[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
matthijst schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:34:
Hoe kan je simpel de IV's van je hele pokedex checken (op IOS)?
Wil je simpel of legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Ah, Poke Genie werkt aardig.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:31:
[...]

Daarop jagen via een app maakt het gewoon veel te makkelijk. Welk is dan de meerwaarde vraag ik me dan telkens af? Ik jaag zonder maps en negeer die meldingen in de whatsapp groep.

Zo blijft het tenminste nog leuk om bv al die slechte pokemons te vangen om nog een betere iv te kunnen krijgen.
Nou zoveel heb ik er niet dus zo makkelijk is het niet.

Ik heb 3000+ km op mijn wandel badge dus het is ook niet zo dat ik geen meters maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:51
Ik zit nu op rond de 75 100% unieke Pokémon, weet t niet zeker meer maar de laatste keer dst ik heb geteld was t 65. In de tussentijd ook nog heel wat gevangen, kreeg t allemaal door in de app groepen.
Doel voor later is om alle 100% te maxen, maar eerst level 40 worden :p
Nog 50k xp voor lvl 34.

Oh en ben voor t eerst over de 1 miljoen stardust heen, heb nu 1,1 en dat komt voornamelijk door de Gotcha. Wat een super apparaat zeg. (bijna) alles wat die vangt is crap, dus gaat toch weg maar de stardust die t oplevert is geweldig. Heb hem nu bijna altijd verbonden behalve als ik op zoek ga naar een specifiek pokemon

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Wat is simpel?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Er zijn apps die 'inbreken' op je pokedex en dan alles in 1x laten zien :)

Ik gebruik er 1 sinds het begin van PoGo en later een andere, maar nog nooit last mee gehad. Het is wel op eigen risico!!! (Kunt een bannetje krijgen, schijnt)

PokeGenie en soortgelijken zijn "legaal" want dan maak je van elke Pokemon een screenshot en laat je die scannen. Duurt heeeeeeeeel lang als je je hele dex wil checken :D

Hoe het op Android zit weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
poor Leno schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:21:
[...]

Er zijn apps die 'inbreken' op je pokedex en dan alles in 1x laten zien :)

Ik gebruik er 1 sinds het begin van PoGo en later een andere, maar nog nooit last mee gehad. Het is wel op eigen risico!!! (Kunt een bannetje krijgen, schijnt)

PokeGenie en soortgelijken zijn "legaal" want dan maak je van elke Pokemon een screenshot en laat je die scannen. Duurt heeeeeeeeel lang als je je hele dex wil checken :D

Hoe het op Android zit weet ik niet.
Welke app(s) gebruik je dan?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Fruitschaal schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:27:
[...]

Welke app(s) gebruik je dan?
Volgens mij mogen dat soort dingen niet besproken worden.. ik weet niet of dat tegenwoordig nog zo is.

Stuur je wel een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

De legale IV checkers werken gewoon met info die Niantic je geef: appraisal info, cp en level. Als je dat in een formule gooit kan je de IV uitrekenen. Kan ook met pen en papier en rekenmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30
CalcyIV op Android werkt (bijna) perfect. Soms geeft hij wel een IV bereik aan, maar dan weet je vaak al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Megalodon86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:37:
100%tjes jagen zonder scanner kost véél te veel tijd. Dat maakt het misschien wel leuker als het vervolgens lukt, maar voor mij; werk, gezin, andere hobbies, is dat het gewoon niet waard. Als ik een 100% tip in de groep krijg, en het schikt, ga ik er wel even heen. Overigens heeft me dat er pas 3 opgeleverd hoor... de rest per toeval of uit een eitje. Ik heb er nu 7;
Als je zelf niet zo veel tijd in een spel wilt (kunt) steken als de actiefste spelers dan moet je ook niet verwachten hetzelfde te bereiken als mensen die er veel tijd in steken.

Leg je doelen dan gewoon iets lager door van alles een 80+ iv te vangen. Dit was eerst ook mijn doel. Toen dat lukte verschoof het naar 96+ en er na naar 100+

Het is nu ook niet dat die paar puntjes verschil in iv een pokemon veel beter maakt. Je merkt dat verschil echt niet dus waarom dan daarvoor valsspelen door maps te gebruiken?

Niantic moet gewoon alle iv's willekeurig maken zoals je shiny persoonlijk krijgt. Dan heb je nog enkel maps zonder iv's te weten en dan moet je voor elke pokemon terug moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik zou zeggen: laat mensen spelen hoe ze willen en blijf niet zo jammeren om valsspelen :)
Volgens mij heeft niemand er last van, als iemand blij wordt van 100% poke's snipen, of maps gebruiken...

Denk dat een hoop spelers af zouden haken zonder maps, want doelloos Pokemons zoeken lijkt me nogal een onzinnige bezigheid 8)7

[ Voor 67% gewijzigd door matthijst op 03-03-2018 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
matthijst schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 08:29:
Ik zou zeggen: laat mensen spelen hoe ze willen en blijf niet zo jammeren om valsspelen :)
Volgens mij heeft niemand er last van, als iemand blij wordt van 100% poke's snipen, of maps gebruiken...

Denk dat een hoop spelers af zouden haken zonder maps, want doelloos Pokemons zoeken lijkt me nogal een onzinnige bezigheid 8)7
Begrijp me niet verkeerd. Het is niet zo dat ik me er echt aan erger maar ik negeer het ook niet en zeg gewoon mijn mening.

Zo lang dat niemand er last van hebt maakt het mij ook niet uit maar dan ga je nooit die pokemons mogen gebruiken/ in gyms zetten.

Als pvp er ooit komt gaan dat beetje iv verschil echt wel het verschil kunnen maken.

Ik ken ook genoeg spelers met meerdere accounts. Die enken dat ze ook niemand tot last zijn maar de gyms steken hier steeds vol terwijl de helft van de accounts niet zelf naar de gyms gaan. Dat kost mij meer tijd en potions ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
xienator schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:28:
Een shiny pichu kan je toch enkel uit een ei krijgen?
Yup.. en dan nog zie je haast niet dat ie shiny is..
Tegenwoordig wel makkelijker met due sterretjes boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AversusZ
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:29
Ik kom er niet helemaal uit met het selecteren van een goede scanner/tracker/map voor iOS of web? Net Pokéfind geprobeerd, maar deze leek behoorlijk verouderd qua spawns. Iemand suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door AversusZ op 03-03-2018 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Vandaag een 100% IV Absol gevangen. Toch wel weer leuk dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 01:13:
[...]
Het is nu ook niet dat die paar puntjes verschil in iv een pokemon veel beter maakt. Je merkt dat verschil echt niet dus waarom dan daarvoor valsspelen door maps te gebruiken.
Gravediggerxx schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:17:
[...]
Zo lang dat niemand er last van hebt maakt het mij ook niet uit maar dan ga je nooit die pokemons mogen gebruiken/ in gyms zetten.

Als pvp er ooit komt gaan dat beetje iv verschil echt wel het verschil kunnen maken.
Ja, wat is het nou? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 miljoen xp nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Lekker bezig hoor!

Alles met de handjes gevangen? :)

Ik ben sinds ik level 38 al gestopt met evolve sessies. Zie er geen enkele meer waarde meer in. Handmatig vangen doe ik ook nauwelijks.

Enkel mijn Go-tcha connect niet meer. Pokemon bleef iedere keer hangen als ik hem opstarten dus er af gegooid en daarna weer geinstalleerd en toen deedt die het weer.

Enkel nu ziet Pokemon mijn Go-tcha niet meer. In blutooth kan die gewoon connecten en als ik vergeten doe kan ik hem zo weer reconnecten.

Telefoon ook al meerdere keren opnieuw opgestart maar Pokemon ziet hem niet meer in available devices.

Hier voor geen enkel probleem gehad met de Go-tcha. De telefoon is een Nokia 6 met Android 8

Iemand tips? Laatste optie is mijn telefoon naar fabrieks instellingen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
matthijst schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 08:29:

Precies, zo zien anderen het gebruik van een Go-tcha of PoGo Plus weer als 'valsspelen'. Ieder zijn ding en zolang je er anderen niet mee tot last ben: be my guest.

Kijk ik naar mezelf: ben nu L40 met richting de 24 miljoen XP, heb een pokie of 800 aan Lucky eggs klaar staan (waar blijft dat dubbel xp event?) en heb van iedere legendairy tot op heden minimaal een 93% *klop*klop*. Eerst heb ik mijn medals gehunt, maar op de 2 raid medals van 1000 elk en de Unown medal na staat alles daar nu goud. Zodoende ben ik maar wat meer goede levels en IV's gaan hunten om er toch nog wat uitdaging in te houden. Zo vond ik een paar weken terug ineens een 100% L29 Beldum, wat vervolgens mijn Metagross is geworden. Verder loop ik uiteraard ook genoeg 'doelloos' rond om gewoon alles te vangen voor de dust, zodat de sterkste L40 kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 10:37
@xienator Heb je de verbinding in de Go-tcha al gereset?

Afbeeldingslocatie: https://support.codejunkies.com/images/faq/gotcha-wristband/alerts.jpg
Op het scherm "Device is paired" de button ingedrukt houden tot het kruis er onder staat.
Dan opnieuw pairen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
frickY schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:31:
@xienator Heb je de verbinding in de Go-tcha al gereset?

[afbeelding]
Op het scherm "Device is paired" de button ingedrukt houden tot het kruis er onder staat.
Dan opnieuw pairen
Net gedaan maar helaas hetzelfde effect, geen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Pffff... gisteren was een prachtige raid dag, heel veel legendaries, mooi weer, grote groep op de been... maar ik kon niet, Ze hebben ongeveer 30 legendary raids gedaan gisteren, en zaterdag ook nog stuk of 10.

Hopelijk de volgende keer dat zo'n dagje zich voordoet, kan ik ook meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik begin echt chaggo te worden van rayquaza. heb er 16 gevangen en me hoogste zijn 3 rayquaza's van 2046 CP :S

1 hoge was weatherboosted van 96% en is weggekomen met 7 excellents golden berry, en 2 great golden berry en 1 van 2070 cp (weet ff niet hoe veel IV) met hetzelfde eigenlijk. ik heb zo veel pech met die rayquazas. ik kan gewoon erg goed gooien al zeg ik het zelf maar ze willen maar niet blijven zitten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55
Grappig. Ik heb juist met rayquaza weinig moeite. Die andere twee zijn veel lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ricmaniac schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:34:
Ik begin echt chaggo te worden van rayquaza. heb er 16 gevangen en me hoogste zijn 3 rayquaza's van 2046 CP :S

1 hoge was weatherboosted van 96% en is weggekomen met 7 excellents golden berry, en 2 great golden berry en 1 van 2070 cp (weet ff niet hoe veel IV) met hetzelfde eigenlijk. ik heb zo veel pech met die rayquazas. ik kan gewoon erg goed gooien al zeg ik het zelf maar ze willen maar niet blijven zitten.
Herken het van mijn maat idd. Juist die paar goede die hij ziet zeggen allemaal ;w ongeacht hoe hij gooit.
Eddos schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:35:
Grappig. Ik heb juist met rayquaza weinig moeite. Die andere twee zijn veel lastiger.
Dat heb ik dus ook. Inmiddels een 100%, 2x 98%, 2x96% en 2x 93%. Des te frustrerender voor mijn maat dat het spel het mij blijkbaar wel gunt. :X Aan zijn gooien ligt het niet nl. RNG kan soms een bitch zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:21:
[...]

Herken het van mijn maat idd. Juist die paar goede die hij ziet zeggen allemaal ;w ongeacht hoe hij gooit.

[...]

Dat heb ik dus ook. Inmiddels een 100%, 2x 98%, 2x96% en 2x 93%. Des te frustrerender voor mijn maat dat het spel het mij blijkbaar wel gunt. :X Aan zijn gooien ligt het niet nl. RNG kan soms een bitch zijn!
Ik heb die pech dus met Mewtwo... maar 4 van de 6 gevangen, en op één WB 89% na, allemaal onder de 80%.

Op 2de/zoons account, en 3 accounts van andere mensen wel alles gevangen. Ook niet al te hoge iv's trouwens... en dan vangt een medespeler even een WB 98%... ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:32:
[...]

Ik heb die pech dus met Mewtwo... maar 4 van de 6 gevangen, en op één WB 89% na, allemaal onder de 80%.

Op 2de/zoons account, en 3 accounts van andere mensen wel alles gevangen. Ook niet al te hoge iv's trouwens... en dan vangt een medespeler even een WB 98%... ach...
Mewtwo is hier idd ook de uitzondering. Weliswaar 3x 84%, maar de hoogste daarvan heeft 13 attack. Uiteindelijk die maar max getrokken. Verder laatst nog een 89% gevangen, maar ook die had maar 11 attack. En vervolgens speel ik een keer voor iemand die niet kon en dan vang ik even een 96% 15-14-14. En dan iemand naast me een 100%. Ach, zaterdag weer een nieuwe kans. :) Voorlopig heb ik 1 Mewtwo van 3900+ CP (dat was de grens voor mij), dus maak me er niet meer zo druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat een gehuil zeg.. 4 van 6 gevangen.. wees blij dat je überhaupt een pas krijgt met dit verneukte systeem.

Heb zelf 2 passen gehad, 1 door iemand anders te laten raiden op mijn account, omdat we in ons dorp dus nooit een ex raid kunnen krijgen, en 1 pas door die bug, waar ik dus niet naartoe kon..

Veel van ons uit het dorp zijn daarom ook gestopt/minder gaan spelen. Het hele ex raid gebeuren verpest het hele plezier van pokemon go

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Tot nu toe zijn Rayquaza en Entei de beste qua catchrate:

Articuno - 20/8
Zapdos - 34/15
Moltres - 17/7
Lugia - 15/10
Raikou - 30/10
Entei - 44/22
Suicune - 30/9
Ho-Oh - 15/8
Kyogre - 33/9
Groudon - 33/14
Rayquaza - 20/10
Mewtwo - 2/2

293 Legendary raids ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 05-03-2018 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:13:
[...]

Lekker bezig hoor!

Ik ben sinds ik level 38 al gestopt met evolve sessies. Zie er geen enkele meer waarde meer in. Handmatig vangen doe ik ook nauwelijks.

Enkel mijn Go-tcha connect niet meer. Pokemon bleef iedere keer hangen als ik hem opstarten dus er af gegooid en daarna weer geinstalleerd en toen deedt die het weer.

Enkel nu ziet Pokemon mijn Go-tcha niet meer. In blutooth kan die gewoon connecten en als ik vergeten doe kan ik hem zo weer reconnecten.

Telefoon ook al meerdere keren opnieuw opgestart maar Pokemon ziet hem niet meer in available devices.

Hier voor geen enkel probleem gehad met de Go-tcha. De telefoon is een Nokia 6 met Android 8

heb een gotcha maar nooit gebruikt, de vrouw gebruikt hem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

een metwo van 0 iv of 100 iv scheeld maar 5 procent dus ach

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:10:
[...]

Wat een gehuil zeg.. 4 van 6 gevangen.. wees blij dat je überhaupt een pas krijgt met dit verneukte systeem.

Heb zelf 2 passen gehad, 1 door iemand anders te laten raiden op mijn account, omdat we in ons dorp dus nooit een ex raid kunnen krijgen, en 1 pas door die bug, waar ik dus niet naartoe kon..

Veel van ons uit het dorp zijn daarom ook gestopt/minder gaan spelen. Het hele ex raid gebeuren verpest het hele plezier van pokemon go
Och, dat constante gehuil over de ex raids die alles verpesten, daar word ik toch wel moe van... (niet zo zeer gericht op jou, maar gewoon over het algemeen). Ik roep het al vanaf het begin, maar je moet niet raiden met als doel een ex-pas te krijgen. Zeker bij de eerdere berichten van, 'Ik heb in het weekend 50 raids gedaan en geen pasje!'. Tja, je weet dat het hele systeem een grote wolk aan onzekerheid en kansberekening is (en daardoor gewoonweg een slecht systeem is), en als je op willekeurige gyms loopt te raiden is de kans inderdaad vrij groot dat je niks krijgt.

Het eerste pasje wat ik gekregen had was bij een gym die toentertijd geen Mewtwo gym was en niet eens heel actief was. Ik wilde gewoon van m'n gratis pasje van de dag af, het was op loopafstand (~30 min lopen met de hond, die moest er toch uit), en met een legendary daar was het gewoon een leuke keuze. Ik ging nergens van uit, maar die raid deed ik gewoon omdat ik het leuk vind om mee te pakken. Als je tientallen (al dan niet meer) euro's erdoorheen loopt te jassen om een Mewtwo pas te krijgen, tja, je eigen keuze, maar het is net een kraslot. En al helemaal met de kennis van toen.

Nu zijn de theory-crafters natuurlijk een stuk verder en zijn er een paar gyms geïdentificeerd welke voldoen aan de EX-raid eisen. Maar zelfs daar is geen peil op te trekken nu, wanneer nieuwe pasjes komen, en welke gyms die nu weer uit zullen geven. Bijv. een gym bij mij in de buurt welke een EX-raid gym is heeft al weken geen pasjes meer uitgedeeld. Ook degene in de stad is momenteel vrij stil, terwijl er erg actief op geraid wordt.

Werk het systeem dan ook niet in de hand als je er zo op tegen bent door er geld tegenaan te gooien en achteraf te klagen dat je niks gekregen hebt. Als je graag een raid wilt doen, ga je gang, daar draait het om. Als je er een EX-pas voor krijgt, dan is dat een leuke extra. Het lijkt er in ieder geval op dat Niantic de eisen wat aan wilt gaan passen (gezien de 'bug'-wave, waar ik ook een pasje van had (waar ik niet naar toe ben gegaan overigens)), dus het blijft een en al onzekerheid.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:28:
[...]

een metwo van 0 iv of 100 iv scheeld maar 5 procent dus ach
Precies, en een 0% IV Mewtwo hakt een 100% IV Alakazam ook aan mootjes, dus mag eigenlijk niet klagen... 't is alleen flauw om de mensen om je heen ze wel te zien vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Megalodon86 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:56:
[...]

Precies, en een 0% IV Mewtwo hakt een 100% IV Alakazam ook aan mootjes, dus mag eigenlijk niet klagen... 't is alleen flauw om de mensen om je heen ze wel te zien vangen.
een 0% mewtwo bestaat niet :+

66% is laagste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ricmaniac schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:06:
[...]

een 0% mewtwo bestaat niet :+

66% is laagste :P
Ja, weet ik, maar voor de vergelijking was dat. Overigens is dat ook meteen de reden dan een 78% toch een beetje tegenvalt... als de range van 0 tot 100 ging, dan was men zeker blij met een 78%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grumpmeister schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:33:
[...]

Och, dat constante gehuil over de ex raids die alles verpesten, daar word ik toch wel moe van... (niet zo zeer gericht op jou, maar gewoon over het algemeen). Ik roep het al vanaf het begin, maar je moet niet raiden met als doel een ex-pas te krijgen. Zeker bij de eerdere berichten van, 'Ik heb in het weekend 50 raids gedaan en geen pasje!'. Tja, je weet dat het hele systeem een grote wolk aan onzekerheid en kansberekening is (en daardoor gewoonweg een slecht systeem is), en als je op willekeurige gyms loopt te raiden is de kans inderdaad vrij groot dat je niks krijgt.

Het eerste pasje wat ik gekregen had was bij een gym die toentertijd geen Mewtwo gym was en niet eens heel actief was. Ik wilde gewoon van m'n gratis pasje van de dag af, het was op loopafstand (~30 min lopen met de hond, die moest er toch uit), en met een legendary daar was het gewoon een leuke keuze. Ik ging nergens van uit, maar die raid deed ik gewoon omdat ik het leuk vind om mee te pakken. Als je tientallen (al dan niet meer) euro's erdoorheen loopt te jassen om een Mewtwo pas te krijgen, tja, je eigen keuze, maar het is net een kraslot. En al helemaal met de kennis van toen.

Nu zijn de theory-crafters natuurlijk een stuk verder en zijn er een paar gyms geïdentificeerd welke voldoen aan de EX-raid eisen. Maar zelfs daar is geen peil op te trekken nu, wanneer nieuwe pasjes komen, en welke gyms die nu weer uit zullen geven. Bijv. een gym bij mij in de buurt welke een EX-raid gym is heeft al weken geen pasjes meer uitgedeeld. Ook degene in de stad is momenteel vrij stil, terwijl er erg actief op geraid wordt.

Werk het systeem dan ook niet in de hand als je er zo op tegen bent door er geld tegenaan te gooien en achteraf te klagen dat je niks gekregen hebt. Als je graag een raid wilt doen, ga je gang, daar draait het om. Als je er een EX-pas voor krijgt, dan is dat een leuke extra. Het lijkt er in ieder geval op dat Niantic de eisen wat aan wilt gaan passen (gezien de 'bug'-wave, waar ik ook een pasje van had (waar ik niet naar toe ben gegaan overigens)), dus het blijft een en al onzekerheid.
Ik heb nergens gezegd dat ik er geld aan uitgeef.. wij hebben bij ons in t dorp 7 gyms, 25 spelers in de groep, de meesten niet heel erg actief maar wel level 30+, genoeg mensen om een mewtho te verslaan, maar niet om een ex raid gewoon bij ons in het dorp te hebben, het hele systeem is gewoon weer bedoeld voor de steden en kleine dorpen maken geen kans. Het is gewoon waardeloos en werkt alleen maar in de hand dat mensen stoppen met spelen omdat het een verneukt systeem is, sommige mensen gaan voor hun 6e mewtho, en andere die net zoveel of zelf meer raiden vallen naast de boot, omdat die toevallig in een klein dorpje wonen.

Nu kan je zeggen: dan ga je toch naar een grotere stad? Dat is ook geen optie opdat raids veel te vroeg stoppen, of omdat niemand zin heeft om een half uur naar een grote stad te rijden, in de hoop daar een pas van te krijgen, terwijl ze in hun eigen dorp genoeg gyms en mensen hebben om mewtho te verslaan maar gewoonweg geen pas krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:12:
[...]

Ik heb nergens gezegd dat ik er geld aan uitgeef.. wij hebben bij ons in t dorp 7 gyms, 25 spelers in de groep, de meesten niet heel erg actief maar wel level 30+, genoeg mensen om een mewtho te verslaan, maar niet om een ex raid gewoon bij ons in het dorp te hebben, het hele systeem is gewoon weer bedoeld voor de steden en kleine dorpen maken geen kans. Het is gewoon waardeloos en werkt alleen maar in de hand dat mensen stoppen met spelen omdat het een verneukt systeem is, sommige mensen gaan voor hun 6e mewtho, en andere die net zoveel of zelf meer raiden vallen naast de boot, omdat die toevallig in een klein dorpje wonen.

Nu kan je zeggen: dan ga je toch naar een grotere stad? Dat is ook geen optie opdat raids veel te vroeg stoppen, of omdat niemand zin heeft om een half uur naar een grote stad te rijden, in de hoop daar een pas van te krijgen, terwijl ze in hun eigen dorp genoeg gyms en mensen hebben om mewtho te verslaan maar gewoonweg geen pas krijgen.
Daarom gaf ik ook aan dat het een slecht systeem is. En daarom gaf ik ook aan dat het niet direct op jou gericht was, ik heb hier / in whatsapp groepen wel vaker berichten gezien dat er 50+ pasjes gekocht worden in de hoop voor een Mewtwo (en dat vind ik persoonlijk gewoon een heel slecht idee). Maar het geen kans hebben op een EX raid, zou dat in de hand werken dat mensen alleen daarom stoppen, of is er gewoon meer aan de hand? Waarschijnlijk dat laatste, want het is hier (in de stad) ook te merken dat men minder actief is. Natuurlijk het weer dat niet mee werkt, stagneren qua (bruikbare) raids, etc.

Als ik in die situatie zou zitten, dan zou ik ook niet naar een stad gaan voor een Mewtwo hoor. Het is mij de moeite niet waard, aangezien EN je in de stad geluk moet hebben dat er een raid spawnt op de gym waar pasjes uitgedeeld kunnen worden EN je daarna geluk moet hebben met het krijgen van een pasje, waarna je dan weer op een specifieke tijd (welke heel ongelukkig kan vallen) WEER naar de stad moet. Nee, dat is gewoon dom en onlogisch.

Uit interesse, hebben jullie al wel een analyse uitgevoerd op de 'cell' waar jullie in vallen om te kijken of er überhaupt een gym voldoet aan de eisen van een EX-raid gym (ik lees zo nu en dan mee, dus ik weet niet of dit al eens langs was gekomen)? Want qua bezetting zouden jullie genoeg man hebben. Je hoeft echt niet perse 50 man te hebben op 1 dag, dat was bij de eerste trigger / pas bij mij ook niet het geval. Hoe dan ook, dit systeem is slecht en daarom geef ik ook aan dat je niet specifiek voor een EX-pasje moet raiden. Dat haalt inderdaad het hele plezier in het spel weg. Mewtwo komt echt nog wel, al dan niet via een andere methode.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grumpmeister schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:34:
[...]
Daarom gaf ik ook aan dat het een slecht systeem is. En daarom gaf ik ook aan dat het niet direct op jou gericht was, ik heb hier / in whatsapp groepen wel vaker berichten gezien dat er 50+ pasjes gekocht worden in de hoop voor een Mewtwo (en dat vind ik persoonlijk gewoon een heel slecht idee). Maar het geen kans hebben op een EX raid, zou dat in de hand werken dat mensen alleen daarom stoppen, of is er gewoon meer aan de hand? Waarschijnlijk dat laatste, want het is hier (in de stad) ook te merken dat men minder actief is. Natuurlijk het weer dat niet mee werkt, stagneren qua (bruikbare) raids, etc.

Als ik in die situatie zou zitten, dan zou ik ook niet naar een stad gaan voor een Mewtwo hoor. Het is mij de moeite niet waard, aangezien EN je in de stad geluk moet hebben dat er een raid spawnt op de gym waar pasjes uitgedeeld kunnen worden EN je daarna geluk moet hebben met het krijgen van een pasje, waarna je dan weer op een specifieke tijd (welke heel ongelukkig kan vallen) WEER naar de stad moet. Nee, dat is gewoon dom en onlogisch.

Uit interesse, hebben jullie al wel een analyse uitgevoerd op de 'cell' waar jullie in vallen om te kijken of er überhaupt een gym voldoet aan de eisen van een EX-raid gym (ik lees zo nu en dan mee, dus ik weet niet of dit al eens langs was gekomen)? Want qua bezetting zouden jullie genoeg man hebben. Je hoeft echt niet perse 50 man te hebben op 1 dag, dat was bij de eerste trigger / pas bij mij ook niet het geval. Hoe dan ook, dit systeem is slecht en daarom geef ik ook aan dat je niet specifiek voor een EX-pasje moet raiden. Dat haalt inderdaad het hele plezier in het spel weg. Mewtwo komt echt nog wel, al dan niet via een andere methode.
Ja, 1 gym zit in een park.

Veel uit onze groep komen bijna nooit meer, omdat: 'waarom zou ik raiden als ik toch geen ex pas krijg?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
Grumpmeister schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:34:
Mewtwo komt echt nog wel, al dan niet via een andere methode.
Zo had ik vorige week mijn eerste Mewtwo-raid. Ik was er niet specifiek naar op zoek geweest, had in de weken ervoor twee raids op die gym gedaan (een Snorunt solo toen ik er toch langsliep, later nog aangeschoven bij een Rayquaza) en presto :) . Stomtoevallig had vrouwlief ook een pasje voor diezelfde Mewtwo-raid, ze had ook een Snorunt gedaan op die gym en zij wist niet eens wat ze met dat EX-pasje moest 8)7 , ze houdt zich er helemaal niet mee bezig. Allebei gevangen, zij een betere dan ik :X maar wat @Grumpmeister zegt: Mewtwo komt echt nog wel, @Verwijderd (y) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb al een mewtho (omdat iemand op mijn account raids heeft gedaan op bekende ex raid gyms), het gaat er juist om dat veel mensen in onze groep nu eigenlijk geen raids meer willen doen, omdat ze toch geen pas krijgen, dus met een groep gezellig een raid doen, zit er bijna niet meer in, en daarom is het voor mij ook minder leuk. Solo een level 3 raid doen wordt ook snel saai :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grumpmeister
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:37:
[...]

Ja, 1 gym zit in een park.

Veel uit onze groep komen bijna nooit meer, omdat: 'waarom zou ik raiden als ik toch geen ex pas krijg?'
Mja, en dat is een (in mijn ogen) geen goede manier van denken en dat haalt idd het plezier uit het spel:

Mijn redenen iig:
- Om een hoog IV <raid_pokemon> te krijgen.
- Om meer candies van desbetreffende pokemon te krijgen (bijv. Machamp, als het een lagere IV is dan pinap ik 'm voor 20 candy).
- Om wat makkelijke exp erbij te krijgen, ieder beetje helpt :)
- Voor de kans op een shiny (Mawile, Snorunt, Magikarp, etc.).
- Voor het sociale aspect, ik sta meestal nog een beetje na te praten na een raid met andere raiders.
- Ergste geval; om m'n gratis pasje weg te werken :D

Als ik daardoor een EX-pasje erbij weet te krijgen, dan is het leuke extra, maar meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Grumpmeister schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:38:
[...]

Mja, en dat is een (in mijn ogen) geen goede manier van denken en dat haalt idd het plezier uit het spel:

Mijn redenen iig:
- Om meer candies van desbetreffende pokemon te krijgen (bijv. Machamp, als het een lagere IV is dan pinap ik 'm voor 20 candy).
- Voor het sociale aspect, ik sta meestal nog een beetje na te praten na een raid met andere raiders.

Als ik daardoor een EX-pasje erbij weet te krijgen, dan is het leuke extra, maar meer niet.
Idd, en nog een argument: om de raidmedal op goud te krijgen! En in die 2000 raids (2 medals van 1000 elk) zal er vast wel 1 raid bij zitten waar die pas uit komt toch lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
xienator schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:13:
[...]

Lekker bezig hoor!

Iemand nog tips?

Opnieuw pairen heeft geen effect helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grumpmeister schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:38:
[...]

Mijn redenen iig:

Tja.. vind het zelf ook een verkeerde denkwijze, als je nooit raid krijg je zeker nooit een pas, maargoed, krijg het er maar niet in bij ze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:00:
[...]

Tja.. vind het zelf ook een verkeerde denkwijze, als je nooit raid krijg je zeker nooit een pas, maargoed, krijg het er maar niet in bij ze :(
komt omdat je alleen voor bepaalde parken in bepaalde rasters ex-pas krijgt. alle andere heb je zoiezo geen kans bij. en je ziet dan ook dat ex-raids gyms simpelweg veel populairder zijn.
Het is niet gek als er 3-4x 20 man staan, hier dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

zoo, net uit me werk om 16:00 even snel naar een raid gereden die 16:10 gedaan werd :P .. was er een groepje die gewoon langs raids rushde.. achter ze aan gereden heb ik totaal even 6 legendary raids gedaan afgelopen 2 uur :) normaal kan ik er 1 of geen doen na me werk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ricmaniac schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:34:

Vandaag ook een 2070 bij mij gaan lopen wat normaal mijn hoogste cp/iv had geworden. 12 ballen gekregen en allemaal golden excellent curve en natuurlijk gaan lopen. RNG is niet mijn vriend 8)7

Zelfde had ik een tijd terug met groundon 100% 9/10 golden excellent curve en ook gaan lopen |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Gravediggerxx op 05-03-2018 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik vandaag toch nog 2 legendaries kunnen doen, één Rayquaza (nu 5 uit 5, jee!) en één Groudon, ook gevangen, nu 19 uit 23. Volgens mij is het vanaf morgen weer gewoon alleen Rayquaza, dus hopelijk kan ik er komende week nog een paar (WB) bijvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Dubbel xp is per direct live...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:51
en lees dat er andere raidbossen zijn

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:42
xienator schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Iemand nog tips?

Opnieuw pairen heeft geen effect helaas :(
Standaard is wissen uit pokemon en wissen uit blutooth. Vol op laden. En dan als nieuw connecten. Soms meerdere keren voor hij hem pakt. Hielp bij mij niet.

Wat hier werkte was dat kreng helemaal leeg te laten lopen. Week in bureaula oid. Als ik daarna op scherm drukte toonde hij helemaal niets meer, dus echt leeg. Daarna goed lang in lader gehad en daarna kon ik weer connecten. Kan ook toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
Musta schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:13:
en lees dat er andere raidbossen zijn
Klopt, zag zojuist al een Slowbro als raid boss.
Net ook al een 10km ei gekregen (had wat lege plekken gelaten de laatste dagen) en dus hopen op een Bagon of Beldum! :)

Edit:

Nieuwe raid bosses
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/1Zl3Azl6UzViE57-oQQonzHtcYTmCcu9scaJAslv9bY.jpg?w=777&s=ba1d772cc39aaca02269079a0bc92dc6

[ Voor 21% gewijzigd door schaapiej op 06-03-2018 07:04 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FireAge schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:42:
[...]

Standaard is wissen uit pokemon en wissen uit blutooth. Vol op laden. En dan als nieuw connecten. Soms meerdere keren voor hij hem pakt. Hielp bij mij niet.

Wat hier werkte was dat kreng helemaal leeg te laten lopen. Week in bureaula oid. Als ik daarna op scherm drukte toonde hij helemaal niets meer, dus echt leeg. Daarna goed lang in lader gehad en daarna kon ik weer connecten. Kan ook toeval zijn.
Nou hij doet het weer.

Telefoon naar fabrieks instellingen gezet en lang in de lader gehad.

Hopelijk is het crashen van bepaalde applicaties nu ook direct minder op mijn tel :)

Bedankt voor alle tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Autofan1985 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:25:
[...]

Kijk ik naar mezelf: ben nu L40 met richting de 24 miljoen XP, heb een pokie of 800 aan Lucky eggs klaar staan (waar blijft dat dubbel xp event?)
Als je ze nou niet alle 800 kan evolven dan lukt het je nooit meer XD

Dubbel xp tot 16 Maart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:12:
[...]

Als je ze nou niet alle 800 kan evolven dan lukt het je nooit meer XD

Dubbel xp tot 16 Maart..
Haha, dit wordt flink eitjes knallen idd. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:12:
[...]

wat een onzin, kijk eens hoe klein ellecom is? laatste 2 waves 2x mewto

Ellecom is een van de zeven dorpen van de gemeente Rheden in de Nederlandse provincie Gelderland. Ellecom is een van de oudste dorpen van de ... Het heeft 1015 inwoners (per 18 november 2016).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:28:
[...]

wat een onzin, kijk eens hoe klein ellecom is? laatste 2 waves 2x mewto

Ellecom is een van de zeven dorpen van de gemeente Rheden in de Nederlandse provincie Gelderland. Ellecom is een van de oudste dorpen van de ... Het heeft 1015 inwoners (per 18 november 2016).
En wat zegt dat over het aantal actieve spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel XP is wel heel lekker.
Jammer dat ik alleen niet heel veel klaar heb voor mass evolve, maar een rondje of 4/5 haal ik wel.
Kom in ieder geval deze 10 dagen een aardig stuk richting lvl 39 8)

Die nieuwe/oude Raids bosses zijn nu niet echt je van het. :O
En van wat je uit eieren kan krijgen is voor mij alleen Bagon interessant.

Hopelijk wat dubbele lvl 5 Raids doen met Lucky Egg aan; 80.000 XP erbij is lekker.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2018 11:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Vandaag eerste evospree gedaan. Gelijk 154K XP gepakt :9
Nog minder dan 1 miljoen voor level 39 en dan de laatste en langste grind voor de 40 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Hassiebassie schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:50:
Vandaag eerste evospree gedaan. Gelijk 154K XP gepakt :9
Nog minder dan 1 miljoen voor level 39 en dan de laatste en langste grind voor de 40 :+
Lekker. Als je genoeg gespaard hebt moet dat wel lukken voor 16 maart toch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 20:24
Ik ben het tussendoor weer aan het oppakken.
Echter bij ons in het dorp zie ik om me heen raids verschijnen en er wordt niets mee gedaan.

Dan sta je alleen bij een Gym waar de raid is.. eens een aantal zaterdagen en zondagen in de gaten gehouden maar niemand..

Zou je de raids ook solo kunnen doen?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clavat schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:06:
Ik ben het tussendoor weer aan het oppakken.
Echter bij ons in het dorp zie ik om me heen raids verschijnen en er wordt niets mee gedaan.

Dan sta je alleen bij een Gym waar de raid is.. eens een aantal zaterdagen en zondagen in de gaten gehouden maar niemand..

Zou je de raids ook solo kunnen doen?
Level 1, 2 en 3 kan je solo doen als je goede sterke pokemon hebt, level 4 en 5 kan je solo wel vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 20:24
Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Level 1, 2 en 3 kan je solo doen als je goede sterke pokemon hebt, level 4 en 5 kan je solo wel vergeten
Aha dan moet ik eens kijken dat ik snel wat levels stijg en sterke pokemon ga krijgen.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
1 en 2 zijn prima te solo'en, 3 is moeilijker, maar niet onmogelijk. Ik heb de luxe van altijd 2 accounts tot m'n beschikking, dus kan alle 3 raids 'alleen' doen. Voor 4 raids toch wel 2 of 3 medespelers nodig, maar gelukkig lukt dat meestal wel. De groepsapp wordt alleen gebruikt voor 4 en 5 raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Autofan1985 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:02:
[...]

Lekker. Als je genoeg gespaard hebt moet dat wel lukken voor 16 maart toch? :9
Momenteel ligt trainer club er uit 8)7
Wilde juist weer pidgey candy gaan oogsten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
En toen zat er vandaag ineens een Shiny Aron op kantoor!
Super brakke IV, maar dat mag de pret niet drukken :p

Verder wel weer een leuk verschil qua eieren. De ene collega kreeg tijdens een rondje Arnhem Centrum maar 3 eieren (terwijl er 8 plekken vrij waren), 1x 2KM en 2x 5KM. Andere collega kreeg 5x 10... RNGesus can be a bitch! :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:59
Even een vraagje. Is het mogelijk om je Pokemon GO data op één of andere manier te exporteren naar bijvoorbeeld Excel? Heb al even gegoogled, maar zie alleen maar topics die zo oud zijn, dat het of niet meer werkt of niet meer ondersteunt wordt door de maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 1 2 is easy solo level 3 ook easy mits juiste pokies + moveset + level. level 4 is duo ook mogelijk Tyranataur 69 seconden over andere nog niet geprobeerd. De draak op level 5 hebben we met drie gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:59:
En toen zat er vandaag ineens een Shiny Aron op kantoor!
Super brakke IV, maar dat mag de pret niet drukken :p

Verder wel weer een leuk verschil qua eieren. De ene collega kreeg tijdens een rondje Arnhem Centrum maar 3 eieren (terwijl er 8 plekken vrij waren), 1x 2KM en 2x 5KM. Andere collega kreeg 5x 10... RNGesus can be a bitch! :X
had net 7 10k in a row die drop rate is echt wel zwaar omhoog !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:14:
[...]

En wat zegt dat over het aantal actieve spelers?
veel man of 18 en we raiden continue nu weer waar die al 2x is op geweest dus dat gaat wel weer lukken de trigger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig bekend met Oberhausen/Centro op zondagen? Lees ergens dat het deels geopend is (coca cola oase?), is dit het waard om langs te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:09:
[...]
had net 7 10k in a row die drop rate is echt wel zwaar omhoog !!!!
Hier ook 4 stuks van de 6 plekjes die open waren.

Nu gewoon geen 2 km eieren.

Gisteren een Espeon maar tot level 40 gemaakt op 29xx. Wel nuttig voor solo Machamp raids.

Vanochtend nog een mooie Bagon gevangen Level 28 en IV79. Volgens mij is Salamenca niet zo heel nuttig om naar level 40 te brengen dus dan stop ik altijd bij 3000+ CP en dan scheelt een hoger level veel dust.

Nu 31 gyms goud en nog 21 te gaan in mijn woonplaats en 6 rond mijn werk. Merendeel daarvan wel al over de helft op zilver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:48:
Iemand toevallig bekend met Oberhausen/Centro op zondagen? Lees ergens dat het deels geopend is (coca cola oase?), is dit het waard om langs te gaan?
Is open behalve veel winkels voor pokies prima je kan overal gewoon lopen en parkeren is gratis. Wel goed voor de xp hark nu!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vandaag even snel 3 raids in a row met lucky egg. Dan pak je ook direct 120K :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Gitarist schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:16:
Ik ervaar regelmatig freezes bij het voeren van berries. Dan moet ik de app gewoon afsluiten en weer opstarten om verder te kunnen. Dit heb ik zowel bij het vangen als bij het voeren van berries aan Pokémon in een gym... meer mensen last van?

Ik draai de laatste versie op iOS 11.2.6
Ik heb hier nog steeds last van. Sterker nog, waar het eerst een kans was dat het gebeurde, is het nu (bijna) een zekerheid dat Pokémon Go vastloopt. Erg irritant! Hopelijk komt er snel een update. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Gitarist schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:59:
[...]

Ik heb hier nog steeds last van. Sterker nog, waar het eerst een kans was dat het gebeurde, is het nu (bijna) een zekerheid dat Pokémon Go vastloopt. Erg irritant! Hopelijk komt er snel een update. :(
Ik ook. Maar dan op Android :(

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Hassiebassie schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:12:
Vandaag even snel 3 raids in a row met lucky egg. Dan pak je ook direct 120K :)
Zeker, wil ik ook graag nog doen deze week. Misschien wel 2 keer zo'n sessie. Hopelijk schikt het tussen de groep en mijn eigen schema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 12:42
Er word nu een update uitgerold: versie 0.93.3

Maar ik lees op reddit (the silphroad) dat deze buggy lijkt te zijn. Met als belangrijkste bug: https://www.reddit.com/r/...and_is_showing_all_times/
Megalodon86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:12:
[...]

Zeker, wil ik ook graag nog doen deze week. Misschien wel 2 keer zo'n sessie. Hopelijk schikt het tussen de groep en mijn eigen schema :)
Daar hoop ik ook heel erg op. Gaat lekker snel dan met de XP

[ Voor 32% gewijzigd door Quincy5 op 08-03-2018 13:20 ]

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dit is ook wel een mooie bug:

https://www.reddit.com/r/...ows_free_raid_pass_today/

Raidpasje van morgen 'lenen'. Of zelfs ook terugreizen in de tijd naar 'gisteren' om daar alsnog een pasje te draaien, en evt. eerst eentje van eergisteren gebruiken als dat er toen allemaal niet van gekomen is. Beetje spelen met je tijdzone-instelling. :P

Hier moest ik wel even lachen. ;)
What would I use if I'm already in Australia...

Find a Delorean that goes 88mph, but watch out for the Libyans.

[ Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 08-03-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jeuj weer pasje gekregen :)
wel raar. veel mensen dezelfde gym om 12 uur maar ik om 13:00

[ Voor 53% gewijzigd door Ricmaniac op 08-03-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ricmaniac schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:03:
Jeuj weer pasje gekregen :)
wel raar. veel mensen dezelfde gym om 12 uur maar ik om 13:00
Verschillende clientversies? De laatst heeft die UTC-tijd bug. Zou kunnen dat mensen met die versie dus die vroegere (te vroege) tijd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Wow, weer 2 pasjes, weer voor m'n thuishonk (200m hiervandaan). Ideaal, zaterdagmiddag al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik heb mijn 2e pasje :)

Maar lekker weer gepland Niantic, heb ik deze week al een weekendje weg geboekt met mijn vriendin :(

Gelukkig heeft een vriend van mij 2 telefoons en kan hij de raid voor mij doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
Hassiebassie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:03:
Ik heb mijn 2e pasje :)

Maar lekker weer gepland Niantic, heb ik deze week al een weekendje weg geboekt met mijn vriendin :(
First world problems :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Mijn zin om te spelen vandaag is ook ineens over. Net een 2078 cp ray gaan lopen na 10 van 11 ballen golden excellent curve te doen. Paar dagen geleden hetzelfde met een 2070 cp ray met 12/12 ballen excellent curve. |:( 8)7 ;w

Het lijkt wel alsof die bugg is teruggekomen dat curve niet meetelt in een bepaald deel van de cirkel.

Ik blijf wel nog steeds voorstander van rng ook al is het mijn vriend niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een banaantje geven, dan blijven ze wel zitten :)

(is mijn ervaring) xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Dankzij die 100% absol van laatst nu een ex-raid uitnodiging voor volgende week zaterdag. Het is een Gym waar nog nooit een ex-raid is geweest. Wel super eindelijk is een ex-raid op een Gym die binnen 2 km van mijn huis is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist level 38 aangetikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Top! Nu hoef je in principe de levels niet meer na te streven, al je pokémon kunnen gemaxed worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vriend van mij heeft hem voor mij gevangen :D

Is het maar een 78 IV :N
Na 180 Legendary raids blijf ik hopen op een 100iv legendary :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Mijn 5de Mewtwo gevangen vandaag, 82% IV, maar 15 attack. Dus ja, niks te klagen. En aangezien m'n Mewtwo van 89% IV ondertussen 12 candies per half level uppen kost, moet dit maar m'n tweede hoge worden.

Oh, en het gehele Amsterdamse Bos is één grote Squirtle spawn geworden... deze week al 4 100%tjes op de scanners zien langskomen.

[ Voor 26% gewijzigd door Megalodon86 op 10-03-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jameslast17
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Vandaag na 563 dagen Pkemon Go spelen level 40 gehaald. Geen enkel legendary i.v.m. te weinig spelers in het dorp. Ik zal de ontwikkelingen van het spel wel blijven volgen. Maar er zijn geen uitdagingen meer. Pokemon go vaarwel, het was leuk. Verder met Draconius Go. Inmiddels level 29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Knap dat je het zo lang hebt volgehouden, als je al weet dat je ze nooit allemaal zult verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Megalodon86 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 20:24:
Oh, en het gehele Amsterdamse Bos is één grote Squirtle spawn geworden... deze week al 4 100%tjes op de scanners zien langskomen.
:D Bedankt, ik houd het in de gaten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

vanmorgen eindelijk een shiny swablu gevangen! leuke verassingen zijn dat als een pokemon shiny blijkt te zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Gisteren mijn eerste Mew2 gevangen, moest werken.
Heb mn tel uitgeleend, zodat vrienden voor mij konden battelen..
Daarna brachten zij tel weer terug op mn werk en kon ik hem zelf vangen.
Dus wel zelf gevangen :Y

Volgende week kan ik waarschijnlikk wel zelf bijzijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Gisteren een 96 en 93% Mewtwo te pakken. De 93% was wel het slechtst mogelijk, met maar 12 attack. Maar de 96% wel volle attack, dus die ga ik wat candy voeren.

Volgende week weer een ex-raid, op een nieuwe gym binnen de stad (en letterlijk 1 minuut lopen van m'n werk). Had er vrijdag een raid op gedaan met een groep die er nog langs liep, maar deed het meer om gewoon wat exp mee te pakken.

Ik had al wel zo'n idee dat het een EX-raid zou kunnen spawnen (die strook staat op de map als een park), maar hij zou binnen dezelfde cel vallen van een al-bestaande EX-gym. Vrijdagavond was het dus raak, toch fijn om er een zo dichtbij te hebben, dan kan ik die raids (ook) als lunchpauze meepakken. Dat deed ik met de andere EX-gym ook al :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik had gisteren een 78% Mewtwo gevangen, was beetje jammer.

Maar deze maakt het meer dan goed! :9~ :9~ :9~
http://nl.tinypic.com/r/67qds4/9

Eventjes op het linkje klikken, wist niet of ik zo'n grote afbeelding mocht plaatsen :o
Pagina: 1 ... 81 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.