En heb je 'm wel eens gebruikt? Dwars door die raid boss heenq-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:20:
[...]
Je moest eens weten hoe vaak Sudowoodoo automatisch in mijn raid setup wordt geplaatst. Die is kennelijk toch behoorlijk goed
Andersom. Raidboss dwars door die wandelande tak heensixtiek schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:35:
[...]
En heb je 'm wel eens gebruikt? Dwars door die raid boss heen, of...?
Die preset van Attackers is toch dramatischmat.hi.as schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:15:
[...]
Andersom. Raidboss dwars door die wandelande tak heen

Ik heb ergens gelezen dat mensen bijv. hun Blissey en Chansey gewoon niet reviven, zodat ze ook niet in de raid lijst komenAFCAjax schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:26:
[...]
Die preset van Attackers is toch dramatisch
Je hebt ook mensen die maar al te graag een Blissey gebruikenpoor Leno schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:27:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat mensen bijv. hun Blissey en Chansey gewoon niet reviven, zodat ze ook niet in de raid lijst komen

Ja want hoe langer je leeft, hoe meer dmg je doet!!!
Waaronder ikke. Teveel crashes en dergelijke bij een eventuele rejoin, dus tank als laatste is best fijn ook al doet hij niet zo heel veel damage.AFCAjax schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:28:
[...]
Je hebt ook mensen die maar al te graag een Blissey gebruiken
Zag laatst bij iemand dat een Vaporeon werd geselecteerd tegen ..... Zapdos!

Mwah soms wel, maar hij zoekt het meer uit op basis van de aanvallen dan op waar het beestje goed tegen kan.AFCAjax schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:26:
[...]
Die preset van Attackers is toch dramatisch
Maar hij zette bij mij m'n chansey van 790 elke keer vooraan
Ik heb nu alleen het probleem dat ik te weinig potions krijg. 4 avonden achter elkaar zware raids en meerdere raids doen trok ik niet. Op het toppunt had ik 18 pokemon met de helft of minder aan hp
Wel grappig om te zien dat dan opeens een sneasel van 1200 en een murkrow van 1000 worden voorgesteld als gym attackers
[ Voor 7% gewijzigd door PB-powell op 18-08-2017 14:12 ]
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Gewoon Snorlax en Vaporeon als laatste tank. Ik heb btw nog nooit hoeven rejoinen, altijd maar 3-4 poke's dood, en dan heb ik nog 2 tanks.Mirx_NL schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:32:
[...]
Waaronder ikke. Teveel crashes en dergelijke bij een eventuele rejoin, dus tank als laatste is best fijn ook al doet hij niet zo heel veel damage.
Inmiddels krijg je ook potions als raid reward. Mooi voor de mensen die ze nodig hebben, balen voor de mensen die er in omkomen.PB-powell schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:11:
[...]
Ik heb nu alleen het probleem dat ik te weinig potions krijg. 4 avonden achter elkaar zware raids en meerdere raids doen trok ik niet.
Ik heb liever rare candy of golden berries, die kan ik niet van stops krijgen.
Dat ligt maar net aan je team.AFCAjax schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:16:
[...]
Gewoon Snorlax en Vaporeon als laatste tank. Ik heb btw nog nooit hoeven rejoinen, altijd maar 3-4 poke's dood, en dan heb ik nog 2 tanks.
Gisteren voor het eerst bij ons in het dorp een raid bij elkaar kunnen krijgen voor een moltres. 6 man, waarvan 2 lvl34 waaronder ik, 1 lvl 16 volgens mij, en 3 lvl 26-30. Net geen rejoin nodig gehad.
Dus het varieert, ene keer nog geen 2 pokies dood, en soms een rejoin nodig. En als je dan op je laatste dag (dat je dacht) dat je een articuno kon vangen een app crash hebt tijdens een rejoin dan pak je daarna gewoon uit voorzorg ene tank als laatste. Tijd is zelden het probleem als je voor de rest de juiste attackers hebt.
Ook scheelt het in je personal damage, wat bij een rejoin weer van 0 start. Kan dus balletje schelen.
Ja klopt, dat is sinds woensdag. En woensdag zelf geen potions gekregen en gister geen raids gedaan omdat al m'n vecht pokemon nog in de kreukels lagen. Inmiddels is het gros weer hersteld, maar heeft me heel wat stops en potions gekostMirx_NL schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:16:
[...]
Inmiddels krijg je ook potions als raid reward. Mooi voor de mensen die ze nodig hebben, balen voor de mensen die er in omkomen.
Ik heb liever rare candy of golden berries, die kan ik niet van stops krijgen.
Ik heb al een Sudowoodoo ik hoef er geen tig.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Herkenbaar, mijn potions beginnen eindelijk weer een beetje op niveau te komen.PB-powell schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:40:
[...]
Ja klopt, dat is sinds woensdag. En woensdag zelf geen potions gekregen en gister geen raids gedaan omdat al m'n vecht pokemon nog in de kreukels lagen. Inmiddels is het gros weer hersteld, maar heeft me heel wat stops en potions gekost
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik merk bij mezelf na afgelopen weken dat de raid fatique heeft toegeslagen. Het in de gaten houden van een whatsapp groep, naar een plek waar een raid is gaan, staan wachten tot er genoeg spelers zijn en dan drie keer quitten omdat er toch nog een paar later komen maar wel mee willen doen of er zijn er een paar waar het spel crashed. Voor een gevecht van een paar minuten ben je soms wel drie kwartier bezig waarin je andere dingen had kunnen doen. Echter leveren andere dingen doen zo weinig op ten opzichte van legendary raids waardoor dat begint te voelen als grinden zonder dat je weet waarvoor.
Ik heb nu alles wat hier te krijgen is in mijn Pokédex, dus de 3 birds + Lugia en Kangaskhan en Unown na dagje Almere.
Ik heb nu alles wat hier te krijgen is in mijn Pokédex, dus de 3 birds + Lugia en Kangaskhan en Unown na dagje Almere.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
ja zelfde hier.. Ze hebben t echt vern##kt door de legendaries 2,5 week langer te doen 
leuk voor de mensen die op vakantie oid waren, maar persoonlijk vind ik t echt jammer.. Het legendary en bijzondere gehalte is naar 0,0 gegaan..
Ze hadden het over een paar maanden moeten terugbrengen, niet gelijk nu. Maarja nu is het vakantie he.. kids enzo.. munnies enzo
leuk voor de mensen die op vakantie oid waren, maar persoonlijk vind ik t echt jammer.. Het legendary en bijzondere gehalte is naar 0,0 gegaan..
Ze hadden het over een paar maanden moeten terugbrengen, niet gelijk nu. Maarja nu is het vakantie he.. kids enzo.. munnies enzo

Ben wel met jullie eens dat de legendary's te lang te vangen zijn. Maar ik ben er aan de andere kant wel blij mee dat ik Moltres alsnog kon vangen. Ik had hem gemist vanwege vakantie.
Aan de andere kant las ik dat er iemand bij ons in de Whatsapp groep al 190 legendary raids had gedaan.
Dat haalt wel een beetje het legendary er vanaf.
Ben benieuwd of Mewtwo iets zeldzamer is. Al ben ik wel één van de vele die deze wil toevoegen aan zijn dex.
Aan de andere kant las ik dat er iemand bij ons in de Whatsapp groep al 190 legendary raids had gedaan.
Dat haalt wel een beetje het legendary er vanaf.
Ben benieuwd of Mewtwo iets zeldzamer is. Al ben ik wel één van de vele die deze wil toevoegen aan zijn dex.
Er is inderdaad niks legendarisch aan die birds, en zeldzaam zijn ze al helemaal niet. Ik heb nog geen enkele legendary een powerup gegeven, simpelweg omdat ik al betere counters heb. Denk dat de meeste mensen die legendary raids al lang zat zijn. Dat je nu nog effe alles bijelkaar kan vangen is gewoon teken van zwakte van Niantic.
Van mij mag gen 3 heel snel komen, anders neem ik een break na Mewtwo.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
ik vind ze anders best oke. Alleen articuno niet. Lugia is een lekkere tank als je machamp doet. Zapdos is een prima pokemon als je waterpokemon gaat aanvallen. Moltres is een van de beste attackers in het spel. Ook al zijn je moves niet vaak super effective, je basis damage is prima (net als dragonite). Ik heb er van alle 4 1 naar level 30,5 gedaan.Terryb47 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:46:
Er is inderdaad niks legendarisch aan die birds, en zeldzaam zijn ze al helemaal niet. Ik heb nog geen enkele legendary een powerup gegeven, simpelweg omdat ik al betere counters heb. Denk dat de meeste mensen die legendary raids al lang zat zijn. Dat je nu nog effe alles bijelkaar kan vangen is gewoon teken van zwakte van Niantic.
Terug van vakantie uit Tenerife 
Omanytes en Sandshrews als pidgeys daar. Helaas gaan Zapdos maar dat komt nog wel goed, gelukkig wel een Corsola gevangen.
Ook een vulkaan bezocht en daar eens Pokemon Go aangezet in de hoop vuurpokemon te vinden, staat er een Blastoise op de nearby... haha
Omanytes en Sandshrews als pidgeys daar. Helaas gaan Zapdos maar dat komt nog wel goed, gelukkig wel een Corsola gevangen.
Ook een vulkaan bezocht en daar eens Pokemon Go aangezet in de hoop vuurpokemon te vinden, staat er een Blastoise op de nearby... haha
Amsterdam hoort toch ook bij de Unown/Kangaskhan regio's nu? Ik ben er nu... Maar er is hier niks te vinden 
Iemand hier die dat kan ophelderen?
Iemand hier die dat kan ophelderen?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het blijven random spawns. Op PoGoAmsterdam.nl Discord is er een kanaal waar dit soort spawns worden vermeld.
Surf naar pogoamsterdam.nl en je komt bij de discord link.
Surf naar pogoamsterdam.nl en je komt bij de discord link.
Ik ben sinds lange tijd weer is aan Pokemon go begonnen.. wel leuk nu maar...
Ik ben als team blue begonnen en zou Heel graag een switch naar rood maken.
Is dat mogelijk op 1 of andere manier??
Via Google iets gevonden en een mail naar niantic gestuurd maar tot heden geen nieuws erover.
Denk dat het niet kan he?!
Via Google iets gevonden en een mail naar niantic gestuurd maar tot heden geen nieuws erover.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Enige manier om te wisselen is een nieuw account aanmakenNickrsd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:30:
Ik ben sinds lange tijd weer is aan Pokemon go begonnen.. wel leuk nu maar...
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik ben niet blij met de nieuwe verdeling van beloningen bij raid battles.
Vandaag 4 legendary raids gedaan, en bijna alleen potions en revives.
Geen enkele TM vandaag.
De enige rare candy die ik kreeg waren 6 stuks bij een level 3 raid die ik in mijn eentje deed.
Geen enkele TM vandaag.
De enige rare candy die ik kreeg waren 6 stuks bij een level 3 raid die ik in mijn eentje deed.
We zijn een beetje verslaafd geraakt aan een overvloed van candy en golden barrys van voordien.brilsmurf schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:23:
Ik ben niet blij met de nieuwe verdeling van beloningen bij raid battles.
Geen enkele TM vandaag.
Maar geef toe dat als je voordien 9-15 rare candy kreeg er eigenlijk teveel kreeg.
Buddy uitlaten werd hierdoor overbodig.
De items moeten een extra zijn en de legendarische pokemon de hoofdprijs en niet andersom.
Ja dat is ook wel zo.Gravediggerxx schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:28:
[...]
We zijn een beetje verslaafd geraakt aan een overvloed van candy en golden barrys van voordien.
Maar geef toe dat als je voordien 9-15 rare candy kreeg er eigenlijk teveel kreeg.
Buddy uitlaten werd hierdoor overbodig.
De items moeten een extra zijn en de legendarische pokemon de hoofdprijs en niet andersom.
Ik gebruik mijn golden berry's nu niet meer om de legendary's te vangen en het lijkt niet eens zoveel slechter te gaan trouwens.
Ik spaar mijn golden berry's en rare candy op voor een eventuele mewto .
Owjee... Binnenkort is het afgelopen met Pokémon GO. Als het aan de Russen ligt tenminste:
https://newscientist.nl/n...en-misleid-vervalste-gps/
https://newscientist.nl/n...en-misleid-vervalste-gps/
Russisch cyberwapen? Tientallen schepen misleid door vervalste gps
(...)
Het afgelopen jaar heeft gps-spoofing er in Moskou toe geleid dat ontvangers in telefoons zich verkeerd gingen gedragen. De omvang van het probleem werd pas duidelijk toen mensen Pokémon Go probeerden te spelen. Het nepsignaal, waarvan het centrum zich in het Kremlin lijkt te bevinden, verplaatst iedereen in de omgeving naar de internationale luchthaven Vnoekovo, 32 kilometer verderop.
(...)

Vandaag vanuit Rotterdam slechts 2.5 uur over gedaan om in Amersfoort te komen, maar wel 2 eieren uitgebroed in de file.
Elk nadeel heeft z'n voordeel denk ik
Haha ik moet nog van Rottterdam naar Hilversum maar rond deze tijd zal het wel meevallen...
Nog een voordeel: ook geen boete voor te snel raiden.Mad-Matt schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:05:
Vandaag vanuit Rotterdam slechts 2.5 uur over gedaan om in Amersfoort te komen, maar wel 2 eieren uitgebroed in de file.
Ik heb er geen probleem mee dat de legendaries wat langer rondhangen. Heb weining kansen gehad om er een te vangen en het is me nooit gelukt. Eerlijk gezegd, gezien de moeite die het kost om een kans te maken, hadden ze het wel wat makkelijker mogen maken.
Het blijven wel legendaries natuurlijkJanusi schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:09:
Ik heb er geen probleem mee dat de legendaries wat langer rondhangen. Heb weining kansen gehad om er een te vangen en het is me nooit gelukt. Eerlijk gezegd, gezien de moeite die het kost om een kans te maken, hadden ze het wel wat makkelijker mogen maken.
Ik heb inmiddels zeven raids achter elkaar niets gevangen.
De lastste keer was 2 uit e. Sinds donderdag niets.
4 legendary, 1 tyranitar 2 snorlax. Boss verslagen. Pokemon niet gevangen
Wordt frustrerend
Wordt frustrerend
Ik wil er ook nog wel een paar keer op uit. Kan iemand uit stad Groningen (zuid) me een invite doen? Scheelt weer schimmig om Gyms rondhangen 🤣
Dat is kloteEgbert1907 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:02:
Ik heb inmiddels zeven raids achter elkaar niets gevangen.
Wordt frustrerend

Ik ben de laatste paar dagen ook weer tegen nieuwe struggles aangelopen, waar ik eerst bij bijna iedere raid met dik 10 mensen was krijgen we de laatste tijd vaak maar net 7-8 man bij elkaar. Genoeg zou je zeggen, ware het niet dat je als je aan komt lopen al 4 jonge kinderen ziet staan, het ergste vreest, en vervolgens inderdaad met voornamelijk level 25 of lager spelers bent.
Toch maar beginnen natuurlijk, ook lullig voor die kids anders (plus het is mooi om hun enthousiasme te zien, doet je denken aan hoe je vroeger zelf pokemon beleefde) maar bij 4 verschillende raids tot nu toe herhaaldelijk de boss net niet op tijd gekilled. Vervelend voor de verspilde raidpass en de tientallen revives en potions die je er zo doorheen jaagt.
Ook valt me hierdoor best wel op dat veel mensen de type effectiveness niet goed lijken te kennen. Je ziet erg vaak behoorlijk shabby pokemon keuzes langskomen, al mag Niantic's eigen systeem ook de prullenbak in. Veel spelers hebben natuurlijk niet altijd de ideale counter pokemon, maar uit hun gesprekken kun je al opmaken dat ze geen idee hebben dat Charizard vs Zapdos niet echt een goed idee is. Misschien dat Niantic aanneemt dat bijna iedereen wel weet welke types sterk/zwak tegen elkaar zijn, dat deed ik zelf ook totdat ik echt eens ging bekijken welke pokemon andere players kozen, maar een of ander ingame menutje zou denk ik best wel handig zijn voor veel mensen.
Al met al geen game breaking ervaring maar van mij mag Mewtwo langzaam wel gaan verschijnen
Die lage opkomst is hier geen sprake van. Ik heb zelf een app groep opgezet. Begonnen met twee die ik zag bij een raid. Een paar extra van een volgende. En als snel een olievkek. Nu 135 fanatieke pokemon spelers. Geen raid die te weinig heeft. Elke dag legendaryraids. Dus volg mij. Maak een app aan en voeg spelers toe die je ziet. De techniek is er, gebruik hem
Ik ben die stomme vogels helemaal beu. Vrienden van mij proberen het een keer of misschien twee en die vangen een Lugia en een Moltres. Ik zit zelf nu op 1 uit 9!
Ik heb op een dag 4 Zapdos raids gedaan, niks gevangen.
3 keer een Lugia raid, niks gevangen.
1x een Articuno, niet gelukt.
Alleen een Moltres kunnen vangen.
Kijk, dat het RNG is, vind ik prima. Maar ik gooi grotendeels een curved great ball met een golden razzberry en dan nog niks kunnen vangen is gewoon deprimerend.
Zelfs keer een excellent kunnen gooien, ook curved en met een golden razzberry. Gewoon nog steeds niet. En dan te horen te krijgen van de andere dat ze buiten de cirkel gooien zonder curve en gewoon vangen.
Ja dan word ik chagrijnig. Ik snap heel goed van Niantic dat verspreid over de hele playerbase, dit het meest eerlijke is. Maar kom op, laat die mij die schijtbeesten gewoon vangen
. Gelukkig zijn ze niet super zeldzaam, mn rode Gyarados is iets zeldzamer gelukkig
Kijk, dat het RNG is, vind ik prima. Maar ik gooi grotendeels een curved great ball met een golden razzberry en dan nog niks kunnen vangen is gewoon deprimerend.
Zelfs keer een excellent kunnen gooien, ook curved en met een golden razzberry. Gewoon nog steeds niet. En dan te horen te krijgen van de andere dat ze buiten de cirkel gooien zonder curve en gewoon vangen.
Ja dan word ik chagrijnig. Ik snap heel goed van Niantic dat verspreid over de hele playerbase, dit het meest eerlijke is. Maar kom op, laat die mij die schijtbeesten gewoon vangen
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Heb je een betere elektrische dan Zapdos? Een betere Fire dan Moltres? Een betere Dragonite sloper dan Articuno? Met name die eerste zou ik erg knap vinden, want ook Jolteon gaat die strijd niet winnen.Terryb47 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:46:
Merk dat ook idd, maar ik heb de meeste gelukkig zo ver gekregen dat ze vragen wat goed is tegen de betreffende Pokemon. Enkel die ukkies blijven eigenwijs. Zo hadden er zaterdag 3 een Lugia mee genomen als counter tegen een Zapdos.Feihcretsam schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 01:05:
[...]
Dat is kloteHopelijk binnekort meer geluk..
Ik ben de laatste paar dagen ook weer tegen nieuwe struggles aangelopen, waar ik eerst bij bijna iedere raid met dik 10 mensen was krijgen we de laatste tijd vaak maar net 7-8 man bij elkaar. Genoeg zou je zeggen, ware het niet dat je als je aan komt lopen al 4 jonge kinderen ziet staan, het ergste vreest, en vervolgens inderdaad met voornamelijk level 25 of lager spelers bent.
Toch maar beginnen natuurlijk, ook lullig voor die kids anders (plus het is mooi om hun enthousiasme te zien, doet je denken aan hoe je vroeger zelf pokemon beleefde) maar bij 4 verschillende raids tot nu toe herhaaldelijk de boss net niet op tijd gekilled. Vervelend voor de verspilde raidpass en de tientallen revives en potions die je er zo doorheen jaagt.
Ook valt me hierdoor best wel op dat veel mensen de type effectiveness niet goed lijken te kennen. Je ziet erg vaak behoorlijk shabby pokemon keuzes langskomen, al mag Niantic's eigen systeem ook de prullenbak in. Veel spelers hebben natuurlijk niet altijd de ideale counter pokemon, maar uit hun gesprekken kun je al opmaken dat ze geen idee hebben dat Charizard vs Zapdos niet echt een goed idee is. Misschien dat Niantic aanneemt dat bijna iedereen wel weet welke types sterk/zwak tegen elkaar zijn, dat deed ik zelf ook totdat ik echt eens ging bekijken welke pokemon andere players kozen, maar een of ander ingame menutje zou denk ik best wel handig zijn voor veel mensen.
Al met al geen game breaking ervaring maar van mij mag Mewtwo langzaam wel gaan verschijnen

De RNG is idd wel heel ver door geslagen. Spelers die recht gooien en vaak niet eens de cirkel weten te raken hebben soms echt belachelijk hoge vangpercentages terwijl spelers die vrijwel alleen maar Great en Excellent throwed curves gooien hem soms na 6+ pogingen nog steeds niet hebben. Je gaat je soms gewoon af vragen waarom je nog moeite doet om curveballs te gooien behalve die 10 xp bonus...aDutchCow schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:26:
Ik ben die stomme vogels helemaal beu. Vrienden van mij proberen het een keer of misschien twee en die vangen een Lugia en een Moltres. Ik zit zelf nu op 1 uit 9!
Ja dan word ik chagrijnig. Ik snap heel goed van Niantic dat verspreid over de hele playerbase, dit het meest eerlijke is. Maar kom op, laat die mij die schijtbeesten gewoon vangen. Gelukkig zijn ze niet super zeldzaam, mn rode Gyarados is iets zeldzamer gelukkig
wat natuurlijk ook niet meehelpt is dat de Blissey bij rejoinen structureel als eerste staat.
Je kan beter die 2 seconden gebruiken om hem te vervangen dan om er mee door te modderen.
Je kan beter die 2 seconden gebruiken om hem te vervangen dan om er mee door te modderen.
Je moet niet blind staren op statistieken, de meeste mensen hebben na een jaar spelen meestal al goede counters in hun bezit, niet onbelangrijk waar ontzettend veel candies/stardust in zijn geinvesteerd. Deze legendaries moet je vanaf level 20 opbouwen, TM's en rare candies aan spenderen.Autofan1985 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:16:
[...]
Heb je een betere elektrische dan Zapdos? Een betere Fire dan Moltres? Een betere Dragonite sloper dan Articuno? Met name die eerste zou ik erg knap vinden, want ook Jolteon gaat die strijd niet winnen.De enige betere dan Zapdos (Raiku) en Moltres (Entei) in hun types moeten nog komen. Articuno zal voorlopig nog wel de beste Ice blijven en voor Lugia komt Mewtwo nog als overtreffende trap en ook Alakazam heeft meer attack dan Lugia, maar is overall wat zwakker door met name zijn lage HP.
zie ook hier
Om eerlijk te zijn heeft het hebben van hoge IV, hoge level pokemon weinig tot geen voordeel in de huidige staat van het spel. Of je nou een raid neerhaalt met 20 man, of met 4 man. De items die je krijgt zijn altijd hetzelfde en de kans op het vangen van de pokemon ook.
Als je nou bijv. meer items krijgt met het minder man (als in de prijzen pot van een raidboss wordt onderverdeeld onder de raiders), dan heeft het mssn nut. Alleen nu krijgt iedereen even veel kans, ongeacht zijn bijdrage in de raid, je krijgt alleen een balletje of 2-3 meer voor je dmg.
Achja als je dit zou invoeren zouden de lagere level spelers waarschijnlijk geen raids meer kunnen doen...dus ik zie dit niet snel gebeuren
Ik besteed me dust/rare candies niet aan de vogeltjes, ook al zijn ze statistisch gezien de beste in hun types op dit moment. Net als velen heb ik al een redelijk legertje aan aanvallers die gewoon goed genoeg zijn voor alle raids die nu gaande zijn.
Als je nou bijv. meer items krijgt met het minder man (als in de prijzen pot van een raidboss wordt onderverdeeld onder de raiders), dan heeft het mssn nut. Alleen nu krijgt iedereen even veel kans, ongeacht zijn bijdrage in de raid, je krijgt alleen een balletje of 2-3 meer voor je dmg.
Achja als je dit zou invoeren zouden de lagere level spelers waarschijnlijk geen raids meer kunnen doen...dus ik zie dit niet snel gebeuren
Ik besteed me dust/rare candies niet aan de vogeltjes, ook al zijn ze statistisch gezien de beste in hun types op dit moment. Net als velen heb ik al een redelijk legertje aan aanvallers die gewoon goed genoeg zijn voor alle raids die nu gaande zijn.
Ik heb ze zelf ook nog niet gepower-upped, maar dit gaat zeker nog wel gebeuren. Natuurlijk heb ook ik prima counters in mijn bezit zoals de in je link aangehaalde Eeveelutiuons. Op Espeon na (gebruik amper Psychic) allemaal maxed out. Echter ben ik nu L38, is mijn battle team maxed out (Power up knop is weg) en komt de Stardust nog steeds binnen. Moet ik dan maar gaan sparen tot ik een paar miljoen heb of moet ik mijn dust investeren in counters die de beste in hun soort zijn?Terryb47 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:36:
[...]
Je moet niet blind staren op statistieken, de meeste mensen hebben na een jaar spelen meestal al goede counters in hun bezit, niet onbelangrijk waar ontzettend veel candies/stardust in zijn geinvesteerd. Deze legendaries moet je vanaf level 20 opbouwen, TM's en rare candies aan spenderen.
zie ook hier
Toch verhoog je de kans op rewards wel degelijk met goede counters, omdat je dan meer damage doet en zo meer premier balls krijg. Lees dit onderzoek maar eens door.WahWah schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:50:
Om eerlijk te zijn heeft het hebben van hoge IV, hoge level pokemon weinig tot geen voordeel in de huidige staat van het spel. Of je nou een raid neerhaalt met 20 man, of met 4 man. De items die je krijgt zijn altijd hetzelfde en de kans op het vangen van de pokemon ook.
Achja als je dit zou invoeren zouden de lagere level spelers waarschijnlijk geen raids meer kunnen doen...dus ik zie dit niet snel gebeuren![]()
ik ga zondag naar de efteling, ben sinds kort weer begonnen met pokemon GO, ben nu lvl 24.. lig er helemaal uit dus een beetje inlezen etc kan geen kwaad..
vroeg me af of het nog een festijn is in de efteling met goede pokemons..?
ennn.. ben nu lvl 24. is het verstandig om nu al flink mn goede pokemon te maxxen etc. of echt wachten tot je hoger lvl bent?
ennn.. ben nu lvl 24. is het verstandig om nu al flink mn goede pokemon te maxxen etc. of echt wachten tot je hoger lvl bent?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Hmm had ik nog niet gelezen, thanksAutofan1985 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:06:
Toch verhoog je de kans op rewards wel degelijk met goede counters, omdat je dan meer damage doet en zo meer premier balls krijg. Lees dit onderzoek maar eens door.Ook nu na L38 heeft het voor mij dus zeker nog zin om te investeren in deze vogels. Laat staan als ik straks (hopelijk) een goede Mewtwo heb!
Zit zelf ook boven de 1 miljoen dust op dit moment, mssn dan toch maar een vogeltje recruiten voor mijn leger van aanvallers
Mits je sterke pokies (qua stats) met een dikke IV hebt kan je ze naar mijn idee prima maxen. Echter zal je tot L30 altijd de kans houden dat je ze op een hoger level vangt. Wel moet je dan het geluk hebben dat hij EN dat hoge level EN die dikke IV heeft. Bij de minste twijfel zou ik dus wachten, maar heb je een goede (als voorbeeld) Dragonite met > 90% en veel attack (14 of liefst 15) kan je die prima maxen als je het mij vraagt. Voorkom je tevens een beetje dat men/we hier gaan zitten brullen omdat jij als L24 nog geen goede pokies hebt.Nickrsd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:31:
ik ga zondag naar de efteling, ben sinds kort weer begonnen met pokemon GO, ben nu lvl 24.. lig er helemaal uit dus een beetje inlezen etc kan geen kwaad..
Efteling is wel leuk om heen te gaan al kom je er weinig echt bijzondere pokemon tegen. Het zijn voornamelijk veel stops die er staan en veel gyms. En zo'n dag in het park rondlopen is ook goed voor je eieren.Nickrsd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:31:
Pokemon maxen zou ik eigenlijk alleen doen als je al een sterke pokemon hebt met een goede aanval en je genoeg stardust hebt. Als je geen van beide hebt zou ik het lekker even laten wachten.
Je vergeet de raidsAutofan1985 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:08:
[...]
Overigens zijn Pokemon uit eieren (meeste kans op goede IV) altijd L20, dus een goede IV Snorlax of Larvitar uit zo'n ei is ook een kandidaat om te maxen/evolueren.Beide vang je immers zelden in het wild, laat staan op hoog level en IV.
Goede, even niet bij stil gestaan omdat ik toen zelf al een goede Tyranitar had.Gravediggerxx schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:12:
[...]
Je vergeet de raidsZeker larvitar zelf evolueren is niet meer de moeite omdat je dan 125 candy verbruikt die je nodig hebt om te power uppen.
Hebben ze iets aan de eieren in stops veranderd? Heb vandaag al 3 10km eieren gekregen.
Je kan beter zelfs niet rejoinen zodat je je dmg bonus niet kwijtraakt. Best lullig voor de rest trouwensaljooge schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:34:
wat natuurlijk ook niet meehelpt is dat de Blissey bij rejoinen structureel als eerste staat.
Ik had gisteren een raar verschijnsel. Ik had een Weedle gevangen van zeg 153 CP. Ik had hem meteen ge-evolved naar een Kakuna, en de CP van de Kakuna was LAGER dan de CP van de Weedle, 143 ofzo.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Dat is toch altijd zo bij Weedle naar Kakuna? Bij mij wel iig.CAP-Team schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:50:
Ik had gisteren een raar verschijnsel. Ik had een Weedle gevangen van zeg 153 CP. Ik had hem meteen ge-evolved naar een Kakuna, en de CP van de Kakuna was LAGER dan de CP van de Weedle, 143 ofzo.
Tenzij het erom spant, want als je hem niet verslaat doordat je loopt te pokeren heeft niemand ballenwimpie007 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:38:
[...]
Je kan beter zelfs niet rejoinen zodat je je dmg bonus niet kwijtraakt. Best lullig voor de rest trouwens
Ik wist het nog niet, maar gelijk even uitgeprobeerd;CAP-Team schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 16:50:
Weedle 239 werd een Kakuna 233
Minder dus inderdaad
Weer wat geleerd
Leeg - Sinds 20180907
Ergens tot vanavond/vannacht. Het is in ieder geval tot en met de 21ste
EDIT: volgens pokemongohub is het event 5 uur geleden afgelopen.
[ Voor 32% gewijzigd door Sunfalls op 21-08-2017 21:57 ]
Ander interessant punt vind ik punt 4 mbt Exclusive raids. Zou Mewtwo er hiermee echt aan komen? En kunnen er daar meer mensen mee doen? Ben benieuwd! Gen 3 zal eerder voor ergens in het najaar zijn verwacht ik. Dat duurt nog wel een paar maanden. Dit was met Gen 2 ook zo: zaten ook een paar maanden tussen spotten in de code en release.
Tevens is het zoeken op moveset een handige toevoeging!
Overigens hier het verhaal op The Silph Road's eigen site. Vind die persoonlijk fijner lezen dan reddit.
[ Voor 17% gewijzigd door Autofan1985 op 22-08-2017 08:08 ]
@Verwijderd Cheers voor de nieuws update!
@Autofan1985 Cheers voor de beter te lezen link

Verder niet zo boeied die "super incubator"...leuk als hij als raid reward ofzo komt, maar voorlopig geef ik mijn "hard" verdiende muntjes uit aan bag upgrades uit
@Autofan1985 Cheers voor de beter te lezen link
Dus Gen3 zal zeker minimaal 1 update later komen sinds de sounds en moves er nog niet zijn. Achja we hebben toch eerst de exclusive raids (aka Mewtwo) nog in de planning staan. Maar goed om te weten dat de voorbereidingen voor Gen3 in gang zijn gezetWe anticipate it will be a little while yet before these species begin appearing. The following do not appear yet in the APK, and will be needed before Gen III goes live:
- Sound files for each species (their battle 'cries')
- Any additional moves that may be added for the Gen III species' use
No new moves were added to the APK just yet.

Verder niet zo boeied die "super incubator"...leuk als hij als raid reward ofzo komt, maar voorlopig geef ik mijn "hard" verdiende muntjes uit aan bag upgrades uit
Kun je sneller je Sudowoodo in ontvangst nemen!WahWah schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:42:

Helaas door de shadow ban geen Kandashkan of Unown kunnen vangenSunfalls schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:04:
Ergens tot vanavond/vannacht. Het is in ieder geval tot en met de 21ste
Hij is er nu af en heeft dus 8 dagen geduurd.
Oh, als je toch niks doet met je stardust dan waarom niet?Autofan1985 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:06:
[...]
Ik heb ze zelf ook nog niet gepower-upped, maar dit gaat zeker nog wel gebeuren. Natuurlijk heb ook ik prima counters in mijn bezit zoals de in je link aangehaalde Eeveelutiuons. Op Espeon na (gebruik amper Psychic) allemaal maxed out. Echter ben ik nu L38, is mijn battle team maxed out (Power up knop is weg) en komt de Stardust nog steeds binnen. Moet ik dan maar gaan sparen tot ik een paar miljoen heb of moet ik mijn dust investeren in counters die de beste in hun soort zijn?
Ik kom helaas tekort momenteel
Nog een minpunt van de legendary birds: hun aanvalanimaties vind ik verschrikkelijk irritant
Dan gok ik dat je Jolteon ook geen Volt Switch heeft. Die is nog 2x zo traag namelijk.Terryb47 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:37:
[...]
Oh, als je toch niks doet met je stardust dan waarom niet?
Ik kom helaas tekort momenteelin de aanloop naar de legendaries heb ik een paar Tyranitar en Golems getraind. Ik had me eigenlijk voorgenomen om 1 legendary te poweruppen (Zapdos) maar toen ik zijn retetrage fastmove zag heb ik mij toch bedacht. Voordat die z'n balkje voor de charge move vol heeft heb ik die waterpokemon al lang verslagen met m'n Jolteon. Psychic is niet zo bruikbaar. Fire gebruik ik ook eigenlijk zelden of nooit. Zo ook Ice pokemon. Voor die ene Dragonite die ik in de gym tegenkom heb ik al een Lapras. (sorry Articuno, ook jij blijft in je hok haha)
Nog een minpunt van de legendary birds: hun aanvalanimaties vind ik verschrikkelijk irritant
Je moet ook niet spoofenxienator schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:31:
[...]
Helaas door de shadow ban geen Kandashkan of Unown kunnen vangen![]()
xienator in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"xienator schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:31:
[...]
Helaas door de shadow ban geen Kandashkan of Unown kunnen vangen![]()
Na wat Google werk lijkt het er dus op dat ik een shadowban heb gehad. Ik gebruik wek Pokemon IV Go, zou het daardoor kunnen? (officieel weet ik dat het niet mag maar gebruik het al zeer lang!) Dat is het enige wat ik kan bedenken.
Ik hoop dat het gemak van het calculeren van de IV van je pokemon het waard was om 2 dex entries mis te lopen. Maar je krijgt vast wel nog een kans, dus niet getreurd. Unown is gewoon super rare, dus met veel geluk krijg je hem vast wel een keer. En Kangaskhan kan je "gewoon" in Australie vinden
Ach ja we doen allemaal weleens iets wat officieel niet mag denk ik dan maarWahWah schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 09:58:
[...]
xienator in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"
Na wat Google werk lijkt het er dus op dat ik een shadowban heb gehad. Ik gebruik wek Pokemon IV Go, zou het daardoor kunnen? (officieel weet ik dat het niet mag maar gebruik het al zeer lang!) Dat is het enige wat ik kan bedenken.
Ik hoop dat het gemak van het calculeren van de IV van je pokemon het waard was om 2 dex entries mis te lopen. Maar je krijgt vast wel nog een kans, dus niet getreurd. Unown is gewoon super rare, dus met veel geluk krijg je hem vast wel een keer. En Kangaskhan kan je "gewoon" in Australie vinden
Tis gelukkig maar een spelletje
Verwijderd
Ach je kan altijd nog gaan spoofen. Blijkbaar vind niantic dat minder erg dan een IV calculator die je helpt om de IV van een pokemon 20 sec sneller te berekenen...
en in spelletjes zjin er altijd valsspelersxienator schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:02:
[...]
Ach ja we doen allemaal weleens iets wat officieel niet mag denk ik dan maar
Tis gelukkig maar een spelletje
Een IV calculator vind ik geen valsspelen.WahWah schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:05:
[...]
en in spelletjes zjin er altijd valsspelers
Je benadeeld er niemand mee en het is alleen maar hulpzaam voor de features die Pokemon Go mist.
Gebruik er nu een die screenshots maakt dus niet inlogd, had ik van het begin af aan gewoon moeten doen.
Met je eens. Was ook maar een random statement over spelletjes in het algemeen.xienator schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:08:
[...]
Een IV calculator vind ik geen valsspelen.
Je benadeeld er niemand mee en het is alleen maar hulpzaam voor de features die Pokemon Go mist.
Gebruik er nu een die screenshots maakt dus niet inlogd, had ik van het begin af aan gewoon moeten doen.
Dat inloggen op een app voor IV was al lang bekend dat Niantic daar niet blij mee was. Achja het was maar een soft ban gelukkig
Spoofen is zeer makkelijk, alleen moet je niet de hele wereld rond in een uur tijd ofzo (je loopt toch ook niet door rood als er aan de andere kant van de weg een agent staatVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:03:
Ach je kan altijd nog gaan spoofen. Blijkbaar vind niantic dat minder erg dan een IV calculator die je helpt om de IV van een pokemon 20 sec sneller te berekenen...
Wat zijn nu leuke hot spots in de regio drenthe/groningen? Oude dierentuin van Emmen is niet veel soeps meer als ik de pokescanner mag geloven.
Of moet je echt naar de andere kant des lands voor een leuke hotspot? Dus naar A'dam etc?
Of moet je echt naar de andere kant des lands voor een leuke hotspot? Dus naar A'dam etc?
[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 22-08-2017 10:48 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Amstelveen is momenteel populairder dan kijkduin geloof ik, indoor, oplaadpunten, bizar veel stops.
Zojuist voor de 2e keer na een legendary raid geen balls voor 'Gym Control' gekregen, terwijl de Gym wel in mijn kleur is
En dan heb ik nieteens veel raids gedaan, laat staan het aantal keer dat die gyms in mijn kleur waren. Al ging dit gisteren nog wel een keer goed.
Is dit een bug, komt dit bij jullie ook wel eens voor?
Verder voor de statistieken:
2/2 gevangen Articuno
1/3 gevangen Lugia
1/3 gevangen Moltres
0/1 gevangen Zapdos
Totaal dus 4 uit 9 gevangen. Uit die 9 raids helaas dus 2x onterecht te weinig ballen gekregen..
2/2 gevangen Articuno
1/3 gevangen Lugia
1/3 gevangen Moltres
0/1 gevangen Zapdos
Totaal dus 4 uit 9 gevangen. Uit die 9 raids helaas dus 2x onterecht te weinig ballen gekregen..
Je moet toch zelf in de gym zitten wil je daar extra ballen voor krijgen?Sound Rush® schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:57:
Zojuist voor de 2e keer na een legendary raid geen balls voor 'Gym Control' gekregen, terwijl de Gym wel in mijn kleur isEn dan heb ik nieteens veel raids gedaan, laat staan het aantal keer dat die gyms in mijn kleur waren. Al ging dit gisteren nog wel een keer goed.
2/2 gevangen Articuno
1/3 gevangen Lugia
1/3 gevangen Moltres
0/1 gevangen Zapdos
Voor zover ik weet heb ik alleen in de gyms waar ik op sta extra ballen gekregen...
Voor zover ik weet hoor je die ballen al te krijgen als de gym maar in dezelfde kleur is. En dat klopt ook want gisteren kreeg ik ze wel, bij een gym waar ik zelf niet in zat.schaapiej schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:59:
[...]
Je moet toch zelf in de gym zitten wil je daar extra ballen voor krijgen?
Voor zover ik weet heb ik alleen in de gyms waar ik op sta extra ballen gekregen...
Dan valt deze onder het kopje 'minor text fixes'Sound Rush® schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:01:
[...]
Voor zover ik weet hoor je die ballen al te krijgen als de gym maar in dezelfde kleur is. En dat klopt ook want gisteren kreeg ik ze wel, bij een gym waar ik zelf niet in zat.

Zal er eens op letten als ik weer een raid doe, kom straks vast nog wel een Magikarp langs hier...
Tot voor kort kreeg ik altijd ballen extra voor dezelfde kleur, maar de afgelopen dagen dus random (ene keer wel, andere keer niet) lekker buggy zeg maar
de animo om legendary raids of raids in het algemeen is toch wel flink gedaald merk ik, voorheen kon ik tijdens m'n lunchtijd effe snel naar buiten om een raid mee te pikken maar nu komt er geen hond meer opdagen.
Logisch gevolg toch.Terryb47 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:12:
Tot voor kort kreeg ik altijd ballen extra voor dezelfde kleur, maar de afgelopen dagen dus random (ene keer wel, andere keer niet) lekker buggy zeg maarde animo om legendary raids of raids in het algemeen is toch wel flink gedaald merk ik, voorheen kon ik tijdens m'n lunchtijd effe snel naar buiten om een raid mee te pikken maar nu komt er geen hond meer opdagen.
Heb er nu een stuk of 45 gedaan en een stuk of 20 gevangen.
Leuke is er nu wel weer vanaf.
Hier helaas wat minder met mijn account van lvl27, curved met daarbij great/excellent voornamelijkSound Rush® schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:57:
Zojuist voor de 2e keer na een legendary raid geen balls voor 'Gym Control' gekregen, terwijl de Gym wel in mijn kleur isEn dan heb ik nieteens veel raids gedaan, laat staan het aantal keer dat die gyms in mijn kleur waren. Al ging dit gisteren nog wel een keer goed.
2/2 gevangen Articuno
1/3 gevangen Lugia
1/3 gevangen Moltres
0/1 gevangen Zapdos
0/2 gevangen Articuno
0/5 gevangen Lugia
2/3 gevangen Moltres
1/1 gevangen Zapdos
Level 16-20 van mijn zoontje (ik vang ze voor hem) (100% vangst voor hem grmbl!!)
1/1 gevangen Articuno
0/0 gevangen Lugia
2/2 gevangen Moltres
1/3 gevangen Zapdos
Account van mijn zwager, level 32 die we gebruiken voor de raids:
1/2 gevangen Articuno
0/3 gevangen Lugia
0/2 gevangen Moltres
1/3 gevangen Zapdos
Afgrijselijk toch al die mensen die met een 2de account spelen.
Hier in de buurt speelt iemand met de naam Kevin583 o.i.d. en daarnaast Kevin2eaccountkrotwijk schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:23:

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik heb ook 2 accounts...1 voor de kinderen waar ze zelf op kunnen rommelen en mijn eigen account. Ik switch wel van account als ik een rare pokie tegen kom ergens, zodat we die beiden in de dex kunnen krijgen.
Dat vind ik ook al sinds het begin supper hard cheaten. Even erg dan spoofen.krotwijk schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:23:
Hier in de buurt is het zelf een erger probleem dan de spoofers zelf want spoofers kiezen liever andere locaties omdat ik denk dat gyms hier te vaak wisselen. Of het spoofen valt gewoon minder op.
In principe is het ook hetzelfde als spoofen want je vecht tegen spelers dien niet zelf ter plaatsen gaan om in een gym te komen.
Nu zeker met de beperkte plaatsen in gyms is het gewoon egoistisch.
In mijn groep zit zo ook een speler die koppig blijft doorspelen met 2 accounts terwijl ik hem al meerdere keren erover aansprak. Hij ziet er het probleem niet van in en in de andere teams doen ze het nog op veel grotere schaal

Af en toe op een account van uw kinderen spelen vind ik helemaal geen probleem.-TheNose- schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:40:
Ik heb ook 2 accounts...1 voor de kinderen waar ze zelf op kunnen rommelen en mijn eigen account. Ik switch wel van account als ik een rare pokie tegen kom ergens, zodat we die beiden in de dex kunnen krijgen.
Al zijn er ook enkele spelers die het meer als excuus gebruiken.
En zelfs kinderen van +15 jaar moeten het wel kunnen begrijpen dat je niet alles kunt hebben in uw leven en dat ze daardoor eens een raid mislopen is dat ook geen ramp.
Ik krijg die Zapdos maar niet te pakken hoor, jammer, maar is niet anders
Ik hoop dat met Gen3 de Pokémon storage groter kan worden... als ze dat niet doen heb ik echt een probleemWahWah schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 08:42:
Dus Gen3 zal zeker minimaal 1 update later komen sinds de sounds en moves er nog niet zijn. Achja we hebben toch eerst de exclusive raids (aka Mewtwo) nog in de planning staan. Maar goed om te weten dat de voorbereidingen voor Gen3 in gang zijn gezet
Het is mij nog wel compleet onduidelijk hoe die Mewtwo raid gaan werken, met uitnodigingen/special raid pasjes etc... ik hoop dat ze daar goed over nagedacht hebben

Je kan vast wel een heel deel weggooien. Alles wat je nooit gaat gebruiken of power uppen gewoon wegdoen.A-Jay schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:56:
[...]
Ik hoop dat met Gen3 de Pokémon storage groter kan worden... als ze dat niet doen heb ik echt een probleem![]()
Het is mij nog wel compleet onduidelijk hoe die Mewtwo raid gaan werken, met uitnodigingen/special raid pasjes etc... ik hoop dat ze daar goed over nagedacht hebben
Ik gooi tegenwoordig alles onder de 96 % weg buiten een paar speciale.
Niemand weet hoe ze het met mewtwo gaan doen

https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list
Hier kan je al een lijst vinden van alle Pokemon Gen3
Helaas nog geen overzicht van de evoluties en hoeveel candy je nodig hebt.
Heb nu 225 rare candy dus een kleine voorraad voor Gen3 evoluties
https://pokemongohub.net/...ration-3-evolution-chart/xienator schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:27:
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list
Dit is de verwachting gebaseerd op de vorige generaties.
Wat ik niet snap is het volgende. Een blauwe toren met 1 blissey. Ik (rood) val aan en moet hem nog 2x aanvallen. Bij de laatste aanval zie ik dat er iemand joined. Die doet lekker neem. Blissey down en toren ineens geel? Wacht ff volgens mij was ik toch al bezig.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Erger is nog als je met ca 20 man bij een raid staat, de helft er 2 gebruikt en daardoor fysiek aanwezige mensen buiten de boot vallen. Vooral als niemand naar elkaar luistert en geen groepen worden gemaakt.krotwijk schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:23:
Sowieso zie ik de meerwaarde van 2 accounts niet.. Maar dat zal aan mij liggen. Prima dat je met 2 speelt, maar als je met 20 man bent dan leg je gewoon je 2e aan de kant. Punt.
Iedereen uit het laatste gevecht heeft battle winner prioriteit dus de snelste komt er het eerst inDj Neo Ziggy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:34:
Wat ik niet snap is het volgende. Een blauwe toren met 1 blissey. Ik (rood) val aan en moet hem nog 2x aanvallen. Bij de laatste aanval zie ik dat er iemand joined. Die doet lekker neem. Blissey down en toren ineens geel? Wacht ff volgens mij was ik toch al bezig.
Als wij de 20 halen dan wel, maar wij halen meestal maar net 8 a 9 accounts waarvan ik er 2 mee heb en soms 3 (vriendin of zoon die dan niet mee kan ivm zoonlief ivm bedtijd).AFCAjax schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:41:
[...]
Sowieso zie ik de meerwaarde van 2 accounts niet.. Maar dat zal aan mij liggen. Prima dat je met 2 speelt, maar als je met 20 man bent dan leg je gewoon je 2e aan de kant. Punt.
Nu hebben we het account van mijn zwager echt nodig voor de raid battles, want anders halen we het gewoonweg niet.
Eens met icy. Dochter speelt ook maar alles na 19.30 wordt gewoon lastig met school dus dan neem ik haar account mee.
Vind ik gewoon kutDj Neo Ziggy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:27:
Eens met icy. Dochter speelt ook maar alles na 19.30 wordt gewoon lastig met school dus dan neem ik haar account mee.
Goede onderbouwing ook
Maar waar ligt dan de grens? Even een raid doen met haar account omdat ze toch al op bed ligt. Ohwja maar nu we toch op stap zijn deze gyms maar overnemen en als ik toch haar telefoon en account mee heb ook maar een pokemon namens haar in de gym zetten. En deze stops even draaien, hey een eitje komt uit.Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:27:
Wie is er dan nog aan het spelen?
Ik houd daarom altijd gemengde gevoelens wanneer iemand met meerdere devices aankomt.
[ Voor 16% gewijzigd door PB-powell op 23-08-2017 14:44 ]
Verklaar je nader. Onze groepen zijn nooit te groot. Dus een echt account op een telefoon die actief gebruikt wordt vind ik echt geen probleem. Alleen de persoon zelf die het bestuurd is al in dromenland.
En daarbij is het niet zo dat ik iets afpak van het overige team.
[ Voor 8% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 23-08-2017 14:50 ]
Verwijderd
Meerdere accounts boeit me helemaal niks meer. Met het vorige gym systeem vond ik het ook irritant, omdat het toen een stuk lastiger was om je plek in een gym te krijgen. Sinds de nieuwe gym update wisselen de gyms hier constant en heb je genoeg plek en kans om 50 muntjes per dag binnen te harken. Met raids is het soms ook gewoon handig als er iemand meerdere accounts heeft.
En de groepen hier zijn zover ik meegemaakt heb heel sociaal. Dus als er iemand met een raid erbuiten valt door meerdere accounts worden de groepen gesplitst of doet iemand z'n dubbele account weg. Ook met vastlopers of laatkomers stoppen we altijd de raid zodat diegene er weer bij kunnen.
En de groepen hier zijn zover ik meegemaakt heb heel sociaal. Dus als er iemand met een raid erbuiten valt door meerdere accounts worden de groepen gesplitst of doet iemand z'n dubbele account weg. Ook met vastlopers of laatkomers stoppen we altijd de raid zodat diegene er weer bij kunnen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6