[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.511 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 16:18

bonyuri

Investigator!

Mang028 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:48:
In de gameboy spellen zitten inderdaad meer evolutie items maar of ze alles ook gaan gebruiken. Officieel kun je vaporeon, jolteon en Flareon alleen evolueren met een evolutiesteen en in pokemon go is dat compleet random.
Niet helemaal random he. Naamgeving en 10km lopen (friendship) en dan 's nachts of overdag evolueren.

Denk dat er wel meer gedaan gaat worden met het hele "Friendship" gebeuren, waarin je eerst iets moet doen (besjes geven, lopen, vechten, etc) om een pokemon te kunnen evolueren. Ik zou het iig wel tof vinden :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Voor degene die Pokemon Go zat zijn en er niet meer tegen kunnen dat Niantic niks doet bla bla bla. Hier een alternatief naast Draconius Go.
Dinosaur Go!
Google Play: Dinosaur GO

:+

-------------------

Iemand die hier nog 10km eitjes krijgt? Ik heb sinds het event begon nog maar 1x een 10km ei gekregen.
Voordat het event begon werd ik overstroomd met ze, en toen heb ik (volgens hun plan) zo'n box gekocht met die incubators. Dacht dat als ze op zijn, ik wel weer 10km eitjes zou krijgen, maar zit nu met een volle zak 5km eieren :(

[ Voor 37% gewijzigd door WahWah op 31-10-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

WahWah schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:01:
Voor degene die Pokemon Go zat zijn en er niet meer tegen kunnen dat Niantic niks doet bla bla bla. Hier een alternatief naast Draconius Go.
Dinosaur Go!

-------------------

Iemand die hier nog 10km eitjes krijgt? Ik heb sinds het event begon nog maar 1x een 10km ei gekregen.
Voordat het event begon werd ik overstroomd met ze, en toen heb ik (volgens hun plan) zo'n box gekocht met die incubators. Dacht dat als ze op zijn, ik wel weer 10km eitjes zou krijgen, maar zit nu met een volle zak 5km eieren :(
Is dit voor kleuters? Wat ziet dat er slecht uit zeg.

Ik krijg vooral 5km eieren, af en toe een 2km en soms 10.
(Heb nu 2x 2km, 2x 10km en 5x 5km)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dinosaur Go!

-------------------

Ja een stuk of 4, maar daar zaten alleen maar van die stink schapen in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:41

PB-powell

Mr. Laziness

Dinosaur Go!

-------------------

Ik heb er nu 3 staan en probeer ze te sparen, maar met maar 1 incubator gaat dat niet echt hard :P
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:06:
[...]

Ja een stuk of 4, maar daar zaten alleen maar van die stink schapen in :(
Dat 'stinkschaap' moet ik mooi nog, dus ik zou er blij mee zijn :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PB-powell schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:08:
[...]

Ik heb er nu 3 staan en probeer ze te sparen, maar met maar 1 incubator gaat dat niet echt hard :P

[...]

Dat 'stinkschaap' moet ik mooi nog, dus ik zou er blij mee zijn :9
Ach het is in ieder geval beter als die boom :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een shiney Duskull gevangen :D En een Dratini uit een 10km ei met 51 candy, dus dat was ook wel lekker.
Heb nu 5 2km eieren klaar staan, dus hopen dat daar nu eindelijk een Pichu met hoedje uit komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn beste beesten (zou ze nog uploaden maar wist niet hoe) bij de garys kan je verschil in iv zien en bij snorrie en dragonite die dus net geen 3500 en 3300 halen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1JOw3zc3q7I2D6NToiqMiSXX/full.png?nohitcount=1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MeLwlyGZ031lEKScISd8NR32/full.png?nohitcount=1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0xlqpXoQWjR7apSOHCCvLg5P/full.png?nohitcount=1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RaVVfNud26QGtIKdaLFXCDqu/full.png?nohitcount=1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GXtw50zWzLILtRuM9esnGaWj/full.png?nohitcount=1

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:13:
[...]

Ach het is in ieder geval beter als die boom :X
Dat sowieso, laatste paar waren dratini bij mij, zorgde er wel voor dat ik een tweede dragonite kon doen. Nu alleen aan de candy daarvoor zien te komen om die sterker te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:46:
Hier mijn beste beesten (zou ze nog uploaden maar wist niet hoe) bij de garys kan je verschil in iv zien en bij snorrie en dragonite die dus net geen 3500 en 3300 halen :D
Lekker setje hoor! Alleen heb ik persoonlijk van sommige liever meer hoge dan een hoge Politoad om maar een voorbeeld te noemen :)

Sommige Pokemons steek ik liever geen Dust in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk tegen lapras snorlax tyranataur maar ik up wat ik kick vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:08:
heerlijk tegen lapras snorlax tyranataur maar ik up wat ik kick vind
En dat is ook je goed recht hoor :)

Tis ook maar een spelletje en zoveel verschil maakt het toch allemaal niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:46:
Lekker rijtje! Heb je dust teveel? :9 Pokemon zoals Entei, Moltres, Suicune en Lugia moet ik nog uppen ivm dust tekort. De candy hebben ze iig al wel. Maar eerst komt Exeggutor aan de beurt en ik hou altijd 205k achter de hand voor Mewtwo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nooit dus up gewoon altijd 1 pokie nu met gengar bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik spaar de benodigde dust op en knal de betreffende pokie dan in 1 ruk naar max. Gengar is dat btw al hier en heb laatst Machamp gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit op 2 miljoen van de 5 nu, ga 13 14 15 december 3 dagen naar oberhausen toevallig, middag en avond vrij dus daar ga ik even flink te keer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Yeah, mijn eerste shiny. Hij's groen/geel :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
icy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:44:
Heb je een Pokemon gevangen ? Of ben je nou zo blij omdat je de aarddraad uit de muur getrokken hebt ? :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
icy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:44:
Nice! Sableye!

Ik had nog geen enkele shiny, en tijdens dit event beide ghost shiny's gevangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog niks wel beiden 2000 candy ..... Wat een ruk event !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

AFCAjax schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:41:
[...]

Nice! Sableye!

Ik had nog geen enkele shiny, en tijdens dit event beide ghost shiny's gevangen :D
Hier staat de teller nog altijd op 0 :|
Heb wel ruim 400 magikarp gevangen, maar bijna allemaal voordat ze de shiny hadden toegevoegd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh karps wel drie doelde op dit beunhaas event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:22:
Ik spaar de benodigde dust op en knal de betreffende pokie dan in 1 ruk naar max. Gengar is dat btw al hier en heb laatst Machamp gedaan. :)
Blijft hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

En toen zat Shuppet ook als shiny in het spel. Tof, nog een shiny die ik niet ga bemachtigen }:|
Honderden korps, tig pika's en spookjes nu, nog geen enkele shiny tegen gekomen :'(

En in de locale Facebook groep worden ze je allemaal om de oren gesmeten :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

TAA

Liever IRC

Spike_wolf schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:14:
En toen zat Shuppet ook als shiny in het spel. Tof, nog een shiny die ik niet ga bemachtigen }:|
Honderden korps, tig pika's en spookjes nu, nog geen enkele shiny tegen gekomen :'(

En in de locale Facebook groep worden ze je allemaal om de oren gesmeten :/
I feel your pain... 800+ karps and counting :'(

En verder ook nog geen enkele andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
Probleem met al die Shinys is dat iedereen die er (eindelijk) een vangt die natuurlijk meteen deelt. Ik zit in een groep van meer dan 130 mensen, en daarvan heeft het grootste deel nog geen enkele shiny. Een deel heeft er één. Slechts één heeft ze allemaal, muv Shuppet, die net uitgegeven is. Maar iemand anders heeft die dan weer wel gevangen, half uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
TAA schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:22:
[...]

I feel your pain... 800+ karps and counting :'(

En verder ook nog geen enkele andere...
het duurde bij mij iets van 650 magicarps voordat ik m'n goudvisje had gevangen. dus hou de moed erin :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Terryb47 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:16:
[...]

het duurde bij mij iets van 650 magicarps voordat ik m'n goudvisje had gevangen. dus hou de moed erin :)
Ik heb er 1615 gevangen (4526 candy nu en al 9 Gyaradossen geëvolueerd) en de enige shiny kwam uit een raid. Daar klaag ik op zich niet over omdat die tenminste een fatsoenlijke CP en IV heeft maar er mag er zo langzamerhand toch best wel eens eentje uit het wild bij komen. :/

Hier visje visje visje.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:41:
[...]

Ik heb er 1615 gevangen (4526 candy nu en al 9 Gyaradossen geëvolueerd) en de enige shiny kwam uit een raid. Daar klaag ik op zich niet over omdat die tenminste een fatsoenlijke CP en IV heeft maar er mag er zo langzamerhand toch best wel eens eentje uit het wild bij komen. :/

Hier visje visje visje.... ;)

[video]
Ik heb een beetje op Reddit zitten neuzen, maar je bent niet de enige met 1000+ en nog geen shiny gezien... Ik kon alleen nergens zo snel vinden wat de kans is op een shiny, sommige zeggen 1 op 256, maar dan zouden er niet zoveel mensen zijn die meer dan 1000 hebben gevangen zonder een shiny gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

AFCAjax schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:41:
[...]

Nice! Sableye!

d:)b
Oekiejoekie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:12:
[...]

Heb je een Pokemon gevangen ? Of ben je nou zo blij omdat je de aarddraad uit de muur getrokken hebt ? :+
Heb inmiddels ook een rode shiny gevonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
102 Pikachu gevangen. Geen shiny (ook niet op een event geweest er voor)
612 Magicarp gevangen. 1 shiny (IV 19, maar lekker belangrijk!)
117 Duskull gevangen. Geen shiny
109 Shuppet gevangen. Geen shiny (is volgens pas mij pas 1 dag beschikbaar)
18 Sableye gevangen. Geen shiny.

Weet iemand al met hoeveel personen je moet zijn voor Raikou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:08:

Weet iemand al met hoeveel personen je moet zijn voor Raikou ?
Denk dat het met 5 level32+ wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Zojuist in de metro naar werk mijn eerste Shiny gen3, een mooie ginger Duskull :)

Zoveel Raikou raids....hoop dat er in de lunch hier 1 spawnt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:27:
[...]

Denk dat het met 5 level32+ wel kan
De waterhond met 6 accounts toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
icy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:31:
[...]

Volgens mij was Suicune te doen met 4 echt goede accounts, en 5 goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:31:
[...]

Die kan ook met 5

Lvl 35,34,34,33 en 28 hebben we die verslagen met 3 seconde over.. snap nog steeds niet hoe we dat voor elkaar hebben gekregen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:35:
[...]
Die kan ook met 5

Lvl 35,34,34,33 en 28 hebben we die verslagen met 3 seconde over.. snap nog steeds niet hoe we dat voor elkaar hebben gekregen 8)7
Playerlevel zegt niet zo veel, als ze hun Pokémon niet gemaxed hebben. Waarschijnlijk was dat bij jou gevecht wel het geval.

Ik merkte dat we voor Suicunes echt wel 6 spelers nodig hadden, incl. 36+. De meeste spelers hebben toch hun grass en electric Pokémon vaak niet gemaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4power
  • Laatst online: 26-09-2020
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:35:
[...]

Die kan ook met 5

De juiste pokemon met de beste Counters, mazzel hebben wat Suicune voor moveset had, niet dodgen, geen tanks zoals Snorlax en Blisseys inzetten, snel rejoinen en geen crash bij een van de spelers tijdens de raid.

Maar knap gedaan, met 5 spelers.

Groet,

4Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Megalodon86 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:01:
[...]

Playerlevel zegt niet zo veel, als ze hun Pokémon niet gemaxed hebben. Waarschijnlijk was dat bij jou gevecht wel het geval.

Ik merkte dat we voor Suicunes echt wel 6 spelers nodig hadden, incl. 36+. De meeste spelers hebben toch hun grass en electric Pokémon vaak niet gemaxed.
Level zegt idd weinig. Als je de juiste counters kiest doe je veel meer damage, zelfs als die Pokemon maar op lvl 20 zit.

Helaas werkt het spel zelf ook niet mee, door niet gelijk de goede Pokemon voor te stellen.
Laatst een Suicune met 5 gedaan, de eerste ronde niet gelukt. In de herkansing besproken welke Pokemon goede counters zijn (niet de aanbevelingen van het spel), toen ging het wél.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Kijk, zo zien we het graag, net even snel tussendoor een eerste Raicou poging gedaan, na de 7e bal gelijk binnen. Hoef ik daar niet meer over te stressen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net die gele hond met 4 man gedaan 3x level 39 1x level 40, hoeveel man ligt echt aan hoe je pokies gemaxed zijn kwa level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:40:
net die gele hond met 4 man gedaan 3x level 39 1x level 40, hoeveel man ligt echt aan hoe je pokies gemaxed zijn kwa level.
Ook je aanvallen maken heel erg uit!

Daarnaast met een laag level en goede aanvallen ben je vaak zo dood :) Dus wat hier boven wordt gezegd zegt ook niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ga maar uit dat iedereen op die levels wel gebruikt wat die moet gebruiken kwa aanval, en natuurlijk met een laag level ben je eerder dood doh maar dan ben je met meer man en doe je meer damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Van de 19 Suicune raids die ik gedaan heb, 11 gevangen, incl. 3 met critical catch. Daar teken ik voor als het met Raikou net zo gaat. Hopelijk op weg naar huis, of anders vanavond, tijd om er een te doen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Vanmiddag tijdens mijn pauze een Raikou kunnen doen. Was de enige legendary raid op de radar dus een goede gok om heen te gaan. De 1e 9 ballen was ie er telkens met 1x schudden uit (erg nuttig al die excellent curves :X) en met de 10e bal bleef ie netjes zitten. Helaas een 82%, maar hij is binnen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Iedereen al druk met Raikou haha. Ik ga vanavond en morgen eerst nog even grinden voor die Shiny Shuppet. Zit nu nadat hij uit kwam op ongeveer 150 encounters, nog geen geluk gehad.

Stiekem hoop ik dat het event 2 dagen verlengd wordt ofzo, net als vorig jaar. Anders hadden we wel heel kort te tijd voor deze shiny.

Shiny Duskull en Sableye (hier het meest bleye mee :9~) zijn er al.

[ Voor 10% gewijzigd door AFCAjax op 01-11-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met 4,5 mensen m'n eerste raikou raid gedaan (bij 1 crashte de app en kon niet rejoinen. Met nog 5 seconden over gehaald en gelijk met de 1e bal gevangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Hier in de avond een raikou gezien, op de hei waar je na zonsondergang niet meer heen mag... nog even wachten dus tot we de eerste kunnen doen.
Wel m’n honderdste duskull gevangen, nog geen shiny helaas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pokémon GO updated to version 0.81.1 for Android and 1.51.1 for iOS

Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.81.1 for Android and 1.51.1 for iOS devices. Details from our development team:

Resolved a bug that prevented Trainers from powering up Pokémon to their max CP.

Resolved a bug that caused Trainers’ contributions to reset when rejoining a Raid Battle.

Various bug fixes and performance updates.

Bron:http://pokemongolive.com/en/post/ver-update-110117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:26:

Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.81.1 for Android and 1.51.1 for iOS devices. Details from our development team:

Resolved a bug that prevented Trainers from powering up Pokémon to their max CP.

Resolved a bug that caused Trainers’ contributions to reset when rejoining a Raid Battle.

Die tweede is wel fijn, daardoor rejoinde ik vaak niet als ik toch al wist dat de rest hem zou halen (denk dat half pogo spelend nederland dat deed :p)
Hopelijk hebben ze ook de bug gefixed dat het spel crasht wanneer je je spelers statistieken wilt bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:26:

Trainers,

De APK is inmiddels ook al bekeken:
https://www.reddit.com/r/...own_of_v0811_is_complete/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
van daar:
Pokemon GO is built on the Unity3D game engine. Niantic launched PoGO 16 months ago, and Unity has continued to steadily improve. Things like the 'sound glitch' which has made it nearly impossible for many travelers to use the in-game audio, for example, are artifacts of Unity (the game engine) that GO is built on.
Houdt dat in dat muziek gewoon doordraait op normaal volume? Kan momenteel de apk niet zelf downloaden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Spike_wolf schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:38:
Kijk, zo zien we het graag, net even snel tussendoor een eerste Raicou poging gedaan, na de 7e bal gelijk binnen. Hoef ik daar niet meer over te stressen :)
ben je gelijk klaar voor deze maand :) ik daaraantegen heb nu inmiddels geen enkele motivatie meer om erop uit te gaan voor zo'n legendary, ik denk van: oh ik vang em later wel...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Gisteravond na werk een Raikou kunnen doen. Met 9 ballen zitten stressen en op de 10de en laatste bal gevangen. Crappy IV, dus ik ga nog wel even proberen om een betere te vinden. Nu mag Mewtwo wel komen van mij en de rest van Gen3 ook :)

In de groep was er trouwens iemand die een 100% Raikou tegenover hem kreeg, maar niet heeft kunnen vangen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gisteravond twee L-raids gedaan... alletwee gevangen. 8)

Het max level van de pokies wordt met de nieuwe update dan L40 neem ik aan. Was het dat ook in het oorspronkelijke spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
CaptJackSparrow schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:02:

Het max level van de pokies wordt met de nieuwe update dan L40 neem ik aan. Was het dat ook in het oorspronkelijke spel?
Grats, nog een beetje lekkere IV's?

Voorzover ik het me herinner kon je in blauw/rood tot 99 komen...40 was zeker niet de max in het origineel.

Maarja we spelen Pokemon GO he, en niet een van de Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Advance, Nintendo DS of Nintendo 2/3DS Pokemon spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
CaptJackSparrow schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:02:

Lijkt 93.5 te zijn: https://www.reddit.com/r/.../comments/7a8piq/395_cap/ . Zonder trucs met meerdere telefoons of airplane mode. De mensen die wel de trucs gebruikten (ook voor de update) zeggen dat ze op L40 een power-up knop met 200 dust en 1 candy te zien kregen. Misschien moet er eerst server-side nog wat aangepast worden (nadat deze update geforceerd is) om L40 echt mogelijk te maken.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
PB-powell schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:13:
[...]

Ik heb een beetje op Reddit zitten neuzen, maar je bent niet de enige met 1000+ en nog geen shiny gezien... Ik kon alleen nergens zo snel vinden wat de kans is op een shiny, sommige zeggen 1 op 256, maar dan zouden er niet zoveel mensen zijn die meer dan 1000 hebben gevangen zonder een shiny gezien te hebben.
Een kans van 1 op 10 betekent ook niet dat je bij 10 pogingen 1 vind.. kan zo zijn dat je na 1000 pogingen nog mis zit.
Als je 10 x achterelkaar op rood inzwt met roulette, kan t zo zijn dat ie 10x op zwart valt.
tis gewoon een kans, dus niet gegarandeerd dat je na X aantal pogingen er 1 raak is.

Vannacht wel geluk met shiny zakdoekje (die is echt mooi) en een shiny Sableye (blijft een lelijk beest).
Nog geen Shiny Duskull (vieze Duskull) en alle evolves.
Zelfs nog geen heks pichu :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Quincy5 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:18:
[...]

Lijkt 93.5 te zijn: https://www.reddit.com/r/.../comments/7a8piq/395_cap/ . Zonder trucs met meerdere telefoons of airplane mode. De mensen die wel de trucs gebruikten (ook voor de update) zeggen dat ze op L40 een power-up knop met 200 dust en 1 candy te zien kregen. Misschien moet er eerst server-side nog wat aangepast worden (nadat deze update geforceerd is) om L40 echt mogelijk te maken.
93.5, zonder trucs met meerdere telefoons....hoeveel telefoons dan!? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Eek2nd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:19:
[...]

Een kans van 1 op 10 betekent ook niet dat je bij 10 pogingen 1 vind.. kan zo zijn dat je na 1000 pogingen nog mis zit.
Als je 10 x achterelkaar op rood inzwt met roulette, kan t zo zijn dat ie 10x op zwart valt.
tis gewoon een kans, dus niet gegarandeerd dat je na X aantal pogingen er 1 raak is.

Vannacht wel geluk met shiny zakdoekje (die is echt mooi) en een shiny Sableye (blijft een lelijk beest).
Nog geen Shiny Duskull (vieze Duskull) en alle evolves.
Zelfs nog geen heks pichu :'(
Dat is zeker waar, maar gezien de grote hoeveelheid mensen die na 1000+ of 700+ nog altijd geen shiny hebben is behoorlijk groot. Dus ik vermoed dat de kans kleiner is dan 1 op 256. Maar ik kan dat nergens vinden wat de kansen zouden zijn.
Tot die tijd probeer ik alles te vangen wat shiny kan zijn :9 er zit er vanzelf een tussen waar ik mee kan gaan pronken :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

so far so good, 2/2
91%
88%

Is dit beest ook daadwerkelijk de moeite waard om te uppen of alleen maar leuk in de Pokedex?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mad-Matt schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:30:
so far so good, 2/2
91%
88%

Is dit beest ook daadwerkelijk de moeite waard om te uppen of alleen maar leuk in de Pokedex?
Ik hoorde dat deze wel leuk is om te uppen, maar heb het enkel gehoord en niet bewust bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo Hunt je er elke avond specifiek op, en zo breng je een pakket weg drukt in de supermarkt zon duscul aan en ja hoor !!! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c3gIftxktezh5cWvAUqHXnkx/full.png?nohitcount=1

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:15:
[...]

Ik hoorde dat deze wel leuk is om te uppen, maar heb het enkel gehoord en niet bewust bekeken.
Prima attacker en van de honden de sterkste, uppen zou ik mee wachten tot eind van de maand je vind vast nog wel een hogere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:21:
[...]

Prima attacker en van de honden de sterkste, uppen zou ik mee wachten tot eind van de maand je vind vast nog wel een hogere.
1913 en je hoeft niet meer te zoeken :9

Heb er zelf nog geen 1. Voor mijn vriendin gisteren wel gevangen (en was een 1913), first throw and catch en ze heeft weer een 100% iv pokemon grmbl

Achja, ik heb 2 shinies van gen3 :o :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Mad-Matt schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:30:
so far so good, 2/2
91%
88%

Beste Electric Pokémon in het spel, veel betere moveset dan Zapdos... Deze is wel de moeite waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Raikou is een leuke attacker, maar ik zou zeker wachten op een hogere IV. Verder is het discutabel of je je stardust in legendaries moet steken, aangezien ze enkel voor aanval gebruikt kunnen worden, niet op gyms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Megalodon86 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:40:
Raikou is een leuke attacker, maar ik zou zeker wachten op een hogere IV. Verder is het discutabel of je je stardust in legendaries moet steken, aangezien ze enkel voor aanval gebruikt kunnen worden, niet op gyms.
Een leuke? ;) Er is momenteel geen betere elektrische aanvaller en dat gaat voorlopig ook nog wel even zo blijven. ;) Raikou is een must-have als je de sterkste counters wil voor elke soort. Van de Legendaries is dit tot nu toe veruit de meest bruikbare toevoeging aan de meta. (afgezien van Mewtwo misschien, maar beschikbaarheid enzo)

Ik zie verder niet in wat het uitmaakt dat ie niet in gyms kan, ten eerste zijn er -verdedigend gezien- veel interessantere opties (Blissey, Chansey, Snorlax, Steelix, etc), ten tweede zou ik momenteel uberhaupt geen stardust investeren in verdedigers. Met het huidige gymsysteem levert het totaal niks op. Gyms gaan toch wel plat. :P

Qua IV kan je idd beter wachten of je wellicht een betere vangt, we hebben nog 4 weken. ;)
Al zijn IV's wel overrated, zoveel verschil maakt het niet uit. Zeker niet als ze toch al sterk zijn (uit eieren / raids)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk na tig 2km eieren net een Pichu gekregen met Halloweenmutsje. Laatst ook een shiney Duskull gevangen. Vanavond nog maar op een laatste keer op jacht voor de andere shinies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Gisteren de hele avond op een Shuppet gehunt, geen succes. Intussen na de shiny release ca. 300 seen :(

Ik wil ze alledrie!! haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:40:
gym systeem stelt geen zak meer voor dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 15:43
AFCAjax schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:54:
Gisteren de hele avond op een Shuppet gehunt, geen succes. Intussen na de shiny release ca. 300 seen :(

Ik wil ze alledrie!! haha.
Hier nog geen enkele ghost shiny gevangen, wel op zoek steeds.
Ving net wel een shiny magicarp,mijn zevende alweer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

WahWah schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:10:
[...]

Grats, nog een beetje lekkere IV's?
Niet echt. Met 80 en 82 nog geen kandidaten om te uppen, maar de maand is nog jong. :P
brilsmurf schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:29:
[...]

Welja... wrijf het maar in bij die arme shinyloze trainers. ;) Ben ik toch benieuwd hoeveel je er in totaal van hebt gevangen. En allemaal wild of ook uit raids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb tijdens het event eigenlijk helemaal geen magikarps meer gezien... Nouja, dat is ook weer over nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Eerste raikou raid gedaan, helaas niet gevangen. De dag afgesloten met een lucky egg sessie, 80k exp erbij met 10 seconden over dus al met al leuk avondje. En dan ben ik niet eens toegekomen aan al m’n duskull en shuppet :+ elk rond de 30 van weg gedaan uiteindelijk, nam alleen maar plek in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat het event tot 22:00 zou duren maar is om 21:00 al gestopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
Wintertijd. In Amerika is dat later dan in Europa. Vandaar tot 21:00 uur. Vanaf aankomend weekend loopt de tijd weer "gelijk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:48:
Dacht dat het event tot 22:00 zou duren maar is om 21:00 al gestopt :(
Het was ook 21:00 begonnen, maar het zou inderdaad in eerste instantie 22:00 eindigen.
Maar dat ene uurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
CaptJackSparrow schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:21:
[...]

Niet echt. Met 80 en 82 nog geen kandidaten om te uppen, maar de maand is nog jong. :P

[...]

Welja... wrijf het maar in bij die arme shinyloze trainers. ;) Ben ik toch benieuwd hoeveel je er in totaal van hebt gevangen. En allemaal wild of ook uit raids?
Ik heb ff gekeken, seen 4084, caught 3578 8)7 dat zijn toch wel aantallen zeg, schrik er zelf van. Is wel een redelijk visrijk gebied hier :) .
edit 1 op de 511 dus een shiny, allemaal in het wild gevangen

[ Voor 4% gewijzigd door brilsmurf op 03-11-2017 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

brilsmurf schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 00:54:
[...]

Ik heb ff gekeken, seen 4084, caught 3578 8)7 dat zijn toch wel aantallen zeg, schrik er zelf van.
edit 1 op de 511 dus een shiny
Dat klopt toch niet. 1e jaar had je nog geen kans om een shiny te vangen.
Net even opgezocht en in maart 2017 werd de shiny pas geïntroduceerd.

Edit: wel props voor de aantallen :P

[ Voor 4% gewijzigd door murphylee op 03-11-2017 01:48 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik heb echt last van een bug dat ik tijdens het selecteren van aanvallers om tegen een gym te ge bruiken dat ik dan zogezegd te ver sta dus niet op het aanval symbool kan tikken.
Dan moet ik elke keer uit de gym gaan en ik sta er gewoon nog naast.

Voorlopig nog geen pitchu met heksenmuts na 23 x 2km eitjes uit te lopen. Wel alle andere baby's minstens 1 keer gekregen |:(
Ik kreeg op een moment zelfs 12 keer achter elkaar een 5 km ei 8)7
Zo heeft niantic me wel kunnen overtuigen een extra great box te kopen dat ik niet van plan was :(

Nu heb ik nog 8 keer een 2 km ei op voorraard dus hopelijk leveren die alsnog iets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Gravediggerxx schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:38:
Ik heb echt last van een bug dat ik tijdens het selecteren van aanvallers om tegen een gym te ge bruiken dat ik dan zogezegd te ver sta dus niet op het aanval symbool kan tikken.

Voorlopig nog geen pitchu met heksenmuts na 23 x 2km eitjes uit te lopen. Wel alle andere baby's minstens 1 keer gekregen |:(
Zo heeft niantic me wel kunnen overtuigen een extra great box te kopen dat ik niet van plan was :(

Nu heb ik nog 8 keer een 2 km ei op voorraard dus hopelijk leveren die alsnog iets op.
Ik heb nog 6 2km eieren... tot nu toe alleen maar bagger uit mijn 2km eieren gehad :'(

Ik heb nog hoop want mijn Pichu met pet kwam bij het vorige event ook pas uit mijn allerlaatste na het event uitgebroede 2km ei :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Heb ik soms ook, dan ga ik even naar de photodisc en weer terug en dan doet ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
Niet zo zeer boeiend voor ons maar er komt ook een event in Japan en Korea: http://pokemongolive.com/en/post/eventsnov2017
Dus wie nog op zoek is naar een leuke vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Sunfalls schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:40:
Niet zo zeer boeiend voor ons maar er komt ook een event in Japan en Korea: http://pokemongolive.com/en/post/eventsnov2017
Dus wie nog op zoek is naar een leuke vakantie...
Beetje ver fietsen :+
Zojuist m'n eerste candy gekregen door het voeren van een berry (althans de eerste waarvan ik het merk). Maar na ruim 400 besjes gevoerd te hebben mag dat ook wel. Zul je alleen net zien dat het een candy is waar je niks aan hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
brilsmurf schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:29:
[...]

Intussen gisterenavond op de bank de laatste shiny van het event gevangen. De Shuppy.

Magikarp heb ik nog steeds niet. Maar bij mij in de buurt zijn die er ook niet zoveel.

7 is wel erg veel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

PB-powell schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:53:
[...]

Beetje ver fietsen :+
Zojuist m'n eerste candy gekregen door het voeren van een berry (althans de eerste waarvan ik het merk). Maar na ruim 400 besjes gevoerd te hebben mag dat ook wel. Zul je alleen net zien dat het een candy is waar je niks aan hebt :/
Zie je dat nou ook nog in je journal terug?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb drie heksenpichu's... en nog één 2km ei in voorraad... van 31/10 dus precies op Halloween. :P

Met alleen maar mijn oneindige incubator. ;)

Maar kun je 8x2km eieren in voorraad hebben zonder die op te sparen? Wat zou betekenen dat je 5+10km eieren eerst uitbroedt, wat langer duurt dan 2km eieren waardoor je in totaal minder eieren scoort en dus minder kans op heksenpichu's hebt.

Tijdens zo'n event met speciale 2km eieren wil je die zo snel mogelijk wegwerken zodat je weer een plekje vrij hebt om een nieuw ei te scoren. Pas als je tussen farmmogelijkheden geen 2km eieren meer hebt ga je andere uitbroeden.

Tenzij je al genoeg van die speciale beesten hebt zoals ik. Dan ga ik weer op het reguliere 'broedbeleid' over. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

avotar schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:08:
[...]

Zie je dat nou ook nog in je journal terug?
Nope net even gezocht, maar is niet te zien. Als je dus niet oplet tijdens het voeren zie je het ook niet.
Ik let er wel steeds meer op omdat ik van sommige graag de candy wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
@CaptJackSparrow Door die hoop 5 km eitjes weg te werken met een incubator de laatste dagen van het event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Vanavond helaas een raikou van 1906 zien wegrennen ;w
Tweede poging, nog geen gevangen... maar de maand is nog jong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Iemand in de groep stond gisteren tegenover een 1913 Raikou... :o

Niet gevangen. :X

Heb er zelf nu al vijf gevangen, hoogste 93IV. Andere vier sub-90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Niemand iets te melden over een nieuw rondje ex passen die gistere avond werden uitgedeeld?
(Zelfs go hub niet)

Deze keer van een gym +- 1 km van mijn huis waar ik effectief regelmatig op raid.
Laatste raid 17/10/17 gedaan.
Geen uitnodiging gekregen |:(

Raid start 11/11 tussen 16.00-16.45 uur.

Helaas zelf geen uitnodiging gekregen. Niet recent genoeg of gewoon door een limiet op het aantal uitnodiging? IK vermoed het tweede ;(

Mijn zus deed er een raid op 29/10 en kreeg ook geen uitnodiging.

[ Voor 7% gewijzigd door Gravediggerxx op 04-11-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 14:00

Fanta

FordPerformance™️

Gravediggerxx schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:08:
Niemand iets te melden over een nieuw rondje ex passen die gistere avond werden uitgedeeld?
(Zelfs go hub niet)

Deze keer van een gym +- 1 km van mijn huis waar ik effectief regelmatig op raid.

Helaas zelf geen uitnodiging gekregen. Niet recent genoeg of gewoon door een limiet op het aantal uitnodiging? IK vermoed het tweede ;(

Ik heb een pas gekregen, het lijkt wel of Niantic mij graag mag, ik had namelijk ook al een ticket voor Amstelveen. Uit onze appgroep hebben al ca. 12 mensen gereageerd dat ze ook een pas hebben, dus de kans is aanwezig dat we hem nog gaan halen ook. En dan vangen...........

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb nu 3 van de 5 Raikou's, een van die twee wegrenners was een 1909 :(
Gravediggerxx schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:08:
(Zelfs go hub niet)

Twee gyms in Aalsmeer! Waar ik ook op geraid heb, maar geen pas :(

[ Voor 82% gewijzigd door Megalodon86 op 04-11-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
Bij de Silp Road staat ook dat het vooral mensen zijn die hem gekregen hebben die al eerder ook ex-raid pas(sen) hebben ontvangen.
Daar wordt ik toch niet vrolijk van.
Ik las laatst ergens van iemand die er al 4 had gekregen. Nu misschien wel 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Hopelijk is er binnenkort een 2x xp event. Zit er al een hele tijd op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Schijnbaar hier ook passes voor 5:00 in de ochtend...waarom zo'n bizarre tijd?! :o Zelf geen een gekregen overigens, ik raid niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
Cartman! schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:10:
Schijnbaar hier ook passes voor 5:00 in de ochtend...waarom zo'n bizarre tijd?! :o Zelf geen een gekregen overigens, ik raid niet zoveel.
Echt? Dan hebben ze het na ruim 2 maanden testen wel nog heel slecht voor elkaar zeg. Begrijp echt niet waar ze mee bezig zijn.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:43

hneel

denkt er het zijne van

Bestaan er trouwens lijstjes die aangeven hoeveel kans er op bepaalde raid-bossen bestaan?
Als er hier in het dorp een level-4 raid is, en dat is niet vaak, is het 9 van de 10 keer een Blastoise.

Daar hebben we er zo langzamerhand wel genoeg van. Ik zou graag eens een Tyranitar zien, maar die komt nooit.
Pagina: 1 ... 60 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.