Hmm helaas heel veel errors 24 en 25 hoorde ik. Veel magikarp die niet te vangen zijn. (waarschijnlijk als je geen ticket hebt dan geen shiny) en er waren er nog wel meer die errors gaven hoorde ik.
Zo oud is ie niet, en een paar later deed hij het weer. Maar ik zal het uit proberen en kijken of dat het is.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:27:
[...]
Dit kan passen bij een oudere accu die het zware stroomverbruik van PoGo niet meer trekt wat dan leidt tot een 'spontane' reboot. Probeer het eens aan de lader of een powerbank. Check ook het voltageverloop met bijv. iets als dit: Google Play: Battery Widget
Als dat voltage steil omlaag duikt bij zware belasting dan is je accu aan vervanging toe.
Bedankt.
Een paar wat later?Janusi schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 11:17:
[...]
Zo oud is ie niet, en een paar later deed hij het weer. Maar ik zal het uit proberen en kijken of dat het is.
Bedankt.
Ik moest mijn accu ook al na 11 maanden vervangen wat ik nogal kort vond.
Met een slechte accu is bij volle accu de spanningsval dan nog niet genoeg om die reboots te geven maar met bijv. halfvolle accu brengt die spanningsval het voltage onder het niveau waarop het toestel nog kan blijven draaien en dan reboot ie.
zonder pas?Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:41:
Net in Oberhausen aangekomen en meteen een shiny Pikachu gevangen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hoorde iets over dat er weer andere Unowns te vangen zijn? De S, A, F, R en I ?
Kan iemand dat bevestigen?
[ Voor 15% gewijzigd door Moraxv op 16-09-2017 16:00 ]
Verwijderd
Ja, maar daarna geen shiny meer gezien en mijn vriendin ook niet. Dus kan ook zijn dat ik veel mazzel had.
Klopt inderdaad.Moraxv schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:58:
In aanvulling op de EU(R)OP(E) varianten of in plaats van?Moraxv schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:58:
Gekke dingen uit eieren vandaag. Uit 10 km een larvitar met 32 candy en 2 km een 100% Geodude.
Waren er nog andere regionals in Oberhausen?
Nee, alleen Kangaskhan.hneel schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:44:
Waren er nog andere regionals in Oberhausen?
Ik had geen ticket maar aan spawns en lures geen gebrek. Echt overal waar je keek liepen spelers, best geinig.
Wat opviel was dat alle pokemons behalve onderstaande niet voorkwamen (wel in een directe ring rondom Centro).
Spawns:
Squirtle
Charmander
Bulbasaur
Magikarp
Skarmory
Totodile
Kangaskhan (gering)
Unown (gering, 2x gezien)
Pikachu
Machop
Mareep
Larvitar
Chansey
Clefairy
Een paar uur later, probleem is nog niet teruggekeert. En volgens het widget is alles goed, en ik kreeg de reboots bij een volle accu.CaptJackSparrow schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:41:
[...]
Een paar wat later?
Ik moest mijn accu ook al na 11 maanden vervangen wat ik nogal kort vond.
Met een slechte accu is bij volle accu de spanningsval dan nog niet genoeg om die reboots te geven maar met bijv. halfvolle accu brengt die spanningsval het voltage onder het niveau waarop het toestel nog kan blijven draaien en dan reboot ie.
Met ons groepje in totaal 3x een shiny karp gevangen op in totaal ongeveer 250 stuks. Helaas geen shiney pika's ondanks de enorme aantallen die we gevangen hebben.Sunfalls schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:24:
Hmm helaas heel veel errors 24 en 25 hoorde ik. Veel magikarp die niet te vangen zijn. (waarschijnlijk als je geen ticket hebt dan geen shiny) en er waren er nog wel meer die errors gaven hoorde ik.
We hadden geen pas; in het Centro rondlopen had dan ook geen zin; je ziet de 'speciale' pokemon gewoon niet. Daarbuiten was er genoeg te vangen; wij hebben eigenlijk voornamelijk rondgelopen in Kaisergarten (bij de dierentuin). Veel chanseys en verschillende starters. Unown wat minder maar ook genoeg om de 4 nieuwe (S,A,F,I) zeker te kunnen krijgen.
Ik heb toch echt een Rattata gevangen hoor, bij CentroStef42 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 22:24:
[...]
Nee, alleen Kangaskhan.
Ik had geen ticket maar aan spawns en lures geen gebrek. Echt overal waar je keek liepen spelers, best geinig.
Wat opviel was dat alle pokemons behalve onderstaande niet voorkwamen (wel in een directe ring rondom Centro).
Spawns:
Squirtle
Charmander
Bulbasaur
Magikarp
Skarmory
Totodile
Kangaskhan (gering)
Unown (gering, 2x gezien)
Pikachu
Machop
Mareep
Larvitar
Chansey
Clefairy
Vandaag m'n eerste critical catch op een legendary gehad; derde Entei binnen. Verder is het wat rustiger aan het worden hier in de buurt. Maar dat zal ook zeker aan het weer hebben gelegen.
Iemand enig idee wanneer de tickets voor het safari event in Amstelveen beschikbaar worden?
Of zijn die allemaal al weg omdat het normaal gezien in augustus was?
Daar is nog niks over bekend. Tickets zijn nog niet beschikbaar gesteld.Jeroen_DB schreef op maandag 18 september 2017 @ 00:49:
Iemand enig idee wanneer de tickets voor het safari event in Amstelveen beschikbaar worden?
Volgens mij waren die voor 16 september 10 dagen vantevoren uitgegeven, ik verwacht dat dat voor Amstelveen hetzelfde wordt.Jeroen_DB schreef op maandag 18 september 2017 @ 00:49:
Goed nieuws dat je alsnog van alles en nog wat kan vinden in de stad zonder ticket. Dan ga ik met of zonder ticket gewoon die dag naar Amstelveen. Uiteraard liever met dan zonder
Vanochtend m'n tweede shiny Magikarp gevangen. Op precies dezelfde lokatie en om precies dezelfde tijd als mijn eerste, alleen dan elf dagen later. Rare jongens, die RNG
...

Beetje knappe IV?sixtiek schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:10:
Vanochtend m'n tweede shiny Magikarp gevangen. Op precies dezelfde lokatie en om precies dezelfde tijd als mijn eerste, alleen dan elf dagen later. Rare jongens, die RNG...
Waar kon je die tickets eigenlijk krijgen voor oberhausen? Gewoon op de site van het winkelcentrum zelf?
Ik hoop een ticket te kunnen krijgen voor amstelveen al verwacht ik niet dat het gaat lukken als het binnen een paar min is uitverkocht
Ik hoop een ticket te kunnen krijgen voor amstelveen al verwacht ik niet dat het gaat lukken als het binnen een paar min is uitverkocht

Ik speel het nu een week; aangestoken door mijn vrouw en kids. Ik moet zeggen dat het erg leuk is. In level 13 2x een raid gespeeld en 2x een Entei gevangen
. Vonden de vrouw en kids niet zo leuk hahahaha. Zei waren al een tijdje bezig om 'm te vangen.
Dagje Amstelveen staat ook op de planning. Zonder ticket denk ik, maar als ik hoor wat er in Oberhausen zonder ticket gevangen is.... Met die kids (10, 9 en 7) denk ik ook niet dat het met ticket zo leuk is als het megadruk is daar in het centrum....
Dagje Amstelveen staat ook op de planning. Zonder ticket denk ik, maar als ik hoor wat er in Oberhausen zonder ticket gevangen is.... Met die kids (10, 9 en 7) denk ik ook niet dat het met ticket zo leuk is als het megadruk is daar in het centrum....
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Verwijderd
Ging via de site van Safari ZoneGravediggerxx schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:27:
Waar kon je die tickets eigenlijk krijgen voor oberhausen? Gewoon op de site van het winkelcentrum zelf?
http://www.playsafarizone.com/centro
Ik wens je veel succes met 5 tickets regelen!..Christiaan.. schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:41:
Ik speel het nu een week; aangestoken door mijn vrouw en kids. Ik moet zeggen dat het erg leuk is. In level 13 2x een raid gespeeld en 2x een Entei gevangen. Vonden de vrouw en kids niet zo leuk hahahaha. Zei waren al een tijdje bezig om 'm te vangen.
Denk dat het, met een beetje weer, buiten veel relaxter is dan in het centrum dus wat dat betreft zonder ticket niet zo erg..
Iemand ander hier die trouwens die codejunkies website erg wazig vindt? Er staat niet duidelijk wat de status is van je order en wanneer je m kan verwachten. Ik heb m vorige week woensdag besteld maar heb m nog niet binnen.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik heb hem dinsdag besteld en ook niet binnen. Dus je bent niet de enige.
Het ligt natuurlijk ook enorm aan vanuit waar het verzonden wordt. Die van mij (via Datel) kwam uit Engeland, had een estimated time van 5-8 werkdagen, maar was uiteindelijk iets later binnen.
Codejunkies was volgens mij ook vanuit Engeland, dus de kans is groot dat je 'm deze week dan binnen krijgt. Maar er zit geen track & trace op (normaliter) dus het is maar afwachten.
Edit:
Sinds de update van de iOS versie is de app ongelofelijk onstabiel geworden. Vaak krijg ik de app niet eens opgestart, en als het me al lukt, knalt ie er vaak binnen 2 minuten weer uit. Straks maar even kijken of een nieuwe installatie helpt, anders hopen dat er vlug een update voor komt...
Codejunkies was volgens mij ook vanuit Engeland, dus de kans is groot dat je 'm deze week dan binnen krijgt. Maar er zit geen track & trace op (normaliter) dus het is maar afwachten.
Edit:
Sinds de update van de iOS versie is de app ongelofelijk onstabiel geworden. Vaak krijg ik de app niet eens opgestart, en als het me al lukt, knalt ie er vaak binnen 2 minuten weer uit. Straks maar even kijken of een nieuwe installatie helpt, anders hopen dat er vlug een update voor komt...
[ Voor 28% gewijzigd door Grumpmeister op 19-09-2017 12:34 ]
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Welke legendaruy komt er nou straks na de entei? Was dat al bekend?
2 van die andere 2 honden, welke geen idee
Misschien een domme vraag maar hoe accuraat zijn Go-tcha en Plus eigenlijk? Vang je er 100% alles mee? Ik gooi met 't handje heel heel soms nog wel eens mis
... Verleden tijd met zo'n ding?
De eerste EX raid passes zijn ook gearriveerd. Mensen uit de groep hebben een pas gekregen voor een gym in Leidschenhage en een ander voor Zoetermeer. Gesponsorde gyms voorlopig dus.
https://pokemongohub.net/...a-largest-raid-test-date/peto84 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 00:14:
De eerste EX raid passes zijn ook gearriveerd. Mensen uit de groep hebben een pas gekregen voor een gym in Leidschenhage en een ander voor Zoetermeer. Gesponsorde gyms voorlopig dus.
Efkes nog geduld hebben
Nee, maar het doet een poging om een pokemon eenmalig te vangen, ook als je de app weggedrukt hebt. In het geval van een Go-tcha kan het automatisch, bij een Plus moet je een knopje indrukken. Er wordt dan eenmalig een normale pokeball gegooid, geen curve, geen nice / good / excellent. Als de pokemon ontsnapt, dan is 'ie meteen gevlucht. Zo niet, dan heb je 'm (logischerwijs). Je vangt eigenlijk met name het lage level / lage CP grut ermee.sixtiek schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 23:59:
Misschien een domme vraag maar hoe accuraat zijn Go-tcha en Plus eigenlijk? Vang je er 100% alles mee? Ik gooi met 't handje heel heel soms nog wel eens mis... Verleden tijd met zo'n ding?
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Nee, helaas niet. Zo ben ik dus een keer Snorlax kwijtgeraaktfrickY schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:58:
Heb je daarna nog wel de kans om het in de app zelf te proberen?
Google?hneel schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:12:
Welke legendaruy komt er nou straks na de entei? Was dat al bekend?
Raikou
Wat maakt het ook uit, ze krijgt toch de kans om ze alle 3 te vangen....of het nou een maandje eerder is of later.
Ik wil liever weten wanneer we nu eindelijk Mewtwo kunnen doen. Zoals ik lees zijn de eerste EX raidpasjes al uitgedeeld voor de sponsor gyms in EU/Asia. Dus bijna!!
Ik wil liever weten wanneer we nu eindelijk Mewtwo kunnen doen. Zoals ik lees zijn de eerste EX raidpasjes al uitgedeeld voor de sponsor gyms in EU/Asia. Dus bijna!!
Weet je ook in welke tijdsloten de raids plaats vinden? Is dat altijd 's avonds?peto84 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 00:14:
Zit vandaag in Zoetermeer, dus kan nog wel langs het winkelcentrum om een toekomste invite te proberen te bemachtigen, maar aangezien ik op meer dan uur rijden woon is de kans dat ik vanuit huis op tijd bij een raid ben minimaal.
Ja, je krijgt een raidpass voor datum en tijd. En of het altijd savonds is weet ik niet.
Bij ons in de groep ook mensen met invite, voor Amstelveen (gesponsorde gyms).
Raikou kan je nog goed inzetten tegen Suicune. Electric moves.WahWah schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:13:
Wat maakt het ook uit, ze krijgt toch de kans om ze alle 3 te vangen....of het nou een maandje eerder is of later.
Volgorde van komst maakt dus nog wel uit.
Ik denk er ook over om mijn rare candies voor de Raikou te gaan gebruiken. Electric moves zijn tegen veel voorkomende gym pokemons goed bruikbaar en die jolteons en electabuzzes die ik heb zijn niet echt supersterk. Ik heb wel ook een zapdos, maar Raikou gaat denk ik sterker zijn.
Je kan beter wachten tot de mewtwo raids volledig vrij gegeven worden en niet enkel bij gesponsorde stops.Mirx_NL schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:29:
[...]
Weet je ook in welke tijdsloten de raids plaats vinden? Is dat altijd 's avonds?
Zit vandaag in Zoetermeer, dus kan nog wel langs het winkelcentrum om een toekomstige invite te proberen te bemachtigen, maar aangezien ik op meer dan uur rijden woon is de kans dat ik vanuit huis op tijd bij een raid ben minimaal.
Het kan zijn dat je nu daarvoor moeite gaat doet en dat het totaal niks geholpen gaat hebben.
Zo gingen er ineens veel spelers al een maand geleden supper veel raids(van elke lvl) doen om zo meer kans te hebben op een invite.
Dat blijkt nu ook zinloos geweest te zijn en dan zitten ze nog te klagen ook

Als coins gebruiken of passen kopen geen probleem voor u is dan kan je dat wel proberen.
Gewoon nog even geduld. Eerst komen ze in alle gesponserde stops maar de stap erna is gewoon dat ze overal komen. En ik denk dat ze wel vaak genoeg ergens in de buurt gaan spawnen behalve bij landelijke spelers helaas.
De animo voor raids begint duidelijk steeds verder af te nemen, ook zichtbaar in de raid whatsapp groepen waar in ik zit. Op zich logisch, gezien Entei er al (eigenlijk te) lang is, het weer minder wordt en de scholen weer druk bezig zijn.
Het geeft mij op zich wel de 'motivatie' om zelf tier 2 en 3 raids te doen (voor wat meer Exeggcutors, etc). Ik hoef me in ieder geval niet slecht te voelen omdat ik een (gratis) pasje gebruik voor een raid terwijl ik met dat pasje ook mee exp op had kunnen halen dmv een Entei.
De tier 2 en sommige tier 3 zijn toch solo te doen, dus m'n lunchpauze plan ik om een wandeling naar een raid heen
Het geeft mij op zich wel de 'motivatie' om zelf tier 2 en 3 raids te doen (voor wat meer Exeggcutors, etc). Ik hoef me in ieder geval niet slecht te voelen omdat ik een (gratis) pasje gebruik voor een raid terwijl ik met dat pasje ook mee exp op had kunnen halen dmv een Entei.
De tier 2 en sommige tier 3 zijn toch solo te doen, dus m'n lunchpauze plan ik om een wandeling naar een raid heen
Ik zou graag wat meer Tyranitars hebben, maar die spawnen héél weinig.
Ik heb dat met Chansey. Heb die nog niet in het wild gezien.Megalodon86 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:33:
Ik zou graag wat meer Tyranitars hebben, maar die spawnen héél weinig.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Bron: http://pokemongolive.com/en/post/equinox2017Trainers,
With cool autumn nights quickly approaching in the Northern Hemisphere and sunny spring days arriving in the Southern Hemisphere, we thought it would be the perfect time to celebrate the coming equinox with an in-game event. New seasons mean new adventures!
From 1:00 P.M. PDT on September 22 to 1:00 P.M. PDT on October 2, 2017, you’ll have the opportunity to earn double Stardust for catching Pokémon and hatching Eggs as you walk around your neighborhood discovering new sights. While you’re out exploring, be sure to visit your local PokéStops and Gyms to collect special 2 km Eggs that have the opportunity to hatch Pokémon such as Chansey, Mareep, Larvitar, and more. You’ll also be able to get special boxes from the in-game shop that feature items like Lucky Eggs, Lure Modules, and all-new Super Incubators which hatch Eggs 1.5 times quicker!
Registering a new Pokémon to your Pokédex during this limited-time celebration will earn you triple the normal XP. So that makes this a very good time to battle against the Legendary Pokémon originally from the Johto region. Don’t forget that Raikou, Entei, or Suicune will each travel to a new part of the world on September 30, so make sure to battle the Legendary Pokémon currently in your area while you can!
—The Pokémon GO team
Geniet nooit met mate
Wat ben je toch lekker snel met die updates @LekkerBipsje
Leuk eventje!
- Double Stardust
- Speciale 2km eggs (Chansey/Mareep/Larvitar)
- Triple Exp voor new dex entry (heb ik niks aan!
- Boxes met de nieuwe incubators
Ik heb zin in de herfst
Enige wat me echt aanspreekt is de dubbele dust. De rest heb ik vrij weinig aan eerlijk gezegd (Ampharos is niet heel boeiend en Blissey + Tyranitar al maxed out). Verder op de nieuwe hond en regionalen na alle entries ook al. En nieuwe incubators: wat moet er nog voor nuttigs uit die eieren komen dan?
DustAutofan1985 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:12:
En nieuwe incubators: wat moet er nog voor nuttigs uit die eieren komen dan?
Op zich slim, voor mensen die de speciale 2km eieren willen, die moeten nu 'zo vlug mogelijk' de 5km eieren wegwerken 
Voor mij een prima eventje, Chansey's kan ik wel gebruiken (ik heb 1 Blissey, die nog op lvl 20 zit). Larvitars zijn altijd welkom, en Mareep zoek ik nog een goede van. Die van mij zijn allemaal onder de 80%, terwijl ik al wel genoeg candy heb om richting een Ampharos te gaan.
Voor mij een prima eventje, Chansey's kan ik wel gebruiken (ik heb 1 Blissey, die nog op lvl 20 zit). Larvitars zijn altijd welkom, en Mareep zoek ik nog een goede van. Die van mij zijn allemaal onder de 80%, terwijl ik al wel genoeg candy heb om richting een Ampharos te gaan.
Raikou/SuicuneWahWah schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:09:
- Triple Exp voor new dex entry (heb ik niks aan!)
en......MEWTWO!
als die voor of in die periode released is
[ Voor 13% gewijzigd door WahWah op 20-09-2017 15:18 ]
Ben al bezig met sparen voor 9x 10 km. Wil alleen nog niet echt vlotten.
Helaas geen dubbele exp, ben nu lvl25,5 (klein maand bezig).
Had dit graag gezien, zodat ik eerder lvl 30 haal! 1miljoen grinden kost veel tijd en veel vang werk
me sad
Had dit graag gezien, zodat ik eerder lvl 30 haal! 1miljoen grinden kost veel tijd en veel vang werk

me sad

[ Voor 24% gewijzigd door pauluzmuller op 20-09-2017 15:31 ]
Geloof me, later kijk je met weemoed terug naar die 'stapjes' van 1 miljoen.pauluzmuller schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:29:
Helaas geen dubbele exp, ben nu lvl25,5 (klein maand bezig).
Had dit graag gezien, zodat ik eerder lvl 30 haal! 1miljoen grinden kost veel tijd en veel vang werk![]()
![]()
me sad![]()
It's all in the name ;-)WahWah schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:09:
[...]
Geniet nooit met mate
haha geloof ik graag!Autofan1985 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:42:
[...]
Geloof me, later kijk je met weemoed terug naar die 'stapjes' van 1 miljoen.Niet om je te ontmoedigen, maar ik hoop vanavond de 1,5 mill in mijn level aan te tikken zodat ik iig over de helft ben in datzelfde level. En daarna ben ik pas op 3/4 van 'het hele spel' (qua XP iig).
Dubbele exp zou iig niet misstaan
Klinkt goed dat event! Ben level 31 en nog steeds geen Blissey namelijk. Ooit 1 Chansey gevangen maar die is maar 300CP oid dus dat schiet niet op. Blissey 1 keer gezien (2500CP!) maar was na ~30 ultra balls pleite
Dubbele dust is ook mooi
Double Stardust daar kan niemand over klagen...WahWah schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:09:
[...]
Leuk eventje!
- Double Stardust
- Speciale 2km eggs (Chansey/Mareep/Larvitar)
- Triple Exp voor new dex entry (heb ik niks aan!)
- Boxes met de nieuwe incubators
Ik heb zin in de herfst
Speciale 2km eggs ook niet....
Triple XP voor new dex entry; super, ik heb nog 6 evoluties klaar staan (voor een lucky egg dit weekend, dus komt super uit). Ook nog een nieuwe legendary erbij, of héél misschien een aerodactyl uit m'n opgespaarde 10km eggs?
Boxes: ja, ik zat al te wachten op leuke aanbiedingen.
Of gewoon die super incubators gebruiken; 1.5 keer zo snel, ideaal voor 10km (en evt 5km) eieren.Grumpmeister schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:14:
Op zich slim, voor mensen die de speciale 2km eieren willen, die moeten nu 'zo vlug mogelijk' de 5km eieren wegwerken
[ Voor 18% gewijzigd door Megalodon86 op 20-09-2017 16:26 ]
Ja, dat bedoel ik dus, dat mensen (super) incubators gaan kopen om zo vlug mogelijk door de 'crappy' 5km eieren te werken voor de speciale 2km eieren.Megalodon86 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:23:
[...]
Double Stardust daar kan niemand over klagen...
Speciale 2km eggs ook niet....
Triple XP voor new dex entry; super, ik heb nog 6 evoluties klaar staan (voor een lucky egg dit weekend, dus komt super uit). Ook nog een nieuwe legendary erbij, of héél misschien een aerodactyl uit m'n opgespaarde 10km eggs?
Boxes: ja, ik zat al te wachten op leuke aanbiedingen.
[...]
Of gewoon die super incubators gebruiken; 1.5 keer zo snel, ideaal voor 10km (en evt 5km) eieren.
Ik dus ook
Verwijderd
Vandaag de Gotcha ontvangen echter lijkt deze het niet te doen. Als ik op de power button klik gebeurt er niks. Ook als de Gotcha aan de oplader hangt geeft deze geen chargingsymbool aan als ik op de button klik.
Doe ik iets verkeerd of betreft het een defect?
Triple xp voor nieuwe dex entry. Perfect moment om een tweede account te starten
Zolang je maar een beetje realistisch blijft en niet verwacht dat er supper veel chanseys uit die eieren gaan komen.Grumpmeister schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:28:
[...]
Ja, dat bedoel ik dus, dat mensen (super) incubators gaan kopen om zo vlug mogelijk door de 'crappy' 5km eieren te werken voor de speciale 2km eieren.
Als ze de kans van het krijgen van een chansey niet verhogen dan maakt het in principe niet veel uit ofdat ze in 2/10 km eitjes zitten.
Enkel een goede manier om mensen veel incubators te laten gebruiken die daar niet over nadenken.
Er was al eens zo een event met betere hatches uit 2km en toen merkte ik daar niet echt veel aan.
Doordat het 2 km eieren zijn krijg je ook niet al te veel candy.
Spelers met te hoge verwachtingen zijn meestal ook de eerste die hierover nadien gaan liggen klagen

Gotcha wel op de goede manier in de lader gedaan? Pennetjes kunnen maar aan 1 kant.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:44:
Vandaag de Gotcha ontvangen echter lijkt deze het niet te doen. Als ik op de power button klik gebeurt er niks. Ook als de Gotcha aan de oplader hangt geeft deze geen chargingsymbool aan als ik op de button klik.
Verwijderd
Yes, hij zit goed in de oplader. Met de pinnetjes richting de aansluiting.aljooge schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:26:
[...]
Gotcha wel op de goede manier in de lader gedaan? Pennetjes kunnen maar aan 1 kant.
Oh echt? Heb 'm een uur in de later gehad, maar kreeg hierna niks voor elkaar. Dan zal ik 'm een nachtje aan de lader hangen.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:42:
Gotcha niet gelijk gebruiken, altijd eerst 12 uur laden.
In zoverre heb je gelijk dat de kans per ei op bijv. een chansey niet hoger hoeft te liggen maar per 10 km lopen heb je wel 5 kansen dat je er eentje krijgt t.o.v. 1 kans. Het zijn meer loten in de loterij voor hetzelfde geld.Gravediggerxx schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:29:
[...]
Als ze de kans van het krijgen van een chansey niet verhogen dan maakt het in principe niet veel uit ofdat ze in 2/10 km eitjes zitten.
Dan lijkt hij echt stuk. Had een vriend ook. Zou hem terug sturen en omruilen.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:47:
[...]
Yes, hij zit goed in de oplader. Met de pinnetjes richting de aansluiting.
[...]
Oh echt? Heb 'm een uur in de later gehad, maar kreeg hierna niks voor elkaar. Dan zal ik 'm een nachtje aan de lader hangen.
Ik verwacht zelf niks, zie het allemaal wel verschijnen. Ben niet van plan geld uit te geven aan het event in ieder geval, maar je hebt wel gelijk. Hoe vol het op sites als reddit wel niet is dat mensen nog geen exclusive raid pass hebben gekregen wetende dat het nog in een test-fase zit, etc.Gravediggerxx schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:29:
[...]
Zolang je maar een beetje realistisch blijft en niet verwacht dat er supper veel chanseys uit die eieren gaan komen.
Enkel een goede manier om mensen veel incubators te laten gebruiken die daar niet over nadenken.
Er was al eens zo een event met betere hatches uit 2km en toen merkte ik daar niet echt veel aan.
Doordat het 2 km eieren zijn krijg je ook niet al te veel candy.
Spelers met te hoge verwachtingen zijn meestal ook de eerste die hierover nadien gaan liggen klagen
Het enige probleem wat ik met PoGo had was dat gisteren de app constant crashte na de update, maar een herinstallatie verhielp dat. Voor de rest vermaak ik me er prima mee en zul je van mij geen slecht woord / klacht horen over een (toch wel onverwacht) evenementje hoor
Ik kwam er gister achter dat die Go-Tcha een shipping heeft van 7 tot 14 werkdagen, vorige week besteld. Ik hoop echt dat ik m uiterlijk halverwege het event binnen heb
Bij mij kwam ie precies op dag 7aDutchCow schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:38:
Ik kwam er gister achter dat die Go-Tcha een shipping heeft van 7 tot 14 werkdagen, vorige week besteld. Ik hoop echt dat ik m uiterlijk halverwege het event binnen heb
Toevallig afgelopen week vijf 10km eieren in incubators gedaan. Die staan nu op 7,8 km dus maar even rustig aan doen tot vrijdag 22:00 uur (start van het event als Niantic op tijd de switch omhaalt) zodat ze mooi binnen het event uitkomen.
En nu maar hopen dat er een Miltank in één van die 10km eieren zit. Dat is de laatste 'normale' Pokémon die ik nog voor mijn Pokédex moet hebben.
En daarna heb ik meteen 5 slots vrij voor de speciale 2km eieren. Ik zeg: kom maar op met dit event!
En daarna heb ik meteen 5 slots vrij voor de speciale 2km eieren. Ik zeg: kom maar op met dit event!
Het lijkt er op dat NedGame de Go-Tcha weer op voorraad heeft:
https://www.nedgame.nl/mo...or-pokemon-go/7913421112/
Heb m besteld en afwachten maar of de gadget morgen binnen is.
4Power
4Power
Opvallend dat nu iedereen een go-tcha wil. Toen ik de eerste was werd er niet over dit onderwerp gereageerd en nu is die hot.
Veel plezier ermee allemaal.
Je bent gewoon heel overtuigend aljooge
Ik heb ooit een Chansey met 60cp gevangen oid, dat is ondertussen gewoon een mooie Blissey van 2400+ cpCartman! schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:57:
Klinkt goed dat event! Ben level 31 en nog steeds geen Blissey namelijk. Ooit 1 Chansey gevangen maar die is maar 300CP oid dus dat schiet niet op. Blissey 1 keer gezien (2500CP!) maar was na ~30 ultra balls pleiteDubbele dust is ook mooi
Hi,aljooge schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:09:
Opvallend dat nu iedereen een go-tcha wil. Toen ik de eerste was werd er niet over dit onderwerp gereageerd en nu is die hot.
Sinds de verandering van de gyms en de daarbijbehorende terugval in dagelijkse stardust zie ik om mij heen een trend dat men een pogo plus of Go-tcha wil om stardust te grinden. Dus er zit logica in het feit dat die dingen nu hot zijn.
Grt,
4Power
Jeej net mijn Gotcha binnen. Aan de oplader en zag gelijk het scherm na het indrukken van de knop.
Precies op tijd voor het aankomende event.
Mooie timing inderdaad!Sunfalls schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:13:
Jeej net mijn Gotcha binnen. Aan de oplader en zag gelijk het scherm na het indrukken van de knop.
M'n broer heeft ze maandag besteld, zal volgende week wel worden..
Hoeveel tijd zat er voor jou tussen?
Heeft waarschijnlijk wat tijd nodig gehad om bij het bredere publiek te landen.aljooge schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:09:
Ikzelf ben intussen de dagelijkse lading aan meuk wel zat maar wil wel eitjes etc uitlopen. Nu kan ik in de pauze weer eens gezellig doen ipv continue naar mn telefoon kijken
Had hem 12 september gekocht dus 9 dagen.schaapiej schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:52:
[...]
Mooie timing inderdaad!
M'n broer heeft ze maandag besteld, zal volgende week wel worden..
Hoeveel tijd zat er voor jou tussen?
[ Voor 4% gewijzigd door Sunfalls op 21-09-2017 13:33 ]
11 sept besteld - 14 sept geleverd via amazon.de
Die Awinner Colorful Waterproof Replacement Bands for Xiaomi Mi Band 2 Smart Miband 2nd, koop je best niet, als je een ander polsbandje wilt, want de Go-tcha valt er gewoon uit.
Die Awinner Colorful Waterproof Replacement Bands for Xiaomi Mi Band 2 Smart Miband 2nd, koop je best niet, als je een ander polsbandje wilt, want de Go-tcha valt er gewoon uit.
Heeft zo'n bandje echt zin?
Wordt het daarmee nauwkeuriger?
Hebben die dingen eigenlijk een eigen gps? of maken ze gebruik van die van de telefoon?
Nice, ik heb m dus op dezelfde dag besteld als jij. Helaas is er niemand thuis maar dan kan ik m morgen vast wel ergens oppikkenSunfalls schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:32:
[...]
Had hem 12 september gekocht dus 9 dagen.
Je moet op de achtergrond dus wel pokemon aan hebben staan op je telefoon. Maar je kunt die dus wel gewoon op slaapstand zettenhneel schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:35:
Hebben die dingen eigenlijk een eigen gps? of maken ze gebruik van die van de telefoon?
[ Voor 35% gewijzigd door aDutchCow op 21-09-2017 14:51 ]
Zonder polsbandje doet hij het ook prima hoor. Je loopt alleen kans dat je het kleine losse apparaatje kwijt raakt of vergeet uit je kleding te halen als je gaat wassen.Mad-Matt schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:21:
Heeft zo'n bandje echt zin?
Ik denk dat ie bedoeld of dat de gelopen kilometers beter geregistreerd wordenaljooge schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:20:
[...]
Zonder polsbandje doet hij het ook prima hoor. Je loopt alleen kans dat je het kleine losse apparaatje kwijt raakt of vergeet uit je kleding te halen als je gaat wassen.
Als je hem via codejunkies heb besteld gaat hij gewoon door de brievenbus.aDutchCow schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:50:
[...]
Nice, ik heb m dus op dezelfde dag besteld als jij. Helaas is er niemand thuis maar dan kan ik m morgen vast wel ergens oppikken
Btw al 1 nadeel gevonden. Hij ziet dus echt alleen gewone pokeballs. De Great en ultra ballen ziet hij niet ook niet als je gewone ballen op zijn..
Zorg dus dat je die altijd voldoende op voorraad heb.
[ Voor 22% gewijzigd door Sunfalls op 21-09-2017 15:36 ]
Oh top, ware het niet dat ik geen sleutel heb van de postbus bij ons thuis. Alleen mn moederSunfalls schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:33:
[...]
Als je hem via codejunkies heb besteld gaat hij gewoon door de brievenbus.
Btw al 1 nadeel gevonden. Hij ziet dus echt alleen gewone pokeballs. De Great en ultra ballen ziet hij niet ook niet als je gewone ballen op zijn..

Maar goed, is niet de eerste keer dat ik via de voorkant een pakketje er weer uit trek
En wat betreft die ballen komt het wel goed. Zit op mn werk in range van een pokestop dus als ik die op automatisch zet
Ik merk wel op dat hij (Go-tcha) i.c.m. Android soms traag is in het detecteren van poks of stops tijdens het wandelen. Regelmatig ziet hij de pokestops niet, zelfs als er geen poks in de buurt zijn. Geeft altijd de voorkeur aan poks, maar ik sta soms stil en alsnog wordt er niet aan de stop gedraaid.
In het verleden met de Plus rondgelopen op iPhone en daar was hij pakken sneller in het detecteren van poks en stops.
In het verleden met de Plus rondgelopen op iPhone en daar was hij pakken sneller in het detecteren van poks en stops.
Heb ze nu allebei in huis dus kan de plus aan mn vrouw geven die heeft een iphone
[ Voor 15% gewijzigd door Sunfalls op 21-09-2017 15:54 ]
Tja, dat is gewoon onderdeel van de PoGo Plus functionaliteit, dat het alleen maar normale ballen gebruikt. Zelf ben ik daardoor nu wat aan het minderen met Great en Ultra's bewaren, en als ik iets handmatig moet vangen, dan maar met Ultraballs.Sunfalls schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:33:
[...]
Als je hem via codejunkies heb besteld gaat hij gewoon door de brievenbus.
Klopt, dit viel me ook al op, en dat is ook met de Plus op Android het geval. Gewoonweg Android die wat langzamer detecteert. Op de iPhone had de Plus al vrij vlug door dat er iets interessants in de buurt zat, en was 1 druk op de knop ook genoeg. Dat wilde met Android ook soms moeizaam gaan.RigolleM schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:45:
Ik merk wel op dat hij (Go-tcha) i.c.m. Android soms traag is in het detecteren van poks of stops tijdens het wandelen. Regelmatig ziet hij de pokestops niet, zelfs als er geen poks in de buurt zijn. Geeft altijd de voorkeur aan poks, maar ik sta soms stil en alsnog wordt er niet aan de stop gedraaid.
Maar goed, ik weet niet hoe het met iOS11 is, want daarin schijnt het ook dramatischer te verlopen nu.
Verwijderd
Dat vind ik ook een nadeel van de Plus. Die geeft ook de voorkeur aan Pokémon, terwijl ik liever eerst de stop draai en daarna de Pokémon vang die eromheen zitten.RigolleM schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:45:
Geeft altijd de voorkeur aan poks, maar ik sta soms stil en alsnog wordt er niet aan de stop gedraaid.
Hopelijk komt er nog een keer een update waarmee je prioriteit kunt aangeven.
Ik bedoelde het hele apparaataljooge schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:20:
[...]
Zonder polsbandje doet hij het ook prima hoor. Je loopt alleen kans dat je het kleine losse apparaatje kwijt raakt of vergeet uit je kleding te halen als je gaat wassen.
(was mogelijk een beetje onduidelijk)
En inderdaad heb ik ook gister de Go-Tcha mogen verwelkomen en moet toegeven; als ie verbonden is doet ie het goed. Echter is ie niet bruikbaar voor wat ik er mee voor ogen had, want als er geen activiteit wordt waargenomen wordt de verbinding verbroken helaas. Maar toch, het is een handig dingetje
Holy crap 50,-4power schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:45:
Het lijkt er op dat NedGame de Go-Tcha weer op voorraad heeft:
4Power

Via Codejunkies in de UK 32,- voor betaald..
Hmm.. nergens last van.. ook al zit ik stil en zijn er geen pokies. Doe je het op een iPhone?aDutchCow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:28:
En inderdaad heb ik ook gister de Go-Tcha mogen verwelkomen en moet toegeven; als ie verbonden is doet ie het goed. Echter is ie niet bruikbaar voor wat ik er mee voor ogen had, want als er geen activiteit wordt waargenomen wordt de verbinding verbroken helaas. Maar toch, het is een handig dingetje
[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 22-09-2017 09:30 ]
Jup, iPhone 6S. Nu deed ie het wel voor een uur, maar uiteindelijk stopt de sessie vanuit Pokemon GO en krijg je een notificatie. Kan dat kloppen?poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:29:
[...]
Hmm.. nergens last van.. ook al zit ik stil en zijn er geen pokies. Doe je het op een iPhone?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6