[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.518 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Ik zie overigens Almere er ook bij staan. Dat is voor velen toch ook wel te doen?

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
sankao schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:21:
Ik zie overigens Almere er ook bij staan. Dat is voor velen toch ook wel te doen?
Kijk maar toevallig in Almere vandaag met de trein, iemand al enig idee hoe vaak die spawns voorkomen? Anders ga ik n uurtje eerder gewoon.

Zie op de bekende tracker al dat er idd enorm veel spawns zijn! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Cartman! op 05-08-2017 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
hneel schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:01:
Beetje lame dat het niet gewoon overal is.
En mensen op andere continenten zullen ook niet blij zijn dat het alleen europa is.
Als ze alle events gewoon wereldwijd doen gaan ze ook geen volk aantrekken dus heeft het ook geen zin.
Als je niet kan of wilt reizen dan moet je maar wachten op een volgende event.

Het blijft een event om een van hun sponsers te belonen en daar vind ik niks mis mee want die betalen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:02
Cartman! schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 07:50:
Zie op de bekende tracker al dat er idd enorm veel spawns zijn! :)
Zojuist ook even een 'kijkje' genomen in Almere, zaten bij de 1e stop meteen 3 Unown bij elkaar dus qua spawns zal dat wel goed komen! :) en de rest van de stad stuitert ook rond van de spawns

Edit: ik zie overigens alleen Unown en Kangaskhan, geen andere regionals!

[ Voor 17% gewijzigd door schaapiej op 05-08-2017 08:36 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
De opvolger van de "Zweed" laat ook alleen Unown en Kangaskhan zien.

Veelal in de buurt van de winkelcentrums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:19

hneel

denkt er het zijne van

Is het nu al? Het zou toch pas volgende week zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:20
hneel schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:01:
Is het nu al? Het zou toch pas volgende week zijn?
Vanaf vandaag en dan de weekenden van de 12e en de 19e staan er ook lures aan.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ah, niet goed gelezen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
Zo maar even naar Amstelveen fietsen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
En dan maakt het niks uit dat we op maandag of dinsdag naar Leidschendam rijden ipv het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Ik woon in Zoetermeer dus ik heb vanmorgen tijdens de boodschappen meteen maar acht Unowns en zes Kanghaskans gevangen :+

Vraagje: Mijn vriendin is gisteren naar Italie vertrokken. Nu wil ze graag dat ik met haar account wat van die beesten vang en volgende week een zapdos probeer te regelen... kan ik dat gewoon doen of denkt Niantic dan dat ze aan het spoofen is? (ofwel softban)

Zo ja, is het mogelijk dat als ze een dag niet speelt, ik inlog op mijn telefoon, dan weer een dag wacht voordat zij inlogt, dat dat wel goed gaat?

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
YouTube: Pokemon GO | Disproving The Nanab/Golden Razzberry Theory Of Guarant...

Dit geeft duidelijk weer hoe ik over nanab + golden razz berry theorie denk.

Gewoon meer kans dat je meer raak gooit dus ook meer vangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten ze overal in de genoemde steden of alleen bij de Unibail centra? Ik kom morgen langs Berlijn, dus een korte stop om ze te vangen zou fijn zijn. Of moet je dus echt naar zo'n shopping centre?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Therapy777 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:53:
Ik woon in Zoetermeer dus ik heb vanmorgen tijdens de boodschappen meteen maar acht Unowns en zes Kanghaskans gevangen :+

Vraagje: Mijn vriendin is gisteren naar Italie vertrokken. Nu wil ze graag dat ik met haar account wat van die beesten vang en volgende week een zapdos probeer te regelen... kan ik dat gewoon doen of denkt Niantic dan dat ze aan het spoofen is? (ofwel softban)

Zo ja, is het mogelijk dat als ze een dag niet speelt, ik inlog op mijn telefoon, dan weer een dag wacht voordat zij inlogt, dat dat wel goed gaat?

Iemand ervaring hiermee?
Welke letters van Unown heb je gevangen?
Op The Silphroad denken ze dat het de letters van 'Europe' zijn die spawnen, klopt dat met jouw vangsten? :P

Je kan gewoon inloggen op het account van je vriendin. Als je de vliegtijd neemt als 'rusttijd' voor het account kan er niet zo heel veel mis gaan. Dan krijg je geen softban.
Spike_wolf schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:44:
[...]

Nou het probleem is dat ze drie steden pakken waar je ze kan vangen... drie steden die belachelijk dicht bij elkaar liggen...
Als ze dat nou flink verspreidt hadden was het al minder vervelend geweest, maar mensen opdragen om een eind te reizen is gewoon lomp, helemaal met de gedachte dat het spel vooral op kinderen gericht is.
Laat je mensen alleen naar een specifiek winkel centrum komen, dan is er nog een duidelijke financiele rede waarom ze dat doen, maar complete steden pakken slaat natuurlijk nergens op, daar heeft helemaal niemand wat aan. Ook niet als daar winkelcentra zitten waar ze mee samen werken. De kans dat al die spelers massaal naar die winkelcentra trekken is nihil. Helemaal als de zon schijnt gaat iedereen lekker in een park zitten ofzo.
Op die tour kan je altijd door blijven gaan, waarom brengt Niantic ze eigenlijk niet tot aan de voordeur? :+

Ze dragen helemaal niemand op die reis te maken.
Je krijgt een kans om binnen een ruime periode, op een aantal gegeven locaties, gegarandeerd twee nieuwe toevoegingen aan je Pokedex te doen. Twee waarvoor je anders veel meer tijd/energie kwijt was geweest.
Niemand verplicht je, het is een mogelijkheid. Take it or leave it, maar ga niet zo zitten zeuren.

Uiteraard zit er een commerciële reden achter de locaties, maar het is verder een gratis spel. De essentie van GO is sowieso dat je moet reizen om je Pokedex te vullen.
Als je dat niet ziet zitten zijn de Gameboy games een beter alternatief. Kan je ze allemaal vangen zonder een stap te hoeven zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik geloof dat we vanmiddag naar Almere gaan.. O-)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Waarom weten ze het altijd weer te verkloten. T idee is om er op uit te gaan. Nu spawnen de unown en kangashkan blijkbaar weer zoveel dat je niet hoeft te zoeken. Beetje jammer dat iedereen ze zonder moeite daar kan krijgen. Zorg dat unown een 10 keer grotere spawn rate heeft oid, niet in plaats van Pidgey neerzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 10:13
P.K. schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:19:
[...]
Op The Silphroad denken ze dat het de letters van 'Europe' zijn die spawnen, klopt dat met jouw vangsten? :P
Dat komt inderdaad overeen met de Unowns die ik tot nu toe heb gevangen!

[ Voor 13% gewijzigd door Testpanel op 05-08-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Wij gaan zo naar Zoetermeer. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:29

PB-powell

Mr. Laziness

Gravediggerxx schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 07:50:
[...]

Als ze alle events gewoon wereldwijd doen gaan ze ook geen volk aantrekken dus heeft het ook geen zin.
Als je niet kan of wilt reizen dan moet je maar wachten op een volgende event.

Het blijft een event om een van hun sponsers te belonen en daar vind ik niks mis mee want die betalen daarvoor.
Tsja logisch dat ze hun sponsoren willen bedanken, maar iets verspreider mag wel. Sommige moeten gewoon 200km+ reizen, dat is verre van redelijk.

Gezien de berichten hier twijfelen m'n vriendin en ik om morgen naar Almere te gaan. Zijn er hier nog mensen met tips waar we dan het beste kunnen parkeren/lopen/shoppen?

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:17:
Zitten ze overal in de genoemde steden of alleen bij de Unibail centra? Ik kom morgen langs Berlijn, dus een korte stop om ze te vangen zou fijn zijn. Of moet je dus echt naar zo'n shopping centre?
Weten we dit al? Ik help morgen een maat naar Amstelveen verhuizen, ben benieuwd naar de radius van dit event...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
sixtiek schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:52:
[...]

Weten we dit al? Ik help morgen een maat naar Amstelveen verhuizen, ben benieuwd naar de radius van dit event...
Ze spawnen in het hele gebied/stad van het winkelcentrum, maar niet in groten getale. In de winkelcentra zelf spawnen ze wél als een gek (even op een scanner gekeken :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Even als tussenstop in Almere geweest, zoet ik weet de verschillende Unowns en Kangaskhan gevangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Net 10 minuten hier... Is behoorlijk druk.

Al 3 kangaroe en 2 unknowns

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Klopt t dat er maar 5 letters zijn? Iemand in onze groep heeft net de D gevangen :X

(Automatisch via Plus.. en kunnen m niet meer vinden :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:27
Zo, in Zoetermeer zowel Unown en Kangaskhan kunnen ophalen, maar ook de eerste Moltres. Geslaagd voor vandaag dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:13
poor Leno schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:43:
Klopt t dat er maar 5 letters zijn? Iemand in onze groep heeft net de D gevangen :X

Wij hebben enkel E, U, R, O en P gevangen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

poor Leno schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:43:

Die zou hier misschien al gewoon in het wild voor kunnen komen. Ik heb de afgelopen maanden al wel enkele Unowns in gyms gezien. Toeval./mazzel dan wellicht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:44
Even inhaken op het gesprek, we vingen met de hele groep een E en hij kreeg een error. Toen hij keek of hij hem wel gevangen had stond er een D in het beeld.
Hierna kreeg hij nog een keer een error en kreeg hij een B.

[ Voor 21% gewijzigd door MyBearTibbers op 05-08-2017 17:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Update.. die persoon bleek ook nog de B gevangen te hebben.. dit gebeurde na een network error tijdens t vangen van een E..(zag t gebeuren) 8)7

Edit: Tibbers hierboven was erbij _O-

[ Voor 61% gewijzigd door poor Leno op 05-08-2017 17:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zsvenn
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-08-2017
Heey heey ik ben die persoon die zijn E zag veranderen in een B 😇 en heb ook een D gevangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3MUPHx5flZbqemizJqm818u3/thumb.png B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XjiKAJQAdN2gteL1I2OKceeK/thumb.png D

[ Voor 67% gewijzigd door Zsvenn op 05-08-2017 17:32 ]

GoodLife !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Spawnen ze in zoetermeer enkel bij winkelcentrum of overal in de stad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Alleen rond het winkelcentrum. Ik was ook even erbuiten, maar daar alleen de gebruikelijke meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Talloze Unowns en Kangashkans later @ Almere :7 wel allemaal prut IV

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

een snorlax gevangen vandaag van 1900 cp, met maar een 34 IV :/

Verder 2 unowns gevangen, Moltress is ook binnen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
mat.hi.as schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:42:
Alleen rond het winkelcentrum. Ik was ook even erbuiten, maar daar alleen de gebruikelijke meuk
Ze spawnen ook in de rest van Zoetermeer (en Almere en Parijs, etc, etc) hoor, maar heel veel minder. ;)
Vergelijkbaar met de zeldzaamheid van Dratini's ongeveer.

[ Voor 4% gewijzigd door P.K. op 05-08-2017 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05:33
Zsvenn schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:23:
Heey heey ik ben die persoon die zijn E zag veranderen in een B 😇 en heb ook een D gevangen

[afbeelding] B

[afbeelding] D
Heb je die B en D in het centrum gevangen ? daar vond ik alleen maar E U R O P

Edit

Oh ik lees net de rest terug en zie al hoe het is gebeurd, wel lekker ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RickS29 op 05-08-2017 19:15 ]

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:39
CAP-Team schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:28:
Talloze Unowns en Kangashkans later @ Almere :7 wel allemaal prut IV
Vandaag in Almere de Unown letters E, U, R, O, P gevangen. Inderdaad allemaal prut IV. Ook diverse Kangashkans gevangen waarvan de meeste prut IV, maar toch nog één 'Wonder' weten te vangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Ook Netwerk Errors gehad, maar vaak geen door gekregen en nooit een andere letter. Dus voor nu 5 verschillende Unown en Kangashan. Mijn kids waren wel door het dolle heen.

Verschillende mensen in het winkelcentrum waren duidelijk verbaasd dat er zo veel Pokemon spelers waren.

1 Moltress gevangen uit een raid
34 Kangashan gezien en 30 gevangen.
31 Unown gezien er 24 ook echt gevangen

Ik hoef nu alleen Ampharos nog en dan heb ik alles wat we hier konden van in mijn Pokédex.

En 7 T-Shirts, 1 paar kindersandalen, Pickachu sokken maat 31, Pickachu onderbroeken voor mijn zoontje, Pickachu shirts, etc...

[ Voor 13% gewijzigd door A-Jay op 05-08-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Zo te horen goede vangsten allemaal!
Wij gaan morgen dus gezellig naar Almere, vriendin de Primark in en ondertussen kangaroes en onbekende vangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

P.K. schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:19:
[...]

Je kan gewoon inloggen op het account van je vriendin. Als je de vliegtijd neemt als 'rusttijd' voor het account kan er niet zo heel veel mis gaan. Dan krijg je geen softban.
Thanks, 8 uur gewacht, vanmiddag ingelogd in haar account, beestjes gevangen en haar verteld pas morgen ochtend weer te spelen daar :) zal wel goed komen dan.

Ja inderdaad EUROP zijn de letters die ik heb. Moet alleen de R nog. Schijnt wel dat buiten de binnenstad ook andere letters voor kunnen komen. Maar daar spawnen ze minder vaak en ik ben er nog niet zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:40
Uurtje of 2 in zoetermeer geweest. Niet full blown catch mode, maar ook gewoon winkelen met de vrouw en kleine.

Beste is een lvl 29 iv 89 O-Unown.

Winkelpersoneel had echt geen flauw idee wat er aan de hand was toen net over 10en ineens allemaal mensen met telefoon en powerbanks voorbij kwamen. Grappig om dan de gesprekken aan te horen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Moest vanavond nog even een pasje opmaken en wat gyms bijzetten dus vertrok ik voor mijn dagelijkse fietsrondje. De vier lokale raids die bezig bleken waren Lugia, Moltres, Blastoise en iets verderop een... Lugia. Allemaal zonder een hond in de buurt natuurlijk in de stille buitenstedelijkse omgeving. Zo lekker in balans weer. |:( Er zat een niet al te lange periode regen aan te komen dus ik wou tegen die tijd in een gebied zijn met voldoende schuilmogelijkheden.

Het eerstvolgende gebied met aardig wat gyms had geen raids. :| Net toen de eerste druppels begonnen te vallen zag ik een raid verschijnen. Een Magikarp met nog een kwartiertje te gaan. Maar wel net in een gebied waar ik weinig beschutting zou hebben en het was natuurlijk nog enkele minuten fietsen (volgens mij is het scannerbereik zo'n 650 meter, is dat ooit ergens precies uitgezocht?). Het moest dan maar even gauw gebeuren. Ik had al eerder een pasje verspeeld toen ik nog even snel i.v.m. andere verplichtingen een Exeggcutor wou verschalken die nog maar effe 4 minuten te gaan had toen ik mijn pasje betaalde en die maar niet dood wou gaan... en de teller ijzerheinig doortelde tot nul... en ik na gelaten wachten uiteindelijk te horen kreeg dat ik hem toch écht, eerlijk waar, níét verslagen had maar dat ik welkom was het opnieuw te proberen... ware het niet dat de raid toen ondertussen natuurlijk allang afgelopen was. ;( Beetje doortrappen dus door de spetters om nog wat marge te kunnen hebben en daar aangekomen een beetje achter een haag gekropen die slechts beperkt beschutting bood.

Natuurlijk is er bij Niantic nooit iemand op het idee gekomen dat het in genoeg situaties, waaronder lage level raids, EN REGEN, vreselijk handig zou zijn om een [Start] knop te hebben waarmee je die 120 aftelseconden kunt afbreken en meteen los kunt gaan, en dus stond ik daar in de langzaam harder wordende regen lekker voor de kat zijn viool te wachten tot ik eindelijk mijn autoselect Rhydon dat miezerige visje even een rotschop mocht laten geven. }:|

5...4...3...2...1... tapperdertap, swiperdeswipe en pats boem het suffe beest is knock out. Miezerige score aan inventaris natuurlijk dus nu nog even snel vangen en kijken of we wat droger kunnen gaan staan.

OK... 11 ballen... WAT! Hij is geel! :S

HIJ IS GEEL!!! :o

Heel even schoot de gedachte door me heen of ik evt. Golden Berries wou gebruiken maar... het is en blijft een Magikarp natuurlijk ;) dus hop! Een framboosje en de eerste bal vliegt naar dit überlegendarische beest... oOo kopt ie weg de bijdehand. :/ NEXT! Hoezo Golden Berries? :*) Met de tweede bal was mijn overwinning gezekerd :Y en was ik de trotse eigenaar van een 82 IV shiny spartelaar. *O* :P *O* Met als beste eigenschap zijn defense... op 15. 8)

Wie zeurt er nou ook over een beetje regen? Ik niet. :+

Oh ja... als het goed is had ie een CP van 1165. Hou die in de gaten. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Goed verhaal over hoe spannend het kan zijn om een magikarp te vangen :o
Ik hoorde van meer mensen dat een magikarp raid een shiny opleverde, misschien toch maar een keer proberen dan? Zoveel zijn er in Epe en omgeving niet te vinden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:24:

HIJ IS GEEL!!! :o

Heel even schoot de gedachte door me heen of ik evt. Golden Berries wou gebruiken maar... het is en blijft een Magikarp natuurlijk ;) dus hop! Een framboosje en de eerste bal vliegt naar dit überlegendarische beest... oOo kopt ie weg de bijdehand. :/ NEXT! Hoezo Golden Berries? :*) Met de tweede bal was mijn overwinning gezekerd :Y en was ik de trotse eigenaar van een 82 IV shiny spartelaar. *O* :P *O* Met als beste eigenschap zijn defense... op 15. 8)
haha, mooi man. toen ik m'n shiny magikarp zag had ik meteen een golden berry erop gegooid + ultraball :Y ik ga de mijne niet eens evolven, daar is ie te zeldzaam voor. wie weet vang ik er nog eentje ooit.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 22:07
Zijn de unown trouwens overal hetzelfde? Ik had gehoopt dat ze op diverse locaties diverse uknowns hadden.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 17:16
Terryb47 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 01:35:
[...]

haha, mooi man. toen ik m'n shiny magikarp zag had ik meteen een golden berry erop gegooid + ultraball :Y ik ga de mijne niet eens evolven, daar is ie te zeldzaam voor. wie weet vang ik er nog eentje ooit.
Haha hoezo en een rode gyarados niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
wimpie007 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 02:19:
[...]

Haha hoezo en een rode gyarados niet?
ik vind een goudvisje veel leuker ;)
maar als ik een tweede shiny karp vang dan ga ik die wel evolven uiteraard.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Dj Neo Ziggy schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 02:17:
Zijn de unown trouwens overal hetzelfde? Ik had gehoopt dat ze op diverse locaties diverse uknowns hadden.
Ja, de vele Unowns die spawnen vanwege het event zijn de 5 letters uit EUROPE. Als je toch wat anders vangt is dat een 'echte' rare spawn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:42

Haan

dotnetter

PB-powell schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:31:
Goed verhaal over hoe spannend het kan zijn om een magikarp te vangen :o
Ik hoorde van meer mensen dat een magikarp raid een shiny opleverde, misschien toch maar een keer proberen dan? Zoveel zijn er in Epe en omgeving niet te vinden :9
Ik heb 2x een magikarp raid gedaan, maar daar kwam steeds een normale vis uit.
Is dat regional event de hele week? Want dan ga ik ook maar eens kijken of ik komende week langs Amstelveen kan :9

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Haan schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 09:59:
[...]

Ik heb 2x een magikarp raid gedaan, maar daar kwam steeds een normale vis uit.
Is dat regional event de hele week? Want dan ga ik ook maar eens kijken of ik komende week langs Amstelveen kan :9
Ah goed om te weten, dan houden wij onze passen in onze zak voor die raids. Zoveel munten verdienen we nou ook weer niet...

Van het internet:
Unusual Sightings event in Europe

Coming not long after the delay of the Safari Zone events in August, Niantic has announced major European cities will see "unusual Pokémon sightings" until August 21st - including several UK locations. The sightings confirmed so far include:

Unown (usually incredibly rare)
Kangaskhan (usually region-exclusive to Australasia)
Tot de 21ste, je hebt nog even dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik doe bewust juist Magikarp raids in de hoop dat er een hogere kans is om er een shiny uit te halen dan de kans bij vangen in het wild zoals het gerucht ging. De lage raids die je in je eentje kunt doen zijn toch niet zo bijster interessant. De L2 zijn vooral iets interessanter voor de iets hogere inventaris 'buit' die je er van meeneemt maar dat verschil is ook vrij minimaal.

Dus vooral als de dag/mijn activiteit ten einde begint te lopen en ik nog een pasje moet verbruiken dan aarzel ik zeker niet om even een visje te verschalken als ik daar tegenaan loop. :9 Ik schat dat ik er tot nu toe misschien een stuk of 6 tot misschien 8 gedaan heb. Zeker geen slechte score dus en ik zal ze nu dan ook absoluut blijven doen want een shiny Karp én een shiny Gyarados is natuurlijk gewoon leuk. ;)

Ik weet nog niet zeker wat ik met deze zal doen. Met zijn veel betere IV dan de gemiddelde wildvangst is hij natuurlijk een goede kandidaat om te evolueren. Als ik er ooit eens eentje in het wild zal vangen is de kans op een fatsoenlijke IV natuurlijk vrij gering en zo eentje is dan geschikter om zo te laten. Maar als ik binnen afzienbare tijd een tweede uit een raid zou weten te halen en die heeft een 90+ IV dan is dát weer de betere evolutiekandidaat.

[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 06-08-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dat je t zonder golden berry hebt gedaan.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

poor Leno schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:43:
Dat je t zonder golden berry hebt gedaan.. :/
Met 11 ballen heb je bij een Magikarp met de hoogste catch rate van alle beesten zéér ruime vangstmogelijkheden. Het enige waar je bang voor kunt zijn is dat ze bij onsnappen uit de bal wegvluchten maar dat komt bij mijn beste weten niet voor bij raids. Nooit meegemaakt en nog nooit over gelezen. Daarbij kun je altijd alle ballen opgebruiken. Als het na enkele ballen nog niet gelukt zou zijn geweest om hem te vangen had ik natuurlijk wel op GB overgeschakeld maar de eerste rake bal had hem al.

Bij een wilde shiny is het natuurlijk wat anders. Dán heb je dat vluchtrisico wel en dán zijn GB's wél aangewezen want je wilt jezelf niet voor je kop slaan als een shiny vlucht nadat je minder dan een GB gebruikt zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Tis druk hier in Almere :+ gok dat minimaal 50% Pokémon speelt.
Ook een moltres raid gedaan, met de eerste bal plus golden had ik em. M'n vriendin loopt daardoor chagrijnig naast me omdat die van haar niet wilde. Wel de nodige unknowns en Kangaroos gevangen plus een hoop andere meuk. :)

Ik heb alleen dat mijn medals niet worden bijgewerkt :? Heb 5 unknown gevangen maar de medaille geeft nog altijd twee aan. Spel al opnieuw opgestart maar dat heeft niet geholpen

[ Voor 23% gewijzigd door PB-powell op 06-08-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:08
PB-powell schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:50:
Tis druk hier in Almere :+ gok dat minimaal 50% Pokémon speelt.
Ook een moltres raid gedaan, met de eerste bal plus golden had ik em. M'n vriendin loopt daardoor chagrijnig naast me omdat die van haar niet wilde. Wel de nodige unknowns en Kangaroos gevangen plus een hoop andere meuk. :)

Ik heb alleen dat mijn medals niet worden bijgewerkt :? Heb 5 unknown gevangen maar de medaille geeft nog altijd twee aan. Spel al opnieuw opgestart maar dat heeft niet geholpen
Hoe veel verschillende Unowns heb je gevangen? Volgens mij is dat van invloed op de medal!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Luuksche schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:03:
[...]

Hoe veel verschillende Unowns heb je gevangen? Volgens mij is dat van invloed op de medal!
Inmiddels drie verschillende en heb nu de medaille wel. Had ik nog niet aan gedacht :9

Was in ieder geval een goede PoGo dag voor ons. Heb rond de 50k experience erbij en eindelijk een chansey uit een eitje :) en uiteindelijk 6 Kangaroos gevangen. Ook nog een magikarp raid gedaan maar helaas geen shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Man man man, meerdere raids hier, maar niemand aanwezig.

Zijn er hier mensen uit Rhoon/Poortugaal/Hoogvliet/Spijkenisse die zin hebben om een app-groepje te starten?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net terug uit Zoetermeer. Overvloed aan unowns en kangoeroes. En ook nog een lugia raid gedaan, app crashde aan het begin van het gevecht. Toen ik eindelijk kon rejoinen was de lugia al half dood :). Kreeg maar 5 ballen maar hij bleef bij de eerste bal braaf zitten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nou, vanochtend toch besloten om met m'n zus en zwager naar Zoetermeer te rijden. Daar hebben we een kleine 3 uur rond gelopen en een berg Kangaskhans en van elke Unown versie meerdere gevangen :)

Nu komende week Zapdos zien te vangen en de laatste 9 Mareep candy bij elkaar lopen (of rare candy uit raids) en dan is alles uit de EU binnen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Laatst online: 19-09 00:13
Ik heb sinds enkele weken dat ik bij het verslaan van gyms steevast na 1 tot 3 beesten verslagen te hebben niet meer verder kan omdat een volgende battle niet kan beginnen. Ik krijg dan een "error" en keer terug naar het hoofdscherm nadat er "GO" is verschenen :/

Één keer was het (toevallig) opgelost door uit te loggen en de app cache/gegevens leeg te maken en dan opnieuw in te loggen. Een andere keer deed 'ie het na meerdere pogingen en cache legen plots weer. Maar de rest v/d keren betekent het ermee stoppen omdat zelfs na 15 keer opnieuw proberen de "error" blijft verschijnen :/

[YouTube: https://youtu.be/7xDyw5svJ8A]

Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor? :/ Het is niet heel motiverend om telkens bij het verslaan van gyms maar tot de helft te komen en dan niet meer verder te kunnen :/

Het gaat trouwens om de Android-versie op een Motorola Moto G4 met stock ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Dit probleem ken ik maar al te goed. Helaas nog geen oplossing of workaround gevonden. Het lijkt echter wel een storing aan de kant van Niantic te zijn gezien het wisselen van provider/telefoon het probleem niet oplost. Het enige wat lijkt te werken is geduld. Nar ongeveer 10 minuten gaat alles weer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topdag vandaag met grote groep Arnhem spelers in CentrO Oberhausen. 8)
Grote kudde Kanga's gevangen en veel letters
Heel veel spelers daar, schat het over de 3k
Maar vooral belachelijk veel stops, dit is nog maar het eerste stukje van het centrum.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HwWLDwCNEPewL87fGjp6JRGW/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2017 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Laatst online: 19-09 00:13
[ash] schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 21:14:
Dit probleem ken ik maar al te goed. Helaas nog geen oplossing of workaround gevonden. Het lijkt echter wel een storing aan de kant van Niantic te zijn gezien het wisselen van provider/telefoon het probleem niet oplost. Het enige wat lijkt te werken is geduld. Nar ongeveer 10 minuten gaat alles weer goed.
:'(
Ik zal dan de volgende keer wel proberen 10 minuten te wachten. Wel irritant... dit probleem was er voor de laatste update ook al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 23:34:
Grote kudde Kanga's gevangen en veel letters
[afbeelding]
De "standaard" 5 EUROP neem ik aan, of zaten er daar ook andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Als ik moet kiezen welk is dan de beste bestemming? Leischendam of zoetermeer.

Edit ; waar zijn de meeste stops het dichtste bij elkaar. Om het best te grinden.

[ Voor 35% gewijzigd door Gravediggerxx op 07-08-2017 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Gravediggerxx schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 07:31:
De dichtstbijzijnde denk ik. Er was verder niks speciaals, behalve een hoop extra mensen, 2 Pokies die je normaal nooit kan vangen en lures in het weekend. Volgens mij zit er geen extra differentiatie tussen de locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:02
Gravediggerxx schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 07:31:

Edit ; waar zijn de meeste stops het dichtste bij elkaar. Om het best te grinden.
Stops kun je hier het beste checken denk ik; https://www.pokemongomap.info/
Volgens mij zitten de winkelcentra verder vol met Unown, Kangaskhan en de rest van het standaard onkruid! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Zaterdagavond toch maar even naar Zoetermeer geweest. Paar uurtjes in de avond en dat was genoeg om alle beschikbare letters van Unown te vangen.Aantal Kangaskhan, helaas geen goede IV's, maar zoveel boeit het niet. En ook van het weekend een Moltres van 1863 (IV 97.8) weten te bemachtigen. Good weekend :)

Helaas nu weer aan het werk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Josefien schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 01:26:
[...]

:'(
Ik zal dan de volgende keer wel proberen 10 minuten te wachten. Wel irritant... dit probleem was er voor de laatste update ook al :/
Gisterenavond ging het spontaan een keer goed. Alleen bij het plaatsen van een pokemon in de gym kreeg ik in eerste instantie wel een error, maar bij de 2e poging ging het meteen goed. Maar laat ik maar nog niet te hard juichen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Het lijkt er op dat mijn batterij verbruik sinds de laatste update van PoGo erg omhoog is gegaan.

Op de lader (2,1A) met Pogo open (zonder iets te doen) gaat de batterij leger i.p.v. voller.

Meer mensen die vermoeden of is er al bewijs voor?

Bestaat er trouwens tooling waarmee je kan checken wat er veel batterij verbuikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
xienator schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:11:
Het lijkt er op dat mijn batterij verbruik sinds de laatste update van PoGo erg omhoog is gegaan.

Op de lader (2,1A) met Pogo open (zonder iets te doen) gaat de batterij leger i.p.v. voller.

Meer mensen die vermoeden of is er al bewijs voor?

Bestaat er trouwens tooling waarmee je kan checken wat er veel batterij verbuikt?
Bij mij is het drastisch omhoog gegaan (eerder gepost, net na update) :/

Heb je ook iOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waar moet ik precies zijn in Zoetermeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Mad-Matt schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:05:
Waar moet ik precies zijn in Zoetermeer?
Je komt alles overal wel tegen, maar on het winkelcentrum stikt het ervan. Plus een berg pokestops dus dat is de beste plek :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Spike_wolf schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:06:
[...]

Je komt alles overal wel tegen, maar on het winkelcentrum stikt het ervan. Plus een berg pokestops dus dat is de beste plek :)
Je kan volgens mij het beste in het weekend gaan dan staan alle lures aan in het 'beste' gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben daar niet bekend, waar is het winkelcentrum precies?
Is dat bij de Julianalaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Gewoon Stadshart Zoetemeer, Promenade, Westwaarts...

Komt zapdos nou vandaag al of is die er mogen pas ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

morgen begreep ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirx_NL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 07:23:
[...]
De "standaard" 5 EUROP neem ik aan, of zaten er daar ook andere?
Het zijn inderdaad deze 5 letters
De extra stops in Centro zijn niet op deze map te zien. Op een paar plekken daar zit een cluster van 10 stops samengepropt 8). op reddit zijn al softbans gemeld wegens de stop-cap van 1000/d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:40:
[...]

Bij mij is het drastisch omhoog gegaan (eerder gepost, net na update) :/

Heb je ook iOS?
Nee ik heb een Android (Oneplus One) alleen ik kan niet zeker zeggen dat het door PoGo is maar ik heb wel een vermoeden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
xienator schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Nee ik heb een Android (Oneplus One) alleen ik kan niet zeker zeggen dat het door PoGo is maar ik heb wel een vermoeden.
Zo lastig is het toch niet?

Instellingen, Apparaatonderhoud, batterij, weer batterij en dan batterijverbruik en zie je een percentage per app

Bij mij is het scherm 12% en POGO 9% dus pogo is wel een flinke slurper en dat terwijl ik hem vandaag amper aan heb gehad

[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 07-08-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Nou de hype rondom de spawns in de winkelcentra is leuk hoor. Maar viel mij toch wat tegen. uiteindelijk maar 2 pokemon, van de andere regionals is alleen kangaskhan te vangen. nog steeds de moeite waard natuurlijk. stuk makkelijker nu dan reis naar australie maken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
wimpie007 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:48:
[...]

Zo lastig is het toch niet?

Instellingen, Apparaatonderhoud, batterij, weer batterij en dan batterijverbruik en zie je een percentage per app

Bij mij is het scherm 12% en POGO 9% dus pogo is wel een flinke slurper en dat terwijl ik hem vandaag amper aan heb gehad
Dit zegt alleen niet of het verbruik is toegenomen dat Pogo veel vebruikt was mij al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
spocy schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:10:
Nou de hype rondom de spawns in de winkelcentra is leuk hoor. Maar viel mij toch wat tegen. uiteindelijk maar 2 pokemon, van de andere regionals is alleen kangaskhan te vangen. nog steeds de moeite waard natuurlijk. stuk makkelijker nu dan reis naar australie maken haha
Ik was ook lichtelijk teleurgsteld.. ik was bereid om te gaan rondcrossen voor zoveel mogelijk letters van het alfabet.. maar helaasch -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:17:
[...]

Ik was ook lichtelijk teleurgsteld.. ik was bereid om te gaan rondcrossen voor zoveel mogelijk letters van het alfabet.. maar helaasch -O-
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden :/
Ik heb me prima vermaakt gisteren in Almere. Toen er een moltres raid begon stond er denk ik 80+ man daar, super grappig toch? Daarnaast heeft m'n vriendin nog een paar leuke shirts gekocht voor onze vakantie, al met al een geslaagde middag zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Josefien schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:41:
Ik heb sinds enkele weken dat ik bij het verslaan van gyms steevast na 1 tot 3 beesten verslagen te hebben niet meer verder kan omdat een volgende battle niet kan beginnen. Ik krijg dan een "error" en keer terug naar het hoofdscherm nadat er "GO" is verschenen :/
Dergelijke problemen werden vroeger in het spel toegewezen aan het buiten bereik van de gym driften tijdens gym-spel. Wat voor instelling van de locatienauwkeurigheid gebruik je? Verander daar evt. eens wat aan. Je zou ook door een andere app een GPS track kunnen laten bijhouden en eens checken of er bij die gyms meer positiesprongen te zien zijn.

Ik heb wel over de G4 Play gelezen dat die op het gebied van locatiestabiliteit de nodige issues heeft. Ik weet niet of dat bij de 'gewone' G4 evt. ook speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
PB-powell schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:21:
[...]

Ik heb me prima vermaakt gisteren in Almere. Toen er een moltres raid begon stond er denk ik 80+ man daar, super grappig toch? Daarnaast heeft m'n vriendin nog een paar leuke shirts gekocht voor onze vakantie, al met al een geslaagde middag zo.
Inderdaad dit. Ik was er voor de kinder voorstellingen, maar was verbaasd hoeveel mensen voor het ziekenhuis stonden. Het centrum was nog nooit zo druk op zondag. Echt een leuke sfeer hing er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
Net was de spawnrate in Zoetermeer maar een factor 5-10 van wat het zaterdag was. In 1,5 uur van kant naar kant lopen 3 Kangaskhan en 5 unowns.

Blijkbaar was er ook een bug met locatievoorzieningen die inmiddels gefixed is. Als je tijdens het vangen de GPS uit zette, kreeg je een random unown. Dus er lopen inmiddels mensen rond met een gouden unown badge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
[...]

Nou ja dat heeft er niet veel mee te maken.. toen wij ernaar toe gingen was dat nog niet bekend.. Dus dan heb je wel even een "oww -O- " momentje..

En daarbij krijgen we t gevoel dat er straks andere letters in andere landen komen.. waardoor je dus weer een soort regionals krijgt..

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben er zeker blij mee! Had alleen gehoopt op wat meer letters..
Dat er verder geen andere regionals waren, dat boeit me toch minder (en ik verwacht dat die tzt wel komen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mirx_NL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:50:

Blijkbaar was er ook een bug met locatievoorzieningen die inmiddels gefixed is. Als je tijdens het vangen de GPS uit zette, kreeg je een random unown. Dus er lopen inmiddels mensen rond met een gouden unown badge...
ja dat kunnen ze wel snel fixen daar, maar de rest van de bugs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Mirx_NL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:50:

Dit hebben we meermaals geprobeerd, maar dat lukte niet. Alleen als je een netwerk error kreeg kon het gebeuren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:53:
[...]

Nou ja dat heeft er niet veel mee te maken.. toen wij ernaar toe gingen was dat nog niet bekend.. Dus dan heb je wel even een "oww -O- " momentje..

En daarbij krijgen we t gevoel dat er straks andere letters in andere landen komen.. waardoor je dus weer een soort regionals krijgt..

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben er zeker blij mee! Had alleen gehoopt op wat meer letters..
Dat er verder geen andere regionals waren, dat boeit me toch minder (en ik verwacht dat die tzt wel komen)
Nja zo komt het wel over. En daarnaast is dit event alleen in Europa bezig en hebben Australiërs niet de optie om mr. Mime te vangen (althans niet wat ik aan nieuwsberichten heb kunnen vinden)
Tis typisch Nederlands om te zeuren over zo'n soort actie. Doen ze een keer wat extras is het nog steeds van 'maar ik mis toch nog dit' of 'jammer dat ze zus en zo niet hebben gedaan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
PB-powell schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:58:
[...]

Nja zo komt het wel over. En daarnaast is dit event alleen in Europa bezig en hebben Australiërs niet de optie om mr. Mime te vangen (althans niet wat ik aan nieuwsberichten heb kunnen vinden)
Tis typisch Nederlands om te zeuren over zo'n soort actie. Doen ze een keer wat extras is het nog steeds van 'maar ik mis toch nog dit' of 'jammer dat ze zus en zo niet hebben gedaan'
In andere landen gaan ze dit ook doen, dus kunnen ze in Aus ook MrMime vangen enzo.

Verder zeg ik alleen lichtelijk teleurgesteld, that's all. En dat zou jij ook hebben na twee uur rijden. (en niet een vriendin bij je hebt die je leuke shirtjes koopt en over de vakantie bezig is enzo ;) ) Niets 'typisch Nederlands' aan.
Als je op Reddit kijkt zeikt de hele wereld op alles van PoGo, niet alleen Nederlanders, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
poor Leno schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Dit hebben we meermaals geprobeerd, maar dat lukte niet. Alleen als je een netwerk error kreeg kon het gebeuren..
Kan niet helemaal zien of hij data ook uitzet, maar app geeft op zich geen network error aan.

YouTube: Getting all Unown letters in Pokemon GO (bug! Fixed!)

[ Voor 11% gewijzigd door Mirx_NL op 07-08-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Mirx_NL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:10:
[...]

Hier zetten ze zowel GPS als mobiele data uit. Dus jah, dan heb je uiteindelijk ook een network error.

YouTube: Getting all Unown letters in Pokemon GO (bug! Fixed!)
Hm dan toch iets verkeerd gedaan haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Uhm....heeft iemand hier ook een bug dat je pokemon buddy (Geodude in mijn geval) maar 1 candy krijgt per 2km ipv per 1km? Kheb inmiddels al 4 km gelopen met mijn Geodude, maar nog maar 2 candies gekregen.

Voor de pauze een bug report gedaan, en nu na de pauze staan de km gelopen meteen gelijk aan de candies die ik gekregen heb..

[ Voor 24% gewijzigd door WahWah op 07-08-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

ook iets wat je niet vaak in 1 zin leest, tenzij er maar niet heus achter staat.

Maar inderdaad, wees blij dat je de mogelijkheid had om naar een van die steden te gaan.
Lang niet iedereen gegevan.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
poor Leno schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:53:
[...]

Grappig ik had juist weer wat andere verwachtingen. in de announcement stond iets van bijzondere pokemon en zelfs uit andere regio's. zoals kanga en unknown. was dus benieuwd wat je zou kunnen vinden allemaal. maar het evenement bleef bij kanga en unknown als pidgeys.

Je hoort me niet klagen over het spel zelf overigens. leuk en het event gaf een leuk extraatje. echter had de aankondiging wat anders gemogen mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja het stond inderdaad een beetje raar in t artikel.. 'waaronder'.. Daarmee suggereren ze dat er meer komen.

Maar ik denk dat de andere regionals per week komen.. zoals Tauros dit weekend en Farfetch'd volgend weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Andersom graag, na dit weekend vertrek ik namelijk naar Amerika :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

De spawnrate in Zoetermeer schijnt inmiddels drastisch verlaagd te zijn.
Pagina: 1 ... 34 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.