[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
P.K. schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:15:
[...]

Dit is een aankondiging van een aankondiging over een aankomende update van bestaande features.

Echt, wow 7(8)7
Niks nieuws in game wereld toch! :p

Ik hoop in ieder geval volgende week wat datums voor Gen3 te zien. Verder wellicht wat nieuwe informatie over de EX raids? Al boeit mij dat vrij weinig.. heb liever weer veel nieuw spul te vangen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Ik heb vanochtend mijn tweede EX Raid invite gekregen. Ook weer apart dat van de groep waarmee we de raid destijds hebben gedaan (Raikou) de helft wel een invite hebben gekregen, en de andere helft niet. Ook de diegene die nog geen invite hebben gehad kregen er geen. Ik ben er blij mee natuurlijk maar dit systeem van invites is zo slecht geïmplementeerd, de frustraties in de lokale App groep zijn erg groot.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:41

PB-powell

Mr. Laziness

sankao schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:38:
[...]

Dit is ongeveer ook mijn huidige bezigheid met Pokemon Go. Ik heb er alleen al wat meer op goud (37). Maar er zijn er nog genoeg die ik nog op goud wil hebben. Daar ben ik voorlopig nog wel even zoet mee.
Dat probeer ik hier ook, maar 37 (!) op goud, netjes!
Hier hebben we maar 7 gyms op het dorp totaal en zit met 4 net op de helft :+
schaapiej schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 06:59:
Volgende week meer informatie over komende verbeteringen. Ben benieuwd wat het wordt.
Raid timers naar 30 minuten ofzo? :X

[...]
Misschien voor de mensen hier met hun ideeen om te solliciteren? :9

[ Voor 30% gewijzigd door PB-powell op 11-11-2017 13:23 ]

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Dit is ongeveer ook mijn huidige bezigheid met Pokemon Go. Ik heb er alleen al wat meer op goud (37). Maar er zijn er nog genoeg die ik nog op goud wil hebben. Daar ben ik voorlopig nog wel even zoet mee.
Ben er nog geen week mee bezig dus ik vind 5 al bijna een mooie prestatie :)

Ik heb 3 gyms om mijn huis die iedere dag wel leeg gegooid worden dus heb altijd die gebruikt voor de muntjes.

Moet zeggen dat het een leuke uitdaging is :) Als er weer een goud is stop ik lekker met die overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Tweede raikou gevangen, wederom met een pinab. Vorige was 91%, deze is 93%. Gaat dus goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Krijg je zo een pass voor mewto als je een raid verslaat of gaat dat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:14
jaydenjarno schreef op zondag 12 november 2017 @ 07:59:
Krijg je zo een pass voor mewto als je een raid verslaat of gaat dat anders?
Zo was het in eerste instantie beloofd. Als je een raid bij een bepaalde gym had gedaan dan kreeg je een uitnodiging voor een Mewtwo. Helaas besloot Niantic dit weekend anders en stuurde de uitnodigingen niet naar iedereen zodat personen die al een aantal raids hadden gedaan daar geen uitnodiging te sturen, omdat ze al een Mewtwo hadden. Ronduit belachelijk en oneerlijk op deze manier. Ze geven gewoon geen toegang tot een ex raid die wel was beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Hebben ze de raids nu nog vroeger laten starten?
Vanochtend is hier om 6:36 een raid gestart... dus het ei was er al om 5:36 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mang028
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-08-2020
schaapiej schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:38:
Hebben ze de raids nu nog vroeger laten starten?
Vanochtend is hier om 6:36 een raid gestart... dus het ei was er al om 5:36 8)7
dat is al zo sinds het in gaan van de wintertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
aljooge schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:57:
Balen met die ex raid. Raid deze week gedaan, geen uitnodiging. Zijn er die daar veel raid hebben gedaan en ook geen uitnodiging hebben. Vader heeft er niet 1 dochter wel. We snappen het niet meer :?
Er is ook niks logisch aan.

Gisteren had ik de Mewtwo raid gedaan, er waren maar 9 pasjes uitgedeeld (terwijl we dus met 20 man eerder bij de raid stonden, familie van 6 hadden maar 2 pasjes). Slaat echt nergens op.

Uiteindelijk hebben 8 van de 9 'm gevangen, ik had er een van 2242 CP (87%, met 15 atk). Prima wat mij betreft, dus die ik up ik wel. Heb de laatste tijd toch weinig tijd voor raids, en de raid waar uiteindelijk een pasje voor mij uit kwam was eigenlijk al iets te ver buiten m'n speelradius.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

aljooge schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:31:
[...]

Zo was het in eerste instantie beloofd. Als je een raid bij een bepaalde gym had gedaan dan kreeg je een uitnodiging voor een Mewtwo. Helaas besloot Niantic dit weekend anders en stuurde de uitnodigingen niet naar iedereen zodat personen die al een aantal raids hadden gedaan daar geen uitnodiging te sturen, omdat ze al een Mewtwo hadden. Ronduit belachelijk en oneerlijk op deze manier. Ze geven gewoon geen toegang tot een ex raid die wel was beloofd.
Ze hebben vooralsnog niks beloofd, maar ze 'testen' het systeem nog steeds.
Het klopt dat het totaal niet logisch, duidelijk of eerlijk is hoe ze de passen uitdelen, maar ze hebben nergens iets beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:17

TAA

Liever IRC

aljooge schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:31:
[...]
Helaas besloot Niantic dit weekend anders en stuurde de uitnodigingen niet naar iedereen zodat personen die al een aantal raids hadden gedaan daar geen uitnodiging te sturen, omdat ze al een Mewtwo hadden.
Volgens mij is er vrijwel niets bekend over de manier waarop spelers geselecteerd worden voor een EX pas. Enige dat 100% zeker is, is dat je een raid gedaan moet hebben op de locatie.

Ik hoop dat wanneer Niantic de EX raids uit beta haalt ze:
a) de raids zelf zeldzaam houden (1x per week oid)
b) gratis passen uit blijven delen als reward voor het doen van raids op een locatie
c) EX passen gewoon in de store terecht komen waardoor spelers niet meer buiten gesloten worden

Het huidige selectie systeem zorgt op deze manier in ieder geval voor veel irritatie en frustratie bij spelers.Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

TAA schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:08:
[...]

Volgens mij is er vrijwel niets bekend over de manier waarop spelers geselecteerd worden voor een EX pas. Enige dat 100% zeker is, is dat je een raid gedaan moet hebben op de locatie.

Ik hoop dat wanneer Niantic de EX raids uit beta haalt ze:
a) de raids zelf zeldzaam houden (1x per week oid)
b) gratis passen uit blijven delen als reward voor het doen van raids op een locatie
c) EX passen gewoon in de store terecht komen waardoor spelers niet meer buiten gesloten worden

Het huidige selectie systeem zorgt op deze manier in ieder geval voor veel irritatie en frustratie bij spelers.Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Dan komen er plotseling 500 man of meer bij zo'n raid. :X Dat kon wel eens problemen geven. Lijkt me dus dat mensen zelf uitnodigen de beste manier is om het een beetje onder controle te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:43

hneel

denkt er het zijne van

Mang028 schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:45:
[...]

dat is al zo sinds het in gaan van de wintertijd.
Dat had dan toch met het ingaan van de amerikaanse wintertijd weer rechtgezet moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Het lijkt wel of er juist nog een uur extra af gegaan is. Nu na 19:00 echt helemaal nergens meer een raid,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-09 15:46
Volgens mij is de tijd van raids gerelateerd aan wanneer het op een tijdszone donker is. Nu het vroeg donker is zijn de raids ook snel voorbij. Het moment dat er geen enkele raid meer in de buurt was leek met de weken steeds eerder te zijn, maar dat kan ook mijn perceptie zijn.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Normaal is wintertijd al stom doordat t uur eerder donker wordt (en dus juist meer energie verspilt door eerder licht aan te doen) nu al helemaal dan met de raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Eek2nd schreef op maandag 13 november 2017 @ 01:24:
Normaal is wintertijd al stom doordat t uur eerder donker wordt (en dus juist meer energie verspilt door eerder licht aan te doen) nu al helemaal dan met de raids
De wintertijd is onze 'normale' tijd en het had meer te maken met dat het 'vroeg' donker en licht werd in de zomer en dan met energiebesparing.

Ik weet niet wat Niantic gister verder had, maar er waren bij ons overdag bijna alleen maar legendary raids bezig. We konden er 3 achter elkaar doen (1 gevangen, wederom met een ananas 8)7 , sta nu 3 uit 7 allen met een ananas. Wel leuk voor de candy), maar toen we net thuis waren gingen er nog twee van start en in de avond nog eens zeker 2. In de ochtend was er ook minimaal al 1 voorbij gekomen, alsof ze iets te compenseren hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grumpmeister
Thierry88 schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:32:
Volgens mij is de tijd van raids gerelateerd aan wanneer het op een tijdszone donker is. Nu het vroeg donker is zijn de raids ook snel voorbij. Het moment dat er geen enkele raid meer in de buurt was leek met de weken steeds eerder te zijn, maar dat kan ook mijn perceptie zijn.
Dat verklaart dan niet hoe er om 5:30 's ochtends al eitjes verschijnen, want het is pas om 8:00 licht volgens het spel.

Volgens mij hebben ze een foutje gemaakt en de tijd inderdaad -1 uur gedaan ipv. +1 uur. Want ook met alleen de wintertijd-shift was het niet mogelijk om voor 6 uur eitjes te zien. :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Om 5:13 kreeg ik al de melding dat er een raid ging starten. Even niet gekeken waar en hoe lang dat nog ging duren.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Het kan haast niet anders dan dat ze de verkeerde kant op hebben geteld. Van Niantic kan je zoiets wel verwachten.

Iedereen even een error report opsturen, en die petitie tekenen. (Baat het niet dan schaadt het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
Petitie gaat in onze whatsapp groepen ook al rond. Wel getekend, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat het allemaal veel zin heeft, want als het echt een simpele bug was (zoals de verkeerde kant op tellen) dan hadden ze het allang op kunnen lossen.

Ik ben bang dat het een of andere echte vage reden heeft. Dat ze geen kinderen in het donker naar buiten willen sturen uit angst voor claims als er wat gebeurt oid. En dat dus alle volwassen spelers over de hele wereld daar de dupe van zijn.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Waarom starten de raids dan om 5:00? Dan is het ook nog lang niet licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw, ik wist niet dat gymshaving nog een ding was sinds het nieuwe gymsysteem, maar zag het gister toch nog gebeuren. Ik werd als enige (ik had de gym veroverd en stond dus als 1e erin) eruit geschopt. En precies 10 minuten daarna (na de cooldown) kwam er weer iemand bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Van wat ik begrepen had was die petitie al een paar maanden oud en was het niet vanwege de zomer/wintertijd? Verder niet erin gekeken, die dingen halen toch nooit wat uit.

Het is wel erg slordig, dat er raids starten om 5:00. Hopelijk kunnen ze hier een fix voor uitrollen binnen het proces welke raids genereert, maar ik ben bang dat het op deze schaal lastiger is dan gewoon even een push doen. Ik ga er van uit dat Niantic wel server-side wijzigingen uit kan voeren zonder downtime (loadbalancer, etc), maar voordat het proces weer aangezet moet worden, zal het waarschijnlijk op alle clusters doorgevoerd moeten worden (anders schat ik de kans op conflicterende raids wel wat hoger in). Wat dus kan leiden tot een paar uur zonder raids, al zou ik dat niet eens zo erg vinden.

Maar goed, misschien denk ik er te moeilijk over na :') .

En @Verwijderd ; idd, we hebben het hier in de buurt ook al een paar keer gezien. Maar het kan ook zijn dat het wat toeval was, en degene die eruit werd gewerkt gewoon een spoofertje op de tenen had getrapt.

Misschien een voordeel van het Instinct zijn; bij ons in de buurt zijn die gyms vrijwel nooit vol :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Ik vind de ex-raids echt een verknipt systeem, waarvoor relatief makkelijk een fatsoenlijk algoritme gemaakt zou kunnen worden. Sowieso moeten ze alleen levels 30+ toestaan, vind ik. Wat moet een level 20 trainer met een MewTwo, als dat betekent dat een level 35 trainer deze niet krijgt? Alsof het bij level 20 al zo belangrijk is om MewTwo te hebben.

Daarnaast is het oneerlijk dat sommige spelers alle ex-raid pasjes krijgen, terwijl anderen niks krijgen. Daarmee bedoel ik dus: als er 10 gyms in een dorp zijn, waarvan er 2 ex-raids worden, en dezelfde groep spelers heeft die Raikou raids gedaan, waarom er dan mensen 2x buiten de boot vallen en anderen (waaronder dus lage levels) 2x een pas krijgen. Dat is echt belachelijk, test of geen test.

Bovendien is er op een school- of werkdag om 6:00 's ochtends geen raid-groep te maken voor Raikou, dus dat slaat ook nergens op. Soms lijkt het of er bij Niantic alleen stagiaires aan het werk zijn die geen flauw benul hebben van wat hun spel dagelijks met sommige mensen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
hneel schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:50:
Waarom starten de raids dan om 5:00? Dan is het ook nog lang niet licht.
Dat is inderdaad ook heel vreemd (vreemder nog dan de vroege eindtijd). Misschien zit het window van ongeveer 14 uur ergens hard-coded in het systeem en is het makkelijker om met de starttijd te schuiven dan om het window te verkorten.
Zoals er toen na het Chicago-event met de timers werd omgegaan (ineens de eieren weg en heel lang duren voor het terug gezet werd), het feit dat er per uur een kwartier is waarin er helemaal geen raids beginnen en dat het opeens 3 kwartier is geworden; lijkt het erop dat er wel vage dingen in die code zitten.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kun je onder L20 (of L19) eigenlijk ook raids doen? En krijg je dan lagere CP beesten uit die raids als dat wel kan? Raidbeesten zijn net als ei-beesten (maximaal) L20 toch? Vroeger... ;) toen we nog onder dat L20 waren... kregen we toch ook lagere level/CP beesten uit eieren?

Sta ik nu pas eens bij stil n.a.v. wat hierboven gemopperd werd over de EX-raids. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
@CaptJackSparrow , Ja dat kan. Je vangt gewoon level 20 beesten. Die kan je vervolgens niet uppen, omdat je trainer level te laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kregen we nou lagere level beesten uit eieren of niet? Sub L20? Ik weet het eigenlijk niet meer.

Ja moet wel. Want toen was niemand nog L20 en dan kon je niet plotseling hogere beesten krijgen toch?

Dus nu kan een L10 speler een L20 beest uit een raid halen? Luuks hoor. :P Maar krijgen ze uit eieren nog wel lagere level beesten?

[ Voor 64% gewijzigd door CaptJackSparrow op 13-11-2017 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Blijkbaar kan een OnePlus 5 niet goed tegen de 'kou' (welke kou? :p) buiten. Curveballs worden niet goed geregistreerd... waar ik normaal 90% excellent gooi, en dus wel weet hoe ik moet gooien, vallen de ballen nu als het ware met een heel lullig boogje direct naar beneden. Rechtdoor gooien lijkt wel goed te gaan. En binnen gaan de curveballs ook weer zoals het hoort. Op een ander toestel (Huawei P9 Lite) nergens last van en gooi ik de ene na de andere excellent!

Meer mensen met dit probleem?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
gebruikers van OnePlus 5 kunnen niet tegen kou. Gaan ineens heel raar gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
T4F.nl_Muad schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:52:
gebruikers van OnePlus 5 kunnen niet tegen kou. Gaan ineens heel raar gooien :P
Is dat dan dat rare gevoel wat verdwijnt zodra ik een ander toestel vast pak? :o

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
schaapiej schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:32:
Blijkbaar kan een OnePlus 5 niet goed tegen de 'kou' (welke kou? :p) buiten. Curveballs worden niet goed geregistreerd... waar ik normaal 90% excellent gooi, en dus wel weet hoe ik moet gooien, vallen de ballen nu als het ware met een heel lullig boogje direct naar beneden. Rechtdoor gooien lijkt wel goed te gaan. En binnen gaan de curveballs ook weer zoals het hoort. Op een ander toestel (Huawei P9 Lite) nergens last van en gooi ik de ene na de andere excellent!

Ik had dit gisteren midden in een hagelbui (met paraplu dat wel) op een Galaxy S7, ik dacht dat het aan mijn koude vinger lag. Misschien bij jou ook?
CaptJackSparrow schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:13:
Kregen we nou lagere level beesten uit eieren of niet? Sub L20? Ik weet het eigenlijk niet meer.

Ja moet wel. Want toen was niemand nog L20 en dan kon je niet plotseling hogere beesten krijgen toch?

Dus nu kan een L10 speler een L20 beest uit een raid halen? Luuks hoor. :P Maar krijgen ze uit eieren nog wel lagere level beesten?
Ja, volgens mij groeien ei-pokémon mee met je level. Totdat je level 20 bent natuurlijk. Raid pokémon dus wel altijd level 20. Zelfs op level 5.

[ Voor 28% gewijzigd door Megalodon86 op 13-11-2017 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik denk dat het komt door de droogte van de koude lucht en daardoor van je huid. Daardoor neemt de elektrische huidweerstand toe. Daardoor wordt het contact tussen je vinger en het scherm minder goed geregistreerd met allerlei vreemde effecten tot gevolg. Ik ervaar het ook in de kou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:11:
[...]

Ik denk dat het komt door de droogte van de koude lucht en daardoor van je huid. Daardoor neemt de elektrische huidweerstand toe. Daardoor wordt het contact tussen je vinger en het scherm minder goed geregistreerd met allerlei vreemde effecten tot gevolg. Ik ervaar het ook in de kou.
Enige wat ik dan apart vind; als ik op hetzelfde moment een andere telefoon pak dan is er geen probleem met de registratie. Huawei (P9 Lite) en Samsung (S7) ging bijvoorbeeld zojuist zonder problemen, alleen de OP5 deed raar..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het kan natuurlijk wel per toestel verschillen. Andere schermen met andere gevoeligheid. Maak je vinger eens wat vochtiger en kijk of het scheelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:21:
Het kan natuurlijk wel per toestel verschillen. Andere schermen met andere gevoeligheid. Maak je vinger eens wat vochtiger en kijk of het scheelt.
Je lijkt m'n vriendin wel.. "maak je vinger eens wat vochtiger!" :+
Zal morgen eens proberen wat het doet met de curveballs, laat de resultaten hier wel effe weten.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Heb je een screenprotector op je smartphones? Die varieren toch wel flink in "kwaliteit" heb ik gemerkt, met m'n oude oneplus gooi ik zonder problemen great/excellent throws. Terwijl met m'n S8+ waar een veel duurdere glassprotector op zit gooi ik bijna nooit meer excellent throws :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Terryb47 schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:44:
Heb je een screenprotector op je smartphones? Die varieren toch wel flink in "kwaliteit" heb ik gemerkt, met m'n oude oneplus gooi ik zonder problemen great/excellent throws. Terwijl met m'n S8+ waar een veel duurdere glassprotector op zit gooi ik bijna nooit meer excellent throws :+
Jep, op beide de standaard screenprotector (die er vanuit de fabriek op zit).

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
schaapiej schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:54:
[...]

Is dat dan dat rare gevoel wat verdwijnt zodra ik een ander toestel vast pak? :o
is bekend fenomeen, verdwijnt instantaan 8) :+

qua display kan ik me wel voorstellen dat de een trager reageert dan de ander bij kou. Verder wat de rest zegt. misschien combinatie screenprotector en koude (drogere?) vingers?

ben benieuwd of je er achter kan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik merk het wel aan ballen die plotseling onbedoeld gegooid worden als ik het scherm aanraak.

Raikou's vinden mij wel aardig lijkt het want de meeste willen met mij mee. :+ Heb er 11 uit 14 en bij een paar lage niet of nauwelijk golden berries gebruikt, die dan ook wegliepen maar daar was ik toch niet rouwig om. Mijn hoogste? Jawel. :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/ultrasunmoon

Beetje typische timing gezien 90% van de menselijke bevolking op het Noordeljk Halfrond woont waar het nu herfst/wintertijd is. Moeten onze avatars maar kou lijden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zouden beter eens een goed werkend spel kunnen maken (raid tijden, errors, stops kunnen aanvragen).. maar kleertjes hebben voorrang natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo Doll
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 16:43
CaptJackSparrow schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:42:
Ik merk het wel aan ballen die plotseling onbedoeld gegooid worden als ik het scherm aanraak.
Zeg ken ik jou? Daarstraks bij de Raikou raid gebeurde dat ook regelmatig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Voodoo Doll schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:26:
[...]

Zeg ken ik jou? Daarstraks bij de Raikou raid gebeurde dat ook regelmatig 8)7
Vandaag geen last van gehad. Was niet bijster koud en vrij vochtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Ik merk wanneer het koud is mijn telefoon in het algemeen slechter reageert. Maar ik heb dan ook last van extreme koude vingers (en tenen) in de herfst en winter. Zit zeer te twijfelen om handschoenen te vragen die met een smartphone werken van onze eigen goedheiligman :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:58:
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/ultrasunmoon

Beetje typische timing gezien 90% van de menselijke bevolking op het Noordeljk Halfrond woont waar het nu herfst/wintertijd is. Moeten onze avatars maar kou lijden. :o
Mijn avatar was sowieso al zomers gekleed :D Meteen maar die nieuwe gegeven, ik vind het wel leuk :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MkzTmrR.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KDWYNop.png

Het lijkt me trouwens leuk als er een event komt waar je alleen maar mag komen als je hetzelfde gekleed bent als je avatar :D Wel in de zomer dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:00:
ze zouden beter eens een goed werkend spel kunnen maken (raid tijden, errors, stops kunnen aanvragen).. maar kleertjes hebben voorrang natuurlijk
Ja, want degene die kleertjes maken verzorgen ook de back-end programmatuur en app ontwikkeling :/ .

Daarnaast wel goede zaak dat deze kleding gratis is, ik had eigenlijk verwacht dat het coins zou kosten. Al is dit logischerwijs door TPC / Nintendo 'geforceerd', aangezien deze promotie mogelijk meer spelers over de streep haalt om ook de nieuwe 3DS games te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik klaag niet graag... Maar sinds het grote event van de zomer zit ik nog steeds met exact dezelfde 4 pokemon die ik mis. Zo is er echt geen zak meer aan.
Niantic mag echt heel heel snel komen met Gen 3.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:31:
Ik klaag niet graag... Maar sinds het grote event van de zomer zit ik nog steeds met exact dezelfde 4 pokemon die ik mis. Zo is er echt geen zak meer aan.
Hopelijk deze week wat meer info over de komst van Gen3.
Er zou een update komen over de komende updates :p

Welke mis je nog in de Pokédex? (buiten de regionale etc)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik zie dat het er nog 3 zijn. Ik mis nog steeds een miltank, Hitmontop en chan.
Heb al 5 tyrogue's gehad met allemaal attack. Allemaal uit een 5 km ei.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Hier ook nog steeds een Hitmonlee. Ook slechts 1 Tyrogue uit een ei gekregen ;(. Hopelijk komt die hele Hitmonfamily nog een keer in raids, dan moet het zeker lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Ik weet nog heel goed dat Hitmonlee een van de laatste Gen1 was die ik moest. Ik zag hem ooit in het begin op kijkduin (met de maps nog :X ), maar hij had nog maar 1min. Ik zat op het plein en hij was bij de boot. Ik was lui dus niet gaan rennen. Dacht bij mezelf 'die spawnt vast wel nog een keer ergens'. Nooit meer gezien (zelfs niet met die maps, waar ik in de buurt was dan)! :(
Tot op een dag (maanden later) dat ik in de ochtend het spel opstartte en hij gewoon bij mij thuis spawnde...was meteen wakker en mijn dag kon verder niet meer stuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

WahWah schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:34:
Ik weet nog heel goed dat Hitmonlee een van de laatste Gen1 was die ik moest. Ik zag hem ooit in het begin op kijkduin (met de maps nog :X ), maar hij had nog maar 1min. Ik zat op het plein en hij was bij de boot. Ik was lui dus niet gaan rennen. Dacht bij mezelf 'die spawnt vast wel nog een keer ergens'. Nooit meer gezien (zelfs niet met die maps, waar ik in de buurt was dan)! :(
Tot op een dag (maanden later) dat ik in de ochtend het spel opstartte en hij gewoon bij mij thuis spawnde...was meteen wakker en mijn dag kon verder niet meer stuk ;)
In het begin heel toevallig een hitmonlee ergens tegengekomen, verder ook nooit meer gezien. De chan variant nooit gezien, deze heb ik met een tyrogue kunnen evolueren. Hitmontop moet ik nog omdat ik daarna nooit meer een tyrogue heb mogen uitbroeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
Ik heb nu die Pokehuntbot op Telegram op Hitmonlee (al een tijdje, maar nog nooit een Hitmonlee dichtbij genoeg + tijd) en Hitmontop. Gelukkig kwam die Top laatst voorbij en kon ik die van het lijstje aftikken. Hitmonlee komt nog best wel vaak voor in de regio Rotterdam, dus ik verwacht niet dat die lang nodig blijft. Daarna eindelijk 'klaar' (op wat evoluties na, waar al genoeg candy voor is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
PB-powell schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:43:
[...]

In het begin heel toevallig een hitmonlee ergens tegengekomen, verder ook nooit meer gezien. De chan variant nooit gezien, deze heb ik met een tyrogue kunnen evolueren. Hitmontop moet ik nog omdat ik daarna nooit meer een tyrogue heb mogen uitbroeden.
Net even in me Pokedex gekeken, Hitmonchan heb ik 6/6 (seen/caught) en Hitmonlee inderdaad maar 1/1. Hitmontop ben ik 1x in het wild tegengekomen, maar niet gevangen. Maar ik had hem al, want mijn eerste Tyrogue had meteen stamina als hoogste stat :)

Ik wou dat ik nog een Pokemon miste....kheb nu echt niks om naar uit te kijken. Ben nog level 37, dus level 40 halen zou leuk zijn, maar ik kan het niet echt als een doel zien. Gold badges halen...achja zoveel maakt het niet uit, dus ik loop daar ook niet warm voor. Hoop dat Gen3 snel komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

WahWah schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:54:
[...]

Net even in me Pokedex gekeken, Hitmonchan heb ik 6/6 (seen/caught) en Hitmonlee inderdaad maar 1/1. Hitmontop ben ik 1x in het wild tegengekomen, maar niet gevangen. Maar ik had hem al, want mijn eerste Tyrogue had meteen stamina als hoogste stat :)

Ik wou dat ik nog een Pokemon miste....kheb nu echt niks om naar uit te kijken. Ben nog level 37, dus level 40 halen zou leuk zijn, maar ik kan het niet echt als een doel zien. Gold badges halen...achja zoveel maakt het niet uit, dus ik loop daar ook niet warm voor. Hoop dat Gen3 snel komt!
Ik mis er nog genoeg helaas :+
Van gen 1 mis ik farfetch'd en de mews nog.
Van gen 2 mis er nog 18 (inclusief regionals). Dus ik heb nog genoeg te lopen :9 Heb bijvoorbeeld ook nog geen mareep dus kan die ook nog niet eens bij elkaar gaan lopen. Heb wel nog 4 10km eieren staan, wilde ze eigenlijk sparen tot ik er 9 heb, maar dat gaat minder snel dan gehoopt. Dus misschien toch maar eens beginnen met twee ofzo, en dan hopen op een paar leuke nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
PB-powell schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:59:
[...]

Van gen 2 mis er nog 18 (inclusief regionals). Dus ik heb nog genoeg te lopen :9 Heb bijvoorbeeld ook nog geen mareep dus kan die ook nog niet eens bij elkaar gaan lopen. Heb wel nog 4 10km eieren staan, wilde ze eigenlijk sparen tot ik er 9 heb, maar dat gaat minder snel dan gehoopt. Dus misschien toch maar eens beginnen met twee ofzo, en dan hopen op een paar leuke nieuwe.
Geen Mareeps bij het event gescoord? Als je nog eitjes hebt tijdens die periode, misschien zit daar nog wat in. Zelf in die tijd genoeg Mareep candy bij elkaar gesprokkeld voor de 3e evolutie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
[...]

Ook hier is dat het geval. Zit nu op 40 stuks goud met nr 41 en 42 in aantocht. Dan nog 6 gyms aan de andere kant van het dorp en dan heb ik het hele dorp goud. :+

Ik heb met mijn OP2 wel dat hij echt overgevoelig is voor regendruppels. Echt zwaar irritant! Verder lijken het vooral de koude vingers te zijn, dus begin al relatief vroeg met handschoenen. Scheelt echt veel!
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:31:
Ook ik mis er nog 4 idd: Farfetch'd, Tauros, Heracross en Corsola. Hoop serieus dat ze vanaf gen 3 gaan kappen met die regionale bullsh*t. Gaat naar mijn idee echt nergens over nl! Oh, en uiteraard Mewtwo nog. #klotesysteemmetdieexraids
WahWah schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:54:
[...]

Oh, dan heb je voorlopig nog wel een doel. Met L37 zit je ongeveer op de helft van L40 nl. ;) Wel wordt de motivatie op die levels een lastiger punt idd, dat merk ik ook (L39 nu). Voor mij waren gouden gyms een goede oplossing hiervoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
PB-powell schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:59:
[...]

Farfetched en Corsela gevangen tijdens vakantie in Japan/Hong Kong. Kangaskhan uiteraard met safari (en ervoor). Mis Tauros en Herracross dan alleen van de regionals en uiteraard de mews.

Niet in de gelegenheid geweest om naar Amsterdam/Amstelveen te gaan met safari event? Echt overspoeld met Mareeps daar. Vriend van mij had er ook nog geen een, en is terug gegaan met genoeg voor de volledige evolutie op die dag.
Autofan1985 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:08:
Oh, dan heb je voorlopig nog wel een doel. Met L37 zit je ongeveer op de helft van L40 nl. ;) Wel wordt de motivatie op die levels een lastiger punt idd, dat merk ik ook (L39 nu). Voor mij waren gouden gyms een goede oplossing hiervoor. :)
Als ik dat lees is het alleen maar demotiverend :p
Het levelen wordt echt slecht beloond, want afgezien van wat items, wordt er niks unlocked oid op een level. Op level 5 was het een team kiezen/gyms, en daarna is het eigenlijk elk level hetzelfde. Als ze zeiden level 40 EX raids...ja dan was ik wel meer aan het spelen, alleen dan haken nog meer mensen af omdat het te lang duurt voor ze :p

[ Voor 27% gewijzigd door WahWah op 15-11-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

WahWah schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:08:
[...]

Farfetched en Corsela gevangen tijdens vakantie in Japan/Hong Kong. Kangaskhan uiteraard met safari (en ervoor). Mis Tauros en Herracross dan alleen van de regionals en uiteraard de mews.

Niet in de gelegenheid geweest om naar Amsterdam/Amstelveen te gaan met safari event? Echt overspoeld met Mareeps daar. Vriend van mij had er ook nog geen een, en is terug gegaan met genoeg voor de volledige evolutie op die dag.
mat.hi.as schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:01:
[...]

Geen Mareeps bij het event gescoord? Als je nog eitjes hebt tijdens die periode, misschien zit daar nog wat in. Zelf in die tijd genoeg Mareep candy bij elkaar gesprokkeld voor de 3e evolutie
Nope helaas geen tijd (voor over) gehad om naar Amsterdam of Amstelveen te gaan, dat ligt sowieso ruim een uur rijden vanaf ons en dat vonden we het niet echt waard. Los van dat we die periode elk weekend al plannen hadden.
Tauros heb ik op vakantie in New York gevangen 8)
Corsola en Herracross hopen we volgend jaar op Curaçao te kunnen vangen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
WahWah schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:08:
Als ze zeiden level 40 EX raids...ja dan was ik wel meer aan het spelen, alleen dan haken nog meer mensen af omdat het te lang duurt voor ze :p
Level 40 is een beetje ver, maar om dat bijv. op level 30 te zetten was wel een goed idee geweest ja. Zo beloon je de 'trouwe' spelers tenminste nog ergens mee. Het enige dat je nu nog kan doen op de hoogste levels is een beetje legendary raids doen om de weg naar level 40 maar zo snel mogelijk af te leggen. Om uiteindelijk daar aan te komen en te merken dat er niks meer te doen is haha.

Dan moet je inderdaad maar een beetje je eigen doelen stellen; alle gyms goud, zo veel mogelijk level 1 evoluties vangen, etc. Of alleen maar CP 666 Pokémon sparen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Wat betekenen deze vecht-wolkjes?

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20171115_114543_2017-11-15%2011.43.40.png

Ze blijven op dezelfde plaats, ook als ik daar weg loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

hneel schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:46:

[afbeelding]

Welke client versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

0.79.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej

[afbeelding]

Een bug! :F
Zijn de vechtwolkjes die je normaal op een gym ziet.. en nu dus om een of andere vage reden om je puppeke blijft hangen.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Dan heb je via je pokemon die in een gym staat remote naar die gym gekeken, en als die gym op dat moment wordt aangevallen, dan zie je in je eigen omgeving deze wolkjes. Is dus een bug.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Josefien schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:50:
[...]

Mijn avatar was sowieso al zomers gekleed :D Meteen maar die nieuwe gegeven, ik vind het wel leuk :D

[afbeelding]

[afbeelding]

Het lijkt me trouwens leuk als er een event komt waar je alleen maar mag komen als je hetzelfde gekleed bent als je avatar :D Wel in de zomer dan :D
We worden hier weer ongelijk behandeld... Waarom krijgen we hier geen winterjassen voor de komende maanden :D

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54

[afbeelding]

Krijg je heel soms als je remote een gym bijvoert die ook wordt aangevallen. Heb het inmiddels ook een keer of 3 gezien :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Oekiejoekie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:33:
[...]

We worden hier weer ongelijk behandeld... Waarom krijgen we hier geen winterjassen voor de komende maanden :D
Omdat winter niet leuk is :D Het spel moet er wel zomers blijven uitzien :D

Er zitten trouwens wel vesten met lange mouwen en zo in :P Maar mijn avatar blijft altijd zomers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
Ik loop zelfs op blote voeten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Wat is er mis met wintersport en apres-ski ? Ik wil een fout skipak en bijbehorende foute skibril vanaf eind november :+

• Autofan1985
Verrassend genoeg nog niks gehoord/gezien m.b.t. een re-release van 0.81.1, dus vermoedelijk hebben ze de bugs nog niet op kunnen lossen...

• T4F.nl_Muad
Oekiejoekie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:23:
[...]

Wat is er mis met wintersport en apres-ski ? Ik wil een fout skipak en bijbehorende foute skibril vanaf eind november :+
Yes, ik ook. En foute apres ski muziek bij het aanvallen van gyms _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekiejoekie
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:44:
[...]

Yes, ik ook. En foute apres ski muziek bij het aanvallen van gyms _/-\o_ _/-\o_
Ich bin so schön, ich bin so toll. Ich bin der Snorlax aus Tirol... :+

• T4F.nl_Muad
Oekiejoekie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:48:
[...]

Ich bin so schön, ich bin so toll. Ich bin der Snorlax aus Tirol... :+
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Josefien
Ja, dat kan ook... naast slechts 2 schoensoorten. Maar is zielig :+ Jij gaat toch ook geen ratten en duiven vangen op blote voeten? :+
Oekiejoekie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:23:
[...]

Omdat dat in een koude omgeving is. En ik een super grote hekel heb aan kou :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Josefien schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:18:
[...]
Omdat dat in een koude omgeving is. En ik een super grote hekel heb aan kou :'(
Daarvoor hebben ze bij echte kou Gluhwein of Choco-rum :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Autofan1985
Oekiejoekie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:20:
[...]

Daarvoor hebben ze bij echte kou GluhGloomwein of ChocoChinchou-rum :D
Even wat meer in stijl. :+

• T4F.nl_Muad
hihih, lijkt erop dat er meer Tweakers bij Niantic moeten werken. Komen leuke items langs voor een evenementje!

• Megalodon86
2de ronde Ex-Raid passen uitgedeeld in Aalsmeer, zit er weer niet bij. Op dezelfde gym als vorige week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:10
Megalodon86 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:08:
2de ronde Ex-Raid passen uitgedeeld in Aalsmeer, zit er weer niet bij. Op dezelfde gym als vorige week.
En waarschijnlijk ook weer dezelfde mensen.
Las van iemand die al 7 Ex-Raid passen had gehad.

Ik heb het maar losgelaten :O
Dex compleet op meeste regionals en mewto na, level 40 , 2.2M stardust, stuk of 15 gyms op goud, 400 rare candy (bewaard voor mewto maar begint inmiddels aardig in de weg te liggen) dus weinig uitdaging meer ook hier.

• Megalodon86
brilsmurf schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:44:
[...]

Dex compleet op meeste regionals en mewto na, level 40 , 2.2M stardust, stuk of 15 gyms op goud, 400 rare candy (bewaard voor mewto maar begint inmiddels aardig in de weg te liggen) dus weinig uitdaging meer ook hier.
Deels. Ook een aantal diehards die eindelijk hun eerste hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zijn die passen trouwens al eens in regio Rotterdam uitgedeeld?

Zo ver ik weet niet. Maak me er niet zo druk om ooit komen ze wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
Ook hier (Hoogeven) is weer een ronde geweest. Bij twee gyms zelfs! Bij één van de twee ben ik ook geweest *O* *O* en heb ik dan ook een pas ontvangen :)

Hyped! :Y

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:19:

In Capelle aan den IJssel is er 1 x een pass uitgedeeld voor zover ik weet. Heb er zelf natuurlijk geen een gehad, maar begin toch de motivatie om pokemon te spelen kwijt te raken nu er 's avonds toch geen raids meer zijn :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 05:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
brilsmurf schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:44:
[...]

Je hebt maar 233 candy nodig om 'm te maxen. De rest mooi ergens anders in pompen? Of wil je genoeg rare candy voor 2 Mewtwo? :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
xienator schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:19:

Rotterdam Oost en Capelle zijn al paar keer pasjes voorbij gekomen. Ook nog niet voor iedereen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:38
Richh schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:23:
Ook hier (Hoogeven) is weer een ronde geweest. Bij twee gyms zelfs! Bij één van de twee ben ik ook geweest *O* *O* en heb ik dan ook een pas ontvangen :)

Hyped! :Y
Bij eentje (De Lichtnaald) heb ik op 20 oktober ook een raid gedaan. Helaas geen pasje. ;(

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Hier ook geen pas, maar ik voel er echt niks meer voor. Ben niet boos, geirriteerd of wat voor extra emotie dan ook. Normaalste zaak dat je geen pas krijgt (zo denk ik er nu over). Ben pas verbaasd als ik hem wel krijg....

Life goes on....and so does the testing at Niantic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 05:36:
[...]

In Capelle aan den IJssel is er 1 x een pass uitgedeeld voor zover ik weet. Heb er zelf natuurlijk geen een gehad, maar begin toch de motivatie om pokemon te spelen kwijt te raken nu er 's avonds toch geen raids meer zijn :(
Het is dramatisch. Niantic maakt hun eigen spel/community stuk. Terwijl de dagen korter worden, en kouder, gaan ze werkende mensen buitensluiten van raids, heel onhandig. En als er dan een raid gedaan wordt, maar de helft een ex-raid pass geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
WahWah schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:53:
Hier ook geen pas, maar ik voel er echt niks meer voor. Ben niet boos, geirriteerd of wat voor extra emotie dan ook. Normaalste zaak dat je geen pas krijgt (zo denk ik er nu over). Ben pas verbaasd als ik hem wel krijg....

Life goes on....and so does the testing at Niantic
Ik ben juist tevreden dat ik geen pas krijgt... Zie al voor me dat de raid tijdens mijn werktijd is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Eek2nd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:12:
[...]

Ik ben juist tevreden dat ik geen pas krijgt... Zie al voor me dat de raid rijdens mijn werktijd is
Ja dat zal mij vast ook overkomen mocht ik een pas krijgen, dat geluk heb ik dan ook weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik (lvl 40) kreeg ook eindelijk mijn eerste ex pas. 26/11 van 17-17.45 uur

Mijn bedenkingen:
Het is de 4de keer dat er in die gemeente een ex raid komt en daar zijn slechts 3 gyms. 1 van de gyms is midden in een koeienweide en die is gelukkig steeds niet uitgekozen.
Ik vermoed dat gyms met weinig activiteit buiten de selecties vallen.

Ik kom daar normaal nooit maar moest die raid doen om een pas op te maken en het was de laatste kans van de dag. Vlak ervoor mijn gym badge daar gedraaid 8)7 Ik had hem gevangen maar dat maakt normaal niks uit.

In de gemeente waar ik woon hebben we +- 25 gyms en daar was vorige ronde de 1ste raid. Dat is een gym die ik regelmatig doe en al een gouden badge heb dus eigenlijk verdiende ik eerder daar een uitnodiging :9

Het kan zijn dat ze voorlopig heel drukke gyms achterwegen laten omdat ze door het uitdelen van een beperkt aantal passen bij drukke gyms meer mensen teleur moeten stellen.

Er heeft iemand van lvl 29 een invite gekregen die vroeg "Seg wa kan ik doen met die ex raid pas?" |:( |:(

Ze hadden die ex raids gewoon lvl 35+ moeten maken dan stimuleer je ook spelers een hogere lvl te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Hee, we hebben het Tyranitar-raid-opstartscherm weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
sixtiek schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:29:
Hee, we hebben het Tyranitar-raid-opstartscherm weer terug!
Zou het Halloween event afgelopen zijn bij Niantic? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niantic reactie op de raid tijden:
“We apologise for any inconvenience that you are currently facing in the game. Raid Battles are scheduled and synchronised automatically by the servers. The Raids will continue to run through out the daytime, I see that you are losing on Raid time. We are aware of this problem. We take this as a feedback and pass it across to the team.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:44:
“We apologise for any inconvenience that you are currently facing in the game. Raid Battles are scheduled and synchronised automatically by the servers. The Raids will continue to run through out the daytime, I see that you are losing on Raid time. We are aware of this problem. We take this as a feedback and pass it across to the team.”
Zo een ken ik ook;

"Thanks for contacting Pokémon GO player support.

The change in the Raid Battle timings will not affect your gameplay majorly. I too agree that due to the Daylight Savings the Raids start and end early.

Thank you for your feedback regarding changing the timeframe of Raid Battle for your region. We'll be sure to pass it along to the team.

Please do contact us if you have any other issues."

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:44:
Megalodon86 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:51:
[...]

Zo een ken ik ook;

"Thanks for contacting Pokémon GO player support.

The change in the Raid Battle timings will not affect your gameplay majorly. I too agree that due to the Daylight Savings the Raids start and end early.

Thank you for your feedback regarding changing the timeframe of Raid Battle for your region. We'll be sure to pass it along to the team.

Please do contact us if you have any other issues."

|:(
Tsja dat zijn inderdaad antwoorden waar je niks mee kan.
Kan me ook wel voorstellen dat ze niet zomaar de server tijden kunnen aanpassen, dat heeft dan misschien weer invloed op de pokemon die nu in gyms zitten of de spawntijden van pokemon oid...
Maar ik ben ook niet zo actief met raids dat ik me er echt aan stoor, dus das makkelijk praten :9

Pagina: 1 ... 62 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.