Welke Legendary vogel is eigenlijk het meest nuttig te gebruiken in gyms/raids als je ze candy voert en maximaal oppompt?
Ja precies, dat waren belachelijke getalenq-enf0rcer.1 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:19:
[...]
Eigenlijk wel beter zo, kan niet de bedoeling zijn dat straks iedereen met Mewtwo only gaat lopen omdat hij OP is.
Maarja eigenlijk moeten we dus gewoon maar pas gaan kijken als die uit komt en niet steeds op al die geruchten af gaan.
Ik heb een Lugia van >3100, dat is opzich een leuke attackerCaptJackSparrow schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:31:
Welke Legendary vogel is eigenlijk het meest nuttig te gebruiken in gyms/raids als je ze candy voert en maximaal oppompt?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
In gyms kan je ze sowieso niet zetten en ze zijn alle vier erg nuttigCaptJackSparrow schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:31:
Articuno is de sterkste ice Pokemon
Zapdos is de sterkste electric Pokemon
Moltres is de sterkste in vuur Pokeon
En Lugia (tot nu toe) de sterkste als flying en psychic Pokemon
Maar dan is er nog altijd de vraag of je genoeg dust hebt om ze alle drie tot hoog op te pompen.
Zelf heb ik een Jolteon van 2300 CP, een Lapras van 2000 CP en een Arcenine van 2700 CP.
Dus ik heb gekozen om mijn Lugia tot 3100 te uppen.
Uiteraard moet je wel zorgen dat ze allemaal de beste moveset combinaties hebben.
Ik vind het ook wel een mooi om nu een samenvatting te doen van 3 weken events.
Van level 34 naar level 36 gegaan en een Lugia geupdate naar 3100 CP
Nu nog +/- 200 rare candy over
Mijn raid teller medaille staat nog op 31 stuks. 6/10 Articuno, 2/10 Moltres, 6/10 Zapdos en 5/10 Lugia (bedenk mij dat dus alleen succesvol voor je medaille als je hem ook vangt)
Articuno een 100% IV gevangen en bij de overige in ieder geval minimaal 1 van boven de 90% IV dus prima om eventueel te gaan uppen.
Tevens nog een aantal Tyranitor raids gedaan en ook mijn tweede Tyranitor van boven de 3000 CP gemaakt met stone edge.
Nu 17 Pokemon van 3000+ CP en nu bezig om een 91% IV Machamp naar een fatsoenlijk level te brengen.
Alleen een chronisch te kort aan dust
Ow ja € 20,00 aan muntjes besteedt voor de nodige raid passes
Je hoeft hem voor een 'gewone' raid niet te vangen om hem mee te laten tellen voor de medaille. Er is echter een bekende bug (in de known issues lijst op de site van Niantic) die er voor zorgt dat de legendary raids helemaal niet meetellen.xienator schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:45:
Mijn raid teller medaille staat nog op 31 stuks. 6/10 Articuno, 2/10 Moltres, 6/10 Zapdos en 5/10 Lugia (bedenk mij dat dus alleen succesvol voor je medaille als je hem ook vangt)
Verwijderd
zapdos en moltres zijn de beste aanvalspokemons. Lugia en articuno kunnen dan wel de hoogste CP van hun type hebben maar dit zijn juist helemaal geen aanvalspokemons. Deze zijn puur defense pokemons. Lugia is wel een handige tank qua HP om als anchor in te zetten.
Blijkbaar zou Mewtwo de volgende zijn die als raidboss komt, tot noch toe alleen in Japan (hoor Yokohama Stadium). Heb er zelf nog wel een beetje twijfel over (de groene circle bij het vangen komt mij niet realistisch over):
https://pokemongohub.net/...mon-go-stadium-raid-boss/
Maar een Articuno met Blizzard is toch ideaal om een Dragonite te killen net zoals een Lapras dat is? Wat heb je aan defense moveset als je geen dym kan verdedigen?Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:55:
zapdos en moltres zijn de beste aanvalspokemons. Lugia en articuno kunnen dan wel de hoogste CP van hun type hebben maar dit zijn juist helemaal geen aanvalspokemons. Deze zijn puur defense pokemons. Lugia is wel een handige tank qua HP om als anchor in te zetten.
Kreeg trouwens onderstaand plaatje via Whatsapp. Zou tijdens het Japanse event zijn:

Bedoelde inderdaad de Nanab Berryxienator schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:26:
[...]
Een pinap berry geeft je alleen dubbele candy en zorgt er niet voor dat die rustiger beweegt daar heb je een roze banaan voor.

Ziet er legit uit. En die Youtubers (Mystic7 en TrainerTips) zijn degene die het posten (dezelfde als van het Chicago Event) dus denk niet dat het fake is. Ben benieuwd of de rest van de wereld ook Mewtwo krijgt dan...Moddie schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:04:
Blijkbaar zou Mewtwo de volgende zijn die als raidboss komt, tot noch toe alleen in Japan (hoor Yokohama Stadium). Heb er zelf nog wel een beetje twijfel over (de groene circle bij het vangen komt mij niet realistisch over):
Misschien dat iemand hier antwoord kan geven op mijn vraag. Als ik google krijg ik geen duidelijk antwoord.
Ik overweeg om toch een pokemon go plus aan te schaffen. Ik moet veel lopen voor mijn werk en doe ook aan hardlopen. Hij leek mij daarom wel handig. Als ik dat apparaatje wil gebruiken moet ik dan de app open hebben staan op mijn telefoon. Of ik kan ik hem linken en vervolgens de app wegdrukken om spotify aan te zetten voor onder het hardlopen. En (mocht iemand er ervaring mee hebben) werkt pokemon en fitbit tegelijk? Aangezien ik fitbit altijd aan heb staan met hardlopen.
Ik overweeg om toch een pokemon go plus aan te schaffen. Ik moet veel lopen voor mijn werk en doe ook aan hardlopen. Hij leek mij daarom wel handig. Als ik dat apparaatje wil gebruiken moet ik dan de app open hebben staan op mijn telefoon. Of ik kan ik hem linken en vervolgens de app wegdrukken om spotify aan te zetten voor onder het hardlopen. En (mocht iemand er ervaring mee hebben) werkt pokemon en fitbit tegelijk? Aangezien ik fitbit altijd aan heb staan met hardlopen.
Ik weet zeker dat je de pokemon go app open moet laten staan. Dus je zou spotify aan kunnen zetten en daarna pogo aan kunnen zetten.
Het is legit. Hij is in japan bij meerdere Stadium Gyms nu als raid. Een paar bekende youtubers (trainertips en Mystic7 bijvoorbeeld) zijn daar toevallig nu en die tweeten het ook.
Het is wel afgezonderd voor Spoofers. Het werkt weer met QR codes.
Dat was ook het geval met de eerste Lugia toch? Dat zou niet uitsluiten dat we alsnog dinsdagavond aan de slag kunnen met Mewtwo

Dan zal die mewtwo daar in die parken in yokohoma misschien ook wel gewoon 100% catch rate zijn net zoals toen in chicago met lugia.
Voor het verslaan krijgen ze 50 ballen, plus de extra voor gym control etc. 100% catch rate.Ricmaniac schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:31:
Dan zal die mewtwo daar in die parken in yokohoma misschien ook wel gewoon 100% catch rate zijn net zoals toen in chicago met lugia.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Waarom krijgen wij dat niet een keertjeSpike_wolf schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:39:
[...]
Voor het verslaan krijgen ze 50 ballen, plus de extra voor gym control etc. 100% catch rate.
Altijd beter dan 0.0% toch? 
Ik ben al blij als ze hem als raidboss releasen hier.
Ik ben al blij als ze hem als raidboss releasen hier.
Van mij mogen ze hem per direct releasen hier. Zal me alleen aardig wat raidpassen kosten vrees ik.
Zapdos ook 22 keer geprobeerd...
22 keer? Gooi je alles mis?Autofan1985 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:11:
Van mij mogen ze hem per direct releasen hier. Zal me alleen aardig wat raidpassen kosten vrees ik.Zapdos ook 22 keer geprobeerd...

Verwijderd
ik vang ongeveer 50% van de legendary's. Dus als je hem na 22x pas 1x hebt doe je echt iets verkeerd
22 keer ??? Ik heb in totaal nog maar 11 legendary raids gedaan. En heb er in totaal 7 gevangen (wel alle 4 de verschillende)
Ben benieuwd of er morgen echt een andere komt... lijkt me wel leuk
Ben benieuwd of er morgen echt een andere komt... lijkt me wel leuk
Dat is bij mij (buiten Moltres) ook zo ongeveer zo en bij alle andere serieuze spelers die ik ken ook.Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:18:
ik vang ongeveer 50% van de legendary's. Dus als je hem na 22x pas 1x hebt doe je echt iets verkeerd
Moltres was een drama om te raken, ik gooide soms de helft mis. Die heb ik dan ook wat minder gevangen.xienator schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:24:
[...]
Dat is bij mij (buiten Moltres) ook zo ongeveer zo en bij alle andere serieuze spelers die ik ken ook.
je kan ook een codejunkies gotcha kopen dan hoef je tijdens het lopen niet steeds op een knopje te drukken als je ergens langs komtMang028 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:13:
Misschien dat iemand hier antwoord kan geven op mijn vraag. Als ik google krijg ik geen duidelijk antwoord.
hou er uberhaupt rekening mee dat er een limiet is voor zowel de pogo plus als alle afgeleiden hiervan van 50 min waarna ze een auto disconnect doen en je weer naar de app moet om hem opnieuw te verbinden.
of hij samen werkt met een fitbit is mij onduidelijk dit heb ik nooit eerder getest en heb geen fitbit om mee te testen helaas
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Dat klinkt wel goed en zeker voor € 30
Kan ik dat ding dan ook gewoon in mijn jaszak stoppen en tot hoeveel km werkt die? Als ik fiets doet die het dan ook?
Kan ik dat ding dan ook gewoon in mijn jaszak stoppen en tot hoeveel km werkt die? Als ik fiets doet die het dan ook?
Van de 22 Zapdos raids heb ik er wel 17 gevangen. Dus mis gooien: nee.
Welke taktiek gebruik jij om ze daadwerkelijk te vangen na een raid?Autofan1985 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:29:
[...]
Van de 22 Zapdos raids heb ik er wel 17 gevangen. Dus mis gooien: nee.Maar die 10k xp iedere keer is toch best verleidelijk. Daarom een paar keer zo'n box gekocht: 1 keer de middelste en 2x de kleinste. Al die passen zijn nu ook op + alle free passes.
Alleen die van vandaag nog ff aan een Zapdos spenderen dus.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Sowieso altijd curveballs gooien. En ik wacht net zo lang tot hij een aanval doet. Dus niet zweven, maar echt een aanval. Zodra hij dan naar voren kopt gooi ik de bal. Dan land hij precies als de aanval klaar is, waardoor je toch al snel 90% van je ballen raakt. Uiteraard ook met golden razz en vervolgens is het dan geluk hebben dat hij wil blijven zitten. Enige wat je aan invloed kan hebben is curves gooien, bij voorkeur nice/great/excellent en uiteraard raak gooien. De rest is RNG van Niantic.Arethusa schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:30:
[...]
Welke taktiek gebruik jij om ze daadwerkelijk te vangen na een raid?
EDIT:
Wel heb ik bij Zapdos de meest 'bizarre' stats van alle vogels.
[ Voor 14% gewijzigd door Autofan1985 op 14-08-2017 13:34 ]
Ahhh haha! Ik snap hem. Uiteindelijk heb ik er ook ca. 10 Zapdos gedaan, 6/7 gevangen.Autofan1985 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:29:
[...]
Van de 22 Zapdos raids heb ik er wel 17 gevangen. Dus mis gooien: nee.Maar die 10k xp iedere keer is toch best verleidelijk. Daarom een paar keer zo'n box gekocht: 1 keer de middelste en 2x de kleinste. Al die passen zijn nu ook op + alle free passes.
Alleen die van vandaag nog ff aan een Zapdos spenderen dus.
Zou er niet aan beginnen, ik heb er zelf twee gehad en beide hadden problemen met opladen waardoor het apparaat praktisch onbruikbaar was. Over dit probleem valt ook heel veel te vinden op YouTube. Je kunt beter de originele kopen en via een YouTube guide hier zelf een automatische van maken.xienator schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:24:
Dat klinkt wel goed en zeker voor € 30
Breaking: http://pokemongolive.com/en/post/exclusiveraids
Nieuwe mogelijkheid om alle vogels dus nogmaals te verkrijgen, naast Mewtwo!
Jeeeeeeeej, kan ik toch nog een moltres raid gaan doen.
Net zitten lezen idd: je moet iig raids doen om de mogelijkheid te krijgen te worden uitgenodigd voor een Mewtwo raid.q-enf0rcer.1 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:10:
Verder nog de mogelijkheid anderen te kunnen vangen tot 31 augustus: vakantiegangers ook weer blij.
Nice! We blijven dus verwend worden door Nianticq-enf0rcer.1 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:10:
EN MEWTWO!! Beetje vaag hoe het systeem is, of ik lees gewoon slecht. Je moet dus eerder op die specifieke gym een raid hebben gedaan voordat je dus een invite krijgt voor de exclusive raid?
Dus raids doen bij zoveel mogelijk verschillende gyms, en dan maar hopen dat er een raid + groep beschikbaar is op de momenten dat jij ook kan...
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:10:
dus met andere woorden je moet veel raids op verschillende gyms doen en dan hopen dat er een exclusive raid op 1 van die gyms komt en dan ook nog in een tijd window waneer jij en meerdere mensen het kunnen wachten.Exclusive raids will periodically appear at Gyms around the world however, unlike existing raids, Trainers will be invited to join an Exclusive Raid Battle. To receive an invitation to participate in an Exclusive Raid Battle, Trainers must have successfully completed a raid recently, by defeating the Raid Boss, at the Gym where the Exclusive Raid Battle will be taking place.
word dus nog moeilijker om hier genoeg mensen voor te krijgen want iedereen moet daar in de laatste periode ook een boss hebben verslagen
En dan nog proberen te vangenhjvg schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:19:
[...]
[...]
dus met andere woorden je moet veel raids op verschillende gyms doen en dan hopen dat er een exclusive raid op 1 van die gyms komt en dan ook nog in een tijd window waneer jij en meerdere mensen het kunnen wachten.
word dus nog moeilijker om hier genoeg mensen voor te krijgen want iedereen moet daar in de laatste periode ook een boss hebben verslagen
Volgens mij staat er "To receive an invitation to participate in an Exclusive Raid Battle, Trainers must have successfully completed a raid recently, by defeating the Raid Boss, at the Gym where the Exclusive Raid Battle will be taking place."
Dus raids in het verleden tellen mee denk ik. Dus als jij de afgelopen weken heel veel raids gedaan hebt is de kans groter.
Al staat er ook in het bericht dat het om de aankomende weken gaat dat mewtwo te bevechten is.
Dus raids in het verleden tellen mee denk ik. Dus als jij de afgelopen weken heel veel raids gedaan hebt is de kans groter.
Al staat er ook in het bericht dat het om de aankomende weken gaat dat mewtwo te bevechten is.
Ja ik vraag me af hoe breed ze "recently" nemen. 1 uur? 2 uur? 24 uur? Hmmmm
nu is dat weer lekker vaag want wat is recently kan 3 dagen zijn kan een week of 1 maand zijn.Sunfalls schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:21:
Volgens mij staat er "To receive an invitation to participate in an Exclusive Raid Battle, Trainers must have successfully completed a raid recently, by defeating the Raid Boss, at the Gym where the Exclusive Raid Battle will be taking place."
maar goed vaagheid is niantec niet vreemd
Misschien wel gewoon de afgelopen 3 weken. Sinds de legendary's zijn uitgekomen.
Verwijderd
Nou lekker dan, ze maken het ook weer lekker kut bij niantic.... in mn dorp totaal onmogelijk omdat er nooit mensen bij een raid zijn. In de stad onmogelijk omdat ik daar haast niet kom en dus ook amper raids gedaan heb...
Misschien wel de gyms waarbij je een gouden badge hebt behaald.
Leeg - Sinds 20180907
Dat hoop ik niet, want ik heb nog nergens een gouden badgeChillz schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:28:
Zou leuk zijn, want ik heb nog 0 gyms met een gouden badgeChillz schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:28:
Maar nergens in het bericht hint het naar het hebben van een gouden badge op de gym voor een exclusive raid, dus een beetje totaal random. Er staat alleen het moeten verslagen hebben van een raid op die gym. En als tijdspan is nu dus alleen een vaag "recently" vermeld. We zullen er snel genoeg achterkomen hoe "recent" het moet zijn.
Ik denk het niet. Heb pas 1 gouden badge en daar nog nooit een raid gedaan. Dus is niet te hopen eigenlijk.
Lekker verdienmodel zo. Eerst zoveel mogelijk raid pasjes kopen a 1 euro /stuk. Want stel dat er nou net in die ene gym die je niet gedaan hebt een Mewtwo spawnt.
Ik ben ook benieuwd naar die Raid Eggs. Moet je dan nog plek hebben tussen je 9 eieren, dus zorgen dat je er net eentje hebt uitgelopen voordat je aan een raid begint, of krijg je 3 extra plekken voor raid eieren, of wordt het 6 / 3 (voor normaal/ raid). Vragen, vragen...
Mis ik ietsmat.hi.as schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:40:
Ik ben ook benieuwd naar die Raid Eggs. Moet je dan nog plek hebben tussen je 9 eieren, dus zorgen dat je er net eentje hebt uitgelopen voordat je aan een raid begint, of krijg je 3 extra plekken voor raid eieren, of wordt het 6 / 3 (voor normaal/ raid). Vragen, vragen...
Waar lees jij iets over het uitlopen van "raid eggs"?
In deze post: http://pokemongolive.com/en/post/exclusiveraidsWahWah schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:42:
[...]
Mis ik iets![]()
Waar lees jij iets over het uitlopen van "raid eggs"?
Staat dit:
Ik had er eerst ook overheen gelezen..Mewtwo is the first Pokémon that Trainers will be able to face in Exclusive Raid Battles, but other powerful Pokémon may also start to hatch from the Raid Eggs found at Exclusive Raid Battles over the next several weeks. Make sure you’re prepared to battle Mewtwo by powering up your Pokémon and battling in raids at Gyms near you!
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
Is toch gewoon een Raid Boss. Voordat de legendaries er waren had je zo´n ei boven de gym staan met hoelang het duurde voordat die kwam.Vetifuro schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:43:
[...]
In deze post: http://pokemongolive.com/en/post/exclusiveraids
Staat dit:
[...]
Ik had er eerst ook overheen gelezen..
bedoelen ze niet gewoon dat het normale raid systeem weer online komt eerst 1 uur een ei op de gym en dan spawnt er een raid boss.
dus niet zoals nu 2 uur een raid boos op een gym maar weer 1 uur ei en daarna 1 uur de boss
dus niet zoals nu 2 uur een raid boos op een gym maar weer 1 uur ei en daarna 1 uur de boss
Zo dat had ik ook nog helemaal niet gelezen.
Zouden er dan entei's e.d. in zitten waarmee je 20 km moet lopen?
Zouden er dan entei's e.d. in zitten waarmee je 20 km moet lopen?
Nouja, dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dat heette een Raid Egg Timer.RobPete89 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:44:
[...]
Is toch gewoon een Raid Boss. Voordat de legendaries er waren had je zo´n ei boven de gym staan met hoelang het duurde voordat die kwam.
Maar ik vind deze zin: "but other powerful Pokémon may also start to hatch from the Raid Eggs found at Exclusive Raid Battles" toch wel lijken op iets anders.
Note; ik heb de zin nog eens 5x goed doorgelezen, en ik denk toch inderdaad dat er ipv Mewtwo ook andere pokemon bij de raids gaan verschijnen
[ Voor 12% gewijzigd door Vetifuro op 14-08-2017 15:48 ]
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
Ik las er ook overheen hahaVetifuro schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:43:
[...]
In deze post: http://pokemongolive.com/en/post/exclusiveraids
Staat dit:
[...]
Ik had er eerst ook overheen gelezen..

Hmmm volgens mij bedoelen ze inderdaad die zwarte eitjes die zullen hatchen boven een raid. Ik had trouwens vorige week een soort 'glitch' waardoor ik dus een zwart eitje zag:

Raid eggs zijn de eieren die voor een raid start boven de gym draaien.Vetifuro schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:47:
[...]
Nouja, dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dat heette een Raid Egg Timer.
Maar ik vind deze zin: "but other powerful Pokémon may also start to hatch from the Raid Eggs found at Exclusive Raid Battles" toch wel lijken op iets anders.
Er komen dus andere sterke pokemon in de exclusieve raids en niet in je gewone eieren die je uit moet lopen.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Het is trouwens gelijk live gegaan zie ik. Er zijn alweer moltressen gespot.
En ook articuno's. De groep app ontplofte hier opeens doordat mensen ze gespot hadden.Sunfalls schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:48:
Het is trouwens gelijk live gegaan zie ik. Er zijn alweer moltressen gespot.
Idd, zie ze nu ook in de gymhuntrQuincy5 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:02:
[...]
En ook articuno's. De groep app ontplofte hier opeens doordat mensen ze gespot hadden.
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
Mooi dat de vorige legendaries nog een tijdje beschikbaar zijn want Articuno had ik nog niet
Ik heb even rond zitten zoeken maar volgens mij bestaat er nog geen goede website om mensen te ontmoeten in je buurt om raids mee uit te voeren. Zit eraan te denken om een forum op te starten om overzichtelijk per provincie -> stad / dorp raids kenbaar te maken en te kijken of er mensen beschikbaar zijn. Eigenlijk wat gewoon in de game moet zitten met vriendenlijsten / clans e.d
. Zou zoiets nog succesvol kunnen zijn?
Ik heb even rond zitten zoeken maar volgens mij bestaat er nog geen goede website om mensen te ontmoeten in je buurt om raids mee uit te voeren. Zit eraan te denken om een forum op te starten om overzichtelijk per provincie -> stad / dorp raids kenbaar te maken en te kijken of er mensen beschikbaar zijn. Eigenlijk wat gewoon in de game moet zitten met vriendenlijsten / clans e.d

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Je kan beter gewoon een facbook of whatsapp groep beginnen. Als je dat via een forum gaat doen word het een chaos.Erulezz schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:10:
Mooi dat de vorige legendaries nog een tijdje beschikbaar zijn want Articuno had ik nog niet![]()
Ik heb even rond zitten zoeken maar volgens mij bestaat er nog geen goede website om mensen te ontmoeten in je buurt om raids mee uit te voeren. Zit eraan te denken om een forum op te starten om overzichtelijk per provincie -> stad / dorp raids kenbaar te maken en te kijken of er mensen beschikbaar zijn. Eigenlijk wat gewoon in de game moet zitten met vriendenlijsten / clans e.d. Zou zoiets nog succesvol kunnen zijn?
Ik ben benieuwd wat ze onder "recent" verstaan. Hoe lang geleden moet je een gym gehad hebben om nog een uitnodiging te krijgen? 3 dagen, 2 weken, een maand?
Voorlopig dus maar dagelijks met de auto een gym in een drukker gebied doen, want de twee gym's die ik vanuit huis redelijk makkelijk kan doen zijn verder zo goed als uitgestorven, no way dat we daar genoeg mensen voor een Mewtwo bij elkaar gaan krijgen. Tenzij er de komende tijd dagelijks een vogel raid is.
Voorlopig dus maar dagelijks met de auto een gym in een drukker gebied doen, want de twee gym's die ik vanuit huis redelijk makkelijk kan doen zijn verder zo goed als uitgestorven, no way dat we daar genoeg mensen voor een Mewtwo bij elkaar gaan krijgen. Tenzij er de komende tijd dagelijks een vogel raid is.
Humankind… be both.
van 14-31 augustus alle 4 de legendaries weer als raidbosses

Recent vind ik wel dat het binnen de 24 uur moet zijn.
Ik hoor al veel negatieve reacties voor we zelfs nog maar details weten.
Het kan bv zijn dat je als uitnodiging een legendarische (exclusieve) raid pas krijgt. Hierover gingen al geruchten rond dat die 500 coins gingen kosten maar dat leek me gewoon een wilde gok.
Die kan je dan bv later bij een mewtwo raid gebruiken die desnoods bij een andere gym is.
Het is ook maar een theorie maar zo lijkt me het praktischer dan dat je bv nog dezelfde dag tegen mewtwo moet vechten bij een gym waar onvoldoende volk een uitnodiging van krijgen.
Ik hoor al veel negatieve reacties voor we zelfs nog maar details weten.
Het kan bv zijn dat je als uitnodiging een legendarische (exclusieve) raid pas krijgt. Hierover gingen al geruchten rond dat die 500 coins gingen kosten maar dat leek me gewoon een wilde gok.
Die kan je dan bv later bij een mewtwo raid gebruiken die desnoods bij een andere gym is.
Het is ook maar een theorie maar zo lijkt me het praktischer dan dat je bv nog dezelfde dag tegen mewtwo moet vechten bij een gym waar onvoldoende volk een uitnodiging van krijgen.
Ik wilde gymhuntr scrapen en voor elke legendary automatisch een Facebook event aanmaken., want daarbij kunnen mensen aangeven of ze ook komen en heb je een eenvoudig overzicht van aantallen.Erulezz schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:10:
Eigenlijk wat gewoon in de game moet zitten met vriendenlijsten / clans e.d. Zou zoiets nog succesvol kunnen zijn?
Maar als jij dat even wilt doen; graag
[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 14-08-2017 20:37 ]
https://www.reddit.com/r/...ks_according_to_official/
De verwoording "recent" is op de Japanse, Chinese en Koreaanse versie iets duidelijker, maar nog steeds vaag. Daar staat "afgelopen paar weken". Dus dat zou minimaal twee weken en wellicht langer zijn. Dus als je zorgt dat je in 2 weken tijd alle gyms in de buurt een keer gehad hebt en dat rondje vast kan houden moet het lukken, maar dat is dus nog wel flink wat werk
De verwoording "recent" is op de Japanse, Chinese en Koreaanse versie iets duidelijker, maar nog steeds vaag. Daar staat "afgelopen paar weken". Dus dat zou minimaal twee weken en wellicht langer zijn. Dus als je zorgt dat je in 2 weken tijd alle gyms in de buurt een keer gehad hebt en dat rondje vast kan houden moet het lukken, maar dat is dus nog wel flink wat werk
Humankind… be both.
Verwijderd
ik snap nogsteeds niet hoe niantic dit kan verzinnen. elke keer denk ik: het kan niet slechter, maar toch lukt het ze elke keer weer.. mensen in dorpen zijn weer de klos...
In ons kleine dorpje stonden net 45+ mensen voor een Articuno, dus hebben we maar 3 groepen gemaakt; 1. rood, 2. blauw en 3. blauw + geel. Nog nooit zo gezellig geweest hier
En dan spawned er ineens een Snorlax in je woonkamer. Nee niet m'n vriendin of schoonmoeder, een echte CP2238 van 71% Snorlax 
Geen toppertje maar altijd leuk zulke spawns!
Nou dan ben ik al heel blij als het minimaal de afgelopen 2 weken is. Je moet inderdaad het spel wel "spelen", om te kunnen "spelen"Spike_wolf schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:47:
https://www.reddit.com/r/...ks_according_to_official/
Achja ze heten niet voor niets "Exclusive Raids" toch
Pffff... loop net naar de gym toe hier, stonden 6 rooie in. Ik doe een poging om ze er uit te knikkeren maar er ging er eentje een tree omlaag, daarna weer het network error gezeur, kon niets meer. Dus maar weer verder gewandeld.
Komt er een gele gast die in de buurt woont aan. Die tikt ze er allemaal in een minuut of wat uit
Nja, die gast kickt mij er ook regelmatig uit als ik er net in sta, dus whatever, terug gelopen om hem er uit te kicken...ja niet dus... de ene netwerk error na de andere
Speedtestje gedraaid met een resultaat waar we 6 jaar geleden met een kabel jaloers op zouden zijn...
The heck is er toch aan de hand, dit slaat echt nergens op zo. Haalt de lol er wel een beetje vanaf.
Komt er een gele gast die in de buurt woont aan. Die tikt ze er allemaal in een minuut of wat uit
Nja, die gast kickt mij er ook regelmatig uit als ik er net in sta, dus whatever, terug gelopen om hem er uit te kicken...ja niet dus... de ene netwerk error na de andere

The heck is er toch aan de hand, dit slaat echt nergens op zo. Haalt de lol er wel een beetje vanaf.
[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 14-08-2017 23:23 ]
Humankind… be both.
Spel ook eens helemaal afgesloten en weer opnieuw opgestart? Heb het ook af en toe, dat helpt altijd bij mij. Ik doe dat sowieso regelmatig anders begint alles te laggen..Spike_wolf schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 23:20:
Pffff... loop net naar de gym toe hier, stonden 6 rooie in. Ik doe een poging om ze er uit te knikkeren maar er ging er eentje een tree omlaag, daarna weer het network error gezeur, kon niets meer. Dus maar weer verder gewandeld.
Nja, die gast kickt mij er ook regelmatig uit als ik er net in sta, dus whatever, terug gelopen om hem er uit te kicken...ja niet dus... de ene netwerk error na de andereSpeedtestje gedraaid met een resultaat waar we 6 jaar geleden met een kabel jaloers op zouden zijn...
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Gedurende het hele proces een keer of 10. Heeft geen effect.Erulezz schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 23:27:
[...]
Spel ook eens helemaal afgesloten en weer opnieuw opgestart?
Humankind… be both.
Dit is echt klote inderdaad. Ik heb het niet vaak meer, wel soms nog.Spike_wolf schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 23:39:
[...]
Gedurende het hele proces een keer of 10. Heeft geen effect.
Iemand een fatsoenlijke schatting van wanneer Mewtwo in raids zal verschijnen. Had hem eigenlijk vanochtend al ergens verwacht.
Wordt nog interessant qua tijd, want vertrek volgende week naar Polen waar ik moet rondreizen, wat lastig wordt met raids doen om dan een legendary pass te verkrijgen. Die hele tijd in me eigen dorp raids doen levert dan natuurlijk weinig extras op. Maar houdt het spel ook wel leuk en kan ik wachten op volgende event, mits ik deze keer te laat ben.
Zou stiekem een masterball in de shop wel interessant vinden. 500 voor een masterball ofzo, maar eentje die je iig niet kan missen
Wordt nog interessant qua tijd, want vertrek volgende week naar Polen waar ik moet rondreizen, wat lastig wordt met raids doen om dan een legendary pass te verkrijgen. Die hele tijd in me eigen dorp raids doen levert dan natuurlijk weinig extras op. Maar houdt het spel ook wel leuk en kan ik wachten op volgende event, mits ik deze keer te laat ben.
Zou stiekem een masterball in de shop wel interessant vinden. 500 voor een masterball ofzo, maar eentje die je iig niet kan missen
In the coming weeks, you, too, will have the opportunity to battle and catch Mewtwo with the new Exclusive Raid Battle feature.Moddie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:02:
Iemand een fatsoenlijke schatting van wanneer Mewtwo in raids zal verschijnen. Had hem eigenlijk vanochtend al ergens verwacht.
Gezien het Pikachu Outbreak Event in Japan van 9 tot 15 Augustus is, ga ik ervan uit dat hij vanaf morgen 16 Augustus de wereld in komt. Want Lugia en de rest waren ook de dag na het Chicago Event released. En dan gok ik dat hij tot 31 Augustus er is, samen met die vogeltjes.
Ik zou die er zelf naast gooien waarschijnlijkModdie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:02:

Haha, moest je eerst even twee keer kijken om dat te bepalen?schaapiej schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:29:
En dan spawned er ineens een Snorlax in je woonkamer. Nee niet m'n vriendin of schoonmoeder, een echte CP2238 van 71% Snorlax
Hoop ook nog eens een echte Snorlax tegen te komen.
En het spel opnieuw installeren op je telefoon?Spike_wolf schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 23:20:
Nja, die gast kickt mij er ook regelmatig uit als ik er net in sta, dus whatever, terug gelopen om hem er uit te kicken...ja niet dus... de ene netwerk error na de andereSpeedtestje gedraaid met een resultaat waar we 6 jaar geleden met een kabel jaloers op zouden zijn...
Het is inderdaad niet fijn spelen zo
Mijn ervaring is dat elk dorp / stad zowel een Facebook als WhatsApp groep heeft. Denk dat een app of forum weinig nut heeft wat dat betreft.Erulezz schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:10:
Mooi dat de vorige legendaries nog een tijdje beschikbaar zijn want Articuno had ik nog niet![]()
Ik heb even rond zitten zoeken maar volgens mij bestaat er nog geen goede website om mensen te ontmoeten in je buurt om raids mee uit te voeren. Zit eraan te denken om een forum op te starten om overzichtelijk per provincie -> stad / dorp raids kenbaar te maken en te kijken of er mensen beschikbaar zijn. Eigenlijk wat gewoon in de game moet zitten met vriendenlijsten / clans e.d. Zou zoiets nog succesvol kunnen zijn?
Zo drastisch zou het toch niet moeten?PB-powell schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:44:
[...]
En het spel opnieuw installeren op je telefoon?
Het is inderdaad niet fijn spelen zo
Net nog even naar die gym toe gelopen, drie keer raden.... Network Error's galore

Toen uit frustratie maar in de auto gestapt en naar de eerstvolgende gym gereden, die is permanent rood dus goede kans om te proberen.
En daar kon ik ze er alle 6 zonder enige moeite uit tikken

Terug gereden naar die eerste gym, maar daar was net een level 1 raid begonnen, die maar gedaan, ook zonder moeite (kan me niet herinneren ooit met raids problemen gehad te hebben), en nu maar wachten tot die raid voorbij is en straks even een koffie pauze inlassen om er nog een keer heen te lopen.
Ik heb Niantec gisteren ook al een bericht gestuurd via de site, maar daar verwacht ik ook weinig van.
Ze zeggen op dat formulier al dat je er vanuit kan gaan dat je geen antwoord van ze krijgt, en het formulier staat maximaal 2 zinnen text toe... lekkere klantenservice zeg.
Humankind… be both.
Mijn vrouw had tot op een paar weken terug altijd last van errors bij raids. Had toen haar telefoon opnieuw opgestart en dat werkte. Voor elke raid deden we een restart om er zeker van te zijn, maar toen waren we het een keer vergeten en had ze ook geen error. Sinsdien geen errors meer gehad. Weet niet of je dat al hebt gedaan, maar is het proberen waardSpike_wolf schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:10:
[...]
Zo drastisch zou het toch niet moeten?
Net nog even naar die gym toe gelopen, drie keer raden.... Network Error's galore
Toen uit frustratie maar in de auto gestapt en naar de eerstvolgende gym gereden, die is permanent rood dus goede kans om te proberen.
Terug gereden naar die eerste gym, maar daar was net een level 1 raid begonnen, die maar gedaan, ook zonder moeite (kan me niet herinneren ooit met raids problemen gehad te hebben), en nu maar wachten tot die raid voorbij is en straks even een koffie pauze inlassen om er nog een keer heen te lopen.
Ik heb Niantec gisteren ook al een bericht gestuurd via de site, maar daar verwacht ik ook weinig van.
Ze zeggen op dat formulier al dat je er vanuit kan gaan dat je geen antwoord van ze krijgt, en het formulier staat maximaal 2 zinnen text toe... lekkere klantenservice zeg.
Nja je weet het niet. Soms raakt software in de war met oude code die ergens is blijven hangen of wat dan ook.Spike_wolf schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:10:
[...]
Zo drastisch zou het toch niet moeten?
De klantenservice van niantic is idd niet al te best. Maar anderzijds, ze krijgen anders 10-duizenden berichten binnen per dag, in waarschijnlijk tientallen verschillende talen. Dat kost nogal wat om daar allemaal individueel op te gaan antwoorden. Maar het helpt wel als veel mensen hetzelfde probleem melden, de meeste bedrijven zullen daar vanzelf op reageren met een update. Maar dat is altijd afwachten.
Ik heb laatst bericht dat m'n premium raid pas verpest was doordat de app vastliep en kreeg na een week (en een tussentijdse mail dat het erg druk was vanwege de legendary raids) keurig een bericht over de nieuwe update en dat ik na opnieuw inloggen een nieuwe raid pass had wat inderdaad ook bleek te zijn. Vind ik best netjes dus.
Ik had vorige week een bug report gedaan: WahWah in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5" Kreeg ook eerst dat je geen bericht hoeft te verwachten, en ik kreeg ook geen bericht, maar mijn bug was wel meteen opgelost. Paar dagen later kreeg ik een mail om hun klanten service te beoordelen. Sinds mijn bug was opgelost heb ik ze gewoon positief beoordeeld.
Mijn vriendin had ook continue errors bij de gyms. Na de tijd op haar toestel op netwerk gezet te hebben was het over.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
ik heb precies hetzelfde gehad met de raid passen en na eerst wat geneuzel over dat ik de gyms en tijden moest doorgeven had ik gereplyd dat ik een betalende speler ben en dat dat geen support was.
een week later hadden ze 3 raid passen in mijn account gezet.
een week later hadden ze 3 raid passen in mijn account gezet.
Cartman! schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:42:
Ik heb laatst bericht dat m'n premium raid pas verpest was doordat de app vastliep en kreeg na een week (en een tussentijdse mail dat het erg druk was vanwege de legendary raids) keurig een bericht over de nieuwe update en dat ik na opnieuw inloggen een nieuwe raid pass had wat inderdaad ook bleek te zijn. Vind ik best netjes dus.
Deze tip doorgegeven aan persoon die ook steeds error's kreeg bij raids en hij kon vanmiddag weer met een raid mee doen op dorp.franssie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:27:
Mijn vriendin had ook continue errors bij de gyms. Na de tijd op haar toestel op netwerk gezet te hebben was het over.
Heeft iemand anders ook het probleem dat wanneer je een gefavorite pokemon uit een gym terug krijgt (of tijdens het voeden, niet direct duidelijk voor mij) dat deze niet meer gefavorite is? Toch wel irritant bij het opschonen van je pokemon ruimte na een wandeling, dat je moet weten welke ook alweer de goede is bijv.
Remotely viewing your Pokémon on Gyms causes them to lose their favorite statusModdie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:23:
Heeft iemand anders ook het probleem dat wanneer je een gefavorite pokemon uit een gym terug krijgt (of tijdens het voeden, niet direct duidelijk voor mij) dat deze niet meer gefavorite is? Toch wel irritant bij het opschonen van je pokemon ruimte na een wandeling, dat je moet weten welke ook alweer de goede is bijv.
We have identified a bug causing favorited Pokémon to become unfavorited when remotely viewing the Pokémon on a Gym. We'll resolve this issue in an upcoming update.
https://support.pokemongo...es/221958208-Known-Issues
'Minor text fixes'WahWah schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:26:
[...]
Remotely viewing your Pokémon on Gyms causes them to lose their favorite status
We have identified a bug causing favorited Pokémon to become unfavorited when remotely viewing the Pokémon on a Gym. We'll resolve this issue in an upcoming update.
https://support.pokemongo...es/221958208-Known-Issues
Ik had vanmiddag dat ik een skiploom ving en daarvoor 5 snoepjes kreeg in plaats van 3 voor een hoppip. Misschien dat ik iets heb gemist, maar klopt het dat je voor het vangen van een geëvolueerde pokemon meer snoepjes krijgt?
Ik had de skiploom een razz berrie gegeven, dus geen pinap. Dan had ik sowieso 6 verwacht en geen 5.
Ik had de skiploom een razz berrie gegeven, dus geen pinap. Dan had ik sowieso 6 verwacht en geen 5.
Yup klopt:PB-powell schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:37:
Ik had vanmiddag dat ik een skiploom ving en daarvoor 5 snoepjes kreeg in plaats van 3 voor een hoppip. Misschien dat ik iets heb gemist, maar klopt het dat je voor het vangen van een geëvolueerde pokemon meer snoepjes krijgt?
- First in evolution chain - 100 Stardust, 3 Candy
- Second in evolution chain - 300 Stardust, 5 Candy
- Third in evolution chain - 500 Stardust, 10 Candy
http://www.eurogamer.net/...ardust-and-when-to-use-it
Ah, ook meer stardust (en best significant ook), dat wist ik niet. Relaxed
Oh dat is wel fijn. Normaal liet ik die beesten altijd zitten omdat 3 candy en 100 dust niet de moeite waard is. Maar nu wel al meer. Thanks voor de infoWahWah schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:41:
[...]
Yup klopt:
- First in evolution chain - 100 Stardust, 3 Candy
- Second in evolution chain - 300 Stardust, 5 Candy
- Third in evolution chain - 500 Stardust, 10 Candy
http://www.eurogamer.net/...ardust-and-when-to-use-it
veel game websites worden hier geblokkeerd, kon het dus niet zelf uitzoeken op het werk
[ Voor 8% gewijzigd door PB-powell op 15-08-2017 16:58 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6