[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Welke adressen moet ik hebben voor steden met Unusual Sightings? Of spawnen de Pokémons als je stad al inrijdt?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik weet niet waar je vandaan komt maar Zoetermeer is vrij simpel, parkeren in het centrum (eerste 2 uur gratis) en dan op het pleintje met 4 pokestops gaan zitten

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Mad-Matt schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:10:
Ik weet niet waar je vandaan komt maar Zoetermeer is vrij simpel, parkeren in het centrum (eerste 2 uur gratis) en dan op het pleintje met 4 pokestops gaan zitten
Vlakbij Eindhoven dus voor mij is het bijna overal naartoe, 1 uur en een beetje rijden.
Zoetermeer zat ik zelf ook aan te denken, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
als je bij la place gaat zitten, kan je zo'n 5 stops draaien en daar had ik continue skippies en letters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Nog geen woord over een wissel van de Kahn voor bijv een Tauros of Farfetch'd? :/

Hoop op een regional wissel voor elk weekend van deze drie weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

In Japan nou toch Mr. Mimes?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik bedoel bij ons natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
poor Leno schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:29:
Nog geen woord over een wissel van de Kahn voor bijv een Tauros of Farfetch'd? :/

Hoop op een regional wissel voor elk weekend van deze drie weken :)
Volgens mij is dat niet de bedoeling helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
grmmbl -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Afbeeldingslocatie: https://pokemongo.nianticlabs.com/img/posts/yokohamapark.jpg

Trainers will also have a unique opportunity to encounter some Pokémon rarely encountered in Japan, including Mr. Mime, at both Pokémon GO Park events!

http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/yokohamapark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:04

PB-powell

Mr. Laziness

A-Jay schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

[afbeelding]

Trainers will also have a unique opportunity to encounter some Pokémon rarely encountered in Japan, including Mr. Mime, at both Pokémon GO Park events!

Dan zullen ze tauros en farfetch'd wel naar Australië en Amerika sturen gok ik zo.
Misschien dat de rest later nog een keer gewisseld wordt.

Grappig trouwens dat ze Skarmory er tussen zetten, die heb ik hier in NL ook al paar keer gezien en gevangen :P

[ Voor 9% gewijzigd door PB-powell op 11-08-2017 11:41 ]

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
A-Jay schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

[afbeelding]

Het spul op dat plaatje zag ik inderdaad bizar veel spawnen daar.
Mareep kan er ook nog wel bij op dat plaatje, het was net alsof ik op Texel was zoveel schapen! :p

Zal 'm zelf maar inkoppen; nee dat is geen familie! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nestor1958
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2022
Toestel in ruststand. Boven een balk met iets van parks arround you.
Kreeg het niet geopend om te lezen. Betrekking op Nederland?
Opnieuw ingelogd maar komt niet meer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Nestor1958 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:46:
Betekent gewoon de 2 wekelijkste nest change. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Nestor1958 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:46:
Dat is de melding dat er andere Pokémons te vinden zijn in parks around you....

Komt door de migratie, tegenwoordig melden ze dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:11
Ik vraag me af of dat er nog een roulatie van legendary pokemon komt? Ik heb geen kans gehad om Moltres en Atricuno te vangen en moet nu echt moeite gaan doen om Zapdos te vangen qua tijd.

Ik baal er best van omdat ik mijn dex dus compleet heb op die 3 (*#& vogels na :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
sarlo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:49:
Ik vraag me af of dat er nog een roulatie van legendary pokemon komt? Ik heb geen kans gehad om Moltres en Atricuno te vangen en moet nu echt moeite gaan doen om Zapdos te vangen qua tijd.

Ik baal er best van omdat ik mijn dex dus compleet heb op die 3 (*#& vogels na :(
Ik hoop het wel, ook Articuno gemist (0/2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Megalodon86 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:51:
[...]

Ik hoop het wel, ook Articuno gemist (0/2).
Same here, net als Lugia. Maar dat ligt ook aan de spawns van dat beest hier. In de avond regelmatig Moltres en Zapdos gezien maar Lugia niet. Overdag wel, maar ja iets met arbeid enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
PB-powell schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:54:
[...]

Same here, net als Lugia. Maar dat ligt ook aan de spawns van dat beest hier. In de avond regelmatig Moltres en Zapdos gezien maar Lugia niet. Overdag wel, maar ja iets met arbeid enzo...
Lugia is na week 1 veel minder gaan spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

AFCAjax schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:01:
[...]

Lugia is na week 1 veel minder gaan spawnen.
Nja dat dan, en het feit dat we maar 6 gyms hebben in het dorp :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:11
PB-powell schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:03:
[...]

Nja dat dan, en het feit dat we maar 6 gyms hebben in het dorp :9
Ik wil niet weten hoeveel gyms wij hebben in Tilburg, maar zelfs hier zie je Lugia bijna tot nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

sarlo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:07:
[...]

Ik wil niet weten hoeveel gyms wij hebben in Tilburg, maar zelfs hier zie je Lugia bijna tot nooit.
In Amersfoort op het station komt ie af en toe nog wel eens voorbij. Maar niet veel nee.

Overigens kan ik nu wel bevestigen dat je op de 7de dag van een stop draaien een evolutie item krijgt. Althans, de afgelopen twee weken was dat zo. Vanmorgen zelfs een kings rock en een metal coat gekregen :D

En mijn startdust voorraad is steeds op, ben nu pokemon sterker aan het maken vanwege de raids. Zeker geen optie om dit aan te vullen anders dan al het grut wat los en vast zit te vangen :/

[ Voor 39% gewijzigd door PB-powell op 11-08-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
PB-powell schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:16:
[...]

In Amersfoort op het station komt ie af en toe nog wel eens voorbij. Maar niet veel nee.

Overigens kan ik nu wel bevestigen dat je op de 7de dag van een stop draaien een evolutie item krijgt. Althans, de afgelopen twee weken was dat zo. Vanmorgen zelfs een kings rock en een metal coat gekregen :D

En mijn startdust voorraad is steeds op, ben nu pokemon sterker aan het maken vanwege de raids. Zeker geen optie om dit aan te vullen anders dan al het grut wat los en vast zit te vangen :/
Vroeger kreeg je ook uit gyms, dat hebben ze nergens mee opgevangen. Als is het maar 10 dust per coin ofzo. dus 50 coins + 500 dust.

We moeten het ermee doen.

Enige wat je kunt doen is berries geven aan je poke's in de gym. Maar dat schiet ook weinig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

AFCAjax schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:46:
[...]

Vroeger kreeg je ook uit gyms, dat hebben ze nergens mee opgevangen. Als is het maar 10 dust per coin ofzo. dus 50 coins + 500 dust.

We moeten het ermee doen.

Enige wat je kunt doen is berries geven aan je poke's in de gym. Maar dat schiet ook weinig op.
Dat is ook zo, vroeger kreeg je daar idd extra dust van.
Berries geef ik nu dus ook wanneer ik een gym heb bezet. Maar dat houdt ook niet echt over nee...
Zit weinig anders op dat blijven vangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
PB-powell schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:54:
[...]

Berries geef ik nu dus ook wanneer ik een gym heb bezet. Maar dat houdt ook niet echt over nee...
Als ik (te) veel berries heb, drop ik alles in een gym op afstand in plaats van weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

AFCAjax schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:56:
[...]

Als ik (te) veel berries heb, drop ik alles in een gym op afstand in plaats van weggooien.
Moet je er niet al s'morgens uitgegooid zijn als je de avond ervoor je pokemon erin stopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
PB-powell schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:54:
[...]

Eggs uitbroeden geeft ook dust hè... eigenlijk de enige methode waarmee je dust kan "kopen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

While you’re out looking for these Pokémon, consider stopping by your local Unibail-Rodamco shopping center. In addition to being a great place to find these Pokémon, we’ve heard that Lure Modules will be activated at many PokéStops found at these locations throughout the weekends of August 12 and August 19.
Nou waren die lures er vorige week ook al begrijp ik, inclusief explosief verhoogde spawnrates. Zij er signalen dat die spawnrate de komende weekeinden ook weer verhoogd zal zijn?

Wel opvallend dat het nog een week voortduurt nadat Zapdos ook weer verdwenen zou moeten zijn. Zou er weer een verlenging van het Legendary event gaan plaatsvinden, die dan wellicht ook gewoon gepland was, van een weekje waarin dan bijv. alle Legendaries in raids te vinden zullen zijn? Goed voor de muntjesverkoop en wel zo handig om mensen die door vakanties sommige beesten hebben moeten missen alsnog een kans te geven ze te verschalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
HO - Oh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:57:
[...]

Zou er weer een verlenging van het Legendary event gaan plaatsvinden, die dan wellicht ook gewoon gepland was, van een weekje waarin dan bijv. alle Legendaries in raids te vinden zullen zijn? Goed voor de muntjesverkoop en wel zo handig om mensen die door vakanties sommige beesten hebben moeten missen alsnog een kans te geven ze te verschalken.
Ik stem voor. Ik was op vakantie tijdens Moltres dus die mis ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik wordt nu toch wel een beetje moe van dat "Netwerk Error" gezeur bij gym gevechten :/
Net voor de zoveelste keer naar de enige gym in de buurt gelopen waar ik niets kon. Nadat de eerste tegenstanderd dood is blijft hij doodleuk staan en gebeurt er niets meer. Tijd af laten lopen of weg gaan heeft geen nut. Half uur aan het proberen geweest, ondertussen weg gelopen en verderop aan een gym gaan draaien.. terug, weer niets.
Uiteindelijk maar weer naar huis gelopen, loop ik de deur in en kijk ik op mijn scherm, bliksemschichten in de gym :/ Open hem, alles half dood. Kijk een minuut later, bijna alles er uit, weer een minuut later, is hij van kleur veranderd.

Dus ik heb weer ruim een half uur lopen klooien zonder resultaat, iemand anders komt aanlopen en knalt alles er zonder problemen in een paar minuten uit :/

En als dat nou één keer gebeurt ofzo.. maar het is de laatste tijd vaker dit gezeur dan dat het goed gaat :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Spike_wolf schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:47:
Ik wordt nu toch wel een beetje moe van dat "Netwerk Error" gezeur bij gym gevechten :/
Net voor de zoveelste keer naar de enige gym in de buurt gelopen waar ik niets kon. Nadat de eerste tegenstanderd dood is blijft hij doodleuk staan en gebeurt er niets meer. Tijd af laten lopen of weg gaan heeft geen nut. Half uur aan het proberen geweest, ondertussen weg gelopen en verderop aan een gym gaan draaien.. terug, weer niets.
Uiteindelijk maar weer naar huis gelopen, loop ik de deur in en kijk ik op mijn scherm, bliksemschichten in de gym :/ Open hem, alles half dood. Kijk een minuut later, bijna alles er uit, weer een minuut later, is hij van kleur veranderd.

Dus ik heb weer ruim een half uur lopen klooien zonder resultaat, iemand anders komt aanlopen en knalt alles er zonder problemen in een paar minuten uit :/

En als dat nou één keer gebeurt ofzo.. maar het is de laatste tijd vaker dit gezeur dan dat het goed gaat :/
Klinkt mij niet bekend. Een keer last van gehad tijdens een raid, maar dat kan ook liggen aan het feit dat we toen met 80 man dezelfde raid deden. Verder niet meegemaakt gelukkig.
Heb je wel goed bereik bij die gym verder? Of is het bij alle gyms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb een hoop crashes bij raids, vandaar weer bij een Zapdos raid, GO stopt er ineens mee, ik log terug in, nog net op tijd om 8 ballen te verpesten om dat rot beest niet te vangen.
Vorige week bij een Moltress raid zeker 5x gecrasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

PB-powell schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:37:
[...]

Klinkt mij niet bekend. Een keer last van gehad tijdens een raid, maar dat kan ook liggen aan het feit dat we toen met 80 man dezelfde raid deden. Verder niet meegemaakt gelukkig.
Heb je wel goed bereik bij die gym verder? Of is het bij alle gyms?
Ik vecht 95% van de tijd alleen met deze Gym, met wat moeite lukt het om daar dagelijks 50 muntjes uit te halen, dus andere gyms zijn niet interessant, als ik een blauwe met ruimte tegen kom spring ik er af en toe bij, maar vechten doe ik elders eigenlijk nooit meer, dus moeilijk te zeggen hoe vaak het ergens anders zou gebeuren.
Maar Reddit staat vol me mensen die hetzelfde probleem hebben.

Net weer 35 minuten bezig geweest en na een hoop gevloek en 40 pogingen eindelijk die gym weer leeg gekregen.

Net 5 minuten thuis en hij wordt alweer aangevallen :')

[Edit]
En het is weer rustig, m'n snorlax is één stap omlaag gegaan, daarna stopte ze met spelen. Niet sterk genoeg om Snorrie omver te gooien, of ook last van Network Error's?

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 11-08-2017 22:58 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Spike_wolf schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:54:
[...]

Ik vecht 95% van de tijd alleen met deze Gym, met wat moeite lukt het om daar dagelijks 50 muntjes uit te halen, dus andere gyms zijn niet interessant, als ik een blauwe met ruimte tegen kom spring ik er af en toe bij, maar vechten doe ik elders eigenlijk nooit meer, dus moeilijk te zeggen hoe vaak het ergens anders zou gebeuren.
Maar Reddit staat vol me mensen die hetzelfde probleem hebben.

Net weer 35 minuten bezig geweest en na een hoop gevloek en 40 pogingen eindelijk die gym weer leeg gekregen.

Net 5 minuten thuis en hij wordt alweer aangevallen :')

[Edit]
En het is weer rustig, m'n snorlax is één stap omlaag gegaan, daarna stopte ze met spelen. Niet sterk genoeg om Snorrie omver te gooien, of ook last van Network Error's?
Vreemd, hier in t dorp hoor ik er eigenlijk niemand over. Maar daar heb jij weinig aan...
Misschien waren ze door hun potions en revives heen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:36
Spike_wolf schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:47:
Net voor de zoveelste keer naar de enige gym in de buurt gelopen waar ik niets kon. Nadat de eerste tegenstanderd dood is blijft hij doodleuk staan en gebeurt er niets meer.
Gisteren had ik wel een gym waar de eerste verdediger flauwgevallen was maar waar verder niets meer gebeurde: ik kreeg een error maar het gevecht leek door te gaan. Timer liep naar 0 en bleef daar staan zonder dat het gevecht stopte. Ik verliet het gevecht en begon opnieuw, tenminste, dat dacht ik. De timer begon ongeveer op het moment dat de verdediger flauwgevallen was, en aan de overkant zag ik mijn oorspronkelijke aanvaller idle staan. De verdediger was al flauwgevallen dus ik kon aanvallen wat ik wilde, er gebeurde niets. Timer ging weer naar 0 maar er gebeurde weer niets. Ik heb toen nogmaals het gevecht verlaten, heb een willekeurige pokie uit de omgeving gevangen, heb opnieuw het gevecht gestart met een andere aanvaller en toen lukte het wel.

Rommel, dat Niantic :( .

Iets anders: bij aanvang van een gevecht zie je hoeveel battles jouw pokie resp. die van je tegenstander gewonnen hebben. Ik vind dat leuk om te weten van mijn pokies, weet iemand hoe je die battle data bij je pokies in beeld kunt krijgen behalve voordat je in gevecht gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
sixtiek schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:53:
[...]

Iets anders: bij aanvang van een gevecht zie je hoeveel battles jouw pokie resp. die van je tegenstander gewonnen hebben. Ik vind dat leuk om te weten van mijn pokies, weet iemand hoe je die battle data bij je pokies in beeld kunt krijgen behalve voordat je in gevecht gaat?
Voor Android weet ik niet, maar op iOS kan het geloof ik iig niet..

Dit is erg irri ja.. Ik geloof dat de enige manier is om je pokies te hernoemen naar bijvoorbeeld:
"Ttar 15/10/12 B/SE"

(Dus Tyranitar, attack 15, defense 10, stamina 12, met Bite en Stone Edge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Vandaag ga ik met een vriend naar Amsterdam/Amstelveen voor Unown en Kangaskhan en nieuwe pokestops. Mensen die nog leuke spawnplekken weten daar? Of in het algemeen nog goede tips hebben? :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Volgens Pokemon Go op FB:

Trainers, Lure Modules will be activated at many PokéStops in Unibail-Rodamco shopping malls throughout Europe this weekend. It may be a great opportunity to find some additional Pokémon for your Pokédex!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

sixtiek schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:53:
[...]

Gisteren had ik wel een gym waar de eerste verdediger flauwgevallen was maar waar verder niets meer gebeurde: ik kreeg een error maar het gevecht leek door te gaan. Timer liep naar 0 en bleef daar staan zonder dat het gevecht stopte. Ik verliet het gevecht en begon opnieuw, tenminste, dat dacht ik. De timer begon ongeveer op het moment dat de verdediger flauwgevallen was, en aan de overkant zag ik mijn oorspronkelijke aanvaller idle staan. De verdediger was al flauwgevallen dus ik kon aanvallen wat ik wilde, er gebeurde niets. Timer ging weer naar 0 maar er gebeurde weer niets. Ik heb toen nogmaals het gevecht verlaten, heb een willekeurige pokie uit de omgeving gevangen, heb opnieuw het gevecht gestart met een andere aanvaller en toen lukte het wel.
Dat is inderdaad wat er gebeurt als je zover komt om er een plat te krijgen. Dan blijft hij gewoon staan en gebeurt er niets meer. Als je het gevecht verlaat en terug komt kom je weer in hetzelfde gevecht terug. Als je een ander team selecteert dan komt eerst je eerst gekozen pokemon tevoorschijn, maar die wordt direct gewisseld voor de gene die je in het eerste gevecht had staan.
Als tijdens dat gezeur jij weg gaat en een andere speler gaat vechten (en zonder errors een gevecht kan starten) dan staat hij er bij jouw gevecht in, idd vanaf de tijd dat hij dood ging. En hij ziet jouw pokemon dus daar staan om aan te vallen, terwijl jij helemaal niet meer met het gevecht bezig bent.
Eerst wat anders doen (wat vangen of een stop draaien) werkt heel af en toe, maar ik heb het idee dat dat meer toeval is dan dat het daadwerkelijk effect heeft.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Spike_wolf schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:35:
[...]

Dat is inderdaad wat er gebeurt als je zover komt om er een plat te krijgen. Dan blijft hij gewoon staan en gebeurt er niets meer. Als je het gevecht verlaat en terug komt kom je weer in hetzelfde gevecht terug. Als je een ander team selecteert dan komt eerst je eerst gekozen pokemon tevoorschijn, maar die wordt direct gewisseld voor de gene die je in het eerste gevecht had staan.
Als tijdens dat gezeur jij weg gaat en een andere speler gaat vechten (en zonder errors een gevecht kan starten) dan staat hij er bij jouw gevecht in, idd vanaf de tijd dat hij dood ging. En hij ziet jouw pokemon dus daar staan om aan te vallen, terwijl jij helemaal niet meer met het gevecht bezig bent.
Eerst wat anders doen (wat vangen of een stop draaien) werkt heel af en toe, maar ik heb het idee dat dat meer toeval is dan dat het daadwerkelijk effect heeft.
Toch eens kijken of je dat bij alle gyms hebt, of alleen deze ene. Lijkt mij een communicatie fout tussen je telefoon en de servers van niantic. Als je bij deze gym net een beetje slecht bereik hebt kan dat tegen je werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

PB-powell schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:45:
[...]

Toch eens kijken of je dat bij alle gyms hebt, of alleen deze ene. Lijkt mij een communicatie fout tussen je telefoon en de servers van niantic. Als je bij deze gym net een beetje slecht bereik hebt kan dat tegen je werken.
M'n 4g verbinding is daar vrij goed en razendsnel. Maar als dat het probleem zou zijn zou dat altijd zo geweest moeten zijn, en niet de afgelopen 2 weken. En waarom staat Reddit diezelfde tijd al vol met mensen die exact dezelfde problemen hebben? :P
Het lijkt er op dat de servers van Niantic inderdaad wat communicatie niet mee krijgen "pokemon is dood, trainer heeft het gevecht verlaten, etc". In eerste instantie zou je denken dat het een issue aan mijn kant zou zijn, maar spontaan ineens? En bij duizenden mensen wereldwijd? Moet wel een issue aan hun kant zijn lijkt me dan.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:54
Het lijkt er op dat de servers van Niantic inderdaad wat communicatie niet mee krijgen "pokemon is dood, trainer heeft het gevecht verlaten, etc". In eerste instantie zou je denken dat het een issue aan mijn kant zou zijn, maar spontaan ineens? En bij duizenden mensen wereldwijd? Moet wel een issue aan hun kant zijn lijkt me dan.
Duizenden op miljoenen gebruikers is peanuts...

Welk toestel heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

RigolleM schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:53:
[...]

Duizenden op miljoenen gebruikers is peanuts...

Welk toestel heb je?
iPhone 7, maar m'n zus heeft er ook last van met een 6S. En ik kwam laatst toen ik daar issues had ook twee andere blauwe spelers tegen met hetzelfde gezeur die het ook elders in de stad gehad hebben.

Zou het een Raid issue zijn? De raids zijn sinds de vogels veranderd, we hebben geen aankondigingen meer, maar van het ene op het andere moment begint er gewoon een, ook langer dan voorheen. Zou er op deze momenten server side een Raid bezig zijn die client side niet zichtbaar is ofzo? Dat zou verklaren waarom we wel kunnen starten maar zodra er daadwerkelijk naar de server gecommuniceerd word het fout gaat omdat de server ziet dat die gevechten helemaal niet plaats kunnen vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door Spike_wolf op 12-08-2017 10:08 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Spike_wolf schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:06:
[...]

iPhone 7, maar m'n zus heeft er ook last van met een 6S. En ik kwam laatst toen ik daar issues had ook twee andere blauwe spelers tegen met hetzelfde gezeur die het ook elders in de stad gehad hebben.
Dan ligt het aan niantic waarschijnlijk ja :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
poor Leno schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:20:
[...]

Voor Android weet ik niet, maar op iOS kan het geloof ik iig niet..

Dit is erg irri ja.. Ik geloof dat de enige manier is om je pokies te hernoemen naar bijvoorbeeld:
"Ttar 15/10/12 B/SE"

(Dus Tyranitar, attack 15, defense 10, stamina 12, met Bite en Stone Edge)
Bedankt :) maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je bij het begin van de battle ziet hoeveel battles jouw aanvaller gewonnen heeft (en ook hoeveel de verdedigende pokie er gewonnen heeft). Dat "battles won"-aantal zit blijkbaar aan je pokie vast, het zou leuk zijn als je dat ook ergens - bijvoorbeeld in het overzicht van je pokie - zou kunnen zien.

Maar inderdaad, ook de IV-waarden in beeld bij je pokie zou leuk zijn. Of een switch tussen meerdere views: een basic view met de data zoals ze nu gepresenteerd worden, en een advanced view met de getalswaarden voor IV, battles won en zo. Niantic, let U even op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
sixtiek schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:08:
[...]

Bedankt :) maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je bij het begin van de battle ziet hoeveel battles jouw aanvaller gewonnen heeft (en ook hoeveel de verdedigende pokie er gewonnen heeft). Dat "battles won"-aantal zit blijkbaar aan je pokie vast, het zou leuk zijn als je dat ook ergens - bijvoorbeeld in het overzicht van je pokie - zou kunnen zien.

Maar inderdaad, ook de IV-waarden in beeld bij je pokie zou leuk zijn. Of een switch tussen meerdere views: een basic view met de data zoals ze nu gepresenteerd worden, en een advanced view met de getalswaarden voor IV, battles won en zo. Niantic, let U even op?
Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat je kunt zien wat voorn pokemon met movesets enzo je hebt, voordat je ze kiest voor een raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:54
PB-powell schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:08:
[...]

Dan ligt het aan niantic waarschijnlijk ja :-(
Yup, met iPhone 6s/7 zit je goed qua toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:29
Chansey waar zit jeeeeee?? Kom die echt nooit tegen.
Gister dagje zoetermeer geweest, Arnhem geweest, zutphen afgestruind, maar nog geen chansey :-(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Korkss schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:17:
Chansey waar zit jeeeeee?? Kom die echt nooit tegen.
Gister dagje zoetermeer geweest, Arnhem geweest, zutphen afgestruind, maar nog geen chansey :-(
Ga even naar Japan toe zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:29
Sunfalls schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

Ga even naar Japan toe zou ik zeggen :P
Mwah... niet mijn land :+
Moet in NL ook te vinden zijn toch? :'(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Korkss schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:47:
[...]

Mwah... niet mijn land :+
Moet in NL ook te vinden zijn toch? :'(
Zeker wel... Nu redelijk zeldzaam tijdens Valentijn niet te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik had er een uit mijn 10km ei.
Ik mis nog twee 3 a 4 pokemon. en dan heb ik naar mijn idee mijn dex vol.
Hitmonchan en top zijn gewoon niet te vinden, of net te laat met hunt.
En nu maar hopen op een ei met miltank.
Heeft iemand trouwens een idee waar een Delibird zou kunnen zitten?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:42
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:31:
Dat is gewoon hopen op een paar Tyrogue met de juiste stats

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Vetifuro schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:32:
[...]

Dat is gewoon hopen op een paar Tyrogue met de juiste stats
Ik heb 3x dat k..te beest gehad maar 3x een lee

Derp..

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Op de noordpool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Delibird is nog niet uitgebracht in het spel. Dus dat is er al weer 1 minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dit is mijn lijstje wat ik nog moet.. Bij sommigen vraag ik me zelf ook af hoe tf heb ik die nog niet maar goed.. ik loop er gewoon niet tegenaan, of heb ik gewoon mn best niet voor gedaan.. dont ask -O-

Weet iemand nog wat nestjes ergens?

Venusaur (bulbasaur is mijn escape nemesis)
Clefable
Dugtrio
Dodrio
Muk
Aerodactyl

Meganium
Typhlosion
Feraligatr
Crobat
Pichu
Ampharos
Bellossom
Sunkern
Sunflora
Pineco
Forretress
Steelix (nog geen steel coat)
Scizor (nog geen steel coat)
Sneasel (ja serieus)
Magcargo
Corsola
Stantler
Hitmontop (mn enige Tyrogue had HP EN Defense.. en veranderde natuurlijk in... :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Ben nu in Amstelveen maar het lijkt erop dat Niantic van de gyms die in de buurt liggen de zeldzaamheid van de raids heeft aangepast.
Het zijn alleen maar raids van level 1, waarschijnlijk om chaos te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:02:
Dit is mijn lijstje wat ik nog moet.. Bij sommigen vraag ik me zelf ook af hoe tf heb ik die nog niet maar goed.. ik loop er gewoon niet tegenaan, of heb ik gewoon mn best niet voor gedaan.. dont ask -O-

Weet iemand nog wat nestjes ergens?

Venusaur (bulbasaur is mijn escape nemesis)
Clefable
Dugtrio
Dodrio
Muk
Aerodactyl

Meganium
Typhlosion
Feraligatr
Crobat
Pichu
Ampharos
Bellossom
Sunkern
Sunflora
Pineco
Forretress
Steelix (nog geen steel coat)
Scizor (nog geen steel coat)
Sneasel (ja serieus)
Magcargo
Corsola
Stantler
Hitmontop (mn enige Tyrogue had HP EN Defense.. en veranderde natuurlijk in... :/ )
Van gen twee moet ik er nog een hele hoop. Van gen 1 een paar nog, venasaur ook nog. Moet alleen nog 120km voor alle snoepjes daarvoor ;(
En heb drie onix uit een ei, totaal maar 44 candy. En met 2 scyther had ik 48 :/ geen peil op te trekken. Wel m'n tweede steal coat gekregen dus paar km lopen met onix en dan kan ik steelix doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
aDutchCow schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:28:
Ben nu in Amstelveen maar het lijkt erop dat Niantic van de gyms die in de buurt liggen de zeldzaamheid van de raids heeft aangepast.
Het zijn alleen maar raids van level 1, waarschijnlijk om chaos te voorkomen
Ik was er vanmiddag ook samen met zoonlief, hopend op één of meer legendary raids met veel m/v. Dat viel dus dik tegen. Wel superveel trainers daar, leuk om te zien! Er waren ook veel mensen met kartonnen Pikachu-hoeden en zonnekleppen, @aDutchCow : weet jij waar je die kon krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
sixtiek schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:53:
[...]

Ik was er vanmiddag ook samen met zoonlief, hopend op één of meer legendary raids met veel m/v. Dat viel dus dik tegen. Wel superveel trainers daar, leuk om te zien! Er waren ook veel mensen met kartonnen Pikachu-hoeden en zonnekleppen, @aDutchCow : weet jij waar je die kon krijgen?
Die kon je tussen die twee overdekte centra krijgen. Bij dat gekleurde zebrapad :), stonden met zn tweeen uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:47
A-Jay schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:01:
[...]

Zeker wel... Nu redelijk zeldzaam tijdens Valentijn niet te missen.
Dat is ook niet helemaal waar. Met valentijn heb ik maar 2 chanseys in het wild gevangen en wel de hele dag gelopen.

Beste kans op een chansey is uit een 10km ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Jeetje, net m'n eerste Tyranitar raid gedaan. Is dat ding bij het aanvallen altijd zo hyper actief? :?
Daar was geen bal tussen te krijgen, van de 10 ballen 8 weg gekopt. Tussen zijn aanvallen zat steeds minder dan een halve seconde, dat was echt niet te doen gewoon.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:19
Ja, dat is normaal, hij is lastig te vangen. Je moet je veel geduld hebben en pas een bal gooien op het moment dat hij net voorover buigt en dan geluk hebben dat 'ie direct daarna niet iets anders doet.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hmm, nouja, volgende keer ben ik er dan in ieder geval op voorbereid :P

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:07:
Jeetje, net m'n eerste Tyranitar raid gedaan. Is dat ding bij het aanvallen altijd zo hyper actief? :?
Daar was geen bal tussen te krijgen, van de 10 ballen 8 weg gekopt. Tussen zijn aanvallen zat steeds minder dan een halve seconde, dat was echt niet te doen gewoon.
Geduld..... Op het moment dat hij aanvalt zo timen met je worp dat je bal precies landt als de cirkel er is. ga niet gooien als hij niet staat te springen want dan kopt hij alle ballen terug. Ik gooi op deze manier zelden mis en bijna alles gevangen (15/19) (waaronder de meeste gewoon met pinab :) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Bal gooien als die zijn hoofd omlaag is dan is die altijd raak.

Heb er zo 4/4 gevangen door dat alle ballen raak gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Trouwens als iets bekend wat er na maandag gaat gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
xienator schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:12:
Trouwens als iets bekend wat er na maandag gaat gebeuren?
Dan wordt het dinsdag _O-

Nee, voor zover ik heb gezien is er nog niks over gezegd..

[ Voor 14% gewijzigd door schaapiej op 13-08-2017 07:00 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:00

Fanta

FordPerformance™️

Ik hoop dat er weer wat meer rare spawns komen, want het lijkt wel of die op een laag pitje zijn gezet sinds de komst van legendary raids.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Fanta schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:25:
Ik hoop dat er weer wat meer rare spawns komen, want het lijkt wel of die op een laag pitje zijn gezet sinds de komst van legendary raids.
Gisteravond achter elkaar een wilde Lapras en een Mareep. Vroeg me toen al af of er iets gaande was. Volle maan of zo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister moest ik even in Duitsland zijn, toch nog wat leuke nieuwe Pokemon gevangen;
Girafarig
Slugma
Subbull

En een aantal Exeggcute zodat ik die eindelijk kon evolueren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Er spawnen dus tijdelijk kangaskhan en unown in bepaalde steden. Nu woon ik niet echt in de buurt van Amsterdam, maar toch spawnen ze hier in de buurt. Niet vaak, mischien 1 keer per dag of zo. Eerste keer was ik er niet snel genoeg bij., gisteren wel.

Maar buiten dat, ja, de meeste pokemon die ik zie zijn generatie 1 of Sentret en Natu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Idd, Pidgy, Natu, Sentret kom je echt in gigantische partijen tegen.
Maar goed, goed voor de stardust

Oh ja, ook nog even bij mn zus op bezoek geweest, die woont gewoon in een pokestop, grrrr...

[ Voor 32% gewijzigd door Mad-Matt op 13-08-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-09 18:57
Ik ben onlangs weer begonnen na 6 maanden gestopt te zijn. Gelukkig zat het account aan mijn mailadres vast en kon ik gewoon verder gaan. Ben inmiddels level 23.

Paar noobvragen:

* Maakt het wat uit wat voor berries je welke Pokemon voert?
* Klopt het dat sommige Pokemon veel minder snel hun CP verliezen bij het verdedigen van een Gym? Had laatst een Ninetales in een Gym gezet en deze had gevoelsmatig veel minder berries nodig dan Snorlax of Gyarados.
* Was vorige week op Ameland en hier stikte het echt van die magetische Pokemon, terwijl ik deze voorheen slechts een keer in een halfjaar wandelen gezien had. Spreek je dan over een nest?
* Is het verstandiger om een relatief zwakke geëvalueerde Pokemon te upgraden met candy? Is het niet beter om een sterke (ongeëvalueerde) Pokemon te evolven en dan hopen dat ie lekker hoog uitkomt als geëvolueerde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mad-Matt schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 11:12:
Oh ja, ook nog even bij mn zus op bezoek geweest, die woont gewoon in een pokestop, grrrr...
Vaker op visite gaan. :)

Doet me aan deze denken. :+

Afbeeldingslocatie: https://imgs.xkcd.com/comics/location.png

Vervang Ingress portals door Pokéstops en voilà. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ze woont 2.5 uur rijden van me vandaan, niet echt rendabel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

GoeiedagEem schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:56:
Ik ben onlangs weer begonnen na 6 maanden gestopt te zijn. Gelukkig zat het account aan mijn mailadres vast en kon ik gewoon verder gaan. Ben inmiddels level 23.

Paar noobvragen:

* Maakt het wat uit wat voor berries je welke Pokemon voert?
* Klopt het dat sommige Pokemon veel minder snel hun CP verliezen bij het verdedigen van een Gym? Had laatst een Ninetales in een Gym gezet en deze had gevoelsmatig veel minder berries nodig dan Snorlax of Gyarados.
* Was vorige week op Ameland en hier stikte het echt van die magetische Pokemon, terwijl ik deze voorheen slechts een keer in een halfjaar wandelen gezien had. Spreek je dan over een nest?
* Is het verstandiger om een relatief zwakke geëvalueerde Pokemon te upgraden met candy? Is het niet beter om een sterke (ongeëvalueerde) Pokemon te evolven en dan hopen dat ie lekker hoog uitkomt als geëvolueerde?
Bij je items staat per berrie wat deze doet:
(Golden) Razz: daarmee vang je pokemon (veel) makkelijker
Nanab: blijven ze meer stil zitten
Pinab: geeft meer snoepjes

Dat sommige pokemon meer cp verliezen weet ik niet. Volgens mij dat in verhouding tot het max.

Een nest is waar veel dezelfde pokemon spawnen binnen een paar meter van elkaar

Hoe sterker de niet ge-evolueerde is, hoe sterker hij wordt na evolutie. Dus het is altijd beter om de sterkste te evolueren, scheelt een berg stardust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Vanavond nog een lugia geprobeerd. Man dat beest is sterk. Met 8 man gemiddeld lvl 31 was ie op 80%. Niet gehaald dus...

On the bright side, op de hei is er een kabuto overschot ontstaan. Met 10 minuten hadden we onze kabutops bij elkaar :p en een sunkern gevangen. Daarmee nu over de 200 in de dex, gaat de goede kant op zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lugia!!!
We waren totaal met meer dan 40 man, dus meerdere groepjes gemaakt, was erg gezellig.

Had hem daarna in 1 bal te pakken, was stom verbaasd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gaat er nu na maandag gebeuren. Dan hoor ik weer ho-oh, dan weer mew. Ze hebben ook wat aan de max CP van mewtwo gedaan (CP verlaagd naar 3982). Jammer dat niantic zo weinig van zich laat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Er zit nu, op dit moment, een Unown bij één van de stops nearby. Ik heb echter de afgelopen week zoveel Unowns gevangen in Amstelveen dat ik geen zin heb om van de bank te komen om 'm te gaan vangen. Heb er zelfs al een paar handen vol naar de professor gestuurd. Wie had dat een paar weken geleden gedacht :$ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:28:
wat gaat er nu na maandag gebeuren. Dan hoor ik weer ho-oh, dan weer mew. Ze hebben ook wat aan de max CP van mewtwo gedaan (CP verlaagd naar 3982). Jammer dat niantic zo weinig van zich laat horen.
Waar haal je die info vandaan dan over die max cp?
Ze hebben 4 grote updates aangekondigd voor dit jaar. De eerste was gen 2, de tweede was de gym update. Dus er zijn nog twee te gaan volgens mij. Tis alleen afwachten wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

sixtiek schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:05:
Er zit nu, op dit moment, een Unown bij één van de stops nearby. Ik heb echter de afgelopen week zoveel Unowns gevangen in Amstelveen dat ik geen zin heb om van de bank te komen om 'm te gaan vangen. Heb er zelfs al een paar handen vol naar de professor gestuurd. Wie had dat een paar weken geleden gedacht :$ ...
De vraag is dan alleen waar jij zit en of het een van de vijf is die je al gevangen hebt of een andere. Want voor een andere zou ik rennen :P

Ik heb er nu 6... nog 22 te gaan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 13-08-2017 22:27 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Spike_wolf schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:27:
[...]

De vraag is dan alleen waar jij zit en of het een van de vijf is die je al gevangen hebt of een andere. Want voor een andere zou ik rennen :P
Eén van die vijf, de P . Anders was ik idd wel in actie gekomen ;) .
Ik heb er nu 6... nog 22 te gaan :P
Nice, die zesde d:)b . Je ziet ze nu ook veel in gyms, mensen willen ze flaunten (net als Kanga's). Laatst zag ik ook een D in een gym, voor de fijnproevers :Y) .

Edit: ik zit in Hoofddorp. Zag - en ving - er eergisteren ook één in Naarden, zo'n 20 km van Amstelveen.

[ Voor 8% gewijzigd door sixtiek op 13-08-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Ik zou het ook niet meer erg vinden als al die legendarys stoppen. Het gewone vangen schiet er teveel bij in en de app in de gaten houden kost ook veel tijd.

Een lekker rustige periode zou niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik las net op Twitter iets over Mew Two..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
aljooge schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:37:
Ik zou het ook niet meer erg vinden als al die legendarys stoppen. Het gewone vangen schiet er teveel bij in en de app in de gaten houden kost ook veel tijd.

Een lekker rustige periode zou niet verkeerd zijn.
Dat heb ik ook. Buiten raids doe ik amper iets. Vaak tijd verspillen door op volk te wachten aan raids.
Exp farmen en vangen (dust) gebeurt gewoon niet echt meer.

Buiten de rare candy levert het me ook niet veel op. Op 80 raids 50 % gevangen maar slechts 1 articuno van iv 96%(96 of hoger is mijn streefdoel O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik vind het jammer dat het nu toch wel makkelijker gemaakt wordt om je Pokedex vol(ler) te krijgen met o.a. Die raids, de evenementen, etc. Waar ik eigenlijk, best casual, her en der Pokemons ging vangen en nu dan op Miltank na alles gevangen en geëvolueerd heb, zie je dat met veel raids je makkelijk rae candy bij elkaar spaart om diverse Pokemon snel te evolueren. De raids zin wel leuker met groepen waar je mensen ook beetje spreekt en vaker tegenkomt, maar het pure Pokedex vullen is m.i. Te makkelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat een weekendje wel :) 400k xp er bij en 13 pokedex entrees.
In Amstelveen was het echt feest. gezellig druk en gewoon 48 unown en 52 kangaskhan gevangen.
Geen 1 100% IV helaas. wel 98%

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CAP-Team schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 23:36:
Ik las net op Twitter iets over Mew Two..
Mew two is generfed in de GameMaster file.

Ze max CP zou 4760 worden.
Nu staat het met de nieuwe data op 3982

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
Gravediggerxx schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 00:01:
[...]

Dat heb ik ook. Buiten raids doe ik amper iets. Vaak tijd verspillen door op volk te wachten aan raids.
Exp farmen en vangen (dust) gebeurt gewoon niet echt meer.

Buiten de rare candy levert het me ook niet veel op. Op 80 raids 50 % gevangen maar slechts 1 articuno van iv 96%(96 of hoger is mijn streefdoel O-) )
Nu is dat tijd verspillen bij raids er niet bij hier. Te laat is te laat, maximale uitloop 5 minuten, dat valt mee. Maar het is meer. Met 170 mensen in de app. De chaos valt mee maar toch. Elke keer erop hameren geen plaatjes, geen spam, niet vloeken op zondag, waarbij er reacties komen van meen je dat nou

Dan de incidentjes erbij, raids op hetzelfde tijdstip, 1tje claimen wat al verlopen is, te vroeg beginnen komt ook nog sporadisch voor

Dan die fietstochten van boss naar boss.

Het wordt mij allemaal een beetje teveel. Straks na de zomer heb ik ook nog andere dingen te doen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
readytoflow schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 00:48:
Ik vind het jammer dat het nu toch wel makkelijker gemaakt wordt om je Pokedex vol(ler) te krijgen met o.a. Die raids, de evenementen, etc. Waar ik eigenlijk, best casual, her en der Pokemons ging vangen en nu dan op Miltank na alles gevangen en geëvolueerd heb, zie je dat met veel raids je makkelijk rae candy bij elkaar spaart om diverse Pokemon snel te evolueren. De raids zin wel leuker met groepen waar je mensen ook beetje spreekt en vaker tegenkomt, maar het pure Pokedex vullen is m.i. Te makkelijk geworden.
Laat ze nu maar weer eens een event doen met wat dubbele dust ofzo, al die rare candy is niet te gebruiken omdat je geen dust hebt. :( Dust is kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als niantic slim is releasen ze deze maand gen 3, gen 2 hebben de meeste wel compleet ondertussen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:15:
Als niantic slim is releasen ze deze maand gen 3, gen 2 hebben de meeste wel compleet ondertussen denk ik
Dat is inderdaad slimmer dan nog meer legendaries te releasen, nog meer Rare Candy.. nog minder dust :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Agh, we zijn al genoeg verwend de afgelopen 3 weken. Een maandje om weer rustig door te kabbelen, stardust te verzamelen en alle reserves weer bij te vullen zou ik ook niet erg vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 17:46
Ricmaniac schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 01:35:
[...]

Mew two is generfed in de GameMaster file.

Ze max CP zou 4760 worden.
Nu staat het met de nieuwe data op 3982
Eigenlijk wel beter zo, kan niet de bedoeling zijn dat straks iedereen met Mewtwo only gaat lopen omdat hij OP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 17:46
Tip: gebruik een pinap berry, ik heb hem zo 2 keer gevangen na 2 ballen. 2/2 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:21:
[...]

Tip: gebruik een pinap berry, ik heb hem zo 2 keer gevangen na 2 ballen. 2/2 nu.
Een pinap berry geeft je alleen dubbele candy en zorgt er niet voor dat die rustiger beweegt daar heb je een roze banaan voor.
Pagina: 1 ... 37 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.