[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.517 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:10
schaapiej schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:03:
[...]

Je hebt maar 233 candy nodig om 'm te maxen. De rest mooi ergens anders in pompen? Of wil je genoeg rare candy voor 2 Mewtwo? :)
Je weet maar nooit. Als het eenmaal begint te lopen met die Ex-Raid passes dan kan het hard gaan heb ik gezien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als level 40 nog nooit een EX pas gehad. En raids speel ik ook niet meer trouwens. Ik heb een tijdje in een app groep gezeten maar 500 berichten per dag is mij het teveel. Nog even los van de ruzies die er dan ook tussen door zitten.

dus ik ook dat Niantic nog iets gaat doen want zonder gen3 is het wel saai aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
het idee om alleen spelers boven lvl XXX toegang te geven vind ik persoonlijk nog slechter dan het systeem nu. Aantal collega's hadden eerder een telefoon die geen PoGo kon draaien. Nu, met een nieuwe telefoon, lukt dat wel en zijn ergens eind 20/begin 30. Zouden die, terwijl ze flink fanatiek spelen, geen ex-raid pass moeten krijgen?

zo blok je alle spelers die niet in het begin gestart zijn en buiten pokemon go nog een baan en familie hebbem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik ben benieuwd wat die aangekondigde in-game communicatiemogelijkheid gaat inhouden. Een volwaardige chat heb ik altijd onwaarschijnlijk gevonden vanwege de grote kans op misbruik. Misdragingen en spam en zo. Nu hebben ze wel net bij Ingress het beleid ingevoerd dat mensen permanente bans kunnen krijgen voor COMM gebruik daar als ze zich misdragen. Dat zou kunnen suggereren dat ze een acceptabele manier menen te hebben om dat ook in PoGo te kunnen handhaven.

Een volwaardige chat lijkt me ook niet echt nodig en door het volume zelfs ongewenst. Iets beperkters specifiek voor raids lijkt me meer dan genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Er is een reden waarom in vele games chat wordt beperkt tot vaak hetzelfde team, general chat dan. Bij een beetje competitie wordt er al vaak ruzie gemaakt en dat kan aardig uit de hand lopen. Goed voorbeeld zijn die ruzies in de app groepjes nu. Vandaar dat ik ook niet zo zie zitten om een chat in het spel te maken.

Maarja men vraagt er om, en ze zeggen dat ze er mee bezig zijn. Dan zou ik zeggen, chat groep in de gym waar een raid is binnen bereik. Soort van lobby, zoals het nu is, maar dan op afstand + chat. Kan je zien of er mensen zijn en vragen hoe laat iedereen ongeveer zal aankomen.
Maarja wat ga je krijgen dan, de eerste 10 man die staat klaar en in de tussentijd komt er steeds 1-2 man extra in de chat groep die vraagt...ok op de eerste kan je wachten 5-10min, maarja dan komt er weer 1 die vraagt en ga maar door. Succes...
T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:51:
het idee om alleen spelers boven lvl XXX toegang te geven vind ik persoonlijk nog slechter dan het systeem nu. Aantal collega's hadden eerder een telefoon die geen PoGo kon draaien. Nu, met een nieuwe telefoon, lukt dat wel en zijn ergens eind 20/begin 30. Zouden die, terwijl ze flink fanatiek spelen, geen ex-raid pass moeten krijgen?

zo blok je alle spelers die niet in het begin gestart zijn en buiten pokemon go nog een baan en familie hebbem
En zo is elke mmo spel, als je achteraf instapt heb je een achterstand. En degene die eerder spelen/vaker spelen mogen geen voorsprong hebben? Dat vind ik weer niet eerlijk. Verschil is er nu eenmaal. Als je niet eerder of vaker kon/kan spelen is dat jouw situatie (probleem wil ik het niet noemen), maar om dan hetzelfde te willen als anderen die er wel meer tijd in willen/kunnen besteden, is naar mijn mening erg egoistisch. Het spel moet zich aanpassen aan JOUW levensstijl? Kom op zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:55:
Ik ben benieuwd wat die aangekondigde in-game communicatiemogelijkheid gaat inhouden. Een volwaardige chat heb ik altijd onwaarschijnlijk gevonden vanwege de grote kans op misbruik. Misdragingen en spam en zo. Nu hebben ze wel net bij Ingress het beleid ingevoerd dat mensen permanente bans kunnen krijgen voor COMM gebruik daar als ze zich misdragen. Dat zou kunnen suggereren dat ze een acceptabele manier menen te hebben om dat ook in PoGo te kunnen handhaven.

Een volwaardige chat lijkt me ook niet echt nodig en door het volume zelfs ongewenst. Iets beperkters specifiek voor raids lijkt me meer dan genoeg.
Iets in de trant van https://thesilphroad.com/radio lijkt mij een mooie toevoeging. Op dit moment gebruikt - in ieder geval in mijn omgeving - niemand dat en heb je er niet zo veel aan, maar als je zoiets in het spel zelf zou inbouwen vergroot je in één klap je userbase tot een bruikbaar aantal :Y .

Chat lijkt mij ook onwaarschijnlijk vanwege de inspanning die dat Niantic zou kosten: niet alleen moeten ze 't in het spel inbouwen, ook moeten ze het extra chatdataverkeer verwerken. Ze kunnen in de ogen van sommigen al niet veel goed doen, als ze chat niet foutloos zouden implementeren hangen ze.

Voordeel van in-game chat is wel dat niemand de baas kan spelen zoals ik een tijd geleden hier op dit forum las over een Whatsapp-groep. En dat je sowieso niet afhankelijk bent van externe chatsoftware.

offtopic:
Mijn stokpaardje: want ik vertrouw Whatsapp niet en gebruik 't niet. Zouden meer mensen eens over moeten nadenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
Megalodon86 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:54:
[...]

Het is dramatisch. Niantic maakt hun eigen spel/community stuk. Terwijl de dagen korter worden, en kouder, gaan ze werkende mensen buitensluiten van raids, heel onhandig. En als er dan een raid gedaan wordt, maar de helft een ex-raid pass geven 8)7
Dit dus. Ik kom rond 18:30 - 19:00 thuis, waardoor het voor mij onmogelijk is om te raiden. In het weekend kan ik dus in totaal 3 raids doen (geen zin om meer premium passes, aangezien ik toch nauwelijks kan raiden, plus heb ook nog andere verplichtingen). Waardoor mijn kans nog minder is geworden.

;w 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
sixtiek schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:23:
[...]

Iets in de trant van https://thesilphroad.com/radio lijkt mij een mooie toevoeging. Op dit moment gebruikt - in ieder geval in mijn omgeving - niemand dat en heb je er niet zo veel aan, maar als je zoiets in het spel zelf zou inbouwen vergroot je in één klap je userbase tot een bruikbaar aantal :Y .

Chat lijkt mij ook onwaarschijnlijk vanwege de inspanning die dat Niantic zou kosten: niet alleen moeten ze 't in het spel inbouwen, ook moeten ze het extra chatdataverkeer verwerken. Ze kunnen in de ogen van sommigen al niet veel goed doen, als ze chat niet foutloos zouden implementeren hangen ze.

Voordeel van in-game chat is wel dat niemand de baas kan spelen zoals ik een tijd geleden hier op dit forum las over een Whatsapp-groep. En dat je sowieso niet afhankelijk bent van externe chatsoftware.

offtopic:
Mijn stokpaardje: want ik vertrouw Whatsapp niet en gebruik 't niet. Zouden meer mensen eens over moeten nadenken.
Een chat implementeren is makkelijk. Het onder controle houden zal meer mankracht dan ooit nodig hebben. Als je ooit online hebt gegamed weet je dit wel. De spam die voorbij komt. Trolls. Ja leuk hoor... Mijn general chat stond altijd uit en ik las alleen guildchats/pm's van connecties.

Nee van mij mag die chat gewoon wegblijven. Ik voorspel meer slecht dan goed met een chat.
Maak raids maar gewoon lekker zeldzaam, zodat men wel zeker naar die 1 of 2 raid spawns per dag komt ofzo.

Geef mij maar gewoon gen3 (en een beter battle systeem). De rest kan me niks schelen. Ik wil geen super MMO-game, ik wil gewoon rondlopen en Pokemon vangen irl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
WahWah schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:20:

En zo is elke mmo spel, als je achteraf instapt heb je een achterstand. En degene die eerder spelen/vaker spelen mogen geen voorsprong hebben? Dat vind ik weer niet eerlijk. Verschil is er nu eenmaal. Als je niet eerder of vaker kon/kan spelen is dat jouw situatie (probleem wil ik het niet noemen), maar om dan hetzelfde te willen als anderen die er wel meer tijd in willen/kunnen besteden, is naar mijn mening erg egoistisch. Het spel moet zich aanpassen aan JOUW levensstijl? Kom op zeg |:(
Gotta catch em all...... moet je wel iedereen een kans geven. Volgens jou verdiend niet iedereen die kans. Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:55:

Zo heel veel had die aankondiging niet te betekenen toch?
Het was alleen een bekendmaking dat ze een andere studio hadden overgenomen en dat die mensen nu gingen helpen met het bouwen van een sociaal platform. Wat dat ook mag inhouden. Bovendien werd er niet specifiek Pokemon Go genoemd.
Ik zou er voorlopig niks van verwachten...

Over Niantic gesproken, er zou deze week nieuws komen?

Iets met beloftes :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:12:
[...]

Gotta catch em all...... moet je wel iedereen een kans geven. Volgens jou verdiend niet iedereen die kans. Beetje jammer dit.
Uhm...nee hoor.

Stel er was een level cap van level 35 voor die EX raid pasjes. Dan spelen ze door tot level 35 en krijgen ze ook de pasjes en ook die kans op de pokemon, alleen wat later. Welke kans gun ik iedereen niet? De mogelijkheid bestaat (zou bestaan, mocht dit level requirement gebeuren er zijn), of jij als speler daar genoeg tijd voor hebt of wil insteken is totaal aan jou.

Kijk die early adaptors, die hebben eerder die Mewtwo dan mij! Ik speel pas 1 maand en wil ook wat zij hebben na een jaar spelen! |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.K.
T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:12:
[...]

Elke uitdaging in het spel ontbreekt al... Moet dan ook nog iedereen zomaar Mewtwo krijgen?
Wat geeft iemand die pas net om de hoek komt kijken, meer recht dan iemand die al vanaf het begin speelt? Want, met alle respect, lvl 30 kan je binnen een maand bereiken als je fanatiek speelt, helemaal sinds de Raids er zijn.

Als je deze raids 'Exclusive' noemt mag er ook wel een bepaalde exclusiviteit van van uitgaan. Dat betekend niet dat je iedereen zomaar een kans geeft. Daar mag best veel energie/tijd in gaan zitten, om je de kwalificeren voor een EX Raid.

Daarom zou het -vind ik- het beste zijn om die EX uitnodigingen te koppelen aan opdrachten. Maak het transparant. Doe Y, krijg (E)X. ;)
Dan weet iedereen waar ie aan toe is. Dan weet je zeker dat iemand recent veel moeite heeft gedaan voor die Mewtwo.

De manier waarop het nu gebeurt slaat echt nergens op, ik heb het geluk om volgende week mee te mogen doen aan een EX Raid, maar niet iedereen die mee deed aan de raid waar ik deze pass 'verdiend' heb heeft er ook een. Terwijl sommigen op die betreffende gym veel meer raids gedaan hebben dan ik. Dat is gewoon niet eerlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door P.K. op 17-11-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik ben een redelijk eind op weg naar level 31, moet nog maar een beperkt aantal pokies en het begint nu een beetje saai te worden zo onderhand.
Tijd voor Gen 3!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zo, het is al weer even geleden dat ik een nieuwe gevangen heb (op de legendaries na) :)
Yay
Nu die mestkever nog even tegenkomen en dan is het grootste deel van de regionals ook binnen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Spike_wolf op 18-11-2017 01:32 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:02
Spike_wolf schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 01:31:
Zo, het is al weer even geleden dat ik een nieuwe gevangen heb (op de legendaries na) :)
[afbeelding]
Nu die mestkever nog even tegenkomen en dan is het grootste deel van de regionals ook binnen :)
Gratz! Je zit dus ergens in zuid Amerika als je ook de mestkever nog tegen wilt komen? :)
Hoop voor je dat je hem vangt en ook nog eens met leuke IV, Heracross is de enige nuttige regional op het moment! Leuke fighter naast Machamp.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Aan de provider te zien zit ie ergens op de Antillen? ;)

[ Voor 40% gewijzigd door P.K. op 18-11-2017 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 09:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

schaapiej schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 06:48:
[...]

Gratz! Je zit dus ergens in zuid Amerika als je ook de mestkever nog tegen wilt komen? :)
Hoop voor je dat je hem vangt en ook nog eens met leuke IV, Heracross is de enige nuttige regional op het moment! Leuke fighter naast Machamp.
Zou leuk zijn om een degelijk tegen te komen inderdaad, heb nog een week of 3, dus ik heb vertrouwen :)
P.K. schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:53:
Aan de provider te zien zit ie ergens op de Antillen? ;)
Helemaal correct, Bonaire om precies te zijn :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik begin een redelijk ernstig tekort aan potions te krijgen.. ballen te over maar bijna geen potions. Niet handig als je bijna dagelijks een of twee gyms moet leeggooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:00
CAP-Team schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:59:
Ik begin een redelijk ernstig tekort aan potions te krijgen.. ballen te over maar bijna geen potions. Niet handig als je bijna dagelijks een of twee gyms moet leeggooien..
Dit dus. Als ik een avondje mijn beesten in 6 gyms krijg (geel is hier dermate actief dat 8 uur in een gym zitten onmogelijk is, je moet er minimaal 3 hebben) en ik heb ze de volgende dag weer terug, dan kan ik ze amper reviven. Je krijgt bijna geen potion meer uit de stops...

Wel heb ik de afgelopen week alleen al meer dan 400 normale pokéballs weggetyft voor bagspace en ik zit nog altijd met 300 greatballs.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 09:25
Daar bewaar ik nu gewoon wegwerp pokemon voor. Die gyms leegvegen kan ook met Raticate's die daarna de shredder in kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dan doen jullie 's avonds toch wat raids voor potions en rivives.. oh wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
En voor de verdediging Chanseys in plaats van Blisseys. Tanky genoeg om aanvallers flink dwars te zitten en een stuk minder duur qua potions als je ze weer terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
CAP-Team schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:59:
Hier ook. Is het nu zo dat je ze minder uit stops krijgt omdat je ze uit raids krijgt?

Gisteren paar rondjes gefiets voor stopt en denk er een stuk of 80 gehad en twee van die paarse....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

mat.hi.as schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:50:
[...]

Rotterdam Oost en Capelle zijn al paar keer pasjes voorbij gekomen. Ook nog niet voor iedereen natuurlijk :+
En zelfs in Nieuwerkerk ad IJssel al een. :)

* ImpaileR aait Mewtwo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:40
Ach, geen EX-pasje is beter als de bij de 2 van de 9 horen die hem dan uiteindelijk niet vangt ;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Kan je dan geen excellent curveballs gooien? Ik ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LogOffShutDown
  • Registratie: Augustus 2017
https://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/pokemongotravel
Afbeeldingslocatie: https://pokemongo.nianticlabs.com/img/posts/pgt_globalrewards_en.png

[ Voor 43% gewijzigd door LogOffShutDown op 19-11-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Farfetched! JA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:46

PB-powell

Mr. Laziness

Dit vind ik best een leuke actie! Een beetje gezamenlijk maximaal vangen voor een leuke beloning :)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ik denk dat het target lastig te halen wordt, maar we toch alle beloningen krijgen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
Geen nieuwe pokedex entry voor mij, want ik heb ze beiden Farfetch'd al. Maar dubbele exp/dust is altijd welkom :)

En zo zie je maar, er komen steeds wel events waardoor alle regionals wel voorbij komen. Ik wacht rustig af totdat Tauros en Herracross voorbij komen.

En ja Niantic gaat vast liegen over het aantal pokemon wat we vangen en gewoon de rewards geven....ik geef er weinig om hoe ze het doen. Ze bouwen er een simpele "event" om heen en we krijgen wat extra's...wat een boeven zijn het toch he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:27
Voor de duidelijkheid, we krijgen 'eventueel' alleen de Farfetch'd, kangaskhan komt alleen naar Oost Azië (daar hebben ze die bamboevogel al natuurlijk). Dus slechts 1 potentiële nieuwe Pokédex entry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
mat.hi.as schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:28:
Voor de duidelijkheid, we krijgen 'eventueel' alleen de Farfetch'd, kangaskhan komt alleen naar Oost Azië (daar hebben ze die bamboevogel al natuurlijk). Dus slechts 1 potentiële nieuwe Pokédex entry
Kangaskhan hebben we toch allang kunnen vangen door het eerst gecancellede evenement in Amstelveen (en Almere) en daarna het daadwerkelijke evenement in Amstelveen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

WahWah schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:17:
[...]

Geen nieuwe pokedex entry voor mij, want ik heb ze beiden Farfetch'd al. Maar dubbele exp/dust is altijd welkom :)

En zo zie je maar, er komen steeds wel events waardoor alle regionals wel voorbij komen. Ik wacht rustig af totdat Tauros en Herracross voorbij komen.

En ja Niantic gaat vast liegen over het aantal pokemon wat we vangen en gewoon de rewards geven....ik geef er weinig om hoe ze het doen. Ze bouwen er een simpele "event" om heen en we krijgen wat extra's...wat een boeven zijn het toch he :+
Farfetch'd is de enige die ik nog moet van gen 1, dus hopelijk 'halen' we het :+ Vanmorgen al 6 gevangen dus ik draag m'n steentje iig bij :9
En de dubbele dust zou ook heel fijn zijn, gister lvl 32 geworden en had nog lang niet alles op max van 31 vanwege te weinig dust, dus hoe meer hoe beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 21-09 22:07
Toch heb ik goede hoop. Vandaag in ongeveer 45 min tijd al 10 beestjes gevangen.
Ik zeg, beestjes opsparen en hopen dat je 70 evolves kan doen, met een ei aan en dubbel xp. Volgende week ergens.

En dan nog stel dat je 120k xp binnen trekt is dat op lvl 34 nog net geen 10e van het lvl.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Dat wordt weer een week flink vlammen iig. :) Beetje de extra motivatie die ik eerlijk gezegd wel nodig had voor die laatste stap naar L40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
WahWah schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:17:
[...]

Hoezo zouden ze liegen? Ze hebben gewoon alle data van de vangsten in een normale week, en die van tijdens een event. Ze weten precies wat een reëel streven is. Zilver gaat sowieso lukken, goud waarschijnlijk ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20171120_090927_weer.png

Ziet er twijfelachtig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Regenjas aan en gaan!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Gewoon zo'n ding op je kop, nothing on the hand!
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/6/0/6/8/9200000064048606.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Mja, vangen terwijl je een paraplu moet vasthouden is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Megalodon86 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:00:
[...]

Hoezo zouden ze liegen? Ze hebben gewoon alle data van de vangsten in een normale week, en die van tijdens een event. Ze weten precies wat een reëel streven is. Zilver gaat sowieso lukken, goud waarschijnlijk ook wel.
Was meer sarcastisch naar alle negatieve acties die er aan zitten te komen dat Niantic weer niks goed gaat doen en zowiezo de rewards gaat geven want anders gaan mensen weer dreigen om te stoppen omdat ze een pokemon niet krijgen etc etc etc.

Hier op Reddit een berekening, als we er van uit gaan dat er 20 miljoen actieve spelers zijn, dan 22 pokemon per dag...makkie dus
https://www.reddit.com/r/...c_is_3_billion_in_7_days/

Hier wat extra info over de rewards: bij unlocken meteen zichtbaar en tot 1 december, en final award Farfetch'd (en Kangaskhan) 48 uur lang na unlocken.
https://www.reddit.com/r/.../?st=ja78cxa3&sh=7a5dbf9a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Is er eigenlijk al een score-pagina waar we de tussenstanden kunnen zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen tussenstand pagina nodig want we hebben het toch al gehaald, niantic kan geen extra kritiek permitteren en geeft alles gewoon vrij :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.K.
Megalodon86 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:00:
[...]

Heb je Go Fest meegekregen?
Daar ging het ook om aantal gevangen Pokémon... uiteindelijk bleek dat ze een tool hadden waarin ze wat nummertjes invoerden om het spannend te laten lijken.

Dus, ja ze gaan liegen.
Eind deze week gaat het ongetwijfeld opeens heel spannend worden of we goud halen, waarna op zondag blijkt dat alles gehaald is...

Er ligt gewoon een script hoe deze week gaat verlopen, veel is geënsceneerd.
Ze gaan mensen echt geen Farfetch'd voorhouden om hem straks niet te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Zit ook wel weer wat in ja. Ach, dan kijk ik alvast uit naar Farfetch'd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Poeh, de aluminium verkopers hebben goede zaken gedaan.

Als ze het uit hadden willen melken, hadden ze het aangekondigd lijkt me.
Dit is gewoon om iedereen bezig te houden rondom Thanksgiving.

Ik ben blij in elk geval met de kans op Farfetched en Kanga.

[ Voor 14% gewijzigd door avotar op 20-11-2017 10:01 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
P.K. schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:43:
[...]

Daar ging het ook om aantal gevangen Pokémon... uiteindelijk bleek dat ze een tool hadden waarin ze wat nummertjes invoerden om het spannend te laten lijken.

Dus, ja ze gaan liegen.
Eind deze week gaat het ongetwijfeld opeens heel spannend worden of we goud halen, waarna op zondag blijkt dat alles gehaald is...

Denk dat iedereen zich dit nog herinnert van het Go Fest http://media.comicbook.co...st-challenges-1011638.jpg

Ze passen gewoon het aantal een beetje aan en het lijkt erop dat we met z'n allen inderdaad net voor de deadline de gold reward gaan unlocken. Wat een spanning he!! Achja dit zal mssn werken bij de kindjes die pokemon spelen :p Misschien is het ook zo bedoelt....maarja de realiteit: http://1.media.dorkly.cvc...kemon-vs-call-of-duty.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
avotar schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:00:
Poeh, de aluminium verkopers hebben goede zaken gedaan.
Aluminium :? Die snap ik niet.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Quincy5 schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:15:
[...]

Aluminium :? Die snap ik niet.
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/images/600x600/12606654/tin-foil-hat-man-with-cat.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat, met een beetje inspiratie maakt:

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/500x/80806675/look-my-new-pokmon-my-moves-are-bite-and-face-scratch-sucker.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

P.K. schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:43:
[...]

Dus, ja ze gaan liegen.

Hele grote kans ja, maar ach ik vang/slaap er niet minder om :9
Ik ga wel wat extra proberen te vangen deze week. Je weet maar nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
PB-powell schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:06:
[...]

Hele grote kans ja, maar ach ik vang/slaap er niet minder om :9
Ik ga wel wat extra proberen te vangen deze week. Je weet maar nooit
Al is het maar voor de candy icm de dubbele xp die erna volgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Vergeet de dubbele stardust niet!
Daar heb je eigenlijk nog het meest aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Eindelijk na maanden spelen level 31 geworden, laatste maanden niet veel meer gespeeld.
Kan je ergens zien wanneer je een level omhoog ging?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
P.K. schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:28:
Vergeet de dubbele stardust niet!
Daar heb je eigenlijk nog het meest aan.
Precies, dat is zo'n beetje het enige in het spel dat je niet kunt kopen, en eigenlijk altijd tekort van hebt als je meerdere pokemon constant wil maxen met je level ups.

In de groep meerdere spelers met miljoenen aan stardust, maar grootste deel daarvan is van voor het nieuwe gymsysteem, of ze sparen het bewust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Autofan1985 schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:12:
[...]

Al is het maar voor de candy icm de dubbele xp die erna volgt. ;)
Vooral de dust doe ik het voor :p, ben vrij vlot door de laatste levels heen gegaan dankzij de raids maar m'n dust levels konden dat niet bij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
PB-powell schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:08:
[...]

Vooral de dust doe ik het voor :p, ben vrij vlot door de laatste levels heen gegaan dankzij de raids maar m'n dust levels konden dat niet bij houden.
Dust is ook hier het grote probleem idd. De candy heb ik inmiddels overal voor (en nog 578 rare candy over. Wat ga ik daarmee doen? 8)7 ), maar nu de dust nog. Als ik kijk wat ik nog wil uppen mis ik nog zo'n 1,4 miljoen dust. Dus daar gaan we wel voor rammen. :)

Mars18 schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:29:
Eindelijk na maanden spelen level 31 geworden, laatste maanden niet veel meer gespeeld.
Kan je ergens zien wanneer je een level omhoog ging?
Nope, dat moet je echt zelf bijhouden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:27
avotar schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:00:

Ik ben blij in elk geval met de kans op Farfetched en Kanga.
Alleen Farfetch'd, Kanga komt hier niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Autofan1985 schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:40:
[...]

Dust is ook hier het grote probleem idd. De candy heb ik inmiddels overal voor (en nog 578 rare candy over. Wat ga ik daarmee doen? 8)7 ), maar nu de dust nog. Als ik kijk wat ik nog wil uppen mis ik nog zo'n 1,4 miljoen dust. Dus daar gaan we wel voor rammen. :)

[...]

Nope, dat moet je echt zelf bijhouden helaas.
Ik mis nog een hoop candy ook. Heb nu slechts 69 rare en weet niet waar ik ze op ga inzetten. Ik hoop nog steeds stiekem op een mewtwo, maar heb ook een paar goede legendary die ik kan uppen... Dus voorlopig bewaar ik die nog wel. Ik ben ook niet heel actief met raids dus krijg er ook niet zo veel.
Maar nu de levels langzamer gaan moet ik wel weer bij kunnen gaan lopen hoop ik met het maxxen van m'n pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 09:51
We een leuk event vindt ik persoonlijk. Iedereen in de wereld helpt mee, alleen zou het idd leuk zijn ergens een counter te zien qua motivatie voor iedereen. Voor mij mogen ze iets dergelijks doen voor elke regional. Zelf heb ik geen tijd gehad om met een event een Kanga te gaan vangen, een Farfetch'd is ook zeker nog welkom. Ik heb al een Heracross van in Mexico, maar gun deze ook aan alle andere spelers. Het is gewoon leuk om de Dex compleet te kunnen maken zonder echt de wereld moeten rond te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Voor rare candies hou ik een ondergrens van 50, alles daarboven gaat momenteel naar Dratini of Raikou candy. Ook Lugia heeft er heel wat gehad al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:09:
Voor rare candies hou ik een ondergrens van 50, alles daarboven gaat momenteel naar Dratini of Raikou candy. Ook Lugia heeft er heel wat gehad al.
Ik hou een ondergrens van 215 (+3 = 218 om Mewtwo max te trekken) aan. Maar nog geen idee wat ik met de rest moet. Al mij legendiaries t/m Suicune zijn max of hebben de candy om dat te doen (nu de dust nog). Dratini? Nah, heb al 3 Dragonite maxed out, waarvan 2 98%. Raikou zit ook al op 204 candy, dus daar haal ik de 218 ook wel voor het einde van de maand. :) Nu nog een goede IV van die hond (lees: CP van boven de 1900) en dan ben ik daar ook wel klaar mee. Misschien dat ik de rare candies maar op pidgeys ga gooien of zo. Zou het verder echt even niet weten momenteel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Megalodon86 schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:37:
[...]

Precies, dat is zo'n beetje het enige in het spel dat je niet kunt kopen, en eigenlijk altijd tekort van hebt als je meerdere pokemon constant wil maxen met je level ups.

In de groep meerdere spelers met miljoenen aan stardust, maar grootste deel daarvan is van voor het nieuwe gymsysteem, of ze sparen het bewust.
Op zich vind ik de manier waarop nu wel ok voor dust. En ja ik heb makkelijk praten met 1.8miljoen dust op hand. Ja ik ben van voor de gym re-work idd. Ik heb een aantal pokemon op mijn max level (ben 37). Ik heb zat pokemon waar ik gewoon dust in zou kunnen stoppen, maar ik zie er het nut er nu niet echt van in. Sommigen gaan helemaal los met de dust. 6 Golems geupped omdat ze zo goed waren voor de legendaries (ik heb er 2 geupped). Andere gingen massaal Machamps uppen voor solo Alakazam ofzo. En zo zijn er nog andere voorbeelden te verzinnen. Tja dan ga je tekort komen aan dust ja...als je alles op maakt, ja dan heb je tekort...

Het hele raid gebeuren heeft ook wel geholpen dat je dust tekort komt. Je krijgt immers rare candies, zodat je sneller kan uppen. Ook de extra exp van de raids waardoor je dus sneller level up gaat nu. Het balans is mssn een beetje weg nu. We hebben meer opties om candies te krijgen en meer exp, maar geen extra dust bonus oid gekregen (afgezien van de berries geven in de gyms).

Dus hebben we een tekort aan dust, of een overvloed aan candies en exp? Het is maar net hoe je het bekijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:21:
[...]

Ik hou een ondergrens van 215 (+3 = 218 om Mewtwo max te trekken) aan. Maar nog geen idee wat ik met de rest moet. Al mij legendiaries t/m Suicune zijn max of hebben de candy om dat te doen (nu de dust nog). Dratini? Nah, heb al 3 Dragonite maxed out, waarvan 2 98%. Raikou zit ook al op 204 candy, dus daar haal ik de 218 ook wel voor het einde van de maand. :) Nu nog een goede IV van die hond (lees: CP van boven de 1900) en dan ben ik daar ook wel klaar mee. Misschien dat ik de rare candies maar op pidgeys ga gooien of zo. Zou het verder echt even niet weten momenteel!
Ja ik snap dat je dan over houdt ja haha... Pidgeys om xp run te doen? Zelfs met honderden candies over zou ik het nog niet doen :) Sowieso die rare candies op 10km walking distance pokémon...
WahWah schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:25:
[...]

~goed verhaal~

Dus hebben we een tekort aan dust, of een overvloed aan candies en exp? Het is maar net hoe je het bekijkt...
True... Dan is het dus alleen een kwestie van slechte/verkeerde verhoudingen. In ieder geval met het oog op mijn speelwijze. Ik zou 1/10 van de raid xp in stardust helemaal niet erg vinden. Nog steeds niet veel imo, maar wel net dat beetje extra als je even snel paar duizend nodig hebt......
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:51:
Dan doen jullie 's avonds toch wat raids voor potions en rivives voor stardust.. oh wacht
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
WahWah schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:25:
[...]

Op zich vind ik de manier waarop nu wel ok voor dust. En ja ik heb makkelijk praten met 1.8miljoen dust op hand. Ja ik ben van voor de gym re-work idd. Ik heb een aantal pokemon op mijn max level (ben 37). Ik heb zat pokemon waar ik gewoon dust in zou kunnen stoppen, maar ik zie er het nut er nu niet echt van in. Sommigen gaan helemaal los met de dust. 6 Golems geupped omdat ze zo goed waren voor de legendaries (ik heb er 2 geupped). Andere gingen massaal Machamps uppen voor solo Alakazam ofzo. En zo zijn er nog andere voorbeelden te verzinnen. Tja dan ga je tekort komen aan dust ja...als je alles op maakt, ja dan heb je tekort...

Het hele raid gebeuren heeft ook wel geholpen dat je dust tekort komt. Je krijgt immers rare candies, zodat je sneller kan uppen. Ook de extra exp van de raids waardoor je dus sneller level up gaat nu. Het balans is mssn een beetje weg nu. We hebben meer opties om candies te krijgen en meer exp, maar geen extra dust bonus oid gekregen (afgezien van de berries geven in de gyms).

Ik zie het nog steeds als ene tekort in dust. Als ik alleen al kijk wat ik aan dust mis loop dankzij het nieuwe gym systeem had ik daar zo 2 à 3 nieuwe Pokémon mee max kunnen trekken! Wel helpt het uiteraard niet mee dat we nu de ene na de andere legendairy krijgen inclusief de rare candy. Wel heb ik er van alle Pokemon maar 1 max getrokken, op wat uitzonderingen na dankzij het oude gymsysteem (3Dragonite, 2 Rhydon en 4 Gyarados). Echter waren die al dusdanig ver ge-upped dat dat laatste beetje ook geen significant meer maakte.
Megalodon86 schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:54:
[...]

Ja ik snap dat je dan over houdt ja haha... Pidgeys om xp run te doen? Zelfs met honderden candies over zou ik het nog niet doen :) Sowieso die rare candies op 10km walking distance pokémon...

[...]

True... Dan is het dus alleen een kwestie van slechte/verkeerde verhoudingen. In ieder geval met het oog op mijn speelwijze. Ik zou 1/10 van de raid xp in stardust helemaal niet erg vinden. Nog steeds niet veel imo, maar wel net dat beetje extra als je even snel paar duizend nodig hebt......

[...]

:F
Tsja, waar dan in? Zapdos en Articuno zijn al maxed out (lees: Power up-bar is uit beeld). De overige legendairies hebben genoeg candy om dit ook te kunnen doen. Dus waarom daar rare candy in stoppen? Meer 10 km walking distance Pokemon zijn er niet nl. En ook de leuke Pokies uit 10 km eieren zijn maxed out (Tyranitar, Snorlax, Blissey). Vwb je punt mbt stardust uit raids: helemaal mee eens! Door het dust gebrek weet ik echt van gekkigheid niet meer wat ik met die rare candy moet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Autofan1985 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:04:
Ik zie het nog steeds als ene tekort in dust. Als ik alleen al kijk wat ik aan dust mis loop dankzij het nieuwe gym systeem had ik daar zo 2 à 3 nieuwe Pokémon mee max kunnen trekken! Wel helpt het uiteraard niet mee dat we nu de ene na de andere legendairy krijgen inclusief de rare candy. Wel heb ik er van alle Pokemon maar 1 max getrokken, op wat uitzonderingen na dankzij het oude gymsysteem (3Dragonite, 2 Rhydon en 4 Gyarados). Echter waren die al dusdanig ver ge-upped dat dat laatste beetje ook geen significant meer maakte.
Die 5k dust per dag is gewoon weg. Blijf niet terugkijken en laat het gewoon gaan voor wat het was. Als je er van hebt geprofiteert, good for you (and me). Voor mij was de gym re-work juist de reden dat ik weer begon met spelen (na 2-3maanden stop), want het was totaal niet meer leuk. Alleen dezelfde mensen in de gym en dan nog eens al die shavers. Zonder de re-work hadden veel mensen nooit coins kunnen krijgen en veel hadden dan ook niet meer gespeeld.

En ja de manier waarop jij speelt is inderdaad wat anders dan mij. Ik heb gewoon geen gevoel dat er dust tekort is. Als die rare candies er niet waren dan had jij dat misschien ook niet gehad. Moet je nagaan hoeveel km's je eigenlijk niet hoeft te lopen voor al die legendary candies....218 x 20. Zoveel heb ik er niet eens in totaal gelopen van begin tot nu 8)7

Die rare candies hadden misschien gewoon nooit erin moeten komen...
Megalodon86 schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:54:
Dit zou inderdaad wel goed zijn voor de balans van candy-exp-dust in de huidige staat van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
WahWah schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:27:
[...]

Die 5k dust per dag is gewoon weg. Blijf niet terugkijken en laat het gewoon gaan voor wat het was. Als je er van hebt geprofiteert, good for you (and me). Voor mij was de gym re-work juist de reden dat ik weer begon met spelen (na 2-3maanden stop), want het was totaal niet meer leuk. Alleen dezelfde mensen in de gym en dan nog eens al die shavers. Zonder de re-work hadden veel mensen nooit coins kunnen krijgen en veel hadden dan ook niet meer gespeeld.

En ja de manier waarop jij speelt is inderdaad wat anders dan mij. Ik heb gewoon geen gevoel dat er dust tekort is. Als die rare candies er niet waren dan had jij dat misschien ook niet gehad. Moet je nagaan hoeveel km's je eigenlijk niet hoeft te lopen voor al die legendary candies....218 x 20. Zoveel heb ik er niet eens in totaal gelopen van begin tot nu 8)7

Die rare candies hadden misschien gewoon nooit erin moeten komen...

[...]

Dit zou inderdaad wel goed zijn voor de balans van candy-exp-dust in de huidige staat van de game.
Kan me voorstellen dat het oude systeem niet ideaal was idd. Ik heb het geluk gehad relatief veel gyms in de buurt te hebben en veel actieve spelers van zowel mijn eigen kleur als met name team rood. Team geel werd al minder. Verder speelt de toevoeging van zowel de raids, specifieker de legendairies, als de rare candy ook mee in het dust tekort idd. Dit gaf ik ook al aan in mijn vorige post. En qua candy voor de legendairies: Zapdos was de laatste waar ik rare candy in gestopt heb: van Entei en Suicune heb ik er genoem gevangen om hem zonder rare candy max te trekken en voor Raikou ben ik er met 204 candy nu ook al bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Autofan1985 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:50:
[...]

Kan me voorstellen dat het oude systeem niet ideaal was idd. Ik heb het geluk gehad relatief veel gyms in de buurt te hebben en veel actieve spelers van zowel mijn eigen kleur als met name team rood. Team geel werd al minder. Verder speelt de toevoeging van zowel de raids, specifieker de legendairies, als de rare candy ook mee in het dust tekort idd. Dit gaf ik ook al aan in mijn vorige post. En qua candy voor de legendairies: Zapdos was de laatste waar ik rare candy in gestopt heb: van Entei en Suicune heb ik er genoem gevangen om hem zonder rare candy max te trekken en voor Raikou ben ik er met 204 candy nu ook al bijna.
Hehe ik heb 9 Raikou candies in totaal...zo zie je maar wat het verschil is tussen onze speelstijlen. Ik vind een dex entry genoeg en alles daarnaast is een leuke extra. Vind het indrukwekkend dat je zoveel bij elkaar al krijgt zonder rare candies....tja wat moet je dan nog met die rare candies inderdaad.

Misschien moet er een optie komen om rare candies in te ruilen voor dust ofzo. Meer 'reden'...om te 'raiden' :9 De dagelijkse dust bonus zit dan verwerkt in de dagelijkse raidpass, beschikbaar voor iedereen, en je krijgt het als je er wat moeite voor doet (met wat geluk). Sounds like a plan, Niantic you reading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Score voor vandaag 40 beestjes gevangen. Zit wel op een weedle nest maar ja, elk beestje is er één.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

WahWah schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:16:
Misschien moet er een optie komen om rare candies in te ruilen voor dust ofzo. Meer 'reden'...om te 'raiden' :9 De dagelijkse dust bonus zit dan verwerkt in de dagelijkse raidpass, beschikbaar voor iedereen, en je krijgt het als je er wat moeite voor doet (met wat geluk). Sounds like a plan, Niantic you reading?
Sja... maar mensen die veel raidpasjes kopen kunnen daardoor dan meer dust vergaren wat weer bijdraagt aan het pay-to-win aspect. Niet dat er momenteel nog erg veel te winnen valt door hoge CP pokies, waarom ik ook nog maar weinig dust spendeer en meestal boven de 2M zit, mede ook omdat ik in het oude gymsysteem flink heb kunnen profiteren van de 5000 dust per dag.

Aan de ene kant is het jammer dat daar geen alternatief voor is gekomen, aan de andere kant is het nog bijna de enige spelresource die schaars en limiterend is en waarvoor je nog enige moeite moet doen om het te vergaren. Als dat voor iedereen te makkelijk wordt gemaakt loopt iedereen met een leger aan gemaxte pokies rond en is er nauwelijks nog verschil tussen spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:33:
Score voor vandaag 40 beestjes gevangen. Zit wel op een weedle nest maar ja, elk beestje is er één.
Een goudmijn! Lekker voor die dubbele exp dalijk!
CaptJackSparrow schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:37:
[...]

Sja... maar mensen die veel raidpasjes kopen kunnen daardoor dan meer dust vergaren wat weer bijdraagt aan het pay-to-win aspect. Niet dat er momenteel nog erg veel te winnen valt door hoge CP pokies, waarom ik ook nog maar weinig dust spendeer en meestal boven de 2M zit, mede ook omdat ik in het oude gymsysteem flink heb kunnen profiteren van de 5000 dust per dag.

Aan de ene kant is het jammer dat daar geen alternatief voor is gekomen, aan de andere kant is het nog bijna de enige spelresource die schaars en limiterend is en waarvoor je nog enige moeite moet doen om het te vergaren. Als dat voor iedereen te makkelijk wordt gemaakt loopt iedereen met een leger aan gemaxte pokies rond en is er nauwelijks nog verschil tussen spelers.
Het balans is inderdaad moeilijk te vinden. Ik ben al erg blij dat ik het spel zonder gevoel van beperkingen kan spelen eigenlijk.

Stel je voor een systeem van 50 max ballen ofzo, en je krijg per 5-10min een bal erbij ofzo...wil je meer dan moet je kopen...anders lekker wachten.

[ Voor 68% gewijzigd door WahWah op 20-11-2017 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
We zijn er bijna! :+

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/j67qpx.jpg

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nog eentje: :+

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/500x/80809705/i-haz-a-mewtwo-too-yeah-i-know-hes-a-moron-but-he-gives-me-food-and-i-crap-on-his-rug-to-get-even.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En weer speciale items in de shop... maar helaas nog steeds geen ruimte-uitbreiding. :| Hoe lang nog tot G3? Mogen ze zo langzamerhand wel eens over de brug komen. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Als die counter gehaald is (wat volgens mij zeker zal lukken, zo niet dan toch zeg maar :) ) van wanneer tot wanneer loopt het event dan?

Vooral dubbele dust is erg lekker!

Ben nu level 37 (nog 1 level voor maximaal sterke Pokemons) en heb nu 6 Pokemons tot de max (2 x Tyranitar, 3 x Dragonite en 1 Golem) daarnaast nog 12 andere Pokemons geuppt tot een CP van 3000+. Momenteel bezig met mijn Lugia (nog iets van 49.000 dust nodig) en dan wil ik mijn Blissey nog maximaal maken.

Nog 205 rare candies en bijna geen dust meer :) Snap ook niet waarom je het zou bewaren. Klein voorraadje kan ik nog wel bij komen maar lees soms meer dan een miljoen. In mijn ogen heb je er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Er zijn nieuwe aanbiedingen in de shop.

Super Incubator: 200 coins
Special box 380 coins : x20 Greatball, x6 Lucky Egg, x1 Premium pass, x4 Lure module
Ultra box 880 coins: x30 Ultra Ball, x16 Lucky egg, x4 Premium pass, x8 Lure module,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
xienator schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 06:50:
Als die counter gehaald is (wat volgens mij zeker zal lukken, zo niet dan toch zeg maar :) ) van wanneer tot wanneer loopt het event dan?
Als we dit mogen geloven, alle rewards tot 1 December. Farfetch'd (en Kangaskhan) alleen 48uur na het behalen van de reward.
https://www.reddit.com/r/.../?st=ja78cxa3&sh=7a5dbf9a

Ow en we hebben Bronze nu.
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/932870616465547264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat is dit?

*snip* spam

Gift Packs? getgamegifts.com?

Ziet er een beetje te mooi uit om waar te zijn. Ben er helemaal niet zeker van dat dit legit is. Vul nog maar even niets in. :N

[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 22-11-2017 01:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
Zo te zien is dat spam, dus ik zou maar gewoon je post weghalen/editen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:28:
Wat is dit?

* snip *

Gift Packs? getgamegifts.com?

Ziet er een beetje te mooi uit om waar te zijn. Ben er helemaal niet zeker van dat dit legit is. Vul nog maar even niets in. :N
Meh de vele reacties onder de post zeggen denk ik genoeg :+
Er wordt bij ons in de raid-app inmiddels een lure avond georganiseerd :P denk niet dat het echt nodig gaat zijn, maar wel gezelligheid natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 22-11-2017 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dan is er geen waarschuwing meer en gaan mensen er misschien wel op in. Die reacties lezen werkt bij mij niet. Heb ook niks met Twitter en Facebook e.d. Vreselijke sites. Wou dat men gewoon de eigen site gebruikte voor communicatie i.p.v. sites van derde commerciële partijen.

Dubbele XP werkt nu wel. 8)

Edit: Later zag ik wel reacties. Stonden die er eerder nog niet? Het werkt ook niet soepel in een desktopbrowser lijkt het.

[ Voor 17% gewijzigd door CaptJackSparrow op 21-11-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik moet zeggen dat het vandaag wat rapper gaat dan gisteren. Gisteren zo rond de 40 geëindigd. En vandaag zit ik al op de 72.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:44:
Ik moet zeggen dat het vandaag wat rapper gaat dan gisteren. Gisteren zo rond de 40 geëindigd. En vandaag zit ik al op de 72.
De bronze award die unlocked is geeft niet alleen dubbele exp en 6 uur op de lures, maar ook meer pokemon spawns. Dus vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dat is harken dan maar. Erg blij met de pokestop op werk
Avondje overwerken en ik red het wel die 3,5b in mijn ukkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Nog meer Samsung S7 gebruikers hier?

Het apparaat drifte vroeger supergoed. Met name op het werk, waar gps en wifi verbindingen zwak waren. Altijd wel een paar km op een dag.

Maar vandaag staat hij de hele dag nagenoeg stil. Wat is dit? Ligt het aan het weer, of is het de systeemupdate van een paar dagen geleden?

Nog meer S7 gebruikers die hier 'last' van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:25
hneel schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:31:

Het apparaat drifte vroeger supergoed. Met name op het werk, waar gps en wifi verbindingen zwak waren. Altijd wel een paar km op een dag.

Maar vandaag staat hij de hele dag nagenoeg stil. Wat is dit? Ligt het aan het weer, of is het de systeemupdate van een paar dagen geleden?

Ik heb (nog) geen update gezien, maar mijn resultaten varieren altijd sterk: sommige dagen drift ik ~15 KM op kantoor en soms haal ik de 5 niet eens. Ik heb nog steeds het idee dat het samenhangt met het weer (bewolking), maar kan het niet hard maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
xienator schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:23:
[...]

Hier ook. Is het nu zo dat je ze minder uit stops krijgt omdat je ze uit raids krijgt?

Gisteren paar rondjes gefiets voor stopt en denk er een stuk of 80 gehad en twee van die paarse....
Iemand hier nog informatie over?

Gaat over het feit dat je nog maar heel weinig potions uit stops krijgt.

[ Voor 9% gewijzigd door C_V_S op 21-11-2017 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Ik kan het ook beamen inzake de potions.
Heb de journal bekeken tot gistermorgen.
Dat zijn 45 stops.

Geen enkele Hyper Potion of max potion.
1 Super potion en 1 Standard potion.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
hneel schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:31:

Ja, bij mij is de drift die heel gunstig was voor m'n eitjes ook al een tijdje weg. Zeker twee maanden al. Geen idee of het de Samsung update, of de PoGo update was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:14
Ik ben level 40 geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Klaar :D
Moet je dan ook nog weer een x aantal XP behalen?
En krijg je dan nog leuke goodies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:14
ik ga gewoon door met vangen. nog geoeg pokemons te power uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
https://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/novdevupdate-raids

Mewtwo kan mij nog steeds gestolen worden. Wanneer komt Gen3? :p Wel goed dat ze meer duidelijkheid geven over de manier waarop je de kans voor jezelf kunt vergroten om een EX pas te krijgen. Al vind ik 't wel grappig dat ze het over populaire raid tijden hebben. Over 5min begint hier weer een Raikou raid waar niemand gaat zijn.. als ze dat gedeelte nou ook even fixen en zorgen dat je na werktijd nog iets kunt! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

EX Raid Battles will take place most commonly at Gyms found in parks and sponsored locations.
Lekker dan :/ we hebben sinds twee maanden een gym in een park, de rest staat allemaal langs een straat of parkeerplaats. En op die gym heb ik pas 1 raid gedaan, op alle andere gyms meerdere.
En gesponsorde gyms hebben we hier helemaal niet... Blijkt eens maar weer dat spelers het in de (grote) stad toch gemakkelijker hebben.

De algemene veranderingen aan raids vind ik dan wel fijn. In ieder geval een extra bron van stardust en magikarp is weer terug :+

En gisteravond zijn we met een deel van de app groep gaan lopen. Liepen in een groepje van 10 man en her en der liepen d'r ook nog andere mensen rond op het dorp. Allemaal voor de global catch challenge :p op dratini na alleen maar standaard grut helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
xienator schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:17:
[...]

Iemand hier nog informatie over?

Gaat over het feit dat je nog maar heel weinig potions uit stops krijgt.
Hier ook al sinds een paar weken vrijwel geen potions meer uit de Stops :/ 20 Stops levert hooguit 1 of 2 potions van de laagste categorieën op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ik wou juist dat ik een keer ballen kreeg uit stops. Al die ***-potions iedere keer word ik gek van!
schaapiej schreef op woensdag 22 november 2017 @ 06:16:
https://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/novdevupdate-raids

Mewtwo kan mij nog steeds gestolen worden. Wanneer komt Gen3? :p Wel goed dat ze meer duidelijkheid geven over de manier waarop je de kans voor jezelf kunt vergroten om een EX pas te krijgen. Al vind ik 't wel grappig dat ze het over populaire raid tijden hebben. Over 5min begint hier weer een Raikou raid waar niemand gaat zijn.. als ze dat gedeelte nou ook even fixen en zorgen dat je na werktijd nog iets kunt! :)
Die aanpassingen zien er goed uit! Toch maar eens de gyms in parken hier in de buurt in de gaten houden qua raids. :)
Pagina: 1 ... 63 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.