[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:06:
[...]

[...]

Ja, dit was een wilde inderdaad. Level 22, 62 IV oid.
Ik had hem vanochtend ook in het wild.

Gaat lekker zo met Gen3

Enkel nog:

Flygon
Shelgo
Salamence

En 3 x 10 km eieren aan staan momenteel.

Ook nu 24 gyms op goud en hard op weg op er nog een heleboel bij te halen :)

Zo op jacht naar een shiny Dratini ondanks dat het zo koud is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Eerste 2 shiny's zijn al binnen. Dit is wel heel makkelijk.
Helaas nog geen 100 %. Dus we vangen nog even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
Ik dacht dat ik erg veel geluk had net toen ik een Shiny Dratini ving maar blijkbaar komt dat veel voor :P

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:09
Mijn shiny Dratini ook binnen. Kijken of ik nog een betere iv kan vinden en dan evolueren naar dragonnite 😁

Ps tot hoe lang duurt het event 1 of 2 uur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
1 uur

edit... 2 uur blijkbaar

[ Voor 144% gewijzigd door Sunfalls op 24-02-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Onderweg terug van Centro. Redelijk wat gevangen... Paar honderd candy erbij. 3x CP3000+ Dragonite gemaakt met een IV van boven de 90%. En een CP3000+ Shiny Dragonite van 70%. Totaal 4 Shiny Dratini gevangen, 1 was ineens spoorloos door een netwerk error. Vond t vandaag redelijk drama qua netwerk en GPS in CentrO! Maar het was dan ook knetters druk... Oh en Kyogre gevangen, die had ik nog niet :X

M'n broer had mazzel, de derde Dratini was bij hem een 89% CP666 Shiny... Lucky bastard! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
Leuk evenement zo.. een Shiny 3075 CP Dragonite (y)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zo, net met m'n zus en zwager een rondje gereden, in 2,5 uur tijd hebben zij allebei 2 shiny dratini gevangen. Ik had er in diezelfde tijd 9! :D
Kom er nog 18 tekort voor m'n goede medaille, though.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:47
Er is blijkbaar een Pokéstop toegevoegd net voor mijn huis, alleen hebben ze de Pokémon spawn vergeten aan te zetten. Bij andere Pokéstop in de buurt spawnen er wel Pokémons (en deze zijn ook te zien bij 'Nearby'). Maar goed, eerst de toevoeging van een gym op mijn werk en nu dit. Ik mag dus op dat gebied niet klagen! :o

Op het gebied van shiny's heb ik wel te klagen, want damn, ik vang bij ieder event een heleboel Poké's, maar nooit is daar een shiny bij. :'( Wel goede IV's, maar ondertussen heb ik genoeg Poké's met 85+ IV.

Ook wordt het eens tijd voor een double XP event. Ik heb genoeg Poke's klaar staan om te evolven, maar op de Double XP is het maar wachten. Denk dat ik met gemak enkele levels omhoog ga op dat moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Hier ook weer thuis. Ik 4 shiny, mijn vrouw 5 en mijn kids in dezelfde tijd 1.

Nu twee dragonites en twee shiny dragonites met de legendarische move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

A-Jay schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 15:09:
Hier ook weer thuis. Ik 4 shiny, mijn vrouw 5 en mijn kids in dezelfde tijd 1.

Nu twee dragonites en twee shiny dragonites met de legendarische move.
Oh ja, die move... 14:03 kwam m'n zwager met de opmerking "oh, moest je niet nog een dragoniet volven voor die move?"
:F

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Le Enfant! schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 14:46:
Er is blijkbaar een Pokéstop toegevoegd net voor mijn huis, alleen hebben ze de Pokémon spawn vergeten aan te zetten. Bij andere Pokéstop in de buurt spawnen er wel Pokémons (en deze zijn ook te zien bij 'Nearby'). Maar goed, eerst de toevoeging van een gym op mijn werk en nu dit. Ik mag dus op dat gebied niet klagen! :o

Op het gebied van shiny's heb ik wel te klagen, want damn, ik vang bij ieder event een heleboel Poké's, maar nooit is daar een shiny bij. :'( Wel goede IV's, maar ondertussen heb ik genoeg Poké's met 85+ IV.

Ook wordt het eens tijd voor een double XP event. Ik heb genoeg Poke's klaar staan om te evolven, maar op de Double XP is het maar wachten. Denk dat ik met gemak enkele levels omhoog ga op dat moment. :)
Kan een tijdje (paar dagen tot 2 weken) duren voordat de spawnpunten er bij komen.
Komt goed, ook al heb je er vandaag niks meer aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:58

PB-powell

Mr. Laziness

Hier ook meerdere shinies binnen! Ik zelf had er 3, m'n vriendin 6. Mijn hoogste geëvolueerd naar een 3118 zonder verder te uppen :D geen briljante IV maar dat boeit me niet zo veel.
Was wel gezellig, hier op t dorp met een groepje van 7 ~ 8 man gelopen steeds, samen nog de plaatselijke middenstand voorzien van extra omzet door daar te lunchen en daarna door gelopen. Twee keer ruim een uur gelopen bij elkaar, stuk of 100 totaal gevangen. Helaas nog niet genoeg om de dragon-type badge op goud te krijgen, maar wel ruimschoots om een derde van 96% te evolueren en deze ook naar 3K + te halen. Heb er dan totaal 4 van boven de 3000 8)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
7 Shiny's gevangen en een stuk of 90 gevangen in 1 3/4 uur. Badge is nu goud.

Badge is nu goud en ik heb er 5 x Dragonite van 3000+ van waarvan 2 x Shiny en daarvan 1 met een IV van boven de 80 die was wel maar level 28 dus een beetje dust ingestopt

Nu 9 x Dragonite van boven de 3000 CP en daarvan 3 x op level 40. De rest stop ik geen dust meer in want dat kan ik beter in een andere stoppen.

Iemand nog advies wat te uppen? Heb al een Groudon van 4000+ 2 x Tyranitar van 3600+, 6 x Gyrandos van 3000+, 3 x Rhydon van 3000+, 3 x Lapras van 2300+, Alakazam, Exxecute, Arcanine van IV 90+ op Level 40. Raikou van 3000+ en die ijsvogel op 2800+ met een IV van 10. 2 x Snorlax van 3000+ en 1 van 2800+. Machamp ook 2 x 2800+ en 2 x 2500+

Iemand advies wat nog erg nuttig kan zijn voor gyms en legandaries?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net een pasje gekregen voor 10 maart! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:11:
7 Shiny's gevangen en een stuk of 90 gevangen in 1 3/4 uur. Badge is nu goud.

Badge is nu goud en ik heb er 5 x Dragonite van 3000+ van waarvan 2 x Shiny en daarvan 1 met een IV van boven de 80 die was wel maar level 28 dus een beetje dust ingestopt

Nu 9 x Dragonite van boven de 3000 CP en daarvan 3 x op level 40. De rest stop ik geen dust meer in want dat kan ik beter in een andere stoppen.

Iemand nog advies wat te uppen? Heb al een Groudon van 4000+ 2 x Tyranitar van 3600+, 6 x Gyrandos van 3000+, 3 x Rhydon van 3000+, 3 x Lapras van 2300+, Alakazam, Exxecute, Arcanine van IV 90+ op Level 40. Raikou van 3000+ en die ijsvogel op 2800+ met een IV van 10. 2 x Snorlax van 3000+ en 1 van 2800+. Machamp ook 2 x 2800+ en 2 x 2500+

Iemand advies wat nog erg nuttig kan zijn voor gyms en legandaries?
Nog een paar kyogre misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat was een mooie middag :)

totaal 110 dratini's ong. 7 shiny en 1 dratini 100% (non shiny)
3 van de shiny's waren ook echt 700-730 CP en een 60-80 IV dus mooie 3100 shiny dragonites geworden :P

Was een leuke dag. ook nog een windy Rayquaza mee gepakt maar die bleef helaas maar niet zitten in 8 keer golden razz + excellent en 2x golden razz Great throw :(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik heb de laatste dagen dat als ik met dit spel bezig ben en mijn huawei p9 lite de 20% batterij aantikt, hij gewoon per halve minuut een procent verliest en dus zo leeg is.
Herkennen jullie dit?

Ik lees op internet namelijk weinig over dit fenomeen bij deze telefoon, dus ik verdenk het spel.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

avotar schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:06:
Ik heb de laatste dagen dat als ik met dit spel bezig ben en mijn huawei p9 lite de 20% batterij aantikt, hij gewoon per halve minuut een procent verliest en dus zo leeg is.
Herkennen jullie dit?

Ik lees op internet namelijk weinig over dit fenomeen bij deze telefoon, dus ik verdenk het spel.
Dat kan ook te maken hebben met het weer in combinatie met zware belasting. Bij koud weer leveren batterijen nou eenmaal minder stroom.
Het lijkt me sterk dat het spel, wanneer je telefoon onder de 20% zit, opeens meer stroom gaat vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

PB-powell schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:52:
[...]

Dat kan ook te maken hebben met het weer in combinatie met zware belasting. Bij koud weer leveren batterijen nou eenmaal minder stroom.
Het lijkt me sterk dat het spel, wanneer je telefoon onder de 20% zit, opeens meer stroom gaat vragen...
Mij ook, dus net nog een testje gedaan. In een half uur van 66% naar 0%.
Er zijn minuten dat er niets gebeurd en minuten dat je hem bijna ziet aftellen.
Opvallend genoeg was dit tijdens gevechten in een gym of gewoon vangen en reageerde de telefoon sowieso heel slecht of zelfs niet.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmorgen een Weerboosted Rayquaza gevangen van 14/10/15, niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Event gisteren was top!
Eindlijk Dragon Badge (120 gevangen ongeveer)
4x Shiny
2x 100% eel lvl 25 en een lvl 32, meteen geevolved beetje geupt naar 3223CP en dus Daco Meteor move.

Alles gepinapt, dus nog iets van 450 candy over

Twijfel of ik mijn hoogste Shiny Dratini ga evolven tot Dragonite, is lvl 23 en maar 67%

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2018 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:13:
Event gisteren was top!
Eindlijk Dragon Badge (120 gevangen ongeveer)
4x Shiny
2x 100% eel lvl 25 en een lvl 32, meteen geevolved beetje geupt naar 3223CP en dus Daco Meteor move.

Alles gepinapt, dus nog iets van 450 candy over

Twijfel of ik mijn hoogste Shiny Dratini ga evolven tot Dragonite, is lvl 23 en maar 67%
Of alleen een Dragonair van maken zodat je ze alle 3 hebt? Vind Dragonair zelf sowieso het mooiste eruit zien van de 3! Dragonite is gewoon fuckin lelijk :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Gisteren zat het mij niet mee qua shinies. Iedereen die ik sprak had er al 3-4, maar ik liep toen nog met 0 rond en rond de 100 catches. Uiteindelijk zo'n beetje m'n laatste Dratini shiny te pakken om 13:55 voordat ik weer het huis binnenstapte, een ruime 150 catches. Ach ja, in ieder geval veel candy :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
schaapiej schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:20:
[...]

Of alleen een Dragonair van maken zodat je ze alle 3 hebt? Vind Dragonair zelf sowieso het mooiste eruit zien van de 3! Dragonite is gewoon fuckin lelijk :X
Ja, echt lelijk.
Heb mn hoogste CP shiny naar Dragonite geëvolueerd
Hoogste IV shiny dragonair
En de rest Dratini gelaten.
En mn hoogste IV ('slechts' 91%) gewone naar Dragonite voor Draco Meteor.

Had helaas geen super hoge IV dratini kunnen vangen, maar wel tevreden met 5 Shinies op werk (na eerste 1.5 uur voor ik naar werk ging niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30
Wow, event was geweldig mooi, heel Amstelveen vol haha. 8 Shinies gevangen, m'n zoontje 9! Allebei ook een 91% shiny, dus kan niet stuk. Meer dan 200 Dratini's gevangen! En echt mega veel stardust erbij. En veel bekende gezien ook, dus was leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik ervaar regelmatig freezes bij het voeren van berries. Dan moet ik de app gewoon afsluiten en weer opstarten om verder te kunnen. Dit heb ik zowel bij het vangen als bij het voeren van berries aan Pokémon in een gym... meer mensen last van?

Ik draai de laatste versie op iOS 11.2.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mang028
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-08-2020
Gitarist schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:16:
Ik ervaar regelmatig freezes bij het voeren van berries. Dan moet ik de app gewoon afsluiten en weer opstarten om verder te kunnen. Dit heb ik zowel bij het vangen als bij het voeren van berries aan Pokémon in een gym... meer mensen last van?

Ik draai de laatste versie op iOS 11.2.6
Heb ik ook last van. Maar niet alleen als ik berries voer maar ook als ik alleen een gym bekijk, vechten, draaien. Eigenlijk gewoon alles wat met een gym te maken heeft. Soms is het elke keer dat ik een gym aan tik en dan weet een even nergens last van. Heel irritant is het wel. Ik heb IOS 11.2.5 op een iphone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik heb al lang een goed idee om raids te verbeteren.

Als niantic die timer van 300 sec gewoon eens afschaft. Je kan dan bv solo tegen een raid baas vechten en meerdere teams gebruiken of telkens tussendoor reviven. Dit zal dan wel veel langer duren en veel meer potions en revives kosten.

Afspreken met meerdere mensen blijft dus een groot voordeel maar het is geen verplichting dus landelijke spelers krijgen meer kans op een legendarische.

Enkel voordelen en geen nadelen denk ik dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Gravediggerxx schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:39:
Ik heb al lang een goed idee om raids te verbeteren.

Als niantic die timer van 300 sec gewoon eens afschaft. Je kan dan bv solo tegen een raid baas vechten en meerdere teams gebruiken of telkens tussendoor reviven. Dit zal dan wel veel langer duren en veel meer potions en revives kosten.

Afspreken met meerdere mensen blijft dus een groot voordeel maar het is geen verplichting dus landelijke spelers krijgen meer kans op een legendarische.

Enkel voordelen en geen nadelen denk ik dus :P
Enige nadeel is dat het dan voor spoofers wel heel makkelijk word. Die kunnen veel makkelijker grinden, en dan ook alleen raids doen. Nu komen ze er (bij onze raids) niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
A-Jay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Enige nadeel is dat het dan voor spoofers wel heel makkelijk word. Die kunnen veel makkelijker grinden, en dan ook alleen raids doen. Nu komen ze er (bij onze raids) niet in.
Niantic zal daar niet zo mee zitten, dan kopen ze wellicht alleen maar meer raidpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Spoofers kunnen zowieso al op lokaties raiden waar alle spoofers al zitten. Op de top lokaties kan je eender welk moment nog aan de raid beginnen.
Somimge spoofers komen ook wel buiten voor enkel de raid te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Het wil nog niet echt lukken met die legendaries :(

Raikou (1/2)
Rayquaza (0/2)
Kyogre (0/1)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Lijkt een beetje op mijn lijstje van begin van de raids...

Articuno - 2/5
Zapdos - 3/6
Moltres - 1/4
Lugia - 1/3

Later ging het beter :)

Raikou - 5/14
Entei - 7/14
Suicune - 11/19
Ho-Oh - 4/9

Nouja... beter... gewoon meer pogingen gedaan eigenlijk.

Verder;

Kyogre - 6/9
Groudon - 17/21
Rayquaza - 3/3

Mewtwo - 3/5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Zaterdag voor het event lekker weer eens naar Kijkduin geweest met een groepje uit het dorp. 11:00 begon het en waarschijnlijk door de switch wat vastlopers overal. Afijn, even opnieuw opstarten en daar waren de eerste Dratini's meteen. Ik tik er 1 aan: shiny. Begon dus goed. :D Naast me zelfs iemand met de eerste 2 shiny! Eind van de dag 5 shiny gevangen (alle 5 ruk IV) en van 1 daarvan een Dragonite gemaakt (Met draco meteor) en 1 een Dragonair. Tevens mijn L29 100% Dratini die ik nog had geëvolueerd daar een Dragonite met Draco Meteor. De dust opbrengst was ondanks een koffiepauze toch zo'n 170k, dus ik ben dik tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Yes! Mewtwo weer binnen vanavond; allebei de accounts gevangen, en ook nog op een derde account voor iemand die er niet bij kon zijn. Helaas wel alle drie lage IV's, maargoed, elke Mewtwo is eigenlijk gewoon goed.

Nou maar hopen dat er niet meteen weer een raidpass ronde komt, dit is de dichtsbijzijnde gym voor mij en als die elke keer 8 a 10 dagen dicht gaat voor raids, is dat eigenlijk vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:29:
Yes! Mewtwo weer binnen vanavond; allebei de accounts gevangen, en ook nog op een derde account voor iemand die er niet bij kon zijn. Helaas wel alle drie lage IV's, maargoed, elke Mewtwo is eigenlijk gewoon goed.

Nou maar hopen dat er niet meteen weer een raidpass ronde komt, dit is de dichtsbijzijnde gym voor mij en als die elke keer 8 a 10 dagen dicht gaat voor raids, is dat eigenlijk vrij irritant.
ach, je hebt tenminste nog een ex raid gym in je dorp/stad... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb nu 12 Mewtwo raids gedaan, 6 voor mn hoofdaccount, 3 voor mn 2de/zoons account, en 3 voor mensen die niet konden. 10 gevangen, die 2 missers allebei op m'n hoofd account |:(

Maar ach, inderdaad, wij hebben hier tenminste ex-raids. Binnen 7 km vanaf m'n huis zitten er 6 ex-raid gyms. En dan ook nog een paar in Amstelveen, maar dat is iets verder rijden.

[ Voor 11% gewijzigd door Megalodon86 op 26-02-2018 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
Ik kijk voor het slapen gaan nog ff op de nearby en zie dit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vyK5t5F.png

Het blijkt dat we weer de verjaardag van Pokémon gaan vieren met Party Pikachu *O* !
@SerebiiNet tweette:
Serebii Update: Pikachu with a party hat and the move Present is to appear in Pokémon GO to celebrate Pokémon's 22nd Anniversary. Runs through February 28th at 21:00 UTC. Details @ https://www.serebii.net/index2.shtml #PokemonDay
https://twitter.com/SerebiiNet/status/968229941149077504

Edit: nu ook op de PoGO-Twitter:
@PokemonGoApp tweette:
Happy Pokémon Day! Celebrate all things Pokémon with festive Pikachu wearing party hats available in the wild from February 26 to February 28.pic.twitter.com/pwRau4YFzw
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cdI94Og.jpg

https://twitter.com/Pokem...68253005651959808/photo/1

[ Voor 29% gewijzigd door sixtiek op 26-02-2018 23:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ik vind het vooral triestig dat ze niet een ander verjaardagshoedje maken zodat onze oude hoedjes uniek blijven |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

25 maart is de volgende community day. Met Bulbasaur en 3x catch XP.

https://pokemongo.nianticlabs.com/events/community-day/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:39:
Ik vind het vooral triestig dat ze niet een ander verjaardagshoedje maken zodat onze oude hoedjes uniek blijven |:(
Pikachu kan nu shiny zijn met die feestmuts op, toch een beetje nieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
sixtiek schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:36:
Ik kijk voor het slapen gaan nog ff op de nearby en zie dit:

[afbeelding]

Het blijkt dat we weer de verjaardag van Pokémon gaan vieren met Party Pikachu
Waarom zijn de Pokémon incognito gemaakt? XD
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 04:42:
[...]

Maar maakt ons vorige dus nog steeds minder uniek, net als.met kerstmuts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Ze moesten je Pokemon kunnen laten verbergen.
Wil die shinies wel houden maar hoef ze niet te zien.
Zelfde met unowns.

Heb ze nu favorite gemaakt om ze niet per ongeluk weg te gooien.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 04:42:
[...]

Zijn er ook meer shinies net als bij de community day met Pikachu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Op zondag dus, wel goed voor de mensen die nooit konden op zaterdag, voor mij maakt het verder niet uit. Kijk al weer uit naar de shiny jacht haha. Moet er minimaal 3 hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:31

bonyuri

Investigator!

Ik vind vooral de 3x catch XP een interessante. Met een lucky egg kan dat vrij hard gaan als je Great/Excellent curves kan gooien :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Balen dat het alleen catch xp is Zo kom ik nog niet van al die evolves af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gewoon op sparen joh zodat je volgende keer dat dubbel of tripple xp is gewoon 4x een half uur kan evolven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Je kan bijvoorbeeld je shiny pikachu die surf heeft van dat event een tijdje terug nu met een fast tm ook Present geven :P Extra Extra speciaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:25:
Gewoon op sparen joh zodat je volgende keer dat dubbel of tripple xp is gewoon 4x een half uur kan evolven :P
Daarom heb ik er nu zo'n 800 staan. :P Dus een kans om er een keer van af te raken zou niet gek zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
bonyuri schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:47:
Ik vind vooral de 3x catch XP een interessante. Met een lucky egg kan dat vrij hard gaan als je Great/Excellent curves kan gooien :)
Loopt zo maar op tot 1000 xp per vangst... dat is leuk ja.
Autofan1985 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:43:
[...]

Daarom heb ik er nu zo'n 800 staan. :P Dus een kans om er een keer van af te raken zou niet gek zijn. :+
Niet een idee om elke raid met lucky egg te doen? en de resterende tijd te evolven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:44:

[...]

Niet een idee om elke raid met lucky egg te doen? en de resterende tijd te evolven?
Kan, maar na L40 is er niet echt een grote XP noodzaak meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Autofan1985 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:02:
[...]

jawel :P dan wordt je goal 100mill xp ipv vasthouden aan een level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:02:
[...]

Pfff, ik ben amper op de helft; bijna level 37. Maar voor mij is xp nu al niet echt meer een noodzaak, heb liever meer dust en (rare) candies. Heb nu een Mewtwo op level 38, al m'n andere zijn lager; die dust en candy vereisten worden zó hoog nu... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 15:13

Meneer iCy

swarma

Megalodon86 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:34:
[...]

Op zondag dus, wel goed voor de mensen die nooit konden op zaterdag, voor mij maakt het verder niet uit. Kijk al weer uit naar de shiny jacht haha. Moet er minimaal 3 hebben 8)
Zaterdag was mij niet gelukt ivm voetbal van de kleine. :+

Ben blij met de aanpassing. :9

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Laatst online: 01-06-2021
Krijgen we nog zo'n Dratini spawn overvloed? Kom net een paar candy tekort om mijn 3e te evolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:31

bonyuri

Investigator!

Nee, dat was een event en komt nu dus niet meer.
Gewoon rare candy voeren, of ff een 10km ei uitlopen :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Loadichus schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:26:
Krijgen we nog zo'n Dratini spawn overvloed? Kom net een paar candy tekort om mijn 3e te evolven.
Rare candy gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zijn er websites die gyms op raid scannen en dit (betaald) naar een iets van een telegram/pushbullet of weet ik wat voor dienst aanbieden ipv elke keer een website te checken? :)

Gaat mij niet om de pokemons, maar puur om de raids.

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 27-02-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

icy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:57:
Zijn er websites die gyms op raid scannen en dit (betaald) naar een iets van een telegram/pushbullet of weet ik wat voor dienst aanbieden ipv elke keer een website te checken? :)

Gohunt.nu is een samenwerking van pokehunt en goraids die samen vorige week dit hebben gelanceerd. gebruik ook de telegram bot en is super goed ingericht en vrij makkelijk in te stellen als je geen complete leek bent.

is btw niet alleen voor gyms en raids maar ik gebruik het voornamelijk juist voor de rare spawns.

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 27-02-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Loadichus schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:26:
Vandaag wel 2 wilde gezien, dat is buiten het event vrij bijzonder hier.

Maar anders; rare candy gebruiken of dratini als buddy en een paar km lopen.
icy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:57:

gohunt.nu heeft een telegram bot functie, als je betaald, maar die is er (nog) niet voor raids, alleen pokémon spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:13
Afgelopen zaterdag -tig Dratini's gevangen
Komt er gisteravond eentje uit een 10km ei |:(

Dan had ik er liever wat anders zeldzaams uit gekregen

Misschien dat ik dat ei zelf wel afgelopen zaterdag heb gehad uit een spin, dus misschien heeft het daarom toch verband...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

avotar schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:25:
[...]

Mij ook, dus net nog een testje gedaan. In een half uur van 66% naar 0%.
Er zijn minuten dat er niets gebeurd en minuten dat je hem bijna ziet aftellen.
Opvallend genoeg was dit tijdens gevechten in een gym of gewoon vangen en reageerde de telefoon sowieso heel slecht of zelfs niet.
Het blijkt dus dat ik last heb van eenzelfde issue als de IOS gebruikers. Telefoon die unresponsive wordt als je in een gym bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ricmaniac schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:00:
[...]

Gohunt.nu is een samenwerking van pokehunt en goraids die samen vorige week dit hebben gelanceerd. gebruik ook de telegram bot en is super goed ingericht en vrij makkelijk in te stellen als je geen complete leek bent.

is btw niet alleen voor gyms en raids maar ik gebruik het voornamelijk juist voor de rare spawns.
Megalodon86 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:03:
[...]
gohunt.nu heeft een telegram bot functie, als je betaald, maar die is er (nog) niet voor raids, alleen pokémon spawns.
Die had ik idd gezien, maar gaat mij puur om de raids. Anders ga ik wel mijn software testing automation skills weer oprafelen en ga ik het wel buiten om doen. Gewoon van 08.00 tot 19.00 elk uur een screenshot na een refresh op 1 van de bestaande sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Chillz schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:39:
[...]

Misschien dat ik dat ei zelf wel afgelopen zaterdag heb gehad uit een spin, dus misschien heeft het daarom toch verband...
Hier idem dito tijdens het event komt een ei uit ja hoor een Dratini. Ik wil eigenlijk alleen nog Bagon's.

9 x Dragonite van 3000+ CP is wel genoeg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Chillz schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:39:
[...]

Wie weet, ik kreeg gister m'n eerste trapinch uit een ei. Daar was ik wel blij mee :)

En gister eind van de middag door de sneeuw gebikkeld om een rayquaza te doen. Met 4 man (2 maal lvl 39 en 2 maal lvl 34) met 40 seconden over verslagen. Ik stond eigenlijk op het punt om halverwege om te draaien vanwege de sneeuw maar de andere twee waren er al zei m;n vriendin. Toch maar doorgereden. M'n vriendin extra blij want na het verslaan was die van haar 2083 :o en ze heeft hem gevangen. Dus zij is nu de trotse eigenaar van een 100% rayquaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
PB-powell schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:21:

Wie weet, ik kreeg gister m'n eerste trapinch uit een ei. Daar was ik wel blij mee :)
Die had ik vanmorgen gelijk ook
Met gelijk genoeg candy voor een evolutie :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was er afgelopen weekend soms een event aan de gang?

* Raven loopt rond in Vigelandsparken
* Raven ziet honderden mensen (jong en oud) PGo spelen
* Raven loopt rond in Akker Brygge
* Raven ziet honderden mensen (jong en oud) PGo spelen

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:17
Yup. Op zaterdag was er een PoGo Cummunity day, met extra Dratini spawns en hoge kans op shinies (en wat andere meuk). Was een mooie dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jeu, gouden Pikachu medal.

Ze moeten die trainer medal er eindelijk eens uithalen, aangezien die volgens mij niet meer te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
matthijst schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:04:

Ze moeten die trainer medal er eindelijk eens uithalen, aangezien die volgens mij niet meer te doen is?
Ik zit op 266 nu. Ben benieuwd of ik dat nog ga redden.

Waarom de trainer medal eruit? Ik zou hem alleen weghalen bij mensen die 0x getrained hebben. Ik mag mijn gouden medal toch wel houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mat.hi.as schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:59:
Yup. Op zaterdag was er een PoGo Cummunity day, met extra Dratini spawns en hoge kans op shinies (en wat andere meuk). Was een mooie dag :)
Ah :) , ik speel 't al een hele tijd niet meer, de accu van mijn S4 trok dat niet meer. Daarbij had ik niet verwacht dat het nog zo populair was :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
matthijst schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:04:

Blij eens van mijn gouden medals af aub. :P Heb ik hard voor gewerkt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
A-Jay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:07:
[...]

Waarom de trainer medal eruit? Ik zou hem alleen weghalen bij mensen die 0x getrained hebben. Ik mag mijn gouden medal toch wel houden?
Ja, of hide 'm als hij niet goud is :)
Beetje suf om d'r zon bronzen ding bij te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Autofan1985 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:49:
[...]

Blij eens van mijn gouden medals af aub. :P Heb ik hard voor gewerkt hoor!
Hier is ie brons en krijg ik em net als @matthijst nooit meer goud :-( dus blijf ik altijd minimaal 1 bronzen medaille zien (al vraag ik me af of ik die raid medailles ooit goud ga krijgen |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
PB-powell schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:23:
[...]

Hier is ie brons en krijg ik em net als @matthijst nooit meer goud :-( dus blijf ik altijd minimaal 1 bronzen medaille zien (al vraag ik me af of ik die raid medailles ooit goud ga krijgen |:( )
Vervelend idd, maar heb destijds bewust flink staan trainen op die gyms om die medal goud te krijgen. Ben uiteindelijk ergens in de 1200 blijven steken. Dat was gyms overnemen (Battles) en dan direct met mijn maat genoeg optrainen zodat hij bij het volzetten L10 zou zijn na 9 Pokemon. :) En die raidmedals gaan nog een uitdaging worden idd. Heb de gewone nog brons, maar wil daar wel flink aan werken als er een minder boeiende T5 raidboss komt zoals Latias of Registeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zouden een alternatief moeten bedenken om de Ace Trainer medal alsnog te kunnen halen. Zo behoudt iedereen die hem al goud heeft z'n medaille en kan de rest hem ook nog goud halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33
Ik krijg nu zeker het idee dat niantic naar je game gedrag kijkt. Ik heb in de 2 afgelopen maanden 10km eieren gespaard. Dit omdat ik wist dat we in Parijs veel zouden gaan lopen. Ik heb 6 incubators gekocht. Na de 10km eieren uitgelopen te hebben. (Allemaal kak beestjes) krijg ik alleen nog maar 2km eieren.

Parijs was een hell trouwens. Het winkelcentrum was overladen met pokemon spelers. Uiteindelijk maar een plekje achteraf gezocht. En daar ging het echt heel goed. 6 shynies gevangen.
Bizarre was dat om 14.02 er een komplete leegloop was van het winkel centrum. Dus om 14.05 kon je er weer heerlijk winkelen. Wel kon ik daar een stoffen badge halen en een armbandje van je team.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zo anders gefixxed. Scriptje gemaakt met zaptest en elk halfuur wordt pokemongomap info gerefreshed en hiervan wordt een screenshot in de groepsapp op whatsapp gegooid. Binnenkort finetunen dat het de raids worden ipv een screenshot :):)

Als er geen dienst is die er is, dan fix ik zelf maar wat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:11:
Ze zouden een alternatief moeten bedenken om de Ace Trainer medal alsnog te kunnen halen. Zo behoudt iedereen die hem al goud heeft z'n medaille en kan de rest hem ook nog goud halen.
pvp O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
A-Jay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:07:
[...]

Badge is binnen :)

En nou weer ballen gaan sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Goed werk d:)b ! Ik had 'm ook, om 21:39. Daarna nog even doorgelopen en nog 11 Pika's erbijgevangen in de hoop op een shiny. Vlak voor einde event zag ik er in de nearby nog vier bij een stop iets verderop... dat was het moment dat mijn telefoon het opgaf in de vrieskou. Waarschijnlijk waren het alle vier shinies... we zullen het nooit weten :S .
En nou weer ballen gaan sparen.
Precies dit. Ik denk erover om toch een Go-tcha te kopen, alleen hiervoor. Met 't handje vangen is leuk, handmatig stops draaien niet heel perse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
sixtiek schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:11:
[...]

Waarschijnlijk waren het alle vier shinies... we zullen het nooit weten :S .
0 shiny Pikachu's tot noch toe ;(

Sowieso weinig shinies voor mij. (1 Magikarp, 1 Shuppet)

Behalve dan als het gaat om Dratini's, want afgelopen zaterdag leken ze niet aan te slepen :?
Precies dit. Ik denk erover om toch een Go-tcha te kopen, alleen hiervoor. Met 't handje vangen is leuk, handmatig stops draaien niet heel perse.
Idem

2 stuks dan. 1 voor de vrouw, 1 voor mijzelf.
Binnenkort misschien toch maar doen. Of als moederdagcadeautje ofzo 8)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Chillz schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:21:
[...]

Sowieso weinig shinies voor mij. (1 Magikarp, 1 Shuppet)
Haha dat is 2 meer als ik. Behalve de community day shiny's nog nooit een shiny gezien.

Ja bij andere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb, als ik de groep mag geloven, bovengemiddeld geluk met de shinies. Maar ook ik heb ze niet allemaal...

Uiteraard shiny Dratini, Dragonair en Dragonite, Pikachu en Raichu, maar ook Absol, Sableye, Snorunt, Aron, Magikarp en Gyarados :*)

Helaas nog geen shiny Pichu, Mawile, Swablu (of evo), Shuppet (of evo), Duskull (of evo), Luvdisc, Poochyena (of evo) of de evoluties van Snorunt en Aron. Dus ja... heb er veel, maar nog niet eens de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:08:
Ik heb, als ik de groep mag geloven, bovengemiddeld geluk met de shinies. Maar ook ik heb ze niet allemaal...

Uiteraard shiny Dratini, Dragonair en Dragonite, Pikachu en Raichu, maar ook Absol, Sableye, Snorunt, Aron, Magikarp en Gyarados :*)

Helaas nog geen shiny Pichu, Mawile, Swablu (of evo), Shuppet (of evo), Duskull (of evo), Luvdisc, Poochyena (of evo) of de evoluties van Snorunt en Aron. Dus ja... heb er veel, maar nog niet eens de helft.
Aardig lijstje. Ten opzichte van jouw lijstje mis ik Sableye, Snorunt en Aron, maar daarentegen heb ik wel Luvdisc, Duskull en Swablu. De laatste 2 heb ik overigens wel geëvolueerd, dus strikt genomen heb ik ze dan niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:26:
[...]

Aardig lijstje. Ten opzichte van jouw lijstje mis ik Sableye, Snorunt en Aron, maar daarentegen heb ik wel Luvdisc, Duskull en Swablu. De laatste 2 heb ik overigens wel geëvolueerd, dus strikt genomen heb ik ze dan niet meer. :P
Geluk kan je in dit geval afdwingen, omdat je eindeloos mag proberen, maar dat mijn 14de Sableye shiny was, mn 2de Snorunt shiny was, en m'n 20ste Aron shiny was, mag toch wel geluk genoemd worden.

En ik had na een paar honderd Magikarps opeens 2 shinies in één dag, daarvoor en daarna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik heb geen Shiny Pikachu met feestmuts kunnen bemachtigen helaas..
Verder heb ik wel Shiny Pichu en Pikachu (Raichu nog niet, maar heb zat Pika om te evolven.. wacht wel met een Lucky egg of dubbel XP event)
De Shiny Dratini famillie heb ik ook
2 Aron, dus kan ook 1 evolven
Sableye
Magikarp (slechts 1, ondanks Safari.. En slechte ook)
En de mooie Shuppet.

Mijn neefje heeft dan weer 2 andere
Duskull
Mawill
en
Pikachu, Raichu (Geen Pichu)
Dratini-famillie

Dus missen nog wel een aantal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Een shiny pichu kan je toch enkel uit een ei krijgen?

Ik mis er hier ook nog wel de nodige, goede reden om lagere level raids te doen (Sableye en Snorunt)

Gyms goud maken gaat ook wel lekker nu. Zit nu op 28 met een hele boel al een flink eind op weg.

Over een week of 6 heb ik wel alles in mijn dorp (stuk of vijftig) alles rond mijn werk (stuk of 10)

Wat moet ik dan gaan doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:28:

Ik mis er hier ook nog wel de nodige, goede reden om lagere level raids te doen (Sableye en Snorunt)

Gyms goud maken gaat ook wel lekker nu. Zit nu op 28 met een hele boel al een flink eind op weg.

Over een week of 6 heb ik wel alles in mijn dorp (stuk of vijftig) alles rond mijn werk (stuk of 10)

100% IV pokemon gaan hunten?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Laatst online: 23-09 14:57
xienator schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:28:

Ik zit nu op 40 gouden gyms maar ik pak ook gyms onderweg van mijn werk naar huis met af en toe een andere route vanwege files kom ik regelmatig langs aardig wat gyms.
1 van mijn andere doelen is alle 100% pokemon die ik krijg(ik jaag er niet specifiek op via apps of kaarten waar je kan zien waar ze zitten, ik heb er wel 3 die ik via een chat doorgekregen heb en daarna gevangen, de andere 20 of zo die ik heb zijn puur random) naar lvl40 te krijgen.
Ik heb al een max lvl jolteon, electabuzz, magmar en Lugia(die laatste is 96%) het zijn niet per se de meest nuttige pokemon altijd maar het geeft wel diversiteit in de hogere cp waardes bij mijn pokemon. Ik heb overigens wel een permanent tekort aan stardust hierdoor :P
Wat ook nog wel leuk kan zijn voor de echte completionists onder ons is om zoveel mogelijk gymbadges te krijgen, als ik ergens op bezoek ben geweest kijk ik altijd even of ik een paar gyms kan draaien/bijzetten om nog een paar badges er bij te halen, ik zit even uit mijn hoofd op 350 badges in NL en 150 badges in de VS.(hiervoor helpt een gotcha trouwens gigantisch, vooral in de VS denk ik dat 40% de gotcha heeft gedraaid tijdens het autorijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
100% kan ik wel doen.

Gaat makkelijk met de Telegram app :) Voorlopig nog even gyms goud maken.

Heb nu 30 x 3000+ CP Pokemons dus dat gaat ook wel lekker :)

Aan 100% IV heb ik tot nu toe:

- Groudon
- Articuno
- Swablu
- Raticate
- Gyrandos
- Victreebel
- Slowking

Moet trouwens ook nog een Newtwo :) Niet gevangen helaas dus spaar mijn rare candy daar nu voor op.

Gotcha gebruik ik ook hoor. Zo Pokemons vangen vind ik echt niks meer aan. Enkel bij events doe ik er de moeite voor.

De Magicarp en Pikachu badge heb ik ook nog niet goud helaas.

[ Voor 19% gewijzigd door C_V_S op 02-03-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
xienator schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:24:
100% kan ik wel doen.

Gaat makkelijk met de Telegram app :) Voorlopig nog even gyms goud maken.

Heb nu 30 x 3000+ CP Pokemons dus dat gaat ook wel lekker :)

Aan 100% IV heb ik tot nu toe:

- Groudon
- Articuno
- Swablu
- Raticate
- Gyrandos
- Victreebel
- Slowking

Moet trouwens ook nog een Newtwo :) Niet gevangen helaas dus spaar mijn rare candy daar nu voor op.
Daarop jagen via een app maakt het gewoon veel te makkelijk. Welk is dan de meerwaarde vraag ik me dan telkens af? Ik jaag zonder maps en negeer die meldingen in de whatsapp groep.

Zo blijft het tenminste nog leuk om bv al die slechte pokemons te vangen om nog een betere iv te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Leuke vind ik om ze allemaal te verzamelen, level 40 te worden en daarna alle pokemon uppen zover max mogelijk 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
100%tjes jagen zonder scanner kost véél te veel tijd. Dat maakt het misschien wel leuker als het vervolgens lukt, maar voor mij; werk, gezin, andere hobbies, is dat het gewoon niet waard. Als ik een 100% tip in de groep krijg, en het schikt, ga ik er wel even heen. Overigens heeft me dat er pas 3 opgeleverd hoor... de rest per toeval of uit een eitje. Ik heb er nu 7;

Gengar;
Murkrow;
Ursaring;
Mantine;
Houndoom;
Wingull;
Vigoroth.

96 en 98%tjes een stuk meer en minstens zo blij mee;

Groudon;
Dragonite;
Exeggutor;
Swampert;
Hariyama;
Donphan;
Alakazam;
Victreebel;
Shiftry;
Umbreon;
Crobat;
Kingdra;
Venomoth;
Nidoqueen;
Sealeo;
Meganium;
Tangela;
Delcatty;
Mantine;
Stantler;
Gligar;
Marowak;
etc... de rest onder de 1000CP.

[ Voor 26% gewijzigd door Megalodon86 op 02-03-2018 11:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Omdat je met een app/map pas ziet hoe crap alle spawns zijn op de plekken waar je komt.

De leuke zijn juist alleen te vinden op plekken waar je nooit zou komen. Dan is de sport om op de fiets/auto te springen en er naartoe te racen, je door de bossen en modder banen en op tijd te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Gravediggerxx schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:31:
[...]

Daarop jagen via een app maakt het gewoon veel te makkelijk.
Eens. Ik moet wel toegeven dat ik wel eens op de scanner kijk om te zien of er nog zeldzame beesten in de buurt zitten waar ik anders voorbij zou lopen. IV maakt me dan verder niet uit.

De discussie over het gebruik van scanners en maps maakt wel duidelijk dat de in game nearby in de huidige vorm niet zinvol is. Het interesseert me niet dat er vier Pidgeys in de buurt zijn, laat me die Bagon maar zien! Als Niantic nou filtering in de nearby zou inbouwen dan had je geen scanner nodig.
Zo blijft het tenminste nog leuk om bv al die slechte pokemons te vangen om nog een betere iv te kunnen krijgen.
Dit d:)b .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
sixtiek schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:47:
Als Niantic nou filtering in de nearby zou inbouwen dan had je geen scanner nodig.
Goeie inderdaad

Filteren en meer dan die max 9 die er nu op een schermpje passen
Als ze zelf de functie wat beter uitbreiden worden scanners vanzelf minder nodig

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hoe kan je simpel de IV's van je hele pokedex checken (op IOS)?

Pagina: 1 ... 80 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.