[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
Megalodon86 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:57:
Aggron uit een (avond) raid inderdaad; was kei druk haha, 2 groepen moeten maken.
Met hoeveel man is Aggron te doen? Net zo'n zwak ding als Absol dat je 'm met zijn 3-en weg tikt? :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25
Wij hebben deze al inderdaad met 3 personen gedaan en met genoeg tijd over op de klok. Gister tijdens de EX raid was het beestje binnen 50 seconden plat en gevangen :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Zo, een 100% Aron lvl 35 gevangen. Hop. Klaar. Niets meer aan doen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
poor Leno schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:57:
Toch zou ik hem nog wel even evolueren, dus toch iets aan doen. :P Maar wel erg lekker idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30
schaapiej schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Met hoeveel man is Aggron te doen? Net zo'n zwak ding als Absol dat je 'm met zijn 3-en weg tikt? :)
Ik denk dat 3 of 4 man wel moet lukken ja. Maar wij deden hem in 2 groepen van elk 12 of 13, dus kan het nog niet met zekerheid zeggen.

Hij is qua stats wel een stuk sterker dan Absol, maar double weakness tegen ground en fighting, en normale weakness tegen water, zo'n beetje de 3 types waarvan de meeste spelers erg sterke Pokémon hebben.
poor Leno schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:57:
Aggron is qua CP de derde Rock Pokémon en tweede Steel (eerste op dit moment), van de eerste 3 generaties. Gefeliciteerd :9~

[ Voor 21% gewijzigd door Megalodon86 op 25-01-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nog een 'leuk' verhaal btw.. Ben er nu wel een beetje overheen, maar toch :X

Stonden we laatst bij een raid, kregen we op de app door, dat er ergens een 100%, vrij hoog lvl, Magicrap zat.

Nou, ik roep DAT WORDT EEN SHINY!!!!

Ernaartoe gehaast!

Ik was mn Gotcha vergeten uit te zetten, en ik zag helemaal niets.. Maar ik hoorde mensen al een beetje vloeken..

Komen we daar dus net 10 seconden te laat aan.. weather change.. Blijkt een 49cp 72 IV te zijn geworden :-(

Ik doe recent lijst open..

@%@$@#@!!! SHINY!!!!!!! van 49cp 72 IV dus ;w

Ik hou mezelf maar op de been door me voor te houden dat als t wel de 100IV was geweest dat het dan geen shiny was geweest..

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 25-01-2018 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik zie toch twee positieve tegen maar 1 negatief aspect:

+ Shiny
+ Hij zat er nog wel na de weatherchange
- Geen 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Tuurlijk.. maar een 100% rode Gyarados.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
poor Leno schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:38:
Tuurlijk.. maar een 100% rode Gyarados.. ;(
Is ook zo ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

xienator schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:09:
Whismur en zijn evoluties heb ik al. Gewoon door de Gotcha :)

Altoy ook en Aron ook en bijna zijn evolutie. Aggron doe ik wel in een raid.

Van Numel weet ik al een nest te zitten hier in de buurt.
is toch veel leuker om het met het handje te doen dan te gewoon "te wachten" tot je genoeg candy hebt?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:58

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:34:

Stonden we laatst bij een raid, kregen we op de app door, dat er ergens een 100%, vrij hoog lvl, Magicrap zat.

Ernaartoe gehaast!

Ik was mn Gotcha vergeten uit te zetten, en ik zag helemaal niets.. Maar ik hoorde mensen al een beetje vloeken..

Komen we daar dus net 10 seconden te laat aan.. weather change.. Blijkt een 49cp 72 IV te zijn geworden :-(

Ik hou mezelf maar op de been door me voor te houden dat als t wel de 100IV was geweest dat het dan geen shiny was geweest..
Tsja je hebt tenminste een shiny magikarp :p ik nog altijd niet.
Anorith inmiddels al 4 stuks van gevangen @Megalodon86, idd allemaal wheater boosted. Weer is veranderd en weg zijn ze ook gelijk :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
*O* Nosepass gekregen uit een 5km ei... de rest was tot nu toe Wailmer, Barboach en Torchic.

Van de 23 nieuwe nu al 7 binnen en 1 evolutie klaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Nosepass heeft meerdere spawnpoints in Vondelpark (mocht dat in de buurt zijn voor je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:51
PB-powell schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:40:
[...]

Tsja je hebt tenminste een shiny magikarp :p ik nog altijd niet.
Anorith inmiddels al 4 stuks van gevangen @Megalodon86, idd allemaal wheater boosted. Weer is veranderd en weg zijn ze ook gelijk :9
Wat voor weer moet het zijn voor Anorith dan want ben ze nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
poor Leno schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:34:

Ernaartoe gehaast!

Karma ;) zonder trackermaps had je hem ook niet gehad dus verdien je hem niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gravediggerxx schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:38:
Karma ;) zonder trackermaps had je hem ook niet gehad dus verdien je hem niet echt.
Zie nergens dat hij het over een trackermap heeft.
Kan toch ook zijn dat iemand het zegt in de groep die hem net heeft gevangen? :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
schaapiej schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:42:
[...]

Zie nergens dat hij het over een trackermap heeft.
Kan toch ook zijn dat iemand het zegt in de groep die hem net heeft gevangen? :)
De kans dat iemand een magikarp direct controleert lijkt me erg klein.
Vlak ervoor gepost een 100 % lvl 35 aron gevangen te hebben...

Aanwijzingen genoeg lijkt me. Niet dat hij zelf de tracker gebruikt maar het via iemand in de groep er gebruik van maken is net hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gravediggerxx schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:55:
[...]

Aanwijzingen genoeg lijkt me. Niet dat hij zelf de tracker gebruikt maar het via iemand in de groep er gebruik van maken is net hetzelfde.
Ik ben zo'n gek die een Magikarp direct controleert. Maar doe ik eigenlijk met 'alles' als de CP boog maar ver genoeg zit. Die 100% Aron post heb ik niet gezien. En als het via via komt is het nooit te controleren wat de bron is, moet je dan maar niets meer vangen wat je van andere door krijgt? Vooral in een groupsapp valt er totaal niets aan te controleren, neem aan dat je daar niet iedereen kent en weet wat hij/zij gebruikt.

Mij persoonlijk boeit het verder echt geen hol meer wat iemand doet, speel toch voornamelijk alleen! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Zolang dat je het spel van een ander niet beïnvloed heb ik er ook niet echt een probleem mee.
Door trackers heb je momenteel nog niet veel voordeel maar als pvp er ooit komt dan kan het wel het verschil maken.

De meeste valsspelers willen het gewoon niet toegeven dat ze iets misdoen.

Ik ken zo verschillende spelers die met meerdere accounts spelen en die dan ook allemaal denken dat daar niks mis mee is. Ze nemen meerdere plaatsen in gyms in zonder dat ook elke account er effectief nog eens apart langs gaat. Dat is dus eigenlijk hetzelfde dan spoofen maar daar zijn diezelfde spelers dan weer enorm tegen 8)7

Een anders krijg je wel het excuus te horen dat iedereen het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

En automatisch vangen met een Gotcha is dan weer wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Sunfalls schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Wat voor weer moet het zijn voor Anorith dan want ben ze nog niet tegen gekomen.
Partly cloudy, het is een rock type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
PB-powell schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:42:
[...]

Partly cloudy, het is een rock type.
Rock / Bug, dus kan ook wel met Rain. Ik zie ze vooral langs water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33
Ik ben zo blij, er verscheen zomaar ineens een Hitmonchan. De laatste die ik miste van Johto regio! (op mewtwo nog) Dit heeft bijna een jaar geduurd.
Alleen nog maar een miltank en dan ben ik klaar met Gen 2. (afgezien van alle locals)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:21

avotar

P0werd by Black Coffee

hneel schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:44:
En automatisch vangen met een Gotcha is dan weer wel ok.
Dit inderdaad. Zoveel mensen die je al weer ziet klagen dat ze al weer bijna alles hebben.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Megalodon86 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:48:
[...]

Rock / Bug, dus kan ook wel met Rain. Ik zie ze vooral langs water.
Ohwja, ik zit niet veel in de buurt van het water, dus niet kunnen constateren.

We hebben wel plannen om de 24e naar Zwolle te gaan. Veel dratini's vangen, maar ook meer kans op andere water pokemon als wailmer en feebass. Van beide moet ik nog genoeg en hier in t dorp komen we ze nauwelijks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Gravediggerxx schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:55:
[...]

We zitten inderdaad in een grote whatsappgroep waarbij er maps gebruikt worden, maar waarbij iedereen elkaar gelukkig ook telkens op de hoogte houdt, idd checken en locaties doorsturen :)

Maar als t allemaal zo goed werkt, zou mn dex alleen uit 100% bestaan, maar helaasch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
A-Jay schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:36:
*O* Nosepass gekregen uit een 5km ei... de rest was tot nu toe Wailmer, Barboach en Torchic.

Van de 23 nieuwe nu al 7 binnen en 1 evolutie klaar staan.
Nou die Nosepass was een nieuwe. Gisteren een heleboel eieren verder. Torchic, Treecko 2x, Whismur 2x, Luvdis, Seedot, Wailmer, Zigzaazoon, Spoink, Shroomish en een Aron. Een hoop maar geen nieuwe.

Vanochtend wel een Lunastone en een Armaldo gevangen. Toch nog twee nieuwe.

Had toch een beetje op een baby gehoopt uit een ei. Die moet ik allebei nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vraag mij al een tijd af wat het verschil is tussen een gym die ingeklapt is en een gym die uitgeklapt is. Ik kan het niet vinden. Weet iemand dat?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zeror schreef op zondag 28 januari 2018 @ 08:11:
Ik vraag mij al een tijd af wat het verschil is tussen een gym die ingeklapt is en een gym die uitgeklapt is. Ik kan het niet vinden. Weet iemand dat?
Hoeveel pokemon er in zitten. Hoe meer er in zitten hoe groter/verder uitgeklapt hij er uit ziet.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
Zeror schreef op zondag 28 januari 2018 @ 08:11:
Ingeklapt/uitgeklapt, bedoel je laag/hoog? Ik dacht dat ik ergens (TSR?) gelezen had dat een gym hoog werd als de gecombineerde CP van de pokies erin hoger was dan 8000. Dus een gym met drie sterke, gemotiveerde verdedigers kan hoog worden weergegeven en een gym waar zes pokies al urenlang in zitten te verpieteren wordt laag weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het zal inderdaad van de CP afhangen ja. Ik zie hier een gym in de buurt met uitgeputte 6 poke's erin en die is helemaal ingeklapt :)

[Edit]
Okay, de locale groep wil vandaag weer Ex Raids forceren. Ze hebben drie gyms uitgezocht in verschillende cellen, dus dat kan prima, maar nou blijven ze er op staan dat iedereen zich bij de start van de raid moet verzamelen bij de gym, dan wordt iedereen opgedeeld in groepjes waarmee de raid makkelijk te winnen is, en elk groepje moet om de beurt gaan vechten. Dus zodra de eerste aan het gevecht begint gaat de tweede de lobby in, wanneer de tweede aan hun gevecht beginnen gaat de derde groep de lobby in, etc.
Dit betekend dus dat je daar drie kwartier staat niets te doen voor je eindelijk aan de beurt bent om in een minuut die tentacruel neer te meppen...

Volgens mij slaat die tactiek helemaal nergens op en kunnen we net zo goed allemaal tegelijk in privé groepen stappen, of zelfs drie grote groepen doen. Toch?

Ik heb helemaal geen zin om vandaag 3 keer drie kwartier buiten te staan niets doen :P

[ Voor 77% gewijzigd door Spike_wolf op 28-01-2018 11:17 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind het sowieso dom dat mensen EX Raid triggers organiseren. Iedereen weet hoe kut het EX Raid systeem is. Ga dan dat systeem ook niet aanmoedigen.....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zeror schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:11:
Ik vind het sowieso dom dat mensen EX Raid triggers organiseren. Iedereen weet hoe kut het EX Raid systeem is. Ga dan dat systeem ook niet aanmoedigen.....
Nouja, als we niets doen zal Niantic er ook niets aan doen, dus liever "mee doen" en een Mewtwo vangen en er van af zijn, dan het komende jaar of langer nog geen mewtwo :/

Humankind… be both.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Spike_wolf schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:31:
Het zal inderdaad van de CP afhangen ja. Ik zie hier een gym in de buurt met uitgeputte 6 poke's erin en die is helemaal ingeklapt :)

[Edit]
Okay, de locale groep wil vandaag weer Ex Raids forceren. Ze hebben drie gyms uitgezocht in verschillende cellen, dus dat kan prima, maar nou blijven ze er op staan dat iedereen zich bij de start van de raid moet verzamelen bij de gym, dan wordt iedereen opgedeeld in groepjes waarmee de raid makkelijk te winnen is, en elk groepje moet om de beurt gaan vechten. Dus zodra de eerste aan het gevecht begint gaat de tweede de lobby in, wanneer de tweede aan hun gevecht beginnen gaat de derde groep de lobby in, etc.
Dit betekend dus dat je daar drie kwartier staat niets te doen voor je eindelijk aan de beurt bent om in een minuut die tentacruel neer te meppen...

Volgens mij slaat die tactiek helemaal nergens op en kunnen we net zo goed allemaal tegelijk in privé groepen stappen, of zelfs drie grote groepen doen. Toch?

Ik heb helemaal geen zin om vandaag 3 keer drie kwartier buiten te staan niets doen :P
Volgens mij weet nog niemand wat je exact moet doen om hem echt te triggeren.
Ik denk dat sommige theorieën vaak als waarheid worden aangenomen terwijl het toevallig op een bepaalde manier gelukt is maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo gaat lukken.

Mij lijkt het eenvoudiger voor niantic om te programeren dat een verhoogde activiteit een mewtwo triggerd dan dat men een algoritme moet gaan uitwerken dat nog eens extra rekening moet houden met tijden binnen een bepaald uur. 8)7

Vorige ronde van passen uitdelen waren er zelfs geen passen uitgedeeld voor de 7 mewto gyms in de omgeving waar ik woon :?
De ronde daarvoor hadden er wel 3 ervan een ex raid dus zal wel kloppen dat het nooit 2 rondes achter elkaar op dezelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik had twee weken geleden een ex raid pas voor een gym vlak bij mijn huis waar eigenlijk nooit activiteit is. Er kwam dus ook helemaal niemand opdagen en heb het in mijn eentje geprobeerd om iig het maar eens meegemaakt te hebben. Aantallen raids zal dus niet het enige zijn wat de ex locaties bepaalt. RNG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Spike_wolf schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:31:

[Edit]

Zo hebben we het hier ook gedaan en hij is getriggerd daardoor.

Of het nu ondanks of dank zij is weten we natuurlijk niet :)

Gisteren weer een poging gedaan alleen helaas kon ik maar twee raids mee doen. Hopelijk een goede :)

Trouwens hier gebruikt ook 75% meerdere accounts en als er een gym veroverd wordt dan gaan er soms wel tof vijf accounts te gelijk in.

Merendeel van de mensen doet ook echt alles met de auto :)

Zelf gebruik ik trouwens ook goraids hoor :)

[ Voor 8% gewijzigd door C_V_S op 29-01-2018 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Volgens mij zijn wij allemaal heel erg casual ten opzichte van deze gasten! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
JunkieLimbo schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:59:
Ik had twee weken geleden een ex raid pas voor een gym vlak bij mijn huis waar eigenlijk nooit activiteit is. Er kwam dus ook helemaal niemand opdagen en heb het in mijn eentje geprobeerd om iig het maar eens meegemaakt te hebben. Aantallen raids zal dus niet het enige zijn wat de ex locaties bepaalt. RNG?
Het wordt ook bepaald door locatie volgens hun map-systeem. En misschien is er op een moment wel veel activiteit geweest (on-site en/of spoofers). Als dat spoofers waren die ook een invite gehad hebben, is de kans dat die komen opdagen natuurlijk klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
JunkieLimbo schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:59:
Probeer hem met het argument van die pas wat actiever te krijgen. Sta je er de volgende keer misschien met een groepje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Iemand al een Wynaut uit dat Gen 3 eierevent?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
matthijst schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:45:
Hier in de groep wel een paar, maar heb zelf beide babies nog niet. Verder moet ik nog Larion (kan ik evt zo maken, maar evolueer liever in 1 ruk door), Camerupt, Flygon (Wilde Vibrava gevangen) en Cradily. Met name Trapinch is hier een ramp om te vinden, dus die zal wel even duren. De andere 3 is een kwestie van genoeg hunt-tijd zien te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 08:48
matthijst schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:45:
Een no-lifer uit de lokale Telegram groep heeft 'm. Verder nog niemand uit mijn omgeving :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Richh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:01:
[...]

Een no-lifer uit de lokale Telegram groep heeft 'm. Verder nog niemand uit mijn omgeving :P
Die had ik al de eerste week volgens mij.

Mis alleen er alleen nog 11 van de laatste 23 van Gen3 die uitgebracht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het zal toch niet?
Het weekend dus weer een berg raids gedaan... de hele groep weer in een poging om op 3 gyms een Ex Raid te forceren....
Pasjes stromen allemaal binnen.... Ook bij spelers die vorige week pasjes kregen... bij mij weer niets... :/

[Edit]
Tot zover zie ik pasjes voor 2 van de 3 gyms voorbij komen. Met een aantal spelers die voor beide een pas krijgen.
WTF niantic... :/

Toch maar gaan spoofen dan, die gasten krijgen keer op keer pasjes.. -O-

[ Voor 40% gewijzigd door Spike_wolf op 29-01-2018 19:58 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Afgelopen week weer met in totaal 18 unieke accounts de focus gehad op 1 gym. Zover bekend zijn er 15 pasjes vergeven, waaronder aan mij.
Iemand kwam al eens met een theorie dat je x aantal punten op een eligible gym moet verzamelen, deze week hebben we daar 209 punten op gekregen (spelers x raid tier = aantal punten. 10 man Kyogre = 50 punten)

Komende woensdag mijn eerste Mewtwo doen (vorige week de pass gekregen) en de andere op 8 februari.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wacht, hold the phone!!

Scroll nu net door m'n item lijst om wat overbodige zit weg te gooien....

*O*

Heb er toch een gekregen :D *O*

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Jeu, Wynaut uit een ei *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Hier ook twee passen! Op hoofdaccount en 2de, voor dezelfde raid gelukkig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Hier in Hoogeveen zijn ook twee Raids getriggerd. Trommelslager en Oosterkerk.

Het gekke is dat er bij de Trommelslager (ook voor het eerst getriggerd nu) geen enorme raid is georganiseerd. Bij de Aggron raid die is geweest zijn veel mensen geweest die ook de Oosterkerk chain hebben gedaan en uiteindelijk ook een Oosterkerk pas hebben ontvangen.

Zoals het er nu uit ziet moeten we 'm met 6 man doen waarvan ik de enige >lv35 ben. Ik vrees dat we het amper hoeven te proberen :P

Zijn er meer mensen die een dergelijke vrijwel onmogelijke Ex-raid pass hebben ontvangen? Toevallig ook veel spelers er tussen zitten die twee Raids hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24
Richh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:59:
Twee keer een raid gedaan op de Oosterkerk dit weekend (Golem en Porygon) maar helaas geen pasje. :(

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Jaap-Jan schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Twee keer een raid gedaan op de Oosterkerk dit weekend (Golem en Porygon) maar helaas geen pasje. :(
Jammer genoeg blijft het een loting indd :P het schijnt te werken als je de gym zilver op goud hebt tho.

Zit je wel in onze Telegram groep, trouwens? :) zo nee, stuur gerust een DM :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Richh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:55:
[...]

Jammer genoeg blijft het een loting indd :P het schijnt te werken als je de gym zilver op goud hebt tho.
Die raid pass die ik vandaag kreeg, en die mijn zus en zwager ook kregen, is bij ons niet eens brons. We hebben alle drie één raid op die gym gedaan, verder nog nooit geweest voor het badge systeem geïntroduceerd werd.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 15:13

Meneer iCy

swarma

Zoals het er nu uit ziet moeten we 'm met 6 man doen waarvan ik de enige >lv35 ben. Ik vrees dat we het amper hoeven te proberen :P
Met 6 is nog wel te doen hoor, mits de andere accounts rond de 30 of hoger zijn.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 12:42
Ik heb ook eindelijk mijn eerste ex raid pass! Wij zijn met ca. 50 man, dus kunnen gewoon op kleur gaan indelen.
Wel een erg groot contrast met Richh. En ik gaan mijn mening over oneerlijkheid t.o.v. hogere levels ook niet bijstellen.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Ik heb mijn 2e EX pass, gekregen na de enige legendary raid die ik gedaan heb in 2 maanden. Niet echt eerlijk, maar ik klaag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Inmiddels mijn derde pas binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nuBDsKB1QJP9XYfR441CRyRz/full.png

Heb er niet eens bewust voor gehunt. Maar goed, klagen doe ik niet. Zeker niet met deze tijd. :) Nu loop ik dus gewoon met 2 passen rond. Blijft een raar systeem!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0WRD8mRRXot9qL4kHwGusFpT/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iy7SfWsE7hZLI98yiAv5JhEF/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
A-Jay schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:56:
[...]

Nosepass gekregen uit een 5km ei... de rest was tot nu toe Wailmer, Barboach en Torchic

Nou die Nosepass was een nieuwe. Gisteren een heleboel eieren verder. Torchic, Treecko 2x, Whismur 2x, Luvdis, Seedot, Wailmer, Zigzaazoon, Spoink, Shroomish en een Aron. Een hoop maar geen nieuwe.

Vanochtend wel een Lunastone en een Armaldo gevangen. Toch nog twee nieuwe.

Had toch een beetje op een baby gehoopt uit een ei. Die moet ik allebei nog.
En weer verder gegaan met mijn eieren.

Wailmer, Treecko, Luvdisc, Aron, Mudkip, Wurmple, Luvdisc, Makuhita, Spoink, Poochyena, Treecko, Torchic, Mudkip.

Dus het totaal aantal van de gen3 eier actie staat nu op...

4x Treecko
3x Torchic
3x Wailmer
3x Luvdisc
2x Mudkip
2x Spoink
2x Aron
2x Whismur
1x Wurmple
1x Barboach
1x Nosepass
1x Seedot
1x Zigzaazoon
1x Poochyena
1x Makuhita
1x Shroomish

Behalve die Nosepass die ik dag 1 kreeg, geen beest die ik nog niet had of geëvolueerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik had vanmorgen m'n zoveelste zigzagoon. Dramatisch. Gisteren wel een Mareep en Slakoth uit 10kms. Dat was niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
A-Jay schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:48:
[...]

Wailmer, Treecko, Luvdisc, Aron, Mudkip, Wurmple, Luvdisc, Makuhita, Spoink, Poochyena, Treecko, Torchic, Mudkip.

4x Treecko
3x Torchic
3x Wailmer
3x Luvdisc
2x Mudkip
2x Spoink
2x Aron
2x Whismur
1x Wurmple
1x Barboach
1x Nosepass
1x Seedot
1x Zigzaazoon
1x Poochyena
1x Makuhita
1x Shroomish

Behalve die Nosepass die ik dag 1 kreeg, geen beest die ik nog niet had of geëvolueerd heb.
Hoe zie je dat?
Of hou je het bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
matthijst schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Hoe zie je dat?
Of hou je het bij?
Ik hou het bij. Ik was benieuwd hoeveel van de nieuwe 23 er naar verhouding bij zouden zitten en of er een baby uit ging komen. Ik schrijf ze dus allemaal op. In theorie kan ik pas als alle eieren op zijn een conclusie trekken, maar tot nu toe lijkt het niet echt geweldig.

[ Voor 15% gewijzigd door A-Jay op 30-01-2018 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Woei level 32 geworden *O*

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:44:
Inmiddels mijn derde pas binnen:
[afbeelding]

Heb er niet eens bewust voor gehunt. Maar goed, klagen doe ik niet. Zeker niet met deze tijd. :) Nu loop ik dus gewoon met 2 passen rond. Blijft een raar systeem!
[afbeelding]

[afbeelding]
Cool! Bij ons in de groep hebben de meeste nu ook hun 3de of 4de invite. Ik heb zelf ook m'n 4de gehad, en 2de op extra account, dus totaal 6. Zelfs de laatste ongelukkigen hebben er dit keer 1 gehad. Dus we gaan richting de 100% (minimaal 1) ex-pass invite in onze groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Cool! Bij ons in de groep hebben de meeste nu ook hun 3de of 4de invite. Ik heb zelf ook m'n 4de gehad, en 2de op extra account, dus totaal 6. Zelfs de laatste ongelukkigen hebben er dit keer 1 gehad. Dus we gaan richting de 100% (minimaal 1) ex-pass invite in onze groep.
Hier ook een hoop 'nieuwe' in de raids idd. :) Her en der wat tips gegeven welke gyms te raiden en die beginnen nu hun vruchten af te werpen. :) Ik denk dat vrijwel alle actieve spelers hier nu minimaal wel 1 keer een pas gehad hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je meerdere uitnodigingen op 1 gym krijgen? Dan bedoel ik uiteraard niet tegelijk, maar wanneer je bijvoorbeeld vorige maand een Ex-raid op een gym hebt gedaan, kan je dan later nog een uitnodiging krijgen op dezelfde gym?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:07:
Kun je meerdere uitnodigingen op 1 gym krijgen? Dan bedoel ik uiteraard niet tegelijk, maar wanneer je bijvoorbeeld vorige maand een Ex-raid op een gym hebt gedaan, kan je dan later nog een uitnodiging krijgen op dezelfde gym?
Ja, dat kan. Ik heb 9 januari mijn eerste Mewtwo geraid op Sunflower Butterfly en morgen mag ik daar weer!

Pas van 9 januari

Pas van 31 januari

[ Voor 17% gewijzigd door Autofan1985 op 30-01-2018 12:27 . Reden: Passen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ja, bij ons zijn 3 ex-raid gyms. In de rondes sta ik op;

- geen pas
- geen pas
- gym 1
- gym 2
- gym 1
- geen pas
- gym 2.

Terwijl ik wel raid op gym 3, en ze ook alledrie goud heb, heb ik daar nog geen pas gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Moet wel 3 weken tussen zitten voordat deze opnieuw een pas krijgt. Tenminste, ergens gelezen/gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
icy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Moet wel 3 weken tussen zitten voordat deze opnieuw een pas krijgt. Tenminste, ergens gelezen/gehoord.
Ja, maar het is niet dat je keus hebt; na het uitgeven van de pas, tot aan de ex-raid, zijn er géén raids op de gym. Na de ex-raid weer wel, dan heb je dus iets meer dan een week de tijd om ten minste één raid te doen, om zo kans te maken op de volgende uitnodiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Megalodon86 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Ja, maar het is niet dat je keus hebt; na het uitgeven van de pas, tot aan de ex-raid, zijn er géén raids op de gym. Na de ex-raid weer wel, dan heb je dus iets meer dan een week de tijd om ten minste één raid te doen, om zo kans te maken op de volgende uitnodiging.
Klopt, maar dat is meestal 1,5 week. Dus daarna 1,5 week nog wachten voordat je raids op de genoemde gym doet indien je deze gym als trigger wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
icy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Bij onze gym:

EX Raid: 24-01-2018
Normale raids t/m: 29-01-2018, nieuwe pasjes uitgedeeld op 29ste
EX Raid: 08-02-2018

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Grumpmeister schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Bij onze gym:

EX Raid: 24-01-2018
Normale raids t/m: 29-01-2018, nieuwe pasjes uitgedeeld op 29ste
EX Raid: 08-02-2018
Ook weer ontkracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Spike_wolf schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:25:
[...]

Die raid pass die ik vandaag kreeg, en die mijn zus en zwager ook kregen, is bij ons niet eens brons. We hebben alle drie één raid op die gym gedaan, verder nog nooit geweest voor het badge systeem geïntroduceerd werd.
Dat kan niet eens, voor een raid krijg je 1000 BXP, dat betekent dat je instant brons hebt op die gym. :P
icy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:34:
[...]

Klopt, maar dat is meestal 1,5 week. Dus daarna 1,5 week nog wachten voordat je raids op de genoemde gym doet indien je deze gym als trigger wil gebruiken.
Nadat er passen worden uitgedeeld voor een EX Raid verschijnen er sowieso geen raids meer op die betreffende gym, tot de EX Raid.
Ná de EX komen er pas weer normale raids op en kan je dus weer triggeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:51
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ApMCPkdl.jpg

En hoeveel kan iedereen er al afstrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Sunfalls schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:18:
[afbeelding]

En hoeveel kan iedereen er al afstrepen?
Nog altijd maar eentje, Snorunt. Expres niet geëvolueerd omdat ik Glalie niet om aan te zien vind :+
Bij ons in 't dorp had er een zondag eerst een shiny Absol uit een raid, om daarna een shiny Aron uit een ei te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M4XsFkKyTmTjvckfWL985m3r/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Net een weather boosted Gyarados gevangen, 2809 CP level 31.
Ook nog best goeie stats 13 11 15... mooi begin van de dag :)

Hier alleen een shiny Pickachu en Raichu dankzij het event...

[ Voor 20% gewijzigd door A-Jay op 31-01-2018 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb Pikachu, Raichu, Magikarp, Gyarados, Sableye, Absol en Snorunt.

Shuppet en Duskull ga ik niet naar op zoek, komt wel weer met een ghost-event. Mawile raids probeer ik wel zo veel mogelijk te doen, Aron is er nét, dus komt vast nog wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46

Het gekke is dat er bij de Trommelslager (ook voor het eerst getriggerd nu) geen enorme raid is georganiseerd. Bij de Aggron raid die is geweest zijn veel mensen geweest die ook de Oosterkerk chain hebben gedaan en uiteindelijk ook een Oosterkerk pas hebben ontvangen.

Zijn er meer mensen die een dergelijke vrijwel onmogelijke Ex-raid pass hebben ontvangen? Toevallig ook veel spelers er tussen zitten die twee Raids hebben gedaan?
Met 5 kan ie makkelijk al hoor!
Vorige keer met 4 net niet gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Jeej level 39 *O*

Pfff lange weg naar level 40 -O-

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
24e weer een double XP event, dan kan je d'r een miljoen bij evolven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
matthijst schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:34:
24e weer een double XP event, dan kan je d'r een miljoen bij evolven :)
Nope, dit keer krijg je 3x catch stardust. https://pokemongo.nianticlabs.com/en/events/community-day/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

wimpie007 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:33:
[...]

Met 5 kan ie makkelijk al hoor!
Vorige keer met 4 net niet gehaald
Ligt heel erg aan de levels van de pokemon dan.
Paar keer kyogre gedaan met 6-7 man van 30+ plus maar allemaal een tweede ronde nodig hadden omdat de goede pokemon niet hoog in level waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
PB-powell schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:45:
[...]

Ligt heel erg aan de levels van de pokemon dan.
Paar keer kyogre gedaan met 6-7 man van 30+ plus maar allemaal een tweede ronde nodig hadden omdat de goede pokemon niet hoog in level waren.
Kyogre is moeilijker dan Mewtwo hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Krijg je ook 3 keer dust uit eieren hatchen? Want dan moet je zorgen dat ze precies alle 9 in die 3 uur uitkomen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
wimpie007 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:51:
[...]

Krijg je ook 3 keer dust uit eieren hatchen? Want dan moet je zorgen dat ze precies alle 9 in die 3 uur uitkomen ;-)
Drie uur de tijd, beetje doorstappen, moet lukken toch :) ? Maar er staat catch stardust, != hatch stardust, lijkt me dus van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
sixtiek schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:56:
[...]

Drie uur de tijd, beetje doorstappen, moet lukken toch :) ? Maar er staat catch stardust, != hatch stardust, lijkt me dus van niet.
Hoe dan ook leuk genoeg om met een starpiece te gaan wandelen :9
A-Jay schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:48:

En verder Whismur, Wurmple, Spoink, Poochyena, Poochyena, Numel, Torchic, Wailmer, Luvdisc, Anorith

4x Treecko
4x Torchic
4x Wailmer
4x Luvdisc
3x Spoink
3x Whismur
3x Poochyena
2x Mudkip
2x Aron
2x Wurmple
1x Barboach
1x Nosepass
1x Seedot
1x Zigzaazoon
1x Makuhita
1x Shroomish
1x Numel
1x Anorith

De Numel was wel handig ik moet daar nu nog 9 candy voor hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
schaapiej schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:27:
Jeej level 39 *O*

Pfff lange weg naar level 40 -O-
Gz mate, heb je nou al een mooie Kyogre?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
JimMorrison schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Gz mate, heb je nou al een mooie Kyogre?
Thanks Jim!
Haha nee nog steeds niet gedaan.. slecht he :x

Als compensatie doe ik het volgende season van D3 wel weer mee met je haha

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Vanmiddag om 14:00 mijn allereerste Mewtwo raid gedaan, waren 13 man met een pasje maar 2 daarvan waren helaas niet in staat om te komen. Dus met 11 man tegen een focus blast Mewtwo.

Het verslaan was absoluut niet lastig, we hadden nog 193 seconden over toen hij plat was. Het vangen was ook geen issue, 1e great curve met golden razz was voldoende om hem toe te voegen aan mijn dex. Een mooie CP2245 14/12/14 89% Mewtwo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Kun je trouwens ook een weatherboost Mew2 vangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
poor Leno schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:11:
Jup! :) Voorbeeld (zonder geluid kijken, zit tering herrie bij :P )

[ Voor 25% gewijzigd door schaapiej op 31-01-2018 16:29 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
poor Leno schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:11:
Ja, was ik een van de gelukkige van. Sowieso vaak hier Windy, dus ben lang niet de enige in onze groep met een WB Mewtwo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 10:52
Ja vandaag ook een Windy Mewto gevangen in Alkmaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

wimpie007 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:50:
[...]

Kyogre is moeilijker dan Mewtwo hoor
Ongetwijfeld, Kyogre is een van de lastigste tot nu toe. Maar Mewtwo geen ervaring mee :+
Er is inmiddels een app groepje gestart om de ene gym die in aanmerking komt en enigszins in de buurt ligt (1 kilometer buiten t dorp) proberen te triggeren, maar veel animo is er nog niet echt. Maar hij ligt net buiten de aanrijd routes vanaf de snelweg en er even heen lopen of fietsen is het ook net niet. Dus denk niet dat wij em ooit gaan halen hier. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mewtwo is hier al met 3 man gedaan, dus 6 moet zeker lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 09:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mewtwo is hier ook in de bag.
Met 8 man gedaan, appeltje eitje.

En met de 5e bal gevangen (2e raak gegooide bal)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Hier ook de tweede Mewtwo binnen. :) Helaas een ruk-IV: weliswaar 84%, maar wel met 10 attack... Deze blijft dus gewoon even zoals hij is en wordt voorlopig niet geupped. Volgende week zie ik wel verder, want dan mag ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 12:42
Het zal je maar gebeuren: heb je eindelijk een uitnodiging en dan gebeurt je dit: https://www.reddit.com/r/...ed_minutes_before_the_ex/

En dan ook nog eens niet langs de geautomatiseerde antwoordmachine van de helpdesk kunnen komen..

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:51:
Hier ook de tweede Mewtwo binnen. :) Helaas een ruk-IV: weliswaar 84%, maar wel met 10 attack... Deze blijft dus gewoon even zoals hij is en wordt voorlopig niet geupped. Volgende week zie ik wel verder, want dan mag ik weer.
Een Mewtwo met 10 attack is beter dan een Alakazam met 15... Ik zou ook wachten op je volgende raid, maar als die nog lager blijkt, zie ik geen enkele reden om je 84% Mewtwo niet te uppen. 310 of 315 attack, er komt geen enkele nuttige Pokemon in de buurt van die attack stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zijn er al meer mensen hier bezocht dor de politie tijdens een raid? :+

Gisteren een Mewtwo raid gedaan, niet voor mezelf, m'n zwager en zusje hadden een invite maar m'n zwager kon niet weg bij zijn werk, dus ik heb voor hem mee gedaan. Maar we stonden met een man of 30 bij een kunstwerk en toen de raid net voorbij was en iedereen langzaamaan weer weg wilde lopen kwamen er ineens twee politie auto's aanrijden.
We stonden om het kunstwerk dat midden op de stoep staat, langs een fietspad. Een van de politie auto's kwam over het fietspad rijden en stopte een meter of 2 voorbij ons, een tweede auto stopte op een parkeerplaats aan de andere kant van het fietspad.
Het leek er op dat ze even via de portofoon met elkaar/centrale praatte voor ze uitstapte en een praatje kwamen maken.

Wij waren zelf net weg gelopen toen die wagen langs ons reed dus we zijn maar gewoon door gelopen, maar het was wel even een komisch gezicht.

Maar ik ben wel benieuwd wie in de buurt het nodig vond om de politie te bellen omdat er een groep volwassenen gewoon rustig op de stoep staat. Geen herrie, geen vandalisme niets. Gewoon een groep mensen die rustig in de regen op hun telefoons staan te kijken... weird.

politie

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 01-02-2018 09:43 ]

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 75 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.