[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.476 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb iets geks en vraag me af of jullie dit ook wel eens hebben.

Samen met 4 anderen doe ik vaak 's avonds even een rondje om wat gyms over te nemen voor het slapen gaan. Wat wij elke keer meemaken is dat als we aan het aanvallen zijn en de verdedigende spelers besjes geven aan de pokemons dat wij continu "connection errors" krijgen en we gewoon de gym niet over kunnen nemen. Dit duurt meerdere minuten en zodra het klaar is en we vallen weer aan begint de hele ellende opnieuw met het eerste besje.

Stukje verder werd onze gym aangevallen en wij besjes voeren, toen naar toe gereden en deze persoon kreeg geen errors.

Is dit een bekend probleem? Zo nee, waar kan ik deze klacht neerleggen (bij Niantec, maar hoe)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 16:26

PB-powell

Mr. Laziness

Mad-Matt schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:07:
Ik heb iets geks en vraag me af of jullie dit ook wel eens hebben.

Samen met 4 anderen doe ik vaak 's avonds even een rondje om wat gyms over te nemen voor het slapen gaan. Wat wij elke keer meemaken is dat als we aan het aanvallen zijn en de verdedigende spelers besjes geven aan de pokemons dat wij continu "connection errors" krijgen en we gewoon de gym niet over kunnen nemen. Dit duurt meerdere minuten en zodra het klaar is en we vallen weer aan begint de hele ellende opnieuw met het eerste besje.

Stukje verder werd onze gym aangevallen en wij besjes voeren, toen naar toe gereden en deze persoon kreeg geen errors.

Is dit een bekend probleem? Zo nee, waar kan ik deze klacht neerleggen (bij Niantec, maar hoe)
De bug van connection error is al vaker langsgekomen hier.
Op de website van Niantic staat een work around: https://support.pokemongo...es/221958208-Known-Issues

Een probleem melden kan via je je Settings in het spel zelf. Staat een klein stukje naar beneden onder alle standaard opties.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ah thanks en sorry dat hij al voorbij is gekomen, moet eerlijk bekennen dat niet alles wat voorbij komt ook bij mij aan komt :)

edit:

Ik zie in die link geen workaround, of moet ik dit zien als dezelfde error als de raidboss-error die vermeld staat?

[ Voor 34% gewijzigd door Mad-Matt op 30-08-2017 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
wimpie007 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 00:49:
[...]

Haha

Kom ik aan met:

8 Articuno
15 Zapdos
17 Moltres
14 Lugia

Legendary my ass ;-)
Zoveel legendary is er inderdaad ook niet aan..

5 Lugia,
9 Articuno
10 Zapdos
5 Moltres

Ze hadden het gewoon bij de 1 week moeten houden, ipv nog even 2 weken eraan vast te plakken. Nu is het echt té makkelijk gemaakt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Mad-Matt schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:37:
Ah thanks en sorry dat hij al voorbij is gekomen, moet eerlijk bekennen dat niet alles wat voorbij komt ook bij mij aan komt :)

edit:

Ik zie in die link geen workaround, of moet ik dit zien als dezelfde error als de raidboss-error die vermeld staat?
Ja ik zou de work around proberen van de raid boss errors. Daarin staat in ieder geval dat je je tijd van je telefoon op netwerk of automatisch moet zetten ipv handmatig. Voor een aantal jongens bij ons in het dorp was dat de oplossing.

en alles na-lezen is niet altijd te doen :9 dan ben je overmorgen nog bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

PB-powell schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:50:
[...]

Ja ik zou de work around proberen van de raid boss errors. Daarin staat in ieder geval dat je je tijd van je telefoon op netwerk of automatisch moet zetten ipv handmatig. Voor een aantal jongens bij ons in het dorp was dat de oplossing.

en alles na-lezen is niet altijd te doen :9 dan ben je overmorgen nog bezig
Dat staat het bij mij altijd, dus dat werkt helaas niet ben ik bang.
Ik ga Niantec gewoon eens mailen in de hoop dat ze uberhaupt reageren.

Daar heb je een punt idd

Oh ja en die legendaries zijn idd net iets te lang, maar ik ken een aantal mensen die er wel blij mee zijn.
Zelf:

4x Articuno
2x Lugia
6x Moltres
4x Zapdos

Vond het wel prima, had graag nog een extra Lugia gehad, maar die spawnen hier vaak overdag (zit ik op werk) en 's avonds een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:08
Ik was wel blij met 1 week extra. Was op vakantie tijdens Moltres. Maar het had denk ik wel beter geweest als ze gewoon de spawnrate verlaagd hadden.

Stand:
Articuno 4x
de rest allemaal 2 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Mad-Matt schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:53:
[...]

Dat staat het bij mij altijd, dus dat werkt helaas niet ben ik bang.
Ik ga Niantec gewoon eens mailen in de hoop dat ze uberhaupt reageren.

Daar heb je een punt idd

Oh ja en die legendaries zijn idd net iets te lang, maar ik ken een aantal mensen die er wel blij mee zijn.
Zelf:

4x Articuno
2x Lugia
6x Moltres
4x Zapdos

Vond het wel prima, had graag nog een extra Lugia gehad, maar die spawnen hier vaak overdag (zit ik op werk) en 's avonds een stuk minder.
Tsja dan ben ik bang dat je moet afwachten tot er een update komt. Maar mailen kan altijd. Hoor verhalen dat je soms een weekje moet wachten op antwoord, maar dat ze over het algemeen uiteindelijk wel reageren.

Stand hier is alles 1x en zapdos 2. Maar bij ons het dorp zijn er zat die er nog een aantal missen of pas dit weekend hun laatste wisten te vangen. Wij zijn er dus wel blij mee dat het wat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat was hier ook ja.
Gister was er iemand die Articuno voor het eerst ving, dus die man was blij met de verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Ik heb nog steeds geen Articuno en Lugia en vertik het ook om hiervoor nog op pad te gaan. Ik vind die beesten vangen op basis van RNG zo'n stom idee, tel daarbij al die bugs nog op en je houdt weinig ballen over in een dorp waar blauw een dictatuur heeft.

Ik had liever een ei gehad waar ik 500km voor moest lopen ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door aDutchCow op 30-08-2017 09:11 ]

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

aDutchCow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:10:
Ik heb nog steeds geen Articuno en Lugia en vertik het ook om hiervoor nog op pad te gaan. Ik vind die beesten vangen op basis van RNG zo'n stom idee, tel daarbij al die bugs nog op en je houdt weinig ballen over in een dorp waar blauw een dictatuur heeft.

Snap je frustratie wel ja.
Klote dat als je hem verslagen hebt je hem nog moet vangen met een zeer lage pakkans.
Belooft een hoop goeds voor Mewto :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:33

hneel

denkt er het zijne van

Gisteren ook een leuke bug: tijdens het opruimen selecteerd ik een aantal pokemons en verwijder ze dan. Dan duurt het soms even voordat het scherm ge-update is. In de tussentijd selecteer ik er weer een paar en verwijder die ook. Dan update het scherm eindelijk en blijkt dat ik die laatste keer dus 2 andere heb weggegooid dan ik gedacht had.

Gelukkig waren het maar 2 furrets die ik nu kwijt ben, maar het had ook erger kunnen aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
aDutchCow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:10:

En dat ei moet dan natuurlijk ook niet 'een van de' legendaries zijn, maar je moet hier ook 100% zeker weten welke het is toch? Anders is het weer RNG, waar je 500km loopt voor een legendary die je al had. Dan heb ik liever die RNG bij de catchrate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Als er tegen die tijd genoeg mensen klagen en zeuren bij Niantic (zoals we nu een maandlang de tijd hebt gekregen om een legendary te vangen) dan verschijnt die mewtwo toch effe op elke straathoek voor een maand of twee? ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Terryb47 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:08:
Als er tegen die tijd genoeg mensen klagen en zeuren bij Niantic (zoals we nu een maandlang de tijd hebt gekregen om een legendary te vangen) dan verschijnt die mewtwo toch effe op elke straathoek voor een maand of twee? ;)
Ach, die ene 100% is voor mij genoeg hoor. Zo veeleisend ben ik niet. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terryb47
Ik wil eigenlijk alleen maar een ding: gen 3, lekker weer met verstand op nul beestjes vangen/verzamelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

idd, ook leuk. Verwacht zelf pas eind van het jaar.
Eerst nog wat Haloween/Kerst dingetjes.

Zelf wil ik nog een aantal Tyranitars vangen, die zijn toch wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Terryb47 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:22:
Ik wil eigenlijk alleen maar een ding: gen 3, lekker weer met verstand op nul beestjes vangen/verzamelen O-)
Dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Mad-Matt schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:20:
[...]

Snap je frustratie wel ja.
Klote dat als je hem verslagen hebt je hem nog moet vangen met een zeer lage pakkans.
Belooft een hoop goeds voor Mewto :|
En toch zijn er personen die er 19/20 bij zapdos kunnen vangen of was het al 22/23 ondertussen.
Prodigiesnation op youtube bv 8)7

Iedereen zal wel van zichzelf vinden dat hij goed gooit maar als ik echt eens tel hoe vaak ik door niet geduldig te zijn een bal gooi terwijl die weer ontwijkt dan vind ik het nog vrij normaal dat ik 50% maar vang op iets meer dan 100 raids.

Rgn is ook niet mijn vriend want ik heb nog geen enkele keer de kans gehad om naar een 100% iv ballen te gooien en kon maar 1 x96% vangen.
Een tweede 96% ging vliegen toen ik wel extreem goed gooide en een 98 % ging vliegen maar toen gooide ik wel de helft van mijn ballen slecht. (niet goed wakker dennk ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Gravediggerxx schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:45:
[...]

En toch zijn er personen die er 19/20 bij zapdos kunnen vangen of was het al 22/23 ondertussen.
Prodigiesnation op youtube bv 8)7

Iedereen zal wel van zichzelf vinden dat hij goed gooit maar als ik echt eens tel hoe vaak ik door niet geduldig te zijn een bal gooi terwijl die weer ontwijkt dan vind ik het nog vrij normaal dat ik 50% maar vang op iets meer dan 100 raids.

Rgn is ook niet mijn vriend want ik heb nog geen enkele keer de kans gehad om naar een 100% iv ballen te gooien en kon maar 1 x96% vangen.
Een tweede 96% ging vliegen toen ik wel extreem goed gooide en een 98 % ging vliegen maar toen gooide ik wel de helft van mijn ballen slecht. (niet goed wakker dennk ik ;) )
Geduld inderdaad.. Zodra je er (meerdere) van 1 vogel hebt, wordt je daar steeds makkelijker in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb 1 100% IV en dat is een Zapdos.
De rest schommelt allemaal tussen de 70-90%

M'n grootste trots is een Wartortle van 3% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Gravediggerxx schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:45:
Hoe kan je de IV zien voordat je hem gevangen hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
hneel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:04:
[...]

Aan de CP. Hoe hoger, hoe hoger IV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
hneel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:04:
[...]

Dit is een heel handig overzichtje:

https://gamerant.com/pokemon-go-predict-legendary-iv-cp/

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

wimpie007 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 00:49:
[...]

Haha

Kom ik aan met:

8 Articuno
15 Zapdos
17 Moltres
14 Lugia

Legendary my ass ;-)
Stad versus dorp he :)

Ben allang blij met mijn dubbele lugia en 3x moltres, maar er mag nog wel een extra articuno en zapdos bij :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 08:16
Volgens mij is de vangkans niet zo gek slecht als je het maar goed doet.

Curved great throw = 12% voor Lugia
10 ballen = 72% kans

Ik volg nu de strategie waarbij je eerst de cirkel instelt en dan gooit met een curve als de pokemon aanvalt. En dan is het goed mogelijk consistent great throws te doen.

Maar het is frustrerend traag, want je zit maar naar je scherm te turen...

Nu raid ik niet gek veel en ben hier mee begonnen sinds de Zapdos week, maar resultaat was 4/4 Zapdos.

Het vervelende is dat je moet oefenen op normale pokemon, zodat je het onder controle hebt als je gaat raiden. En een pidgey hiermee vangen voelt echt geestdodend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
FireAge schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:20:

10 ballen = 72% kans

Ik volg nu de strategie waarbij je eerst de cirkel instelt en dan gooit met een curve als de pokemon aanvalt. En dan is het goed mogelijk consistent great throws te doen.

Nu raid ik niet gek veel en ben hier mee begonnen sinds de Zapdos week, maar resultaat was 4/4 Zapdos.

Het vervelende is dat je moet oefenen op normale pokemon, zodat je het onder controle hebt als je gaat raiden. En een pidgey hiermee vangen voelt echt geestdodend...
Op een pidgey great gooien is überhaubt nog moeilijker dan op een legendary is mijn ervaring :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
icy schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

Stad versus dorp he :)

Ben allang blij met mijn dubbele lugia en 3x moltres, maar er mag nog wel een extra articuno en zapdos bij :)
Ik woon niet in een stad hoor. Gewoon een goeie Discord groep met actieve mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 08:16
AFCAjax schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:24:
[...]
Op een pidgey great gooien is überhaubt nog moeilijker dan op een legendary is mijn ervaring :9~
Haha ja dat is inderdaad waar, vooral met een curve...

[ Voor 20% gewijzigd door FireAge op 30-08-2017 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Onlangs gooide ik zes keer achter elkaar een great curveball op een Pidgey want hij bleef maar ontsnappen. 8)

Bleek het (dus) een Ditto te zijn. Ik lijk nl. te merken dat beesten die Ditto's blijken te zijn merkbaar weerbarstiger zijn om zich te laten vangen. Als je een vrij onbijzonder beest hebt dat maar niet in een bal wil blijven zitten is de kans waarschijnlijk redelijk groot dat je met een Ditto te maken hebt is mijn ervaring.

Meer mensen dat opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
[...]

Probeer maar eens een great curvebal op een Weedle te gooien. Dat is pas drama. :+
CaptJackSparrow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:32:
[...]

Onlangs gooide ik zes keer achter elkaar een great curveball op een Pidgey want hij bleef maar ontsnappen. 8)

Bleek het (dus) een Ditto te zijn. Ik lijk nl. te merken dat beesten die Ditto's blijken te zijn merkbaar weerbarstiger zijn om zich te laten vangen. Als je een vrij onbijzonder beest hebt dat maar niet in een bal wil blijven zitten is de kans waarschijnlijk redelijk groot dat je met een Ditto te maken hebt is mijn ervaring.

Is mij ook opgevallen ja. Uit pure frustratie blijf je dan soms maar proberen om hem toch te vangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
CaptJackSparrow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:32:
[...]

Klopt, ik heb 1x een golden razz + ultra ball op een pidgey moeten gooien. Ontsnapte nog steeds, en flee.

Had best een hoge Ditto kunnen zijn, ik baalde best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Het is niet alleen stad vs dorp, maar ook een kwestie van tijd.

Laatst, een paar weke geleden, had ik eens een middag vrij genomen om eerst naar Zoetermeer te gaan voor de bijzondere, en vervolgens naar Rotterdam voor wat raids. Ik had nog wat extra passes en zat inmiddels in een whatsapp groep daar. Ik naar het centrum gereden: op dat moment in de hele stad geen legendary raids. Ja, ik had nog wel een weezing kunnen vangen oid, maar daar had ik geen zin in.

Als je een baan hebt en daarnaast nog een gezin met jonge kinderen, is het gewoon lastig. Meestal heb ik doordeweeks pas tegen 20:30 tijd voor mezelf, en dan is het al afgelopen met de raids.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
AFCAjax schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:34:
[...]

Klopt, ik heb 1x een golden razz + ultra ball op een pidgey moeten gooien. Ontsnapte nog steeds, en flee.

Had best een hoge Ditto kunnen zijn, ik baalde best wel.
Dat moet wel een echte Feyenoord-Pidgey geweest zijn. :+ Dat zijn idd de beste om te hebben! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit doe ik ook sinds een tijdje en het heeft mij ook zeker geholpen. Heb sindsdien ook bijna geen enkele bal meer verspild die bijvoorbeeld weggekopt werd.

Het duurt alleen wat langer ja. Heb regelmatig dat ik nog als laatste aan het gooien ben. Laatst bij een Tyranitar raid had iemand al z'n 9 ballen er al doorheen (waarvan 6 gemist) terwijl ik nog met m'n 2e bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Geen idee hoe legitiem het artikel is, maar zo ja, dan komt Gen 3 uit op 27 oktober :)

http://us.blastingnews.co...-confirmed-001969831.html

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:01

10 ballen = 72% kans

Wat ik me dus afvraag...
Mij is opgevallen als je een excellent throw gooit op een legendary dat je hem daarmee nooit vangt.
Ik baal tegenwoordig al als ik excellent gooi op een legendary, ik weet al dat het vergeefse moeite is.
Great throw of minder geeft de meeste kans. Golden berry's gebruik ik ook niet meer. Maakt niks uit voor de vangkans hier. Inmiddels 9 lugia's, 6 moltres, 9 artucuno en 12 zapdos.

• Autofan1985
Zeror schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:31:
Geen idee hoe legitiem het artikel is, maar zo ja, dan komt Gen 3 uit op 27 oktober :)

http://us.blastingnews.co...-confirmed-001969831.html
Als ik dat stuk zo lees lijkt het meer op een 'educated guess' dan dat ze echt concrete info hebben.

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 10:42
Lijkt mij ook niet dat ze dit zo snel uit gaan brengen zonder aankondiging, in ieder geval niet volledig. Kan dus wel zo zijn dat er een aantal basis pokémon uitkomen van de 3e generatie.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:50
At the moment, the company has not given details about the official release day of the Gen 3 Pokemon. However, as reported by Niantic’s developers, the new Gen 3 creatures should arrive on October 27, 2017.
Maar ik zie verder niet waar ze dit hebben gezegd. Ergens op twitter ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 10:42
Ik zie inderdaad nergens een bevestiging of aankondiging van Niantic. Wel veel speculaties van verschillende sites. Zal wel komen doordat er gen 3 in de broncode ontdekt is.
Een reden waarom ik denk dat gen 3 eerder zou in het jaar is omdat het dan warmer is. In de winter is het koud en willen mensen niet veel buiten spelen, komt niet ten goede voor de hype-train. Of ze moeten tot lente/zomer wachten, maar dat kan dan weer te laat zijn. Iedereen is nu lekker gemaakt met de legendaries, velen hebben zoiets al gevangen en wachten nu al op iets nieuws. Die moet je vasthouden door een nieuwe uitdaging aan te bieden.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Helemaal met Fitzer eens, je moet het enthousiasme vast zien te houden, als je nu weer een paar maanden wacht dan is de hype weer voorbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.73.1 for Android and 1.43.1 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

Added the ability for Trainers to spin the Photo Disc at a Gym using the Pokémon GO Plus accessory.

Added the ability to view the number of Trainers entered, and preparing, for a Raid Battle before using a Raid Pass.

Improved Pokémon Collection screen search functionality by allowing Trainers to search through their Pokémon’s moves using the @ character.

Resolved a bug which caused the Raid Boss to always break free from the last Premier Ball.

Resolved a bug that prevented Trainers from seeing they’d received double XP from Raid Battles when using a Lucky Egg.
Various bug fixes.

—The Pokémon GO team

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31

Geniet nooit met mate

• WahWah
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:39:
Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.73.1 for Android and 1.43.1 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

Added the ability for Trainers to spin the Photo Disc at a Gym using the Pokémon GO Plus accessory.

Added the ability to view the number of Trainers entered, and preparing, for a Raid Battle before using a Raid Pass.

Improved Pokémon Collection screen search functionality by allowing Trainers to search through their Pokémon’s moves using the @ character.

Resolved a bug which caused the Raid Boss to always break free from the last Premier Ball.

Resolved a bug that prevented Trainers from seeing they’d received double XP from Raid Battles when using a Lucky Egg.
Various bug fixes.

—The Pokémon GO team
OMG geen minor text fixes :+

Uhm, weet iemand of spelers die nog geen raidpass gebruikt hebben hierbij meetellen? Is het een soort van wachtruimte of zie je alleen de spelers die al een raidpass gebruikt hebben en dat die teller al aftelt?

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:36
Ik ben bang dat het alleen een tellertje is die het aantal mensen weergeeft dat al in de 120 seconde zit. Als dat zo is speel je de spoofer enorm in de hand, want aantal deelnemers was een van de belangrijkste redenen om fysiek aanwezig te zijn.

Daarin tegen is het voor bij ons op kantoor wel handig, kan ik vanaf mijn bureau meedoen zonder naar buiten te hoeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

brilsmurf schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 01:19:
[...]

Wat ik me dus afvraag...
Mij is opgevallen als je een excellent throw gooit op een legendary dat je hem daarmee nooit vangt.
Ik baal tegenwoordig al als ik excellent gooi op een legendary, ik weet al dat het vergeefse moeite is.
Great throw of minder geeft de meeste kans. Golden berry's gebruik ik ook niet meer. Maakt niks uit voor de vangkans hier. Inmiddels 9 lugia's, 6 moltres, 9 artucuno en 12 zapdos.
Ik kan bevestigen dat je met een excellent gewoon een legendary kan vangen.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)

Leuk voor spooferts :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Datamine: https://pokemongohub.net/...levels-optimizations/amp/

[ Voor 3% gewijzigd door JamesB009 op 31-08-2017 09:33 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Verwijderd

Is er voor het safari event in Oberhausen eigenlijk al iets bekend over registratie etc?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb op het moment vaak dat hij blijft hangen, pokeballetje (links boven) blijft draaien.
(vol ontvangst, wifi of 4G)

En nu door een error een Fast-TM kwijt, gaat lekker :X

[ Voor 32% gewijzigd door Mad-Matt op 31-08-2017 11:28 ]

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Wat is wijsheid?

Ik heb nu een redelijk sterke Exeggutor met als moves: Extrasensory/Solar beam.
Oftewel types psychic/grass.

Nu gaat mijn voorkeur uit naar pokemons met beide moves in hetzelfde type. Ik zou dus met een TM de Extrasensory kunnen veranderen in Bullet Seed.
Maar volgens deze site is dat een zwakkere move.
Voordeel van 'homogene' pokemons is dat je ze gericht per move-type kan inzetten. Juist bij raids, waar het vooral om de tijd gaat, kan dat belangrijk zijn.

(Psychic pokemons heb ik wel genoeg, maar grass nog niet zo veel)

• Autofan1985
hneel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:32:
Wat is wijsheid?

Ik heb nu een redelijk sterke Exeggutor met als moves: Extrasensory/Solar beam.
Oftewel types psychic/grass.

Nu gaat mijn voorkeur uit naar pokemons met beide moves in hetzelfde type. Ik zou dus met een TM de Extrasensory kunnen veranderen in Bullet Seed.
Maar volgens deze site is dat een zwakkere move.
Voordeel van 'homogene' pokemons is dat je ze gericht per move-type kan inzetten. Juist bij raids, waar het vooral om de tijd gaat, kan dat belangrijk zijn.

(Psychic pokemons heb ik wel genoeg, maar grass nog niet zo veel)
Als je hem als grastype in gaat zetten, zal je hem ook inzetten tegen types die zwak zijn tegen gras. Dat heft het verschil in damage onderling aardig op en Bullet Seed laat ondertussen ook nog sneller je Solar Beam op! Ik zou het dus zeker doen!

Overigens zegt je eigen site het ook:
Offensive Moves Explanation
Extrasensory will beat Bullet Seed in any damage race. However, the cooldown and energy gain of Bullet Seed should not be ignored; against Water Pokemon, it has the clear advantage.

[ Voor 11% gewijzigd door Autofan1985 op 31-08-2017 11:43 ]

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:24
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:00:
Is er voor het safari event in Oberhausen eigenlijk al iets bekend over registratie etc?
Nog altijd "More details coming soon"
https://pokemongolive.com/events/safarizone/unibail-rodamco

• Autofan1985
Dat stond er ook bij het Japanse event tot op de dag van het event zelf. Dus ben benieuwd...

• Gravediggerxx
Gratis lobby is enkel goed voor de spoofers vind ik. Normaal kan je zelf wel zien wie er echt is.
Personen die vlak bij een gym wonen moeten dan gewoon maar naar buiten komen wat het sociale apsect ten goede komt.

Nadat we die extra bal kregen vond ik het wel leuk dat je nog een extra kans had om de laatste te vangen met critical catch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Trainers,

Over the last several weeks, we’ve heard so many incredible stories of Trainers teaming up together around the world to catch Pokémon GO’s first Legendary Pokémon. We’re excited to keep the legendary adventures going!

Starting August 31, the Legendary Pokémon Raikou, Entei, and Suicune will begin appearing in Pokémon GO. Trainers worldwide can look forward to battling these Pokémon together with friends in Raid Battles for the chance to catch the trio of Legendary Pokémon originally from the Johto region. Raikou, Entei, and Suicune will be traveling the world throughout the coming months. From August 31 to September 30, you can find these Legendary Pokémon in the following areas of the world:

Raikou, an Electric-type Legendary Pokémon, can be battled throughout the Americas.
Entei, a Fire-type Legendary Pokémon, can be battled throughout Europe and Africa.
Suicune, a Water-type Legendary Pokémon, can be battled throughout the Asia-Pacific region.
On September 30, all three of these Legendary Pokémon will move to a different location and will be available for Trainers to battle with friends until October 31. They will make their final stop in the last remaining location on October 31. Raikou, Entei, and Suicune will be available for this limited time period, so make sure to battle against them when they arrive at Gyms near you!

While these Legendary Pokémon are traveling the world, we’ll also begin an EX Raid Battle (formerly Exclusive Raid Battle) field-testing phase at select Gyms before the feature is made available globally. We have collected some valuable early feedback on the new EX Raid Battle feature and will look to further test and hone the experience through the feedback of the dedicated global Trainer community. During the field test, we’ll be making periodic adjustments to EX Raid eligibility requirements, frequency, times, locations, and durations with the goal of making the EX Raid Battle feature engaging, rewarding, and most importantly, fun for Trainers who regularly participate in Raid Battles.

The first EX Raid Passes will be sent out soon, and those invited will have an opportunity to try out the new system as early as September 6. Stay tuned for more updates as we launch the EX Raid Battle field test to more Gyms in the weeks ahead. We look forward to reading all your constructive feedback on our social media channels and encourage you to continue share your thoughts throughout the EX Raid Battle field test!

—The Pokémon GO team

Bron: http://pokemongolive.com/en/post/johtolegendary

Geniet nooit met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Dus gaat er eigenlijk nooit een periode zijn dat er geen legendarische te vangen gaat zijn dus dan is het speciale binnenkort wel weg.

Ik had liever een periode zonder legendarische zodat er tenminste wat meer interesse is voor lvl 4 raids.

• Sunfalls
Hmm, weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden

Weer 2 maanden de Legendarys. En pas na 1 maand de kans om ze alle 3 te vangen. Met de spoofers die het nu makkelijker hebben om ergens heen te gaan en te kijken of er een raid bezig is in Azie of Amerika hebben die ze natuurlijk al gelijk.

Ook vraag ik me af of dit nou echt de beste manier om de legendary's vrij te laten. En waar the hell blijft Mewtwo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Sunfalls schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:15:
...

Ook vraag ik me af of dit nou echt de beste manier om de legendary's vrij te laten. En waar the hell blijft Mewtwo?
The first EX Raid Passes will be sent out soon, and those invited will have an opportunity to try out the new system as early as September 6.

Geniet nooit met mate

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vind dit leuk nieuws, we kunnen altijd wel gaan zeuren. Maar prima zet van Niantec om eerlijk te zijn.

Wat je kan doen (en ik ook ga adviseren op locatie) om altijd in een private group te gaan, dan kan een spoofer niet zomaar joinen.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Spoofers zijn bij raids toch alleen maar gunstig? Meer kans om het beest te verslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
hneel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:18:
Spoofers zijn bij raids toch alleen maar gunstig? Meer kans om het beest te verslaan.
Ze verpesten het spel op vele andere manieren dus nee hun hulp heb ik niet nodig. dan liever geen raid.

• Sunfalls
LekkerBipsje schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:17:
[...]

The first EX Raid Passes will be sent out soon, and those invited will have an opportunity to try out the new system as early as September 6.
Er staat nergens bij dat dat over Mewtwo gaat. Het kan ook een andere manier zijn om Gyms te gaan bevechten.

• Gravediggerxx
Sunfalls schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:21:
[...]

Er staat nergens bij dat dat over Mewtwo gaat. Het kan ook een andere manier zijn om Gyms te gaan bevechten.
Exclusieve raid passen zijn de uitnodiging voor de mewtwo raid :)

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Wij staan heel vaak met meer dan 7 man bij een raid.... Dan heb je geen spoofers nodig. Als we een spoofer erbij zien in de lobby maken we als nog een private group aan. >:)

Dus tot 30 september voor de eerste dan tot 31 oktober de tweede en dan tot 30 november voor de derde.....

Tijd zat dus...

[ Voor 6% gewijzigd door A-Jay op 31-08-2017 15:23 ]

• Autofan1985
Hoe moet ik het lezen met die honden? Van 31 augustus tot 30 september krijgen we in Europa Entei. Op 30 september wordt er gewisseld en krijgen we een andere tot 31 oktober. Daarna stopt het, dus kunnen we er maar 2 van de 3 vangen? Of zouden ze in oktober alle 3 te vangen zijn zoals nu met de legendairy birds? :?
Sunfalls schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:21:
[...]

Niet concreet, maar Exclusive raid icm de aankongiging Mewtwo Coming to Exclusive Raid Battles Soon! maakt van 1+1 3 volgens mij.
A-Jay schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:23:
[...]

Wij staan heel vaak met meer dan 7 man bij een raid.... Dan heb je geen spoofers nodig. Als we een spoofer erbij zien in de lobby maken we als nog een private group aan. >:)

Dus tot 30 september voor de eerste dan tot 31 oktober de tweede en dan krijgen we weer nieuw na 30 november.....
Exact, dat doen wij ook. Opbokken met die spoofers. Misschien zelfs vanaf de nieuwe update standaard een private aanmaken. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Autofan1985 op 31-08-2017 15:26 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Tot je precies met 20 man bent en er 2 spoofers de groep verzieken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Waarom de legendarische vogels maxen terwijl die honden nog sterker gingen worden?
En nog meer stardust nodig... |:(

• WahWah
Autofan1985 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:23:
Hoe moet ik het lezen met die honden? Van 31 augustus tot 30 september krijgen we in Europa Entei. Op 30 september wordt er gewisseld en krijgen we een andere tot 31 oktober. Daarna stopt het, dus kunnen we er maar 2 van de 3 vangen? Of zouden ze in oktober alle 3 te vangen zijn zoals nu met de legendairy birds? :?
Denk een maand voor elke pokemon...alleen staat het er een beetje vaag....Niantic 8)7

• AFCAjax
Gravediggerxx schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:28:
Waarom de legendarische vogels maxen terwijl die honden nog sterker gingen worden?
En nog meer stardust nodig... |:(
Gelukkig alleen nog Lugia geuppt naar lvl 30. Op de planning staat om Zapdos te uppen naar Lvl 27 + Moltres naar Lvl 27.

Daarna 0 dust over haha. >:)

Grind grind grind!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Is het spel momenteel bij andere ook zo ontzettend langzaam?

• Gravediggerxx
En het spel ligt plat |:(

• AFCAjax
Last day legendary stress? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
In mijn wathsapp groep weinig stress gezien. Amper reacties om raids te doen ;w

Die legendarische honden hebben ze er ook maar snel in gegooid om deze voor gen 3 te laten komen denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Gravediggerxx op 31-08-2017 15:44 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Idd, bij mij ook plat en dat geldt voor iedereen in m'n whatsapp groep ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Misschien legendary update stress B)

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Zouden ze vanavond al beschikbaar komen of echt morgen pas?

• AFCAjax
Same here.. Ik ben benieuwd als Raiku komt :D
RobPete89 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:43:
Zouden ze vanavond al beschikbaar komen of echt morgen pas?
Ik denk voor ons morgen pas, dit event duurt tot 23.00 onze tijd geloof ik.

Ik bewaar mijn gratis pasje van vandaag lekker tot morgen! :9~

[ Voor 83% gewijzigd door AFCAjax op 31-08-2017 15:44 ]

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Wordt weer dus een hoop frustratiet met die schijt RNG en beperkte tijd om dat beest te vangen. Maar ik heb deze liever dan die pino's dus zal mn best wel gaan doen :P

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

een maand, moet toch genoeg zijn. Als je elke week 2 pogingen doet heb je 8 pogingen x gem. 8 ballen.
64 pogingen. RNG is kut, maar dat zal toch wel lukken :)

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Het zal wel weer amerikaanse tijd zijn, dus pas zaterdag de entei. dan zullen de anderen morgen wellicht ook nog te vangen zijn.

• Sunfalls
Als het goed is vliegen vannacht om 2 uur de volgens uit dus vanaf morgenochtend zouden de nieuwe te vangen moeten zijn.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Niantic Support

We're investigating an issue which is preventing players from logging into the game. Thanks for your patience as we look into this.
https://mobile.twitter.com/niantichelp?lang=en

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hij doet het hier weer.

Verwijderd

Leuk de nieuwe Legendaries! Al vind ik 3 maanden wel erg lang. Ik verwacht namelijk niet dat gen3 dan nog in die tijd komt.

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:52:
Leuk de nieuwe Legendaries! Al vind ik 3 maanden wel erg lang. Ik verwacht namelijk niet dat gen3 dan nog in die tijd komt.
Vind het wel logisch dat ze gen 2 nu eens eindelijk volledig invoeren voor gen 3 komt.Ze blijven anders met die achterstand zitten.
1 maand lang vangen is best wel lang. Gewoon elke dag 1 x proberen en dan hoef je helemaal geen raid passen te kopen.

Nu aleen nog 8 x 225k dust zien te verzamelen voor elke legendrische 1 x te maxen |:(

Andere kandidaten die ik nog graag wil maxen 96% dragonite
96 % houndour
98% gengar
een paar scisors
5 extra dubbele rock golems al waren die vooral voor de leg birds nodig

Dan zwijg ik nog over de leuke die ik wil maxen die niet echt tier atackers of defenders zijn.

Verwijderd

Dust is wel echt een probleem ja. Een berry voor x2 dust zou fijn zijn, maar liever komen ze met nog een andere manier om sneller dust te verzamelen.

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Vanavond nog op pad geweest. Had ze al compleet, maar nu dubbel compleet. Mijn vriendin moest er nog 3 en die heeft er helaas geen 1 gevangen.

Had er vandaag iemand over een bug dat een level 23/24 gewoon geen legendary kan vangen maar verwacht dat dit dikke onzin is en dat mijn vriendin gewoon pure pech heeft. (9 keer mee gedaan en maar 1 gevangen).

Wat zijn de eisen wat betreft een mewtwo raid? Hoorde dat er minstens 20 verschillende players een raid in een bepaalde periode moeten hebben gewonnen op de genoemde gym. Als dat het geval is, dan gaan we mewto hier in het dorp niet krijgen :'(

[ Voor 25% gewijzigd door Meneer iCy op 31-08-2017 22:56 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ze heeft nog een paar uurtjes, ik gok dat we vanmiddag vanaf 14:00u de nieuwe kunnen vangen en tot die tijd de oude.

(we lopen immers qua tijdzone voor op de VS)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Mad-Matt schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 07:19:
Ze heeft nog een paar uurtjes, ik gok dat we vanmiddag vanaf 14:00u de nieuwe kunnen vangen en tot die tijd de oude.

(we lopen immers qua tijdzone voor op de VS)
Zie nu nog een Lugia en Moltres in Arnhem zitten, maar ook een Entei...
Edit: en een Articuno :p

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 01-09-2017 07:21 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

joh, ik alleen een moltress en zapdos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mad-Matt schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 07:22:
joh, ik alleen een moltress en zapdos.
Vanwaar de 'joh'? Ik ontkracht alleen je opmerking dat de nieuwe na 14:00 te vangen zijn door aan te geven dat er nu al Entei spawnen? ;)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

schaapiej schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 07:29:
[...]

Vanwaar de 'joh'? Ik ontkracht alleen je opmerking dat de nieuwe na 14:00 te vangen zijn door aan te geven dat er nu al Entei spawnen? ;)
joh, was een uitdrukking van positieve verbazing. dat ze er al zijn en ik er naast zat ;)

Wat ik wel vreemd vind is dat de oude en nieuwe legendaries samen spawnen, had verwacht dat Niantec het echt zou splitsen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mad-Matt op 01-09-2017 07:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Mad-Matt schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 07:31:
[...]

joh, was een uitdrukking van positieve verbazing. dat ze er al zijn en ik er naast zat ;)

Wat ik wel vreemd vind is dat de oude en nieuwe legendaries samen spawnen, had verwacht dat Niantec het echt zou splitsen.
Haha ik las 'm als de 'oh ja joh meen je dat' variant :p
Leuk altijd platte tekst..

Net even wat streams/youtube bekeken en volgens mij heb je voor de honden zo'n beetje dezelfde aantallen nodig als de vogels. Vuur uiteraard weer de zwakste van de 3!

Entei: 140% weakness op ground, rock en water.
Suicune: 140% op grass en electric.
Raikou: 140% op ground

O.a. Rhydon, Golem, Vaporeon en Jolteon mogen aan de slag dus! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Entei nu ok gespot in Poortugaal (nabij Rotterdam).
Vanavond maar even aan de bak.

Platte tekst is altijd leuk ja, altijd goed voor een leuke frustratie (vaak via email met collega's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hier in hilversum momenteel 2 moltres en 1 articuno up :S

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:03:
Hier in hilversum momenteel 2 moltres en 1 articuno up :S
2 Arti, 1 Mollie hier.. Snapte het al niet, maar ik zie dat Entei gespot is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Die legendary birds zullen wel in de loop van de dag uitgefaseerd worden?
maar dan een maandlang diezelfde beast -O- een week of twee was lang zat geweest.

Pagina: 1 ... 42 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.