ben ik nog niet. 14 raids en geen shiny :(
Hier een stuk of 30 gedaan en 2 shinies.

Bulba had ik er 4 van en das voldoende :)

Nog 1,4 miljoen XP en 14 gyms goud in mijn woonplaats en 1 bij mijn werk. Nu 45 stuks goud.

Ow ja eindelijk een ex-raid pass voor a.s. zaterdag gekregen :) Dat zou dan mijn laatste Pokemon zijn die in Nederland verkrijgbaar is.

Bijna uitgespeeld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Gezellig met vrouw en kinderen anderhalf uur gewandeld. Allebei hadden we ongeveer 30 bulba's. Bij mijn vrouw zaten daar 6 shineys tussen, ik had er eentje om 13:58. CP van 82. :(

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Gisteren weer dagje Amstelveen gedaan, veel bekende medespelers gezien, goede vangsten. Met 2 accounts gespeeld, mijn zoontje en ik. We wisselde af en toe van telefoon omdat hij maar shinies bleef vangen. Eindstand 12 + 10 shinies. 91% IV was de hoogste. Leuk ook dat het middelste uurtje WB bulbasaurs gaf!

Ook nog Lugia raid gedaan tussendoor, op beide accounts gevangen, maar nog steeds 0 shinies op beide.

Paar bekende vingen tussen de bulbasaurs door nog een shiny Aron en een ander een shiny Poochyena. Ongelooflijk haha.

Eitjes uitlopen leek verder nergens op; sinds de update registreert hij afstand volgens mij heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Hier uiteindelijk 5 shinies gevangen, waarvan 1 L30 96%! :D Verder eindelijk een Azurill uit een ei gekregen, dus mijn Pokedex is ook weer compleet. :)

Shiny Venusaur 96%

Mocht Frenzy Plant werkelijk zoveel beter zijn dan Solar Beam trek ik deze misschien ook wel max naast mijn 100% Venusaur met Solar Beam die ik al L40 heb. Aan de andere kant: het blijft 'maar' een Venusaur... Misschien doe ik het wel alsnog omdat een Shiny L40 ook gewoon leuk is voor de heb. :) En een Venusaur met 15 attack (mijne is 15-14-14) en Frenzy Plant schijnt zich aardig met Exeggutor te kunnen meten. En om nou Pokemon zoals Groudon of Ho-Oh met Solar Beam te gaan uppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:23:
Hier uiteindelijk 5 shinies gevangen, waarvan 1 L30 96%! :D Verder eindelijk een Azurill uit een ei gekregen, dus mijn Pokedex is ook weer compleet. :)

[afbeelding]

Mocht Frenzy Plant werkelijk zoveel beter zijn dan Solar Beam trek ik deze misschien ook wel max naast mijn 100% Venusaur met Solar Beam die ik al L40 heb. Aan de andere kant: het blijft 'maar' een Venusaur... Misschien doe ik het wel alsnog omdat een Shiny L40 ook gewoon leuk is voor de heb. :) En een Venusaur met 15 attack (mijne is 15-14-14) en Frenzy Plant schijnt zich aardig met Exeggutor te kunnen meten. En om nou Pokemon zoals Groudon of Ho-Oh met Solar Beam te gaan uppen...
Volgens mij is Venusaur met Frenzy Plant de één na beste grass pokémon in de game op dit moment. Zeker wel de moeite waard om te uppen. En een 96% shiny zou ik al helemaal doen. Kan gewoon prima op gyms (waar de bekende 3 al instaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:22:

Maakt maar weer pijnlijk duidelijk dat dit gewoon nodig is. Mensen willen weten waar de raids zijn. Niantic zou dat prima zelf kunnen aanbieden; dat doen ze met Ingress ook al. www.ingress.com/intel

Ik ben helemaal voor bots/spoofers aanpakken, maar geef ons dan wel een gym-map.
Sterker nog dit weekeinde weer met de raid train op pad geweest.Mensen kopen nu minder passen omdat ze niet goed kunnen zien waar de raids zijn. Dit kost ze gewoon geld. En als ze nu eindelijk eens gewoon de iv op het detail scherm zetten van de pokemon dan zijn er ook gelijk een heleboel apps overbodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:15:
[...]

Sterker nog dit weekeinde weer met de raid train op pad geweest.Mensen kopen nu minder passen omdat ze niet goed kunnen zien waar de raids zijn. Dit kost ze gewoon geld. En als ze nu eindelijk eens gewoon de iv op het detail scherm zetten van de pokemon dan zijn er ook gelijk een heleboel apps overbodig.
Dat niet alleen, als Niantic nou leert van deze gevallen, blijkbaar is er een grote behoefte om te zien waar de raids zijn in de omgeving. Ook zou het fijn zijn als ik gedetailleerd zie hoe de IV van mijn pokemon is, in plaats van te appraisen....

En als laatste is er natuurlijk het doorgeven van goede pokemon.
Het zou handig zijn als ze hier hun eigen oplossing voor geven en zo voldoen aan de vraag van de community.

EDIT:
Toevoeging, waarschijnlijk hebben de meeste het nieuws al gehoord, maar zo niet.... Mew komt eraan! :D :D _/-\o_
https://www.pokemon.com/u...search-mew-in-pokemon-go/

Ik kijk er wel naar uit, hopelijk krijg je ook een goede IV, of gelijk een 100 :9
De quests lijken me, als ik de screenshots zo zie, prima te doen. Alleen die 3 raids op een dag vind ik een beetje vervelend, omdat je dan genoodzaakt bent weer een pasje te kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door Hassiebassie op 26-03-2018 21:30 . Reden: Toevoeging van groot nieuws ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:15:
[...]

Volgens mij is Venusaur met Frenzy Plant de één na beste grass pokémon in de game op dit moment. Zeker wel de moeite waard om te uppen. En een 96% shiny zou ik al helemaal doen. Kan gewoon prima op gyms (waar de bekende 3 al instaan).
Dat wel, maar voor Pokemons in gyms heb ik een ander systeem en verder:
  • Ik heb voor gras al een Exeggutor van 96% op L40 en een Venusaur van 100% op L40
  • Gras heeft als nadeel dat voor ieder doel ze in andere types sterkere alternatieven hebben:
  • Tegen Water hebben ze concurrentie van Elektrisch met Zapdos, Raikou, Jolteon.
  • Tegen Steen hebben ze concurrentie van Water, Vecht, Grond en Staal met Kyogre, Gyarados, Vaporeon, Groudon, Machamp, Metagross. Is je team al vol.
  • Tegen Grond hebben ze concurrentie van Water en IJs met Kyogre, Gyarados, Vaporeon, Articuno en binnenkort Regice hopelijk.
  • [/li]
Dus in het beste geval zou ik er een zesde pokie hebben hebben voor tegen een watertype raidboss. Daarentegen is het wel een 96% shiny met een hele sterke moveset... Verstand zegt niet doen, gevoel zegt doen. Ik twijfel nog. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou trouwens de reden zijn dat Niantic niet gewoon bij de pokemon info zet wat het IV en A/D/S is?
Dat zou toch een stuk handiger zijn i.p.v. te app raisen en het nog niet precies te weten.

En inderdaad een goede Raid en Gym map.
En het liefst ook een Map waar welke Pokemon zit zoals GoHunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Gisteren heb ik totaal 8 shiny Bulbasaurs gevangen. Twee ervan bleken hoge IV te hebben. Heb nu dus een Shiny Venusaur van 91% IV en eentje van 96% IV. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:48

bonyuri

Investigator!

Is dat nu al live? Of pas na een update?

edit: my bad. "These research tasks will become available to Trainers around the world later this week!"

[ Voor 57% gewijzigd door bonyuri op 26-03-2018 15:07 ]

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
These research tasks will become available to Trainers around the world later this week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:58
"You may even have an encounter with a Legendary Pokémon!"

Dat zou echt ideaal zijn om eindelijk ook wat legendaries te krijgen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er toch wel heel leuk uit! Ben erg benieuwd naar de quests en de rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
bonyuri schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:05:
Is dat nu al live? Of pas na een update?

edit: my bad. "These research tasks will become available to Trainers around the world later this week!"
De vorige update was "Bug fixes", dus Niantic kennende zitten de benodigde aanpassingen daar in en gooien ze het "Later this week" met een druk op de knop live. Ik ben wel heel benieuwd hiernaar! Doen ze alleen Mew of zijn er ook andere rewards? Zou je zo misschien ook de regionalen kunnen bemachtigen? Komen zo idd alle Mythical Pokemon, waardoor je later misschien ook Celebi en Deoxys zou kunnen krijgen als reward?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 16:15
Zo goed nieuws dat dit er bij komt. Zo heb je naast het gewoon vangen ook wel een extra doel om wat meer te doen dan enkel de daily stop / catch. Verder is het goed dat er ook geen tijdlimiet op zit, zoals in de print screen kom je niet elke dag een Dragon type pokemon tegen, maar het motiveert wel om wat extra te gaan zoeken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:58

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Leuke update!

Was toch wel een beetje doelloos in Pokemon momenteel (op gyms goud maken na)

Dit zorgt er voor dat ik weer genoeg te doen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42
Ik zeg dailies...
het begint op wow te lijken maar dan leuk! Elke dag quests doen en raids.
Maar dan buiten en met echte mensen.

Dikke duim Niantic

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
Shadow_J schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:42:
[...]

Zo goed nieuws dat dit er bij komt. Zo heb je naast het gewoon vangen ook wel een extra doel om wat meer te doen dan enkel de daily stop / catch. Verder is het goed dat er ook geen tijdlimiet op zit, zoals in de print screen kom je niet elke dag een Dragon type pokemon tegen, maar het motiveert wel om wat extra te gaan zoeken :)
Waar zie je dan dat er geen tijdlimiet zou zijn? Ik dacht dat je elke dag iets moet doen.

30 maart is voor mij een leuke begindatum. Goede vrijdag is een vrije dag op de universiteit, dus ik kan 4 dagen quests doen voordat ik weer weinig tijd heb vanwege mijn werk.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 16:15
Quincy5 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:05:
[...]

Waar zie je dan dat er geen tijdlimiet zou zijn? Ik dacht dat je elke dag iets moet doen.

30 maart is voor mij een leuke begindatum. Goede vrijdag is een vrije dag op de universiteit, dus ik kan 4 dagen quests doen voordat ik weer weinig tijd heb vanwege mijn werk.
"There are two different types of research you can contribute to: Field Research and Special Research. "

Staat in het artikel dat je een stempel per dag kan verzamelen door taken af te werken. Dus 1 van deze is voldoende voor een stempel, het lijkt mij wel dat de Special wat moeilijker zal zijn dan de Field en dat je hier dus soms niet op 1 dag aan vb 3 raids komt zoals op de foto.

[EDIT] Heir staat ook nog meer info : https://pokemongohub.net/quests/

"A Research Breakthrough is achieved by collecting 7 Research Stamps. The date on the Stamp is not important and you don’t need to collect 7 Stamps in a row, you can collect any seven stamps."

[ Voor 15% gewijzigd door Shadow_J op 26-03-2018 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Had ik al gezegd dat het Amsterdamse Bos een Aron nest is? Het hele bos zit er vol mee. Al meerdere mensen die kant op gegaan en vangen zo 50,60,70 Arons. Op jacht naar die shiny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

xienator schreef op maandag 26 maart 2018 @ 07:35:
[...]

Hier een stuk of 30 gedaan en 2 shinies.
Kans 1 op 16 hoeft niet te betekenen dus dat als je er 16 doet er altijd 1 shiny moet zijn ;(

Achja, vanavond weer een kans en door naar nummer 17. :+ Een andere die gelijk met mij aan liep had bij nummer 13 een shiny, en toen bij 14 en 15 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gisteren twee raids gedaan en weer 1 shiny.

Dus kans is hoger :)

Heb liever een Swablu of Shableye shiny dan weer een Lugia.

Is er al bekend welke bos er volgende week komt? Articuno shiny?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Nog niks bekend over de nieuwe boss nee. Maar aangezien Lugia er tot maandag zit verwacht ik op zijn vroegst dit weekend pas nieuws daarover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De geruchten zijn dat Ho-Oh terug komt inclusief een shiny variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk niet, heb liever dat ze nieuwe legendary doen, en een kans op shiny legendary via de quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:34:
De geruchten zijn dat Ho-Oh terug komt inclusief een shiny variant.
Dat 'gerucht' leek vooral op een grapje van een speler:
Ho-Oh onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Op zich is Ho-Oh wel de kortst beschikbare legendary geweest volgens mij, dus het zou zo maar kunnen.

Maargoed, meestal zijn geruchten gebaseerd op grapjes of wensen, niet op echte leaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

xienator schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:26:
Gisteren twee raids gedaan en weer 1 shiny.

Dus kans is hoger :)
Nou zo hoog vind ik de kans niet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:22

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

icy schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:08:
[...]

Nou zo hoog vind ik de kans niet. 8)
Kans is ook niet hoog idd.. 29 gedaan.. me eerste was toevallig shiny en verder niet..
zijn hier mensen die er 8 hebben gedaan en 3 shiny's hebben maar ook mensen die er 25 hebben gedaan en nog 0 shiny lugia's

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
RNG hè... 'normaal' vang ik die shinies binnen de kortste keren, maar met Lugia zit het niet mee. 0 uit 11 momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Ik vind die quests een welkome toevoeging :).
Ben nu al benieuwd hoe het uitgewerkt is. Hoop wel dat je een quest per dag kan vervangen.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
aDutchCow schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:44:
Ik vind die quests een welkome toevoeging :).
Ben nu al benieuwd hoe het uitgewerkt is. Hoop wel dat je een quest per dag kan vervangen.
de 'field research' quests zijn oneindig, en je kan ze ook overslaan ( = weggooien). Bij een pokéstop krijg je nieuwe als je ze verwijderd of gehaald hebt.

Je kan per dag één stamp verdienen, door één quest te doen. Daarna kan je oneindig quests blijven doen voor de quest-rewards.

De 'special research' opdrachten kan je niet overslaan of verwijderen, maar die leiden uiteindelijk dus ook tot een 'mythical encounter'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe medals in aantocht?

Field Search badge
Special Research badge

Zou best kunnen toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2018 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Community day 4 is bekend:

https://pokemongolive.com/events/community-day/

Mareep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt me erg tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:07:
Nieuwe medals in aantocht?

Field Search badge
Special Research badge

Zou best kunnen toch?
Denk het wel.
Vind ik in principe best leuk! Kan die dag alleen niet spelen... gelukkig wel de minste (tot nu toe) om te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Als er ook een shiny is krijg je ook een shiny Flaffy en Ampharos. Die zijn ook echt puur voor de heb.
Misschien krijgen ze nog een leuke aanval mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Had mn hoop op Charmander...... :/

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 27-03-2018 20:33 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zeror schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:33:
Had mn hoop op Charmander...... :/
Same here... Ik wil een zwarte Charizard! :p

Ach, weer een leuk dagje vangen. Als schaap zijnde kan ik Mareep wel waarderen! Overigens wel vlot, 15 april al.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Dat was wel leuk geweest.

Verder niet handig dat ze de dag steeds anders houden. Doe het laatste weekend van de maand en wisselen zaterdag en zomdag...

Zo kan ik niet een s genoeg coins sparen..

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
jeanj schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:36:
Verder niet handig dat ze de dag steeds anders houden. Doe het laatste weekend van de maand en wisselen zaterdag en zomdag...
Ze kunnen toch nooit iedereen tevreden maken met dit soort dagen. Doen ze altijd een zaterdag, dan gaan die mensen klagen dat het naar een zondag moet. Doen ze altijd een zondag, dan gaan die mensen klagen dat het naar een zaterdag moet. Doen ze altijd het 3e weekend....... and so on! :)
Zo kan ik niet een s genoeg coins sparen..
Tsja, Niantic wilt graag euro's/dollars zien i.p.v. gym muntjes!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nou weer 3 stuks shinies en dan is het wel weer goed geweest voor die dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Dat wordt dus jagen naar shiny schaapiej. :) Helaas wel een nutteloze pokie die Ampharos, maar ben wel benieuwd naar zijn move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 07:40:
Dat wordt dus jagen naar shiny schaapiej. :) Helaas wel een nutteloze pokie die Ampharos, maar ben wel benieuwd naar zijn move.
Lees net dat afhankelijk van zijn nieuwe move het de 3e electric Pokemon kan worden na Raikou en Zapdos, dan is hij zo nutteloos nog niet. Maar roze schaap + evo's is ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:59:
[...]

Lees net dat afhankelijk van zijn nieuwe move het de 3e electric Pokemon kan worden na Raikou en Zapdos, dan is hij zo nutteloos nog niet. Maar roze schaap + evo's is ook leuk!
Volgens mij mis je Jolteon en zo zijn er nog wel een paar elektric Pokemons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:05:
[...]

Volgens mij mis je Jolteon en zo zijn er nog wel een paar elektric Pokemons
Die mis ik niet maar Ampharos wordt dan zelfs daar boven geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Laatst online: 01-06-2021
Toen ik zonet via afstand mijn pokemon in een Gym berries aan het voeren was, viel het mij op dat ik ook candy kreeg. Wat is de gemiddelde frequentie hiervoor, weet iemand dat? Als die acceptabel is kan ik beter berries voeren, ipv kilometers lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Dit schijnt sporadisch te zijn. Geloof 1 of 2 procent kans op een candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:59:
[...]

Het probleem van Ampharos is dat naast zijn moveset ook zijn stats simpelweg te wensen over laten. Zowel Jolteon als Magneton en Manectric hebben een hogere attack dan dat opgevoerde schaap. En gebrek aan een goede moveset is er bij Jolteon al niet. Dus de move moet wel heel speciaal zijn wil hij up-waardig worden t.o.v. mijn 96% L40 Jolteon. Ik zie dat niet snel gebeuren iig. Hebben ze ook al suggesties gegeven voor de move die dat mogelijk maakt? Ben op zich wel benieuwd naar dat verhaal nl!

[ Voor 8% gewijzigd door Autofan1985 op 28-03-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:58:
[...]

Het probleem van Ampharos is dat naast zijn moveset ook zijn stats simpelweg te wensen over laten. Zowel Jolteon als Magneton en Manectric hebben een hogere attack dan dat opgevoerde schaap. En gebrek aan een goede moveset is er bij Jolteon al niet. Dus de move moet wel heel speciaal zijn wil hij up-waardig worden t.o.v. mijn 96% L40 Jolteon. Ik zie dat niet snel gebeuren iig. Hebben ze ook al suggesties gegeven voor de move die dat mogelijk maakt? Ben op zich wel benieuwd naar dat verhaal nl!
https://www.reddit.com/r/..._mareep_and_14_egg_hatch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Tnx, ga het eens doornemen. Iig het eerste wat ik daar lees:
hearthnewbb schreef:
Also there is literally no move amphross can get which will make it meta relevant so no panic over getting a good IV one in advance like with the starters
Hooguit is hij nuttig voor mensen zonder Zapdos en Raikou, maar doordat ik deze al L40 heb gebruik ik eigenlijk Jolteon al steeds minder vaak. Maar misschien staat er verder in dat topic nog waar hij wel nuttig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Voor die Gyrandos die ik tegen kom in een gym gebruik ik altijd met Raikou van 3000+ CP

Veel meer elektrische Pokemons heb ik ook niet nodig.
Pagina: 1 ... 84 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.