[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:02
Hassiebassie schreef op zondag 11 maart 2018 @ 21:31:
Ik had gisteren een 78% Mewtwo gevangen, was beetje jammer.

Maar deze maakt het meer dan goed! :9~ :9~ :9~
http://nl.tinypic.com/r/67qds4/9

Eventjes op het linkje klikken, wist niet of ik zo'n grote afbeelding mocht plaatsen :o
Ik heb er ook ruim een jaar zo eentje met 100% IV. Nog steeds niet geupt omdat ik doodgewoon geen candy heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:51
Hier ook de 2e Mewtwo binnen van 93% met 15 attack. Was bezig de 1e met 14 attack te uppen, maar deze is al hoger nu :)
Ook nog een s innen 5 dagen anderhalf level omhoog en net 36 geworden, denk dat 37 ook wel moet lukken met het event. Vanmiddag 5 raids binnen 3 kwartier gedaan, dat helpt aardig met de XP :p Helaas maar in totaal 4 van de 9 gevangen vandaag....

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 20:38
Ik ga 0% tjes sparen: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FOoAEMUArU02t0ilKCY6rKE2/thumb.png :z

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Hier inmiddels mijn 4e 84% Mewtwo binnen. 8)7 Voorlopig dus maar even kijken voor ik evt een 2e ga uppen. Toen ik mijn eerste ving was Mewtwo nog wel zeldzaam nl. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30
Mijn eerst (die ik ving......) was WB 89% met 14 attack, dus die is logischerwijs meteen hevig geupt. Daarna veel mindere gevangen, allemaal niet WB, 82, 76 en 71%. De laatste (dit weekend) was ook weer 82%, maar met 15 attack, dus dat wordt m'n 2de om te uppen. In ieder geval een paar leveltjes, tot m'n rare candies weer op zijn.

Daarna vind ik het wel even mooi, dan up ik alleen nog een derde Mewtwo áls die WB en met 15 attack is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:29:
Mijn eerst (die ik ving......) was WB 89% met 14 attack, dus die is logischerwijs meteen hevig geupt. Daarna veel mindere gevangen, allemaal niet WB, 82, 76 en 71%. De laatste (dit weekend) was ook weer 82%, maar met 15 attack, dus dat wordt m'n 2de om te uppen. In ieder geval een paar leveltjes, tot m'n rare candies weer op zijn.

Daarna vind ik het wel even mooi, dan up ik alleen nog een derde Mewtwo áls die WB en met 15 attack is.
#Jaloers. :) Heb nu 6 Mewtwo, waarvan 4 84% en 0 met 15 attack. Beste is sinds vorige week een 89% met 14 attack. De laatste is overigens 78%. Maar ik jaag er ook niet echt meer op. Heb dan ook voor komende zaterdag geen pas op de enige Mewtwo-gym in het dorp die nog 'vrij' was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
Afgelopen week ontving ik mijn Go'tcha. Leuk ding, snel opgeladen en gemakkelijk te koppelen dus blij :) . Ik heb 'm ingesteld op handmatig vangen (want leuk) en automatisch stops spinnen (want veel minder leuk) maar als er een pokie bij een stop zit draait hij die stop niet totdat ik het beestje gevangen heb of hij weggerend is. Klopt dat? Is er een manier om het draaien van stops te prioritiseren? Want eigenlijk wil ik gewoon lekker rondlopen en beesten vangen zonder steeds aan stops te hoeven draaien... maar het werkt dus niet op die manier :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
sixtiek schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:47:
Afgelopen week ontving ik mijn Go'tcha. Leuk ding, snel opgeladen en gemakkelijk te koppelen dus blij :) . Ik heb 'm ingesteld op handmatig vangen (want leuk) en automatisch stops spinnen (want veel minder leuk) maar als er een pokie bij een stop zit draait hij die stop niet totdat ik het beestje gevangen heb of hij weggerend is. Klopt dat? Is er een manier om het draaien van stops te prioritiseren? Want eigenlijk wil ik gewoon lekker rondlopen en beesten vangen zonder steeds aan stops te hoeven draaien... maar het werkt dus niet op die manier :S ?
Heb je in pokemon go bij de instellingen staan dat ie niet moet notifien bij pokemons en alleen bij pokestops?

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Keiichi schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:52:
[...]

Heb je in pokemon go bij de instellingen staan dat ie niet moet notifien bij pokemons en alleen bij pokestops?
Nee, dank je (y) ! Is dat het? Straks ff een stukje lopen om uit te proberen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
sixtiek schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:55:
[...]

Nee, dank je (y) ! Is dat het? Straks ff een stukje lopen om uit te proberen :) !
Ja, als beiden aanstaan, dan komt ziet ie pokemons en stops. De gotcha zal wachten op input van je om de pokemon te vangen. Als de optie uitstaat, zal pokemon go alleen de stops zien en die notifien aan de gotcha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:51
Ik heb die instelling een tijd uit gehad maar dan nog blijft hij de melding maken dat er een pokemon zit maar hij die niet vangt. Dus weet niet of die functie helemaal klopt zoals jij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Sunfalls schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:02:
Ik heb die instelling een tijd uit gehad maar dan nog blijft hij de melding maken dat er een pokemon zit maar hij die niet vangt. Dus weet niet of die functie helemaal klopt zoals jij zegt.
Maar spint hij bij zo'n melding dan wel stops, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:51
Bij mij niet
sixtiek schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:10:
[...]

Maar spint hij bij zo'n melding dan wel stops, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55
Ik gebruik mijn Gotcha op dezelfde manier, en hij spint prima stops. Het kan wel zijn dat je 'te snel' voor de Gotcha gaat, als je op de fiets/in de auto zit. Dan detecteert hij de stop maar ben je al weer buiten bereik als hij er aan wil draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Als ik het zo begrijp heb je alleen aangegeven dat de Gotcha zelf niet automatisch zal vangen (dus dat je bij de Gotcha op de 'knop' moet drukken zoals bij een Go Plus).

Je moet (zoals hierboven aangegeven) binnen het spel zelf aangeven dat Nearby Pokemon niet doorgegeven worden (onder het Pokemon Go Plus menu, Notifications, Nearby Pokemon uitzetten).

Zo nu en dan zet ik Pokemon ook uit omdat ik geen ballen meer heb, dus dan pakt 'ie alleen de stops. Nooit problemen mee gehad. Bij Sunfalls, misschien dat je toch een instelling niet goed hebt staan, want met 2 Gotcha's is me dit nog niet overkomen.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nou zeg...kind ziek op de bank, dus ik dacht laat ik dan toch maar eens al onze Pokemon gaan checken op IV.

Ik wist dat we al een Starmie, Tangela en Dugtrio van 100% hadden.

Dus ~1250 screenshots gemaakt en door Pokegenie gegooid.
Resultaat: 1 Staryu van 100% erbij. }:O

Inmiddels heb ik bijna 10.000 Pokemon gevangen. Ik weet het, dat is niet veel t.o.v. veel andere spelers. Zie de50-60K wel eens langskomen volgens mij?

Maar ook daarbij maar 1 shiny gevangen helaas (Swablu dan ook nog eens...)

Wat doen jullie eigenlijk met het overschot aan Pokemon?
Ik heb nog veel lage eindevoluties met goede aanvallen. Nog van het tijdperk dat je met een lagere pokemon de gyms het beste kon verslaan.

Starmie's, Vaporreons, Jolteons, Snorlaxen, etc etc...
Doe er niks meer mee, maar toch kan ik ze niet goed wissen. En je weet nooit waar Niantic straks weer mee komt...

[ Voor 26% gewijzigd door readytoflow op 12-03-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Snorlax en Vaporeon kunnen nog prima als gymdefender gebruikt worden. En als je geen Raikou's en/of Zapdos hebt, is Jolteon ook nog steeds wel relevant voor je aanvalsteam.

Starmies kan je lekker wegmieteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik bewaar sowieso maar maximaal 6 pokemons per soort (met uitzondering van Blissey, Chansey, Dragonite en nog wat andere Pokemons boven 3000 CP)

Die hele 100% hype vind ik niet zo boeiend. Van Pokemon waar je toch niks aan hebt check ik het eigenlijk nooit.

Daarnaast heb ik liever een level 35 IV 80 dan een level 20 IV 100. Mijn stardust gaat al snel zat met het uppen van Legendary's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Jolteon is sterker dan de andere 2 bij mij. Gaat mij meer om de heb. Helaas laatste maanden geen raid battles meer kunnen doen ivm andere prio's. Hoop dat die nog een keer terugkomen. Dagen worden weer langer dus binnenkort maar weer met zoontje op pad.

en qua gyms aanvallen...en bezetten. Ik gebruik er eigenlijk altijd één van mijn 20 hoge CP/HP Pokemon voor. Hebben allemaal goede aanvallen. 2xtyranitar, 2xdragonite, 2xRhydon, paar Vaps, paar Jolteons, Gyarados, Executors, Machamp en Arcanines. Allen max level36,5.

Maar vooral gen 1 Pokemon dus
We hebben nu >700K aan stardust en wil nog wel iets leuks maxen, maar weet niet wat. Slaking hebben we nog niet en special candy zou ik voor bijv. Mewtwo willen gebruiken. Niet omdat die zo sterk is dan, maar gewoon leuk voor mn zoontje. is toch een speciale Pokemon. Nogmaals met die 'top 20' kan je alles vrij snel neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Grumpmeister schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:11:
Je moet (zoals hierboven aangegeven) binnen het spel zelf aangeven dat Nearby Pokemon niet doorgegeven worden (onder het Pokemon Go Plus menu, Notifications, Nearby Pokemon uitzetten).
Net ff een loopje gehad en inderdaad, zo werkt het prima. Wat een feestje *O* ! Bedankt voor de tip, @Grumpmeister en @Keiichi ! En @Sunfalls, vreemd dat het bij jou dan niet werkt, er valt weinig in te stellen dus dat kan je bijna niet fout doen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Helaas klopt het wat je zegt, zolang hij een pokemon ziet, zal hij die vangen voordat hij aan de stop draait, OOK als er geen rode ballen zijn (en hij dus niet iets kan vangen) probeert ie het (telkens weer). Dus als je te hard langs een stop gaat, of er zijn meerdere pokemons aanwezig die je niet kan vangen (doordat je te snel bent of geen ballen hebt) dan draai je niet aan de stop... Ik draai dan ook heel vaak handmatig aan stops, als ik weinig ballen heb en laat de gotcha het vangen doen... Nadeel is het stroom verbruik van het scherm....

Het enige wat je kan doen is het vangen van de pokemons uit zetten (in de app, of op de gotcha (zet alleen known pokemons uit, dan pak misshien die nieuwe nog wel) en dan doet ie alleen stops

Een mooi apparaatje, zeker met een driftende gps in mijn s7, alleen erg vervelend dat ie de verbinidng vaak kwijt raakt

Verder is een tip om het trillen uit te zetten, dan gaat de gotcha veel langer mee. Nadeel is dat ie wel de verbinding kwijt raakt. Als ik hem op trilllen heb staan, merk ik dat ie niets meer doet, omdat ie lang niet meer trilt

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Autofan1985 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:25:
[...]

...
Kijk ik naar mezelf: ben nu L40 met richting de 24 miljoen XP, heb een pokie of 800 aan Lucky eggs klaar staan (waar blijft dat dubbel xp event?) en heb van iedere legendairy tot op heden minimaal een 93% *klop*klop*. ..
Het volgende event is alleen extra catch xp. Er is nu dubbel xp, maar is dat alleen catch XP?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
jeanj schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:34:
[...]

Het volgende event is alleen extra catch xp. Er is nu dubbel xp, maar is dat alleen catch XP?
Nu is (al sinds 6 maart en tot en met vrijdag 16 maart) dubbel XP op alles.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
jeanj schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:34:
[...]

Comunity day is alleen catch xp (wel 3x)
Nu dubbel op alles.. dus met lucky eggs 4x XP (handig met paar raids achterelkaar en evolve sessies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Nvm... 8)7

[ Voor 96% gewijzigd door readytoflow op 12-03-2018 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou met die community hier in ons dorp ben ik onderhand wel klaar mee...

bedreigingen, haat, omdat ik team mystic ben en team rood en in mindere mate team geel nog steeds moeite hebben dat ik in alle gyms stond met het vorige gym systeem, huilen dat ze geen ex pass krijgen maar ook niet meer willen raiden.. nee de lol is er voor mij nu zeker wel af, en ik raak pokemon voorlopig niet meer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:49:

bedreigingen, haat, omdat ik team mystic ben en team rood en in mindere mate team geel nog steeds moeite hebben dat ik in alle gyms stond met het vorige gym systeem, huilen dat ze geen ex pass krijgen maar ook niet meer willen raiden.. nee de lol is er voor mij nu zeker wel af, en ik raak pokemon voorlopig niet meer aan
Of spoofte je soms, want dat levert vaak wel wat haat op hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Nu online
Hehe eindelijk weer een beetje bij. 592000 XP uit een 4 device lucky egg session. Dat ruimt op.

Nu 300k in lv36, en een zwik lv35 pokkies erbij zonder dust uit te geven. Heerlijk die weather boost. O.a. 2 dragonite van 76% en 78%. Geen top iv, maar dankzij het event tijdens een stevige bries makkelijk verkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:02

Hier gaat het er juist vredig aan toe. Geel rood en blauw kunnen uitstekend samen. Afgelopen zaterdag hadden we zelfs de hele dag ruim 20 man bij de raids waardoor we konden opsplitsen. De gyms sloegen op hol en hebben om het kwartier wel een Rayquaza kunnen doen. Mewtwo verdeling gaat ook leuk, rood en blauw aparte groep, geel bij rood en blauw in maar mogen de gym hebben.

Hier is het zeker geen haat, maar lol met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
aljooge schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:17:
[...]

Hier gaat het er juist vredig aan toe. Geel rood en blauw kunnen uitstekend samen. Afgelopen zaterdag hadden we zelfs de hele dag ruim 20 man bij de raids waardoor we konden opsplitsen. De gyms sloegen op hol en hebben om het kwartier wel een Rayquaza kunnen doen. Mewtwo verdeling gaat ook leuk, rood en blauw aparte groep, geel bij rood en blauw in maar mogen de gym hebben.

Hier is het zeker geen haat, maar lol met elkaar.
Hier ook idd. Er is zelfs onderlinge hulp wanneer nodig. Afgelopen weekend was bij een Mewtwo raid de gym rood terwijl geel was afgesproken bijvoorbeeld. Dan staan wij van team blauw gewoon mee te slopen om die gym geel te maken. :) En als iemand raidboss X nog mikt en hulp nodig heeft krijgt hij/zij die eigenlijk altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:39:
[...]

Of spoofte je soms, want dat levert vaak wel wat haat op hier ook
Nee ik spoof niet, nooit gedaan ook... Was zo beetje bij 99% van de raids aanwezig.haaldr de gyms leeg zodat ze hun coins voor die dag hadden.. Plaatste af en toe lures, maar blijkbaar wordt het niet gewaardeerd. Nouja als ze dan gaan dreigen en haten dan ga ik wel uit de groep en stop ik wel met spelen.. helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33
Ik hoor nu geruchten dat er voor de zomer er 5 extra lvl's bijkomen.
Dus de nieuwe lvlcap wordt 45

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:31:
Ergens een bron van of gewoon een huisvrouw die weer wat rond loopt te roepen? :X :+
Overigens echt compleet overbodig wat mij betreft, game heeft meer inhoud nodig.. niet nog meer Pidgey/Rattata vangen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze maar niet de lvl cap voor Pokemon gaan opschroeven, en je daar dus als speler lvl 40+ voor moet zijn.
Verder is het inderdaad niet boeiend, meer een wedstrijdje ver pissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55
Heeft iemand een beeld bij wat nu een 'hotspot' is in Nederland voor Pokémon? Ik begreep (heb het idee) dat Kijkduin wel minder geworden is, maar waar moet je dan nu wel zijn? Het lijkt mij wel leuk om in april/mei ergens een dagje heen te rijden. Of is Oberhausen dan beter te overwegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:18

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eddos schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:02:
Heeft iemand een beeld bij wat nu een 'hotspot' is in Nederland voor Pokémon? Ik begreep (heb het idee) dat Kijkduin wel minder geworden is, maar waar moet je dan nu wel zijn? Het lijkt mij wel leuk om in april/mei ergens een dagje heen te rijden. Of is Oberhausen dan beter te overwegen?
oberhausen is Lit AF

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Heeft toch geen enkel nut! Level 38 is al genoeg om je Pokemons tot de max te uppen dus de rest zal mij gestolen worden.

Als je level 40 wordt krijg je ook nog eens lucky eggs. Die hebben dan toch echt nul nut.

Ze kunnen beter nieuwe elementen aan de gameplay toevoegen zoals person versus person vechten of nieuwe EX-raid Pokemons.

Is er trouwens al bekend welke Legendary er komt na 16 maart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

xienator schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:06:
[...]

Heeft toch geen enkel nut! Level 38 is al genoeg om je Pokemons tot de max te uppen dus de rest zal mij gestolen worden.

Als je level 40 wordt krijg je ook nog eens lucky eggs. Die hebben dan toch echt nul nut.

Ze kunnen beter nieuwe elementen aan de gameplay toevoegen zoals person versus person vechten of nieuwe EX-raid Pokemons.

sommige mensen spelen met andere doelen. ik wil wel graag level 40 worden namelijk.
Is voor mij persoonlijk gewoon een achievement.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 13-03-2018 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Eddos schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:02:
Amstelveen Stadshart.
Geruchten... meestal verzonnen op basis van wensen. Het zou op zich wel 'moeten' om het interessant te houden, maar ik zie het wel als het zo ver is. Ben benieuwd hoeveel spelers er direct 45 zijn (doordat ze al zo ver boven de 20 miljoen zitten).

Level, level xp, totaal xp
35 1,250,000 6,000,000
36 1,500,000 7,500,000
37 2,000,000 9,500,000
38 2,500,000 12,000,000
39 3,000,000 15,000,000
40 5,000,000 20,000,000
41 7,500,000 27,500,000
42 10,000,000 37,500,000
43 12,500,000 50,000,000
44 20,000,000 70,000,000
45 30,000,000 100,000,000

Zal het zoiets worden dan? Of nog gekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ok het kan een hoax zijn, maar ik heb hier een tweet gevonden:
https://twitter.com/TeamL...status/972935795387568134

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
xienator schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:06:
[...]

Deoxys
Schijnt morgen al (te kunnen) komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Level 40 is voor de gemiddelde casual speler al een hele prestatie om te bereiken. Om de eindstreep voor die grote groep nog moeilijker bereikbaar te maken lijkt me potentieel demotiverend. Maar misschien hebben de casual spelers dat niet echt als speldoel en dan is het effect voor die groep weer minder en krijgen de actievere spelers er weer een nieuwe eindstreep bij. Een deel zal dat positief vinden.

Ik zou het eigenlijk wel irritant vinden dat kort voordat ik die eindstreep haal (nu L39) men die eindstreep plotseling een flink stuk verder voor me uit zou leggen. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Megalodon86 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:29:
Het zou op zich wel 'moeten' om het interessant te houden,
Interessant houden doen ze met meer content, niet met een grotere e-penis! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:35:
Level 40 is voor de gemiddelde casual speler al een hele prestatie om te bereiken. Om de eindstreep voor die grote groep nog moeilijker bereikbaar te maken lijkt me potentieel demotiverend. Maar misschien hebben de casual spelers dat niet echt als speldoel en dan is het effect voor die groep weer minder en krijgen de actievere spelers er weer een nieuwe eindstreep bij. Een deel zal dat positief vinden.

Ik zou het eigenlijk wel irritant vinden dat kort voordat ik die eindstreep haal (nu L39) men die eindstreep plotseling een flink stuk verder voor me uit zou leggen. :/
Ja maar was jij dan helemaal klaar met pokemon als je die eindstreep behaald zou hebben ?
Want ik kan me voorstellen dat als je 40 bent je uiteindelijk ook wel weer verder wilt. hier in mijn omgeving zijn er best wat 40's nu door al die keren dubbel xp events en sommige al 10 mill of meer er overheen. die zouden wel graag weer verder willen kunnen levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dat ben ik met je eens. Mijn doel was inderdaad lvl40 te halen.
Echter valt me wel op dat ik als casual player en niet hardcore raider het toch redelijk vind gaan.
Zeker als er een nieuwe batch met pokemon is schiet het xp de lucht in.
En ook een event als dubbel xp zorgt er wel voor dat ik even een extra blokje loop om mijn 10km ei en wat beestjes te vangen. Normaal doe ik een lucky evo egg aan 1x per maand. Nu heb ik dat al 3x gedaan met allemaal nieuwe evo's

Ik zit nu op lvl36. Dus nog 9 lvl's te gaan. Ach dat zal ergens 2019 worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ricmaniac schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:38:
[...]

Ja maar was jij dan helemaal klaar met pokemon als je die eindstreep behaald zou hebben ?
Want ik kan me voorstellen dat als je 40 bent je uiteindelijk ook wel weer verder wilt. hier in mijn omgeving zijn er best wat 40's nu door al die keren dubbel xp events en sommige al 10 mill of meer er overheen. die zouden wel graag weer verder willen kunnen levelen.
Het spel gaat gewoon door na L40 gezien ik het speel als middel om mezelf te laten bewegen en die wens niet verandert. Ik zal er waarschijnlijk ruim 2 jaar over gedaan hebben en ik ben een bovengemiddeld actieve speler. De casual spelers zullen er nog enkele jaren meer voor nodig hebben om L40 te halen. Het is niet leuk voor die groep als ze 10 jaar moeten spelen om die eindstreep te halen omdat een kleine groep fanatiekelingen zich anders niet zou kunnen amuseren. Er zijn nog genoeg andere speldoelen die je voor jezelf kunt creëren.

In Ingress kun je het eindniveau daar van L16 véél sneller behalen. De fanatiekelingen spelen ook gewoon door naar 2xL16, 3xL16 enz. Daar kun je je 'level' ook in blijven uitdrukken.

Dit is de recente stand van de meest actieve Ingress speler van de wereld.

https://plus.google.com/+DamienMorka/posts/2BepTL6ifQ9

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-uDbGl5bYjtk/WhaJV_WjJiI/AAAAAAABbgc/ICuNo0yAsRw4J4drWDO9nw1a_zXEQE8_QCJoC/w608-h1046-n-rw/IMG_20171123_025655.png

768 miljoen AP. Dat is 19xL16. NIET normaal. 8)7

"Game over". Hij heeft waarschijnlijk de laatste 'badge' op het hoogste level (Onyx/'Black') gehaald door maar liefst 10.000 beoordelingen van portals te hebben gedaan. Dat alleen zal hem héél wat tijd gekost hebben. En of ie echt stopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:08:
[...]

sommige mensen spelen met andere doelen. ik wil wel graag level 40 worden namelijk.
Is voor mij persoonlijk gewoon een achievement.
Ik vind het ook wel leuk om te worden hoor alleen doe al sinds level 38 geen evolve sessies meer want dat vind ik zo geest dodend. Zet bij raids vaak een lucky egg aan en zeker als er meerdere achter elkaar doen.

Ik heb als doel alle gyms in mijn woonplaats goud te halen. Daar moet ik wel meer moeite voor doen dan level 40. Dat komt vanzelf wel een keer :)

Moet er nog 19 in mijn woonplaats en gaat goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik vind het vooral leuk om 100iv pokemon te vangen en die uiteindelijk naar level 40 te schoppen :)
Zelf ben ik nu level 39, maar een eindsprint naar level 40 vind ik gewoon niet echt echt boeiend omdat jouw pokemon er niet meer sterker van worden.

Zo staan er nog een aantal pokemon op het lijstje waarvan ik graag een 100iv zou willen vangen :)
Larvitar, bagon, trapinch, kabuto, charmander, torchic, exeggcute, squirtle, magnemite, doduo, grimer, onix, cubone, lickitung, tangela, staryu, jynx, magmar, lapras, porygon, aerodactyl, chikorita, totodile, mareep, yanma, misdreavus, gligar, heracross, sneasel, skarmory, houndour, phanphy, mannelijke ralts, slakoth, feebas, duskull, absol, snorunt (2x) en beldum.

De rest heb ik al of is niet interessant genoeg. Overigens maak ik enkel een eindevolutie en up die dan als hij sterk is. Ik ken mensen die nog extremer zijn en elke pokemon individueel 100iv willen hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Phoe....Hoeveel tijd ben je dan wel niet met PoGo bezig? om elke Pokemon op 100% te krijgen? Ik heb ze nog niet eens allemaal. En zoals ik hierboven schreef, van de ~10K pokemon maar 4x100%.

Hier ook spelers die in een half jaartje of zo richting lvl 40 gaan. En dan ook echt actief spelen. Fietsje etc..
Van 's ochtends erop tot 's avonds eraf en dan luckyegg aan.

Dan probeer ik het het toch maar te relatieveren tot een spelletjes hoor. En nogmaals ook met onze <100% Pokemon verslaan we elke gym. Alleen bij PvP gaat het voordelen opleveren lijkt me?

Maar goed...Vroeger op school was een 6 voor mij ook al goed genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
De Telegram bot stuurt mij per dag wel een stuk of 20 100% IV Pokemons door in 3 km van mijn woonplaats dus zo lastig is dat niet :)

Wel veelal dezelfde hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister

Pff, het moet inderdaad wel leuk blijven. Dan is een pauze inlassen wel een goed idee. Sommige mensen nemen het spelletje veel te serieus. Gelukkig hier in de buurt niet echt, teams zijn niet te beroerd elkaar te helpen met raids bijv (ook bij Mewtwo niet).

Sowieso, de gyms nu zijn vrij simpel geworden (wat ik als Instinct alleen maar fijn vind :P ), 50 coins en ze doen maar met de gyms wat ze willen :) . En als ze inderdaad geen mogelijke trigger willen veroorzaken als ze een EX raid al zo belangrijk vinden, tja, ze zullen niet alles in de schoot geworpen krijgen. De kans op pasjes is alleen maar groter aan het worden, hier zijn er ook meer gyms bijgekomen waarbij initieel niks verwacht werd.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
readytoflow schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:49:
Phoe....Hoeveel tijd ben je dan wel niet met PoGo bezig? om elke Pokemon op 100% te krijgen? Ik heb ze nog niet eens allemaal. En zoals ik hierboven schreef, van de ~10K pokemon maar 4x100%.
Mensen die echt diehard zijn, pompen er per week ook €100,- in ofzo, rijden in het weekend de hele dag met de auto om alle raids af te gaan. Ik heb er nog geen euro ingestoken, behalve dat ik me sinds 2 maanden heb aangemeld voor de premium telegram bot.

In december wel even vaak eropuit geweest om een flink aantal 100iv te pakken, maar nu ik er meer heb kan ik gelukkig wat rustiger aandoen.
Als ik in het weekend vrij ben en mijn vriendin ook, slaapt zij vaak uit. Ik ben gewend om vroeg op te staan voor mijn werk en zij blijft in het weekend vaak nog even liggen als ik opsta, dan speel ik vaak een uurtje en kan ik soms 2 of 3 100iv meepakken, mits ik ze nog niet heb.

Als ik met mijn vriendin weg ben of op stap dan staat hij aan in mijn jas, dan loop ik wat kilometers maar verder doe ik niks (zit er daarom aan te denken om een gotcha aan te schaffen). Ik ben pas sinds begin januari met mijn vriendin samen en ik mag er dan ook niet meer op uit om zomaar pokemon te spelen (waarvan ik overigens wel vind dat ze een punt heeft), maar gelukkig heb ik een lijstje van 5 pokemon die ik wel mag gaan vangen mochten ze op de telegram verschijnen :D
Blissey (en dus ook Chansey) stonden er op, dus mocht ik gelukkig afgelopen zondag even weg om hem te vangen :+

[ Voor 0% gewijzigd door Hassiebassie op 13-03-2018 12:09 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Erg herkenbaar @Hassiebassie ... vrouwen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Je bent zo'n 2 maanden samen en je mag nu al niet van haar iets gaan doen wat je leuk vindt?
RUN YOU FOOL!!!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
schaapiej schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:26:
Je bent zo'n 2 maanden samen en je mag nu al niet van haar iets gaan doen wat je leuk vindt?
RUN YOU FOOL!!!
We hebben allebei wisseldiensten. Dus ik kan genoeg spelen hoor. :+

Ik bedoelde meer van: Stel je voor we zijn samen aan het eten, film aan het kijken, dan ga ik niet meer halsoverkop weg.
Deed ik in het begin wel even, lucky, want sindsdien heb ik nooit meer een 100iv Electabuzz langs zien komen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Hassiebassie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:38:
[...]

We hebben allebei wisseldiensten. Dus ik kan genoeg spelen hoor. :+

Ik bedoelde meer van: Stel je voor we zijn samen aan het eten, film aan het kijken, dan ga ik niet meer halsoverkop weg.
Deed ik in het begin wel even, lucky, want sindsdien heb ik nooit meer een 100iv Electabuzz langs zien komen :+
Dat klinkt gelukkig al heel anders hehe! :P

Hoe is het bij iedereen met de 10km eieren gegaan tijdens dit 'ei event'?
Heb er zelf pas een stuk of 7 uitgelopen; 1x Bagon, 2x Beldum, 1x Dratini, 1x Lapras, 1x Aerodactyl en 1x Feebas. En uiteraard waren alleen Dratini, Lapras en Aerodactyl met een fatsoenlijk IV en een fatsoenlijke hoeveelheid candy -O-

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
schaapiej schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:42:
[...]

Dat klinkt gelukkig al heel anders hehe! :P

Heb er zelf pas een stuk of 7 uitgelopen; 1x Bagon, 2x Beldum, 1x Dratini, 1x Lapras, 1x Aerodactyl en 1x Feebas. En uiteraard waren alleen Dratini, Lapras en Aerodactyl met een fatsoenlijk IV en een fatsoenlijke hoeveelheid candy -O-
2x Dratini, 2x Feebas, 1x Mareep. 1x Ralts (mannetje). Verder nog bezig met 5kms uitlopen, en krijg ook nog veel 2kms... blijkbaar ben ik de enige die niet alleen maar 10km eitjes krijgt.

Beter dan Skarmory of SuudoWoodo, maar had toch liever wel een Beldum of Bagon gehad ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 13-03-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdrpdr
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16-09 11:36
Zijn er ergens statistieken die laten zien wat de kans is op een bepaalde shiny pokemon?

Ik heb er namelijk nog altijd 0 ;( gevangen... Speel al vanaf het begin dagelijks. Ben benieuwd hoe groot die kans is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Mdrpdr schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:50:
Zijn er ergens statistieken die laten zien wat de kans is op een bepaalde shiny pokemon?

Ik heb er namelijk nog altijd 0 ;( gevangen... Speel al vanaf het begin dagelijks. Ben benieuwd hoe groot die kans is...
Geloof dat shiny elke keer 1 op de 250 is, maar weet dit niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
schaapiej schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:42:
[...]
Heb van alles wat gehatched, maar geen Chimecho (maar die had ik al eens in het wild gevangen).
Zit vooral te wachten totdat er eens een wynaut uit een ei springt 8)7

Wel grappig, vroeger was je maar al wat blij als er eens een redelijke draitini uit een ei kwam, maar sinds het event heb ik nog zoveel candy over en een aantal goede IV (98,96,93, 93, 91) dat ik eerlijk gezegd er een beetje teleurgesteld in ben als die uit een ei komt :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 16:15

Waar ik werk en ook het meest raids doe is het sinds het nieuwe systeem juist supper leuk geworden. Voor raids werkt iedereen samen en is er een groep om te kijken of er op bepaalde momenten voldoende mensen zijn. Maar vooral het gym systeem is goed geworden, iedereen laat de andere 8h staan in een gym voor die leeg wordt gemaakt. Zelfs de spoofers houden hun aan die regels. Op die manier haal je vrij makkelijk elke week een hele boel gratis muntjes op. Mijn eerste gouden gym is vlak bij mijn werk, die vlak aan mijn woning heb ik pas vorige week goud gekregen. Daar zijn er geen regels en overheersen gewoon de andere teams.

Ben trouwens ook is benieuwd wanneer er meer Gen 3 in de raids gaan zitten. Persoonlijk denk ik dat Slaking / Flygon / Salamence / Metagross wel nog L4 gaan worden in de loop van het jaar.
Ik heb momenteel zelfs nog geen Bagon of Trapinch 😞, Beldum nog maar 3x gezien en Slakoth al iets meer, maar ook niet vaak :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hier een stuk of 15 x 10 km ei uitgelopen en 2 x keer Bagon en de rest troep (Mareep, Dratini, Skarmory enzo)

Salamenca is de enige die ik nog nodig heb.

Nu geen 10 km eieren meer maar nog wel 4 plekjes over in mijn eieren tas dus wie weet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

xienator schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:02:
[...]

Ik vind het ook wel leuk om te worden hoor alleen doe al sinds level 38 geen evolve sessies meer want dat vind ik zo geest dodend. Zet bij raids vaak een lucky egg aan en zeker als er meerdere achter elkaar doen.

Ik heb als doel alle gyms in mijn woonplaats goud te halen. Daar moet ik wel meer moeite voor doen dan level 40. Dat komt vanzelf wel een keer :)

Moet er nog 19 in mijn woonplaats en gaat goed :)
Dat is ook nu 1 van mijn objectives inderdaad. zit pas op 6 en 3 bijna.. dus nog een stuk of 50 te gaan denk ik haha XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Mdrpdr schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:50:

Hassiebassie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:54:

Geloof dat shiny elke keer 1 op de 250 is, maar weet dit niet zeker.
Volgens mij is dat het wel ongeveer ja, maar dan nog kan je er na 1000 Magikarps nog steeds niks hebben (zoals maatje van me) of na 2 Snorunts al (zoals ik).

Tijdens community event is de kans ongeveer 1 op 25 (voor de event pokémon), kijkend naar mezelf en mensen uit de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:20:
[...]

[...]

Volgens mij is dat het wel ongeveer ja, maar dan nog kan je er na 1000 Magikarps nog steeds niks hebben (zoals maatje van me) of na 2 Snorunts al (zoals ik).

Tijdens community event is de kans ongeveer 1 op 25 (voor de event pokémon), kijkend naar mezelf en mensen uit de groep.
De 25e weer op jacht naar een shiny Bulbasar

Drie uur lang de lucky eggs en star pieces aan. Nu al aan het sparen voor pineapple berries en gele ballen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_J schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:03:
[...]

Waar ik werk en ook het meest raids doe is het sinds het nieuwe systeem juist supper leuk geworden. Voor raids werkt iedereen samen en is er een groep om te kijken of er op bepaalde momenten voldoende mensen zijn. Maar vooral het gym systeem is goed geworden, iedereen laat de andere 8h staan in een gym voor die leeg wordt gemaakt. Zelfs de spoofers houden hun aan die regels. Op die manier haal je vrij makkelijk elke week een hele boel gratis muntjes op. Mijn eerste gouden gym is vlak bij mijn werk, die vlak aan mijn woning heb ik pas vorige week goud gekregen. Daar zijn er geen regels en overheersen gewoon de andere teams.

Ben trouwens ook is benieuwd wanneer er meer Gen 3 in de raids gaan zitten. Persoonlijk denk ik dat Slaking / Flygon / Salamence / Metagross wel nog L4 gaan worden in de loop van het jaar.
Ik heb momenteel zelfs nog geen Bagon of Trapinch 😞, Beldum nog maar 3x gezien en Slakoth al iets meer, maar ook niet vaak :'(
Ja zo'n systeem hadden wij ook, maar helaas werkt het nu niet meer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
xienator schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:42:
[...]

De 25e weer op jacht naar een shiny Bulbasar

Drie uur lang de lucky eggs en star pieces aan. Nu al aan het sparen voor pineapple berries en gele ballen :)
Een? Ik dacht aan 8.... Tijdens het event moet 200 Bulbasaurs vangen goed te doen zijn, en volgens de 1/25 kans, moet 8 shinies wel haalbaar zijn.

Minder dan 3 ben ik sowieso teleurgesteld.

[ Voor 5% gewijzigd door Megalodon86 op 13-03-2018 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ik hoop vooral dat de volgende community om Charmander draait, shiny Charizard is toch een heel stuk toffer dan shiny Krop Sla! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Eek2nd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:32:
[...]

Deoxys
Schijnt morgen al (te kunnen) komen
Deoxys is een Mythical en geen Legendairy, dus de kans dat die komt schat ik in op ongeveer 0%. Reken eerder op Latias, Latios, Regice, Regirock of Registeel. Deoxys mag je samen met Jyrachi plaatsen in het rijtje van Mew en Celebi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
schaapiej schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:42:
Ik hoop vooral dat de volgende community om Charmander draait, shiny Charizard is toch een heel stuk toffer dan shiny Krop Sla! :p
Liever gezien dat ze alle 3 eerste starters zouden doen :/

Als ze nu alle starters willen doen, hebben ze t weer 9 maanden kunnen uitsmeren }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
dacht dat het er meer waren, maar 615 Magicarp's... 0 shiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
readytoflow schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:04:
Bijzonder toevallig, maar ik heb er ook 615 gezien.

2 Shinies, dat dan weer wel. Op dezelfde dag notabene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:36:
[...]

Een? Ik dacht aan 8.... Tijdens het event moet 200 Bulbasaurs vangen goed te doen zijn, en volgens de 1/25 kans, moet 8 shinies wel haalbaar zijn.

Had er vorige keer ook 8 in 2 uurtjes.

3 ben ik tevreden van iedere evolutie eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Megalodon86 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:36:
[...]

Het blijft een kansberekening, ik had maar 1 shiny Dratini van de ruim 150 die ik gevangen had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
xienator schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:37:
[...]

Had er vorige keer ook 8 in 2 uurtjes.

3 ben ik tevreden van iedere evolutie eentje :)
Exact. Absoluut wel het streven. En de hoogste IV gaat max.
Grumpmeister schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:16:
[...]

Het blijft een kansberekening, ik had maar 1 shiny Dratini van de ruim 150 die ik gevangen had ;)
True... dat is echt wel een tegenvallend resultaat. Maar zo kan het gaan met RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Hoge levelers, hebben jullie ook alles goud dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Magicarp, unown, train en beide raids niet goud.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Vandaag net alles goud. Laatste was een steel type (Aron).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Magikarp, Rattata, Unown, Raids en Legendary Raids zijn bij mij nog geen goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Sinds een paar dagen dat als ik iets evolueer ik na het selecteren niet meer de vraag krijg of ik dat echt wil doen, maar wel gelijk de candy kwijt ben en er verder geen evolutie plaats vond. Bij een pidgey niet zo erg maar het gebeurde me ook eens in een 100 candy stap :(

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
readytoflow schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:00:
Haha, nee zeker niet. Mis nog Magikarp (slechts 61 grote), Ace trainer (denk niet dat ik die ooit nog ga halen), Rattata, Pikachu (192, tijdens die events heb ik altijd minder tijd), de raids en unown.

Alle types wel goud, ook niet zoveel gouden gyms, hier word je er om de haverklap uitgegooid :-(
Door alle raids wel een aantal gouden gyms gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:52
LVL 39 nu bijna level 40 nog 110K te gaan.
Dus deze week LVL40 te worden is de planning.

Alleen nog de Magikarp zilver nog 10 te vangen voor goud, dus binnen 2 weken is dat wel te doen.
Raids en Legendary Raids zijn bij mij nog geen goud, gaat ook nog lang duren, met dit tempo
Unown, zelfs nog nooit gevangen, dus hele medaille mis ik.

Rest alles goud
Pokemong storage maximaal 1500
Tas maximaal 1500
Stardust 1Miljoen + en groeit gestaag door.

Bezig om elke week ene gym naar goud te krijgen.
Lukt wel redelijk, 2e per dag een gym om gooien en capturen, dat gaat het best rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Autofan1985 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:42:
[...]

Deoxys is een Mythical en geen Legendairy, dus de kans dat die komt schat ik in op ongeveer 0%. Reken eerder op Latias, Latios, Regice, Regirock of Registeel. Deoxys mag je samen met Jyrachi plaatsen in het rijtje van Mew en Celebi. :)
Sommige sites zeggen Deoxys en idd sommigen zeggen Latias en Latios (regio gebonden voor een maand)
Maakt mij niet zoveel uit
franssie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:34:
Sinds een paar dagen dat als ik iets evolueer ik na het selecteren niet meer de vraag krijg of ik dat echt wil doen, maar wel gelijk de candy kwijt ben en er verder geen evolutie plaats vond. Bij een pidgey niet zo erg maar het gebeurde me ook eens in een 100 candy stap :(
Heb je niet op power up gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Eek2nd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:45:
[...]
Heb je niet op power up gedrukt?
Dat dacht ik eerst ook tot ik 100 snoepjes kwijt was. 10 is de max toch?

edit:// hier zijn nu twee spelers van blauw alles aan het doodspelen dus ik denk er maar mee te kappen - kut hooligans.

[ Voor 21% gewijzigd door franssie op 14-03-2018 00:55 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
franssie schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:51:
[...]

edit:// hier zijn nu twee spelers van blauw alles aan het doodspelen dus ik denk er maar mee te kappen - kut hooligans.
15 candy is voor nu de max. Klinkt als een rare bug. En een erg vervelende tijdens een x2 XP event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
readytoflow schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:00:
Alleen Unown en de raids niet. Verder alles goud!
Eek2nd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:45:
[...]

Sommige sites zeggen Deoxys en idd sommigen zeggen Latias en Latios (regio gebonden voor een maand)
Maakt mij niet zoveel uit
Het blijft gissen, maar om het feit dat Deoxys een Mythical is en geen Legendairy zoals alle T5 raidbosses tot op heden durf ik de stelling wel aan dat het Deoxys sowieso niet wordt. Immers hebben ze Mew en Celebi ook over geslagen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
franssie schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:51:
[...]

Op welke manier zijn ze het aan het doodspelen?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

schaapiej schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 07:23:
[...]

Op welke manier zijn ze het aan het doodspelen?
Als je (al dan niet gespoofd) continue alle gyms probeert te beheersen in een gebied, dan haal je dat spel element weg voor de andere teams. Dan blijft farmen en raids doen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Bij ons is blauw ook erg dominant, dan klinkt leuk als je blauw bent, maar uiteindelijk moet er wel een gezonde balans zijn zodat iedereen aan z'n muntjes komt, extra ballen bij raids krijgt, en natuurlijk aan de gymbadge kan werken.

Ik heb een spoor van gouden gyms tussen mn huis en werk, en een vast muntjes gym vlakbij huis, dus heb het aardig voor elkaar momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
franssie schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:47:
[...]

Als je (al dan niet gespoofd) continue alle gyms probeert te beheersen in een gebied, dan haal je dat spel element weg voor de andere teams. Dan blijft farmen en raids doen over.
Je kan maar maximaal 20 gyms in bezit hebben dus doodspelen is alleen mogelijk in kleine gebieden lastig lijkt mij.

Ik maak ook weleens een hele route blauw en probeer die te houden met berries voeren tot ik goud ben.

Lukt uiteraard niet :) Maar dat is toch juist het speel element?

Ik mis nog de volgende gouden badges: MagiCarp, Unown, Pikachu, Legendary Raids, Normale Raids.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:54:
Bij ons is blauw ook erg dominant, dan klinkt leuk als je blauw bent, maar uiteindelijk moet er wel een gezonde balans zijn zodat iedereen aan z'n muntjes komt, extra ballen bij raids krijgt, en natuurlijk aan de gymbadge kan werken.

Ik heb een spoor van gouden gyms tussen mn huis en werk, en een vast muntjes gym vlakbij huis, dus heb het aardig voor elkaar momenteel.
Ook als je zelf blauw bent is dat niet altijd leuk hoor. Heb het hier in het begin ook gehad en het was verdomd lastig een plekje zoeken als alle gyms al blauw en vol zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mang028
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-08-2020
Wij hebben in het dorp zelf 7 gyms. we zijn met ongeveer 20 a 25 vaste spelers. (nu in de winter tenminste, van de zomer komen alle campingsgasten weer, dan zal het allemaal anders gaan) Er wordt bij het overnemen van gyms rekening gehouden met iedereen. Dus niet alle gyms overnemen, niet iemand er na een korte tijd weer uitgooien. Tenzij ze in drie of vier gyms zitten en jij nergens bij kan. Het gebeurt bijna niet dat je een dag geen muntjes hebt. Als je in de groepsapp vraagt of men je wil laten zitten omdat je de gym badge bijna goud hebt, laat men je zitten. Wordt ook regelmatig gevraagd welke gym men over mag nemen of er iemand is die ergens uit wil. En ook mensen die niet in de groepsapp zitten houden rekening met elkaar.

Maar wij hebben elkaar ook wel nodig voor raid etc. je hebt van je eigen kleur gewoon nooit genoeg mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

xienator schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:19:
[...]

Je kan maar maximaal 20 gyms in bezit hebben dus doodspelen is alleen mogelijk in kleine gebieden lastig lijkt mij.

Ik maak ook weleens een hele route blauw en probeer die te houden met berries voeren tot ik goud ben.

Lukt uiteraard niet :) Maar dat is toch juist het speel element?

Ik mis nog de volgende gouden badges: MagiCarp, Unown, Pikachu, Legendary Raids, Normale Raids.
Inderdaad een kleiner gebied. En ik snap wel dat het leuk is om alles blauw te maken maar (edit: als je dan ook actief alles blauw houdt), daarmee zit je geel en rood dermate dwars dat ze je uiteindelijk ook gewoon in de gym laten staan, er is geen eer (lees muntjes) te behalen voor niemand als er niet iets van roulatie is- dat bedoel ik met (dat deel van) het spel doodspelen. Een Loose-Loose situatie uiteindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Daarom vind ik deze gymsysteem beter dan de oude, toen was echt alles altijd blauw (ook dominant hier).. konden de blauwen elke dag 100 muntjes krijgen zonder veel te hoeven doen. En moet je als rood/geel blij zijn met 10-20 muntjes per dag.

Nu wordt er op paar (spoofers) na ook rekening met elkaar gehouden meestal.
en ook in de app vragen gym te killen of nog even leven houden helpt over t algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Laatst online: 01-06-2021
readytoflow schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:04:
Dit geeft nog weinig hoop met 415 Magikarp en 0 shiny :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Loadichus schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:14:
[...]

Dit geeft nog weinig hoop met 415 Magikarp en 0 shiny :(
Maak je borst maar nat, 0 Shiny en al 997 Magikarp gevangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:13
725 gezien, 600 Magikarp gevangen, 2 shiny gehad (en gevangen). Het kan dus wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:51
100% Ray weggerend na 10x excellent... :( was de 2e 100% legendary ooit

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Laatst online: 14:57
992 magikarp seen 902 gevangen en 3 shinies, het is toch allemaal rng hoor, ik heb bijvoorbeeld ook al 2 shiny swablu terwijl 2 anderen die ik ken nog steeds geen hebben.terwijl zij wel weer een shiny mawile hebben en ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Musta schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 17:50:
100% Ray weggerend na 10x excellent... :( was de 2e 100% legendary ooit
Hoe zie je dat iV percentage eigenlijk voordat je het beest gevangen hebt? Ik let er zelf nooit zoveel op (teveel moeite) maar vraag het me af. Na het vangen ken ik de sheets en apps wel. Op google vind ik ook alleen hoe het te zien na het vangen ...

Pagina: 1 ... 82 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.