Zijn er wel meer denk ik, maar niet iedereen kan je in 1 catogorie stoppen denk ik.
Ik doe ook liever hoge raids, maar als ze er niet zijn, een lage solo kan ook. Gratis raidpasjes wil je gebruiken, maar als het niet uitkomt met tijd dan boeit het me ook niet. Ik vang alles als ik speel....kheb geen plus/gotcha. Ik doe me streaks elke week. Verder heb ik een complete dex (voorzover dat kan). Alles wat ze toevoegen/veranderen wat geen Gen3 is of een re-work van battle system is voor mij totaal niet interessant. Echter speel ik (voorlopig) gewoon door tot het wel komt.
Ik ben al een aantal maanden compleet, dus dan boeien die raids al eigenlijk niet meer. Voordat de raids uitkwamen had ik ook alle raid bosses al. Net genoeg candies gelopen met die enige Larvitar die ik uit een 10km ei had gekregen (nooit in het wild gezien). Dus toen Tyranitar makkelijk te krijgen was, was ik blij en teleurgesteld. Mijn Larvitar had een lage IV, dus ik had 125+ candies toen om een leuke Tyranitar meteen te uppen....Maarja was dit wel zo eerlijk? En was dit wel zo leuk? Zoveel "moeite" gedaan om 125 candies bij elkaar te lopen, en dan werd hij zo makkelijk aangeboden. Uiteraard heb ik er gebruik van gemaakt en een 93% Tyranitar gevangen uit een raid. Maarja veel voldoening heeft het mij niet echt gegeven.
In dit voorbeeld van mijn ervaring met Larvitar, had ik liever gezien dat je een Larvitar krijgt voor het verslaan van een Tyranitar. Misschien zelfs een 10km ei krijgen en dat je die dan uitloopt voor een Larvitar. Maar die shortcut van 125 candies neemt echt te veel weg van een anders erg zeldzame pokemon.
Anderen zullen hier vast totaal niet mee eens zijn, maar dit was mijn persoonlijke situatie en zo ervaarde ik de introductie van raids. Anderen zullen gewoon blij zijn om makkelijk een dex entry te hebben waar ze anders veel langer over zouden doen, of zelfs het spel zouden opgeven. Iedereen speelt het anders en iedereen heeft andere ervaringen. Zolang het leuk blijft voor mij, speel ik gewoon door. En anders neem ik weer een break van een paar maanden totdat er wat nieuws is. Het is niet alsof je wordt gestraft als je niet speelt. Zou wat zijn he, elke dag dat je niet inlogt een dex entry minder....pokemon die weglopen omdat je ze geen aandacht geeft....wat een systeem zou dat zijn

Ja slordig dit, dacht dat het de update was gisteren, maar helaas. Als ze gewoon transparant zijn en zeggen dat ze een rollback doen, is er niks aan de hand.
[
Voor 8% gewijzigd door
WahWah op 08-11-2017 11:05
]