Elke uitdaging in het spel ontbreekt al... Moet dan ook nog iedereen zomaar Mewtwo krijgen?
Wat geeft iemand die pas net om de hoek komt kijken, meer recht dan iemand die al vanaf het begin speelt? Want, met alle respect, lvl 30 kan je binnen een maand bereiken als je fanatiek speelt, helemaal sinds de Raids er zijn.
Als je deze raids 'Exclusive' noemt mag er ook wel een bepaalde exclusiviteit van van uitgaan. Dat betekend niet dat je iedereen zomaar een kans geeft. Daar mag best veel energie/tijd in gaan zitten, om je de kwalificeren voor een EX Raid.
Daarom zou het -vind ik- het beste zijn om die EX uitnodigingen te koppelen aan opdrachten. Maak het transparant. Doe Y, krijg (E)X.
Dan weet iedereen waar ie aan toe is. Dan weet je zeker dat iemand recent veel moeite heeft gedaan voor die Mewtwo.
De manier waarop het nu gebeurt slaat echt nergens op, ik heb het geluk om volgende week mee te mogen doen aan een EX Raid, maar niet iedereen die mee deed aan de raid waar ik deze pass 'verdiend' heb heeft er ook een. Terwijl sommigen op die betreffende gym veel meer raids gedaan hebben dan ik. Dat is gewoon niet eerlijk.
[
Voor 3% gewijzigd door
P.K. op 17-11-2017 17:19
]