[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:13
In plaats van dat je fysiek aanwezig bij een gym moet zijn om je beestjes te helpen, kan je dat nu vanuit huis doen (maar nog wel binnen een bepaalde straal, tenzij ze dat gefixt hebben). Dat houdt dus in, dat je een Pokie kan healen als je weet dat die aangevallen wordt. Hierdoor heb je als aanvaller een nadeel, omdat je hem misschien wel 4x moet aanvallen.
Daarnaast krijg je natuurlijk stardust en experience als je een besje voert. Als je op een Pokestop woont, maar niet bij een gym, kan je alle overbodige berries voeren ipv weggooien (en dus van eerder genoemde voordelen genieten) om opnieuw te draaien. Ik gooide regelmatig berries weg, dat hoeft dus nu niet meer (of in ieder geval in mindere mate).

edit: ook kan je natuurlijk je eigen gym experience levellen, al gaat dat niet zo snel op deze manier. het is gewoon nog een klein voordeeltje :)

[ Voor 8% gewijzigd door mat.hi.as op 27-07-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
mat.hi.as schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:18:
[...]

In plaats van dat je fysiek aanwezig bij een gym moet zijn om je beestjes te helpen, kan je dat nu vanuit huis doen (maar nog wel binnen een bepaalde straal, tenzij ze dat gefixt hebben). Dat houdt dus in, dat je een Pokie kan healen als je weet dat die aangevallen wordt. Hierdoor heb je als aanvaller een nadeel, omdat je hem misschien wel 4x moet aanvallen.
Daarnaast krijg je natuurlijk stardust en experience als je een besje voert. Als je op een Pokestop woont, maar niet bij een gym, kan je alle overbodige berries voeren ipv weggooien (en dus van eerder genoemde voordelen genieten) om opnieuw te draaien. Ik gooide regelmatig berries weg, dat hoeft dus nu niet meer (of in ieder geval in mindere mate).

edit: ook kan je natuurlijk je eigen gym experience levellen, al gaat dat niet zo snel op deze manier. het is gewoon nog een klein voordeeltje :)
Ah ok thnx :)

Ja ik doe niet aan gym dingen, ik wist niet dat je daar xp en dust voor krijgt als je ze een besje voert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

poor Leno schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:23:
Ja ik doe niet aan gym dingen, ik wist niet dat je daar xp en dust voor krijgt als je ze een besje voert..
Is nu anders doodsimpel om even een beest in een gym te zetten als je daar langs komt en er vrije plekjes in zijn. Levert altijd gratis muntjes op. :) Je doet jezelf tekort als je dat niet doet. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Bij de gym van m'n werk zit al dagen een Metapod van cp 9 8)7 Dus er wordt hier niet veel gevochten.
Dus da's makkelijk muntjes scoren voor de eigenaar ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Gitarist schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:45:
Bij de gym van m'n werk zit al dagen een Metapod van cp 9 8)7 Dus er wordt hier niet veel gevochten.
Juist niet, als hij er al dagen zit zit hij er al dagen voor niets ;) Die 50 muntjes krijg je maar 1 keer, wanneer je pokemon uit de gym gekickt wordt, niet dagelijks opnieuw.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Gitarist schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:45:
Al kan je er beter max 8,5 uur zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
RobPete89 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:46:
[...]

Al kan je er beter max 8,5 uur zitten 8)7
Beter langer voor badge exp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Iemand al een idee/ergens opgevangen wanneer het Lugia event eindigt?

Ook vnvnd 02:00 als de dubbel alles etc afloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:31
CaptJackSparrow schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:42:
[...]

Is nu anders doodsimpel om even een beest in een gym te zetten als je daar langs komt en er vrije plekjes in zijn. Levert altijd gratis muntjes op. :) Je doet jezelf tekort als je dat niet doet. :o
Dat is hier nu juist een probleem. Gyms staan altijd op max. Of de andere variant, binnen 10 minuten nadat ik er 1 heb leeggetrapt is die alweer overgenomen. Het is best lastig hier om aan muntjes te komen.

Overigens: ik heb hier 1 uit de raid app gekickt die continu de telefoons van zijn broertjes meenam en hem halfvol zette meteen, elke keer als ik erbij wilde zit die gym vol. Ik vind het prima hoor als die broertjes zelf naar de gym komen, maar heb ze nog nooit gezien en laag level. Ik vond dat hij maar moest kiezen, of zijn broertjes of het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
aljooge schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:26:
[...]

Dat is hier nu juist een probleem. Gyms staan altijd op max. Of de andere variant, binnen 10 minuten nadat ik er 1 heb leeggetrapt is die alweer overgenomen. Het is best lastig hier om aan muntjes te komen.

Overigens: ik heb hier 1 uit de raid app gekickt die continu de telefoons van zijn broertjes meenam en hem halfvol zette meteen, elke keer als ik erbij wilde zit die gym vol. Ik vind het prima hoor als die broertjes zelf naar de gym komen, maar heb ze nog nooit gezien en laag level. Ik vond dat hij maar moest kiezen, of zijn broertjes of het team.
Al die mensen met meerdere accounts storen me wel. Ik vind het net hetzelfde als spoofen wan het zijn spelers die er niet echt zijn. Slecht is een heel klein deel van de gevallen zijn het jonge kinderen die bv al in hun bed liggen dan kan ik er wel mee leven.

In mijn whatsap groep hebben we er ook zo een die met 2 telefoons speelt maar die zit er al enorm lang in de groep en hij doet die 2 de acount pas vrij recent.
Maar hij ziet er totaal geen kwaad in en blijkbaar een groot deel van de groep ook niet.
Hem overtuigen te stoppen lukt me niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Weet er iemand toevallig een whatsapp groep in Almere Buiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zoo, zojuist klaar met me laatste evolve sessie van dit event. geruime 500k xp erbij vandaag. ben nu level 31. Helaas is het niet gelukt dratini uit een ei te krijgen voor de vele candy (heb nog geen dragonite) wel een milktank er uit gekregen en een 98% Larvitar (gelijk evolved naar pupitar) heb al een 3k CP 96% Tranny maar 2 van 95+ ken nooit kwaad.

ook wel mazzel gehad met me laatste 10km ei een porygon waardoor ik precies genoeg had voor porygon2

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Ik heb een 95.6 Articuno en een 91.1 Lugia dus best happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wimpie007 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 01:57:
Waar heb je ergens mensen bij elkaar gesprokkeld om die raids te doen? Het maakt niet uit hoe druk het is op de plekken waar ik het probeer, ik ben vrijwel altijd alleen of met zijn tweeën...

Verder moet ik afgezien van de legendaries nog 4 pokémon om de huidige verzameling compleet te maken: Hitmonlee, Unown, Miltank en Blissey. Wordt nog lastig...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Gravediggerxx schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:55:
[...]

Al die mensen met meerdere accounts storen me wel. Ik vind het net hetzelfde als spoofen wan het zijn spelers die er niet echt zijn. Slecht is een heel klein deel van de gevallen zijn het jonge kinderen die bv al in hun bed liggen dan kan ik er wel mee leven.

In mijn whatsap groep hebben we er ook zo een die met 2 telefoons speelt maar die zit er al enorm lang in de groep en hij doet die 2 de acount pas vrij recent.
Maar hij ziet er totaal geen kwaad in en blijkbaar een groot deel van de groep ook niet.
Hem overtuigen te stoppen lukt me niet |:(
2 accounts kan me nog iets voorstellen, maar 3 vind ik wel heel veel worden, is gewoon een halve gym. 3 wordt wel erg inhalig. Als ze met zijn 3en komen soit, geen probleem. Maar altijd dezelfde die toestellen meeneemt van nobodies. Ik en alle andere roden worden hiermee behoorlijk gedupeerd en heb hier al een aantal honderd muntjes gemist door hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
NMe schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 02:36:
[...]

Waar heb je ergens mensen bij elkaar gesprokkeld om die raids te doen? Het maakt niet uit hoe druk het is op de plekken waar ik het probeer, ik ben vrijwel altijd alleen of met zijn tweeën...

Verder moet ik afgezien van de legendaries nog 4 pokémon om de huidige verzameling compleet te maken: Hitmonlee, Unown, Miltank en Blissey. Wordt nog lastig...
heb je Utrecht Centrum al geprobeerd? Staan vaak hele groepen

Maar ook hier in de buurt is het eigenlijk bij iedere raid 15-40 man de eerst paar dagen
Hebben ook een discord app gemaakt waarin er wordt afgesproken

Heb al 15 legendary raids gedaan denk ik :-)

Score: 5 Lugia en 5 Articuno
120 rare candy. 9 charged TM en 8 Fast TM
En nog iets van 100 Golden berries

[ Voor 7% gewijzigd door wimpie007 op 28-07-2017 03:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
Bijna alle candy gebruikt voor evolutie. Had continu een lucky egg aan tijdens het lopen. En een nieuw event record gehaald. 3.75 miljoen xp. Betekent nu dat ik aanbeland ben in level 39 op 750k. Nog 4.25 miljoen xp te gaan. Gaat even duren.

Ik heb allemaal silver great boxes gekocht, heb nu 118 raid passes op voorraad en daarbij 118 lures.
Daarbij, als ik level 40 wordt moet dat gevierd worden en gaan 15 stops een dagdeel worden gelured

Een feest moet er komen, helaas is 4.25 miljoen nog een heel eind, maar verheug me er nu al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16

TAA

Liever IRC

Gisteravond nog 'even' 15km gelopen in de hoop toch nog een miltank te scoren. Helaas... de buit was uiteindelijk slechts 3 stuks 10km eieren waaruit een sudo en 2 pory's kwamen. Jammer.

Blijven we voorlopig dus nog hunten op een Unown en een 10km ei zoeken waar wel zo'n koe in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:07
Gisteravond toevallig nog een koe in het wild gespot :)
Mijn 2e Miltank, en allebei gewoon buiten tegen gekomen.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
wimpie007 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 01:57:
Dat is zeker niet verkeerd!
Heb gister nog 2x Lugia gevangen (waarvan 1 met een critical catch op de 1e bal _/-\o_ ) maar die kwamen allebei niet verder dan 80%.
NMe schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 02:36:
[...]

Ik zit zelf in een stuk of 4 Whatsapp groepen voor regio Arnhem. Erg makkelijk om dan een groep van 20 man (en vrouw) te krijgen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:11

Neomess

neomess.nl

Vanmorgen nog een Lugia raid gezien, dus nog niet over.

Wanneer/of deze eindigen weet ik niet.
poor Leno schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:21:
Iemand al een idee/ergens opgevangen wanneer het Lugia event eindigt?

Ook vnvnd 02:00 als de dubbel alles etc afloopt?

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 08:32
lugia spawnt nog steeds deze morgen :D

articuno was natuurlijk al bekend dat deze tot maandag zou blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:49
aljooge schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 03:57:
Bijna alle candy gebruikt voor evolutie. Had continu een lucky egg aan tijdens het lopen. En een nieuw event record gehaald. 3.75 miljoen xp. Betekent nu dat ik aanbeland ben in level 39 op 750k. Nog 4.25 miljoen xp te gaan. Gaat even duren.

Ik heb allemaal silver great boxes gekocht, heb nu 118 raid passes op voorraad en daarbij 118 lures.
Daarbij, als ik level 40 wordt moet dat gevierd worden en gaan 15 stops een dagdeel worden gelured

Een feest moet er komen, helaas is 4.25 miljoen nog een heel eind, maar verheug me er nu al op.
Holy shit... had je zo veel muntjes gespaard of heb je de portemonnee getrokken?

Ik heb één silver box gekocht, en moest nog munten bijkopen omdat ik er niet zo veel had :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:44
Heb je de afgelopen weken gelopen met mareep als buddy en na ~300km eindelijk ampharos kunnen maken. Komen er de afgelopen dagen 3 mareep uit eieren met 166 candy in totaal.
Helaas nog steeds geen tyrogue met hp. Dan zijn we compleet

Legendary raids had ik een hard hoofd in hier in het dorp. Maar we hebben toch een leuke groep kunnen opzetten. Score tot nu toe 5 uit 8 articuno en 2 uit 4 lugia.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik heb nog niet heel veel raids gedaan, zit nu op 4 raids. 3 Articuno en 1 Lugia. Lugia door connection errors (en mensen die niet konden rejoinen) net niet weten te halen. Articuno heb ik er in ieder geval 1 weten te vangen. Vandaag nog maar eens kijken of ik tijdens m'n lunch een groep kan vinden voor een raid in de stad, en anders dit weekend.

Nu het event afgelopen is (en de Nijmeegse Vierdaagse ook afgelopen is, waardoor ik een stuk minder drift), vraag ik me telkens af of m'n Pokemon Go Plus niet kapot is. Voor m'n gevoel trilt ie te weinig, maar er zijn gewoon minder pokemon en door m'n gebrek aan drift raak ik de andere 2 pokestops niet meer :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gisteravond 5 L-raids kunnen doen met als resultaat een derde Articuno (89IV) en een tweede Lugia (weer 76IV). De dag ervoor waren bij alle raids geen mensen te bekennen op eentje na waar we niet hoger dan vier kwamen.

Ik vind het ook weer typisch Niantic dat je elke gevangen Pidgey in je Journal kunt terugvinden en de opbrengst van elke spin van een stop, maar een gevangen Legendary uit een raid en veel zeldzamere TM's worden totaal niet gelogd. :F

Bij één raid kreeg ik geloof ik 2 FTM en 3 CTM. :P Heb nu 4 FTM en 10 CTM. Met de nu 118 Rare Candy en 48 Golden Berries gaat er ook al weer een aardige hap uit mijn inventarisruimte. Als ik meer ruimte zou hebben zou ik evt. ook nog wat boxes gekocht hebben. Nu koop ik alleen maar losse pasjes. Maak het nou eens 2000/2000 Niantic.

Sommige mensen hebben ook idioot mazzel. Die voeren een Pinap aan een Lugia en vangen hem dan ook nog. :o

Hebben meer mensen dat hun spinnende curveballen niet goed geregistreerd worden en niet afbuigen en mijlenver naast gegooid worden? :X Had er drie zo bij één Lugia. }:| Ik had al eerder gemerkt dat bij grotere beesten, meestal vliegende, de animatie blijkbaar zó veel van de CPU vergt dat je merkt dat het (meer) gaat stotteren en ik vermoed dat adequate uitlezing van de scherminvoer er dan bij inschiet. Ik heb grafisch véél indrukwekkender spelletjes die beter lopen dat PoGo. Maar bij Niantic moet het weer onevenredig veel CPU power gebruiken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:46
mat.hi.as schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:01:
[...]

Pfoe, we hebben ein-de-lijk wat legendaries, en jij wilt ze gelijk allemaal :+. Had al niet verwacht dat er gelijk 4 zouden komen (en al helemaal niet dat het ons niet direct geld kost). Er is verder nog niks bekend over.
Op de Facebook pagina van Pokemon Go is 8 uur geleden nog een filmpje geplaatst waar ook Ho-Oh in zit. Die lijkt dus ook nog te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Hebben mensen al eens vaker gehad dat ze minder beloningen uit een Raid krijgen dan er vermeld werd?
Ik had gisteren een gewone raid waar ik achteraf groot in beeld kreeg dat ik zoveel revives etc en 4 Rare Candy gekregen had.
Toen ik daarna naar m'n items ging om die candy te gebruiken had ik daar maar 2 rare candy :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:48
Stefangrp schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:21:
Weet er iemand toevallig een whatsapp groep in Almere Buiten?
Ja, zit ik in. Ik stuur je wel ff een privé bericht.
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:08:
Bij één raid kreeg ik geloof ik 2 FTM en 3 CTM. :P Heb nu 4 FTM en 10 CTM. Met de nu 118 Rare Candy en 48 Golden Berries gaat er ook al weer een aardige hap uit mijn inventarisruimte. Als ik meer ruimte zou hebben zou ik evt. ook nog wat boxes gekocht hebben. Nu koop ik alleen maar losse pasjes. Maak het nou eens 2000/2000 Niantic.
Wáááááááát ??? 5 TM's in één Raid ??? :X Damn, wat ben ik jaloers op jou!

Maar euh, als je ruimte tekort hebt, waarom gebruik je die TM's dan niet eens een keer? Ik heb in Google Docs een hele lijst gemaakt van Pokémon die ik heb, met hun huidige move-sets, en welke move-sets ik wil hebben. Daaruit volgt dan een overzicht met Fast en Charge TM's die ik per Pokémon nodig heb.

Gisteren kreeg ik uit een Articuno Raid (gevangen, maar helaas slechts 71%) zowaar één Fast TM. Yay! :*)
Meteen toegepast op mijn 93% Dragonite om zijn Steel Wing + Outrage move-set om te zetten naar Dragon Tail + Outrage. Helemaal blij mee! _/-\o_

[ Voor 70% gewijzigd door Haay op 28-07-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Haay schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:22:
Wáááááááát ??? 5 TM's in één Raid ??? :X Damn, wat ben ik jaloers op jou!

Maar euh, als je ruimte tekort hebt, waarom gebruik je die TM's dan niet eens een keer? Ik heb in Google Docs een hele lijst gemaakt van Pokémon die ik heb, met hun huidige move-sets, en welke move-sets ik wil hebben. Daaruit volgt dan een overzicht met Fast en Charge TM's die ik per Pokémon nodig heb.
Dat was ook zéér uitzonderlijk. :) Ik doe ook L-raids waarbij ik ook helemaal niets aan TM's krijg. En ik heb ze nog niet gebruikt omdat ik ze nog maar net heb en er nog helemaal niet aan toegekomen ben om ze te gebruiken. Ik maak ook niet echt een studie van mijn beesten en moet dus er dus echt eens voor gaan zitten om te kijken waar ik ze evt. voor zou willen gebruiken. Niantic helpt daar nl. totáál niet bij door op geen énkele manier een adequaat OVERZICHT van je beesten mogelijk te maken. Daarvoor zou ik van die illegale sites gebruik moeten maken waarbij je je inloggegevens moet invoeren. En Niantic begrijpt uit het feit dat die sites gemaakt zijn en gebruikt worden maar niet dat dergelijke functionaliteit iets is dat de spelers WILLEN omdat het het spel prettiger speelbaar en daarmee leuker maakt. Het spel leuker maken is iets waar ze bij Niantic natuurlijk niet aan kunnen beginnen. Stel je voor zeg. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
iemand trouwens al een idee of het een bug of feature is dat als je je pokemon met ster in een gym plaatst dat die ster word verwijderd?

best irritant namelijk en heb geen idee waar het nuttig voor zou zijn?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
De items uit de raids zijn echt totaal random hoor. De ene keer krijg ik 20 revives en wat golden berries. Andere keer 2x Fast TM, 2x Charge TM, 12 Candy, 8 berries, 0 revives....

Wat betreft het gebruik van de TM's. Gebruiken ze voor je aanvallers...simpel. Defenders maakt geen drol meer uit tegenwoordig. Je wilt meer dmg doen in de raids, dus zoek je sterkste aanvallers en zorg dat ze de beste aanvallen krijgen.
copywizard schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:15:
iemand trouwens al een idee of het een bug of feature is dat als je je pokemon met ster in een gym plaatst dat die ster word verwijderd?

Neem aan een bug.
Wat voor feature zou het moeten zijn? Je pokemon is geen favoriet meer omdat je hem in een gym hebt gedumpt? :+

Ik heb gisteren nog een rare bug. Stopte me pokemon in de gym, keek, maar hij zat er niet in. Dus stopte ik een andere erin en die staat er nu wel in. Maar die eerste die ik erin zette, zit volgens mijn lijst, ook in die gym. Dus ik ben 2 pokemon kwijt in 1 gym...

[ Voor 46% gewijzigd door WahWah op 28-07-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Wat is jullie mening over de moveset van Dragonite, met name de fast attack? Ik heb een Dragonite met Steel Wing als fast attack, normaal niet zo speciaal... maar steel is wel sterk tegen Ice en Rock - 2 counters van Dragonite. Is het zinvol om deze move te houden zodat alle Ice en Rock types die Dragonite ff denken te counteren van een koude kermis thuis komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Feihcretsam schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:03:
Wat is jullie mening over de moveset van Dragonite, met name de fast attack? Ik heb een Dragonite met Steel Wing als fast attack, normaal niet zo speciaal... maar steel is wel sterk tegen Ice en Rock - 2 counters van Dragonite. Is het zinvol om deze move te houden zodat alle Ice en Rock types die Dragonite ff denken te counteren van een koude kermis thuis komen?
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/149
Defensive Moves Explanation

Dragon Tail performs exceptionally better than all other quick moves on defense.
Steel Wing is sub-par to Dragon Tail, even with a type advantage against ice, rock, and fairy type. Still an above average defensive quick move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Laatst online: 08-09 15:06
copywizard schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 12:15:

Ga ervanuit dat dit gewoon een bug is en dat dat zsm weer word gefixt, maar je weet nooit want : Niantic.

Ik heb na 5 articuno kills éindelijk een articuno gevangen. 76% IV maar hartstikke blij met de pokedex aanvulling.

Ook mijn 100% IV dragonite nieuwe movesets gegeven.
Dragon tail + Outrage met 2 balkjes aka zijn beste moveset _0_

Tevens mijn Gyarados nieuwe movesets gegeven.
Dragon Tail + Hydro pomp want hij is helaas geen dragon maar water en flying.
Toch ook hartstikke blij mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Whiteflashh op 28-07-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik kan niet meer inloggen op Pokémon Go en Niantic is alles behalve behulpzaam.

Issue: spel blijft hangen op PTC login scherm tot dat er een cannot authorize error komt.
Device: Xiaomi Redmi Note 4 (Mido)

Wat heb ik al gedaan:
- Spel opnieuw geinstalleerd (is dus de laatste versie uit de playstore).
- Cache gecleared enzo
- Halve internet afgezocht
- Niantic mailes gestuurd die ze niet lezen en met standaard oplossingen komen

Niets helpt.

Uiteindelijk heb ik Fiddler eraan gehangen en dan zie ik dat er 3x een login gedaan word die mooi terug komt met token en een user profile word opgehaalt. Dit werkt gewoon blijkbaar.
Ik ben dus volgens mij ook niet gebanned (Niantic heeft daar ook niet op gehint of zo), maar ik heb ook niets gedaan behalve gewoon het spel gespeeld.

Gepoogd met ADB foutmeldingen te vinden maar tevergeefs.

Vandaag dan maar eens mijn device opnieuw geinstalleerd (en meteen de laatste rom erop, dus ik ben van Android 6 -> 7 gegaan).

Nog steeds niets.

Het vreemde is dat als ik ipv PTC, google selecteer er even een zwart scherm langs flitst (vanaf rechts) maar dan ook niets.

Het lijkt er op als of de app iets niet doet maar ik vind niet wat (want waarom zou je fatsoenlijk loggen).

Iemand een vergelijkbaar issue gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:08:

Hebben meer mensen dat hun spinnende curveballen niet goed geregistreerd worden en niet afbuigen en mijlenver naast gegooid worden? :X Had er drie zo bij één Lugia. }:| Ik had al eerder gemerkt dat bij grotere beesten, meestal vliegende, de animatie blijkbaar zó veel van de CPU vergt dat je merkt dat het (meer) gaat stotteren en ik vermoed dat adequate uitlezing van de scherminvoer er dan bij inschiet. Ik heb grafisch véél indrukwekkender spelletjes die beter lopen dat PoGo. Maar bij Niantic moet het weer onevenredig veel CPU power gebruiken. |:(
Heb ik al vaak gehad. Je moet er goed op letten dat je die glinsters blijft zien. Als die weg zijn de bal gewoon naar beneden op uw scherm slepen en dan komt de bal op zijn oorspronkelijke plaats te staan (je kan hem even loslaten)
Hierna gewoon opnieuw curven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
LOTG schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:17:
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik kan niet meer inloggen op Pokémon Go en Niantic is alles behalve behulpzaam.

Issue: spel blijft hangen op PTC login scherm tot dat er een cannot authorize error komt.
Device: Xiaomi Redmi Note 4 (Mido)

Wat heb ik al gedaan:
- Spel opnieuw geinstalleerd (is dus de laatste versie uit de playstore).
- Cache gecleared enzo
- Halve internet afgezocht
- Niantic mailes gestuurd die ze niet lezen en met standaard oplossingen komen

Niets helpt.

Uiteindelijk heb ik Fiddler eraan gehangen en dan zie ik dat er 3x een login gedaan word die mooi terug komt met token en een user profile word opgehaalt. Dit werkt gewoon blijkbaar.
Ik ben dus volgens mij ook niet gebanned (Niantic heeft daar ook niet op gehint of zo), maar ik heb ook niets gedaan behalve gewoon het spel gespeeld.

Gepoogd met ADB foutmeldingen te vinden maar tevergeefs.

Vandaag dan maar eens mijn device opnieuw geinstalleerd (en meteen de laatste rom erop, dus ik ben van Android 6 -> 7 gegaan).

Nog steeds niets.

Het vreemde is dat als ik ipv PTC, google selecteer er even een zwart scherm langs flitst (vanaf rechts) maar dan ook niets.

Het lijkt er op als of de app iets niet doet maar ik vind niet wat (want waarom zou je fatsoenlijk loggen).

Ik kon ook ~ 2 weken niet inloggen via mijn vaste verbinding maar via 4G ging het prima. :? Ook een vergelijkbare foutmelding. Dacht dat ik was gebanned maar toen ik WiFi had uitgezet werkte het prima. Nooit erachter gekomen wat het nou was maar uit het niks werkte het weer goed. 8)7

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Yes Golem met rock throw stone edge en een iv van 96. laat die moltres en zapdos maar komen :)

edit: happy pronkmodus weer uit ;)

[ Voor 16% gewijzigd door spocy op 28-07-2017 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Megalodon86 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:10:
[...]

Holy shit... had je zo veel muntjes gespaard of heb je de portemonnee getrokken?

Ik heb één silver box gekocht, en moest nog munten bijkopen omdat ik er niet zo veel had :X
Portemonnee getrokken. had voor 110 euro muntjes gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
LOTG schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:17:

Heb ik ook een keer gehad, maar dan met een Google-account. Daar is de oplossing om bij Google in te loggen, de authorisatie voor je smartphone in te trekken. Op de telefoon moest ik daarna mijn wachtwoord ingeven en Pokemon logde daarna ook weer gewoon in... Wellicht dat je er op die manier via je Google-account weer in kunt komen ?

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Spelers willen dat Niantic de knip trekt voor het gefaalde 'feestje' in Chicago en ze hun gemaakte onkosten vergoedt.

Kan niet zeggen dat dit onverwacht komt.

[ Voor 9% gewijzigd door CaptJackSparrow op 28-07-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 22:24
Eindelijk een 100% Larvitar uit een 10k ei. Dat je daarna twee keer "die klote boom" krijgt is ze vergeven!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Luuksche schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:13:
Eindelijk een 100% Larvitar uit een 10k ei. Dat je daarna twee keer "die klote boom" krijgt is ze vergeven!
mooi man, m'n laatste drie 10k eieren waren allemaal dratinis }:|

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:35:
Spelers willen dat Niantic de knip trekt voor het gefaalde 'feestje' in Chicago en ze hun gemaakte onkosten vergoedt.

Kan niet zeggen dat dit onverwacht komt.
Dit zou wel heel raar zijn. De compensatie was een 100% catch rate voor Chicago: Bezoekers hebben uiteindelijk meer gekregen dan waarvoor ze gekomen zijn plus nog voor 100 dollar munten. Er is geen schade dus, ook niets te claimen. Maar ja het is Amerika en daar kan natuurlijk alles worden aangeklaagd.

Zou wat zijn zeg: stel je gaat naar een concert en die is niet mooi: kan je dan ook alle gemaakte kosten in rekening brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Terryb47 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:54:
[...]

mooi man, m'n laatste drie 10k eieren waren allemaal dratinis }:|
Ik heb al tijden gee n10k ei meer gezien :/
Moet nog een paar schapen en iig één goede larvitar hebben, maar voorlopig zit m'n tas vol met 2k eieren :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Laatst online: 26-05-2024
aljooge schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 00:25:
[...]

Dit zou wel heel raar zijn. De compensatie was een 100% catch rate voor Chicago: Bezoekers hebben uiteindelijk meer gekregen dan waarvoor ze gekomen zijn plus nog voor 100 dollar munten. Er is geen schade dus, ook niets te claimen. Maar ja het is Amerika en daar kan natuurlijk alles worden aangeklaagd.

Zou wat zijn zeg: stel je gaat naar een concert en die is niet mooi: kan je dan ook alle gemaakte kosten in rekening brengen?
maar geen unown mee naar huis kunnen nemen of andere regionals; daar kwamen ook heel veel mensen voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Spike_wolf schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 08:57:
[...]

Moet nog een paar schapen en iig één goede larvitar hebben, maar voorlopig zit m'n tas vol met 2k eieren :/
Heb tijdens het event geluk gehad met 5 eieren; Porygon, Larvitar, Dratini en 2x Mareep!
Porygon wat minder, maar de rest prima! Altijd fijn als je heel lang met een buddy loopt en vlak voordat je genoeg candy hebt er 2 uit eieren krijgt met dubbele candy :+ Achja, het is een mooie Ampharos geworden, 87% met Charge beam en Zap cannon. Nog 65 candy over om 'm wat hoger te krijgen, nu maar CP1507!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 13:34

Haan

dotnetter

Ik heb 3 larvitars gehatched tijdens het event, laatste 7 10km eieren waren allemaal larvitar 8)7 Nu heb ik een Tyranitar 98% met 3296cp, kan nog 1 powerup krijgen, maar candy is nu op.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
http://pokemongolive.com/en/post/safarizoneupdate: de eerste vier Europese Safari Zone-events (o.a. Amstelveen 12 augustus) worden uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:55
Binnenkort wel 'rarely seen" pokemon in europese steden.
Regionals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
brilsmurf schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:10:
Binnenkort wel 'rarely seen" pokemon in europese steden.
Regionals?
Rarely seen .. regionals zie je niet in Europa :)
Of het is weer een briljante woordkeuze van Niantic hehe

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:55
Dan zullen het wel unowns zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Het hele alfabet, bij de stop om de hoek *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Bobje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:26:
[...]
maar geen unown mee naar huis kunnen nemen of andere regionals; daar kwamen ook heel veel mensen voor...
Oei, dan zijn de bezoekers inderdaad gedupeerd. Dit is wel erg zeg,

Wat ook nu erg is, al die afgelaste events, allemaal vliegtickets en hotels zijn geboekt. Ik heb ook een vakantiedag opgenomen. Maar ik vind dat Niantic alle boekingskosten moet vergoeden. Er was beloofd dat iedereen welkom zou zijn in Amstelveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Bobje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:26:
[...]
Unown en Heracross spawnde op het terrein en later in een grotere straal daaromheen best veel. Genoeg mensen die met 10 unown en een Heracross of twee naar huis gegaan zijn.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42
Inderdaad rarely seen. We hadden een togetic in praag. Maar thats it. Verder echt geen bijzondere gezien.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:32
An update on the upcoming Pokémon GO Safari Zone Events in Europe

Trainers,

In order to guarantee the best possible gameplay experience for European Trainers, we have decided to postpone the events in Europe scheduled for August 5 (Copenhagen and Prague) and August 12 (Stockholm and Amsterdam) until a date later in the Fall. No other scheduled events are affected including the event scheduled for Yokohama, Japan on August 14 and the events scheduled for September 16 in France, Spain, and Germany.

We apologize for any inconvenience and hope you understand that our priority is to ensure a great experience for Pokémon GO Trainers in Europe and around the world. Trainers that might have questions regarding the Safari Zone events should visit the help center.

As a special surprise, we understand that some Pokémon that are rarely seen in Europe will be appearing soon in certain European cities for a brief time. Keep your eyes peeled!

Stay tuned for more information, we will update you as soon as we have the new dates.

Sincerely,
—The Pokémon GO team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

aljooge schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 00:25:

De mensen kwamen natuurlijk ook voor het 'Fest' an sich. Om dat mee te maken. En dat is aardig in het water gevallen, dus men heeft die ervaring niet kunnen hebben. Dáár had men geld voor over om dát bij te wonen. Voor deze deceptie heeft men dat geld niet over, en dus wil men het terug.

Zijn die events die wel doorgaan eigenlijk in samenwerking met dezelfde winkelcentrum partner? Ik vraag me nl. af of het initiatief om e.e.a. uit te stellen nou van Niantic of van UR is uitgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Spike_wolf schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:42:
[...]

Unown en Heracross spawnde op het terrein en later in een grotere straal daaromheen best veel. Genoeg mensen die met 10 unown en een Heracross of twee naar huis gegaan zijn.
Als je er dan bij bent en niet in kan loggen is dat best wel sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Spike_wolf schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 08:57:
[...]

voorheen kreeg ik ook zelden 10k eieren, maar sinds het pikachu event krijg ik prompt alleen maar 10k eggs 8)7 terwijl ik juist die pichu met pet wilde hebben. heb geen enkele 2k egg gehad de afgelopen weken.

anyway, net m'n tweede Lugia gevangen (2 uit 6 pogingen), eerste ronde stond ik in m'n eentje te vechten omdat m'n teammaatjes bijna allemaal met snorlaxen en blisseys stonden niks te doen. (precies waar ik eerder over zat te klagen) tweede ronde was net zo triest, toen ben ik maar rondje door de stad gegaan. Half uur later kwam ik terug en nog een keer poging gedaan, ditmaal wel een degelijke team en Lugia zowaar met de eerste bal (excellent throw) gevangen! Dus het kan wel >:) De vorige Lugia had ik ook met een excellent throw gevangen maar dan met de laatste bal.

M'n Articunos (2 uit 5 pogingen) had ik met een Nice en een Great throw gevangen. Niet de beste movesets of IV, maar goed wat ik eerder al bang voor was ze zijn de Legendaries meer voor de heb dan dat ze echt bruikbaar zijn. Ik kijk in ieder geval uit naar Moltres en Zapdos.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

hneel schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:18:
[...]

Als je er dan bij bent en niet in kan loggen is dat best wel sneu.
Was het inderdaad zo dat ook buiten het park mensen niet konden verbinden?
Ik had het idee dat alleen het netwerk dat sprint daar uitgelegd had en het reguliere Sprint netwerk over hun nek gingen, en dat het voor ander providers en buiten het park gebied geen probleem meer was.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
aljooge schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 10:37:
[...]

Oei, dan zijn de bezoekers inderdaad gedupeerd. Dit is wel erg zeg,

Wat ook nu erg is, al die afgelaste events, allemaal vliegtickets en hotels zijn geboekt. Ik heb ook een vakantiedag opgenomen. Maar ik vind dat Niantic alle boekingskosten moet vergoeden. Er was beloofd dat iedereen welkom zou zijn in Amstelveen.
Ik vind het redelijk naïef als je op basis van die mededeling (iedereen kan er in) meteen een ticket of hotel gaat boeken. Zeker als je bedenkt dat het winkelcentra zijn waar niet meer dan een paar duizend mensen in kunnen. Het zou me verbazen als die claims stand houden voor de rechter.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Quincy5 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:07:
[...]

Ik vind het redelijk naïef als je op basis van die mededeling (iedereen kan er in) meteen een ticket of hotel gaat boeken. Zeker als je bedenkt dat het winkelcentra zijn waar niet meer dan een paar duizend mensen in kunnen. Het zou me verbazen als die claims stand houden voor de rechter.
Helemaal mee eens. Er zijn trouwens ook nog geen tickets verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nou, even bij de visite weg en een rondje Breda rijden...laatste hoop op een legendary (articuno). Nog tips hier waar en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:14
Vanochtend een arti kunnen vangen, dus de dexvulling is gelukt. Was wel even zweten met een last second rejoin waarbij de app vastliep.

Gelukkig na opnieuw opstarten en battle aanklikken een you win tekst en goedgemaakt door een critical catch na een paar ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:37
readytoflow schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:56:
Nou, even bij de visite weg en een rondje Breda rijden...laatste hoop op een legendary (articuno). Nog tips hier waar en hoe?
In de Ceresstraat al veelvuldig gezien, ook rondom het Valkenberg park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Quincy5 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:07:
[...]

Is natuurlijk zo, aan de andere kant moet je er wel op tijd bij zijn, hotels en vliegtuig stoelen zijn snel volgeboekt.

Vol is wel vol en het event plan is wel erg laat van te voren aangekondigd en idioot laat afgelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vanaf hoe laat maandag start de nieuwe legendaries?

En is het nu 100% zeker dat Lugia blijft?

Score is hier 2 Lugia en 5 Articuno en een hele rits aan rare candy's

Die Whatsapp groepen werken wel lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
frickY schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:35:
[...]

In de Ceresstraat al veelvuldig gezien, ook rondom het Valkenberg park.
Thx. Is uiteindelijk gelukt bij een tank: Lugia
En in een winkelstraat Articuno!
Happy camper. *O*

En Ampharos erbij door de verkregen rare candies.

Buiten de regionals nog 2 te gaan:
Miltank
Unown

Nog nooit ergens gezien beide en ook niet na 1133 eieren zo'n koe eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 14:07
Hoera, de irritante "Oh, kijk nou het blijkt dat deze Ratata stiekem een Ditto is" animatie is sneller gemaakt :D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is jullie de hallucinant hoge decay van pokies onder de 3000 al opgevallen ? Heb hier uitzicht op mn snor en bliss die ongeveer 350 en 400 per uur afnemen. Zonder dat ze aangevallen worden. Gohub vermeldt ook dat dit dramatish is toegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:33
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:50:
Is jullie de hallucinant hoge decay van pokies onder de 3000 al opgevallen ? Heb hier uitzicht op mn snor en bliss die ongeveer 350 en 400 per uur afnemen. Zonder dat ze aangevallen worden. Gohub vermeldt ook dat dit dramatish is toegenomen.
Dat idee had ik ook al, veel gyms binnen no time met half dode pokemon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:50:
Je hebt 'm ook al in de Mystic app gezien, maar voor de rest; https://pokemongohub.net/...e-increased-dramatically/

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:52:
[...]

Dat idee had ik ook al, veel gyms binnen no time met half dode pokemon...
Weet niet wat ik hier nu weer van moet vinden.
Het lijkt of elke stap voorwaarts door Nia direct bekrachtigd wordt met drie acteruit 😭

Bron :
[url]https://https://pokemongohub.net/post/breaking-news/gym-motivation-mechanic-update-decay-rate-increased-dramatically/[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Vanochtend een arcanine in een gym geplaatst. Heb de golden batch voor die gym. Komt er een uur later een Articuno raid boss in, die is verslagen. Wat denk je: geen ballen voor gym control. Is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 22:35:
“Niantic does not comment on pending legal matters.”
Niantic does not comment on anything. :P
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 22:03:
[...]

Weet niet wat ik hier nu weer van moet vinden.
Het lijkt of elke stap voorwaarts door Nia direct bekrachtigd wordt met drie acteruit 😭

Bron :
[url]https://https://pokemongohub.net/post/breaking-news/gym-motivation-mechanic-update-decay-rate-increased-dramatically/[/url]
Vooral weer leuk voor mensen die in het midden van een grote stad spelen, waar elke 5 minuten wel iemand met een berry langskomt. De rest van de wereld is er weer mee gekloot...

[ Voor 40% gewijzigd door NMe op 29-07-2017 23:20 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:19:
Zijn die events die wel doorgaan eigenlijk in samenwerking met dezelfde winkelcentrum partner? Ik vraag me nl. af of het initiatief om e.e.a. uit te stellen nou van Niantic of van UR is uitgegaan.
De Amstelveense mall wijst met 't vingertje naar Niantic:
Stadshart Amstelveen schreef op zaterdag 29 juli 2017:
Nieuws voor Pokémon trainers.
Het spijt ons te moeten melden dat Niantic, de maker van het Pokémon Go spel de beslissing heeft genomen dat de Pokémon Go Safari Zone van 12 augustus uitgesteld gaat worden. Een nieuwe datum is nog niet bekend. Het uitstel zorgt ervoor dat de makers van Pokémon Go later de best mogelijke spelervaring kunnen bieden aan Europese trainers. Wij zullen je een update geven zodra wij meer informatie hebben. Wij vragen je vriendelijke voor alle vragen contact op te nemen met Niantic.
https://www.facebook.com/...rmalink/1636230389743985/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Je moet eigenlijk maar 9 uur in een gym staan dus lekker makkelijk dat ze snel in CP afnemen.

Grotere kans dat iemand je gym even snelt sloopt

Prima feature wat mij betreft!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
xienator schreef op zondag 30 juli 2017 @ 07:48:
Je moet eigenlijk maar 9 uur in een gym staan dus lekker makkelijk dat ze snel in CP afnemen.

Grotere kans dat iemand je gym even snelt sloopt

Prima feature wat mij betreft!
Prima feature? Ze hebben hier het hele gymsysteem mee dood gemaakt...
Er is echt totaal geen reden meer om sterke Pokémon te hebben in een gym, alleen voor raids.
Ik vraag mij echt af of die gasten bij Niantic wel eens hun eigen game spelen want dit slaat echt als een kut op een gebakje!

En dan al die mensen bij wie de game alleen maar om muntjes draait 8)7 willen jullie geen leuk gym systeem ofzo? Ik heb nog maar 1 Pokémon nodig om een gym te slopen, lijkt mij niet helemaal de gedacht achter een gym!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Met het nieuwe gym systeem was het al nutteloos om een sterke pokemon in een gym te zetten.

Toen kon ik met 1,5 Pokemon al bijna iedere gym slopen.

Daarnaast je kan nu van afstand berry's voeren. Met een gouden zit die weer helemaal vol.

Zie het probleem niet hoor :)

Nu douche en even snel gyms slopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
xienator schreef op zondag 30 juli 2017 @ 08:18:
Met het nieuwe gym systeem was het al nutteloos om een sterke pokemon in een gym te zetten.

Toen kon ik met 1,5 Pokemon al bijna iedere gym slopen.

Daarnaast je kan nu van afstand berry's voeren. Met een gouden zit die weer helemaal vol.

Zie het probleem niet hoor :)

Nu douche en even snel gyms slopen :P
Toen had je nog de keuze om net onder de 3k te blijven zitten en nog enigszins iets van een defender te hebben. Nu kun je beter een laag beest erin zitten en is zo'n beetje al het hoge spul een no-go. Een gym met Snorlax en Blissey (bijna iedere gym? :p) gaf nog wat weerstand, nu zijn dat ook binnen no-time bokszakken!

Ook dat berries voeren slaat naar mijn idee nergens op en mag direct weer de game uit. Het is toch de bedoeling om naar buiten te gaan? Niet om met je luie reet vanaf de bank gyms up te houden...

"Get up and Go" was toch iets van hun motto? :)

Edit: grmbl.. 4e Miltank uit 10km ;w

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Ugh, vannacht voor de zoveelste keer een pokemon uit een gym terug gekomen "met 40 coins"... zonder dat die coins zij bijgeschreven }:|
Straks nog maar een gym pakken voor die laatste 10 muntjes, en dan hopen dat die eerdere 40 er toch weer bij komen. Wordt een beetje moe langzamerhand van die verrassing iedere keer. Heb ik muntjes of moet ik tot de volgende keer wachten?

[Edit]
Net weer een pokemon in een gym gegooid, toen kreeg ik die 40 muntjes er ineens bij. Dus niet alleen die laatste 10 nog even verdienen vandaag.
En dan morgen op Moltres jacht :D

[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 30-07-2017 10:57 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Waarom haat Niantic mij? De eerste Blissey die ik eindelijk eens zie: 2532CP, 45 ultra balls + golden berry + curveball waarvan ongeveer 30 raak met nice/great/excellent...daarna was ie dus gevlucht en weg kans op deze... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Cartman! schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:48:
Waarom haat Niantic mij? De eerste Blissey die ik eindelijk eens zie: 2532CP, 45 ultra balls + golden berry + curveball waarvan ongeveer 30 raak met nice/great/excellent...daarna was ie dus gevlucht en weg kans op deze... :( :( :(
Jij hebt hem tenminste al eens in het wild kunnen zien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:54:
[...]

Jij hebt hem tenminste al eens in het wild kunnen zien. 8)7
Helaas heb ik er uiteindelijk niks aan dus... Ik heb al 105KM gelopen met een Chansey omdat ik die ook nooit zie...helaas maar 300CP dus die evolven schiet niet zo op denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Cartman! schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:56:
[...]

Helaas heb ik er uiteindelijk niks aan dus... Ik heb al 105KM gelopen met een Chansey omdat ik die ook nooit zie...helaas maar 300CP dus die evolven schiet niet zo op denk ik.
105km is niks. Ik heb 1319.3 km met chansey gelopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:14:
[...]

105km is niks. Ik heb 1319.3 km met chansey gelopen :*)
Dus dan heb jij dus wel een Blissey ondanks dat je t niet in t wild gezien hebt? Zelfs dat heb ik niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:14
Ik heb niet eens 1300 km in totaal gelopen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Spike_wolf schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:43:
En dan morgen op Moltres jacht :D
Is er ergens door Niantic een tijd gegeven? Anders zie ik 't al wel weer gebeuren dat wij dinsdag 'pas' op jacht kunnen :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

schaapiej schreef op zondag 30 juli 2017 @ 12:54:
[...]

Is er ergens door Niantic een tijd gegeven? Anders zie ik 't al wel weer gebeuren dat wij dinsdag 'pas' op jacht kunnen :p
Oh, good point....

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
Heb bijna genoeg candy om een Magikarp naar Gyarados te evolueren. Nu sta ik voor het volgende dilemma:

Shiny Magikarp (74 IV) evolueren of Magikarp (91 IV) evolueren. Maakt die 17IV veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:48:
Heb bijna genoeg candy om een Magikarp naar Gyarados te evolueren. Nu sta ik voor het volgende dilemma:

Shiny Magikarp (74 IV) evolueren of Magikarp (91 IV) evolueren. Maakt die 17IV veel uit?
lk zou voor shiny gaan, als aanvaller is de gyarados te zwak en kan je beter je dust gebruiken voor een andere. Ik ben met een Golem bezig aan het uppen, heb je veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:48:

Tussen 0% IV en 100% IV zit 10% verschil in CP. That's it.

Sinds >3000cp Pokemon nutteloos zijn als defender (Gyra is dat sowieso al een beetje) zou ik hoe dan ook voor de Shiny gaan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Bedankt :) Dat maakt de keuze inderdaad vrij eenvoudig :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Richh schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:15:
[...]

Tussen 0% IV en 100% IV zit 10% verschil in CP. That's it.

Sinds >3000cp Pokemon nutteloos zijn als defender (Gyra is dat sowieso al een beetje) zou ik hoe dan ook voor de Shiny gaan.
Die bug is opgelost. Nu is -3000 cp ook nutteloos

https://pokemongohub.net/...e-increased-dramatically/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

q-enf0rcer.1 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:17:
Bedankt :) Dat maakt de keuze inderdaad vrij eenvoudig :-)
Shiny is ZO veel vetter. Hoezo twijfel je uberhaubt? 😱

Ik zoek al maanden naar een shiny Magicarp. Zou daar mijn perfecte gyarados zo voor inleveren. Ongeacht IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
murphsy schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:11:
[...]

Shiny is ZO veel vetter. Hoezo twijfel je uberhaubt? 😱

Ik zoek al maanden naar een shiny Magicarp. Zou daar mijn perfecte gyarados zo voor inleveren. Ongeacht IV.
Ben pas level 24 he :P Ik ben er nog niet goed achter hoe bijzonder de Shiny Magikarp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:13
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:14:
[...]

Ben pas level 24 he :P Ik ben er nog niet goed achter hoe bijzonder de Shiny Magikarp is.
Heul bijzonder. Genoeg mensen die hem nog niet hebben. Een stuk bijzonderder dan de legendaries in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hier enkel nog errors en network errors in gyms of als ik potions probeer te gebruiken.
Pagina: 1 ... 30 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.