1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik heb de Go Messenger app (android) uit de OP geprobeerd maar die lijkt behoorlijk dood tot nu toe. Heb me ook aangemeld voor de Tweakers Discord maar die was leeg (3 mensen) en zojuist aangemeld voor de Whatsapp groep (hopelijk dat daar wat meer in zit). Met oog op de raids die gaan komen misschien al goed om connecties te leggen.
Ik kom zelf uit Twente.
Het idee van de verschillende gebieden is goed, alleen de uitvoering maakt het dusdanig onmogelijk alles te vangen dat het mijns inziens gewoon zijn doel voorbij schiet. Zo wil ik dol graag een Heracross hebben, maar trekt heel Zuid-Amerika mij niet. Sowieso hoef ik niet zo nodig Europa uit voor vakantie. En veel mensen hebben ook simpelweg het geld niet voor zulke verre vakanties. En zo haal je de spoofers in huis, die laten dat weer aan anderen zien, die willen die Pokémon ook, etc. Niet dat dit alle spoofers verklaart, maar naar mijn idee wel een significant deel!
Kaasdipje schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:32:
Is er nog een actieve chat op dit gebied? Het liefst met lokale mensen? Iemand suggesties?
Ik heb de Go Messenger app (android) uit de OP geprobeerd maar die lijkt behoorlijk dood tot nu toe. Heb me ook aangemeld voor de Tweakers Discord maar die was leeg (3 mensen) en zojuist aangemeld voor de Whatsapp groep (hopelijk dat daar wat meer in zit). Met oog op de raids die gaan komen misschien al goed om connecties te leggen.
Ik kom zelf uit Twente.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Welk level moet je dan zijn? Ik ben nu level 30...
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Raids zijn nog voor niemand beschikbaar. Nu laten ze deze tekst zien (ik zie hem ook op lvl 32), maar zelfs TrainerTips (lvl 34) als Reversal (lvl 40) krijgen dezelfde tekst.bonyuri schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:47:
Als ik op "Raid" klik in Nearby sightings, dan zegt hij dat Raid Battles nog niet beschikbaar zijn voor mijn level?
Volgens mij is Raid nu nog in Beta, en kunnen alleen lvl 40 spelers dit spelen nu.bonyuri schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:47:
Als ik op "Raid" klik in Nearby sightings, dan zegt hij dat Raid Battles nog niet beschikbaar zijn voor mijn level?
Als klap op de vuurpijl heb ik sinds gister ook een nieuwe paradepaardje, een rode Gyarados 😎😎😎
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Edit: ik heb uiteraard de atlas van The Silph Road al bekeken, maar wereldwijd is er maar 1 Mareep 'nest' en geen enkel Larvitar nest. Daar hoef ik mijn hoop dus ook niet op te vestigen
[ Voor 25% gewijzigd door Azaruc op 22-06-2017 10:01 ]
ik gebruik een codejunkies gotcha bracelet (pogo+ kloon) werkt erg fijn maar nu met die nieuwe ban wave zou het kunnen zijn dat ik er ook tussen zal zitten omdat het misschien als een 3rd party services word gezien?FrankoNL schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:34:
Gebruiken mensen hier de Pokemon Go plus en zo ja, vinden jullie het een goede toevoeging en het geld waard?
ik zit te twijfelen. Het lijkt me super handig bij bijvoorbeeld het hardlopen.
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Ik ben Mareep één keer tegengekomen en gelukkig gevangen.. maar verder nog nooit. Bijzonder zeldzaam voor een statische schaap;)Azaruc schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:00:
Heeft iemand nog goede tips voor locaties om Mareep en Larvitar tegen te komen? Ik heb Mareep namelijk nog nooit gezien (niet eens op nearby) en Larvitar nog maar 1 keer (+ 2 keer uit een ei). Wil nu toch wel graag m'n regional dex compleet krijgen (Unown laat ik wel even achterwege).
Edit: ik heb uiteraard de atlas van The Silph Road al bekeken, maar wereldwijd is er maar 1 Mareep 'nest' en geen enkel Larvitar nest. Daar hoef ik mijn hoop dus ook niet op te vestigen
Larvitar tot nu toe alleen maar uit een ei, (2x).
NIEMAND kan op dit moment raids spelen, want het is nog niet geactiveerd.
Wel gaan er GERUCHTEN rond dat level 40 spelers dit als eerste kunnen testen, maar dat is dus ook nog niet zeker.
Ask! schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:55:
[...]
Volgens mij is Raid nu nog in Beta, en kunnen alleen lvl 40 spelers dit spelen nu.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
In ieder geval kreeg ik de nieuwe Pokémon Go app update op de iPhone van m'n werk vanochtend binnen, dus nu zijn zowel mijn (privé) Android mobiel als die iPhone klaar voor het nieuwe Gym systeem.jaydenjarno schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:59:
ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we aan de slag kunnen met de nieuwe Gyms. Vind het zelf best lang duren dat ze plat liggen, maar het zal wel een grote operatie zijn
Dus ik zeg: laat maar komen die nieuwe Gyms!
Gefeli!aDutchCow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:23:
Eergisteren dan eindelijk een Snorlax uit een ei gekregen. Ik had een week na de release eentje gevangen in de efteling met 40%iv maar dat was niet veel. Deze is 84% en 1880CP en dus een goede basis om op te bouwen. Nu hopelijk met die TM's andere aanvallen want Lick en Heavy Slam zijn niet veel volgens Pokegenie
Gelukkig kunnen we daar binnenkort wat aan gaan doen! Heb nog diverse andere goede IV Pokémon met crappy move sets dus voorlopig werk genoeg te doen.
Thanks!Haay schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:41:
[...]
Gefeli!Ik heb een Snorlax van 82% uit een ei welke ik op 19-9-2016 uit een Pokéstop kreeg (leuk, die data bij je Pokémon
) Die heb ik voor zover mogelijk gemaxed. Mis alleen nog candy voor de laatste 2-3 Power Ups. Maar hij is wel een lekkere dikkerd met een CP van 2952 nu.
Alleen ... Met Lick + Body Slam ook niet bepaald de beste moveset.
Gelukkig kunnen we daar binnenkort wat aan gaan doen! Heb nog diverse andere goede IV Pokémon met crappy move sets dus voorlopig werk genoeg te doen.
Nu er maar zes plaatsen per gym zijn en deze alle zes direct beschikbaar zijn en je maar 1 Pokemon van iedere soort in een gym mag plaatsen is het denk ik handig om hoger Pokemons te hebben van soorten die je minder tegen komt.
Dan denk ik aan Golem, Exxecutor, Arcanine, Alakazam, Espeon en Dohpan. Die krijg je wel 2600+ CP
Ik weet niet of ik je hier nu mee moet feliciteren of niet, want... en nu?sankao schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:14:
Zo, gisteren dan eindelijk Level 40 gehaald. Ging wel lekker snel deze week met alle extra XP.
Nu maar afwachten hoe alles in de praktijk zal gaan uitpakken, en of het nog allemaal leuk blijft.
Met Ingress waren er in de begintijd 8 levels. L8 kon je toen een stuk minder snel halen dan nu omdat er veel minder portals waren. Maar als mensen dat haalden dan kreeg je het "Level 8 syndroom". Dat de drive van de 'AP burn' (Ingress kent AP i.p.v. XP) dan weg was en daarmee verloor men de motivatie om te spelen. Dus ja... en wat dan? Flink wat mensen begonnen dan overnieuw met een nieuw account. Er circuleerden toen ook verhalen dat iemand wel 5-6 keer L8 was geworden met accounts van beide kleuren. Dat was toen nog heel wat.
Toen besloot Niantic er nog maar acht levels aan te plakken. Waar je voor L8 1,2 miljoen AP moet hebben werd dit voor L16 toen gelijk maar even een whopping 40 miljoen. Konden de mensen weer even voort.
Niantic zal met die badges de L40 spelers misschien een nieuw speldoel proberen te geven. De Dex vullen is natuurlijk een ander speldoel dat PoGo heeft en zolang ze nieuwe generaties uit zullen blijven brengen zal daar dus steeds een nieuw speldoel uit voortvloeien zolang spelers dat ook een interessant speldoel vinden. De voorlopige onmogelijkheid om ze écht compleet te krijgen frustreert die motivatie vooralsnog natuurlijk.
Ingress is al aan zijn vijfde jaar bezig terwijl PoGo nog maar nauwelijks een jaar bestaat. Er zullen steeds meer (legitieme) L40 spelers komen en die zal Niantic ook willen blijven boeien. Of ze daar nu al een beetje behoorlijk in slagen zal blijken.
Ik vraag me trouwens af of de complete spelhistorie van spelers bewaard wordt of niet. Daarmee zou het redelijkerwijs mogelijk moeten zijn om te kunnen vaststellen of mensen dat L40 met uitsluitend legitiem spel hebben behaald of niet. Met een goed algoritme moet dat wel kunnen lijkt me. Ik mag tenminste hopen dat Niantic alle bots nauwkeurig uitgeplozen heeft en weet wat voor spelgedrag die simuleren zodat ze dat ook kunnen herkennen. Evt. voorlopig nog met een mens erbij die als twijfelachtig gemarkeerde stukjes evalueert. Als dat dan voldoende betrouwbaar kan zou je er een soort zegel aan kunnen hangen dat men een 'geverifieerde' L40 speler is. Dit om ze te onderscheiden van de (deels) gebotte accounts waar nu vrees ik het merendeel van dergelijke hoge level spelers uit bestaat. Legitieme L40 spelers zijn ondertussen wel reëel mogelijk geworden na een jaar spelen. Voor hun zou het fijn zijn om niet voor cheater te worden aangezien.
Alternatief zou zijn om alle spelers met detecteerbaar deels gebotte accounts keihard een ban te geven. Ook al heb je 90+% van je XP legitiem behaald. Van mij mag het maar Niantic zou daar wat terughoudender in kunnen zijn.
Laten we de discussie over waarom je Europa niet uit zou willen maar niet beginnen, want dan trekken we het veel te breed.Autofan1985 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:44:
Reagerend op @P.K. en @Gravediggerxx: Zelf heb ik ook geaccepteerd dat ik ze niet zal vangen. Voor mezelf mis ik alleen Unown nog, waardoor ik op 232 stuks zit in de Dex (wel 238 gezien dankzij gyms). Ik keur het spoofen voor die Pokémon ook niet goed, dat heb ik al eerder aangegeven. Alleen ergens begrijp ik die mensen wel. Ik vind het simpelweg niet slim van Niantic om bepaalde Pokémon onbereikbaar te maken voor andere werelddelen. Spelers willen die immers toch hebben. Zo moedigen ze indirect aan tot spoofen en daar zit hem de crux.
Het idee van de verschillende gebieden is goed, alleen de uitvoering maakt het dusdanig onmogelijk alles te vangen dat het mijns inziens gewoon zijn doel voorbij schiet. Zo wil ik dol graag een Heracross hebben, maar trekt heel Zuid-Amerika mij niet. Sowieso hoef ik niet zo nodig Europa uit voor vakantie. En veel mensen hebben ook simpelweg het geld niet voor zulke verre vakanties. En zo haal je de spoofers in huis, die laten dat weer aan anderen zien, die willen die Pokémon ook, etc. Niet dat dit alle spoofers verklaart, maar naar mijn idee wel een significant deel!
Ik geloof er overigens weinig van dat dit een significant deel van spoofers verklaard... Het zal ongetwijfeld een dingetje zijn, maar spoofers zijn vooral opzoek naar een manier om heel makkelijk sterke Pokemon binnen te harken en vanaf de bank Gyms te kunnen innemen...
Wat dat betreft is het extra zonde dat Niantic het spoofen nogsteeds niet heeft kunnen uitbannen.
Het is Pokemon GO, laat die spoofers lekker GameBoy/DS-games gaan spelen, als ze toch binnen willen blijven.
Anyway, Heracross zal waarschijnlijk spawnen tijdens het eerste grote event (in Chicago) en Niantic hint erop dat 'rewards' van dat event wereldwijd beschikbaar komen. Wellicht hebben we 'm binnenkort.
Als ze alleen lvl40 spelers toelaten in het begin is er weinig aan, dan zijn er maar heel weinig spelers die kunnen Raiden. ALS ze mensen op basis van lvl toelaten, denk ik dat die grens eerder rond de 25-30 zal liggen.JamesB009 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:18:
Als je iets niet zeker weet, zeg het dan niet.
NIEMAND kan op dit moment raids spelen, want het is nog niet geactiveerd.
Wel gaan er GERUCHTEN rond dat level 40 spelers dit als eerste kunnen testen, maar dat is dus ook nog niet zeker.
[...]
Andere Pokemon worden niet zozeer sterker, maar zullen nu meer op hun échte verdedigingssterkte gewaardeerd worden. Omdat CP niet meer relevant is, zal de gymmeta flink gaan veranderen denk ik.xienator schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:48:
Waarom zouden andere Pokemons nu sterker worden?
Nu er maar zes plaatsen per gym zijn en deze alle zes direct beschikbaar zijn en je maar 1 Pokemon van iedere soort in een gym mag plaatsen is het denk ik handig om hoger Pokemons te hebben van soorten die je minder tegen komt.
Dan denk ik aan Golem, Exxecutor, Arcanine, Alakazam, Espeon en Dohpan. Die krijg je wel 2600+ CP
Dragonite, Tyranitar, Gyarados en Rhydon hebben wel een enorm hoge CP, maar verdedigend stelt het weinig voor. Bovendien kan je ze makkelijke counteren. Pokemon met een sterke verdediging en/of die moeilijk te counteren zijn zal je straks veel meer gaan zien.
Het zal er iig voor zorgen dat Snorlax en Lapras weer relevant worden en er zal een groep bijkomen die je veel in gyms gaat zien (o.a. Hypno, Clefable, Donphan, Steelix, Umbreon)
[ Voor 17% gewijzigd door P.K. op 22-06-2017 11:18 ]
P.K. schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:00:
[...]
Als ze alleen lvl40 spelers toelaten in het begin is er weinig aan, dan zijn er maar heel weinig spelers die kunnen Raiden. ALS ze mensen op basis van lvl toelaten, denk ik dat die grens eerder rond de 25-30 zal liggen.

Inmiddels is mijn 100 iv vaporeon op 3089 (level 37)
Ik verwacht zelfs dat de grens op lvl 5 zal liggen. En nadat je een team gekozen hebt (is ook level 5).JamesB009 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:08:
Mee eens, ik verwacht ook zoiets, maarja.. nergens iets van bewijs voor. Dus voorlopig gewoon lekker afwachten, we merken het vanzelf wel.
[...]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb besloten maar even alle manipulaties van mijn stal uit te stellen tot er meer duidelijkheid is over de ins en outs van het nieuwe gymspel. Als alle gyms straks vol zitten met de usual suspects dan zul je plotseling misschien heel andere beesten op een zo hoog mogelijk CP willen brengen. Ik neem tenminste wel aan dat hogere CPs een gym nog steeds minder makkelijk te slopen zullen maken ook al zal het geen rangorde in de gym meer bepalen naar het schijnt. Maar misschien gaan hele andere factoren ook wel belangrijk worden. De mogelijkheid om moves te veranderen zou daar op kunnen wijzen. Dat bijv. een combinatie van de juiste moves verdeeld over verschillende beesten in een gym die sterker kan maken. Ik noem maar wat.aljooge schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:26:
Heb gisteren voor 310k dust gebruikt voor het leger en zag toen mijn vaporeon het getal 2999 passeren. Ik herinnerde me een post van CaptJackSparrow, vaporeon level 35 iv 100 is 2999 xp. Even checken en het klopte![]()
Inmiddels is mijn 100 iv vaporeon op 3089 (level 37)
Al mijn beesten in één keer een relatief kleine CP upgrade geven tegen relatief hoge kosten qua dust zou dus wel eens niet de beste besteding van mijn dust kunnen zijn. Een nieuw beest met leuke IV uit een ei bijv. tot gymniveau brengen kost makkelijk dik over de 100k aan dust en dan gaat het hard ook al heb ik op dit moment 1,37 miljoen dust.
Ook zul je misschien nieuwe aanvallers sterk willen maken nu trainen met lagere CP niet nuttig meer schijnt te zijn. Dan kun je full blast gaan met je sterkste beesten met de juiste moves.
Kortom... veel vragen nog. Ik kijk de kat dus eerst even lekker uit de boom.
Waarom moet je gyms goed verdedigen en sterk maken? Je krijgt pas muntjes als je pokemon weer terugkomt. Het is juist de bedoeling dat je gyms af en toe kwijt raakt. Aanvallers heb volgens mij nodig, geen verdedigers.CaptJackSparrow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:56:
[...]
Ik heb besloten maar even alle manipulaties van mijn stal uit te stellen tot er meer duidelijkheid is over de ins en outs van het nieuwe gymspel. Als alle gyms straks vol zitten met de usual suspects dan zul je plotseling misschien heel andere beesten op een zo hoog mogelijk CP willen brengen. Ik neem tenminste wel aan dat hogere CPs een gym nog steeds minder makkelijk te slopen zullen maken ook al zal het geen rangorde in de gym meer bepalen naar het schijnt. Maar misschien gaan hele andere factoren ook wel belangrijk worden. De mogelijkheid om moves te veranderen zou daar op kunnen wijzen. Dat bijv. een combinatie van de juiste moves verdeeld over verschillende beesten in een gym die sterker kan maken. Ik noem maar wat.
Al mijn beesten in één keer een relatief kleine CP upgrade geven tegen relatief hoge kosten qua dust zou dus wel eens niet de beste besteding van mijn dust kunnen zijn. Een nieuw beest met leuke IV uit een ei bijv. tot gymniveau brengen kost makkelijk dik over de 100k aan dust en dan gaat het hard ook al heb ik op dit moment 1,37 miljoen dust.
Ook zul je misschien nieuwe aanvallers sterk willen maken nu trainen met lagere CP niet nuttig meer schijnt te zijn. Dan kun je full blast gaan met je sterkste beesten met de juiste moves.![]()
Dat is ook wat ik momenteel aan het doen ben. Ik wacht nog zeker tot de raids er zijn voor ik pokemon begin op te pompen met dust. Ik heb ondertussen al een 300k gespaard en zonder mijn dagelijkse 5k van gyms zal het nu heel wat trager vooruit gaan.CaptJackSparrow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:56:
[...]
Ook zul je misschien nieuwe aanvallers sterk willen maken nu trainen met lagere CP niet nuttig meer schijnt te zijn. Dan kun je full blast gaan met je sterkste beesten met de juiste moves.![]()
Daarnaast had ik wel enkele pokemon dat niet zo interessant waren in Gyms wel al een leuke boost gegeven zoals Charizard, Primeape, en nog enkele anderen. Gewoon omdat ik deze top vindt, hopelijk zal ik ze nu wat meer kunnen gebruiken
Dit:aljooge schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:01:
Waarom moet je gyms goed verdedigen en sterk maken? Je krijgt pas muntjes als je pokemon weer terugkomt. Het is juist de bedoeling dat je gyms af en toe kwijt raakt. Aanvallers heb volgens mij nodig, geen verdedigers.
Zelfs áls het systeem zo ongenuanceerd is als ik eerder beschreef dan nog wil je dat sommige beesten later terugkeren om te helpen voor latere dagen het maximum aantal muntjes te krijgen, wat daar dan ook de criteria precies voor zullen zijn.You earn free PokéCoins for keeping your Pokémon on Gyms. The longer the Pokémon stay on the Gym, the more PokéCoins you earn. Be sure to give your Pokémon treats often to keep them on the Gym and maximize the PokéCoins you’ll earn. When your Pokémon’s motivation is reduced to zero, it will return to your collection, bringing back PokéCoins with it. You’ll receive a notification with the amount of PokéCoins earned when your Pokémon returns to you.
Naar Mareep ben ik ook nog altijd op zoek. Nog nooit gezien en nog nooit uit een ei gehad.Azaruc schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:00:
Heeft iemand nog goede tips voor locaties om Mareep en Larvitar tegen te komen?
Misschien is die wel in andere delen van de wereld vaak voorkomend? Met hetzelfde idee dat niemand hier Venonats op Silphroad aan gaat melden.
Het kan soms beter zijn even te wachten met power uppen. Je hebt veel cady nodig om er een te maxen en de kans bestaat dat je in de tussentijd een betere snorlax hatched.aDutchCow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:23:
Eergisteren dan eindelijk een Snorlax uit een ei gekregen. Ik had een week na de release eentje gevangen in de efteling met 40%iv maar dat was niet veel. Deze is 84% en 1880CP en dus een goede basis om op te bouwen. Nu hopelijk met die TM's andere aanvallen want Lick en Heavy Slam zijn niet veel volgens Pokegenie
Ik moet toegeven dat bij snorlax me dit zelf niet gelukt is. Na 150 candy bij elkaar te krijgen duur buddy voorral was mijn beste snorlax nog steeds 75% iv.
Die maxte ik zo goed als omdat hij beste defence moves had
Mja, zelfs horsea's, staryu's etc. worden hier in nesten gerapporteerd, dus ik weet niet of dat nou de reden ishneel schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:37:
[...]
Naar Mareep ben ik ook nog altijd op zoek. Nog nooit gezien en nog nooit uit een ei gehad.
Misschien is die wel in andere delen van de wereld vaak voorkomend? Met hetzelfde idee dat niemand hier Venonats op Silphroad aan gaat melden.
laatst een mareep in het wild gevangen bij mij om de hoek (moest even rennen) maar heb er nu wel 1hneel schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:37:
[...]
Naar Mareep ben ik ook nog altijd op zoek. Nog nooit gezien en nog nooit uit een ei gehad.
nr | naam | snoepjes nodig | km's lopen |
154 | Meganium | 18 | 54 |
160 | Feraligatr | 83 | 249 |
181 | Ampharos | 79 | 395 |
201 | Unown | - | - |
203 | Girafarig | - | - |
210 | Granbull | 10 | 30 |
241 | Miltank | - | - |
Wordt nog een lange zomer zo...Vooral die Unown, Girafarig en Miltank zijn erg irritant omdat je ze maar gewoon moet tegenkomen. Zijn nog zeldzamer dan een Snorlax en als je ze hebt, zijn ze volgens mij nog verder nutteloos ook,
[ Voor 75% gewijzigd door readytoflow op 22-06-2017 13:17 ]
Ja het is een onofficieel product natuurlijk. Dus het zou eventueel kunnen. Wat ook kan is dat ze je pokemon aanmerken als "spoof" pokemon. Dan kan je er in principe niks meer mee in gyms.copywizard schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:00:
[...]
ik gebruik een codejunkies gotcha bracelet (pogo+ kloon) werkt erg fijn maar nu met die nieuwe ban wave zou het kunnen zijn dat ik er ook tussen zal zitten omdat het misschien als een 3rd party services word gezien?
ja dat zou ook balen zijn nou gebruik ik hem ook niet op mijn main account om daar een ban te voorkomen ik wilde puur wachten daarmee tot er een official statement van niantic kwam over de gotcha maar dat is tot nu toe uitgebleven maar dit regeltje "3rd party services" klinkt alsof het niet lang meer duurt voordat de pokemon op mijn tweede account waar de gotcha op zit aangesloten of word gebanned of spoof pokemon krijgt?FrankoNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:07:
[...]
Ja het is een onofficieel product natuurlijk. Dus het zou eventueel kunnen. Wat ook kan is dat ze je pokemon aanmerken als "spoof" pokemon. Dan kan je er in principe niks meer mee in gyms.
we gaan het meemaken!
Miltank zit anders gewoon in een 10km eitje en Girafarig komt uit 5km eitjes.readytoflow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:04:
Onze 7 Pokemon die we nog moeten hebbben:
Wordt nog een lange zomer zo...Vooral die Unown, Girafarig en Miltank zijn erg irritant omdat je ze maar gewoon moet tegenkomen. Zijn nog zeldzamer dan een Snorlax en als je ze hebt, zijn ze volgens mij nog verder nutteloos ook,
Dus enkel Unown is echt wel heel moeilijk te vinden
Gelukkig komt er bij het nieuwe gym systeem ook een soort candy dat je bij alle pokemon kunt gebruiken. Dat zal dus weer wat km's schelen
Ze zijn nooit nutteloos, je kunt erover opscheppenreadytoflow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:04:
nr naam snoepjes nodig km's lopen 154 Meganium 18 54 160 Feraligatr 83 249 181 Ampharos 79 395 201 Unown - - 203 Girafarig - - 210 Granbull 10 30 241 Miltank - -
Ik mot maar weer eens een lijstje gaan maken , want hier gaat het ook berhoorlijk rap de laatste tijd.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
nou gewoon, gewoon...Shadow_J schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:24:
[...]
Miltank zit anders gewoon in een 10km eitje en Girafarig komt uit 5km eitjes.
Dus enkel Unown is echt wel heel moeilijk te vinden
Gelukkig komt er bij het nieuwe gym systeem ook een soort candy dat je bij alle pokemon kunt gebruiken. Dat zal dus weer wat km's schelen
987 eieren uitgebroed en beiden zaten daar niet in.
Sterker nog wij zijn ooit één Lapras tegen het lijf gelopen (CP40 ongeveer). Die hebben we ook nog nooit uit een ei gekregen.
Miltank is vrij... tankiereadytoflow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:04:
nr naam snoepjes nodig km's lopen 154 Meganium 18 54 160 Feraligatr 83 249 181 Ampharos 79 395 201 Unown - - 203 Girafarig - - 210 Granbull 10 30 241 Miltank - -
Die zou best nog wel her en der in een gym kunnen opduiken als de gyms weer open gaan. Verdedigend is ie wel oke.
Girafarig is trouwens niet heel zeldzaam, die ga je vanzelf wel tegenkomen. (heb er al 5 gevangen)
Verwijderd
Blissey, Chansey, Wobbuffet, Snorlax, Wigglytuff, Lapras, Vaporeon, Lanturn, Jigglypuff, Muk zijn de 10 pokemons die de hoogste HP waarden kunnen behalen, mogelijk worden dit de nieuwe gymmers maar het kan evengoed dat HP niet veel doet in het systeem en dan heb je ook niks aan een lage cp maar hoge hp Wobbuffet of Jigglypuff. Nuja, Shuckle

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2017 13:48 ]
Sinds een paar dagen ben ik weer gaan kijken hoe pokemon bevalt, kreeg miltank uit een ei. Ik weet niet zoveel van 2nd gen.P.K. schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:36:
[...]
Miltank is vrij... tankie
Die zou best nog wel her en der in een gym kunnen opduiken als de gyms weer open gaan. Verdedigend is ie wel oke.
Girafarig is trouwens niet heel zeldzaam, die ga je vanzelf wel tegenkomen. (heb er al 5 gevangen)
Heeft iemand een lijstje met hoe zeldzaam ze zijn etc?
Kijk maar ff hier: https://thesilphroad.com/...g-rarity-tiers-pokemon-goajaxalex schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:16:
[...]
Sinds een paar dagen ben ik weer gaan kijken hoe pokemon bevalt, kreeg miltank uit een ei. Ik weet niet zoveel van 2nd gen.
Heeft iemand een lijstje met hoe zeldzaam ze zijn etc?
Miltank valt onder de Ultra Rare groep.
Nu op 223 Pokémon's
Ik wacht al weken op mijn eerste sunstone. Heb inmiddels 6 King's Rocks, 3 Metal Coats, 2 Upgrades en 2 Dragon Scales. En dan heb ik alle Pokemon welke je met deze items kan evolueren al binnen...Afvalzak schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:22:
Eindelijk weer een Kings rock uit een stop gekregen. Nu alleen nog Bellossom en alle Poké's waar je een item voor nodig hebt zijn binnen.
Nu op 223 Pokémon's
Lapras was mijn eerste ei ooitreadytoflow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:28:
[...]
nou gewoon, gewoon...
987 eieren uitgebroed en beiden zaten daar niet in.
Sterker nog wij zijn ooit één Lapras tegen het lijf gelopen (CP40 ongeveer). Die hebben we ook nog nooit uit een ei gekregen.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Ik had wel verwacht dat de plus veel gebruikt zou worden aangezien het erg helpt bij het uitlopen van eggs etc.
Ik schaam me dat ik virtueel beestjes aan het vangen ben. Ik ga echt niet met zo'n armband rondlopen.FrankoNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:31:
Opvallend dat de meeste spelers hier het spelen zonder gebruik te maken van de Pokemon Go Plus.
Ik had wel verwacht dat de plus veel gebruikt zou worden aangezien het erg helpt bij het uitlopen van eggs etc.
Dat is wel mijn ervaring ja. Ik heb op een paar Pokémon na m'n Pokédex gevuld (afgezien van Regionals en Legendaries) maar Miltank is er één van die ik nog steeds een keer moet krijgen. In het wild zie ik ze niet, en uit een 10km ei krijg ik ze ook niet.demo31051987 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:19:
Miltank valt onder de Ultra Rare groep.

Haha, ach ja. Je kan hem eventueel ook 'verdekt' ergens bij je dragenAfvalzak schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:47:
[...]
Ik schaam me dat ik virtueel beestjes aan het vangen ben. Ik ga echt niet met zo'n armband rondlopen.
EensAfvalzak schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:47:
[...]
Ik schaam me dat ik virtueel beestjes aan het vangen ben. Ik ga echt niet met zo'n armband rondlopen.
En voor het uitlopen heb ik een screenlocker app en stop ik dat ding in mijn broek zak.
Vertel?xienator schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:25:
[...]
Eens![]()
En voor het uitlopen heb ik een screenlocker app en stop ik dat ding in mijn broek zak.
Komt vanzelf.Haay schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:12:
[...]
Dat is wel mijn ervaring ja. Ik heb op een paar Pokémon na m'n Pokédex gevuld (afgezien van Regionals en Legendaries) maar Miltank is er één van die ik nog steeds een keer moet krijgen. In het wild zie ik ze niet, en uit een 10km ei krijg ik ze ook niet.
Ik had hem ook niet tot die twee keer vrij snel uit elkaar kwam ui een ei
Idem dito met Lapras die ik eerder in het wild had dan een ei.
Heb ook al 1000+ eieren uitgelopen dat zal ook wel helpen
Mag ik vragen welke app je gebruikt?xienator schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:25:
[...]
Eens![]()
Van wat ik hier lees lijkt dat ding inderdaad handige functies te hebben, maar het is inderdaad een heel opvallend apparaat. Als ze een minder opvallende versie uit zouden brengen zou ik er nog wel over gaan nadenken.FrankoNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:31:
Opvallend dat de meeste spelers hier het spelen zonder gebruik te maken van de Pokemon Go Plus.
Van Girafarig zijn altijd wel nesten te vinden. Kijk maar op Silphroad. Voor Miltank en Mareep moet je mazzel hebben. (Miltank heb ik al 2 keer uit een ei gehad)readytoflow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:04:
Bij mij ligt dat bandje er gewoon af, heb de plus gewoon in mijn hand of in mijn zakken. Zelfs mijn vrouw heeft het niet eens door dat ik er mee rond loop. Ideaal voor de eitjes, wel af en toe eens zien of je bags niet vol zitten... Ik gooi meestal de gewone pokeballs en bananen weg, pokeballs krijg je toch genoeg terug tijdens het wandelen met de plus en de bananen gebruik ik toch niet...Quincy5 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Van wat ik hier lees lijkt dat ding inderdaad handige functies te hebben, maar het is inderdaad een heel opvallend apparaat. Als ze een minder opvallende versie uit zouden brengen zou ik er nog wel over gaan nadenken.
Nu de gyms niet werken weet ik wel geen raad meer met mijn potions... normaal verdwijnen die makkelijk maar nu stapelen die zich gewoon op!
De go-tcha is veel handiger, die heeft namelijk een auto catch functie. Het wordt misschien tijd dat ik een review ga schrijven, onze medetweaker had het beloofd, maar heb mijn twijfels of dat nog komt.FrankoNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:31:
Probleem is dat we niet weten hoe Niantic hierover denkt. Straks volgt er een ban.aljooge schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:14:
[...]
De go-tcha is veel handiger, die heeft namelijk een auto catch functie. Het wordt misschien tijd dat ik een review ga schrijven, onze medetweaker had het beloofd, maar heb mijn twijfels of dat nog komt.
Raak je dat ding uberhaupt niet kwijt dan? Mag ik vragen hoe lang je met de batterij/accu van die Go Plus loopt? Zit er zelf ook wel een beetje over na te denken hem te gaan aanschaffenRigolleM schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:10:
[...]
Bij mij ligt dat bandje er gewoon af, heb de plus gewoon in mijn hand of in mijn zakken. Zelfs mijn vrouw heeft het niet eens door dat ik er mee rond loop. Ideaal voor de eitjes, wel af en toe eens zien of je bags niet vol zitten... Ik gooi meestal de gewone pokeballs en bananen weg, pokeballs krijg je toch genoeg terug tijdens het wandelen met de plus en de bananen gebruik ik toch niet...
Nu de gyms niet werken weet ik wel geen raad meer met mijn potions... normaal verdwijnen die makkelijk maar nu stapelen die zich gewoon op!
Nog even terugkomend hierop, bijgevoegd een Pixel! Zijn er meer mensen die er 1 hebben?Kevinr1989 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:58:
Afgelopen week bijzonder veel Charmanders en Cyndaquils gevangen, krijg ik een Typhlosion met Ember/Solarbeam 😂🤔 leuk om water tegenstanders mee te verrassen maar had me iets meer verheugd op een goede vuur aanval....
Als klap op de vuurpijl heb ik sinds gister ook een nieuwe paradepaardje, een rode Gyarados 😎😎😎

[ Voor 33% gewijzigd door Plurk. op 22-06-2017 20:57 ]
Verwijderd
shineys zijn een hoaxKevinr1989 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:37:
[...]
Raak je dat ding uberhaupt niet kwijt dan? Mag ik vragen hoe lang je met de batterij/accu van die Go Plus loopt? Zit er zelf ook wel een beetje over na te denken hem te gaan aanschaffen
[...]
Nog even terugkomend hierop, bijgevoegd een Pixel! Zijn er meer mensen die er 1 hebben?![]()
[afbeelding]

Nee hoor. Er zit een shiny magikarp en evo in de game
Kan je zo bewijs geven dat hij in Dordrecht is gevangen
Verwijderd
FrankoNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:05:
[...]
Nee hoor. Er zit een shiny magikarp en evo in de game
zolang ik er nog geen een heb, bestaan ze nietKevinr1989 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:06:
[...]
Kan je zo bewijs geven dat hij in Dordrecht is gevangen

Mazzelaar.Plurk. schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:55:
Ik heb in een week twee shiny magikarp gevangen op 19 en 25 maart. Een geëvolueerd en een magikarp bewaard.
[afbeelding]
En ga je telefoon eens gauw opladen joh! Straks gaan de gyms nog live en daar zit je dan met een lege foon.
edit: als je je poki in een gym zet kun je m gelijk een berry voeren om hem naar zijn max cp te krijgen
[ Voor 45% gewijzigd door brilsmurf op 22-06-2017 21:49 ]
Met een komma, dubbele punt of punt komma gescheiden namen (zonder spatie ertussen) worden allemaal getoond. Het werkt als een 'OR' operator. Handig om je evolutiebeesten te selecteren voor een LE.
Iets als caterpie,weedle,pidgey,rattata,ledyba bijvoorbeeld. Je kunt zo'n string alleen niet opslaan. Misschien toch eens kijken naar iets clipboard-manager-achtigs of zo.
Verder toont +pidgey ook alle evoluties van pidgey.
Net zoals jij ben ik iemand die veel fietst, op zoek naar de afgelegen gyms. Dat kost mij uren waarbij ik geen pokemons vang, vrijwel geen xp oplevert, vrijwel geen dust enzovoort. Dat had zin want in die situatie kon ik in de ochtend gewoon op collect drukken en waren de muntjes binnen,CaptJackSparrow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:10:
[...]
Dit:
[...]
Zelfs áls het systeem zo ongenuanceerd is als ik eerder beschreef dan nog wil je dat sommige beesten later terugkeren om te helpen voor latere dagen het maximum aantal muntjes te krijgen, wat daar dan ook de criteria precies voor zullen zijn.
Nu de nieuwe situatie: je gaat naar de afgelegen gyms spendeert een hele avond en niemand valt je aan, zeg maar veel meters voor een keertje 100 coins. Als je pech hebt liggen een aantal afgelegen gyms bij elkaar en raak je ze door een groepje in 1x kwijt. Nu is het nog warm, maar volgend winter wordt het weer blauwbekken met nog veel minder spelers dan afgelopen winter.
Dan kan je beter naar het stadscentrum gaan, pakt meteen 10 gyms, 10x10 is 100 en ondertussen pak je veel pokemons, draait wat aan de stops, doe je een keertje mee met een groepje aan de raid...
Gyms moeten rouleren, dode afgelegen gyms er voor de sier.
Nope...Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:03:
Ik krijg nog geen gym badges. Jullie wel?
Je kunt niet meer collecten; elke dag dat een pokemon in een gym verblijft spaart hij 10 coins die hij mee terug brengt als hij verslagen wordt... En nee, je krijgt geen 10 coins als hij meteen eruit gewipt wordt (ervaring heb ik alEek2nd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:08:
Krijg je coins voor gyms? Want zie niet dat ik kan collecten

Tis best druk hier nu op straat
Denk dus dat t nog moeilijk wordt voor mij met allemaal blauw en ik maar rood
[ Voor 62% gewijzigd door Eek2nd op 22-06-2017 22:12 ]
je krijgt een extra item (onderste; is anders gekleurd)Kevinr1989 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:24:
Als je in een gym die disc draait staat er 'team bonus'. Iemand die weet wat die inhoudt?
Heb het idee dat je slechts weinig motivatie eraf speelt per gewonnen gevechtTAA schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:24:
Oef net een gym terug gepakt; dat duurde wel ff!
(Oh wacht, het is er maar 1)
Verwijderd
Verwijderd
Paar dingen die mij opgevallen zijn:
- Gyms zijn nog steeds laggy
- Je kan ook de Pokemons van teamgenoten motiveren met je eigen besjes en daar krijg je dan 20 stardust voor.
- Doordat de Pokemons in de gym in CP dalen naarmate ze meer aangevallen zijn, wordt het ook weer verleidelijk om minder sterke pokemons weer te gebruiken. Dit scheelt je weer revives.
- Die badges vind ik een gave toevoeging!
Conclusie; er is weinig veranderd en van die verschillende soorten pokemon eis zul je weinig merken. Ik kijk uit naar de raids, waar ik met ze kan strijden en niet tegen ze. Want dat is niet te doen als je bijna de enige Valor speler bent...
Trouwens veel errors bij het voeren van berries; lijkt niet echt stabiel te werken atm.
[ Voor 22% gewijzigd door TAA op 22-06-2017 23:15 ]
Ik moet nog een afmaken voor werk maar wil straks nog wel een poging wagen.
4 gyms in zicht nu. 1 geel, 3 blauw (waarvan 1 al best vol is en 1 eigenlijk onbereikbaar zou moeten zijn voor iedereen rond dit tijdstip?).
Kan je nu altijd een Pokemon erbij zetten als er plek is? trainen hoeft niet meer?
Dit topic is gesloten.
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6