[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.520 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
schaapiej schreef op woensdag 22 november 2017 @ 06:16:
https://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/novdevupdate-raids

Mewtwo kan mij nog steeds gestolen worden. Wanneer komt Gen3? :p Wel goed dat ze meer duidelijkheid geven over de manier waarop je de kans voor jezelf kunt vergroten om een EX pas te krijgen. Al vind ik 't wel grappig dat ze het over populaire raid tijden hebben. Over 5min begint hier weer een Raikou raid waar niemand gaat zijn.. als ze dat gedeelte nou ook even fixen en zorgen dat je na werktijd nog iets kunt! :)
Goed om te horen dat iig de field test voorbij is. Ik wacht rustig af op mijn pasje (en Gen3).

Ennnnnn daar heb je het dan, wat men zo graag wil, extra Stardust!
- Trainers will receive Stardust and Premium Raid Passes when an EX Raid Battle is canceled.
- Trainers will now receive Stardust for participating in a Raid Battle, whether they win or lose

Andere changes zijn ook wel nice toch? Minder en betere potions (mocht je tekort komen), meer kans op TM's in level 3+ raids. Altijd golden razz berries bij het verslaan van een raid (vraag me af of dit ook bij level 1 raids zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de raid tijden nog terug veranderen, maar dat zal wel niet gebeuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
PB-powell schreef op woensdag 22 november 2017 @ 07:20:
[...]

Lekker dan :/ we hebben sinds twee maanden een gym in een park, de rest staat allemaal langs een straat of parkeerplaats. En op die gym heb ik pas 1 raid gedaan, op alle andere gyms meerdere.
En gesponsorde gyms hebben we hier helemaal niet... Blijkt eens maar weer dat spelers het in de (grote) stad toch gemakkelijker hebben.

De algemene veranderingen aan raids vind ik dan wel fijn. In ieder geval een extra bron van stardust en magikarp is weer terug :+

En gisteravond zijn we met een deel van de app groep gaan lopen. Liepen in een groepje van 10 man en her en der liepen d'r ook nog andere mensen rond op het dorp. Allemaal voor de global catch challenge :p op dratini na alleen maar standaard grut helaas.
Nederland heeft niet eens zo heel veel gesponsorde gyms. Bij ons zijn de raids ook op niet-gesponsorde gyms gekomen, en ook in gyms langs de weg. Maak je er maar niet te druk over (al heb je het in de stad wel makkelijk qua spawns, etc. ja :P )

Verder prima veranderingen aan de raids, hopelijk dat de tijden nog wel aangepast worden. En ik weet dat de 'bekende' Mewtwo gyms bij ons nu opeens veel gaan flippen :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Goede veranderingen, vooral de stardust vind ik erg lekker

Vanaf wanneer gaat dit in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
Per direct.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:56

PB-powell

Mr. Laziness

Grumpmeister schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:36:
[...]

Nederland heeft niet eens zo heel veel gesponsorde gyms. Bij ons zijn de raids ook op niet-gesponsorde gyms gekomen, en ook in gyms langs de weg. Maak je er maar niet te druk over (al heb je het in de stad wel makkelijk qua spawns, etc. ja :P )

Verder prima veranderingen aan de raids, hopelijk dat de tijden nog wel aangepast worden. En ik weet dat de 'bekende' Mewtwo gyms bij ons nu opeens veel gaan flippen :P
Dan valt het mee, dan blijf ik gewoon lekker raids doen waar ik kan :p

De 1 miljard is inmiddels gehaald:
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/933262281898475520
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DPOdGT8UEAA0617.jpg:large

[ Voor 64% gewijzigd door PB-powell op 22-11-2017 10:47 ]

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Naast de aanpassingen in de Ex-raids e.d. is er ook gewoon een nieuwe update. Of eigenlijk een her-release van de terug getrokken update, aangevuld met het stoppen van de iOS 8 support:
https://pokemongolive.com/en/post/ver-update-112117
Versie 0.83.1 voor Android en 1.53.2 voor iOS
  • Added support and made optimizations for the iPhone X screen resolution.
  • Removed support for devices running iOS 8.
  • Resolved a bug causing error banners to remain visible until the app is restarted.
  • Resolved a bug that prevented Trainers from powering up Pokémon to their max CP.
  • Improved load times when you open the app.
  • Various bug fixes and performance updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogOffShutDown
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Goede updates.
De extra stardust die je krijgt bij een Raikou raid is 500. Niet echt veel dus.
Potions wel duidelijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

LogOffShutDown schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:55:
Goede updates.
De extra stardust die je krijgt bij een Raikou raid is 500. Niet echt veel dus.
Potions wel duidelijk beter.
Tegenvaller, dat is niet heel veel. Had van mij best 200 per level van de raid mogen zijn, dus 1000 voor legendary en 600 voor een lvl 3 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50
Grumpmeister schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:36:
[...]

Nederland heeft niet eens zo heel veel gesponsorde gyms.
Want welke ook ook weer? In de UR-malls? Starbucks :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Iemand zin in een pittig stukje leesvoer? :/

Death by Pokémon GO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:33:
Nu de raid tijden nog terug veranderen, maar dat zal wel niet gebeuren :(
Er valt altijd iets te klagen toch? :')

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komop het is toch totale bullshit dat raids al om 18:30 stoppen. Iedereen vind dat maar de mensen bij niantic zijn hersendood of het boeit ze niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
sixtiek schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:21:
[...]

Want welke ook ook weer? In de UR-malls? Starbucks :? ?
Starbucks binnen Nederland volgens mij niet eens (de Starbucks hier in de buurt is niet eens een stop / gym), die promotie is voornamelijk binnen Amerika (correct me if I'm wrong).

Het winkelcentrum is idd een sponsor, en hier en daar wat losse gyms. Hier is een stom kunststukje een gesponsorde gym bijv, geen idee hoe / waardoor.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Wanneer begint nu die double xp? Is dit nadat al die Pokemons gevangen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Enfant! schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:43:
Wanneer begint nu die double xp? Is dit nadat al die Pokemons gevangen zijn?
Gsteren ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:57

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Yay
Yay, Heracross is ook binnen :)

Nu straks Farfetched nog en dan blijven alleen Tauros en Mewtwo over nu.
Mewtwo kan ik denk ik vergeten, Enkel in parken, met gouden badges en heel veel raid activiteit heb je redelij kans op een invite? Dat gaat niet werken in mijn omgeving thuis :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Gisteravond al was de 1,2 miljard gehaald. De dubbele stardust komt sowieso wel :)
Ik heb wel het idee dat de catch-rate echt dramatisch laag is. Regelmatig weedle's, sentrets en ander grut van onder de ~150 wat vaker niet dan wel in de eerste bal blijft zitten. M'n normale pokeballen voorraad is praktisch op daardoor :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
Dubbele stardust is nu van kracht. We hebben al zilver gehaald

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grumpmeister
Spike_wolf schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:10:
[afbeelding]
Yay, Heracross is ook binnen :)

Nu straks Farfetched nog en dan blijven alleen Tauros en Mewtwo over nu.
Mewtwo kan ik denk ik vergeten, Enkel in parken, met gouden badges en heel veel raid activiteit heb je redelij kans op een invite? Dat gaat niet werken in mijn omgeving thuis :/
Gz, Tauros komt ook nog wel langs :)

En hoewel het artikel alleen spreekt op een verhoogte kans; ik had mijn invite toen ik 1 keer per dag max een raid deed, de gym waar het was had ik, of geen kleur, of brons, en het was geen park. Kan nog onderdeel zijn geweest van een test, maar als anderen die 4-5 raids per dag doen geen pasje kregen... Het zegt allemaal maar weinig. Gewoon niet gaan raiden voor de Mewtwo invite, daar trappen te veel mensen in. Die raid waar ik het pasje uit kreeg was ook nog eens de laatste raid die ik gedaan had voordat ik een week geen raid meer aangeraakt had (totdat ik een dag van te voren een Mewtwo pasje kreeg dus).

• WahWah
Sunfalls schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:14:
Dubbele stardust is nu van kracht. We hebben al zilver gehaald
Yeh dat was van het 1 op het ander. Ik kreeg ineens 40 dust bij het geven een berry zojuist..

Hier nog de announcement: https://twitter.com/PokemonGoApp/status/933593690601172992

[ Voor 13% gewijzigd door WahWah op 23-11-2017 08:28 ]

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:29
PB-powell schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:45:
Ik heb wel het idee dat de catch-rate echt dramatisch laag is. Regelmatig weedle's, sentrets en ander grut van onder de ~150 wat vaker niet dan wel in de eerste bal blijft zitten. M'n normale pokeballen voorraad is praktisch op daardoor :?
Mij was het ook al opgevallen dat mijn pogo+ beduidend minder vangt als normaal. En ik heb ook geen normale ballen meer (precies nu de dubbele dust begint :X )

PV Output

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Quincy5 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:23:
[...]

Mij was het ook al opgevallen dat mijn pogo+ beduidend minder vangt als normaal. En ik heb ook geen normale ballen meer (precies nu de dubbele dust begint :X )
Op m'n werk kan ik precies bij een stop, dus ik probeer nu ballen aan te vullen voor vanavond en de neiging tot alles vangen te onderdrukken :X
Wel net een paar evoluties gevangen, gaat best rap dan met 3 pokemon en 1800 dust :D

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:26

MM99

That is the way I am!

Zoetermeer Stadshart heeft meerdere sponserd gyms. Ik kan in ieder geval iedereen aan te raden om naar Zoetermeer te gaan. Je hebt spots met 6 pokespots. Nu daar ook overal lure's aan staat, ben je non stop bezig met draaien en pokemons vangen. De enige nadeel is dat je bag zo snel vol zit.

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Een stukje gelezen, maar het stikt van de aannames... Daarnaast ook een hoop achterhaalde info, in 1 voorbeeld (hoeveel meter je bezig bent met niet opletten) gaan ze er vanuit dat je met 50km/h voorbij kan rijden om een PokéStop te draaien. Dat is allang niet meer mogelijk.

Misschien straks is verder lezen, maar ik vind het tot nu toe niet heel degelijk....

Verwijderd

[...]

Misschien omdat je hem nu meer gebruikt?;)

• C_V_S
  • Niet online
Mijn rode ballen zijn hier ook telkens op door mijn Gotcha :)

Gaat wel lekker snel met de dust zo.

• MM99

MM99

That is the way I am!

[...]
Los van pogo+, het valt me sowieso op dat het vangen stuk lastiger gaat.

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Zat eergisteren nog op 170 rode ballen, nu nog maar 60.. wel gisteren een 3 kwartier bij twee stops gezeten met een lure erin en alles gevangen wat kon. :9

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ballen gaan veel te hard ja. Jammer dat je niet kan instellen dat hij ook blauwe ballen gebruikt.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:41
Ik heb het vangen met de Gotcha maar even uitgezet, ik zit op een punt met 6 stops welke constant voorzien zijn van lures. Ben van 400+ normal ballen naar 40 ballen gegaan. Heb daarbij momenteel 4 egg sessies gehad en ben 500K exp rijker, level 33 is stukje dichter bij haha.

Voorlopig op deze lures maar ff weer ballen sparen, zeer jammer dat het niet te programmeren is dat hij ook great balls bv kan gaan gebruiken :(

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:51
Salv schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:36:
Ik heb het vangen met de Gotcha maar even uitgezet, ik zit op een punt met 6 stops welke constant voorzien zijn van lures. Ben van 400+ normal ballen naar 40 ballen gegaan. Heb daarbij momenteel 4 egg sessies gehad en ben 500K exp rijker, level 33 is stukje dichter bij haha.

Voorlopig op deze lures maar ff weer ballen sparen, zeer jammer dat het niet te programmeren is dat hij ook great balls bv kan gaan gebruiken :(
Heel herkenbaar dit, ik had gisteren nog 700+ pokeballs. Avondje darten tussen 7 stops, 7 lures aangezet en aan het einde van de avond had ik een volle pokebag en nog maar 20 ballen over :+

Maar al wel + 2,25 miljoen xp sinds dinsdag :P

• C_V_S
  • Niet online
Hier idem dito

Gaat echt mega hard zo! Moet nog iets van 800.000 voor level 38

Vandaag ook al rond de 45k aan dust :)

Vanavond maar even wat rondjes fietsen voor ballen enkel daar staan ook weer lures aan....

• Autofan1985
Iemand de update al geprobeerd? Ben nl wel benieuwd hoe dat nu zit met die bugfix voor het power-uppen van de Pokemon. Kan dit nu tot L39,5 of L40? En wat kosten die powerups?

• MM99

MM99

That is the way I am!

sarlo schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:36:
[...]

Heel herkenbaar dit, ik had gisteren nog 700+ pokeballs. Avondje darten tussen 7 stops, 7 lures aangezet en aan het einde van de avond had ik een volle pokebag en nog maar 20 ballen over :+

Maar al wel + 2,25 miljoen xp sinds dinsdag :P
Hoeveel pokemons kan je kwijt in je bag? En transfer je ze direct?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:51
MM99 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:32:
[...]

Hoeveel pokemons kan je kwijt in je bag? En transfer je ze direct?
1000 pokemon en 1500 items. Ik spaar iets van 400 pokemon op -> evolve sessie en dan direct weg ermee :+
Verder bewaar ik alleen nuttige pokemon voor gym/raids en dat zijn er zo'n 150 nu. Dus ++ 850 plaatsen vrij voor evolve pokemons.

[ Voor 18% gewijzigd door sarlo op 23-11-2017 16:13 ]

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 22:07
Waarom heb ik het gevoel dat mijn gameplay bekeken wordt.
Tijdens het vorige event heb ik wat paarse incubators weten te bemachtigen.
Deze bewaar ik voor 10km eieren. Sinds het laatste event GEEN enkel 10 km ei meer gehad.
Vandaag dacht ik dus, weet je wat, laat ik ze maar inzetten, geeft me toch aan boosts in xp.
Ik loop de laatste 5km ei en ja hoor de eerst volgende pokestop 10km ei. GGGRRRRR

En verder heb ik het idee dat Tyrogues uit eieren alleen maar chan's kunnen zijn. Vandaag weer een tyrogue. Das de 5e al met Attack. Gek van

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Sunfalls
Wees blij dat je een Tyrogue krijgt, dat is één van de 2 pokies die ik nog moet. Loop me suf met 5 km eieren maar alleen maar troep. Net weer een marill en al 100 keer een geodude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Tsja wat eieren betreft heb ik geen verwachtingen meer. Ik ben nu 10km eieren aan het sparen om die allemaal tegelijk uit te gaan lopen. De rest loop ik voornamelijk om plek daarvoor te maken en dan zie ik wel wat er uit komt.
Verder wel al lekker veel dust en xp verzameld :) Afgelopen week elke avond naar het dorp gegaan en daar rondjes gelopen en elke avond kwam ik minimaal 8 anderen tegen. Altijd grappig als automobilisten die langs rijden en vreemd opkijken wat een groep van 10 volwassenen toch allemaal aan het doen is op die telefoons luid kakelend over dust, lures en pokemon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nog 700k voor level 38 dus 100k in een avondje zonder evolves.

Ben helaas redelijk door de candy maar in dit tempo Pokemons vangen zorgt er wel voor dat ik voor 1 december.

Heb nu alleen wel een beetje al mijn Pokemons geuppt die ik zou willen uppen dus wat nu doen met de dust :)

Ik heb een Articuno 100% is die handig / nuttig om te maxxen? Raikou "maar" een van 88% moet er nog maar een vangen van boven de 1900 CP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZGYJR9R.jpg

Ben benieuwd of het gehaald gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Mad-Matt schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:07:
[afbeelding]

Zaterdag en zondag zal het wel hard gaan, men heeft dan meer tijd ten slotte. Tis alleen dan hopen dat ze farfetch'd een beetje genereus spawnen. Ik hoef er geen honderden, maar zo af en toe een zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mee eens en ik hoop ook dat we niet naar Amstelveen/Zoetermeer hoeven voor dat beest.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:20
Mad-Matt schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:07:
[afbeelding]

Natuurlijk gaat het gehaald worden. Niantic doet alsof het spannend is en ergens dit weekend zeggen ze; Oehhhhhh jullie zijn echt goed! Hier heb je Farfetch'd :o

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat verwacht ik ook wel ja :P

Ben er wel blij mee, bijna m'n pokedex compleet. Alleen Mew/Mewtwo en de regionals nog.
Oh ja en een Arbok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:29:
Waarom heb ik het gevoel dat mijn gameplay bekeken wordt.
Tijdens het vorige event heb ik wat paarse incubators weten te bemachtigen.
Deze bewaar ik voor 10km eieren. Sinds het laatste event GEEN enkel 10 km ei meer gehad.
Vandaag dacht ik dus, weet je wat, laat ik ze maar inzetten, geeft me toch aan boosts in xp.
Ik loop de laatste 5km ei en ja hoor de eerst volgende pokestop 10km ei. GGGRRRRR

En verder heb ik het idee dat Tyrogues uit eieren alleen maar chan's kunnen zijn. Vandaag weer een tyrogue. Das de 5e al met Attack. Gek van
Haha ja dat gevoel had ik ook vorige event. Een box gekocht met wat super incubators, want ik had immers de dag voor het event even 3x een 10km gekregen :o Toen alle 3 in die incubators gestopt, en het gehele event geen enkele meer gekregen. Totdat ik natuurlijk de super incubators op had gemaakt aan de 5km eitjes en toen kreeg ik er weer 10km eitjes....Ze probeerden me natuurlijk weer zo'n box te laten kopen, maar daar trap ik niet 2x in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij het vorige event had ik het gevoel dat de 10km eieren vooral verdrongen waren door de veel hogere droprate van 2km eieren voor de speciale eventbeesten daaruit.

Het viel me trouwens vandaag op dat in het journal de vermelding van gevangen beesten niet teruggaat tot het einde van het journal maar dat die op een gegeven moment verdwijnen en er alleen nog meldingen van gymbeesten in staan. Komt ook niet vaak voor dat ik nog even iets over die vangsten wil nakijken en ik snap ook wel dat dit geen gekke keuze is omdat je dan m.n. verkregen muntjes nog langer kunt teruglezen.

Toch zou ik het niet zo gek vinden als je onderaan het journal een optie 'More' zou hebben of evt. de mogelijkheid zou hebben om het op lokale opslag te laten wegschrijven. Het zou ook wel aardig zijn als ze het mogelijk zouden maken, evt. in een apart appje, om je hele historie te kunnen bekijken en analyseren incl. afgelegde route als ze dat ook bewaard hebben. Desnoods zouden ze dan bijv. (een paar) honderd muntjes kunnen vragen om eenmalig die complete historie voor je te genereren die dan daarna steeds geactualiseerd kan worden tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Mad-Matt schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:55:
Dat verwacht ik ook wel ja :P

Ben er wel blij mee, bijna m'n pokedex compleet. Alleen Mew/Mewtwo en de regionals nog.
Oh ja en een Arbok...
Arbok? Moet eens naar Sicilië, zit vol met Ekans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:46:
Bij het vorige event had ik het gevoel dat de 10km eieren vooral verdrongen waren door de veel hogere droprate van 2km eieren voor de speciale eventbeesten daaruit.
Ik had tijdens het laatste event juist veel meer 10km eieren dan 2km eieren. Geen pijl op te trekken dus! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:46:

Het viel me trouwens vandaag op dat in het journal de vermelding van gevangen beesten niet teruggaat tot het einde van het journal maar dat die op een gegeven moment verdwijnen en er alleen nog meldingen van gymbeesten in staan. Komt ook niet vaak voor dat ik nog even iets over die vangsten wil nakijken en ik snap ook wel dat dit geen gekke keuze is omdat je dan m.n. verkregen muntjes nog langer kunt teruglezen.

Toch zou ik het niet zo gek vinden als je onderaan het journal een optie 'More' zou hebben of evt. de mogelijkheid zou hebben om het op lokale opslag te laten wegschrijven. Het zou ook wel aardig zijn als ze het mogelijk zouden maken, evt. in een apart appje, om je hele historie te kunnen bekijken en analyseren incl. afgelegde route als ze dat ook bewaard hebben. Desnoods zouden ze dan bijv. (een paar) honderd muntjes kunnen vragen om eenmalig die complete historie voor je te genereren die dan daarna steeds geactualiseerd kan worden tijdens het spelen.
Tsja en dan? Vraag me oprecht af wat je met deze data zou willen doen dan. Een optie tot 'more' in je journal klinkt nog wel leuk. Maar tot hoever wil je terug gaan dan? Dat allemaal bewaren kost ook weer storage en netwerk beheer/verkeer natuurlijk. En zien waar je welk beest hebt gevangen werkt alleen tot maximaal twee weken terug wanneer ze weer een nest-shuffle doen. En de rest is zo generiek dat het mij niet uitmaakt waar ik welke pidgey heb gevangen of hij is zo uniek dat de kans op nog zo'n beest (yanma bijvoorbeeld laatst) ongeveer 0 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat zijn de gedachten/geruchten eigenlijk voor december v.w.b. legendary raids? Ze zouden alle viervoeters tegelijk kunnen laten verschijnen net als met de vogels, of ze zouden die vogels er ook nog een keertje bij kunnen laten verschijnen voor de mensen die daar nog exemplaren van missen.

Of een nieuwe (erbij)? Ho-oh?

En de historie is niet interessant voor de individuele gebeurtenissen maar voor de statistiek daarvan. Verloop van aantal gevangen beesten en afgelegde afstand en XP per week/maand en zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:12:
En de historie is niet interessant voor de individuele gebeurtenissen maar voor de statistiek daarvan. Verloop van aantal gevangen beesten en afgelegde afstand en XP per week/maand en zo. :)
Denk dat de gemiddelde speler weinig tot totaal geen interesse in deze statistieken heeft. Is wel weer iets heel erg persoonlijks dat je graag wil zien in het spel. Als je dit graag wil inzien, kan je toch gewoon elke week je total experience/pokemon catched/etc. noteren in je spreadsheets. Volgens mij deed je dat voorheen ook met je gyms/coins toch? Snap natuurlijk dat dit wat moeite kost en dat je liever lui dan moe bent.

Achja je kan het altijd aangeven bij Niantic. Maak een vote/petitie aan en vraag of mensen die dit willen zich opgeven etc. Succes ermee!

Wat betreft legendary raids....ik heb niks gehoord/gelezen nog.
Ik zie ze liever gewoon allemaal released, en dan in veel mindere frequentie spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:12:
Wat zijn de gedachten/geruchten eigenlijk voor december v.w.b. legendary raids? Ze zouden alle viervoeters tegelijk kunnen laten verschijnen net als met de vogels, of ze zouden die vogels er ook nog een keertje bij kunnen laten verschijnen voor de mensen die daar nog exemplaren van missen.

Of een nieuwe (erbij)? Ho-oh?

Die statistieken klinken nog wel grappig, maar alleen om er af en toe naar te kijken.
Ik zou liever zien dat ze wat beter inzichtelijk geven hoeveel punten je precies op een gym hebt en battle stats van je pokemon. Dat laatste zie je alleen als je een gevecht in gaat, en dan niet eens bijgewerkt met de voorgaande gevechten in dezelfde reeks.

En wat de legendary's betreft, ze mogen van mij alles mixen. Dus de vogels en de honden door elkaar. Maar dan wel een uur per raid omdat men anders wacht tot het ei uitkomt met beslissen of ze gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door PB-powell op 24-11-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50
PB-powell schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:20:
[...]

Die statistieken klinken nog wel grappig, maar alleen om er af en toe naar te kijken.
Ik zou liever zien dat ze wat beter inzichtelijk geven hoeveel punten je precies op een gym hebt en battle stats van je pokemon. Dat laatste zie je alleen als je een gevecht in gaat, en dan niet eens bijgewerkt met de voorgaande gevechten in dezelfde reeks.
Ik ben nog steeds voorstander van een switch waarbij je kan kiezen tussen spelmodes: basic vs. advanced mode. Basic zoals nu, leuk voor bijna iedereen, en advanced met de knalharde stats (echte IV in plaats van appraisal bijvoorbeeld, of battle stats zoals jij voorstelt) voor de @CaptJackSparrow's onder ons. Iedereen blij :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

WahWah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:37:
[...]

Denk dat de gemiddelde speler weinig tot totaal geen interesse in deze statistieken heeft. Is wel weer iets heel erg persoonlijks dat je graag wil zien in het spel.
In Ingress zitten heel veel statistieken ingebouwd in de app en toch gebruiken mensen daar nog sites waar je screenshots van die statistieken naar kunt uploaden die dan ge-OCR'd worden om er nog meer overzicht over de tijd uit te halen. Daarom 'weet' ik dat er waarschijnlijk genoeg mensen zijn die dit wel aardig zullen vinden.

Ik hou zelf niet bijster veel bij. De muntjes en bij elke level-up wat de geëxtrapoleerde L40 datum is. Het valt me mee dat die niet verder vooruit is geschoven ondanks het gebrek aan LE-sessies door te beperkte ruimte en mindere vangactiviteit. De XP van de legendary raids zal dat vooral gecompenseerd hebben denk ik. Vooral nu met dubbele XP zijn ze erg fijn om met een LE aan te doen voor 40k XP. Twee binnen een half uur is dan goed te doen. :P Daar kun je niet tegenop vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:47
Weet er iemand hoelang het duurt eer de update in de IOS appstore staat na de aankondiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
schaapiej schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:52:
[...]

Natuurlijk gaat het gehaald worden. Niantic doet alsof het spannend is en ergens dit weekend zeggen ze; Oehhhhhh jullie zijn echt goed! Hier heb je Farfetch'd :o
Waarom zijn velen zo negatief?Bij go fest was het gewoon een fiasco dus dat ze daar gefoefeld hebben kan ik best geloven.
Nu was het ook makkelijk in te schatten of het haalbaar was door gewoon te zien wat we normaal op een week vangen.
Deze event heeft niemand problemen om te vangen.
Het lijkt dat niantic een beetjehelpt want ik krijg wel extra veel critical catch ;) Het weekend komt er ook nog aan en dan vangt een gemiddelde speler zelfs dubbel zo veel denk ik. Echt spannend vind ik het nooit geweest.
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:09:
[...]

Vooral nu met dubbele XP zijn ze erg fijn om met een LE aan te doen voor 40k XP. Twee binnen een half uur is dan goed te doen. :P Daar kun je niet tegenop vangen.
IK vind het nog steeds verspilling van le want met evoluties kan je er veel meer uit halen :9

Sinds lvl 38 is het voor mij ook nutteloos om le te gebruiken en ik had de 4 eggs van lvl 4 nog.
Ik haalde normaal 75-80 evoluties per le maar deze keer was het door dat witte scherm die telkens blijft hangen veel slechter.
Met 4 eggs kon ik maar 56 tot 72 evoluties doen daardoor :(

Mijn zus heeft met andere gsm/provider net hetzelfde probleem.

Die bugg zit er al enkele maanden in en is tijdens het vangen ook wel lasrig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:57
Gravediggerxx schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:20:
[...]

IK vind het nog steeds verspilling van le want met evoluties kan je er veel meer uit halen :9
je kan het ook nog combineren he, tussen 2 raids in evolueren... dan moet je best wat winst kunnen pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001

hneel

denkt er het zijne van

schaapiej schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:58:
[...]

Ik had tijdens het laatste event juist veel meer 10km eieren dan 2km eieren. Geen pijl op te trekken dus! :)
Van een vorig event:

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20171125_004230_2017-09-30%2012.13.54%20(Small).png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
We zitten op 2.5 miljard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Nice, dat probeer ik nu ook te halen :) zit op 5 10km eieren.
Nog 500 miljoen dus. Moet te doen zijn vandaag, en dan morgen op zoek naar de eend met de prei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55

bonyuri

Investigator!

Blijkbaar hebben we gisteren meer dan 300 miljoen binnen geharkt, dus 500 miljoen moet vandaag ook wel lukken.
Wel toevallig dat het zo "precies" past, het is niet dat we er met 1 miljard over heen gaan ofzo ;)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Het blijkt dat er in Japan nu ook Ex-Raids zijn geweest met Ho-oh. Misschien dat ze die na de honden uit gaan brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
bonyuri schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:10:
Blijkbaar hebben we gisteren meer dan 300 miljoen binnen geharkt, dus 500 miljoen moet vandaag ook wel lukken.
Wel toevallig dat het zo "precies" past, het is niet dat we er met 1 miljard over heen gaan ofzo ;)
Laatste tussenstand was 2 miljard en nu 2.5 dus 500 mil gehaald op een vrijdag. Zaterdag en zondags hebben mensen meer tijd dus kan je nog eens minstens evenveel halen dus dan gaan we er in principe met gemak 500 mil over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Nog 188 miljoen dan is de 3 miljard gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik vind het trouwens wel weer lang duren voordat de nieuwe update in de Play Store verschijnt. Is de uitrol daarvan soms wéér stopgezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
En Farfetch'd is los. Had er net al 2 in de woonkamer zitten! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Hier ook al binnen :) gen 1 inclusief regionals nu helemaal compleet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
PB-powell schreef op zondag 26 november 2017 @ 08:12:
Hier ook al binnen :) gen 1 inclusief regionals nu helemaal compleet :D
Waar heb je Mew vandaan dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Farfetch'ed in de pocket. Nu nog Taurus. En alle legendaries..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CAP-Team schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:04:
Farfetch'ed in de pocket. Nu nog Taurus. En alle legendaries..
Oei... alle legendaries? :o

Raidgroep niet groot of actief genoeg of kom je er zelf onvoldoende toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Vandaag twee level 5 raid gedaan, 1e Raikoe en dus ook eerste legendary in de pocket :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel XP en stardust is tot 1 december toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:00
Vandaag mijn eerste EX-raid mogen doen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PEKjger.jpg

Inmiddels 3402cp met Psycho Cut en Focus Blast. Ja, dat is niet de beste attack combi, maar gezien men hier vooral Snorlax en Blissey in gyms zet denk ik dat Focus Blast nuttiger is.
Tel daar Farfetch'd bij op vandaag... prima dagje dus :)

Tot nu toe heb ik alle Pokémon die ooit in Nederland te vangen zijn geweest (dat zijn er 248). Corsola, Heracross en Tauros zijn de enige die wel vrijgegeven zijn maar die ik niet heb.
Tot slot nog twee lucky egg sessies; nog 1 miljoen XP tot level 37 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 26-11-2017 16:53 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Richh schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:52:
Vandaag mijn eerste EX-raid mogen doen :)

[afbeelding]

Inmiddels 3402cp met Psycho Cut en Focus Blast. Ja, dat is niet de beste attack combi, maar gezien men hier vooral Snorlax en Blissey in gyms zet denk ik dat Focus Blast nuttiger is.
Tel daar Farfetch'd bij op vandaag... prima dagje dus :)

Tot nu toe heb ik alle Pokémon die ooit in Nederland te vangen zijn geweest (dat zijn er 248). Corsola, Heracross en Tauros zijn de enige die wel vrijgegeven zijn maar die ik niet heb.
Tot slot nog twee lucky egg sessies; nog 1 miljoen XP tot level 37 :P
Nice, gratz! Hier in de buurt nog nooit iemand over een EX raid gehoord (omgeving Arnhem) en eigenlijk geen idee of ie hier al eens is geweest.

Een Machamp is dan toch veel nuttiger dan een Mewtwo tegen Snorlax en Blissey?
Fast en Charge een Fighting move + STAB bonus.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Vandaag Level 31 behaald *O*

Tussenstand ten opzichte van link
Caught: 235 / Seen: 242
77421 van 500000 XP

To do:

Generation 1
068 Machamp
083 Farfetch'd (regional)
128 Tauros (regional)
144 Articuno (legendary)
145 Zapdos (legendary)
146 Moltres (legendary)
150 Mewtwo (legendary)
151 Mew (legendary)

Generation 2
154 Meganium
157 Typhlosion
160 Feraligatr
176 Togetic
181 Ampharos
214 Heracross (regional)
222 Corsola (regional)
225 Delibird
233 Porygon2
235 Smeargle
241 Miltank
242 Blissey
243 Raikou (legendary)
244 Entei (legendary)
245 Suicune (legendary)
248 Tyranitar
249 Lugia (legendary)
250 Ho-Oh (legendary)
251 Celebi

Generation 3
302 Sableye
353 Shuppet
354 Banette
355 Duskull
356 Dusclops

Eigenlijk best snel gedaan, kleine 2 maand. Zal wel eind januari worden voor level 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:00
schaapiej schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:13:
[...]

Nice, gratz! Hier in de buurt nog nooit iemand over een EX raid gehoord (omgeving Arnhem) en eigenlijk geen idee of ie hier al eens is geweest.
In Arnhem is vast wel een keer een Mewtwo raid geweest, dat moet eigenlijk wel... Anders even een berichtje naar Niantic sturen denk ik? :P
Als er zelfs hier in Hoogeveen al 4 (?) ex raids zijn geweest, dan moet een stad als Arnhem minimaal het driedubbele hebben :P
Een Machamp is dan toch veel nuttiger dan een Mewtwo tegen Snorlax en Blissey?
Fast en Charge een Fighting move + STAB bonus.
Ik moet het nog proberen, maar ik betwijfel het eigenlijk :P
Mewtwo heeft een base attack van 300; het hoogste van de hele game. En een hogere defense én een hogere stamina dan Machamp waardoor hij het langer vol zal houden.
Machamp heeft een base attack van 234, maar wel een fightning fast move en natuurlijk STAB bonus.

Hoe dan ook: net als Lugia wou ik Mewtwo lekker uppen met een stapeltje Rare Candy, nuttig als attacker is 'ie sowieso. En dan denk ik dat een fightning attack nuttiger is dan Psychic, voor Mewtwo zelf scheelt het weinig.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy shit wat een geluk :D heb gewoon een farfetch'd van 100% IV gevangen... me 3e 100% totaal gewoon

Met de mogelijke pokemon die in NL zijn geweest heb ik alles nu behalve mewtwo
Met als extra Corsola en Tauros.

Baal echt dat ik geen invite kreeg voor mewtwo hier ondanks dat ik 6 dagen daarvoor nog een legendary raid daar had gedaan.

[ Voor 54% gewijzigd door Ricmaniac op 26-11-2017 19:23 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:57

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nou, Farfetch'd is hier ook binnen, nu alleen Tauros en Mewtwo nog, maar ik ben 99,9% zeker dat Gen 3 gereleased wordt voor ik de kans krijg één van die te pakken te krijgen :P

Er is verder niets meer over die ruiloptie gezegd geloof ik, of wel? Heb inmiddels een paar Corsola's en Heracles' verzameld voor het geval we die ruiloptie inderdaad gaan krijgen, kan ik weer wat familieleden mee blij maken dan :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

P.K. schreef op zondag 26 november 2017 @ 10:49:
[...]

Waar heb je Mew vandaan dan? :+
Nja op Mew en Mewtwo na dan O-) mewtwo reken ik ook niet mee als 'released' pokemon aangezien de kans daarop voor mij ongeveer 0 is }:|
Wel van het weekend m'n eerste gouden gym badge binnen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo nu level 38 geworden.

Zo rond de 2 miljoen XP binnen geharkt tijdens dit invite.

Het nu van Lucky Egg sessies en meer XP is er toch niet meer? Pokemons kunnen niet meer hoger (heb mijn 5 beste direct geuppt)

En voor de stats vind ik het niet zo heel boeiend.

Aantal gouden gyms staat nu op 7. Ben nu met de volgende 5 bezig maar zal nog wel even duren moet zeggen dat het niet zo hard gaat!

Heb uiteraard alles wat in Nederland te vangen is ook (geen invite voor Mewtwo gekregen helaas)

Wat is de maximale CP van Mewtwo trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
2275 (Level 20, perfect IV score) voor mewtwo

[ Voor 57% gewijzigd door Sunfalls op 27-11-2017 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Gister in Roosendaal nog een raid gedaan, waren iets met 25 man totaal. Daarna nog biertje in de kroeg gedaan ;)

Farfetch ook gevangen, ernstig te kort aan ballen, ga binnenkort een Apple Watch halen, meer mensen die hier mee spelen?

Staat wat beter dan een Pokemon Go + :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Sunfalls schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:19:
2275 (Level 20, perfect IV score) voor mewtwo
En bij Level 39.5 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Max CP at Level 20: 2275
Max CP at Level 30: 3413
Max CP at Level 39: 3925
Max CP at Level 40: 3982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:17:
Zo nu level 38 geworden.

Zo rond de 2 miljoen XP binnen geharkt tijdens dit invite.

Het nu van Lucky Egg sessies en meer XP is er toch niet meer? Pokemons kunnen niet meer hoger (heb mijn 5 beste direct geuppt)

En voor de stats vind ik het niet zo heel boeiend.

Aantal gouden gyms staat nu op 7. Ben nu met de volgende 5 bezig maar zal nog wel even duren moet zeggen dat het niet zo hard gaat!

Heb uiteraard alles wat in Nederland te vangen is ook (geen invite voor Mewtwo gekregen helaas)

Wat is de maximale CP van Mewtwo trouwens?
Zou zeker nog even door knallen naar L39, want pas dan krijg je de laatste power up voor je Pokemon naar L40. ;) En eenmaal 39 wil je dat laatste level ook is mijn ervaring. :) Zit inmiddels op 3,6 miljoen en heb nog eitjes om iig door de 4 miljoen heen te knallen!
Nu die verdraaide Mewtwo nog! Los van de regionale Tauros, Corsola en Heracross de enige die ik nog mis. Ondanks 42 gouden gymbadges en 294 Legendairy raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is de bonus XP nou wel tot 1 december of niet? van te voren zeiden ze zelf dat het event tot 26 november zou zijn. met dan uitloop van die 48 uur maar op verschillende plekken lees ik tot 1 december. op farfetch'd na dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ja, tot 1 december loopt het event. Farfetch'd verdwijnt vannacht (als ze dat niet veranderen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Ricmaniac schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:00:
Is de bonus XP nou wel tot 1 december of niet? van te voren zeiden ze zelf dat het event tot 26 november zou zijn. met dan uitloop van die 48 uur maar op verschillende plekken lees ik tot 1 december. op farfetch'd na dan
Er moest voor vandaag, dus 26-11 einde dag, 3 miljard gevangen zijn. Vanaf het moment dat de 3 miljard gehaald is (in de nacht van zaterdag op zondag), zijn farfetch'd en die kangoeroe 48 uur beschikbaar. De rest is tot (en met?) 1 december beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:05:
[...]

Zou zeker nog even door knallen naar L39, want pas dan krijg je de laatste power up voor je Pokemon naar L40. ;) En eenmaal 39 wil je dat laatste level ook is mijn ervaring. :) Zit inmiddels op 3,6 miljoen en heb nog eitjes om iig door de 4 miljoen heen te knallen!
Nu die verdraaide Mewtwo nog! Los van de regionale Tauros, Corsola en Heracross de enige die ik nog mis. Ondanks 42 gouden gymbadges en 294 Legendairy raids.
Max level is toch 39,5 ? Level 38 + 1,5 level hoger.

Ik vroeg het al een keer eerder hier en toen werd aangegeven dat level 38 je Pokemons op de max waren :?

Mijn powerup knop is ook weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ondertussen alweer level 36 en zit nu op 500k van de 2 miljoen naar level 37:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
xienator schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:52:
[...]

Ik vroeg het al een keer eerder hier en toen werd aangegeven dat level 38 je Pokemons op de max waren :?

Ondertussen is er een update geweest ;-) Je kan nu helemaal tot 40, en dan is je Pokémon dus ook niet meer upgrade-able.

YouTube: Level 40 Bug " FINALLY " Fixed In Pokemon GO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Megalodon86 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:28:
[...]

Ondertussen is er een update geweest ;-) Je kan nu helemaal tot 40, en dan is je Pokémon dus ook niet meer upgrade-able.

Ik heb alleen nog altijd geen update versie op iOS klaar staan. Meer mensen die de laatste update nog niet hebben?
ben net halverwege lvl 33 dus heb nog ff, maar toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
[...]

Dat is de upgrade die teruggedraaid is, toch?
Ik heb in ieder geval nog geen nieuwe update gezien. 0.79.4 geïnstalleerd.
Mijn power-up knop is nog pleite bij deze versie! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:22

Wootlock

Evilution

Iemand een idee waar Farfetched ergens spawned ? ben er nog geen tegengekomen..
Afgelopen week op Lanzarote wel een Corsola gevangen :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
[...]

Wat is het versie nummer van de laatste versie? Kan ik eens kijken of ik hem al heb.

Maar als nog zou level 38 toch voldoende moeten zijn? Want je kan 2 levels hoger toch dan je eigen level?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:29
Vorige week zijn er 2 versies gepubliceerd met een dag ertussen: 0.83.1 en 0.83.3, zie ook https://www.apkmirror.com/apk/niantic-inc/pokemon-go/
Met de laatste kun je de extra power-up in elk geval doen. Hoe het met IOS zit geen idee, misschien heeft hun systeem moeite met 2 updates zo kort achter elkaar of misschien is het verhaal wat rond gaat over dat ze alleen op donderdag nieuwe versies online zetten echt waar.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wootlock schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:40:
Iemand een idee waar Farfetched ergens spawned ? ben er nog geen tegengekomen..
Afgelopen week op Lanzarote wel een Corsola gevangen :+
gewoon een stukje langs stops lopen dan vind je er genoeg. heb al 20 farfetch'd gevangen met gewoon wat rondfietsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Quincy5 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:04:
Vorige week zijn er 2 versies gepubliceerd met een dag ertussen: 0.83.1 en 0.83.3, zie ook https://www.apkmirror.com/apk/niantic-inc/pokemon-go/
Met de laatste kun je de extra power-up in elk geval doen. Hoe het met IOS zit geen idee, misschien heeft hun systeem moeite met 2 updates zo kort achter elkaar of misschien is het verhaal wat rond gaat over dat ze alleen op donderdag nieuwe versies online zetten echt waar.
Ik zit nog op 0.79.4 zie ik hier.

Dus waarschijnlijk mis ik daarom de button...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:52:
[...]

Zoals al gemeld is er idd een update geweest waardoor je nu je Pokemons tot L40 kan upgraden. Wel een dure grap, want je komt van max level 39 (1 update op L38 van 38,5 naar 39 en de knop verdween). De updates kosten 15 candy en 10k dust per stuk, dus 30 candy en 20k! dust per Pokemon om ze weer max te trekken. Ik heb er al verscheidene gedaan, maar kom nog dust tekort om ze allemaal naar die L40 te halen. Dus iedere 20k dust gaat er weer 1 omhoog en ondertussen hou ik nu 225k ipv 205k dust achter de hand voor Mewtwo. :P
Pagina: 1 ... 64 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.