[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:55:
[...]

Wel het vrouwtje doen he!
Dat wordt een mooiere Milotic
Even gekeken, het is een vrouwtje d:)b 96%
Megalodon86 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:52:
Ik moet ze ook allebei nog ja... en loop zat 2km eitjes.
Ze zitten in 5km toch? :o

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
Klopt! Gister zo'n blauwe stuiterbal eruit gekregen :)
Nu die blauwe vaatdoek nog...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:58

PB-powell

Mr. Laziness

schaapiej schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Ik kreeg van de week heel fijn ook twee baby's, igglybuff en smoochum, beide nr4 |:(
De eerste kwam uit een 2km ei, de ander uit een 5 dacht ik...
Gen 3 babies heb ik nog niet gezien.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30
schaapiej schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Dat verklaard het 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
wimpie007 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:55:
[...]

Wel het vrouwtje doen he!
Dat wordt een mooiere Milotic
HUh wtf.. kan ik niets over vinden ;?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:59
poor Leno schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:36:
[...]

HUh wtf.. kan ik niets over vinden ;?
Volgens https://bulbapedia.bulbag...neration_III_Pok.C3.A9mon zijn bij het mannetje de vinnen die lijken op haar, wat korter. Of dit het vrouwtje mooier maakt, weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:52
Milotic staat nog op mijn lijstje helaas nog niet genoeg visjes gevangen, pas 50 candy dus al halverwege, maar die krengen komen hier bijna niet voor :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hier gelukkig doodgegooid met Feebas Wailmer en Slakoth :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
elmo_1978 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:29:
Vandaag mijn eerste Wailord gemaakt, zit nu op 310 Pokemons gevangen 319 gezien.
heb nu precies 400 candies..
Morgen tijdens dubbel XP uurtjes maybe icm Lucky egg ff evolven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:52
poor Leno schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:17:
Hier gelukkig doodgegooid met Feebas Wailmer en Slakoth :>
Feebas , Slakoth :9~

Moet beide nog evenalueren, Slakoth ook pas 80 candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Heeft iemand hier een overzicht van wat de makkelijkste vier sterren raids zijn? Net met drie man een Nidoqueen geprobeerd maar net niet gehaald doordat er twee level 25 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:28
JunkieLimbo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:13:
Heeft iemand hier een overzicht van wat de makkelijkste vier sterren raids zijn? Net met drie man een Nidoqueen geprobeerd maar net niet gehaald doordat er twee level 25 zijn.
Je kan misschien hier kijken voor het overzicht:
https://pokemongohub.net/...oss-list-yellow-egg-list/

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
JunkieLimbo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:13:
Absol, kan met 3 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vandaag tijdens het event een verhoogde kans op shiny Pikachu?
https://www.nwtv.nl/15768...kachu-vandaag-pokemon-go/

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:51
Poef om 11 uur stipt gelijk 4 pikachu's om me heen met surf. En dubbel XP.

Het is bij Niantic ook echt alles of niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Hoe zie je dat je een shiny Pikachu heft gevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
plizz schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:10:
Hoe zie je dat je een shiny Pikachu heft gevangen?
Sterretjes tijdens t vangen en sinds de laatste update zie je in je lijst met Pokémon ook sterretjes in het overzicht.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:43
Shiny Pikachu is oranje, en je ziet sterretjes erom heen als je hem gevangen hebt. Mijn vriendin start namelijk net Pokemon Go op en bij de 2de pikachu had ze een shiny :) Ik wacht ondertussen nog op mijn eerste shiny pokemon :')

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hier ook nog geen enkele shiny

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
hier al 3 met incense en lure thuis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
schaapiej schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Sterretjes tijdens t vangen en sinds de laatste update zie je in je lijst met Pokémon ook sterretjes in het overzicht.
Dankje. Ik zie dat ik al 2 shiny heb gevangen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Me 2de vangst van vandaag gelijk een shiny. Me vriendin gelijk de eerste ene shiny. Wauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Hier zelf nog geen shiny, andere hebben er al 3 of meer zelfs :+
Wat mij ook opvalt is dat na de update bij het vangen de bal wordt geselecteerd die ik als laatste heb gebruikt. Heeft me nu al meerdere ultra ballen gekost op weedles van onder de 100 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:37
Iemand bekend tot hoe laat je dubbele XP krijgt?
Ik lees overal alleen "a few hours".

Dat is van 11:00 tot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Event is toch tot 14 uur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Jan 20, 2018 11:00 AM - 2:00 PM W. Europe Standard Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Sinds de update voel ik weer trillingen ter teken dat er wat spawnt maar niks te zien.. Oude bug weer terug? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CAP-Team schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:21:
Sinds de update voel ik weer trillingen ter teken dat er wat spawnt maar niks te zien.. Oude bug weer terug? :(
Geen last van hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb ook wat nutteloze trillingen gehad vandaag inderdaad.

Verder net 60 pika's door de shredder gehaald, in totaal in een uurtje 2 shiny's gevangen, dus die zijn ook binnen. Nu is het wachten op een ei waar een shiny pichu uit komt.

De dex staat inmiddels op 308, dus dat einde komt ook langzaamaan in zicht :)
Het is de bedoeling dat we morgen met een hoop mensen gaan proberen een Ex Raid te forceren hier. Ik ben benieuwd of dat wat oplevert :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Hier ook wat trillingen waarbij ik geen spawns zag.

Vanochtend een half uurtje door Sonsbeek gelopen en daar 5 shiny Pikachu gevangen.
Twee leuke, de ene 82% en de andere 91%! :)
Wel weer typisch Niantic, het is echt alles of niets. Een tussenweg bestaat volgens mij echt niet bij hun :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
3 Shiny pikachu's erbij! En eindelijk een Kyogre! WB nog ook :D

Top middagje zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:16
Mooi die dubbele XP, 1.100.000 XP erbij en een paar shiny Pikachu.
Op naar level 38 (nog 750k).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Laatst online: 17-09-2024
In de android app selecteert hij nu default de ultra balls bij mij. Persoonlijk vind ik dat wel een fijne aanpassing aangezien ik de normal balls spaar voor de gotcha maar toch wel een opmerkelijk aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
JunkieLimbo schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:38:
In de android app selecteert hij nu default de ultra balls bij mij. Persoonlijk vind ik dat wel een fijne aanpassing aangezien ik de normal balls spaar voor de gotcha maar toch wel een opmerkelijk aanpassing.
Van mij hadden ze het weg mogen laten. Of in ieder geval al aan/uit switch in de opties...
Snap de gedachte erachter ook niet helemaal? :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
JunkieLimbo schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:38:
Hij onthoudt je laatst gegooide bal. Dat is wat anders, en vind ik erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Megalodon86 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:46:
[...]

Hij onthoudt je laatst gegooide bal. Dat is wat anders, en vind ik erg handig!
Dit dus. Ik vind het IDEAAL! Had al direct gemoeten. Door een chronisch gebrek aan potions kan ik nu gewoon stops draaien en daardoor alle normale pokeballs direct wegpleuren, en enkel met great balls gooien.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het is alleen handig voor mensen met een Plus of Gotcha. Ik begrijp dat die nu ook hogere ballen kunnen gebruiken?

Ik vind het een ramp want nu moet ik veel vaker wisselen om te kijken welke bal ik moet gebruiken/welke kleur de vangcirkel heeft. Meestal gebruik ik rode ballen en nu moet ik dus elke keer weer terugschakelen als ik toch hogere heb gebruikt. Natuurlijk gaat het Niantic weer te hoog om het instelbaar te maken door de gebruikers. |:(

Hoe ik het zou willen is aan de zijkanten verticaal alle ballen en aan de andere kant alle besjes op het scherm zetten en zodra je een besje hebt gevoerd die laten verdwijnen en zodra je een bal wegsleept om te gooien alle ballen en besjes (als je die niet gebruikt hebt) van het scherm laten verdwijnen zodat je rustig kunt gooien. Je kunt de bal dan ook zolang onderaan in het scherm zetten om de vangcirkelgrootte te kunnen beïnvloeden en dan op het juiste moment gooien. Pas nadat de bal mis is gegaan of het beest ontsnapt is komen alle besjes en ballen weer terug.

Wil je toch een andere bal kiezen dan sleep je hem weer naar de zijkant en dan moeten de ballen (en besjes als je die niet gebruikt hebt) weer verschijnen en kun je de bal weer loslaten zonder hem te gooien en een andere kiezen.

DAT zou pas handig zijn en veel vlotter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
CaptJackSparrow schreef op zondag 21 januari 2018 @ 08:58:
Het is alleen handig voor mensen met een Plus of Gotcha. Ik begrijp dat die nu ook hogere ballen kunnen gebruiken?
Huh, nee toch :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Ik vind het een ramp want nu moet ik veel vaker wisselen om te kijken welke bal ik moet gebruiken/welke kleur de vangcirkel heeft. Meestal gebruik ik rode ballen en nu moet ik dus elke keer weer terugschakelen als ik toch hogere heb gebruikt. Natuurlijk gaat het Niantic weer te hoog om het instelbaar te maken door de gebruikers. |:(

Hoe ik het zou willen is aan de zijkanten verticaal alle ballen en aan de andere kant alle besjes op het scherm zetten en zodra je een besje hebt gevoerd die laten verdwijnen en zodra je een bal wegsleept om te gooien alle ballen en besjes (als je die niet gebruikt hebt) van het scherm laten verdwijnen zodat je rustig kunt gooien. Je kunt de bal dan ook zolang onderaan in het scherm zetten om de vangcirkelgrootte te kunnen beïnvloeden en dan op het juiste moment gooien. Pas nadat de bal mis is gegaan of het beest ontsnapt is komen alle besjes en ballen weer terug.

Wil je toch een andere bal kiezen dan sleep je hem weer naar de zijkant en dan moeten de ballen (en besjes als je die niet gebruikt hebt) weer verschijnen en kun je de bal weer loslaten zonder hem te gooien en een andere kiezen.

Ah daar is ie weer! Meneer met zijn geweldige ideeen die om verschillende redenen niet handig zijn. Je zit ook nog altijd met iets als ruimte gebrek op het scherm. Dit gaat er echt super lelijk uit zien. Het huidige systeem is echt prima. Nog nooit iemand over horen klagen :?
Ik snap werkelijk waar niet waar die drang om alles maar zelf beter te moeten verzinnen vandaan komt. :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
CAP-Team schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:21:
Dit betekende de vorige keer dat er spawns waren die nog niet in het spel zaten (remember gen2?). Hopelijk de rest van gen3 op komst? Ander nieuws lijkt daar ook naar te hinten (splash screen met loudred erop, moves die weer zijn aangepast, ...).

In ander nieuws:
Gisteren hebben we geprobeerd exraids te triggeren in Helmond:
- 150 aanmeldingen, 100+ man opkomst (waarvan een aantal met meerdere telefoons)
- in 10 van de 12 cellen op de juiste gyms een raid kunnen doen
- enorm veel shiny Pikachu's
- enorm veel level ups
- een aantal 100% kyogres gevangen door verschillende mensen
- veel gelachen

Prima community day gehad dus! :) En zelf level 40 geworden!

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Nou, we hebben vandaag op 1 park gym met 50+ man in groepjes van 3 een L1 raid gedaan, en later met 30+ man in groepjes van 4 een L4 raid.
Niet zoveel mensen als je vaker verhalen over hoort, maar hopelijk levert dit me eindelijk een mewtwo raid (en catch :P ) op :)

[Edit]
Wat is voor dit soort acties eigenlijk de beste manier van werken? De persoon die alles regelde was er van overtuigd dat we in kleine groepjes achter elkaar aan moesten raiden. Dus 4 man de lobby in, zodra die lobby dicht gaat en aan het gevecht begint de volgende 4 man, etc. Duurde dus een eeuwigheid voor iedereen gevochten had.
Is dit de beste gang van zaken? Of kunnen we beter in grotere groepen of allemaal tegelijk maar in private groups vechten?

[ Voor 59% gewijzigd door Spike_wolf op 21-01-2018 17:02 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

PB-powell schreef op zondag 21 januari 2018 @ 09:25:
[...]

Ah daar is ie weer! Meneer met zijn geweldige ideeen die om verschillende redenen niet handig zijn. Je zit ook nog altijd met iets als ruimte gebrek op het scherm. Dit gaat er echt super lelijk uit zien. Het huidige systeem is echt prima. Nog nooit iemand over horen klagen :?
Ik snap werkelijk waar niet waar die drang om alles maar zelf beter te moeten verzinnen vandaan komt. :/
Het bestaat één dag en je hebt er nog nooit iemand over horen klagen? Gek hè. 8)7

Ik kon vandaag pas de update uit de store ophalen dus waarschijnlijk waren alleen de mensen die via apkmirror op de update vooruitgelopen waren de mensen die commentaar konden leveren. Ik heb vandaag o.a. per ongeluk een gele bal op een insignificant grutbeest gegooid omdat ik gewend ben dat ik altijd een rode bal krijg. Ik ZAL nu gewoon meer handelingen moeten verrichten om de gewenste bal te kiezen. En NOG meer handelingen maken het spel niet beter.

En ik geloof dat je mijn suggesties over een alternatieve manier van ballen en besjes gebruiken niet helemaal begrepen hebt want op de momenten dat het telt zal dat helemáál geen ruimtegebrek op het scherm veroorzaken.

En zoals ik zei vind ik andere/extra mogelijkheden helemaal prima zolang Niantic mensen de KEUZE geeft die wel of niet te gebruiken. Ook zo'n concept waar veel mensen vreselijk moeite mee schijnen te hebben. Dat er zoiets als een adequate settings page zou zijn waar mensen de functionaliteit aan hun individule wensen, gekoppelkd aan HUN manier van spelen, kunnen instellen.

Zó moeilijk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:51

alleen maar ultraballen op een geautomatiseerde gotcha? Beetje zonde om ze te gooien op pidgeys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Wat is wijsheid bij een Mewtwo raid? Ik ga als eerste mijn 2 sterkste tyranitars inzetten (rond de 3500cp). Maar daarna? Ik heb nog een paar zwakkere tyranitars (rond de 2000 cp). Goede dark moveset. Of kan ik dan beter 2 dragonites van rond de 3300 kiezen?

Zo hoog mogelijke damage per tijd is hier essentieel. Het boeit me geen biet als ik na afloop 12 beesten moet reviven. Ze willen het komende woensdag met een groepje van 7 proberen, dus ik ben er niet helemaal gerust op dat dat gaat lukken.

Moet ik nog meer laag cp spul als pinsir, scizor of absol inzetten? Als ze in korte tijd veel damage kunnen leveren vind ik het prima, of is een snorlax met lick dan toch beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
aljooge schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:33:
[...]

alleen maar ultraballen op een geautomatiseerde gotcha? Beetje zonde om ze te gooien op pidgeys.
Ik denk dat je wel veel meer vangt 8)
hneel schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:11:
Wat is wijsheid bij een Mewtwo raid? Ik ga als eerste mijn 2 sterkste tyranitars inzetten (rond de 3500cp). Maar daarna? Ik heb nog een paar zwakkere tyranitars (rond de 2000 cp). Goede dark moveset. Of kan ik dan beter 2 dragonites van rond de 3300 kiezen?

Zo hoog mogelijke damage per tijd is hier essentieel. Het boeit me geen biet als ik na afloop 12 beesten moet reviven. Ze willen het komende woensdag met een groepje van 7 proberen, dus ik ben er niet helemaal gerust op dat dat gaat lukken.

Moet ik nog meer laag cp spul als pinsir, scizor of absol inzetten? Als ze in korte tijd veel damage kunnen leveren vind ik het prima, of is een snorlax met lick dan toch beter?
Daar is best wel wat over te lezen online, maar kort gezegd; Dark moveset. Maar als het waait, dan kom je snel bij je Dragonite(s) uit. Weatherboost maakt véél uit voor je damage output.

Ik had een team met 2 hoge Tyranitars, 2 hoge Houndooms, 1 maxed Gyarados (met Bite/Crunch) en 1 hoge Scizor. Maar toen was het Windy, dus ging ik toch voor het team dat hij zelf voorstelde (Tyranitars, Dragonites en euhm.. weet ik niet meer).

Groepje van 7 wordt een eitje. Mewtwo doet héél veel damage, maar hij kan zelf ook niet zo veel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
hneel schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:11:

Het is een beetje afhankelijk van de moveset van Mewtwo. Als ie focus blast heeft, dan zal TTar het niet lang volhouden. Maar alsnog, ik spam al m'n Tyra's, een Gengar met de legacy fast move, Gyarados met Bite als fast move, etc. Absol doet volgens mij niet veel, maar Scizor kan het nog wel prima doen. Gewoon hetgeen inzetten waarvan je denkt / weet dat het veel damage doet. Ik zou een Snorlax bijv. zelf niet inzetten.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Absol heeft een hele hoge attack, maar wel zware weakness tegen fighting; dus hetzelfde probleem als Tyranitar met Mewtwo Focus Blast. Wel weer psychic resistance, dus misschien is dit wel een goeie, als je een hoge hebt. Wel erg 'glass cannon' zoals dat heet. Je bent beter af met Tyranitar en Houndoom, maar dan moet je die wel hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Megalodon86 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:06:
Absol heeft een hele hoge attack, maar wel zware weakness tegen fighting; dus hetzelfde probleem als Tyranitar met Mewtwo Focus Blast. Wel weer psychic resistance, dus misschien is dit wel een goeie, als je een hoge hebt. Wel erg 'glass cannon' zoals dat heet. Je bent beter af met Tyranitar en Houndoom, maar dan moet je die wel hebben natuurlijk.
Ok, ik dacht dat z'n attack ook maar middelmatig was. Dan zou je 'm nog in kunnen zetten, ja :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:26:
[...]

Het bestaat één dag en je hebt er nog nooit iemand over horen klagen? Gek hè. 8)7

Ik kon vandaag pas de update uit de store ophalen dus waarschijnlijk waren alleen de mensen die via apkmirror op de update vooruitgelopen waren de mensen die commentaar konden leveren. Ik heb vandaag o.a. per ongeluk een gele bal op een insignificant grutbeest gegooid omdat ik gewend ben dat ik altijd een rode bal krijg. Ik ZAL nu gewoon meer handelingen moeten verrichten om de gewenste bal te kiezen. En NOG meer handelingen maken het spel niet beter.

En ik geloof dat je mijn suggesties over een alternatieve manier van ballen en besjes gebruiken niet helemaal begrepen hebt want op de momenten dat het telt zal dat helemáál geen ruimtegebrek op het scherm veroorzaken.

En zoals ik zei vind ik andere/extra mogelijkheden helemaal prima zolang Niantic mensen de KEUZE geeft die wel of niet te gebruiken. Ook zo'n concept waar veel mensen vreselijk moeite mee schijnen te hebben. Dat er zoiets als een adequate settings page zou zijn waar mensen de functionaliteit aan hun individule wensen, gekoppelkd aan HUN manier van spelen, kunnen instellen.

Zó moeilijk :F
Ja want Niantic heeft oneindig resources en capaciteit om alles maar aanpasbaar en instelbaar te maken? Ik zit zelf in de IT en wij zijn ook druk met het bouwen van een applicatie, en ik kan je zeggen: met alles en iedereen rekening kunnen/willen houden KAN niet. En alles maar instelbaar en optioneel maken werkt al helemaal niet.
Waarom moet het nou altijd per se anders of op jou manier? Het enige wat ik van je hoor in dit topic is kritiek en commentaar op Niantic dat ze niks goed kunnen doen, maar je blijft wel spelen 'want anders heb ik geen motivatie om genoeg te bewegen' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Enig idee hoe groot het window van het daadwerkelijk ontvangen van een Ex-raid invite is?
Zie berichten voorbij komen van andere spelers die bij die raids waren gisteren.. Ik heb (nog) niets. Eerste melding kwam 10 minuten geleden..
Kan hij bij mij nog komen of val ik buiten de boot?

[Edit]
Nog steeds niets hier, in de facebook groep staat het vol met mensen die hem wel hebben... Ik val dus buiten de boot. Lekker dan :/

[Edit]
Oh tuurlijk, de spoofers en cheaters met meerdere accounts hebben bijna allemaal 2 of 4 (er is er zelfs een met 5) pasjes pp gekregen... waaronder dus accounts die al 5+ mewtwo's hebben. Pfff..

[ Voor 38% gewijzigd door Spike_wolf op 22-01-2018 20:37 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik heb uiteraard weer geen ex raid pas mogen ontvangen, ze moeten echt iets aan die multi accounters doen want die pikken nu al die passen in :( plus een limiet van 1 mewtwo per account instellen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

PB-powell schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:27:
[...]

Ja want Niantic heeft oneindig resources en capaciteit om alles maar aanpasbaar en instelbaar te maken? Ik zit zelf in de IT en wij zijn ook druk met het bouwen van een applicatie, en ik kan je zeggen: met alles en iedereen rekening kunnen/willen houden KAN niet. En alles maar instelbaar en optioneel maken werkt al helemaal niet.
Waarom moet het nou altijd per se anders of op jou manier? Het enige wat ik van je hoor in dit topic is kritiek en commentaar op Niantic dat ze niks goed kunnen doen, maar je blijft wel spelen 'want anders heb ik geen motivatie om genoeg te bewegen' 8)7
Ik wil het niet anders. Ik wil juist dat ik niet gedwongen wordt om het wél anders te doen. De code voor de oude manier van werken bestaat al. Die laat je dus gewoon zitten, je voegt er de code voor de nieuwe manier van werken aan toe en voegt een schakelaartje op een settings page toe waarop mensen kunnen omschakelen. Hoe moeilijk kan dat zijn? Als dat je te hoog gaat ben je geen knip voor de neus waard als programmeur. Er zijn appjes met settings pagina's waar je de duvel en zijn ouwe moer kunt instellen en die door één persoon geschreven zijn. Kom dus niet aan met dat Niantic dat dik over een miljard heeft opgehaald met PoGo niet de resources zou hebben om iets te implementeren wat een eerstejaars IT student in een kwartiertje met één hand op zijn rug moet kunnen maken.

Kijk hier maar eens naar: Google Play: Meteogram Weather and Tide Charts

Ik heb de Pro versie maar qua instelbaarheid maken ze niet uit. Iedereen daar is dan ook lovend over de enorme mate van customisation die de widget biedt. Dat is een schoolvoorbeeld van een programmeur die de gebruiker alle mogelijkheden biedt om het precies zo te krijgen als de gebruiker het prefereert. Die dus die wens om te kunnen kiezen begrijpt en de belangen van zijn gebruikers genoeg respecteert om die instelbaarheid zo uitgebreid te maken. Hele goeie Meteo widget die ik dan ook zonder reserve van harte kan aanbevelen.

Daar kan Niantic nog een puntje aan zuigen.

[ Voor 19% gewijzigd door CaptJackSparrow op 22-01-2018 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Nieuwe datum voor community day is bekend en ook de betreffende pokemon:
Dratini met een special move
https://pokemongo.nianticlabs.com/en/events/community-day/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
In de WhatsApp groep van de lokale community (~25 actieve spelers) hebben we ongeveer 2 weken geleden besloten om te proberen een EX raid te triggeren nadat we erachter kwamen dat we 2 gyms hebben die in een 'park' staan. Dus zoveel mogelijk personen op de verschillende raids bij die 2 gyms laten raiden, elkaar afwisselen (chain raids) etc.

En zowaar, vanavond bij beide gyms zijn passen uitgedeeld!
De ene zal om 14:00 - 14:45 zijn met 12 accounts, de andere 17:30 - 18:15 met 10 accounts.

Nooit verwacht dat het ons zou lukken, laat staan bij beide gyms! :D

Nu alleen nog goed inlezen in de counters met breakpoints en bulkpoints, mijn groepje is qua Valor en Mystic wel aardig verdeeld, dus heb graag die damage balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Sunfalls schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:56:
Nieuwe datum voor community day is bekend en ook de betreffende pokemon:
Dratini met een special move
https://pokemongo.nianticlabs.com/en/events/community-day/
Waarom heet het eigenlijk een 'Day' als het 3 uur duurt?

Sinds de laatste update heb ik ineens last van dat het spel af en toe denkt dat ik de bal loslaat. Ben ik lekker aan het draaien voor een curveball, vliegt ie ineens weg... Scherm al een paar keer schoongemaakt, maar dat helpt helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Gisteren ook een EX pasje voor de gym in de stad gekregen, m'n lunchpauze moet ik dan maar gaan verschuiven naar later in de middag :')

Een collega heeft ook een pasje gekregen, dus dat is helemaal mooi.

Scheelt in ieder geval dat je inderdaad niet perse een Kyogre hoeft te doen ervoor. Voor dit pasje heb ik een Wartortle, Wailmer en Poliwrath gedaan (ik hou in de gaten wat langs komt rond de lunchpauze, kieskeurig kan ik niet zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons zijn veel nieuwe gyms getriggerd, helaas heb ik zelf geen pasje gekregen. Gelukkig wordt er veel onderzoek gedaan in de groep, dus er is een lijstje gyms die vrijwel zeker in aanmerking komen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Hier mijn tweede pas binnen voor Mewtwo en de groep voor alleen die EX-raid gaat inmiddels al richting de 50 accounts! Uiteraard ook weer een hoop teleurgesteld die nog steeds niks hebben terwijl anderen al voor hun tweede Mewtwo (zoals ik) of meer mogen gaan. Dat is wat mij betreft echt een punt van verbetering en als het kon zou ik mijn pas zo weg geven aan iemand die nog geen Mewtwo heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
Ik ken ook meerdere mensen die al meerdere keren een pas hebben gehad (en heb zelf nog niet gehad, maar daar gaat het niet om). Een eenvoudige manier om het eerlijker te maken zou zijn dat er in het systeem een significante penalty komt (dus veel lagere kans om een pas te krijgen) als je er al een of meer gehad hebt. En dan oplopend met het aantal passen wat je recent gehad hebt.

Ook het weg kunnen geven van de pas als je niet kunt komen zou een goede aanvulling zijn.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Quincy5 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:29:
Ik ken ook meerdere mensen die al meerdere keren een pas hebben gehad (en heb zelf nog niet gehad, maar daar gaat het niet om). Een eenvoudige manier om het eerlijker te maken zou zijn dat er in het systeem een significante penalty komt (dus veel lagere kans om een pas te krijgen) als je er al een of meer gehad hebt. En dan oplopend met het aantal passen wat je recent gehad hebt.

Ook het weg kunnen geven van de pas als je niet kunt komen zou een goede aanvulling zijn.
Je gaat hier echter tegen 2 problemen lopen:

- Er zijn mensen die echt veel raiden op de 'bekende' gyms om Mewtwo passen te krijgen. Hier steken ze natuurlijk dan geld en moeite in (aannemend dat het geen spoofers zijn), en als ze dan een veel lagere kans hebben om een pasje te krijgen, waarom zouden ze dan nog al dat erin steken?

- Het weggeven van een pas ga je spoofers nog meer in de hand werken en krijg je een RMT probleem. Mensen gaan die pasjes aanbieden voor geld.

Het neemt verder niet weg dat het huidige systeem oneerlijk is en nergens op slaat hoor. Ik heb, met het pasje van gisteren erbij, nu 8 pasjes in totaal gehad. En ik doe er eigenlijk geen moeite voor, ik gebruik alleen m'n gratis pasjes maar m'n enige raids zijn op de 'bekende' gyms (met name omdat er voor de andere gyms amper animo meer is). Ik zou ook zoiets hebben van, geef m'n pasjes maar aan iemand die nog geen Mewtwo heeft... Maar in de praktijk een lastig te realiseren systeem... Als er iets in zit van dat de gym op goud een lagere kans geeft dan zilver / brons, dan moet dat per direct opgelost gaan worden (want de gyms waar ik pasjes op krijg zijn allemaal zilver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ik heb ook mijn tweede pasje ontvangen. Heel toevallig een kyogre raid op desbetreffende gym gedaan.
Ik was er niet eens op uit, maar toch wel gekregen :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

pauluzmuller schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:48:
Ik heb ook mijn tweede pasje ontvangen. Heel toevallig een kyogre raid op desbetreffende gym gedaan.
Ik was er niet eens op uit, maar toch wel gekregen :D
Waar als ik vragen mag? (Toevallig Arnhem? :P)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
In onze groep heeft ongeveer 25% nog geen Mewtwo, bijna de helft daarvan heeft afgelopen waves zijn/haar eerste invite gehad. Dus het percentage blijft alleen maar afnemen op deze manier. Ook weer veel mensen met 2de of 3de invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Quincy5 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:29:

Die penalty zou, mits goed uitgewerkt, wel een optie kunnen zijn idd. Wel is het dan goed opletten dat je mensen met pas ook weer niet TE veel onderdrukt zodat mensen met 3 raids per maand ineens massaal passen krijgen. Je moet actieve raiders (en mensen met hoge badges) wel enigszins blijven belonen naar mijn idee.
Krijg nu echter soms het idee dat als je eenmaal in het systeem zit (dus je eerste pas gehad hebt) je makkelijker een nieuwe krijgt. Merk dat dit veel scheve gezichten oplevert en hoor zelfs al suggesties in de lokale groep dat als je eenmaal een Mewtwo pas hebt je niet meer op die gym mag raiden! Lijkt me geen optie om 2 redenen:
- Minder mensen gaan daar dan raiden, met als gevolg minder kans op een trigger
- Ook mensen met Mewtwo willen gewoon blijven raiden en legendairies kunnen pakken. Al is het maar voor de candy. Als de rest echter naar de Mewtwo-gyms gaat en jij 'mag niet' wordt dat lastig.

Waar ik voor ik mijn eerste pas kreeg echter actief op de Mewtwo-gyms zat (dus ook af en toe lage tiers pakken daar) doe ik dat nu niet meer. Als er een lijstje wordt gemaakt voor een Kyogre waar ik kan sluit ik daar gewoon aan, ongeacht welke gym. Meer kan ik niet doen lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:52:
[...]
Merk dat dit veel scheve gezichten oplevert en hoor zelfs al suggesties in de lokale groep dat als je eenmaal een Mewtwo pas hebt je niet meer op die gym mag raiden!
Dat is toch gewoon pure afgunst! Dat kan echt niet hoor, mensen die zulke suggesties doen meteen uit de groep bonjouren!

Ik heb het geluk al 3 maal een invite gehad te hebben, maar de eerste 4 (?) rondes ook niks. En de afgelopen 2 ook weer niet. Laat het gaan, uiteindelijk komt iedereen aan de beurt, enige dat je kan doen is de ex-raid gyms structureel één raid per periode op doen. Zelfs met alleen maar gratis passen moet dat te doen zijn in je directe omgeving.
Autofan1985 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:52:

Waar ik voor ik mijn eerste pas kreeg echter actief op de Mewtwo-gyms zat (dus ook af en toe lage tiers pakken daar) doe ik dat nu niet meer. Als er een lijstje wordt gemaakt voor een Kyogre waar ik kan sluit ik daar gewoon aan, ongeacht welke gym. Meer kan ik niet doen lijkt me. :)
Tenminste 2 van die invites had ik van een raid tier lager dan 4. Kan toeval zijn, maar als je echt op zoek bent, zou ik wel aanraden ook een lagere raid op een ex-raid gym te doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Megalodon86 op 23-01-2018 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

[Que Mission Impossible Theme]

spionnen

Ik heb met twee poke's rode gyms geïnfiltreerd >:)
Of het zijn verraders... dat kan ook nog :/
Ach, who am I kidding? Het is Niantic... bug dus :P

[Edit]
Voor de duidelijkheid, ze zitten gewoon in blauwe gyms, icoontje dat getoond wordt is verkeerd :)

[ Voor 16% gewijzigd door Spike_wolf op 23-01-2018 15:31 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25
Mooi is die eh, elke pokie in het midden kolom krijgt inderdaad een rode badge. Ik dacht eerst dat het te maken zou kunnen hebben dat de gym under attack is en je kan gaan voeren maar dat was het ook niet :P

Morgen 13:45 is het voor mij tijd om EX raid te gaan doen, groepen zijn reeds verdeeld en het gaat een battle voor de gym worden. Al zullen de spoofers in onze omgeving ( in eerder benoemde ingame war ) er alles aan gaan doen om de gym hun bezit te behouden.

Echter zijn de spoofers vertegenwoordigd met 3 mensen met een EX pas, nu hoeven deze natuurlijk de raid niet te doen aangezien deze pokie al lang gespoofd hebben maar de vraag is zullen ze in levende lijven aanwezig zijn :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
JamesB009 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Waar als ik vragen mag? (Toevallig Arnhem? :P)
Hoi Robbert,

En ja, dat was tijdens onze raid ;) waar andere mensen waren vergeten te joinen 8)7 :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
The Pokémon GO team schreef:
Trainers,

Starting later today, 23 additional Pokémon originally discovered in the Hoenn region in the Pokémon Ruby and Pokémon Sapphire video games will begin appearing in Pokémon GO for the very first time. As you’re out adventuring with friends and family and exploring your local neighborhoods, be sure to share your favorite moments and photos using #PokemonGO on your social media channels.
Afbeeldingslocatie: https://pokemongolive.com/img/posts/hoenn012318.jpg

https://pokemongolive.com/post/hoenn-pokemon-012318/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Heb maar even de namen en de evoluties erbij gezocht. Dit zijn er dus alvast 15 die nieuw zijn.

Numel  Camerupt
Aron  Lairon  Aggron
Trapin  Vibrava  Flygon
Lunatone
Solrock
Cacnea  Cacturn
Whismur  Loudred  Exploud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Sunfalls schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:07:
Heb maar even de namen en de evoluties erbij gezocht. Dit zijn er dus alvast 15 die nieuw zijn.

Numel  Camerupt
Aron  Lairon  Aggron
Trapin  Vibrava  Flygon
Lunatone
Solrock
Cacnea  Cacturn
Whismur  Loudred  Exploud
Ben benieuwd welke er nog bij komen... Thema lijkt grond / vuur te zijn.

Gokje op:

Torkoal
Nosepass
Baltoy - Claydol
Lileep - Cradily
Anorith - Armaldo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
xPhantom schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:03:
In de WhatsApp groep van de lokale community (~25 actieve spelers) hebben we ongeveer 2 weken geleden besloten om te proberen een EX raid te triggeren nadat we erachter kwamen dat we 2 gyms hebben die in een 'park' staan. Dus zoveel mogelijk personen op de verschillende raids bij die 2 gyms laten raiden, elkaar afwisselen (chain raids) etc.

En zowaar, vanavond bij beide gyms zijn passen uitgedeeld!
De ene zal om 14:00 - 14:45 zijn met 12 accounts, de andere 17:30 - 18:15 met 10 accounts.

Nooit verwacht dat het ons zou lukken, laat staan bij beide gyms! :D

Nu alleen nog goed inlezen in de counters met breakpoints en bulkpoints, mijn groepje is qua Valor en Mystic wel aardig verdeeld, dus heb graag die damage balls.
Hier afgelopen zaterdag ook gedaan.

Uitgezocht welke gyms in parken staan volgens openstreetmaps en hier van 10:00 - 17:00 alle raids op gedaan met een groep van 30-40 man en dan verdeeld in kleine groepen en kleuren door elkaar.

En ja hoor maandag kwam op 1 van die gyms een ex-raid (voor het eerst in onze stad met 50 gyms)

Alleen helaas ik (level 38, bijna 39 met alle pokemons en 15 gouden gyms badges) kreeg ik hem dus uiteraard niet :P

Blijft raar hoe dat systeem gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Grumpmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:24:
[...]

Ben benieuwd welke er nog bij komen... Thema lijkt grond / vuur te zijn.

Gokje op:

Torkoal
Nosepass
Baltoy - Claydol
Lileep - Cradily
Anorith - Armaldo
Baltoy kan ik bevestigen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Deze 23 pokemon zijn erbij:

1-3: Whismur, Loudred, Exploud

4: Nosepass

5-7: Aron, Lairon, Aggron

8-9: Numel, Camerupt

10: Torkoal

11-13: Trapinch, Vibrava, Flygon

14-15: Cacnea, Cacturne

16: Lunatone: Possible night-only spawn

17: Solrock: Possible day-only spawn

18-19: Baltoy, Claydol

20-21: Lileep, Cradily

22-23: Anorith, Armaldo

https://www.reddit.com/r/...as_expected_in_this_wave/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Haha nice, mn 1e nieuwe Pokémon is een shiny aron met goeie ivs :)

Lijkt alsof die een neetje stoned is met zn rode ogen :p

[ Voor 41% gewijzigd door Musta op 23-01-2018 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33
Ik weet niet waar die beesten zijn, half uurtje rond gelopen....
Nog helemaal niets

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
xienator schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:41:
[...]

Hier afgelopen zaterdag ook gedaan.

Alleen helaas ik (level 38, bijna 39 met alle pokemons en 15 gouden gyms badges) kreeg ik hem dus uiteraard niet :P

Blijft raar hoe dat systeem gaat.
Blijft idd vreemd, de hoogste uit onze groep (39) heeft ook een aantal raids gedaan bij beide gyms en de gyms een aantal keer overgenomen (schijnt voor extra activiteit te zorgen) en kreeg ook geen pasje.

Scheelt in ieder geval dat het nu Mewtwo gyms zijn en je volgens mij nu met iets minder moeite een EX pass kunt triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gegarandeerd Gen3 uit eieren de komende dagen?
https://www.nwtv.nl/15795...-gelanceerd-door-niantic/

Zal zoals altijd alleen nieuwe eieren zijn aangezien het beest bepaald wordt bij het krijgen van het ei.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Zeror schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:02:
Deze 23 pokemon zijn erbij:

1-3: Whismur, Loudred, Exploud

4: Nosepass

5-7: Aron, Lairon, Aggron

8-9: Numel, Camerupt

10: Torkoal

11-13: Trapinch, Vibrava, Flygon

14-15: Cacnea, Cacturne

16: Lunatone: Possible night-only spawn

17: Solrock: Possible day-only spawn

18-19: Baltoy, Claydol

20-21: Lileep, Cradily

22-23: Anorith, Armaldo

https://www.reddit.com/r/...as_expected_in_this_wave/
Yeuy, dan had ik ze goed gegokt :D

Aggron was altijd wel gaaf, dus hopelijk loop ik ook tegen een shiny Aron aan... ooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:37:
Ik weet niet waar die beesten zijn, half uurtje rond gelopen....
Nog helemaal niets
Vanmorgen heb ik een aantal gyms overgenomen waar verschillende gen3 beestjes in zaten, maar zelf alleen maar wishmur gezien tot nu toe. Het zal wel te vochtig in ons land zijn ofzow :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Musta schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:14:
Haha nice, mn 1e nieuwe Pokémon is een shiny aron met goeie ivs :)

Lijkt alsof die een neetje stoned is met zn rode ogen :p
Wow lekker!

Ik had van de week een Shiny Absol uit mn 2de Absol raid ooit hihi.

Nu op naar die Shiny Aron (of Aggron, raid4 boss).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Dat is toch gewoon pure afgunst! Dat kan echt niet hoor, mensen die zulke suggesties doen meteen uit de groep bonjouren!

Ik heb het geluk al 3 maal een invite gehad te hebben, maar de eerste 4 (?) rondes ook niks. En de afgelopen 2 ook weer niet. Laat het gaan, uiteindelijk komt iedereen aan de beurt, enige dat je kan doen is de ex-raid gyms structureel één raid per periode op doen. Zelfs met alleen maar gratis passen moet dat te doen zijn in je directe omgeving.
Is idd gewoon pure afgunst. Ik blijf iig gewoon mijn ding doen, alleen zal ik minder actief de Mewtwo-gyms gaan hunten. Wat ik voorheen wel deed met mijn maat. Ik heb nu een Mewtwo, hij mag straks om 12:30 voor zijn eerste Mewtwo gaan en we hebben beide nog een pas voor volgende week.
Megalodon86 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Tenminste 2 van die invites had ik van een raid tier lager dan 4. Kan toeval zijn, maar als je echt op zoek bent, zou ik wel aanraden ook een lagere raid op een ex-raid gym te doen.
Mijn eerste had ik uit een Groudon, maar de tweede kwam hier idd van een Cloyster. Tijdens een raid-train afgelopen zaterdag tijdens de dubbele XP (Niet dat ik die nog nodig heb, maar zo'n trein is gewoon leuk. :+ ) zat er een Kyogre op een gym naast de Mewtwo-gym waar die Cloyster op zat. Dus we zijn gegaan voor Kyogre en hebben die Cloyster snel ff mee gepakt omdat we er toch waren. Nou, dat heeft gewerkt: zo'n 60 accounts hebben daar nu een pas voor zover bekend. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Lunatone en Solrock zijn waarschijnlijk regionals.

Edit: Waarschijnlijk Torkoal ook.

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 24-01-2018 11:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:58:
Of particular note are the mighty Lunatone and Solrock, which can be found throughout the world, but never in the same region at the same time.
Lijkt eerder op dag/nacht cyclus. Maar dat zou niet verklaren waarom Lunatone hier nu nog zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:59
Zeror schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:58:
Wat ik hoorde van Nick (Trainer Tips) is dat Lunarock en Solrock dezelfde gedragingen hebben als Zangoose en Seviper. De kans is dus groot dat we voorlopig alleen Lunatone gaan zien en over een x-tijd Solrock langs zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
xPhantom schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:45:
[...]

Blijft idd vreemd, de hoogste uit onze groep (39) heeft ook een aantal raids gedaan bij beide gyms en de gyms een aantal keer overgenomen (schijnt voor extra activiteit te zorgen) en kreeg ook geen pasje.

Scheelt in ieder geval dat het nu Mewtwo gyms zijn en je volgens mij nu met iets minder moeite een EX pass kunt triggeren.
A.s. zondag weer een dag georganiseerd om weer verschillende gyms proberen te triggeren. Ik zorg in ieder geval wel dat de gyms die eventueel een Ex-raid kunnen krijgen vaak mijn kleur zijn :)

Heeft er iemand al een mooi plaatje van de nieuwe Gen3 Pokemons? Die van Leekduck waren erg bruikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:11:
[...]Heeft er iemand al een mooi plaatje van de nieuwe Gen3 Pokemons? Die van Leekduck waren erg bruikbaar.
Deze? Alleen een typo in Armaldo. :9
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6P2fKm5.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Volgens mij zijn ze nogal aan weercondities gekoppeld... momenteel zie ik eigenlijk alleen af en toe een Whismur/Loudred, Aron, Anorith of Baltoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Gisteren gedurende een uur wandelen alleen 2x whismur tegen gekomen. Verder niks. Nogal teleurstellend, zeker vergeleken met een paar weken terug toen de water en ice uit kwamen en je de hele avond als een dolle spheals en snorunts en dergelijke kon vangen.

Iets anders: vandaag eindelijk de Mewtwo binnen! Weather boosted en 89%. Ik ben niet ontevreden.
Trouwens, de hele dag op mijn werk stond het weer op 'windy'. Kom ik aangereden in de stad waar de raid zou plaatsvinden: Poef! Rainy.... Maar gelukkig een half uur voordat de raid begon toch nog een verandering naar windy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

We missen nu de volgende 22 generatie 3 pokemon nog als goed is (legendaries niet meegerekend):
#301 Nincada (Bug/Ground)
#302 Ninjask (Bug/Flying)
#303 Shedinja (Bug/Ghost)
#304 Taillow (Normal/Flying)
#305 Swellow (Normal/Flying)
#308 Spinda (Normal)
#309 Wingull (Water/Flying)
#310 Pelipper (Water/Flying)
#311 Surskit (Bug/Water)
#312 Masquerain (Bug/Flying)
#358 Swablu (Normal/Flying)
#359 Altaria (Dragon/Flying)
#369 Tropius (Grass/Flying)
#373 Clamperl (Water)
#374 Huntail (Water)
#375 Gorebyss (Water)
#395 Bagon (Dragon)
#396 Shelgon (Dragon)
#397 Salamence (Dragon/Flying)
#398 Beldum (Steel/Psychic)
#399 Metang (Steel/Psychic)
#400 Metagross (Steel/Psychic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
#397 Salamence (Dragon/Flying) en #400 Metagross (Steel/Psychic) zijn toch de enige die echt bruikbaar zijn?

Moet zeggen dat ik hier ook nog niet heel tegen gekomen ben maar ook nog niet heel erg mijn best gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Hier zijn de nieuwe ook niet in overvloed, ik ben zelf nog niet verder gekomen van een paar whismur's. M'n vriendin heeft er wel al meer, maar die had gister vrij dus kon aardig wat rondjes fietsen om zo wat te vangen, maar ook niet bijzonder veel.

Wel zelf eindelijk m'n zangoose binnen :) Mis nog maar een paar van gen 2, maar een deel daarvan komt alleen uit eieren en daar heb ik weinig geluk mee de laatste tijd :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:35:
#397 Salamence (Dragon/Flying) en #400 Metagross (Steel/Psychic) zijn toch de enige die echt bruikbaar zijn?

Moet zeggen dat ik hier ook nog niet heel tegen gekomen ben maar ook nog niet heel erg mijn best gedaan :)
Haal Salamence daar ook maar weg als je het mij vraagt. Hij is zeker niet slecht, maar wordt compleet vernederd door zowel Dragonite als Rayquaza, welke weinig voor elkaar onder doen. Salamence daarentegen loopt een straatlengte achter op deze 2. Met name door het missen van Outrage, aangezien Draco Meteor over een hele bar zo'n 70 DMG achter blijft. Als gymdefender is Salamence dan weer wel leuk, aangezien hij een dubbele Fire kan leren. Vindt o.a. Articuno niet grappig. :) Echter stop ik persoonlijk mijn dust liever in een sterk team attackers en niks in gymdefenders, aangezien die gyms toch wel om gaan als men dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
PB-powell schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:13:
Wel zelf eindelijk m'n zangoose binnen :) Mis nog maar een paar van gen 2, maar een deel daarvan komt alleen uit eieren en daar heb ik weinig geluk mee de laatste tijd :'(
Hou op schei uit... die nieuwe eitjes met 'alleen maar gen 3' geven mij tot nu toe Barboach en drie Zigzagoon........... Verder nog druk met oude eitjes geweest.

Hopelijk trekt m'n geluk bij de komende dagen. Ik zou wel graag een Shiny Aron willen hihi. Gen 1 en 2 heb ik al tijden compleet (wat er in NL te vinden is/was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Megalodon86 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:53:
[...]

Hou op schei uit... die nieuwe eitjes met 'alleen maar gen 3' geven mij tot nu toe Barboach en drie Zigzagoon........... Verder nog druk met oude eitjes geweest.

Hopelijk trekt m'n geluk bij de komende dagen. Ik zou wel graag een Shiny Aron willen hihi. Gen 1 en 2 heb ik al tijden compleet (wat er in NL te vinden is/was).
Dat is ook niet heel denderend 8)7
Gisteren een aantal incubators gekocht en gelijk wat oude eitjes aangezet. Eens kijken of ik die van t weekend uit kan krijgen. Moet in ieder geval nog een hitmontop (tyrogue), elekid en miltank van gen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Whismur en zijn evoluties heb ik al. Gewoon door de Gotcha :)

Altoy ook en Aron ook en bijna zijn evolutie. Aggron doe ik wel in een raid.

Van Numel weet ik al een nest te zitten hier in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
PB-powell schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Dat is ook niet heel denderend 8)7
Gisteren een aantal incubators gekocht en gelijk wat oude eitjes aangezet. Eens kijken of ik die van t weekend uit kan krijgen. Moet in ieder geval nog een hitmontop (tyrogue), elekid en miltank van gen 2.
Oh echt? Ik had van de week 3 tyrogue's en een elekid. Gooi ze meteen weg nu. Miltank ook al meerdere van gehad, laatst zelfs een in het wild gezien!

Ach, het is natuurlijk inherent aan het hele RNG; een jongeman uit m'n straat zit op level 37 en wacht nog steeds op zijn eerste Aerodactyl...
xienator schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:09:
Whismur en zijn evoluties heb ik al. Gewoon door de Gotcha :)

Altoy ook en Aron ook en bijna zijn evolutie. Aggron doe ik wel in een raid.

Van Numel weet ik al een nest te zitten hier in de buurt.
Whismurs zat ja, wil alleen een goeie IV voordat ik er een Exploud van maak. Aron en Aggron ook al, nog geen Lairon gevangen. Aggron uit een (avond) raid inderdaad; was kei druk haha, 2 groepen moeten maken.

[ Voor 28% gewijzigd door Megalodon86 op 25-01-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Megalodon86 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Oh echt? Ik had van de week 3 tyrogue's en een elekid. Gooi ze meteen weg nu. Miltank ook al meerdere van gehad, laatst zelfs een in het wild gezien!

Ach, het is natuurlijk inherent aan het hele RNG; een jongeman uit m'n straat zit op level 37 en wacht nog steeds op zijn eerste Aerodactyl...

[...]

Whismurs zat ja, wil alleen een goeie IV voordat ik er een Exploud van maak. Aron en Aggron ook al, nog geen Lairon gevangen. Aggron uit een (avond) raid inderdaad; was kei druk haha, 2 groepen moeten maken.
Tsja en igglybuff heb ik al 5 keer gehad, maar m'n vriendin nog 0. Dus er letterlijk geen peil op te trekken :+
Maar we blijven hopen, tot die tijd lopen we rustig door en blijven we vangen en beter worden.
Net wel een anorith mogen vangen hier. Geen idee hoe zeldzaam die eigenlijk is :+
edit nr2 ervan gevangen en nr 3 al gespot dus valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Anorith is als Lotad volgens mij, nooit ergens te bekennen, totdat het juiste weertype zich voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Megalodon86 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:19:
Anorith is als Lotad volgens mij, nooit ergens te bekennen, totdat het juiste weertype zich voordoet.
Scheelt dat we hier in NL heel wisselnd weer hebben, meerdere keren per dag :)

Je zal maar in de woestijn van Nevada wonen ofzo :X
Pagina: 1 ... 74 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.