[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.440 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
aDutchCow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:44:
[...]

Jup, iPhone 6S. Nu deed ie het wel voor een uur, maar uiteindelijk stopt de sessie vanuit Pokemon GO en krijg je een notificatie. Kan dat kloppen?
ja, na elk uur even opnieuw pairen. Dat is met de Plus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
aDutchCow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:44:
[...]

Jup, iPhone 6S. Nu deed ie het wel voor een uur, maar uiteindelijk stopt de sessie vanuit Pokemon GO en krijg je een notificatie. Kan dat kloppen?
De iPhone lijkt de app te killen als er geen activiteit op de achtergrond is. Ik heb de iPhone dus meestal ondersteboven met het scherm aan aan de lader liggen. Op die manier blijft ie in ieder geval actief, heeft niemand er last van, en krijg ik de pokeballs die ik zo graag wil :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Grumpmeister schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:05:
[...]

De iPhone lijkt de app te killen als er geen activiteit op de achtergrond is. Ik heb de iPhone dus meestal ondersteboven met het scherm aan aan de lader liggen. Op die manier blijft ie in ieder geval actief, heeft niemand er last van, en krijg ik de pokeballs die ik zo graag wil :P
Bij iOS Instellingen, bij PoGo, kun je 'ververs in achtergrond' aanzetten.. misschien dat dat helpt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 16:04
Grumpmeister schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:05:
[...]

poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:09:
[...]

Bij iOS Instellingen, bij PoGo, kun je 'ververs in achtergrond' aanzetten.. misschien dat dat helpt? :)
Wat poor Leno zegt :), dit werkt voor mij. Blijft nu hier de pokestop spinnen en als er een pokemon voorbij komt dan probeert ie m te vangen :).

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:09:
[...]

Helaas, staat al aan :(. Ik denk dat het te maken heeft met de accu van de iPhone. Volgens mij denkt iOS dat het (op de achtergrond) te veel batterij slurpt voor eigenlijk geen activiteit, en daardoor de app sluit. Het is voor mij ook verder niet storend om de app 'aan' te laten, dus op zich is het een non-issue. Als ik bijv. door de stad loop met de app weggedrukt en de plus eraan heb hangen, dan blijft de app zonder problemen werken.

Dat de accu slecht is is ook te verklaren, want de iPhone heeft een hele tijd zonder charge in m'n bureaulade gelegen. Worst case laat ik 'm wel een keer vervangen. :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Grumpmeister schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:46:
[...]

Helaas, staat al aan :(. Ik denk dat het te maken heeft met de accu van de iPhone. Volgens mij denkt iOS dat het (op de achtergrond) te veel batterij slurpt voor eigenlijk geen activiteit, en daardoor de app sluit. Het is voor mij ook verder niet storend om de app 'aan' te laten, dus op zich is het een non-issue. Als ik bijv. door de stad loop met de app weggedrukt en de plus eraan heb hangen, dan blijft de app zonder problemen werken.

Dat de accu slecht is is ook te verklaren, want de iPhone heeft een hele tijd zonder charge in m'n bureaulade gelegen. Worst case laat ik 'm wel een keer vervangen. :)
En als je Battery saver uit zet? Zowel die van PoGo als iPhone's eigen battery saver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:55
4power schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:45:
Het lijkt er op dat NedGame de Go-Tcha weer op voorraad heeft:

https://www.nedgame.nl/mo...or-pokemon-go/7913421112/

Heb m besteld en afwachten maar of de gadget morgen binnen is.

4Power
Waarom 50 euro betalen als je het via de bron direct voor 35 euro kan ontvangen?

Ik ben heel erg tevreden met de go-tcha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:50:
[...]

En als je Battery saver uit zet? Zowel die van PoGo als iPhone's eigen battery saver?
Staan helaas beide ook al uit ;(

Ik maak me meer zorgen om dat de app zo nu en dan tijdens een raid / gym battle om de paar seconden een percentage van de accu af snoept, en zo nu en dan van 70% naar 20% springt. Er is dus meer mis :P

Verder lijkt het probleem wat ik eerder had (dat de app gewoonweg niet meer opstart) meer op een memory issue. Na een herinstallatie werkte het 2 dagen weer prima, en gisteren had ik hetzelfde probleem weer. De app laadt de map amper in en knalt eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Grumpmeister schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:06:
[...]

Staan helaas beide ook al uit ;(

Ik maak me meer zorgen om dat de app zo nu en dan tijdens een raid / gym battle om de paar seconden een percentage van de accu af snoept, en zo nu en dan van 70% naar 20% springt. Er is dus meer mis :P

Verder lijkt het probleem wat ik eerder had (dat de app gewoonweg niet meer opstart) meer op een memory issue. Na een herinstallatie werkte het 2 dagen weer prima, en gisteren had ik hetzelfde probleem weer. De app laadt de map amper in en knalt eruit.
Wat voor iPhone heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
iPhone 5s (met 10.3.3 nog, vanwege het mogelijke bluetoothprobleem van iOS11)

[ Voor 17% gewijzigd door Grumpmeister op 22-09-2017 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
Dan denk ik dat het aan een gebrek van RAM geheugen ligt. Volgens mij sluit Apple dan apps af om RAM-geheugen vrij te maken. Aangezien de 5s maar 1GB geheugen heeft en Pokemon GO hier heel dichtbij komt qua verbruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Grumpmeister schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:11:
[...]

iPhone 5s (met 10.3.3 nog, vanwege het mogelijke bluetoothprobleem van iOS11)
aDutchCow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:13:
[...]

Dan denk ik dat het aan een gebrek van RAM geheugen ligt. Volgens mij sluit Apple dan apps af om RAM-geheugen vrij te maken. Aangezien de 5s maar 1GB geheugen heeft en Pokemon GO hier heel dichtbij komt qua verbruik ;)
Laat nou toevállig net vandaag de iPhone 8 uitgekomen zijn :>

[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 22-09-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
aDutchCow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:13:
[...]

Ja, dat kan het ook nog goed zijn, in combinatie met het op de achtergrond actief draaien terwijl de app weinig signalen krijgt vanuit de GPS terwijl ik stil zit. Ik kan bijv. prima m'n hardloop app draaien + PoGo met de plus actief terwijl ik aan het hardlopen ben. Maar ja, Apple is niet zo'n fan van idle apps die op de achtergrond veel resources inpikken :P
poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:14:
[...]

[...]

Laat nou toevállig net vandaag de iPhone 8 uitgekomen zijn :>
Haha, als het nou mijn 'hoofdtelefoon' was... Deze 5s is maar een development dingetje met een multisim voor data, juist om dingen als de hardloop app op te testen. Maar omdat de iPhone met de plus veel beter reageert dan m'n Oneplus One, hangt ie daar aan :P

[ Voor 24% gewijzigd door Grumpmeister op 22-09-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Hmm, als ik mn telefoon nu op slaapstand zet gooit ie m er wel elke weer uit? :S

EDIT: na een beetje zoeken kom ik er achter dat je in de logs kan kijken op je iPhone wat er gebeurd. Blijkbaar killed Apple een app als deze een CPU-usage heeft hoger dan 80% langer dan 3 minuten.

Dus mijn vermoedens over het RAM-geheugen zijn niet waar. De 5s heeft een minder hoog geklokte CPU dan de 6S waardoor deze m ook killed na een bepaalde tijd.

Dan hoop ik dat Niantic heel gauw deze bug verhelpt.

[ Voor 72% gewijzigd door aDutchCow op 22-09-2017 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Het is 22:00 geweest dus ... event time! *O*

Special box voor 480 coins:
  • 3x Super Incubator
  • 5x Lure Module
Great box voor 980 coins:
  • 5x Super Incubator
  • 4x Lucky Egg
  • 10x Lure Module
Ultra box voor 1480 coins:
  • 8x Super Incubator
  • 8x Lucky Egg
  • 15x Lure Module

[ Voor 81% gewijzigd door schaapiej op 22-09-2017 22:06 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Beetje duur, ik ga ze niet kopen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e box valt opzich mee, normaal is 3 incubators al 450 coins, nu met 5 lures 480.

Moet alleen de super wel 3x meegaan. Is daar al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:10:
1e box valt opzich mee, normaal is 3 incubators al 450 coins, nu met 5 lures 480.

Moet alleen de super wel 3x meegaan. Is daar al iets over bekend?
Had ze liever met LE's gezien i.p.v. Lures. Iedereen denk ik :p
Troep vind je overal wel, hoef niet nog eens extra meuk uit de lures...

Edit: als je de boxes alleen voor de super incubator koopt dan is de 1e box het voordeligst.

Special: 160 per incubator
Great: 196 per incubator
Ultra: 185 per incubator

Of de 1.5x speed het dan waard is?
Ik neem zelf 1x de ultra box (mits ze 3x use hebben ofc!). Heb nog wat LE's nodig en bewaar de incubators wel voor 10km eieren. Lures kunnen op de grote stapel! :p

[ Voor 31% gewijzigd door schaapiej op 22-09-2017 22:23 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik gebruik geen lures. Je vangt meer beesten als je een half uurtje rondfietst. Ik had gehoopt dat ze de gelegenheid ook te baat zouden nemen om de max. beestenruimte eindelijk eens te verhogen. Ik wil 2000/2000 ruimte hebben. Met al die extra inventarisitems loopt ook 1500 al weer veel te veel vol. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:05

PB-powell

Mr. Laziness

Nu paar dagen in Portugal van de zon aan het genieten. Af en toe pogo aan uiteraard, maar je struikelt hier over de geodudes, snubbulls, mankey en sandshrews. Af en toe cyndaquil, slugma en houndour. Inmiddels dus een golem, granbull en magcargo geëvolueerd.
Nog altijd geen weedle gezien, wel een verdwaalde rattata en pidgey maar dat mag geen naam hebben.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:51

hneel

denkt er het zijne van

Hm, in Italie vond ik juist dezelfde troep als hier.
In Duitsland, aan de zwitserse grens, heel veel woopers en marils.

PS, de lures kan je bewaren to gen3 uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:49

franssie

Save the albatross

PB-powell schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:19:
Nu paar dagen in Portugal van de zon aan het genieten. Af en toe pogo aan uiteraard, maar je struikelt hier over de geodudes, snubbulls, mankey en sandshrews. Af en toe cyndaquil, slugma en houndour. Inmiddels dus een golem, granbull en magcargo geëvolueerd.
Nog altijd geen weedle gezien, wel een verdwaalde rattata en pidgey maar dat mag geen naam hebben.
Had ik vorig jaar in Malaga ook - geodude > Golem. De Golem is wel leuk overigens in veel battles.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zo te lezen heeft Niantic iets niet helemaal goed gedaan, of heeft (zoals altijd? :X) de communicatie niet op orde. Het is, zoals het nu in-game gaat, niet dubbel stardust maar +100 stardust per catch. Zelf nog niet kunnen testen, maar ik lees een heleboel comments daar evolves geen 600 en 1000 zijn maar 400 en 600...

Iemand hier die dit al heeft kunnen testen?

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2yz0tvo.png
De afbeelding die ze op hun eigen Facebook pagina gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door schaapiej op 22-09-2017 23:34 ]

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Berries voeren aan pokemon in gyms geeft wel 40 stardust ipv 20

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

1st catch of the day is nu 1400

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik krijg net bij mijn first catch of the day (6e dag) 1400 dust.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Bij mijn eigen account 6200. (7e dag)

• schaapiej
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 00:01:
Berries voeren aan pokemon in gyms geeft wel 40 stardust ipv 20
Net een Haunter gevangen en ik kreeg 600 dust.
Dus zal al wel aangepast zijn! Of heel veel neppe berichten? :p

<GoT>NightStalker

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:18:
Ik gebruik geen lures. Je vangt meer beesten als je een half uurtje rondfietst. Ik had gehoopt dat ze de gelegenheid ook te baat zouden nemen om de max. beestenruimte eindelijk eens te verhogen. Ik wil 2000/2000 ruimte hebben. Met al die extra inventarisitems loopt ook 1500 al weer veel te veel vol. :/
Je moet gewoon heel selectief zijn. Alle pokemon waarvan je weet dat je ze nooit gaat gebruiken of power uppen gewoon wegdoen. Ik heb het vorige donderdag eindelijk aangedurfd om alles wat ik onbruikbaar vind met iv waarden van 91/93 % weg te gooien. De lagere had ik al weg gedaan.
Heel deel kangaskhan weg gedaan (10 bijgehouden). Van unown 4 stuks van elke variatie gehouden.
De legendarische ook zeker gehouden om in te wisselen met dubbel candy event.

Nu heb ik dus 425/1000 plaats ipv een paar weken geleden ook altijd met 800+ pokemon te zitten.
Nu heb ik wel niet neer van elk exemplaar 1 in de storrage zitten maar eigenlijk maakt dat ook echt niet uit.
Bv heb ik nu geen venusaur omdat mijn hoogts maar iv 89 was dus voor mij te laag om dust in te steken.

Met items heb ik het wel iets moeilijker om die opgekuist te krijgen want ik weet dat ik eigenlijk makkelijk 200 van 300 max rev kan weggooien om wat meer plaats te creëren 8)7

Zonder potions supper potions en gewone riveves zit ik dan op 1366 waardoor ik een te kleine ballevoorraad kan aanleggen om een hele dag te vangen |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Gravediggerxx op 23-09-2017 07:49 ]

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Hebben die super-incubators uit de boxen nou nog voordelen boven de "normale" koopincubators ?

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
De looptijd is 0,667 sneller.

De eieren zijn dus sneller uitgelopen.

Voor meer info: https://pokemongohub.net/generation-2/super-incubator/

[ Voor 34% gewijzigd door Sunfalls op 23-09-2017 08:59 ]

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Sunfalls schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:58:
De looptijd is 0,667 sneller.

De eieren zijn dus sneller uitgelopen.

Voor meer info: https://pokemongohub.net/generation-2/super-incubator/
Hmmpf... Ik had gehoopt op 5x use of zo... Die 0,67x is me het prijsverschil niet waard, dan doe ik 's avonds nog een extra blokje om. Ik heb de gewone ondertussen gekocht.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

franssie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 23:08:
[...]

Had ik vorig jaar in Malaga ook - geodude > Golem. De Golem is wel leuk overigens in veel battles.
Golem is inderdaad handig in battles, daarom ben ik er blij mee. Ik ving nota bene een graveler van 1400+ en die is nu bijna 2400 geworden. Heb er vooralsnog geen dust in hoeven steken :)
schaapiej schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 23:29:
Zo te lezen heeft Niantic iets niet helemaal goed gedaan, of heeft (zoals altijd? :X) de communicatie niet op orde. Het is, zoals het nu in-game gaat, niet dubbel stardust maar +100 stardust per catch. Zelf nog niet kunnen testen, maar ik lees een heleboel comments daar evolves geen 600 en 1000 zijn maar 400 en 600...

Iemand hier die dit al heeft kunnen testen?

[afbeelding]
De afbeelding die ze op hun eigen Facebook pagina gebruiken.
Hier ook gewoon 600 toen ik golbat ving ipv 300.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:42:
[...]

Hmmpf... Ik had gehoopt op 5x use of zo... Die 0,67x is me het prijsverschil niet waard, dan doe ik 's avonds nog een extra blokje om. Ik heb de gewone ondertussen gekocht.
Ik koop voor die munten dan inderdaad liever een gewone die 3 keer mee gaat...nu slaat t eigenlijk nergens op :{

• Sunfalls
De super Incubator gaan ook 3 keer mee volgens Pogohub.com

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:34
Ik koop helemaal geen boxen, heb alle pokemons al. Zolang er geen raid pasjes bijzitten is het voor mij niet interessant.

• Cartman!
  • Niet online
Sunfalls schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:04:
De super Incubator gaan ook 3 keer mee volgens Pogohub.com
https://pokemongohub.net/...use-1-5x-faster-hatching/

Ik zie t, vond t al compleet onlogisch anders. Dan loont t wel om die Special Box te nemen :)

Verwijderd

ik had toch ook nog eieren nodig, dus heb zo'n middelste box gekocht. Scheelt weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Voor de volgende keer. Het is goedkoper om de kleine box te kopen:

https://pokemongohub.net/...ale-pricing-and-contents/

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

waar kan ik het beste de Go'tcha bestellen?

Verwijderd

Hoe kan je dat vergelijken ?

Er zitten geen eieren in.
Veel mensen geven niks om Lures.

• Sunfalls
Verhoudingsgewijs is het goedkoper om 1 keer 3 incubators te kopen dan 1 keer 5.

Als je 5 deelt door de prijs is de prijs per stuk namelijk hoger.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:42
Mad-Matt schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:43:
Heb m donderdagavond besteld en vrijdag in huis.

• Sunfalls
frickY schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 16:14:
[...]

[...]

Heb m donderdagavond besteld en vrijdag in huis.
Het ligt er dus een beetje aan hoeveel je er voor wil betalen en hoe lang je erop wilt wachten.

Via codejunkies is hij goedkoper maar duurt het 7 tot 9 dagen.

Via bovenstaande site is hij duurder maar heb je hem de volgende dag in huis.

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Mad-Matt schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:43:
Volgens mij is ie hier nog goedkoper als je het vanuit Nederland wilt bestellen :

Gameshop Twente Go-tcha Pokemon Go

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:16
Hier goedkoper... of mis ik iets.

https://www.amazon.fr/Go-Tcha-Attrape-Pokémon-pour-Go/dp/B06Y5BTX8L

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

FireAge schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:47:
Hier goedkoper... of mis ik iets.

https://www.amazon.fr/Go-Tcha-Attrape-Pokémon-pour-Go/dp/B06Y5BTX8L
Die is het goedkoopst ja.

Had hem al besteld bij Codejunkies, met de huidige lage Pond is hij daar ook goedkoper dan in NL.
2 besteld, 1 voor mij, 1 voor een maat, € 38 p/s incl. verzenden

[ Voor 8% gewijzigd door Mad-Matt op 23-09-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Heb hem vandaag voor het eerst sinds tijden weer gebruikt. Had een probleem met een te krappe databundel vanwege de lekker lange zomerdagen. Nu de data weer is aangevuld en de dust wordt verdubbeld met het event heb ik deze go-tcha weer "afgestoft" na een korte pauze. . Vandaag toch weer even 80k aan dust binnengeharkt mede dankzij de kleine extra bonus van het dingetje. Wel handig, kan hem op auto pokestop zetten zodat ik geen gyms hoef aan te klikken terwijl ik pokemons vang.

Het is nu echt aftellen geblazen, nog maar 1,8 miljoen te gaan en dan ben ik level 40. Zit nu toch een zilveren box te overwegen, heb net te weinig lucky eggs om alle pidgeys/weedles en caterpies weg te evolueren. Heb ook nog een voorraadje 10 km eieren die ik weg wil hebben en een paar extra lures voor het parkfeest dat ik ga geven. Heb nu 106 lures, denk dat het net te weinig is om daar een dagje alle lures aan te zetten.

Ik verheug me nu al op level 40, nog 1.8 miljoen te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Meh, gewoon een natu uit een 5 km ei. Waarom zit die uberhaupt in een 5 km ei en niet in een 2 km ei.

Nog steeds op zoek naar elekid en tyroque.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Ik bedenk me trouwens net dat superincubators geen enkele toegevoegde hebben. Immers: hij broedt niet vaker uit dan 3x, Het heeft pas nut als geld geen rol speelt en je altijd 8 breekbare incubatoren aan hebt staan. Voor simpele zielen zoals ik kan ik net zo goed die paar km extra lopen. De meeste tijd staan bij mij 8 van de 9 incubatorposities gewoon leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Droprate van die 2km eieren mag wel wat omhoog. Tot nu toe alleen 5km eieren uit de stops gekregen tijdens het event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

aljooge schreef op zondag 24 september 2017 @ 16:51:
Ik bedenk me trouwens net dat superincubators geen enkele toegevoegde hebben. Immers: hij broedt niet vaker uit dan 3x, Het heeft pas nut als geld geen rol speelt en je altijd 8 breekbare incubatoren aan hebt staan. Voor simpele zielen zoals ik kan ik net zo goed die paar km extra lopen. De meeste tijd staan bij mij 8 van de 9 incubatorposities gewoon leeg.
Dat is niet helemaal waar. Ze zijn iets duurder dan normale incubators (als je de lures niet mee telt in de berekening), maar doordat je minder hoeft te lopen heb je mee kans op Pokémon die je nog niet hebt (ja er zijn er nog zat die niet alles hebben). Plus dat je zo sneller dust verzameld wat bij veel mensen een groot te kort is.
Als je elke avond 3km loopt normaal gesproken, krijg je dan geen 5km ei uit. Nu wel als je ze in zo'n super incubator stopt. Die 10 muntjes die ze per stuk extra kosten kan het veel mensen waard zijn. Daarnaast kan iedereen munten verdienen via de gyms... en dat veranderd niet hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
PB-powell schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:38:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Ze zijn iets duurder dan normale incubators (als je de lures niet mee telt in de berekening), maar doordat je minder hoeft te lopen heb je mee kans op Pokémon die je nog niet hebt (ja er zijn er nog zat die niet alles hebben). Plus dat je zo sneller dust verzameld wat bij veel mensen een groot te kort is.
Als je elke avond 3km loopt normaal gesproken, krijg je dan geen 5km ei uit. Nu wel als je ze in zo'n super incubator stopt. Die 10 muntjes die ze per stuk extra kosten kan het veel mensen waard zijn. Daarnaast kan iedereen munten verdienen via de gyms... en dat veranderd niet hiermee
Tuurlijk niet, Als ik besluit alleen de 10 km eieren uit te broeden,
Stel ik loop 10 km en krijg dan een 5 km ei. Dan loop ik toch in het geval van de superincubator die laatste 3,34 km zonder breekbare incubator? Dan is die superincubator toch weggegooid geld gebleken?

Enige winst is dat je je eipokemon een uurtje lopen eerder hebt. Hoera!!!! *O* *O* *O*

[ Voor 4% gewijzigd door aljooge op 24-09-2017 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Zijn er meer mensen die in hun scherm een pokebal ingebrand hebben? 😂😂😂

Snap niet hoe dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

ninasky11 schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:32:
Zijn er meer mensen die in hun scherm een pokebal ingebrand hebben? 😂😂😂

Snap niet hoe dat kan
Amoled scherm? Dat is daar helaas een risico bij.

Die superincubators zijn voor mensen die sowieso regelmatige incubatorgebruikers zijn inderdaad alleen maar nuttig als je gewoonlijk met (bijna) het maximale aantal incubators loopt. Anders kun je gewoon een of twee extra incubators parallel gebruiken om er meer eieren per dag doorheen te jagen. Als het event heel kort zou zijn zou het wat anders zijn maar nu steekt het niet op een paar uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:49

franssie

Save the albatross

Gisteren even twee uur gevaren met de sloep, 9km/u ... Was zo door al mijn eieren heen 8)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14
Yes! Gisteren m'n pokedex volgemaakt, voor zover mogelijk in Nederland (met uitzondering van Mewtwo). Helaas nog geen shiny Pikachu en Magikarp, dus de jacht gaat verder. Gisteren met een groepje bij een Pikachu nest rondgelopen, één iemand had een shiny Pikachu. Er kwamen ook veel Magikarps op de lures af trouwens, maar helaas niets bijzonders. Toch een leuke middag gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:34
Megalodon86 schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:53:
Yes! Gisteren m'n pokedex volgemaakt, voor zover mogelijk in Nederland (met uitzondering van Mewtwo).
Gefeliciteerd :) ! Wat was je laatste?
Helaas nog geen shiny Pikachu en Magikarp, dus de jacht gaat verder.
Succes ermee! Ik heb inmiddels twee gouden visjes vrij kort achter elkaar op dezelfde plek gevangen. Eén gaat inmiddels door het leven als rode Gyarados. Voor de shiny Pikachu heb ik mijn hoop op Amstelveen 14 oktober gevestigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
sixtiek schreef op zondag 24 september 2017 @ 23:53:
[...]

Gefeliciteerd :) ! Wat was je laatste?
Ik moest er nog 6, daarvan 5 evoluties gedaan zaterdag (met een lucky egg aan). En stomtoevallig precies na dat half uur ook een 10 km ei met Aerodactyl! Die moest ik nog. De bedoeling was dat er 3 10 km eieren uitkwamen tijdens het lucky egg, maar ik kwam net 200m tekort :X

Die vijf waren trouwens;

Meganium
Togetic
Ampharos
Forretress
Porygon2
[...]

Succes ermee! Ik heb inmiddels twee gouden visjes vrij kort achter elkaar op dezelfde plek gevangen. Eén gaat inmiddels door het leven als rode Gyarados. Voor de shiny Pikachu heb ik mijn hoop op Amstelveen 14 oktober gevestigd.
Thanks. In het Broersepark in Amstelveen zit een Pikachu nest, daar heb je best wat kans. Alleen zal die er 14 oktober niet meer zitten denk ivm de migratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Tip voor wie nog een flinke powerbank zoekt:

https://www.amazon.de/Ank...=Anker+PowerCore+20100mAh a 27 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Ik heb gisteren vooral 10 km eieren gekregen. Ik denk dat Niantic weer een foutje gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Janusi schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:33:
Ik heb gisteren vooral 10 km eieren gekregen. Ik denk dat Niantic weer een foutje gemaakt heeft.
Denk het niet, want ze willen natuurlijk dat je die Super Incubators koopt om sneller ruimte te maken voor de Speciale 2km eitjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Is erg random want ik had nog twee plekken over in mn eierdoosje en heb 15 stops ofzo gespind en daar kwamen 2x 2km uit haha. Vanavond maar eens uitlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

"Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden."

Zul je dus een afleveradresje in Germanenland moeten kunnen regelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Het scheelt natuurlijk wel dat de 10KM eitjes wel vrij fijn zijn. Volgens mij heb ik de afgelopen even veel 10KM eitjes gekregen als het hele jaar ervoor. Daardoor nu wel een tweede Snorlax, eindelijk een Aerodactyl (waardoor ik, op 1 pokemon na, m'n pokedex voor Kanto eindelijk compleet heb (ik mis Clefable nog, dus een Clefairy als buddy gezet :') )). Ook een tweede Dragonite kunnen maken erdoor, een 98% versie.

Daar heb ik graag wat (super) incubators voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
CaptJackSparrow schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:11:
[...]

"Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden."

Zul je dus een afleveradresje in Germanenland moeten kunnen regelen. ;)
Meen je dat? Ik heb hem 'n uurtje geleden besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Megalodon86 schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:14:
[...]

Meen je dat? Ik heb hem 'n uurtje geleden besteld.
Ik krijg dit te zien, in het rood nog wel. Amazon in de bocht? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7SmPP0KCuP0fKkLKs6E7IGEa/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
CaptJackSparrow schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:23:
[...]

Ik krijg dit te zien, in het rood nog wel. Amazon in de bocht? 8)7

[afbeelding]
Bijzonder. En als je inlogt en hem in je winkelwagen stopt? Ook als ik via Incognito modus de link open kan ik hem bestellen, geen rode letters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Megalodon86 schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:46:

[...]

Thanks. In het Broersepark in Amstelveen zit een Pikachu nest, daar heb je best wat kans. Alleen zal die er 14 oktober niet meer zitten denk ivm de migratie.
Gelukkig wordt Amstelveen 1 groot Pikachu nest de 14e. :) Als ik die maps van Oberhausen zo zag wordt 14 oktober de dag dat ik die ***-Pikachu medal op goud ga krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Net even 4 van me 10km eitjes uitgekomen, krijg lekker 5-6k dust per hatch ofzo :)
- Dratini
- Mareep
- Skarmory
- Areodactyl (2de ooit)

Ik moet nog 208 Pikachus vangen...gaat denk ik niet lukken op 1 dag :D

En uiteraard het eerste ei wat ik krijg uit de stop is een 10km ei...
2de ei ook een 10km ei, zo voorspelbaar :O

[ Voor 21% gewijzigd door WahWah op 25-09-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
WahWah schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:46:
Net even 4 van me 10km eitjes uitgekomen, krijg lekker 5-6k dust per hatch ofzo :)
- Dratini
- Mareep
- Skarmory
- Areodactyl (2de ooit)

Ik moet nog 208 Pikachus vangen...gaat denk ik niet lukken op 1 dag :D

En uiteraard het eerste ei wat ik krijg uit de stop is een 10km ei...
Als je je daar op focust moet je iig een eind kunnen komen de 14e. Oberhausen werd dood gegooid met die gele krengen. Ik moet er nog 74 uit mijn hoofd, dus goede kans dat ik niet weg ga voor ik dat gehaald heb. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Janusi schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:33:
M'n broer kreeg gister uit 6 stops achter elkaar een 10km ei! :p
Zoals @WahWah al zegt zal dat vast iets te maken hebben met de Super Incubators...

Ik zelf kreeg gister 5x 5km, 2x 2km en 2x 10km. Nog steeds geen pijl op te trekken dus wat mij betreft..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Zaterdag kwamen bij mij vijf 10km eieren uit. (Chansey, 2x Larvitar, Porygon en Mareep). Helaas weer geen Miltank, wat de laatste 'normale' Pokémon is die ik nog steeds mis in mijn Pokédex. En verder kwamen nog twee 5km eieren uit met niets bijzonders.

Ik kreeg voornamelijk 5km eieren terug, en 2x 2km eieren. Helaas dus geen nieuwe 10km eieren voor mij, en dus voorlopig weer geen kans op een Miltank. :/

Verder heb ik overigens wel één Special Box gekocht. Mijn redenatie is: of ik nou 3x 150 = 450 betaal voor drie normale incubators, of 480 voor drie super incubators + extra lures, dan maakt die 30 coins extra nauwelijks verschil terwijl die incubators wel sneller zijn. Vind alleen dat Lures weinig toevoegen aan de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Lures zijn ideaal nu er de 2x stardust geldt; je gaat ergens staan/zitten/liggen waar 2 of 3 stops binnen je bereik zijn; lures aan, en vangen maar. Gezellig met een groepje ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:41:
Zaterdag kwamen bij mij vijf 10km eieren uit. (Chansey, 2x Larvitar, Porygon en Mareep). Helaas weer geen Miltank, wat de laatste 'normale' Pokémon is die ik nog steeds mis in mijn Pokédex. En verder kwamen nog twee 5km eieren uit met niets bijzonders.

Ik kreeg voornamelijk 5km eieren terug, en 2x 2km eieren. Helaas dus geen nieuwe 10km eieren voor mij, en dus voorlopig weer geen kans op een Miltank. :/

Verder heb ik overigens wel één Special Box gekocht. Mijn redenatie is: of ik nou 3x 150 = 450 betaal voor drie normale incubators, of 480 voor drie super incubators + extra lures, dan maakt die 30 coins extra nauwelijks verschil terwijl die incubators wel sneller zijn. Vind alleen dat Lures weinig toevoegen aan de game.
Dratini chansey Larvitar etc komen nu toch uit 2km eieren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:39:
Dit waren nog 'oude' 10km eieren die ik opgespaard had om in één keer als groep uit te broeden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:40:
[...]

Dit waren nog 'oude' 10km eieren die ik opgespaard had om in één keer als groep uit te broeden. :P
Ah jammer, nu alleen maar echt rommel uit 10km eitjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:46:
[...]

Ah jammer, nu alleen maar echt rommel uit 10km eitjes
Ik heb net mn 6e (!) %#$@%@$ Porygon uit een 10 gekregen, ACHTER ELKAAR! :(

Begin t nou wel strontvervelend te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
poor Leno schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:14:
[...]

Ik heb net mn 6e (!) %#$@%@$ Porygon uit een 10 gekregen, ACHTER ELKAAR! :(

Begin t nou wel strontvervelend te vinden :(
Ik zit nu op 3 achter elkaar :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:39:
[...]

Ook uit 10KM eieren nog, gisteren nog een Dratini uit een 10KM ei (welke ik tijdens het event heb gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef mij Ff 1 Porygon, moet dat rot ding nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Die eieren zijn zo random als de pest. De kans dat je een Snorlax hatched is nog geen 5% en had in een week tijd 3 van die beesten gehatched. Daarna nog een op vakantie en heb nu ineens 5 Snorlax' (eentje met een raid gevangen).
Dus de dust voor nu is wel lekker meegenomen om ze allemaal te power-uppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Volgens mij kreeg ik net maar 2 candies en 800 stardust uit een 2km ei?! Larvitar, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Megalodon86 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:29:
Volgens mij kreeg ik net maar 2 candies en 800 stardust uit een 2km ei?! Larvitar, dat dan weer wel.
Dat is inderdaad weer het nadeel aan Chansey, Larvitar of Mareep uit een 2km ei. Een heel stuk minder candy dan 10km. Maar voor een 5e van de kilometers en wat meer kans wel weer goed.

Kreeg net zelf een Chansey met 10 candy uit 2km, niet slecht!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
die 4 10 km eieren waren tof vandaag, een larvitar snorlax lapras en Aerodactyl

Dat is nog eens wat anders dan sudowoodoo en mantine

Nu weer 3 nieuwe 10 km eieren, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Heeft iemand nog tips voor het zoeken van groepen om (legendary) raids mee te doen? Tot nu toe eigenlijk alleen maar tier 1-2 raids gedaan omdat die solo kunnen, maar Entei moet ook wel eens gebeuren voor de dex. ;) Omgeving Eindhoven ben ik naar op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Tweekzor schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:11:
Heeft iemand nog tips voor het zoeken van groepen om (legendary) raids mee te doen? Tot nu toe eigenlijk alleen maar tier 1-2 raids gedaan omdat die solo kunnen, maar Entei moet ook wel eens gebeuren voor de dex. ;) Omgeving Eindhoven ben ik naar op zoek.
eindhoven zelf heeft telegram groep, werkt erg lekker.

https://telegram.me/joinchat/AJQKLD9OnoOzEOjB0kFtDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb net 3x een hemeroid achter elkaar uit dat 2km ei gekregen.
Allemaal speciale beesten in die 2km eieren en ik krijg dit gedrocht 3x. blegh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Telegram weer geinstalleerd en joined :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Tweekzor schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:27:
[...]

Telegram weer geinstalleerd en joined :) Thanks!
happy hunting :D

zijn, zeker in de eerste week, enorm actief met de legendaries. Pak een dag vrij en je doet met 20 raids mee als je wilt. Nu is het relatief al wat minder actief, maar nog steeds behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:19
Gisteravond dan eindelijk hitmontop kunnen maken. *O* Tyrogue met hp/attack. Gelukkig viel het kwartje deze keer wel de juiste kant op. Pokedex voorlopig compleet :)

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Krijg ook echt geen 2KM eieren meer sinds een paar dagen, handig event zo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:29
Cartman! schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:31:
Krijg ook echt geen 2KM eieren meer sinds een paar dagen, handig event zo :{
Ik heb maar een paar incubators gekocht om een zooi 5km eieren uit te lopen om wat ruimte te maken. 2 2km gekregen, hopen dat er wat leuks in zit. Slechts 6 Mareep candy heb ik nu :|. Heb zelfs nog geen Puppitar (wel een larvitar en wat TTars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
mat.hi.as schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:34:
[...]

Ik heb maar een paar incubators gekocht om een zooi 5km eieren uit te lopen om wat ruimte te maken. 2 2km gekregen, hopen dat er wat leuks in zit. Slechts 6 Mareep candy heb ik nu :|. Heb zelfs nog geen Puppitar (wel een larvitar en wat TTars).
Wacht maar tot Amstelveen Safari .. met of zonder kaartje.

Dan kom je thuis met 200 candy van beiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:22:
[...]

happy hunting :D

zijn, zeker in de eerste week, enorm actief met de legendaries. Pak een dag vrij en je doet met 20 raids mee als je wilt. Nu is het relatief al wat minder actief, maar nog steeds behoorlijk.
Thanks, vond het nog redelijk actief. Gisteravond toch nog een paar raids gevormd zien worden. Zelf meegedaan met Entei en Tyrannitar en meteen gevangen :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vanmorgen eindelijk level 30 behaald *O*

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Jippie, gisteren eindelijk een 100% Legendary kunnen vangen. Ik had al eerder de kans op een 100% Lugia, maar die ging er toch maar vandoor.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
Als ze echt op oorlogspad waren hadden ze wel gezwaaid met de banhammer...
Dit is niet meer dan een waarschuwing. Helaas.

Blijkbaar zien ze het dus wel, maar willen niet hard optreden tegen spoofers.
Pagina: 1 ... 48 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.