Waarom geen Go-Tcha?Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:10:
Ik zit te twijfelen om een Go Plus te halen, maar een paar vraagjes die iemand hier hopelijk kan beantwoorden:
- Kun je in de instellingen aangeven dat je bijvoorbeeld alleen Stops wilt draaien en niet vangen?
- Zo niet, hoe snel reageert de Plus? Ik fiets hier wel eens een rondje door het centrum en draai dan alleen stops. Als ik met de Plus op hetzelfde tempo fiets, pakt die dan alle Pokémon en Stops of maar de helft ofzo om dat hij probeert zowel te vangen als te draaien?
- Maakt de Plus inmiddels al gebruik van alle ballen? Ik las ergens dat die alleen Regular Balls gebruikt en geen Great of Ultra.
Andere voor- en nadelen zijn natuurlijk altijd welkom
Verwijderd
Daar ben ik dan toch te schijterig voor dat functionaliteiten na een tijdje niet meer werken, of er een ban volgt.
Och, aan de andere kant.... nu weet je dat je hem voorbij gereden bent... anders had je hem gewoon gemist.Grumpmeister schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:21:
Daar ben ik in getrapt met een Snorlax, was specifiek ervoor onderweg en de Plus begon te trillen, dus uit automatisme drukte ik erop... Long story short, ik heb nog steeds geen Snorlax
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
1 van de 3 pokemon die ik nog moet uit gen1. Kwam hem in het wild tegen in ZA en toen ik hem wilde vangen was mijn batterij leegCaptJackSparrow schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:51:
[...]
Wat een beetje jammer is als je een Aerodactyl in het wild tegen zou komen.De kans dat die de wieken neemt is met een rode bal wel aanzienlijk lijkt me.
Dat was het pijnlijke, ik fietste juist naar die locatie omdat ik wist dat Snorlax daar zat (melding in een whatsapp groep)...avotar schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:12:
[...]
Och, aan de andere kant.... nu weet je dat je hem voorbij gereden bent... anders had je hem gewoon gemist.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ach ja... het pad van een Pokémon Trainer voert over bergen en door dalen.
Dat hoort erbij.
Alleen... een beetje minder regen zou zo langzamerhand wel fijn zijn.

Kom op. Een echte Pokémon trainer laat zich niet tegen houden tot wat spettertjes. We zijn niet van suiker...CaptJackSparrow schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:12:
Ach ja... het pad van een Pokémon Trainer voert over bergen en door dalen.Dat hoort erbij.
Je kan best een dagje zoals deze overslaan, heb je morgen twee raidpasses.
En dan in de avond 2 groepen bij elkaar zien te brengen voor een Entei. Makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig zijn er ook gyms waar we droog kunnen staan.
Zojuist mijn 7-day streak gehad en in mijn journal is er geen evolutie-item te vinden. Iemand enig idee of Niantic dit weer gecanceld heeft?
De gotcha heeft dezelfde chip als de pokemon go plus. Komt uit dezelfde xiaomi fitness band. De Engelsen hebben dezelfde software op dezelfde fitness tracker geïnstalleerd. Aansturing gebeurt vanaf pokemon go. Het is daarom niet mogelijk voor niantic een plus van een gotcha te onderscheidenVerwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:33:
[...]
Daar ben ik dan toch te schijterig voor dat functionaliteiten na een tijdje niet meer werken, of er een ban volgt.
Inmiddels hebben al een aantal in mijn app groep ook een gotcha zonder problemen.
Hier zojuist nog een Dragon scale gekregen, maar staat niet in de journal.. (dus wel in de inventory)demo31051987 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 07:56:
Zojuist mijn 7-day streak gehad en in mijn journal is er geen evolutie-item te vinden. Iemand enig idee of Niantic dit weer gecanceld heeft?
[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 12-09-2017 08:47 ]
Volgens mij is dat een bug. Als je de stop spinde zag je m eerst ook niet tussen al die items. Dat hebben ze nu wel gefixt. Alleen in je journal nog niet.demo31051987 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 07:56:
Dus even je inventory checken
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Heb de mijne gister mogen ontvangen. Al even mee kunnen spelen en vooral voor de stardust en de stops werkt het vrij makkelijk. Soms ziet het ding pokies voordat ze uberhaupt te voorschijn komen, maar soms duurt het een paar tellen voordat hij de stop of de pokies om hem heen ziet.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:10:
Ik zit te twijfelen om een Go Plus te halen, maar een paar vraagjes die iemand hier hopelijk kan beantwoorden:
- Kun je in de instellingen aangeven dat je bijvoorbeeld alleen Stops wilt draaien en niet vangen?
- Zo niet, hoe snel reageert de Plus? Ik fiets hier wel eens een rondje door het centrum en draai dan alleen stops. Als ik met de Plus op hetzelfde tempo fiets, pakt die dan alle Pokémon en Stops of maar de helft ofzo om dat hij probeert zowel te vangen als te draaien?
- Maakt de Plus inmiddels al gebruik van alle ballen? Ik las ergens dat die alleen Regular Balls gebruikt en geen Great of Ultra.
Andere voor- en nadelen zijn natuurlijk altijd welkom
Weet nog niet of ik er echt tevreden over ben.
Ik trek gemiddeld nu 15.000 stardust per dag binnen met de Gotcha, door m gewoon bij me te hebben in de auto of fiets, bij gewone dagelijkse dingen..
Daarbij komt ook nog extra bij als je echt handmatig gaat jagen
Hoe snel is de gotcha met het vinden van stops? Want de goplus is soms beetje traag daarmee.
Snel vind ik.. slaat er nooit 1 over (zover ik weet)
Soms dan staat er zowel een icoontje van een te vangen Pokie als ook een icoontje boven de stop terwijl ie aan t vangen is
Als je knetterhard voorbij rijdt zal ie wel eens wat missen hoor..
Soms dan staat er zowel een icoontje van een te vangen Pokie als ook een icoontje boven de stop terwijl ie aan t vangen is
Als je knetterhard voorbij rijdt zal ie wel eens wat missen hoor..
230 in de bebouwde kom!Sunfalls schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:01:
Wat is knetterhard? Harder dan 50?
Moeilijk te zeggen.. want zelfs op de snelweg lijkt ie alle stops te pakken en ook veel Pokies..
En op de snelweg lijkt ie ook zelfs 1km per 5km te tellen voor de eitjes
(App in achtergrond en telefoon dicht)
[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 12-09-2017 10:04 ]
Je hebt me overtuigd. Heb hem net besteld en ga kijken of ik duidelijk verschil merk. Anders gaat de iets minder goede naar mijn vrouw
Wat bedoel je met op de achtergrond, de app open maar geminimaliseerd en bijvoorbeeld je Whatsapp op de voorgrond werkt ook ?poor Leno schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:03:
Moeilijk te zeggen.. want zelfs op de snelweg lijkt ie alle stops te pakken en ook veel Pokies..
Ik werk namelijk naast een Pokestop maar om nou de hele dag die app open te hebben
https://www.google.nl/url...MJzZpIeTHxFygwc72LdrAxXlwpoor Leno schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:51:
Ik trek gemiddeld nu 15.000 stardust per dag binnen met de Gotcha, door m gewoon bij me te hebben in de auto of fiets, bij gewone dagelijkse dingen..
Is dat deze toevallig want ik zit er ook aan te denken een aan te schaffen
Verwijderd
Beduidend sneller. Je hebt niet de (minimale) responstijd van de buzzer, niet jouw eigen reactietijd daarop met drukken en als derde de software reactietijd op deze puls. bij elkaar opgeteld nog al wat.Sunfalls schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:57:
Hoe snel is de gotcha met het vinden van stops? Want de goplus is soms beetje traag daarmee.
Ja gewoon andere apps zoals Whatsapp of Google maps op voorgrondxienator schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:09:
[...]
Wat bedoel je met op de achtergrond, de app open maar geminimaliseerd en bijvoorbeeld je Whatsapp op de voorgrond werkt ook ?
Ik werk namelijk naast een Pokestop maar om nou de hele dag die app open te hebben
Wel even op letten dat ie soms zomaar perongeluk disconnect (als PoGo bijv vast loopt) en na 50 min/1 uur moet je m sowieso re-pairen
JaaDutchCow schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:12:
[...]
https://www.google.nl/url...MJzZpIeTHxFygwc72LdrAxXlw
Is dat deze toevallig want ik zit er ook aan te denken een aan te schaffen
[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 12-09-2017 10:29 ]
Maar moet je wel drukken om een stop te draaien of een pokemon te vangen of doet hij dat ook voor je?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:27:
[...]
Beduidend sneller. Je hebt niet de (minimale) responstijd van de buzzer, niet jouw eigen reactietijd daarop met drukken en als derde de software reactietijd op deze puls. bij elkaar opgeteld nog al wat.
Verwijderd
Nee, dit doet de gotcha voor je, tenzij je dat niet wilt. Je kan dat aan of uit zettenSunfalls schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:29:
[...]
Maar moet je wel drukken om een stop te draaien of een pokemon te vangen of doet hij dat ook voor je?
Nee dat gaat automagisch als je wilSunfalls schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:29:
[...]
Maar moet je wel drukken om een stop te draaien of een pokemon te vangen of doet hij dat ook voor je?
Je kunt er voor kiezen of je beide op auto hebt, of alleen stops of alleen pokies. In dat geval kun je wel zelf even drukken.
Je hebt btw met de Gotcha de optie om op het device zelf ook instellingen te veranderen.
Ik heb alles op de Gotcha op 'auto' staan (behalve vraagteken - dat is alleen nieuwe Pokies vangen die niet in je dex zitten)
En als ik dus bijv alleen stops wil draaien omdat ik geen ballen meer heb en weer even een voorraadje wil opbouwen, dan zet ik in PoGo settings - PoGo plus - de optie 'nearby Pokemon notifications' uit.
Dus op de Gotcha laat ik alles voor wat het is.
Want als je bijvoorbeeld alleen op de Gotcha de auto functie van bijv Pokies uitzet, en niet in Pogo settings, dan zal ie nog steeds als eerste voorkeur geven aan een Pokie (ook al moet je dan wel drukken), dan aan een auto spin stop.. met als gevolg dat je msschien een stop overslaat.
Daarom is het beste (voor mij) om de alles op de Gotcha op auto te hebben en alleen in Pogo settings stops of pokies uit te zetten
Snap je t nog?
[ Voor 53% gewijzigd door poor Leno op 12-09-2017 10:44 ]
Verwijderd
Gaat er iemand zaterdag zonder ticket naar Oberhausen? Ik had eigenlijk gehoopt zonder ticket ook wel wat speciale Pokémon te kunnen vangen in Centro. Maar:
Lijkt er dus op dat je juist niet bij Centro moet zijn zonder ticket, maar in de stad rond moet dwalen ofzo?Will I still be able to see the special Pokémon without an event ticket?
No, Trainers without an event ticket will not be able to see the special Pokémon inside the shopping centers. However, all Trainers will be able to see special Pokémon in the cities around the shopping centers during the day of the event.

In het shoppingcentrum zijn extra lures actief en zullen ze ook wel meer speciale pokemon laten spawnen. Maar daar buiten zijn ze ook te vinden, grote kans dan alleen in kleinere mate. In Almere en Amstelveen hier in Nederland waren buiten de winkelgebieden ook kangeskhan en unknowns te vinden, ik weet alleen niet in welke mate ten opzichte van in het winkelgebied.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:48:
Gaat er iemand zaterdag zonder ticket naar Oberhausen? Ik had eigenlijk gehoopt zonder ticket ook wel wat speciale Pokémon te kunnen vangen in Centro. Maar:
[...]
Lijkt er dus op dat je juist niet bij Centro moet zijn zonder ticket, maar in de stad rond moet dwalen ofzo?
Het grootste voordeel van in het winkelgebied aanwezig zijn, is volgens mij de badge en de lures die op alle stops aan staan.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Verwijderd
Ja, maar uit de quote van Niantic begrijp ik juist dat je zonder tickets dus helemaal niks ziet in het winkelgebied. En je dus juist eromheen moet zoeken.
Wij gaan ook met een groepje, beetje bier drinken en rond dwalen in oberhausen. Hopen dat we toch nog iets leuks tegenkomenVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:48:
[...]
Lijkt er dus op dat je juist niet bij Centro moet zijn zonder ticket, maar in de stad rond moet dwalen ofzo?
Op de FB pagina van CentrO zeggen ze zelf:Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:50:
Ja, maar uit de quote van Niantic begrijp ik juist dat je zonder tickets dus helemaal niks ziet in het winkelgebied. En je dus juist eromheen moet zoeken.
Erg leuk dus als je met meerdere wilt gaanWe are working hard for you to experience an exclusive and incredible experience in the centro oberhausen on September 16.!
Please note that on this day you can't play in the entire centro area without a ticket.
The good news is that the coaches who were not able to get tickets will be able to discover and catch in the city of oberhausen Pokémon that belong to the Pokémon go safari zones event, albeit with a lower Home rate.
In this way we want to ensure that all trainers will have a chance to participate directly or indirectly on this incredible day!

[ Voor 33% gewijzigd door schaapiej op 12-09-2017 12:28 ]
Gebruikt er nou verder niemand gewoon een elastiekje om het knopje van de Go+ ingedrukt te houden? Enige nadeel dat ik ondervind is dat de batterij wat minder lang mee gaat.
Maar dan blijft dat ding toch constant trillen?TAA schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:12:
Gebruikt er nou verder niemand gewoon een elastiekje om het knopje van de Go+ ingedrukt te houden? Enige nadeel dat ik ondervind is dat de batterij wat minder lang mee gaat.
Verwijderd
Ik heb de plus 9mnd, vaak deze hack geprobeerd maar op één of andere manier is dit nooit gelukt.TAA schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:12:
Kan alleen met iphone schijnt... Go-tchaTAA schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:12:
Een vriend van mij begint nu moeilijk te doen dat dat ding illegaal is en je dus een ban krijgt. Ik zelf denk het dus niet omdat hij door de game ook herkend wordt als een officiele.
Heb er namelijk net een besteld haha.
Wel nog een vraagje; kan je je telefoon ook gewoon op stand-by zetten en registreert ie dan ook de kilometers en de stops en pokemon?
Wel nog een vraagje; kan je je telefoon ook gewoon op stand-by zetten en registreert ie dan ook de kilometers en de stops en pokemon?
Verwijderd
waarom al die hulpmiddelen gebruiken? Waarvoor speel je het spelletje? Voor de fun of om zsm lvl 40 te worden? Speel het spel gewoon zoals het hoort. vang je pokemon handmatig en ga lopen om stopjes te daaien..
Ieder zijn ding toch?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:50:
waarom al die hulpmiddelen gebruiken? Waarvoor speel je het spelletje? Voor de fun of om zsm lvl 40 te worden? Speel het spel gewoon zoals het hoort. vang je pokemon handmatig en ga lopen om stopjes te daaien..
De plus is ideaal als je niet fysiek kan spelen, en dus knopje in je broekzak wel kan drukken.
Hiermee kan je mooi extra stardust binnen halen wat je normaal gemist zou hebben.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
No worries, ten eerste gebruikt de Gotcha dezelfde chip en firmware, het spel herkent m ook als GoPlus. Niantic kan echt t onderscheid niet makenaDutchCow schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:35:
Een vriend van mij begint nu moeilijk te doen dat dat ding illegaal is en je dus een ban krijgt. Ik zelf denk het dus niet omdat hij door de game ook herkend wordt als een officiele.
En als als als als als als t wel gebeurt dan komen ze met een firmware update voor de Gotcha. Aangezien je m aan je USB kunt hangen, kun je m ook flashen en herprogrammeren

Man ik heb tig redenen om het te gebruiken. En daarbij als het niet 'zo bedoeld' was, had Niantic niet zelf de GoPlus uitgebrachtVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:50:

[ Voor 22% gewijzigd door poor Leno op 12-09-2017 14:11 ]
Het is idd voornamelijk voor het stardust, maar ook om een beetje batterij te sparen en toch kilometers kunnen maken.JamesB009 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:55:
[...]
Ieder zijn ding toch?
De plus is ideaal als je niet fysiek kan spelen, en dus knopje in je broekzak wel kan drukken.
Hiermee kan je mooi extra stardust binnen halen wat je normaal gemist zou hebben.
De PoGo Plus is door Niantic zelf uitgebracht nota beneVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:50:
Door alle verhalen hier en van mijn vriendin snap ik heel goed waarom men zo'n ding aanschaft. Begin zelf nu ook te twijfelen, zeker omdat ik constant zonder stardust zit. Alleen dat bandje van de got'cha, ik ga dat ding dus nooit om doen vanwege m'n werk. Is die ook los te gebruiken wat zo'n ding in je broekzak is ook verre van praktisch.
Die Go'tcha kan je los van het bandje in je zak steken. Is een heel klein dingetje.
Ik heb dus ook een Xiaomi Mi Band 2 en die lijkt dezelfde formfactor te hebben als de Go-Tcha. In dat geval kun je een ander bandje kopen voor een euro of 2 en dan valt ie minder op. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Hoelang duurt het verzenden ongeveer?
En ik kan het scherm niet uitzetten denk ik? Dus mijn telefoon op slaapstand?
phone kan gewoon omdat zwart met pogo aan.aDutchCow schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:44:
Ik heb dus ook een Xiaomi Mi Band 2 en die lijkt dezelfde formfactor te hebben als de Go-Tcha. In dat geval kun je een ander bandje kopen voor een euro of 2 en dan valt ie minder op. Ik zal jullie op de hoogte houden.
sommigen in het whatsapp groepje zeggen dat je juist in pogo je vangen en stops allebei aan moet laten en in de gotcha je selectie stops vangen moet doen. Niet andersom zoals ik dat deed. Dit ivm connectieproblemen schijnt dit beter te zijn. Heb ik nog niet getest want ligt al 2 maand ongebruikt in de la.
Ik vind al die armbandjes gewoon cheaten. Het kan misschien legaal zijn, maar je bent aan het spelen terwijl dat ding in je zak zit of in je auto ligt. Ik blijf gewoon lekker handmatig spelen. Kan ik tenminste zeggen dat ik alles zelf heb gedaan.
Nou als jij je daar goed bij voelt, moet je dat vooral doen.. en dat meen ik
Ah dat scheelt al, zeker als je dan nergens op hoeft te drukkenMegalodon86 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:42:
Die Go'tcha kan je los van het bandje in je zak steken. Is een heel klein dingetje.
Ik krijg de indruk dat ie t beter doet dan de GoPlus, maar dat kan persoonlijk zijn..PB-powell schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:24:
[...]
Ah dat scheelt al, zeker als je dan nergens op hoeft te drukkenDenk alleen dat m'n vriendin minder blij is als ik deze aanschaf en beter blijkt te werken dan haar recent aangeschafte PoGo +
Zo klein is ie:

met zwart bandje:

Bij mij heeft de plus er juist voor gezorgd dat ik weer meer ging spelen. Het werd haast vervelend om constant de pidgeys te vangen, dus daar was ik mee gestopt. Daardoor zat er totaal geen progressie meer in voor me, en begon ik interesse te verliezen. Nu met de plus maak ik weer meer progressie, kan ik m'n lunchwandelingen met collega's doen zonder de hele tijd aan m'n telefoon gekluisterd te zitten, en worden de kilometers die ik maar relatief goed opgeslagen. Alleen dat laatste al vind ik de moeite waard, want zonder de plus registreert de app te weinig.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Ik ga er op uit om langs stops, gyms, etc. te gaan, maar ik kijk niet meer op m'n scherm voor iedere pidgey en rattata, wat het voor mij een veel fijnere ervaring maakt.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Ik ga er op uit om langs stops, gyms, etc. te gaan, maar ik kijk niet meer op m'n scherm voor iedere pidgey en rattata, wat het voor mij een veel fijnere ervaring maakt.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Goed geradenPB-powell schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:24:
[...]
Ah dat scheelt al, zeker als je dan nergens op hoeft te drukkenDenk alleen dat m'n vriendin minder blij is als ik deze aanschaf en beter blijkt te werken dan haar recent aangeschafte PoGo +
Iemand die weet of dit klopt of niet?
https://www.reddit.com/r/GoPlus/comments/6y3qwb/beware_of_the_go_plus_spinning_gyms/
https://www.reddit.com/r/GoPlus/comments/6y3qwb/beware_of_the_go_plus_spinning_gyms/
Schijnt dat het op Android devices een bluetooth disconnect veroorzaakt inderdaad... geen probleem hierxminator schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:30:
[...]
Kan alleen met iphone schijnt... Go-tcha![]()
![]()

Nope.. nog nooit van gehoord.. veel mensen om me heen hebben zowel de Plus als de Gotcha op iPhones en Androids..Mang028 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:43:
Iemand die weet of dit klopt of niet?
Dus jij hebt ze allebei in gebruik?aljooge schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:50:
[...]
phone kan gewoon omdat zwart met pogo aan.
sommigen in het whatsapp groepje zeggen dat je juist in pogo je vangen en stops allebei aan moet laten en in de gotcha je selectie stops vangen moet doen. Niet andersom zoals ik dat deed. Dit ivm connectieproblemen schijnt dit beter te zijn. Heb ik nog niet getest want ligt al 2 maand ongebruikt in de la.
Ah even groot als een fitbit one ongeveer dus.poor Leno schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:28:
[...]
Ik krijg de indruk dat ie t beter doet dan de GoPlus, maar dat kan persoonlijk zijn..
Zo klein is ie:
[afbeelding]
met zwart bandje:
[afbeelding]
Ik ga er nog even over nadenken
nee je begrijpt het niet.
een gotcha kan worden ingesteld op pokestops en pokemon. in de pokemon go app kan dit ook. echter is er een probleem. Als er namelijk een pokemon onder een stop zit doet de gotchs het niet. Dit is een bekende vervelende bug. 😞
Om dit op te lossen moet je of voor pokemon of voor pokemon kiezen.
2 manieren zijn handig daarvoor
1. gotcha stop en pokemon aan,
de app settings gebruik je om of pokestop of pokemon vangen te selecteren.
2. in de app zet je beide vangen en stop aan.
nu gebruik je de gotcha als selectiemethode voor stop of mon.
Nu had ik gehoord dat deze laatste methode de voorkeur geniet omdat er dan geen verbindingsproblemen meer zijn tussen toestel en gotcha.
Verwijderd
Nou, weet niet precies wat hier aan de hand is met 2 gyms... gyms zijn wit, maar er is wel een rode streep boven, en als ik er een pokemon in wil zetten staat er iets van: gym is under attack..
gevalletje spoofers?
gevalletje spoofers?
Hier heb ik totaal geen last van (iOS) ook al staat alles aan/op auto..[b]aljooge schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:21
Als er namelijk een pokemon onder een stop zit doet de gotchs het niet. Dit is een bekende vervelende bug.
Gisteren m'n eerste shiny Magikarp gevangen... van volgens mij 20% qua stats, met een beetje pech iets van 11% 
Ach ja, ik heb er in ieder geval een, z'n eventuele rode kleur als Gyarados wordt er niet minder rood van.
Ach ja, ik heb er in ieder geval een, z'n eventuele rode kleur als Gyarados wordt er niet minder rood van.
Hij is niet officieel aangekondigd maar hij is er wel echt...een app update:
Bron: https://pokemongohub.net/...rsion-0-75-0-get-apk-now/Items received from spinning Gym PokéStops and completing Raid Battles are now displayed in the Journal.
Improved Pokemon Collection screen search functionality by allowing Trainers to search using “defender” and “legendary”.
Resolved a bug which caused Pikachu hats to disappear from the in-game model and icon.
Resolved a bug which caused some icons to disappear when scrolling through the Pokédex.
Various bug fixes and performance updates
[ Voor 58% gewijzigd door LekkerBipsje op 13-09-2017 10:02 ]
Geniet nooit met mate
Lijken me top updates; vooral die eerste bug zat er al lang in.
afgelopen week een aantal entei raids gedaan. Bij een bleef PoGo hangen in het catch screen. Herstarten van de app werkte, kon weer verder gooien. Viel me op dat de CP ineens anders was. (1885 vs eerste 1875 oid). Raid erop bewust in catch screen pogo gekilled, en weer opgestart. Nu wederom andere cp, nu echter lager.
Meer mensen hier ervaring mee? Je zou hiermee je cp kunnen 'kiezen' lijkt het.
Ik ook. Mijne is iets van 60%, maar helaas maar level 5. Kost dus veel dust om er iets leuks van te maken en weet nog niet hoeveel ik erin wil gaan stoppen.Grumpmeister schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:58:
Gisteren m'n eerste shiny Magikarp gevangen... van volgens mij 20% qua stats, met een beetje pech iets van 11%
klopt, maar uiteindelijk heb je t exemplaar die je als eerste zag; dus 1875T4F.nl_Muad schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:24:
afgelopen week een aantal entei raids gedaan. Bij een bleef PoGo hangen in het catch screen. Herstarten van de app werkte, kon weer verder gooien. Viel me op dat de CP ineens anders was. (1885 vs eerste 1875 oid). Raid erop bewust in catch screen pogo gekilled, en weer opgestart. Nu wederom andere cp, nu echter lager.
Ik heb ook zo'n toppertje van 58-64% met CP11!Quincy5 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:25:
[...]
Ik ook. Mijne is iets van 60%, maar helaas maar level 5. Kost dus veel dust om er iets leuks van te maken en weet nog niet hoeveel ik erin wil gaan stoppen.
Ga er geen candy, en vooral geen dust, in stoppen. Heb nu 4 Gyarados boven de CP3100.
Voegt voor mij op 't moment weinig toe om een 5e te maken die ook nog eens een brakke IV heeft.
Heb ook nog een 98% karper, kan ik daar geen shiny van maken?
Er schijnen meer EX-Raid passes te zijn uitgegeven in America!
https://twitter.com/Rever...status/907882130390351872 (zie comments voor screenshots van de uitnodigingen).
Wat is jullie voorspelling? Zijn ze deze maand nog hier in NL?
https://twitter.com/Rever...status/907882130390351872 (zie comments voor screenshots van de uitnodigingen).
Wat is jullie voorspelling? Zijn ze deze maand nog hier in NL?
Geniet nooit met mate
Ziet er nog uit als een field test gezien die screen shots. Verwacht dat hij definitief komt rond de wisseling van de wacht/waakhond.
En een soort promotie van Sprint...
net ff uitgeprobeerd, klopt idd. Jammer, was er een van 1868Bobje schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:30:
[...]
klopt, maar uiteindelijk heb je t exemplaar die je als eerste zag; dus 1875
Mensen een vraag: Ik wil een 2de mobiel kopen voor mijn alt account. Draait Pokemon Go gewoon prima op een iphone 5(s)?
Kids gebruiken de iPhone5 en iPhone5s en doet het goedpauluzmuller schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:40:
Mensen een vraag: Ik wil een 2de mobiel kopen voor mijn alt account. Draait Pokemon Go gewoon prima op een iphone 5(s)?
Let wel op met iPhone 5, deze krijg geen iOS 11, dus zou dan voor een 5S gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Vorkie op 13-09-2017 14:43 ]
Werkt prima op een iPhone 5s, maar ik merk er wel zo nu en dan crashes op als ie in de achtergrond is (met de Plus connected) en je stil zit. Ben je aan het lopen, dan blijft het vrij stabiel draaien.pauluzmuller schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:40:
goed toch? Dat is de bedoeling van t spel: lopen en niet stil zitten XDGrumpmeister schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:46:
[...]
Werkt prima op een iPhone 5s, maar ik merk er wel zo nu en dan crashes op als ie in de achtergrond is (met de Plus connected) en je stil zit. Ben je aan het lopen, dan blijft het vrij stabiel draaien.
Normaliter geen probleem, maar zittend de pokestop op werk spinnen terwijl ik code aan het kloppen ben heb ik ook niks op tegenEek2nd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:03:
[...]
goed toch? Dat is de bedoeling van t spel: lopen en niet stil zitten XD
Vaak op werk pokeballs aan het restocken voor de lunchwandeling, de wandelingen met de hond en fietstochtjes.
Moet je rondjes om je bureau lopen 
Maar sowieso niet handig als t crasht.. moet je bij een lure ook rondjes omheen blijven lopen @.@
Maar sowieso niet handig als t crasht.. moet je bij een lure ook rondjes omheen blijven lopen @.@
Gaan m'n collega's leuk vinden.Eek2nd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:09:
Moet je rondjes om je bureau lopen
"Wat doe je nou de hele dag?"
'Rondjes lopen!'
"Maar waarom dan?"
'Ieder rondje is weer anders en kan ik weer spinnen!'
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Die ja, wilde eigenlijk een screenshotje ervan plaatsen maar zou misschien niet door iedereen begrepen worden
Vandaag verder nog niet veel soeps qua raids in de stad, nu m'n 2 collega's waar ik altijd mee liep tijdens de pauze het bedrijf verlaten hebben (
gister had ik een drukke dag en was pas om 23:30 thuis.
Echt een prachtige dag voor raids bij ons in het dorp, Tyranitar is 3x gespawned en ik heb er dus geen 1 van kunnen doen. En dit terwijl hij amper meer spawned hier, beetje jammer
Echt een prachtige dag voor raids bij ons in het dorp, Tyranitar is 3x gespawned en ik heb er dus geen 1 van kunnen doen. En dit terwijl hij amper meer spawned hier, beetje jammer
Rustig hier vandaag, iedereen binnengebleven vanwege de regen? 
Hier wel twee maal entei gedaan vanavond, tweemaal niet mogen vangen
heb er nu 1 uit 6. Gooi van alles op die beesten, golden razz, bananen, ananassen, curved, nice, great en soms excellent maar die beesten willen maar niet blijven zitten. In de groep van vanavond waren er nota bene twee die ze beide vingen
Wel lucky egg ingezet dus wel 40k exp erbij
Hier wel twee maal entei gedaan vanavond, tweemaal niet mogen vangen

Wel lucky egg ingezet dus wel 40k exp erbij
Da's niet alleen bij jou, 't is onderzocht en Tyranitar (en andere level 4 raid bosses) spawnen ruim twee keer minder vaak dan andere levels, inclusief Entei. Vanochtend zag ik vanuit de bus minstens vijf Entei raids tijdens een ritje van 25 minuten, go figure.Mad-Matt schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:13:
Tyranitar is 3x gespawned en ik heb er dus geen 1 van kunnen doen. En dit terwijl hij amper meer spawned hier, beetje jammer
Dus.Pokemon GO Hub schreef:
Like we warned earlier, don’t miss out on Tyranitar raids!
aha, bijzonder dat een lvl 4 raidboss zeldzamer is dan een legendary, maar goed het is niet anders.
Gisteravond 2x gespawned in het dorp, met wat racen beide kunnen doen en beide gevangen.
Heb er nu 6, prima aanvalsteam.
Gisteravond 2x gespawned in het dorp, met wat racen beide kunnen doen en beide gevangen.
Heb er nu 6, prima aanvalsteam.
Lvl4 raidbosses, en dan vooral Tyranitar en Snorlax (en Rhydon), zijn overal hele handige Pokémon. De Legendaries zijn leuk om mee aan te vallen, maar kunnen niet op een gym. En laten we de 20km buddy afstand niet vergeten. Je hebt meer aan 10 Tyranitars dan aan 10 Entei's.
Een paar dagen geleden kon ik opeens niet meer spelen, hoewel dat weer overging nadat ik hier gepost heb. Vandaag is het probleem terug, mijn telefoon heeft geen zin om Pokemon Go te spelen.
Ik snap dat dit onmogelijk is, maar het is de enige mogelijkheid die is overgebleven. Herstarten, opnieuw installeren, mijn telefoon herstart elke keer dat ik het spel opstart. En wanneer dat gedaan is, loopt het spel nog steeds dus ik open het window opnieuw, en de telefoon herstart.
Misschien dat de phone er morgen wel zin in heeft.
Ik snap dat dit onmogelijk is, maar het is de enige mogelijkheid die is overgebleven. Herstarten, opnieuw installeren, mijn telefoon herstart elke keer dat ik het spel opstart. En wanneer dat gedaan is, loopt het spel nog steeds dus ik open het window opnieuw, en de telefoon herstart.
Dit kan passen bij een oudere accu die het zware stroomverbruik van PoGo niet meer trekt wat dan leidt tot een 'spontane' reboot. Probeer het eens aan de lader of een powerbank. Check ook het voltageverloop met bijv. iets als dit: Google Play: Battery WidgetJanusi schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:44:
Een paar dagen geleden kon ik opeens niet meer spelen, hoewel dat weer overging nadat ik hier gepost heb. Vandaag is het probleem terug, mijn telefoon heeft geen zin om Pokemon Go te spelen.
Als dat voltage steil omlaag duikt bij zware belasting dan is je accu aan vervanging toe.
Lekker dagje gehad. 3 raids gedaan, allemaal gevangen (2x Entei en 1x Tyranitar). Kom ik thuis, ligt er een pakje klaar, m'n Go-tcha
. Even een rondje als test mee gelopen, kwam ook m'n 10 km ei uit; eindelijk een Snorlax na ruim een jaar spelen.
...volgens mij gaat aankomend weekend echt klote worden, want ik heb al m'n geluk verbruikt
...volgens mij gaat aankomend weekend echt klote worden, want ik heb al m'n geluk verbruikt
@Sunfalls Vorige week maandag via Ebay bij Datel zelf
Hmm ik heb hem via codejunkies. Dinsdag besteld. Hopelijk komt hij dan ook morgen of dinsdag.
Heb ook vandaag de gotcha ontvangen (afgelopen week donderdag besteld via codejunkies) Ben er vooralsnog blij mee, erg handig (zeker nu in oberhausen). Enige nadeel is dat mn telefoon maar 3gb ram heeft dus ik niet nog kan multitasken (pogo draaien plus bijv. Facebook/chrome tegelijk).
Zijn er nog mensen hier die vandaag, met of zonder ticket, naar CentrO gaan?
Ben vooral benieuwd hoe de spawns om CentrO heen zijn zonder ticket, zal dan in Amstelveen vergelijkbaar zijn. Het ticketsysteem vind ik echt ronduit ruk en ga dus eventueel liever zonder ticket effe kijken als de spawns oké zijn. Anders sla ik het event over!
Edit: Op de FB pagina van CentrO staat het volgende.
Ben vooral benieuwd hoe de spawns om CentrO heen zijn zonder ticket, zal dan in Amstelveen vergelijkbaar zijn. Het ticketsysteem vind ik echt ronduit ruk en ga dus eventueel liever zonder ticket effe kijken als de spawns oké zijn. Anders sla ik het event over!
Edit: Op de FB pagina van CentrO staat het volgende.
Das toch best een fors groot gebied om CentrO heen!#Pgo game play zone for non-cardholder
*** WITHOUT WARRANTY ***
Love #pgo player,
We have received the info that the rare #Pokémon can be caught not only here in #oberhausen, but also in low number and frequency in large parts of #duisburg, #Dinslaken, #bottrop, as well as in parts of #mülheim.
So keep your eyes open and attack when one of the rare Pokémon runs over the path.
[ Voor 46% gewijzigd door schaapiej op 16-09-2017 09:03 ]
Iemand bij ons op de app is er net heen. Hij zei dat als je geen ticket hebt alles in de hal van CentrO veranderd in murkrows of dat je een error krijgt. In de omgeving van het winkelcentrum is wel van alles te vangen. Hij was al 3 chanseys tegen gekomen in 5 minuten.
Ook verschijnen er Unknowns. Waaronder de letter i
Ook verschijnen er Unknowns. Waaronder de letter i
[ Voor 9% gewijzigd door Sunfalls op 16-09-2017 09:10 ]
Verwijderd
Gewoon gaan, je krijgt er geen spijt van.schaapiej schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 08:42:
Zijn er nog mensen hier die vandaag, met of zonder ticket, naar CentrO gaan?
Das toch best een fors groot gebied om CentrO heen!
Img uit de Arnhemse L40 app. Ik kan helaas niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2017 09:22 ]
Oberhausen gaat mij helaas niet lukken vandaag.Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:11:
[...]
Gewoon gaan, je krijgt er geen spijt van.
Img uit de Arnhemse L40 app. Ik kan helaas niet.
14-okt wel vrij gehouden samen met m'n broer. Als ik nu zo links en rechts hoor hoe de spawns zijn zonder ticket dan komt dat wel goed!
Verwijderd
Die spawns zijn absurd, Ging zonet iets mis met imgschaapiej schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:20:
[...]
Als ik nu zo links en rechts hoor hoe de spawns zijn zonder ticket dan komt dat wel goed!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2017 09:23 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6