[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Moet die pokemon nu 21 uur in een gym blijven voor hij thuis komt met muntjes ?

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:18:
Moet die pokemon nu 21 uur in een gym blijven voor hij thuis komt met muntjes ?
dat vraag ik me dus ook af want heb een kwartier in een gym gezeten en me pokemon is terug met niks dus lekker dan vroeger kreeg je tenminste nog 1 x 10 muntjes als je de gym hebt overgenomen nu niks meer nou ik vond het vorige systeem niks en dit nieuwe systeem nog minder zonde hoor dat het zo verpest word voor de casual spelers

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 12-09 12:17
Het is tegen twaalven en de gyms hier wisselen constant van kleur. Wat mensen al niet doen voor een gym ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik lees op Reddit dat het een muntje per uur is!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:27
In welke volgorde wordt je er nou in gezet en uit geknikkerd?

Speler A zet als eerste zijn pokemon erin en daarna speler B. Als ik de gym dan aanval, moet ik dan eerst tegen A of B, of is het weer afhankelijk van de pokie met de laagste motivatie welke er dan als uit zou vallen en dat dat dan de eerste pokie is waar je tegen moet vechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij slaapt hier iedereen al want ik sta nu al een dik een uur in 11 gyms :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat je pokemons die bij een gym zitten niet op de nearby list ziet. Het is dat ik toevallig bij de gym stond, anders had ik die lapras die er stond zeker gemist... Helaas wel slechte IV, maar wellicht voor vulling in een gym

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Mij valt vooral op dat het spel enorm batterij zuipt en dat zowel m'n xiaomi telefoon als m'n iPhone ontiegelijk warm worden na 10 minuten in gyms vechten. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 12-09 12:17
babybel123 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:05:
Mij valt vooral op dat het spel enorm batterij zuipt en dat zowel m'n xiaomi telefoon als m'n iPhone ontiegelijk warm worden na 10 minuten in gyms vechten. Meer mensen met dit probleem?
Is dit niet altijd al geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:14
Even niet gym related: volgens mij zitten er een paar bugs in de laatste update.
  • Ik zie al de hele dag geen foto's bij stops. Kan er wel aan draaien, komt wel loot uit, maar zelfs na lang wachten blijft het schijfje wit,
  • Het is me al een paar keer overkomen dat ik een Pokémon vang, verder ga, kort daarna terugkom en diezelfde Pokémon - of in ieder geval hetzelfde soort met dezelfde CP - op dezelfde plek aantref. Tot nu toe helaas alleen lage pokies, ik hoop nog op een dikke Snorlax of Lapras :*) ...
Hebben meer mensen dit gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
FrankoNL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:06:
[...]

Is dit niet altijd al geweest?
Bij mij niet... Batterij heeft het altijd wel gezopen maar dit is echt belachelijk. Telefoons werden voorheen niet warm hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
sixtiek schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:08:
Even niet gym related: volgens mij zitten er een paar bugs in de laatste update.
  • Ik zie al de hele dag geen foto's bij stops. Kan er wel aan draaien, komt wel loot uit, maar zelfs na lang wachten blijft het schijfje wit,
  • Het is me al een paar keer overkomen dat ik een Pokémon vang, verder ga, kort daarna terugkom en diezelfde Pokémon - of in ieder geval hetzelfde soort met dezelfde CP - op dezelfde plek aantref. Tot nu toe helaas alleen lage pokies, ik hoop nog op een dikke Snorlax of Lapras :*) ...
Nee. Plaatjes worden hier wel weergegeven. Soms helpt het om je cache van pogo leeg te maken. Vwb het spawnen van reeds gevangen Pokémon: gebeurt bij mij af en toe maar als ik m dan aan tik krijg ik een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
babybel123 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:09:
[...]

Nee. Plaatjes worden hier wel weergegeven. Soms helpt het om je cache van pogo leeg te maken.
Hoe doe ik dat? iOS hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ben uit 2 gym gegooid alweer.. 1 coin gekregen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
maar nogmaals... moet je niet meer trainen nu dan? gewoon erbij plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
readytoflow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:28:
maar nogmaals... moet je niet meer trainen nu dan? gewoon erbij plaatsen?
Volgens mij alleen voeren...
Ik vergeet steeds dat een gym ook een stop is..
Dus weer steeds duizend keer klikken voordat ik weer verder kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:43
Nu al behoorlijk wat Pokémon terug gekregen nadat ze toch meerdere uren in een Gym hebben gestaan, maar in totaal maar 1 muntje gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

sixtiek schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:08:
Ik zie het portret van mijn buddy pokemon steeds verdwijnen sinds de laatste update. Ik zien dan gewoon een leeg rondje.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Na de bioscoop ging de lokale telegram groep al los. De gyms doen het! Heb gelijk 9 plekken geclaimd, samen met iemand anders. Het is hier een stuk rustiger dan in de grote steden, ik ben er maar 1 kwijt geraakt so far. In veel gyms zitten al 6 spelers.
De eerste Berry Medal is ook al binnen.

Ik ben niet zo te spreken over de verlaagde beloning (hoe logisch ook) maar verder vind ik het so far een grote verbetering! Het eeuwig trainen met brakke beesten is niet meer, in plaats daarvan kan je met 2 mensen vrij snel alle gyms slopen.

In je eentje een rode toren kapot maken duurde vroeger 30+ minuten en was onbetaalbaar qua potions, en vervolgens heeft de tegenstander jouw gym in 1x kapot.
Zet je er nu een Blissey in, dan moet de tegenstander die ook gewoon 4x verslaan. Bovendien blokkeer je je team niet meer :)

Dragonite is ideaal om de al verzwakte gyms kapot te maken! Zijn power is genoeg om 6x >1000cp te slopen. Topper voor de laatste ronde(s).

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hebben jullie dit ook al gezien? Overzichtskaart waar de gyms zitten waar je een badge van hebt ontvangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SwQOSSGpRiBMSoqzqAHnUMtK/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fRuXvmd3VI22aqu8ViVcpuxY/thumb.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Trainers level 35 and above: You can now participate in Raid Battles at select Gyms around the world.
Over the next few days, we’ll invite more players to participate in Raid Battles at even more Gyms around the world. Stay tuned for updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Wat mij zojuist op viel; ik zetten een Pokémon in een gym en zag dat een andere bijna door zijn motivatie heen was. Die heb ik maar een banaantje gegeven. Bij de 1e keer voeren kreeg ik daar ook een candy voor. Het was een Gyarados en in dit geval kreeg ik dus een Magikarp candy.

Bij de volgende gym kreeg ik helaas geen candy. Wellicht voor het 1e beest wat je per dag voert dat je een candy krijgt?

If so, maakt het interessant om bepaalde beesten te plaatsen en een snoepje te geven!

Iemand die dit ook heeft gezien / kan bevestigen? :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
schaapiej schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:24:
Wat mij zojuist op viel; ik zetten een Pokémon in een gym en zag dat een andere bijna door zijn motivatie heen was. Die heb ik maar een banaantje gegeven. Bij de 1e keer voeren kreeg ik daar ook een candy voor. Het was een Gyarados en in dit geval kreeg ik dus een Magikarp candy.

Bij de volgende gym kreeg ik helaas geen candy. Wellicht voor het 1e beest wat je per dag voert dat je een candy krijgt?

If so, maakt het interessant om bepaalde beesten te plaatsen en een snoepje te geven!

Iemand die dit ook heeft gezien / kan bevestigen? :)
Niet op gelet helaas, sliep nog half toen ik vanochtend m'n eerste berry gaf in de gym :P
Wel handig dat je direct een pokemon kan plaatsen overigens zonder eerst te trainen, kon vanochtend gelijk een leeg plaatsje opvullen voordat ik ging werken, helaas anderhalf uur later wel teruggekregen met maar 1 coin :X

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Vetifuro schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:44:
[...]

Niet op gelet helaas, sliep nog half toen ik vanochtend m'n eerste berry gaf in de gym :P
Wel handig dat je direct een pokemon kan plaatsen overigens zonder eerst te trainen, kon vanochtend gelijk een leeg plaatsje opvullen voordat ik ging werken, helaas anderhalf uur later wel teruggekregen met maar 1 coin :X
Collega heeft het net kunnen testen. En kreeg inderdaad een candy. Hij heeft het slimmer gedaan, Snorlax gevoerd :p (was nog niet dik genoeg haha)

Overigens wel grappig tijdens de gym gevechten hoe groot sommige beesten zijn. Net met een mini Machamp een mega Snorlax in de pan gehakt.

Edit: en goed nieuws, bagspace kun je uitbreiden! Zojuist getest en kon van 1000 naar 1500 toe :)

[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 23-06-2017 06:55 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Net een rondje gemaakt langs wat gyms, valt het jullie ook op dat Pokemon van veel spoofers/botters nu al door hun motivatie heen zijn?
Terwijl het niet de eerste Pokemon is waar je tegen vecht als je die gym wil neerhalen. Daar kan het dus niet aan liggen. :+
Probeerde net een gym neer te halen en had in de eerste ronde zowel een Gyarados als een Dragonite (beide van bekende spoofers) eruit gewerkt, omdat hun motivatie al bijna 0 was. Ze hadden maar een klein zetje nodig.

Als dit een van die anti-cheat maatregelen is, dan is het echt briljant!
schaapiej schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:50:
[...]

Collega heeft het net kunnen testen. En kreeg inderdaad een candy. Hij heeft het slimmer gedaan, Snorlax gevoerd :p (was nog niet dik genoeg haha)

Overigens wel grappig tijdens de gym gevechten hoe groot sommige beesten zijn. Net met een mini Machamp een mega Snorlax in de pan gehakt.

Edit: en goed nieuws, bagspace kun je uitbreiden! Zojuist getest en kon van 1000 naar 1500 toe :)
Ik kreeg net geen candy, wellicht zit er toch iets randoms in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
P.K. schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:48:
Net een rondje gemaakt langs wat gyms, valt het jullie ook op dat Pokemon van veel spoofers/botters nu al door hun motivatie heen zijn?
Terwijl het niet de eerste Pokemon is waar je tegen vecht als je die gym wil neerhalen. Daar kan het dus niet aan liggen. :+
Probeerde net een gym neer te halen en had in de eerste ronde zowel een Gyarados als een Dragonite (beide van bekende spoofers) eruit gewerkt, omdat hun motivatie al bijna 0 was. Ze hadden maar een klein zetje nodig.

[...]

De motivatie van alle beesten gaat enorm snel omlaag. Het lijkt erop dat je beesten 4x per dag gaat moeten voederen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Gravediggerxx schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:52:
[...]

De motivatie van alle beesten gaat enorm snel omlaag. Het lijkt erop dat je beesten 4x per dag gaat moeten voederen 8)7
De rest van de Pokemon in die gyms hadden gewoon nog bijna volledige motivatie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:35
P.K. schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:48:

[...]

Denk dat de spoofers de eerste waren die hun pokies er in hebben geplaatst.Als ze spoofers kunnen detecteren, kunnen ze ze ook bannen. Of zouden ze dan de helft van de playersbase verliezen O-)

Mijn eerste indruk: het is leuk maar gaat gyms houden wordt een erg tijdrovende klus. Dus nog meer focus op teamplay. Muntjes verzamelen, of een steady stroom (zoals voorheen vaan 100 muntjes) is enorm lastig te behalen. Voor mij ligt de focus dus niet meer op vangen en maar op berries verzamelen. ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ook bij mij als speler de motivatie weg is.

..

Nu snel naar het werk :)

[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 23-06-2017 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
P.K. schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:53:
[...]

De rest van de Pokemon in die gyms hadden gewoon nog bijna volledige motivatie. :+
Later erin gezet of anders besjes gehad. De mijne hebben blijkbaar ook alllemaal besjes nodig terwijl ik ze in voordien zeer stabiele gyms stak. Die op plek 1 stonden zijn vrij logisch maar zeker de helfst stonden op plaats 5/6 en die zijn echt nog niet aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Volgens mij is het heel belangrijk dat je je gym defender gelijk een besje geeft. Gisteravond deed ik dat bij iedere Pokemon die ik ergens zelf inzette (omdat er vaak gelijk al 200 motivation weg was) maar ik ben het bij 1 vergeten.

Ik heb gisteravond in 2 gyms een Poke gezet, de een heeft 2 besjes gehad inmiddels en heeft nog vrijwel volledige motivation.
De andere heeft nog geen besjes gehad en ik kreeg er al een in game melding van. Die is al bijna dood...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
overigens is de 20 dust die je krijgt bij het voeren ook we lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:54:
[...]

Denk dat de spoofers de eerste waren die hun pokies er in hebben geplaatst.

Mijn eerste indruk: het is leuk maar gaat gyms houden wordt een erg tijdrovende klus. Dus nog meer focus op teamplay. Muntjes verzamelen, of een steady stroom (zoals voorheen vaan 100 muntjes) is enorm lastig te behalen. Voor mij ligt de focus dus niet meer op vangen en maar op berries verzamelen. ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ook bij mij als speler de motivatie weg is.

..

Dat vind ik dus volledig fout aan dit systeem. Spelers die voordien geen moeite wilde doen voor gyms gaan nu gewoon enkel met de gratische plekjes lopen.
Onderhoud gaat kost enorm veel moeite kosten dus gaat iedereen gewoon eerder wachten tot de gym vanzelf zeer zwak staat ipv een neer te halen.

Je bent totaal afhankelijk van andere spelers voor de muntjes :( :( :(

Pokemon die er in minder dan een uur eruit liggen mogen wel 10 coins krijgen als voordien vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Richh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:57:
Volgens mij is het heel belangrijk dat je je gym defender gelijk een besje geeft. Gisteravond deed ik dat bij iedere Pokemon die ik ergens zelf inzette (omdat er vaak gelijk al 200 motivation weg was) maar ik ben het bij 1 vergeten.

Ik heb gisteravond in 2 gyms een Poke gezet, de een heeft 2 besjes gehad inmiddels en heeft nog vrijwel volledige motivation.
De andere heeft nog geen besjes gehad en ik kreeg er al een in game melding van. Die is al bijna dood...
Ik heb het ook bij eentje niet gedaan, maar die heeft slechts marginaal minder motivatie dan de anderen.
We gaan vast binnen een aantal dagen het verhaal achter dit mysterie horen. :)

Iemand al een Raid gedaan? Ben lvl35 dus heb toegang tot de Raids, kreeg net bij de eerste spin van een gym ook netjes m'n Free Raid Pass.
Maar de tab met raids is nog ernstig leeg. "There are no raids nearby." :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:40

OmeJoyo

This is me

GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:54:
[...]

Denk dat de spoofers de eerste waren die hun pokies er in hebben geplaatst.Als ze spoofers kunnen detecteren, kunnen ze ze ook bannen. Of zouden ze dan de helft van de playersbase verliezen O-)

..

Bedenk je ook dat er heel erg veel mensen waren die met de grootst mogelijke moeite 10 muntjes per dag konden krijgen door een gym volledig leeg te slopen en er 10 minuten later weer uitgegooid te worden. Net even een gym leeggemaakt, dat ging een stuk makkelijker :) Ik kan nu op de gym bij werk er steeds besjes ingooien om hem omhoog te houden, helemaal top, voor mij dus makkelijker te onderhouden. Ook zijn er veel meer Gyms bijgekomen hier in de regio, dus er is meer ruimte voor iedereen.

Dit is trouwens ook wel de mening in een aantal van de groepen waar ik in zit, dus ieder persoonlijk, er zijn ook heel veel mensen blij mee.

Verder kan ik nu vanaf mijn werkplek de gym draaien als stop, wat het helemaal goud maakt.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
raids zijn er pas vanaf level 35? das balen zeg. Redelijk casual speler hier samen met mn zoontje. zijn level 29 maar voordat we 35 zijn is nog wel een hele lange weg te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Je kan geen Pokemon plaatsen in een gym die wordt aangevallen. Wel iemand lekker dwars gezeten want ik heb alle beestjes wel een lekkere bes gegeven :P

Er staan trouwens max revives en max potions in de store.

Enneh... Raids vanaf 35!? Ik ben lv34 :(

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 23-06-2017 08:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
jaydenjarno schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:09:
raids zijn er pas vanaf level 35? das balen zeg. Redelijk casual speler hier samen met mn zoontje. zijn level 29 maar voordat we 35 zijn is nog wel een hele lange weg te gaan...
Dat is voorlopig om het uit te testen
Richh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:12:
Je kan geen Pokemon plaatsen in een gym die wordt aangevallen. Wel iemand lekker dwars gezeten want ik heb alle beestjes wel een lekkere bes gegeven :P

Je moet gek of rijk zijn om die te kopen want net zoals pokeballen zijn ze enorm duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Gravediggerxx schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:15:
Je moet gek of rijk zijn om die te kopen want net zoals pokeballen zijn ze enorm duur.
Eens. Zeker als je bedenkt hoe lang het nu duurt tot je eindelijk muntjes hebt.

Ik heb trouwens mijn eerste Poke na een tijdje terug... Inderdaad 1 coin per uur. 7 coins whooptiedoo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Richh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:12:

Enneh... Raids vanaf 35!? Ik ben lv34 :(
De Premium Raid Pass staat er bij mij nu ook in, voor 100 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:38
Raak je dat ding uberhaupt niet kwijt dan? Mag ik vragen hoe lang je met de batterij/accu van die Go Plus loopt? Zit er zelf ook wel een beetje over na te denken hem te gaan aanschaffen :)
Ik heb de Plus als sinds hij te koop was, dus neen... batterij nog steeds niet moeten vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
P.K. schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:23:
[...]

De Premium Raid Pass staat er bij mij nu ook in, voor 100 coins.
Jij bent dan lv35 of hoger denk ik? Hier is nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Ligt pokemon go eruit?

Edit: ik ben lvl 35 en kreeg vanmorgen een raid pass

[ Voor 56% gewijzigd door sarlo op 23-06-2017 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Gisteren er achter gekomen dat er blijkbaar ook een max aantal aan berries is dat je kunt geven aan de pokemon in een gym. Niet precies geteld, maar lag ergens rond de 20, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Toevallig vandaag in Eindhoven aan het werk, mooi een paar extra gym badges mee pakken in de pauze! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
OmeJoyo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:09:
[...]

Bedenk je ook dat er heel erg veel mensen waren die met de grootst mogelijke moeite 10 muntjes per dag konden krijgen door een gym volledig leeg te slopen en er 10 minuten later weer uitgegooid te worden. Net even een gym leeggemaakt, dat ging een stuk makkelijker :)
Begrijp ik ook best hoor, het is niet voor iedereen slecht ;) Maar denk dat de lol er voor een hoop snel af is.
Snap ik Ik kan nu op de gym bij werk er steeds besjes ingooien om hem omhoog te houden, helemaal top, voor mij dus makkelijker te onderhouden.
Maar zo lang hij er niet uitkomt, verdien je niets. Als je maar 1 pokie in een gym hebt, dient hij er dus 100 uur in te zitten alvorens je 100 muntjes krijgt, als hij er uit komt. Dit is dan meteen het maximale wat je op die dag krijgt. Stel je dan ook eens voor hoeveel berries je moet voeren. Hoeveel stops je daarvoor moet draaien. Hoeveel km je daarvoor moet lopen.

Gymplay (muntjes) en eieren uitlopen was voor mij het leukste, nu rest alleen het laatste schat ik. We kijken het nog even aan tot ik half juli op vakantie ga.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t181NOUl.png

Iets zegt me dat die tijd niet helemaal klopt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:40

OmeJoyo

This is me

GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:50:
[...]

Begrijp ik ook best hoor, het is niet voor iedereen slecht ;) Maar denk dat de lol er voor een hoop snel af is.
[...]

Maar zo lang hij er niet uitkomt, verdien je niets. Als je maar 1 pokie in een gym hebt, dient hij er dus 100 uur in te zitten alvorens je 100 muntjes krijgt, als hij er uit komt. Dit is dan meteen het maximale wat je op die dag krijgt. Stel je dan ook eens voor hoeveel berries je moet voeren. Hoeveel stops je daarvoor moet draaien. Hoeveel km je daarvoor moet lopen.

Gymplay (muntjes) en eieren uitlopen was voor mij het leukste, nu rest alleen het laatste schat ik. We kijken het nog even aan tot ik half juli op vakantie ga.
Ik gooide voorheen veel bessen weg omdat ik die in overschot had, heb daar nu eindelijk een doel voor. Loop gemiddeld zo'n 5 kilometer per dag en op een dagje dat ik specifiek ook Pokemon speel doe ik dat dubbel of komt er nog een kilometer of 20 fietsen bij. Bij ons in de regio kun je gelukkig zwemmen in de stops, bovendien zitten er ook heel veel gyms, die nu dan ook nog eens stops zijn geworden. Voor mij is dit de trigger om eindelijk weer met plezier aan de gyms te gaan beginnen. Want voorheen was er simpelweg niets aan tenzij je er heel, heel veel tijd in stak, te veel werk voor te weinig.

Als je er nu een beetje werk in steekt, krijg je er ook een beetje voor terug, Badges, items, muntjes en plezier. We gaan vanmiddag iig lekker aan de wandel.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 12-09 06:46
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:53:
[afbeelding]

Iets zegt me dat die tijd niet helemaal klopt.. 8)7
Epoch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
schaapiej schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:24:

En het maakt het onaantrekkelijk om bepaalde andere beesten te plaatsen. Als ik kan kiezen tussen een besje voor een Gyarados -> Magikarp candy of een besje voor een Snorlax -> Snorlax candy, dan is de keuze snel gemaakt :Y . In the long run zal dit ertoe leiden dat pokies die nu schaars zijn, op den duur meer common zullen worden. En andersom zullen de Gyaradossen langzaam uit de gyms verdwijnen.

Wat zou er met candy gebeuren van pokies die je nog niet hebt? Stel, ik geef een besje aan een Unown die op apegapen ligt maar ik heb zelf geen Unown. Waar blijft die candy dan? Here's hoping: misschien is er wel een hidden mechanisme waarbij als je maar genoeg candy hebt van een soort die je nog niet hebt, dat die soort dan zomaar spontaan onbevlekt ontvangen voor je verschijnt <+:) .

Ah, ik ben nog niet helemaal wakker, zit nog wat te dromen ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
OmeJoyo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:57:
[...]

Als je er nu een beetje werk in steekt, krijg je er ook een beetje voor terug, Badges, items, muntjes en plezier. We gaan vanmiddag iig lekker aan de wandel.
Klopt, alleen je bouwt zo weinig op voor mijn gevoel. Ik heb een tijdje terug een LE sessie gedaan. Op weg naar werk op de fiets in denk ik wel bijna 20 gyms een Raticate geplaatst. Boeien of deze gevoerd wordt of niet. Als hij eruit gaat, krijg ik muntjes en gaat hij de shredder in.

Zal denk ik alleen de gyms in de buurt willen houden. Maar heb ook muntjes nodgi. Dus dan krijg je dit soort dingen. En de eerste dagen/weken zal het voor een opleving zorgen, al ben ik bang dat het niet voor lang is.

Maar lopen doe ik sowieso ;)

Ow en ook hier mijn ruimte in de tas maar eens flink vergroot. Toch zal hij ook weer snel te klein zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door GroeneThee op 23-06-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:50:
[...]Maar zo lang hij er niet uitkomt, verdien je niets. Als je maar 1 pokie in een gym hebt, dient hij er dus 100 uur in te zitten alvorens je 100 muntjes krijgt, als hij er uit komt. Dit is dan meteen het maximale wat je op die dag krijgt.
Hoe werkt het nou precies. Stel je hebt 4 Pokémon 5 dagen in een gym en je krijgt ze allemaal tegelijk terug.
Krijg je dan (even ervan uitgaande dat je 24 uur per dag erin hebt gestaan):
- 24 muntjes x 4 x 5 = 480 muntjes
- 10 muntjes (max 10 per pokemon per dag) x 4 x 5 = 200 muntjes
- 100 muntjes (max 100 per dag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Ben ik weer, voor degene die mij nog herinneren

Zoals ik alles lees hier en op andere website, ben ik erg blij met de nieuwe veranderingen van de gyms. Denk dat het veel meer balanced is voor alle spelers. Ja de "rijken" moeten inleveren voor de "armen". Ik speelde toch al niet zoveel meer, dus voor mij boeit het weinig dat ik minder coins zal verdienen (lijkt zo, als ik moet geloven 1 coin per uur). Weet iemand of "Shaving" nog mogelijk is? Kheb nog niks gelezen wat er gebeurt als eem gym van 6 naar 5 pokemon gaat. Komt die plek vrij of kunnen gyms alleen nog maar omlaag nu (wat ik hoop)?

Ben level 35, kheb ook mijn raid pass gekregen, dus laat die raids maar komen!! >:)

Ow anderen hier die nu balen dat je die banaantjes allemaal hebt weggegooit? :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hierzo ook de uitleg hoe de Raid Battles werken.
https://support.pokemongo...115009004747-Raid-Battles

TLDR:
- Vind een raid battle (hulpmiddel is de raid tab in nearby)
- Open de raid gym en betaal met een (premium) raid pass
- Start normaal gevecht (matchmakingsysteem) of een prive gevecht (om met vrienden te vechten)
- Kies 6 pokemon voor het gevecht
- Raidboss verslagen: Je ontvangt speciale items. Daarbij ontvang je ook een aantal Premier Balls. Het team met goede progress (meeste aandeel???) krijgen meer Premier Balls dan de andere twee teams.
- Vang de raidboss. Wanneer Premier Balls op zijn, gaat de raidboss weg. (Je houd de premier balls niet - dus Raid only!!).

GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:08:
Ow en ook hier mijn ruimte in de tas maar eens flink vergroot. Toch zal hij ook weer snel te klein zijn :)
Net een announcement van Niantic op Facebook dat bagspace limiet is verhoogd van 1000 naar 1500.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 23-06-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Zeror schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:15:
Hierzo ook de uitleg hoe de Raid Battles werken.
https://support.pokemongo...115009004747-Raid-Battles

TLDR:
- Vind een raid battle (hulpmiddel is de raid tab in nearby)
- Open de raid gym en betaal met een (premium) raid pass
- Start normaal gevecht (matchmakingsysteem) of een prive gevecht (om met vrienden te vechten)
- Kies 6 pokemon voor het gevecht
- Raidboss verslagen: Je ontvangt speciale items. Daarbij ontvang je ook een aantal Premier Balls. Het team met goede progress (meeste aandeel???) krijgen meer Premier Balls dan de andere twee teams.
- Vang de raidboss. Wanneer Premier Balls op zijn, gaat de raidboss weg. (Onduidelijk is of de Premier Balls in je bag zitten en dus kunt meenemen naar volgende raidbattlles of niet).

[...]

Net een announcement van Niantic op Facebook dat bagspace limiet is verhoogd van 1000 naar 1500.
Op het plaatje met die Dragonite+Premier Ball zie je wel de "Flee" knop....zou wel beter zijn natuurlijk als je ze kan opsparen voor een pokemon die je echt wil of nog nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:12:
[...]

Hoe werkt het nou precies. Stel je hebt 4 Pokémon 5 dagen in een gym en je krijgt ze allemaal tegelijk terug.
Krijg je dan (even ervan uitgaande dat je 24 uur per dag erin hebt gestaan):
- 24 muntjes x 4 x 5 = 480 muntjes
- 10 muntjes (max 10 per pokemon per dag) x 4 x 5 = 200 muntjes
- 100 muntjes (max 100 per dag?)
je krijgt maximaal 100 muntjes per dag.
Zeror schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:15:

[...]

Daar zit ik dus nu op, maar een rondje fietsen of hardlopen en de tas zit zo wer vol. Maar ben blij met de extra ruimte ;)

[ Voor 26% gewijzigd door GroeneThee op 23-06-2017 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
.

[ Voor 99% gewijzigd door GroeneThee op 23-06-2017 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwin26
  • Laatst online: 29-04 13:15
Vind het heel leuk zo'n update die zo genaamd meer doet tegen hackers, maar zodra de gym live waren, waren de spoofers al bezig. In 2 min in 7 gyms zitten wat onmogelijk is om te doen als je loopt/fiets/auto/helikopter/vliegtuig gaat etc. Terwijl ze het zo makkelijk tegen kunnen houden spoofers en botters. Ze hebben al 75% van het werk gedaan en zal vrij eenvoudig zijn voor ze om het 100% te maken. Erg jammer weer dat ze alweer niks tegen hackers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:43
GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:22:
[...]

je krijgt maximaal 100 muntjes per dag.

[...]

Daar zit ik dus nu op, maar een rondje fietsen of hardlopen en de tas zit zo wer vol. Maar ben blij met de extra ruimte ;)
Dus als je er 10 bijv. 5 dagen in hebt zitten en die worden er dan op de 5e dag allemaal uit geknikkerd dan vang je 500 coins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
Hanky74 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:28:
[...]

Dus als je er 10 bijv. 5 dagen in hebt zitten en die worden er dan op de 5e dag allemaal uit geknikkerd dan vang je 500 coins?
Nope maximaal 100 muntjes op die dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hanky74
erwin26 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:26:
Vind het heel leuk zo'n update die zo genaamd meer doet tegen hackers, maar zodra de gym live waren, waren de spoofers al bezig. In 2 min in 7 gyms zitten wat onmogelijk is om te doen als je loopt/fiets/auto/helikopter/vliegtuig gaat etc. Terwijl ze het zo makkelijk tegen kunnen houden spoofers en botters. Ze hebben al 75% van het werk gedaan en zal vrij eenvoudig zijn voor ze om het 100% te maken. Erg jammer weer dat ze alweer niks tegen hackers doen.
ja hier ook, ze waren er meteen weer als de kippen bij. Zijn hier altijd dezelfde namen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:08:
[...]

Klopt, alleen je bouwt zo weinig op voor mijn gevoel. Ik heb een tijdje terug een LE sessie gedaan. Op weg naar werk op de fiets in denk ik wel bijna 20 gyms een Raticate geplaatst. Boeien of deze gevoerd wordt of niet. Als hij eruit gaat, krijg ik muntjes en gaat hij de shredder in.

Zal denk ik alleen de gyms in de buurt willen houden. Maar heb ook muntjes nodgi. Dus dan krijg je dit soort dingen. En de eerste dagen/weken zal het voor een opleving zorgen, al ben ik bang dat het niet voor lang is.

Maar lopen doe ik sowieso ;)

Ik denk ook dat bij dit nieuwe systeem een groot deel van de spelers het gaat opgeven.
Spelers die voordien al weinig coins hadden en of niet veel moeite deden gaan nu enkel moeite doen om de gratis plekken in te nemen indien mogelijk.

Buiten het shaven van de onderste vond ik het vorig systeem goed. Een lvl 10 gym neerhalen duurde wel lang maar die werd nadien ook niet meteen naar lvl 10 opgeboud. Meestal wel ssnel tot lvl 7 maar die haalde ik ook snel terug neer dus viel makelijk bij te houden.

Bij die nieuwe gyms verlies je tussen de gevechten ook precies veel tijd tussen de gevechten.

Voordien was ik een enorme teamspeler en brak gyms af tot lvl 1 zodat andere kleinere spelers die verder konden overnemen. Ik trainde extra plaatsen bij de gyms die ik lokaal wilde controleren. Ik ging nooit boven de 15 gyms. Ik had 10 stabiele gyms in de buurt van mijn werk voor een stabiel inkomen van muntjes. Lokaal zat ik dus niet in meer dan 5 gyms terwijl we voor het nieuwe systeem 18 gyms blauw hadden met een groep van 30 man.
Dit wel verspreid over verschillende omliggende gemeentes en zonder ergens meer dan de helft van de gyms te hebben. Geel en rood hadden ook een groep in de twee naburige gemeentes met mischien wel maar 10 man maar die waren minstens even actief als onze 30 man tesamen |:(

Bij dit systeem ga ik meer dan 10 lokale gyms moeten hebben. Ik denk zelf elke dag tot 20 gyms te willen gaan om toch maar meer kans te hebben op 100 munten per dag en zelfs dan gaat het niet lukken vrees ik.

Ik ga nu gewoon heel egoistisch moeten spelen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hanky74
Check voor de gein eens het filmpje van de eerste raid battle van Reversal. Naast de 7 man die fysiek daar aanwezig waren, waren er 13 spoofers :(

YouTube: FIRST EVER RAID IN POKEMON GO! (EPIC RAID BOSS IN POKEMON GO!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:28:
[...]

Hmm, dat scheelt nogal vergeleken met het oude systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Hanky74 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:32:
Check voor de gein eens het filmpje van de eerste raid battle van Reversal. Naast de 7 man die fysiek daar aanwezig waren, waren er 13 spoofers :(

15 spoofers want 2 man zijn nog geen lvl 35
GroeneThee schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:28:
[...]

Erg he. Eind september heb ik hier in mij klein dorpje rond de kerk +plein een dorpfeest. Ik schat ook tegen dan lvl 40 te worden en vond het wel een leuke gelegenheid om dan 10 uur lang de 2 stops gelured te houden voor wat extra kinderanimatie :P
Nu is er een derde stop bijgekomen en krijg ik die muntjes niet meer binnen dus zal het niet meer doorgaan vrees ik ;w

[ Voor 38% gewijzigd door Gravediggerxx op 23-06-2017 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

WahWah schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:20:

Op het plaatje met die Dragonite+Premier Ball zie je wel de "Flee" knop....zou wel beter zijn natuurlijk als je ze kan opsparen voor een pokemon die je echt wil of nog nodig hebt.
Tuurlijk zou dat beter zijn. Daarom kan ik ook heel goed indenken dat het precies andersom is. Dat je namelijk de Premier Balls niet in je bag verschijnen en je dus enkel de Premier Balls kunt gebruiken die aan het eind met verslaan de raidboss krijgt. Het team met de meeste effort krijgen dan meer ballen, meer kans op het vangen van de raidboss. Als je Premier Balls kunt opsparen, vervalt dit gegeven. Teamplay krijgt zo dus wel groter doel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hanky74
Gravediggerxx schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:35:
[...]

15 spoofers want 2 man zijn nog geen lvl 35
Nog erger dus. Enige voordeel is dat je duidelijk kan zien wie spooft en wie niet. Handig voor de wall of shame op de lokale Facebook groep :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hanky74 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:34:
[...]

Hmm, dat scheelt nogal vergeleken met het oude systeem.
Inderdaad, dan is het maar hopen dat je niet meerdere Pokemon terug krijgt op 1 dag. Anders heb je er nog geen zak aan als je meerdere gyms meerdere dagen achter elkaar bezet weet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Zeror schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:36:
[...]

Tuurlijk zou dat beter zijn. Daarom kan ik ook heel goed indenken dat het precies andersom is. Dat je namelijk de Premier Balls niet in je bag verschijnen en je dus enkel de Premier Balls kunt gebruiken die aan het eind met verslaan de raidboss krijgt. Het team met de meeste effort krijgen dan meer ballen, meer kans op het vangen van de raidboss. Als je Premier Balls kunt opsparen, vervalt dit gegeven. Teamplay krijgt zo dus wel groter doel.
Yeh te mooi om waar te zijn waarschijnlijk. Misschien krijg je gewoon de melding "cannot flee". Dat had je ook in de pokemon games dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Het valt mij wel op dat ik sinds de laatste update veel meer gps drift heb dan voorheen? hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

WahWah schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:43:
[...]

Yeh te mooi om waar te zijn waarschijnlijk. Misschien krijg je gewoon de melding "cannot flee". Dat had je ook in de pokemon games dacht ik.
Ik denk dat die flee-button er is om iedereen de mogelijkheid te geven om altijd te kunnen vertrekken indien gewenst. Misschien omdat je de raidboss al hebt, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
sarlo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:44:
Het valt mij wel op dat ik sinds de laatste update veel meer gps drift heb dan voorheen? hebben meer mensen hier last van?
Ik heb redelijk wat GPS drift als ik stil zit. Dit komt op werk redelijk goed uit omdat ik werkelijk net een paar meter buiten bereik van een Pokestop zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Sta nu in twee gyms... Heb het hele team een banaan gegeven. Dus die stomme bananen hebben eindelijk nut gekregen :)

En nu benieuwd hoelang het duurt voor ik ze terug krijgt en of anderen mijn beestjes ook voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UUEIhDy.png

Als low-level speler toch in een gym gekomen. Zit er inmiddels al vanaf het moment dat ze live zijn in. Voordat ik naar werk ging vanochtend even berries gegeven. Vreemd genoeg waren alleen de Gyarados en mijn eigen Slowpoke (IV 96%) motivation kwijt. Maar hij zit er momenteel nog steeds!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
Ik vind het nu wel echt geweldig dat je kunt zien welke pokemon van je in welke gym zit.

Als je naar je medaille scherm gaat, zie je daar een extra stukje met "Gym Badges". Hier kun je precies zien welke gyms je "bezocht" hebt en waar je een pokemon hebt geplaatst door het pikachu logo.

Als je op dit logo klikt, dan zie je welke pokemon je in die specifiek gym hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Hanky74 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:32:

1 van die spoofers heeft zelfs een filmpje online gezet:
https://www.youtube.com/watch?v=qKV2LbRBarE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

sarlo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:50:
Ik vind het nu wel echt geweldig dat je kunt zien welke pokemon van je in welke gym zit.

Als je naar je medaille scherm gaat, zie je daar een extra stukje met "Gym Badges". Hier kun je precies zien welke gyms je "bezocht" hebt en waar je een pokemon hebt geplaatst door het pikachu logo.

Als je op dit logo klikt, dan zie je welke pokemon je in die specifiek gym hebt :)
Half... ik weet niet precies welke van mijn gyaradossen of dragonites er in zitten (CP en naam ontbreken)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
sarlo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:50:

Klopt, is superhandig :) Maar toch blijf ik mijn Pokémon renamen naar de gym waarin ze zitten. Als je er eentje terugkrijgt zijn ze namelijk uit het overzicht verdwenen; met renamen weet je nog welke gym je precies kwijt bent geraakt :)

M'n vriendin heeft vanochtend geen berry gegeven aan mijn rode Gyrados die in een gym tegenover haar zat, nu is hij terug -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:57
Yeah! Venlo Zuid is van team geel! Slechts vijf gyms maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een dom gym systeem is dit zeg. 1 coins per uur, als je al geluk hebt dat die er al zo lang in blijft staan, nee alle veranderingen zijn totaal geen verbeteringen...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

lekker kut dan... Stel ik heb 15 pokemons in een gym, allemaal 5 dagen, worden in 1 keer / binnen 1 dag allen uit de gym gegooid, dan krijg ik 100 coins terwijl ze eigenlijk 1500 coins waard zijn...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Roeligan schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:11:
lekker kut dan... Stel ik heb 15 pokemons in een gym, allemaal 5 dagen, worden in 1 keer / binnen 1 dag allen uit de gym gegooid, dan krijg ik 100 coins terwijl ze eigenlijk 1500 coins waard zijn...
Wellicht een reden om sterkere pokemon te bewaren en de zwakkere met lagere IV in gyms te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Roeligan schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:56:
[...]

Half... ik weet niet precies welke van mijn gyaradossen of dragonites er in zitten (CP en naam ontbreken)
Wat een kulargument! Je kan toch zelf ook het IV achter een naam zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Kaasdipje schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:50:
[afbeelding]

Als low-level speler toch in een gym gekomen. Zit er inmiddels al vanaf het moment dat ze live zijn in. Voordat ik naar werk ging vanochtend even berries gegeven. Vreemd genoeg waren alleen de Gyarados en mijn eigen Slowpoke (IV 96%) motivation kwijt. Maar hij zit er momenteel nog steeds!
Als iemand stopt met attacken na de Gyarados en Slowpoke dan zullen alleen die twee hun motivation verliezen. Kan dus een keuze zijn om elke keer na 1 gevecht te stoppen om op die manier één Pokémon uit de gym te kicken...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Op welke volgorde gaat het aanvallen nou? Stel er zitten 3 Pokémon in een gym, die op volgorde A-B-C geplaatst zijn.

Als je dan gaat aanvallen, tegen welke moet je dan als eerste? A? C? Of is het van CP/motivation afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Richh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:17:
Op welke volgorde gaat het aanvallen nou? Stel er zitten 3 Pokémon in een gym, die op volgorde A-B-C geplaatst zijn.

Als je dan gaat aanvallen, tegen welke moet je dan als eerste? A? C? Of is het van CP/motivation afhankelijk?
Je moet het eerste tegen de pokemon die het langst in die gym zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
aDutchCow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Je moet het eerste tegen de pokemon die het langst in die gym zit.
Thnx!

A dus :) Ergens snap ik dat wel... maar heel fair is het misschien ook niet. Zeker voor 'shavers'. Al moet een gymshaver nu de onderste zeker 3-5x aanvallen, wat shaving al een heel stuk lastiger/onaantrekkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
aDutchCow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Als je twee Gyaradossen in gyms heb kun je bij de Gym niet zien welke het is... tenzij het een rode en een blauw zijn :)

En bij het beest niet welke gym. Ik zou het handig vinden als je op je beest klikt bij de gym, dat je dan naar dat beest gaat in je Pokemon verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Richh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:20:
[...]

Thnx!

A dus :) Ergens snap ik dat wel... maar heel fair is het misschien ook niet. Zeker voor 'shavers'. Al moet een gymshaver nu de onderste zeker 3-5x aanvallen, wat shaving al een heel stuk lastiger/onaantrekkelijker maakt.
Ik heb bij een Gym snoepjes gegeven aan bijna alle beesten, maar niet aan die van de spoofende speler die eerst ook wel is aan shaving deed.

Als alle echte spelers die spoofers en shavers van eerst geen snoepjes geven en de rest wel raken ze wel lekker gefrustreerd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Richh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:20:
[...]

Thnx!

Aan de andere kant is het ook weer eerlijk. De eerste opzet van de gyms kon ervoor zorgen dat je door te weinig resources soms de laatste pokemon niet kon halen en die zou dan weer een extra dag kunnen overleven. Dus in dat opzicht is het wat eerlijker :P
A-Jay schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:21:
[...]

Als je twee Gyaradossen in gyms heb kun je bij de Gym niet zien welke het is... tenzij het een rode en een blauw zijn :)

En bij het beest niet welke gym. Ik zou het handig vinden als je op je beest klikt bij de gym, dat je dan naar dat beest gaat in je Pokemon verzameling.
Oh die naam wordt niet overgenomen in dat scherm? Dan heb ik niks gezegd, excuses :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
aDutchCow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:23:
[...]
Oh die naam wordt niet overgenomen in dat scherm? Dan heb ik niks gezegd, excuses :+
Dat dus..... ff plaatjes erbij gezet :)

Afbeeldingslocatie: http://piczwart.nl/moto/punten/580.jpg

Afbeeldingslocatie: http://piczwart.nl/moto/punten/581.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
A-Jay schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:23:
[...]

Ik heb bij een Gym snoepjes gegeven aan bijna alle beesten, maar niet aan die van de spoofende speler die eerst ook wel is aan shaving deed.

Als alle echte spelers die spoofers en shavers van eerst geen snoepjes geven en de rest wel raken ze wel lekker gefrustreerd >:)
Klopt. Een paar namen kunnen het inderdaad vergeten om besjes van me te krijgen :)
aDutchCow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:23:
[...]

Aan de andere kant is het ook weer eerlijk. De eerste opzet van de gyms kon ervoor zorgen dat je door te weinig resources soms de laatste pokemon niet kon halen en die zou dan weer een extra dag kunnen overleven. Dus in dat opzicht is het wat eerlijker :P
Eens :) Het is sowieso logischer. Op een gegeven moment zit de eerst geplaatste Pokémon 100+ uur in een gym; dan is het gewoon nutteloos om 'm nog langer daar in te houden. Het zou stom zijn als de vijand eerst een net-geplaatste Pokémon moet verslaan waar die speler 5 muntjes voor krijgt, terwijl een andere Pokémon het maximale aantal coins al is gepasseerd wel mag blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
mn zoontje begint nu dat IV gedoe een beetje door te krijgen. IS er voor Android een goede IV tester die gewoon legaal is? wil geen illegale zaken doen. Ik zie er heel veel staan in de store, maar wat mag wel van Niantic en wat niet? help!! :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

aDutchCow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Zie jij de naam dan? Was dus al duidelijk :P

[ Voor 6% gewijzigd door Roeligan op 23-06-2017 10:29 ]

RatPack #814

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
jaydenjarno schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:28:
mn zoontje begint nu dat IV gedoe een beetje door te krijgen. IS er voor Android een goede IV tester die gewoon legaal is? wil geen illegale zaken doen. Ik zie er heel veel staan in de store, maar wat mag wel van Niantic en wat niet? help!! :-)
Google Play: Calcy IV

Deze werkt op basis van screenshots, dat is niet illegaal :)
Als je een post verder kijkt zie je dat ik het verkeerd had, nogmaals excuses ;)

[ Voor 18% gewijzigd door aDutchCow op 23-06-2017 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
@jaydenjarno alles waarvoor je niet hoeft in te loggen is legaal. Ik gebruik zelf altijd gewoon een website: pokeassistant.com/main/ivcalculator
Maar er zijn er ook die met een screenshot werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 23-06-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:43
Ik heb bij heel veel Pokémon staan dat hun time defended 0 is.. Geen wonder dat je er geen muntjes voor krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:23
Wat gebeurd er nu met de ace trainer badge als je die nog noet goud had? Want trainer kun je niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FrankoNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:35:
[...]

Mag ik vragen welke app je gebruikt? :)
Screenmaster is van dezelfde makers als IV for Pokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
zunrob schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:40:
Ik heb bij heel veel Pokémon staan dat hun time defended 0 is.. Geen wonder dat je er geen muntjes voor krijgt!
Ik neem aan dat de time defendend bij de gym pas geupdate word als je poke eruit is.
En de time bij je pokemon telt door zolang je erin staat.

Time defended bij de gym lijkt bij mij te matchen met de tijd die ik erbij heb gestaan om berries te voeren.

[ Voor 13% gewijzigd door A-Jay op 23-06-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mirx_NL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:45:
Wat gebeurd er nu met de ace trainer badge als je die nog noet goud had? Want trainer kun je niet meer...
Geen idee... ik ben blij dat ik 'm goud heb, want ik geloof niet dat je die ooit nog verder kan krijgen.

Pagina: 1 ... 4 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.