Ik zou zeker voor een Umbreon gaan. Naast het feit dat je hem nog moet is het de beste Dark Pokémon na Tyranitar. En die Dark types ga je nog nodig hebben als Mewtwo in de game komt.Therapy777 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:05:
Ik heb een 814CP (level 30) Eevee met een redelijk IV (88.9 - 15/14/11) en wil hem evolven naar een mooie raid attacker die me weinig candy kost. Random vap/jolt/flareon wil ik niet want alleen vaporeon lijkt me nuttig en die kans wil ik niet wagen. Ik twijfel alleen tussen Espeon of Umbreon omdat ik al een Espeon heb (82.2% 15/11/11) en nog geen Umbreon.
Umbreon is een goede defender maar dat is in het huidige gym systeem niet heel waardevol meer. Maar is een umbreon ook nuttig als bv. specifiek dark attacker? Of kan ik dan beter nog een paar Tyranitars raiden en een tweede Espeon maken?
Of maakt het geen drol uit omdat ik beter Alakazam ipv Espeon kan gebruiken als psy aanvaller en inmiddels drie Lugia's heb die dat ook (en misschien wel beter) kunnen?
Iemand een idee?
En nog een vraagje: vanaf welk IV zijn jullie blij met een legendary?Ikzelf wil natuurlijk liefst 100% IV maar die kans acht ik klein. Ik wil eigenlijk pas levelen bij 90+ though. Maar ik heb helaas maar 1 (uit 6 pogingen) Articuno kunnen vangen met 71.1% (10/11/11). Moltres tot nu toe twee waarvan de hoogste 82.2 (13/13/11) en ik heb nu drie Lugia's met als hoogste 84.4 (10/13/15). Nog niet echt tevreden dus. Of moet ik er blij mee zijn en is het de moeite waard om de hoogste te levelen?
Moltres ook binnen! 84,4% IV. Excellent curve ball.
Fijn
de rest van de week alleen nog raids bij me om de hoek doen haha.
Fijn
Zucht. Gisteren een pokemon terug gekregen uit een gym met 34 muntjes. Maar die muntjes werden weer niet bijgeschreven. Staan wel in m'n journal, maar niet gekregen.
Gelijk daarna nog een pokemon in diezelfde gym gegooid. Die kwam na middernacht pas terug (dus die laat ste 16 van de dag mis gelopen), maar die kwam met 50 muntjes terug. Die zijn wel bij geschreven. die eerdere 34 nog steeds niet.
Die zal de pokemon onderweg naar huis dus wel opgegeten hebben ofzo
Gelijk daarna nog een pokemon in diezelfde gym gegooid. Die kwam na middernacht pas terug (dus die laat ste 16 van de dag mis gelopen), maar die kwam met 50 muntjes terug. Die zijn wel bij geschreven. die eerdere 34 nog steeds niet.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ben je echt zeker dat je ze niet kreeg? Heb gewoon af en toe dat ze iets later komen dan de pokemon die terugkomt. Meestal gewoon door even het spel opnieuw te starten.Spike_wolf schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:19:
Zucht. Gisteren een pokemon terug gekregen uit een gym met 34 muntjes. Maar die muntjes werden weer niet bijgeschreven. Staan wel in m'n journal, maar niet gekregen.
Jup, zat op 454. Na die pokemon zou dat dus 488 moeten zijn, maar dat werd het niet. Nu is het 504.Gravediggerxx schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:23:
[...]
Ben je echt zeker dat je ze niet kreeg? Heb gewoon af en toe dat ze iets later komen dan de pokemon die terugkomt. Meestal gewoon door even het spel opnieuw te starten.
Dus die laatste 50 van vannacht zijn er bij gekomen, die eerdere 34 van gisteren middag niet.
Ik krijg jze ook met regelmaat later, meeste bij een reboot van het spel inderdaad, of op het moment dat je een andere terug krijgt ofzo. Maar tot nu toe niets. Zo lang heeft het nog niet eerder geduurd.
Spel nu net nog even opnieuw opgestart, maar ook nu geen muntjes..
Humankind… be both.
Wanneer is de pokemon met 50 terug gekomen? Op dezelfde dag nog als die van 34, want dan 'klopt' het. Je kan maar maximaal 50 munten per dag verdienen wanneer je pokemon terug komen.Spike_wolf schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:30:
[...]
Jup, zat op 454. Na die pokemon zou dat dus 488 moeten zijn, maar dat werd het niet. Nu is het 504.
Dus die laatste 50 van vannacht zijn er bij gekomen, die eerdere 34 van gisteren middag niet.
Ik krijg jze ook met regelmaat later, meeste bij een reboot van het spel inderdaad, of op het moment dat je een andere terug krijgt ofzo. Maar tot nu toe niets. Zo lang heeft het nog niet eerder geduurd.
Spel nu net nog even opnieuw opgestart, maar ook nu geen muntjes..
Overigens had ik laatst dat mijn ivysaur opeens 2 candy vond tijdens het lopen, en dat de afstand tot het volgende snoepje op -3 stond (en dus ook opliep tot -1,5 enz..) Na een reboot ben ik het tweede snoepje kwijt geraakt en stond de teller weer in de plus.
Ondertussen zie ik hier vanaf kantoor 7 raids waarvan 3 legendary... best frustrerend als je ze thuis nauwelijks ziet...
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Ze kwamen op twee verschillende dagen terug de 34 gisteren middag. De 50 vannacht, dus vandaag. Dus die volle 50 zijn voor vandaag, gisteren ontbreken er gewoon 3. Dat staat ook gewoon zo in m'n journal. Als een pokemon zonder muntjes terug komt omdat je al over je max zit staat er geen muntjes bij.PB-powell schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:31:
[...]
Wanneer is de pokemon met 50 terug gekomen? Op dezelfde dag nog als die van 34, want dan 'klopt' het. Je kan maar maximaal 50 munten per dag verdienen wanneer je pokemon terug komen.
Overigens had ik laatst dat mijn ivysaur opeens 2 candy vond tijdens het lopen, en dat de afstand tot het volgende snoepje op -3 stond (en dus ook opliep tot -1,5 enz..) Na een reboot ben ik het tweede snoepje kwijt geraakt en stond de teller weer in de plus.
Ondertussen zie ik hier vanaf kantoor 7 raids waarvan 3 legendary... best frustrerend als je ze thuis nauwelijks ziet...
Humankind… be both.
[ opschepmodus ]
Zojuist gen 1 en gen 2 compleet gemaakt! (Op regio exclusives na natuurlijk..)

[ / opschepmodus ]
Zojuist gen 1 en gen 2 compleet gemaakt! (Op regio exclusives na natuurlijk..)

[ / opschepmodus ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Als ik mij niet vergis, dan ben je ook een actieve Ingress speler (geweest). Zaten daar ook continu van die missers in van Niantic?CaptJackSparrow schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:49:
Er is geen peil op te trekken wat betreft die errors met die stomme app/Niantic.
Of was dat beter speelbaar? Of zelfs normaal?
Ik ben benieuwd hoe we Eevee moeten gaan evolven voor een Leafeon of Glaceon als gen4 komt.schaapiej schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:43:
[...]
In Gen4 krijg je er weer twee bij; Leafeon en Glaceon. Daarna in Gen6 komt Sylveon er nog bij.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ah ja dan klinkt het als een bug. Jammer van de 34 munten dan.Spike_wolf schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:15:
[...]
Ze kwamen op twee verschillende dagen terug de 34 gisteren middag. De 50 vannacht, dus vandaag. Dus die volle 50 zijn voor vandaag, gisteren ontbreken er gewoon 3. Dat staat ook gewoon zo in m'n journal. Als een pokemon zonder muntjes terug komt omdat je al over je max zit staat er geen muntjes bij.
Hopelijk niet randomZeror schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:49:
[...]
Ik ben benieuwd hoe we Eevee moeten gaan evolven voor een Leafeon of Glaceon als gen4 komt.
Doe maar met een item ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 03-08-2017 12:07 ]
Nieuw evolution item: Mysterious RockMegalodon86 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:07:
[...]
Hopelijk niet random![]()
Doe maar met een item ofzo.
Gebruik je die buiten park gebied: Glaceon, en in park gebied (donkergroene stukken): Leafeon.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De Ingress spelers, vooral die van het begin, kenden Niantic al 3,5 jaar voordat PoGo verscheen en wisten uit ervaring dat het een nogal (wereld)'vreemd' clubje mensen is dat maar geen adequaat inzicht lijkt te kunnen vormen in hoe je een spel functioneel moet vormgeven, met vele frustraties bij de spelers tot gevolg. Het concept van prioriteiten lijken ze ook niet echt goed te snappen.SnackHouse1985 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:38:
Als ik mij niet vergis, dan ben je ook een actieve Ingress speler (geweest). Zaten daar ook continu van die missers in van Niantic?
Of was dat beter speelbaar? Of zelfs normaal?
Voorbeeld. Het niet hoeven verrichten van eindeloos repetitieve handelingen. In Ingress heeft het tijden geduurd voordat men daar stap voor stap voorzieningen in het spel aanbracht om dat te verminderen. Maar zat dat dan ook meteen in PoGo? Welnee. Meervoudige transferren van beesten kwam ook pas weer veel later.
En ik heb het zelf nog niet gebruikt maar ik las hier dat je Rare Candies ook per stuk moet omzetten en niet met meerdere tegelijk kunt doen. Daar moet men dus élke keer weer opnieuw achter komen dat het handig is om zo'n voorziening in te bouwen.

Inderdaad hear hear.. en wat dacht je van het levelen van pokemon? Waarom in godsnaam niet een manier om in 1x naar een zelf gekozen level te pompen.. en te zien hoeveel het je gaat kosten, knopje ja/nee. KlaarCaptJackSparrow schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:20:
[...]
Voorbeeld. Het niet hoeven verrichten van eindeloos repetitieve handelingen. In Ingress heeft het tijden geduurd voordat men daar stap voor stap voorzieningen in het spel aanbracht om dat te verminderen. Maar zat dat dan ook meteen in PoGo? Welnee. Meervoudige transferren van beesten kwam ook pas weer veel later.
En ik heb het zelf nog niet gebruikt maar ik las hier dat je Rare Candies ook per stuk moet omzetten en niet met meerdere tegelijk kunt doen. Daar moet men dus élke keer weer opnieuw achter komen dat het handig is om zo'n voorziening in te bouwen.Dan moet er toch iets fundamenteel mis met je zijn als je dat maar niet wilt/kunt snappen?

Zullen vast wel weer items voor komen.Zeror schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:49:
[...]
Ik ben benieuwd hoe we Eevee moeten gaan evolven voor een Leafeon of Glaceon als gen4 komt.
Vind 't sowieso jammer dat dat niet vanaf het begin af aan is gedaan...
Maargoed er zijn wel meer dingen die ze missen
Ben overigens maar weer begonnen met het bewaren van evolvetrash om op gyms te zetten.. scheelt weer wat potions en het schiet toch niet meer op om er wat sterks op te zetten

[ Voor 19% gewijzigd door schaapiej op 03-08-2017 12:49 ]
Aha... ze vinden het wiel dus gewoon weer opnieuw uit. Hoewel... met Niantic is het dus maar de vraag of ze het wiel wel wéér uit gaan vindenCaptJackSparrow schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:20:
[...]
De Ingress spelers, vooral die van het begin, kenden Niantic al 3,5 jaar voordat PoGo verscheen en wisten uit ervaring dat het een nogal (wereld)'vreemd' clubje mensen is dat maar geen adequaat inzicht lijkt te kunnen vormen in hoe je een spel functioneel moet vormgeven, met vele frustraties bij de spelers tot gevolg. Het concept van prioriteiten lijken ze ook niet echt goed te snappen.
En ik heb het zelf nog niet gebruikt maar ik las hier dat je Rare Candies ook per stuk moet omzetten en niet met meerdere tegelijk kunt doen. Daar moet men dus élke keer weer opnieuw achter komen dat het handig is om zo'n voorziening in te bouwen.Dan moet er toch iets fundamenteel mis met je zijn als je dat maar niet wilt/kunt snappen?
schaapiej schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:31:
[...]
Ik zou voor de Umbreon gaan aangezien je die nog niet hebt en ook al genoeg Psycho attackers hebt (misschien ook wel met Dark?).
Heb je meteen een mooie te pakken
Thanks, dan idd maar een umbreon maken. Heb net nog een 93.3 (15/12/15) Alakazam met confusion/future sight geevolueerd en geleveld dus zit qua psy attackers wel goed. Zie wel dat mijn Lugia's voornamelijk dragon/water aanvallen hebben maar ik ga er nog een paar proberen te vangen de komende wekenAutofan1985 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 07:29:
[...]
Ik zou zeker voor een Umbreon gaan. Naast het feit dat je hem nog moet is het de beste Dark Pokémon na Tyranitar. En die Dark types ga je nog nodig hebben als Mewtwo in de game komt.
Zo net even in de pauze me eerste Moltres gevangen
Gooide een Excellent throw, maar hij ging eruit. De volgende throw was niks, niet eens Nice en ik vang hem

Gooide een Excellent throw, maar hij ging eruit. De volgende throw was niks, niet eens Nice en ik vang hem

Ik net precies hetzelfde, eerste bal helemaal mis. tweede bal buiten de cirkel gegooid omdat ik werd gebeld - en gotcha!WahWah schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:23:
Zo net even in de pauze me eerste Moltres gevangen![]()
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Evolven vind ik ook een kanshebber voor een meerdere-tegelijk-functie.poor Leno schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:22:
Inderdaad hear hear.. en wat dacht je van het levelen van pokemon? Waarom in godsnaam niet een manier om in 1x naar een zelf gekozen level te pompen.. en te zien hoeveel het je gaat kosten, knopje ja/nee. Klaar
* Chillz gaat dan van beneden naar boven de lijst door. Vaak als ik in bed lig... Tijdens de Pidgeys val ik meestal in slaap, zo saai.
Oh, en ik snap wel dat ze dat niet te snel willen laten verlopen, omdat dat XP oplevert.
Maar goed, zet er dan een wachttijd op ofzo .(1 evolve duurt 30 seconden voor je je XP bijgeschreven krijgt, 2 evolve 60 sec, enz... Dus evolve je 10 Pidgeys, dan wacht je 10 minuten op je XP, maar hoef je iig niet zelf steeds aan te klikken en apart te starten)
Leeg - Sinds 20180907
Is het glas halfvol of half leeg....CaptJackSparrow schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:20:
[...]
De Ingress spelers, vooral die van het begin, kenden Niantic al 3,5 jaar voordat PoGo verscheen en wisten uit ervaring dat het een nogal (wereld)'vreemd' clubje mensen is dat maar geen adequaat inzicht lijkt te kunnen vormen in hoe je een spel functioneel moet vormgeven, met vele frustraties bij de spelers tot gevolg. Het concept van prioriteiten lijken ze ook niet echt goed te snappen.
Ik kom in de regio Rotterdam toch vooral mensen tegen die erg veel plezier hebben in het spelen en de bugs voor lief nemen en er niet zo'n big deal van maken.
Vooral sinds legendaries er zijn is het toch vooral een gezellig samen zijn van vele spelers.
Heb nu alleen een heel groot te kort aan dust....
[ Voor 5% gewijzigd door C_V_S op 03-08-2017 14:35 ]
Ik heb een gym vlak bij werk gevonden, was vroeger een Pokestop.
Mijn Flareon zit er nu al 50 uur in, zonder 1 aanval te verduren.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Zo, ik ben weer terug in Nederland. Ik hoop dat de eerste twee vogels nog beschikbaar zijn? Want anders heb ik pech vrees ik. Binnenkort maar eens een whatsappgroup joinen in Leiden, iemand hier die daar in zit en mij een PM kan sturen?
Ik heb veel kilometers kunnen pakken in de waterbus (die ongeveer 10km/u ging), maar verder geen raids kunnen doen omdat ik daar niet voor pokemon kwam. Ah well, volgende week maar weer opstarten.
Ik heb veel kilometers kunnen pakken in de waterbus (die ongeveer 10km/u ging), maar verder geen raids kunnen doen omdat ik daar niet voor pokemon kwam. Ah well, volgende week maar weer opstarten.
Zo... zit nu op 0/5 legendaries. Tijd om eens een beetje geluk te krijgen... zeker als mensen om je heen binnen 3 ballen hem hebben, met een golden berry en verder alleen maar raak gooien (geen curved en/of excellent)
Leuk voor het spinnenMad-Matt schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:42:
Ik heb een gym vlak bij werk gevonden, was vroeger een Pokestop.
Jammer van de muntjess
Leeg - Sinds 20180907
idd, is wel jammer ja.
Hoe haal ik hem eruit? (Kan ik hem ergens anders in zetten)
Hoe haal ik hem eruit? (Kan ik hem ergens anders in zetten)
[ Voor 58% gewijzigd door Mad-Matt op 03-08-2017 15:01 ]
Heeft het niets mee te maken. Het punt is dat met een adequate visie en een heel klein beetje moeite het spel VEEL leuker en dus beter gemaakt kan worden en dat Niantic die visie totaal lijkt te ontberen.
Besef wel dat met het zeer grote aantal spelers wij met zijn allen cumulatief vele mensjaren aan tijd zitten te verspillen dankzij dit gebrek aan adequaat begrip over hoe je het softwaredesign van een spel moet vormgeven, omdat het allemaal zo vreselijk traag gaat. Het zou me totaal niet verbazen als dat bij elkaar opgeteld het equivalent van meerdere mensenlevens aan verspilde tijd zal zijn.
Bij Apple hebben ze een ZEER goedbetaald persoon in dienst die verantwoordelijk is voor het ontwerp van de UI van iOS. Ik betwijfel of ze daar bij Niantic een (capabel) persoon met die taak belast hebben. Het lijkt meer door 'designers' gemaakt te zijn die puur naar de vormgeving kijken en niet naar de praktische functionaliteit.
Het spel zou ZO veel beter gemaakt kunnen worden als ze iemand hadden met zo'n adequate visie die de scepter zou zwaaien over dat functionele softwaredesign en de UI.
Articuno momenteel niet. Lugia nog wel.
Zenomyscus schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:51:
Zo, ik ben weer terug in Nederland. Ik hoop dat de eerste twee vogels nog beschikbaar zijn? Want anders heb ik pech vrees ik. Binnenkort maar eens een whatsappgroup joinen in Leiden, iemand hier die daar in zit en mij een PM kan sturen?
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Je kunt bij de zoekfunctie in je pokemon lijst zoeken op "Evolve" en dan krijg je alleen pokemon te zien die voldoende candy hebben om te evolvenChillz schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:29:
[...]
* Chillz gaat dan van beneden naar boven de lijst door. Vaak als ik in bed lig... Tijdens de Pidgeys val ik meestal in slaap, zo saai.
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Net voor het eerst twee raids geprobeerd(Moltres). Beide keren helaas geen succes, ik gooi echt bizar vaak mis. Lijkt wel alsof Moltres op een afstand staat die bijna niet te halen is met mijn telefoon. Doe mijn best om de bal zo ver mogelijk te krijgen maar zelfs dan vliegt ie er vaak nog onder door.
Sowieso zorgen dat hij laag bij je staat, dan pas gooien.q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:09:
Net voor het eerst twee raids geprobeerd(Moltres). Beide keren helaas geen succes, ik gooi echt bizar vaak mis. Lijkt wel alsof Moltres op een afstand staat die bijna niet te halen is met mijn telefoon. Doe mijn best om de bal zo ver mogelijk te krijgen maar zelfs dan vliegt ie er vaak nog onder door.
En misschien via VR meer kans? Zelf nog niet geprobeerd.
Moltres staat idd verder weg, net zoals Scyther en Zubat en Golbat enzo. De truc is om de bal wat hoger op je scherm los te laten, wel met voldoende vaart uiteraard.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Dit is interessant: YouTube: THIS GLITCH GUARANTEES A LEGENDARY POKEMON ALMOST 100% OF THE TIME??...
Wat is de truuk? Dat hij eerst een nanab geeft en daarna een golden raspberry en daarna een curved great ball gooit? En het werkt meestal? Nouja, meestal is nog steeds beter dan nooit, zoals bij mij
Gisteren voor het eerst met mijn zoontje samen een raid gedaan. Raid boss verslagen(Croconaw) verslagen en allebei gevangen. Allebei blij
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb een 93iv dragonite met dragon breath en hyperbeam, klopt het dat elke andere charge move beter zal zijn (charge TMs)?
Weet iemand dit? Ik zat net met een lege telefoon waardoor ik snel op een vriends telefoon probeerde in te loggen (want chansey) en toen gaf ie iets over 'niet geverifireerd' / niet herkend en dan 'voor uw veiligheid probeer op een ander manier in te loggen'..
Het lukte niet, kon nergens op klikken..
Volgens hier is Hyper Beam een 'B' move. Niet slecht maar Outrage en Hurricane vinden ze daar beter.Trishul schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:24:
Ik heb een 93iv dragonite met dragon breath en hyperbeam, klopt het dat elke andere charge move beter zal zijn (charge TMs)?
Google login of PTC? Ik neem aan dat een Google account op de telefoon moet bestaan (Android). Weet niet hoe dit evt. bij iPhones zit.poor Leno schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:36:
Weet iemand dit? Ik zat net met een lege telefoon waardoor ik snel op een vriends telefoon probeerde in te loggen (want chansey) en toen gaf ie iets over 'niet geverifireerd' / niet herkend en dan 'voor uw veiligheid probeer op een ander manier in te loggen'..
![]()
![]()
Op iPhone hetzelfde met Google account
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Hier kun je ook moves vergelijken: https://pokemon.gameinfo.io/en/pokemon/149-dragoniteTrishul schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:24:
Als je bij Best moveset for Dragonite drukt op de knop "View all >>" dan krijg je een popup waarin de moves in percentages aangegeven staan waarbij de beste combinatie op 100% staat.
Heb je tip opgevolgd, helaas na nog eens 2 pogingen weer geen succesMegalodon86 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:16:
[...]
Sowieso zorgen dat hij laag bij je staat, dan pas gooien.
En misschien via VR meer kans? Zelf nog niet geprobeerd.
CaptJackSparrow schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:43:
[...]
Volgens hier is Hyper Beam een 'B' move. Niet slecht maar Outrage en Hurricane vinden ze daar beter.
[...]
Google login of PTC? Ik neem aan dat een Google account op de telefoon moet bestaan (Android). Weet niet hoe dit evt. bij iPhones zit.
Wel damn, bedankt mensen! Precies hier was ik op zoek naar, nice. Nu kan ik rustig alle movesets vergelijken. Interessant om te zien dat hyperbeam niet eens zo slecht is blijkbaar wbt dps, tweede achter hurricane. Ik vind m ook altijd fijn tijdens raids, mn vaste attacker die eigenlijk altijd wel de raid party joind (nu 3170cp).Haay schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:53:
[...]
Hier kun je ook moves vergelijken: https://pokemon.gameinfo.io/en/pokemon/149-dragonite
Als je bij Best moveset for Dragonite drukt op de knop "View all >>" dan krijg je een popup waarin de moves in percentages aangegeven staan waarbij de beste combinatie op 100% staat.
Aan de andere kant zegt dps ook niet alles, ik zal nooit mn 98iv snorlax met lick en body slam wegdoen... het is echt bizar hoe snel je met lick weer een body slam bar charged.
Ja Google account.. Maar hoe bedoel je dit? Hij heeft zelf ook een Google account op zn telefoon..CaptJackSparrow schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:43:
[...]
Volgens hier is Hyper Beam een 'B' move. Niet slecht maar Outrage en Hurricane vinden ze daar beter.
[...]
Google login of PTC? Ik neem aan dat een Google account op de telefoon moet bestaan (Android). Weet niet hoe dit evt. bij iPhones zit.
Ik heb mijn Pokemon Google account (alleen daarvoor) ook verder niet op mn telefoon staan (mail ophalen enzo)
Iemand een idee om dit op te lossen, zodat we bij elkaar kunnen inloggen op de telefoon? Zodat ik geen Chansey meer misloop
[ Voor 19% gewijzigd door poor Leno op 03-08-2017 22:43 ]
Bij Ingress gebruikt het inloggen op het toestel geïnstalleerde Google accounts waar je bij meerdere uit kunt kiezen. Ik gebruik zelf PTC voor PoGo waarbij het doodsimpel is om op een ander toestel in te loggen en je er alleen login naam en wachtwoord hoeft in te vullen maar ik neem aan dat als je op een ander toestel wilt inloggen met een Google account je dat account eerst op dat toestel moet installeren naast dat van de eigenaar, en dat er dan later ook weer af moet gooien wat allemaal nogal bewerkelijk is.poor Leno schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:36:
[...]
Ja Google account.. Maar hoe bedoel je dit? Hij heeft zelf ook Google op zn telefoon..
Voor Android dan want ik ben niet bekend met hoe een iPhone met Google accounts omgaat en ik weet niet wat jij gebruikt.
Nee op een iphone met Google hoeft dat ook niet.. gewoon Google knop aanklikken, adres en wachtwoord invullen en dan doet ie t..CaptJackSparrow schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:45:
[...]
Bij Ingress gebruikt het inloggen op het toestel geïnstalleerde Google accounts waar je bij meerdere uit kunt kiezen. Ik gebruik zelf PTC voor PoGo waarbij het doodsimpel is om op een ander toestel in te loggen en je er alleen login naam en wachtwoord hoeft in te vullen maar ik neem aan dat als je op een ander toestel wilt inloggen met een Google account je dat account eerst op dat toestel moet installeren naast dat van de eigenaar, en dat er dan later ook weer af moet gooien wat allemaal nogal bewerkelijk is.
Voor Android dan want ik ben niet bekend met hoe een iPhone met Google accounts omgaat.
Maar nu dus niet
Bah, probeerde net nog wat gyms neer te halen bij mij in de buurt. Loop de hele tijd tegen errors aan
heb dat niet eerder meegemaakt.
Volgens mij kun je dat in je account instellen rondom de veiligheidsopties.
Soms moet ik inderdaad bij het inloggen op een ander apparaat eerst dit apparaat goedkeuren voor ik verder kan.
Waarschijnlijk had je een mailtje in je mailbox zitten.
Soms moet ik inderdaad bij het inloggen op een ander apparaat eerst dit apparaat goedkeuren voor ik verder kan.
Waarschijnlijk had je een mailtje in je mailbox zitten.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Hier vanochtend bij 1 gym ook allerlei errors. De volgende gym weer nergens last van... geen idee waar dat weer ineens vandaan komt!Terryb47 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:04:
Bah, probeerde net nog wat gyms neer te halen bij mij in de buurt. Loop de hele tijd tegen errors aanheb dat niet eerder meegemaakt.
Toch ook wel redelijk triest dat je een Vaporeon die 8 uur op een gym staat maar 1x hoeft te verslaan om eruit te trappen en een Rattata/Spinarak met dezelfde tijd moet je 3x verslaan

Best mogelijk dat de eigenaar van die Rattata of Spinarak (om jou te pesten?) hun beestje een Golden Razz heeft gegeven via remote feeding, om in één keer de motivatie weer vol te krijgen.schaapiej schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:40:
Toch ook wel redelijk triest dat je een Vaporeon die 8 uur op een gym staat maar 1x hoeft te verslaan om eruit te trappen en een Rattata/Spinarak met dezelfde tijd moet je 3x verslaanVaporeon stond uiteraard zonder motivatie en dat onkruid nog bijna vol. Dacht dat gyms om sterke beesten draait, Niantic denkt er anders over!
Ik heb m'n account ook op m'n iPad en iPhone draaien via Google. Nu heb ik wel 2-factor authentication, als dat eenmaal is geverifieerd is dan hoef ik geen extra dingen te doen, gewoon mijn Google account selecteren. Dus het klopt wat je zegt, hij kijkt naar de ingelogde Google accounts op het device.CaptJackSparrow schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:45:
[...]
Bij Ingress gebruikt het inloggen op het toestel geïnstalleerde Google accounts waar je bij meerdere uit kunt kiezen. Ik gebruik zelf PTC voor PoGo waarbij het doodsimpel is om op een ander toestel in te loggen en je er alleen login naam en wachtwoord hoeft in te vullen maar ik neem aan dat als je op een ander toestel wilt inloggen met een Google account je dat account eerst op dat toestel moet installeren naast dat van de eigenaar, en dat er dan later ook weer af moet gooien wat allemaal nogal bewerkelijk is.
Voor Android dan want ik ben niet bekend met hoe een iPhone met Google accounts omgaat en ik weet niet wat jij gebruikt.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Tsja, dat heb ik helaas ook... elke keer weer uit de bal, ookal gooi ik meestal nice of great throws (geen curved). En helemaal volstoppen met golden berries helpt tot nu toe ook niet.q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:19:
[...]
Heb je tip opgevolgd, helaas na nog eens 2 pogingen weer geen succesik gooi wel veel meer raak, maar Moltres ontsnapt iedere keer toch weer(soms bij de derde ontsnappingspoging pas).
Nee kwam niets bij, en bij meerdere gyms dit effect gezien.Haay schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:41:
[...]
Best mogelijk dat de eigenaar van die Rattata of Spinarak (om jou te pesten?) hun beestje een Golden Razz heeft gegeven via remote feeding, om in één keer de motivatie weer vol te krijgen.
Volledig leeggelopen motivatie is gewoon 1x verslaan en klaar.
Andere die nog motivatie hebben zijn na maximaal 3x weg.
In dit geval ken ik de mensen ook die ik eruit trapte en die weten dat ik die specifieke gym in de ochtend altijd voor hun leeg trap zodat ze de muntjes hebben!
Dat zeg ik is het glas half vol of half leeg en ja daar heeft het alles mee te makenCaptJackSparrow schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:02:
[...]
Heeft het niets mee te maken. Het punt is dat met een adequate visie en een heel klein beetje moeite het spel VEEL leuker en dus beter gemaakt kan worden en dat Niantic die visie totaal lijkt te ontberen.
Besef wel dat met het zeer grote aantal spelers wij met zijn allen cumulatief vele mensjaren aan tijd zitten te verspillen dankzij dit gebrek aan adequaat begrip over hoe je het softwaredesign van een spel moet vormgeven, omdat het allemaal zo vreselijk traag gaat. Het zou me totaal niet verbazen als dat bij elkaar opgeteld het equivalent van meerdere mensenlevens aan verspilde tijd zal zijn.
Bij Apple hebben ze een ZEER goedbetaald persoon in dienst die verantwoordelijk is voor het ontwerp van de UI van iOS. Ik betwijfel of ze daar bij Niantic een (capabel) persoon met die taak belast hebben. Het lijkt meer door 'designers' gemaakt te zijn die puur naar de vormgeving kijken en niet naar de praktische functionaliteit.
Het spel zou ZO veel beter gemaakt kunnen worden als ze iemand hadden met zo'n adequate visie die de scepter zou zwaaien over dat functionele softwaredesign en de UI.
Het is voor mij een spelletje waar ik me mee vermaak ben blij dat ik er niet zo gecompliceerd over hoef te denken.
Ik vermaak me er prima mee en ga er niet over denken hoeveel beter het had kunnen zijn.
Gister bij Centro geweest, Oberhausen. Niet voor de Pokemon, maar voor het shoppen
. Het is daar in ieder geval druk bezaaid met stops, lures en Pokies. Ook veel mensen die heel de tijd heen en weer lopen om alles te vangen en door te blijven draaien. Ook ongeveer 4-6 gyms bereikbaar vanuit het shopping center zelf, maar helaas geen tijd voor gehad. Er was ook geen Moltres om een raid mee te doen. Wel 2x een Lugia, maar ik moet de Moltres nog

Het event in amstelveen gaat niet door, dit is reeds bekend maar ik heb een andere vraag.
Er staat in het nieuwsbericht wel dat er voor een "limited time" in bepaalde steden bijzondere pokemon gaan spawnen. Ik neem aan dat dit de partnersteden zoals Zoetermeer en amstelveen zijn. De vraag die ik heb is alleen: Wanneer?
Er staat in het nieuwsbericht wel dat er voor een "limited time" in bepaalde steden bijzondere pokemon gaan spawnen. Ik neem aan dat dit de partnersteden zoals Zoetermeer en amstelveen zijn. De vraag die ik heb is alleen: Wanneer?
Als je het nieuwsbericht gelezen hebt, dan heb je ook gezien dat dit het laatste nieuwsbericht was vanuit Niantic. Oftewel, iedereen zit met diezelfde vraag. En welke steden het zullen zijn...tja we kunnen weer met z'n allen gaan gokken hier. Niet dat het veel zin heeft. Gewoon even afwachten tot ze weer wat van zich laten horen. En ja dat ze dit nu niet altijd even goed doen weten we onderhand ook wel.FrankoNL schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:44:
Het event in amstelveen gaat niet door, dit is reeds bekend maar ik heb een andere vraag.
Hoorde gisteren iemand in de raid er ook al over praten. Hij had wel 3x achter elkaar op deze manier een Moltres gevangen!!!!! Ik had 9 ballen, dus dacht ik probeer het even. Lukte niet. Dus tja...wat moet ik dan zeggen...
Een meid die er ook bij stond vroeg dus aan die kerel om Moltres voor haar te vangen op zijn manier. Gooit hij een banaan erop en vangt hem meteen....

Dus....gewoon RNG?
Ik heb nu al 3 dagen zonder te voeren pokemon in gyms staan. Ik wil ze terug!!!
Welke gym, dan schop ik ze er wel even uitwimpie007 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:19:
Ik kan wel weer wat muntjes gebruiken
Ik hoorde dit ook, alleen dan iemand die Nanab - Razz - Golden Razz deed. 2x deze methode geprobeerd, de eerste keer zat hij bij de 3e bal, met de Golden Razz. Worpen waren great-nice-great curve.WahWah schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:14:
[...]
[...]
Hoorde gisteren iemand in de raid er ook al over praten. Hij had wel 3x achter elkaar op deze manier een Moltres gevangen!!!!! Ik had 9 ballen, dus dacht ik probeer het even. Lukte niet. Dus tja...wat moet ik dan zeggen...
Een meid die er ook bij stond vroeg dus aan die kerel om Moltres voor haar te vangen op zijn manier. Gooit hij een banaan erop en vangt hem meteen....![]()
Dus....gewoon RNG?
2e keer deze methode geprobeerd met Great - Excellent - Excellent curve (en dezelfde 3 berries) en geen succes.
Ik zal volgende raid Nanab en Golden Razz eens afwisselen. Mijn eerste worp is sowieso altijd met een Nanab zodat ie ff stil hangt en ik de afstand en timing vervolgens goed kan inschatten bij de volgende ballen.
Hmm ik kreeg net een Chinchou uit een 5km ei, en nee dit was geen oud eitje.
Was er weer een shuffle gedaan met de eieren? Kan er niks over vinden...
Die hadden ze toch uit de 10 gehaald en naar de 5 verplaatst?WahWah schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:23:
Hmm ik kreeg net een Chinchou uit een 5km ei, en nee dit was geen oud eitje.
zijn er al indicaties hoe zwaar Zapdos te verslaan zal zijn tov de eerdere legendaries? kan zo niks vinden, kan uiteraard aan de gebruikte keywords liggen
ik ook,hoe krijg ik hem terug??wimpie007 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:19:
Zo, dat zou wel een flinke deceptie zijn...poor Leno schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:24:
Die hadden ze toch uit de 10 gehaald en naar de 5 verplaatst?
Heb je net 10 (ingame-) kilometers gelopen (irl dus meer dan 10), komt er een Chinchou uit je ei

Leeg - Sinds 20180907
Wat is eigenlijk het maximaal aantal rare candy wat je van een raid kunt krijgen?
Kan daar zo snel niets van terugvinden.
Had vorige week al een keer 15 rare candy en zojuist kreeg ik 18 rare candy...
Tikt wel lekker aan op die manier!
Kan daar zo snel niets van terugvinden.
Had vorige week al een keer 15 rare candy en zojuist kreeg ik 18 rare candy...
Tikt wel lekker aan op die manier!
Naja mijn vrouw had dus vorige week na dat Chicago Fest event een Chinchou uit haar 10km ei. En nu krijg ik er dus 1 uit een 5km.... Kan alleen nergens vinden wanneer dat veranderd was.Chillz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:47:
[...]
Zo, dat zou wel een flinke deceptie zijn...
Heb je net 10 (ingame-) kilometers gelopen (irl dus meer dan 10), komt er een Chinchou uit je ei
https://www.reddit.com/r/...g_different_pok%C3%A9mon/
Hier staat Chinchou bij 10km, met als note "now back to 5km"
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemongo-egg-list
Hier staat hij nog in de 10km lijst...
Ik had een Sudowudo .. Dus ik voel de pijn.Chillz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:47:
[...]
Zo, dat zou wel een flinke deceptie zijn...
chin chou kan je tenminste nog evolven voor een klein beetje xp.
Heb helaas al 160 gligar candy dankzij 10km eieren
Nou jongens, help a guy out 
Als je geen Valor bent, dan graag RaySland Studio's in Rhoon aanvallen
Bewaren voor Gen4 om een Gliscor te maken!nickertNL schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:39:
chin chou kan je tenminste nog evolven voor een klein beetje xp.
Beetje ver lopen vanaf de metro sorry, anders had ik wel even kunnen helpen. Helaas is station Rhoon geen gymMad-Matt schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:07:
Nou jongens, help a guy out
Ik pik je wel op, ik werk achter het tankstationWahWah schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:13:
[...]
Beetje ver lopen vanaf de metro sorry, anders had ik wel even kunnen helpen. Helaas is station Rhoon geen gym
Kut gym...
Wel een Moltres raid hier aan de gang, maar niemand die er bezig is en ik zit nog op kantoor
Via een IV calculator mijn 'wonder' hypno beoordeeld, krijg ik maximaal 60%, hoe kan dat?
CP=651 HP=83 Dust=1300 HP=best geen PowerUp
Hattrick: Thorgal Eagles
Android of iOS?bregweb schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:57:
Via een IV calculator mijn 'wonder' hypno beoordeeld, krijg ik maximaal 60%, hoe kan dat?
Met die waardes invoeren krijg ik bij "just caught and not powered up" terug: No possible IVs found.bregweb schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:57:
Als ik de check voor "just caught and not powered up" weghaal krijg ik: 84% IV.
1 possible IV combinations
Level ----- Attack ---- Defense ---Stamina ------Percentage perfect
11.5 -------- 11 ---------- 12 ----------- 15 ------------- 84%
Lijkt er dus op dat je toch een keer (per ongeluk) een power-up gedaan hebt op die Pokémon.
[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 04-08-2017 16:13 ]
Ik krijg hetzelfde via https://pokemongo.gamepress.gg/pokemongo-iv-calculator#/Haay schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:10:
[...]
Met die waardes invoeren krijg ik bij "just caught and not powered up" terug: No possible IVs found.
Als ik de check voor "just caught and not powered up" weghaal krijg ik: 84% IV.
Lijkt er dus op dat je toch een keer (per ongeluk) een power-up gedaan hebt op die Pokémon.
Alleen als je power up aanklikt, krijg je 84.4% te zien, en anders een error message.
Net even een eenzame Gyarados uit een gym geflikkerd. Moet toch eens vaker gyms opzoeken
@#$*@&#$@^
Ik krijg m'n Flareon nooit meer terug, hij stond net op 200hp, ik denk, mooi, die is straks van mij.
Heeft iemand hem weer naar 100% gehealed
@#$*@&#$@^
Ik krijg m'n Flareon nooit meer terug, hij stond net op 200hp, ik denk, mooi, die is straks van mij.
Heeft iemand hem weer naar 100% gehealed
[ Voor 47% gewijzigd door Mad-Matt op 04-08-2017 18:08 ]
Leuk! Maar waarom nou weer alleen in Amsterdam, Leidschendam en Zoetermeer??Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:11:
http://pokemongolive.com/en/post/europesightings
unown + kanghaskan tot 21 augustus

Niantic ten top

En waarom nou weer alleen in die steden? Daar schiet niemand wat mee op. Gooi die dingen dan gewoon in heel Europa neerVerwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:11:

Fijn ook dat het so lekker verspreidt is door het land

[edit]
Wat rakker hierboven zegt dus
[ Voor 13% gewijzigd door Spike_wolf op 04-08-2017 18:33 ]
Humankind… be both.
Zijn dat soms steden waar die Unibail Rodamco partner winkelcentra of andere vestigingen heeft?Spike_wolf schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:22:
[...]
En waarom nou weer alleen in die steden? Daar schiet niemand wat mee op. Gooi die dingen dan gewoon in heel Europa neer
Edit. Ja dus blijkbaar want die naam staat erbij zie ik. Toch duidelijk dan? Commercieel belang dus.
[ Voor 13% gewijzigd door CaptJackSparrow op 04-08-2017 18:35 ]
Nice! Toevallig ben ik morgen in Amsterdam, dus hopelijk kom ik ze tegen
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Vanaf dit weekend!Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:53:
Is het nu gelijk al of pas de 12e?
Ze maken het toegankelijk voor iedereen, over een veel langere periode dan zo'n event, maar nog is het niet goed.Spike_wolf schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:22:
[...]
En waarom nou weer alleen in die steden? Daar schiet niemand wat mee op. Gooi die dingen dan gewoon in heel Europa neer
Fijn ook dat het so lekker verspreidt is door het land
[edit]
Wat rakker hierboven zegt dus

Just GO.
Houd er ook even rekening mee dat ze misschien wel alleen in de raids verschijnen. Er staat "appearing" in het nieuwsartikel en dat kan dus vanalles betekenen.
Verwijderd
Heeft er iemand ook vaak last van "network error" of "error" bij normale gym battles?
Om de gym op ons gebouw wordt hevig gestreden. Dit geeft normaal geen problemen en een stuk of wat keren per dag verandert de gym van kleur.
Alleen als er een bepaalde snorlax in zit krijg ik de errors, daarna kan je niet meer met de gym of met pokemon interacteren. Als je de gym dan wil overnemen moet je steeds opnieuw inloggen om 1x de snorlax te verslaan. Dit is het geval via WIFI en 4G.
Heeft iemand wel eens dit soort problemen gehad?
Om de gym op ons gebouw wordt hevig gestreden. Dit geeft normaal geen problemen en een stuk of wat keren per dag verandert de gym van kleur.
Alleen als er een bepaalde snorlax in zit krijg ik de errors, daarna kan je niet meer met de gym of met pokemon interacteren. Als je de gym dan wil overnemen moet je steeds opnieuw inloggen om 1x de snorlax te verslaan. Dit is het geval via WIFI en 4G.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2017 19:26 ]
Ze noemen steeds Amsterdam, maar ik denk dat ze Amstelveen bedoelen. Daar is het winkelcentrum.
@fa3
Veel "network error"s komen als de klok van je toestel niet goed loopt.
@fa3
[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 04-08-2017 19:34 ]
Nou het probleem is dat ze drie steden pakken waar je ze kan vangen... drie steden die belachelijk dicht bij elkaar liggen...P.K. schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:01:
[...]
Ze maken het toegankelijk voor iedereen, over een veel langere periode dan zo'n event, maar nog is het niet goed.![]()
Just GO.
Als ze dat nou flink verspreidt hadden was het al minder vervelend geweest, maar mensen opdragen om een eind te reizen is gewoon lomp, helemaal met de gedachte dat het spel vooral op kinderen gericht is.
Laat je mensen alleen naar een specifiek winkel centrum komen, dan is er nog een duidelijke financiele rede waarom ze dat doen, maar complete steden pakken slaat natuurlijk nergens op, daar heeft helemaal niemand wat aan. Ook niet als daar winkelcentra zitten waar ze mee samen werken. De kans dat al die spelers massaal naar die winkelcentra trekken is nihil. Helemaal als de zon schijnt gaat iedereen lekker in een park zitten ofzo.
Humankind… be both.
En dan maar hopen dat "including Kangaskhan and Unown" ook de andere regionals betekent!Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:11:
Ik zie de berichten hier morgen wel met betrekking tot de spawns / raids en kijk dan wel of ik het de moeite vind. Eigenlijk niet zoveel zin om zo lang in de trein te zitten

Je hoort toch meer ballen te krijgen bij een raid als de desbetreffende gym in jouw teamkleur is? Die kreeg ik namelijk straks niet, dus dat moet dan een bug zijn geweest. Of geldt dat pas wanneer er een van je eigen pokies in staat?
Heb dezelfde gedachte.. Ook omdat ze voor het event dat in Amstelveen geweest zou zijn, het ook wel eens als Amsterdam benoemdenfrickY schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:32:
Ze noemen steeds Amsterdam, maar ik denk dat ze Amstelveen bedoelen. Daar is het winkelcentrum.
@fa3

Ik krijg altijd +2 ballen extra wanneer de gym mn kleur is, zonder zelf erin te staan. Zonet nog een Moltres gevangen, wederom met een curved bal die buiten de cirkel raakte (geen nice/great/excellent) schiet mij maar lek RNG..Sound Rush® schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:34:
Je hoort toch meer ballen te krijgen bij een raid als de desbetreffende gym in jouw teamkleur is? Die kreeg ik namelijk straks niet, dus dat moet dan een bug zijn geweest. Of geldt dat pas wanneer er een van je eigen pokies in staat?
Mijn vriendin heeft dit nu ook \ er zit iets in de Gym dat wel te verslaan is maar dan krijg je network errors waardoor het spel het niet opslaat. Dat haalt de lol er voor haar wel redelijk af. De rest van het spel werkt, alleen het verslaan vna die ene pokemon in de Gym geeft de network error melding.Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:25:
Heeft er iemand ook vaak last van "network error" of "error" bij normale gym battles?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Van de week een rondje gelopen met 8 pokestops en ik kon er geen 1 activeren, ze wilden gewoon niet laden
Vandaag na 5 keer Moltres fail, eindelijk een succesje. 88% IV Tyranitar gevangen met de eerste Pokebal >_<
Beetje lame dat het niet gewoon overal is.
En mensen op andere continenten zullen ook niet blij zijn dat het alleen europa is.
En mensen op andere continenten zullen ook niet blij zijn dat het alleen europa is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6