[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Ja ik heb geen idee wanneer ikzelf het had opgemerkt, want het is echt nergens terug te lezen in de patches volgens mij (volgens het artikel sinds februarie met de introductie van Gen2). Gewoon weer tussen the usual "minor text fixes" ofzo. Ik zag ooit ook dus ineens meer candy/dust en toen was ik er op gaan letten. Sindsdien vang ik ook al die evoluties. Was ook wel raar dat je hetzelfde kreeg voor een moeilijkere te vangen pokemon. Geef ook meestal een ananas aan een Pigeot bijv. lekker 20 candies. Of op een lage IV Tyranitar ofzo na een raid, had ik ook een keer 20 candies gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

In dat blog bericht van die Mewtwo aankondiging met exclusieve raids stond iets van een invite bij recently gedane raids. Hoe recently is die periode? Praten we dan over een dag, een week of minder als een dag? Weet iemand dat?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zeror schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:31:
In dat blog bericht van die Mewtwo aankondiging met exclusieve raids stond iets van een invite bij recently gedane raids. Hoe recently is die periode? Praten we dan over een dag, een week of minder als een dag? Weet iemand dat?
"recent" is zo precies als de Engelse aankondiging was. In het Japans, Chinees en Koreaans staat er "afgelopen paar weken". Dus minimaal 2 weken, misschien langer.
Maar daar hebben ze nog geen uitspraken over gedaan.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het wordt er niet duidelijker op. Een maatje dacht dat het 48u zou zijn..... Pfff... Wat is het nu? :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zeror schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:38:
Het wordt er niet duidelijker op. Een maatje dacht dat het 48u zou zijn..... Pfff... Wat is het nu? :P
Je krijgt "ruim van tevoren" de uitnodiging, in de orde van dagen, dus als hij lasagne boven de gym klaar staat kunnen er geen andere raids meer plaatsvinden. In de trailer hadden ze het ei op 48 uur staan, dus dat zal de tijd voor uitnodiging wel zijn.

En twee dagen zou natuurlijk belachelijk zijn, dan hebben gewone spelers maximaal 2 opties waar ze mee zouden kunnen doen, dan ben je verplicht raid passes te gaan kopen en de hele dag lang raids te gaan spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Spike_wolf op 15-08-2017 17:42 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:41:

En twee dagen zou natuurlijk belachelijk zijn, dan hebben gewone spelers maximaal 2 opties waar ze mee zouden kunnen doen, dan ben je verplicht raid passes te gaan kopen en de hele dag lang raids te gaan spelen.
Misschien willen ze dat wel om Mewtwo exclusief te houden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mn maatje heeft net een invite gehad en het is inderdaad twee weken.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 15-08-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:57:
Krijg je de invite in-game of via de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Hoe ziet zo een invite er dan uit? Als dat al waar was dan had ik het al ergens anders ook gelezen.
Of zelf gekregen want heb 90 legendarische raids gedaan op veel verschillende gyms.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 11:57
Screenshots or it didn't happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mirx_NL schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:05:
[...]

Screenshots or it didn't happen
It didn't happen :+
Maatje was aan het trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Zeror schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:01:
[...]

It didn't happen :+
Maatje was aan het trollen.
Zeg tegen uw maatje dat hij beter moet trollen want ik ben niet zo goedgelovig ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
Gravediggerxx schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:21:
[...]

Zeg tegen uw maatje dat hij beter moet trollen want ik ben niet zo goedgelovig ;)
In je vorige reactie ging je er anders aardig van uit dat het waar was, aan alle vragen te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
xienator schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:24:
Dat klinkt wel goed en zeker voor € 30

Kan ik dat ding dan ook gewoon in mijn jaszak stoppen en tot hoeveel km werkt die? Als ik fiets doet die het dan ook?
je kan dat ding ook gewoon in je jaszak doen en hoe bedoel je tot hoeveel km werkt die? bedoel je de afstand tussen je telefoon en de gotcha of de afstand tot de batterij leeg is ofzo?

wat betreft fietsen werkt hij prefect!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik bedoel tot hoe hard ik fiets :)

Maar ik las in een andere forum post dat het een k*t ding is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
copywizard schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:27:
[...]

je kan dat ding ook gewoon in je jaszak doen en hoe bedoel je tot hoeveel km werkt die? bedoel je de afstand tussen je telefoon en de gotcha of de afstand tot de batterij leeg is ofzo?

wat betreft fietsen werkt hij prefect!
Je kan m in achtergrond draaien toch? Bedoelen ze echt in de achtergrond, als in achter andere apps? Of alleen met het scherm dicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mang028
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-08-2020
poor Leno schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:21:
[...]

Je kan m in achtergrond draaien toch? Bedoelen ze echt in de achtergrond, als in achter andere apps? Of alleen met het scherm dicht?
Je zet de app aan en linkt met de plus. Daarna kun je de app wegdrukken en je telefoon voor andere dingen gebruiken. Je moet de app niet afsluiten dan werkt het niet. Je kunt je telefoon wel vergrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34
Ligt het aan mij of is Go momenteel kaput? Zowel via 4G als Ziggo kan ik al een uur niet inloggen :-(

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Even een paar vragen

- Wanneer is een Ratata een tiny ratata?
- Wanneer is een Magicarp een big Magicarp?
- Bij level 30 of hoger is een Pokemon in het wild toch voor iedereen gelijk van CP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erulezz schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 20:10:
Ligt het aan mij of is Go momenteel kaput? Zowel via 4G als Ziggo kan ik al een uur niet inloggen :-(
Wat voor melding krijg je als je probeert in te loggen? En Google of PTC? Hier geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
xienator schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 20:30:
Even een paar vragen

- Bij level 30 of hoger is een Pokemon in het wild toch voor iedereen gelijk van CP ?
- Random.
- Random.
- Weet ik niet, denk het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
Even een paar vragen

- Wanneer is een Ratata een tiny ratata? Als er XS of S bij het gewicht staat.
- Wanneer is een Magicarp een big Magicarp? Als er XL bij het gewicht staat.
- Bij level 30 of hoger is een Pokemon in het wild toch voor iedereen gelijk van CP ? Volgens mij niet hoor. Dit blijft per persoon anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:30

PB-powell

Mr. Laziness

Volgens mij stijgen de Pokémon in cp in het wild tot dat je lvl 30 bent. Maar verschilt het per Pokémon die je tegenkomt, per persoon.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11
Level 25+ is gelijke iv en moveset. Level 30+ is gelijke iv, moveset en cp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar vragen

Tiny Ratata = XS ratata
Big Magicarp = XL magicap

Als een level 30+ een pokemon vangt is die voor alle andere 30+ hetzelfde ja. Moveset, IV en CP. Enkel bij een raid gaat dit niet zo.

• Mang028
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een pokemon go plus. Wat me tot nu toe opgevallen is, is dat je best vaak opnieuw contact moet maken met de app. Daarnaast sluit de app op mijn mobiel regelmatig af, als hij op de achtergrond draait. Is dit aan te passen bij de instellingen van mijn mobiel, dat iemand weet? het is een iphone 6.

Verder werkt de plus tot nu toe wel fijn. Hij werkt gewoon onder het autorijden (ik als passagier natuurlijk) Ik kan pokemon vangen en stopsdraaien terwijl ik een gymgevecht aan het doen ben of pokemon aan het evolueren ben. Daarnaast doet hij wat hij moet doen. pokemon vangen en stopsdraaien wanneer ik mijn mobiel in mijn zak vergrendelt heb of wanneer ik andere apps gebruik op mijn telefoon.

Vanmiddag eens testen hoe hij werkt qua registeren van kilometers en wanneer ik ook fitbit aan heb staan met hardlopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mang028 op 17-08-2017 06:32 ]

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 23:38:
[...]

Tiny Ratata = XS ratata
Big Magicarp = XL magicap

Als een level 30+ een pokemon vangt is die voor alle andere 30+ hetzelfde ja. Moveset, IV en CP. Enkel bij een raid gaat dit niet zo.
Of het bij de Rattata ook zo is weet ik niet zeker, maar niet iedere XL Magikarp telt mee voor je Fisherman medal. Pas als de appraise aangeeft dat hij colossal is (iig bij Mystic) telt hij mee. Een gewone XL (Above average in size) wordt niet mee geteld.

• Mad-Matt
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand toevallig een Eevee nest ergens in de buurt van Rotterdam zuid?
Ik heb candies nodig :D

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• FireAge
Volgens de silphroad Schiedam de plantage. Frequent spawn point. Nests voor Eevee bestaan volgens mij niet.

• Mad-Matt
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

handige site, eindelijk 1 die werkt.

Nu nog checken of het klopt, thanks

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:36
Ik kreeg net ineens hyper en super potions na het verslaan van een articuno. Geen rare candy. Of tm's.
Hoop maar dat dit eenmalig was.

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
brilsmurf schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:35:
Ik kreeg net ineens hyper en super potions na het verslaan van een articuno. Geen rare candy. Of tm's.
Wel revives? Potions in plaats van revives vind ik wel nuttig, maar de TMs en rare candy moeten niet verdwijnen/minder worden.

PV Output

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Mad-Matt schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:21:
Heb nog wel wat Eevee snoepjes te koop! 2400+ op voorraad :p
Ding spawnde een tijdje ongeveer net zoveel als Pidgey...

<GoT>NightStalker

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:36
Quincy5 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:39:
[...]

Wel revives? Potions in plaats van revives vind ik wel nuttig, maar de TMs en rare candy moeten niet verdwijnen/minder worden.
Ja ook revives

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Mad-Matt schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:21:
Volgens mij momenteel in de buurt van de Kuip en Lombardijen

Leeg - Sinds 20180907

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Tijd geleden groot gebrek aan revives gehad omdat je ze simpelweg gewoon bijna niet kreeg.
Is nu blijkbaar weer aangepast, heb nu 100+ revives op voorraad, ik begin ze al weer weg te gooien..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:49
FireAge schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:31:
Volgens de silphroad Schiedam de plantage. Frequent spawn point. Nests voor Eevee bestaan volgens mij niet.
Dat dacht ik ook, maar bij Inholland Diemen zitten er met enige regelmaat toch echt een stuk of drie tegelijk op 100 meter. Dus ja, Eevee nesten bestaan blijkbaar (sinds kort?)

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Even een vraagje over de ruil opties voor pokemon en/of items die mogelijk gaan komen. Ik zit op te zoeken wat er over bekend is (ik heb ruim een half jaar geen Pokemon Go gespeeld tot 2 maanden geleden, zat niet 'in the loop') en, buiten dat er weinig concreets over te vinden is, vind ik nergens iemand die de mogelijke issues die ik zie aanstipt namelijk;

Als je pokemon kunt ruilen, dan gaat het toch makkelijk zijn om op Ebay/Marktplaats/Facebook/Fora je 100% IV Dratini of 100% IV Shiny Magikarp te gaan verkopen voor laten we zeggen 50 of 100 euro? Je moet dan waarschijnlijk wel in de buurt van die persoon zijn om te ruilen, maar ik denk niet dat dit een groot genoeg struikelblok is om een zwarte markt in pokemon handel tegen te gaan.

Als je items kunt gaan ruilen, dan zou dat toch alleen moeten kunnen met de evolve items zoals Sunstone, Dragonscale etc. Bijna alle andere items kun je voor coins/echt geld kopen en zodra je die kunt ruilen gaat de ingame economie mogelijk naar de klote.

Items ruilen zie ik hierdoor niet snel gebeuren, vind ook niet dat dat per se nodig is. Maar pokemon ruilen daarentegen... verwachten jullie dat een illegale pokemon handel een probleem kan worden?

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Feihcretsam schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:36:
Even een vraagje over de ruil opties voor pokemon en/of items die mogelijk gaan komen. ....
Op dit moment is er niemand (behalve misschien Niantic zelf) die daar veel zinnigs over kan zeggen.
Verder dan geruchten gaat het op dit moment niet.

We kunnen alleen ofwachten. Het is niet eens zeker dát het er ooit komt. Laat staan wanneer en hoe...

Geniet nooit met mate

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ruilen is de doodsteek voor dit spel. Net als de TM's. Reze handig maar je hoeft nu geen geluk meer te hebben met de juiste moveset krijgen.Als je nu 6 tyranitars wil hebben met bite stone edge is het enkel zaak om je hoogste IV's te power uppen en/of evolueren. met het oude systeem had je daar veel meer tyranitars voor nodig wat voor meer uitdaging zorgde.

Als ze nu ook nog traden zouden invoeren zou dat echt heel dom zijn. Alle spelers die met een 2e accountje de heel wereld rond gespoofd zijn (en dit niet met hun main account durfden omdat ze bang waren voor een ban) en daar alle regionals en 100%IV pokemons en unown's hebben gevangen ruilen die nu gewoon naar hun main account.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Zijn er in Nederland al mensen die uitgenodigd waren voor een Mewtwo Raid? Of mensen die een Shiny Pika hebbeng gevonden?

@Verwijderd Precies, ik zie trading nooit meer gebeuren.

Toch bewaar ik wat Kangaskhan en Pikachu met kerstmutsen voor het geval dat :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Even een vraagje over de ruil opties voor pokemon en/of items die mogelijk gaan komen. Ik zit op te zoeken wat er over bekend is (ik heb ruim een half jaar geen Pokemon Go gespeeld tot 2 maanden geleden, zat niet 'in the loop') en, buiten dat er weinig concreets over te vinden is, vind ik nergens iemand die de mogelijke issues die ik zie aanstipt namelijk;

Als je pokemon kunt ruilen, dan gaat het toch makkelijk zijn om op Ebay/Marktplaats/Facebook/Fora je 100% IV Dratini of 100% IV Shiny Magikarp te gaan verkopen voor laten we zeggen 50 of 100 euro? Je moet dan waarschijnlijk wel in de buurt van die persoon zijn om te ruilen, maar ik denk niet dat dit een groot genoeg struikelblok is om een zwarte markt in pokemon handel tegen te gaan.

Als je items kunt gaan ruilen, dan zou dat toch alleen moeten kunnen met de evolve items zoals Sunstone, Dragonscale etc. Bijna alle andere items kun je voor coins/echt geld kopen en zodra je die kunt ruilen gaat de ingame economie mogelijk naar de klote.

Items ruilen zie ik hierdoor niet snel gebeuren, vind ook niet dat dat per se nodig is. Maar pokemon ruilen daarentegen... verwachten jullie dat een illegale pokemon handel een probleem kan worden?
Het is afwachten wat en of en hoe het ruilsysteem eruit gaat zien. Er zijn inderdaad nergens details van bekend.

Daarnaast zullen ze heus wel iets regelen dat als jij als lvl 30 een pokemon ruilt met iemand van lvl 35, deze dan gemaxed wordt op je eigen level. Dus dat je nooit hogere cp pokemon kan krijgen dan je eigen level. Plus dat hoge cp pokemon in het huidige gym systeem niet meer zoveel meerwaarde hebben.
Dat er dan handel ontstaat in shiny pokemon, mja dat houdt je toch wel.
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:49:
Ruilen is de doodsteek voor dit spel. Net als de TM's. Reze handig maar je hoeft nu geen geluk meer te hebben met de juiste moveset krijgen.Als je nu 6 tyranitars wil hebben met bite stone edge is het enkel zaak om je hoogste IV's te power uppen en/of evolueren. met het oude systeem had je daar veel meer tyranitars voor nodig wat voor meer uitdaging zorgde.

Als ze nu ook nog traden zouden invoeren zou dat echt heel dom zijn. Alle spelers die met een 2e accountje de heel wereld rond gespoofd zijn (en dit niet met hun main account durfden omdat ze bang waren voor een ban) en daar alle regionals en 100%IV pokemons en unown's hebben gevangen ruilen die nu gewoon naar hun main account.
Dat sommige daarmee snel hun dex vol krijgen is leuk. Maar niet iedereen speelt om hun dex vol te krijgen, maar ook gewoon om zo hoog mogelijk level te worden of omdat ze het leuk vinden. Daarnaast is die 100%IV grappig, maar op de totale stats van de pokemon zijn het maar een paar procenten.

Ik denk dat het allemaal wel meevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah

Je bent niet de enige hoor die problemen ziet: WahWah in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"

Maar inderdaad er is nog nergens bericht wanneer het komt en of het daadwerkelijk komt. Maar mocht het komen, doe dan maar lekker pas op max level 40 voor en met level 40 spelers. Tegen die tijd heb je ruilen niet eens meer nodig denk ik, maar het liefst zie ik het gewoon niet in het spel.
PB-powell schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:53:
[...]

Het is afwachten wat en of en hoe het ruilsysteem eruit gaat zien. Er zijn inderdaad nergens details van bekend.

Daarnaast zullen ze heus wel iets regelen dat als jij als lvl 30 een pokemon ruilt met iemand van lvl 35, deze dan gemaxed wordt op je eigen level. Dus dat je nooit hogere cp pokemon kan krijgen dan je eigen level. Plus dat hoge cp pokemon in het huidige gym systeem niet meer zoveel meerwaarde hebben.
Dat er dan handel ontstaat in shiny pokemon, mja dat houdt je toch wel.
Oeh dat is een goeie, als een pokemon geruild wordt dan moet hij gewoon level 1 worden. En doe ook maar Stardust+Candy costs voor power ups met 50%-100% omhoog ofzo.

[ Voor 18% gewijzigd door WahWah op 17-08-2017 10:59 ]

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

WahWah schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:54:
[...]

[...]

Oeh dat is een goeie, als een pokemon geruild wordt dan moet hij gewoon level 1 worden. En doe ook maar Stardust+Candy costs voor power ups met 50%-100% omhoog ofzo.
Dat zou ook een optie kunnen zijn, of dat je de pokemon krijgt in dezelfde staat waarin deze werd gevangen of geëvolueerd. Ruil je dus een vaporeon van 2500, maar was deze 1900 bij evolueren, dan krijg je hem dus als 1900.
Maar allemaal leuk speculeren. Zolang er niks is aangekondigd heeft dat toch weinig zin :+

Ben inderdaad meer benieuwd of men al een mewto raid heeft gezien hier? Gisteren in ieder geval twee raids gedaan in andere gyms dan normaal (moltres en tyranitar, allebei niet gevangen :( ) dus de kans op een uitnodiging is weer groter :9

• Sunfalls
Volgens mij is mewtwo nog niet uitgebracht wereldwijd. Niantic zei: de komende weken zal hij worden uitgebracht, maar behalve japan is hij nog nergens.

• WahWah
PB-powell schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:04:
[...]

Dat zou ook een optie kunnen zijn, of dat je de pokemon krijgt in dezelfde staat waarin deze werd gevangen of geëvolueerd. Ruil je dus een vaporeon van 2500, maar was deze 1900 bij evolueren, dan krijg je hem dus als 1900.
Maar allemaal leuk speculeren. Zolang er niks is aangekondigd heeft dat toch weinig zin :+

Ben inderdaad meer benieuwd of men al een mewto raid heeft gezien hier? Gisteren in ieder geval twee raids gedaan in andere gyms dan normaal (moltres en tyranitar, allebei niet gevangen :( ) dus de kans op een uitnodiging is weer groter :9
Achja en als het aangekondigd is, heeft het nog weinig zin om erover te praten, want het is zoals het is ;)

Nog een idee, een geruilde pokemon kan je gewoon niks mee en is alleen voor dex entry. Geen aanval/defense/power up gewoon niks.

En ja nog geen mewtwo (exlusive raids) spotted...ik dacht dat hij meteen na de Pikachu Outbreak Event kwam, maar zat er toch echt naast :+ Las hier en daar men denkt dat ze begin september komen, na de vogeltjes....tot die tijd, inderdaad zoveel mogelijk raids doen op verschillende gyms :D

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Sunfalls schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:06:
Volgens mij is mewtwo nog niet uitgebracht wereldwijd. Niantic zei: de komende weken zal hij worden uitgebracht, maar behalve japan is hij nog nergens.
Dat maakt dit article zo frappant:
https://gamer.nl/artikele...r-legendary-raid-battles/

Er zijn al klachten over, maar heb nog niemand gehoord die überhaupt geprobeerd heeft hem te vangen (op het event na).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunfalls
Er zijn klachten over omdat mensen die in kleine dorpen wonen geen raids kunnen doen en dus geen legendary's kunnen vangen.

Ik weet niet of dit helemaal de schuld is van Niantic. Ik woon ook in een klein dorp waar we een whatsapp groep hebben van 11 man. Precies genoeg om een legendary te verslaan. En anders ga ik met de auto naar een grotere stad.

Zit nu in 4 whatsapp groepen dus kan alle kanten op. Ik zou zeggen ga op zoek naar een groep en voeg je bij ze. Dan maak je meer kans. Ga niet Niantic de schuld geven van je eigen luiheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Moddie schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:22:
[...]

Dat maakt dit article zo frappant:
https://gamer.nl/artikele...r-legendary-raid-battles/

Er zijn al klachten over, maar heb nog niemand gehoord die überhaupt geprobeerd heeft hem te vangen (op het event na).
Dat artikel staat echt vol met aannames die nog helemaal niet te bevestigen zijn, want de raids zijn er nog niet eens.
Om een uitnodiging te ontvangen voor een Exclusive Raid Battle, moeten spelers recentelijk succesvol een Raid Boss hebben verslagen bij de desbetreffende gym, waarna zij kort de tijd krijgen om een groep spelers te verzamelen en Mewtwo te verslaan, om vervolgens een kans te hebben de legendarische pokémon te vangen.
Korte tijd? waar is dat announced? In de video over de legendaries, waar die zilvere exclusive raid pass te zien is. Stond er 48 uur voordat de raid start. Dat is de enige reference die er is naar die pas...
Los van de catch rates zijn de pokémon alleen te verslaan met een groep andere spelers, waardoor deze dus soms wel uren moeten wachten op en rondvragen naar andere spelers die bereid zijn mee te doen. Pokémon Go-fans vinden dat de Legendary Raid Battles te veel moeite kosten en te beperkt zijn om nog leuk te zijn.
OMG het kost ze te veel moeite.....speel het dan gewoon niet joh. Eerst zeiken ze dat het saai is omdat je alleen speelt. Dan moet je samen spelen is het weer niet goed. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door WahWah op 17-08-2017 11:40 ]

• Sunfalls
WahWah schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:38:

OMG het kost ze te veel moeite.....speel het dan gewoon niet joh. Eerst zeiken ze dat het saai is omdat je alleen speelt. Dan moet je samen spelen is het weer niet goed. 8)7
Dit dus inderdaad. Ash speelt toch ook met misty en broke samen...

[ Voor 7% gewijzigd door Sunfalls op 17-08-2017 11:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Sunfalls schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:28:
Er zijn klachten over omdat mensen die in kleine dorpen wonen geen raids kunnen doen en dus geen legendary's kunnen vangen.

Ik weet niet of dit helemaal de schuld is van Niantic. Ik woon ook in een klein dorp waar we een whatsapp groep hebben van 11 man. Precies genoeg om een legendary te verslaan. En anders ga ik met de auto naar een grotere stad.

Zit nu in 4 whatsapp groepen dus kan alle kanten op. Ik zou zeggen ga op zoek naar een groep en voeg je bij ze. Dan maak je meer kans. Ga niet Niantic de schuld geven van je eigen luiheid.
Luiheid hoeft het niet altijd te zijn, niet iedereen heeft de optie om in een auto te stappen en naar een grotere stad te rijden. Er zijn ook spelers van onder de 18. Er zijn gewoon plekken in Nederland waar het volgende dorp op 10 kilometer afstand ligt en een grotere stad nog verder. En als er dan een raid om 8 uur 's avonds start is het logisch dat niet iedereen dan nog tijd/zin heeft om minimaal een uur eropuit te gaan daarvoor.

Dat je er wat moeite voor moet doen, klopt. Dat ervaren wij ook. Maar gister avond werd er om 8 uur een raid aangekondigd in het dorp 15 minuten rijden verderop, daar waren we om 20:45. Uiteindelijk waren we pas 21:30 thuis (vriendin lief moest er nota bene 04:00 uit vanmorgen). Wij zijn zo gek dat we dat doen, maar ik snap het ook dat niet iedereen daar tijd voor heeft. En dat is lang niet altijd luiheid ;)

• LekkerBipsje
Ik zie net weer een ei boven een gym!
Zien meer mensen dit?

Geniet nooit met mate

• Sunfalls
Nee dat snap ik. En natuurlijk is het vreemd dat Niantic in steden 100 gyms neer zet en in dorpjes maar 6 of minder maar het is nu eenmaal niet anders.

Het zijn niet voor niets legendary's en als je die wilt hebben moeten sommige er wat voor over hebben.

• Sunfalls
LekkerBipsje schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:20:
Zien meer mensen dit?
Welke gym dan?

• LekkerBipsje
Is boven een gym in Heerlen.
Toen ik op de gym klikte werd het een Croconaw. Nu is het ei weer weg. Heb er wel een screenshot van. Zal ik straks even uploaden.

Geniet nooit met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
LekkerBipsje schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:23:
[...]

Is boven een gym in Heerlen.
Toen ik op de gym klikte werd het een Croconaw. Nu is het ei weer weg. Heb er wel een screenshot van. Zal ik straks even uploaden.
Is de laatste weken vaker voorgekomen bij mij (en andere). Niets bijzonders :p
Gewoon een animatie die niet klopt...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:25
Sunfalls schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:28:
Ik vind het erg kort door de bocht om spelers die niet in een Whatsapp-groep zitten te betichten van luiheid. Omgekeerd zou je iedereen die klakkeloos allerlei Whatsapp-contacten maakt alleen voor een spelletje kunnen beschuldigen van domheid 8)7. Waarom zou je zo onnozel zijn om je privacy te grabbel gooien voor wat digitale monstertjes? Wat mij betreft had Niantic hier best zelf iets voor kunnen inbouwen, al was het maar een simpel systeem om aan te geven dat je aan een raid wil deelnemen en over hoeveel tijd je er bent, zoals bijvoorbeeld https://thesilphroad.com/radio.
Sunfalls schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:21:
Het zijn niet voor niets legendary's en als je die wilt hebben moeten sommige er wat voor over hebben.
Er zijn grenzen. Ikzelf ga niet mijn hele hebben en houden delen met een Amerikaans bedrijf met een twijfelachtige reputatie op het gebied van bescherming van persoonsgegevens, alleen voor wat legendarische spelfiguurtjes. Ik vind het zorgwekkend dat zoveel mensen bereid zijn om hun privacy hier wél voor op te offeren en te gemakzuchtig zijn om alternatieven te gebruiken |:( .

offtopic:
Want je hebt wél iets te verbergen! Meer lezen? https://decorrespondent.n...rgen/18555504880-b82a6371

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
sixtiek schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:36:
[...]

Ik vind het erg kort door de bocht om spelers die niet in een Whatsapp-groep zitten te betichten van luiheid. Omgekeerd zou je iedereen die klakkeloos allerlei Whatsapp-contacten maakt alleen voor een spelletje kunnen beschuldigen van domheid 8)7.
Dan moet je geen pokemon go spelen want niantic kan u overal ter wereld volgen ;)
Heeft toegang tot uw camera voor ar mode ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
LekkerBipsje schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:20:
Zien meer mensen dit?
WahWah in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"
Yup vorige week zag ik het ook voor het eerst. Daarna nog 1 keer gezien op een andere gym.
Was maar tijdelijk, even later zag je inderdaad de pokemon van de raid. Er was geen timer van dat hij nog uit moest komen.

[ Voor 15% gewijzigd door WahWah op 17-08-2017 13:15 ]

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:25
Gravediggerxx schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:55:
[...]

Dan moet je geen pokemon go spelen want niantic kan u overal ter wereld volgen ;)
Heeft toegang tot uw camera voor ar mode ...
Da's inderdaad wel handig, dat Niantic weet waar ik ben, anders kan ik sowieso niet spelen ;) . Maar daar kies ik zelf voor. Ik heb geen invloed op wat Whatsapp met mijn gegevens doet, en Whatsapp heeft in het verleden meermalen gelogen over hun privacybeleid. Aan zo'n bedrijf vertrouw ik mijn informatie niet toe. Vreemd dat anderen dat blijkbaar geen probleem vinden |:(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

sixtiek schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:56:
[...]

Da's inderdaad wel handig, dat Niantic weet waar ik ben, anders kan ik sowieso niet spelen ;) . Maar daar kies ik zelf voor. Ik heb geen invloed op wat Whatsapp met mijn gegevens doet, en Whatsapp heeft in het verleden meermalen gelogen over hun privacybeleid. Aan zo'n bedrijf vertrouw ik mijn informatie niet toe. Vreemd dat anderen dat blijkbaar geen probleem vinden |:(.
Dat jij er voor kiest om Whatsapp of Facebook niet te gebruiken is uiteraard jou goed recht.
de reden daarvoor is niet op z'n plek verder in dit topic
Maar daar gebeurt wel het meeste qua oproepen en afspraken om raids te doen.
Heb je niet de mogelijkheid dat iemand anders die je kent en in zo'n groep zit, jou persoonlijk een sms of berichtje stuurt? Want in-game een berichten systeem zie ik niet werken. Op basis waarvan wil je dan berichten gaan sturen naar mensen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
We hebben in Hilversum ook een discord kanaal dus dat zou je nog kunnen overwegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Telegram wordt ook veel gebruikt. Maakt niet uit dat er daarnaast voor dat gebied ook Whatsapp groepen zijn en dat die evt. groter zijn. Als de groep maar groot genoeg is om voldoende mensen bij elkaar te brengen.

Begin er desnoods gewoon eentje voor jouw regio samen met iemand als die groep er nog niet is en maak de join link bekend in een al bestaande naburige drukkere stadsregiogroep waar je dan eerst bij moet gaan en dan zie je wel of dat voldoende uitgroeit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunfalls
Even een sidemelding: Jeeeeeej ik heb alle 4 de legendary's. Ik had er al meerdere gevangen van elk maar er ontbrak nog een Moltres omdat ik op vakantie was die week. Gelukkig ving ik hem vanmiddag. Laat Mewtwo maar komen...

• Gravediggerxx
PB-powell schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:17:
[...]

Dat jij er voor kiest om Whatsapp of Facebook niet te gebruiken is uiteraard jou goed recht.
de reden daarvoor is niet op z'n plek verder in dit topic
Maar daar gebeurt wel het meeste qua oproepen en afspraken om raids te doen.
Heb je niet de mogelijkheid dat iemand anders die je kent en in zo'n groep zit, jou persoonlijk een sms of berichtje stuurt? Want in-game een berichten systeem zie ik niet werken. Op basis waarvan wil je dan berichten gaan sturen naar mensen?
In ingress heb je ook een chat. Gewoon copy paste werk voor niantic O-)

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Even een hele andere vraag tussen de raid vragen door: waar in Nederland kan je naast Kijkduin extra drukte verwachten met Pokémon go? Ben deze vakantie paar keer in Kijkduin geweest, maar ben het daar zat. Waar is het nog meer druk met raids Gyms en stops?
Ik weet alleen de omgeving rondom mijn werk in dordt en daar is het aardig rustig geworden.
Nu zoek ik andere locaties om eens heen te rijden/combineren met wat shoppen. 😉

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
-TheNose- schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:58:
Even een hele andere vraag tussen de raid vragen door: waar in Nederland kan je naast Kijkduin extra drukte verwachten met Pokémon go? Ben deze vakantie paar keer in Kijkduin geweest, maar ben het daar zat. Waar is het nog meer druk met raids Gyms en stops?
Ik weet alleen de omgeving rondom mijn werk in dordt en daar is het aardig rustig geworden.
Nu zoek ik andere locaties om eens heen te rijden/combineren met wat shoppen. 😉
Misschien een idee om Almere/Amstelveen/Zoetermeer te proberen? Unown en Kangs.. Veel lures in het weekend.

• Feihcretsam
Ik blijf maar pech hebben met Articuno en Lugia, tientallen raids gedaan en 6 Articunos en 9 Lugia's gevangen, niks hoger dan 78% en 84% IV :/ Terwijl 3 van de 4 Zapdossen en 4 van de 4 Moltressen allemaal 90%+ zijn.

Merken jullie ook een drastische vermindering in legendary raid interesse? Hier in Maastricht is het begin deze week van het 1 op het andere moment stil geworden en heeft iedereen moeite om 8 man bij elkaar te krijgen. Veel mensen willen er natuurlijk maar 1 van iedere en hebben de coins niet voor raidpasses, maar alleen al voor de 10k xp, candy en TMs vind ik het waard om er zoveel mogelijk te doen. Al had ik liever een weekje rust gehad (wat veel mensen alsnog lijken te nemen).

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Gravediggerxx schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:26:
[...]

In ingress heb je ook een chat. Gewoon copy paste werk voor niantic O-)
Ik ken Ingress niet, hoe raak je daar in contact dan met andere spelers? En heb je daar ook groepsgesprekken? Anders is het niet te doen als je 15 man los moet aanspreken om iets geregeld te krijgen.
AFCAjax schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:00:
[...]

Misschien een idee om Almere/Amstelveen/Zoetermeer te proberen? Unown en Kangs.. Veel lures in het weekend.
Dat zijn voor dit weekend de beste opties ja.
Maar daar buiten is bijna elke grote stad wel leuk volgens mij. Rotterdam zaten aardig wat stops en kan je goed shoppen in de koopgoot. Utrecht veel water pokemon langs de grachten. Amsterdam zal wel redelijk hetzelfde zijn. Den Haag centrum in geweest? Ligt praktisch naast Kijkduin :p

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
[...]

Heb je ook specifieke locaties? Of gewoon in de centra? Unown heb ik nog niet.

• Mang028
brilsmurf schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:35:
Net een raid gedaan en heb revives, superpotions, razz berries en een charge tm gekregen. Er waren er ook wat die wel rare candy's hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Feihcretsam schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:03:

Merken jullie ook een drastische vermindering in legendary raid interesse? Hier in Maastricht is het begin deze week van het 1 op het andere moment stil geworden en heeft iedereen moeite om 8 man bij elkaar te krijgen. ...
Hier in de buurt exact hetzelfde. Tot vorige week was de chat van de appgroep niet bij te houden. Nu lijkt iedereen zijn legendaries binnen te hebben en is het een stuk rustiger geworden.
Waar ik tot vorige week kon kiezen wel legendary raid ik kon doen, heb ik gisteren en vandaag een *** raid gedaan wegens gebrek aan interesse.

Het zal wel stilte voor de storm zijn want als Mewtwo komt (en bekend is hoe we die kunnen gaan verslaan/vangen) zal vast iedereen zich daar op storten.

Ik zou zeggen: geniet nog even van je welverdiende rust :-)

Geniet nooit met mate

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
Hier ook, van 45 (max) naar 14 voor een raid. nog steeds prima te doen gelukkig. Iedereen heeft z'n lijstje compleet en de interesse stopt. Ook omdat de raidpasses/muntjes op zijn en niet iedereen zin heeft met echt geld aan de slag te gaan.

Wel balen dat de raids nu opeens ook potions geven, die had ik al zat, ik moet golden rasps hebben!! Kreeg er vandaag maar 6 uit 3 raids. Normaal ongeveer 10 per raid. Die zijn goud waard (pun intended) om Mewtwo te vangen straks. Ook minder rare candies trouwens, jammer, want ga toch echt geen 20km lopen voor één legendary candy.

[ Voor 16% gewijzigd door Megalodon86 op 17-08-2017 22:26 ]

• Sunfalls
Kan iemand mij vertellen die een pogo plus heeft of het uitmaakt of je het apparaat in nederland koopt of in bijvoorbeeld Amerika.

Via Ebay zijn die dingen de helft van de prijs. Maar weet niet of het verschil maakt.

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 21:57

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

-TheNose- schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:04:
[...]

Voor Amstelveen moet je in winkelcentrum Stadshart zijn. Zaterdag een uurtje rondlopen en je Unown probleem is de wereld uit! >:)

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• CAP-Team

CAP-Team

Hier ook nog geen enkele Legendary. Wil wel graag eens een raid doen maar dan moet je wel genoeg spelers hebben. Dinsdag stond ik ook bij een Moltres raid met niemand erbij..

• Sunfalls
Woon je in de buurt van Hilversum of niet? Daar beginnen ze rond 12 uur smiddags tot de laatste.

• adoy

adoy

Sunfalls schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:35:
Kan iemand mij vertellen die een pogo plus heeft of het uitmaakt of je het apparaat in nederland koopt of in bijvoorbeeld Amerika.

Via Ebay zijn die dingen de helft van de prijs. Maar weet niet of het verschil maakt.
Vaak zijn de goedkopere niet origineel (missen bijvoorbeeld het Nintendo logo op de clip). Maar de reviews erover op bijvoorbeeld AliExpress zijn positief.

• Sunfalls

• adoy

adoy

Geen 100% garantie maar afgaand op de foto's is deze origineel. Heb net even de foto's vergeleken met de mijne...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Feihcretsam schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:03:Merken jullie ook een drastische vermindering in legendary raid interesse?
Is absoluut ingekakt!

Voor mij persoonlijk ook, maar niet alleen voor de legendary... game gaat op een laag pitje tot een volgend event. Wat mij betreft mag Gen3 direct aan de game toegevoegd worden! :) de huidige spawns en Niantic die het gymsysteem dood heeft gemaakt zijn voor mij niet bevorderend voor de motivatie :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
In Groningen is het fanatisme er ook wel af. De die-hards hebben 10 - 20 van elke legendary.

Eerst steeds een week om een type te scoren, en nu kun je alsnog alles vangen. Op zich goed voor de mensen die nog niet de kans gehad hebben. Maar wordt lastiger om nog genoeg mensen te vinden.

Net als bij het Chicago event. Toen dat verlengd werd viel mijn motivatie ook compleet weg. Je stelt je in op 2 dagen hard werken. Alles evoleren en daarna alles wegmieteren om nog de dubbele candy te optimaliseren. En dan mag je ineens nog 2 dagen aan de bak... meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Gisteren ook met pijn en moeite een groep bij elkaar weten te brengen voor een Lugia (nog steeds geen hoge IV gevangen). We hadden uiteindelijk een groepje van 10, maar moest wel de deadline van de raid twee keer met een kwartier uitstellen... Ik had het bijna opgegeven. 2033 CP uiteraard niet gevangen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
-TheNose- schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:04:
[...]

Gewoon de centra, barst ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
FireAge schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:46:
In Groningen is het fanatisme er ook wel af. De die-hards hebben 10 - 20 van elke legendary.

Eerst steeds een week om een type te scoren, en nu kun je alsnog alles vangen. Op zich goed voor de mensen die nog niet de kans gehad hebben. Maar wordt lastiger om nog genoeg mensen te vinden.

Net als bij het Chicago event. Toen dat verlengd werd viel mijn motivatie ook compleet weg. Je stelt je in op 2 dagen hard werken. Alles evoleren en daarna alles wegmieteren om nog de dubbele candy te optimaliseren. En dan mag je ineens nog 2 dagen aan de bak... meh.
Daar ben ik ook wel een beetje zat van, had dan Lugia gelaten en Ho-Oh er naast gegooit in plaats van nog 2 weken die andere 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Wat ik merk hier in de buurt is dat er wel genoeg mensen zijn die aan een raid mee willen doen. Maar de ene helft gaat voor een Lugia en de ander voor een moltres. Zo krijg je natuurlijk nooit mensen genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emok74
  • Laatst online: 19-09 12:43
PB-powell schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:04:
[...]

Ik ken Ingress niet, hoe raak je daar in contact dan met andere spelers? En heb je daar ook groepsgesprekken? Anders is het niet te doen als je 15 man los moet aanspreken om iets geregeld te krijgen.
Ingress heft een ingame comm (chat) functionaliteit, daarin kun je chatten met alle spelers of alleen met de eigen faction (groen of blauw). nieuwe spelers die voor het eerst acties doen worden zichtbaar in de chat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Feihcretsam
Ik wil dit positieve nieuws toch even delen voor alle medespelers die ook hun vertrouwen in eieren of specifieke spawns hebben verloren, na meer dan een jaar spelen eindelijk mijn eerste Snorlax :D en direct een goede!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7bNzCFO.jpg

Geen idee hoeveel hatches het geduurd heeft, maar ik kan geen Sudowoodo of Skyarmory meer zien... wat is RNG soms toch ellendig :P Mijn eerste Tangela kreeg ik ook pas vorige week terwijl ik misschien wel 10 Porygons en Mareeps gehatched heb.

IV app die gebruikt word is Calcy IV, werkt dmv screencaptures dus is veilig & accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik ben nu 10 km eieren aan het sparen, heb er nu 3 en ga voor de 9. En dan allemaal in één keer uitlopen.
En dan kijken hoe teleurgesteld ik ben :P (ook nog geen Snorlax)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaamoot
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 15:24
Ter info, een analyse van de beloningen in een Raid: https://thesilphroad.com/...ewards-secret-multipliers

[ Voor 22% gewijzigd door zaamoot op 18-08-2017 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
is er al bekend wanneer de nieuwe Mewto erin gaat komen? of andere legendarische of zo? Dit weekend is mijn zoontje weer bij me en die vindt PGo geweldig. Zou leuk zijn om dan op wat nieuws te jagen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
jaydenjarno schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:47:
is er al bekend wanneer de nieuwe Mewto erin gaat komen? of andere legendarische of zo? Dit weekend is mijn zoontje weer bij me en die vindt PGo geweldig. Zou leuk zijn om dan op wat nieuws te jagen :-)
De meeste zeggen dat het pas vanaf september is als de vogels verdwenen zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Dit weekend nog wel ja.
Ik hoop zaterdag of zondag ook nog even naar Zoetermeer te kunnen...

Maar daarbuiten heeft elke omgeving toch ook wel z'n eigen 'Kijkduintje'? Een plek met veel willekeurige spawn
Wij hebben hier, stukje buiten de stad, een natuurgebied waar echt vanalles tevoorschijn komt. Zeker vorig jaar in het begin liep het daar altijd storm. Niet zo super als Kijkduin, maar dicht bij huis toch leuk.
Feihcretsam schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:29:
Ik wil dit positieve nieuws toch even delen voor alle medespelers die ook hun vertrouwen in eieren of specifieke spawns hebben verloren, na meer dan een jaar spelen eindelijk mijn eerste Snorlax :D en direct een goede!
Congrats!
Mijn eerste Tangela kreeg ik ook pas vorige week terwijl ik misschien wel 10 Porygons en Mareeps gehatched heb.
Tangela uit 5km ei toch?

Ik moet mn eerste Tangela nog vinden/ hatchen....... :|

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
Chillz schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:03:
[...]

Tangela uit 5km ei toch?

Ik moet mn eerste Tangela nog vinden/ hatchen....... :|
Yup, ik begon al te denken dat hij misschien niet meer uit 5km eieren kon komen.. de meeste lijstjes op het internet zijn niet meer correct. Gen2 starters komen nu uit 5km eieren en staan er vaak niet bij. Toch kan het nog :D gewoon blijven hatchen.

Het opvallende is wel, al denk ik dat het toeval is, dat ik 99% van mn eieren in stadse gebieden of stadsparken oppik en hatch en er altijd Natu of Poliwag ofzo uit komt. Dit Tangela ei kwam uit toen ik in the middle of nowhere in een natuurgebied achter Girafarig aan zat.

[ Voor 23% gewijzigd door Feihcretsam op 18-08-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:50

OmeJoyo

This is me

CAP-Team schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:40:
Ik ben nu 10 km eieren aan het sparen, heb er nu 3 en ga voor de 9. En dan allemaal in één keer uitlopen.
En dan kijken hoe teleurgesteld ik ben :P (ook nog geen Snorlax)
Van de week nog gedaan, 2x chansey, 3x sudowodo, 1x snorlax, 1x larvitar 2x Mareep
was dus een soort mixed emotions, maar overwegend positief.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

M.u.v. de Sudowoodoo zou ik daar zeer tevreden mee zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik ben woensdag avond nog even naar kijkduin gegaan, maar het was er erg stil.
Als overigs een nieuw account wilt beginnen, is daar wel DE plek om xp te harken. Ik denk in 1 uur tijd lvl 10.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 17:46
CAP-Team schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:42:
M.u.v. de Sudowoodoo zou ik daar zeer tevreden mee zijn :P
Je moest eens weten hoe vaak Sudowoodoo automatisch in mijn raid setup wordt geplaatst. Die is kennelijk toch behoorlijk goed :+
Pagina: 1 ... 39 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.