Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Vind ik eerlijk gezegd toch wel knap dat je weet dat er (te) veel wel geregistreerd hebben, maar niet gaan.xminator schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:16:
[...]
Om 19.02 was oberhausen al uitverkocht.
Helaas zijn er te veel mensen die registreren/aanmelden terwijl ze toch niet kunnen gaan.
Wel was het idd bizar snel uitverkocht! 90 seconden...
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik heb een kaartje weten te bemachtigen, maar twijfel ook om te gaan.Autofan1985 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 07:33:
[...]
Vind ik eerlijk gezegd toch wel knap dat je weet dat er (te) veel wel geregistreerd hebben, maar niet gaan.
Wel was het idd bizar snel uitverkocht! 90 seconden...
Had gehoopt met bekenden naar dat event te kunnen, maar ken verder niemand die een kaartje heeft.
De vaagheid van Niantic helpt ook niet om mensen zonder kaartje over de streep te trekken mee te gaan.
Klopt ja. Voor de die-hard speler is het echter véél minder nu. In ons whatsapp groepje zitten gasten met letterlijk miljoenen aan stardust, dan is allemaal van vóór het nieuwe systeem. Ook muntjes haalde zij per dag veel meer op dan 50.Haan schreef op donderdag 7 september 2017 @ 08:55:
Weer een mijlpaal bereikt: meer dan 1000 muntjes in bezitWel al redelijk wat uitbreidingen gekocht en af en toe een incubatortje. Nieuwe gym systeem is voor mij als casual speler in ieder geval een stuk lucratiever geworden.
Verwijderd
Anders ga ik alsnog gewoon die kant op.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2017 09:14 ]
Hoe loopt die registratie? Wat voor gegevens vragen ze? Naam - Geboortedatum? Trainer name?P.K. schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:09:
[...]
Ik heb een kaartje weten te bemachtigen, maar twijfel ook om te gaan.
Had gehoopt met bekenden naar dat event te kunnen, maar ken verder niemand die een kaartje heeft.
De vaagheid van Niantic helpt ook niet om mensen zonder kaartje over de streep te trekken mee te gaan.
Als de registratie open gaat moet ik minstens 2 kaartjes regelen. Beetje lullig als ik voor vrouwtjelief geen kaartje heb en zelf wel
Ik had vanaf december/januari dagelijks 100 coins en 5000 stardust idd. Die 50 coins minder kan ik mee leven, maar die dust mis ik enorm idd. Ik had eigenlijk altijd teveel en nu een continu tekort aan dat spul. Zeker nu met al die legendairies. Gelukkig heb ik de belangrijkste pokies al max getrokken, waardoor alle nieuwe dust ook naar nieuwe pokies kan. Echter zijn dat er nu al 5 (Zapdos, Articuno, Moltres, Lugia en Entei) en hopelijk komt daar binnenkort nog een Mewtwo bij. Raikou en Suicune volgen ook nog... Per Pokemon 205k dust om hem max te trekken vanaf L20.Megalodon86 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:12:
[...]
Klopt ja. Voor de die-hard speler is het echter véél minder nu. In ons whatsapp groepje zitten gasten met letterlijk miljoenen aan stardust, dan is allemaal van vóór het nieuwe systeem. Ook muntjes haalde zij per dag veel meer op dan 50.
Naam en voornaam, welk team je zit, geboortedatum (minstens 13jaar zijn). Mogelijk nog wat gelijkaardige dingen die ik vergeten benWahWah schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:16:
[...]
Hoe loopt die registratie? Wat voor gegevens vragen ze? Naam - Geboortedatum? Trainer name?
Als de registratie open gaat moet ik minstens 2 kaartjes regelen. Beetje lullig als ik voor vrouwtjelief geen kaartje heb en zelf wel
Ik heb zelf op 2 devices meteen gestart met te registeren voor Duitsland en beide gaven onmiddelijk na invullen en doorsturen een wit scherm dus ik dacht dat het niets was, maar achteraf kreeg ik toch 2 mails met een QR-code

Hopelijk mag mijn zoon van 8 jaar mee met mij naar binnen, we hebben samen maar 1 account. Iemand een idee?
Ze zouden het hele winkelcentrum tijdelijk leeg kunnen halen en stops/gyms pas zichtbaar maken nadat je bent 'ingelogd' op het event. In Yokohama deden ze zoiets op een heel klein gebied (bij de Mewtwo raids).Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:13:
Ik hoop dat er nog wel wat duidelijkheid komt wat de voordelen van een ticket zijn. Zouden zonder ticket de lures niet actief zijn? En de rare spawns zie je wel zonder ticket toch?
Anders ga ik alsnog gewoon die kant op.
Maar ik verwacht niet dat ze dat zullen doen, wss zullen de lures en spawns voor iedereen zijn (was in Japan ook zo), alleen de mensen die ingelogd zijn krijgen wat extra's. Speciale 2km eieren, een badge, en wellicht toegang tot een speciale gym oid.
Het is een vrij simpel formuliertje, je moet je naam, geboortedatum, emailadres, postcode en teamkleur invullen.WahWah schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:16:
[...]
Hoe loopt die registratie? Wat voor gegevens vragen ze? Naam - Geboortedatum? Trainer name?
De rewards zijn veel minder, ik haalde in de laatste maanden van het oude systeem vrijwel dagelijks 100 coins. Dat was niet omdat ik nou zoveel aan het spelen was, dat was omdat ik op dat moment genoeg stabiele gyms had verzameld.Megalodon86 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:12:
[...]
Klopt ja. Voor de die-hard speler is het echter véél minder nu. In ons whatsapp groepje zitten gasten met letterlijk miljoenen aan stardust, dan is allemaal van vóór het nieuwe systeem. Ook muntjes haalde zij per dag veel meer op dan 50.
Ik mis de stardust wel.
Het staat erbij, maar het is denk ik niet meer dan een afschrikmiddel. Verwacht eigenlijk niet dat er een enorm strenge controle op zal zijn.wouter_84 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:28:
[...]
Naam en voornaam, welk team je zit, geboortedatum (minstens 13jaar zijn). Mogelijk nog wat gelijkaardige dingen die ik vergeten benHet moest snel gaan
Trainernaam niet alleszins.
Ik heb zelf op 2 devices meteen gestart met te registeren voor Duitsland en beide gaven onmiddelijk na invullen en doorsturen een wit scherm dus ik dacht dat het niets was, maar achteraf kreeg ik toch 2 mails met een QR-codebeide op mijn naam
Ze stellen duidelijk dat de naam moet overeenkomen met een ID-kaart waarop een foto staat, dus ik denk zelfs dat ik mijn 2de kaartje niet kan doorgeven aan iemand.
Hopelijk mag mijn zoon van 8 jaar mee met mij naar binnen, we hebben samen maar 1 account. Iemand een idee?
4000 mensen controleren op ID gaat heel veel tijd kosten, het is makkelijker om gewoon die QR te scannen en ze door te laten lopen.
[ Voor 22% gewijzigd door P.K. op 07-09-2017 09:41 ]
Megalodon86 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:12:
[...]

Zoiets dus....screenshot van vorige maand op een leuk nummer
5k dust per dag, laten we zeggen ongeveer 100 dagen (misschien niet elke dag kunnen cashen), dat is al een half miljoen dust, 200 dagen is 1 miljoen dust... Ja dat ging keihard voor degene die in de gyms konden komen. Uiteraard moest men daar wel wat voor doen. In het begin was ik toch wel vaak elke avond, of om de dag bezig om mezelf in minimaal 10 gyms te zetten. Soms kon je een weekje ofzo niks doen. Later werd dat een maandje. Maarja tijden zijn veranderd en dust is schaarser, dus pas je playstyle aan.
Ik ben blij met mijn reserves en ook blij met de veranderingen in de gyms. Jammer dat ik minder coins/dust kan krijgen, maar gyms zijn veel actiever geworden wat het spel toch leuker maakt.
@wouter_84 @PK Thanks voor de info.
Hmmm wat was de geb datum van vrouwtje ook alweer...
Zodoende hebben volgens mij heel veel trainers achter het net gevist.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Tegenwoordig bestaat er iets wat 'internet' heet, daarop heb je verschillende websites en locaties waar mensen bepaalde dingen delen. Denk aan een forum of aan social media. Dus als je dan tientallen keren leest dat mensen kaartjes dubbel hebben gehaald of hebben gehaald terwijl ze niet kunnen (in de hoop dat ze met iemand anders kunnen ruilen) dan zegt dat genoeg. Helemaal omdat er een gering aantal (4.000?) beschikbaar zijn.Autofan1985 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 07:33:
[...]
Vind ik eerlijk gezegd toch wel knap dat je weet dat er (te) veel wel geregistreerd hebben, maar niet gaan.
Het is inderdaad jammer en eigenlijk ook wel een slechte zaak dat Niantic geen vervangende bron van dust in het spel heeft gebracht na het wegvallen van de bron uit gyms in het oude gymsysteem. Ik ben altijd behoorlijk terughoudend met dust omgegaan en heb het bijna alleen gebruikt voor beesten die ik nodig had voor gyms om een voldoende hoge CP te kunnen bereiken, en er daar genoeg van te hebben. Trainen deed ik meer dan slopen dus daar waren de lagere beesten dan juist voor. Nu is het meer omgekeerd en zet je wat lagere in gyms en hou je de hogere vrij voor raids.
Ik heb nog wel enkele beesten opgepompt in het nieuwe systeem maar ben nu ook wel geneigd te stoppen op L35 om dust en candykosten binnen de perken te houden. Met het oude gymsysteem heb ik 1,75 miljoen dust vergaard en ik zit nu in de 1,8 miljoen. Het is wel zo prettig om genoeg achter de hand hebben om evt. wat Legendaries te uppen. Pas nog wat Rare Candy verbruikt op een Zapdos maar ik ben ook vrij voorzichtig met dat RC omdat we daar nu zo veel minder van krijgen en je genoeg wilt hebben voor een echt mooie Mewtwo bijv.
Met een onderbreking van twee dagen tussen 20 en 23 juni door de gym rework heb ik, door de ontvangst van 50 muntjes vanmorgen vroeg al, nu 365 achtereenvolgende dagen waarop het mogelijk was om muntjes te verdienen (die dus 367 dagen omspannen) het maximum aantal muntjes kunnen scoren. Daar zou toch eigenlijk ook wel een badge voor mogen zijn.
Als je het idd zo vaak leest is dit wel in- en intriest van die personen. Ik heb het iig nog nergens gezien in de groepen/communities waar ik actief ben. Beter blokkeert Niantic idd het ruilen en maken ze een mogelijkheid om de kaartjes terug te geven ten behoeve van mensen die wel willen en kunnen gaan.xminator schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:16:
[...]
Tegenwoordig bestaat er iets wat 'internet' heet, daarop heb je verschillende websites en locaties waar mensen bepaalde dingen delen. Denk aan een forum of aan social media. Dus als je dan tientallen keren leest dat mensen kaartjes dubbel hebben gehaald of hebben gehaald terwijl ze niet kunnen (in de hoop dat ze met iemand anders kunnen ruilen) dan zegt dat genoeg. Helemaal omdat er een gering aantal (4.000?) beschikbaar zijn.
Ik heb mijn Rare Candy juist uitgegeven. Op een gegeven moment had ik er 600+. Dat werd me teveel van het goede. Dus ik heb ze vast verdeeld (Zapdos is weg bijvoorbeeld, dus daar heb ik de candy opgeschroefd tot 218: het aantal nodig voor de Power up van L20 t/m L39 (maxed)). Wel wacht ik nog even met Power-uppen, omdat ook ik de dust even wil sparen voor Mewtwo. Hier hou ik ook altijd 215 Rare Candy voor achter de hand (218 nodig - 3 bij vangst). Verder is het idd zonde dat er geen vervangende dustbron is. Ook ik ben zuinig geweest, maar even je belangrijke pokies 2 powerups geven bij level up loopt met 18k per pokie ook aardig in de papieren. Gelukkig ben ik daar nu vanaf!CaptJackSparrow schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:23:
Als er veel mensen kaartjes hebben die niet gaan dan zou er een mogelijkheid moeten komen om kaartjes weer te annuleren zodat Niantic die later, bijv. enkele dagen voor het event, alsnog in een tweede ronde beschikbaar kan maken.
Het is inderdaad jammer en eigenlijk ook wel een slechte zaak dat Niantic geen vervangende bron van dust in het spel heeft gebracht na het wegvallen van de bron uit gyms in het oude gymsysteem. Ik ben altijd behoorlijk terughoudend met dust omgegaan en heb het bijna alleen gebruikt voor beesten die ik nodig had voor gyms om een voldoende hoge CP te kunnen bereiken, en er daar genoeg van te hebben. Trainen deed ik meer dan slopen dus daar waren de lagere beesten dan juist voor. Nu is het meer omgekeerd en zet je wat lagere in gyms en hou je de hogere vrij voor raids.
Ik heb nog wel enkele beesten opgepompt in het nieuwe systeem maar ben nu ook wel geneigd te stoppen op L35 om dust en candykosten binnen de perken te houden. Met het oude gymsysteem heb ik 1,75 miljoen dust vergaard en ik zit nu in de 1,8 miljoen. Het is wel zo prettig om genoeg achter de hand hebben om evt. wat Legendaries te uppen. Pas nog wat Rare Candy verbruikt op een Zapdos maar ik ben ook vrij voorzichtig met dat RC omdat we daar nu zo veel minder van krijgen en je genoeg wilt hebben voor een echt mooie Mewtwo bijv.
Met een onderbreking van twee dagen tussen 20 en 23 juni door de gym rework heb ik, door de ontvangst van 50 muntjes vanmorgen vroeg al, nu 365 achtereenvolgende dagen waarop het mogelijk was om muntjes te verdienen (die dus 367 dagen omspannen) het maximum aantal muntjes kunnen scoren. Daar zou toch eigenlijk ook wel een badge voor mogen zijn.
Mijn teller staat pas op 18.815 gevangen...
Die ene gym in ons dorp was altijd level 10 blauw. Zo ongeveer eens per maand haalde ik hem neer. Daar was ik dan een uur mee bezig. En dan was die na een paar uur alweer opnieuw blauw.
Gelukkig had ik in de loop der tijd her en der wat remote gyms kunnen vinden die redelijk stabiel waren. Op zijn best had ik er 5 tegelijk, maar meestal minder.
Nu heb ik ook een hoop rare candies. Maar de dust is allang op. Ik had die candies willen gebruiken voor legendaries (anders moet je daarvoor 25 km lopen voor 1 candy). Maar ja, ik ga er nooit genoeg dust voor krijgen, dus misschien toch maar gebruiken om straks de moeilijke gen3 te kunnen evolueren.
Dafuq halen jullie die aantallen vandaanWahWah schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:34:
Tja 5k dust per dag was ook best wel veel. Staat gelijk aan 50 pokemon per dag (even evolves niet meegenomen). In een jaar 18.250 pokemon dus.
Mijn teller staat pas op 18.815 gevangen...
En dat oude gym systeem was inderdaad niet leuk als je de verkeerde kleur had, of in een drukke omgeving woonde. Toen ik nog in Utrecht woonde zaten er een stuk of 6 gyms in de buurt op loop afstand, maar tegen de tijd dat ik bij nummer 3 was, was ik bij nummer 1 er al weer uit gekicked (deels door spoofers). Was geen beginnen aan. En nu is het ook lastig om 50 munten per dag op te halen. Ik heb alleen in de avond tijd, maar laat dan nou net het halve dorp bezig zijn waardoor je er nooit langer dan een uur in zit. Mag je blij zijn met 5 munten uit misschien 2 of 3 gyms per keer.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
- Je dagelijkse streak met als 7e dag 2500 extra dust (6100 dust per week)
- Extra dust van 2e en 3e evoluties, ik denk gemiddeld ook 1000 dust per dag extra.
- Dust die je krijgt voor het voeren van berry's, ik gooi nu nooit meer berry's weg. Ik denk dat ik per dag zeker 50 berry's voer. Is ook 500 dust per dag.
- Go plus, ik heb eigenlijk altijd die goplus wel aan, vang ik ongemerkt wel 50 pokemon per dag extra mee (Fiets naar mijn werk, wandeling tussen de middag, fiets terug en de avondwandeling met de hond.)
Ik heb dan ook al 60.252 gevangen....
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Ik kreeg 5000 dust per dag omdat ik in 10 gyms zat... dat is helemaal weg hoorsankao schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:09:
Dat probleem met dust komt vooral doordat iedereen gemiddeld vele levels hoger is, en dus zijn de power-up kosten een heel stuk hoger. Maar er zijn in de loop van de tijd best wel wat dust bronnen bij gekomen:
- Je dagelijkse streak met als 7e dag 2500 extra dust (6100 dust per week)
- Extra dust van 2e en 3e evoluties, ik denk gemiddeld ook 1000 dust per dag extra.
- Dust die je krijgt voor het voeren van berry's, ik gooi nu nooit meer berry's weg. Ik denk dat ik per dag zeker 50 berry's voer. Is ook 500 dust per dag.
- Go plus, ik heb eigenlijk altijd die goplus wel aan, vang ik ongemerkt wel 50 pokemon per dag extra mee (Fiets naar mijn werk, wandeling tussen de middag, fiets terug en de avondwandeling met de hond.)
Ik heb dan ook al 60.252 gevangen....
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat is sowieso een grote reden natuurlijk inderdaad. 8000 dust voor een half level omhoog, dat gaat dan snel met je voorraad.sankao schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:09:
Dat probleem met dust komt vooral doordat iedereen gemiddeld vele levels hoger is, en dus zijn de power-up kosten een heel stuk hoger.
Maak daar hier maar 9000 van richting het einde. En 12 candy. En pokies uit raids/eieren naar max trekken is 205k dust en 218 candy. Oftewel met de legendairies welke ik nu heb, dus zonder degene die nog komen, kost dat al 1.025.000 dust...Megalodon86 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:44:
[...]
Dat is sowieso een grote reden natuurlijk inderdaad. 8000 dust voor een half level omhoog, dat gaat dan snel met je voorraad.
EDIT: als je wilt verdelen geeft dit wel een leuke indicatie van de baten en kosten:

Echter is het ook gewoon leuk om ze max te hebben... Dan zijn ze ook maximaal bruikbaar naar mijn idee!
[ Voor 29% gewijzigd door Autofan1985 op 07-09-2017 13:57 ]
Kleine tip, zorg dat je 's avonds laat een rondje doen. Ik ga vaak voordat ik naar bed ga ff snel een rondje met de auto doen.PB-powell schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:50:
[...]
Dafuq halen jullie die aantallen vandaanik zit op iets meer dan 4000 gevangen....
En dat oude gym systeem was inderdaad niet leuk als je de verkeerde kleur had, of in een drukke omgeving woonde. Toen ik nog in Utrecht woonde zaten er een stuk of 6 gyms in de buurt op loop afstand, maar tegen de tijd dat ik bij nummer 3 was, was ik bij nummer 1 er al weer uit gekicked (deels door spoofers). Was geen beginnen aan. En nu is het ook lastig om 50 munten per dag op te halen. Ik heb alleen in de avond tijd, maar laat dan nou net het halve dorp bezig zijn waardoor je er nooit langer dan een uur in zit. Mag je blij zijn met 5 munten uit misschien 2 of 3 gyms per keer.
Dan heb je vaak de volgende ochtend 50 muntjes te pakken. Ga vaak in 2 a 3 gyms zitten, de kans dat er dan 1 uitgeknikkerd is 's morgens is vrij groot, als het er 2 zijn heb je ff pech met de 2e.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Dat zou een goed idee (had ik allang bedacht uiteraard) als ik niet al rond half 10, 10 uur in bed lig. Wekker gaat doordeweeks 5:30. Dus dat heeft dan weinig zin aangezien men dan nog redelijk actief is hier.Mad-Matt schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:02:
[...]
Kleine tip, zorg dat je 's avonds laat een rondje doen. Ik ga vaak voordat ik naar bed ga ff snel een rondje met de auto doen.
Dan heb je vaak de volgende ochtend 50 muntjes te pakken. Ga vaak in 2 a 3 gyms zitten, de kans dat er dan 1 uitgeknikkerd is 's morgens is vrij groot, als het er 2 zijn heb je ff pech met de 2e.
Zo af en toe in het weekend pakken we wat meer munten, dus langzaamaan spaar ik wel wat. En eens in de twee-drie maanden koop ik voor 10,- munten voor de incubators. Anders komen die eitjes nooit uit
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Stiekem wacht ik op de events van gen 3, en dat ik mn storage kan uppen voor de helft van de prijs
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Haha grapjas, daar heb ik geen tijd voor (over).bonyuri schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:05:
Dan om 5:30 ff 2 of 3 gyms pakken, 's ochtends vroeg is mijn nog niet zo actief, dus dan zit je er zeker tot 10:00 in, ben je al weer halverwege met muntjes
Als ik tien minuten later op de snelweg zit kost me dat al gauw 20 minuten meer reistijd
Maar ik heb er geleerd mee te leven
Ook nog een bugje ontdekt net. In mijn pokemon overzicht zie ik mijn 3 pikachu's staan. 2 met petje en 1 met kerstmuts. Als ik echter pikachu #2 aanklik met het petje heeft hij echter geen petje meer op, gewoon als een normale pikachu. De andere twee hebben dit probleem niet. Meer mensen last van?
Het schijnt dat je met een right-curved niet in het rechtsonderhoekje moet landen.. en bij left-curved niet in het linksonderhoekje... Vooral bij Excellent is dat moeilijk te voorkomen denk ik.Sound Rush® schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:06:
Zojuist een een Entei misgelopen ondanks 3 Excellent + Curve throws...
YouTube: WHY YOU PROBABLY SHOULDN'T GO FOR EXCELLENT THROWS - POKEMON GO
YouTube: RAIKOU WTF??!! 14 EXCELLENT THROWS & NOTHING - IS IT A BUG?
[ Voor 26% gewijzigd door Megalodon86 op 07-09-2017 22:20 ]
Yup, die bug had ik ook al ontdekt bij mij. Pikachu in overzicht met petje, selecteer ik hem, heeft hij geen petje op. Andere Pikachu in overzicht zonder petje, maar selecteer ik hem en heeft hij wel een petje op. En nog een Pikachu die in het overzicht wel een petje heeft, en selecteer ik hem dan heeft hij wel een petje op.Sound Rush® schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:06:
Ook nog een bugje ontdekt net. In mijn pokemon overzicht zie ik mijn 3 pikachu's staan. 2 met petje en 1 met kerstmuts. Als ik echter pikachu #2 aanklik met het petje heeft hij echter geen petje meer op, gewoon als een normale pikachu. De andere twee hebben dit probleem niet. Meer mensen last van?
Ja, petjes bug is bekend inderdaad. Sowieso zijn er heel veel bugs bijgekomen sinds de laatste update. Bijzonder.Haay schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:55:
[...]
Yup, die bug had ik ook al ontdekt bij mij. Pikachu in overzicht met petje, selecteer ik hem, heeft hij geen petje op. Andere Pikachu in overzicht zonder petje, maar selecteer ik hem en heeft hij wel een petje op. En nog een Pikachu die in het overzicht wel een petje heeft, en selecteer ik hem dan heeft hij wel een petje op.
Ook zoiets... Wie heeft daar om gevraagd?Sunfalls schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:09:
En de Raid-eieren zijn terug...
Zie hier inderdaad een ei, een zwart/paars ei...Sunfalls schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:09:
En de Raid-eieren zijn terug...
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen!
Voor zover bekend zijn alle 5 sterren eieren nu gewoon Entei...schaapiej schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:15:
[...]
Zie hier inderdaad een ei, een zwart/paars ei...
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen!nog 50min wachten.
Misschien willen ze ons verrassen als die andere 2 beesten onze kant op komen.

Edit: Raids lijken nu ook nog maar 1 uur te duren in plaats van 2 uur of anderhalf uur
[ Voor 10% gewijzigd door Sunfalls op 08-09-2017 09:25 ]
gewoon Entei. Alle zwarte eggs zijn nu entei.schaapiej schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:15:
[...]
Zie hier inderdaad een ei, een zwart/paars ei...
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen!nog 50min wachten.
Zou stiekem toch leuk zijn als er wat anders uit komt..Sunfalls schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:24:
[...]
Voor zover bekend zijn alle 5 sterren eieren nu gewoon Entei...
Misschien willen ze ons verrassen als die andere 2 beesten onze kant op komen.

Vind de timer overigens wel weer fijn. Bij ons in 't dorp met wat minder spelers makkelijker om te plannen.
Klopt dit is precies de rede waarom ik hem nooit ving.. nu dus expres alleen maar great gaan gooien ipv excellent en me catch rate is een stuk hoger.Megalodon86 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:11:
[...]
Het schijnt dat je met een right-curved niet in het rechtsonderhoekje moet landen.. en bij left-curved niet in het linksonderhoekje... Vooral bij Excellent is dat moeilijk te voorkomen denk ik.
YouTube: WHY YOU PROBABLY SHOULDN'T GO FOR EXCELLENT THROWS - POKEMON GO
YouTube: RAIKOU WTF??!! 14 EXCELLENT THROWS & NOTHING - IS IT A BUG?
Hoe dan? Lijkt me juist lastiger te plannen. Bijv. voor een Tyranitar, nu weet je dat er een 'lvl 4 ei' is maar geen idee wat het is. Dan spawnt Tyranitar en heb je 1 uur om een groep te mobiliseren. Terwijl je voorheen gewoon 2 uur de Tyranitar zag en je dus 2 uur de tijd had om de groep bij elkaar te krijgen.schaapiej schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:29:
[...]
Zou stiekem toch leuk zijn als er wat anders uit komt..maar zou eigenlijk ook niet weten wat het nu anders moet zijn dan een Entei! Aan de andere kant; zou best bij Niantic passen om iets te doen wat ze niet communiceren
Vind de timer overigens wel weer fijn. Bij ons in 't dorp met wat minder spelers makkelijker om te plannen.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Er spawned bij ons meestal maar 1 level 4 raid in de avond (als er überhaupt al een level 4 raid is). Dan kunnen we in de tijd na het uitkomen van het ei iets plannen. Er zijn er een aantal met kinderen waarbij dit veel beter werkt dan direct moeten gaan. Helaas hebben wij dus niet echt de keuze tussen welke level 4 raid we gaan doen maar of we die ene level 4 raid kunnen doenGrumpmeister schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:39:
[...]
Hoe dan? Lijkt me juist lastiger te plannen. Bijv. voor een Tyranitar, nu weet je dat er een 'lvl 4 ei' is maar geen idee wat het is. Dan spawnt Tyranitar en heb je 1 uur om een groep te mobiliseren. Terwijl je voorheen gewoon 2 uur de Tyranitar zag en je dus 2 uur de tijd had om de groep bij elkaar te krijgen.
Duidelijkschaapiej schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:44:
[...]
Er spawned bij ons meestal maar 1 level 4 raid in de avond (als er überhaupt al een level 4 raid is). Dan kunnen we in de tijd na het uitkomen van het ei iets plannen. Er zijn er een aantal met kinderen waarbij dit veel beter werkt dan direct moeten gaan. Helaas hebben wij dus niet echt de keuze tussen welke level 4 raid we gaan doen maar of we die ene level 4 raid kunnen doen
Ik ben benieuwd hoe ver de animo voor raids gaat zakken de aankomende tijd. Het weer wordt weer slechter, Entei zal er dan al een tijdje zijn dus vrijwel iedereen gaat 'm wel hebben en mensen zitten toch met school en werk. Het is nu al merkbaar dat er wat minder grotere groepen op komen dagen.
Binnenkort maar eens kijken of ik lvl 3 raids kan gaan solo'en, dan heb ik nog iets om naar uit te kijken op dagen dat een raidgroep maken niet lukt. Met name wat meer Machamps zijn wel welkom bij mij
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Heb al een bericht naar CentrO gestuurd, maar nog geen reactie op gehad. Niantic zal het hoogstwaarschijnlijk te druk hebben om tijdig te reageren.
Zelfs dat ik er stond, er al in zat, me bedacht dat ik waarschijnlijk nog flink wat gympokies had die teruggekomen waren en nog gehealed moesten worden, er dus weer even uit ging om dat te doen, waarna ik de gym niet meer in kon omdat er precies toen een raid begonnen was.

Hier nu ook twee eieren. Geen idee nog of de raids korter duren of wel twee uur blijven. Dat heeft voor en nadelen maar ik vind de voordelen van raids van twee uur wel opwegen tegen de nadelen i.v.m. betere mogelijkheid om je acties te plannen dus ik hoop dat die duur wel blijft.
Voor zover op Gymhuntr te zien is duren de raids allemaal nu maar 1 uur.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:55:
Hier nu ook twee eieren. Geen idee nog of de raids korter duren of wel twee uur blijven. Dat heeft voor en nadelen maar ik vind de voordelen van raids van twee uur wel opwegen tegen de nadelen i.v.m. betere mogelijkheid om je acties te plannen dus ik hoop dat die duur wel blijft.
Ja. Je kan hem nog gewoon overnemen, Pokies bijzetten en spinnen (dat kon sowieso al).Liquid schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:06:
Maar dus als er een ei is verschenen, kun je de gym nog wel overnemen?
Inderdaad maar één uur. Wéér de zoveelste verkeerde beslissing van Niantic wat mij betreft. Iemand daar zou het spel toch eens een keertje zelf écht moeten gaan spelen.Sunfalls schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:07:
[...]
Voor zover op Gymhuntr te zien is duren de raids allemaal nu maar 1 uur.
Met de legendary introductie, na het Chicago event, was het ineens anders. Dit was niet announced en volgens mij ook niet hoe ze het wilden doen, maar zo te zien was het de snelste manier om de legendary raids in het spel te brengen. Nu hebben ze het oude systeem weer op orde, hoop ik. Ik hoor graag wanneer iemand een raid gedaan heeft en of deze weer telt voor de gym raid badge.
Maar je weet vooraf niet welk beest het wordt. Als ze dat wél zouden tonen zou ik het wel goed vinden dat de raids maar één uur duren i.v.m. die kortere tijd dat de gym op slot gaat. Momenteel weet je alleen van de L5 raids dat het een Entei zal worden. Maar voor een Tyranitar bijv. weet je dat nu niet. En een uur om genoeg mensen bij elkaar te krijgen is stukken lastiger dan twee uur.Haay schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:36:
In plaats van onaangekondigd ineens een Gym twee uur op slot te zetten door een onverwachte Raid te starten krijg je nu eerst een aankondiging van één uur dmv een ei, en vervolgens één uur lang een Raid. Dan staat de Gym nog maar één uur op slot. Persoonlijk vind ik dit prettiger.
Tja, alles in het leven heeft voor- en nadelen. Voor L4 Raids is het inderdaad een achteruitgang dat je pas bij uitkomen van het ei weet dat het een Tyranitar is en dan nog één uur de tijd hebt om genoeg mensen te mobiliseren, simpelweg omdat mensen nauwelijks nog te porren zijn voor de overige L4 RaidsCaptJackSparrow schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:52:
Maar je weet vooraf niet welk beest het wordt. Als ze dat wél zouden tonen zou ik het wel goed vinden dat de raids maar één uur duren i.v.m. die kortere tijd dat de gym op slot gaat. Momenteel weet je alleen van de L5 raids dat het een Entei zal worden. Maar voor een Tyranitar bijv. weet je dat nu niet. En een uur om genoeg mensen bij elkaar te krijgen is stukken lastiger dan twee uur.
[ Voor 17% gewijzigd door ulTimaS op 08-09-2017 12:01 ]
Je kan toch prima al roepen in je groep: over een uur begint daar een L4 raid, mensen die interesse hebben en gelijk een tijd afspreken? Als achteraf blijkt dat het een pokemon is die men niet hoeft, ga je niet. En zowel dan heb je alsnog een tijd geregeld en alles. Het enige verschil nu is, is dat je van te voren niet zeker weet wat er spawnt. Maar ook daar zijn prima afspraken over te maken.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:52:
[...]
Maar je weet vooraf niet welk beest het wordt. Als ze dat wél zouden tonen zou ik het wel goed vinden dat de raids maar één uur duren i.v.m. die kortere tijd dat de gym op slot gaat. Momenteel weet je alleen van de L5 raids dat het een Entei zal worden. Maar voor een Tyranitar bijv. weet je dat nu niet. En een uur om genoeg mensen bij elkaar te krijgen is stukken lastiger dan twee uur.
Echt ik hoor wederom een hoop gezeur hier om niks

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Niet dusDj Neo Ziggy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:10:
Je moet het maar zo zien, zolang je beestjes in je toren heb zitten en er een ei op zit. Heb je sowieso 12 muntjes.
Tijdens het ei kan je gewoon vechten en de gym overpakken. Na het ei heb je 6 muntjes want de raid is er maar 1 uur nu. Dat was vaak mijn tactiek, 's ochtends rond 7:15 begon ik met gyms pakken in de buurt, en hopelijk spawnde er 1-2 raids zodat ik in ieder geval een groot deel van m'n muntjes heb. Lukte niet altijd helaas, meestal lag ik er binnen een uur weer uit, maar soms wel dat geluk
De vorige keer toen de eieren er waren, veranderde de kleur wel als je tijdens een ei de gym overnam. Maar kreeg je geen Gym Control bonus als je daarna de raid deed.... dus ik denk niet dat het nu wel een probleem zal zijn.Feihcretsam schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:46:
Ik vind die eieren niet zo vervelend, heeft zoals gezegd voor en nadelen. Ik vraag me eerder af of dit geen frictie gaat veroorzaken in de raidgroepen, hier zijn rood en blauw vrij gelijk aan mekaar en ik voorspel heuse ruzies om welke kleur de gym gaat overnemen voor de battleVooral met de random groepen die via whatsapp/facebook/discord gemaakt worden.. Mensen krijgen het al voor mekaar om ruzie te krijgen over wel/niet een paar minuten wachten op iemand en de battle halverwege opnieuw starten voor laatkomers.
Totdat je met 10 man staat en de helft geen Venusaur wilt en de andere helft wel. En ze met 4-5 man niet dat beest kunnen verslaan en je dus weer naar huis kunt met niks.PB-powell schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:13:
[...]
Je kan toch prima al roepen in je groep: over een uur begint daar een L4 raid, mensen die interesse hebben en gelijk een tijd afspreken? Als achteraf blijkt dat het een pokemon is die men niet hoeft, ga je niet. En zowel dan heb je alsnog een tijd geregeld en alles. Het enige verschil nu is, is dat je van te voren niet zeker weet wat er spawnt. Maar ook daar zijn prima afspraken over te maken.
Echt ik hoor wederom een hoop gezeur hier om nikseerst is het 'opeens op slot gooien van een gym' vervelend. Vervolgens wordt de boel aangekondigd is het weer niet goed 'want de raid duurt maar 1 uur'. Zul je zien, passen ze de duur aan naar 2 uur krijg je hier commentaar 'staat er 3 uur lang een ei of pokemon boven de gym te dansen'.... Het lijkt wel alsof niks goed is in jou ogen... Heb je anders al gesolliciteerd bij Niantic om al je briljante ideeën te delen met hun?
Dan plan je een tijd iets nadat het ei uitkomt zodat je nog van te voren kan inschatten en melden dat je wel/niet gaat. En daar duidelijke afspraken over maken. Wij hebben in onze app ook bepaalde duidelijke afspraken die behoorlijk worden nageleefd. Het gros zijn volwassen mensen die spelen, daar valt heus wel iets mee te regelen.AFCAjax schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:20:
[...]
Totdat je met 10 man staat en de helft geen Venusaur wilt en de andere helft wel. En ze met 4-5 man niet dat beest kunnen verslaan en je dus weer naar huis kunt met niks.
Dit is voor ons een probleem. Wij kunnen niet alle raids in de plaats doen. Vaak zijn er her en der 4 raids tegelijk. Met 2 uur konden we een redelijke planning maken, in 1 uur zijn de afstanden te groot om alle entei raids te doen en moeten we skippen.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:52:
[... En een uur om genoeg mensen bij elkaar te krijgen is stukken lastiger dan twee uur.
Skippen betekent ook dat we in bepaalde woonwijken waar veel kinderen alleen bij die ene gym kunnen meenemen, de buurtkinderen moeten teleurstellen.
Sowieso vroeg beginnen is meestal minimaal 6 munten pakken. Ik begin om 7 uur op werk. Dan net even wat eerder aankomen. Gym overnemen beestje erin. En dan gaan werken.Grumpmeister schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:52:
[...]
Niet dus
Tijdens het ei kan je gewoon vechten en de gym overpakken. Na het ei heb je 6 muntjes want de raid is er maar 1 uur nu. Dat was vaak mijn tactiek, 's ochtends rond 7:15 begon ik met gyms pakken in de buurt, en hopelijk spawnde er 1-2 raids zodat ik in ieder geval een groot deel van m'n muntjes heb. Lukte niet altijd helaas, meestal lag ik er binnen een uur weer uit, maar soms wel dat geluk
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd

Als hij nou team blauw was geweest had hij er 10 gehad. Meteen een dubbele kans om dat beest te vangen.
Verwijderd
Hmmmm, kleine in auto/fiets zitje proppen en hopFireAge schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 09:30:
Gisteren een cp 2400+ Tyrannitar in Groningen, appgroep werd volgespammed. Net rond de tijd dat de kleine moest eten.
Dat half uurtje had toch niet echt veel uitgemaakt?

Bayleef is makkelijk in je uppie te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 20:22:
nou enige raid die hier vanaf 18:00 kwam was een bayleef, wel een beetje magertjes met 7 gyms
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Yup, maar omdat het nogal vroeg in de avond was had ik gehoopt op een level 4 of 5 raid. Maar helaasCAP-Team schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:54:
[...]
Bayleef is makkelijk in je uppie te doen.
Nu alleen nog candies... Zijn er nog mensen die vaak op pad gaan voor tyranitar raid battles in utrecht?
Verwijderd
In de lijst valt het op dat één van de 3 een 'blauwe waas' achter het plaatje heeft. Verder heeft geen een dat..betekend dat wat?
Ik moet nog een -Chan en -top, heb de -lee al. Genoeg Candy's (56) om 2/3 te evalueren. Hoe weet ik (100% zeker), zonder aparte app, hoe ze gaan evalueren? Ik weet dat het met hp/offense/defensie te maken heeft.
Met appraise kan je dat inzien, ik ben team rood maar twijfel hier nogal hierover...
Google is je vriend... "pokémon go tyrogue evolutions"Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:17:
Ik heb nu 3x een Tyrogue uit een ei (vrijwel allen achter elkaar).
In de lijst valt het op dat één van de 3 een 'blauwe waas' achter het plaatje heeft. Verder heeft geen een dat..betekend dat wat?
Ik moet nog een -Chan en -top, heb de -lee al. Genoeg Candy's (56) om 2/3 te evalueren. Hoe weet ik (100% zeker), zonder aparte app, hoe ze gaan evalueren? Ik weet dat het met hp/offense/defensie te malen heeft.
Met appraise kan je dat weet inzien, ik ben dan team rood maar twijfel nogal hierover...
Attack = Hitmonlee
Defense = Hitmonchan
Stamina = Hitmontop
Als 1 van de stats het hoogste is dan wordt het 100% zeker die evolve. Zijn er 2 stats het hoogste dan heb je 50% kans. Heb je de 'pech' dat je een 100% krijgt dan heb je dus 33% kans.
Verwijderd
Een was duidelijk: Stamina werd inderdaad Hitmontopschaapiej schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:29:
[...]
Google is je vriend... "pokémon go tyrogue evolutions"
Attack = Hitmonlee
Defense = Hitmonchan
Stamina = Hitmontop
Als 1 van de stats het hoogste is dan wordt het 100% zeker die evolve. Zijn er 2 stats het hoogste dan heb je 50% kans. Heb je de 'pech' dat je een 100% krijgt dan heb je dus 33% kans.
De ander was ook duidelijk: Attack (Hitmonlee) - die heb ik dus al
De derde was attack én defense, op de gok gedaan maar helaas geen -Chan...
Dankje voor de uitleg!
Dat is boffen!! Ik had vandaag m'n tweede (eerste was 87% dacht ik), deze was lager. Maar eigenlijk vind ik alles boven de 75% al heel welkom. Het verschil tussen IV 0% en 100% is maar 10% op de totale stats.Vaati schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:36:
Nice, met de 2e poging heb ik een Entei gevangen, met 95,6 % IV![]()
Nu alleen nog candies... Zijn er nog mensen die vaak op pad gaan voor tyranitar raid battles in utrecht?
Dat is echt 1 van de 2 pokies die ik nog moet... en jij krijgt er 3 achter elkaar. Het leven is oneerlijk.Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:17:
Ik heb nu 3x een Tyrogue uit een ei (vrijwel allen achter elkaar).
Verwijderd
Zou beter zijn als je altijd kunt Rejoinen naar de groep ook al is de tijd voorbij
Wil jij mijn geluk hebben met het hatchen van Aerodactyl?Megalodon86 schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:57:
Tyrogue had ik afgelopen weken ook eindelijk; 3 keer ook meteen. Een was attack, een was attack/defense en de laatste defense. Dus in korte tijd weer 2 op de pokedex toegevoegd. Van de eerste generatie alleen nog Aerodactyl(en natuurlijk Taurus, Farfetch'd, Mew en Mewtwo).
Blijven lopen, ooit krijg je m!
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ja dat heb ik dus ook.. nooit in t wild en nooit uit een eiMegalodon86 schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:57:
Van de eerste generatie alleen nog Aerodactyl

Hoe dan?? We krijgen de eireren uit dezelfde stops.. Soms dan lijkt t wel alsof accounts zo geprogrammeerd zijn om bepaalde dingen wel of niet te krijgen.. Zij krijgen dan bijvoorbeeld nooit een Togepi, die ik al 10x heb gehad

Moet nog steeds Magbymatthijst schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 06:12:
Pffff. Zit Magby nog steeds in 5km eieren?
En maakt het nog uit waar je die eieren vandaan haalt of is t wel echt random?
Inmiddels aardig wat van die 5kms gedaan maar nog steeds geen Magby
Sindsdien toch wel een 5km-eitje of 30 gedaan.
Haters everywhere but I don’t really care
Herkenbaar. Hier ontbreekt Elekid ook nog.matthijst schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:32:
[...]
Moet nog steeds Magby![]()
Sindsdien toch wel een 5km-eitje of 30 gedaan.
Verwijderd
- Kun je in de instellingen aangeven dat je bijvoorbeeld alleen Stops wilt draaien en niet vangen?
- Zo niet, hoe snel reageert de Plus? Ik fiets hier wel eens een rondje door het centrum en draai dan alleen stops. Als ik met de Plus op hetzelfde tempo fiets, pakt die dan alle Pokémon en Stops of maar de helft ofzo om dat hij probeert zowel te vangen als te draaien?
- Maakt de Plus inmiddels al gebruik van alle ballen? Ik las ergens dat die alleen Regular Balls gebruikt en geen Great of Ultra.
Andere voor- en nadelen zijn natuurlijk altijd welkom
Nee hij gebruikt alleen 1x een rode bal.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:10:
Ik zit te twijfelen om een Go Plus te halen, maar een paar vraagjes die iemand hier hopelijk kan beantwoorden:
- Kun je in de instellingen aangeven dat je bijvoorbeeld alleen Stops wilt draaien en niet vangen?
- Zo niet, hoe snel reageert de Plus? Ik fiets hier wel eens een rondje door het centrum en draai dan alleen stops. Als ik met de Plus op hetzelfde tempo fiets, pakt die dan alle Pokémon en Stops of maar de helft ofzo om dat hij probeert zowel te vangen als te draaien?
- Maakt de Plus inmiddels al gebruik van alle ballen? Ik las ergens dat die alleen Regular Balls gebruikt en geen Great of Ultra.
Ja je kunt in settings bij PoGo plus aangeven of je beide wil of alleen stops of pokies.
Reageert vrij snel, maar zal altijd voorkeur geven aan pokies over stops. Dus als er meerdere pokies zijn bij een stop, dan is de kans dat je de stop draait in het voorbij fietsen vrij klein.
Ik ben zelf voor de Go'tcha gegaan.. Deze doet alles automagisch als je wil, gewoon in de auto naast je bijvoorbeeld, of in je zak bij t fietsen. En alles wordt gevangen, gespinned en km's geregistreerd. (Ook al heb je app in achtergrond en telefoon dicht.
Voordeel vind ik dus dat je niet hoeft te klikken en persoonlijk vind ik t er stukken minder kinderlijk (lees: gay) uit zien.. Is minder duur dan de officiele GoPlus en t heeft een touchscherm
Ik heb het zelf nog maar 2 dagen dus mijn ervaring is beperkt. Alleszins kan je inderdaad aangeven of je enkel pokemons wilt vangen of enkel pokestops wilt draaien, of beideVerwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:10:
Ik zit te twijfelen om een Go Plus te halen....
Omdat mijn telefoon geen gyroscoop heeft kan ik ook niet op battery-saver-modus gaan en wandel ik, volgens pokemongo, bijzonder weinig
All baby's inmiddels al gehad hier, een aantal al 5 of meer zelfs.Sunfalls schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:37:
[...]
Herkenbaar. Hier ontbreekt Elekid ook nog.
Maar een porygon of grimer bijvoorbeeld nog steeds niet. M'n vriendin heeft ook pas sinds 3 weken haar lapras. Maar er zijn er wel meer die ik nog nooit uit een eitje heb mogen begroeten
Omdat ik genoeg had van alleen maar pidgey's, weedles, hoothoots, staryus, natu's en rattata's etc etc etc handmatig te vangen. Dit is gewoon puur voor Stardust farming, om mn goeie pokies te kunnen poweren.hneel schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:44:
Ik vraag me af: wat is nog de lol van het spel als je zo'n ding gebruikt? Het hele basis-idee, er op uit gaan en pokemons vangen, is dan toch weg? Ja, je hebt nog wel de gyms en de raids, en bij thuiskomst kan je kijken "wat zou ik allemaal gevangen hebben?". Maar verder is het toch weinig anders dan iemand die 's nachts een bot laat lopen?
En als je bijv meerdere uren per dag in de auto zit, dan hoef je je niet druk erom te maken en het is niet gevaarlijk omdat je niet continu op je telefoon zit te kijken
Wat een beetje jammer is als je een Aerodactyl in het wild tegen zou komen.Megalodon86 schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:29:
Catchrate is wel (een stuk) lager dan als je het zelf doet.
Ik heb hem nu een paar weken.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:10:
Ik zit te twijfelen om een Go Plus te halen, maar een paar vraagjes die iemand hier hopelijk kan beantwoorden:
Je kunt zelf instellen wat je wilt dat hij doet. stops, pokemon, allebei of geen van beide.
Hij reageert redelijk snel. Vaak is de plus al bezig met vangen voor de pokemon in mijn spel zichtbaar is. Daarnaast draait hij ook stops en vangt pokemon wanneer ik aan het evolueren ben, gym aanval of een raid doe. In de auto werkt hij het beste als we zachter gaan dan 50 km per uur. Alleen hoe sneller je gaat hoe eerder hij pokemon laat lopen. Hij vangt ook veel minder dan wanneer je zelf een bal gooit. Maar dat komt omdat je maar 1 poging hebt.
Het enige irritante vind ik dat de app bij mij best vaak in eens afsluit wanneer ik hem op de achtergrond heb draaien. Als je dan aan het hardlopen bent of fietst, kan het maar zo zijn dat hij de laatste kilometer niets geregistreerd heeft omdat de app in eens afgesloten werd.
Nu heb ik 'm aan een iPhone (5s) hangen, en dat is zo'n gigantisch verschil. De connectie is stabieler en binnen no-time heb je de Plus weer connected. Ook reageert de plus stukken beter op de signalen van de iPhone, en worden alle spins / catches een stuk fijner afgehandeld.
Dat de OnePlus wat issues heeft verbaast me op zich weinig, ik heb voorheen ook projecten gedaan met bluetooth apparaten op iOS en Android, en daar viel het me ook al op dat iOS toch fijner werkt met bluetooth pairing en connectivity. Maar het soms sloom reageren kan goed aan mijn toestel liggen verder.
Bovenstaand issue met de app afsluiten klinkt me wel als een iOS probleem? Daar had ik op de OnePlus nooit problemen mee in ieder geval, maar nu op de iPhone wel. Op 't kantoor ligt de iPhone dus ondersteboven met Pokemon aan, dan crasht ie in ieder geval niet terwijl ik wel kan spinnen
Daar ben ik in getrapt met een Snorlax, was specifiek ervoor onderweg en de Plus begon te trillen, dus uit automatisme drukte ik erop... Long story short, ik heb nog steeds geen SnorlaxCaptJackSparrow schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:51:
[...]
Wat een beetje jammer is als je een Aerodactyl in het wild tegen zou komen.De kans dat die de wieken neemt is met een rode bal wel aanzienlijk lijkt me.
[ Voor 17% gewijzigd door Grumpmeister op 11-09-2017 11:23 ]
Dit topic is gesloten.
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6