[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Het komt er dus op neer dat je moet zien te weten op welke gyms in je (ruime) omgeving er exraids kunnen komen.
En dan dus op elk van die gyms 1 raid doen. Meer dan 1 is niet nodig en level maakt ook niks uit. Dat is de beste manier om je kansen te maximaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30
hneel schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:27:
Het komt er dus op neer dat je moet zien te weten op welke gyms in je (ruime) omgeving er exraids kunnen komen.
En dan dus op elk van die gyms 1 raid doen. Meer dan 1 is niet nodig en level maakt ook niks uit. Dat is de beste manier om je kansen te maximaliseren.
Exact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:15:
Maar ik hoop echt dat Niantic snel gewoon mans genoeg is om dat gezichtsverlies maar te nemen en te zeggen, okay, dit werkte niet. sorry. zeldzame normale raids it is!
Als ze dan toch iets anders willen doen dan de normale raids, kunnen ze beter gaan voor iets compleet anders.

Bijvoorbeeld (idee heb ik eerder gepost):
Wat als de Legendary EX Pokemon nu eens gewoon in het wild verschijnt op willekeurige locaties en voor de verandering dus niet in een gym/pokestop. Het is dan nog wel een raid. De Pokemon blijft er voor 4 uur ofzo (zodat er tijd is om een groep te verzamelen). De moeilijkheid is dan dat je dus niet weet waar de legendary spawnt.
En als je dan nog het volgende toevoegt hieraan. Je kunt de toegang van deze nieuwe EX Raid kopen met 15 EX Fragments. Deze EX Fragment zou dan een nieuw item zijn welke je heel soms uit een Pokestop krijgt (denk aan zeldzaamheid van evolution items) of soms als extra reward item van een normale raid.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Trainertips heeft een nieuw filmpje waarin het onderzoek naar EX raid passes wordt uitgelegd, best interessant.
YouTube: HOW TO CREATE A NEW EX RAID GYM IN POKÉMON GO

Het is allemaal complex, dus voor de "casual" speler niet heel interessant, maar voor de groepen die dingen willen organiseren kan dit van belang zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door JamesB009 op 10-01-2018 10:49 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Megalodon86 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:58:
[...]

Hangt heel erg van je regio af... zoals gezegd, bij ons zitten er 3 6 ex-raid gyms in de buurt, en sommige uit de groep gaan ook geregeld naar het winkelcentrum in Amstelveen, waar gesponsorde gyms zitten. Meer dan de helft van onze groep hebben één of twee (of drie!!) Mewtwo's.

Ik heb het dan over Rijsenhout, Aalsmeer, Kudelstaart, Uithoorn en Amstelveen west-wijk.
Meteen maar even een pol losgelaten, de meeste actieve spelers in onze groep hebben ondertussen gereageerd, ik zit op 44 stemmen.

Antwoorden op de vraag; "Heb jij Mewtwo al?"
34% - Ja, 1
27% - Ja, 2
02% - Ja, 3
14% - Ja, 4 of meer
23% - Nee

Het lijkt erop dat ruim driekwart één of meerdere Mewtwo's heeft bij ons.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dat is in onze groep van 20 personen:

0% - Ja, 1
0% - Ja, 2
0% - Ja, 3
0% - Ja, 4 of meer
100% - Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 14:21
hneel schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:27:
klopt deels,
In Oss is duidelijk te zien dat bij mensen die een bepaalde raid gedaan hebben. uiteindelijk een pas krijgen.
en ja je moet raids doen/gedaan hebben op specifieke gyms om een pas te krijgen voor die gym.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:37

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zo, net eindelijk level 35 gehaald *O*
Nog maar 5 levels te gaan :')

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Spike_wolf schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:25:
Zo, net eindelijk level 35 gehaald *O*
Nog maar 5 levels te gaan :')
_/-\o_

Ik gisteren level 36! Nu moet ik 2 miljoen xp voor level 37.... dat is net zo veel als van 1 naar level 30... oh well :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
Megalodon86 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:38:
[...]

_/-\o_

Ik gisteren level 36! Nu moet ik 2 miljoen xp voor level 37.... dat is net zo veel als van 1 naar level 30... oh well :)
Kudos, ik zojuist level 37! Ik heb nog niet durven kijken hoeveel xp het gaat kosten om naar 38 te komen :S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
sixtiek schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:43:
[...]

Kudos, ik zojuist level 37! Ik heb nog niet durven kijken hoeveel xp het gaat kosten om naar 38 te komen :S...
2.5 miljoen. Ik ben ergens rond de kerst level 37 geworden en zit nu net voorbij het punt halverwege level 40 (10 van de 20 miljoen xp totaal).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Kwam er achter dat ik een shiny Shuppet heb, is dat bijzonder?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Mars18 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:19:
Kwam er achter dat ik een shiny Shuppet heb, is dat bijzonder?
Elke shiny is bijzonder. Kans van één op 400 oid geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:01
Nog 650.000 tot level 37.
Moet zeggen dat een Gotcha wel enorm helpt :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:49
Nog ongeveer 2.2 miljoen tot lvl 39, het gaat redelijk gestaag door. Heb wel iets van 260 evoluties klaarstaan, voor wanneer die bug gefixt is .....

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 15:13

Meneer iCy

swarma

RickS29 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:41:
Nog ongeveer 2.2 miljoen tot lvl 39, het gaat redelijk gestaag door. Heb wel iets van 260 evoluties klaarstaan, voor wanneer die bug gefixt is .....
Of je typt evolution in het zoek scherm en dan krijg je enkel pokemon die gevolueerd kunnen worden. Werkt net zo fijn :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om te filteren op fainted pokémon? Ik gooi soms troep in gyms om later transferen, dan zou het handig zijn om die in één keer te kunnen selecteren en weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:49
icy schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:05:
[...]

Of je typt evolution in het zoek scherm en dan krijg je enkel pokemon die gevolueerd kunnen worden. Werkt net zo fijn :)
Valt tegen als je voor een derde evo aan het sparen bent en je krijgt hem er toch tussen te staan, of die 1100 pikachu candy die ik heb en dus 10 pika's in de lijst zie die ik niet wil evolueren :D

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:10:
Is er een manier om te filteren op fainted pokémon? Ik gooi soms troep in gyms om later transferen, dan zou het handig zijn om die in één keer te kunnen selecteren en weg te doen.
Op HP sorteren (als dat nog steeds kan) en dan onderaan?
RickS29 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Valt tegen als je voor een derde evo aan het sparen bent en je krijgt hem er toch tussen te staan, of die 1100 pikachu candy die ik heb en dus 10 pika's in de lijst zie die ik niet wil evolueren :D
Dat zijn er doorgaans niet zo heel veel. Hooguit een paar schermen scrollen (en goed opletten dat je niet de verkeerde doet).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quincy5 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:21:
[...]

Op HP sorteren (als dat nog steeds kan) en dan onderaan?
Soms is de oplossing zo simpel, dank je!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

HP, dan staan ze onderaan. Wel even scrollen maar werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 10:37
Sorteer op health, dan staan ze onderaan.

* frickY is spuit11

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 11-01-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
The Pokémon GO team schreef:
Introducing Pokémon GO Community Day!

Trainers,

We’re incredibly excited to announce Pokémon GO Community Day–a monthly worldwide event dedicated to celebrate you, the Trainers in the Pokémon GO community.

What is Pokémon GO Community Day?
Pokémon GO Community Day is an opportunity for Trainers around the world to meet up at their local parks to make new friends and experience what it means to be a part of this special community.

Once a month, we’ll host a Pokémon GO Community Day event starring a special Pokémon, which will appear frequently around the world for just a few hours. When caught during the event, this special Pokémon will know an exclusive move. Other bonuses will be in effect during the event, such as increased XP or Stardust, and Lure Modules activated during the event will last for three hours.

We’re constantly blown away by the passion of Pokémon GO players around the world, and we hope that each Pokémon GO Community Day will help add to the excitement of local events and meetups. Remember always to be alert and stay safe while playing and to be respectful of public spaces when exploring your community. Stay tuned to our social media channels and check out the Pokémon GO Community Day event page each month to learn about that month’s featured Pokémon, special bonuses, and event times.

Celebrate the first Pokémon GO Community Day on January 20, 2018
Mark your calendars, Trainers. The first Pokémon GO Community Day will take place on January 20, 2018, and it features Pikachu! Explore your local parks with family and friends to catch Pikachu that know the exclusive event move Surf. While you’re out exploring your local parks and making new friends, you’ll also earn double XP during event hours.

See below for event hours in your region:
The Asia-Pacific region: January 20, 2018, from 12:00 P.M. to 3:00 P.M. JST (GMT +9)
Europe, the Middle East, Africa, and India: January 20, 2018, from 10:00 A.M. to 1:00 P.M. UTC (GMT +0)
The Americas and Greenland: January 20, 2018, from 11:00 A.M. to 2:00 P.M. PST (GMT -8)

While you’re out celebrating Pokémon GO Community Day with fellow Trainers, be sure to share your experiences on your favorite social media channels with the hashtag #PokemonGOCommunityDay. We can’t wait to hear about all the new memories you’ll be making while playing Pokémon GO at Community Day events!
https://pokemongolive.com/en/post/communityday

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
Een Pikachu met surf, altijd al willen hebben! 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Lijkt 'afgekeken' van de Ingress "First Saturday" events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
schaapiej schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:36:
Een Pikachu met surf, altijd al willen hebben! 8)7
Nou anders ik wel.

Daar heb je toch geen k*t aan :)

Als ze nou een regional doen dan is het nog leuk maar een Pikachu met een speciale move...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
xienator schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:08:
[...]

Nou anders ik wel.

Daar heb je toch geen k*t aan :)

Als ze nou een regional doen dan is het nog leuk maar een Pikachu met een speciale move...
Elke maand een event, dus er is nog hoop op iets wat je echt wilt.

En misschien is het een soort van hint naar Alolan Raichu? op de een of andere manier.. ookal is dat pas gen 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Qua nuttigheid is het natuurlijk niks, maar dit is een erg leuke knipoog naar de eerste gen games, waarbij er al rumors over pikachu die surf kon leren waren. Uiteindelijk kon dat ook, en 'Surfing Pikachu' had z'n eigen mini game in Pokemon Yellow, en het was gaaf om te zien in Pokemon Stadium.

Dus ja, voor oudgediende, een leuke knipoog en ik wil er wel een van vangen :)

Edit: Artikel van bijna 18 jaar geleden: http://m.ign.com/articles/2000/03/08/snag-a-surfing-pikachu

[ Voor 12% gewijzigd door Grumpmeister op 12-01-2018 20:53 ]

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf morgen kyogre!!

Trainers,

Kyogre, the Water-type Legendary Pokémon originally discovered in the Hoenn region, is now appearing in Raid Battles around the world! Keep an eye out for Kyogre at Gyms near you, and you may be one of the first to catch this Legendary Pokémon. But don’t delay—Kyogre will only be available until 1:00 P.M. PST on February 14, 2018. Good luck, Trainers!

—The Pokémon GO team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hij is lastig te vangen heb ik gemerkt.

Curv ballen raak gooien vind ik lastig.

De eerste keer dus ook niet gevangen helaas. Krijg vast nog kansen genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Zo heb net m'n zapdossen en raikous eindelijk van stal gehaald, nooit geweten dat Blizzard zoveel pijn deed :+

had wel m'n eerste kyogre meteen gevangen, inderdaad lastiger na Groudon die haast niet te missen was. Kyogre staat best ver weg en is erg bewegelijk.Van de 12 ballen had ik maar liefst de helft helemaal mis gegooid, bij de allerlaatste bal bleeft ie wel zitten. Helaas IV van maar 225x dus ik moet er nog op uit. Denk dat ik wel wacht totdat Groudon met pensioen is, want nu heb je weer een mix van groudon en kyogre level 5 raids..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Vandaag 2 groundon en 1 kyogre raid gedaan. Resultaat 3 x gevangen. Heb ik nog nooit gehad. Lekker dagje zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

GoIV kan de IV mjn Kyogre niet berekenen met alle waarden goed ingesteld. Heeft iedereen dat of gebeurt dat misschien alleen met bepaalde waarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:50:
GoIV kan de IV mjn Kyogre niet berekenen met alle waarden goed ingesteld. Heeft iedereen dat of gebeurt dat misschien alleen met bepaalde waarden?
Al met een andere app/site geprobeerd te berekenen?
Gebruik zelf vaak de IV calculator van deze site.

Heb geen Kyogre dus kan ook niets checken, denk dat dit de eerste wordt die ik ga missen :p al meer dan een maand geen legendary raid meer gedaan. Gebrek aan animo in de buurt en mijn zin ervoor is ook redelijk ingekakt daardoor. Daarnaast ook geen trek om een stad in te gaan voor een raid.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Na 20 Groudons raids, 17 gevangen, vandaag eindelijk een WB Groudon kunnen doen.... volgens mij iets van 87% IV... vang ik 'em niet!! |:(

Balen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zo vandaag met 34 accounts op 1 gym gedaan met poging op ex raid. Voor een dorp niet heel slecht gedaan zo.

:)

En natuurlijk wat andere gyms, maar deze is volgens de normale een park gym

[ Voor 25% gewijzigd door Meneer iCy op 14-01-2018 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Net weer een ex raid pass gekregen na een massale raid:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 raids gedaan dit weekend en geen ex pas, ben echt helemaal klaar met daar kut systeem van dat hersenloze bedrijf. En heb daarom pokemon verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer worden de invites nou vsrstuurd? Alleen op zondag of ook andere dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:03:
13 raids gedaan dit weekend en geen ex pas, ben echt helemaal klaar met daar kut systeem van dat hersenloze bedrijf. En heb daarom pokemon verwijderd
Rage quit! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ik heb ook weer een pasje gekregen. Deze week eigenlijk alleen m'n gratis pasjes ingezet op een known Mewtwo gym. Een Sableye, Charmeleon, Omastar en Kyogre gedaan die ik gevangen heb, de Groudons die ik gedaan heb niet gevangen. Drukste raids waren juist de Groudons, dus geen idee waar ik het pasje op verdiend heb.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:31:
Wanneer worden de invites nou vsrstuurd? Alleen op zondag of ook andere dagen?
Laatste 3 weken op zondag, net voor 8-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Weer drie gyms met ex-raid passen voor woensdag de 24ste bij ons! En ook grotere groepen dit keer. 10 a 15 passen per gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
In mijn omgeving 2 gyms geprikt waar mogelijk een ex-raid op zou kunnen komen en die vandaag met >50 man raiden. Met succes, op beide gyms (en niet op andere) zijn passen uitgedeeld :D

Ik heb er zelf ook 1 voor de 24e. Al heb ik al een Mewtwo :+

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 15-01-2018 00:04 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Richh schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:04:
In mijn omgeving 2 gyms geprikt waar mogelijk een ex-raid op zou kunnen komen en die vandaag met >50 man raiden. Met succes, op beide gyms (en niet op andere) zijn passen uitgedeeld :D

Ik heb er zelf ook 1 voor de 24e. Al heb ik al een Mewtwo :+
Goed bezig! Als zo'n gym eenmaal ex-raid geactiveerd is, hoef je niet meer met zulke grote groepen aan de slag. Gewoon vanaf nu elke week tenminste op die gyms raiden. Iedereen zal dat doen vanwege de ex-raid pass mogelijkheid.

Bij ons nu dus elke ronde raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Ook in mijn omgeving was het triggeren een succes. Er zijn nu 2 ex-raid gyms in het dorp. Alleen ben ik zelf (en nog een aantal hoge level spelers uit onze groep waarmee we getriggerd hebben) nog steeds niet uitgenodigd.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4power
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2020
Quincy5 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:33:
Ook in mijn omgeving was het triggeren een succes. Er zijn nu 2 ex-raid gyms in het dorp. Alleen ben ik zelf (en nog een aantal hoge level spelers uit onze groep waarmee we getriggerd hebben) nog steeds niet uitgenodigd.
Hoe hebben jullie dat bewerkstelligd? Massaal raiden of, zoals hierboven gezegd wordt: "Als zo'n gym eenmaal ex-raid geactiveerd is, hoef je niet meer met zulke grote groepen aan de slag. Gewoon vanaf nu elke week tenminste op die gyms raiden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Megalodon86 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:05:
[...]

Goed bezig! Als zo'n gym eenmaal ex-raid geactiveerd is, hoef je niet meer met zulke grote groepen aan de slag. Gewoon vanaf nu elke week tenminste op die gyms raiden. Iedereen zal dat doen vanwege de ex-raid pass mogelijkheid.

Bij ons nu dus elke ronde raak.
Eigenlijk is dat ook meteen een nadeel, de animo hier in raids op niet-Mewtwo gyms is enorm verminderd. En dan heb ik de luxe dat ik een Mewtwo gym op loopafstand heb (eigenlijk 2, maar 1 ligt op het randje van wat ik kan / wil lopen (neem meestal de hond mee)).

Het lijkt echter wel dat de eerste gym in Nijmegen die Mewtwo's kreeg opgedroogd is. Daar zijn al weken geen pasjes meer uitgedeeld (of ik krijg er niks van mee). Alle andere gyms in de buitenbuurten krijgen nog wel om de 2 weken pasjes.

Deze week, vanaf woensdag, ga ik in de stad proberen iedere dag een raid mee te pakken bij de (enige) Mewtwo gym van de binnenstad. Hopelijk vallen er wat raids tijdens de mogelijke lunchpauzes in ieder geval, want een Mewtwo pakken tijdens de lunch / net na werk zou ideaal zijn :*)
4power schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Hoe hebben jullie dat bewerkstelligd? Massaal raiden of, zoals hierboven gezegd wordt: "Als zo'n gym eenmaal ex-raid geactiveerd is, hoef je niet meer met zulke grote groepen aan de slag. Gewoon vanaf nu elke week tenminste op die gyms raiden."
Het laatste slaat op dat het nu bekend staat als Mewtwo gym. Hierdoor is de animo voor raids op die gym vele male groter, want iedereen wilt een pasje krijgen. Hierdoor hoef je niet echt meer de moeite te doen om Mewtwo te triggeren, want er zal veel op geraid worden. Zo krijgen we nu ook mensen van de binnenstad die naar de buitenwijken komen in de hoop op een EX pas.

Raids op een Mewtwo gym hebben hier vaak toch wel 30~ man, soms iets minder, soms meer. Maar altijd meer dan 20. En dan tel ik potentiële spoofers niet eens mee, die hebben zo nu en dan ook nog hun eigen groepen erop.

[ Voor 28% gewijzigd door Grumpmeister op 15-01-2018 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang niantic blijft liegen over het invite systeem komt dat 'spel' niet meer op m'n telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Grumpmeister schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Eigenlijk is dat ook meteen een nadeel, de animo hier in raids op niet-Mewtwo gyms is enorm verminderd. En dan heb ik de luxe dat ik een Mewtwo gym op loopafstand heb (eigenlijk 2, maar 1 ligt op het randje van wat ik kan / wil lopen (neem meestal de hond mee)).
Dat valt hier gelukkig wel mee. Alle raids tellen mee, dus mensen doen ook vaak de lagere raids in kleine groepjes of gewoon alleen. Level 1,2,3 raids worden gewoon gesolo'd of geduo'd. De level 5 raids (en Tyranitars en Absols) krijgen vrijwel altijd wel doorgang, op alle gyms. Er letten ook maar weinig mensen op de gymkleur volgens mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Megalodon86 op 15-01-2018 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Rage quit of tijdelijk stoppen kan ik me wel wat bij voorstellen, zeker als je zoveel raids hebt gedaan als @Verwijderd claimt.
Dat gelieg vind ik nog het ergste: zeggen dat je veel moet raiden en actief zijn op betreffende gym en dan vervolgens passen geven aan mensen die daar voor het eerst een raid doen is geen stijl. Ook meen ik dat ze ooit beloofd hebben dat er rekening gehouden wordt met werktijden: morgen is de raid in ons dorp om 15:30 en volgende week zelfs om 13;00 uur.

Ik heb het idee dat de fouten in het systeem op zich erger zouden kunnen lijken dan ze eigenlijk zijn. Er zit een random factor in en omdat er nog maar 3 trekkingen geweest zijn (de laatste 3 weken) is nog erg lastig in te schatten hoe deze op langere termijn gaat uitwerken. Het probleem zit met name in:
1. pas na een half jaar nadat de eerste Mewtwo uit is gekomen met een vast systeem beginnen, waardoor veel mensen het geduld al kwijt zijn.
2. maar 1 keer per week een ronde doen en dan nog maar op 1 gym per gemiddeld 5 km2. Dat is met de aantallen spelers, vooral in stedelijke gebieden veel te weinig om iedereen binnen redelijke termijn aan de beurt te laten komen (zeker als er niet gekeken lijkt te worden of iemand al geweest is).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan succesvolle triggeraars EX raids :

In Arnhem hebben we afgelopen weekeinde twee EX raids succesvol weten te forceren . Één op een bekende EX gym en één op een veel minder actieve (niet EX)gym die wel op een andere S2 tegel ligt en de juiste overpass ondergrond heeft.
Resultaat gym 1 , 70+ deelnemers sommigen meerdere acc. Deze gym heeft 67 EX passen gekregen (tot nu toe bekend) . De tweede gym 50+ deelnemers en 32 EX-pass tot nu toe . Nog niet iedereen met pass heeft zich ingeschreven.

Voor volgende week plannen we een nieuwe ronde .
Mijn vraag is nu of andere tweakers tijdstip van hatchen triggerei en tijdstip van aanvang EX raid kunnen posten . Ik ben aan het onderzoeken of het mogelijk is binnen de alle in aanmerking komende gyms het mogelijk is de aanvangstijd van de daaropvolgende EX raid te sturen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Tijden bij ons zijn steeds vroeg in de middag, terwijl dat niet de populairste tijden van raiden zijn. dus óf er wordt overdag massaal gespooft, óf de tijd is niet (echt) te plannen. Of het is een soort gemiddelde? Er wordt bij ons voor en na werktijd wel geraid. en af en toe tijdens lunch tijd, wat dan weer wel klopt met de ex-raidtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Met hoeveel is de mewtwo te verslaan? Bij de raid die ik binnenkort ga doen willen ze de deelnemers groeperen per kleur: 8 rode, 7 blauwe en 6 gele. Gaat dat genoeg zijn om hem te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:56:
Vraag aan succesvolle triggeraars EX raids :

In Arnhem hebben we afgelopen weekeinde twee EX raids succesvol weten te forceren . Één op een bekende EX gym en één op een veel minder actieve (niet EX)gym die wel op een andere S2 tegel ligt en de juiste overpass ondergrond heeft.
Resultaat gym 1 , 70+ deelnemers sommigen meerdere acc. Deze gym heeft 67 EX passen gekregen (tot nu toe bekend) . De tweede gym 50+ deelnemers en 32 EX-pass tot nu toe . Nog niet iedereen met pass heeft zich ingeschreven.

Voor volgende week plannen we een nieuwe ronde .
Mijn vraag is nu of andere tweakers tijdstip van hatchen triggerei en tijdstip van aanvang EX raid kunnen posten . Ik ben aan het onderzoeken of het mogelijk is binnen de alle in aanmerking komende gyms het mogelijk is de aanvangstijd van de daaropvolgende EX raid te sturen 8) .
EX Raids morgen:
2 locaties, beide een hatch tijd van 18:00 t/m 18:45 (er staat geen starttijd gepland, van wat ik zie...)

Volgende week woensdag:
Locatie 1: Hatch 12:30 en de groep start waarschijnlijk om 12:45
Locatie 2: Hatch 16:00, start ook rond 16:00 (dit was vorige week een 16:30 hatch met start om 16:45)
Locatie 3: Hatch 16:30, start om 16:45 (vanwege locatie 2, vorige week was deze juist de 16:00 hatch)
hneel schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:13:
Met hoeveel is de mewtwo te verslaan? Bij de raid die ik binnenkort ga doen willen ze de deelnemers groeperen per kleur: 8 rode, 7 blauwe en 6 gele. Gaat dat genoeg zijn om hem te verslaan?
Beetje afhankelijk van de levels en pokemon zou het theoretisch per groep mogelijk zijn om Mewtwo neer te halen. Afgelopen week hadden we 4-5 geel, maar kregen we (voor de zekerheid) van een paar rode en blauwen een begin-boost om Mewtwo al gauw naar 50% health te brengen. Daarna zijn ze volledig de raid uitgestapt en hun eigen groep in gegaan. Maar op die manier had geel ook volle rewards qua ballen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Grumpmeister op 15-01-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Megalodon86,

Hebben jullie een poging gedaan geforceerd te triggeren .
Cumulatieve activiteit is een trigger die zodra de threshold bereikt is EX passen geeft . meestal 8-10 . De geforceerde is een andere trigger die een hoog percentage van de deelnemers (raidboss 3 kwartier in opvolgende groepen continue bestoken) een EX-pass geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Megalodon86,

Cumulatieve activiteit is een trigger die zodra de threshold bereikt is EX passen geeft . meestal 8-10 . De geforceerde is een andere trigger die een hoog percentage van de deelnemers (raidboss 3 kwartier in opvolgende groepen continue bestoken) een EX-pass geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
hneel schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:13:
Moet lukken. Wel even de levels inventariseren, zodat de groep die op papier het zwakst is, als eerst gaat. Mocht dat niet lukken, kan die over de andere twee groepen gesplitst worden. Met hoge levels (en pokémon) kan je hem met 4 man verslaan.
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:15:
@Megalodon86,

Nee, onze ex-raid gyms zijn al vanaf de eerste ronde geactiveerd. We hoeven er alleen maar op te raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:51:

Zolang niantic blijft liegen over het invite systeem komt dat 'spel' niet meer op m'n telefoon
Ja ik snap 't wel hoor. Als je moeite doet op basis van wat zij zeggen en het blijkt iets totaal anders te zijn dan is dat gewoon kut...

Mij boeit dat hele EX gebeuren helemaal niets en heb vanaf het eerste moment geaccepteerd dat ik geen Mewtwo ga krijgen in Pokémon Go (ik ga dus ook niet mee doen aan die EX trigger groepen). Het hele legendary gebeuren is gewoon een grote flop wat dat betreft. De hoeveelheid raids heeft het hele legendary gevoel weggehaald. En dan hebben we t maar niet over de zwakte van sommige legendary (ja ik kijk naar jou Suicune).. maargoed het brengt geld in de portemonnee bij Niantic dus ik zie het niet veranderen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Grumpmeister Thanks, ik begin al wat paralellen te zien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
@Grumpmeister domme vraag misschien. Maar kan je aan een ex raid beginnen en dan stoppen voor 't eind en met dezelfde pass nog een poging doen?
Ze willen hier ook op kleur sorteren. Als ik dan groep 1 heb dan zou ik als we het niet gaan redden net voor 't eind kunnen stoppen en een andere kleur joinen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
matthijst schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:03:
@Grumpmeister domme vraag misschien. Maar kan je aan een ex raid beginnen en dan stoppen voor 't eind en met dezelfde pass nog een poging doen?
Ze willen hier ook op kleur sorteren. Als ik dan groep 1 heb dan zou ik als we het niet gaan redden net voor 't eind kunnen stoppen en een andere kleur joinen?
Ja, dat werkt net als een gewone pas. hij is geldig voor de gehele duur van de uitnodiging. maar je kan hem natuurlijk maar één keer vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25
Ik heb afgelopen vrijdag 1 raid gedaan op een bekende ex gym, direct een pas ontvangen. Deze pas is voor woensdag 24/01 1330-1415. Uiteraard zal ik gewoon moet werken ( op een uur rijden van gym ) is ffkes heen en weer gaan tijdens lunch er natuurlijk niet bij, de vraag is wil ik daadwerkelijk verlof opnemen om deze raid te doen.. of wacht ik gewoon op een volgende pas..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
matthijst schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:03:
Yup, dat werkt gewoon. Je kan dus ook, als je niet zeker bent, door een andere groep een klein duwtje in de rug ontvangen. Wij hadden 2-3 rood en 2-3 blauw die met ons (als geel) meededen, na 20-30 seconden eruit gingen (Mewtwo op 50% health) en daarna hun eigen groepen in gingen. Je moet gewoon zorgen dat je, nadat je het gevecht uit stapt, ook de lobby uit stapt.

[ Voor 0% gewijzigd door Grumpmeister op 15-01-2018 12:31 . Reden: typfaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Grumpmeister schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:25:
[...]
Wij hadden 2-3 rood en 2-3 blauw die met ons (als geel) meededen, na 20-30 seconden eruit gingen (Mewtwo op 50% health) en daarna hun eigen groepen in gingen.
Slim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zou het ook werken om mensen zo meer ballen te geven om het beest te vangen? Stel je hebt 8 rode en 8 blauwe spelers en maar 2 gele. Kun je dan in één groep gaan en als alle rode en blauwe spelers er dan op 90% verslagen uit gaan en die twee gele die laatste 10% laten doen, waar ze dan nog ruim tijd voor hebben, krijgen die dan alle kleur en damage bonus omdat zij als enige twee het beest ook daadwerkelijk verslagen hebben?

Daarna kunnen rood en blauw dan gewoon twee eigen groepen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
CaptJackSparrow schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:55:
Zou het ook werken om mensen zo meer ballen te geven om het beest te vangen? Stel je hebt 8 rode en 8 blauwe spelers en maar 2 gele. Kun je dan in één groep gaan en als alle rode en blauwe spelers er dan op 90% verslagen uit gaan en die twee gele die laatste 10% laten doen, waar ze dan nog ruim tijd voor hebben, krijgen die dan alle kleur en damage bonus omdat zij als enige twee het beest ook daadwerkelijk verslagen hebben?

Niet 100%, je moet geen overdaad aan andere kleur hebben EN ze moeten er op tijd uit stappen, want je ziet nog wel aan het eind van het gevecht een lijntje aan rood en blauw. Met 2 gele is het de moeite dus niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

CaptJackSparrow schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:55:

Ik zou het in dit geval anders doen.
De gym geel maken en 1 gele bij rood en 1 gele bij blauw, zo krijg iedereen ongeveer hetzelfde aantal ballen.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Salv schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:14:
Ik heb afgelopen vrijdag 1 raid gedaan op een bekende ex gym, direct een pas ontvangen. Deze pas is voor woensdag 24/01 1330-1415. Uiteraard zal ik gewoon moet werken ( op een uur rijden van gym ) is ffkes heen en weer gaan tijdens lunch er natuurlijk niet bij, de vraag is wil ik daadwerkelijk verlof opnemen om deze raid te doen.. of wacht ik gewoon op een volgende pas..
Denk dat je beter op volgende x kan wachten als je twijfelt of verlof wel slim is...
Denk dat ooit iedereen wel vaker aan de beurt komt of ooit gooien ze t als openbare boss raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Lekker die regen! Weather boosted Kyogre's.

Alleen was er hier om 7:09 1 raid en de rest van de dag geen enkele L4 of L5 raid meer. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:52
Er is een update voor de go-cha voor IOs --> https://www.go-tcha.co.uk/

eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Laatst online: 17-09-2024
elmo_1978 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:33:
Er is een update voor de go-cha voor IOs --> https://www.go-tcha.co.uk/

eindelijk
Die autocatch bug was toch al lang opgelost. Mijn go-tcha heeft het paar dagen niet gedaan maar gelijk de volgende POGO update werkte het weer met een 6s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
JunkieLimbo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Die autocatch bug was toch al lang opgelost. Mijn go-tcha heeft het paar dagen niet gedaan maar gelijk de volgende POGO update werkte het weer met een 6s.
Bij iphone 7 werkte het niet, moest echt een nieuwe firmware op de go-cha zetten, en werkt nu weer. ;)

heerlijk autocatch tijdens het fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
yay mewtwo gevangen!

was wel even billenknijpen.... iedereen had metwto al na ongeveer 5 ballen.
Ik met mijn laatste bal :O

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joosd
  • Laatst online: 12-08 14:21
Salv schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:14:
Kan je niet iemand hem laten spelen voor je.
Ik ziet het geregeld gebeuren als oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
joosd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Kan je niet iemand hem laten spelen voor je.
Ik ziet het geregeld gebeuren als oplossing.
Dat zou kunnen maar dan moet je wachtwoorden gedoe doen enso. Ik denk dat ik gewoon rustig wacht op een volgende raid of heel misschien een halve dag werk op kantoor en halve dag thuis met mijn lunchpauze tijdens de raid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mewtwo gevangen :)
Eerste twee ballen mis gegooid, uiteindelijk bij bal 6 of 7 te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Salv schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:26:
[...]

Dat zou kunnen maar dan moet je wachtwoorden gedoe doen enso. Ik denk dat ik gewoon rustig wacht op een volgende raid of heel misschien een halve dag werk op kantoor en halve dag thuis met mijn lunchpauze tijdens de raid ;)
Verander je wachtwoord dan ff in een makkelijke en na de raid weer terug veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zo vandaag eindelijk de onverwachte ex raid (toevallig een raid in een buurdorp gedaan met 13 man en ineens passen gekregen) gedaan en heb hem gevangen. Heb nu alle legendary's die er te vangen zijn. :):)

Nu hopen dat we in ons eigen dorp nog een ex raid krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:23
Iemand hier nog een idee hoe ik mijn go-tcha weer gepaired krijg.

Go-tcha was gepaired aan Iphone 7 van de vrouw. Toen daar losgekoppeld en aan mijn Iphone 5s gekoppeld om even te proberen. Daarna weer losgekoppeld van mijn Iphone 5s, maar krijg hem nu nergens meer aan gekoppeld.

Geprobeerd:
- Reset door 10x in lader in en uit te halen -> lijkt niets te doen
- Wissen uit PoGo, wissen uit bluetooth, Iphone resetten -> nope
- Pogo er compleet afgooien -> nope
- Updater krijgt ook geen verbinding
- Nog de oude 5s van de vrouw geprobeerd -> nope

Hij verschijnt wil in PoGo, maar als ik er dan op klik krijg ik een error connecting message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Go-tcha vol laden en dan opnieuw alles instellen vanaf t begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Zal ik even proberen. En daarna maar helemaal leeg laten lopen om te zien of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:34
Heb je al geprobeerd in de Go-tcha zelf de pairing uit te zetten?
Ik heb het dingetje toevallig gisteren binnen gekregen en het was toch wel even een gekloot om de verbinding weer terug te krijgen nadat ik de verbinding via PoGo had verbroken als test. Uiteindelijk was het een combinatie van telefoon in/uit vliegtuig-modus en de pairing optie in de Go-tcha meerdere keren aan- en uitzetten die de setup weer werkend kregen. Dit was dan wel op een Android telefoon, dus weet niet of je er wat aan hebt.

Ben er ondertussen ook achter dat er absoluut niet op de PoGo+ knop gedrukt mag worden in het spel als de Go-tcha actief is... Heb geen ervaring met de officiële PoGo+, maar mag toch hopen dat die minder problemen heeft om verbinding te leggen/houden met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Opladen helpt niet. Bij mij staat onder het verbindingsschermpje op de go-tscha een kruisje. Als ik hem daar 3 seconden inhou blijft het een kruisje. Klopt dat?

PoGotchaBT

Met bluetooth scanner iig prima te vinden. Maar pairen ho maar. Ook niet met een derde telefoon. Helaas geen android phone om dat te testen. Alleen iphones van het werk...

[ Voor 46% gewijzigd door FireAge op 17-01-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Laatst online: 17-09-2024
Dat kruisje hoort er niet te staan. Ik heb dat ook een keer gehad. Ik had hem toen uren aan de lader gehad maar hij was volgens mij uiteindelijk toch niet goed opgeladen omdat ik het stekkertje in een (vermoedelijk) te zware lader had gedaan. Heb hem nogmaals opgeladen met een andere lader en daarna deed hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
JunkieLimbo schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:38:
Dat kruisje hoort er niet te staan. Ik heb dat ook een keer gehad. Ik had hem toen uren aan de lader gehad maar hij was volgens mij uiteindelijk toch niet goed opgeladen omdat ik het stekkertje in een (vermoedelijk) te zware lader had gedaan. Heb hem nogmaals opgeladen met een andere lader en daarna deed hij het weer.
Ik laat hem altijd op via de usb poort van de computer werkt perfect.

en als er een kruisje staat bij verbiding, dan is dat niet goed.
Daar moet een vinkje staan, anders kan hij nooit pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Wat zijn jullie ervaringen met de gotcha voor het draaien van stops?

Ik heb het ding sinds kort. Soms draait hij gewoon een stop als ik met 130 over de snelweg rij, maar soms sta ik stil naast een stop en gebeurt er niks.
Als ik met pakweg 30 km/u diir een straat met veel stops rij, pakt hij de ene wel en de andere niet.

Ik heb het ding alleen voor het draaien van stops. Het automatisch vangen wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
elmo_1978 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:38:
[...]

Ik laat hem altijd op via de usb poort van de computer werkt perfect.

en als er een kruisje staat bij verbiding, dan is dat niet goed.
Daar moet een vinkje staan, anders kan hij nooit pairen.
Zal USB poort PC proberen. Krijg dat kruisje met geen mogelijkheid weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
hneel schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:56:
Wat zijn jullie ervaringen met de gotcha voor het draaien van stops?

Ik heb het ding sinds kort. Soms draait hij gewoon een stop als ik met 130 over de snelweg rij, maar soms sta ik stil naast een stop en gebeurt er niks.
Als ik met pakweg 30 km/u diir een straat met veel stops rij, pakt hij de ene wel en de andere niet.

Ik heb het ding alleen voor het draaien van stops. Het automatisch vangen wil ik niet.
Dit kan inderdaad best wisselend zijn. Soms heb ik ook wel eens dat ik tijdens mijn rondjes die ik loop dat ik de stops al wel zie maar dat het ongeveer 10 a 15sec duurt voordat hij ze als target locked en spint.Of wanneer ik er ruim schoots voorbij ben dat het apparaat de stop nog wel spint.

Hij heeft wel duidelijk de voorkeur voor pokies, als ik deze optie tot vangen uit zet draait hij stops wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb zowel in het spel als op de gotcha alleen de stops ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:28
So finallly die irritante scroll bug weg op tijd voor de double xp event en sinds de update ook mn 1e kyogre gevangen. Hij zit wat dichterbij waardoor het makkelijker gooien is.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik wacht nog steeds op de update... maar zag er goed uit in de breakdown van de apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
Vandaag mijn eerste Wailord gemaakt, zit nu op 310 Pokemons gevangen 319 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update net binnen gehaald. In het nieuwe startscherm staat ook Loudred, dus wie weet binnenkort weer nieuwe gen3 toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
elmo_1978 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:29:
Vandaag mijn eerste Wailord gemaakt, zit nu op 310 Pokemons gevangen 319 gezien.
Daar moet ik nog even voor sparen :)

Wel heb ik gen1 en gen 2 (NL) compleet. Zit nu op 308 gevangen, 320 gezien. Daar komen dit weekend sowieso nog 3 gevangen bij; ik doe twee nieuwe evoluties tijdens het event, en hoop ook m'n eerste Kyogre raid te doen en te vangen.

Dan maar eens op zoek naar een mooie Feebas, zodat ik die mee uit wandelen kan nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Megalodon86 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:16:
[...]
Dan maar eens op zoek naar een mooie Feebas, zodat ik die mee uit wandelen kan nemen :D
Feebas is op dit moment ook mijn maatje, en ik steek er ook vaak eentje (achter)in gyms om candies te beuren uit berryfeeden. Heb zo al één heel Feebassnoepje gekregen voor minstens 70 berries :/ .

Het verbaast me trouwens dat niet meer trainers dit doen. Als een gym jouw kleur heeft en de gebruikelijke Blisseys, Snorlaxen en Chanseys zitten er al in dan heeft het toch geen zin meer om er nog een sterke verdediger bij te zetten? Dan help je elkaar meer door zeldzame pokies te plaatsen, wie weet krijg je er nog snoepjes voor terug. Zoveel Milotic heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet alleen Feebas nog evolueren en dan heb ik alles wat er te vangen is :) (Op Mewtwo en regionals na) En dan is het nog hopen dat er een keer een gen3 baby uit een ei wil komen. Moet die allebei nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:31:
En dan is het nog hopen dat er een keer een gen3 baby uit een ei wil komen. Moet die allebei nog.
:(
Ik ook, loop me suf, maar geen gen 3 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
sixtiek schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:31:
[...]

Feebas is op dit moment ook mijn maatje, en ik steek er ook vaak eentje (achter)in gyms om candies te beuren uit berryfeeden. Heb zo al één heel Feebassnoepje gekregen voor minstens 70 berries :/ .

Het verbaast me trouwens dat niet meer trainers dit doen. Als een gym jouw kleur heeft en de gebruikelijke Blisseys, Snorlaxen en Chanseys zitten er al in dan heeft het toch geen zin meer om er nog een sterke verdediger bij te zetten? Dan help je elkaar meer door zeldzame pokies te plaatsen, wie weet krijg je er nog snoepjes voor terug. Zoveel Milotic heb ik nog niet gezien.
Wordt hier wel gedaan, maar niet veel inderdaad.
Ik moet alleen Feebas nog evolueren en dan heb ik alles wat er te vangen is :) (Op Mewtwo en regionals na) En dan is het nog hopen dat er een keer een gen3 baby uit een ei wil komen. Moet die allebei nog.
Ik moet ze ook allebei nog ja... en loop zat 2km eitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Wel het vrouwtje doen he!
Dat wordt een mooiere Milotic
Pagina: 1 ... 73 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.