Stack Sats
Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre
Vandaag 3 raids gedaan in Amsterdam (speciaal voor op stap gegaan hè), 2 Articuno's verslagen, 0 gevangen, 1 tyranitar verslagen, niet gevangen. Daarna 20 minuten gelopen voor een Lugia raid, waarvan de pokegym niet toegankelijk bleek te zijn (kerkhof). How's that for a lousy afternoonLuuksche schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:34:
Vandaag 9 raids kunnen doen, maar helaas bleef Lugia (2x) niet zitten. Wat blijft dat toch frustrerend iedere keer..

Dus nog steeds 0 Articuno's en 0 Lugia's hier

[ Voor 4% gewijzigd door Megalodon86 op 30-07-2017 20:04 ]
Genoeg van level 35+ die hem helaas ook nog niet hebben!q-enf0rcer.1 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:14:
[...]
Ben pas level 24 heIk ben er nog niet goed achter hoe bijzonder de Shiny Magikarp is.
Stack Sats
I feel your pain
Ook geen van beiden hier (lvl 33 btw)
Achja...
Komt ooit nog wel goed
Ik ga er vanuit dat Articuno nog wel een keer terugkomt
En ik ga er eigenlijk ook nog wel van uit dat ze ooit makkelijker gaan worden om te vangen
Leeg - Sinds 20180907
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Nu alleen nog 75 Mareep candy om een Ampharos te kunnen maken en een degelijke Larvitar hatchen om een Tyranitar te maken. Dan zit de dex (op de reginals na) vol.
En dan de komende twee weken Moltres en Zapdos natuurlijk.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
hatch ik net de eerste 2km egg na het event: je kan het al raden.....pichu (zonder pet)

ving vanmiddag nog wel een Articuno met een Nice throw (en critical catch)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Tijdens het event had ik juist bakken vol 2km-eieren en niet één met een Petchu. En ook bij mij kwam uit het eerste ei na het event acuut een Pichu zonder pet. Damn you, RNGTerryb47 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 22:31:
Pfft, zat ik te klagen dat ik tijdens het anniversary event geen 2km eieren kreeg (voor pichu met pet)
hatch ik net de eerste 2km egg na het event: je kan het al raden.....pichu (zonder pet)

Gebeurt bij mij om de haverklap: zelfde beesten uit eieren achter elkaar.
Uit eieren die in dezelfde tijdsspanne zijn opgehaald hatchted blijkbaar altijd hetzelfde.
Zag vandaag ook nog iets bijzonders gebeuren:. Articuno spawn. Die jongen naast mij gooide hem in 1 bal en critical catch. Bleek deze ook nog een keer 100% IV te zijn. Bizar.
Catch 10/100/1000 Legendary pokemon.
Misschien moet ik ze de suggestie nog even doen
Die raid batch is namelijk al bijna verplicht geld uitgeven, of 3 jaar spelen
Volgens mij overlappen Articuno en Moltres een dagAutofan1985 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 07:35:
Blijkbaar komt Moltres pas morgen? De eerste Articuno-raids zijn alweer gespot nl...
Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre
Ik las het als tot 31-7, niet als tot en met. Maar misschien dat ze de knop omgooien om 07:00 lokale tijd of zo. Dan zou vanaf een uur of 4 's middags hier Moltres moeten verschijnen. Ben ik op zich niet tegen, want om 16:00 ben ik precies klaar met werken!Konstantine schreef op maandag 31 juli 2017 @ 07:44:
[...]
Volgens mij overlappen Articuno en Moltres een dag
En Moltres 'starting monday 31'..
Dus misschien, heel misschien...
Critical catch? Wat is dat?aljooge schreef op maandag 31 juli 2017 @ 01:31:
Zit inmiddels al op 10 articuno, 6 lugia, een shiny magicarp en gyarados. Vandaag had ik nog een oud ei uitgebroed, de derde en laatste pichu met pet.
Zag vandaag ook nog iets bijzonders gebeuren:. Articuno spawn. Die jongen naast mij gooide hem in 1 bal en critical catch. Bleek deze ook nog een keer 100% IV te zijn. Bizar.
Gisteren dus voor het eerst Articuno proberen te vangen (niet gelukt), maar gooi steeds nice of great? Zonder curve? Is dat onhandig?
geen idee volgens mij blijft het een groot deel geluk hebben. ik doe ook niet aan curved ballen enzo wat dan gooi ik meer dan de helft mis.Megalodon86 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:15:
[...]
Critical catch? Wat is dat?
Gisteren dus voor het eerst Articuno proberen te vangen (niet gelukt), maar gooi steeds nice of great? Zonder curve? Is dat onhandig?
2 raids gedaan beide keren 8 balen eerste raid niets gevangen 2de raid eerste bal gewoon recht voor uit was een great trow en bleef in de bal zitten
[ Voor 30% gewijzigd door Cartman! op 31-07-2017 09:28 ]
Dat is als de bal eerder blijft zitten dan anders.Megalodon86 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:15:
[...]
Critical catch? Wat is dat?
Oké, dus gewoon blijven proberen, liever een nice of great dat een curveball mis gooien
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Ik verwacht dat ze vast wel weer eens terug komen maar reken er niet op korte termijn op.PB-powell schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:38:
Ik lees wat over dat articuno raids stoppen na vandaag, betekent dat dan dat ze hierna niet meer te vangen zijn? Ik heb wel geteld 1 raid kunnen doen en daarbij waren we met niet genoeg man om hem te verslaan. Laat staan dat we een lugia raid hebben kunnen doen. Nadeel aan maar 6 gyms in het dorp hebben...
In de tweet die p337.info als bron noemt staat helemaal geen tijd. Dus ik denk dat zij het ook uit de duim hebben gezogen.RobPete89 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:48:
Ik denk dat ze vannacht pas rond 2 uur komen: http://p337.info/pokemongo/
Klopt, drie 10 km eieren achterelkaar gekregen en zat drie keer een Chansey in. Die had ik nog niet. Gelijk een blissey dus.hneel schreef op maandag 31 juli 2017 @ 00:53:
Ik heb er 4 achter elkaar gekregen.
Gebeurt bij mij om de haverklap: zelfde beesten uit eieren achter elkaar.
Uit eieren die in dezelfde tijdsspanne zijn opgehaald hatchted blijkbaar altijd hetzelfde.
Dorp ernaast proberen of proberen naar een grotere stad te gaan. Mensen aanspreken hoe hun dat doen.PB-powell schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:38:
. Laat staan dat we een lugia raid hebben kunnen doen. Nadeel aan maar 6 gyms in het dorp hebben...
Veel fanatiekeling hebben WA groepen gemaakt speciaal voor raids.
Zit zelf ook in 2 groepen en altijd zijn er wel mensen bereid om op te komen. Ook degene die al 40+ raids gedaan hebben.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Ja, dit heb ik ook gemerkt. Vorige week 3 (!) keer een LarvitarJunkieLimbo schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:18:
[...]
Klopt, drie 10 km eieren achterelkaar gekregen en zat drie keer een Chansey in. Die had ik nog niet. Gelijk een blissey dus.
Het dorp ernaast is zo mogelijk nog kleiner, en de dichts bijzijnde stad is Apeldoorn op 20 minuten rijden. Wij zijn niet zo fanatiek dat we daar betaald geparkeerd gaan staan om een spelletje te spelen. Een rondje over het dorp omdat we er zijn of omdat we een uurtje niks hebben is voor ons voldoende.murphylee schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:31:
[...]
Dorp ernaast proberen of proberen naar een grotere stad te gaan. Mensen aanspreken hoe hun dat doen.
Veel fanatiekeling hebben WA groepen gemaakt speciaal voor raids.
Zit zelf ook in 2 groepen en altijd zijn er wel mensen bereid om op te komen. Ook degene die al 40+ raids gedaan hebben.
Daarom zou ik het jammer vinden als ze compleet zouden verdwijnen. Daarmee benadeel je de casual spelers toch behoorlijk, terwijl die ook geld neerleggen voor af en toe een extra incubator.
Je mag best een beetje moeite doen, daar wordt je dan ook voor beloond.PB-powell schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:48:
[...]
Het dorp ernaast is zo mogelijk nog kleiner, en de dichts bijzijnde stad is Apeldoorn op 20 minuten rijden. Wij zijn niet zo fanatiek dat we daar betaald geparkeerd gaan staan om een spelletje te spelen. Een rondje over het dorp omdat we er zijn of omdat we een uurtje niks hebben is voor ons voldoende.
Daarom zou ik het jammer vinden als ze compleet zouden verdwijnen. Daarmee benadeel je de casual spelers toch behoorlijk, terwijl die ook geld neerleggen voor af en toe een extra incubator.
Ik ben zelf ook een casual speler en heb het geluk in een WA groep te zitten. Als er een raid battle in de buurt is, dan doe ik mee, zo heb ik uiteindelijk 3 articuno kunnen vangen. I.v.m. kleine kinderen kan ik niet fanatiek spelen.
onzin, met dezelfde moeite doe je in een stad aan tig raids mee.AFCAjax schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:54:
[...]
Je mag best een beetje moeite doen, daar wordt je dan ook voor beloond.
woon in veldhoven, kan daar niks van een georganiseerde groep vinden. Eindhoven is zeer actief met Telegram groep. Gelukkig werk ik daar en kan hier en daar wat aan raids mee doen, anders is het kansloos.
0 moeite in eindhoven (meer gyms, meer actieve mensen) tov veel moeite in veldhoven (redelijk wat gyms, maar ik zie er geen actieve spelers rondlopen). Kleine steden/dorpen hebben gewoon een nadeel. Ja, hier kun je met beperkte mate wat aan doen. Maar hebt niet alles zelf in de hand.
Ik wil best moeite moeten doen om zo'n beest te verslaan, en als dat niet lukt so be it. Maar het verdere gebrek aan raids die enigszins in de buurt zijn of het gebrek aan genoeg spelers die ook gelijktijdig aanwezig kunnen zijn, vind ik gewoon jammer.
Wat @T4F.nl_Muad ook zegt, in de grote stad is het spel nou eenmaal beter te spelen. Toen ik nog in Utrecht woonde stapte ik de deur uit en had gelijk 20 stops en 4 gyms om mij heen binnen 5 minuten lopen. Nu ben ik minimaal 5 minuten aan het fietsen voor de eerste stop en gym.
[ Voor 28% gewijzigd door PB-powell op 31-07-2017 11:05 ]
sinds een paar maanden zijn we van 1 pokestop naar 3 gegaan wat al wel fijner is. opzich zou ik ook wel graag een gym hebben niet dat we genoeg mensen voor een raid krijgen maar elke dag een free gym pass te kunnen halen zou wel fijn zijn of afentoe wat coins van de gym te beheren
Wat een onzin. Ik woon ook in een klein dorp met weinig gyms, maar ik heb wel al aan ongeveer 20 legendary raids meegedaan. Het is pas 1x gebeurd dat we hem niet konden verslaan door te weinig deelnemers. Ik heb inmiddels 5 articuno's en 4 lugia's. Het is maar net hoeveel moeite je er voor wilt doen!PB-powell schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:48:
[...]
Het dorp ernaast is zo mogelijk nog kleiner, en de dichts bijzijnde stad is Apeldoorn op 20 minuten rijden. Wij zijn niet zo fanatiek dat we daar betaald geparkeerd gaan staan om een spelletje te spelen. Een rondje over het dorp omdat we er zijn of omdat we een uurtje niks hebben is voor ons voldoende.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Dat is geen bronRobPete89 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:48:
Ik denk dat ze vannacht pas rond 2 uur komen: http://p337.info/pokemongo/
Het is alleen een verwachting dat Moltres live gaat om 5PM PDT. Dat is het tijdstip waarop het afgelopen event begon en stopte en het tijdstip van de nest migrations.Note: These countdowns are estimations
Er is behalve "maandag" ook helemaal geen verdere informatie naar buiten gekomen, geen tijdstip in ieder geval. Het is gewoon afwachten/speculeren tot Moltres daadwerkelijk opduikt.
Kom ik erachter dat het sleepbedrijf naast ons bedrijf een Pokestop is geworden, dus ik kan gewoon vanaf m'n werkplek pokeballs oppikken
Is er in regio Rotterdam-Zuid nog een goed gebied om op jacht te gaan?
[ Voor 13% gewijzigd door Mad-Matt op 31-07-2017 11:26 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Tot nu toe 5 Articuno gezien om 0 Moltress. Maar het is nog geen 07:00 AM PDT, dus wie weet.poor Leno schreef op maandag 31 juli 2017 @ 08:55:
Er stond dat Articuno 'through monday 31' beschikbaar was..
En Moltres 'starting monday 31'..
Dus misschien, heel misschien...
Die events eindigden ook meer eind vd dag PDT. Lijkt me voor iets als dit vrij onlogisch om het voor 31/07 ana te kondigen waarna het voor 80% van de wereld een dag later zou worden. Aan de andere kant: het is wel Niantic...Feihcretsam schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:08:
Ik verwacht dan eerder dat Moltres komende nacht komt, net zoals dat event dat op donderdag eindigde, wat vrijdag 02:00 werd voor ons. 1 knop die Moltres wereldwijd brengt ipv een script dat het per regio maandagochtend doet klinkt ook meer als Niantic.

Hier in Ridderkerk is er altijd genoeg belangstelling. We krijgen altijd wel minimaal 1 grote groep bij elkaar. En zeker de eerste dagen (in dit geval waarschijnlijk avonden) kan je rustig bij een raid gaan staan en wachten. Hooguit lukt het dan niet als je al behoorlijk laat er bij bent.Mad-Matt schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:24:
Ben er ook maar weer eens mee begonnen, toch wel geinig en een goede reden om eens te gaan wandelen.
Kom ik erachter dat het sleepbedrijf naast ons bedrijf een Pokestop is geworden, dus ik kan gewoon vanaf m'n werkplek pokeballs oppikken
Is er in regio Rotterdam-Zuid nog een goed gebied om op jacht te gaan?
Hoe zie jij dan dat er raids met legendary's bezig zijn? Dat zie ik niet vanuit huis. En de tijden dat we op het dorp liepen hebben we welgeteld 1 legendary raid gezien en daaraan meegedaan. En om dan maar een whatsapp groep te maken/joinen gaat ons gewoon te ver. Daar hebben wij geen zin in.Fanta schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:19:
[...]
Wat een onzin. Ik woon ook in een klein dorp met weinig gyms, maar ik heb wel al aan ongeveer 20 legendary raids meegedaan. Het is pas 1x gebeurd dat we hem niet konden verslaan door te weinig deelnemers. Ik heb inmiddels 5 articuno's en 4 lugia's. Het is maar net hoeveel moeite je er voor wilt doen!
Nogmaals, niet iedereen is even fanatiek
Gymhuntr.comPB-powell schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:33:
[...]
Hoe zie jij dan dat er raids met legendary's bezig zijn? Dat zie ik niet vanuit huis. En de tijden dat we op het dorp liepen hebben we welgeteld 1 legendary raid gezien en daaraan meegedaan. En om dan maar een whatsapp groep te maken/joinen gaat ons gewoon te ver. Daar hebben wij geen zin in.
In combinatie met een WhatsApp groep met ca. 50 actieve deelnemers.
Via die whatsapp groep bijvoorbeeld.PB-powell schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:33:
[...]
Hoe zie jij dan dat er raids met legendary's bezig zijn? Dat zie ik niet vanuit huis. En de tijden dat we op het dorp liepen hebben we welgeteld 1 legendary raid gezien en daaraan meegedaan. En om dan maar een whatsapp groep te maken/joinen gaat ons gewoon te ver. Daar hebben wij geen zin in.
Vertel me dan eens waarom ik in mn eigen stadje niemand tegenkom bij de raids? Doe ik er geen moeite voor? Dat is echt te makkelijk om te zeggen hoorFanta schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:19:
[...]
Wat een onzin. Ik woon ook in een klein dorp met weinig gyms, maar ik heb wel al aan ongeveer 20 legendary raids meegedaan. Het is pas 1x gebeurd dat we hem niet konden verslaan door te weinig deelnemers. Ik heb inmiddels 5 articuno's en 4 lugia's. Het is maar net hoeveel moeite je er voor wilt doen!
op mn werk is het een ander verhaal, daar had ik in no time 20+ mensen in een groep. Maar dan moet je ze wel tegenkomen....anders kan ik ze niet toevoegen.

Plus de kans dat ik daar meer dan 10 man in krijg die ook nog eens allemaal tegelijk kunnen, is zo ongeveer nihilEn om dan maar een whatsapp groep te maken/joinen gaat ons gewoon te ver. Daar hebben wij geen zin in.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Je vraag was hoe anderen zien dat er ergens een raid bezig is. Daar gaf ik antwoord op: in iedere wijk wel 1 of meer poppetjes en zo kunnen we het hele dorp overzien. Via de groep wordt de rest ingeseind en raiden maar.PB-powell schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:42:
Volgens mij mist men het punt hier...![]()
[...]
Plus de kans dat ik daar meer dan 10 man in krijg die ook nog eens allemaal tegelijk kunnen, is zo ongeveer nihil
Ik woon zelf in Rdam centrum en ik heb 4x bij een raid gewacht omdat ik toen buiten rondliep, en in alle gevallen zag ik niemand verschijnen binnen een paar minuten. Ik blijf dan ook niet langer wachten dan dat.
Ik snap best dat als je in een gebied woont met maar maximaal 2 gyms en stops, dat je dan niet zo fanatiek bent om dan nog uren op pad te gaan voor een kans op een legendary. Ik zou allang gestopt zijn als dat het geval bij mij zou zijn
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
In totaal 9 articuno raids (1gevangen)
en 5 lugia raids (1 gevangen)
En nee ik ben echt niet blij dat ik er van allebei 1 heb.
Ik gooi van de 10 ballen ongeveer 8 curved greats en mis er 2 gemiddeld denk ik.
De eerste keer had ik pech met vangen, maar de 2e keer beiden in de pocket.
[ Voor 13% gewijzigd door hneel op 31-07-2017 12:02 ]
Erg jammer ja, 't zou erg leuk zijn als ze een soort van 500% catchbonus zouden geven (dat is ± 25% kans?) zolang je er nog nul hebt. Maargoed, snap wel dat ze dat niet doen financieel gezienrdlfcuboy schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:52:
Man Man Man wat een belachelijk RNG op de legendary's zeg.
In totaal 9 articuno raids (1gevangen)
en 5 lugia raids (1 gevangen)
En nee ik ben echt niet blij dat ik er van allebei 1 heb.
Ik gooi van de 10 ballen ongeveer 8 curved greats en mis er 2 gemiddeld denk ik.
Tsja, als iedereen in dat dorp zo denkt wordt het inderdaad een lastig verhaal. Maar ik kan me daar maar weinig bij voorstellen, gezien de populariteit van het spel hier in de regio. Misschien ging je precies langs toen mensen nog aan het verzamelen waren, of als ze net klaar waren. Ik zou het blijven proberen, en veel rondvragen als je mensen pogo ziet spelen. Een WA groep starten kost wat moeite, maar je zal zien dat hij sneller groeit dan onkruid. In ons geval was iemand zo bijdehand om mensen aan de hand van hun gebruikersnaam op te zoeken op Facebook, en zo contact te leggen. Zo begonnen we 2/3 weken geleden met een groepje van 5, binnen een week waren het er 30, en de teller staat nu op 58.T4F.nl_Muad schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:37:
[...]
Vertel me dan eens waarom ik in mn eigen stadje niemand tegenkom bij de raids? Doe ik er geen moeite voor? Dat is echt te makkelijk om te zeggen hoorik wil best een WA of Telegram groep oprichten, maar ik zie niemand die ik kan toevoegen.....
op mn werk is het een ander verhaal, daar had ik in no time 20+ mensen in een groep. Maar dan moet je ze wel tegenkomen....anders kan ik ze niet toevoegen.
Maar daar moet je dus inderdaad wel een beetje moeite voor willen doen. Die articuno's en lugia's vliegen niet vanzelf je pokedex in..
Omdat de Raid zelf binnen 10 minuten gedaan is. Inclusief wachten in de lobby, gevecht en pokemon vangen.T4F.nl_Muad schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:37:
Vertel me dan eens waarom ik in mn eigen stadje niemand tegenkom bij de raids?
Als je op goed geluk gaat, dan moet je dus precies op dat moment er zijn dat mensen in dat 10 minuten window zitten.
Bij ons is de stad hebben we een Whatsapp groep, die spreken op een tijdstip af. 5 minuten daarvoor is er nog bijna niemand bij de betreffende gym meestal. En na 10/15 minuten is iedereen dan ook gelijk weer weg.
Leeg - Sinds 20180907
ik weet het, groep maken en de deelnemers groeien als onkruid. Maar ik kom niemand tegen bij ons. En sta echt regelmatig bij raids. Alleen ga ik daar geen 2 uur staan wachten, die tijd heb ik niet. Ben slechts een handvol pokemonnende mensen tegengekomen in het jaar dat ik speel.Fanta schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:29:
[...]
Tsja, als iedereen in dat dorp zo denkt wordt het inderdaad een lastig verhaal. Maar ik kan me daar maar weinig bij voorstellen, gezien de populariteit van het spel hier in de regio. Misschien ging je precies langs toen mensen nog aan het verzamelen waren, of als ze net klaar waren. Ik zou het blijven proberen, en veel rondvragen als je mensen pogo ziet spelen. Een WA groep starten kost wat moeite, maar je zal zien dat hij sneller groeit dan onkruid. In ons geval was iemand zo bijdehand om mensen aan de hand van hun gebruikersnaam op te zoeken op Facebook, en zo contact te leggen. Zo begonnen we 2/3 weken geleden met een groepje van 5, binnen een week waren het er 30, en de teller staat nu op 58.
Maar daar moet je dus inderdaad wel een beetje moeite voor willen doen. Die articuno's en lugia's vliegen niet vanzelf je pokedex in..
Facebook opzoeken is leuk, maar ik wil irl (al mn facebook vrienden ken ik persoonlijk) gescheiden houden van in game. Keuze die het minder makkelijk maakt om een groep op te zetten, ik weet het.
Bottom line blijft: een stad is makkelijker raiden. Veel makkelijker. En idd, ze vliegen (gelukkig) niet zelf de dex in, het blijven legendaries. Met moeite heb ik dan ook geen moeite mee. Maar ik snap de frustraties van mensen 'uit de provincie'.
[quote]Fanta schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:29:Chillz schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:14:
[...]
Omdat de Raid zelf binnen 10 minuten gedaan is. Inclusief wachten in de lobby, gevecht en pokemon vangen.
Als je op goed geluk gaat, dan moet je dus precies op dat moment er zijn dat mensen in dat 10 minuten window zitten.
Bij ons is de stad hebben we een Whatsapp groep, die spreken op een tijdstip af. 5 minuten daarvoor is er nog bijna niemand bij de betreffende gym meestal. En na 10/15 minuten is iedereen dan ook gelijk weer weg.
[...]
Duh
[ Voor 19% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 31-07-2017 14:43 ]
Dat laatste heb ik daadwerkelijk een keer geprobeerd. Echt niks, helemaal niemand. Ok, niet helemaal waar, af en toe kwam er één iemand bij. En dan heb ik het niet eens over "de provincie" maar over hartje Eindhoven en zelfs hartje Utrecht afgelopen zaterdag...T4F.nl_Muad schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:41:
[...]
ik weet het, groep maken en de deelnemers groeien als onkruid. Maar ik kom niemand tegen bij ons. En sta echt regelmatig bij raids. Alleen ga ik daar geen 2 uur staan wachten, die tijd heb ik niet. Ben slechts een handvol pokemonnende mensen tegengekomen in het jaar dat ik speel.
[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 31-07-2017 14:46 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
hartje eindhoven zou ik telegram eens installeren en lid worden van de publieke groep. 400+ mensen hierin. succes gegarandeerd :-)NMe schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:45:
[...]
Dat laatste heb ik daadwerkelijk een keer geprobeerd. Echt niks, helemaal niemand. Ok, niet helemaal waar, af en toe kwam er één iemand bij. En dan heb ik het niet eens over "de provincie" maar over hartje Eindhoven en zelfs hartje Utrecht afgelopen zaterdag...
Heb je hier voor mij informatie over? Welke telegramgroep? Zou er graag deel van uitmakenT4F.nl_Muad schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:22:
[...]
hartje eindhoven zou ik telegram eens installeren en lid worden van de publieke groep. 400+ mensen hierin. succes gegarandeerd :-)
maar ook kleinere.
Mijn vriendin is zo niet nog actiever/serieuzer met spelen dan ikzelf dus dat is ook altijd in de avond uren eens zien wat en waar er iets te doen is en dan daarheen of enkel naar het stadspark waar nu vele Chikorita's zitten. Daar kun je prima rondlopen, lures zetten en nog wat drinken in het park café. Daar zijn ook altijd wel spelers te vinden dus ook wel gezellig.
Nu afwachten voor Moltress als ik weer net zo veel geluk heb als bij Articuno dat ik hem heb na 2 raids zou dat mooi zijn
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ff snel via mobiel: https://telegram.me/joinchat/AJQKLD9OnoOzEOjB0kFtDAdestroye schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:00:
[...]
Heb je hier voor mij informatie over? Welke telegramgroep? Zou er graag deel van uitmaken
Net onderweg even parking gestopt en gym
Heroverd. Bij wegrijden zag ik nog een Eevee die ik wilde vangen. Werd gebeld
Dus pas vele km's snelweg verder weer verder. Ding vluchte. Nu blokje stops Pokemon gereden rondom huis net en alles
vlucht en ik kan niet een stop draaien...
Doe verder niks illegaals (voor Niantic dan).
Hmm zou een softban kunnen zijn. geen echte ban want dan kun je niet meer inloggen. waarschijnlijk foutje van automatisch systeem.readytoflow schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:42:
Pff heb ik nu een (soft)ban gekregen of zo?
Net onderweg even parking gestopt en gym
Heroverd. Bij wegrijden zag ik nog een Eevee die ik wilde vangen. Werd gebeld
Dus pas vele km's snelweg verder weer verder. Ding vluchte. Nu blokje stops Pokemon gereden rondom huis net en alles
vlucht en ik kan niet een stop draaien...
Doe verder niks illegaals (voor Niantic dan).

Ik zit op dit moment in Lewenborg in mijn eentjeMicr0mega schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:13:
Is er nog iemand in Groningen last-minute op jacht naar de legendaries, net zoals ik? Ben zojuist langs twee raids gefietst, geen kip te bekennen helaasEr is vast wel een chatgroep waar ik een invite voor kan krijgen, WhatsApp, Telegram?

Ik kan wel komen, maar met twee man kunnen we nog steeds vrij weinig beginnen vrees ik. Duurt de raid nog lang? PM me anders, misschien handiger dan hier de boel vol te spammensixtiek schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:33:
[...]
Ik zit op dit moment in Lewenborg in mijn eentjebij een Articuno, kom je ook?
PM sent...Micr0mega schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:42:
[...]
Ik kan wel komen, maar met twee man kunnen we nog steeds vrij weinig beginnen vrees ik. Duurt de raid nog lang? PM me anders, misschien handiger dan hier de boel vol te spammen
Zit nu net op werk, rond Rotterdam Centraal niks helaas, anders was ik wel met me koffie even buiten gaan staanmat.hi.as schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:32:
De eerste Moltresses (Moltri?) zijn al gesignaleerd en raids worden samengesteld in Rotterdam! Helaas moet ik werken
gisterenavond kwamen in een klap al m'n (6-7) pokies terug, vandaag geen muntjes dus
De eerste groep is al bijna compleet idd.mat.hi.as schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:32:
De eerste Moltresses (Moltri?) zijn al gesignaleerd en raids worden samengesteld in Rotterdam! Helaas moet ik werken
Vangkans is in principe gelijk aan Articuno en Zapdos. Daarmee tegelijk ook hoger dan Lugia. Hier een overzichtje:Terryb47 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:24:
Schijnt dat Moltres makkelijk(er) te verslaan is maar moeilijker te vangen is? Mij benieuwen
gisterenavond kwamen in een klap al m'n (6-7) pokies terug, vandaag geen muntjes dus

[ Voor 44% gewijzigd door Autofan1985 op 01-08-2017 09:20 . Reden: Overzicht toegevoegd ]
Daarnaast als ik in een grote stad ben, draait mijn telefoon overuren
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ik heb er nog een van gisteren, draai aan een gymstop vandaag en krijg er geen. Ik doe een raid, en draai daarna nog eens aan die gymstop. Krijg ik dan een nieuwe free raid pass?
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Je kan dus iedere dag 1 free raid doen, of om de dag 2.
[ Voor 57% gewijzigd door frickY op 01-08-2017 08:54 ]
Klopt. Het begint gewoon. Maar duurt wel 2 uur nu.ajaxalex schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:29:
Ik heb een tijdje niet gespeeld, maar ik zie nu dat er geen eieren meer zijn bij de gyms, dus als er een raid is start deze meteen. Of kun je ergens anders aan zien dat er een raid aankomt?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Toen me laatste 2 ballen maar gewoon rechtdoor gegooid maar daar kwam die natuurlijk 2 keer uit
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:50:
Hij is idd erg moeilijk te vangen. ik weet niet wat ik fout deed maar raak normaal altijd gewoon curved ballen geen probleem maar hij ging er letterlijk 6 keer doorheen leek het wel. begreep er helemaal niets van verschillende afstanden geprobeerd te gooien.
Toen me laatste 2 ballen maar gewoon rechtdoor gegooid maar daar kwam die natuurlijk 2 keer uit
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Hoe krijgen ze t voor elkaar.. na update vanochtend (ios) gaat mn batterij nog ffkn harder
Gisteravond niets aan de hand behalve dat ie vrij rap gaat, maar ok.. Nu zie ik m gewoon live aftellen!! 5% per minuut!!!!!!! WTF???!
FCKNG PRUTSERS!!!!!
5% per minuut is wel heel erg veel en kan vrijwel onmogelijk alleen aan pogo liggen. Heb je niets anders in de achtergrond draaien? Probeer eens de telefoon opnieuw te starten of de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installerenpoor Leno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:05:
On-ge-lofelijk
Hoe krijgen ze t voor elkaar.. na update vanochtend (ios) gaat mn batterij nog ffkn harder
Gisteravond niets aan de hand behalve dat ie vrij rap gaat, maar ok.. Nu zie ik m gewoon live aftellen!! 5% per minuut!!!!!!! WTF???!
Nou misschien 4 dan.Quincy5 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:12:
Ik heb hem vanmorgen wel gevangen. Hij is inderdaad (veel) makkelijker te verslaan dan Atricuno. We waren met 12 mensen en hadden nog meer dan de helft van de tijd over. Ik kreeg 8 ballen, gooide 3x mis en in de 4de (curved great throw met golden berry) bleef hij netjes zitten.
[...]
5% per minuut is wel heel erg veel en kan vrijwel onmogelijk alleen aan pogo liggen. Heb je niets anders in de achtergrond draaien? Probeer eens de telefoon opnieuw te starten of de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren
Alles gedaan, tot vanochtend voor de update, niets aan t handje. Ik installeer t en HOP daag batterij

Dit is wel degelijk die ^#$@## app-update
Doe even normaal de baterij van uw gsm is waarschijnlijk gewoon deffect.poor Leno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:05:
On-ge-lofelijk
FCKNG PRUTSERS!!!!!
Eerste moltres kunnen verslagen met 7 man en ook kunnen vangen. De tweede verslagen met 5 man waarvan 1 lage lvl speler dus met 4 moet het ook wel lukken. Die niet gevangen.
Vangkans waarschijnlijk even groot dan articuno maar ga aub niet te snel conclusies trekken dat het de eerste keren niet lukt

Waar Articuno en nog meer Lugia nog lastig waren qua counters heeft iedereen wel wat goeds tegen een Moltres: Rock, Water en eventueel Elektrisch is volop aanwezig. Neem alleen al de Rhydon, Gyarados en Vaporeon. Daar waar je tegen Articuno vooral op elektrisch moest leunen (Alle goede rock-pokemon zijn immers ook ground: IJs is super effective tegen ground) en voor de sterkere Lugia heeft ook lang niet iedereen een dikke Tyranitar/Umbreon klaar staan. Dus je hebt nu veel meer 'hulp' van de wat lagere spelers dan bij de vorige 2. En dat merk je!Quincy5 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:12:
Ik heb hem vanmorgen wel gevangen. Hij is inderdaad (veel) makkelijker te verslaan dan Atricuno. We waren met 12 mensen en hadden nog meer dan de helft van de tijd over. Ik kreeg 8 ballen, gooide 3x mis en in de 4de (curved great throw met golden berry) bleef hij netjes zitten.
[...]
5% per minuut is wel heel erg veel en kan vrijwel onmogelijk alleen aan pogo liggen. Heb je niets anders in de achtergrond draaien? Probeer eens de telefoon opnieuw te starten of de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren
[ Voor 4% gewijzigd door Autofan1985 op 01-08-2017 10:48 . Reden: Tiepvouten ]
OK, dus mijn batterij gaat zomaar van 1 update van supergoed naar defect? En dat moet ik normaal vinden?Gravediggerxx schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:20:
[...]
Doe even normaal de baterij van uw gsm is waarschijnlijk gewoon deffect.
relatief nieuwe telefoon, 6 apps: Whatsapp, telegram, radio 2, PS app, BF app en Pogo.
En dan gebeurt dit.
Sorry hoor, maar dat kan gewoon echt niet. Daarstraks met een grote groep, alle iOS gebruikers hadden het plotseling, en op internet zag ik ook het net voorbij komen..
Dit is gewoon een dikke programmeer fout. En opladen (stopcontact) gaat nu als een sneltrein

Het kan soms gebeuren dat een update of een app blijft 'hangen' in een actie die veel batterij gebruikt. Je kunt gewoon de app even helemaal killen en dan opnieuw starten. Heeft hij het probleem dan nog dan kun je je telefoon resetten door de juiste knoppen combinatie in te drukken tot het apple logo verschijnt, bij een iPhone 7 is het lock knop + volume naar beneden, bij alle voorgaande iPhones lock en home knop.poor Leno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:33:
[...]
OK, dus mijn batterij gaat zomaar van 1 update van supergoed naar defect? En dat moet ik normaal vinden?
relatief nieuwe telefoon, 6 apps: Whatsapp, telegram, radio 2, PS app, BF app en Pogo.
En dan gebeurt dit.
Sorry hoor, maar dat kan gewoon echt niet. Daarstraks met een grote groep, alle iOS gebruikers hadden het plotseling, en op internet zag ik ook het net voorbij komen..
Dit is gewoon een dikke programmeer fout. En opladen (stopcontact) gaat nu als een sneltrein
Als het dan nog niet verholpen is dan heb je waarschijnlijk gelijk en zit er iets niet goed in de app.
ThnxThe_Ghost16 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:51:
[...]
Het kan soms gebeuren dat een update of een app blijft 'hangen' in een actie die veel batterij gebruikt. Je kunt gewoon de app even helemaal killen en dan opnieuw starten. Heeft hij het probleem dan nog dan kun je je telefoon resetten door de juiste knoppen combinatie in te drukken tot het apple logo verschijnt, bij een iPhone 7 is het lock knop + volume naar beneden, bij alle voorgaande iPhones lock en home knop.
Als het dan nog niet verholpen is dan heb je waarschijnlijk gelijk en zit er iets niet goed in de app.

Ik ga nog proberen een complete fresh install van iOS en als t dan nog is, dan wacht ik wel op de volgende update en ga ik gewoon niet meer spelen.
Vanmorgen de laatste update geinstalleerd dat ik thuis was dus heb het ook even getest. Ik heb hem 5 minuten aan laten staan en ben 1 procent batterij gezakt, en dan doet hij nog veel meer dingen dan alleen PoGo draaien. Dus er lijkt niet echt een batterij probleem te zitten in de laatste versie van de app, bij mij in ieder geval. Er zitten hier helaas weinig stops en gyms die ik continue kan openen of spinnen om te kijken of daar iets mis gaat.poor Leno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:55:
[...]
Thnxmaar ik heb al 8 jaar iPhones en 1 jaar Pogo.. Ik heb alles gedaan
![]()
Ik ga nog proberen een complete fresh install van iOS en als t dan nog is, dan wacht ik wel op de volgende update en ga ik gewoon niet meer spelen.
Welke iphone gebruik je? Ik heb een iphone 6s Plus en de nieuwste update ook geïnstalleerd en merk idd een klein beetje verschil met eerdere dagen maar niet zo snel als wat jij zegt.poor Leno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:55:
[...]
![]()
Ik heb de update ook geïnstalleerd, maar merk geen verschil op m'n iPhone. De batterij gaat niet sneller of langzamer leeg dan anders.poor Leno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:55:
[...]
![]()
Overigens eens iets rustigere reactie mag ook wel
ja alle trauma's van vorig jaar kwamen in 1x weer terugPB-powell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:06:
[...]
Overigens eens iets rustigere reactie mag ook wel

En ik zag mn telefoon voor mn ogen kapot gaan.. nie leuk nie.
Maar als ik de enige ben.. oei, dat is niet mooi. 6s, niet de beta iOS
laat maar, verkeerd gelezen. dacht dat de battery drain kwam door pogo update
[ Voor 27% gewijzigd door Terryb47 op 01-08-2017 11:35 ]
iPhone 7 hier met iOS 10.3.3poor Leno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:12:
[...]
ja alle trauma's van vorig jaar kwamen in 1x weer terug![]()
En ik zag mn telefoon voor mn ogen kapot gaan.. nie leuk nie.
Maar als ik de enige ben.. oei, dat is niet mooi. 6s, niet de beta iOS
@Terryb47 downgraden op iOS is niet zomaar mogelijk.
Maar mocht het een echt probleem zijn dan zal Niantec snel genoeg met een update komen.
De versie die hier alleen maar crashes veroorzaakt? PGo wilde niet opstarten voor die update geïnstalleerd werd, daar kwam een melding voor in beeld, verplicht op Android helaasTerryb47 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:22:
Kan je niet downgraden? de laatste versie is nog niet verplicht op android, weet niet of dat op ios dat ook zo is.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 01-08-2017 11:32 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
ik had geen last van crashes met de vorige versie? ik heb vanochtend handmatig de update gedaan, maar meestal wacht ik tot de verplichte update (dan kunnen anderen mooi betatestenRaven schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:31:
[...]
De versie die hier alleen maar crashes veroorzaakt? PGo wilde niet opstarten voor die update geïnstalleerd werd, daar kwam een melding voor in beeld, verplicht op Android helaas
Ten eerste. Die motivatie loopt nog net zo belachelijk hard leeg. En ten tweede. Wat heeft dat met de client app te maken? Dat wordt toch gewoon server side bepaald?- Spark has returned to appraise Pokémon for Team Instinct Trainers.
- Resolved a motivation decay bug impacting Pokémon with less than 3000 CP.
- Resolved a bug causing Pokémon GO to freeze after consuming potions too quickly.
- Resolved a bug causing Pokémon GO to freeze after all 6 Pokémon faint during a Raid Battle.
Ik hou niet van dergelijke onzinverhalen.
Alle beesten die ik gisteravond op mijn fietstocht geplaatst heb zijn nu allemaal leeg. De gym turnover is nu nóg veel hoger geworden en een beest blijft nu niet meer meerdere dagen staan zodat ze ook die volgende dagen nog evt. muntjes kunnen opleveren.
Dit topic is gesloten.
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6