[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.530 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:20:
[...]

Doe even normaal de baterij van uw gsm is waarschijnlijk gewoon deffect.

Eerste moltres kunnen verslagen met 7 man en ook kunnen vangen. De tweede verslagen met 5 man waarvan 1 lage lvl speler dus met 4 moet het ook wel lukken. Die niet gevangen.

Vangkans waarschijnlijk even groot dan articuno maar ga aub niet te snel conclusies trekken dat het de eerste keren niet lukt 8)7
En welke Pokies heb je daarvoor ingezet (en CP?) om hem met 5 te kunnen verslaan?
Ik lees vooral Rock? Mijn eerste gedachte was om de 6 2800+ Vaporeon's in te zetten.
Veel HP. Water tegen Vuur?

Maar leest dat ik toch beter de Rhydons en Tyranitars kan inzetten? Golems heb ik ook maar die hebben maar een CP van rond de 2K en veel minder HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
readytoflow schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:48:
[...]

En welke Pokies heb je daarvoor ingezet (en CP?) om hem met 5 te kunnen verslaan?
Ik lees vooral Rock? Mijn eerste gedachte was om de 6 2800+ Vaporeon's in te zetten.

Maar leest dat ik toch beter de Rhydons en Tyranitars kan inzetten? Golems heb ik ook maar die hebben maar een CP van rond de 2K en veel minder HP.
Vaporeon is een prima keuze. Water en Rock zijn beide Super Effective tegen vuur en andersom kunnen ze er goed tegen (not very effective). Rock zou dubbel Super Effective zijn (ook tegen flying), wat verklaart dat je deze overal ziet. Echter: voor zover ik weet doet Pokemon Go daar niet aan. Mijn eerste 3 pokies zijn dus meestal Vaporeon, Golem (dubbele rock move i.t.t. Rhydon) en Jolteon (i.v.m. flying).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:20
readytoflow schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:48:
[...]

Inderdaad Rock/Water inzetten tegen Moltres.
Electro is ook nog te doen alleen kan zelf wat minder klappen hebben.

Vulnerable to…
Rock deals 196% damage.
Electric deals 140% damage.
Water deals 140% damage.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Trouwens.. waar is Mr 100% Poliwrath @Mx. Alba eigenlijk gebleven?

Had wel verwacht dat ie ook wel weer bezig zou zijn, nu met de legendaries.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 14:44

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

poor Leno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:05:

Nope, ik heb mijn Pokéballs aan de wilgen gehangen. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Mx. Alba schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:17:
[...]

In dat geval wil ik die 100% Trolli wel hebben als ze het ruilen invoeren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
poor Leno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:05:

Kan ie nu fixen met TMs! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:42:
Bij de laatste update staat dit als veranderingen geneoemd in de Play Store:

[...]

Ten eerste. Die motivatie loopt nog net zo belachelijk hard leeg. En ten tweede. Wat heeft dat met de client app te maken? Dat wordt toch gewoon server side bepaald?

Ik hou niet van dergelijke onzinverhalen. }:|

Alle beesten die ik gisteravond op mijn fietstocht geplaatst heb zijn nu allemaal leeg. De gym turnover is nu nóg veel hoger geworden en een beest blijft nu niet meer meerdere dagen staan zodat ze ook die volgende dagen nog evt. muntjes kunnen opleveren. ;(
Resolved a motivation decay bug impacting Pokémon with less than 3000 CP.
Zo te lezen was de bug niet bij de 3k+ pokkies, maar alles eronder :D
Dus alles moest zo hard omlaag gaan. Dat hebben ze nu opgelost.
Wel zo eerlijk toch, nu zijn die 3k+ pokkies weer "bruikbaar" in gyms *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Mx. Alba schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:17:
[...]

Ahww ;(

Maar dat is toch leuk.. een legendary? Eentje maar.. gewoon eentje vangen voor de collectie.. toe maar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

WahWah schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:25:
Zo te lezen was de bug niet bij de 3k+ pokkies, maar alles eronder :D
Dus alles moest zo hard omlaag gaan. Dat hebben ze nu opgelost.
Wel zo eerlijk toch, nu zijn die 3k+ pokkies weer "bruikbaar" in gyms *O*
Heb ik ook overwogen maar het trad juist al vóór de laatste update op. Het suggereert ook dat die update iets moet fixen dat recent ontstaan is. Het verschil met 3k+ pokies was ook wel te begrijpen maar dit is onzinnig. En dit is ook een decay rate waar niet tegenop te voeren is dus dat voeren is nu vrij nutteloos geworden.

Of moet dit tot minder gratis muntjes leiden omdat meer mensen de 500 minuten nu niet halen?

Zo kun je totaal geen invloed meer op het spel hebben. Alles waarmee je die invloed kunt hebben slopen ze uit het spel. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 22-09 14:44

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

poor Leno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:41:
[...]

Ahww ;(

Maar dat is toch leuk.. een legendary? Eentje maar.. gewoon eentje vangen voor de collectie.. toe maar :>
Je klinkt als een dealer die een afkicker probeert weer over de streep te trekken. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:42:
[...]

Heb ik ook overwogen maar het trad juist al vóór de laatste update op. Het suggereert ook dat die update iets moet fixen dat recent ontstaan is. Het verschil met 3k+ pokies was ook wel te begrijpen maar dit is onzinnig. En dit is ook een decay rate waar niet tegenop te voeren is dus dat voeren is nu vrij nutteloos geworden.

Of moet dit tot minder gratis muntjes leiden omdat meer mensen de 500 minuten nu niet halen?

Zo kun je totaal geen invloed meer op het spel hebben. Alles waarmee je die invloed kunt hebben slopen ze uit het spel. :-(
Ja zodat je meer muntjes moet kopen in de shop.. alles in hun eigen voordeel :/
Mx. Alba schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:42:
[...]

Je klinkt als een dealer die een afkicker probeert weer over de streep te trekken. :D
Hahaha.. kom, de eerste is gratis O-)

Ik ben vorige week bij Articuno en Lugia weer even begonnen (eentje maar, beloofd!), maar zit er nu weer ff volop in _O-

Volgende week nog een paar Zapdosjes, misschien nog Ho-Oh en dan zal t wel weer tot t volgende event stil zijn bij mij

[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 01-08-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
[...]

Geen idee of het een recente bug moet fixen of een bug van een paar maanden terug. Ik lees alleen wat er staat: "bug fix voor decay van pokemon onder de 3k". Eerst was het langzaam, nu snel. Dus blijkbaar was de slow decay een bug. Ik zeg je eerlijk, ik dacht dit ook. Wij waren van mening dat die snelle decay raar was en die langezame decay normaal was, maar blijkbaar was het andersom. Kan me niet herinneren dat Niantic heeft gezegd welke van de twee nou een bug was eigenlijk.

Ik krijg door dit nu meer gratis muntjes eigenlijk. Zat vaak te lang in gyms waardoor ik sommige dagen niks kreeg. Jij zal vast wel een nieuwe strategie kunnen verzinnen om toch nog die 50 muntjes per dag te verdienen toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Terryb47 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

ik had geen last van crashes met de vorige versie? ik heb vanochtend handmatig de update gedaan, maar meestal wacht ik tot de verplichte update (dan kunnen anderen mooi betatesten ;)
Hier regelmatig (soms 6 keer in een half uur) dat PGo ineens poef weg is en Android aangeeft dat deze gestopt is, geen details. Sinds die verplichte update van een paar dagen terug.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 01-08-2017 14:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
Autofan1985 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:35:
[...]

De eerste groep is al bijna compleet idd. :) Wachten nog op 1 persoon.

[...]

Vangkans is in principe gelijk aan Articuno en Zapdos. Daarmee tegelijk ook hoger dan Lugia. Hier een overzichtje:
[afbeelding]
Dat plaatje klopt niet toch

Want nu is een curve excellent zonder berry 9.44 maar een met berry ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
wimpie007 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:18:
[...]

Die moet inderdaad hoger zijn, is een foutje. Boeiend, iedereen gooit toch golden razz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
wimpie007 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:18:
[...]

Dat is een foutje idd. Mij ging het meer om het verschil tussen Zapdos/Articuno/Moltres en Lugia(/Ho-Oh). Evenals de verschillen tussen wel/geen curve. Meestal ben ik het als Rotterdammer niet met die 'neuzen' eens, maar hier geldt idd wat @AFCAjax zegt. :9 Ik denk dat zeker 95% een Golden Razz gooit op de legendairies. Hooguit dat een enkeling een Nanab gooit om de ADHD wat te temperen van die beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Autofan1985 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:07:
[...]

Dat is een foutje idd. Mij ging het meer om het verschil tussen Zapdos/Articuno/Moltres en Lugia(/Ho-Oh). Evenals de verschillen tussen wel/geen curve. Meestal ben ik het als Rotterdammer niet met die 'neuzen' eens, maar hier geldt idd wat @AFCAjax zegt. :9 Ik denk dat zeker 95% een Golden Razz gooit op de legendairies. Hooguit dat een enkeling een Nanab gooit om de ADHD wat te temperen van die beesten.
Of met pinap vangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:46
[...]

Die rappe decay houdt toch ook in dat je zelf weer binnen no-time in een Gym zit? Ipv 1x per dag naar een gym lopen om er iets in te zetten, ga je dat nu 2x doen, ik zie het nadeel niet.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Autofan1985 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:07:
Hooguit dat een enkeling een Nanab gooit om de ADHD wat te temperen van die beesten.
Nanab werkt na de eerste poging nog één worp. Dus als je nanab gebruikt en de volgende worp golden razz werkt je nanab berry ook voor die tweede worp.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:42

PB-powell

Mr. Laziness

bregweb schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:50:
[...]

Die rappe decay houdt toch ook in dat je zelf weer binnen no-time in een Gym zit? Ipv 1x per dag naar een gym lopen om er iets in te zetten, ga je dat nu 2x doen, ik zie het nadeel niet.
Das makkelijk gezegd als een gym < 5 minuten lopen afstand is.
De rappe decay vind ik ook jammer, zeker omdat het geven van berries weinig helpt. De eerste doet plus 300, de volgende 125 en die daarna steeds minder. Als je dan van 800 naar 2800 wilt moet je er tientallen voeren, per beest, per gym. Niemand die er zoveel heeft.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
PB-powell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:54:
[...]

De rappe decay vind ik ook jammer, zeker omdat het geven van berries weinig helpt. De eerste doet plus 300, de volgende 125 en die daarna steeds minder. Als je dan van 800 naar 2800 wilt moet je er tientallen voeren, per beest, per gym. Niemand die er zoveel heeft.
Achja je speelt het spel niet alleen gelukkig, je hebt team members toch? ;)
Die vermindering in motivation bij berries is per speler. Dus anderen geven ook 300 op hun eerste berries. Als je met meerderen bent (wat Niantic dus probeert te promoten) is het wel mogelijk....

Is er trouwens een reset time op die halvering van motivation door berries te geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
[...]

Golden berry erin knikkeren, zijn ze direct vol!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
[...]

gewoon golden berries voeren, geen gezeik >:)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

@schaapiej @Terryb47 grapjassen, alsof die aan de bomen groeien :9 wist overigens niet dat dat hielp.
Ben helaas niet in staat om elke dag een raid te doen (laat staan een legendary). Zijn nu twee bezig op station Amersfoort overigens met beide een moltres. Zit zelf binnen gekluisterd aan de arbeid ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
PB-powell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:21:
@schaapiej @Terryb47 grapjassen, alsof die aan de bomen groeien :9 wist overigens niet dat dat hielp.
Ben helaas niet in staat om elke dag een raid te doen (laat staan een legendary). Zijn nu twee bezig op station Amersfoort overigens met beide een moltres. Zit zelf binnen gekluisterd aan de arbeid ;(
ik heb de afgelopen paar weken bijna elke dag wel een raid gedaan heb er daarom nu iets van 120 golden berries waar ik niks mee doe.(ja m'n inventory vol maken) ...denk dat anderen er veel meer hebben?

Na elke raid krijg je sowieso 5-10 berries en altijd een zooi revives die ik meteen weer weggooi...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:05
Heeft iemand tips waar ik Fire Pokemon kan vangen? Heb al in allerlei verschillende plekken geprobeerd deze te vinden, maar het lukt gewoon echt niet. Zelfs in de dorpskern hier in Baarn waar geen één sloot of wat dan ook ligt vang ik wel water Pokemon, maar vuur Pokemon? Ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Terryb47 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:45:
[...]

ik heb de afgelopen paar weken bijna elke dag wel een raid gedaan heb er daarom nu iets van 120 golden berries waar ik niks mee doe.(ja m'n inventory vol maken) ...denk dat anderen er veel meer hebben?

Na elke raid krijg je sowieso 5-10 berries en altijd een zooi revives die ik meteen weer weggooi...
Ik heb niet na elke raid golden berries gekregen hoor... Heb aan 9 raids meegedaan, 1 ingezet en heb nu nog 9 golden berries. Maar das het nadeel aan een klein dorp, als er al een raid is, is dat vaak genoeg geen al te boeiende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
PB-powell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:59:
[...]

Ik heb niet na elke raid golden berries gekregen hoor... Heb aan 9 raids meegedaan, 1 ingezet en heb nu nog 9 golden berries. Maar das het nadeel aan een klein dorp, als er al een raid is, is dat vaak genoeg geen al te boeiende.
hmm, dan heb ik mij vergist. zijn golden berries dan ook random based of op basis van damage? Ik kijk eigenlijk alleen maar of ik TMs krijg, zelfs die rare candies heb ik nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik denk dat het verschil zit in 'raids' en '(Legendary) raids'. Die laatste leveren VEEL meer golden berries op dan een simpele L1-2 raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
En een grote bak revives niet te vergeten. Ook veel meer kans op TM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:16

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Net mijn eerste Moltres raid gehad en hem ook gelijk gevangen :)
Dus de rest van de week hoef ik niet meer te stressen. Af en toe eentje meepakken in de buurt als er een groep is voor de rare candy, maar ik ga er niet meer voor rennen en vliegen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:41
Vanmiddag 2x moltres raid gedaan, maar die zijn niet bijgeschreven op mijn raid badge. Anderen ook last van?

Edit: of je googled eerst en vind dat het een known bug is 😴🤐

[ Voor 27% gewijzigd door Mirx_NL op 01-08-2017 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:45:
Net mijn eerste Moltres raid gehad en hem ook gelijk gevangen :)
Dus de rest van de week hoef ik niet meer te stressen. Af en toe eentje meepakken in de buurt als er een groep is voor de rare candy, maar ik ga er niet meer voor rennen en vliegen.
haha , tress ja zeker .

articuno lukte pas na de 7de keer (daarna 4 keer achter elkaar)

Moltres is nu voor de 2de keer mislukt vandaag.
morgen maar weer verder "stressen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:47
Tijdje de app 'All G2' gebruikt voor IV checks (met login), inmiddels het idee een shadow ban te pakken te hebben.

Meerdere mensen deze ervaring...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Net m'n eerste Moltres verslagen, was inderdaad een makkie. Hij ging al neer toen ik bij m'n derde pokemon was.

Maar vangen is wel tricky hoor (dat jullie em in 1x vangen betekent niet dat het makkelijk is :+
Moltres staat een stuk verder weg dan dat het lijkt. Zelfs met 11 ballen is het mij niet gelukt, waaronder 2-3 totale missers, maar ook een paar excellent throws hebben niet geholpen helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vandaag 3 keer geprobeerd waarvan ongeveer 8 keer great + golden maar helaas nog niet gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:35
Ik heb Moltres wel, maar viel niet mee, pas bij de 5de raid boss had ik hem. Eerste keer gewoon 6 van de 9 ballen op de grond. Maar begin nu door te krijgen welke vaart er aan de bal gegeven moet worden.

Desondanks, een rotbeest om te vangen. Sta nu 1 uit 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Vanavond ook Moltres gevangen met een insta-catch bij de derde bal :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:54
2 raids vandaag, helaas niet te pakken. Curved + great/excellent lukt me niet, omdat de bal te hard gegooid moet worden. Daardoor moet ik meer verticale ruimte van m'n scherm gebruiken, en kan de bal niet echt opzij.

Helaasch, gelukkig nog bijna een week de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Zo, na 3 raids gisteren 2 Moltres binnen. :) Nu alleen nog ff kijken of ik nog een betere kan vinden. Met 86,7% is zijn IV weliswaar niet slecht, maar die 10 attack vind ik wat minder. Heb iig mijn Moltres binnen en een wondertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Curved worpen doe ik niet meer bij Moltres, ik krijg het niet voor elkaar. Dan maar recht en zoveel mogelijk in het cirkeltje. Hiermee er al wel 1 gevangen. De aankomende dagen voor m'n vakantie ga ik er nog wel een paar meedoen, maar het wordt met name stressen of ik Zapdos wel kan gaan vangen omdat ik vanaf maandag het land uit ben (en in een buitenwijk zal zitten. Er zijn wel 3 gyms relatief dichtbij elkaar, maar ik weet niet of er echt actief gespeeld wordt daar...)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:54:
Heeft iemand tips waar ik Fire Pokemon kan vangen? Heb al in allerlei verschillende plekken geprobeerd deze te vinden, maar het lukt gewoon echt niet. Zelfs in de dorpskern hier in Baarn waar geen één sloot of wat dan ook ligt vang ik wel water Pokemon, maar vuur Pokemon? Ho maar...
Heb je in juni het Fire-and-Ice event gemist? :o Toen zaten ze op iedere straathoek. Vuur pokémon kom je hier inderdaad praktisch nooit in het wild tegen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:05
Haan schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:25:
[...]

Heb je in juni het Fire-and-Ice event gemist? :o Toen zaten ze op iedere straathoek. Vuur pokémon kom je hier inderdaad praktisch nooit in het wild tegen.
Helaas wel, heb het spel pas sinds kort weer opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
vuur pokemon kom je in warmere oorden meer tegen. zie ze hier ook weinig. Gisteren met 2e raid ook moltres toe kunnen voegen trouwens. Hij is veel makkelijker te verslaan. vangen is iets anders maar had vrij snel de great curved weer onder de knie. Valt mij vooralsnog niet tegen die legendaries, kost wat moeite maar best redelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 08:57
Ligt het aan mij, of zijn alle Lure-modules uit mijn items spontaan verdwenen?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Gisteren 1 Moltres raid kunnen doen, maar helaas niet kunnen vangen. 9 ballen, 8x raak met zelfs een excellent throw ook, maar het mocht niet baten. Bij de laatste bal, die ik met volle concentratie gooide, deed hij zo'n leuke ontwijk manoeuvre :(

CP 1834, dus zo'n hoge IV was dat niet volgens mij. Nog een hele week te gaan gelukkig :)
Chillz schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:04:
Ik heb die van mij nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Laatst online: 22-09 17:20
Chillz schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:04:
Zelfde hier, niet meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
WahWah schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:06:

CP 1834, dus zo'n hoge IV was dat niet volgens mij. Nog een hele week te gaan gelukkig :)
Nouja, die heb ik ook.. 84+%. Daar doe ik t voor hoor :)

Alles boven de 82 is gewoon erg goed, en dat verschil ga je echt niet merken of t nou 100 is of 82..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
poor Leno schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:12:
[...]

Nouja, die heb ik ook.. 84+%. Daar doe ik t voor hoor :)

Alles boven de 82 is gewoon erg goed, en dat verschil ga je echt niet merken of t nou 100 is of 82..
Hehe ja ik had hem ook liever wel dan niet hoor :p
En true, zoveel verschil is er niet, maar toch heb ik in mijn achterhoofd de gedachte van 'nothing but the best!' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:54
Tsjah, omdat je hem alleen maar kan gebruiken om aan te vallen, voelt het toch fijner om er eentje te hebben met een attack van 15 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
WahWah schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:16:
[...]

Hehe ja ik had hem ook liever wel dan niet hoor :p
En true, zoveel verschil is er niet, maar toch heb ik in mijn achterhoofd de gedachte van 'nothing but the best!' ;)
Ja het is vooral dat.. Ik heb t zelf ook hoor, dat gevoel.

Maar ik probeer gewoon mezelf aan te wennen om alles boven de 82 te waarderen :>

Heb ook gemerkt dat als je het niet bij de namen schrijft, bijvoorbeeld Moltres 84, maar gewoon Moltres, (en jezelf aanwent om van de goeie alleen boven de 82 te houden en de rest te transferren), dat je dan dat gevoel snel kwijt bent :)
mat.hi.as schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:17:
Tsjah, omdat je hem alleen maar kan gebruiken om aan te vallen, voelt het toch fijner om er eentje te hebben met een attack van 15 :P
Tuurlijk, maar dat zegt niets over de overall IV.. Ik heb genoeg 82+ die attack 15 hebben.

En of je nou 14 of 15 hebt, dat scheelt je misschien 0,001 seconden bij een aanval ;)

[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2017 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
NeonovA schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:09:
[...]

Zelfde hier, niet meer te vinden.
Vreemd. Verschillende resultaten dus.

Ik gebruik ze nooit, dus denk dat ik er nog een stuk of 8 had.
Zal ze ook niet missen. Maar het viel wel op dat ze ineens kwijt zijn.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
spocy schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:58:
vuur pokemon kom je in warmere oorden meer tegen. zie ze hier ook weinig. Gisteren met 2e raid ook moltres toe kunnen voegen trouwens. Hij is veel makkelijker te verslaan. vangen is iets anders maar had vrij snel de great curved weer onder de knie. Valt mij vooralsnog niet tegen die legendaries, kost wat moeite maar best redelijk te doen.
Verslaan is echt easy idd. Team rood meuk zeker? :9 :+ Gisteren niet eens de kans gehad mijn Jolteon (3e pokie van de 6) te gebruiken. Was begonnen met Vaporeon en daarna Golem. Vangen is door de vrij lage vangkans (en de bagger Premier balls) vaak meer geluk dan wijsheid idd. De ene gooit steeds goede curves (incl Nice, Great en soms zelfs Excellent) en heeft hem na 5 raids nog steeds niet terwijl een ander de helft mis gooit, geen curves gooit en er na diezelfde 5 raids al 3 heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Autofan1985 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:48:
[...]

Verslaan is echt easy idd. Team rood meuk zeker? :9 :+
Inderdaad verdacht veel vergelijkenissen met de gyms van Valor, ook erg makkelijk te verslaan })

tja vangen blijft geluk, maar goed gooien geeft je uiteindelijk wel betere odds dus ik blijf voor curved great gaan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
spocy schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:32:
[...]

Inderdaad verdacht veel vergelijkenissen met de gyms van Valor, ook erg makkelijk te verslaan })

tja vangen blijft geluk, maar goed gooien geeft je uiteindelijk wel betere odds dus ik blijf voor curved great gaan haha.
Uiteindelijk ben je daarmee beter af idd. beter kans dat hij dan blijft zitten en (uitzonderingen daargelaten) heb ik na meerdere raids een hoger vangpercentage dan iemand die geen curves e.d. gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Autofan1985 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:48:
[...]

Vangen is door de vrij lage vangkans (en de bagger Premier balls) vaak meer geluk dan wijsheid idd. De ene gooit steeds goede curves (incl Nice, Great en soms zelfs Excellent) en heeft hem na 5 raids nog steeds niet terwijl een ander de helft mis gooit, geen curves gooit en er na diezelfde 5 raids al 3 heeft...
Precies, ik gooide gisteren 3x excellent curved throws met golden berries. Maakte geen moer uit want hij ontsnapte net zo goed na de eerste of tweede tel, net ving ik Moltres met de eerste bal (was maar een nice curved throw), was wel eentje met 1818 CP (crap IV)....ga volgende keer voor de grap eens alleen rechte ballen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:46
Ik ving Moltres gisteren met een Nanab Berry en curved nice throw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
poor Leno schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:20:
[...]
En of je nou 14 of 15 hebt, dat scheelt je misschien 0,001 seconden bij een aanval ;)
Of het maakt niks uit, of het maakt een stuk meer uit, maar iig nooit 0,001 seconde. ;)
Heeft allemaal met het afronden van de damage te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Lol nee maar je snapt wat ik bedoel haha :)

Als ik zie hoe mijn 100 maxxed Tyrannitaur soms met 1,5 klap tegen een Moltres oid, tegen de grond ligt, boeit t ook niet echt meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:08
Ik heb het idee dat voor mij de curved great throw met golden raspberry blijven proberen het meeste resultaat oplevert bij Moltres. Ik sta op 2 uit 3 gevangen en bij degene die ik niet had, had ik maar 2 of 3 van de 9 ballen goed raak door afleiding vanuit de groep en een flinke error (waar overigens meerdere mensen last van hadden) waardoor ik tussen het gooien door uit de gym gegooid werd.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
poor Leno schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:05:
Lol nee maar je snapt wat ik bedoel haha :)

Als ik zie hoe mijn 100 maxxed Tyrannitaur soms met 1,5 klap tegen een Moltres oid, tegen de grond ligt, boeit t ook niet echt meer :D
Tja dat zegt mssn meer over jou als speler dan de pokemon (IV) :+

Als je alle klappen opvangt, dan zal je pokemon het niet lang volhouden ongeacht de IV. Verbaasd me echt hoe weinig mensen dodgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
Ik heb moltres van 1860 en 96% IV ;-) Beste moveset na wat charged TM's

Happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:08
WahWah schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:17:
[...]

Als je alle klappen opvangt, dan zal je pokemon het niet lang volhouden ongeacht de IV. Verbaasd me echt hoe weinig mensen dodgen...
Dodgen is nu niet bepaald makkelijk gemaakt door het niet altijd duidelijk zichtbaar zijn wanneer de charge attack komt en het soms slecht/laggy registreren van de swipe. Hierdoor doe ik het ook minder vaak dan ik eigenlijk zou willen/moeten.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Quincy5 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

Dodgen is nu niet bepaald makkelijk gemaakt door het niet altijd duidelijk zichtbaar zijn wanneer de charge attack komt en het soms slecht/laggy registreren van de swipe. Hierdoor doe ik het ook minder vaak dan ik eigenlijk zou willen/moeten.
De response voor een dodge is best wel verbeterd en veel minder laggy dan voorheen. En vaak is het meer timing/schatten dan echt zichtbaar. Als je weet wat voor attack het is (1x charge, 2x charge, 3x charge) dan kan je je daarop aanpassen. Maarja ik vind het best wel makkelijk te zien wanneer er een charge aan komt. De pokemon wacht net wat langer voor het aanvallen en dan begin ik te dodgen. Ligt ook aan de aanval natuurlijk. Sommigen aanvallen komen in 1sec en sommige na 3sec pas.

Maarja om eerlijk te zijn, de raid groepen zijn zo danig groot dat het weinig uitmaakt. Misschien als je met een klein groepje raid zal het ietswat uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
spocy schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:58:
Moltres slaat wat verslaan betreft nergens op, met 5 man tik je 'm al neer.. wat nou legendary?
Het is een veredelde Pidgey! :p

Wat betreft het verdwijnen van Lures modules: ik heb ze allemaal nog.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Laatst online: 22-09 17:20
schaapiej schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:51:
[...]
Wat betreft het verdwijnen van Lures modules: ik heb ze allemaal nog.
Even nog een check gedaan, ik heb ze allemaal weer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:48
Gisteren twee Moltres Raids gedaan.
Bij de eerste Raid kreeg ik 11 ballen, maar na 11 pogingen inclusief Golden Razz niet gevangen. Kreeg na verslaan ook alleen maar 3 Rare candy en een paar Golden Razz.
Bij de tweede Raid kreeg ik 8 ballen, en ving Moltres bij de 4e bal. Ook kreeg ik bij het verslaan 2x Charge TM + 1x Fast TM ! En de Moltres zelf was 89% IV met Fire Spin + Overheat. Beste moveset, en prima IV, dus ik ben helemaal tevreden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Weet hier iemand of er een actieve raid whatsapp/facebook groep is voor omgeving Zwolle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Ik zit nu op 3 Mollie Raids, 0 catches.. Arti en Lugia allebei in 1 bal. Nu wordt het toch wat lastiger lijkt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:15
Voor de eindeloze stroom mensen op zoek naar Whatsapp groepen. Zoek eerst eens op Facebook naar "pokemon go {plaats}". (zwolle bijvoorbeeld). Vraag daar naar een invite voor een eventuele groepschat.

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 02-08-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

frickY schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:24:
Voor de eindeloze stroom mensen op zoek naar Whatsapp groepen. Zoek eerst eens op Facebook naar "pokemon go {plaats}". (zwolle bijvoorbeeld). Vraag daar naar een invite voor een eventuele groepschat.
Al geprobeerd, maar zijn allemaal besloten groepen en wordt nog niet geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
WahWah schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:17:
[...]

Haha nouja bij Moltres kan t wel (want zwak), maar bij Lugia bijv. heb je soms echt alle hits nodig omdat je met nét genoeg man bent..
En elke Dodge is weer een hit of twee minder :/

Als we met genoeg zijn, dodge ik wel vaker natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
poor Leno schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:30:
En elke Dodge is weer een hit of twee minder :/
Aan de andere kant, elke Dodge (van de Charge move) betekent ook dat jouw Pokémon langer leeft zodat hij langer door kan gaan met schade uitdelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Haay schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:36:
[...]

Aan de andere kant, elke Dodge (van de Charge move) betekent ook dat jouw Pokémon langer leeft zodat hij langer door kan gaan met schade uitdelen. ;)
Maar daar heb je niet veel aan als de tijd om is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Zijn er meer mensen vandaag die problemen hebben met gym aanvallen?
1 a 2 op rij gaat goed, daarna krijg ik error en network error en moet ik de app opnieuw opstarten om vervolgens hetzelfde probleem weer te krijgen.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Haay schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:36:
[...]

Exact. Plus je houdt je goede pokies langer overeind om meer schade te doen. Tenminste: neem aan dat iedereen zijn/haar beste Pokémon als eerste in zet.
ulTimaS schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:39:
[...]

Maar daar heb je niet veel aan als de tijd om is 8)
Zie mijn uitleg boven jouw quote. Ik doe tegen Moltres liever wat extra schade met mijn 3053 Vaporeon of 2800 Golem dan met een 1653 Omastar (eerste keuze na rejoin battle, was toen vergeten te reviven van de vorige battle). Wat beter helpt om alles binnen de tijd te doen is zorgen dat er niemand met Blissey begint... Zie dat echt te vaak gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
JamesB009 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:40:
1 a 2 op rij gaat goed, daarna krijg ik error en network error en moet ik de app opnieuw opstarten om vervolgens hetzelfde probleem weer te krijgen.
Heb je je telefoon-tijd wel automatisch gesynchroniseerd met de mobiele-netwerk tijd ?
Want dat niet goed ingesteld hebben is nog steeds iets wat ik bij mensen zie die last hebben van dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Haay schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:46:
[...]

Heb je je telefoon-tijd wel automatisch gesynchroniseerd met de mobiele-netwerk tijd ?
Want dat niet goed ingesteld hebben is nog steeds iets wat ik bij mensen zie die last hebben van dat probleem.
Ja, dat lijkt het probleem niet te zijn. (Net een raid gedaan, dat ging wel goed.)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
JamesB009 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:47:
[...]

Ja, dat lijkt het probleem niet te zijn. (Net een raid gedaan, dat ging wel goed.)
Ik heb dit ook nog steeds regelmatig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 13:55

bonyuri

Investigator!

Ik toevallig gisteren ook (voor het eerst)

Echt irritant, want een andere gym ging wel goed...

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chillz
JamesB009 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:40:
Ook last van ja

1 of 2 aanvallen, dan is de gym kapot
Na app opnieuw starten is het weer 1 of 2 keer, dan weer problemen.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Chillz schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:28:
[...]

Ook last van ja

1 of 2 aanvallen, dan is de gym kapot
Na app opnieuw starten is het weer 1 of 2 keer, dan weer problemen.
Same here! Probeer eens zonder de stop te spinnen. Gaat bij mij over het algemeen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Tot wanneer zijn die boxen te koop in de shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
xienator schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:48:
Tot wanneer zijn die boxen te koop in de shop?
Dat zal wel tot einde van Zapdos zijn (14 aug. ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er is geen peil op te trekken wat betreft die errors met die stomme app/Niantic. :|

Ik heb gisteren drie Moltres raids kunnen doen (bij een vierde op toch een drukke locatie na een kwartier wachten weggegaan omdat er geen mensen waren), en er bij die laatste een kunnen vangen. Bij de tweede had ik ook meteen na de raidstart problemen en moest ik de app opnieuw opstarten waarna ik nog net kon rejoinen. Of misschien kun je altijd het beest nog proberen te vangen als je eenmaal aan een raid deelgenomen hebt en het beest verslagen is, ook als je de gym weer ingaat nadat de battle voorbij is. Geen idee maar het kostte me net geen raid pass voor niets.

Bij een vierde tegen een Lugia had ik weer problemen in de vorm dat de shop niet werkte en ik geen raid pass kon kopen, ook na een herstart niet. De rest begon toen maar omdat de raid al bijna afliep en ik toch al twee Lugia's heb. Enkele minuten later werkte het weer wel. Toen we na afloop de gym nog even wilden slopen ging dat bij mij weer probleemloos maar konden diverse anderen die net de raid hadden gedaan weer niet deelnemen door network errors. Compleet geen peil op te trekken dus.

Er was iemand die 6 Moltressen had gescoord uit 7 raids en iemand die na 7 mislukte raids eindelijk uit de achtste een Moltres scoorde. Ook geen peil op te trekken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
CaptJackSparrow schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:49:
Er is geen peil op te trekken wat betreft die errors met die stomme app/Niantic. :|

Ik heb gisteren drie Moltres raids kunnen doen (bij een vierde op toch een drukke locatie na een kwartier wachten weggegaan omdat er geen mensen waren), en er bij die laatste een kunnen vangen. Bij de tweede had ik ook meteen na de raidstart problemen en moest ik de app opnieuw opstarten waarna ik nog net kon rejoinen. Of misschien kun je altijd het beest nog proberen te vangen als je eenmaal aan een raid deelgenomen hebt en het beest verslagen is, ook als je de gym weer ingaat nadat de battle voorbij is. Geen idee maar het kostte me net geen raid pass voor niets.

Bij een vierde tegen een Lugia had ik weer problemen in de vorm dat de shop niet werkte en ik geen raid pass kon kopen, ook na een herstart niet. De rest begon toen maar omdat de raid al bijna afliep en ik toch al twee Lugia's heb. Enkele minuten later werkte het weer wel. Toen we na afloop de gym nog even wilden slopen ging dat bij mij weer probleemloos maar konden diverse anderen die net de raid hadden gedaan weer niet deelnemen door network errors. Compleet geen peil op te trekken dus.

Er was iemand die 6 Moltressen had gescoord uit 7 raids en iemand die na 7 mislukte raids eindelijk uit de achtste een Moltres scoorde. Ook geen peil op te trekken. ;)
Klinkt als een lastige opgave, hoewel het ook niet te makkelijk moet zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

CaptJackSparrow schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:49:Of misschien kun je altijd het beest nog proberen te vangen als je eenmaal aan een raid deelgenomen hebt en het beest verslagen is, ook als je de gym weer ingaat nadat de battle voorbij is. Geen idee maar het kostte me net geen raid pass voor niets.
Ja, klopt. Ook al meegemaakt dat het spel vastliep, net op het moment dat het beest verslagen was. Toch nog opnieuw in kunnen loggen en vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CaptJackSparrow schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:49:
Met een golden berry en great throw curve ball heb je net iets meer dan 20% kans om 'm te vangen, dus dat is niet zo bijzonder. Gewoon iemand die heel veel mazzel heeft gehad en iemand die net iets meer pech heeft gehad dan statistisch voorspelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, Moltres ook binnen! :D nu alleen lugia en zapdos nog volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

NMe schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:04:
[...]

Met een golden berry en great throw curve ball heb je net iets meer dan 20% kans om 'm te vangen, dus dat is niet zo bijzonder. Gewoon iemand die heel veel mazzel heeft gehad en iemand die net iets meer pech heeft gehad dan statistisch voorspelbaar is.
is het niet iets van 17-18% als je gold/gold medals hebt? 21% als je excellent gooit.

[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 02-08-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ulTimaS schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

is het niet iets van 17-18% als je gold/gold medals hebt? 21% als je excellent gooit.
Meer zo te zien: https://pokemongohub.net/...raid-battles/catch-rates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

uhm.. mis ik iets of is het minder op die chart? 16%
laat maar, ik moet lezen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 02-08-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

hneel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:59:
Ja, klopt. Ook al meegemaakt dat het spel vastliep, net op het moment dat het beest verslagen was. Toch nog opnieuw in kunnen loggen en vangen.
Dat weet ik. Heb ook meegemaakt dat net na een raid mijn toestel rebootte door een, ondertussen vervangen, slechte accu. Maar in dit geval zat ik dus waarschijnlijk nét nog niet weer in de raid op het moment dat het beest verslagen werd. Ik vraag me dus af of het einde van de raid meemaken van invloed is op het krijgen van de mogelijkheid om het beest alsnog te kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Ik heb een 814CP (level 30) Eevee met een redelijk IV (88.9 - 15/14/11) en wil hem evolven naar een mooie raid attacker die me weinig candy kost. Random vap/jolt/flareon wil ik niet want alleen vaporeon lijkt me nuttig en die kans wil ik niet wagen. Ik twijfel alleen tussen Espeon of Umbreon omdat ik al een Espeon heb (82.2% 15/11/11) en nog geen Umbreon.

Umbreon is een goede defender maar dat is in het huidige gym systeem niet heel waardevol meer. Maar is een umbreon ook nuttig als bv. specifiek dark attacker? Of kan ik dan beter nog een paar Tyranitars raiden en een tweede Espeon maken?

Of maakt het geen drol uit omdat ik beter Alakazam ipv Espeon kan gebruiken als psy aanvaller en inmiddels drie Lugia's heb die dat ook (en misschien wel beter) kunnen?

Iemand een idee?

En nog een vraagje: vanaf welk IV zijn jullie blij met een legendary? :P Ikzelf wil natuurlijk liefst 100% IV maar die kans acht ik klein. Ik wil eigenlijk pas levelen bij 90+ though. Maar ik heb helaas maar 1 (uit 6 pogingen) Articuno kunnen vangen met 71.1% (10/11/11). Moltres tot nu toe twee waarvan de hoogste 82.2 (13/13/11) en ik heb nu drie Lugia's met als hoogste 84.4 (10/13/15). Nog niet echt tevreden dus. Of moet ik er blij mee zijn en is het de moeite waard om de hoogste te levelen?

[ Voor 34% gewijzigd door Therapy777 op 02-08-2017 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Over het algemeen ben ik blij met alles boven de 80% IV. Hoger is natuurlijk beter.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Therapy777 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:05:
Ik heb een 814CP (level 30) Eevee met een redelijk IV (88.9 - 15/14/11) en wil hem evolven naar een mooie raid attacker die me weinig candy kost. Random vap/jolt/flareon wil ik niet want alleen vaporeon lijkt me nuttig en die kans wil ik niet wagen. Ik twijfel alleen tussen Espeon of Umbreon omdat ik al een Espeon heb (82.2% 15/11/11) en nog geen Umbreon.

Umbreon is een goede defender maar dat is in het huidige gym systeem niet heel waardevol meer. Maar is een umbreon ook nuttig als bv. specifiek dark attacker? Of kan ik dan beter nog een paar Tyranitars raiden en een tweede Espeon maken?

Of maakt het geen drol uit omdat ik beter Alakazam ipv Espeon kan gebruiken als psy aanvaller en inmiddels drie Lugia's heb die dat ook (en misschien wel beter) kunnen?

Iemand een idee?

En nog een vraagje: vanaf welk IV zijn jullie blij met een legendary? :P Ikzelf wil natuurlijk liefst 100% IV maar die kans acht ik klein. Ik wil eigenlijk pas levelen bij 90+ though. Maar ik heb helaas maar 1 (uit 6 pogingen) Articuno kunnen vangen met 71.1% (10/11/11). Moltres tot nu toe twee waarvan de hoogste 82.2 (13/13/11) en ik heb nu drie Lugia's met als hoogste 84.4 (10/13/15). Nog niet echt tevreden dus. Of moet ik er blij mee zijn en is het de moeite waard om de hoogste te levelen?
Ik zou voor de Umbreon gaan aangezien je die nog niet hebt en ook al genoeg Psycho attackers hebt (misschien ook wel met Dark?).

Heb je meteen een mooie te pakken :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Of je wacht op gen3, daar zitten toch ook weer nieuwe eeveelutions in?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Haan schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:35:
Of je wacht op gen3, daar zitten toch ook weer nieuwe eeveelutions in?
In Gen4 krijg je er weer twee bij; Leafeon en Glaceon. Daarna in Gen6 komt Sylveon er nog bij.

Dus tegen de tijd dat Gen4 er is heeft ie vast wel weer een goede Eevee gevangen / gehatched! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-09 15:46
Gister twee Moltres raids gedaan en helaas niet kunnen vangen, een keer de glitch die optreed als net je laatste Pokémon neer gaat en Moltres verslagen wordt terwijl je net wilt rejoinen. Kreeg daarna bij iedere poging terug in het gevecht te gaan een error. Tweede raid wilde hij in geen bal blijven zitten.

Vandaag weer twee raids en allebei raak. Het blijft echt een kansspel, ene keer lijkt het gewoon niet te mogen, andere keer lijkt het best eenvoudig. Ik gooide vandaag wel weer curve balls, blijft ook een gok wat je mist vaker maar de kans dat ie in de bal blijft als ie raak is is wel groter.

Het is wel een groot verschil of Moltres overheat of fireblast heeft als charge move. Overheat is lastiger te dodgen is mijn ervaring.

Ik ben benieuwd naar Zapdos volgende week.

[ Voor 9% gewijzigd door Thierry88 op 02-08-2017 21:48 ]

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Pagina: 1 ... 32 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.