[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:28
Yup ik las t ook op reddit en daardoor nog niet geüpdatet. De sale boxen in de store zien er ook minder fancy uit met de oude versie zag ik :p

Ben blij dat de starters wat vaker tevoorschijn komen, heel wat torchic en treecko kunnen vangen zo. Helaas nog niet voldoende

[ Voor 31% gewijzigd door Musta op 22-12-2017 23:16 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:36:
En inderdaad, geen incubator gekregen..
Dan zat ik er naast, slecht geregeld dan :X

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:36:
En inderdaad, geen incubator gekregen..
Dan heb je voor 22:00 je eerste stop gepakt waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Dus net hetzelfde als vorig jaar met de gratis incubators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Meer mensen die deze al hebben? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hoZuHi9kp35gVRfZeh7BB4mX/medium.jpg

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:49

PB-powell

Mr. Laziness

Yups! Bij m’n tweede was ie al blauw :*)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zit Lotad er nu in?

Want ik zie hem nergens in de trackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
xienator schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:48:
Zit Lotad er nu in?

Want ik zie hem nergens in de trackers.
Jup zit er al in. Vrijdag 1 gevangen..
Gewoon zonder tracker! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
schaapiej schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:12:
[...]

Jup zit er al in. Vrijdag 1 gevangen..
Gewoon zonder tracker! :p
Oke apart dat ik hem dan echt nergens kan vinden.

Is er al ergens een plaatje of volledig overzich van welke er nu beschikbaar zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

xienator schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:02:

Is er al ergens een plaatje of volledig overzich van welke er nu beschikbaar zijn?
Hier staan wat plaatjes: https://imgur.com/a/SciOt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Poke gen 3

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een pichu met kerstmutsje gehatcht? Of zit die er niet in?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:34:
Heeft iemand al een pichu met kerstmutsje gehatcht? Of zit die er niet in?
Hij zit in het spel. Bij iemand anders gezien.

Afbeeldingslocatie: https://data.whicdn.com/images/150770115/original.gif

All I want for Christmaaas, Pichuuu. o<:) :+

Meeerry Christmas, Ho-Oh-Oh, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42
Die starters zie ik wel heel erg weinig. Nog geen steeds geen treecko.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:40:
Die starters zie ik wel heel erg weinig. Nog geen steeds geen treecko.
Dat is grappig ik was juist aan het denken dat ze stiekem een herhaal van het starter event van vorig jaar aan het doen waren zonder het te melden zoveel Torchic(in 3 dagen zo'n 230 candy zonder specifiek te jagen) en Mudkip(3 dagen zo'n 140 candy) zie ik bij ons in de buurt, er komen ook gigantisch veel oudere starters uit eieren bij ons. Treecko is wel de zeldzaamste van de 3 hier maar ik verwachte dat dat meer een regionaal iets is dus dat er bijvoorbeeld in Amsterdam weer weinig Torchics en veel Treecko zouden zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 13:57
Iemand al een Wynaut of Azurill uit een ei gehad?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 00:00 is het volgens pokemon windy, nog steeds geen ene dragon type pokemon gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Ook geen abra's meer. Een van de eerste dagen dat het weersysteem er was waren er daar juist mega veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:42:
Iemand al een Wynaut of Azurill uit een ei gehad?
Ja beide hier gehad.

Treecko kom ik hier ook niet super veel tegen helaas.

Mis er nu nog 10 van Gen3

Vooral evoluties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:37
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:22:
Sinds 00:00 is het volgens pokemon windy, nog steeds geen ene dragon type pokemon gezien...
Ik zie sowieso zelden dragon types. Volgens m'n medal heb ik er 30 gevangen van 9105 in totaal, sinds 12-07-2016.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 26-12-2017 09:48 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Bizar, ruim 500 raids gedaan, nooit de kans gehad een 100% te kunnen vangen. Doe ik gisteren een mewtwo raid in krimpen aan den IJssel en wat vang ik? 100% Mewtwo!!! ;)

https://prntscr.com/hsepye

En net een pichu met muts :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik zie sowieso veel minder dratini's sinds gen3 er bij is gekomen.

Misschien hebben ze die intern al vervangen door gen3 dragon types, maar omdat die nog niet gereleased
zijn spawnt er dan niks. Ik weet niet of het zop is, maar ik zou het me kunnen voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ik denk ook dat het deels te maken heeft met het kerst event, waarbij er veel Spheals en starters langs komen. Daar moeten toch andere pokemon plaats voor maken. En daarbij is het bij Windy weer ook Flying types en psychic (waar sowieso Natu al veel spawnde)... Hopelijk zien we met Windy weer buiten het event om wat meer dragon types. Maar aangezien het over het algemeen een zeldzaam type is, verwacht ik niet dat we er plat mee gegooid worden.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:36
Bij ons in t dorp is er sinds vorige week als het ware een oorlog uit gebroken :F Middels een gezamelijk discord ( waar ook enkele spoofers actief zijn ) groep ging men in het verleden met elkaar raids e.d. afspreken. De niet spoofers melden zich aan netjes op locatie en pakte zo hun raid, sinds enige tijd was er op locatie altijd een enkeling die niet mee kon doen, doordat enkele spoofers steeds in de raid groep zaten. Toen besloten wij als niet spoofers om besloten groepen aan te maken hierdoor spoofers buiten de deur te houden en dit ook in de discord groep te melden. Mocht je mee willen doen zorg maar dat je op locatie bent, we zijn een beetje klaar met dat spoof gedrag ( onaangemeld in raids, gyms bijzetten of gyms overnemen vanuit je luie bank ) :z :/ :|

Doordat hierdoor de spoofers niet meer konden raiden werden ze een beetje boos en hebben ze de oorlog verklaard aan een aantal niet spoofers om deze mensen op een hitlist te zetten. Dat betekend dus mocht je als niet spoofer in een gym staan dan word gehele gym gesloopt door spoofers en wit gehouden zodat niemand tijdelijk bij kan zetten. Nu gaan de spoofers geheel spoofend door het dorp en is de gehele nacht en vooral ook overdag gehele dorp bezet met witte gyms. :F 8)7 :X

Nu zijn er 2 discord groepen, de orginele waarin de "harde spoofer kern" zit ( nog een man of 6 a 10 ) en de nieuwe discord groep ( ruim 90 man ) die het spel spelen volgens de regels. Natuurlijk wordt er modder heen en weer gegooid en moeten wij als niet spoofers volgens de spoofers met een oplossing komen voor hun raid probleem anders blijven ze doorgaan 8)7

Het is ondertussen zo erg dat zodra wij als niet spoofer iets in een gym plaatsen je binnen 5minuten direct weer under attack bent terwijl er geen kip te zien is, dus het werk van spoofers. Bewijzen zijn er genoeg ( mensen zitten nog in de oude discord waar dit gedrag openlijk besproken is ) echter zal Niantic hier natuurlijk niks aan doen omdat ze genoeg geld verdienen aan spoofers en spoofers niet hun prio is. ( als uberhaupt iets hun prio is )

We blijven met een man of 10 elke spoofer constant reporten maar helaas hebben deze door wel en weten van Niantic toch vaak vrij spel.. :|

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
schaapiej schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:03:
Serieus welke fucktard bij Niantic heeft de boel weer kapot gemaakt. Kwam net op 1022/1050 Pokémon en dacht; effe opruimen... Laat dat effe maar weg :X

Bij elke actie springt de lijst helemaal omhoog. Naam aanpassen? Omhoog! Favoriet weghalen? Omhoog! Transferren? Omhoog!

Einde rage! :p
Hier ook, erg vervelend. IOS.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

schaapiej schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:03:
Serieus welke fucktard bij Niantic heeft de boel weer kapot gemaakt. Kwam net op 1022/1050 Pokémon en dacht; effe opruimen... Laat dat effe maar weg :X

Bij elke actie springt de lijst helemaal omhoog. Naam aanpassen? Omhoog! Favoriet weghalen? Omhoog! Transferren? Omhoog!

Einde rage! :p
Gisteren moest ik geforceerd updaten en dus heb ik hier nu ook last van. }:| Een normaal bedrijf zou eerst een fix maken voor deze irritante bug voordat men een update forceert maar niet Niantic hoor. Welnee. Als we iedereen gedwongen met dit ongemak kunnen opzadelen dan zullen we het niet laten lijken ze daar te denken. |:(

[ Voor 39% gewijzigd door CaptJackSparrow op 27-12-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:49
Wow... daar ben je echt mooi klaar mee dan... Ik ben bang dat je het ook niet gaat winnen als het echt een groepje spoofers is; die zitten lekker thuis en jullie maar rondjes rijden. Verpest het wel aardig voor iedereen zo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Achja als ze de gyms wit houden heb je inderdaad weinig bewijsmateriaal. Tijd terug toen ik spoofers had report (en die zijn verdwenen, gestopt of gebanned nobody knows) had ik screenshots gestuurd met alle namen en in meerdere gyms. Ze weten hoe ze gebanned kunnen worden, dus laten ze de gyms express wit.

Het is toch wel erg triest inderdaad dat het zo moet gaan allemaal. Hier in de chatgroep zijn ze vanaf dag 1 al 100% anti spoofers en werden altijd private groups aangemaakt. We gingen er altijd meteen uit als het aantal spelers in de raid niet klopt met het aantal in de app. We hebben hier genoeg gyms en genoeg spelers om de spoofers te overwinnen, dus dat helpt ook wel.

Ik sprak met iemand die dus samen met andere spelers een spoofer in de nacht volgde op zijn altijd zelfde route. Zo hebben ze met meerdere spelers screenshots verzameld bij afgelegen gyms en hem weten te bannen.

Achja jullie hebben een beetje een eigen graf gegraven door eerst wel met ze samen te werken en nu willen jullie ze buitensluiten...succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Bah wat kinderachtig zeg allemaal van die spoofers 7(8)7 :r en dat zijn dan volwassen mensen? Ik kan hier serieus wel hier verdrietig van worden als mensen zo kinderlijk zijn om andere dan maar te ontdoen van hun plezier... -O-
moeten wij als niet spoofers volgens de spoofers met een oplossing komen voor hun raid probleem
Vooral dit stukje kan ik echt kwaad om worden :( hun probleem? Hun probleem is dat ze niet normaal kunnen spelen en hun plezier moeten halen uit het verzieken van een spelletje...

Ben bang dat je niet veel meer kan doen dan ze blijven reporten. Ze zullen zo af en toe ook wel in gyms zitten voor hun eigen munten. Tenzij ze die halen uit andere gespoofde gyms, maar dat is het wel het moment om ze te reporten.

Het is zeker geen optie om, wanneer je ze irl ziet, 'per ongeluk' hun telefoon uit de hand tikt oid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Dat is wel heel erg triest van ze idd. Hier hebben we ook wel spoofers, maar slechts een uitzondering daarvan die zich met gyms bezig houdt. De rest helpt alleen mee met raids, met name als we net 1-2 man tekort komen. Niet zoals het hoort uiteraard, maar daar kan ik nog mee leven. En als ze dat doen melden ze zich ook netjes aan e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
1001 spellen om thuis op de bank te spelen, en zij gaan Pokémon Go spoofen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Autofan1985 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:10:
[...]

Dat is wel heel erg triest van ze idd. Hier hebben we ook wel spoofers, maar slechts een uitzondering daarvan die zich met gyms bezig houdt. De rest helpt alleen mee met raids, met name als we net 1-2 man tekort komen. Niet zoals het hoort uiteraard, maar daar kan ik nog mee leven. En als ze dat doen melden ze zich ook netjes aan e.d.
Zo een hebben wij er ook in de groep zitten. Van de week had ie wel een gym gespoofd, maar daar heb ik em meteen in de groeps-app op aangesproken. Maar mocht ie dat weer doen, dan kan ie van mij wel een report verwachten. Het is leuk dat ie af en toe kan helpen op afstand, maar gyms spoofen vind ik echt niet kunnen. Zijn al genoeg discussies bij ons geweest als heel het dorp weer eens een kleur was. Toen was, de terechte, reactie ook 'Ga er maar op uit om ze weer te veranderen'. En men doet dat ook nu dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:10:
[...]

Ik doe liever geen raids als dat iemand "mee wilt helpen door te spoofen' vind het erg triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=53696475,noline]sppofer rant
man man wat een kinderlijk gedrag van die spoofers. Wij hadden ook een dergelijke lul in de wijk. heel irritant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salv
Megalodon86 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:42:
[...]

Wow... daar ben je echt mooi klaar mee dan... Ik ben bang dat je het ook niet gaat winnen als het echt een groepje spoofers is; die zitten lekker thuis en jullie maar rondjes rijden. Verpest het wel aardig voor iedereen zo denk ik.
Ja winnen zullen we 't ook zeker niet doen dus we hopen dat ze met zo weinig mogelijk aandacht op korte termijn der maar mee stoppen. Het is wel leuk voor de exp op bijna golden gyms maar 't slaat totaal nergens op.
PB-powell schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:50:
[...]

Bah wat kinderachtig zeg allemaal van die spoofers 7(8)7 :r en dat zijn dan volwassen mensen? Ik kan hier serieus wel hier verdrietig van worden als mensen zo kinderlijk zijn om andere dan maar te ontdoen van hun plezier... -O-

[...]

Vooral dit stukje kan ik echt kwaad om worden :( hun probleem? Hun probleem is dat ze niet normaal kunnen spelen en hun plezier moeten halen uit het verzieken van een spelletje...

Ben bang dat je niet veel meer kan doen dan ze blijven reporten. Ze zullen zo af en toe ook wel in gyms zitten voor hun eigen munten. Tenzij ze die halen uit andere gespoofde gyms, maar dat is het wel het moment om ze te reporten.

Het is zeker geen optie om, wanneer je ze irl ziet, 'per ongeluk' hun telefoon uit de hand tikt oid :+
Yea de hoofdspoofer van deze kern is ergens in de 50 ofso en heeft 4 spoof accounts zodat als hij iets doet er soms dan ook gelijk 4 pokies in een gym kan plaatsen. Meneer is in real life al vaker aangesproken op zijn gedrag maar zodra je tegen hem in gaat ( zijn wil is wet ) kan hij het niet zo goed hebben. Best sneu voor zijn kinderen want die willen der juist wel op uit gaan maar mogen niet van papa..

Het zou zeker wel een optie zijn ALS hij buiten komt haha, helaas is dat niet vaak het geval en daarbij dan ga je verlagen naar een niveau van vandalisme en spullen kapot maken dan streef je het doel wel een beetje voorbij ( al wil je het in gedachten uiteraard wel doen )

Je zou zelfs ook bijna zelf gaan spoofen om het spoofen weer tegen te gaan maar ook dan ga je weer verlagen en gooi je eigenlijk alleen maar olie op t vuur. Hopen gewoon dat Niantic snel een permaban geven om de vele spoofer namen + screenshots die ze aangeleverd krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Net een rondje gemaakt omdat er ineens 2 Slakoth op de radar zaten. Allebei opgepikt en nog wat Mudkip. Van Mudkip ineens 2 goede IV's achter elkaar en 1 met goede IV uit een ei, geen idee waar dat ineens vandaan komt maar ik klaag niet! :p

Ben ik net weer binnen en wat verschijnt er op de radar: Lotad! Geen zin om meteen weer weg te gaan :X

<GoT>NightStalker

• Megalodon86
Ik denk dat de vele spawns vooral vanwege het event zijn! Dus alles vangen wat je kan dezer dagen, waarschijnlijk gaat de spawnrate van de water/ijs pokemon behoorlijk omlaag na 4 januari. Evenals de gen 3 starters; lijkt me tijdelijk zo hoog.

[ Voor 12% gewijzigd door Megalodon86 op 28-12-2017 09:35 ]

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

De nesten zijn vannacht weer veranderd. Het lijkt er op dat het nu elke week gebeurt.

Jammer, we hadden vandaag opnieuw naar Brasschaat willen gaan om wailmers te gaan vangen.
Zo'n nest vind je nu nergens meer.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42
Wailmers, gisteren 3 gevangen op een locatie. Dat je er 400 voor nodig heb, is best wel veel.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
WahWah schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:08:
We gingen er altijd meteen uit als het aantal spelers in de raid niet klopt met het aantal in de app.
En hoe doe je dat dan als er spelers van buiten jullie groep mee willen doen? Ik wandel vaak genoeg langs bij een raid, ben bijvoorbeeld nu een paar dagen bij familie buiten mijn home turf en doe sowieso niet aan Whatsapp. Ik zou er niet automatisch vanuitgaan dat alleen leden van je groep mee willen raiden. Ter plaatse telefoons tellen werkt ook prima om spoofers te weren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
sixtiek schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:42:
[...]

En hoe doe je dat dan als er spelers van buiten jullie groep mee willen doen? Ik wandel vaak genoeg langs bij een raid, ben bijvoorbeeld nu een paar dagen bij familie buiten mijn home turf en doe sowieso niet aan Whatsapp. Ik zou er niet automatisch vanuitgaan dat alleen leden van je groep mee willen raiden. Ter plaatse telefoons tellen werkt ook prima om spoofers te weren.
Uiteraard tellen we dan gewoon de koppen/telefoons die er zijn ;)

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:15
Beste spoofer meelifter preventiemaatregel:
Private group code ter plekke afspreken en verspreiden. Laat die spoofers lekker zelf maar een raid boss slopen in hun eigen public group

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
hneel schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:45:
De nesten zijn vannacht weer veranderd. Het lijkt er op dat het nu elke week gebeurt.

Jammer, we hadden vandaag opnieuw naar Brasschaat willen gaan om wailmers te gaan vangen.
Zo'n nest vind je nu nergens meer.
De nesten veranderen gewoon om de twee weken tenzij er pokemons worden toegevoegd. Laatste nest verandering was het gewone schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

WahWah schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:32:
[...]

Uiteraard tellen we dan gewoon de koppen/telefoons die er zijn ;)
Zo doen wij het ook. Af en toe ook nodig als we rond de 15 man zijn, dan kan het zijn dat we splitsen.

Meest vervelend wat ik de laatste tijd heb, is dat je en een blissey en een chansey in een gym kan doen, en er is een persoon hier die stuk of 5 chansey's heeft en die ze in elke gym dropt waar plek is (zou ik ook doen daar niet van). Maar even een gym in je eentje schoonvegen wordt zo wel lastig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb het idee dat sinds we met die weersinvloeden zitten je niet echt meer van nesten kunt spreken, eerder had je dat op bepaalde plekken regelmatig vaker bepaalde typen verschenen maar dat heb je nu al als het ander weer wordt. ik zou niet weten wat er nu "normaal" wat vaker spawnt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CAP-Team schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:35:
Ik heb het idee dat sinds we met die weersinvloeden zitten je niet echt meer van nesten kunt spreken, eerder had je dat op bepaalde plekken regelmatig vaker bepaalde typen verschenen maar dat heb je nu al als het ander weer wordt. ik zou niet weten wat er nu "normaal" wat vaker spawnt.
Je ziet het gewoon moeilijker door de extra water en ijs pokemon van het event.
Nesten van common pokemon vallen zowieso niet echt op als je een nest niet goed kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
CAP-Team schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:35:
Wat @Gravediggerxx idd al aangeeft: ze zitten er nog wel, maar zijn moeilijker herkenbaar. Ik heb nu bijvoorbeeld een Wailmer nest in de buurt. Dus dat wordt flink candy hunten komend weekend. >:) Wel even oude schoenen en broek aantrekken, want het is 1 en al modderpaadjes daar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Nou die Wailmers zijn lastiger dan Magikarps door hun hogere CP's.. dat gaat nog heul lang duren.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hoe bedoel je, Wailmers lastig?
Op Raid Bosses na, vlucht d'r maar erg weinig hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik had een nieuw idee voor de legendary pokemon raids ipv de Ex-Raids.

Wat als de Legendary Pokemon nu eens gewoon in het wild verschijnt op willekeurige locaties. Het is dan nog wel een raid. De Pokemon blijft er voor 4 uur ofzo (zodat er tijd is om een groep te verzamelen).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zo, vandaag level 37 behaald :) nog maar 3 te gaan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:43
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:43:
zo, vandaag level 37 behaald :) nog maar 3 te gaan 8)7
Nog 500.000 punten, dan zit je op de helft qua XP. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Mag wel een baby event komen. Aardig wat 5k eieren gelopen maar nog geen gen3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
matthijst schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 20:19:
Mag wel een baby event komen. Aardig wat 5k eieren gelopen maar nog geen gen3.
Ik heb sinds het event begon twee Luvdiscs, een treecko, een shroomish, twee spoinks, een corphish, een ralts...

verder nog stuk of 20 minder leuke, van gen1 en 2, zoals die f-ing Stantler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Megalodon86 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:47:
[...]

Ik heb sinds het event begon twee Luvdiscs, een treecko, een shroomish, twee spoinks, een corphish, een ralts...

verder nog stuk of 20 minder leuke, van gen1 en 2, zoals die f-ing Stantler.
Bedoel die twee die alleen uit een ei te krijgen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
matthijst schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:49:
[...]

Bedoel die twee die alleen uit een ei te krijgen zijn ;)
Azurill en Wynaut? Die heb ik ook nog niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Gisteren de grootste teleurstelling van het jaar meegemaakt.
De 246 ste legendarische raid baas die ik verslaag en eindelijk voor de eerste keer een die 100% iv heeft.

Ik kreeg 10 ballen en op groudon gooi ik de ene na de andere curve exellent dus dat kon niet mis gaan.

1ste bal wel verprutst (nice curve) de 9 andere allemaal curve exellent + golden razz en nog ging hij lopen.

Met die laatste erbij heb ik 16 van de 19 gevangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:28
Vraagje, zijn de IV's van wilde pokemon nou hetzelfde voor spelers vanaf lvl 30? Of is dat pas vanaf lvl 31?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het max CP van slaking? Ik zag 4K +!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:21:
Wat is het max CP van slaking? Ik zag 4K +!
CP4548 :)
(maar wel echt super zwak en nutteloos)

[ Voor 10% gewijzigd door schaapiej op 01-01-2018 16:07 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
Musta schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:17:
Vraagje, zijn de IV's van wilde pokemon nou hetzelfde voor spelers vanaf lvl 30? Of is dat pas vanaf lvl 31?
Vanaf level 30 al.

Ik hoop nog voor het einde van het event nog een mooie Torchic tegen te komen. Mudkip heb ik een 98% van (uit een lure op kantoor) en Treecko een 96%, maar Torchic is tot nu toe allemaal drama (terwijl ik wel meer dan zat candy heb). Misschien met de lunchpauzes aankomende week... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Grumpmeister schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:28:
[...]

Vanaf level 30 al.

Ik hoop nog voor het einde van het event nog een mooie Torchic tegen te komen. Mudkip heb ik een 98% van (uit een lure op kantoor) en Treecko een 96%, maar Torchic is tot nu toe allemaal drama (terwijl ik wel meer dan zat candy heb). Misschien met de lunchpauzes aankomende week... 8)
Is leuk voor de heb alleen je kan er praktisch zo weinig mee.

Alleen Gardevoir is nog wel nuttig (hoogste fairy tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
xienator schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:59:
[...]

Blaziken kan nog wel nuttig zijn naast andere fighters. Met Counter/Focust Blast doet ie meer damage dan Machamp als ik 't goed heb. Leuk voor wat afwisseling! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:31
CAP-Team schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:34:
Nou die Wailmers zijn lastiger dan Magikarps door hun hogere CP's.. dat gaat nog heul lang duren.
Daarom heb ik hem als buddy. Wailmer is maar 1 km/candy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
[...]

Blaziken met dubbele fighting doet wel leuke damage hoor. Al getest tegen een Slaking en dat gaat prima. Gardevoir daarentegen zie ik het nut nog niet echt van in. Als Psychic wordt hij ondergesneeuwd door de concurrentie en Fairy heb ik in de praktijk nooit gebruikt, ondanks een leuke Wigglytuff. Tevens mist Fairy tot op heden een Fast move voor een dubbele moveset, waardoor je hem (dankzij Confusion) nog steeds niet tegen Dark kan inzetten bijvoorbeeld. Voor Dragon zou hij nog nuttig zijn, maar die ene Dragonite in een gym vreet m'n Articuno wel op. Laatste sterke punt is Fighting, maar met Espeon, Alakazam, Lugia etc heb je daar al een hele rits counters tegen. Hooguit wordt hij bruikbaar als Rayquaza als raidboss komt na Groudon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
[...]

Het meeste is toch allemaal maar voor de heb :)

Raidbosses en gyms gaan allemaal simpel neer en nuttige Pokémon heb ik al wel genoeg (neemt niet weg dat ik ze wel blijf vangen hoor). De laatste tijd zet ik bijv. liever m'n 100% Azumarill / Venusaur in de gym dan telkens een Blissey of wat dan ook. De drang naar zoveel mogelijk sterke Pokémon is toch wat afgenomen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb mooi 12 Chansey pokies rond de 1500CP, deze 12 als favoriet aangemaakt en daarmee kan ik mooi gelijk de gyms vullen. Maar door die oorlog in 't dorp kun je er net zo goed een 10CP Weedle erin pleuren want binnen een 10minuten heb je pokies weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Salv schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:41:
Ik heb mooi 12 Chansey pokies rond de 1500CP, deze 12 als favoriet aangemaakt en daarmee kan ik mooi gelijk de gyms vullen. Maar door die oorlog in 't dorp kun je er net zo goed een 10CP Weedle erin pleuren want binnen een 10minuten heb je pokies weer terug.
Wij doen hier vaak thema's in Gyms... allemaal blauwe, gele, rode, babies, zwart / geel electro, roze, eve varianten, allemaal vissen...

Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Alleen met babies is een Gym wel heel makkelijk, maar Gyms zijn toch al niet heel moeilijk neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:41:
Wij hebben het veel makkelijker geregeld bij ons in het dorp, appgroep met bijna alle spelers de afspraak gemaakt om elkaar pas na 8,5 uur uit een gym te gooien, werkt prima, zo krijgt iedereen z'n 50 coins per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Verwijderd schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:08:
[...]

Wij hebben het veel makkelijker geregeld bij ons in het dorp, appgroep met bijna alle spelers de afspraak gemaakt om elkaar pas na 8,5 uur uit een gym te gooien, werkt prima, zo krijgt iedereen z'n 50 coins per dag
Als je die afspraken kunt maken heerlijk toch :) Helaas hebben wij die verstandhouding niet ( meer ) dus moeten onze munten op een andere manier zoeken, gelukkig heb ik op het werk nog enkele gyms die mij wel muntjes bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Salv schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:26:
[...]

Als je die afspraken kunt maken heerlijk toch :) Helaas hebben wij die verstandhouding niet ( meer ) dus moeten onze munten op een andere manier zoeken, gelukkig heb ik op het werk nog enkele gyms die mij wel muntjes bezorgen.
Met de meest actieve spelers hebben wij die afspraak hier ook, maar je houdt altijd enkele solo spelers over die buiten de groepen toch hun eigen ding doen. Zo werd ik gisteravond om 23:43 nog even uit een gym gekegeld. Gelukkig was die vlakbij, dus na de bekendmaking van de deelnemers in de Premier League of Darts maar even de gym terug gepakt. Had hij iig al vast 4 muntjes binnen. :+ Spelers waarvan ik weet dat ze anderen 8,5 uur laten staan die laat ik ook 8,5 uur staan. Spelers waarvan ik weet dat ze dat niet doen vliegen er net zo hard weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdstip hou ik wel rekening mee, maar ik kijk niet naar hoe lang ze al in een gym staan. De meeste spelers hier staan toch altijd verdeeld over meerdere gyms, dus als ik iemand 's middags na 1 uur uit een gym gooi kan het maar zo zijn dat die 's ochtend al z'n 50 muntjes heeft gehad uit een andere gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Das pech, weersysteem is weg.....

Niantic heeft zonder opgaaf van redenen het onlangs geïntroduceerde weersysteem weer uitgezet.

Edit: blijkbaar is er iets mis bij Niantic:
https://www.reddit.com/r/...icon_disappeared/ds4augr/

Bug bevestiging op Twitter:
https://twitter.com/NianticHelp/status/948465432070991872

[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 03-01-2018 09:22 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Hopelijk fixen ze in een keer het terugspringen naar boven als je een pokemon wegdoet of favorite maakt.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Fruitschaal schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:22:
Hopelijk fixen ze in een keer het terugspringen naar boven als je een pokemon wegdoet of favorite maakt.
Het terugspringen lijkt me een app-gerelateerd probleem, weer dat opeens verdwenen is een webservice-gerelateerd issue. Wss is het weer te fixen zonder een app update eruit te pushen, maar hopelijk zijn beide issues vlug opgelost ja :)

Vond het weer wel een leuke toevoeging iig, maar nu zijn er iig even veel treecko's te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Grumpmeister schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:28:
[...]

Het terugspringen lijkt me een app-gerelateerd probleem, weer dat opeens verdwenen is een webservice-gerelateerd issue. Wss is het weer te fixen zonder een app update eruit te pushen, maar hopelijk zijn beide issues vlug opgelost ja :)

Vond het weer wel een leuke toevoeging iig, maar nu zijn er iig even veel treecko's te vangen.
Klopt, hopelijk komt er snel een update die het terugspringen repareert. Het weer komt ook vanzelf wel terug. Vanmorgen was het er nog toen ik opstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen weer vandaag in PoGo. :) Morgen de laatste dag voor de boxes. Ik aarzel om eens wat te kopen. Kost weer 52 items ruimte. Wat levert nou het meeste dust op in een half uurtje, tijdens een double dust event? Half uurtje beesten vangen levert normaliter 3000 dust op als je er elke minuut eentje vangt. Dat kun je dan verviervoudigen tijdens een double dust event. En dat moet ik dan 25 keer doen? Lijkt een beetje teveel op werken in plaats van spelen als je het mij vraagt. :/

Of je moet flink wat incubators kopen en 10 km eieren opsparen en die allemaal laten uitkomen met zo'n star piece aan? Ook een beetje veel gedoe.

Ik zit nu weer op 2,2 miljoen dust nadat ik iets onder de 2 miljoen was gegaan nadat ik mijn shiny Magikarp heb geëvolueerd en geüpt naar L38. Daarvoor mijn Mewtwo naar L31 gebracht waardoor ik ook weer rond de 2 miljoen kwam. Ik ben niet zo fanatiek met uppen. Die 200.000 die ik in de tussentijd weer bijvang gaat vanzelf. Ik moet 16,6 keer zo'n star piece met double dust event verbruiken om een zelfde aanwas te scoren. Ben ik dik 8 uur bezig.

Nee, laat maar. Het moet leuk blijven. Mij teveel gedoe. Als ze nou een dag zouden werken zou het wel aardig zijn maar voor dat halve uurtje vind ik ze de moeite niet waard. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik ben van plan elke week een starpiece aan te zetten tijdens mijn eerste half uurtje spelen op dag 7 van mijn streak. Met een beetje geluk komen er dan ook eitjes uit, maar dan valt qua plannen beste tegen...

Of ik bedenk me en spaar ze voor een dubbel dust event; of simpelweg als ik écht dust tekort heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Erg fijn de Android 8 update voor de Oneplus 5. Binnen krijg ik nu telkens de 'geen GPS' melding... |:(

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
CaptJackSparrow schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:03:
Geen weer vandaag in PoGo. :) Morgen de laatste dag voor de boxes. Ik aarzel om eens wat te kopen. Kost weer 52 items ruimte. Wat levert nou het meeste dust op in een half uurtje, tijdens een double dust event? Half uurtje beesten vangen levert normaliter 3000 dust op als je er elke minuut eentje vangt. Dat kun je dan verviervoudigen tijdens een double dust event. En dat moet ik dan 25 keer doen? Lijkt een beetje teveel op werken in plaats van spelen als je het mij vraagt. :/

Of je moet flink wat incubators kopen en 10 km eieren opsparen en die allemaal laten uitkomen met zo'n star piece aan? Ook een beetje veel gedoe.

Ik zit nu weer op 2,2 miljoen dust nadat ik iets onder de 2 miljoen was gegaan nadat ik mijn shiny Magikarp heb geëvolueerd en geüpt naar L38. Daarvoor mijn Mewtwo naar L31 gebracht waardoor ik ook weer rond de 2 miljoen kwam. Ik ben niet zo fanatiek met uppen. Die 200.000 die ik in de tussentijd weer bijvang gaat vanzelf. Ik moet 16,6 keer zo'n star piece met double dust event verbruiken om een zelfde aanwas te scoren. Ben ik dik 8 uur bezig.

Nee, laat maar. Het moet leuk blijven. Mij teveel gedoe. Als ze nou een dag zouden werken zou het wel aardig zijn maar voor dat halve uurtje vind ik ze de moeite niet waard. :|
Mede hierdoor vind ik deze boxes het niet echt waard... Incubators zijn wel leuk, raid passes gebruik ik met de huidige tijden amper (soms de gratis pas niet eens), star pieces ga ik de moeite niet voor nemen (want echt een tekort aan dust heb ik niet) en lucky eggs boeien me hoe hoger ik kom ook steeds minder.

Ik investeer het wel in meer pokemon ruimte, laatst de rest van de inventory slots aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

schaapiej schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:56:
Erg fijn de Android 8 update voor de Oneplus 5. Binnen krijg ik nu telkens de 'geen GPS' melding... |:(
Lekker. Dit kan evt. een beetje helpen: Google Play: GPS Connected

Of anders dit: https://www.aliexpress.co...or-Phone/32786920040.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:03:

Want 2 miljoen dust is te weinig? Ik zou dan idd geen starpieces kopen.
Maar ik heb al moeite om rond de 100.000 te komen. Heb inmiddels wel bijna alles max wat ik kan en wil.

Ik heb wel een doosje gekocht, mede vanwege de incubators. Misschien van het weekend eens zo'n stuk aan-slingeren in combinatie met een incense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

PB-powell schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:11:
[...]

Want 2 miljoen dust is te weinig?
Tuurlijk niet. Maar als ik significant(!) meer dust zou kunnen verzamelen dan zou ik evt. gewoon voor de leut eens wat meer beesten uppen/maxen. :) Maar met de hoeveelheid die ik al heb zetten die starpieces niet echt zoden aan de dijk, en dus vind ik ze niet bijster interessant.

Als je heel erg graag een beest wilt uppen en te krap in je dust zit dan kan zo'n ding je een heel klein beetje helpen. Je kan ook gewoon nog een dag geduld hebben voordat je het beest upt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Die starpieces zijn leuk, en 50% extra is bij een 200% event, dus 300%, gezien vanaf basis. Tel daar nog de weerbonussen bij op en het is toch een leuk extra'tje. Zeker voor mensen zoals ik met < 100.000 stardust. Heb je 2.000.000 dan speel/spaar je genoeg dat het de starpieces niet waard zijn wellicht. Maar waar geef je je coins dan aan uit? Raidpassen? Imho de enige andere zinvolle investering. Of evt. incubators, al zijn dat, los van de dust, vooral een soort loterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Thanks! Zal eens checken of ik iets met dat appje kan. Iemand hier ervaring mee?
En even dubbelcheck, dit is niet iets wat Po Go als GPS spoof app kan zien? Niet veel zin om door zoiets een banhammer te krijgen :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

schaapiej schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:56:
[...]

Thanks! Zal eens checken of ik iets met dat appje kan. Iemand hier ervaring mee?
En even dubbelcheck, dit is niet iets wat Po Go als GPS spoof app kan zien? Niet veel zin om door zoiets een banhammer te krijgen :+
Ik gebruik het appje al heel lang. Het enige wat het doet is een GPS fix vasthouden ook als je je scherm uitzet of even een app gebruikt die geen GPS gebruikt. Dan interrumpeert Android de actieve GPS ontvangst om stroom te besparen. Met dit appje heb je meteen weer een fix en hoeft die niet opnieuw gemaakt te worden.

En zo'n re-radiating antenne zendt gewoon het signaal van een plaats met goede ontvangst (bij een raam of buiten een stalen opbouw van een schip of van buiten een auto of van bij het 'gat' in de coating van de voorruit) opnieuw uit dichterbij de ontvanger. Je verplaatst je maximaal niet meer dan de lengte van het snoertje wat ruimschoots binnen de foutmarge van de GPS locatie is en de ontvanger heeft geen flauw idee dat het signaal niet direct maar een repeatersignaal is.

Beide volledig zonder risico dus. Anders had ik ook allang een ban moeten hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Megalodon86 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:48:
Die starpieces zijn leuk, en 50% extra is bij een 200% event, dus 300%, gezien vanaf basis. Tel daar nog de weerbonussen bij op en het is toch een leuk extra'tje. Zeker voor mensen zoals ik met < 100.000 stardust. Heb je 2.000.000 dan speel/spaar je genoeg dat het de starpieces niet waard zijn wellicht. Maar waar geef je je coins dan aan uit? Raidpassen? Imho de enige andere zinvolle investering. Of evt. incubators, al zijn dat, los van de dust, vooral een soort loterijen.
Daarom zijn ze voor mij nog wel interessant :) coins heb ik nog genoeg om aan te kunnen geven :p item en pokemon storage zijn beide voor mij nog lang niet op max.
Het weer is trouwens weer terug in game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De winst is maar 50%? Niet eens 100% zoals bij een LE? Dan zijn ze helemáál amper boeiend lijkt me.

Muntjes heb ik zat. Gaat automatisch als je motivatie om te bewegen is om elke dag de maximale muntjes te scoren. Ik heb maar zeer weinig incubators gekocht omdat ik het rendement daarvan altijd te laag vond en het met beestenruimtegebrek ook extra gedoe was om voldoende vrije ruimte te regelen. Met raids zijn ze nog minder interessant geworden. Het scheelt natuurlijk dat ik een foon heb met prima drift die zorgt voor voldoende buddycandy en ei-kilometers. :P Dat kan ik iedereen aanbevelen. Wat je daar evt. aan investeert verdien je weer terug in besparing op muntjes voor incubators. Ik zit iets over de 1300 uitgebroede eieren en heb misschien 10 incubators gekocht.

Stel dat de helft van die eieren door drift zijn. Het hangt af van hoeveel gekochte incubators je gelijk gebruikt naast je oneindige en of je ze alleen 10km of ook voor 5 km eieren gebruikt. Stel (conservatief geschat?) evenveel eieren door de oneindige als door gekochte. Dat zijn 650/6=108 incubators die ik zou hebben moeten kopen bovenop mijn oneindige incubator resultaat. Maal 150 muntjes is 16.250 muntjes. Tegen €110 voor 14.500 muntjes scheelt dat €123. Daar koop je een driftfoon voor. :P En dan heb je tenminste ook nog een extra foon die nooit weg is. :)

Als je al je incubators kunt kopen met gymmuntjes dan kost het je niets natuurlijk, behalve dat je dan evt. niet genoeg muntjes hebt voor andere zaken als ruimte-uitbreidingen en raidpasjes of Lucky Eggs. Geef je echt geld uit voor die muntjes dan zou het wel gunstiger kunnen uitpakken. En een foon die drift doet dat nou eenmaal. Daarmee manipuleer je het spel verder niet en je doet dus niets dat niet zou mogen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
CaptJackSparrow schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:10:
De winst is maar 50%? Niet eens 100% zoals bij een LE? Dan zijn ze helemáál amper boeiend lijkt me.
Ja. Ik geef toe, dat viel mij ook tegen. Maar tegelijkertijd hebben we weatherbonus gekregen. En 100% winst zou het te veel 'pay to win' kunnen maken; voorzover incubators en raidpassen dat al niet zijn.

Sinds de legendary raids zijn lucky eggs ook bijna overbodig geworden... hoeveel doe je met een lucky egg? 70000xp ongeveer geloof ik; dat is 35.000 extra. Eén legendary raid geeft al 10.000, en dat is (hoewel de meningen verschillen hierover) leuker en makkelijker dan 30 minuten lang keihard evolven. Je kan natuurlijk wel kiezen voor 3 legendary raids tijdens een lucky egg, dan heb je ook 30.000 xp extra. Maar dat kost dan weer passen én een lucky egg.

Dat gezegd hebbende, voor mij is xp wel een van de minst belangrijke "missies"; ik wil stardust en pokémon, die xp komt vanzelf.

de beste investering van muntjes is bag en storage upgrade, omdat die voor altijd zijn, maar dat houdt een keer op; ik zit nu op 1000 pokemon en 1300 storage, dus kan nog wel iets omhoog, maar vooralsnog red ik het zo wel.

[ Voor 36% gewijzigd door Megalodon86 op 03-01-2018 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik had nog gehoopt dat pokemon storage in de aanbieding zou komen met de introductie van gen 3 maar blijkbaar gaan ze er vanuit dat iedereen dat toch wel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Cartman! schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:37:
Ik had nog gehoopt dat pokemon storage in de aanbieding zou komen met de introductie van gen 3 maar blijkbaar gaan ze er vanuit dat iedereen dat toch wel koopt.
Ze hebben 50 plekjes cadeau gedaan. De rest moet je inderdaad kopen; maar pokemon en item storage zijn dan ook wel de enige koopjes die 1. voor altijd zijn voor de speler, en 2. maar één keer verkocht kunnen worden (door Niantic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Vandaag een Feebas gevangen en het lijkt erop dat je hem kan evolueren door 20 km te lopen. Iemand al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Met het aflopende feestdagen-event kunnen we alvast gaan speculeren wat het Valentijn-event zal gaan brengen. Vorig jaar was het extra roze beesten spawns met dubbele candy, ook voor buddyen, en 6 uur lures. Was van 8-15 februari. En voor 27 februari vond men toen uit dat dat Pokémon Day was dus dat zal ook wel weer terugkeren. Enige was toen een Pikachu met feesthoedje dus erg spectaculair was het niet. Heb er twee gevangen toen.

Weet niet of je de Pichu's toen ook met dat hoedje kon uitbroeden. Die heb ik nog niet. Wel dit jaar al twee kerstpichu's uit meteen de eerst twee 2km eieren van het event. :P Heb er nog twee van in voorraad nu. Met baseball petje heb ik er ook twee en drie Pichu's met heksenhoed van Halloween.

Of zouden ze iets originelers kunnen bedenken? ;)

Oh ja... en iedereen nog de beste wensen voor 2018 natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
JunkieLimbo schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:02:
Vandaag een Feebas gevangen en het lijkt erop dat je hem kan evolueren door 20 km te lopen. Iemand al gedaan?
20km + 100 candy = Milotic

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

aye :( weer allemaal invites voor een mewtwo raid. 3e keer dezelfde gym waar ik regelmatig kom voor raids en weer geen invite ;(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Sja... het is weer de terreur van de willekeur. Een beetje eerlijk verdelen is er ook hier niet bij. ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
CaptJackSparrow schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 00:37:
Sja... het is weer de terreur van de willekeur. Een beetje eerlijk verdelen is er ook hier niet bij. ;(
Idd ik haat Niantic!

230 Legendary Raids gedaan en wie krijgen de pasjes, de spelers die zelden raids doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
wimpie007 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 00:52:
[...]

Idd ik haat Niantic!

230 Legendary Raids gedaan en wie krijgen de pasjes, de spelers die zelden raids doen.....
Vind je mijn 350+ legendairy raids 'zelden' dan? :X De willekeur is idd verschrikkelijk, want mijn maat met wie ik altijd dezelfde raids doe heeft weer geen pas.

Raid pas Mewtwo 9-1-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik heb ook eindelijk mijn EX raid invite te pakken, in Arnhem!

* JamesB009 is blij!

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Tsja hier in de dorpen zijn er wederom 0 uitgedeeld... Het zijn echt alleen de gyms in de grote steden waar de ex-raids plaats vinden :( }:|

Pagina: 1 ... 71 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.