Ik hoorde net op de radio dat Lidl de prei in de aanbieding heeft dus die eenden zullen daar allemaal wel heen gaan.Wootlock schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:40:
Iemand een idee waar Farfetched ergens spawned ? ben er nog geen tegengekomen..
Afgelopen week op Lanzarote wel een Corsola gevangen
in Rijswijk vlakbij Drievliet twee gezien vandaag. Eén gevangen, andere vluchte weg.Wootlock schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:40:
Iemand een idee waar Farfetched ergens spawned ? ben er nog geen tegengekomen..
Afgelopen week op Lanzarote wel een Corsola gevangen
Verwijderd
Ondertussen nog steeds geen bericht over de raid tijden
hoe lang duurt het om tijden aan te passen man man man

Moet zeggen dat dat ook het enige is waar ik me eigenlijk echt aan irriteer.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:54:
Ondertussen nog steeds geen bericht over de raid tijdenhoe lang duurt het om tijden aan te passen man man man
De rest van alle "bugs" en "problemen" boeien me weinig maar dit vind ik zo slecht.
Als ik om 6 uur in de ochtend op sta is de eerste raid al begonnen en rond 7 uur wanneer een hoop mensen net klaar zijn met eten e.d. is de laatste al geweest.
Moet ze toch ook geld kosten i.v.m. mindere verkoop van raid passes?
Het is andersom. Door een hoog aanbod aan prei daalt de prijs.CaptJackSparrow schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:44:
[...]
Ik hoorde net op de radio dat Lidl de prei in de aanbieding heeft dus die eenden zullen daar allemaal wel heen gaan.
dus de boxen kan ik tot 1 december nog kopen? Moet eerst ruimte maken.....Megalodon86 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:04:
Ja, tot 1 december loopt het event. Farfetch'd verdwijnt vannacht (als ze dat niet veranderen)
Everything is better with Bluetooth
The Pokémon GO team schreef:
Trainers,
Congratulations! We issued a challenge—and you answered the call. Collectively, you caught over 3 billion Pokémon during the Global Catch Challenge, unlocking some amazing rewards along the way. But that’s not all… As a result of all your hard work, Ho-Oh is now appearing in Raid Battles at Gyms around the world until December 12, 2017. So, gather your friends and find a Legendary Raid near you!
Good luck!
(https://pokemongolive.com/en/post/legendary-hooh)
Zo, gelijk maar even een locale raid whatsappgroep opgespoord, dan moet Ho-Oh ook te doen zijn
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Heb nu wél een update beschikbaar!schaapiej schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:29:
[...]
Dat is de upgrade die teruggedraaid is, toch?
Ik heb in ieder geval nog geen nieuwe update gezien. 0.79.4 geïnstalleerd.
Mijn power-up knop is nog pleite bij deze versie!
Edit: 6:16 en er zit al meteen een Ho-Oh. Joepie!

[ Voor 24% gewijzigd door schaapiej op 28-11-2017 06:18 ]
Nou, pak em dan!schaapiej schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 03:25:
[...]
Heb nu wél een update beschikbaar!
Edit: 6:16 en er zit al meteen een Ho-Oh. Joepie!
Yeh leuk, een nieuwe legendary. Met de dubbele exp is men toch nog actief, dus dit gaat wel goed komen. Ongeacht de "rare" raid tijden en het koude natte weer 
Nu raken de pokemon van Gen1 en Gen2 toch echt langzaam op, dus kom maar op met Gen3!
Nu raken de pokemon van Gen1 en Gen2 toch echt langzaam op, dus kom maar op met Gen3!
Mis er anders nog genoeg.WahWah schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:40:
Yeh leuk, een nieuwe legendary. Met de dubbele exp is men toch nog actief, dus dit gaat wel goed komen. Ongeacht de "rare" raid tijden en het koude natte weer
Voor sneasel moet je naar Amersfoort cs gaan, er spawnen er dagelijks meerdere daarAutofan1985 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:00:
[...]
Mis er anders nog genoeg.Mew, Celebi, Delibird, Sneasle. En dan beschouw ik Mewtwo en alle hier nog niet beschikbaar geweest zijnde regionals voor het gemak even als al gereleased.
Reken op ergens januari/februari voor de definitieve gen 3 release. Ze willen 1 gen per jaar doen en dit jaar hebben we gen 2 al gehad.
Van gen 2 mis ik er nog 19 (inclusief regionals). Daarvan kan ik een deel met lopen bij elkaar krijgen, maar ook nog zat die ik uit een ei moet zien te krijgen. Hopelijk kan ik nog een super incubator kopen voor het einde van de actie, dan heb ik er 4 en kan ik beginnen aan m'n 10km eieren
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Nou de update is hier binnen en nu heb ik 2 extra power ups en verdwijnt daarna de button als nog.Autofan1985 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:37:
[...]
Zoals al gemeld is er idd een update geweest waardoor je nu je Pokemons tot L40 kan upgraden. Wel een dure grap, want je komt van max level 39 (1 update op L38 van 38,5 naar 39 en de knop verdween). De updates kosten 15 candy en 10k dust per stuk, dus 30 candy en 20k! dust per Pokemon om ze weer max te trekken. Ik heb er al verscheidene gedaan, maar kom nog dust tekort om ze allemaal naar die L40 te halen. Dus iedere 20k dust gaat er weer 1 omhoog en ondertussen hou ik nu 225k ipv 205k dust achter de hand voor Mewtwo.
Dus heeft het toch nog steeds geen nut om hoger van level 38 te worden? Anders zou die knop niet verdwijnen lijkt mij.
Mew en Celebi worden gok ik EX-raids. Die andere 2 (Smeargle en Delibird) waren niet released omdat ze een of andere rare attack/skill hadden ofzo toch? Geen idee hoe ze dat gaan oplossen, maar dan is er verder niks meer over voor mij (ok regionals, maar die komen wel)Autofan1985 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:00:
[...]
Mis er anders nog genoeg.Mew, Celebi, Delibird, [s]Sneasle[/s Smeargle]. En dan beschouw ik Mewtwo en alle hier nog niet beschikbaar geweest zijnde regionals voor het gemak even als al gereleased.
Reken op ergens januari/februari voor de definitieve gen 3 release. Ze willen 1 gen per jaar doen en dit jaar hebben we gen 2 al gehad.
Ik verwacht hetzelfde als jou, Gen3 ergens begin volgend jaar. Eind dit jaar nog een Xmas event met wat boxjes....kerstmuts Pikachu weer? Want ja er zijn mensen die vorig jaar niet hebben kunnen spelen (of niet begonnen waren) en vast wel een Xmas hat pikachu willen. En dan kunnen wij weer eitjes uitbroeden voor Pichu met de kerstmuts
Ik zou het niet erg vinden eigenlijk, want heb nog steeds mijn Pikachu Fan medal niet (191/300 )
[ Voor 4% gewijzigd door WahWah op 28-11-2017 09:30 ]
Bedoelde idd Smeargle ipv, mijn fout. Sneasle heb ik gelukkig, maar toch bedankt voor de tip @PB-powell .WahWah schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:23:
[...]
Mew en Celebi worden gok ik EX-raids. Die andere 2 (Smeargle en Delibird) waren niet released omdat ze een of andere rare attack/skill hadden ofzo toch? Geen idee hoe ze dat gaan oplossen, maar dan is er verder niks meer over voor mij (ok regionals, maar die komen wel)
Ik verwacht hetzelfde als jou, Gen3 ergens begin volgend jaar. Eind dit jaar nog een Xmas event met wat boxjes....kerstmuts Pikachu weer? Want ja er zijn mensen die vorig jaar niet hebben kunnen spelen (of niet begonnen waren) en vast wel een Xmas hat pikachu willen. En dan kunnen wij weer eitjes uitbroeden voor Pichu met de kerstmuts
Idd, Smeargle kent enkel "Sketch", waarmee hij de move van een attacking pokemon leert.
Bij Delibird weet ik het eerlijk waar niet zo goed, kan te maken hebben met "Present"?
Bij Delibird weet ik het eerlijk waar niet zo goed, kan te maken hebben met "Present"?
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Ik heb nooit begrepen wat het voordeel is van het opsparen en tegelijktijdig uitlopen van meerdere 10km-eieren. Ik loop ze uit zodra ik ze krijg. Mis ik nu ietsPB-powell schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:16:
Hopelijk kan ik nog een super incubator kopen voor het einde van de actie, dan heb ik er 4 en kan ik beginnen aan m'n 10km eieren
Nou, als je 9 10-km eieren uitloopt met een super-incubator, dan hoef je maar 1 keer 6,7 km te lopen.
Als je ze allemaal apart uitloopt dan moet je 9x 6,7 km lopen?
Verwijderd
Met de dubbele stardust zou ik ze juist proberen nog tijdens het event uit te lopen.PB-powell schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:16:
[...]
Voor sneasel moet je naar Amersfoort cs gaan, er spawnen er dagelijks meerdere daar
Van gen 2 mis ik er nog 19 (inclusief regionals). Daarvan kan ik een deel met lopen bij elkaar krijgen, maar ook nog zat die ik uit een ei moet zien te krijgen. Hopelijk kan ik nog een super incubator kopen voor het einde van de actie, dan heb ik er 4 en kan ik beginnen aan m'n 10km eieren
Je mist niks, je krijgt niks extra's. Het is gewoon een "ding" voor sommigen om een spannend moment te hebben om die 9 10km eitjes uit te zien komen. En vervolgens super blij zijn, of super teleurgesteld worden
Whoei, Ho-Oh in de pocket. Dan maar een halfuurtje extra werken vanmiddag, maar ik heb m
Got'em
2191 CP..
Hij ziet er wel tof uit hoor.
Hij ziet er wel tof uit hoor.
Er is 0 voordeel aan het tegelijk uitlopen, wat @WahWah zegt dat is het zo ongeveersixtiek schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:49:
[...]
Ik heb nooit begrepen wat het voordeel is van het opsparen en tegelijktijdig uitlopen van meerdere 10km-eieren. Ik loop ze uit zodra ik ze krijg. Mis ik nu iets?
Niet eens aan gedacht! Moet ik opschieten want zoveel loop ik niet in de avondVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:54:
[...]
Met de dubbele stardust zou ik ze juist proberen nog tijdens het event uit te lopen.

Lomp groot, die Ho-Oh, bijna niet te missen
Haters everywhere but I don’t really care
Enige voordeel kan zijn 9 10km-eitjes te sparen en deze (liefst tijdens dubbele xp/dust events) tegelijk uit lopen icm een lucky egg bijvoorbeeld. En dan lekker mee evolueren ondertussen.WahWah schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:54:
Je mist niks, je krijgt niks extra's. Het is gewoon een "ding" voor sommigen om een spannend moment te hebben om die 9 10km eitjes uit te zien komen. En vervolgens super blij zijn, of super teleurgesteld worden
Ik ga uit van tot 1 december. Kan het alleen maar meevallen.PB-powell schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:56:
[...]
Er is 0 voordeel aan het tegelijk uitlopen, wat @WahWah zegt dat is het zo ongeveer
[...]
Niet eens aan gedacht! Moet ik opschieten want zoveel loop ik niet in de avondzeker niet als het slecht weer is... Is het event trouwens tot en met 1 december, of tot 1 december?
Jamaar jamaar jamaar... tijdens het opsparen maak je toch ook kilometers? Dan loop je die toch voor nietsbonyuri schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:52:
Nou, als je 9 10-km eieren uitloopt met een super-incubator, dan hoef je maar 1 keer 6,7 km te lopen.
Thanks, je hoort wel vaker dat mensen hun eieren opsparen, ik dacht al dat ik iets gemist had. Blijkbaar alleen de kick van meerdere hatches tegelijk. Vind ik eerlijk gezegd vooral vervelend, je kan nooit precies voorspellen wanneer eieren uitkomen, meestal hatcht zo'n ei net op het moment dat je een andere actie wilt doen (vangen, draaien, battle'n...), moet er niet aan denken dat je dan minutenlang op een resem hatches moet wachten. Er zit toch niets meer in wat ik nog niet heb. Maar to each his own.WahWah schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:54:
Wat @Autofan1985 schrijft is voor sommigen ook een goede reden. Zelf doe ik het vooral voor de kick, en ik houdt redelijk in de gaten wanneer de eieren uitkomen dus dat time ik dan zo dat ik niet in een battle zit of ga.sixtiek schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:19:
[...]
Jamaar jamaar jamaar... tijdens het opsparen maak je toch ook kilometers? Dan loop je die toch voor niets? Kan je toch net zo goed een eitje aanzetten?
[...]
Thanks, je hoort wel vaker dat mensen hun eieren opsparen, ik dacht al dat ik iets gemist had. Blijkbaar alleen de kick van meerdere hatches tegelijk. Vind ik eerlijk gezegd vooral vervelend, je kan nooit precies voorspellen wanneer eieren uitkomen, meestal hatcht zo'n ei net op het moment dat je een andere actie wilt doen (vangen, draaien, battle'n...), moet er niet aan denken dat je dan minutenlang op een resem hatches moet wachten. Er zit toch niets meer in wat ik nog niet heb. Maar to each his own.
Enige voordeel kan zijn 9 10km-eitjes te sparen en deze (liefst tijdens dubbele xp/dust events) tegelijk uit lopen icm een lucky egg bijvoorbeeld. En dan lekker mee evolueren ondertussen.
Zonder cynisch te willen zijn: dat vind ik knap. Die laatste honderd Niantic-meters voor een hatch duren altijd langer dan honderd fysieke meters. Ik kan er geen peil op trekken, gewoon lopen dus maar. Maar doe wat je niet laten kuntPB-powell schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:29:
ik houdt redelijk in de gaten wanneer de eieren uitkomen dus dat time ik dan zo dat ik niet in een battle zit of ga.
[...]
Sure, sure, maar dan loop ik 2km en 5km eieren uitsixtiek schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:19:
[...]
Jamaar jamaar jamaar... tijdens het opsparen maak je toch ook kilometers? Dan loop je die toch voor niets? Kan je toch net zo goed een eitje aanzetten?
[...]
Het spel meet om de 4 minuten de afstand die je hebt gelopen in een rechte lijn tussen je huidige positie en je vorige positie. Dus vandaar dat nooit de exacte afstand wordt gemeten die je daadwerkelijk hebt gelopen. Maar moet je nog 100 meter vanaf het laatste meetmoment, dan loop je 100 meter in een rechte lijn, wacht je 3,5 minuut en je eitje zal uitkomen. Uiteraard kan je gewoon doorlopen en meer afstand afleggen, maar het spel zal niet eerder dan bij het volgende meetmoment die meters registreren. De meters op je buddy zul je dan wel verder zien oplopen bijvoorbeeld. Vandaar dat het altijd lijkt alsof je meer moet lopen voor de laatste meters van je ei, maar dat komt door die 4 minuten interval meting. Waarschijnlijk is dat gedaan om de hoeveelheid netwerkverkeer wat in te perken.sixtiek schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:38:
[...]
Zonder cynisch te willen zijn: dat vind ik knap. Die laatste honderd Niantic-meters voor een hatch duren altijd langer dan honderd fysieke meters. Ik kan er geen peil op trekken, gewoon lopen dus maar. Maar doe wat je niet laten kunt.
5 goede spelers (en Pokiesxienator schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:18:
Hoeveel personen zijn er nodig voor Ho-oh ?
In principe gewoon een ietsje sterkere moltress.mat.hi.as schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:50:
[...]
5 goede spelers (en Pokies) , 6-7 met wat mindere Goden. Ongeveer zelfde als Raikou heb ik het idee.
enige probleem is als die Solar beam heeft
is raikou nog wel te vangen?
deze is afgelopen maand toch begonnen?
Raikou is nog wel te vangen tot 1 december.Aggressor schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:13:
Ik heb Raikou al een paar keer zien spawnen
Yup tot 1 december. al wordt het misschien moeilijker om nog een groep daarvoor te vinden omdat veel mensen hun passes voor Ho-Oh willen gebruiken.Aggressor schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:13:
maar misschien heb je mazzel want door de dubbel xp is elke Legendary Raid wel chill om te doen.
TTar (level 30, ~93%IV) werd ge one-hit inderdaad door een Solar Beam. Daarna de solar beam maar gedodged, waren toch met genoegRicmaniac schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:09:
[...]
enige probleem is als die Solar beam heeftdan blaast die al je golems enzo ineens omver
Zo, in de pauze net een Ho-oh kunnen doen, 96%tje gevangen 
Ik ben eigenlijk al weer klaar
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Hier ook bij de eerste raid tijdens de lunch gevangen. IV boeit me niet zo gek veel, als ik er van elk 1 heb gevangen ooit vind ik t bestGrumpmeister schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:59:
Zo, in de pauze net een Ho-oh kunnen doen, 96%tje gevangen
De update op IOS 11 killed de autocatch en autospin van je go-tcha
Gelukkig zit mijn werktelefoon nog op IOS 10, daar werkt het nog wel vreemd genoeg
Gelukkig zit mijn werktelefoon nog op IOS 10, daar werkt het nog wel vreemd genoeg
Screw you guys... I'm going home.
Op de nieuwe update van Android geen problemen met de Gotcha! Standaard dingetjes zoals opnieuw koppelen en rebooten al gedaan neem ik aan?sjibbie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:55:
De update op IOS 11 killed de autocatch en autospin van je go-tcha![]()
Ja gedaan. Wordt ook al veel over geklaagd op Reddit/Silphroad. Had ik dat maar eerst gelezen...schaapiej schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:54:
[...]
Op de nieuwe update van Android geen problemen met de Gotcha! Standaard dingetjes zoals opnieuw koppelen en rebooten al gedaan neem ik aan?
Het 'probleem' bij Delibird is idd de move Present.bonyuri schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:32:
Idd, Smeargle kent enkel "Sketch", waarmee hij de move van een attacking pokemon leert.
Die doet willekeurig schade of heelt de tegenstander. Niantic heeft nogal moeite met dit soort exotische moves. Ditto kwam ook pas 4 maanden nadat het spel uit was.
Bij Delibird kan ik me nog voorstellen dat ze willen wachten tot kerst om die los te laten, bij Smeargle snap ik het probleem niet zo. Gen2 is nu 9 maanden uit, die hadden ze makkelijk kunnen implementeren. Zoveel tijd kost het echt niet om één move in het spel te verwerken.
Hopelijk verrast Niantic ons bij de release van Gen3 met abilities en een nieuw battlesysteem, en was dat de reden dat Delibird en Smeagle zolang op zich hebben laten wachten. #speculaas
2 uit 2 Ho-Oh’s net waarvan de eerste 97,5 IV, ben weer klaar! Hij is enorm groot trouwens!
Niet mis te gooienKleintje pils schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:32:
2 uit 2 Ho-Oh’s net waarvan de eerste 97,5 IV, ben weer klaar! Hij is enorm groot trouwens!
Hier 1/1 met IV 87 wil nog wel een 95+ IV vangen eigenlijk
Nou inderdaad! Ik had ook het idee dat hij soms dichterbij zat en soms wat verder naar achter. Maar het beest raken was niet bepaald lastigxienator schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:46:
[...]
Niet mis te gooien
Hier 1/1 met IV 87 wil nog wel een 95+ IV vangen eigenlijk
Helaas bleef ie niet zitten. Bij 1 jongen in de groep wel, met de eerste bal en crititcal catch

That's what she said!Kleintje pils schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:32:

Zowel tijdens t gevecht als tijdens t vangen erg groot. Moeilijk om mis te gooien maar als ie niet blijft zitten heb je er nog weinig aan... Gister de eerste poging gedaan en hij ging helaas pleite. Voor 1 van de kleinste in onze groep wel gevangen (iets van 8 jaar oud?) en hij was er uiteraard helemaal blij mee! Wat dat betreft mooi dat ie voor hem bleef zitten, volgens mij de 4e Legendary die ik voor hem heb gevangen
Dit dus...sjibbie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:55:
De update op IOS 11 killed de autocatch en autospin van je go-tcha![]()
Ik las het nadat ik de update heb gedaan.
Weet iemand hoe ik het weer aan de praat krijg?
Of hoe ik terug ga naar IOS 10?
(Ik heb geen backup helaas)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Na het werk was eerst elk zwart ei een Raikou, behalve 1. Maar die was te ver voor de meesten (max 7 min. met de auto die de meesten gewoon hebben), dus er kwam niemand op mij en 2 anderen na...
Ze gokten liever met 18 man op een ei dat 10 minuten later uit kwam en dus een Raikou bleek te zijn. Ondertussen maar naar Rotterdam gereden waar een Ho-Oh net uit een ei gekomen was. Had geen zin om mee te gokken met de rest. Daar hebben we Holland Casino al voor.
Daar de eerste Ho-Oh gevangen en er bleek 5 minuten verderop nog een Ho-Oh te zitten. Dus hup door en ook nr 2 gevangen. Vervolgens was nr 3 ook uit gekomen op 7 minuten rijden dus ook daar maar weer heen.
Toen we daar aan kwamen nog 60 seconden voor de lobby, dus snel erin gegaan en die vogel met de grond gelijk gemaakt. Blijkt hij tijdens het vangen een CP van 2217 te hebben.
Gelukkig wou hij ook nog blijven zitten, dus heb ik nu een 98% Ho-OH!
P.S. nog een tip van flip: ondanks dat ik alles netjes geheald had selecteerde PoGo bij de tweede Ho-Oh niet automatisch mijn Golem, Rhydon en Tyranitar, wat hij bij de eerste wel deed. En naar later bleek bij de derde ook. Had daardoor al mijn vermoedens over zijn moveset en die bleek dus te kloppen: Solar Beam. Gelukkig doen Zapdos, Jolteon en 3 Dragonites het ook prima tegen Ho-Oh en die kunnen daar een stuk beter tegen.
Aan de geselecteerde Pokemon kan je dus mogelijk al zien of hij Solar Beam heeft of niet.

P.S. nog een tip van flip: ondanks dat ik alles netjes geheald had selecteerde PoGo bij de tweede Ho-Oh niet automatisch mijn Golem, Rhydon en Tyranitar, wat hij bij de eerste wel deed. En naar later bleek bij de derde ook. Had daardoor al mijn vermoedens over zijn moveset en die bleek dus te kloppen: Solar Beam. Gelukkig doen Zapdos, Jolteon en 3 Dragonites het ook prima tegen Ho-Oh en die kunnen daar een stuk beter tegen.
[ Voor 3% gewijzigd door Autofan1985 op 29-11-2017 08:09 ]
Netjes, alle drie gevangen ook? Nog een speciale techniek hiervoor?Autofan1985 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:08:
Na het werk was eerst elk zwart ei een Raikou, behalve 1. Maar die was te ver voor de meesten (max 7 min. met de auto die de meesten gewoon hebben), dus er kwam niemand op mij en 2 anderen na...Ze gokten liever met 18 man op een ei dat 10 minuten later uit kwam en dus een Raikou bleek te zijn. Ondertussen maar naar Rotterdam gereden waar een Ho-Oh net uit een ei gekomen was. Had geen zin om mee te gokken met de rest. Daar hebben we Holland Casino al voor.
Daar de eerste Ho-Oh gevangen en er bleek 5 minuten verderop nog een Ho-Oh te zitten. Dus hup door en ook nr 2 gevangen. Vervolgens was nr 3 ook uit gekomen op 7 minuten rijden dus ook daar maar weer heen.
Toen we daar aan kwamen nog 60 seconden voor de lobby, dus snel erin gegaan en die vogel met de grond gelijk gemaakt. Blijkt hij tijdens het vangen een CP van 2217 te hebben.
Gelukkig wou hij ook nog blijven zitten, dus heb ik nu een 98% Ho-OH!
![]()
P.S. nog een tip van flip: ondanks dat ik alles netjes geheald had selecteerde PoGo bij de tweede Ho-Oh niet automatisch mijn Golem, Rhydon en Tyranitar, wat hij bij de eerste wel deed. En naar later bleek bij de derde ook. Had daardoor al mijn vermoedens over zijn moveset en die bleek dus te kloppen: Solar Beam. Gelukkig doen Zapdos, Jolteon en 3 Dragonites het ook prima tegen Ho-Oh en die kunnen daar een stuk beter tegen.Aan de geselecteerde Pokemon kan je dus mogelijk al zien of hij Solar Beam heeft of niet.
Bij mij werd rhydon niet geselecteerd, maar Ho-Oh had fire blast als special... Golem werd wel geselecteerd, net als sudowoodoo

Gisteren na werk meteen een Ho-Oh raid kunnen doen en meteen gevangen. CP 2195, IV 91%, good enough. Ik ben blij met de dex entry en kan dus gewoon rustig door spelen/raiden op eigen tempo. In mijn groep had iedereen hem, behalve 1 kerel en die van hem was 2213 (poor him).
Good to know!Autofan1985 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:08:
Grats
P.S. nog een tip van flip: ondanks dat ik alles netjes geheald had selecteerde PoGo bij de tweede Ho-Oh niet automatisch mijn Golem, Rhydon en Tyranitar, wat hij bij de eerste wel deed. En naar later bleek bij de derde ook. Had daardoor al mijn vermoedens over zijn moveset en die bleek dus te kloppen: Solar Beam. Gelukkig doen Zapdos, Jolteon en 3 Dragonites het ook prima tegen Ho-Oh en die kunnen daar een stuk beter tegen.Aan de geselecteerde Pokemon kan je dus mogelijk al zien of hij Solar Beam heeft of niet.
Yep, alle 3 gevangen idd.PB-powell schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:36:
[...]
Netjes, alle drie gevangen ook? Nog een speciale techniek hiervoor?
Bij mij werd rhydon niet geselecteerd, maar Ho-Oh had fire blast als special... Golem werd wel geselecteerd, net als sudowoodooen m'n 5 raikou allemaal niet die beduidend sterker zijn... Ik begon wel met twee gyarados, dat ging best aardig moet ik zeggen. Uiteindelijk was het niet echt spannend of we hem gingen halen, meer hoe snel het zou gaan aangezien we met 19 man stonden

Gisteren twee Ho-Ohs gedaan, de 2175CP gevangen, de 2215CP niet 
Maar ik heb hem tenminste! Hopelijk kan ik van't weekend er nog een paar proberen!
Iemand al een goede tactiek om hem te vangen met curved great throws? Het viel mij vies tegen, uiteindelijk gevangen met curved nice
(zelfs paar curved zonder enige nice/great/excellent gegooid
)
Maar ik heb hem tenminste! Hopelijk kan ik van't weekend er nog een paar proberen!
Iemand al een goede tactiek om hem te vangen met curved great throws? Het viel mij vies tegen, uiteindelijk gevangen met curved nice

Gisteren 2x geprobeerd een Tyranitar raid, helaas waren wij maar met 5 man, En hebben het 2x net niet gehaald.
Wil die pokemon nog steeds hebben.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Normaalgesproken moet 5 man wel lukken... Te weinig hoge CP pokémons misschien? Of uberhaupt te lage level spelers?Mars18 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:45:
Gisteren 2x geprobeerd een Tyranitar raid, helaas waren wij maar met 5 man, En hebben het 2x net niet gehaald.
Afgelopen weekend zelfs met z'n tweeën gedaan, en gehaald!Mars18 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:45:
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
terug naar IOS 10 gaat je niet lukken. Ik ben aan het kijken of ik de vorige versie van Pokemon Go (1.49.4) kan terugzetten, maar ik kan nergens die .IPA van die versie vinden.Mad-Matt schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:05:
[...]
Dit dus...
Ik las het nadat ik de update heb gedaan.
Weet iemand hoe ik het weer aan de praat krijg?
Of hoe ik terug ga naar IOS 10?
(Ik heb geen backup helaas)
op TheSilphroad heeft ook nog niemand een oplossing helaas.
Dit is erg gaar. Het was juist makkelijk om in de auto stops te draaien onderweg aangezien er in mijn directe omgeving niet enorm veel zitten.
Dit is erg gaar. Het was juist makkelijk om in de auto stops te draaien onderweg aangezien er in mijn directe omgeving niet enorm veel zitten.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ja 2x level 23 er bij.Megalodon86 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:46:
[...]
Normaalgesproken moet 5 man wel lukken... Te weinig hoge CP pokémons misschien? Of uberhaupt te lage level spelers?
Jammer. Snel weer eens proberen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
https://www.reddit.com/r/...ios_11_users_with_issues/Mad-Matt schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:32:
op TheSilphroad heeft ook nog niemand een oplossing helaas.
Nog niet geprobeerd, ga ik vanavond doen
Pff 104 raids... geld te veel voor al die passen ofzow?Autofan1985 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:43:
[...]
Yep, alle 3 gevangen idd.Wij hadden ook alle 3 keer een groep van respectievelijk 23 (opgesplitst naar 11 niet-blauwe en 12 wel-blauwe
), 13 en 16 man. Enige techniek die ik gebruikte was hard een curveball gooien: missen is vrijwel onmogelijk nl.
In ieder geval kan ik me weer voor alle zwarte eitjes aanmelden, aangezien mijn beste Raikou na 104 pogingen nog steeds 1 van slechts 1900 CP is (93%). Op zich helemaal niet slecht, maar als je de andere 2 honden op 98% hebt wil je dat bij deze eigenlijk ook.
En welke besjes heb je gebruikt dan? Want 4 van mijn 5 raikou heb ik met een pinap of gewone razz gevangen. Nummer 5 zat wel met een goude razz.
Het is niet eens zozeer dat ik ze niet vang: ben die goede IV gewoon simpelweg niet tegen gekomen. Ze waren van de 104 keer op 2 na allemaal een CP beginnend met 18. Enige uitzonderingen waren de 1900 die ik nu heb en een 1901 die er vandoor ging. Wat overigens wel helpt aan die 104 raids was een dagje raiden afgelopen zaterdag in Almere. Daar hebben we ruim 30 Raikou op 1 dag geraid.PB-powell schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:07:
[...]
Pff 104 raids... geld te veel voor al die passen ofzow?
En welke besjes heb je gebruikt dan? Want 4 van mijn 5 raikou heb ik met een pinap of gewone razz gevangen. Nummer 5 zat wel met een goude razz.
Wel Lucky egg gebruikt? (mits je binnen die 30minuten 3 raids doet).. is toch al gauw 120.000 xp erbij.
Maar 30 raids op een dag is wel erg veel haha.. heb niet eens zoveel ruimte in mn bag XD
Gisteren 4 ho-oh gedaan, wat al voor mij veel was... Wel alle 4 gevangen.
enige nadeel was dat de eieren allemaal waren uitgekomen, dus moest afwachten of het wel een vogel was.. Dus geen Lucky egg voor gebruikt
Maar 30 raids op een dag is wel erg veel haha.. heb niet eens zoveel ruimte in mn bag XD
enige nadeel was dat de eieren allemaal waren uitgekomen, dus moest afwachten of het wel een vogel was.. Dus geen Lucky egg voor gebruikt
Heb die zaterdag aardig wat eggs gebruikt idd. Vaak 2-3 raids binnen een ei en 1 keer zelfs 4! Daardoor dik een miljoen aan XP binnen geharkt die dag.Eek2nd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:47:
Wel Lucky egg gebruikt? (mits je binnen die 30minuten 3 raids doet).. is toch al gauw 120.000 xp erbij.
2e Ho-Oh ook gevangen
91% nu
ik hoop echt dat ik is een keer een legendary op 100% krijg.
bij ons zijn er nooit zo veel raids in korte tijd bij elkaar
meestal als een ei uit komt wordt het voor een half uur later gepland zodat genoeg mensen er kunnen komen
Hoe is je dat gelukt ?Autofan1985 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:59:
[...]
Heb die zaterdag aardig wat eggs gebruikt idd. Vaak 2-3 raids binnen een ei en 1 keer zelfs 4! Daardoor dik een miljoen aan XP binnen geharkt die dag.
[ Voor 71% gewijzigd door Ricmaniac op 29-11-2017 16:06 ]
We reden rond met een groep die van zichzelf al groot genoeg was.Ricmaniac schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:03:
2e Ho-Oh ook gevangen91% nu
[...]
Hoe is je dat gelukt ?bij ons zijn er nooit zo veel raids in korte tijd bij elkaar
meestal als een ei uit komt wordt het voor een half uur later gepland zodat genoeg mensen er kunnen komen
Pff wat een aantallen zeg
Ik heb 34 Legendary raids totaal gedaan
Kwam er trouwens achter dat ik halverwege lvl 32 een aantal Pokémon nog eens kon poweren die hiervoor toch echt op de max zaten. Meer mensen die dit is opgevallen?
Ik heb 34 Legendary raids totaal gedaan
Kwam er trouwens achter dat ik halverwege lvl 32 een aantal Pokémon nog eens kon poweren die hiervoor toch echt op de max zaten. Meer mensen die dit is opgevallen?
Komt door de nieuwe update.PB-powell schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:02:
Pff wat een aantallen zeg![]()
Ik heb 34 Legendary raids totaal gedaan![]()
Ik was op level 38 klaar met poweruppen. Na de update kon ik er weer twee doen en was ik als nog klaar met poweruppen.
Nu 6 Pokemons op het maximale level
Ik dacht dat dat alleen gold voor het laatste level.xienator schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:18:
[...]
Komt door de nieuwe update.
Ik was op level 38 klaar met poweruppen. Na de update kon ik er weer twee doen en was ik als nog klaar met poweruppen.
Nu 6 Pokemons op het maximale level
Met de nieuwe update blokkeert m’n phone wel als ik meer dan een minuut niks doe

M’n vriendin kon daardoor raikou mooi niet vangen want dat deed ie bij haar net nadat we hem hadden verslagen. De raid was alleen toen al voorbij. Ik mocht em wel bijschrijven, nr 4 van de 6 die ik met een ananas wist te vangen
Sinds die laatste update kan je elke Pokemon 2 levels hoger uppen dan het level van je account. Dat was 1.5, vandaar dat iedereen sowieso een extra powerup kan doen nu.PB-powell schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:51:
[...]
Ik dacht dat dat alleen gold voor het laatste level.
Met de nieuwe update blokkeert m’n phone wel als ik meer dan een minuut niks doe![]()
M’n vriendin kon daardoor raikou mooi niet vangen want dat deed ie bij haar net nadat we hem hadden verslagen. De raid was alleen toen al voorbij. Ik mocht em wel bijschrijven, nr 4 van de 6 die ik met een ananas wist te vangenscheelt weer rare candy
De levelcap van Pokemon is van 38.5 naar 39.5 gegaan. Spelers die 38 of hoger zijn kunnen dus 2 extra powerups doen.
Misschien dat Niantic het binnenkort echt fixed, zodat we Pokemon echt kunnen poweren tot lvl40. (zonder de airplane-mode-trick)
Je kan ook oude versies downloaden uit de Appstore. Kost wat moeite, maar dan hoef je je ipa niet elke 7 dagen te signen:sjibbie schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:19:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ios_11_users_with_issues/
http://www.idownloadblog....der-versions-of-ios-apps/
Dat is al zo, aangezien de oude levelcap 39 was. Pokemon die ik op L37 gemaxt had (38,5 dus) kon ik op L38 nog 1 Power up geven tot L39 en na de update weer 2. Dus nu zijn ze L40 hier.P.K. schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:10:
[...]
Sinds die laatste update kan je elke Pokemon 2 levels hoger uppen dan het level van je account. Dat was 1.5, vandaar dat iedereen sowieso een extra powerup kan doen nu.
De levelcap van Pokemon is van 38.5 naar 39.5 gegaan. Spelers die 38 of hoger zijn kunnen dus 2 extra powerups doen.
Misschien dat Niantic het binnenkort echt fixed, zodat we Pokemon echt kunnen poweren tot lvl40. (zonder de airplane-mode-trick)
Hier idem dito! Nu 7 stuks tot de max gedaan en wil er denk nog 5 bij doen.Autofan1985 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 07:17:
[...]
Dat is al zo, aangezien de oude levelcap 39 was. Pokemon die ik op L37 gemaxt had (38,5 dus) kon ik op L38 nog 1 Power up geven tot L39 en na de update weer 2. Dus nu zijn ze L40 hier.
Dan kunnen we daarna dust gaan sparen voor Gen3
Klopt, daar heb ik ook last van sinds de laatste update van Pokemon GO.mennoo schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:23:
Meer mensen er last van dat bij de nieuwe IOS pogo update het scherm ineens automatisch uitgaat?
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Yep, iedereen met een iPhone en de laatste updatemennoo schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:23:
Meer mensen er last van dat bij de nieuwe IOS pogo update het scherm ineens automatisch uitgaat?
https://www.reddit.com/r/...hone_1532_idles_to_sleep/
https://www.reddit.com/r/...cing_their_phone_locking/
Niantic heeft het op de radar:
(https://www.reddit.com/r/...2_idles_to_sleep/dqh4svo/)NianticGeorge schreef:
Thanks for posting. This issue is on our radar.
Was bij m'n maat op zijn iPhone ook idd. Bij Android was dat altijd al zo, dus zelf heb ik daar een app voor die het scherm aan houdt.mennoo schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:23:
Datel (de maker van de Gotcha) heeft bij een verkoper van de Gotcha in Australië aangegeven dat ze zich bewust zijn van de problemen met iOS 11 en dat er aan wordt gewerkt:
https://www.lucky-egg.com.au/setup--support.html
oorspronkelijke bron: https://www.reddit.com/r/...w_update_broke_my_gotcha/
https://www.lucky-egg.com.au/setup--support.html
oorspronkelijke bron: https://www.reddit.com/r/...w_update_broke_my_gotcha/
[ Voor 19% gewijzigd door LekkerBipsje op 30-11-2017 10:42 ]
Geniet nooit met mate
Als je een gotcha hebt. Kan je dan nonstop pokemon go aan laten staan (met iphone scherm uit) en de gotcha in een jaszak. Zodat hij 24/7 autocatcht?
Zo ja. Hoeveel punten kan je daar per dag mee binnenharken met een pokestop binnen bereik?
Zo ja. Hoeveel punten kan je daar per dag mee binnenharken met een pokestop binnen bereik?
De gotcha moet je net zoals de pogo plus om de zoveel tijd opnieuw verbinden als je hem niet gebruikt.
Onbeperkt "binnenharken" zit er dus niet helemaal in.
Wel kan je met de gotcha je scherm uitzetten en dan vangt de cotcha gewoon door.
Onbeperkt "binnenharken" zit er dus niet helemaal in.
Wel kan je met de gotcha je scherm uitzetten en dan vangt de cotcha gewoon door.
Op dit moment functioneert de Go-tcha precies hetzelfde als een Go Plus i.v.m. een bug.matthijst schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:26:
Als je een gotcha hebt. Kan je dan nonstop pokemon go aan laten staan (met iphone scherm uit) en de gotcha in een jaszak. Zodat hij 24/7 autocatcht?
Maar normaal gesproken vangt hij idd automatisch en draait automatisch stops/gyms.
Wel even elk uur reconnecten.
Geniet nooit met mate
Yup hier ook, gister ook al opgemerkt hier...mennoo schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:23:
Hopelijk komt er snel een fix
OK thanks. Das op zich nog we de moeite waard om levels omhoog te gaan dan (nu 33).LekkerBipsje schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:34:
[...]
Op dit moment functioneert de Go-tcha precies hetzelfde als een Go Plus i.v.m. een bug.
Maar normaal gesproken vangt hij idd automatisch en draait automatisch stops/gyms.
Gelukkig nog geen iOS 11 update gedaan, niets aan t handje
werkt niet meersjibbie schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:19:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ios_11_users_with_issues/
Alleen bij IOS, bij Android geen problemen hoor!LekkerBipsje schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:34:
[...]
Op dit moment functioneert de Go-tcha precies hetzelfde als een Go Plus i.v.m. een bug.
Ondertussen begint het hier te sneeuwen terwijl ik van plan was +- 500 pokempon te vangen vandaag brrrrr
Tot hoe laat lokale tijd duurt de event eigenlijk normaal? Ik vind hier niks van terug.
Tot hoe laat lokale tijd duurt de event eigenlijk normaal? Ik vind hier niks van terug.
Kan die Raikou nu niet eens optiefen? Vandaag zijn alle level-5 raids in de buurt nog Raikou. Behalve eentje in een stad verderop om 6:39 's ochtends...
Nog steeds geen kans gezien om een Ho-oh raid te doen.
[ Voor 16% gewijzigd door hneel op 30-11-2017 16:04 ]
Vind het een rare keuze van Niantic om Ho-Oh samen met Raikou te laten spawnen.hneel schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:04:
Kan die Raikou nu niet eens optiefen? Vandaag zijn alle level-5 raids in de buurt nog Raikou. Behalve eentje in een stad verderop om 6:39 's ochtends...
Waarom niet even wachten tot Raikou weg is?
Nog een bedankje voor de groep mensen die gister in Eindhoven tussen 12:15 en 12:30 een Ho-Oh raid gingen doen in het centrum (wellicht zaten er Tweakers tussen
Jeej na er al 4 gevangen te hebben eindelijk een Ho-oh van 100 %.
'eindelijk'Sunfalls schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:10:
Jeej na er al 4 gevangen te hebben eindelijk een Ho-oh van 100 %.

Met het idee dat ik geen andere legendary hoger heb dan 91%
Is wel de mooiste (op Mewtwo na dan) om 100% van te hebben! Wat een geluk!
Dat zal vanavond rond 21:00 zijn gok ik, was met halloween ook de tijd dat het klaar was. Vooralsnog is het bezig in ieder geval.Gravediggerxx schreef op donderdag 30 november 2017 @ 15:43:
Ondertussen begint het hier te sneeuwen terwijl ik van plan was +- 500 pokempon te vangen vandaag brrrrr
Btw, 500 pokemon vangen

Hij kwam uit tegelijkertijd met het Safari Zone Event in Japan (of erna?). Dat was de keuze waarschijnlijk, niet zozeer om ons te pesten met 2 legendariesschaapiej schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:09:
[...]
Vind het een rare keuze van Niantic om Ho-Oh samen met Raikou te laten spawnen.
Waarom niet even wachten tot Raikou weg is?
gz!
Trouwens zijn de maps een beetje aangepast? Alle wegen enzo zien er anders uit nu
[ Voor 9% gewijzigd door WahWah op 01-12-2017 08:30 ]
In onze appgroep zitten er een paar met softban omdat ze tegen de limieten aanlopen, dan wordt je als mogelijk bot bestempeld door Niantic. Die limiet is 1500 Pokémon in 72 uur.PB-powell schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:07:
[...]
Dat zal vanavond rond 21:00 zijn gok ik, was met halloween ook de tijd dat het klaar was. Vooralsnog is het bezig in ieder geval.
Btw, 500 pokemon vangenhoe lang doe je daarover dan?
Laatste dag vandaag. En ik vond het de moeilijkste van de drie om te vangen, dus doe hem graag nog als ik de kans krijg. Dit weekend dan vol op de Ho-Oh toer.hneel schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:04:
[ Voor 33% gewijzigd door Megalodon86 op 01-12-2017 08:37 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6