[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.477 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
PB-powell schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:44:
[...]

Goede onderbouwing ook

[...]

Maar waar ligt dan de grens? Even een raid doen met haar account omdat ze toch al op bed ligt. Ohwja maar nu we toch op stap zijn deze gyms maar overnemen en als ik toch haar telefoon en account mee heb ook maar een pokemon namens haar in de gym zetten. En deze stops even draaien, hey een eitje komt uit.
Wie is er dan nog aan het spelen?

Ik houd daarom altijd gemengde gevoelens wanneer iemand met meerdere devices aankomt.
Je doet teveel aannames. Het ging om raids en de pokémons die ze nu zou missen.
Maar dan nog het wordt geaccepteerd in onze raid groep.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:52:
[...]

Klopt idd, ga niet met 2 a 3 apparaten lopen te draaien, continue battlen en pokemons vangen.

Ik neem ze puur mee voor de raid en als er voldoende mensen zijn waarvan we weten dat we de raid kunnen verslaan, dan gebruik ik die accounts niet. Tot nu nog toe is dat maar 1 keer voorgekomen en de andere keren hadden we echt de lvl32 account nodig om de raid boss te kunnen verslaan.

Niet iedereen is gezegend dat ze in een stad wonen met veel actieve pogo players.
AFCAjax schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:41:
[...]
Prima dat je met 2 speelt, maar als je met 20 man bent dan leg je gewoon je 2e aan de kant. Punt.
Daar ben ik het mee eens. Wij halen de 20 niet. De grootste groep was 14 man op een lugia raid met future sight die we niet hebben gehaald omdat we gewoonweg te lage levels in de 14 man groep hadden. Hadden hem wel kunnen halen als 1 van de lvl28 account niet zijn 50 sterkste pokemons fainted had.... Dat werd overigens in de groep niet bepaald leuk gevonden.

[ Voor 29% gewijzigd door Meneer iCy op 23-08-2017 15:00 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 16:26

PB-powell

Mr. Laziness

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:52:
[...]

Daar ga je al, raids en de pokémons die ze nu zou missen. Daarmee ga je wat mij betreft een grens over. Dat je een extra account inzet voor een raid snap ik nog enigszins. Hier in ons dorp hebben we ook meerdere keren een Lugia gedaan maar net niet gehaald omdat we 1 of 2 te weinig hadden.
Maar pokemon vangen voor haar, dan ben je gewoon voor haar aan het spelen. Want jij gaat mij niet wijs maken dat je dan geen stops draait of een klein ommetje doet voor de eitjes omdat je toch in de buurt bent.
Als mijn vriendin in de avond niet kan spelen omdat ze aan het werk is, heeft ze pech. Zelfde wanneer ze in de middag al vrij is en raids gaat doen terwijl ik nog op kantoor zit. Dan heb ik ook pech.
Er zijn namelijk ook mensen die dan zeggen 'ja maar het account is van mijn kind', wat dan gewoon een tweede account van hunzelf is (ook van genoeg mensen in onze app groep gehoord die een tweede account hebben om te spoofen of wat dan ook).

Als men bij jullie in het dorp verder geen probleem vind, prima. Maar ik heb heel sterk gemengde gevoelens erbij omdat de grens om iets meer te doen dan alleen een raid nogal klein is.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Again weer een aanname. Het gaat om de pokemon die je eventueel kan vangen na de raid.
Gelukkig zijn wel in onze stad wel zo sociaal om elkaar te helpen.

Je gevoelens zijn gewoon niet juist. Maar dan nog ik hoef me niet te verantwoorden naar je. En ook het is niet zo dat ik iets van je afpak.

Mijn gevoel zegt dan ook dat jij niet meer mee raid omdat je zelf al alles hebt en dan niemand meer helpt. Doet me denken aan de vroegere Wow tijden... bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik heb ook 2 account, maar mijn 2e account is puur om te helpen met raids. (En ja, natuurlijk vang je dan ook e.d., en gratis plekje in een gym is handig voor muntjes en dus raid passes).
Ik heb wel bewust een andere kleur genomen, en zit dus nooit met 2 accounts in 1 gym.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Quote op iedereen hier boven:

Als iemand op bed ligt kant diegene niet spelen, KLAAR. Ik kan ook niet nog een tweede baan naast mijn huidige, omdat ik in de nacht graag slaap.

Is misschien een kromme vergelijking, maar het spel is gemaakt om mensen er op uit te laten trekken. Als iedereen maar andermans accounts meeneemt, vind ik dat gewoon spoofen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
In ons gebied word het gebruik van 2 accounts ook geaccepteerd. Zelf heb ik er een behoorlijke afkeer tegen.
JamesB009 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:33:
Ik heb ook 2 account, maar mijn 2e account is puur om te helpen met raids. (En ja, natuurlijk vang je dan ook e.d., en gratis plekje in een gym is handig voor muntjes en dus raid passes).
Ik heb wel bewust een andere kleur genomen, en zit dus nooit met 2 accounts in 1 gym.
Super handig met gyms shaven ook! :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Richh schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:35:
In ons gebied word het gebruik van 2 accounts ook geaccepteerd. Zelf heb ik er een behoorlijke afkeer tegen.

[...]

Super handig met gyms shaven ook! :)
Nooit gebruikt om te shaven, dat scheelt. :)

En ik snap de afkeer niet helemaal, ik help mensen in de groep door een 2e account in te zetten waardoor wij de raid wel kunnen halen.
Ik doe verder niemand kwaad, als we met genoeg man zijn zet ik mijn 2e account niet in, ik doe niet aan account sharing oid, heb gewoon een 2e account. Als ik nou met 2 telefoons will lopen, waarom niet?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:19:
Again weer een aanname. Het gaat om de pokemon die je eventueel kan vangen na de raid.
Gelukkig zijn wel in onze stad wel zo sociaal om elkaar te helpen.

Je gevoelens zijn gewoon niet juist. Maar dan nog ik hoef me niet te verantwoorden naar je. En ook het is niet zo dat ik iets van je afpak.

Mijn gevoel zegt dan ook dat jij niet meer mee raid omdat je zelf al alles hebt en dan niemand meer helpt. Doet me denken aan de vroegere Wow tijden... bah
Over aannames gesproken...
Daarnaast bedoel ik niet specifiek jouw situatie, maar er zijn zat anderen die wel misbruik maken van het hebben van 2 accounts. Door inderdaad hunzelf of iemand anders een uit gym te gooien om zeker te zijn van de 50 munten die dag. En daarmee bevoordeel je jezelf en anderen tegenover mensen die wel gewoon 1 account hebben. In de meeste spellen is het verboden om met meerdere accounts te spelen, juist om deze redenen.
Nogmaals voor een raid kan ik het nog begrijpen, zeker wanneer het account alleen wordt ingezet bij te weinig fysiek aanwezigen. Maar elk ander gebruik vind ik niet netjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bannerdebanban. })

https://www.reddit.com/r/...les_spoofers_new_banwave/

Spoofers zijn niet blij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
AFCAjax schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:33:
Quote op iedereen hier boven:

Als iemand op bed ligt kant diegene niet spelen, KLAAR. Ik kan ook niet nog een tweede baan naast mijn huidige, omdat ik in de nacht graag slaap.

Is misschien een kromme vergelijking, maar het spel is gemaakt om mensen er op uit te laten trekken. Als iedereen maar andermans accounts meeneemt, vind ik dat gewoon spoofen.
Spoofen is het zeker niet. Dat is met andere mogelijkheden dingen doen die je normaal niet kan. Dit is een extra apparaat die dan alleen mee doet.

Om dan maar de voetbal vergelijking te doen. Keeper is ziek dan hebben we maar geen wedstrijd? Nee we hebben een andere keeper en altijd nog eentje op de bank zitten.

Nogmaals spoofen vind ik echt niet kunnen. Daar maak je het spel echt kapot mee. Een extra account om iemand of groep te helpen geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:08
Zoveel mensen zoveel meningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
En wat als ik nou twee (eigen) accounts op twee telefoons heb dan?

Omdat ik zowel vrienden bij blauw als rood heb, en ze allemaal wil helpen? Dat kan toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Bij ons in het dorp overheerst blauw op dit moment. Die gasten hebben al weer andere accounts aangemaakt om zichzelf uit gyms te gooien anders krijgen ze hun muntjes niet.

Maar de andere teams er even in laten om muntjes te sparen, ho maar.

Gewoon een dictatuur in Pokemon :(

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 08:16
Gaat hier nu makkelijk. Gum op 200m lopen. Ik pak hem tussen 22-23 voor blauw. Dan zitten er 's nachts 3 a 4 blauwkes in. Om 7 a 8 uur 's ochtends komen er dan gele kids langs om hem terug te pakken en dan zitten er overdag 3 a 4 gelen in.
2 min werk, elke dag 50 coins. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Het probleem is ook niet dat slecht 1 persoon meer dan 1 account in een gym zit.

De ene speler zet er zichzelf + zoon+ dochter erin.
Een ander speelt gewoon met 2 acounts of nog meer.
Spoofers er ook nog eens bij.

Zo komt er wel in elke gyms de helft meer spelers die er niet zelf langs gaan en zo benadeel je de spelers die de gym afbreekt.

Een manier om het wel eerlijker te houden is enkel uw zoon in een gym te zetten zonder uw eigen acount.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Gravediggerxx schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 00:21:
Het probleem is ook niet dat slecht 1 persoon meer dan 1 account in een gym zit.

De ene speler zet er zichzelf + zoon+ dochter erin.
Een ander speelt gewoon met 2 acounts of nog meer.
Spoofers er ook nog eens bij.

Zo komt er wel in elke gyms de helft meer spelers die er niet zelf langs gaan en zo benadeel je de spelers die de gym afbreekt.
.
precies dit, het is gewoon pure hebzucht dat je met meerdere accounts speelt. Het is oh zo vervelend nadat ik een gym heb neergehaald, anderen met meerdere accounts aankomen zetten (van hond, kind en vrouw) om de gym even vol te stoppen. Maar moeite doen om mee te helpen? ho maar. Ik heb de afgelopen week helemaal geen gyms meer neergehaald, gewoon geen zin meer in.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteren een Tyranitair en een Articuno raid gedaan, beide gevangen zonder golden raspberry's, want blijkbaar vind niantic dat ik ze genoeg heb gehad en geven ze mij die niet meer :+ . Had het account van mijn zwager bij me, maar niet nodig gehad dus niet gebruikt stelletje oude wijven hier 8) :+ (ironisch jongens, ironisch voordat ik start een stortvloed aan pb's en quote's heb). Mijn vriendin had ze beide niet gevangen helaas. Zoonlief was bij oma dus die heeft niet meegedaan.

Teller staat nu op:
1/3 gevangen Articuno
0/5 gevangen Lugia
2/3 gevangen Moltres
1/1 gevangen Zapdos
aDutchCow schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:51:
Bij ons in het dorp overheerst blauw op dit moment. Die gasten hebben al weer andere accounts aangemaakt om zichzelf uit gyms te gooien anders krijgen ze hun muntjes niet.

Maar de andere teams er even in laten om muntjes te sparen, ho maar.

Gewoon een dictatuur in Pokemon :(
Zoek ze op en spreek ze aan en vraag of ze 1 gym met rust kunnen laten. :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Meneer iCy op 24-08-2017 07:55 ]

• AFCAjax
  • Laatst online: 18-09 10:24
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

Spoofen is het zeker niet. Dat is met andere mogelijkheden dingen doen die je normaal niet kan. Dit is een extra apparaat die dan alleen mee doet.

Om dan maar de voetbal vergelijking te doen. Keeper is ziek dan hebben we maar geen wedstrijd? Nee we hebben een andere keeper en altijd nog eentje op de bank zitten.

Nogmaals spoofen vind ik echt niet kunnen. Daar maak je het spel echt kapot mee. Een extra account om iemand of groep te helpen geen probleem
Geen vergelijking, keeper is niet goeg genoeg; daarom zetten we maar een 2e op doel. Dat mag toch ook niet?

Sorry, maar vind dit echt een lompe reactie :+

[ Voor 3% gewijzigd door AFCAjax op 24-08-2017 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07:35
Wat een gezeur om een paar muntjes. Een hele pagina over multiaccounts. 😒

• aDutchCow
icy schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:48:

Zoek ze op en spreek ze aan en vraag of ze 1 gym met rust kunnen laten. :*)
Al gedaan en het simpele antwoord is: Je moet wat doen voor je muntjes.
Allemaal leuk en aardig maar ik heb daar gewoon geen tijd voor. En als ik er 10 minuten in zit, komen ze met de auto langs om het af te breken.

• SnackHouse1985
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-04 19:59
Tja... eigenlijk is dit een discussie waar toch nooit iedereen dezelfde mening gaat krijgen.

Het vangen en stops draaien met 2 eigen accounts vind ik geen enkel probleem.
Pas als je met een tweede account invloed gaat hebben op andere spelers, door bijvoorbeeld het aanvallen van een gym, bezetten van een plek in een gym, het deelnemen aan een raid, vind ik het bezwaarlijk. Ook al lijkt het deelnemen aan een raid onschuldig, het helpt de andere raid deelnemers, waardoor je indirect andere spelers weer benadeeld.

Het meenemen van een account van een ander is een ander verhaal en is ook niet eerlijk tegenover andere spelers. Ik vraag daarbij vooral af wat daar leuk aan is voor de ander... Ik moest er vroeger niet aan denken om mijn gameboy met pokemon blue aan mij broertje te geven, zodat hij even een stukje voor mij kon spelen.

• Dj Neo Ziggy
En toch bijzonder dat het bij veel games wel geaccepteerd is. Kijk maar naar Wow, daar heb je multiboxers. 1 persoon die 2 tot 8 accounts bestuurd.
Over het algemeen is het account van mijn dochter, van mijn dochter. Maar als er een raid is met een pokemon die ze nog niet heeft en daarmee de raid helpt, zie ik het probleem echt niet.

En daarbij is toch gotta catch them al meer van belang dan het zelf vangen.

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

SnackHouse1985 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:46:
Tja... eigenlijk is dit een discussie waar toch nooit iedereen dezelfde mening gaat krijgen.

Pas als je met een tweede account invloed gaat hebben op andere spelers, door bijvoorbeeld het aanvallen van een gym, bezetten van een plek in een gym, het deelnemen aan een raid, vind ik het bezwaarlijk. Ook al lijkt het deelnemen aan een raid onschuldig, het helpt de andere raid deelnemers, waardoor je indirect andere spelers weer benadeelt.
Zolang je geen plek van iemand anders bezet, en de groep helpt vind ik het echt onzin.
Maar gelukkig verschilt iedereen van mening, en dat is ook prima.

Zelf 2 accounts besturen vind ik best prima, als iemand de moeite wilt doen om met 2 telefoons rond te lopen en alles dubbel te doen, mag hij dat toch gewoon lekker zelf weten?

Natuurlijk vind ik wel als je 2 accounts hebt je het anderen moet gunnen, ik zal met mijn 2e account niet snel in gyms e.d. gaan, en al helemaal niet shaven, maar zoals iedereen al zegt, iedereen denkt hier anders over.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

JamesB009 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:19:
...maar zoals iedereen al zegt, iedereen denkt hier anders over.
Niantic denkt er maar op één manier over.

Pokémon GO Trainer guidelines
No cheating.

Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: using modified or unofficial software; playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling/trading accounts.

• Gravediggerxx
SnackHouse1985 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:46:

Pas als je met een tweede account invloed gaat hebben op andere spelers, door bijvoorbeeld het aanvallen van een gym, bezetten van een plek in een gym, het deelnemen aan een raid, vind ik het bezwaarlijk. Ook al lijkt het deelnemen aan een raid onschuldig, het helpt de andere raid deelnemers, waardoor je indirect andere spelers weer benadeeld.
Het geeft nog steeds een voordeel doordat je bv de gratis lures krijgt van het levelen waarvan je dan de pokemon met beide accounts vangt.

En volgens mij gaat niemand gewoon met 2 accounts lopen om die niet voor gyms te gebruiken.
Vele gaan waarschijnlijk ook hun hoofdaccount verrijken als traden ooit uitkomt.

Het liefst wil ik nog dat ze de coins weghalen uit gyms en die op een andere manier te laten verdienen door bv quests.

Speel een spel gewoon volgens de regels of anders niet.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:47:
[...]

Niantic denkt er maar op één manier over.

[...]
Maarja, of Niantic altijd zo goed kan denken? _O-

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
poor Leno schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:37:
[...]

Maarja, of Niantic altijd zo goed kan denken? _O-
Ze verdienen er een flinke boterham mee, dus ergens is die gedachtegang toch niet zo heel slecht blijkbaar. :+

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Autofan1985 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:46:
[...]

Ze verdienen er een flinke boterham mee, dus ergens is die gedachtegang toch niet zo heel slecht blijkbaar. :+
Dat is dus precies het verschil tussen 'Slim' en 'Sluw' ;w

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Vanochtend eindelijk mijn eerste golden gym badge binnen *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:54
WahWah schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:26:
Vanochtend eindelijk mijn eerste golden gym badge binnen *O*
Congratz!

Ik kreeg ook eindelijk mn eerste gold badge. Een gym in Italië omdat ik er al drie weken inzit 8)7 blijkbaar komt daar nooit iemand die Pokemon speelt :*)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb ondertussen 7 gouden gymbadges maar zit ook als ik van mijn fietsrondje thuis kom vaak op 12 of meer gyms. :P

Dan zijn de muntjes de volgende dag wel verzekerd. ;)

• WahWah
Shifty47 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:12:
[...]

Congratz!

Ik kreeg ook eindelijk mn eerste gold badge. Een gym in Italië omdat ik er al drie weken inzit 8)7 blijkbaar komt daar nooit iemand die Pokemon speelt :*)
Haha helaas kan je dan niet profiteren van de extra XP en items die je krijgt bij het spinnen. Die van mij zit bij mijn werk waar ik elke ochted/lunch/na werk kan draaien :p

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:54
WahWah schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:40:
[...]

Haha helaas kan je dan niet profiteren van de extra XP en items die je krijgt bij het spinnen. Die van mij zit bij mijn werk waar ik elke ochted/lunch/na werk kan draaien :p
Nee helaas niet, gym zit iets te ver weg :P Zo dichtbij is wel ideaal ja. Een paar gyms in de buurt komen ook steeds dichter in de buurt van goud gelukkig :)

• Autofan1985
Ik zit op 12 gouden: 6 in mijn eigen wijk en 6 in het deel waar ik vaak de vangrondes loop met een vriend van me. Nummer 13 en 14 zijn hard op weg (in het deel wat we samen lopen) en in mijn eigen wijk wil ik er nog 1 vlakbij mijn ouders. En doe dan die laatste in de wijk ook maar, ook al kom ik er nooit. Maar dan heb ik tenminste heel de wijk goud. :P

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe lang moet je in een gym hebben gezeten voor die goud wordt en wat is het nut buiten de badge?

Ik heb er 3 in ieder geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
xienator schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:08:
Hoe lang moet je in een gym hebben gezeten voor die goud wordt en wat is het nut buiten de badge?

Ik heb er 3 in ieder geval
Meer exp als je aan de gym draait (en meer items dacht ik): https://www.reddit.com/r/..._player_xp_received_from/
Base - 25XP, 31XP if your team controls gym
Bronze - 50 XP, 63 XP if your team controls gym
Silver - 75 XP, 94 XP if your team contols gym
Gold - 100 XP, 125 XP if your team controls gym
Verder zijn er meerdere manieren om een gym gold te krijgen. Pokemon in een gym zetten is er maar 1 van.
Hier wat meer info met alle cijfertjes: http://www.eurogamer.net/...s-bronze-silver-gold-4819

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lekkere raid avond:

Articuno, gevangen
Tyranitar, gevangen *O* (m'n eerste)
Charizard, gevangen *O* (m'n eerste)
Zapdos, ontsnapt :(
Moltress, gevangen
Zapdos, gevangen *O* (m'n eerste)

[ Voor 16% gewijzigd door Mad-Matt op 24-08-2017 21:00 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mad-Matt schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:44:
Lekkere raid avond:

Articuno, gevangen
Tyranitar, gevangen *O* (m'n eerste)
Charizard, gevangen *O* (m'n eerste)
Zapdos, ontsnapt :(
Moltress, gevangen
Zapdos, gevangen *O* (m'n eerste)
Bij ons in het dorp met 10 gyms, alleen een Muk gisteravond die verscheen. :X :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Gisteren ook na 5 Zapdos raids eindelijk mijn eerste gevangen, 91%IV.
Verder ben ik sinds 2 weken aan mn baan begonnen en van de parkeerplaats naar het kantoor spawnen er sinds de migratie van gister onderweg 3 Electabuzz en een Charmander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

aDutchCow schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:22:
Gisteren ook na 5 Zapdos raids eindelijk mijn eerste gevangen, 91%IV.
Verder ben ik sinds 2 weken aan mn baan begonnen en van de parkeerplaats naar het kantoor spawnen er sinds de migratie van gister onderweg 3 Electabuzz en een Charmander :)
Wij hebben een wobbuffet nest in het dorp nu :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icy schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:01:
[...]

Wij hebben een wobbuffet nest in het dorp nu :'(
Mijn vriendin krijgt altijd haar Wobbuffet in de autoselect tegen Lugia. Wellicht heb je er toch nog wat aan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wobbuffet wordt er bij mij bij elke raid ingegooid.

Heeft te maken dat hij een hoop HP heeft, dus een redelijke tank, maar voor de rest heb je er geen zak aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:36

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Message to Everyone!

Zet a.u.b. GEEEEN Blissey's, Chanseys en Wobbufets in de raids :P

Hij zet ze er vaak automatisch bij doordat ze zo donders veel HP hebben maar de damage is veels te laag.
Zo veroorzaak je wanneer het krap is om de raid battle te halen voor problemen die onnodig zijn als je gewoon een pokemon had gebruikt met meer damage.

Bedankt namens alle raiders

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

precies!

Vanavond maar weer eens wat Raids opzoeken, toch altijd wel leuk/gezellig om te doen.

[ Voor 84% gewijzigd door Mad-Matt op 25-08-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:00
Ricmaniac schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:31:
Message to Everyone!

Zet a.u.b. GEEEEN Blissey's, Chanseys en Wobbufets in de raids :P

Hij zet ze er vaak automatisch bij doordat ze zo donders veel HP hebben maar de damage is veels te laag.
Zo veroorzaak je wanneer het krap is om de raid battle te halen voor problemen die onnodig zijn als je gewoon een pokemon had gebruikt met meer damage.

Bedankt namens alle raiders
Dat is al vaker besproken in dit topic, maar zolang het spel vol errors blijft zitten en er toch wel genoeg mensen zijn om de vogel te verslaan blijft bij mij mooi de laatste poke een blissey. Afgelopen week twee keer zonder Blissey gedaan, daardoor moeten rejoinen en nog voor ik rejoinde was de vogel verslagen. Krijg vervolgens een error en weg kans om hem te vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat is wel gek, ik ben er meerdere malen uitgegooid, maar mocht altijd nog ballen gooien om hem te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:36

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kleintje pils schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

Dat is al vaker besproken in dit topic, maar zolang het spel vol errors blijft zitten en er toch wel genoeg mensen zijn om de vogel te verslaan blijft bij mij mooi de laatste poke een blissey. Afgelopen week twee keer zonder Blissey gedaan, daardoor moeten rejoinen en nog voor ik rejoinde was de vogel verslagen. Krijg vervolgens een error en weg kans om hem te vangen...
Zo heb ik dus een Zapdos niet gered eergisteren omdat we met ze 5e waren en 1 iemand een chansey en een blissey hadden. We moesten echt nog een nanometer hp en toen was de tijd om, gelukkig toen nog een keer kunnen doen en toen hadden we nog 20 seconden over zonder die 2 pokemon.

Heb regelmatig een error gekregen ook voor het rejoinen want als er genoeg mensen zijn rejoin ik expres nog niet omdat je dan pas die debuff activeerd. en kan altijd gewoon de gym weer openen en de ballen gooien.

Enige moment wanneer dat niet kan is als de timer voorbij is van de raid.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen en heb je soms gewoon rare problemen.

Gisteren ook nog een zapdos gedaan :) nummer 13 gevangen en eindelijk 1 boven de 89% IV . deze is 93%

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 25-08-2017 11:47 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Je komt wel hele rare problemen tegen.

Ik kon een keer een raid niet meer joinen, elke keer crashte GO, toen uit verveling maar m'n eevee ge-evolueert. En uit irritatie weer gaan proberen, toen kon ik er ineens weer in.

Dit soort fouten gaan denk ik nooit opgelost worden, volgens mij hebben ze geen idee hoe ze zoiets op moeten lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Waarom zijn die Pokémon eigenlijk slecht? Of je nou een Chansey hebt met hyperbeam of een dragonite met hyperbeam, dat maakt toch geen verschil?

Iets anders: is het al opgevallen dat sorteren op hp niet werkt? dan sorteert hij op cp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
hneel schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:33:
Waarom zijn die Pokémon eigenlijk slecht? Of je nou een Chansey hebt met hyperbeam of een dragonite met hyperbeam, dat maakt toch geen verschil?

Iets anders: is het al opgevallen dat sorteren op hp niet werkt? dan sorteert hij op cp.
Sorteren op HP heeft nog nooit gewerkt ;)

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireAge

https://pokemongo.gamepress.gg/damage-mechanics

Damage formula staat attack in. En attack formula bestaat uit attack iv en base attack.

Base attack van dragonite is 263, die van chansey is 60. Dus heel snel gezien doet Dragonite bij gelijke level etc 4x meer schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister weer een Snorlax en een Lapras erbij, gaat lekker.
Zo'n raidappgroep is toch wel raidte-handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Kleintje pils schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

Dit dus. Ik doe altijd eerst de pokémons die er voor bedoeld zijn. En als laatste een blissey. Zodat ik dat beest kan tanken voor anderen die dood of eruit geknikkerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Toch treurig dat na ruim een jaar en met een scheepslading geld binnengeharkt Niantic het nog steeds kan presteren om al ruim 4 uur de PTC login niet te laten werken. }:|

Kan iemand ze even het concept van redundancy uitleggen?

Hee Niantic! RE-DUN-DAN-CY. Zoek dat eens op. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:24
Omdat ze een veel lagere attack stat hebben.
Die Chansey doet amper meer damage dan een Pidgey.

Gewoon niet gebruiken. ;)
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:18:
Toch treurig dat na ruim een jaar en met een scheepslading geld binnengeharkt Niantic het nog steeds kan presteren om al ruim 4 uur de PTC login niet te laten werken. }:|

Kan iemand ze even het concept van redundancy uitleggen?

Hee Niantic! RE-DUN-DAN-CY. Zoek dat eens op. :F
Je kan Niantic heel veel verwijten, maar het lijkt mij niet dat Niantic volledige verantwoordelijk is voor PTC. Dat was er al vóór PoGo. Deze rant kan je beter richtingen tot Nintendo/The Pokemon Company denk ik. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

P.K. schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:29:

Je kan Niantic heel veel verwijten, maar het lijkt mij niet dat Niantic volledige verantwoordelijk is voor PTC. Dat was er al vóór PoGo. Deze rant kan je beter richtingen tot Nintendo/The Pokemon Company denk ik. :P
Op het moment dat ze het ook voor de PoGo login gaan gebruiken zijn ze er natuurlijk ook minstens mede verantwoordelijk voor. En reken maar dat dat momenteel de meest gebruikte functie is. Dus hebben ze maar te zorgen dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:38

Haan

dotnetter

Door de storing dus mooi dag 6 van m'n pokestop streak gemist :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Haan schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 19:37:
Door de storing dus mooi dag 6 van m'n pokestop streak gemist :(
je hebt nog 4 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:34:
[...]

Op het moment dat ze het ook voor de PoGo login gaan gebruiken zijn ze er natuurlijk ook minstens mede verantwoordelijk voor. En reken maar dat dat momenteel de meest gebruikte functie is. Dus hebben ze maar te zorgen dat het werkt.
Dat slaat natuurlijk nergens op.

Als ik in een app Facebook Login gebruik, en Facebook heeft onderhoud of is down vanwege een reden (ddos, wat dan ook), dan ben ik toch ook niet verantwoordelijk voor? Ja, er zullen mensen met het vingertje naar mijn app wijzen, maar uiteindelijk heb ik 0,0 invloed op of Facebook z'n zaakjes op orde heeft. Ook met m'n huidige werk / project hebben we externe koppelingen. Als er 1 opeens down is, komt dat 99% van de keren niet door ons, en het enige wat wij kunnen doen is het dan melden bij de organisatie van wie de koppeling is.

Zo ook hier, PTC is van de Pokemon Company. Het zal vast een onderdeel van de deal met Niantic geweest zijn om die login te integreren omdat ze daarmee al hun gebruikers meteen aan het spelen kunnen krijgen. Echter, zoals met alle externe koppelingen, heeft Niantic geen invloed op het functioneren ervan. De code en servers liggen bij het bedrijfje dat de Pokemon sites onderhoudt.

Dus nee, dit kan je Niantic niet aanrekenen (hoewel ze niet veel goed doen :P).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Inderdaad gaat wel erg veel mis

- network errors wanneer je een gym aanvalt,
- geen ballen voor gymcontrol
- laatste raid ball altijd mis
- als ik pogo heropstart een zwart scherm
- Waarom een ander een pokemon in een gym kan plaatsen als ik aan het vechten ben en ikzelf 10 minuten moet wachten omdat de gym under attack is.

Als je het optelt vind ik het al een aardige lijst bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Er gaan maar een paar dingen mis 8)7

https://support.pokemongo...es/221958208-Known-Issues

Hieruit blijkt ook dat je de gym control pas moet krijgen als je in de gym zit dus eigenlijk krijgen we het nu vaker dan zou moeten.

[ Voor 35% gewijzigd door Gravediggerxx op 27-08-2017 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:55
Ik mis nog deze: ik stuur een pokie naar de professor en het spel blijft hangen in een draaiende spinner. Deze verdwijnt na een tijdje, en ik klik nog een keer op transfer, en nu hangt het spel helemaal. Bekend?

BTW: PTC login ligt er alwéér uit :( . Gelukkig net na mijn avondrondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat ik ook weer zo'n 'fraai' voorbeeld van 'Clueless Niantic' vind is het feit dat je nu nog maar amper Golden Berries krijgt. Krijg geregeld niets bij Legendary raids en drie is al heel wat. Als je twee raids nul GB krijgt en 10 ballen + GB gooit en het beest niet kunt vangen dan ben je 20 GB lichter. :X Dan gaat het erg hard en zijn mensen ruim door hun GB heen tegen de tijd dat Mewtwo eindelijk in het spel komt. Moet je daar dan maar gewone framboosjes op gaan gooien? 8)7

Eerst kon je met Legendary raids een voorraadje GB opbouwen die ook bijna als enige nog bruikbaar zijn om af en toe beesten in gyms mee te voeren. Nu gaat je voorraad knap hard achteruit tenzij je heel veel mazzel hebt en de beesten met een van de eerste ballen vangt. ;(

Echt compleet clueless. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:58:
Wat ik ook weer zo'n 'fraai' voorbeeld van 'Clueless Niantic' vind is het feit dat je nu nog maar amper Golden Berries krijgt. Krijg geregeld niets bij Legendary raids en drie is al heel wat. Als je twee raids nul GB krijgt en 10 ballen + GB gooit en het beest niet kunt vangen dan ben je 20 GB lichter. :X Dan gaat het erg hard en zijn mensen ruim door hun GB heen tegen de tijd dat Mewtwo eindelijk in het spel komt. Moet je daar dan maar gewone framboosjes op gaan gooien? 8)7

Eerst kon je met Legendary raids een voorraadje GB opbouwen die ook bijna als enige nog bruikbaar zijn om af en toe beesten in gyms mee te voeren. Nu gaat je voorraad knap hard achteruit tenzij je heel veel mazzel hebt en de beesten met een van de eerste ballen vangt. ;(

Gewoon veel op de grond gooien zoals bij mij, kost je ook geen GB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt wel of niantic aan de knoppen van legandarische raids hebt gedraaid, zie er bijna nooit meer een, en als er 1 is, is het 's ochtens als er niet genoeg mensen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24
In Leiden niks van te merken, je kan hier al de hele dag van vogel naar vogel als je zou willen.

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Laatst online: 19-09 18:12

Zeker waar, daarentegen lijken Golden Razz weer meer voor te komen bij lvl3/4 raids. Ik snap de redenatie an Niantic ook niet, maar misschien willen ze meer mensen naar lvl3/4 krijgen als balans op de pure interesse van Legendaries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Nog 4 dagen en we zijn eindelijk verlost van die legendarische beesten >:)
(buiten mewtwo)

Dan heb je minder gb nodig :P

[ Voor 15% gewijzigd door Gravediggerxx op 27-08-2017 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Er komt vast nog een 'aanbieding' om GB in de shop te kunnen kopen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Tussen al het gezeik door, gisteren voor het eerst Lugia verslagen en gelijk mogen vangen 8) heb nu alle vier de vogels.
Mijn stats:
Articuno: 1/2
Zapdos: 2/4
Moltres: 1/2
Lugia: 1/1

Niet slecht dacht ik zo :)

Staat wel tyranitar 0 uit 3 tegenover.

[ Voor 8% gewijzigd door PB-powell op 28-08-2017 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985

Ik heb voor mezelf een ondergrens ingesteld voor GB ivm Mewtwo. Zodra ik daar aan kwam ben maar Pinapps gaan gooien ipv GB. :9 Heb er zo nog een aantal weten te vangen ook, dus leuk voor de candy. :) Gek genoeg heb ik tot nu toe niet echt het idee dat mijn vangpercentage drastisch omlaag gegaan is zonder GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Iedere keer dat ik m'n hond meeneem naar een raid lijk ik het beest te vangen. Paar dagen geleden een Tyra + Zapdos, gisteren een Lugia + Zapdos. Ik heb iig een mascotte nu (en m'n hond is de avonden kapot van de wandelingen) :P

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het de aankomende dagen na de legendaries gaat. Ik ben zelf best in voor Machamps, Tyra's, Snorlax, etc. maar ik ben bang dat de activiteit binnen de chatgroepen stukken minder gaan worden.

En nog over bugs; PoGo laadde gisteren zo langzaam raids in dat ik het voor elkaar gekregen heb bij 1 gym een speler eruit te trappen voordat de raid zichtbaar was bij mij, en bij een andere gym heb ik 3 keer kunnen vechten EN m'n pokemon erin kunnen zetten voordat er (toen ik pas thuis was) duidelijk werd dat er nog 1 uur en 10 minuten een raid gaande was. Dus tijdens de raid heb ik de gym over kunnen nemen :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteravond geprobeerd een level 3 raid te doen met een Vaporeon. Was niet te doen :'(
Level 3 en hoger zijn dus eigenlijk kansloos in mijn dorp. Ik zie eigenlijk nooit andere spelers bij een raid.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
CAP-Team schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:03:
Gisteravond geprobeerd een level 3 raid te doen met een Vaporeon. Was niet te doen :'(
Level 3 en hoger zijn dus eigenlijk kansloos in mijn dorp. Ik zie eigenlijk nooit andere spelers bij een raid.
Ik heb het zelf niet geprobeerd.. maar welk level ben je en wat voorn Pokemon gebruikte je (en hoe hoog?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
poor Leno schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

Ik heb het zelf niet geprobeerd.. maar welk level ben je en wat voorn Pokemon gebruikte je (en hoe hoog?)
Na de legendairies wil ik het iig ook een keer gaan proberen (L38). Pokies die ik dan meeneem betreffen Jolteon, Zapdos, Exeggutor, Venusaur en Draogonites. En dan kijken hoe ver ik kom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:39
Op reddit zijn wel lineups te vinden waarmee L3 raids haalbaar zijn in je uppie. Alleen flareon is echt onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Mirx_NL schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:39:
Op reddit zijn wel lineups te vinden waarmee L3 raids haalbaar zijn in je uppie. Alleen flareon is echt onmogelijk.
Waarom is Flareon zo moeilijk dan, itt Vaporeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Voor zover ik het vorige keer vluchtig bekeken heb, had het ermee te maken dat je gewoon niet genoeg damage kunt doen binnen de tijd.

Dat heeft ook te maken met de breakpoints, na een bepaald level bijvoorbeeld 27,5 bij ttar met atk 15 neemt de attack niet meer toe omdat alles naar beneden wordt afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Mirx_NL schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:26:
Voor zover ik het vorige keer vluchtig bekeken heb, had het ermee te maken dat je gewoon niet genoeg damage kunt doen binnen de tijd.

Dat heeft ook te maken met de breakpoints, na een bepaald level bijvoorbeeld 27,5 bij ttar met atk 15 neemt de attack niet meer toe omdat alles naar beneden wordt afgerond.
Mij lijkt Flaeron juist makkelijker. Vaporeon, Rhydon (2x), Golem, Donphan en Tyranitar en weg is hij. Zeker gezien hij de helft aan Stamina punten (130) van Vaporeon (260) heeft! Dat compenseert hij echt niet met een net iets hogere defense van 204 om 177.

[ Voor 34% gewijzigd door Autofan1985 op 28-08-2017 13:33 . Reden: verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Als ik zo de raids bij ons in de buurt kijk is het allemaal <4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

woei!! Gister een Perfect IV Zapdos gevangen.
M'n allereerste perfect Pokemon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Autofan1985 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:33:
[...]

Mij lijkt Flaeron juist makkelijker. Vaporeon, Rhydon (2x), Golem, Donphan en Tyranitar en weg is hij. Zeker gezien hij de helft aan Stamina punten (130) van Vaporeon (260) heeft! Dat compenseert hij echt niet met een net iets hogere defense van 204 om 177.
https://www.google.nl/amp...mon-go-raid-level-3-solo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Vaporeon is alleen te doen. Ik kwam op level 32, met 6 level 25 - 30 Exeggutor tot op 98%.
Iets meer boosten en geen lag en je red het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Leuk verhaal, maar toch heb ik nog steeds de indruk dat Flareon solo te doen moet zijn. Ik ga het dan ook zeker een keer proberen met mijn maat (L39) achter de hand om eventueel bij te springen. Wanneer we ze samen deden hadden we bij Flareon ook duidelijk meer tijd over dan bij Vaporeon. Waarom zou dat solo anders zijn?
Edit: Uiteraard pak ik eerst mijn 10k XP mee uit de legendairy raids nu het nog kan. :) Daarna is dit wel een leuke uitdaging om eens te testen.

[ Voor 12% gewijzigd door Autofan1985 op 28-08-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vanavond iets zeer vreemds. Kwam een gym tegen die al ruim 6 dagen stond en wou die even slopen. Kreeg bij het begin dit te zien. :? Zelfde op een andere toestel dus daar lag het niet aan en ook met verschillende beesten zoals te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UV1LkR9NiV8eZnBXZr2wTWSt/full.png

Allemaal dezelfde random of een soort van default waarden? Heel apart. Daarna kreeg ik een lege arena te zien waarop de zaak bleef hangen. Na een paar keer ben ik maar verder gegaan. Later werkte het bij een andere gym wel weer gewoon. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:36:
Vanavond iets zeer vreemds. Kwam een gym tegen die al ruim 6 dagen stond en wou die even slopen. Kreeg bij het begin dit te zien. :? Zelfde op een andere toestel dus daar lag het niet aan en ook met verschillende beesten zoals te zien.

[afbeelding]

Allemaal dezelfde random of een soort van default waarden? Heel apart. Daarna kreeg ik een lege arena te zien waarop de zaak bleef hangen. Na een paar keer ben ik maar verder gegaan. Later werkte het bij een andere gym wel weer gewoon. :/
Denk dat je deze bug bedoelt: https://www.reddit.com/r/...s/6r21tu/gym_pikachu_bug/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het ligt blijkbaar aan het feit dat alle beesten compleet leeggelopen zijn. Een 0-motivation bug. En blijkbaar al vele weken bekend. Dan snap je toch niet dat zoiets niet allang gefikst is. Zelfs als de client er een rol in speelt en dat pas met een update gefikst kan worden dan moet het toch mogelijk zijn om server-side te zorgen dat de condities waarbij het gebeurt niet te laten ontstaan. Dus de beesten niet helemaal leeg laten lopen maar bij een (random?) kleine en verder insignificante waarde laten stoppen. Vergt maar een paar regels code lijkt me.

Maar dat zou slagvaardig en adequaat zijn. Kunnen ze niet aan beginnen bij Niantic. :|

De laatste update staat bij mij nog steeds niet in de Play Store. Hoeveel dagen is dat nu al? Heeft het serverpark van Google niet de capaciteit om dit sneller uit te rollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
is het niet zo dat vandaag de laatste dag is voor de legendary's? zou dat betekenen dat Mewto vanaf vanavond uitgerold gaat worden? kon het nergens vinden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:11:
[...]
De laatste update staat bij mij nog steeds niet in de Play Store. Hoeveel dagen is dat nu al? Heeft het serverpark van Google niet de capaciteit om dit sneller uit te rollen?
Update is delayed.
https://pokemongohub.net/...1-update-rollout-delayed/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:08
jaydenjarno schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:15:
is het niet zo dat vandaag de laatste dag is voor de legendary's? zou dat betekenen dat Mewto vanaf vanavond uitgerold gaat worden? kon het nergens vinden helaas
De legends zijn er tot de 31ste dus nog even een paar dagen extra wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:11:
[...]

Het ligt blijkbaar aan het feit dat alle beesten compleet leeggelopen zijn. Een 0-motivation bug. En blijkbaar al vele weken bekend. Dan snap je toch niet dat zoiets niet allang gefikst is. Zelfs als de client er een rol in speelt en dat pas met een update gefikst kan worden dan moet het toch mogelijk zijn om server-side te zorgen dat de condities waarbij het gebeurt niet te laten ontstaan. Dus de beesten niet helemaal leeg laten lopen maar bij een (random?) kleine en verder insignificante waarde laten stoppen. Vergt maar een paar regels code lijkt me.

Maar dat zou slagvaardig en adequaat zijn. Kunnen ze niet aan beginnen bij Niantic. :|

Tsja als het echt zo makkelijk was hadden ze het allang opgelost. Helaas hebben ze wel te maken met een userbase van miljoenen mensen met tientallen verschillende toestellen en bijbehorende software. Het laatste wat ze willen is snel een update uitbrengen die achteraf meer problemen veroorzaakt dan oplost.
Ik ben het met je eens dat ze nu wel erg lang wachten. Maar sowieso heb ik het idee dat alle legendary's sneller zijn uitgebracht dan in eerste instantie de bedoeling was. Nadat het live-event in Amerika op zo'n fiasco uitdraaide denk ik dat ze versneld de legendary's hebben uitgebracht om mensen toch tevreden te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nadat de legendaries weg zijn, weet iemand of er nog andere (reguliere) Pokemons in de raids komen?

Zou leuk zijn als Dragonite, Foretress en nog een paar erbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Mad-Matt schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:32:
Nadat de legendaries weg zijn, weet iemand of er nog andere (reguliere) Pokemons in de raids komen?

Zou leuk zijn als Dragonite, Foretress en nog een paar erbij komen.
Niantic weet dat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirx_NL
Er zijn er genoeg hier op het forum die die stelling in twijfel durven te trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

mafkezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Afgelopen zondag de legendary compleet gekregen, nu zelfs een dubbele lugia :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
icy schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:56:
Afgelopen zondag de legendary compleet gekregen, nu zelfs een dubbele lugia :).
Haha

Kom ik aan met:

8 Articuno
15 Zapdos
17 Moltres
14 Lugia

Legendary my ass ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik heb 1 zielige lugia.. meer niet

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 10:42
Nickrsd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 02:32:
Ik heb 1 zielige lugia.. meer niet
Ik heb ook maar 1 Zapdos, maar komt erbij dat ik niet veel tijd heb om te spelen. Ik zou eigenlijk vakantie moeten nemen wil ik verder komen! Met alleen wat tochtjes naar het treinstation kom ik niet ver.
Pagina: 1 ... 41 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.