[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 07:11
Ligt het aan mij of heb ik sinds vandaag voor echt iedere pokemon minimaal 3 ballen nodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
hneel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:43:
De spawnrate in Zoetermeer schijnt inmiddels drastisch verlaagd te zijn.
Ook in Almere. In onze lokale Telegram waren er een paar afgereisd die al snel 3 Kanga's bij een stop zagen afgelopen zaterdag. Zelf werk ik in Almere, dus ben zaterdag niet gegaan. Vanochtend in 10 minuutjes net 1x Unown gevonden.

Super blij mee natuurlijk! Maar inderdaad, de droprate is lager dan dit weekend.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Richh schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:52:
[...]

Ook in Almere. In onze lokale Telegram waren er een paar afgereisd die al snel 3 Kanga's bij een stop zagen afgelopen zaterdag. Zelf werk ik in Almere, dus ben zaterdag niet gegaan. Vanochtend in 10 minuutjes net 1x Unown gevonden.

Super blij mee natuurlijk! Maar inderdaad, de droprate is lager dan dit weekend.
Is het niet zo dat nu de lures uit staan? En weekend weer aan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kreeg net een Mantine uit een 5 km ei i.p.v. een 10 km ei.

Weet iemand een actueel overzicht van wat er uit welk ei komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
AFCAjax schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:10:
[...]

Dat klopt. Maar zaterdag stroomde Almere over met Unown en Kangaskhan, ook buiten het centrum waar sowieso geen lures waren.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:17
AFCAjax schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:10:
[...]

Nee, in Zoetermeer Stadhart waren op alle stop gewoon lures actief, maar volgens mij door spelers geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
CaptJackSparrow schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Dergelijke problemen werden vroeger in het spel toegewezen aan het buiten bereik van de gym driften tijdens gym-spel. Wat voor instelling van de locatienauwkeurigheid gebruik je? Verander daar evt. eens wat aan. Je zou ook door een andere app een GPS track kunnen laten bijhouden en eens checken of er bij die gyms meer positiesprongen te zien zijn.

Ik heb wel over de G4 Play gelezen dat die op het gebied van locatiestabiliteit de nodige issues heeft. Ik weet niet of dat bij de 'gewone' G4 evt. ook speelt.
Nauwkeurigheid staat op GPS+netwerken. Het poppetje blijft ook netjes stilstaan op de plek, dus driften lijkt niet het probleem.

De G4 Play heeft dat probleem wel, dat model heeft m'n moeder namelijk. Poppetje loopt dan plots weg terwijl ze stil staat of de locatie wijkt met 20 meter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wow ik was hier een tijd niet geweest.

Vrijdag een Moltres gevangen uit mijn 2e legendarische raid.

Gisteren naar Leidse Hage geweest en naar kijkduin.

Wat stonden er overal veel lures aan, echt geweldig om te zien.

Nog een Moltres gevangen daar, en natuurlijk 5 Unknowns en Kangaskhan
en in kijkduin nog Scyther, Larvitar, Sandshrew, Doduo

Voor mij de moeite waard.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben vanmiddag even naar Zoetermeer geweest, de 5 unowns gevangen en een aantal Kangaskhan.
Nog een paar Eevee's opgepikt en toen weer richting huis gegaan.
Ook nog een Lugia en Moltress raid gedaan, maar niets gevangen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Sinds enkele weken bezig het met spelletje en momenteel halverwege lv25. Nu heb ik nog geen grote zware jongens die in een raid daadwerkelijk nog wat kunnen doen maar gelukkig zijn groepen zo groot dat je deels mee kunt liften op de schade van de groep :)

Nu heb ik al wel een aantal larvitars, eevee's en dratini's die rijp zijn voor een evolutie de vraag is alleen zou ik daar nog even mee wachten in de hoop er binnen enkele weken nog een double exp event gaat komen of zal die gezien die net geweest is er voorlopig nog niet inzitten? En is het al wel slim om nu al te evolueren of zal ik rustig verder gaan in de hoop / ervaring dat er nog wat sterkere pokemons aan zitten te komen?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Salv schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:43:
Sinds enkele weken bezig het met spelletje en momenteel halverwege lv25. Nu heb ik nog geen grote zware jongens die in een raid daadwerkelijk nog wat kunnen doen maar gelukkig zijn groepen zo groot dat je deels mee kunt liften op de schade van de groep :)

Nu heb ik al wel een aantal larvitars, eevee's en dratini's die rijp zijn voor een evolutie de vraag is alleen zou ik daar nog even mee wachten in de hoop er binnen enkele weken nog een double exp event gaat komen of zal die gezien die net geweest is er voorlopig nog niet inzitten? En is het al wel slim om nu al te evolueren of zal ik rustig verder gaan in de hoop / ervaring dat er nog wat sterkere pokemons aan zitten te komen?
Voor de XP zijn die paar beesten niet significant in verhouding tot wat je met Pidgeys, Weedles en zo kunt scoren met Lucky Egg sessies. Als je denkt er wat aan te hebben of het leuk vindt zou ik die incidentele beesten gewoon evolueren. Verder veel evolutiesessiegrut vangen en met Lucky Eggs XP vergaren. Evt. je gym-muntjes gebruiken voor uitbreiding van je beestenruimte zodat je genoeg plek hebt om die LE-sessie beesten te bergen, als je die tenminste over hebt en niet voor raid-pasjes gebruikt. ;) Vooral nuttig als je LE-sessies op meerdere toestellen tegelijk doet. Dan moet je die beesten wel kwijt kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Richh schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:52:
[...]

De spawnrate is lager dan zaterdag, gister was het al drastisch verminderd. ;)

Ben zelf gister geweest, vergeleken met mensen die zaterdag waren geweest heb ik ongeveer de helft aan Unown en Kangaskhan gevangen.

Classic Niantic, bij het begin van een event is er altijd wel iets dat teveel spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

P.K. schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:36:
[...]

De spawnrate is lager dan zaterdag, gister was het al drastisch verminderd. ;)

Ben zelf gister geweest, vergeleken met mensen die zaterdag waren geweest heb ik ongeveer de helft aan Unown en Kangaskhan gevangen.

Classic Niantic, bij het begin van een event is er altijd wel iets dat teveel spawnt.
moet gewoon het weekend weer kijken. als er meer mensen op 1 plek zijn neigt er ook meer te spawnen.

Nu maar wat gyms hier in de buurt inkleuren om te hopen dat er morgen een raid met zapdos op spawnt =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
Zijn shiny Magikarps niet voor iedereen shiny? :/

Ik ving vandaag met m'n moeder een dezelfde Magikarp... bij haar werd 'ie shiny geel, maar bij mij bleef hij oranje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
@Josefien Volgens mij verschilt het per persoon ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Per account idd, niet voor iedereen hetzelfde.

Net op het nippertje nog een Moltress gevangen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Josefien schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:35:
Zijn shiny Magikarps niet voor iedereen shiny? :/

Ik ving vandaag met m'n moeder een dezelfde Magikarp... bij haar werd 'ie shiny geel, maar bij mij bleef hij oranje :'(
Ja dat klopt helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik vind dat juist heel goed. Maps kunnen dat niet detecteren dus het is iets uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:43

hneel

denkt er het zijne van

Hier staat een handig type lijstje

Tegen Zapdos (type Flying/Electric, moves: Electric) worden dan dus pokemons met rock en ice moves het beste. Electric is goed tegen flying, maar slecht tegen eletric, dus die middelt uit naar average.

Maar hoe zit het met Ground? Die doet zo te zien helemaal niets tegen flying, maar juist wel extra damage tegen electric. Hoe middelt dat dan uit?

Idem dito met incasseren. Ground is immuun voor electric moves. Kan de Zapdos daar dan helemaal niks tegen beginnen?
Maar wat met bv een pillowswine, die combi ice/rock is. Krijgt die dan toch (halve?) damage?

Ik heb een pillowsine met ice/roc moves. Helaas maar 1269 cp.

PS, beetje jammer dat heel veel van mijn Ice beesten type Water/Ice zijn (Lapras, Cloyster, Dewgong) of Flying/Ice (Articuno). Die zijn dan wel extra kwetsbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door hneel op 07-08-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
hneel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:40:
Hier staat een handig type lijstje

Tegen Zapdos (type Flying/Electric, moves: Electric) worden dan dus pokemons met rock en ice moves het beste. Electric is goed tegen flying, maar slecht tegen eletric, dus die middelt uit naar average.

Maar hoe zit het met Ground? Die doet zo te zien helemaal niets tegen flying, maar juist wel extra damage tegen electric. Hoe middelt dat dan uit?

Idem dito met incasseren. Ground is immuun voor electric moves. Kan de Zapdos daar dan helemaal niks tegen beginnen?
Maar wat met bv een pillowswine, die combi ice/rock is. Krijgt die dan toch (halve?) damage?

Ik heb een pillowsine met ice/roc moves. Helaas maar 1269 cp.
Juist door het dubbele type is het vaak anders dan enkel bij pokemon met maar 1 type.

Ik zie bij https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/145

Onder de lijst met counters staat speciefiek welke types al dan niet ster zijn tegen de dubbe types.

Dus rock of ijs gebruiken. Zeker geen grond want die schade word verminderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

top, ik heb er geen 1 van die lijst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
@Salv
CaptJackSparrow schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:57:
[...]

Voor de XP zijn die paar beesten niet significant in verhouding tot wat je met Pidgeys, Weedles en zo kunt scoren met Lucky Egg sessies. Als je denkt er wat aan te hebben of het leuk vindt zou ik die incidentele beesten gewoon evolueren. Verder veel evolutiesessiegrut vangen en met Lucky Eggs XP vergaren. Evt. je gym-muntjes gebruiken voor uitbreiding van je beestenruimte zodat je genoeg plek hebt om die LE-sessie beesten te bergen, als je die tenminste over hebt en niet voor raid-pasjes gebruikt. ;) Vooral nuttig als je LE-sessies op meerdere toestellen tegelijk doet. Dan moet je die beesten wel kwijt kunnen. :)
Als je ze nog niet hebt, kan het geen kwaad ze te evolueren met een Lucky Egg aan ;)

Verder zou ik zo lang mogelijk wachten, die paar levels up ga je nog wel halen (bijv. zoals met de tip hierboven) en dan vang je misschien ook nog wat sterkere Dratini's, Larvitar's etc. om te evolueren.Of als je van plan bent een weekendje je best te doen, veel lopen, dan zorgen voor genoeg Egg Incubators.

Oja, en google je Eevee's IV even, welke het beste in welke eeveelutions kunnen veranderen, en hoe.

[ Voor 8% gewijzigd door Megalodon86 op 07-08-2017 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gisteravond één Moltres uit vier raids, vanavond een Moltres én een Lugia uit twee raids. :P Met resp. de eerste en de tweede rake bal. Ging het altijd maar zo. :) Heb er nu drie van elk.

[ Voor 22% gewijzigd door CaptJackSparrow op 08-08-2017 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:16
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:12:
Gisteravond één Moltres uit vier raids, vanavond een Moltres én een Lugia uit twee raids. :P Met resp. de eerste en de tweede rake bal. Ging het altijd maar zo. :) Heb er nu drie van elk.
7 Lugia,
6 Moltres
6 Articuno

;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Zag vanochtend een filmpje van TrainerTips; Zapdos in 90 seconden neer met 18 man.
Moet dus ook wel lukken met een mannetje of 6?

En wat hebben ze dat beest lelijk gemaakt, gewoon 1 geel vlak :X

Edit: Ohja! :p gister was het zo ver.. na 732 rode karpers te hebben gezien en daarvan 712 stuks gevangen was daar nu nummertje 733 en de 713e die ik ving; een gele karper! Met een spetterende IV van rond de 55% :+

[ Voor 36% gewijzigd door schaapiej op 08-08-2017 08:42 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Toch n keer geluk, Zapdos direct bij de eerste raid hier gevangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
Hier in Zaanstad en omgeving lijkt de rate van Zapdos raids veel lager dan die van de andere legendaries eerder. Normaal zijn er meerdere in range te zien rond deze tijd; nu heeft alleen iemand van de groep er 1 gespot in Beverwijk en er wordt gezegd dat er een paar in Zaandam geweest zijn.
Is het elders ook een stuk minder?

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Na 3 raids ook hier een Zapdos binnen. :) Helaas nog geen wonder, maar daar hebben we nog genoeg kansen voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik wil aankomende Zaterdag naar 1 van de 4 radamco blabla winkelcentrums gaan. Nu ben ik benieuwd welke van de 4 nu eigenlijk de beste is, buiten de spawns van unown en khang. i.v.m. pokestops etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Cartman! schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:04:
Toch n keer geluk, Zapdos direct bij de eerste raid hier gevangen :)
Hier ook met IV 80%

Wil eigenlijk een hogere om te gaan levelen.

Heb ik een zeer goede elektrische Pokemon om te vechten.

Is een Gyaradosnog eerder dood :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
wimpie007 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 01:55:
[...]

7 Lugia,
6 Moltres
6 Articuno

;-)
0/2 Lugia,
1/4 Moltres,
0/4 Articuno.

Ik moet denk maar wat meer Zapdos raids gaan doen deze week, met deze statistieken minsten 5 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:09
Is er al duidelijk hoeveel man je minimaal nodig hebt voor een Zapdos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
zunrob schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:42:
Moltres hebben ze gedaan met 2 man, maar die had dubbele weakness tegen rock. Zapdos heeft geen dubbele weakness, dus misschien 3 man? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De lijst met known issues is ondertussen wel een beetje lang. :X

https://support.pokemongo...es/221958208-Known-Issues

We krijgen nu dan ook tijdelijk een extra bal om het feit dat uit de laatste een raidboss altijd ontsnapt te compenseren.

https://www.reddit.com/r/.../6s8pdx/we_did_it_reddit/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:17
zunrob schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:42:
12 man was alleen golem dood en snorlax bijna. Met nog iets van 130 op de teller.

Edit: en je krijgt (tijdelijk) het shiny kleurenschema. Waarschijnlijk foutje.

http://comicbook.com/gami...7/pokemon-go-shiny-zapdos

[ Voor 21% gewijzigd door Mirx_NL op 08-08-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 09:51
Megalodon86 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:25:
[...]

0/2 Lugia,
1/4 Moltres,
0/4 Articuno.

Ik moet denk maar wat meer Zapdos raids gaan doen deze week, met deze statistieken minsten 5 |:(
Bij mij liggen de statistieken heel anders.

3/4 Lugia
2/6 Articuno
1/10 en nadien 2/11 Moltres

Moltres was een echte ramp bij mij. Gisteren mijn 9, 10 en 11de raid gedaan. Bij de 9de ging hij weer lopen dus had ik voorgenomen om nog 1 te doen. Als ik hem dan niet ving was het maar zo. En eindelijk was het gelukt, 10de keer goede keer. Er spawnde dan juist terwijl op enkele 100de meters een nieuwe dus heb ik daar dan mijn 11de Moltres raid ook maar gedaan. En toen ving ik hem gewoon met een critical catch. Echt om zot van te worden :( Een hele week liggen proberen en "ambetant lopen" omdat deze echt niet wou gevangen worden en dan vang je hem 2x. Nadien dus heel gelukkig gaan feesten in een plaatselijke wijk kermis en er enkele biertjes op gedronken :+

Ik hoop wel dat Zapdos iets makkelijker gaat en dat ik hem iets vlugger vang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Bij mij was Moltres echt de makkelijkste...

1/3 Lugia
1/3 Articuno
3/3 Moltres

Alleen pas morgen tijd om Zapdos te gaan doen.... hoop dat ie ook snel gevangen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Lugia 3/4
Articuno 5/7
Moltres 4/10

Echt bizar soms haha. Lugia heb ik de hoogste rate op, terwijl hij het moeilijkste te vangen is. 2x met Critical catch zelfs.

Verder moet ik nog, om de dex compleet te maken voor zover het kan:

- Cleffa 8)7
- Porygon2
- Zapdos

[ Voor 25% gewijzigd door AFCAjax op 08-08-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:30:
De lijst met known issues is ondertussen wel een beetje lang. :X

We krijgen nu dan ook tijdelijk een extra bal om het feit dat uit de laatste een raidboss altijd ontsnapt te compenseren.

https://www.reddit.com/r/.../6s8pdx/we_did_it_reddit/.
Ik kreeg gisteren nul ballen extra voor gym possession, en mede daar door een Moltres 98% laten ontsnappen. :P En eigenlijk had ik nog een bal minder vanwege laatste bal bug? Snap er niks van dat dit soort fouten erin sluipen terwijl het voorheen wel werkte. Zitten die gasten bij Niantic te testen in productie? |:(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
AFCAjax schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:17:
Lugia 3/4
Articuno 5/7
Moltres 4/10

Echt bizar soms haha. Lugia heb ik de hoogste rate op, terwijl hij het moeilijkste te vangen is. 2x met Critical catch zelfs.

- Cleffa 8)7
- Porygon2
- Zapdos
Het kan raar lopen. Vandaag al 2 Cleffa's uit een ei (ivm gps drift op de zaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Megalodon86 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:49:
[...]

Het kan raar lopen. Vandaag al 2 Cleffa's uit een ei (ivm gps drift op de zaak).
Haha, we gaan rustig door :) moet wel spannend blijven natuurlijk.

Porygon moet ik maar lopen, die spawnt bijna nooit en uit een ei zowat zeldzamer dan Aerodactyl.

Al heb ik maar 1 goede evo candidaat, maar die is erg laag CP. Ergens een keer uit een ei gekregen toen ik nog lvl 10 was ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
AFCAjax schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:50:
[...]

Haha, we gaan rustig door :) moet wel spannend blijven natuurlijk.

Porygon moet ik maar lopen, die spawnt bijna nooit en uit een ei zowat zeldzamer dan Aerodactyl.

Al heb ik maar 1 goede evo candidaat, maar die is erg laag CP. Ergens een keer uit een ei gekregen toen ik nog lvl 10 was ofzo.
Ik had van de week ook pas m'n tweede Porygon uit een ei, en die Aerodactyl heb ik nog helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Terryb47 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:23:
Ik kreeg gisteren nul ballen extra voor gym possession, en mede daar door een Moltres 98% laten ontsnappen. :P En eigenlijk had ik nog een bal minder vanwege laatste bal bug? Snap er niks van dat dit soort fouten erin sluipen terwijl het voorheen wel werkte. Zitten die gasten bij Niantic te testen in productie? |:(
Ik begrijp niet hoe je het überhaupt voor elkaar krijgt om een variabele voor de teller van het aantal ballen op de een of andere manier gekoppeld te krijgen aan de vangkans. 8)7

Dat lijkt dan mogelijk wel te impliceren dát die vangkans evt. door Niantic te beïnvloeden is afhankelijk van met de hoeveelste bal je gooit omdat ze dat volgnummer misschien daadwerkelijk bewust in de vangkansformule hebben opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Terryb47 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:23:
[...]

Volgens deze link moet je aleen gym control krijgen als je er zelf instaat. Dus nu krijg ik vaker gym control doordat hij al van hetzelfde team is zonder dat ik erin sta.

Bug fixes zijn niet altijd beter denk maar aan de bug van cp verlies -3000 pokies 8)7

Je krijgt nu 1 extra bal om die gebuggde laatste bal te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Handige link om in te schatten welke iv er bij een bepaalde cp is van de legendarische vogels.

http://imgur.com/a/hxJt0

[ Voor 12% gewijzigd door Gravediggerxx op 08-08-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:41

PB-powell

Mr. Laziness

AFCAjax schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:17:
Lugia 3/4
Articuno 5/7
Moltres 4/10

- Cleffa 8)7
- Porygon2
- Zapdos
Ik heb hier welgeteld twee legendary raids kunnen doen. Articuno en Moltres. Atricuno niet verslagen, moltres wel en gevangen met de eerste bal :9 Lugia vooralsnog niet kunnen doen. Nadeel aan wonen in een dorp.
Cleffa's heb ik inmiddels al 6 van gehad :/
Van Kanto moet ik nog een grimer, hitmonchan, porygon en farfetch'd. De rest kan ik wel verkrijgen via lopen. Tauros heb ik zelf mogen vangen in NY vorig jaar :*)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Mijn score van de Legendaries tot nu toe:
Articuno: seen 6 - caught 3 (eerste Articuno raid meteen met eerste bal gevangen)
Moltres: seen 3 - caught 1
Zapdos: seen 1 - caught 1 (eerste Zapdos raid meteen met eerste bal gevangen)
Lugia: seen 3 - caught 1 (gevangen met critical catch)

[ Voor 31% gewijzigd door Haay op 08-08-2017 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
Haay schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:10:
Mijn score van de Legendaries tot nu toe:
Articuno: seen 6 - caught 3 (eerste Articuno raid meteen met eerste bal gevangen)
Moltres: seen 3 - caught 1
Zapdos: seen 1 - caught 1 (eerste Zapdos raid meteen met eerste bal gevangen)
Lugia: seen 3 - caught 1 (gevangen met critical catch)
Je hebt ze igv allemaal! :D

Zometeen 17:15 eerste Zap raid. In de regen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Gravediggerxx schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:03:
[...]

Volgens deze link moet je aleen gym control krijgen als je er zelf instaat. Dus nu krijg ik vaker gym control doordat hij al van hetzelfde team is zonder dat ik erin sta.

Bug fixes zijn niet altijd beter denk maar aan de bug van cp verlies -3000 pokies 8)7

Je krijgt nu 1 extra bal om die gebuggde laatste bal te compenseren.
ja dat de game 1 grote bugfest dat staat vast, fixen ze eentje dan komen daar 5 bugs bij. volgens mij hebben ze bij Niantic afgelopen weekend een testversie lopen bugfixen en die live gezet. Want de hele week heb ik met dezelfde kleur gym wel 2 ballen extra gekregen. Gisteren niet maar vandaag weer wel. Vanavond nog maar eens testen..

Ook die final ball bug is merkwaardig, dat las ik zondag pas op silphroad reddit, voorheen niemand daarover gehoord en geloofde het ook niet, want ik heb voorheen wel degelijk met de laatste bal een legendary gevangen.

[ Voor 11% gewijzigd door Terryb47 op 08-08-2017 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hmm. net 3 Zapdos Raids gedaan in de regen... zonder resultaat. 9, 9 en 10 ballen maar nog geen Zapdos helaas.
Morgen weer een kans.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:35
Heb vandaag mijn nieuwe telefoon binnen. De oude trok Pokemon Go al een hele tijd niet meer. Maar ondertussen wel veel veranderd zie ik. Dus maar even verdiepen wat er nu allemaal mogelijk is. Owja en een mooie Blissey die in mijn gym naast mijn huis staat. Die zuigen wel aardig. Met mijn CP 2539 + CP 2355 Vaperon (sterkste twee Pokemon), krijg ik ze helaas niet kapot :( Hopelijk kan ik snel naar level 28 toe en mijn Vapereon weer wat sterker maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Robkazoe op 08-08-2017 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00

Meller

Much to learn, you still have

Robkazoe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:16:
Heb vandaag mijn nieuwe telefoon binnen. De oude trok Pokemon Go al een hele tijd niet meer. Maar ondertussen wel veel veranderd zie ik. Dus maar even verdiepen wat er nu allemaal mogelijk is. Owja en een mooie Blissey die in mijn gym naast mijn huis staat. Die zuigen wel aardig. Met mijn CP 2539 + CP 2355 Vaperon (sterkste twee Pokemon), krijg ik ze helaas niet kapot :( Hopelijk kan ik snel naar level 28 toe en mijn Vapereon weer wat sterker maken.
Lijkt er ook op alsof je het echt een lange tijd niet meer hebt gespeeld. Elke Gym is tegenwoordig te verslaan met lage pokemons. Duurt soms alleen even.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Net 3 zapdos raids gedaan, 3 uit 3. Ballen 11, 7, 14. Ja 14 ballen als team Valor, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt (hooste was 11 voor mij). Eerste zapdos met één bal gevangen. Ik vind het raken van Zapdos ook een stuk makkelijker dan de ander vogels. Bijna alle gooi pogingen met een curve/great gegooid en een aantal excellent.

[ Voor 13% gewijzigd door ulTimaS op 08-08-2017 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Misschien iets anders dan Vaporeon gebruiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Tijd om wat Machamp raids te doen? Machamp is naar mijn mening (uitgezonderd legendary counters) 1 van de belangrijkste pokemons om in je arsenaal te hebben om Blissey/Tyranitar/Snorlax/Lapras neer te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zo, nog even een vierde raid mee gepakt en nu is Zapdos ook hier binnen :)
EU Dex vol + Kanghaskahn en 6 Unowns.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:35
Hoeveel tijd van te voren is het een beetje handig om naar zo'n raid toe te gaan? Heb net een Zapdos raid gemist (tenminste, hij loopt nog maar iedereen die er stond is weg). Er is nu een Lugia raid vlakbij. Teller staat op 1 uur 44 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Robkazoe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:41:
Hoeveel tijd van te voren is het een beetje handig om naar zo'n raid toe te gaan? Heb net een Zapdos raid gemist (tenminste, hij loopt nog maar iedereen die er stond is weg). Er is nu een Lugia raid vlakbij. Teller staat op 1 uur 44 minuten.
Hoe vroeger hoe beter want dan kunnen mensen hem nog niet gedaan hebben en al weer weg zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zapdos ran away ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
M'n Zapdos is ook binnen d:)b
eerste zapdos raid met voorlaatste bal gevangen - ik gooide ook nog eens 3 keer helemaal mis :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:42
Sinds een uurtje zit het hier in mijn woonplaats (geen grootstad) vol met Unown en Kangaskhan.
Zou het event zich uitbreiden naar gans de EU ipv enkele selecte steden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 08:36
sandpatt schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:40:
Sinds een uurtje zit het hier in mijn woonplaats (geen grootstad) vol met Unown en Kangaskhan.
Wij hadden plannen om morgen ff naar Amstelveen te gaan voor Kanga en Unown, zie ik hier zojuist - op 18 kilometer van de Amstelveense mall - een Kanga-schaduw in de nearby. Gelijk in de dex gestopt *O* . Het lijkt alsof in ieder geval de spawn radius vergroot is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
sandpatt schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:40:
Welke stad woon je als ik vragen mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Ik dacht rond 8 ik ga nog een rondje doen op t dorp. Zowaar een zapdos raid net gestart :o
Helaas niemand in de buurt, dus ben maar gaan lopen en gyms gaan doen.
Toen ik net naar huis wilde rond half tien zag ik in de gyms allerlei extra Pokémon verschijnen, dus ik denk ik wacht nog even bij zapdos. En even later stonden we met 11 man daar :) twee minuten later en 9 ballen verder is ie toch ontsnapt :'( m'n derde legendary raid, een niet gehaald, een gehaald en gevangen en een gehaald en niet gevangen.

Ik had wel dat ik tijdens het wachten uit een gym werd gegooid, maar ik zag niemand in de buurt :? En die persoon was ook actief in andere gyms over t dorp verspreid, toch wel war verdacht. Geen idee hoe makkelijk het nog is om gps te spoofen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:42
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:54:
[...]

Welke stad woon je als ik vragen mag
Roeselare, België

Edit: in naburige 'steden' in België zijn ze ook al gespot.

[ Voor 14% gewijzigd door sandpatt op 08-08-2017 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Terryb47 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:43:
[...]

Ook die final ball bug is merkwaardig, dat las ik zondag pas op silphroad reddit, voorheen niemand daarover gehoord en geloofde het ook niet, want ik heb voorheen wel degelijk met de laatste bal een legendary gevangen.
Vrij logisch dat die laat werd opgemerkt omdat die vogels al zo vaak ontsnapt dat je de tel verliest en niet exact weet dat het bij alle raids telkens die laatste bal is.
Zeker ook doordat je meldingen krijgt die ze wel met de laatste bal vangen.
Dat zijn mensen die niet goed opletten en het met de voorlaatste bal vangen of mensen die veel geluk hebben en bij de laatste bal kritical catch hebben waardoor die automatisch blijft zitten.

Niet veel geluk gehad vandaag 3/7 moltres

1 gaan vliegen 1874cp
2 gaan vliegen 1883 cp np goed gegooid maar gaan vliegen dus verwijt ik me niks
3 gevangen 1832 cp vrij laag geen wonder iv controleer ik dan normaal niet maar uit nieuwsgierigheid gedaan 71 %
4 gevangen 1829 cp serieus nog lagere cp 71 % |:(

5 gaan vliegen 1827 cp :( de moed laten zakken en wilde echt stoppen voor vandaag maar 10 km verderop waren 2 zapdos tegelijk.
Met een grote stoet auto's naar putte nederland net de grens over. Blijkbaar mer +- 35 personen waarvan slechts enkele nederlanders >:) +- 5 schat ik.
Mystic goed vertegenwoordigt met aparte groep met 19 personen 8)

6 gevangen 1874 cp 87% valt mee maar kon beter
7gaan vliegen 1820cp iv geen idee maar veel lager gaat die waarschijnlijk niet :F

RNG is niet mijn vriend

Hoezo pokemon go is dood :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Vandaag een keertje geluk gehad met het vangen van legendaries. 3/4 Zapdos gevangen. Zelfs één met de één na laatste bal. Bij alle voorgaande had ik toch echt minder geluk, maar gelukkig heb ik ze tot nu toe allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Pffff. Zit Magby nog steeds in 5km eieren?
En maakt het nog uit waar je die eieren vandaan haalt of is t wel echt random?
Inmiddels aardig wat van die 5kms gedaan maar nog steeds geen Magby :(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Schijnbaar is de range van de kangeroe en de unowns uitgebreid tot een straal van ongeveer 40 km van waar ze zaten.
En zijn er in Hong Kong shiney Pickachu gesignaleerd.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 20:50

OmeJoyo

This is me

avotar schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 06:40:
Schijnbaar is de range van de kangeroe en de unowns uitgebreid tot een straal van ongeveer 40 km van waar ze zaten.
En zijn er in Hong Kong shiney Pickachu gesignaleerd.
Had dat over die straal ook gelezen. Echter werk ik binnen op 21 km van het hart van Amsterdam en woon ik op 14 km van het hart van Zoetermeer en nergens iets te zien. :( Ook iedereen in de groepen hier bevestigd dat.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Roeselare ligt iig dicht genoeg bij Winkelcentrum EuraLille.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:04:
[...]

Vrij logisch dat die laat werd opgemerkt omdat die vogels al zo vaak ontsnapt dat je de tel verliest en niet exact weet dat het bij alle raids telkens die laatste bal is.
Dat zijn mensen die niet goed opletten en het met de voorlaatste bal vangen of mensen die veel geluk hebben en bij de laatste bal kritical catch hebben waardoor die automatisch blijft zitten.

1 gaan vliegen 1874cp
3 gevangen 1832 cp vrij laag geen wonder iv controleer ik dan normaal niet maar uit nieuwsgierigheid gedaan 71 %

5 gaan vliegen 1827 cp :( de moed laten zakken en wilde echt stoppen voor vandaag maar 10 km verderop waren 2 zapdos tegelijk.
Met een grote stoet auto's naar putte nederland net de grens over. Blijkbaar mer +- 35 personen waarvan slechts enkele nederlanders >:) +- 5 schat ik.

7gaan vliegen 1820cp iv geen idee maar veel lager gaat die waarschijnlijk niet :F

RNG is niet mijn vriend

Aardig wat raids gedaan zo te lezen. Veel geld ingestoken of je munten opgespaard?

Zeker ook een hele lading rare candy? Heb er zelf ook al 200+ (waar een lading van al gebruikt om mijn Lugia 3100+ CP te maken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:51

Haan

dotnetter

matthijst schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 06:12:
Pffff. Zit Magby nog steeds in 5km eieren?
En maakt het nog uit waar je die eieren vandaan haalt of is t wel echt random?
Inmiddels aardig wat van die 5kms gedaan maar nog steeds geen Magby :(
Ik had er recent nog twee uit een 5km ei.
Gisteren ook een Chinchou uit een 5km ei, die komen blijkbaar toch echt niet uit 10km eieren (gelukkig).

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Een stuk minder is t wel als je t vergelijkt met n jaar terug. Op m'n werk hier speelde er van de ~300 medewerkers ongeveer 100 mensen en hielden we elkaar op de hoogte via een HipChat room. Nu ben ik volgens mij nog de enige speler. Ook kom ik op straat alleen iemand tegen bij een raid die voor afgesproken is terwijl ik vorig jaar echt overal mensen zag spelen. Dood is n groot woord maar de actieve user base zal een heel stuk geslonken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Cartman! schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:32:
[...]

Dood is n groot woord maar de actieve user base zal een heel stuk geslonken zijn.
Dus dat!

Vroeger zag je men echt overal ermee spelen. Ik speel het niet meer, het was een tijdelijk hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Het was een hype voor een groot deel van de gebruikers, maar ondertussen is er nog steeds een enorme groep spelers over. Dus ja, dood kan je niet echt zeggen hè.

https://www.nianticlabs.com/blog/
Trainers from around the world joined in as well. During that same time period they participated in more than 4.6 million Raid Battles and caught more than 500 million Pokémon, including more than 1.9 million Legendary Pokémon.
Dat was in een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
OmeJoyo schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 07:17:
[...]

Had dat over die straal ook gelezen. Echter werk ik binnen op 21 km van het hart van Amsterdam en woon ik op 14 km van het hart van Zoetermeer en nergens iets te zien. :( Ook iedereen in de groepen hier bevestigd dat.
Gisteravond heb ik toch echt drie Kanga's gevangen, op zo'n 18 km van Stadshart Amstelveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 20:50

OmeJoyo

This is me

sixtiek schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:18:
[...]

Gisteravond heb ik toch echt drie Kanga's gevangen, op zo'n 18 km van Stadshart Amstelveen.
De actie loopt vanuit amsterdam, dus waar is 18 km van amstelveen precies ?

In Nieuw-Vennep en Alphen aan den Rijn geen spoor namelijk.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WahWah
Simpel gezegd, de hype is dood ja. Het was nieuw, het was vernieuwend, en het was iets wat weer op je social media gegooit kon worden, want OMG HYPE LOOK A PIDGEY IN MY ROOM!. Daarnaast waren er de casual spelers die snel uitgekeken waren. En nu zijn vooral de pokemon franchise fans nog steeds aan het spelen. En deze spelers vormen nog steeds een gigantische playerbase.

Dus ja de hype is dood, want het is geen hype meer. Het is nu gewoon een leuk Pokemon spel dat nog steeds door velen met plezier gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:23:
Simpel gezegd, de hype is dood ja. Het was nieuw, het was vernieuwend, en het was iets wat weer op je social media gegooit kon worden, want OMG HYPE LOOK A PIDGEY IN MY ROOM!. Daarnaast waren er de casual spelers die snel uitgekeken waren. En nu zijn vooral de pokemon franchise fans nog steeds aan het spelen. En deze spelers vormen nog steeds een gigantische playerbase.

Dus ja de hype is dood, want het is geen hype meer. Het is nu gewoon een leuk Pokemon spel dat nog steeds door velen met plezier gespeeld wordt.
Iets anders verwoord maar dat is wat ik bedoel inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Gravediggerxx schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:04:
[...]

1 gaan vliegen 1874cp

RNG is niet mijn vriend

Daar was ik gisteren ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
OmeJoyo schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:22:
[...]

De actie loopt vanuit amsterdam, dus waar is 18 km van amstelveen precies ?

In Nieuw-Vennep en Alphen aan den Rijn geen spoor namelijk.
UR-mall Stadshart Amstelveen ligt in Amstelveen, niet in Amsterdam ;) .

Ik zit in Hoofddorp, da's blijkbaar dichtbij genoeg. En op fietsafstand van Nieuw-Vennep :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:23:

Niantic zorgt er zelf ook wel een beetje voor met die soort acties als Kangaskan alleen in paar steden in de Randstad los te laten. Casual gamers gaan echt niet kilometers reizen voor 1 Pokémon en gaan het dan oneerlijk vinden dat ze buiten beschouwing worden gelaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
Blinkiej schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:40:
[...]

Niantic zorgt er zelf ook wel een beetje voor met die soort acties als Kangaskan alleen in paar steden in de Randstad los te laten. Casual gamers gaan echt niet kilometers reizen voor 1 Pokémon en gaan het dan oneerlijk vinden dat ze buiten beschouwing worden gelaten.
Of naar de Randstad, of naar Australie 8)7

Het is vanaf het begin duidelijk dat je locatie op de wereld een element in dit spel is. Vind je dit echter een hekel punt, dan laat je het spel inderdaad gewoon liggen. Om nou te zeggen dat je buiten beschouwing wordt gelaten? Dit is gewoon wat zij jou aanbieden simpel. Je hoeft dit product niet af te nemen...

Je gaat bijv. toch ook niet naar de Audi dealer als je maar 10.000 euro kan wil neer tellen voor een nieuwe auto. Vervolgens zeggen dat je Audi oneerlijk vindt, omdat ze geen auto's aanbieden voor mensen met lagere inkomens? *edit* beter gezegd, die niet meer dan 10K willen betalen voor een auto.

*sigh*

[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 09-08-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:55:
Je gaat bijv. toch ook niet naar de Audi dealer als je maar 10.000 euro kan wil neer tellen voor een nieuwe auto. Vervolgens zeggen dat je Audi oneerlijk vindt, omdat ze geen auto's aanbieden voor mensen met lagere inkomens? *edit* beter gezegd, die niet meer dan 10K willen betalen voor een auto.

*sigh*
Die vergelijking gaat mank. Je kan (als je het geld hebt) nog steeds de dikke Audi bij je lokale autodealers kopen.

Het zou anders zijn als in je land alleen maar de Hyundai Atos of de Canta te koop zouden zijn.
Of alleen maar een Trabant. Oh wacht... das war einmal.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
WahWah schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:55:
[...]

Of naar de Randstad, of naar Australie 8)7

Het is vanaf het begin duidelijk dat je locatie op de wereld een element in dit spel is. Vind je dit echter een hekel punt, dan laat je het spel inderdaad gewoon liggen. Om nou te zeggen dat je buiten beschouwing wordt gelaten? Dit is gewoon wat zij jou aanbieden simpel. Je hoeft dit product niet af te nemen...

*sigh*
Prima, geen probleem. Houd je er dan aan en laat deze alleen in Australië. Regionals was een leuk concept, en maakt de Pokémon speciaal. Maar ga dan niet er voor zorgen dat een klein deel van een land niet hoeft te reizen en de ander wel. Dàt maakt het oneerlijk.

Aankoop van een auto is natuurlijk een nonsens vergelijking met het spelen van een gratis spel.
Als je het goed wil vergelijken.. Ik geef alleen de inwoners van Amstelveen 50% korting op deze Audi, maar als je hierbuiten vandaan komt.. nee sorry geen korting. Wil je wel die 50% korting, moet je eerst verhuizen naar Amstelveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
hneel schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:48:
[...]

Die vergelijking gaat mank. Je kan (als je het geld hebt) nog steeds de dikke Audi bij je lokale autodealers kopen.

Het zou anders zijn als in je land alleen maar de Hyundai Atos of de Canta te koop zouden zijn.
Of alleen maar een Trabant. Oh wacht... das war einmal.....
Het gaat hier niet of het kan of niet, want het KAN wel. De mogelijkheid is er, maar men wil er niet de inspanning voor doen (of het geld er voor neerleggen).
Blinkiej schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:52:
[...]

Prima, geen probleem. Houd je er dan aan en laat deze alleen in Australië. Regionals was een leuk concept, en maakt de Pokémon speciaal. Maar ga dan niet er voor zorgen dat een klein deel van een land niet hoeft te reizen en de ander wel. Dàt maakt het oneerlijk.

Aankoop van een auto is natuurlijk een nonsens vergelijking met het spelen van een gratis spel.
Als je het goed wil vergelijken.. Ik geef alleen de inwoners van Amstelveen 50% korting op deze Audi, maar als je hierbuiten vandaan komt.. nee sorry geen korting. Wil je wel die 50% korting, moet je eerst verhuizen naar Amstelveen.
Nee men bood eerst de 50% korting alleen bij een Audi dealer aan in Australie, en nu kan je ook die 50% korting krijgen bij die dealer in Amstelveen. Je hoeft geen inwoner van Amstelveen te zijn om die korting te krijgen. Net zoals je geen inwoner van Amstelveen hoeft te zijn om die Kangahskan te mogen vangen. Ja als inwoner van Amstelveen is het wat makkelijker, want het is misschien om de hoek. Als jij die Kangaskhan (of 50% korting bij de Audi) wil, dan ga je daar gewoon heen. Je wordt nergens van uitgesloten toch? Je woont alleen wat verder, ja jammer voor jou, maar je kan het nog steeds krijgen. Alleen als jij de inspanning er niet voor WIL doen, betekent het nog niet dat je het niet KAN doen.

Anderen kiezen er voor om wel te gaan. Jij en anderen msischien. Dat is een gemis voor jou en niet voor Niantic (of Audi).

[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 09-08-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blinkiej schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:52:
[...]
Maar ga dan niet er voor zorgen dat een klein deel van een land niet hoeft te reizen en de ander wel. Dàt maakt het oneerlijk.
Snap het "oneerlijk" punt niet, naast een leuke dagtocht krijg je een naast die twee pokies een toffe ingame ervaring gratis en voor niets. Voor mij was Oberhausen het 100% waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Vanmorgen bij m'n 1st spin of the day eindelijk een King's Rock! (2e sinds ooit)
Dus eindelijk een Politoed. :)

Nu alleen nog die verrekte Tangela ergens vinden of uit een ei zien te krijgen...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
We hebben het hier in Europa juist een stuk makkelijker. Als je het vergelijkt met de VS, daar hebben ze één Event gehad waarbij je makkelijk de unown en Heracross kon vangen buiten het gebied waar ze oorspronkelijk zijn te vangen. En dat ook maar voor één week. We hebben hier in Europa zelfs 50 gebieden waar je een exclusieve Regional en unown kan vangen. En nog is dat niet voldoende?

Er is helemaal niets oneerlijks aan. Je kiest er zelf voor om wel of niet te gaan reizen. De keuze is zelfs vele malen eenvoudige gemaakt.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Ik heb van het weekend eindelijk mijn pokedex 'vol' gemaakt. Had genoeg rare candy's om wat spul te kunnen evolueren in iets wat ik nog niet had. Daarnaast nog een laatste mareep gevangen voor een ampharos, een tyranitar raid eindelijk kunnen afsluiten met het vangen van dat beest en een unown voorbij zien komen in de whatsapp groep voor raids waardoor ik die ook heb kunnen afstrepen.

Nu alleen nog de 'nieuwe' legendary nog even vangen, Zapdos dus, en even naar Amstelveen, of iets noordelijker, om een Kangaskhan op te halen.

Dan wachten op nieuwe legendaries of bestaande regionals die in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Iemand een idee waar veel charmanders spawnen? Ik moet nog steeds een Charizard hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Megalodon86 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:13:
Iemand een idee waar veel charmanders spawnen? Ik moet nog steeds een Charizard hebben...
goede vraag en het zelfde geld voor Pikachu en Eevee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Mad-Matt schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:14:
[...]

goede vraag en het zelfde geld voor Pikachu en Eevee :)
Eevee kom ik best veel tegen op verschillende plekken, zowel in Epe als vorige week in Almere een paar. En in Utrecht en Amersfoort ook zo af en toe.
Pikachu kom ik heel wat minder tegen.
Charmanders geen idee, veel lopen met hem als buddy :p dat doe ik met ivysaur. Inmiddels al meer dan 80km op de teller staan en moet nog meer dan 40 candy 8)7

Iemand een idee waar grimer te vinden is? Die heb ik letterlijk pas 1 keer gezien in een gym, verder nog helemaal nergens...

[ Voor 7% gewijzigd door PB-powell op 09-08-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
The_Ghost16 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:12:
Ik heb van het weekend eindelijk mijn pokedex 'vol' gemaakt. Had genoeg rare candy's om wat spul te kunnen evolueren in iets wat ik nog niet had. Daarnaast nog een laatste mareep gevangen voor een ampharos, een tyranitar raid eindelijk kunnen afsluiten met het vangen van dat beest en een unown voorbij zien komen in de whatsapp groep voor raids waardoor ik die ook heb kunnen afstrepen.

Nu alleen nog de 'nieuwe' legendary nog even vangen, Zapdos dus, en even naar Amstelveen, of iets noordelijker, om een Kangaskhan op te halen.

Dan wachten op nieuwe legendaries of bestaande regionals die in de buurt komen.
Wow netjes, en welk level ben je

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
xienator schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 07:43:
[...]

Aardig wat raids gedaan zo te lezen. Veel geld ingestoken of je munten opgespaard?

Zeker ook een hele lading rare candy? Heb er zelf ook al 200+ (waar een lading van al gebruikt om mijn Lugia 3100+ CP te maken)
Gewoon een hele lading coins opgespaard voor de raid bossen er waren en gewacht op degelijke korting in de shop.
Cartman! schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:32:
[...]

Een stuk minder is t wel als je t vergelijkt met n jaar terug. Dood is n groot woord maar de actieve user base zal een heel stuk geslonken zijn.
Op mijn werk is ook iedereen gestopt waarvan ik weet dat ze speelde.
Maar waar ik woon en is ondanks weinig super locaties in de buurt nog enorm veel activiteit.
Velen doen echt de moeite om te reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Doe af en toe een raid battle en voer je rare candies aan je charmander of charmeleon en jij krijgt erg snel de benodigde candy.
Mars18 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:22:
[...]

Wow netjes, en welk level ben je
Ik ben level 29 en bijna level 30. Heb het geluk dat in Den Helder bijna alles spawned wat je nodig hebt. Charizard, blastoise en venusaur onder andere gevangen ipv geevolueerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:16
The_Ghost16 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:24:
[...]

Doe af en toe een raid battle en voer je rare candies aan je charmander of charmeleon en jij krijgt erg snel de benodigde candy.

[...]
Of je doet een charizard raid :)

[ Voor 22% gewijzigd door wimpie007 op 09-08-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
The_Ghost16 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:24:
[...]

[...]
wimpie007 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:30:
[...]

Of je doet een charizard raid :)
Zonde van de rare candy en raid passen. Wacht gewoon tot er in de buurt een charmander nest komt.

https://thesilphroad.com/
Pagina: 1 ... 35 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.