Ligt het aan mij of heb ik sinds vandaag voor echt iedere pokemon minimaal 3 ballen nodig

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ook in Almere. In onze lokale Telegram waren er een paar afgereisd die al snel 3 Kanga's bij een stop zagen afgelopen zaterdag. Zelf werk ik in Almere, dus ben zaterdag niet gegaan. Vanochtend in 10 minuutjes net 1x Unown gevonden.hneel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:43:
De spawnrate in Zoetermeer schijnt inmiddels drastisch verlaagd te zijn.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is het niet zo dat nu de lures uit staan? En weekend weer aan gaanRichh schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:52:
[...]
Ook in Almere. In onze lokale Telegram waren er een paar afgereisd die al snel 3 Kanga's bij een stop zagen afgelopen zaterdag. Zelf werk ik in Almere, dus ben zaterdag niet gegaan. Vanochtend in 10 minuutjes net 1x Unown gevonden.
Super blij mee natuurlijk! Maar inderdaad, de droprate is lager dan dit weekend.
Dat klopt. Maar zaterdag stroomde Almere over met Unown en Kangaskhan, ook buiten het centrum waar sowieso geen lures waren.AFCAjax schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:10:
[...]
Is het niet zo dat nu de lures uit staan? En weekend weer aan gaan
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee, in Zoetermeer Stadhart waren op alle stop gewoon lures actief, maar volgens mij door spelers geactiveerd.AFCAjax schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:10:
[...]
Is het niet zo dat nu de lures uit staan? En weekend weer aan gaan
Nauwkeurigheid staat op GPS+netwerken. Het poppetje blijft ook netjes stilstaan op de plek, dus driften lijkt niet het probleem.CaptJackSparrow schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:29:
[...]
Dergelijke problemen werden vroeger in het spel toegewezen aan het buiten bereik van de gym driften tijdens gym-spel. Wat voor instelling van de locatienauwkeurigheid gebruik je? Verander daar evt. eens wat aan. Je zou ook door een andere app een GPS track kunnen laten bijhouden en eens checken of er bij die gyms meer positiesprongen te zien zijn.
Ik heb wel over de G4 Play gelezen dat die op het gebied van locatiestabiliteit de nodige issues heeft. Ik weet niet of dat bij de 'gewone' G4 evt. ook speelt.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Voor de XP zijn die paar beesten niet significant in verhouding tot wat je met Pidgeys, Weedles en zo kunt scoren met Lucky Egg sessies. Als je denkt er wat aan te hebben of het leuk vindt zou ik die incidentele beesten gewoon evolueren. Verder veel evolutiesessiegrut vangen en met Lucky Eggs XP vergaren. Evt. je gym-muntjes gebruiken voor uitbreiding van je beestenruimte zodat je genoeg plek hebt om die LE-sessie beesten te bergen, als je die tenminste over hebt en niet voor raid-pasjes gebruikt.Salv schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:43:
Sinds enkele weken bezig het met spelletje en momenteel halverwege lv25. Nu heb ik nog geen grote zware jongens die in een raid daadwerkelijk nog wat kunnen doen maar gelukkig zijn groepen zo groot dat je deels mee kunt liften op de schade van de groep![]()
Nu heb ik al wel een aantal larvitars, eevee's en dratini's die rijp zijn voor een evolutie de vraag is alleen zou ik daar nog even mee wachten in de hoop er binnen enkele weken nog een double exp event gaat komen of zal die gezien die net geweest is er voorlopig nog niet inzitten? En is het al wel slim om nu al te evolueren of zal ik rustig verder gaan in de hoop / ervaring dat er nog wat sterkere pokemons aan zitten te komen?
De spawnrate is lager dan zaterdag, gister was het al drastisch verminderd.Richh schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:52:
[...]
Ook in Almere. In onze lokale Telegram waren er een paar afgereisd die al snel 3 Kanga's bij een stop zagen afgelopen zaterdag. Zelf werk ik in Almere, dus ben zaterdag niet gegaan. Vanochtend in 10 minuutjes net 1x Unown gevonden.
Super blij mee natuurlijk! Maar inderdaad, de droprate is lager dan dit weekend.
moet gewoon het weekend weer kijken. als er meer mensen op 1 plek zijn neigt er ook meer te spawnen.P.K. schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:36:
[...]
De spawnrate is lager dan zaterdag, gister was het al drastisch verminderd.![]()
Ben zelf gister geweest, vergeleken met mensen die zaterdag waren geweest heb ik ongeveer de helft aan Unown en Kangaskhan gevangen.
Classic Niantic, bij het begin van een event is er altijd wel iets dat teveel spawnt.
Ja dat klopt helaasJosefien schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:35:
Zijn shiny Magikarps niet voor iedereen shiny?
Ik ving vandaag met m'n moeder een dezelfde Magikarp... bij haar werd 'ie shiny geel, maar bij mij bleef hij oranje
[ Voor 10% gewijzigd door hneel op 07-08-2017 22:43 ]
Juist door het dubbele type is het vaak anders dan enkel bij pokemon met maar 1 type.hneel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:40:
Hier staat een handig type lijstje
Tegen Zapdos (type Flying/Electric, moves: Electric) worden dan dus pokemons met rock en ice moves het beste. Electric is goed tegen flying, maar slecht tegen eletric, dus die middelt uit naar average.
Maar hoe zit het met Ground? Die doet zo te zien helemaal niets tegen flying, maar juist wel extra damage tegen electric. Hoe middelt dat dan uit?
Idem dito met incasseren. Ground is immuun voor electric moves. Kan de Zapdos daar dan helemaal niks tegen beginnen?
Maar wat met bv een pillowswine, die combi ice/rock is. Krijgt die dan toch (halve?) damage?
Ik heb een pillowsine met ice/roc moves. Helaas maar 1269 cp.
Als je ze nog niet hebt, kan het geen kwaad ze te evolueren met een Lucky Egg aanCaptJackSparrow schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:57:
[...]
Voor de XP zijn die paar beesten niet significant in verhouding tot wat je met Pidgeys, Weedles en zo kunt scoren met Lucky Egg sessies. Als je denkt er wat aan te hebben of het leuk vindt zou ik die incidentele beesten gewoon evolueren. Verder veel evolutiesessiegrut vangen en met Lucky Eggs XP vergaren. Evt. je gym-muntjes gebruiken voor uitbreiding van je beestenruimte zodat je genoeg plek hebt om die LE-sessie beesten te bergen, als je die tenminste over hebt en niet voor raid-pasjes gebruikt.Vooral nuttig als je LE-sessies op meerdere toestellen tegelijk doet. Dan moet je die beesten wel kwijt kunnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Megalodon86 op 07-08-2017 23:12 ]
[ Voor 22% gewijzigd door CaptJackSparrow op 08-08-2017 00:15 ]
7 Lugia,CaptJackSparrow schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:12:
Gisteravond één Moltres uit vier raids, vanavond een Moltres én een Lugia uit twee raids.Met resp. de eerste en de tweede rake bal. Ging het altijd maar zo.
Heb er nu drie van elk.
[ Voor 36% gewijzigd door schaapiej op 08-08-2017 08:42 ]
Hier ook met IV 80%Cartman! schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:04:
Toch n keer geluk, Zapdos direct bij de eerste raid hier gevangen
0/2 Lugia,
Moltres hebben ze gedaan met 2 man, maar die had dubbele weakness tegen rock. Zapdos heeft geen dubbele weakness, dus misschien 3 man?zunrob schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:42:
Is er al duidelijk hoeveel man je minimaal nodig hebt voor een Zapdos?
12 man was alleen golem dood en snorlax bijna. Met nog iets van 130 op de teller.zunrob schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:42:
Is er al duidelijk hoeveel man je minimaal nodig hebt voor een Zapdos?
[ Voor 21% gewijzigd door Mirx_NL op 08-08-2017 10:57 ]
Bij mij liggen de statistieken heel anders.Megalodon86 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:25:
[...]
0/2 Lugia,
1/4 Moltres,
0/4 Articuno.
Ik moet denk maar wat meer Zapdos raids gaan doen deze week, met deze statistieken minsten 5
[ Voor 25% gewijzigd door AFCAjax op 08-08-2017 13:18 ]
Ik kreeg gisteren nul ballen extra voor gym possession, en mede daar door een Moltres 98% laten ontsnappen.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:30:
De lijst met known issues is ondertussen wel een beetje lang.
https://support.pokemongo...es/221958208-Known-Issues
We krijgen nu dan ook tijdelijk een extra bal om het feit dat uit de laatste een raidboss altijd ontsnapt te compenseren.
https://www.reddit.com/r/.../6s8pdx/we_did_it_reddit/.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Het kan raar lopen. Vandaag al 2 Cleffa's uit een ei (ivm gps drift op de zaak).AFCAjax schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:17:
Lugia 3/4
Articuno 5/7
Moltres 4/10
Echt bizar soms haha. Lugia heb ik de hoogste rate op, terwijl hij het moeilijkste te vangen is. 2x met Critical catch zelfs.
Verder moet ik nog, om de dex compleet te maken voor zover het kan:
- Cleffa![]()
- Porygon2
- Zapdos
Haha, we gaan rustig doorMegalodon86 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:49:
[...]
Het kan raar lopen. Vandaag al 2 Cleffa's uit een ei (ivm gps drift op de zaak).
Ik had van de week ook pas m'n tweede Porygon uit een ei, en die Aerodactyl heb ik nog helemaal niet.AFCAjax schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:50:
[...]
Haha, we gaan rustig doormoet wel spannend blijven natuurlijk.
Porygon moet ik maar lopen, die spawnt bijna nooit en uit een ei zowat zeldzamer dan Aerodactyl.
Al heb ik maar 1 goede evo candidaat, maar die is erg laag CP. Ergens een keer uit een ei gekregen toen ik nog lvl 10 was ofzo.
Ik begrijp niet hoe je het überhaupt voor elkaar krijgt om een variabele voor de teller van het aantal ballen op de een of andere manier gekoppeld te krijgen aan de vangkans.Terryb47 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:23:
Ik kreeg gisteren nul ballen extra voor gym possession, en mede daar door een Moltres 98% laten ontsnappen.En eigenlijk had ik nog een bal minder vanwege laatste bal bug? Snap er niks van dat dit soort fouten erin sluipen terwijl het voorheen wel werkte. Zitten die gasten bij Niantic te testen in productie?
https://support.pokemongo...es/221958208-Known-IssuesTerryb47 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:23:
[...]
Ik kreeg gisteren nul ballen extra voor gym possession, en mede daar door een Moltres 98% laten ontsnappen.En eigenlijk had ik nog een bal minder vanwege laatste bal bug? Snap er niks van dat dit soort fouten erin sluipen terwijl het voorheen wel werkte. Zitten die gasten bij Niantic te testen in productie?
[ Voor 12% gewijzigd door Gravediggerxx op 08-08-2017 14:15 ]
Ik heb hier welgeteld twee legendary raids kunnen doen. Articuno en Moltres. Atricuno niet verslagen, moltres wel en gevangen met de eerste balAFCAjax schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:17:
Lugia 3/4
Articuno 5/7
Moltres 4/10
Echt bizar soms haha. Lugia heb ik de hoogste rate op, terwijl hij het moeilijkste te vangen is. 2x met Critical catch zelfs.
Verder moet ik nog, om de dex compleet te maken voor zover het kan:
- Cleffa![]()
- Porygon2
- Zapdos
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
[ Voor 31% gewijzigd door Haay op 08-08-2017 16:11 ]
Je hebt ze igv allemaal!Haay schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:10:
Mijn score van de Legendaries tot nu toe:
Articuno: seen 6 - caught 3 (eerste Articuno raid meteen met eerste bal gevangen)
Moltres: seen 3 - caught 1
Zapdos: seen 1 - caught 1 (eerste Zapdos raid meteen met eerste bal gevangen)
Lugia: seen 3 - caught 1 (gevangen met critical catch)
ja dat de game 1 grote bugfest dat staat vast, fixen ze eentje dan komen daar 5 bugs bij. volgens mij hebben ze bij Niantic afgelopen weekend een testversie lopen bugfixen en die live gezet. Want de hele week heb ik met dezelfde kleur gym wel 2 ballen extra gekregen. Gisteren niet maar vandaag weer wel. Vanavond nog maar eens testen..Gravediggerxx schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:03:
[...]
https://support.pokemongo...es/221958208-Known-Issues
Volgens deze link moet je aleen gym control krijgen als je er zelf instaat. Dus nu krijg ik vaker gym control doordat hij al van hetzelfde team is zonder dat ik erin sta.
Bug fixes zijn niet altijd beter denk maar aan de bug van cp verlies -3000 pokies![]()
Je krijgt nu 1 extra bal om die gebuggde laatste bal te compenseren.
[ Voor 11% gewijzigd door Terryb47 op 08-08-2017 18:11 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
[ Voor 9% gewijzigd door Robkazoe op 08-08-2017 17:16 ]
Lijkt er ook op alsof je het echt een lange tijd niet meer hebt gespeeld. Elke Gym is tegenwoordig te verslaan met lage pokemons. Duurt soms alleen even.Robkazoe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:16:
Heb vandaag mijn nieuwe telefoon binnen. De oude trok Pokemon Go al een hele tijd niet meer. Maar ondertussen wel veel veranderd zie ik. Dus maar even verdiepen wat er nu allemaal mogelijk is. Owja en een mooie Blissey die in mijn gym naast mijn huis staat. Die zuigen wel aardig. Met mijn CP 2539 + CP 2355 Vaperon (sterkste twee Pokemon), krijg ik ze helaas niet kapotHopelijk kan ik snel naar level 28 toe en mijn Vapereon weer wat sterker maken.
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
[ Voor 13% gewijzigd door ulTimaS op 08-08-2017 17:30 ]
Misschien iets anders dan Vaporeon gebruiken?Robkazoe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:16:
Heb vandaag mijn nieuwe telefoon binnen. De oude trok Pokemon Go al een hele tijd niet meer. Maar ondertussen wel veel veranderd zie ik. Dus maar even verdiepen wat er nu allemaal mogelijk is. Owja en een mooie Blissey die in mijn gym naast mijn huis staat. Die zuigen wel aardig. Met mijn CP 2539 + CP 2355 Vaperon (sterkste twee Pokemon), krijg ik ze helaas niet kapotHopelijk kan ik snel naar level 28 toe en mijn Vapereon weer wat sterker maken.
Tijd om wat Machamp raids te doen? Machamp is naar mijn mening (uitgezonderd legendary counters) 1 van de belangrijkste pokemons om in je arsenaal te hebben om Blissey/Tyranitar/Snorlax/Lapras neer te halenRobkazoe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:16:
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hoe vroeger hoe beter want dan kunnen mensen hem nog niet gedaan hebben en al weer weg zijn gegaan.Robkazoe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:41:
Hoeveel tijd van te voren is het een beetje handig om naar zo'n raid toe te gaan? Heb net een Zapdos raid gemist (tenminste, hij loopt nog maar iedereen die er stond is weg). Er is nu een Lugia raid vlakbij. Teller staat op 1 uur 44 minuten.
Wij hadden plannen om morgen ff naar Amstelveen te gaan voor Kanga en Unown, zie ik hier zojuist - op 18 kilometer van de Amstelveense mall - een Kanga-schaduw in de nearby. Gelijk in de dex gestoptsandpatt schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:40:
Sinds een uurtje zit het hier in mijn woonplaats (geen grootstad) vol met Unown en Kangaskhan.
Zou het event zich uitbreiden naar gans de EU ipv enkele selecte steden?
Welke stad woon je als ik vragen magsandpatt schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:40:
Sinds een uurtje zit het hier in mijn woonplaats (geen grootstad) vol met Unown en Kangaskhan.
Zou het event zich uitbreiden naar gans de EU ipv enkele selecte steden?
Roeselare, België
[ Voor 14% gewijzigd door sandpatt op 08-08-2017 22:06 ]
Vrij logisch dat die laat werd opgemerkt omdat die vogels al zo vaak ontsnapt dat je de tel verliest en niet exact weet dat het bij alle raids telkens die laatste bal is.Terryb47 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:43:
[...]
Ook die final ball bug is merkwaardig, dat las ik zondag pas op silphroad reddit, voorheen niemand daarover gehoord en geloofde het ook niet, want ik heb voorheen wel degelijk met de laatste bal een legendary gevangen.
Haters everywhere but I don’t really care
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Had dat over die straal ook gelezen. Echter werk ik binnen op 21 km van het hart van Amsterdam en woon ik op 14 km van het hart van Zoetermeer en nergens iets te zien.avotar schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 06:40:
Schijnbaar is de range van de kangeroe en de unowns uitgebreid tot een straal van ongeveer 40 km van waar ze zaten.
En zijn er in Hong Kong shiney Pickachu gesignaleerd.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Aardig wat raids gedaan zo te lezen. Veel geld ingestoken of je munten opgespaard?Gravediggerxx schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:04:
[...]
Vrij logisch dat die laat werd opgemerkt omdat die vogels al zo vaak ontsnapt dat je de tel verliest en niet exact weet dat het bij alle raids telkens die laatste bal is.
Zeker ook doordat je meldingen krijgt die ze wel met de laatste bal vangen.
Dat zijn mensen die niet goed opletten en het met de voorlaatste bal vangen of mensen die veel geluk hebben en bij de laatste bal kritical catch hebben waardoor die automatisch blijft zitten.
Niet veel geluk gehad vandaag 3/7 moltres
1 gaan vliegen 1874cp
2 gaan vliegen 1883 cp np goed gegooid maar gaan vliegen dus verwijt ik me niks
3 gevangen 1832 cp vrij laag geen wonder iv controleer ik dan normaal niet maar uit nieuwsgierigheid gedaan 71 %
4 gevangen 1829 cp serieus nog lagere cp 71 %![]()
5 gaan vliegen 1827 cpde moed laten zakken en wilde echt stoppen voor vandaag maar 10 km verderop waren 2 zapdos tegelijk.
Met een grote stoet auto's naar putte nederland net de grens over. Blijkbaar mer +- 35 personen waarvan slechts enkele nederlanders+- 5 schat ik.
Mystic goed vertegenwoordigt met aparte groep met 19 personen![]()
6 gevangen 1874 cp 87% valt mee maar kon beter
7gaan vliegen 1820cp iv geen idee maar veel lager gaat die waarschijnlijk niet
RNG is niet mijn vriend
Hoezo pokemon go is dood![]()
Ik had er recent nog twee uit een 5km ei.matthijst schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 06:12:
Pffff. Zit Magby nog steeds in 5km eieren?
En maakt het nog uit waar je die eieren vandaan haalt of is t wel echt random?
Inmiddels aardig wat van die 5kms gedaan maar nog steeds geen Magby
Kater? Eerst water, de rest komt later
Een stuk minder is t wel als je t vergelijkt met n jaar terug. Op m'n werk hier speelde er van de ~300 medewerkers ongeveer 100 mensen en hielden we elkaar op de hoogte via een HipChat room. Nu ben ik volgens mij nog de enige speler. Ook kom ik op straat alleen iemand tegen bij een raid die voor afgesproken is terwijl ik vorig jaar echt overal mensen zag spelen. Dood is n groot woord maar de actieve user base zal een heel stuk geslonken zijn.
Dus dat!Cartman! schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:32:
[...]
Dood is n groot woord maar de actieve user base zal een heel stuk geslonken zijn.
Dat was in een dag.Trainers from around the world joined in as well. During that same time period they participated in more than 4.6 million Raid Battles and caught more than 500 million Pokémon, including more than 1.9 million Legendary Pokémon.
Gisteravond heb ik toch echt drie Kanga's gevangen, op zo'n 18 km van Stadshart Amstelveen.OmeJoyo schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 07:17:
[...]
Had dat over die straal ook gelezen. Echter werk ik binnen op 21 km van het hart van Amsterdam en woon ik op 14 km van het hart van Zoetermeer en nergens iets te zien.Ook iedereen in de groepen hier bevestigd dat.
De actie loopt vanuit amsterdam, dus waar is 18 km van amstelveen precies ?sixtiek schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:18:
[...]
Gisteravond heb ik toch echt drie Kanga's gevangen, op zo'n 18 km van Stadshart Amstelveen.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Iets anders verwoord maar dat is wat ik bedoel inderdaadWahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:23:
Simpel gezegd, de hype is dood ja. Het was nieuw, het was vernieuwend, en het was iets wat weer op je social media gegooit kon worden, want OMG HYPE LOOK A PIDGEY IN MY ROOM!. Daarnaast waren er de casual spelers die snel uitgekeken waren. En nu zijn vooral de pokemon franchise fans nog steeds aan het spelen. En deze spelers vormen nog steeds een gigantische playerbase.
Dus ja de hype is dood, want het is geen hype meer. Het is nu gewoon een leuk Pokemon spel dat nog steeds door velen met plezier gespeeld wordt.
Daar was ik gisteren ookGravediggerxx schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:04:
[...]
Vrij logisch dat die laat werd opgemerkt omdat die vogels al zo vaak ontsnapt dat je de tel verliest en niet exact weet dat het bij alle raids telkens die laatste bal is.
Zeker ook doordat je meldingen krijgt die ze wel met de laatste bal vangen.
Dat zijn mensen die niet goed opletten en het met de voorlaatste bal vangen of mensen die veel geluk hebben en bij de laatste bal kritical catch hebben waardoor die automatisch blijft zitten.
Niet veel geluk gehad vandaag 3/7 moltres
1 gaan vliegen 1874cp
2 gaan vliegen 1883 cp np goed gegooid maar gaan vliegen dus verwijt ik me niks
3 gevangen 1832 cp vrij laag geen wonder iv controleer ik dan normaal niet maar uit nieuwsgierigheid gedaan 71 %
4 gevangen 1829 cp serieus nog lagere cp 71 %![]()
5 gaan vliegen 1827 cpde moed laten zakken en wilde echt stoppen voor vandaag maar 10 km verderop waren 2 zapdos tegelijk.
Met een grote stoet auto's naar putte nederland net de grens over. Blijkbaar mer +- 35 personen waarvan slechts enkele nederlanders+- 5 schat ik.
Mystic goed vertegenwoordigt met aparte groep met 19 personen![]()
6 gevangen 1874 cp 87% valt mee maar kon beter
7gaan vliegen 1820cp iv geen idee maar veel lager gaat die waarschijnlijk niet
RNG is niet mijn vriend
Hoezo pokemon go is dood![]()
UR-mall Stadshart Amstelveen ligt in Amstelveen, niet in AmsterdamOmeJoyo schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:22:
[...]
De actie loopt vanuit amsterdam, dus waar is 18 km van amstelveen precies ?
In Nieuw-Vennep en Alphen aan den Rijn geen spoor namelijk.
Niantic zorgt er zelf ook wel een beetje voor met die soort acties als Kangaskan alleen in paar steden in de Randstad los te laten. Casual gamers gaan echt niet kilometers reizen voor 1 Pokémon en gaan het dan oneerlijk vinden dat ze buiten beschouwing worden gelaten.WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:23:
Simpel gezegd, de hype is dood ja. Het was nieuw, het was vernieuwend, en het was iets wat weer op je social media gegooit kon worden, want OMG HYPE LOOK A PIDGEY IN MY ROOM!. Daarnaast waren er de casual spelers die snel uitgekeken waren. En nu zijn vooral de pokemon franchise fans nog steeds aan het spelen. En deze spelers vormen nog steeds een gigantische playerbase.
Dus ja de hype is dood, want het is geen hype meer. Het is nu gewoon een leuk Pokemon spel dat nog steeds door velen met plezier gespeeld wordt.
Of naar de Randstad, of naar AustralieBlinkiej schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:40:
[...]
Niantic zorgt er zelf ook wel een beetje voor met die soort acties als Kangaskan alleen in paar steden in de Randstad los te laten. Casual gamers gaan echt niet kilometers reizen voor 1 Pokémon en gaan het dan oneerlijk vinden dat ze buiten beschouwing worden gelaten.
[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 09-08-2017 10:06 ]
Die vergelijking gaat mank. Je kan (als je het geld hebt) nog steeds de dikke Audi bij je lokale autodealers kopen.WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:55:
Je gaat bijv. toch ook niet naar de Audi dealer als je maar 10.000 euro kan wil neer tellen voor een nieuwe auto. Vervolgens zeggen dat je Audi oneerlijk vindt, omdat ze geen auto's aanbieden voor mensen met lagere inkomens? *edit* beter gezegd, die niet meer dan 10K willen betalen voor een auto.
*sigh*
Prima, geen probleem. Houd je er dan aan en laat deze alleen in Australië. Regionals was een leuk concept, en maakt de Pokémon speciaal. Maar ga dan niet er voor zorgen dat een klein deel van een land niet hoeft te reizen en de ander wel. Dàt maakt het oneerlijk.WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:55:
[...]
Of naar de Randstad, of naar Australie![]()
Het is vanaf het begin duidelijk dat je locatie op de wereld een element in dit spel is. Vind je dit echter een hekel punt, dan laat je het spel inderdaad gewoon liggen. Om nou te zeggen dat je buiten beschouwing wordt gelaten? Dit is gewoon wat zij jou aanbieden simpel. Je hoeft dit product niet af te nemen...
Je gaat bijv. toch ook niet naar de Audi dealer als je maar 10.000 euro kan wil neer tellen voor een nieuwe auto. Vervolgens zeggen dat je Audi oneerlijk vindt, omdat ze geen auto's aanbieden voor mensen met lagere inkomens? *edit* beter gezegd, die niet meer dan 10K willen betalen voor een auto.
*sigh*
Het gaat hier niet of het kan of niet, want het KAN wel. De mogelijkheid is er, maar men wil er niet de inspanning voor doen (of het geld er voor neerleggen).hneel schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:48:
[...]
Die vergelijking gaat mank. Je kan (als je het geld hebt) nog steeds de dikke Audi bij je lokale autodealers kopen.
Het zou anders zijn als in je land alleen maar de Hyundai Atos of de Canta te koop zouden zijn.
Of alleen maar een Trabant. Oh wacht... das war einmal.....
Nee men bood eerst de 50% korting alleen bij een Audi dealer aan in Australie, en nu kan je ook die 50% korting krijgen bij die dealer in Amstelveen. Je hoeft geen inwoner van Amstelveen te zijn om die korting te krijgen. Net zoals je geen inwoner van Amstelveen hoeft te zijn om die Kangahskan te mogen vangen. Ja als inwoner van Amstelveen is het wat makkelijker, want het is misschien om de hoek. Als jij die Kangaskhan (of 50% korting bij de Audi) wil, dan ga je daar gewoon heen. Je wordt nergens van uitgesloten toch? Je woont alleen wat verder, ja jammer voor jou, maar je kan het nog steeds krijgen. Alleen als jij de inspanning er niet voor WIL doen, betekent het nog niet dat je het niet KAN doen.Blinkiej schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:52:
[...]
Prima, geen probleem. Houd je er dan aan en laat deze alleen in Australië. Regionals was een leuk concept, en maakt de Pokémon speciaal. Maar ga dan niet er voor zorgen dat een klein deel van een land niet hoeft te reizen en de ander wel. Dàt maakt het oneerlijk.
Aankoop van een auto is natuurlijk een nonsens vergelijking met het spelen van een gratis spel.
Als je het goed wil vergelijken.. Ik geef alleen de inwoners van Amstelveen 50% korting op deze Audi, maar als je hierbuiten vandaan komt.. nee sorry geen korting. Wil je wel die 50% korting, moet je eerst verhuizen naar Amstelveen.
[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 09-08-2017 11:03 ]
Verwijderd
Snap het "oneerlijk" punt niet, naast een leuke dagtocht krijg je een naast die twee pokies een toffe ingame ervaring gratis en voor niets. Voor mij was Oberhausen het 100% waardBlinkiej schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:52:
[...]
Maar ga dan niet er voor zorgen dat een klein deel van een land niet hoeft te reizen en de ander wel. Dàt maakt het oneerlijk.
Leeg - Sinds 20180907
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
goede vraag en het zelfde geld voor Pikachu en EeveeMegalodon86 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:13:
Iemand een idee waar veel charmanders spawnen? Ik moet nog steeds een Charizard hebben...
Eevee kom ik best veel tegen op verschillende plekken, zowel in Epe als vorige week in Almere een paar. En in Utrecht en Amersfoort ook zo af en toe.Mad-Matt schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:14:
[...]
goede vraag en het zelfde geld voor Pikachu en Eevee
Charmanders geen idee, veel lopen met hem als buddyMegalodon86 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:13:
Iemand een idee waar veel charmanders spawnen? Ik moet nog steeds een Charizard hebben...
[ Voor 7% gewijzigd door PB-powell op 09-08-2017 11:21 ]
Wow netjes, en welk level ben jeThe_Ghost16 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:12:
Ik heb van het weekend eindelijk mijn pokedex 'vol' gemaakt. Had genoeg rare candy's om wat spul te kunnen evolueren in iets wat ik nog niet had. Daarnaast nog een laatste mareep gevangen voor een ampharos, een tyranitar raid eindelijk kunnen afsluiten met het vangen van dat beest en een unown voorbij zien komen in de whatsapp groep voor raids waardoor ik die ook heb kunnen afstrepen.
Nu alleen nog de 'nieuwe' legendary nog even vangen, Zapdos dus, en even naar Amstelveen, of iets noordelijker, om een Kangaskhan op te halen.
Dan wachten op nieuwe legendaries of bestaande regionals die in de buurt komen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gewoon een hele lading coins opgespaard voor de raid bossen er waren en gewacht op degelijke korting in de shop.xienator schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 07:43:
[...]
Aardig wat raids gedaan zo te lezen. Veel geld ingestoken of je munten opgespaard?
Zeker ook een hele lading rare candy? Heb er zelf ook al 200+ (waar een lading van al gebruikt om mijn Lugia 3100+ CP te maken)
Op mijn werk is ook iedereen gestopt waarvan ik weet dat ze speelde.Cartman! schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:32:
[...]
Een stuk minder is t wel als je t vergelijkt met n jaar terug. Dood is n groot woord maar de actieve user base zal een heel stuk geslonken zijn.
Doe af en toe een raid battle en voer je rare candies aan je charmander of charmeleon en jij krijgt erg snel de benodigde candy.Megalodon86 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:13:
Ik ben level 29 en bijna level 30. Heb het geluk dat in Den Helder bijna alles spawned wat je nodig hebt. Charizard, blastoise en venusaur onder andere gevangen ipv geevolueerd.
Of je doet een charizard raidThe_Ghost16 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:24:
[...]
Doe af en toe een raid battle en voer je rare candies aan je charmander of charmeleon en jij krijgt erg snel de benodigde candy.
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door wimpie007 op 09-08-2017 12:02 ]
The_Ghost16 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:24:
[...]
Doe af en toe een raid battle en voer je rare candies aan je charmander of charmeleon en jij krijgt erg snel de benodigde candy.
[...]
Zonde van de rare candy en raid passen. Wacht gewoon tot er in de buurt een charmander nest komt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq