Dat ligt er aan wat je doel is. Mijn doel is altijd geweest om de pokedex vol te krijgen. Heb dus ook geen behoefte om, zoals vele anderen, 6x een legendary te hebben. Neemt alleen maar ruimte in en ga er verder toch niks mee doen.Gravediggerxx schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:35:
[...]
[...]
Zonde van de rare candy en raid passen. Wacht gewoon tot er in de buurt een charmander nest komt.
https://thesilphroad.com/
Ik zie in de Amsterdamse parken wel nesten van Eevee, Pikachu, Sandshrew en Shuckle op dit moment, en ook het Rembrandt park helemaal vol Squirtles momenteel, maar ik moet Charmanders hebben!
Charizard RAID zou ook nog kunnen inderdaad, hopelijk snel eentje in de buurt waar ook andere naartoe willen.
Charizard RAID zou ook nog kunnen inderdaad, hopelijk snel eentje in de buurt waar ook andere naartoe willen.
Zet hem dan gewoon als buddy en dan heb je snel candy genoeg.The_Ghost16 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:37:
[...]
Dat ligt er aan wat je doel is. Mijn doel is altijd geweest om de pokedex vol te krijgen. Heb dus ook geen behoefte om, zoals vele anderen, 6x een legendary te hebben. Neemt alleen maar ruimte in en ga er verder toch niks mee doen.
Dit zou alleen kloppen als beide vergelijkingen een aankoopbedrag van 10.000 euro hebben. Maar aangezien een Audi 10k kost en het spel gratis.. is een reis naar Amstelveen een oneindig percentage hogere investering en een inwoner worden van Amstelveen maar een 400%(?) investering. Dus ik matste je nog met jouw keuze van vergelijking.WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:59:
[...]
Het gaat hier niet of het kan of niet, want het KAN wel. De mogelijkheid is er, maar men wil er niet de inspanning voor doen (of het geld er voor neerleggen).
[...]
Nee men bood eerst de 50% korting alleen bij een Audi dealer aan in Australie, en nu kan je ook die 50% korting krijgen bij die dealer in Amstelveen. Je hoeft geen inwoner van Amstelveen te zijn om die korting te krijgen. Net zoals je geen inwoner van Amstelveen hoeft te zijn om die Kangahskan te mogen vangen. Ja als inwoner van Amstelveen is het wat makkelijker, want het is misschien om de hoek. Als jij die Kangaskhan (of 50% korting bij de Audi) wil, dan ga je daar gewoon heen. Je wordt nergens van uitgesloten toch? Je woont alleen wat verder, ja jammer voor jou, maar je kan het nog steeds krijgen. Alleen als jij de inspanning er niet voor WIL doen, betekent het nog niet dat je het niet KAN doen.
Anderen kiezen er voor om wel te gaan. Jij en anderen msischien. Dat is een gemis voor jou en niet voor Niantic (of Audi).
Ik weet niet waarom je het persoonlijk op mij maakt? Ik heb Kanghaskan in Australië gevangen..
Ik wijs alleen op het punt dat Niantic de casual gamers het moeilijker maakt en enigszins zelfs demotiveert door de verdeling oneerlijker te maken. Wat dus een gemis is voor Niantic en niet voor mij.
Want die gaan niet in die mate inspannen/investeren in een spel.
waar zie je dat?Megalodon86 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:40:
Ik zie in de Amsterdamse parken wel nesten van Eevee, Pikachu, Sandshrew en Shuckle op dit moment, en ook het Rembrandt park helemaal vol Squirtles momenteel, maar ik moet Charmanders hebben!
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Momenteel Charmeleon als buddy inderdaad. Maarja, moet nog 50 candies hahaGravediggerxx schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:40:
[...]
Zet hem dan gewoon als buddy en dan heb je snel candy genoeg.
Hoezo 1 raid pass en je hebt hem vaak wel tochGravediggerxx schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:35:
[...]
[...]
Zonde van de rare candy en raid passen. Wacht gewoon tot er in de buurt een charmander nest komt.
https://thesilphroad.com/
Dat de verdeling nooit eerlijk gaat zijn is al lang duidelijk doordat het gebaseerd is op plaatsen waar je echt naar toe moet gaan.Blinkiej schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:42:
[...]
Dit zou alleen kloppen als beide vergelijkingen een aankoopbedrag van 10.000 euro hebben. Maar aangezien een Audi 10k kost en het spel gratis.. is een reis naar Amstelveen een oneindig percentage hogere investering en een inwoner worden van Amstelveen maar een 400%(?) investering. Dus ik matste je nog met jouw keuze van vergelijking.
Ik weet niet waarom je het persoonlijk op mij maakt? Ik heb Kanghaskan in Australië gevangen..
Ik wijs alleen op het punt dat Niantic de casual gamers het moeilijker maakt en enigszins zelfs demotiveert door de verdeling oneerlijker te maken. Wat dus een gemis is voor Niantic en niet voor mij.
Als je dat niet acepteerd dan moet je dit spel gewoon niet spelen. zeker al niet valsspelen.
Het is gewoon verkeerd alles snel te zillen hebben zonder enige moeite. Als je genoeg geduld hebt kun je zelf ook alles in kleine dorpjes krijgen wat ze ook in grote steden krijgen.
Het zal wel langer duren maar je blijft ook normaal enkel spelen tegen spelers uit de buurt.
Die hebben de zelfde voor en nadelen.
Niemand word verplicht naar de een of andere event te gaan. Het is natuurlijk jammer dat je niet kan gaan maar er komen zeker nog meerdere events in de buurt.
Unown en kangaskhan hebben biet ook geen enkel voor of nadeel in het spel
Ik moet minstens 120 km reizen om in zoetermeer te graken wat ik nog van plan ben.
Unown spawnt met heel veel geluk ok wel in de buurt al heb ik die niet want er spawnde laatst een om 2 uur snachts

Er zijn op dit moment in Hoofddorp verschillende Unowns. Ik heb er daarstraks twee gevangen. Bij thuiskomst stond er een Kangashan in de woonkamer! Dat was makkelijk verdiend
flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600
Ik vergelijk hier ook niet de kosten van het spel/auto nog het rendement van inspanning > resultaat. Het gaat mij hier om de MOGELIJKHEID. Dat de 1 die mogelijkheid heeft om de hoek en sommigen niet omdat zij nu eenmaal 200km verder wonen is dus echt gewoon jammer voor ze. Een bedrijf of wie dan ook, moet dezelfde service aanbieden bij iedereen voor de deur, want anders worden ze benadeeld? Wie denken ze wel niet dat ze zijn? De wereld draait nu eenmaal niet om iedereen heen, alhoewel velen dit wel denken in deze tijden.Blinkiej schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:42:
[...]
Dit zou alleen kloppen als beide vergelijkingen een aankoopbedrag van 10.000 euro hebben. Maar aangezien een Audi 10k kost en het spel gratis.. is een reis naar Amstelveen een oneindig percentage hogere investering en een inwoner worden van Amstelveen maar een 400%(?) investering. Dus ik matste je nog met jouw keuze van vergelijking.
PS het was niet mijn bedoeling om jou persoonlijk erop aan te spreken. Gefeliciteerd dat je jouw Kangashkan in Australia hebt gevangen. Ik heb die van mij in Zoetermeer gevangen.
[quote]WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:21:
[...]
Een bedrijf of wie dan ook, moet dezelfde service aanbieden bij iedereen voor de deur, want anders worden ze benadeeld?
[...]
Moet dat? Alsof providers aan iedereen een even goede verbinding geven
Burger king moet ook maar hier een restaurant beginnen want der is hier geen
(ok die vergelijking slaat misschien nergens op)
Alle valsspelers benadelen de eerlijke spelers uit hun buurt waartegen ze spelen
Ik gebruik zelfs geen tracker maps enzo.
Speel gewoon een spel hoe het bedoeld is en dus volgens de regels of anders speel je gewoon een ander spel.
[...]
Een bedrijf of wie dan ook, moet dezelfde service aanbieden bij iedereen voor de deur, want anders worden ze benadeeld?
[...]
Moet dat? Alsof providers aan iedereen een even goede verbinding geven

Burger king moet ook maar hier een restaurant beginnen want der is hier geen
Alle valsspelers benadelen de eerlijke spelers uit hun buurt waartegen ze spelen
Speel gewoon een spel hoe het bedoeld is en dus volgens de regels of anders speel je gewoon een ander spel.
[ Voor 28% gewijzigd door Gravediggerxx op 09-08-2017 12:34 ]
Ja want het is oneerlijk als je als je verder moet reizen voor een Whopper dan iemand die naast een Burger King woont. Men gaat toch niet kilometers reizen voor een Whopper!?Gravediggerxx schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:32:
Moet dat? Alsof providers aan iedereen een even goede verbinding geven![]()
Burger king moet ook maar hier een restaurant beginnen want der is hier geen![]()
Voor een Wooper bedoel je?WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:37:
[...]
Ja want het is oneerlijk als je als je verder moet reizen voor een Whopper dan iemand die naast een Burger King woont. Men gaat toch niet kilometers reizen voor een Whopper!?
Ja inderdaad, bij het gebruik maken van een digitale service ben ik groot voorstander van gelijke service voor iedereen.WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:21:
[...]
Simpele voorbeelden wat ik verder graag zou zien:
- Gelijke aanbieding van content over de wereld bij Netflix abonnees.
- Geen regionale steamcodes die in sommige landen niet werken.
Gelukkig heeft de EU enigzins dezelfde mening, anders zouden we nog steeds betalen voor ons mobiele internet in onze buur-EU landen.
Maar dit vliegt hiermee offtopic, dus laten we maar accepteren dat we het oneens zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Blinkiej op 09-08-2017 14:13 ]
HBO in NL?Blinkiej schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:08:
[...]
Ja inderdaad, bij het gebruik maken van een digitale service ben ik groot voorstander van gelijke service voor iedereen.
Simpele voorbeelden wat ik verder graag zou zien:
- Gelijke aanbieding van content over de wereld bij Netflix abonnees.
- Geen regionale steamcodes die in sommige landen niet werken.
Gelukkig heeft de EU enigzins dezelfde mening, anders zouden we nog steeds betalen voor ons mobiele internet in onze buur-EU landen.
Maar dit vliegt hiermee offtopic, dus laten we maar accepteren dat we het oneens zijn.

Ik had ook graag gezien dat er bijvoorbeeld in de rest van NL een 'Very Rare' spawn gemaakt werd van de kangoeroe en Unown.
Verwijderd
Hier echt iets weirdo,
Ik was ineens 20 hoge pokemons kwijt boven de 2500. iPhone opnieuw opstarten, inloggen, uitloggen, nada.
Okay, dat was het dan, tot ziens allemaal. We gaan weer wat anders doen.
Via de website gerapporteerd aan Niantic en ww van Google-account veranderd.
5 minuten later was alles er weer.
Iemand enig idee ?
Ik was ineens 20 hoge pokemons kwijt boven de 2500. iPhone opnieuw opstarten, inloggen, uitloggen, nada.
Iemand enig idee ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2017 17:25 ]
Nooit gedacht dat ik deze ooit nog tegen zou komen in het wild maar hij stond ineens naast mij

Tijdelijke database error aan Niantic's kant misschien?Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:24:
Hier echt iets weirdo,
Iemand enig idee ?
[ Voor 60% gewijzigd door Erulezz op 09-08-2017 17:58 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Zapdos is binnen en door de Unown increase nu ook m'n Dex compleet. Kom maar op met gen 3!
Ik heb sinds vanmiddag ook alle Pokémon die in Nederland te krijgen zijn op dit moment.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Vanmiddag naar Zoetermeer geweest om de speciale te vangen. Geen idee hoeveel er afgelopen weekend spawnden, maar ze waren nu ook nog wel te vinden. Helaas niet alle mogelijke types uknown.
Daarna nog even naar Rotterdam centrum om raids te doen, maar dat viel vies tegen. Nergens legendary of eventueel 4-sterren te vinden. Ik ben maar onverichtrrzake terug gekeerd. Geen behoefte om een weezing oid te vangen.
Daarna nog even naar Rotterdam centrum om raids te doen, maar dat viel vies tegen. Nergens legendary of eventueel 4-sterren te vinden. Ik ben maar onverichtrrzake terug gekeerd. Geen behoefte om een weezing oid te vangen.
wat vinden jullie de beste aanvallen voor zapdoss?
zonet een 98% IV zapdoss gevangen
zonet een 98% IV zapdoss gevangen
Twee zapdos raids gedaan en twee keer gevangen 
Nu alleen nog doorlopen met mijn schaapje.... Om daar mijn rare candy aan te geven vind ik voor nu zonden.
En hierna candy sparen voor de gen 4 evoluties
of voor een nog een Blissey etc..
Nu alleen nog doorlopen met mijn schaapje.... Om daar mijn rare candy aan te geven vind ik voor nu zonden.
En hierna candy sparen voor de gen 4 evoluties
Ik ben dus vandaag in Zoetermeer geweest en ik kon geen Unknown of Kashagan vinden Wat ik nogal vreemd vond!
Dus ik sprak er iemand over aan en die liet zijn scherm zien dat hij ze op dat moment wel zag (tevens ook een Eevee en een Zeehond die ik ook niet zag!) Pidgey, Ratata, Weedle e.d. kon ik wel zien en ook vangen.
Daarvoor wel gewoon twee Zapdos raids gedaan (en een daarvan ook gevangen) Pokestops werkten ook prima en ik kon ook een Pokemon in de gym zetten.
Ik kan ook gewoon zaken kopen uit de store. Net mijn items bag drie keer uitgebreid
Na wat Google werk lijkt het er dus op dat ik een shadowban heb gehad. Ik gebruik wek Pokemon IV Go, zou het daardoor kunnen? (officieel weet ik dat het niet mag maar gebruik het al zeer lang!) Dat is het enige wat ik kan bedenken.
Volgens deze link zou je bij de shadowban niks meer kunnen kopen ook.
Had wel tethering aan staan vanmiddag zodat ik ze ook voor een collega kon vangen op zijn oude tel. Is dit misschien een oorzaak?
Is er iets wat ik hier aan kan doen? IV Go heb ik er maar direct afgegooid (weet iemand nog iets wat wel mag?)
Dus ik sprak er iemand over aan en die liet zijn scherm zien dat hij ze op dat moment wel zag (tevens ook een Eevee en een Zeehond die ik ook niet zag!) Pidgey, Ratata, Weedle e.d. kon ik wel zien en ook vangen.
Daarvoor wel gewoon twee Zapdos raids gedaan (en een daarvan ook gevangen) Pokestops werkten ook prima en ik kon ook een Pokemon in de gym zetten.
Ik kan ook gewoon zaken kopen uit de store. Net mijn items bag drie keer uitgebreid
Na wat Google werk lijkt het er dus op dat ik een shadowban heb gehad. Ik gebruik wek Pokemon IV Go, zou het daardoor kunnen? (officieel weet ik dat het niet mag maar gebruik het al zeer lang!) Dat is het enige wat ik kan bedenken.
Had wel tethering aan staan vanmiddag zodat ik ze ook voor een collega kon vangen op zijn oude tel. Is dit misschien een oorzaak?
Is er iets wat ik hier aan kan doen? IV Go heb ik er maar direct afgegooid (weet iemand nog iets wat wel mag?)
[ Voor 7% gewijzigd door C_V_S op 09-08-2017 20:47 ]
100% shadow ban, ik heb exact het zelfde gehad.xienator schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:41:
Ik ben dus vandaag in Zoetermeer geweest en ik kon geen Unknown of Kashagan vinden Wat ik nogal vreemd vond!
Na verwijderen van de app heeft het bij mij een dag of 8 geduurd voor ik andere pokemons weer zag.
Er gaat een gerucht dat na het verwijderen je ook 30/40 pokestops kunt bezoeken om je ban ongedaan te maken.
Ik las dat je 40 keer kunt draaien aan dezelfde stop maar dit was bij een softban,
Heb maar een ticket geopend bij Niantic.
Hoop dat ze ban weg is voor het event in Zoetermeer afloopt
Heb maar een ticket geopend bij Niantic.
Hoop dat ze ban weg is voor het event in Zoetermeer afloopt
Toch nog even buiten de deur geweest voor een zapdos raid, en zowel ik als m'n vriendin hebben hem mogen bijschrijven in onze dex
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Vandaag met een hele groep naar Almere geweest. Lekker goedkoop overigens, groepsreis 10,personen 7 euro pp. Het aantal spawns scheen afgelopen zaterdag in een half uur bekeken te zijn, hier was lastiger, zaten niet heel veel,, met name unowns was behoorlijk zoeken. SMorgens alleen de o en r. 's middags kwam de u erbij. De moed was al opgegeven, om 1700 verzamelen naar huis. Laatste stuk: de p. Bij het verzamelpunt tot mijn verbazing: de laatste E
Uit eindelijk toch nog met 16 unowns en 23 kangaskhans huis gegaan. 1 kangaskhan was amazing.
Het was goed zoeken en veel geluk hebben, uiteindelijk is deze dag helemaal geslaagd.

Uit eindelijk toch nog met 16 unowns en 23 kangaskhans huis gegaan. 1 kangaskhan was amazing.
Het was goed zoeken en veel geluk hebben, uiteindelijk is deze dag helemaal geslaagd.
Yes! Vanavond 3 raids gedaan, 2 Zapdos, waarvan 1 gevangen en 1 Lugia, ook gevangen. Kijk dat is goed voor de statistieken
Ik ben weer tevreden. Nou hopen dat die Articuno's snel terugkomen, die heb ik niet.
Ook vond ik nog een Kangashkan buiten het normale gebied? Is het uitgebreid?
Alleen die verschrikkelijke Miltank nog! 1200+ eieren maar nog geen Miltank.
4x Zapdos raids gedaan, alleen de eerste keer had ik hem gelijk met de eerste bal. Alle andere keren kreeg ik minstens 9 ballen, maar hij wilde er niet in blijven ondanks golden rasberry, curve ball en meestal great of nice throw. Het lijkt soms alsof het al voorbestemd is of je hem gaat krijgen of niet. Maar ach, ik ben blij dat ik Zapdos heb kunnen vangen, alle raids er na zijn vooral voor de 10000xp, golden rasbs en eventuele TM's en om toch iets met de dagelijkse raid pass te doen. Een eventuele tweede is mooi maar geen must.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Ik heb al een aantal runderlappen kunnen maken, Seen: 5 - Caught: 5readytoflow schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:37:
4 stuks uit eieren gehad tijdens dat ei event... Miltank is voor jou zoals Aerodactyl voor mij van Gen1 was!
Nog 2:
- Cleffa
- Porygon 2 (nog 1 vangen met Pinap, of 21km lopen, of rare candy haha) heb alleen een 84% IV met 171 CP
Is Porygon2 nuttig? Zo nee, power ik hem later wel als ik meer candy krijg.
- Cleffa
- Porygon 2 (nog 1 vangen met Pinap, of 21km lopen, of rare candy haha) heb alleen een 84% IV met 171 CP

240 caught / 242 seen, mis alleen Heracross en Tauros van de regionals.
Kom maar op met Gen3!
Gisteren iemand die een 1902 Zapdos (IV 100%) screenshot liet zien in de groepschat...helaas voor hem niet gevangen
Kom maar op met Gen3!
Gisteren iemand die een 1902 Zapdos (IV 100%) screenshot liet zien in de groepschat...helaas voor hem niet gevangen
Zo voor mij dan.schaapiej schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:14:
[...]
Miltank is voor jou zoals Aerodactyl voor mij van Gen1 was! is
Ach, gewoon doorgaan!
Zo nutteloos als wat. Pure dexvulling.AFCAjax schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:30:
Nog 2:
- Cleffa
Die zal balen.WahWah schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:42:
Kom maar op met Gen3!
AFCAjax schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:30:
Nog 2:
- Cleffa
Pff hoe dan?WahWah schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:42:
Kom maar op met Gen3!
Of hebben jullie gewoon honderden eieren uitgebroed? Ik zit daar op 250
Qua eieren ga ik richting de 1000, dus dat zal zeker meespelen.PB-powell schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:17:
[...]
[...]
Pff hoe dan?Ik zit nu op 197 gevangen en van gen 1 mis ik nog een paar die ik nergens kan vinden: grimer, hitmonchan, porygon (de rest loop ik wel bij elkaar, hopelijk, ooit, op een dag
). Farfetch'd is de enige regional van gen 1 die ik nog moet.
Haha, dat zie je maar bij mij met die klote CleffaAutofan1985 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:23:
[...]
Qua eieren ga ik richting de 1000, dus dat zal zeker meespelen.Voor Hitmonchan heb je voldoende aan een Tyrogue met Defense als hoogste stat. Maar ook dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Meeste kans daarop zit hem weer in die eieren.
Als ze nou eens het ruilen invoeren.
Krijg jij van mij een Cleffa en @PB-powell een Tyrogue met Defense als hoogste stat. Porygon heb ik ook nog wel, weet alleen niet of ik nog een Grimer over heb. Aerodactyls kan ik er ook wel een paar missen btw.
@AFCAjax ik heb nog wel een cleffa over, heb er al 6 mogen begroeten toen ze het ei uitkwamen
@Autofan1985 Een tyrogue heb ik wel, maar het liefst heb ik van alles 1 en dan heb ik er daar weer geen meer van
Misschien dan toch eens de telefoon aan de kat binden als ie de buurt door struint
@Autofan1985 Een tyrogue heb ik wel, maar het liefst heb ik van alles 1 en dan heb ik er daar weer geen meer van
Misschien dan toch eens de telefoon aan de kat binden als ie de buurt door struint
Porygon kon je met "roze" actie over en nergens vangen, genoeg van gevangen om ook candy te hebben voor een porygon 2. Grimer 2 keer uit een ei, geloof met halloween en daar dan ook een Mug uit gehaald. Hitmonchan 3 keer in het wild gevangen.PB-powell schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:17:
[...]
[...]
Pff hoe dan?Ik zit nu op 197 gevangen en van gen 1 mis ik nog een paar die ik nergens kan vinden: grimer, hitmonchan, porygon (de rest loop ik wel bij elkaar, hopelijk, ooit, op een dag
). Farfetch'd is de enige regional van gen 1 die ik nog moet.
Wel grappig om te zien dat wat jij mist echt andere zijn dan anders. Zal toch aan de locatie liggen.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
@Autofan1985 Ja ik ben in April naar Japan en Hong Kong geweest. Wist trouwens niet eens dat Corsela in Hong Kong te vangen was, dus ik was positief verrast toen ik PoGo aanzette op de airport 
@PB-powell Ik heb 807 eitjes gelopen, dus ja dat helpt inderdaad wel. Grimer is inderdaad echt schaars. Ik heb hem mssn 2x uit een ei gekregen. Daarnaast een Muk gevangen op Kijkduin een keer. Dus ik hoefde geen candies te lopen
Porygon genoeg gevangen met Valentijn event.
@PB-powell Ik heb 807 eitjes gelopen, dus ja dat helpt inderdaad wel. Grimer is inderdaad echt schaars. Ik heb hem mssn 2x uit een ei gekregen. Daarnaast een Muk gevangen op Kijkduin een keer. Dus ik hoefde geen candies te lopen
Ik heb van de winter zeer weinig gespeeldOmeJoyo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:39:
[...]
Porygon kon je met "roze" actie over en nergens vangen, genoeg van gevangen om ook candy te hebben voor een porygon 2. Grimer 2 keer uit een ei, geloof met halloween en daar dan ook een Mug uit gehaald. Hitmonchan 3 keer in het wild gevangen.
Wel grappig om te zien dat wat jij mist echt andere zijn dan anders. Zal toch aan de locatie liggen.

Tot aan november vorig jaar woonde ik in Utrecht aan het water, dus ik heb daar massaal veel water pokemon gevangen. Daardoor ook trotse eigenaar van 4 gyarados
@WahWah Muk heb ik inmiddels uit een raid te pakken. Heb je dan zoveel coins gekocht voor incubators, of ook veel gyms gehad?
Ik heb ook wat coins gekocht, veel uit gyms, maar bovenal GPS-Drift, heb al een tijdje enkel de standaard incubator en die loopt op mijn bureau toch zo'n 5 kilometer per uur, reken de eieren maar uitPB-powell schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:52:
[...]
Ik heb van de winter zeer weinig gespeelddus heb hem toen gewoon gemist.
Tot aan november vorig jaar woonde ik in Utrecht aan het water, dus ik heb daar massaal veel water pokemon gevangen. Daardoor ook trotse eigenaar van 4 gyaradosmaar heb daar nooit een grimer gezien. Nu woon ik in Epe en is het aanbod stuk minder divers, wonen in een grote stad heeft behoorlijk veel voordeel voor dit spel.
@WahWah Muk heb ik inmiddels uit een raid te pakken. Heb je dan zoveel coins gekocht voor incubators, of ook veel gyms gehad?
Ik zal zwijgen over mijn Gyaradossen

Dat is wel nice. De mijne staat echt volledig stilOmeJoyo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:57:
[...]
Ik heb ook wat coins gekocht, veel uit gyms, maar bovenal GPS-Drift, heb al een tijdje enkel de standaard incubator en die loopt op mijn bureau toch zo'n 5 kilometer per uur, reken de eieren maar uit
Ik zal zwijgen over mijn Gyaradossen
WiFi en/of Bluetooth scannen uitgeschakeld? En ook dan de wifi uit natuurlijk. Maakt bij mij op mijn vorige Sony heel veel verschil. Op mijn Samsung wandelt die toch wel.Mad-Matt schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:00:
[...]
Dat is wel nice. De mijne staat echt volledig stil
Of je neemt (er) een buddy phone (bij) die een beetje leuk drift.PB-powell schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:30:

Mja zo kan ik het ookCaptJackSparrow schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:03:
[...]
Of je neemt (er) een buddy phone (bij) die een beetje leuk drift.![]()
[afbeelding]
Plus dat mijn baas het ook niet zo tof vind als mijn telefoon de halve dag aanstaat met PoGo.
[ Voor 6% gewijzigd door PB-powell op 10-08-2017 10:08 ]
Meh hopelijk wachten ze nog even met gen 3. Ik moet nog 4 pokies voor mijn dex
Togepi 2 KM
Tyrogue 5 KM
Elekid 5 KM
Moltres
En eigenlijk ook deze nog:
Shiny Pichu
Shiny Pikachu
Shiny Raichu
Shiny Magikarp
Shiny Gyrarados
Togepi 2 KM
Tyrogue 5 KM
Elekid 5 KM
Moltres
Shiny Pichu
Shiny Pikachu
Shiny Raichu
Shiny Magikarp
Shiny Gyrarados
Geen enkele cent in het spel gestopt. Maar ik had bijna elke dag wel 100 muntjes kunnen innen in de goeie ouwe tijd. Verder ook wat drift op kantoor inderdaad. Kheb al heel lang geen incubators gekocht omdat ik in principe de eitjes niet meer nodig heb. Nu gebruik ik me "hard verdiende" muntjes voor raid passes uiteraard.PB-powell schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:52:
[...]
'Goede' Samsungs schijnen ook prima te driften. Sommige toestellen hebben het nou eenmaal en andere niet. En aan de tijden kun je zien dat een evt. baas hier niet bij zal zijn. Bij dat toestel gaat het scherm gedurende de nachten ook uit dus dan zie je niet eens dat ie wat doet en wat. Zo zal er ook overdag geen Porygon naar kraaien.PB-powell schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:07:
[...]
Mja zo kan ik het ookmijn telefoon is gewoon te goed om geen afwijking te hebben in de gps
oude telefoons hebben we thuis niet die PoGo goed kunnen draaien
Plus dat mijn baas het ook niet zo tof vind als mijn telefoon de halve dag aanstaat met PoGo.
Tethering zijn ze ook niet blij mee bij Niantec.xienator schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:41:
2 accounts die via het zelfde IP adres tegelijkertijd actief zijn, wil niet.
Tijdje gedaan, wanneer de databundel van mn vriendin op was, dat ze op de mijne (6GB) meeliftte.
Maar dan merkten we meestal gelijk dat bij een van de 2 een heel stuk minder beestjes te zien waren. Alleen de standaard Pidgeys en Rattatas, maar de interessante dingen bleven weg.
Dus dat zal er bij jou zeker mee te maken gehad hebben.
Ja. In sommige gevallen zijn ze tot in een straal van iets van 40 km nog te vinden.Megalodon86 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:43:
Gaat niet helemaal op. Buiten Zoetermeer/ Leidschendam (ligt al dicht bij elkaar) zag ik nog geen Unown in die straal. Terwijl ze bijvoorbeeld wel in Hoofddorp en Haarlem zitten. (40km straal van Amsterdam)
Toch nog een beetje willekeurig die uitbreiding.
De 2 die ik er gevonden heb, ben ik gewoon in het wild tegengekomenreadytoflow schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:37:
AFCAjax schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:30:
Nutteloos ja.Autofan1985 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:16:
Zo nutteloos als wat. Pure dexvulling.
Maar eventueel tegen de tijd van Gen4 weer nodig voor Porygon-Z
260 eieren hier.PB-powell schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:17:
Dex staat op 233.
De enige die ik nog moet hebben om de boel compleet te krijgen (afgezien Reginals en Legendaries) is Tangela. Anderen hebben 'm, ik heb 'm in al die tijd alleen 1x in een gym gezien, verder niet.
Mooi toch wel he...OmeJoyo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:39:
Ik zie hier namen voorbij komen waarvan ik denk "Hoe kan het nou dat je die nog niet hebt?!".
Zoals Grimers, Tyrogues, Porygon... Heb ik er toch al genoeg van gezien.
En andersom zullen jullie dat misschien met Tangela hebben.....
Die wil ik ook nog ja. Ondanks m'n 346 gevangen Magikarp nog geen Shiny tegengekomen.Sunfalls schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:10:
Shiny Magikarp
Shiny Gyrarados
Leeg - Sinds 20180907
@WahWah Ah ja dat kan natuurlijk ook, zoveel gyms waren er bij mij niet in de buurt. En tegen de tijd dat ik er twee had veroverd en op weg naar de derde was, was ik al uit de eerste verwijderd... Heb toen niet echt veel coins kunnen verzamelen.
@CaptJackSparrow Ik heb zelf een iPhone, maar die is over het algemeen zeer nauwkeurig. En met een kantoorbaan zit je toch veel op dezelfde plek helaas. Nja ik weet wat me te doen staat. Sowieso moet ik nog heel wat kilometers met verschillende buddy's. Ben nu met ivysaur aan het lopen, staat al op ruim 80km en moet nog 41 snoepjes
@CaptJackSparrow Ik heb zelf een iPhone, maar die is over het algemeen zeer nauwkeurig. En met een kantoorbaan zit je toch veel op dezelfde plek helaas. Nja ik weet wat me te doen staat. Sowieso moet ik nog heel wat kilometers met verschillende buddy's. Ben nu met ivysaur aan het lopen, staat al op ruim 80km en moet nog 41 snoepjes
Antwoord van Niantic:
Hoop dat het niet te lang duur in ieder geval want dan kan ik nog een keer naar Zoetermeer.
Dat event duurt tot en met de 21e of tot de 21e ?
Die laatste zit zal wel betrekking hebben op mijHello,
We're committed to maintaining the state of Pokémon GO and our community of Trainers. People who violate the Pokémon GO Terms of Service (including by using third party software and other cheats) may have their gameplay affected and may not be able to see all the Pokémon around them. While we cannot discuss the systems implemented, we can confirm that we are constantly refining new ways to ensure the integrity of the game in order to keep it fun and fair for all Trainers.
As long as you're abiding by the [Pokémon GO Terms of Service](https://www.nianticlabs.com/terms) and [Trainer guidelines](https://support.pokemongo...com/hc/articles/221993967), there should not be any reason for concern.
As long as you comply with the [Pokémon GO Terms of Service](https://www.nianticlabs.com/terms) and [Trainer guidelines](https://support.pokemongo...com/hc/articles/221993967), including discontinuing use of third-party apps, your gameplay will return to normal eventually.
Thank you,
Hoop dat het niet te lang duur in ieder geval want dan kan ik nog een keer naar Zoetermeer.
Dat event duurt tot en met de 21e of tot de 21e ?
[ Voor 8% gewijzigd door C_V_S op 10-08-2017 10:24 ]
Nog nooit problemen mee gehad en ik deel soms voor de halve groep de data. Ook zou anders iedereen die op een WiFi hotspot ergens speelt een shadowban krijgen, of zoals we laatst met 15 man bij mjin ouders in de tuin op de WiFi de stops met Lures aan het leegvissen waren...Chillz schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:20:
[...]
Tethering zijn ze ook niet blij mee bij Niantec.
Tijdje gedaan, wanneer de databundel van mn vriendin op was, dat ze op de mijne (6GB) meeliftte.
Maar dan merkten we meestal gelijk dat bij een van de 2 een heel stuk minder beestjes te zien waren. Alleen de standaard Pidgeys en Rattatas, maar de interessante dingen bleven weg.
Je kunt gewoon met meerdere op 1 ip-adres spelen, ook via Tethering.
Ps. Tangela had ik ook in de eerste maand, zo'n keer of 4 denk ik haha.
[ Voor 3% gewijzigd door OmeJoyo op 10-08-2017 10:28 ]
Zijn de Special Items in de aanbieding trouwens?
Ik kreeg gisteren al een spontane King's Rock uit een draai bij een stop. Terwijl het niet m'n 7th day streak was.
En nu krijg ik zojuist een Dragon Scale uit de gym hier voor de deur. Ook weer geen 7 day, niet eens de first spin of the day.
Toch hebben wij er wel wat van gemerkt toen.
Ik kreeg gisteren al een spontane King's Rock uit een draai bij een stop. Terwijl het niet m'n 7th day streak was.
En nu krijg ik zojuist een Dragon Scale uit de gym hier voor de deur. Ook weer geen 7 day, niet eens de first spin of the day.
Zou goed kunnen hoor.OmeJoyo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:25:
Nog nooit problemen mee gehad en ik deel soms voor de halve groep de data. Ook zou anders iedereen die op een WiFi hotspot ergens speelt een shadowban krijgen, of zoals we laatst met 15 man bij mjin ouders in de tuin op de WiFi de stops met Lures aan het leegvissen waren...
Je kunt gewoon met meerdere op 1 ip-adres spelen, ook via Tethering.
Toch hebben wij er wel wat van gemerkt toen.
Leeg - Sinds 20180907
Ook een iPhone kan prima driften, het ligt toch een beetje aan je lokatie. Thuis heb ik op de bank met mijn iPhone SE absoluut geen drift maar twee meter verderop bij de computertafel gaat 'ie alle kanten op. Zelfde op mijn werk: op de ene flexplek staat 'ie stil maar op een andere (mijn favorietePB-powell schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:21:
@CaptJackSparrow Ik heb zelf een iPhone, maar die is over het algemeen zeer nauwkeurig. En met een kantoorbaan zit je toch veel op dezelfde plek helaas.
Haha thuis op de bank gaat ie af en toe lopen. Maar dat is meestal als ik de telefoon vergrendel en een minuut later ontgrendel. Maar dat is leuk voor 10 minuten, daarna ben ik daar ook wel klaar mee.sixtiek schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:33:
[...]
Ook een iPhone kan prima driften, het ligt toch een beetje aan je lokatie. Thuis heb ik op de bank met mijn iPhone SE absoluut geen drift maar twee meter verderop bij de computertafel gaat 'ie alle kanten op. Zelfde op mijn werk: op de ene flexplek staat 'ie stil maar op een andere (mijn favoriete) maak ik zo vijf à tien kilometer op een werkdag
.
Op het werk hier staat ie strak stil, praktisch ook in de kamer waar ik zit
Hebben we weer een migratie gehad net? Dan zit ie er misschien vaker de komende tijd.WahWah schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:31:
@PB-powell The irony, ik zie nu een Porygon in de nearby...![]()
[afbeelding]
Vreemd want het toestel dat zich verbindt via Tethering gebruikt een Wi-Fi connectie en krijgt een lokaal IP adres (192.168.x.x) van het andere toestel die het mobiel netwerk (IP van provider) gebruikt. Beide IP adressen zijn verschillend. Los daarvan zijn er massa's PoGo gebruikers die meerdere accounts (bv. kinderen) op hun toestel hebben, en spelen WEL met hetzelfde IP adres, en toch worden ze niet gebanned.Chillz schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:20:
[...]
Tethering zijn ze ook niet blij mee bij Niantec.
Ja, vannacht weer.CaptJackSparrow schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:40:
[...]
Hebben we weer een migratie gehad net? Dan zit ie er misschien vaker de komende tijd.
Als je nog Kabuto(ps) zoekt, even naar het Vondelpark gaan.
Same here, al heb ik pas 596 eieren. Ach, aerodactyl is uiteindelijk ook nog gelukt, alleen hopen dat deze wel voor introductie gen 3 luktreadytoflow schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:37:

Naar buiten toe, gebruik je hetzelfde IP adres. Zowel Telefoon A als Telefoon B, alleen intern hebben ze het 192.168.x.x adres.RigolleM schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:48:
[...]
Vreemd want het toestel dat zich verbindt via Tethering gebruikt een Wi-Fi connectie en krijgt een lokaal IP adres (192.168.x.x) van het andere toestel die het mobiel netwerk (IP van provider) gebruikt. Beide IP adressen zijn verschillend. Los daarvan zijn er massa's PoGo gebruikers die meerdere accounts (bv. kinderen) op hun toestel hebben, en spelen WEL met hetzelfde IP adres, en toch worden ze niet gebanned.
Verder klopt het wat je zegt.
Hier wordt in de groep ook geregeld aan Tethering gedaan voor mensen van wie de bundel op is ofzo, maar nog nooit iemand gehoord over shadowbans of andere problemen hiermee.
@RigolleM meerdere accounts op een toestel komt ook veel voor, maar dat is anders omdat de accounts dan niet gelijk actief zijn.
@RigolleM meerdere accounts op een toestel komt ook veel voor, maar dat is anders omdat de accounts dan niet gelijk actief zijn.
Is mij dinsdag ook overkomen. 100 IV. Weg.WahWah schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:42:
Kom maar op met Gen3!
Maar met die softbans, wat voor pokemon mis je dan eigenlijk?
Het viel me van het weekends ineens weer op dat ik weer Sudowoodo's zag bv.
Het viel me van het weekends ineens weer op dat ik weer Sudowoodo's zag bv.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
en @Crashhill : klopt, beiden toestellen gebruiken naar buiten toe hetzelfde IP adres en inderdaad beiden accounts zijn niet tegerlijkertijd actief... Ik heb het ooit eens gedaan (tethering) toen mijn zoon zijn verbinding (andere provider) wegviel en de mijne wel nog OK was, maar geen ban gekregen, maar is wel al van deze winter geleden.@RigolleM meerdere accounts op een toestel komt ook veel voor, maar dat is anders omdat de accounts dan niet gelijk actief zijn.
Dan vraag ik me af wat dat doen voor mensen die via een mifi of een acces point zit.
Mijn dochter lift namelijk mee op mijn 4g signaal.
Mijn dochter lift namelijk mee op mijn 4g signaal.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ze doen helemaal niks met verschillende account via hetzelfde IP... anders zou je ook nooit kunnen Pokémonen op dezelfde WiFi verbinding bij je werk, thuis, openbare, etc...
Ik denk dat shadowbans eerder met andere dingen te maken hebben gehad.... wij zitten thuis met 3 telefoons op dezelfde IP (+ soms nog bezoek met Pokemon), onderweg zitten de kids altijd op 1 van onze telefoons mee te liften. Bij mijn werk deel ik de WiFi ook met anderen en nog nooit een softban gehad... nog niemand van ons gezin.
Ik denk dat shadowbans eerder met andere dingen te maken hebben gehad.... wij zitten thuis met 3 telefoons op dezelfde IP (+ soms nog bezoek met Pokemon), onderweg zitten de kids altijd op 1 van onze telefoons mee te liften. Bij mijn werk deel ik de WiFi ook met anderen en nog nooit een softban gehad... nog niemand van ons gezin.
Ook te grappig: vrouwlief was aan het raiden op een lugia.
Zeggen mijn collega's: Jesus dat is wel een erge aandoening
Zeggen mijn collega's: Jesus dat is wel een erge aandoening
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Scyther heeft er hier ook zin in, in de buurt van 1 bepaalde Pokéstop komen continue 4 stuks te voorschijn.. een uurtje later weer! Lijkt me wel overdreven vaak..
nog even een tipje als je een samsung S7 hebt zoals ik (werkt trouwens ook bij veel andere android phones) kan je de hoeveelheid drift zelf instellenCaptJackSparrow schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:15:
[...]
'Goede' Samsungs schijnen ook prima te driften. Sommige toestellen hebben het nou eenmaal en andere niet. En aan de tijden kun je zien dat een evt. baas hier niet bij zal zijn. Bij dat toestel gaat het scherm gedurende de nachten ook uit dus dan zie je niet eens dat ie wat doet en wat. Zo zal er ook overdag geen Porygon naar kraaien.
gewoon naar location gaan onder je android settings en daar kan je al kiezen tussen de drie accuracy options welke zijn "high accuracy" "battery saving" en "device only" ook heb je nog de optie genaamd improve accuracy waar je dingen uit en aan kan zetten zoals wifi scanning en bluetooth scanning.
als je alles op minimaal zet en je gebruikt alleen je 4g verbinding om pogo te spelen rent je char alle kanten op en als je een beetje speelt met die instellingen dan kan je zelf bepalen hoeveel drift je hebt.
geen cheats, geen weirde apps, gewoon een standaard functie/instelling in veel android toestellen.
ik zelf heb hem nu ingesteld op high accuracy en dan alleen wifi scanning aan dan heb ik binnenshuis een goed genoegen drift om sommige pokestops in de buurt van mijn huis te kunnen pakken.
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Leuk die nest migratie, ik heb nu een Girafarig nest in de buurt.. 4 bij elkaar
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Sarphatipark?Erulezz schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:50:
Leuk die nest migratie, ik heb nu een Girafarig nest in de buurt.. 4 bij elkaar
Ik vraag me eigenlijk af hoe je kan zien of een Magikarp "Shiny"is of niet? Hij zou Goud moeten zijn heb ik gelezen, maar is er nog een andere melding of zoiets?
[ Voor 36% gewijzigd door jaydenjarno op 10-08-2017 16:16 ]
jaydenjarno schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:03:
Ik vraag me eigenlijk af hoe je kan zien of een Magikarp "Shiny"is of niet? Hij zou Goud moeten zijn heb ik gelezen, maar is er nog een andere melding of zoiets?

Dat is vrij duidelijk toch?
Maar je ziet het pas op het moment hierboven, wanneer je hem vangt. Niet op de kaart.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
aha vandaar. Ik dacht dat het op de kaart al te zien was haha. Dan kan ik lang zoeken hahaha. dank je
Tsja helaas is deze instelling niet beschikbaar op iOS. Althans niet dat ik kan vinden via Instellingen.copywizard schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:16:
[...]
nog even een tipje als je een samsung S7 hebt zoals ik (werkt trouwens ook bij veel andere android phones) kan je de hoeveelheid drift zelf instellen
gewoon naar location gaan onder je android settings en daar kan je al kiezen tussen de drie accuracy options welke zijn "high accuracy" "battery saving" en "device only" ook heb je nog de optie genaamd improve accuracy waar je dingen uit en aan kan zetten zoals wifi scanning en bluetooth scanning.
als je alles op minimaal zet en je gebruikt alleen je 4g verbinding om pogo te spelen rent je char alle kanten op en als je een beetje speelt met die instellingen dan kan je zelf bepalen hoeveel drift je hebt.
geen cheats, geen weirde apps, gewoon een standaard functie/instelling in veel android toestellen.
ik zelf heb hem nu ingesteld op high accuracy en dan alleen wifi scanning aan dan heb ik binnenshuis een goed genoegen drift om sommige pokestops in de buurt van mijn huis te kunnen pakken.
Als je iets specifiek instelt om er een oneigenlijk effect mee te bereiken is het een cheatcopywizard schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:16:
[...]
Hoe durf jij dat nog vragenCaptJackSparrow schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:40:
[...]
Hebben we weer een migratie gehad net? Dan zit ie er misschien vaker de komende tijd.
Ik heb sinds 2 maanden een S7 en de mijne doet het inderdaad ook, maar zelfs op wifi. Als ik hem plat op mijn bureau leg dan rent mijn character naar een plek +/- 200 meter verderop, en zodra ik hem oppak of een beetje kantel dan rent hij naar mijn locatie. Werkt altijd, al duurt het soms een paar seconde voordat hij wegrent en rent hij soms ook random direct terug.copywizard schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:16:
[...]
nog even een tipje als je een samsung S7 hebt zoals ik (werkt trouwens ook bij veel andere android phones) kan je de hoeveelheid drift zelf instellen
Heb het een tijdje gebruikt om eieren te hatchen, heb zo in iets meer dan een uurtje al stilzittend een 10km ei gehatched
Dat event in Japan is ook echt bizar qua spawns! Waarom krijgen wij dat hier niet?
overal Mareep, Chansey, Larvitar, Pikachu (uiteraard), alle starters.. damn you Niantic!

Verwijderd
Was vandaag in Gouda en daar waren ook veel spawns hoor! Veel pidgey weedle sentret rattata en spineraks! Zelfs een koffing!schaapiej schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:09:
Dat event in Japan is ook echt bizar qua spawns! Waarom krijgen wij dat hier niet?overal Mareep, Chansey, Larvitar, Pikachu (uiteraard), alle starters.. damn you Niantic!
wow! die moet ik allemaal nog, hier spawnen alleen maar Dragonites, Charizards en blastoiseVerwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:35:
[...]
Was vandaag in Gouda en daar waren ook veel spawns hoor! Veel pidgey weedle sentret rattata en spineraks! Zelfs een koffing!
Update van 4 juni https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/51452475
Lvl 29 (Caught: 216 / Seen: 230)
38368 van 350000 XP
To do:
Lvl 29 (Caught: 216 / Seen: 230)
38368 van 350000 XP
To do:
Generation 1 006 Charizard 068 Machamp 083 Farfetch'd (regional) 106 Hitmonlee 107 Hitmonchan 115 Kangaskhan (regional) 128 Tauros (regional) 143 Snorlax 144 Articuno (legendary) 145 Zapdos (legendary) 146 Moltres (legendary) 150 Mewtwo (legendary) 151 Mew (legendary) | Generation 2 154 Meganium 155 Cyndaquil 156 Quilava 157 Typhlosion 159 Croconaw 160 Feraligatr 172 Pichu 175 Togepi 176 Togetic 181 Ampharos 189 Jumpluff 201 Unown 210 Granbull 212 Scizor 214 Heracross (regional) 217 Ursaring 222 Corsola (regional) 225 Delibird (nog niet uitgebracht) 229 Houndoom 233 Porygon2 235 Smeargle (nog niet uitgebracht) 241 Miltank 242 Blissey 243 Raikou (legendary) 244 Entei (legendary) 245 Suicune (legendary) 246 Larvitar 247 Pupitar 248 Tyranitar 249 Lugia (legendary) 250 Ho-Oh (legendary) 251 Celebi |
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Als je de goede plek vind, hoef je hem niet steeds op te pakkenFeihcretsam schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:00:
[...]
Ik heb sinds 2 maanden een S7 en de mijne doet het inderdaad ook, maar zelfs op wifi. Als ik hem plat op mijn bureau leg dan rent mijn character naar een plek +/- 200 meter verderop, en zodra ik hem oppak of een beetje kantel dan rent hij naar mijn locatie. Werkt altijd, al duurt het soms een paar seconde voordat hij wegrent en rent hij soms ook random direct terug.
Heb het een tijdje gebruikt om eieren te hatchen, heb zo in iets meer dan een uurtje al stilzittend een 10km ei gehatchedMaar het is vrij irritant om iedere 20sec je telefoon op te pakken, plus ga je supersnel door je incubators heen.
Hoe denken jullie hierover? Gaat het niet lang meer duren voor gen3?
https://www.futuregamerel...ght-around-corner-expect/
Persoonlijk denk ik pas eind dit jaar gen3. Ik verwacht eerst nog een trading of PvP battle update. Al hoeft trading van mij niet zo nodig als ik eerlijk ben. Trading gaat garandeerd leiden tot misbruik. Je gaat ongetwijfeld zien dat pokemon verkocht gaan worden voor paar of tientallen euro's op van die 'chinese' webshops ofzo.
Persoonlijk denk ik pas eind dit jaar gen3. Ik verwacht eerst nog een trading of PvP battle update. Al hoeft trading van mij niet zo nodig als ik eerlijk ben. Trading gaat garandeerd leiden tot misbruik. Je gaat ongetwijfeld zien dat pokemon verkocht gaan worden voor paar of tientallen euro's op van die 'chinese' webshops ofzo.
[ Voor 54% gewijzigd door Zeror op 11-08-2017 09:23 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
In onze app groep zei iemand dat Gen3 voor het einde van het jaar zou komen. Geen idee wat de source was 
Overigens, als Niantic nu weer meerdere maanden wachten met het uitbrengen van Gen3 dan verliezen ze momentum dat ze hebben opgebouwd met de (Legendary) Raids.
Voor mezelf: Als ik alle Raid Pokemon heb gevangen moet ik wel weer iets nieuws hebben om het interessant te houden hoor
Overigens, als Niantic nu weer meerdere maanden wachten met het uitbrengen van Gen3 dan verliezen ze momentum dat ze hebben opgebouwd met de (Legendary) Raids.
Voor mezelf: Als ik alle Raid Pokemon heb gevangen moet ik wel weer iets nieuws hebben om het interessant te houden hoor
[ Voor 57% gewijzigd door bonyuri op 11-08-2017 09:24 ]
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Als ze dit doen dan heeft binnen de kortste keren toch iedereen z'n dex vol en wat is de lol nog danZeror schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:18:
Trading gaat garandeerd leiden tot misbruik. Je gaat ongetwijfeld zien dat pokemon verkocht gaan worden voor paar of tientallen euro's op van die 'chinese' webshops ofzo.
Ach van mij mogen ze het vecht systeem nog wel eens herzien, zal vast iets leukers van te maken zijn
Ook dat. Daarom hoeft van mij trading ook niet. Er zitten teveel haken en ogen wat nadelig is voor de game.Cartman! schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:28:
[...]
Als ze dit doen dan heeft binnen de kortste keren toch iedereen z'n dex vol en wat is de lol nog dan
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Omdat ik hem nou toch op het lijstje hier boven zie staan, hoe kom je aan een Mew of Mewtwo?
Nog geen announcements inderdaad, maarja wie had dat nou verwacht van Niantic toch?Zeror schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:18:
Hoe denken jullie hierover? Gaat het niet lang meer duren voor gen3?

Ik denk dat het best mogelijk is dat we Gen3 gaan zien dit jaar. Gen2 kwam zo'n 8 maanden na de release, en nu zijn we inmiddels 14 maanden in het spel. Dus Oktober misschien dan?
En ja wat betreft trading. Ik denk dat als die komt, dat pas players van 30+ ofzo mogen traden (of gewoon unlocken op level 40 pas). Om zo spoofers tegen te gaan die allemaal regionals of 100% IV pokemon gaan farmen en verkopen? Ik zie het liever ook gewoon niet in het spel eigenlijk.
PvP is misschien leuk, maar dan moet eerst het battle systeem een re-work krijgen denk ik. Hoe leuk is het om tegen elkaar een beetje te tappen en te dodgen...en dan 90% van de tijd gewoon pokemons verwisselen omdat de tegenstander een water pokemon heeft en jij een steen ofzo....en dan jij een gras en dan de tegenstander een fire enz enz enz...
Ik zie wel wat ze doen. Ben voorlopig klaar met me dex, dus van mij mag er wel een update komen. Vond het jammer om te horen dat het Amstelveen Safari Event geannuleerd was eigenlijk. Zou wel weer een ervaring geweest zijn. Ik vermaak me nog steeds wel (minder dan voorheen uiteraard), maar vind het nog steeds een leuk spel. Als er niks nieuws is dan speel ik wel wat anders. Had voorheen ook een break van 2 maanden ongeveer tot de grote gym re-work. Ik kom wel gewoon weer terug met een grote update en andere pokemon (go) fans ook
NietMad-Matt schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:48:
Omdat ik hem nou toch op het lijstje hier boven zie staan, hoe kom je aan een Mew of Mewtwo?
Zijn nog niet uitgebracht
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
(Nog) niet. Zal ongetwijfeld later toegevoegd worden als Raid Boss.Mad-Matt schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:48:
ah ok, begon te twijfelen door die lijst
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6