[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57

PB-powell

Mr. Laziness

WahWah schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:23:
[...]

Hij kwam uit tegelijkertijd met het Safari Zone Event in Japan (of erna?). Dat was de keuze waarschijnlijk, niet zozeer om ons te pesten met 2 legendaries :p

Trouwens zijn de maps een beetje aangepast? Alle wegen enzo zien er anders uit nu :?
Daar lijkt het wel op, vanmorgen moest ik ook goed kijken omdat ik dacht ergens compleet anders te staan omdat er een stuk weg ontbrak zelfs. Nu staat dat stuk weg wel op de kaart erbij, maar is er ook meer detail toegevoegd.
Misschien dat de nieuwe wijk in ons dorp er dan ook eindelijk op staat (ligt er al meer dan een jaar)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Weet iemand nog handige tips voor raid groepen? Ik zit nu zelf in een groep in ons eigen dorp en in een naburige stad. Maar ik zou me ook graag aansluiten bij een groep in de plaats waar ik werk. En in ons eigen dorp lopen ook nog een paar actieve spelers rond die vaak in de gym zitten. Maar we komen ze nooit eens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
Ik merk ook dat ik sinds een paar dagen een iets andere in-game kaart heb :o Het ziet er allemaal net iets anders uit en het voetgangerspaadje naar de flat die er eerst niet op stond staat er nu wel. En de Gym nabij lijkt lichtelijk verschoven sinds de nieuwe kaart waardoor ik er vanuit huis vaker bij kan :D

Wat zou de rede zijn van het wisselen van de kaart? :o

[ Voor 5% gewijzigd door Josefien op 02-12-2017 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Josefien schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:36:
[...]

Ik merk ook dat ik sinds een paar dagen een iets andere in-game kaart heb :o Het ziet er allemaal net iets anders uit en het voetgangerspaadje naar de flat die er eerst niet op stond staat er nu wel. En de Gym nabij lijkt lichtelijk verschoven sinds de nieuwe kaart waardoor ik er vanuit huis vaker bij kan :D

Wat zou de rede zijn van het wisselen van de kaart? :o
Ik verwacht omdat de samenwerking tussen Niantic en Google gewoon steeds minder wordt. Eerder was het Google Maps omdat Niantic onderdeel was van Google (en Google via Ingress informatie kreeg over landmarks), maar omdat ze afgehaakt zijn is het misschien lastiger om de gegevens up to date te krijgen. Daarnaast is Ingress nu ook 5 jaar (gisteren een badge van gekregen), dus het zou me niks verbazen als de toegang van Ingress / PoGo bij Google Maps tot een einde is gekomen.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik verwacht eerder dat het gewoon een ordinaire centenkwestie zal zijn. Google doet het voor de winst en OSM niet.

Heb ook mijn vijf jaar badge zie ik. Zit alleen een beetje weinig schot in sinds dat PoGo het merendeel van mijn buitenspeeltijd opslokt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag even lekker bezig geweest met raids, 9 Ho-oh gedaan, 4 gevangen en de hoogste die ik nu heb is 98% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
PB-powell schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:07:
[...]

Dat zal vanavond rond 21:00 zijn gok ik, was met halloween ook de tijd dat het klaar was. Vooralsnog is het bezig in ieder geval.
Btw, 500 pokemon vangen 8)7 hoe lang doe je daarover dan?
Normaal vang ik maar +- 45 pokemon /uur in het park waar ik speel. Nu met de lures aan en met de verhoogde spawns kon ik er 100 / uur vangen.

5 uur spelen op een dag dat ik niet moest werken valt nog wel mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Lukt het jullie trouwens een beetje om excellent throws op die Ho-oh te gooien, zonder kans dat ie ze evt. wegkopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Woohoo, net eindelijk genoeg (Sterke) spelers bij elkaar weten te krijgen om Ho-oh plat te slaan.
Eerste bal kopte hij weg, tweede was een great curve met golden razz en daar bleef hij in zitten *O*
Tauros en Mewtwo te gaan.. tot Gen 3 :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:03:
vandaag even lekker bezig geweest met raids, 9 Ho-oh gedaan, 4 gevangen en de hoogste die ik nu heb is 98% :)
Hier 5 gedaan en 4 gevangen. Die weg vloog was 2200+ CP :'(

Heb het idee dat het vangst percentage van Ho-Oh veel hoger is omdat je bijna niet mis gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

xienator schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:25:
[...]

Hier 5 gedaan en 4 gevangen. Die weg vloog was 2200+ CP :'(

Heb het idee dat het vangst percentage van Ho-Oh veel hoger is omdat je bijna niet mis gooit.
Ik denk gewoon even een lucky streak. De base catch rate van Ho-oh is (weer) 2% en de Raikou had 3% dus daarbij had je juist een 50% hogere kans. Daar heb ik ook een veel hogere catchrate kunnen scoren dan bij Ho-oh. Bij mij zijn ook juist de hoogste Ho-oh's hem gepeerd. Rotbeest. :')

Met de juiste vangstrategie hoef je nooit een bal te verspillen. Alles op Ho-oh gaat raak met een great curveball. Het enige nadeel daarvan is dat je nooit een excellent bal gooit maar dan zul je ook vaker hebben dat je het cirkeltje mist of dat het beest de bal wegkopt en dat hakt ook flink in je totale vangkans.

Great curveball geeft 12,75% vangkans en excellent curveball 15,73%. Die laatste kun je echter veel moeilijker consequent gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Heb er gisteren met moeite 2 Ho-Ohs kunnen vangen, met die kou kwam er gewoon niemand opdagen :-(
beiden hadden wel crap IV (onder 80%) dus ik moet vandaag er nog op uit...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:18:
[...]

Ik denk gewoon even een lucky streak. De base catch rate van Ho-oh is (weer) 2% en de Raikou had 3% dus daarbij had je juist een 50% hogere kans. Daar heb ik ook een veel hogere catchrate kunnen scoren dan bij Ho-oh. Bij mij zijn ook juist de hoogste Ho-oh's hem gepeerd. Rotbeest. :')

Met de juiste vangstrategie hoef je nooit een bal te verspillen. Alles op Ho-oh gaat raak met een great curveball. Het enige nadeel daarvan is dat je nooit een excellent bal gooit maar dan zul je ook vaker hebben dat je het cirkeltje mist of dat het beest de bal wegkopt en dat hakt ook flink in je totale vangkans.

Great curveball geeft 12,75% vangkans en excellent curveball 15,73%. Die laatste kun je echter veel moeilijker consequent gooien.
Nou dan heeft iedereen in de app groep een lucky streak hier 8)7

Bijna iedereen zit boven de 75% gevangen van de keren dat ze de raids hebben gedaan terwijl dit bij de andere vaak onder de 50% lag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:29
Voor mij lijkt Ho-oh wel makkelijker te vangen dan de andere legendaries. Ik heb van alle een catch rate van iets boven de 50%, mede omdat ik vrij consequent great curve ballen kan gooien. Voor Ho-oh heb ik nu zes uit acht (waarvan 2x 91% iv).

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

11 uit 11 hier hoogste 2213 14/15/15 HP met defense 97.8%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Gravediggerxx schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:36:
[...]

Normaal vang ik maar +- 45 pokemon /uur in het park waar ik speel. Nu met de lures aan en met de verhoogde spawns kon ik er 100 / uur vangen.

5 uur spelen op een dag dat ik niet moest werken valt nog wel mee :9
Mwah dat valt dan nog wel mee ja.

Hier inmiddels 3 keer Ho-Oh gedaan, twee gevangen. Vriendin heeft een uit twee. Ik vind het serieus moeilijk om een great op dat beest te gooien. Heb ook heel erg het idee dat hij de ene keer dichterbij zit dan de andere keer...
Mja hij is in de pocket, das het belangrijkste. Komende anderehalve week misschien nog paar mee pakken voor de exp en candy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek even op prodignation op YouTube dan gooi je alles excellent -:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:41:
Netjes!

Ik heb zowel de tijd als de zin op het moment niet echt om zo actief op jacht te gaan.. heb er twee met slechte IV (76% en 78%) dus eigenlijk moet ik nog wel effe voor een fatsoenlijke op pad aankomende week! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Hier 2 uit 4 raids. Gisteren pas voor het eerst de kans gehad Ho-ho te doen. Ik ben blij dat ik hem nu heb, de druk is nu van de ketel. De eerste was slechts 70% IV, de andere gelukkig beter.

Vanavond ook een Mewtoo raid. Mijn vrouw had een pasje gewonnen, maar ik mocht vangen omdat ze de curvebal nog niet zo goed onder de knie heeft. 8 ballen gekregen. 1e bal mis gegooid, maar in de 2e bleef hij gelijk al zitten. 19 van de 20 deelnemers hadden hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:49:
Zoek even op prodignation op YouTube dan gooi je alles excellent -:)
Die methode gebruik ik tegenwoordig ook altijd. Meestal mik ik op great, wat bij excellent heb je een grotere kans om buiten het cirkeltje te gooien.

Het heeft wel een tijdje geduurd voor ik het onder de knie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
hneel schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:00:

Vanavond ook een Mewtoo raid. Mijn vrouw had een pasje gewonnen, maar ik mocht vangen omdat ze de curvebal nog niet zo goed onder de knie heeft. 8 ballen gekregen. 1e bal mis gegooid, maar in de 2e bleef hij gelijk al zitten. 19 van de 20 deelnemers hadden hem.
Dan heb je (en je vrouw) aardig wat geluk gehad. Er zijn vandaag veel ex raids verkeerd gegaan: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/7ha63m/the_ex_raid_with_no_invite/

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:31
Quincy5 schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:10:
[...]

Dan heb je (en je vrouw) aardig wat geluk gehad. Er zijn vandaag veel ex raids verkeerd gegaan: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/7ha63m/the_ex_raid_with_no_invite/
Hier in Almelo (1e EX-raid ooit hier) is dat ook fout gegaan.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:43

Fanta

FordPerformance™️

Gisteren is weer even duidelijk geworden hoe belangrijk het is om in een appgroep te zitten. Tijdens een middagwandelingetje 3 uit 3 Ho-oh, waarvan 2 binnen een lucky egg (hoogste IV 93%). Als klap op de vuurpijl laat in de middag mijn 2e Mewtwo gevangen. Geen super IV (84,4%), maar daar maak ik me bij Mewtwo niet druk om.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Sinds dit weekend een Apple Watch, de eiren gaan nu nog sneller uit.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
CaptJackSparrow schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:18:
[...]

En toch is de catchrate bij Ho-Oh op 1 of andere manier ene stuk hoger. Zit zelf nu op 20 uit 23 bijvoorbeeld, waar ik met Raikou op 56 uit 104 zit. En die hoge catchrate hoor ik overal hier in de appgroepen (Ridderkerk, Beverwaard en IJsselmonde).
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:41:
Lekker! Ik heb zijn broertjes hier: 2218 (15-14-15) en 2217 (15-15-14). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Had ik toch niet helemaal ongelijk :)

Is Ho-Oh een goede legandary om te uppen? Met zijn CP zit het in ieder geval goed en een Solar Beam is natuurlijk ook lekker!

Wat doet iedereen hier veel raids zeg! Ik hou het meestal bij de ene gratis per dag.

Als je zoveel raids doet steek je er toch een berg geld in of had je zo'n grote muntjes voorraad? Zie hier bij mij in de regio ook veel mensen die er echt veel doen maar voor de rest niet heel actief zijn.

Bewaar mijn muntjes veelal voor incubators als Gen3 gaat komen.

Zou voor mij het spel wat eenzijdig maken eerlijk gezegd!

Gyms goud maken (sta nu op 8 en 5 flink op weg), Pokemons vangen en iedere dag een raid (sta nu op 105 legandary raids) maakt het juist leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Die gyms goud maken doe ik hier ook hoor @xienator . Zit nu op 42 gouden gyms en ben met de laatste 6 in het dorp bezig. :) Ook Pokemons vang ik uiteraard weel, anders had ik nu geen 70k van L40 af gezeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Autofan1985 schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:45:
Die gyms goud maken doe ik hier ook hoor @xienator . Zit nu op 42 gouden gyms en ben met de laatste 6 in het dorp bezig. :) Ook Pokemons vang ik uiteraard weel, anders had ik nu geen 70k van L40 af gezeten. :)
Pff wat een aantallen, of loop je elke avond nog 3 uur na je werk? :+
Hier pas 1 gym op goud, 4 andere wel aardig eind op weg. Verder kom ik misschien tot 3-4 raids per week. Maar dat komt deels doordat er in de avond nauwelijks wat boeiends bezig is maar ook dat ik nog wel eens voetbal of iets anders op tv wil zien of dat we gewoon geen zin hebben om er nog uit te moeten gaan.
Of heb je ook nog geprofiteerd van het oude gym systeem waarmee je elke dag 100 munten kon ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Normaal zijn die coins van het oude gym systeem ondertussen al wel op tenzij je geen interesse hebt in raid passen of incubators tijdens de shop promoties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
xienator schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:34:
Als je zoveel raids doet steek je er toch een berg geld in of had je zo'n grote muntjes voorraad? Zie hier bij mij in de regio ook veel mensen die er echt veel doen maar voor de rest niet heel actief zijn.
14 dagen = 14 passen
14 dagen = (max) 700 muntjes = 7 passen (tegen normaal tarief)

Dus zonder geld te betalen zit je op maximaal 21 raids per 2 weken.

Als je muntjes koop, of opspaart, kan je goedkoper passen kopen in de events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
PB-powell schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:21:
[...]

Pff wat een aantallen, of loop je elke avond nog 3 uur na je werk? :+
Hier pas 1 gym op goud, 4 andere wel aardig eind op weg. Verder kom ik misschien tot 3-4 raids per week. Maar dat komt deels doordat er in de avond nauwelijks wat boeiends bezig is maar ook dat ik nog wel eens voetbal of iets anders op tv wil zien of dat we gewoon geen zin hebben om er nog uit te moeten gaan.
Of heb je ook nog geprofiteerd van het oude gym systeem waarmee je elke dag 100 munten kon ophalen?
Daar heb ik idd aardig van geprofiteerd, maar die zijn inmiddels wel op. Vwb die laatste 6 gyms: eigenlijk wou ik daar niet aan beginnen (helemaal aan de andere kant van het dorp), maar nu heb ik eigenlijk zoiets van: dan heel het dorp ook. Die doe ik dus wel met de auto, want lopend is dat niet te doen. Dan zou je praten over een rondje van 15 à 20 km en een uurtje of 4 inclusief de gyms zelf. :+ Verder probeer ik wel iedere avond even te lopen idd. En ben vrij vroeg klaar met werk, dus die dagelijkse raid lukt eigenlijk ook altijd wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik doe als ik kan elke dag een raid.
Ik zit nu dus op een totaal van 65 sinds die gym-rework van ergens in mei (?).

Dat geeft dus wel aan hoe vaak ik in de gelegenheid ben. Vandaag bv heb ik de hele dag de tijd tot 15:00. Vanochtend vroeg zijn er 2 geweest: een om 6:20 en een om 7:17. En dan verder de hele dag nog niks. Pasje van vandaag gaat dus weer verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Gisteren voor het eerst niet gevangen die Ho-oh, en dan 2 achterelkaar (6/8).
Gelukkig 2 lage birds.
Maar hoogste die ik heb is ook maar 91%

Ik probeer ook elke dag iig mijn free-pass te gebruiken, maaar lukt vaak niet.. komt ook vaak de hele middag niks bij mij en in de avond kan ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
https://pokemongohub.net/...o-oh-raids-will-extended/

Ho oh raids worden alvast verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, ben die duif al wel zat ondertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:01:
Jammer, ben die duif al wel zat ondertussen
Eens, maar beter Ho-Oh verlengd dan terug naar de Tier 4-rommel. :9

Kleine kanttekening overigens: dit bericht komt van Niantic support en die hebben er al eens eerder naast gezeten. Al zou het me hier niet verbazen als dit wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Autofan1985 schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:03:
[...]

Kleine kanttekening overigens: dit bericht komt van Niantic support en die hebben er al eens eerder naast gezeten. Al zou het me hier niet verbazen als dit wel klopt.
Waarmee hebben die ernaast gezeten dan? Kan het me niet meer herinneren.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Probleem met hooh (bij ons in t dorp dan) omdat deze best sterk is, is het haast onmogelijk om genoeg mensen bij elkaar te krijgen om hem te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Gokje: problemen met het releasen van Gen3 dus ze verlengen Ho-Oh om iedereen bezig te houden? :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Quincy5 schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:08:
[...]

Waarmee hebben die ernaast gezeten dan? Kan het me niet meer herinneren.
Ben het exacte onderwerp ook ff kwijt, maar ze waren er daarna iig snel bij om het te ontkrachten. Meen dezelfde dag nog of hooguit 1 dag erna. Meen dat het iets was omtrent de EX-raids, maar not sure.
schaapiej schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:47:
[...]

Gokje: problemen met het releasen van Gen3 dus ze verlengen Ho-Oh om iedereen bezig te houden? :p
December is nog niet voorbij en ze zouden deze maand pas de eerste stukje introduceren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:43

Fanta

FordPerformance™️

[...]

Eens, maar beter Ho-Oh verlengd dan terug naar de Tier 4-rommel
En toch zou ik nu liever een tier 4 tyra raid doen dan de zoveelste Ho-Oh vangen. Je kan nooit genoeg larvitar candy hebben, zeker met een schuin oogje naar mewtwo. Tijdens mijn laatste ex raid had mewtwo geen focus blast, waardoor mijn Tyra Squad goed van pas kwam.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:10
Gelukkig maar, hier 0 gevangen in 5 raids 8)7
Die raichu had ik wel 100% catchrate. (8 stuks)

Trouwens gisteren een level 3 raid gedaan met een ventje die level 23 was.
Maar hij had wel 3 mewto's.
Ik met mijn lvl40 gemaxte tyrannitars
Zijn mewto's waren zo uitgeschakeld tijdens battle, maar aan het einde bleek hij wel 2 maal zoveel schade gedaan te hebben aan de raid-boss dan ik -O-

O en mijn jongste dochter die bijna nooit raidbattles doet en nog laag in level is, heeft eergisteren een Ex-raid uitnodiging ontvangen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
schaapiej schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:47:
[...]

nog effe en ze brengen alle legendary beasts uit om de tijd te rekken :z

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Terryb47 schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:43:
[...]

nog effe en ze brengen alle legendary beasts uit om de tijd te rekken :z
Officieel zullen ze zeggen dat het verleng wordt omdat er problemen waren met een bug dat van af er iemand uit de raid vloog dat niemand naar de vang fase kon gaan. (ondertussen gefixt)

Het brengt gewoon veel geld op. Ik zie veel spelers die buiten raids eigenlijk niks doen.
Daar snap ik het nut ook niet echt van want die zoeken dan ook naar goede iv enzo terwijl ze amper gym battles doen 8)7

Ik denk dat het echt niks met gen 3 te maken heeft want die kunnen ze nu wel lossen wanneer ze willen daar hebben ze nu al ondertussen genoeg ervaring mee.

[ Voor 11% gewijzigd door Gravediggerxx op 04-12-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Of een legendary extrava(n)ganza rond de kerst? Articuno, Zapdos, Moltres, Suicune, Entei, Raikou, Ho-Oh, Lugia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brilsmurf schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:00:
[...]

Gelukkig maar, hier 0 gevangen in 5 raids 8)7
Die raichu had ik wel 100% catchrate. (8 stuks)

Trouwens gisteren een level 3 raid gedaan met een ventje die level 23 was.
Maar hij had wel 3 mewto's.
Ik met mijn lvl40 gemaxte tyrannitars
Zijn mewto's waren zo uitgeschakeld tijdens battle, maar aan het einde bleek hij wel 2 maal zoveel schade gedaan te hebben aan de raid-boss dan ik -O-

O en mijn jongste dochter die bijna nooit raidbattles doet en nog laag in level is, heeft eergisteren een Ex-raid uitnodiging ontvangen. _O-
Daarom is dat hele ex raid gebeuren gewoon gefaald, maar is natuurlijk moeilijk toegeven voor niantic dus gaan ze er maar lekker mee door, en staan ze lekker met de middelvinger omhoog naar de spelers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:35:
[...]

Daarom is dat hele ex raid gebeuren gewoon gefaald, maar is natuurlijk moeilijk toegeven voor niantic dus gaan ze er maar lekker mee door, en staan ze lekker met de middelvinger omhoog naar de spelers
Het lijkt er gewoon nog op dat de ex invites volgens oude criteria uitgedeeld worden. Mensen met lage lvl/ weinig gedane raids maken steeds een groot deel van de uitgenodigde spelers uit.

In mijn geval kreeg ik een uitnodiging bij de laatste ronde van de testfase. Ik ben wel lvl 40 en doe minstens mijn dagelijkse raid + een paar extra van de raidpassen die ik met muntjes die ik uit gyms krijg koop.

Om zo veel mogelijk kans te maken om tenminste een uitnodiging te kunnen krijgen deed ik raids bij zo veel mogelijk verschillende gyms.

De uitnodiging die ik kreeg was net toevallig een gym waar ik voor het eerst kwam sinds je badges kunt krijgen dus ook eerste raid die ik daar gedaan heb. 8)7

We waren met 7 spelers die hem versloegen dus ik vermoed dat er 3 spelers niet konden en dus maar 10 passen uitgedeeld waren.

2de hoogste speler was maar lvl 32 vervolgens /30/29/28/27/24.
Wat als ik dan niet kon? Gelukkig is mewtwo ook niet al te moeilijk.

Veel moeten ze niet veranderen om het goed te maken.

Minimum lvl invoeren dat hoge spelers tenminste iets uniek kunnen krijgen. bv lvl 35+
Dan heb je sneller genoeg sterke spelers om de raid te verslaan.

Laat het krijgen van een pasje zeldzaam (en van elke gym ) zijn maar laat mensen wel kiezen wanneer ze de raid doen.
Dan heb je ook het probleem niet meer dat mensen uitgenodigd worden voor een raid van meer dan 100 km verder.

Persoonlijk vind ik een limiet van max 1 mewtwo ook wel leuk. Dan ga jebv een mewtw van iv 90+ moeten weggooien eer je een betere kan vangen van bv 96+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Gravediggerxx schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:48:
[...]

Het lijkt er gewoon nog op dat de ex invites volgens oude criteria uitgedeeld worden. Mensen met lage lvl/ weinig gedane raids maken steeds een groot deel van de uitgenodigde spelers uit.

In mijn geval kreeg ik een uitnodiging bij de laatste ronde van de testfase. Ik ben wel lvl 40 en doe minstens mijn dagelijkse raid + een paar extra van de raidpassen die ik met muntjes die ik uit gyms krijg koop.

Om zo veel mogelijk kans te maken om tenminste een uitnodiging te kunnen krijgen deed ik raids bij zo veel mogelijk verschillende gyms.

De uitnodiging die ik kreeg was net toevallig een gym waar ik voor het eerst kwam sinds je badges kunt krijgen dus ook eerste raid die ik daar gedaan heb. 8)7

We waren met 7 spelers die hem versloegen dus ik vermoed dat er 3 spelers niet konden en dus maar 10 passen uitgedeeld waren.

2de hoogste speler was maar lvl 32 vervolgens /30/29/28/27/24.
Wat als ik dan niet kon? Gelukkig is mewtwo ook niet al te moeilijk.

Veel moeten ze niet veranderen om het goed te maken.

Minimum lvl invoeren dat hoge spelers tenminste iets uniek kunnen krijgen. bv lvl 35+
Dan heb je sneller genoeg sterke spelers om de raid te verslaan.

Laat het krijgen van een pasje zeldzaam (en van elke gym ) zijn maar laat mensen wel kiezen wanneer ze de raid doen.
Dan heb je ook het probleem niet meer dat mensen uitgenodigd worden voor een raid van meer dan 100 km verder.

Persoonlijk vind ik een limiet van max 1 mewtwo ook wel leuk. Dan ga jebv een mewtw van iv 90+ moeten weggooien eer je een betere kan vangen van bv 96+ :P
Het systeem van de EX-raid faalt zeker wel. Bij ons in het dorp zijn zeker 20 man zeer actief en meer dan 40 die zo af en toe een raid doen. Een daarvan heeft een Mewtwo mogen doen omdat ie toevallig in zijn vakantie een keer in Apeldoorn (20 km verderop) een raid heeft gedaan. Verder heeft niemand er een of uberhaupt ooit een uitnodiging gehad. En dit zijn mensen die meer dan 15 gouden gyms hebben, level 35+ zijn en praktisch de hele dex compleet hebben. En die 15 gyms zijn verspreid over meerdere dorpen en los in de omgeving, dus aan fanatisme ligt het niet.
Dat ze het exclusief willen houden en dat beest niet rond willen strooien als de andere legendary snap ik best, maar inmiddels heeft iedereen in het dorp hier maar de hoop opgegeven om mewtwo ooit te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
PB-powell schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 07:35:
[...]

Het systeem van de EX-raid faalt zeker wel. Bij ons in het dorp zijn zeker 20 man zeer actief en meer dan 40 die zo af en toe een raid doen. Een daarvan heeft een Mewtwo mogen doen omdat ie toevallig in zijn vakantie een keer in Apeldoorn (20 km verderop) een raid heeft gedaan. Verder heeft niemand er een of uberhaupt ooit een uitnodiging gehad. En dit zijn mensen die meer dan 15 gouden gyms hebben, level 35+ zijn en praktisch de hele dex compleet hebben. En die 15 gyms zijn verspreid over meerdere dorpen en los in de omgeving, dus aan fanatisme ligt het niet.
Dat ze het exclusief willen houden en dat beest niet rond willen strooien als de andere legendary snap ik best, maar inmiddels heeft iedereen in het dorp hier maar de hoop opgegeven om mewtwo ooit te vangen.
Hier hebben we dan eindelijk de eerste EX-raid in het dorp gekregen, maar ze hebben het wel zo weten te doen dat de passen naar de niet-actieve spelers gaan. Terwijl mijn maat en ik aan diezelfde raid meededen met 42 gouden badges en 300+ raids. Wij krijgen dan geen pas en iemand die zijn 2e raid van November deed (22 totaal) en verder amper speelt krijgt uit diezelfde raid dan wel een pas. Niet dat ik het die knul niet gun, maar dan moet Niantic niet gaan aankondigen dat ze het systeem veranderen:

Bron: https://pokemongolive.com/en/post/novdevupdate-raids
Niantic schreef op dinsdag 21 november 2017:
  • EX Raid Battles will take place most commonly at Gyms found in parks and sponsored locations. Die zijn er genoeg in het dorp, maar dit was er nu net geen van. Ook geen monument oid, maar een speeltuintje.
  • Trainers with a high-level Gym Badge are more likely to be invited to EX Raid Battles taking place at that Gym. Blijkbaar is het voldoende als je je badge daar krijgt door middel van 1 raid. Goud is al te hoog. 8)7
  • Trainers who have completed a larger number of Raid Battles are more likely to be invited to EX Raid Battles. Minimum van 22 raids dus.
  • EX Raid Battle start times now take into account popular Raid Battle times at that Gym. Daarom moet nu de halve groep die maandagmiddag vrij nemen omdat ze anders niet kunnen. _O-
Echt, ik snap er geen pepernoot meer van en heb mijn laatste hoop op een Mewtwo nu opgegeven...

[ Voor 3% gewijzigd door Autofan1985 op 05-12-2017 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Autofan1985 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 07:51:
[...]

Hier hebben we dan eindelijk de eerste EX-raid in het dorp gekregen, maar ze hebben het wel zo weten te doen dat de passen naar de niet-actieve spelers gaan. Terwijl mijn maat en ik aan diezelfde raid meededen met 42 gouden badges en 300+ raids. Wij krijgen dan geen pas en iemand die zijn 2e raid van November deed (22 totaal) en verder amper speelt krijgt uit diezelfde raid dan wel een pas. Niet dat ik het die knul niet gun, maar dan moet Niantic niet gaan aankondigen dat ze het systeem veranderen:

[...]

Echt, ik snap er geen pepernoot meer van en heb mijn laatste hoop op een Mewtwo nu opgegeven...
Dit dus :( niemand die het meer snapt, mensen die al twee of drie keer dat beest mochten vangen terwijl andere fanatieke spelers worden overgeslagen.
Ik was hiervoor mijn rare candy aan het sparen om mewtwo sterker te kunnen maken, mocht ik hem ooit vangen. Inmiddels ben ik in kleine mate dit maar gaan gebruiken op andere pokemon die ik graag sterker wil hebben. De hoop op dat beest is hier compleet vervlogen. Dus nu zijn we bezig om alle 7 gyms in het dorp op goud te krijgen :p van de week de laatste op zilver gekregen dus heb nog genoeg te doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zolang toeval uiteindelijk bepalend is voor EX-raid invitaties en het niet puur op geleverde prestaties gaat zul je dit blijven houden. Iedereen die hier het afgelopen jaar meegelezen heeft zal de verhalen kennen van mensen die klagen over die ene Pokemon die ze maar niet kunnen verschalken ondanks dat ze al hun coins in incubators stoppen terwijl er dan iemand anders meldt dat hij die de derde dag dat hij speelde al had en er ondertussen al vier heeft. :|

Zo zal dus ook Mewtwo een Nemesis worden voor sommigen terwijl anderen er met drie of vier rondlopen en hun schouders ophalen en niet begrijpen waar die mensen over klagen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Voor degene met een Gotcha en iOS 11:
Go-tcha users who have updated to version 1.53.2 may have encountered an issue with the Auto Catch features. This problem is triggered if users update to version 11.1.2 on their iOS device.

This issue has been dealt with on units that are now shipping and a firmware update for current Go-tcha users will be available shortly.

All other Go-tcha features are unaffected enabling use of the button to catch when prompted by the Go-tcha animation.
Bron: https://www.go-tcha.co.uk/

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:36:
Zolang toeval uiteindelijk bepalend is voor EX-raid invitaties en het niet puur op geleverde prestaties gaat zul je dit blijven houden. Iedereen die hier het afgelopen jaar meegelezen heeft zal de verhalen kennen van mensen die klagen over die ene Pokemon die ze maar niet kunnen verschalken ondanks dat ze al hun coins in incubators stoppen terwijl er dan iemand anders meldt dat hij die de derde dag dat hij speelde al had en er ondertussen al vier heeft. :|

Zo zal dus ook Mewtwo een Nemesis worden voor sommigen terwijl anderen er met drie of vier rondlopen en hun schouders ophalen en niet begrijpen waar die mensen over klagen. ;)
Mee eens, maar ga dan niet aankondigen als Niantic zijnde dat je je selectieprocedure gaat aanpassen zodat actieve spelers meer kans krijgen en vervolgens het tegenovergestelde doen. Juist DAAR maak ik me pissig over. Daarvoor was het hooguit jammer als je geen pas krijgt. Nu kondigen ze aan dat ik als actieve speler meer kans krijg om vervolgens een dikke middelvinger op te steken en juist de niet actieve spelers een pas te geven! Kondig dan niks aan als je je er toch niet aan houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Autofan1985 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 07:51:
[...]

[...]

met alles staat er more likely. Dus geen 100% kans.

T gaat precies zoals met de rest van pokemon. Kans berekenen. Excellent, curve, gold razz is geen 100% kans dat je wat vangt. Kans is wel groter dan een rechte worp en niet eens nice. Wil niet zeggen dat je met de laatste niks vangt...

erg frustrerend allemaal, en ik snap de comments hier goed. Ik baal ook van nog geen ex-raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik ben juist blij dat de criteria voor de ex-raids soepel zijn. Zo heeft mijn vrouw afgelopen weekend wel de kans gekregen om een Mewtoo te vangen.

Wij zijn niet in de gelegenheid om heel veel raids te doen. Werk, kinderen, gebrek aan gyms, ongunstige raind-tijden, etc. Maar we spelen wel redelijk fanatiek. Afgelopen weken elke avond een uur buiten wandelen en alles vangen wat je tegen komt.

Die gym waar ze de Mewtoo heeft kunnen spelen was zeker geen 'goud'. Misschien zelfs maar brons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Achja we kennen niantic niet anders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
Kijk, goed nieuws dit :)

Dan kan ik de Go-tcha weer aan de iPhone hangen, doe het nu met 'maar' een PoGo Plus (de Go-tcha maakt het PoGo leven toch een stuk makkelijker :D )

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Grumpmeister schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:23:
[...]

Kijk, goed nieuws dit :)

Dan kan ik de Go-tcha weer aan de iPhone hangen, doe het nu met 'maar' een PoGo Plus (de Go-tcha maakt het PoGo leven toch een stuk makkelijker :D )
Maar hoe krijg je een nieuwe firmware op een gotcha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
JunkieLimbo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:23:
[...]

Maar hoe krijg je een nieuwe firmware op een gotcha?
Waarschijnlijk is het via de USB kabel aan de PC erop te flashen, hopelijk maken ze het proces voor de leek niet te ingewikkeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Grumpmeister schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:21:
[...]

Waarschijnlijk is het via de USB kabel aan de PC erop te flashen, hopelijk maken ze het proces voor de leek niet te ingewikkeld :)
Ik las op Reddit dat je voor data overdracht op USB minimaal 4 connectors nodig hebt terwijl de Gotcha er maar 2 heeft. Daardoor kan je de Gotcha alleen opladen via USB en geen data overzetten.

Dan moeten ze de firmware over bluetooth gaan verzenden en krijg je weer kansen op bricked Gotcha's. Alhoewel ik er eigenlijk op sta te springen ben ik ergens ook wel blij dat de update even op zich laat wachten. Ik heb het liever dat ze het goed testen dan dat ik strakjes de update doe en er gaat iets fout waardoor die het helemaal niet meer doet...

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Autofan1985 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:58:
[...]

Mee eens, maar ga dan niet aankondigen als Niantic zijnde dat je je selectieprocedure gaat aanpassen zodat actieve spelers meer kans krijgen...
Dat is dus het sleutelwoord. Méér kans, maar meer ook niet. Het blijft uiteindelijk afhankelijk van die kans.

Je kunt desnoods 10 Ho-oh raids achter elkaar doen en op elk beest 12 excellent curveballs met golden razz gooien en er toch geen een vangen. En een ander vangt er 5 achter elkaar met niet eens een nice ball en pinaps of nanabs. Want zo werkt kans nu eenmaal. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:18:
[...]

Dat is dus het sleutelwoord. Méér kans, maar meer ook niet. Het blijft uiteindelijk afhankelijk van die kans.

Je kunt desnoods 10 Ho-oh raids achter elkaar doen en op elk beest 12 excellent curveballs met golden razz gooien en er toch geen een vangen. En een ander vangt er 5 achter elkaar met niet eens een nice ball en pinaps of nanabs. Want zo werkt kans nu eenmaal. :X
Dit dus. Zoals ik al een paar weken geleden bij dat lijstje van Niantic aangaf, ik had de gym volgens mij niet eens op bronze, kom er nooit, het was geen sponsored gym, niet in een park, gebruik alleen maar m'n gratis pasjes en had na die raid bijna een week niks meer gedaan. Boem, pasje. Valt echt geen logica in te ontdekken, en daarom is (zoals ik nog langer geleden aangaf) raiden om een Mewtwo pas een van de 'domste' dingen die je kan doen. De kans erop is vrij magertjes, zeker op gyms die nog niet eerder een Mewtwo gehad hebben, en je gaat er alleen maar zuurder van worden als je geen pasje krijgt.

Vandaag tijdens lunch m'n gratis pasje van gisteren en vandaag erdoorheen gehaald, kreeg een 100% Ho-oh voor m'n neus... helaas ontsnapt :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

LekkerBipsje schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:08:
[...]

Ik las op Reddit dat je voor data overdracht op USB minimaal 4 connectors nodig hebt terwijl de Gotcha er maar 2 heeft. Daardoor kan je de Gotcha alleen opladen via USB en geen data overzetten.

Dan moeten ze de firmware over bluetooth gaan verzenden en krijg je weer kansen op bricked Gotcha's.
Hoeft niet. Als de updateprocedure de firmware na overzenden met BT eerst met een checksum verifieert is die net zo gegarandeerd betrouwbaar als over een draadje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Megalodon86 schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:13:
Of een legendary extrava(n)ganza rond de kerst? Articuno, Zapdos, Moltres, Suicune, Entei, Raikou, Ho-Oh, Lugia :P
Legendary? Niks legendary aan op deze manier! :p
Je kunt trotser zijn op een shiny dan op een legendary met de spawnrate van die dingen...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is zojuist een nieuwe pokestop toegevoegd bij ons op dorp, nu precies 3 bij elkaar, leuk voor lures als gen 3 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:18:
[...]

Dat heb ik nu al twee keer meegemaakt met Ho-oh. :')
Gooi je een stuk of 7 Excellent curve achter elkaar... vliegt 'ie er steeds uit. Gooi je de worp erna per ongeluk buiten het cirkeltje, blijft 'ie zitten. |:(
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:24:
Er is zojuist een nieuwe pokestop toegevoegd bij ons op dorp, nu precies 3 bij elkaar, leuk voor lures als gen 3 komt :)
Echt net-net?
Dat is wel goed nieuws, sinds 11 Oktober leek het wel alsof nieuwe portals uit Ingress niet meer overgenomen werden in PoGo.

[ Voor 20% gewijzigd door P.K. op 05-12-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:09:
[...]

Dat heb ik nu al twee keer meegemaakt met Ho-oh. :')
Gooi je een stuk of 7 Excellent curve achter elkaar... vliegt 'ie er steeds uit. Gooi je de worp erna per ongeluk buiten het cirkeltje, blijft 'ie zitten. |:(

[...]

Echt net-net?
Dat is wel goed nieuws, sinds 11 Oktober leek het wel alsof nieuwe portals uit Ingress niet meer overgenomen werden in PoGo.
Ja, maar moet er wel bij zeggen dat het een al bestaande portal uit ingress is die nu eindelijk op de juiste plek staat. Gisteren voor de 3e keer een wijziging aangevraagd, afgekeurd, maar toch is hij nu verplaatst en is het dus een stop geworden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2017 21:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:05
Gen 3 is te zien in de Apple Watch store:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yrnLcWR.jpg

Via https://www.reddit.com/r/...ch_store_with_minor_typo/ .

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
Ho-oh is verlengd tot 14-12. 48 uur langer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:29
Ooh, dat is gelukkig niet zo heel lang. Was al bang dat we nog 2 weken tegen die grote Pidgey mochten vechten. Waarschijnlijk gen3 er direct achteraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
schaapiej schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:10:
[...]

Je kunt trotser zijn op een shiny dan op een legendary met de spawnrate van die dingen...
True, maar veel mensen spelen toch ook voor de dex, dan moet je een legendary wel vangen, een shiny niet persé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
schaapiej schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:10:
[...]

Shiny is ook nog niet zo moeilijk als je de juiste nest hebt. Probeer maar eens een 100% iv te vangen (zonder map!!) dan heb je pas een uitdaging O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
mat.hi.as schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:06:
Ooh, dat is gelukkig niet zo heel lang. Was al bang dat we nog 2 weken tegen die grote Pidgey mochten vechten. Waarschijnlijk gen3 er direct achteraan?
Die twee hoeven niet perse met elkaar verbonden te zijn.
Enige overlap kan positief zijn voor mensen die weer gaan spelen omwille van Gen3.

De vorige keren dat dit soort plaatjes in de App (watch) store verschenen duurde het een dag of 3 voordat de knop om ging. Zou mij niks verbazen als het dit weekend gaat gebeuren.
Als er vanavond of morgen een client-update verschijnt dan sowieso dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik gok iets voor kerst met een mooi event er bij

Ben ik mooi vrij vanaf de 20e :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Autofan1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
En ook dus invloeden van het weer op wat je waarschijnlijker kan tegenkomen en vangen.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raid bosses meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Al lijsten welke 50 exact?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

For example, you’ll find your odds of discovering Mudkip splashing around will greatly improve on rainy days,
Mudkip wordt hier dus de nieuwe Pidgey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
sankao schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:10:
En ook dus invloeden van het weer op wat je waarschijnlijker kan tegenkomen en vangen.
Idd, en welke aanvallen er dan sterker zijn. Bij regen dus lekker Hydro Pump gebruiken tegen die Ho-Oh, bij onweer juist elektrisch of zo en bij andere omstandigheden (weet nog niet welke) juist weer meer steen. Daar ben ik mogelijk nog nieuwsgieriger naar dan die 50 nieuwe Pokemon. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Tijdens een aardbeving sterkere ground aanvallen...in Nederland alleen in Groningen :+

Gen 3 dus toch eerder dan verwacht :)
Welliswaar pas een deel, maar het werd tijd voor wat nieuws, want ik verveelde me echt. Kreeg weer die daily-streak-only verschijnselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Autofan1985 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:27:
[...]

Idd, en welke aanvallen er dan sterker zijn. Bij regen dus lekker Hydro Pump gebruiken tegen die Ho-Oh, bij onweer juist elektrisch of zo en bij andere omstandigheden (weet nog niet welke) juist weer meer steen. Daar ben ik mogelijk nog nieuwsgieriger naar dan die 50 nieuwe Pokemon. :)
Al weet ik niet of ze met onweer mensen naar buiten willen werken :')

En ik moet ook zeggen dat ik op de onderste 3 screenshots op de site amper verschil zie tussen de weersomstandigheden, misschien dat het in beweging er wel logischer uit ziet. Maar goed, ben benieuwd. Ik moet toch vaak in de regen naar buiten vanwege de hond, misschien dat dit wat extra motivatie gaat zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
Grumpmeister schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:37:
[...]

Al weet ik niet of ze met onweer mensen naar buiten willen werken :')

En ik moet ook zeggen dat ik op de onderste 3 screenshots op de site amper verschil zie tussen de weersomstandigheden, misschien dat het in beweging er wel logischer uit ziet. Maar goed, ben benieuwd. Ik moet toch vaak in de regen naar buiten vanwege de hond, misschien dat dit wat extra motivatie gaat zijn :)
Foggy is dus ietsiepietsie minder ver kijken, en die wolken zijn wat dichter.
Partly Cloudy zie je nog wat blauwe lucht.
Windy zie je die windvlaag aan de rechterkant van het scherm.

Verder blijkt het allemaal aangeduid te worden met icoontjes, zie ik ook nu pas..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.K.
WahWah schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:46:
[...]

Foggy is dus ietsiepietsie minder ver kijken, en die wolken zijn wat dichter.
Partly Cloudy zie je nog wat blauwe lucht.
Windy zie je die windvlaag aan de rechterkant van het scherm.

Verder blijkt het allemaal aangeduid te worden met icoontjes, zie ik ook nu pas..
Hier staan meer plaatjes.
http://www.pokemongo.jp/topics/96/

Ook de invloed op aanvallen kan je daar zien.

edit: Nog meer beeld op de Twitter van Serebii https://twitter.com/SerebiiNet

[ Voor 7% gewijzigd door P.K. op 06-12-2017 15:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
Ook interessant dat je meer stardust krijgt voor het vangen van de type die bij het weer horen.
Zie filmpje op de link van Serebii hierboven.

Edit: oh +25 stardust :X it's something!

[ Voor 15% gewijzigd door schaapiej op 06-12-2017 16:11 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ALzeJ8k1CHJS8dRGluTXV3CV/medium.jpg

Kreeg net doorgestuurd via de app groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt Groudon ook meteen na Ho-oh. Hij zit wel in de video iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ok, dat is wel gaaf. Wind-effect ziet er ook leuk uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:14:
Hopelijk komt Groudon ook meteen na Ho-oh. Hij zit wel in de video iig.
Van mij mag er wel even een break komen van alle legendary raids!
Het wordt er allemaal maar achter elkaar doorheen gedrukt alsof het Pidgeys zijn...
Juist nu met de komst van Gen3 mooi even tijd om dat deel te laten rustig en later weer op te pakken.

Maarja, alles voor de centen (zou ik ook doen als ik Niantic was :p)!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
Rayquaza als ex-raid! Ja graag :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Richh schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:07:
Rayquaza als ex-raid! Ja graag :)
ftfy d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Apk mine is ook al bekend: https://www.reddit.com/r/...own_of_v0851_is_complete/

Niantic is echt goed bezig geweest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Nieuwe fastmove in de apk: present.
Dat is toch de move die nog nodig is/was om Delibird te kunnen releasen?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Zowaar stond de update ook al vroeg klaar voor iOS :)
Gelijk binnen gehaald uiteraard en vanmorgen wat gyms gedaan, nieuwe lay-out ziet er goed uit :D de knop om je charge attack te doen werkt stukken beter dan lang vasthouden wat niet altijd goed werd geregistreerd.
Nu afwachten wat de weersveranderingen gaan doen en hopelijk vandaag of morgen gen 3 8) dat is ten slotte 'later this week'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Leuk Gen 3 :)
Update binnen geharkt :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
P.K. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:53:
[...]

Hier staan meer plaatjes.
http://www.pokemongo.jp/topics/96/

Ook de invloed op aanvallen kan je daar zien.

edit: Nog meer beeld op de Twitter van Serebii https://twitter.com/SerebiiNet
Zie daar iig (naast Mudkip) al een Poochyena voorbij komen in de filmpjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
PB-powell schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:08:
Zowaar stond de update ook al vroeg klaar voor iOS :)
Gek genoeg vroeger als voor de meeste mensen met Android. Mij benieuwen hoelang dat weer gaat duren.
Er zijn genoeg mensen (ook in de app groep hier) die apk mirror eng vinden. Wel lullig als die de gebruikelijke 3-4 dagen moeten wachten terwijl iOS hem al heeft.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Iemand op Reddit had het over Hydropump dat Legacy zou worden. Klopt dat? En dan voor alle beesten of (een) enkele? Het ging daar over Gyarados op dat moment. En is dat dan met de nieuwe client en kun je nu nog snel beesten HP geven met TM's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:31
De IOS bug dat het scherm op zwart ging, is zo te zien ook weer gefixt!
Pagina: 1 ... 66 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.