[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.474 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Terryb47 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:48:
Die legendary birds zullen wel in de loop van de dag uitgefaseerd worden?
maar dan een maandlang diezelfde beast -O- een week of twee was lang zat geweest.
Ik vind het fijn, ik ben enthousiast naar die raids maar heb niet het gevoel dat ik moet gaan haasten. Dat zou ik met twee weken wel gehad hebben.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Op Twitter zijn er al Spoofers die ze alle 3 hebben

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Mad-Matt schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:55:
Op Twitter zijn er al Spoofers die ze alle 3 hebben
Zou voor Niantic een 1+1 moeten zijn. Binnen zo'n korte tijd US, EU en Azië ...

CP van de Raid bosses is overigens als volgt:
Entei: 38628
Suicune: 34471
Raikou: 42932

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Terryb47 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:48:
Die legendary birds zullen wel in de loop van de dag uitgefaseerd worden?
maar dan een maandlang diezelfde beast -O- een week of twee was lang zat geweest.
Ja met een weekje tijd kreeg ik het toch een beetje benauwd met het kunnen vangen van die birds. Heb niet elke dag de tijd om even raids te gaan doen, en als ik tijd moeten ze ook spawnen, en dan moet ik ze ook nog vangen met mijn crappy RNG luck... Dus tja de fanatiekelingen zullen ze waarschijnlijk vandaag al meerdere malen vangen. Andere casuals krijgen gewoon wat meer tijd.

Het lijkt er wel een beetje op dat ze nu de ene nieuwe content na de andere pushen. Wellicht dat na deze 3 hondjes de volgende generatie wordt released? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
WahWah schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:01:
[...]

Ja met een weekje tijd kreeg ik het toch een beetje benauwd met het kunnen vangen van die birds. Heb niet elke dag de tijd om even raids te gaan doen, en als ik tijd moeten ze ook spawnen, en dan moet ik ze ook nog vangen met mijn crappy RNG luck... Dus tja de fanatiekelingen zullen ze waarschijnlijk vandaag al meerdere malen vangen. Andere casuals krijgen gewoon wat meer tijd.

Het lijkt er wel een beetje op dat ze nu de ene nieuwe content na de andere pushen. Wellicht dat na deze 3 hondjes de volgende generatie wordt released? :Y
Je hebt inderdaad gelijk, voor casual spelers is het nu mogelijk om er 2-3 te vangen (en dan moet je nog geluk hebben dat je een hoge IV hebt). Voor de fanatiekelingen is er een kans dat ze er weer 30+ vangen. Maar daar kiezen zij zelf voor. Heel eerlijk, ik hoef er geen 20+ van allemaal hoor. Ik weet nu ook niet wat ik met m'n 10 Zapdossen moet. Misschien wachten tot double candy en dan transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Toen we met z'n allen dachten dat die legendary birds echt binnen die paar dagen tijd gevangen moesten worden was het toch ook geen probleem om erop uit te gaan? :) Ik vond het juist mooi dat zelfs mensen die gestopt waren weer enthousiast waren over de game. Maar de meesten daarvan zijn weer afgehaakt. Want ze hebben die birds al.

Ik heb zelf de afgelopen 2 weken nauwelijks nog raids gedaan, de rewards zijn dermate slecht dat je moet bedenken of je wel/niet golden berries wil gebruiken. Je krijgt er nu echt veel minder, netals rare candies. Het is bijna onmogelijk om meerdere legendaries naar max te levelen.

Ik hoop dat er een leuk halloween event komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Terryb47 op 01-09-2017 09:51 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik hoop dat we weer wat meer golden berries krijgen, laatste raids krijg ik er 0 of 3, schiet totaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Terryb47 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:49:
Toen we met z'n allen dachten dat die legendary birds echt binnen die paar dagen tijd gevangen moesten worden was het toch ook geen probleem om erop uit te gaan? :) Ik vond het juist mooi dat zelfs mensen die gestopt waren weer enthousiast waren over de game. Maar de meesten daarvan zijn weer afgehaakt. Want ze hebben die birds al.
Dat leek alleen maar zo omdat veel mensen in die periode vakantie hadden en dus meer tijd. Scholen zijn nu weer begonnen en iedereen is weer aan het werk. En na een dag werken heb ik nog weinig zin om voor een kleine kans nog naar buiten te gaan.

En dat zal alleen maar minder worden als het slechter weer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
en het weer zal alleen maar slechter en kouder worden in de komende maanden. Dus maar verlengen tot aan de zomer? :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het is wel erg traag bij mij zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:08
heb je toevallig de nieuwe update al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:47
Makkelijk te verslaan en te vangen die entei, heb al 2 binnen op mijn free raid pasjes. Kan nu wel kalm aan doen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Sunfalls schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:30:
[...]

heb je toevallig de nieuwe update al geinstalleerd?
nope, maar heb ook nog geen melding gekregen dat die te installeren is (IOS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Altijd leuk, zijn er bij ons nog een paar die enkel moltres moeten hebben. Kunnen we er niet meer bij komen ivm een event wat dit weekend plaats gaat vinden :')

Heb ze zelf allemaal minimaal 2x, maar ben er al een paar kwijt als trading er in komt, want mijn vriendin moet er nog 3. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Meneer iCy op 01-09-2017 10:48 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
aljooge schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:44:
Makkelijk te verslaan en te vangen die entei, heb al 2 binnen op mijn free raid pasjes. Kan nu wel kalm aan doen dit weekend.
Makkelijk is onzin bij het vangen, is gewoon puur geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Terryb47 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:13:
en het weer zal alleen maar slechter en kouder worden in de komende maanden. Dus maar verlengen tot aan de zomer? :+
Nee dat zeg ik toch niet? Ik geef alleen weerwoord op jou. Ik vind een maand voor elke legendary prima, want dan hoef ik niet te haasten en niet bang te zijn dat ik m mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LcsRaw
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
aljooge schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:44:
Met hoeveel mensen en met watvoor pokemons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4power
  • Laatst online: 26-09-2020
Beste allen,

Vanochtend vroeg onze eerste Entei raid gedaan.

8 man en 1 spoofer (grr)

Onze bevindingen: Makkelijk te verslaan met water en rock pokemon.
Entei is makkelijk te raken bij de bonus challenge, redelijk dichtbij en niet al te beweeglijk.

Had m helaas niet gevangen. Een nadeel van Entei is dat de golden rasberrys er hard doorheen gaan als je m niet vangt.( Had 12 bonus ballen, 1 gemist)

Aanbeveling op basis van mijn eerste Entei raid:

6/7 man average level 30-33 is goed te doen. Wellicht een rejoin maar dat mag de pret niet drukken.

4Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Hier spawnen tot op een kwartier geleden nog steeds birds, nog geen Entei gezien.

Niet dat ik hier om treur, laat er vanavond maar een paar komen.

[ Voor 30% gewijzigd door AFCAjax op 01-09-2017 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
AFCAjax schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:59:
[...]

Makkelijk is onzin bij het vangen, is gewoon puur geluk.
Hij is niet zo zenuwachtig als een moltres of zapdos, in die zin is het veel makkelijker raken en bovendien zit hij ook redelijk dichtbij. Of die blijft zitten is geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
aljooge schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:33:
[...]

Hij is niet zo zenuwachtig als een moltres of zapdos, in die zin is het veel makkelijker raken en bovendien zit hij ook redelijk dichtbij. Of die blijft zitten is geluk.
Op die manier! Makkelijker te raken dus. Dat geloof ik direct, want die vogels gaan van hoog naar laag van links naar rechts etc. Deze kan enkel aanvallen zoals ik begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
LcsRaw schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:00:
[...]

Met hoeveel mensen en met watvoor pokemons?
Vanochtend 7 man ruim de helft van de tijd over. ik gebruikte 2 vaporeons, een Golem en een feraligator en 2 rhydons. allemaal super effectief.

tyranitars kunnen ook, alleen is de fast attack niet super effectief maar de stone edge wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
AFCAjax schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:35:
[...]

Op die manier! Makkelijker te raken dus. Dat geloof ik direct, want die vogels gaan van hoog naar laag van links naar rechts etc. Deze kan enkel aanvallen zoals ik begrijp?
bij mij bleef die redelijk zitten wel een paar aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
aljooge schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:42:
[...]

bij mij bleef die redelijk zitten wel een paar aanvallen.
Ben benieuwd, over een half uurtje staat hij in ons dorp gepland. Hopelijk vang ik hem gelijk haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
Got him! CP 1885, IV 82,2.

2x Golden Berry + 2x Excellent was genoeg! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
1930 cp is een 100% entei :)
catch rate is zelfde als lugia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kreng is nu al 2x ontsnapt :(. Keer 1910 en een keer 1916 Cp, waren beide 93%. Vele malen excellent en great gegooid. Ventje gooit zonder curve met nanab en vangt hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Is de animatie die begint nadat je de bal hebt gegooid (het op en neer schommelen van de bal) compleet willekeurig? Ik heb net 4 Entei raids gedaan en echt iedere excellent curve + golden razz bal daar springt hij na 1x schommelen uit. Buiten de cirkel gooien met een nanab lijkt nog beter te gaan, maar daar springt ie dan helemaal op het einde uit...

Bij alle legendaries op Articuno na een 50% catch rate gehaald dus ik heb er wel vertrouwen in dat een van de komende Entei raids succesvol word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ga zo m'n eerste poging wagen, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net mn eerst Entei gevangen, enorm sterk is hij niet.
Aanvallen met catchen is goed te doen.
Had hem met m'n 9e bal (van 12) en met normale razz-berry.

IV 90%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Nu vraag ik mij toch af waarom de mewtwo er nog niet is. Was het niet zo dat je een uitnodiging zou krijgen voor een gym waarin je een raid hebt gedaan?

Ik heb behoorlijk veel raid pasjes uitgegeven alleen maar voor de gymlocatie
Het voelt een beetje als dat ze gaan inspelen op de angst dat je net voor die ene gym geen boss hebt verslagen en je geen uitnoding krijgt. Iets beloven, geld uit de zak kloppen en dan de belofte niet nakomen en ons afschepen met een Entei.

Niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Net mijn eerste poging gedaan bij een Entei. 1e bal met een banaan en great curve sprong ie er meteen uit. 2e bal met golden razz excellent had ie er ook geen zin in. 3e bal met golden razz excellent had ie er genoeg van en bleef ie zitten! :p CP1897 IV87%

Nu een maand wachten op de volgende! :X

Ben ergens eigenlijk wel een beetje klaar met de legendary raids en de moeite doen om een groep bij elkaar te krijgen, dus ben wel blij dat deze met de 1e poging zit. Dat Raikou en Suicune ook maar zo makkelijk blijven zitten!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
aljooge schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:57:
Nu vraag ik mij toch af waarom de mewtwo er nog niet is. Was het niet zo dat je een uitnodiging zou krijgen voor een gym waarin je een raid hebt gedaan?

Ik heb behoorlijk veel raid pasjes uitgegeven alleen maar voor de gymlocatie
Het voelt een beetje als dat ze gaan inspelen op de angst dat je net voor die ene gym geen boss hebt verslagen en je geen uitnoding krijgt. Iets beloven, geld uit de zak kloppen en dan de belofte niet nakomen en ons afschepen met een Entei.

Niet netjes.
6 september volgt een geleidelijke (test) rolout.
Je weet dat niantic vaag is met info dus op voorhand pasjes uitgeven in de hoop van iets te verkrijgen waarover nog geen details zijn gegeven is uw eigen risico dat je neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:43
Ik zie hier in de buurt de laatste dagen regelmatig rode gyms die geheel gevuld zijn met alleen roze pokies. Slowbro/poke/king, Blissey natuurlijk, Clefable, Lickitung, Granbull... Alles roze. Is dat een ding of zo :? ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
sixtiek schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:14:
Ik zie hier in de buurt de laatste dagen regelmatig rode gyms die geheel gevuld zijn met alleen roze pokies. Slowbro/poke/king, Blissey natuurlijk, Clefable, Lickitung, Granbull... Alles roze. Is dat een ding of zo :? ?
Zie wel vaker dat soort gyms ontstaan. Aangezien je in het huidige gymsysteem net zo goed niet je sterkste op een gym zet kun je er net zo goed wat leuks van maken, toch?! :)

Verschillende soorten langs zien komen hier;
- Tyrogue met evolves
- Eevee met evolves
- Alles van één type
- Alles van één kleur
- Alle starters (1e, 2e en 3e vorm gezien)
En nog wel met wat meer soorten! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Entei is de enige legendarische voor ons. De rest is allemaal nu echt weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:30
schaapiej schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 07:52:
[...]

Zie wel vaker dat soort gyms ontstaan. Aangezien je in het huidige gymsysteem net zo goed niet je sterkste op een gym zet kun je er net zo goed wat leuks van maken, toch?! :)

- Tyrogue met evolves
- Eevee met evolves
- Alles van één type
- Alles van één kleur
Bij ons proberen we de babies er allemaal in te krijgen :-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schaapiej
RigolleM schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 08:34:
[...]

Bij ons proberen we de babies er allemaal in te krijgen :-)
Dat probeer ik thuis nog effe te voorkomen! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Vind de catchrate van Entei echt meevallen. Nu 2 uit 3. Had met die vogels meer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
1 uit 4, nu al }:|

(maar wél een 98% 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Gister 5 raids gedaan, constant Golden Razz gebruikt en bij de 5e raid gelukkig gevangen (wel de laagste CP van ze allemaal).

Vandaag 2 raids gedaan, beide lager CP dan die ik al had en daarom alles met Pinap gedaan. Eerste zat in de 2e bal, de tweede in de eerste bal.

Laat de Golden Razz maar achterwege mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 entei raids gedaan, totaal 24 ballen, 24 golden berries.... en gewoon niet gevangen... :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:33

hneel

denkt er het zijne van

Net de update geïnstalleerd. Zoeken op move type werkt echter nog steeds niet. Dat was nou juist waar ik naar uit keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
hneel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:02:
Net de update geïnstalleerd. Zoeken op move type werkt echter nog steeds niet. Dat was nou juist waar ik naar uit keek.
Bij mij werkt dat wel. Gebruik je wel een @ voor de move? Bijvoorbeeld '@Dragon tail' (zonder '' uiteraard)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Als ik bv @ground tik krijg ik ook mijn pillowswines te zien die alleen maar ice moves hebben.

Iets anders: ik kon net wel een raid doen, maar bij het vechten in een gym voortdurend network errors.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

schaapiej schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:33:
[...]

Bij mij werkt dat wel. Gebruik je wel een @ voor de move? Bijvoorbeeld '@Dragon tail' (zonder '' uiteraard)
Maar zo specifiek wil je het helemaal niet. Je wilt dat @rock je alle beesten geeft met rock moves. Maar dat werkt nog steeds niet want Niantic KAN het maar niet snappen. |:( |:( |:(

Compleet clueless. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Het lijkt erop dat de vogels toch weggevlogen zijn... Nergens meer vogels meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
hneel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:35:
Als ik bv @ground tik krijg ik ook mijn pillowswines te zien die alleen maar ice moves hebben.
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:36:
Maar zo specifiek wil je het helemaal niet. Je wilt dat @rock je alle beesten geeft met rock moves. Maar dat werkt nog steeds niet want Niantic KAN het maar niet snappen. |:( |:( |:(

Compleet clueless. :F
Dat is nu inderdaad het verschil tussen het zoeken op type, die andere moves kunnen hebben, of specifiek op een move zoeken. Kan er niets mooiers van maken.. Niantic wel! :p

Heb het lijstje zo niet bij de hand, maar is er niet al een andere zoekopdracht daarvoor?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 entei raids gedaan, 0 gevangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:26

Fanta

FordPerformance™️

schaapiej schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 07:52:
[...]

- Tyrogue met evolves
- Eevee met evolves
- Alles van één type
- Alles van één kleur
Vergeet de Ditto gym niet! Ditto, Rattata, Pidgey, Spinarak, Sentret, Hoothoot.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Fanta schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:12:
[...]

Vergeet de Ditto gym niet! Ditto, Rattata, Pidgey, Spinarak, Sentret, Hoothoot.
Zou leuk zijn dat als je een thema gym maakt, je extra dingetjes krijgt als je m spint.. of bijvoorbeeld boost in defense ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
De buurtkinderen drukken nu op mijn huisbel omdat ze weten dat ik via de whatsapp een groep kan regelen. Er zit een entei in de gym.Of ze komen me gewoon tegen op straat zoals vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb alneen tijdje geleden al mijn hoogste pokemons hernoemd naar de moves die ze hebben. Bv een Rhydon "91 figh rock".
Maar op naam zoeken kan dus ook niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 4 raids eindelijk een entei van 82% iv gevangen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Meer mensen last van verdwijnende images op Android met de laatste versie? Af en toe worden plaatjes van pokies hier nu ineens of wit of zwart. En mijn Ash-Pika heeft geen pet op, behalve als ik hem open.

En nog steeds nul (0) legendaries.. :'(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43

Grvy

Bot

Ik ben vorige week ook maar eens begonnen met pogo weer, maar de mons die hiervoor 100% of 95% iv hadden komen nu volgens een calculator niet eens past de 80% is er met een update iets veranderd?

btw: mensen in regio Drechtsteden die veel pokemon go spelen?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
CAP-Team schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 19:00:
Meer mensen last van verdwijnende images op Android met de laatste versie? Af en toe worden plaatjes van pokies hier nu ineens of wit of zwart.
Jepp, op iOS ook :(

Echt irri.. goddammit Niantic, moeilijk he programmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

met 3 accounts: 0 gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Zwart/witte plekken in de dex zijn al bekend bij Niantic.

ProdigiesNation heeft een video waarin hij suggereert dat curveball op een legendary beast gebugged is, hij had een reply op Twitter van Niantic maar die is inmiddels verwijderd.

YouTube: RAIKOU WTF??!! 14 EXCELLENT THROWS & NOTHING - IS IT A BUG?
"Got a reply earlier today from @NianticSupport about a bug concerning curveballs. So this may be the reason why.
https://twitter.com/Niant...tatus/903746055057104897"

Kan het zelf bevestigen mocht dat het geval zijn. 2 raids, 18 keer een Golden razz berry met Excellent Curve en nog 2 Golden Great Curve maar Entei is nog niet de mijne. Morgen weer een nieuwe pas. :'(
Tweede account gooi ik eerste bal Golden razz berry zonder curve maar wel Great en die vang ik met de eerste ball. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door TheTinusNL op 02-09-2017 22:40 ]

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nog geen verdwijnende pokemon in de dex gezien, wel een toffe nieuwe camo outfit :P
camo

Vandaag ook twee Entei raids gedaan, 13 en 8 golden berries met nice, great en excelent curves... nog geen Entei in m'n dex. Morgen maar eens proberen zonder curves dan.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Volgens mij kun je wel curven, maar geen excellent curves.
ProdigiesNation ving namelijk zijn Raikou met een Golden great curve nadat hij de excellents had opgegeven. Dan had ik pech met mijn greats.

[ Voor 8% gewijzigd door TheTinusNL op 02-09-2017 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 uit 15 entei.. catch rate is echt bizar hoog bij me. Ik gooi wel constant great en excellent curves met afwisselend nanab en golden razz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheTinusNL schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:13:
ProdigiesNation ving namelijk zijn Raikou met een Golden great curve nadat hij de excellents had opgegeven. Dan had ik pech met mijn greats.
Ik ving mn entei gister wel excellent met curve,heb er een screenshot van, zal hem zsm uploaden

pokemon go

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2017 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 08:16
Gisteren voor mij en mijn vrouw (die zelf niet kan curven, ze heeft wel geholpen hem neer te halen) Entei gevangen.
Zelf: 3x Excellent curve op rij, 3e was binnen.
Voor haar: Excellent, Great, Excellent, 3e was binnen.

Dus gewoon RNG.. helaas 78% en 82%.

[ Voor 10% gewijzigd door FireAge op 03-09-2017 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4power
  • Laatst online: 26-09-2020
Gisteren 8 (!) Entei raids gedaan in 3,5 uur tijd.

2/8 gevangen: 2x IV 84%

Totaal 2/9 gevangen.

Raid passen gaan hard, golden Razzberrys nog harder naar beneden.

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom meerdere spelers klaagden over te weinig potions/revives sinds de 4/5* raids en dat Niantic daar gehoor aan heeft gegeven met als gevolg dat de er minder golden berrys en minder rare candy wordt gegeven als bonus na raid boss.

Een rondje spinnen in een middelgroot/groot dorp en stad en je potions en revives zijn toch enigszins aangevuld? Zie maar een golden razz of rare candy te krijgen bij het spinnen van een stop/gym....

4Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zeur alleen over weinig golden berries, ik krijg er 0-3 per raid, echt totaal ruk.

Qua Entai 4/6 gevangen (zonder golden berries)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43

Grvy

Bot

Wanneer kun je eigenlijk het beste naar raids toegaan in rustige gebieden? zit hier een entei met anderhalf uur te gaan maar als ik daar nu heen loop is er toch niemand (net zoals bij de vorige 8 raids) is eht aan het begin? einde?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lastig. Wij pakken ze varierend van tijdstippen.
Maar altijd op het kwartier. Maar kan zijn als hij net een kwartier gespawned is, maar ook als er nog maar een kwartiertje over is.

Ben bang dat je het een beetje in de gaten moet houden en als je een groepje treft, gelijk vragen of er een app-groep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
TheTinusNL schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:13:
Update:
Mijn derde Entei heb ik alleen maar Great curves gegooid en toen had ik na 3 ballen al raak. Eerste twee met Golden berry geen succes, toen waren ze op en bij de eerste Pinap berry gelijk raak. Gelijk 6 candy is niet verkeerd. :D
Of het is héél veel pech met RNG, of er zit daadwerkelijk een foutje in de game dat de Legendary Beasts niet te vangen zijn met een Excellent curve.

Helaas slechts 84%IV, met nog een maand te gaan moet een 95+ wel lukken hoop ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb ze alle 4 gevangen zonder golden berries btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
En weer 2 entei in the pocket.

Ik vang ze gewoon met raspberry en curved ball. En probeer ook alleen mee te doen als de gym mijn kleur is omdat de kans op meer ballen dan groot is. De vorige 3 keer dat ik hem niet had was de gym telkens een andere kleur. Dus daar lijkt het wel mee te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Sunfalls schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:16:
En weer 2 entei in the pocket.

Ik vang ze gewoon met raspberry en curved ball. En probeer ook alleen mee te doen als de gym mijn kleur is omdat de kans op meer ballen dan groot is. De vorige 3 keer dat ik hem niet had was de gym telkens een andere kleur. Dus daar lijkt het wel mee te maken te hebben.
RNG... Ik heb er 3 gevangen op gyms die niet mijn kleur zijn (en gewoon 10+ ballen) dus gewoon geluk hebben :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Hier is ie ook binnen... Ben benieuwd of er over 2 weken nog steeds zo veel animo als nu voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

denk het niet, na 9 raids in 3 dagen heb ik hem 5 keer.
Vind het wel weer genoeg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-09 14:54
De maand is voor mij goed begonnen.
Nummer 2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Gm2sIZuk9u5wWZSC7P6CYoHh/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Jeroen_DB schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:51:
De maand is voor mij goed begonnen.
Nummer 2
[afbeelding]
Das zeker een mooie, gratz!

Ik moet helaas genoegen nemen met een 93% (14-14-14) :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
poor Leno schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:46:
1 uit 4, nu al }:|

(maar wél een 98% 8) )
Há! 98% hier ook! 4 uit 7 inmiddels :)

Mijn 98% is 1924.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
TheTinusNL schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:37:
Zwart/witte plekken in de dex zijn al bekend bij Niantic.

ProdigiesNation heeft een video waarin hij suggereert dat curveball op een legendary beast gebugged is, hij had een reply op Twitter van Niantic maar die is inmiddels verwijderd.

YouTube: RAIKOU WTF??!! 14 EXCELLENT THROWS & NOTHING - IS IT A BUG?
"Got a reply earlier today from @NianticSupport about a bug concerning curveballs. So this may be the reason why.
https://twitter.com/Niant...tatus/903746055057104897"

Kan het zelf bevestigen mocht dat het geval zijn. 2 raids, 18 keer een Golden razz berry met Excellent Curve en nog 2 Golden Great Curve maar Entei is nog niet de mijne. Morgen weer een nieuwe pas. :'(
Tweede account gooi ik eerste bal Golden razz berry zonder curve maar wel Great en die vang ik met de eerste ball. |:(
Ik heb mijn eerste gevangen, met Golden Berry/Excl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Ook hier, ik heb al weinig geluk met de legendaries maar wilde deze wel proberen.
Eerste raid geen geluk en de tweede was echt chaos. Er stond veertig man en iedereen liep maar te zeuren dat ze bij elkaar wilde om zoveel mogelijk wilde hebben.
Bij een man of 20 snap ik dat, maar dit was zo'n grote chaos, belachelijk.

Eerst 4 curved great balls bleef ie niet eens 1 keer zitten. Ik gooi daarna een normale great ball en hij zit.
Echt wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
WahWah schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:01:
[...]

Heb toch liever dat ze dan Gen 1 en 2 eerst echt afmaken. Dus even los van nog missende regionalen (Farfetch'd, Tauros, Heracross, Corsola) Mew, Ho-Oh, Celebi nog en uiteraard Delibird en Smeargle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Ik heb er 2 gevangen van het weekend, CP 1910 en 1922 (2/2) *O*
Vrouwtje heeft 0/2, daar ging me weekend :+
Autofan1985 schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:02:
[...]

Heb toch liever dat ze dan Gen 1 en 2 eerst echt afmaken. Dus even los van nog missende regionalen (Farfetch'd, Tauros, Heracross, Corsola) Mew, Ho-Oh, Celebi nog en uiteraard Delibird en Smeargle.
Ja die regionals van Gen 1 en 2 zouden heel misschien in die Safari Event komen. Er is alleen nog steeds geen verdere informatie over die events op 16 September...

Die andere legendaries...ik denk dat die best wel in de EX raids gegooid kunnen worden, na Mewtwo (er stond dat Mewtwo de eerste was die in de EX raids komt, dus dat betekent dat er tenminste een tweede is :) ). Ik heb alleen geen idee waarom die Delibird en Smeargle niet released zijn. Waren die in de pokemon game toendertijd ook moeilijk (op een speciale manier) te krijgen ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
WahWah schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:10:
Ik heb er 2 gevangen van het weekend, CP 1910 en 1922 (2/2) *O*
Vrouwtje heeft 0/2, daar ging me weekend :+

[...]

Ja die regionals van Gen 1 en 2 zouden heel misschien in die Safari Event komen. Er is alleen nog steeds geen verdere informatie over die events op 16 September...

Die andere legendaries...ik denk dat die best wel in de EX raids gegooid kunnen worden, na Mewtwo (er stond dat Mewtwo de eerste was die in de EX raids komt, dus dat betekent dat er tenminste een tweede is :) ). Ik heb alleen geen idee waarom die Delibird en Smeargle niet released zijn. Waren die in de pokemon game toendertijd ook moeilijk (op een speciale manier) te krijgen ofzo?
Die EX-raids zou idd kunnen. En mbt de Safari-events zouden die ook opnieuw ingepland worden voor Amstelveen. Delibird en Smeargle zijn vertraagd ivm hun bijzondere moves: respectievelijk Present en Sketch. Hier moeten ze wat bijzonders voor bouwen, beetje à la Transform van Ditto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:01
1 uit 2 Entei's, wel meteen 1900, kan hoger, maar toch blij. 2de bal, curved/nice (en natuurlijk golden rasp). Wel top dat deze een maand de enige is, kan ik meer gratis passes gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb echt een drama weekend gehad.. althans.. half om half

Main account 4/15 entei's kunnen vangen. speel op een iphone 6s Plus en ik vind het echt (bedoel het niet om op te scheppen) super makkelijk om op Entei excellent te gooien. ik denk echt dat 90% van me worpen excellent zijn op Entei en Curved natuurlijk. Maar including golden berry en curved excellent komt die er zooo vaak al uit voordat die ook maar 1 keer klaar is met schudden. vandaar de 4/15 catch rate

Dan me sub account op een iphone 5. 4/5 gevangen zonder excellents :S

Het is vet frustrerend.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ricmaniac schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:57:
Ik heb echt een drama weekend gehad.. althans.. half om half

Main account 4/15 entei's kunnen vangen. speel op een iphone 6s Plus en ik vind het echt (bedoel het niet om op te scheppen) super makkelijk om op Entei excellent te gooien. ik denk echt dat 90% van me worpen excellent zijn op Entei en Curved natuurlijk. Maar including golden berry en curved excellent komt die er zooo vaak al uit voordat die ook maar 1 keer klaar is met schudden. vandaar de 4/15 catch rate

Dan me sub account op een iphone 5. 4/5 gevangen zonder excellents :S

Het is vet frustrerend.
Excellent throws schijnt bugged te zijn op de honden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
poor Leno schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:00:
[...]

Excellent throws schijnt bugged te zijn op de honden :/
Ik ving die van mij met een excellent/curve, dus uit eigen ervaring zeg ik dat het gewoon stierenschijt is. Net zoals die "OMG Banaan+Golden razz+Banaan = bijna 100% catch rate". Werkte bij mij ook niet..

RNG |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WahWah schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:06:
[...]

Ik ving die van mij met een excellent/curve, dus uit eigen ervaring zeg ik dat het gewoon stierenschijt is. Net zoals die "OMG Banaan+Golden razz+Banaan = bijna 100% catch rate". Werkte bij mij ook niet..

RNG |:(
ja het kan dus sowieso zijn dat je hem gewoon met excellent vangt maar je kan hem theoretisch ook vangen door rechtdoor te gooien en geen berry te gebruiken. Alleen is die kans erg klein. Maar zit even het internet af te struimen en lijkt inderdaad zo alsof je meer kans hebt met great curve dan excellent curve.

het blijft kans natuurlijk. maar niemand in mijn naaste omgeving gooit zo veel excellent als ik en die hebben er meer dan mij gevangen. dat valt wel erg op nu.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Ricmaniac schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:10:
[...]

ja het kan dus sowieso zijn dat je hem gewoon met excellent vangt maar je kan hem theoretisch ook vangen door rechtdoor te gooien en geen berry te gebruiken. Alleen is die kans erg klein. Maar zit even het internet af te struimen en lijkt inderdaad zo alsof je meer kans hebt met great curve dan excellent curve.

het blijft kans natuurlijk. maar niemand in mijn naaste omgeving gooit zo veel excellent als ik en die hebben er meer dan mij gevangen. dat valt wel erg op nu.
Ja ik had ook gisteren een kerel in de raid die 12x excellent gooide en hem niet ving. Een andere kerel die had een 100% Entei gewoon met de eerste bal zonder nice zelfs....De raid daarna zei die kerel zelf, ik ga geen excellent gooien nu. Hij gooide een great en ving hem op de eerste bal 8)7

Dus tja, het is maar net wat je wil geloven. Ik probeer er niet te veel over te peinzen. Gewoon gooien en hopen dat hij blijft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Iig nog tijdens Pokemon Worlds nog een Kanga kunnen vangen (ook op schiphol)
Maar Worlds was echt niet grappig hoeveel volk daar rond het convention center kwam, schijnbaar een gozer 18 uur gereden speciaal voor Kanga.

Dan is Nederland qua drukte echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Ik zit nu pas de catchrates te bekijken bij legendaries. Maar ik moet toch maar eens oefenen op de Excellent worpen. Ik gooi nu eigenlijk standaard Great (omdat die relatief weinig moeite kost) maar met Excellent stijgt de boel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
https://www.reddit.com/r/...lative_catch_probability/

Dus als je in theorie 13 keer een excelent curve met golden razz gooit is de vangkans +-90 %

Dan is het nog vrij normaal dat je hem vaak niet hebt met veel excelents.
Maar dit wil dus niet zeggen dat je meer kans met great heb wat sommige denken.

Het kan nog steeds wel bugged zijn maar dat is moeilijk te zeggen want meestal hoor je enkel over de extreme gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:01
RNGs gonna RNG. Je kan wel iets je best doen met golden razz, curved en nice/great/exc maar je bent nog steeds aan de RNG overgeleverd.

Uiteindelijk heb je 50% kans, wel of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Megalodon86 schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:38:
RNGs gonna RNG. Je kan wel iets je best doen met golden razz, curved en nice/great/exc maar je bent nog steeds aan de RNG overgeleverd.

Uiteindelijk heb je 50% kans, wel of niet :+
idd maar 95% van de spelers snapt niet hoe rng werkt

Zonder rng zou het ook maar saai zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Gravediggerxx schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:35:
[...]

idd maar 95% van de spelers snapt niet hoe rng werkt

Zonder rng zou het ook maar saai zijn.
Ik snap wel hoe het werkt.... Maar vind het soms mega frustrerend.

Heb na 800+ Magikarps nog geen shiney... Ken iemand met 4!!! shineys die nog geen 150 Magikarps heeft gevangen.....

Begin mij bijna af te vragen of dat serversided gedaan word of dat het aan je telefoon kan liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Vorige nest was in het plaatselijke park een magikarp nest.
Ik ving er in totaal 274. 34 waren big magikarp en 4 gouden.

Aantal magikarps lag wel veel lager dan gedacht want het is een park met 14 stops en 3 gyms.
Volledige toer duurt +- 12 min als ik onder de snelheidslimiet voor egg wil blijven ;)

bv op 3 uur rondfietsen had ik 25 magikarp.

Eerste en tweede toer tel ik meestal niet mee als ik gemiddelds wil kennen omdat er dan veel meer pokemon al staan te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Magicarp is toch een permanente spawn? Geen die om de 2 weken rouleert?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23
brilsmurf schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 01:19:
[...]

Wat ik me dus afvraag...
Mij is opgevallen als je een excellent throw gooit op een legendary dat je hem daarmee nooit vangt.
Ik baal tegenwoordig al als ik excellent gooi op een legendary, ik weet al dat het vergeefse moeite is.
Great throw of minder geeft de meeste kans. Golden berry's gebruik ik ook niet meer. Maakt niks uit voor de vangkans hier. Inmiddels 9 lugia's, 6 moltres, 9 artucuno en 12 zapdos.
Ik schreef dit een paar dagen geleden omdat mij ook al opviel dat op het moment dat ik een excellent throw gooide hij standaard bij de eerste beweging al ontsnapte. Altijd. En ik gooide best veel excellent. Pas nadat ik wat nonchalanter ging gooien (en dan ook geen excellent) begon ik die dingen pas te vangen. De eerste 10 ongeveer met excellent throws ontsnapte allemaal. Later liep ik bijna 1 op 1. Het kan natuurlijk altijd nog toeval zijn. Maar dan is het wel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
hneel schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:09:
Magicarp is toch een permanente spawn? Geen die om de 2 weken rouleert?
Het is gewoon een nest pokemon maar bij water zitten ze ook. In dat park zijn er normaal nergens water spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 16:26

PB-powell

Mr. Laziness

Als ze nou ook eens gevarieerder eieren gingen uitdelen... Ik loop constant met 7-8 5km eieren zo'n beetje. Ik gebruik tussen de twee en drie incubators steeds. Maar krijg 9 van de 10 keer daar weer 5km eieren voor terug, af en toe een 2km ei maar zelden een 10km nog altijd.
En uit de laatste twee 10km eieren mocht ik een dratini verwelkomen :X . Kan nu wel m'n tweede dragonite doen als ik zou willen :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Pagina: 1 ... 43 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.