Velen noemen Ridderkerk ook gewoon een stad.PB-powell schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:46:
[...]
Pff in wat voor 'dorp' woon je dan? Wij hebben er 7 in het dorp en misschien dat aantal in de omgeving er omheen, maar daar houdt het wel bij op...
En level 40 ben ik nog lang niet, ben net level 33 geworden
Mijn dorp heeft er twee, die zijn wel goud ja haha. Verder het aangesloten dorp ook een stuk of 20 denk ik, daar pas 2 goud, heel veel (ruim) zilver. Komt vanzelf wel met de raids en af en toe een overnachting.
Ja. Zeker op hogere levels kost levelen natuurlijk veel meer dust, dus dan gaat het hard. Ik zit nu op lvl35 en kan net aan alles uppen wat ik wil, maar moet ook al selectief zijn. Met de weatherboost en meer spawns van evoluties, gaat het nu wel een stuk beter met mn stardust trouwens.Autofan1985 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:26:
Ieder zijn ding. Voor mij is het een soort extra doel geworden om overal minimaal een wonder van te hebben en van de goede die ik wil gebruiken een 90%+ met 15 attack. Ik ga er geen pokies voor vervangen, maar wil nu wel eerst een echt goede hebben voor ik er mijn dust in steek.Zeker aangezien daar mijn grote tekort zit: dust!
Ah ja dat verklaart een hoopAutofan1985 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:48:
[...]
Velen noemen Ridderkerk ook gewoon een stad.Als ik alles er omheen moet gaan doen komt Rotterdam erbij, aangezien dat tegen Ridderkerk aan ligt. Nee dank je.
Dat gaat me dan weer net niets te ver. Dus ik hou het bij de 48 gyms hier in het 'dorp'.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Bijna level 32 (eindelijk)
Nog wat nieuwe Pokemons voor mij er bij gekregen.
Jumpluff
Ursaring
Makuhita
Hariyama
Nog wat nieuwe Pokemons voor mij er bij gekregen.
Jumpluff
Ursaring
Makuhita
Hariyama
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
als je level 40 bent valt er gewoon weinig te doen meer dan betere pokies te verzamelen?Autofan1985 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:26:
Ieder zijn ding. Voor mij is het een soort extra doel geworden om overal minimaal een wonder van te hebben en van de goede die ik wil gebruiken een 90%+ met 15 attack. Ik ga er geen pokies voor vervangen, maar wil nu wel eerst een echt goede hebben voor ik er mijn dust in steek.Zeker aangezien daar mijn grote tekort zit: dust!
Ik hou zelf aan 85% aan voor legendaries maar heb weinig geluk met Groudon tot nu toe. Met Ho-Oh had ik dat ook allemaal crap IV (onder 75%) Met de birds en legendary beasts had ik meestal snel 90%+ te pakken, misschien daarmee ook m'n geluk verspeeld voor de rest van het jaar
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Net als met de meeste spellen na verloop van tijd moet je je eigen doelen stellen, ik ben sinds kort lvl40 maar ik heb allang nieuwe doelen in pokemon go. In volgorde van prioriteit:Terryb47 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:04:
[...]
als je level 40 bent valt er gewoon weinig te doen meer dan betere pokies te verzamelen?
Ik hou zelf aan 85% aan voor legendaries maar heb weinig geluk met Groudon tot nu toe. Met Ho-Oh had ik dat ook allemaal crap IV (onder 75%) Met de birds en legendary beasts had ik meestal snel 90%+ te pakken, misschien daarmee ook m'n geluk verspeeld voor de rest van het jaar
Gym badges(quantiteit als ik ergens een keer ben is het nadat ik klaar ben waar ik daarvoor ben eerst alle Gyms in de buurt en onderweg draaien, verslaan en/of pokemon bijzetten, ik heb momenteel 457 badges waarvan 156 in de VS)
Pokemon IV verhogen(ik bewaar van elke volledig geëvolueerde pokemon minimaal 2 en die moeten uiteindelijk minimaal 90%+ zijn, legendaries bewaar ik de 3 hoogste die ik vang, ik gebruik trouwens geen website scanners om hoog iv pokemon te vinden dus dat maakt dit moeilijker)
Gym badges goud krijgen(ik zit nu op 23)
Pokemon maxen(Alle Pokemon die ik bewaar moeten uiteindelijk naar lvl 40)
Mogelijke andere doelen:
Bepaalde medailles goud krijgen(unown bijvoorbeeld)
Bepaalde medailles naar bepaalde waardes krijgen(bijvoorbeeld de km's gelopen naar 10000 of aantal pokemon gevangen naar 100000)
zo zijn er nog wel een aantal te bedenken
Met die doelen kan ik heel lang vooruit tenzij ze een tienvoud aan stardust gaan uitgeven en een iv scanner in pogo in bouwen die binnen 1 km aangeeft waar 90%+ pokemon zitten.
Heeft trouwens iemand enig idee hoeveel gyms er in Nederland zijn dan kan ik bij gaan houden welk percentage van de gyms ik heb.
[ Voor 14% gewijzigd door protoss warrior op 19-12-2017 18:41 ]
Eindelijk vanochtend level 32 geworden, en nu te weinig stardust om de Pokemons te upgraden haha
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Grotendeels wat @protoss warrior ook aangeeft idd: nieuwe doelen zoeken. In mijn geval heel het dorp goud maken qua gymbadges (nog 5 te gaan), nu dan gen 3 vangen en verder nog 2 medals (los van die voor raids) die naar goud moeten: Fisherman (nog 39 grote vissen vangen) en Unown (nog de Q, V, Y en Z). En ga ook nog regelmatig een rondje vangen 's avonds. Alleen is het doel nu veranderd van XP farmen naar dust farmen, dus die weather type boost is heel welkom hier.Terryb47 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:04:
[...]
als je level 40 bent valt er gewoon weinig te doen meer dan betere pokies te verzamelen?
Heb je alle andere letters al dan?
[ Voor 3% gewijzigd door PB-powell op 20-12-2017 08:32 ]
De andere heb ik idd. Was soms even racen (140 over de N3, in de ankers voor de flitsers en weer doooooor om die D te pakken in Dordrecht bijvoorbeeldPB-powell schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:32:
[...]
Heb je alle andere letters al dan?Letterlijk (pun not intended) nog nooit een gezien hier
Wat gebruik je om die dingen te vinden? e.o.a. site of gewoon via via?
Beide. Heb meerdere bronnen voor de Unown spawns, waardoor het zeldzaam is dat ik een spawn mis. Ik krijg notificaties van een scanner, ik zit in een Unown groep voor de omgeving hier en zo nog een paar zaken. Juist omdat die krengen zich bijna niet laten zien wil ik voorkomen dat ik ze mis als ze dat een keer wel doen!Megalodon86 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:20:
Wat gebruik je om die dingen te vinden? e.o.a. site of gewoon via via?
Uhm... Qua Unown hebben we toch enkel de S, A, F, R, I gehad met Safari zone, en E, U, R, O, P met andere event?
Hoe kom je dan aan die andere?
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Er kunnen ook gewoon Unknowns verschijnen in het wild... Als je maar weet hoe je moet zoeken.
Orde grootte 1 spawn per week in de omgeving Rotterdam (wat strekt tussen Den Haag en Dordrecht, dus wel een aardig stukje
).
Ze zijn dus echt ontiegelijk zeldzaam
Unkown verschijnen idd gewoon in het wild alleen zijn ze zeer zeldzaam (hier nog nooit een gezien). Er zijn website die spawns aangeven waar je kan zoeken naar die beesten. Dat in combinatie met app-groepen kan je een heel eind komen met alle letters.bonyuri schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:55:
Uhm... Qua Unown hebben we toch enkel de S, A, F, R, I gehad met Safari zone, en E, U, R, O, P met andere event?
Tijdens de events waren idd veelvuldig SAFARi en EUROPE beschikbaar
[ Voor 3% gewijzigd door PB-powell op 20-12-2017 11:03 ]
Die 9 heb ik inderdaad. Verder nog nooit een wilde tegen gekomen.bonyuri schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:55:
Via https://www.pokemap.net/ zie je dat er 5 in de omgeving van Amsterdam zijn verschenen. Dit is geen live map maar ze zijn er dus echt wel in het wild.
[ Voor 40% gewijzigd door Sunfalls op 20-12-2017 11:25 ]
FWIW: met de nieuwe update van Pokemon Go werkt autocatch en autospin weer op IOS 11.2.1sjibbie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:55:
De update op IOS 11 killed de autocatch en autospin van je go-tcha![]()
Gelukkig zit mijn werktelefoon nog op IOS 10, daar werkt het nog wel vreemd genoeg
Screw you guys... I'm going home.
Daarom wil ik dus niks missen.mat.hi.as schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:02:
Orde grootte 1 spawn per week in de omgeving Rotterdam (wat strekt tussen Den Haag en Dordrecht, dus wel een aardig stukje).
Haha over fanatiek gesprokenAutofan1985 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:13:
[...]
Daarom wil ik dus niks missen.Ben zelfs een keer om half 3 's nachts naar Delft gereden. Kwam vanuit een verjaardag en kreeg een melding van een Unown daar die ik nog niet had. Gelukkig kwam ik langs Delft, dus even de afslag gepakt voor ik door reed naar huis.

Ik ben blij met m'n drie die ik in Almere heb gevangen
Als je in de Pokedex klikt, zie je wel welke letters je al hebt, zoals bijvoorbeeld hier:PB-powell schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:25:
[...]
Haha over fanatiek gesproken![]()
Ik ben blij met m'n drie die ik in Almere heb gevangentis sowieso maar 1 dex entry dus die heb ik in ieder geval te pakken.

Dus eigenlijk ben je nog lang niet klaar
AR-plus officieel aangekondigd nu. Maar alleen voor appelaars dus. 
https://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/arplus
Ben benieuwd wat ze dan voor de Androidgebruikers gaan doen.

Verwijderd
Filmpje ervan (met Delibird catch)CaptJackSparrow schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:19:
AR-plus officieel aangekondigd nu. Maar alleen voor appelaars dus.
https://twitter.com/garfep/status/943483769800998913
Verwijderd
https://pokemongolive.com/en/post/arplus
Jammer dat ze nu bonussen gaan geven op basis van technische mogelijkheden. Spelers met een iphone6 en hoger kunnen nu dus sneller meer xp en stardust verzamelen dan spelers met een ander toestel.Expert Handler Bonus: Think you have what it takes to be an expert Pokémon handler? While in AR+ mode, you’ll finally have the chance to prove it! If you’re able to catch a Pokémon while in close proximity, you’ll have a better chance at earning Great and Excellent Throw bonuses, as well as an all-new Expert Handler bonus that awards even more XP and Stardust.
Ik denk dat dat wel meevalt... dat AR vangen is véél trager dan normaal vangen, en behalve dat het leuk is voor een keertje, heeft het verder geen enkele meerwaarde; die geven ze eraan door een xp/dust bonus te geven. Tenzij dat echt een enorme boost is ( 100 xp, 50 dust is het ) zal je sneller xp/dust vergaren door gewoon te vangen/plussen.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:31:
https://pokemongolive.com/en/post/arplus
[...]
Jammer dat ze nu bonussen gaan geven op basis van technische mogelijkheden. Spelers met een iphone6 en hoger kunnen nu dus sneller meer xp en stardust verzamelen dan spelers met een ander toestel.
[ Voor 2% gewijzigd door Megalodon86 op 20-12-2017 16:50 . Reden: expert handler = 100 xp en 50 dust ]
Op die manier is er ook helemaal geen meerwaarde niet meer aan. Nog een paar dus en je hebt ze allemaal en dan eb je die uitdaging weg gehaald door vals te spelen (trackers)Autofan1985 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:40:
[...]
Beide. Heb meerdere bronnen voor de Unown spawns, waardoor het zeldzaam is dat ik een spawn mis. Ik krijg notificaties van een scanner, ik zit in een Unown groep voor de omgeving hier en zo nog een paar zaken. Juist omdat die krengen zich bijna niet laten zien wil ik voorkomen dat ik ze mis als ze dat een keer wel doen!
Dan ook nog eens gevaarlijke dingen op de weg uithalen.
Dan kun je al even goed spoofen
Heeft er hier iemand al een Slakoth uit een 10 km ei gehad? Ik heb er sinds Gen3 een stuk of 10 uitgelopen maar geen enkele.
Hier in de regio zitten Slakoths allemaal maar in buiten gebieden en via een tracking website heb ik er enkele gevangen. Die beesten zitten zo afgelegen de kans dat je daar komt met dit weer is nihil
Hier in de regio zitten Slakoths allemaal maar in buiten gebieden en via een tracking website heb ik er enkele gevangen. Die beesten zitten zo afgelegen de kans dat je daar komt met dit weer is nihil
Verwijderd
Ik heb er laatst een uit een 10km ei gekregen ja. Afhankelijk van het weer zitten hier best veel Slakoths. Soms zelfs 4 bij elkaar.xienator schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:20:
Heeft er hier iemand al een Slakoth uit een 10 km ei gehad? Ik heb er sinds Gen3 een stuk of 10 uitgelopen maar geen enkele.
Ik ben zo'n 40 candy verwijderd van een 2e Slaking.
Ja, ik! Was toevallig de eerste 10km die ik sinds de launch van de 3e generatie heb gekregen. In de tweede zat een Dratinixienator schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:20:
Same here trouwens. In de stad zitten ze bijna nooit, maar in een naastgelegen dorp zitten er minstens 6 per dag. Ongelofelijk
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En natuurlijk nog de medal/badge voor t vangen van x aantal verschillende Unownmat.hi.as schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:56:
[...]
Als je in de Pokedex klikt, zie je wel welke letters je al hebt, zoals bijvoorbeeld hier:
[afbeelding]
Dus eigenlijk ben je nog lang niet klaar
Maar om nu iedere keer naar Hollandscheveld te rijden is ook zo wat.Richh schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:30:
[...]
Ja, ik! Was toevallig de eerste 10km die ik sinds de launch van de 3e generatie heb gekregen. In de tweede zat een Dratini
Same here trouwens. In de stad zitten ze bijna nooit, maar in een naastgelegen dorp zitten er minstens 6 per dag. Ongelofelijk

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ook bij mij zitten ze aan de rand van de gemeente... op de hei of in de bossen.. voor mij ook niet te doen, dus heb er maar paar.Jaap-Jan schreef op woensdag 20 december 2017 @ 23:49:
[...]
Maar om nu iedere keer naar Hollandscheveld te rijden is ook zo wat.
Ook zijn ze 's avonds niet meer te vinden (niet dat ik midde in de nacht de hei op of bos in gaat

Eindelijk zijn wel als dorpelingen in het voordeel!Eek2nd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 01:34:
[...]
Ook bij mij zitten ze aan de rand van de gemeente... op de hei of in de bossen.. voor mij ook niet te doen, dus heb er maar paar.
Ook zijn ze 's avonds niet meer te vinden (niet dat ik midde in de nacht de hei op of bos in gaat)
Ook een iemand gehad die had er twee uit een ei, elk met bijna het maximaal aantal candy := kan dus al bijna door naar slaking.
btw, het is verboden om na zonsondergang de hei op te gaan, wordt bij ons ook redelijk op gecontroleerd.
In de nacht is de hei van de dieren dus weet ook niet of je daar uberhaupt tussen wilt lopen
Edit: krijg nu door in onze app groep dat er 4 raids bezig/gaan starten (op 7 gyms) waarvan 3 legendary en een t-tar

[ Voor 11% gewijzigd door PB-powell op 21-12-2017 07:11 ]
Hier ook veel slakoths aan de randen van het dorp. Eergisteren zelfs 15 op een dag!
Ook heb ik het idee dat eevee's in het buitengebied vaak hogere iv hebben dan die in de bebouwde kom.
Ook heb ik het idee dat eevee's in het buitengebied vaak hogere iv hebben dan die in de bebouwde kom.
Iedereen gebruikt zeker tracking mappen voor de Slakoths?
Ik wel hoor anders vind ik ze helemaal niet
De evolutie heb ik trouwens ook in het wild gevangen. Ongeveer de hele app groep waar ik in zit voor de raids denk ik
Ik wel hoor anders vind ik ze helemaal niet
De evolutie heb ik trouwens ook in het wild gevangen. Ongeveer de hele app groep waar ik in zit voor de raids denk ik
Helaas nog geen 1 Slakoth tegengekomen, wel heel veel Hariyama's hier in de wijk telkens in de app. Ben net toch maar even nr buiten geweest om er een te vangen.
Ik zit een beetje te kijken naar Ralts, helaas is die tot nu toe al 3x weggerend
Men vermoedt ook dat er weer een nest change aan komt op reddit met de invoering van de 21 nieuwe pokemon?
Ik zit een beetje te kijken naar Ralts, helaas is die tot nu toe al 3x weggerend
Men vermoedt ook dat er weer een nest change aan komt op reddit met de invoering van de 21 nieuwe pokemon?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Gisterenavond speciaal op pad gegaan voor Ralts, ivm het weer, maar helaas maar één gevonden. Had er wel ook een uit een 10km, dat was wel fijn.
Officieel nog 6 dagen voor nest migratie... Wellicht tussen kerst en oud en nieuw in combinatie met een eventje? )Musta schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:14:
Helaas nog geen 1 Slakoth tegengekomen, wel heel veel Hariyama's hier in de wijk telkens in de app. Ben net toch maar even nr buiten geweest om er een te vangen.
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Ik ben 1 Slakothje tegengekomen tijdens het lopen met de hond, Ralts zie ik wel iets vaker. Bij Extreme Weather zit er ook in de buurt een Treecko spawnpoint, helaas maar 1 per keer (en geen extreme weather de laatste tijd
).
Zojuist wel een 98% Groudon te pakken gekregen, dus eigenlijk ben ik al wel weer klaar.
Zojuist wel een 98% Groudon te pakken gekregen, dus eigenlijk ben ik al wel weer klaar.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Kerstevent: https://pokemongolive.com/en/post/holiday2017
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Vorig jaar kregen we tien dagen lang een gratis single-use incubator. Nu nog maar vier. 
Us ben zunig Niantic?

Us ben zunig Niantic?
Het is nooit goed wat ze doenCaptJackSparrow schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:13:
Vorig jaar kregen we tien dagen lang een gratis single-use incubator. Nu nog maar vier.
Us ben zunig Niantic?

Kan het zelf niet echt een event noemen, maar wel leuk dat er meer Gen3 spul in de game komt! En ik ga eindelijk die Pikachu medaille goud maken!
Verwijderd
Dat wordt weer veel eitjes uitlopen voor een Pichu met kerstmutsje!
Halloween Pichu kreeg ik pas de laatste dag van het event, hopelijk deze wat sneller.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2017 16:14 ]
Er zitten meer mensen te hopen op een sale op beestenruimte. 
https://www.reddit.com/r/..._sale_on_pokemon_storage/
https://www.reddit.com/r/..._sale_on_pokemon_storage/
Is er al een lijst welke nieuwe er bij komen van water en ijs?
Zit nu op 46/54, vooral 3e evoluties (en ik wil er geen rare candy aan kwijt)
Is het dezelfde kerst muts als vorig jaar voor Pikachu? (Staat dat het een bekende is dus ik neem aan van wel) Want dan hoef ik daar geen moeite voor te doen. Misschien wel leuk voor die medaille maar om er nu 180 te vangen in die 4 dagen
Zit nu op 46/54, vooral 3e evoluties (en ik wil er geen rare candy aan kwijt)
Is het dezelfde kerst muts als vorig jaar voor Pikachu? (Staat dat het een bekende is dus ik neem aan van wel) Want dan hoef ik daar geen moeite voor te doen. Misschien wel leuk voor die medaille maar om er nu 180 te vangen in die 4 dagen
[ Voor 7% gewijzigd door C_V_S op 21-12-2017 16:59 ]
Starting today, at 1:00 PM PST, 20 new Generation III WATER and ICE types will become available:
Lotad, Lombre and Ludicolo
Carvanha and Sharpedo
Wailmer and Wailord
Barboach and Whiscash
Corphish and Crawdaunt
Feebas and Milotic
Glalie and Snorunt
Walrein, Sealeo and Spheal
Relicanth
Luvdisc
Deze 20 zijn in de code gevonden. Dus dat lijkt me aardig te kloppen.
Lotad, Lombre and Ludicolo
Carvanha and Sharpedo
Wailmer and Wailord
Barboach and Whiscash
Corphish and Crawdaunt
Feebas and Milotic
Glalie and Snorunt
Walrein, Sealeo and Spheal
Relicanth
Luvdisc
Deze 20 zijn in de code gevonden. Dus dat lijkt me aardig te kloppen.
Er ligt in eens een lege gym voor mijn huis waar eerst een pokestop was, heb rond 7 uur nog een zwengel aan geven. Nu hoef ik helemaal niet meer het huis uit......
Everything is better with Bluetooth
Huh? ik vang ineens een Spheal
edit en een pikachu met kerstmuts weer
edit en een pikachu met kerstmuts weer
[ Voor 43% gewijzigd door brilsmurf op 21-12-2017 22:10 ]
En de eerste nieuwe die verschijnt is een delibird
Nieuwe beesten zijn los. Zo ook de nieuwe boxen. Maar moet ik begrijpen dat die Star Pieces alleen maar met die boxen te koop zijn? Want ze staan niet als los item in de shop. Zijn ze dus tijdelijk?
Ik weet niet of ik ze überhaupt aantrekkelijk vind. Een half uurtje dubbele stardust? Met een event met dubbele dust heb je dat vele dagen en dan loop ik ook niet bijzonder hard. Dan moet je er dus eigenlijk ook een incense of lures bij aanzetten om het een beetje rendement te laten hebben. Hmmm... ik ben niet echt overtuigd van het vreselijk grote nut van deze dingen.
Ik weet niet of ik ze überhaupt aantrekkelijk vind. Een half uurtje dubbele stardust? Met een event met dubbele dust heb je dat vele dagen en dan loop ik ook niet bijzonder hard. Dan moet je er dus eigenlijk ook een incense of lures bij aanzetten om het een beetje rendement te laten hebben. Hmmm... ik ben niet echt overtuigd van het vreselijk grote nut van deze dingen.

Ik wel. Wachten op dubbele dust event en dan nog een keer een Star Piece erop doen. Dat schiet tenminste lekker op.CaptJackSparrow schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:19:
Nieuwe beesten zijn los. Zo ook de nieuwe boxen. Maar moet ik begrijpen dat die Star Pieces alleen maar met die boxen te koop zijn? Want ze staan niet als los item in de shop. Zijn ze dus tijdelijk?
Dan wel ja.aljooge schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:25:
[...]
Ik wel. Wachten op dubbele dust event en dan nog een keer een Star Piece erop doen. Dat schiet tenminste lekker op.
Tweede beest is een Wailmer. De nieuwe Magikarp met ook 400 candy voor evolutie.

En een Delibird... moet ik nu toch maar wat space bijkopen? Zonder sale?
400 candy. Ai,CaptJackSparrow schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:29:
[...]
Dan wel ja.Maar daar buiten niet echt.
Tweede beest is een Wailmer. De nieuwe Magikarp met ook 400 candy voor evolutie.![]()
En een Delibird... moet ik nu toch maar wat space bijkopen? Zonder sale?![]()

Veel in de regen spelen,aljooge schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:34:
[...]
400 candy. Ai,. Net nu ik weinig tijd meer heb om pogo te spelen. Lastige missie.
Ik heb net die ultrabox gekocht, dus 9 incubators aan en dan dat stardust item aan net voor ze hatchen. Uit eieren komt veel dust!CaptJackSparrow schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:19:
Waar haal jij vandaan dat ik gevaarlijk rij? En idd: voor Unown gebruik ik trackers. Maar zonder trackers is het al helemaal geen uitdaging, want in het dorp zelf heeft er überhaubt nog nooit een Unown gespawnt hier. En laten we het over spoofen maar niet hebben...Gravediggerxx schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:32:
[...]
Op die manier is er ook helemaal geen meerwaarde niet meer aan. Nog een paar dus en je hebt ze allemaal en dan eb je die uitdaging weg gehaald door vals te spelen (trackers)
Dan ook nog eens gevaarlijke dingen op de weg uithalen.
Dan kun je al even goed spoofen

Ik zie vanochtend ook redelijk veel starters op de radar. Helaas nog niet op mijn route!Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 02:05:
Veel Torchic ineens. In 2 uurtjes van 9 naar 130 candy gegaan en een 100% gevangen.
Lures duren blijkbaar ook weer 6 uur tijdens dit event en Wailmer is een nieuwe level 1 raid boss. Die maar eens een paar keer mee pakken aangezien je 400 candy nodig hebt voor zijn evolve...
Ik zie ook dat ik geen incubator heb gekregen om 6 uur na het draaien van een pokestop.
Was het ook niet zo dat Feebas ook alleen maar uitgelopen kan worden. voor 20km per candy?
Was het ook niet zo dat Feebas ook alleen maar uitgelopen kan worden. voor 20km per candy?
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Hier ook geen incubator terwijl er toch echt staat vanaf de 22e tot de 25e...
volgens mij ook omgerekend vanaf 22:00 vanavond voor ons.Sunfalls schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:25:
Hier ook geen incubator terwijl er toch echt staat vanaf de 22e tot de 25e...
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Verwijderd
Ja klopt, nou ja dan maar geen incubator, zou niantic sieren als ze ook eens aan andere tijdzones denken. Maar da's te ingewikkeld voor zo'n bedrijf
Heeft iemand nog tips over hoe je je pokemon verzameling goed en makkelijk kan beheren. Ik gebruik op mijn android telefoon calc iv voor een snelle evaluatie te doen en op mijn ipad Poke Genie voor mijn verzameling, echter dat laatste is veel werk om bij te houden....
Everything is better with Bluetooth
Lures duren 6 uur!!
En de eventboxen zijn leuk! Maar volgende week veranderen die! Dus als je deze wilt, nu beslissen, volgende week zijn er andere.
En de eventboxen zijn leuk! Maar volgende week veranderen die! Dus als je deze wilt, nu beslissen, volgende week zijn er andere.
Klopt, naast de candy moet je er ook 20km mee lopen.Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:21:
Ik zie ook dat ik geen incubator heb gekregen om 6 uur na het draaien van een pokestop.
Vanaf vanavond 21:00-22:00 zo'n beetje voor ons de incubator. Zo zegt Niantic het in ieder geval zelf...
As a special bonus, the first PokéStop you visit each day between December 22 at 1:00 p.m. PST and December 25 at 1:00 p.m. PST will award you a single-use Egg Incubator with your first Photo Disc spin, so make sure to check in every day to collect an incubator.
In principe krijg je, als je de 26e vroeg genoeg draait, dan ook nog ene incubator volgens mij. Dus onder de streep zal het weinig verschil maken denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:46:
Ja klopt, nou ja dan maar geen incubator, zou niantic sieren als ze ook eens aan andere tijdzones denken. Maar da's te ingewikkeld voor zo'n bedrijf
Verwijderd
Ja, maar vandaag zou je dan geen stops kunnen draaien tot 22:00 en als je dan geen pokeballs hebt, kan je dus eigenlijk een dag niet spelen
Verwijderd
Waarom zou je dat doen?Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:55:
Ja, maar vandaag zou je dan geen stops kunnen draaien tot 22:00 en als je dan geen pokeballs hebt, kan je dus eigenlijk een dag niet spelen

En anders maar 1 incubator minder. Dan weegt voor mij niet op tegen alle items die je misloopt door een dag niet te draaien.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2017 10:05 ]
Bedoel je niet Feebas als nieuwe Magicrap? Of puur vanwege de 400 candies..CaptJackSparrow schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:29:
[...]
Tweede beest is een Wailmer. De nieuwe Magikarp met ook 400 candy voor evolutie.
Ook meteen weer die aannamesVerwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:55:

Vorig jaar was hetzelfde (alleen dan een langere periode) en als je in de avond gewoon spinde kreeg je alsnog de incubator van die dag, ook al had je eerder al spins gedaan. Het lijkt me gewoon dat ze een boolean aangooien van, 'Heb je vandaag een gratis incubator gehad? Nee? Hier heb je er een'.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ohh ik heb gisteren zo gelachen.
Dochterlief wilde heel even in kijkduin kijken. Exact 3 pokemon spelers. Wij dus
Komt er een iets ouder gezin (lees 60+) en die man begint toch ineens te tieren en te vloeken over dat we maar eens een andere hobby moesten gaan zoeken.
Ik heb daar nu wel een muurtje voor opgebouwd, maar mijn vrouw die schoot echt vlammen uit de pantoffels.
Die ging los
Die vent wist niet waar hij het moest zoeken! 2 opmerkingen tegen zijn vrouw in 5 sec.
- zullen we hier koffie drinken?
- zullen we doorlopen?
Zijn vrouw zat al te porren henk (fictieve naam) Doe nou rustig.
Dezelfde vrouw heeft toen wel een heel leuk praatje met ons gehouden, over dat ze het zo leuk vond dat wij als gezin zo bezig waren. En dat we ook echt buiten kwamen.
Dochterlief wilde heel even in kijkduin kijken. Exact 3 pokemon spelers. Wij dus
Komt er een iets ouder gezin (lees 60+) en die man begint toch ineens te tieren en te vloeken over dat we maar eens een andere hobby moesten gaan zoeken.
Ik heb daar nu wel een muurtje voor opgebouwd, maar mijn vrouw die schoot echt vlammen uit de pantoffels.
Die ging los
- zullen we hier koffie drinken?
- zullen we doorlopen?
Zijn vrouw zat al te porren henk (fictieve naam) Doe nou rustig.
Dezelfde vrouw heeft toen wel een heel leuk praatje met ons gehouden, over dat ze het zo leuk vond dat wij als gezin zo bezig waren. En dat we ook echt buiten kwamen.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Nee hoor die kreeg je nietGrumpmeister schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:18:
[...]
Ook meteen weer die aannames![]()
Vorig jaar was hetzelfde (alleen dan een langere periode) en als je in de avond gewoon spinde kreeg je alsnog de incubator van die dag, ook al had je eerder al spins gedaan. Het lijkt me gewoon dat ze een boolean aangooien van, 'Heb je vandaag een gratis incubator gehad? Nee? Hier heb je er een'.
Meen me te herinneren van wel, maar als ik verkeerd zit, dan hierbij m'n excuses.
Worst case, waar hebben we het over, een incubator die 1 keer mee gaat. Ik ga er niet speciaal voor naar buiten in ieder geval.
Ik ben niet zo Pokebijbelvast dus dat beest zegt me niets. Heb hem ook nog niet gevangen mocht dat ondertussen kunnen. Ik weet niet wat voor kenmerken dat beest heeft om een vergelijking met Magikarp te rechtvaardigen maar mij ging het inderdaad om de 400 candy.poor Leno schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:08:
[...]
Bedoel je niet Feebas als nieuwe Magicrap? Of puur vanwege de 400 candies..
Is de evolutie van dat Wailbeest overigens ook net zo indrukwekkend als de transformatie van de superzwakke karp in een Gyarados? Zou wel mogen voor de moeite die je moet doen voor die 400 candy.

Nope, het enige indrukwekkende aan Wailord zijn zijn afmetingen en zijn Stamina. Zijn stats voor attack, defense en CP zijn om van te huilen zo slecht. Defence haalt zelfs de 100 niet eens! Qua Stamina en trage CP-afname misschien nog leuk voor een gym, maar met zo'n lage defense gaat hij alsnog vrij makkelijk neer lijkt me.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:06:
[...]
Ik ben niet zo Pokebijbelvast dus dat beest zegt me niets. Heb hem ook nog niet gevangen mocht dat ondertussen kunnen. Ik weet niet wat voor kenmerken dat beest heeft om een vergelijking met Magikarp te rechtvaardigen maar mij ging het inderdaad om de 400 candy.
Is de evolutie van dat Wailbeest overigens ook net zo indrukwekkend als de transformatie van de superzwakke karp in een Gyarados? Zou wel mogen voor de moeite die je moet doen voor die 400 candy.
EDIT: Overigens is Gyarados ook pas interessant sinds de nieuwe movesets welke met de eerste run gen 3 geïntroduceerd zijn. Daarvoor was het ook weinig bijzonders. Blijft dat ik het heel bizar vind dat ze een legendairy als Suicune, welke al geen fantastisch CP heeft, ook nu geen Waterfall gegeven ehhebn ipv Hidden Power, maar Snarl... Gevalletje lood om oud ijzer...
[ Voor 16% gewijzigd door Autofan1985 op 22-12-2017 12:28 ]
Ik weet niet meer hoe het vorig jaar ging met die gratis incubators. Krijgen we er nu vanavond na 22u eentje... en dan als je na middernacht spint weer eentje? Of krijg je die tweede pas na morgenavond 22u? En zou je in het eerste geval dan een incubator mislopen als je tussen 22u en middernacht niet spint? Of krijg je in het tweede geval die van na 22u gewoon morgenochtend en heb je de laatste dag tot 22u de tijd om die laatste te spinnen?
Gyarados was in het oude gymsysteem vooral nuttig vanwege zijn hoge CP, zodat je een beetje fatsoenlijk hoog in gyms kon staan. Verder is zijn Hydropump nu wel aardig tegen Groudons. Soms worden er vijf voor me klaargezet met nog één Dragonite erbij.
Gyarados was in het oude gymsysteem vooral nuttig vanwege zijn hoge CP, zodat je een beetje fatsoenlijk hoog in gyms kon staan. Verder is zijn Hydropump nu wel aardig tegen Groudons. Soms worden er vijf voor me klaargezet met nog één Dragonite erbij.
[ Voor 22% gewijzigd door CaptJackSparrow op 22-12-2017 13:26 ]
Het gaat om de eerste spins van de dag, ná 22u vanavond. Dus als je vandaag al gespint hebt krijg je om 22u geen incubator. Heb je vandaag nog niet gespint, krijg je er wel een dan.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:21:
Ik weet niet meer hoe het vorig jaar ging met die gratis incubators. Krijgen we er nu vanavond na 22u eentje... en dan als je na middernacht spint weer eentje? Of krijg je die tweede pas na morgenavond 22u? En zou je in het eerste geval dan een incubator mislopen als je tussen 22u en middernacht niet spint? Of krijg je in het tweede geval die van na 22u gewoon morgenochtend en heb je de laatste dag tot 22u de tijd om die laatste te spinnen?
Beide ‘gevallen’ krijgen er voor de eerste spin van morgen ook weer een. Na 00:00u dus.
Dat zou toch wel een hele vreemde/foute implementatie zijn. Goed, het is Niantic,P.K. schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:34:
[...]
Het gaat om de eerste spins van de dag, ná 22u vanavond. Dus als je vandaag al gespint hebt krijg je om 22u geen incubator. Heb je vandaag nog niet gespint, krijg je er wel een dan.
Beide ‘gevallen’ krijgen er voor de eerste spin van morgen ook weer een. Na 00:00u dus.
Zo gaat het tot nu toe elke keer hoor.
Je krijgt precies wat ze zeggen, maar 22 uur later.
Maar zo kan je ook NA de laatste dag nog tot 21:59 spinnen voor een incubator.
As a special bonus, the first PokéStop you visit each day between December 22 at 1:00 p.m. PST and December 25 at 1:00 p.m.frickY schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:18:
Zo gaat het tot nu toe elke keer hoor.
Dit is wat er staat. Dat houdt voor ons in de eerste stop die je op een dag vanaf 22 december 22.00 uur tot 25 december 22.00 een incubator geeft. Voor ons is dat gewoon knullig want niemand wacht tot 22.00 uur om te spinnen dus hebben wij er maar drie 23, 24 en 25 december. De bonus stopt weet om 22.00 op 25 december. Maar misschien worden we verrast en krijgen we een incubator als we na 22.00 vanavond een stop draaien.
alles begint voor ons 9 uur later niet 22.
Dat betekend volgens mij gewoon dat je elke eerste stop die je draait na 22:00 uur een incubator krijgt.
1 pm PST is bij ons 22 uur. Dus net zoals gisteravond om 22:00 de nieuwe pokémon uitkwamen zal dat nu ook zijn. Dus of je nou draait om vanavond 22:00 uur of morgen om 21:59. Je krijgt dezelfde incubator. En dus ook gewoon 4 exemplaren als je elke dag draait.
1 pm PST is bij ons 22 uur. Dus net zoals gisteravond om 22:00 de nieuwe pokémon uitkwamen zal dat nu ook zijn. Dus of je nou draait om vanavond 22:00 uur of morgen om 21:59. Je krijgt dezelfde incubator. En dus ook gewoon 4 exemplaren als je elke dag draait.
Is het niet gewoon na de vier middernachten na het begintijdstip? Met de eerste dagspins? Daar gewoon zo'n incubator bij? Voor ons allemaal morgen dus?
Zijn het de mensen die denken dat 22u vanavond een cruciale rol speelt niet gewoon een verkeerde interpretatie aan het geven? Het niet zouden mogen spinnen vóór 22u om de incubator te krijgen, en dat je dus evt. een incubator minder zou kunnen krijgen als je dat wel doet?
Zijn het de mensen die denken dat 22u vanavond een cruciale rol speelt niet gewoon een verkeerde interpretatie aan het geven? Het niet zouden mogen spinnen vóór 22u om de incubator te krijgen, en dat je dus evt. een incubator minder zou kunnen krijgen als je dat wel doet?
Dat is dus ook meer mijn idee idd. Verwacht niet dat ik vanavond na 22:00 een incubator krijg als ik ergens spin.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:35:
Is het niet gewoon na de vier middernachten na het begintijdstip? Met de eerste dagspins? Daar gewoon zo'n incubator bij? Voor ons allemaal morgen dus?
Ik verwacht niet dat iets krijg na 22.00 volgens mij pas na middernacht. Maar volgens mij krijgen wij ook niet 4 incubators maar 3 incubators want de bonus is geldig tot 22.00 op 25 december.
Gaat iemand hier zijn eerste spin uitstellen tot na 22u?
Wat zijn jullie toch heerlijk eigenwijs. 
We gaan het zien om 22u. (Dat je geen incubator krijgt, tenzij het je eerste spin van vandaag is.)
We gaan het zien om 22u. (Dat je geen incubator krijgt, tenzij het je eerste spin van vandaag is.)
Iemand al een plaatje van de nieuwe 20 water en ice Pokemons met hoeveel candy je nodig hebt?
Zou handig zijn.
Mis er van de vorige 54 nog 5
Van de nieuwe 20 heb ik er 5 (nog geen moeite voor gedaan)
Zou handig zijn.
Mis er van de vorige 54 nog 5
Van de nieuwe 20 heb ik er 5 (nog geen moeite voor gedaan)
Tsss, Feebas moet je 20km mee lopen voordat je m kan evolven
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
En 100 candy toch?matthijst schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:41:
Tsss, Feebas moet je 20km mee lopen voordat je m kan evolven
Idd
Haters everywhere but I don’t really care
Serieus welke fucktard bij Niantic heeft de boel weer kapot gemaakt. Kwam net op 1022/1050 Pokémon en dacht; effe opruimen... Laat dat effe maar weg 
Bij elke actie springt de lijst helemaal omhoog. Naam aanpassen? Omhoog! Favoriet weghalen? Omhoog! Transferren? Omhoog!
Einde rage!

Bij elke actie springt de lijst helemaal omhoog. Naam aanpassen? Omhoog! Favoriet weghalen? Omhoog! Transferren? Omhoog!
Einde rage!
Ik dacht dat het door m'n go plus kwam, maar zojuist (met toestel uit) ook een paar keer tegen aan gelopen. Erg irritantschaapiej schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:03:
Serieus welke fucktard bij Niantic heeft de boel weer kapot gemaakt. Kwam net op 1022/1050 Pokémon en dacht; effe opruimen... Laat dat effe maar weg
Einde rage!

Hier ook, zwaar irritant...schaapiej schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:03:
Einde rage!
Wel een shiny snorunt gevangen
Hebben jullie het nu over de nieuwste update 0.87.5? Ik zie dat die in de Play Store staat. Met als beschrijving van de wijzigingen... Bugfixesschaapiej schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:03:
Einde rage!
Leuk dan dat dat de enige beschrijving is en dat het enige dat mensen merken de introductie van een nieuwe bug is.

Is er een reden dat ik toch al naar die versie zou willen updaten of kan ik dan maar beter nog even wachten tot de geforceerde update of wellicht een snelle opvolger zonder die bug?
Oh... en het is na 22u. Mensen al gespind?
Jup, dat is de versie die ik heb.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:18:
Hebben jullie het nu over de nieuwste update 0.87.5?
Sprak net iemand die heeft een andere versie (0.85.2) en hij heeft dit probleem niet.
Volgens mij is er verder ook niets nuttigs in 0.87.5 dus ik zou mooi even wachten op een fatsoenlijke update!
(als die ooit komt haha

Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6