Het lijkt er gewoon nog op dat de ex invites volgens oude criteria uitgedeeld worden. Mensen met lage lvl/ weinig gedane raids maken steeds een groot deel van de uitgenodigde spelers uit.
In mijn geval kreeg ik een uitnodiging bij de laatste ronde van de testfase. Ik ben wel lvl 40 en doe minstens mijn dagelijkse raid + een paar extra van de raidpassen die ik met muntjes die ik uit gyms krijg koop.
Om zo veel mogelijk kans te maken om tenminste een uitnodiging te kunnen krijgen deed ik raids bij zo veel mogelijk verschillende gyms.
De uitnodiging die ik kreeg was net toevallig een gym waar ik voor het eerst kwam sinds je badges kunt krijgen dus ook eerste raid die ik daar gedaan heb.
We waren met 7 spelers die hem versloegen dus ik vermoed dat er 3 spelers niet konden en dus maar 10 passen uitgedeeld waren.
2de hoogste speler was maar lvl 32 vervolgens /30/29/28/27/24.
Wat als ik dan niet kon? Gelukkig is mewtwo ook niet al te moeilijk.
Veel moeten ze niet veranderen om het goed te maken.
Minimum lvl invoeren dat hoge spelers tenminste iets uniek kunnen krijgen. bv lvl 35+
Dan heb je sneller genoeg sterke spelers om de raid te verslaan.
Laat het krijgen van een pasje zeldzaam (en van elke gym ) zijn maar laat mensen wel kiezen wanneer ze de raid doen.
Dan heb je ook het probleem niet meer dat mensen uitgenodigd worden voor een raid van meer dan 100 km verder.
Persoonlijk vind ik een limiet van max 1 mewtwo ook wel leuk. Dan ga jebv een mewtw van iv 90+ moeten weggooien eer je een betere kan vangen van bv 96+