Nou ja... "hij" is niet zozeer degene die 'speelt'. De Gotcha doet dat vóór hem. Net als ik geen maps gebruik voor het 'vinden' van beesten zal ik ook geen Gotcha of Plus gebruiken om mijn spelvoortgang te versnellen. Dan heb ik het niet meer zelf gedaan en zou bij mij het 'sense of achievement' niet echt meer aanwezig zijn als ik een nieuw level bereik of een bepaald zeldzaam beest vang.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:45:
Zo te zien speel je wel veel of vergis ik me daar in?
Die zeldzame beesten vang je niet met een Gotcha hoor.
Hij gooit, net als de Plus, alleen rode ballen. En op elk beest wordt maar 1 bal gegooid. Als hij ontsnapt is het klaar.
Meeste waarde zit in het automatisch spinnen, en het farmen van pidgeys voor Lucky Egg evolve-sessies. Maar dan moet je wel langs stops blijven lopen om voldoende rode ballen te houden.
Hij gooit, net als de Plus, alleen rode ballen. En op elk beest wordt maar 1 bal gegooid. Als hij ontsnapt is het klaar.
Meeste waarde zit in het automatisch spinnen, en het farmen van pidgeys voor Lucky Egg evolve-sessies. Maar dan moet je wel langs stops blijven lopen om voldoende rode ballen te houden.
Verwijderd
Iedereen is vrij om het spel te spelen zoals hij of zij dat wil.
Ik gebruik de Go-tcha om automatisch stops en gyms te spinnen zodat ik mijn handen aan het stuur kan houden en op het verkeer kan letten.
En zonder maps vindt ik het een stuk minder leuk. Doelloos rond rijden in de hoop dat je iets tegen komt is niet zo mijn ding. Het heeft wel wat om op je fiets te springen en met een bloedgang naar een bijzondere Pokemon te racen.
Spoofen is iets waar ik helemaal tegen ben, daarmee verneuk je echt het spel.
Ik gebruik de Go-tcha om automatisch stops en gyms te spinnen zodat ik mijn handen aan het stuur kan houden en op het verkeer kan letten.
En zonder maps vindt ik het een stuk minder leuk. Doelloos rond rijden in de hoop dat je iets tegen komt is niet zo mijn ding. Het heeft wel wat om op je fiets te springen en met een bloedgang naar een bijzondere Pokemon te racen.
Spoofen is iets waar ik helemaal tegen ben, daarmee verneuk je echt het spel.
Daar snap ik ook heus de 'lol' wel van. De spanning van de jacht en zo. En tegenwoordig kan mappen minder kwaad dan in het oude gymsysteem waarbij men legers Dragonites of Blisseys bij elkaar mapte om de hoogste plaatsen in gyms te kunnen bezetten of ze zeer moeilijk te slopen maakte. Ik stoor me er nu dan ook stukken minder aan maar kies er zelf toch voor om het zonder 'hulp' te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:30:
Het heeft wel wat om op je fiets te springen en met een bloedgang naar een bijzondere Pokemon te racen.
De gotcha dan toch besteld, zal er donderdag of vrijdag zijn na mn tentamen gelukkig. Wel mooi moment om t te testen van het weekend. Ik neem aan dat die gewoon past in een Xiaomo mi Band2 band? Ze lijken namelijk sprekend op elkaar
Ik gebruik ook weleens een map of wat ik in de groep te horen krijg puur voor de 100%. Altijd leuk om te racen met de fiets als ik zin heb en dan kom je bij de brug die openstaat...
Blijf je daarna een tijdje bij de brug vloekend staan en denkend aan die onbereikbare lvl 35 100% Teddyursa aan de overkant....
Ik gebruik ook weleens een map of wat ik in de groep te horen krijg puur voor de 100%. Altijd leuk om te racen met de fiets als ik zin heb en dan kom je bij de brug die openstaat...
Blijf je daarna een tijdje bij de brug vloekend staan en denkend aan die onbereikbare lvl 35 100% Teddyursa aan de overkant....
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik moet zeggen ik heb nu ongeveer 3 a 4 maanden de officiele pogo plus.
Ik vind het een rot ding. Apparaat is meer disconnected dan dat ie zijn werk doet.
Echt van alles al geprobeerd.
1. dure knoopcel erin. Trilt harder maar slechte connectie
2. cheap knoopcel erin, trilt normaal maar slechte connectie
3. Geheel ontkoppeld en gekoppeld aan de pogo van vrouw en kind maar ook weer vol in de disconnects.
Er was nu zelfs een soort 3rd party hulptool die een logboek bijhoud en de priority hoger zet. Toen was helemaal gedaan met de plus. Gewoon dood.
Vrouwlief en kind hebben ook pogo plus en die lopen lalalala vang draai spin...
Ik vind het een rot ding. Apparaat is meer disconnected dan dat ie zijn werk doet.
3. Geheel ontkoppeld en gekoppeld aan de pogo van vrouw en kind maar ook weer vol in de disconnects.
Er was nu zelfs een soort 3rd party hulptool die een logboek bijhoud en de priority hoger zet. Toen was helemaal gedaan met de plus. Gewoon dood.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Als die van vrouw en kind het wel goed doen aan hun foons en die van jou aan hun foon(s) niet dan is er iets mis met jouw exemplaar en moet je gewoon een andere onder garantie claimen.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:11:
Ik moet zeggen ik heb nu ongeveer 3 a 4 maanden de officiele pogo plus.
Ik gebruik de gotcha puur om level 40 te halen.
Geen idee wat de rest niet doet maar ik heb geen tijd om dagenlang over straat te struinen op zoek naar pokemons 😆
Geen idee wat de rest niet doet maar ik heb geen tijd om dagenlang over straat te struinen op zoek naar pokemons 😆
Haters everywhere but I don’t really care
Ik zie level 40 niet als doel, dat komt vanzelf wel... heb nu al niet de stardust om veel hoger dan level 36 te gaan met m'n Pokémon. 10000 voor een half level... pffff.
Want in een Telegram-groep krijg je alleen relevante berichten? Ik heb in Whatsapp die groepen gewoon op "1 year mute" staan en als ik zin heb om n raid te doen open ik de chat, nergens last van.Hassiebassie schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:51:
Ik heb een hekel aan whatsappgroepen, gelukkig gebruiken we hier nu allemaal telegram. Ik gebruik telegram enkel voor pokemon dus het is bij mij mooi gescheiden. Soms was ik een dag aan het werk en had ik opeens 500 nieuwe berichten op whatsapp, waarvan het meeste voor mij dus spam was. Maar je kijkt toch altijd even op whatsapp want iemand anders kan misschien een belangrijk bericht sturen, behoorlijk irritant als je het mij vraagt.
Precies dit, het heeft gewoon met afspraken te maken. Wij hebben een WA-raid-groep met duidelijke regels. Alleen Level 4, 5 of EX raids worden er gedeeld. Geen gekletst. Als je een Raid wil delen maak je een nieuwe groep aan met Tijd, Gym, Beest en alleen die link deel je in de WA-raid-groep.Cartman! schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:49:
[...]
Want in een Telegram-groep krijg je alleen relevante berichten?
Ik heb de groep wel het geluid uit staan, maar in principe komen er maar een berichtje 10-20 langs per dag. Als je iedereen maar laat kletsen dan is het met 350+ mensen binnen no-time een rommel.
Probleem is dat je idd geen meldingen krijgt, maar wel dat er op je whatsapp-icoon staat dat je zoveel nieuwe berichten hebt. Als ik na een dag werken weer even op mijn telefoon kijk, dan kan ik niet direct zien of het relevant is of niet.Cartman! schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:49:
[...]
Want in een Telegram-groep krijg je alleen relevante berichten? Ik heb in Whatsapp die groepen gewoon op "1 year mute" staan en als ik zin heb om n raid te doen open ik de chat, nergens last van.

Dat valt nog wel mee, wij hadden van die kindertjes in de raidgroep zitten die dus ook maar erop los kletsen.A-Jay schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:59:
[...]
Precies dit, het heeft gewoon met afspraken te maken. Wij hebben een WA-raid-groep met duidelijke regels. Alleen Level 4, 5 of EX raids worden er gedeeld. Geen gekletst. Als je een Raid wil delen maak je een nieuwe groep aan met Tijd, Gym, Beest en alleen die link deel je in de WA-raid-groep.
Ik heb de groep wel het geluid uit staan, maar in principe komen er maar een berichtje 10-20 langs per dag. Als je iedereen maar laat kletsen dan is het met 350+ mensen binnen no-time een rommel.
Nu maak je gewoon een bot aan voor het tijdstip waarbij je aan kan geven of je er bent of niet. Sta je op de lijst maar ben je er nog niet? Aan de hand van de lijst kunnen we zien of iedereen er is of niet
[ Voor 45% gewijzigd door Hassiebassie op 20-02-2018 15:02 ]
iOS ding misschien? Op Android heb ik dat niet namelijk.Hassiebassie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:00:
[...]
Probleem is dat je idd geen meldingen krijgt, maar wel dat er op je whatsapp-icoon staat dat je zoveel nieuwe berichten hebt. Als ik na een dag werken weer even op mijn telefoon kijk, dan kan ik niet direct zien of het relevant is of niet.
Misschien is het gefixt? Van de zomer was het nog zo dat er bij je icoontje op het scherm (Whatsapp staat in mijn quickbar) nog altijd het aantal meldingen dat ik heb, inclusief dingen die ik mute. Dan stond er soms na een dag werken nog steeds dat ik 500 berichten had, terwijl het eigenlijk enkel berichten uit de groep waren.Cartman! schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:02:
[...]
iOS ding misschien? Op Android heb ik dat niet namelijk.
Verwijderd
Ik vind het wel echt weer een niantic actie: een post op internet zetten dat mensen nu een grotere kans hebben op een Ex Raid Pass, maar vervolgens delen ze al 2 weken geen passen meer uit

Zal morgenavond wel weer gebeuren, het verschuift steeds toch? en dan voor a.s. maandag ofzo.
Afgelopen 2 dagen 7 raids gedaan op verschillende ex-raid gyms = geen ex pass
Iemand met zijn 2e account van level 19 = wel een pass.
nog steeds geen geluk voor mij, de teller blijft op 2 passen en 1 mewtwo staan.
Misschien vanwege het feit dat ik de vorige in denemarken niet mee heb gedaan?
Iemand met zijn 2e account van level 19 = wel een pass.

Misschien vanwege het feit dat ik de vorige in denemarken niet mee heb gedaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 21-02-2018 06:27 ]
Dat probleem hadden wij ook, daarom is er een tweede groep opgestart om echt in te chatten met elkaar en andere PoGo dingen te delen (eitjes, bijzondere/zeldzame/spannende/aparte pokemon die je vangt, etc..) en de raid groep wordt daarmee alleen gebruikt voor raids. Veel mensen zitten daarom alleen in de raid app omdat zij niet vermoeid willen raken met allerlei onzin, maar wel mee willen doen met raids. Werkt voor ons bijzonder goed, maar wij zitten dan ook met ~45 man in de raid app dus dat is sowieso niet bijzonder veel.Hassiebassie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:00:
[...]
Probleem is dat je idd geen meldingen krijgt, maar wel dat er op je whatsapp-icoon staat dat je zoveel nieuwe berichten hebt. Als ik na een dag werken weer even op mijn telefoon kijk, dan kan ik niet direct zien of het relevant is of niet.
[...]
Dat valt nog wel mee, wij hadden van die kindertjes in de raidgroep zitten die dus ook maar erop los kletsen.
Nu maak je gewoon een bot aan voor het tijdstip waarbij je aan kan geven of je er bent of niet. Sta je op de lijst maar ben je er nog niet? Aan de hand van de lijst kunnen we zien of iedereen er is of niet
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Hier ook een pas ontvangen voor a.s. maandag met tijd 1200-1245 dit is mijn 3de pass waarvan ik de laatste 2 niet heb kunnen mee doen door de vreemde tijden. Helaas en jammer dan maar weer wachten of de volgende wave wat gunstiger is.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Verwijderd
Hier pas 4 ontvangen.
Nu voor de 26ste om 15:00-15:45
Maar ik ga er geen vrij meer voor nemen. Misschien dat ik iemand anders kan vinden om hem voor me te doen...
Wat krijg je eigenlijk ter compensatie als je niet kunt?
Maar ik ga er geen vrij meer voor nemen. Misschien dat ik iemand anders kan vinden om hem voor me te doen...
Je kan een melding maken bij Niantic dat je niet kan. Dan is de kans dat je 5 gewone raid passen krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:46:
Hier pas 4 ontvangen.
Verwijderd
Maar als je niets doet dus krijg je dus geen compensatie?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 08:59 ]
Lijkt me logisch toch? Niantic kan niet van afstand zien of je door eigen schuld niet bent gegaan of dat je daadwerkelijk verhinderd was.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:56:
Maar als je niets doet dus krijg je dus geen compensatie?
Nou dat werd dus vannacht al haha, weer 2 passen, 1 op elk accountMegalodon86 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:39:
Zal morgenavond wel weer gebeuren, het verschuift steeds toch? en dan voor a.s. maandag ofzo.
Allebei voor dezelfde ex-raid op maandag om 18.00u, 400m van m'n huis
[ Voor 11% gewijzigd door Megalodon86 op 21-02-2018 09:20 ]
Oh dat wist ik ook niet. Ze zullen het vast niet met terugwerkende kracht doen maar een beetje klagen kan vast geen kwaad.Sunfalls schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:47:
[...]
Je kan een melding maken bij Niantic dat je niet kan. Dan is de kans dat je 5 gewone raid passen krijgt.
Ik heb ook weer een pasje, 16:00 op de 26ste bij de gym waar ik meestal als lunchpauze een raid doe. Maandag dus een erg late lunchpauze houden
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Hier hebben ze het goed verdeeld: voor komende maandag passen uitgedeeld aan mensen die niet kunnen en degenen die wel kunnen hebben geen pas.

Ikzelf heb helemaal niet geraid door tentamens deze week, maar hier hebben mensen die de hele week op die gym raiden geen pasjes gekregen, anderen die t maar letterlijk 1x hebben gedaan wel...
Niantic being Niantic again...
[ Voor 16% gewijzigd door Musta op 21-02-2018 11:54 ]
Verwijderd
Ja en ook nog met dezelfde requirements als van voor de bug..Musta schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:54:
Ikzelf heb helemaal niet geraid door tentamens deze week, maar hier hebben mensen die de hele week op die gym raiden geen pasjes gekregen, anderen die t maar letterlijk 1x hebben gedaan wel...
https://www.reddit.com/r/..._to_the_level_12_s2_cell/
Het lijkt idd weer verdacht veel op het systeem van een paar weken geleden.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:16:
[...]
Ja en ook nog met dezelfde requirements als van voor de bug..
https://www.reddit.com/r/..._to_the_level_12_s2_cell/
Ik heb een pasje gekregen voor een gym waar ik letterlijk één raid (brons dus) gedaan heb en verder nog nooit heb aangeraakt... terwijl een EX op de gym voor de deur (genoeg voor meerdere keren goud, meerdere raids gedaan afgelopen week) aan mn neus voorbij is gegaan.
Heeft Niantic aan de knoppen zitten draaien? Ik zag vanochtend een Snorlax en een Rhydon (die ik helaas allebei niet kon gaan vangen
), vanmiddag zat er een Chansey op de nearby en vanavond alweer een Snorlax (die ik allebei lekker wel ben gaan vangen
). Dat zijn toch geen spawns die ik dagelijks voorbij zie komen, zeker geen twee Snorlax op één dag. RNG wil vriendjes worden?
O, en vanochtend hadden zowel ikzelf als mijn dame voor het eerst een EX Raid pass dus sowieso was 't qua Pokémon GO een aardig dagje
.

O, en vanochtend hadden zowel ikzelf als mijn dame voor het eerst een EX Raid pass dus sowieso was 't qua Pokémon GO een aardig dagje

Hier gisteravond ook een Snorlax bij de dichtstbijzijnde pokestop. Level 28 en een IV van 84%. Mooie afsluiter van de dag 
Mijn nummer 2 beste Snorlax. Hij is zelfs beter als elk model wat ik ooit uit een ei heb gehad.
Mijn nummer 2 beste Snorlax. Hij is zelfs beter als elk model wat ik ooit uit een ei heb gehad.
[ Voor 33% gewijzigd door A-Jay op 22-02-2018 07:22 ]
Geen rare pokemon gezien hier, wel is de stop die boven m'n werkplek zat verwijderdsixtiek schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 01:09:
Heeft Niantic aan de knoppen zitten draaien? Ik zag vanochtend een Snorlax en een Rhydon (die ik helaas allebei niet kon gaan vangen), vanmiddag zat er een Chansey op de nearby en vanavond alweer een Snorlax (die ik allebei lekker wel ben gaan vangen
). Dat zijn toch geen spawns die ik dagelijks voorbij zie komen, zeker geen twee Snorlax op één dag. RNG wil vriendjes worden?
O, en vanochtend hadden zowel ikzelf als mijn dame voor het eerst een EX Raid pass dus sowieso was 't qua Pokémon GO een aardig dagje.

Gisteravond een leuke avond gehad. We waren bezig met het dorp geel te kleuren (11 gyms) en we zagen een nearby Larvitar.
Ik en een andere kameraad moesten de Larvitar nog hebben dus ff naar toe gesjeest. We lopen te geinen, straks is het een 100%. We doen appraise en zien dat het een hoge is. We scannen hem met Calcy IV, 100%.
Andere kameraad geloofde het niet en moest zelf ook nog even scannen.
Leuke avond zo haha. Helaas konden we het dorp niet geel houden, want we hebben slapende honden wakker gemaakt door de larvitar te delen in de groepsapp.
Ik en een andere kameraad moesten de Larvitar nog hebben dus ff naar toe gesjeest. We lopen te geinen, straks is het een 100%. We doen appraise en zien dat het een hoge is. We scannen hem met Calcy IV, 100%.
Andere kameraad geloofde het niet en moest zelf ook nog even scannen.
Leuke avond zo haha. Helaas konden we het dorp niet geel houden, want we hebben slapende honden wakker gemaakt door de larvitar te delen in de groepsapp.
[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 22-02-2018 08:17 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Waarom delen voor iedereen? Andere teams versterken is toch niet wat je wilt?icy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:16:

Ik deel spawns alleen in de app groep van de kleur, in mijn geval Valor.
Verwijderd
Omdat het misschien een klein dorpje is? Altijd handig toch als meerdere hem vangen, en evolueren, handig voor de raidsVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:43:
[...]
Waarom delen voor iedereen? Andere teams versterken is toch niet wat je wilt?![]()
Waar kan je dit melden? Zie die optie bij submit a request er niet bij staan.Sunfalls schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:47:
[...]
Je kan een melding maken bij Niantic dat je niet kan. Dan is de kans dat je 5 gewone raid passen krijgt.
Een 100% scannen met een app, whut?! Aan de appraisal zelf zie je toch al dat het een 100% is...icy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:16:
We scannen hem met Calcy IV, 100%.
3 stats + hoogste appraisal categorie = GG!
Omdat in sommige dorpen de groepen zo klein zijn dat je elkaar wel nodig hebt bij een raid misschien?Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:43:
[...]
Waarom delen voor iedereen? Andere teams versterken is toch niet wat je wilt?![]()
Daarnaast komt het vrij kinderachtig zoiets vrij kinderachtig over op mij om eerlijk te zijn.
Klopt, wij hebben iets van 15 echt actieve mensen en totaal iets van 30 pokeplayers. Blauw en Geel, en een paar rode. (zijn er wel meer, maar die kennen wij nog niet)PB-powell schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:47:
[...]
Omdat in sommige dorpen de groepen zo klein zijn dat je elkaar wel nodig hebt bij een raid misschien?
Daarnaast komt het vrij kinderachtig zoiets vrij kinderachtig over op mij om eerlijk te zijn.
We hebben wel 11 gyms totaal
O, daar let ik niet altijd op. Zag dat die zei dat die goede attack had en daarna snel scannen.schaapiej schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:24:
[...]
Een 100% scannen met een app, whut?! Aan de appraisal zelf zie je toch al dat het een 100% is...
3 stats + hoogste appraisal categorie = GG!
[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 22-02-2018 10:37 ]
Geen probleem. Machamp vreet hem op!Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:01:
Ja super handig als je "tegenstanders" een dikke TTR in een gym zetten!
Op mij ook. We zouden op zich met alleen blauw al rond kunnen komen, maar we spelen gewoon met elkaar en delen ook alle goede spawns onderling. Hooguit als de groepen bij raids te groot worden splitst blauw zich af van de rest, aangezien die meestal met de meesten zijn.PB-powell schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:47:
[...]
Omdat in sommige dorpen de groepen zo klein zijn dat je elkaar wel nodig hebt bij een raid misschien?
Succes dan maar en niet te veel teasen heAutofan1985 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:42:
[...]
En Kyogre helemaal als ik die straks max getrokken heb!
Bij ons deel ik ook alles wat leuk is, het meest nog met een rode speler trouwens. Maargoed, daarmee heb ik ook een akkoordje op onze dichtsbijzijnde gym; overdag rood en snachts blauw.PB-powell schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:47:
[...]
Wel veel slopen en blauw maken, mag dat wel?poor Leno schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:56:
[...]
Succes dan maar en niet te veel teasen he
Toch snap ik dat niet. Ja, ik snap wel dat Niantic graag wil dat stops (portals in Ingress) op interessante plekken liggen. Maar waarom omgekeerd die regel zo strak hanteren? Als het interresante object weg is, waarom moet dan ook die stop weg? Voor wie is dat nuttig? Niet voor degenen die het spel spelen. Voor wie dan wel? Voor het ego van de portal reviewer?PB-powell schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:25:
[...]
wel is de stop die boven m'n werkplek zat verwijderdkan nu niet meer draaien vanaf m'n bureau wat juist handig was aangezien ik thuis niks in de buurt heb. Maar de beelden waar de stop op gebaseerd was, stonden dan ook al zeker een jaar niet meer op die plek

Typisch nederlands: regels handhaven omdat ze er nu eenmaal zijn. Nooit afvragen wat voor nut het heeft, of kijken naar de omstandigheden.
O de ironie. Nooit een larvitar uit een ei krijgen en nadat je er 1 in het wild vangt krijg je er ook 1 uit een ei....
Helemaal niet erg, geeft leuk candies.icy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:42:
O de ironie. Nooit een larvitar uit een ei krijgen en nadat je er 1 in het wild vangt krijg je er ook 1 uit een ei....
Nog nooit een Larvitar gevangen, maar nog maar een paar candies nodig voor een Tirannitar..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Die Tyranitar kan je toch gemakkelijk uit een Raid halen?CAP-Team schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:14:
Nog nooit een Larvitar gevangen, maar nog maar een paar candies nodig voor een Tirannitar..
Of heb je een hele goede Larvitar die je wilt evolven?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2018 22:11 ]
Niet als je alleen speelt.Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:09:
[...]
Die Tyranitar kan je toch gemakkelijk uit een Raid halen?
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Larvitar had ik in augustus uit een ei
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Omdat anders over 3 jaar de hele spelwereld vol stops staat? Leuke uitdaging blijft het dan nog, los van het feit dat ik geen idee heb wat een portal in ingress precies is.hneel schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:18:
[...]
Toch snap ik dat niet. Ja, ik snap wel dat Niantic graag wil dat stops (portals in Ingress) op interessante plekken liggen. Maar waarom omgekeerd die regel zo strak hanteren? Als het interresante object weg is, waarom moet dan ook die stop weg? Voor wie is dat nuttig? Niet voor degenen die het spel spelen. Voor wie dan wel? Voor het ego van de portal reviewer?![]()
Typisch nederlands: regels handhaven omdat ze er nu eenmaal zijn. Nooit afvragen wat voor nut het heeft, of kijken naar de omstandigheden.
En je weet dat Niantic niet Nederlands is?

En een jaar nadat het item is weggehaald pas de stop weghalen vind ik nog lang. Ik had veel eerder verwacht dat de stop weg zou zijn
En de regels hanteren is niet typisch Nederlands, dat heet normaal je werk doen. Regels zijn er niet voor niets

Alleen is maar alleen, weinig aan dan toch? Naar mijn idee is het spel juist een hit vanwege het sociale aspect... samen raiden, samen het dorp kleuren, samen op pad met events... elkaar de ogen uitsteken met je shinies
Nee, ik speel het alleen of samen met mijn vrouw.Megalodon86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:18:
[...]
Alleen is maar alleen, weinig aan dan toch? Naar mijn idee is het spel juist een hit vanwege het sociale aspect... samen raiden, samen het dorp kleuren, samen op pad met events... elkaar de ogen uitsteken met je shinies
Geen behoefte om in whatsapp groepen te zitten.
Ik ben het gaan spelen tijdens het wandelen en raiden, och, het is jammer dat ik blijkbaar hele gave pokemon mis, maar het zij zo.
Ik erger me juist aan spelers die bv als ik een gym overneem, me nog geen 10 minuten gunnen voor ze hem weer terug pakken.
Hier in Middelburg-Zuid zit een hele fanatieke blauwe groep blijkbaar. Heel irritant als je niet blauw bent.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Misschien hebben ze afspraken op de gyms zitten? Dat jij hem kleurt terwijl hij blauw 'moet zijn'. Of misschien gooien ze stelselmatig alle onbekende eruit? Dat doen wij eigenlijk ook wel; onbekende? opzouten
Hier ook hoor. Alleen m'n vriendin en ik samen.
Gaan ook voornamelijk voor het lopen en het zoeken/ vinden.
Raids in groepsverband nagenoeg niet.
Ik zit wel in de plaatselijke Whatsapp groep. Maar dat is meer om mee te lezen en te weten wat ze doen, dan dat ik ook actief meedoe met raids met ze.
(ook handig om in de gaten te houden wat ze met de gym tegenover m'n huis, en de drie anderen in de straat, van plan zijn
)
Ik zit wel in de plaatselijke Whatsapp groep. Maar dat is meer om mee te lezen en te weten wat ze doen, dan dat ik ook actief meedoe met raids met ze.
(ook handig om in de gaten te houden wat ze met de gym tegenover m'n huis, en de drie anderen in de straat, van plan zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Chillz op 23-02-2018 09:52 ]
Leeg - Sinds 20180907
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:18:
Naar mijn idee is het spel juist een hit vanwege het sociale aspect... samen raiden, samen het dorp kleuren, samen op pad met events...
Ik vind dit een vreemde interpretatie van wat je het sociale aspect noemt. Je vindt het alleen leuk om samen te spelen met mensen die je kentMegalodon86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:42:
Dat doen wij eigenlijk ook wel; onbekende? opzouten
Ja? Ik heb geen sociale band met mensen die ik niet ken. En is ook een kans dat het spoofers zijn, houden we niet van.
Level 1 en 2 raids zijn nog wel makkelijk in je uppie te doen, level 3 ook wel met z'n tweeën, maar level 4 en 5 moet je toch echt met een groepje doen en dat is lastig te organiseren in het dorp waar ik woon (zit wel in een app groep)Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:09:
[...]
Die Tyranitar kan je toch gemakkelijk uit een Raid halen?
Maar ik heb al een 93% IV Puppitar dus
Klinkt bekend, alleen is mijn vrouw nu gestopt met PoGo, dus speel ik alleen nog maar in m'n eentje.Chillz schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:50:
Hier ook hoor. Alleen m'n vriendin en ik samen.
Mijn vriendin / aanstaande vrouw ook. Alleen laatst op mijn verzoek heeft ze wel mee gedaan aan een level 5 raid. En nu doet ze af en toe wel weer mee

Er is ook een kans dat het legitieme spelers zijn die gewoon niet in je kliekje zitten, zoals meerdere lone wolfs hier in dit topic. Maar die hebben dan gewoon maar pech?Megalodon86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:07:
Ja? Ik heb geen sociale band met mensen die ik niet ken. En is ook een kans dat het spoofers zijn, houden we niet van.
Het is mij wel eens overkomen dat ik aanschoof bij een raid en dat een raidgroepje stomverbaasd was dat ik geen spoofer ben

sixtiek schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:04:
Ik vind dit een vreemde interpretatie van wat je het sociale aspect noemt. Je vindt het alleen leuk om samen te spelen met mensen die je kent?
Ik neem aan dat onbekende die bij een raid mee willen doen en daar zijn ook gewoon welkom zijn. Dat is natuurlijk heel wat anders dan iemand die je totaal niet kent uit een gym knikkeren!Megalodon86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:07:
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik wilde aanschuiven bij een raid, maar omdat ik niet bij team Mystic zat kreeg ik de group code niet... Blijkbaar nemen sommige mensen het hele "team" gebeuren iets te serieus.
Ik speel lekker relaxed, neem soms een gym over en zo lang ik mijn 50 muntjes per dag krijg vind ik het allemaal wel best hoor
Ik speel lekker relaxed, neem soms een gym over en zo lang ik mijn 50 muntjes per dag krijg vind ik het allemaal wel best hoor
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Teveel stops? Een gotspe. Er is op veel plaatsen juist een enorm gebrek aan stops. Maar is een andere discussie. Ik had het specifiek over het weghalen van stops.PB-powell schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 07:18:
[...]
Omdat anders over 3 jaar de hele spelwereld vol stops staat?
Portals worden door lokale reviewers gekeurd.En je weet dat Niantic niet Nederlands is?
Dat vraag ik me dus juist wel af. Wat voor nut heeft het volgens jou dan om een (voorheen goedgekeurde) stop weg te halen als het object er inmiddels niet meer is? Wie is daarmee gediend? Leg me dat dan eens uit.Regels zijn er niet voor niets![]()
Serieus? Lekker kansloos sommige figuren!bonyuri schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:32:
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik wilde aanschuiven bij een raid, maar omdat ik niet bij team Mystic zat kreeg ik de group code niet... Blijkbaar nemen sommige mensen het hele "team" gebeuren iets te serieus.

Grote kleine kinderen die zo kinderachtig zijn om er zo mee om te gaan...
Tijdje terug in Eindhoven met een hele onbekende groep mee kunnen doen. Liep in de pauze een rondje door de stad en kwam langs een Ho-Oh raid. Stond een groep mensen naar hun telefoon te staren dus dat kon maar 1 ding betekenen; die gaan raiden! Met nog 10 seconden op klok zijn ze er nog uit gegaan zodat ik mee kon doen. Erg tof!
Voor ingress is het toch wel fijn als de objecten nog aanwezig zijn omdat veel van de missies daar je juist een route langs verschillende kunstwerken/historische dingen/etc laten lopen zodat je wat leert terwijl je digitale punten verzamelt.hneel schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Dat vraag ik me dus juist wel af. Wat voor nut heeft het volgens jou dan om een (voorheen goedgekeurde) stop weg te halen als het object er inmiddels niet meer is? Wie is daarmee gediend? Leg me dat dan eens uit.
Ingress is niet enkel naar zo'n stop lopen, draaien en klaar. Daar moet je hele routes voor afleggen.
En dat is ook een beetje de gedachte van PoGo: Kijk hier staat iets tofs dat je nooit eerder opgemerkt hebt, leuk man, zo leer je nog eens wat over je omgeving
Als jij vervolgens 2 minuten staat te zoeken naar iets dat niet bestaat doe je dat de volgende keer ook niet meer en is dat hele principe weg.
Dankzij PoGo kwam ik er achter dat er 2 straten verderop bij iemand in de tuin een bunker uit de Tweede Wereld Oorlog staat. Nooit eerder opgevallen, maar je kunt dat ding vanaf de straat gewoon zien
[ Voor 27% gewijzigd door Spike_wolf op 23-02-2018 10:58 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Omdat er ook stops bijkomen. Als je alleen maar extra plaatst en niks weghaalt heb je vanzelf een overdaad aan stops.hneel schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Teveel stops? Een gotspe. Er is op veel plaatsen juist een enorm gebrek aan stops. Maar is een andere discussie. Ik had het specifiek over het weghalen van stops.
Ik weet niet wat een portal normaal inhoudt, maar als ze die in ingress weghalen zal daar vast een logische reden voor zijn[...]
Portals worden door lokale reviewers gekeurd.
Zie reden een, als er alleen maar bij komt heb je vanzelf een overdaad aan stops. En zo weinig zijn er nou ook weer niet. De lol is er ook snel af als iedereen voor z'n eigen voordeur een stop heeft staan.[...]
Dat vraag ik me dus juist wel af. Wat voor nut heeft het volgens jou dan om een (voorheen goedgekeurde) stop weg te halen als het object er inmiddels niet meer is? Wie is daarmee gediend? Leg me dat dan eens uit.
Group code raden is simpel: eerste twee zijn hetzelfde. Derde is de volgende/vorige in de serie.bonyuri schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:32:
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik wilde aanschuiven bij een raid, maar omdat ik niet bij team Mystic zat kreeg ik de group code niet...
Ten opzichte van de groupcode die je krijgt als je zelf een eigen groep start?matthijst schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Group code raden is simpel: eerste twee zijn hetzelfde. Derde is de volgende/vorige in de serie.
Dat klopt maar daar ging het niet ommatthijst schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Group code raden is simpel: eerste twee zijn hetzelfde. Derde is de volgende/vorige in de serie.

Niet meer toch?matthijst schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:02:
Ik dacht dat Niantic dat had aangepast ivm raden ook makkelijk was voor spoofers.
Het kan ook iemand zijn die niet vaak speelt; of in jouw plaats op visite is bij iemand ofzo.Megalodon86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:07:
Lekker dan, denk je leuk een gym verovert te hebben, wordt je dr gelijk uit geknikkerd.
Bij mij staat een gym tegenover het huis. Kunnen we vanuit binnen bij.
We staan er natuurlijk alitjd graag in - Goed voor de team- en defendingbonus bij spinnen vanaf de bank
Maar we zijn dan weer wel zo dat als hij ineens een ander kleurtje is dat we een aantal uur wachten voordat we 'm terugpakken. Heeft de ander ook kans op zijn muntjes. Plus als het echt altijd maar dezelfde kleur met dezelfde personen erin blijft, heb je ook kans dat anderen 'm links gaan laten liggen.
Leeg - Sinds 20180907
In je eentje spelen terwijl het spel met drie teams werkt, maak je het jezelf wel moeilijk ja.sixtiek schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:22:
[...]
Er is ook een kans dat het legitieme spelers zijn die gewoon niet in je kliekje zitten, zoals meerdere lone wolfs hier in dit topic. Maar die hebben dan gewoon maar pech?
Bij ons wel, zolang je even gedag zegt mag je altijd meedoen. Kleuren doen we ook niet moeilijk over bij raids.schaapiej schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:26:
[...]
Ik neem aan dat onbekende die bij een raid mee willen doen en daar zijn ook gewoon welkom zijn. Dat is natuurlijk heel wat anders dan iemand die je totaal niet kent uit een gym knikkeren!
Kansloos. Wat flauw zeg.bonyuri schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:32:
Dat doe ik ook hoor.avotar schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:36:
[...]
Nee, ik speel het alleen of samen met mijn vrouw.
Geen behoefte om in whatsapp groepen te zitten.
Ik ben het gaan spelen tijdens het wandelen en raiden, och, het is jammer dat ik blijkbaar hele gave pokemon mis, maar het zij zo.
Ik erger me juist aan spelers die bv als ik een gym overneem, me nog geen 10 minuten gunnen voor ze hem weer terug pakken.
Hier in Middelburg-Zuid zit een hele fanatieke blauwe groep blijkbaar. Heel irritant als je niet blauw bent.
Als ik een rondje ga maken pak ik gewoon alle gyms die ik tegen kom ongeacht hoe lang iemand er in zit.
Tot dat ik ze goud heb en dan kijk ik er niet meer naar om. Ook al is er plek dan zet ik er niks in want je kan maar maximaal in 20 gyms zitten en die plekken heb ik liever bezet in gyms die ik nog niet goud heb.
Ik ben level 39 moet nog 5 pokemons van Gen3 dus gyms goud maken is vooral de sport voor mij.
Heb ook van bijna iedere Pokemon wel een hoge IV (80+) dus die sport is er ook niet meer.
Nee hoor, dat doen spelers met jouw spelopvatting. Niet iedereen die je niet kent is een spoofer hoor. Zat voorbeelden hierboven.Megalodon86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:12:
[...]
In je eentje spelen terwijl het spel met drie teams werkt, maak je het jezelf wel moeilijk ja.
Verwijderd
Ik wacht nog steeds op de dag dat je in pokemon ook gewoon stops/gyms kan toevoegen, al is het er maar 1 per week, om mee te beginnen. Heb tijdje ingress gespeeld tot level 4, maar vond er echt helemaal niks aan...
1 per week? Ik zou al genoegen nemen met 1 per maand. Of 3 per account. Zeker als het filter hoog ligt, bijvoorbeeld alleen voor spelers vanaf level 35, dan zal je toch grotendeels wel serieuze entries krijgen lijkt me. Zeker als je maar een beperkt aantal toevoegingen mag doen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:28:
Ik wacht nog steeds op de dag dat je in pokemon ook gewoon stops/gyms kan toevoegen, al is het er maar 1 per week, om mee te beginnen. Heb tijdje ingress gespeeld tot level 4, maar vond er echt helemaal niks aan...
Ons dorp heeft grote behoefte aan zowel stops als gyms. En er zijn genoeg kunstwerken of bijzondere plekjes die in aanmerking komen, er zijn simpelweg geen (hoge) Ingress spelers actief hier.
Voor zover ik weet hebben ze nog een belachelijk groot archief met entries die ze doorwerken voor ze weer nieuwe submissions willen toestaan, maar ik zou het ook niet erg vinden om de kunstwerken in mijn wijk toe te voegen. Voldoen allemaal aan de eisen dus dat zou geen probleem moeten zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:28:
En dat ik er dan eentje heb die ik vanuit huis kan spinnen is dan helemaal mooi meegenomen natuurlijk
Humankind… be both.
Is al een tijdje weg, en nieuwe portals (en dus potentieel stops/gyms) kunnen weer aangemeld wordenSpike_wolf schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:41:
[...]
Voor zover ik weet hebben ze nog een belachelijk groot archief met entries die ze doorwerken voor ze weer nieuwe submissions willen toestaan, maar ik zou het ook niet erg vinden om de kunstwerken in mijn wijk toe te voegen. Voldoen allemaal aan de eisen dus dat zou geen probleem moeten zijn.
En dat ik er dan eentje heb die ik vanuit huis kan spinnen is dan helemaal mooi meegenomen natuurlijk
https://pokemongohub.net/...tal-submissions-reopened/
Yes! Chimecho in de pokédex! En ook nog een 100% Wingull, gewoon om de hoek op de zaak gevangen
Chimecho uit een 10 km ei of is die ook in het wild te vangen?Megalodon86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:39:
Yes! Chimecho in de pokédex! En ook nog een 100% Wingull, gewoon om de hoek op de zaak gevangen
Ook wild
Submissions zijn vanaf level 10 te doen, en worden nu vrij vlug goedgekeurd / afgekeurd (uitzonderingen daargelaten). Ze zijn wel een stuk strenger nu, aangezien de community de goedkeuring doet en er in sommige gebieden al zat portals zijn. Een van de problemen waar je tegen aan kan lopen is dat de streetview ook niet up to date is vergeleken met de foto die genomen is, dus dan heb je ook een grotere kans op afwijzing. Maar als alles voldoet, dan komen de submissions wel door. Zo ook een mosaic stuk vlak bij mij (helaas buiten bereik als HP / Home Stop).Spike_wolf schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:41:
[...]
Voor zover ik weet hebben ze nog een belachelijk groot archief met entries die ze doorwerken voor ze weer nieuwe submissions willen toestaan, maar ik zou het ook niet erg vinden om de kunstwerken in mijn wijk toe te voegen. Voldoen allemaal aan de eisen dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Jammer genoeg ben ik nog steeds level 8 (ik level vrij langzaam, grootste deel van de stad is ENL en ik neem er ook gewoonweg niet veel tijd voor (net als PoGo overigens, ik trek er niet echt op uit maar speel voornamelijk in m'n lunchpauze en als ik met de hond wandel)), anders had ik hier en daar wel wat kunnen helpen. Zodra ik lvl 10 ben kan ik wel eens kijken wat ik voor mensen kan betekenen, maar ik ga geen tuinkabouters fotograferen om te submitten
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
xienator schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:51:
[...]
Chimecho uit een 10 km ei of is die ook in het wild te vangen?
Ja, dit was een wilde inderdaad. Level 22, 62 IV oid.
https://pokemongolive.com/post/legendaryweek022318/
Trainers,
Now is the time to test your strength! Legendary Pokémon Kyogre and Groudon return to Raid Battles alongside Rayquaza for a limited time. Now is an excellent chance to finally catch all three ancient Legendary Pokémon originally discovered in the Hoenn region!
Kyogre, Groudon, and Rayquaza each have their own strengths and weaknesses, so challenging all three will take skill! Power up your strongest Pokémon, grab your friends, and head to nearby Gyms for a chance to battle and catch them from February 23 until March 5.
We’re in for some legendary battles, and the overall result will be exciting! If Rayquaza is defeated more than Kyogre and Groudon combined, Pokémon that typically prefer windy weather (for example, Bagon) are more likely to hatch from Eggs from March 5 to March 16. If not, Pokémon that prefer sunny or rainy weather (like Trapinch or Lotad) are more likely to hatch.
These battles will be tough, so we have new special boxes debuting on February 24, containing Raid Passes to help you prepare. Visit the in-game store to find out more.
Did you know Pokémon is celebrating a ‘legendary’ year in 2018? You can learn about more about these and other Legendary Pokémon at Pokemon.com/Legendary.
Don’t miss this opportunity to add these Legendary Pokémon to your team. Stay safe, and happy exploring!
—The Pokémon GO team
Trainers,
Now is the time to test your strength! Legendary Pokémon Kyogre and Groudon return to Raid Battles alongside Rayquaza for a limited time. Now is an excellent chance to finally catch all three ancient Legendary Pokémon originally discovered in the Hoenn region!
Kyogre, Groudon, and Rayquaza each have their own strengths and weaknesses, so challenging all three will take skill! Power up your strongest Pokémon, grab your friends, and head to nearby Gyms for a chance to battle and catch them from February 23 until March 5.
We’re in for some legendary battles, and the overall result will be exciting! If Rayquaza is defeated more than Kyogre and Groudon combined, Pokémon that typically prefer windy weather (for example, Bagon) are more likely to hatch from Eggs from March 5 to March 16. If not, Pokémon that prefer sunny or rainy weather (like Trapinch or Lotad) are more likely to hatch.
These battles will be tough, so we have new special boxes debuting on February 24, containing Raid Passes to help you prepare. Visit the in-game store to find out more.
Did you know Pokémon is celebrating a ‘legendary’ year in 2018? You can learn about more about these and other Legendary Pokémon at Pokemon.com/Legendary.
Don’t miss this opportunity to add these Legendary Pokémon to your team. Stay safe, and happy exploring!
—The Pokémon GO team
Op zich een leuk idee, maar ben bang dat mensen voornamelijk nog voor Rayquaza gaan. Maar goed, om dan toch wat afwisseling te geven binnen de T5 raids en het een impact geven op de eieren, geinig 
De animo hier in de buurt is gewoon stukken minder aan het worden, dus ik ben voornamelijk T3 raids aan het doen om van m'n gratis pasjes af te komen. Hopelijk betert dat zich als het weer zomertijd is.
De animo hier in de buurt is gewoon stukken minder aan het worden, dus ik ben voornamelijk T3 raids aan het doen om van m'n gratis pasjes af te komen. Hopelijk betert dat zich als het weer zomertijd is.
Met de Gotcha, kan je geen great balls gebruiken als je gewone pokeballs op zijn? Heb m gisteren ontvangen en ent na werk ff getest, maar telkens you're out of poke balls.. Great balls wilt die ook niet pakken, zelfs niet als ik handmatig de laatste pokemon met een great ball vang
Klopt.Musta schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:42:
Met de Gotcha, kan je geen great balls gebruiken als je gewone pokeballs op zijn? Heb m gisteren ontvangen en ent na werk ff getest, maar telkens you're out of poke balls.. Great balls wilt die ook niet pakken, zelfs niet als ik handmatig de laatste pokemon met een great ball vang
Maar dat doet een Go Plus ook niet. Die vangt ook alleen met normale ballen.
Ah jammer, dacht dat als je pokeballs opraken de great balls werden gekozen vanzelf. Of als je met een andere bal als laatst een pokemon had gevangen, dat die bal werd gekozen automatisch zoals wanneer je zelf aan t vangen bent.
Dat wordt dan pokeballs farmen en bag space kopen.
Vraag me af of Groudon met 3 man te doen zal zijn met goeie Kyogres..
Dat wordt dan pokeballs farmen en bag space kopen.
Vraag me af of Groudon met 3 man te doen zal zijn met goeie Kyogres..
Ik stond deze zomer op een camping en daar stond in het midden een gym. Op een gegeven moment kom je tot een systeem dat je een gym gewoon een of 10 met rust laat als hij van kleur is veranderd. Dat is fair.Megalodon86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:07:
Dit niet.
Buiten het feit nog eens dat ik ze een dienst bewijs door de gym over te nemen zodat ze muntjes krijgen of hun pokemon terug.
Ik vind het aanzienlijk beter dan het oude gym-systeem, maar spelers alleen hebben weinig kans.
Gelukkig haal toch vaak een paar muntjes op een dag.
Gewoon snel iets droppen in een gele gym met een plekje vrij werkt gelijk nog altijd.
Even voor mijn begrip. Shiny is toch een puur esthetisch aspect?
Had gisteren een shiney Mawile, maar wat ik daar nou verder aan heb...
Had gisteren een shiney Mawile, maar wat ik daar nou verder aan heb...
@avotar Klopt, niets anders dan een ander kleurtje. Maar normaal heel zeldzaam, dus voor veel mensen leuk om op te jagen.
In de gebieden waar het evenement al bezig of voorbij is zijn er al fanatiekelingen die 5 shinys in een uur tijd gevangen hebben, dus drie moet zeker te doen zijn vandaag
In de gebieden waar het evenement al bezig of voorbij is zijn er al fanatiekelingen die 5 shinys in een uur tijd gevangen hebben, dus drie moet zeker te doen zijn vandaag
Humankind… be both.
Klinkt als het Pikachu event. Vond die spawn rate echt veel te hoog! Bij mij was 1 op de 10 zo'n beetje een Shiny. Ach wat klaag ik, doe vandaag ook maar zoveel Shiny Dratini!Spike_wolf schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 08:24:
@avotar Klopt, niets anders dan een ander kleurtje. Maar normaal heel zeldzaam, dus voor veel mensen leuk om op te jagen.
https://www.nwtv.nl/16005...aan-vorige-community-day/
[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 24-02-2018 08:44 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6