[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 13:30
Ik ben ook level 28 en er staat bij de raid tab:not yet available for your level. Maar misschien komt dat gewoon omdat raids nog uit staan. Is er iemand die hier 35+ heeft en kan kijken wat er bij hem staat?

[ Voor 7% gewijzigd door Mitchell-CWD op 21-06-2017 09:42 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Mitchell-CWD schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:42:
Ik ben ook level 28 en er staat bij de raid tab:not yet available for your level. Maar misschien komt dat gewoon omdat raids nog uit staan. Is er iemand die hier 35+ heeft en kan kijken wat er bij hem staat?
Heb de zelfde melding bij lvl 36. Verwacht dat het puur komt omdat het nog niet actief is en niet alleen voor max lvls is bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Megalodon86 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:41:
Er staat nu "Sorry, but Raid Battles are not yet available for your level. Please try again later."

De nadruk zal wel liggen op "not yet" en niet op "your level" hehe.
Same :P ik gooide gisteravond ook een screenshot daarvan in de lokale Telegram groep. "Maar jij bent toch level 34, en dan mag het nog niet? Ik ben nog maar lv29..." 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Hmm ik kreeg net via een whatsapp berichtje een screenshot door van een reddit post waar iemand in een comment zegt dat na enkele minuten rondlopen (met een temp. van 30°c buiten) en pokestops draaien meerdere telefoons oververhit raakte, ging om een Samsung galaxy S5, S6 edge en S7.
Kan natuurlijk een vreemde eend in de bijt zijn, maar misschien toch iets om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

OmeJoyo

This is me

Net ook de update maar even binnengehaald.

* Pokeballs zien er duidelijk weer mooier uit
* App is sneller (Bij mij dan iig)

Ik ben heel benieuwd of je voor elke GYM een badge gaat krijgen, want dan worden dat er heel, heel heel erg veel. :D

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeyJohn schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:59:
Hmm ik kreeg net via een whatsapp berichtje een screenshot door van een reddit post waar iemand in een comment zegt dat na enkele minuten rondlopen (met een temp. van 30°c buiten) en pokestops draaien meerdere telefoons oververhit raakte, ging om een Samsung galaxy S5, S6 edge en S7.
Kan natuurlijk een vreemde eend in de bijt zijn, maar misschien toch iets om in de gaten te houden.
Ik heb een S7 Egde, hij wordt wel warm, maar overhit kan ik het niet noemen. Wel trekt PoGO de batterij flink snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:27
OmeJoyo schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:59:
Net ook de update maar even binnengehaald.

* Pokeballs zien er duidelijk weer mooier uit
* App is sneller (Bij mij dan iig)

Ik ben heel benieuwd of je voor elke GYM een badge gaat krijgen, want dan worden dat er heel, heel heel erg veel. :D
Lag het toch niet aan mij dat de ballen er anders uit leken te zien.
Voor zover ik het begrijp krijg je inderdaad voor elke gym een badge. Ik vraag me dan wel af wat jij onder heel, heel erg veel verstaat
MonkeyJohn schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:59:
Mijn Motorola Moto X Force wordt absoluut niet warmer dan normaal. Al is het nog geen 30 graden buiten.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Nu online

OmeJoyo

This is me

Quincy5 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:04:
[...]

Lag het toch niet aan mij dat de ballen er anders uit leken te zien.
Voor zover ik het begrijp krijg je inderdaad voor elke gym een badge. Ik vraag me dan wel af wat jij onder heel, heel erg veel verstaat
Nu na de change zitten er bij ons in de directe omgeving al 16 Gyms op loopafstand. Op mijn werk zie ik er nu ook al 10. dat zijn dus al 26 gym badges die ik binnen een paar dagen ga halen. Dat worden dus honderden gym badges die er in korte tijd in gaan komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
De APK is inmiddels al uit elkaar getrokken. Wat ik het meest boeiend vind:
- Ja, er gaan legends komen bij de Raids
- Je kan Battle Teams opzetten waardoor je sneller 6 Poké's kan selecteren voor een aanval (!)
- Healen kan sneller, vanuit het gym-scherm

Oh, en wist je dat wanneer je 'evolve' in de zoekfunctie typt, je alle Pokémon te zien krijgt waarvoor je genoeg candy hebt om te evolueren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:09:
De APK is inmiddels al uit elkaar getrokken. Wat ik het meest boeiend vind:
- Ja, er gaan legends komen bij de Raids
- Je kan Battle Teams opzetten waardoor je sneller 6 Poké's kan selecteren voor een aanval (!)
- Healen kan sneller, vanuit het gym-scherm

Oh, en wist je dat wanneer je 'evolve' in de zoekfunctie typt, je alle Pokémon te zien krijgt waarvoor je genoeg candy hebt om te evolueren? :)
Dit klinkt allemaal erg positief!

Wanneer krijg je eigenlijk een gym badge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Nu online

OmeJoyo

This is me

xienator schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:12:
[...]

Dit klinkt allemaal erg positief!

Bij het spinnen van de Gym (net als een stop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
xienator schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:12:
Uit de APK mine:
Gym badges appear to be able to be upgraded to the following tiers:
  • Vanilla
  • Bronze
  • Silver
  • Gold
These are able to be upgraded according to their Gym badge score, which you appear to be able to increase through the following actions:
  • Winning defensive battles
  • Feeding Berries
  • Deploying Pokemon
  • Winning Raid battles
  • And possibly 'losing all battles' (Though we're not sure why this is included. haha)
https://www.reddit.com/r/..._of_v0671_is_complete_15/

Edit: dus niet wat @OmeJoyo zegt :P
Edit: dus wel wat OmeJoyo zegt 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 21-06-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Tinusvolkel schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:16:
Ik was de reward even vergeten, maar je krijgt best veel als je level 30 word :)
(mag trouwens wel is in de openingspost geupdate worden....)
Volgens mij staat iedereen vrij om zijn/haar bijdrage te doen aan de OP ;)
De level rewards staan overigens gewoon in de OP. Onder het kopje "Hoeveel XP heb ik nodig voor een volgend level?" staat een afbeelding als overzicht. (helaas werkt het grote plaatje op dit moment niet)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Nu online

OmeJoyo

This is me

Ik zeg letterlijk wat er in de PoGo app staat bij Learn more ;)

"Spin the photo disc to earn a gym badge" Dus...

Jouw post beschrijft hoe je er een mooier kleurtje aan kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
@OmeJoyo je hebt helemaal gelijk, excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Moeten we alleen weer wachten tot de gyms beschikbaar zijn voor gym badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik zie enkel meer nadelen dan voordelen.

Je bent volledig afhankelijk van andere voor het krijgen van coins.
Voordien was ik tevreden met tussen de 12-15 gyms terwijl ik me nu in zo veel mogelijk gyms ga moeten steken om meer kans te hebben op de 100 coins per dag.
Spoofers zullen dit ook doen

Degene die een gym neerhaalt zet eerst zijn pokemon erin maar vliegt er ook weer eerst uit terwijl hij de meeste moeite doet.

Hoge lvl / cp is niet meer belangrijk dus candy verzamelen en dust is ook niet meer supper belangrijk dus dat is een enorm groot doel in het spel dat je weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01:36
schaapiej schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:14:
[...]

Volgens mij staat iedereen vrij om zijn/haar bijdrage te doen aan de OP ;)
De level rewards staan overigens gewoon in de OP. Onder het kopje "Hoeveel XP heb ik nodig voor een volgend level?" staat een afbeelding als overzicht. (helaas werkt het grote plaatje op dit moment niet)
Ik kan hem toch niet zelf aanpassen :)
En die gaat maar tot level 27

hier staat een lijst die tot 40 gaat

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Tinusvolkel schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:27:
[...]

Ik kan hem toch niet zelf aanpassen :)
En die gaat maar tot level 27

hier staat een lijst die tot 40 gaat
Vandaar ook mijn opmerking dat het grote plaatje het niet meer doet, daarmee kwam je op het overzicht tot level 40. Je kunt het zelf inderdaad niet aanpassen, maar wel informatie aandragen bij de TS i.p.v. een, in mijn ogen, reactie die wat kortaf is.

Anyways, de update heb ik vanochtend ook kunnen installeren vanuit de Play Store. Mooi dat dit nu al op gang komt! Hopen dat het niet al te lang gaat duren voordat het hele nieuwe gebeuren live gaat. Juist met het lekkere weer lijkt het mij voor Niantic fijn om de game up and running te hebben...

Zijn toch aardig wat gyms bijgekomen als ik zo even op de map rond kijk in Arnhem centrum, in mijn pauze rondje de rest maar eens checken wat ik nu nog niet kan zien.
FrankoNL schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:43:
Vergeet niet dat Niantic zich niet zo bezig houdt met het weer in Nederland :P
Eens! Maar ook in SF is het lekker weer nu volgens Google! :p

[ Voor 15% gewijzigd door schaapiej op 21-06-2017 10:45 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
schaapiej schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:42:
[...]

Vandaar ook mijn opmerking dat het grote plaatje het niet meer doet, daarmee kwam je op het overzicht tot level 40. Je kunt het zelf inderdaad niet aanpassen, maar wel informatie aandragen bij de TS i.p.v. een, in mijn ogen, reactie die wat kortaf is.

Anyways, de update heb ik vanochtend ook kunnen installeren vanuit de Play Store. Mooi dat dit nu al op gang komt! Hopen dat het niet al te lang gaat duren voordat het hele nieuwe gebeuren live gaat. Juist met het lekkere weer lijkt het mij voor Niantic fijn om de game up and running te hebben...

Zijn toch aardig wat gyms bijgekomen als ik zo even op de map rond kijk in Arnhem centrum, in mijn pauze rondje de rest maar eens checken wat ik nu nog niet kan zien.
Vergeet niet dat Niantic zich niet zo bezig houdt met het weer in Nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:26:
Hoge lvl / cp is niet meer belangrijk dus candy verzamelen en dust is ook niet meer supper belangrijk dus dat is een enorm groot doel in het spel dat je weghaalt.
Waarom is cp/lvl minder belangrijk geworden? Dit was altijd de reden dat ik nooit gym gevechten deed, ik kon ze toch niet verslaan want overal max lvl pokemon etc...

nu sinds 3 weken weer aan het spelen (met nieuw account want ik wilde een ander team) en ik heb toch wel interesse in de gevechten. Ik ben nu lvl 18, ik kan toch nooit op tegen al die hoge lvls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

@tvdbosch
Met de juiste Pokemon kan je best vechten tegen een hoger gelevelde Pokemon. Een Blissey kan je wel verslaan met een Vaporeon met hydro pump bijvoorbeeld.

[ Voor 59% gewijzigd door Arethusa op 21-06-2017 11:19 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik wel benieuwd naar ben:

Op het moment dat de raid boss er in worden de pokemon uit de gym gehaald en ontvang je die in je storage. Ontvang je dan ook muntjes die je dan op hebt gespaard? Zou wel handig zijn als je gym weinig/niet wordt aangevallen en dus ook geen muntjes krijgt.

Kan je de pokemon die je terugkrijgt dan ook nog power uppen tot hij weer terug in de gym wordt gezet? Heb hier volgens mij nog niets over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Niet online
Arethusa schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:18:
@tvdbosch
Met de juiste Pokemon kan je best vechten tegen een hoger gelevelde Pokemon. Een Blissey kan je wel verslaan met een Vaporeon met hydro pump bijvoorbeeld.
Dat werkt dan vergelijkbaar als in de main series games?

bijv een lvl 20 pikachu vs een lvl 30 vaporeon kan best mits je de juiste aanvallen gebruikt?

Hoe moet je CP zien in vergelijking met lvls in de mainseries? Ik kan nu niet goed inschatten wat wel en niet kan, dus om niet aan iets kansloos te beginnen probeer ik het maar gewoon niet...

dat is mijn flaw, i know, maar ik zou graag wat meer geinformeerd gevechten aangaan.

De typings zijn mij prima duidelijk overigens, speel mainseries sinds red/blue elke versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je goede counter pokemon gebruikt kan je makkelijk hoge CP pokemon verslaan. Met mijn jolteon die niet eens hoog is pak ik makkelijk gyarados en vaporeon die veel hoger zijn.. Gewoon even goed kijken welk pokemon dus super effective is tegen de pokemon in de gym.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Niet online
Haha klinkt goed, ik ga toch eens proberen wat te fixen als de gyms weer up zijn.

Nu nog battles met trainers die je tegen komt op straat, ruilen met mensen op straat en gen 3 t/m 7 er in knallen en dit gaat heeeeeeeel goed zijn voor mijn lichaamsbeweging!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
xienator schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:16:
Moeten we alleen weer wachten tot de gyms beschikbaar zijn voor gym badges
Dat zal neem ik aan pas gebeuren (Gyms weer activeren) wanneer de PoGo app in de Apple Appstore is vrijgegeven door Apple. Anders zouden Android gebruikers tenslotte een oneerlijk voordeel hebben t.o.v. iPhone gebruikers.

Dus nog even geduld hebben tot de langzame Apple verificatie erdoor is. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je kunt ook op movetype zoeken. Ice bijv. :P

Of preciezer op Pokémon type. Ze hoeven die move niet te hebben. Maakt het minder nuttig.

Fighting bijv. geeft allemaal Poliwraths met andere moves.

[ Voor 63% gewijzigd door CaptJackSparrow op 21-06-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:55:
Je kunt ook op movetype zoeken. Ice bijv. :P

Of preciezer op Pokémon type. Ze hoeven die move niet te hebben. Maakt het minder nuttig.

Fighting bijv. geeft allemaal Poliwraths met andere moves.
Met een beetje geluk kunnen we straks handmatig teams samenstellen en opslaan, dat maakt die zoekfunctie ook minder belangrijk :+
Haay schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:42:
[...]

Dat zal neem ik aan pas gebeuren (Gyms weer activeren) wanneer de PoGo app in de Apple Appstore is vrijgegeven door Apple. Anders zouden Android gebruikers tenslotte een oneerlijk voordeel hebben t.o.v. iPhone gebruikers.

Dus nog even geduld hebben tot de langzame Apple verificatie erdoor is. >:)
Meestal droppen die iOS updates op donderdagavond (onze tijd).
En daarna moet de update nog geforceerd worden...

Zal wel vrijdag worden voordat de gyms het weer doen. :P

[ Voor 27% gewijzigd door P.K. op 21-06-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken. Met maximaal 6 pokies in een gym hebben we dan Level 6 gyms? En door aanvallen kun je motivatie verlagen tot er eentje uitvalt? En de eerste erin is de eerste eruit? Dus als je een L6 gym sloopt met de nodige moeite en je zet er als eerste een beest in dan ga je er ook als eerste weer uit? Of is er misschien een muntjesbonus verbonden aan slopen en als eerste een plekje pakken?

Of gaan we dan krijgen dat na het wit maken van een gym mensen gaan wachten tot een paar andere spelers er hun beest in gezet hebben om dan een latere plek te pakken die langer in een gym kan zitten? Met dan juist kans op meer muntjes? En als je aan het aanvallen bent kunnen anderen dan besjes gaan voeren en de door jou verminderde motivatie weer aanvullen zodat je de gym niet kunt slopen?

En kan iedereen besjes voeren of alleen mensen die een beest in de gym hebben staan? Als iedereen kan voeren kunnen spoofers met tig accounts en dus hopen besjes gyms heel lang tegen neerhalen beschermen als je verlaagde motivatie direct weer kunt aanvullen. Als bots dan kunstje dan ook geleerd kan worden wordt het helemaal een ramp.

Met maar 6 plekjes voorzie ik ook extra motivatie bij de spelers om een extra account van een andere kleur te hebben dan wel aan wintrading te doen met een andere speler van een ander team.

Kortom... het kan nog een aardig zooitje worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
P.K. schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:04:
[...]

Een klein beetje maar hoor. Plus Lapras is tankier en heeft gunstigere typing. :)
https://pokemongohub.net/...son-meta-impact-analysis/
Als ik kijk waar ik ijs tegen zou gebruiken is juist Articuno in het voordeel! Die zogenaamde zwaktes betreft pokies waar je toch al geen ijs tegen zou gebruiken. Waar ijs typisch geschikt voor is, is tegen Dragon types. Dragonite specifiek eigenlijk. Met Articuno heb je direct wat extra weerstand tegen zijn Hurricane. Ja, hij is zwakker tegen Fire types zoals Arcanine en Flareon. Maar wie zet daar nu een ijspokemon tegen in? 8)7
Haay schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:45:
[...]

In de post van PokémonGoLive staat o.a. ook:
European Trainers can look forward to Pokémon GO celebrations hosted across the continent from June through September in partnership with Unibail-Rodamco shopping centers.
Unibal-Rodamco shopping centers hebben we er ook twee van in Nederland: Stadshart Amstelveen, en Citymall Almere. --> http://www.unibail-rodamc...tre/shopping-centres.html
Nu nog een beetje in de buurt... 8)7 En alleen daar zou niet goed zijn voor mijn 020-allergie als Rotterdammer. :+
P.K. schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:09:
[...]

Meestal droppen die iOS updates op donderdagavond (onze tijd).
En daarna moet de update nog geforceerd worden...

Zal wel vrijdag worden voordat de gyms het weer doen. :P
Gewoon starten die hap. Trage appels altijd... :9

Zo, ben weer bijgelezen na 2 weken vakantie. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-08 10:47
Zo, gisteren dan eindelijk Level 40 gehaald. Ging wel lekker snel deze week met alle extra XP.
Nu maar afwachten hoe alles in de praktijk zal gaan uitpakken, en of het nog allemaal leuk blijft.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ook met de update hebben diverse beesten nog kleinere vangcirkels. Gaat het daar nu beduidend moeilijker worden om great en excellent throwbonussen te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Niet online
Lol.. 2 weken terug een magikarp gevangen, mijn eerste op mijn nieuwe account, ik zie nu pas dat het een shiny is.

Ik wist helemaal niet dat dat kon, vond het al een rare kleur, dacht dat het iets met mijn telefoon te maken had haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:42
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:11:
Met maximaal 6 pokies in een gym hebben we dan Level 6 gyms?

En kan iedereen besjes voeren of alleen mensen die een beest in de gym hebben staan?

Kortom... het kan nog een aardig zooitje worden. ;)
Naar wat ik overal al gelezen hebben is er geen level meer van een Gym. De Gym heeft standaard 6 plaatsen vanaf 1 iemand van een team deze claimt. Natuurlijk is het makkelijker om met 6 een Gym te verdedigen dan alleen. Door aanvallen zal de motivatie van de beestjes zakken > Deze met de laagste valt er eerst uit.

Iedereen gaat besjes kunnen voeren, het wordt dus belangrijk in het team om goed samen te werken. Als alle pokemon de zelfde motivatie hebben en de gym wordt aangevallen ging diegene dat het laatste er bij gezet is, er als eerste uit dacht ik.

Verder is er nog steeds heel wat onduidelijk en zullen we nog enkele dagen moeten geduld hebben. Na enkele gevechten zal vlug alles duidelijk zijn en zullen nieuwe Gym tactieken de ronde doen.

1 ding weet ik vrij zeker > lage pokemon van evolve batches ga je niet meer nodig hebben om te trainen. Je kan ze hoogstens bij aanvallen als kanonnenvoer gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Shadow_J schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:27:
[...]

1 ding weet ik vrij zeker > lage pokemon van evolve batches ga je niet meer nodig hebben om te trainen. Je kan ze hoogstens bij aanvallen als kanonnenvoer gebruiken :p
Zelfs dat is nog niet zeker he. :P
Wellicht gaat er meer 'motivatie' af als je een lagere Pokie gebruikt. Vergelijkbaar met prestige.

Het zal de komende week allemaal duidelijk worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:43
Niemand hier nog wat gepost over de maatregelen die Niantic gaat nemen tegen spoofers?

Komt erop neer dat dmv spoofing gevangen Pokemon straks niet te gebruiken zijn in gyms en gemarkeerd worden.

https://www.reddit.com/r/..._caught_using_thirdparty/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Hanky74 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:37:
Niemand hier nog wat gepost over de maatregelen die Niantic gaat nemen tegen spoofers?

Komt erop neer dat dmv spoofing gevangen Pokemon straks niet te gebruiken zijn in gyms en gemarkeerd worden.

Niet te vroeg juichen. :P Als ik die reacties zo lees is het nog even afwachten of spoofing daar ook ondervalt.
Ik vrees dat het alleen bots zijn die hier last van gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hanky74 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:37:

Als ze dat kunnen detecteren, waarom bannen ze die spoofers dan niet gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:43
P.K. schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:40:
[...]

Niet te vroeg juichen. :P Als ik die reacties zo lees is het nog even afwachten of spoofing daar ook ondervalt.
Ik vrees dat het alleen bots zijn die hier last van gaan hebben.
Bots zou al een mooie start zijn ivm doorverkopen van accounts. :). Maar inderdaad volgens mij zit er in de update geen mechanisme wat kan detecteren welke apps je op je mobiel gebruikt naast Pogo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als iedereen besjes kan voeren én je direct tijdens/na het aanvallen beesten kunt versterken kan dat nog boeiende taferelen opleveren. Op een drukke locatie zit je dan te zweten om een gym te slopen terwijl op een terrasje ernaast tien man je zitten uit te lachen en constant besjes zitten te voeren zodat al je inspanningen ineffectief zijn.

Beschermen door trainen was veel arbeidsintensiever maar wat besjes voeren stelt niets voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:46:
Als iedereen besjes kan voeren én je direct tijdens/na het aanvallen beesten kunt versterken kan dat nog boeiende taferelen opleveren. Op een drukke locatie zit je dan te zweten om een gym te slopen terwijl op een terrasje ernaast tien man je zitten uit te lachen en constant besjes zitten te voeren zodat al je inspanningen ineffectief zijn.

Beschermen door trainen was veel arbeidsintensiever maar wat besjes voeren stelt niets voor.
Je weet alles wel negatief uit te leggen he? :P
Anyway, er zit een max aan het aantal te voeren besjes binnen een bepaalde tijd.
Aanvallers zullen altijd in het voordeel zijn.
Hanky74 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:46:
[...]

Bots zou al een mooie start zijn ivm doorverkopen van accounts. :). Maar inderdaad volgens mij zit er in de update geen mechanisme wat kan detecteren welke apps je op je mobiel gebruikt naast Pogo.
Het is een goed begin idd, wie weet zitten er meer anti-cheat maatregelen in de nieuwe update (of aanstaande updates).
Vind het overigens bijzonder waarom Uber bijv wel kan detecteren of iemand spooft, en Niantic niet...

[ Voor 30% gewijzigd door P.K. op 21-06-2017 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

P.K. schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:47:
Er zit een max aan het aantal te voeren besjes binnen een bepaalde tijd.
Waar staat die info? Op officiële Niantic pagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:49:
[...]

Waar staat die info? Op officiële Niantic pagina's?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 19:22

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 17:44
Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:35:
[...]

Android, installeer versie 0.63.1 ipv 0.63.4. Dan schijn je weer in te kunnen loggen.
Bedankt! heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De nieuwste versie werkt ook weer, dus als die beschikbaar voor je is in de Play Store zou ik die gelijk installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

P.K. schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:47:
[...]

Je weet alles wel negatief uit te leggen he? :P
Ik probeer gewoon te anticiperen op wat er mogelijk kán gaan gebeuren. Niantic heeft al meer foute keuzes gemaakt met ongewenste negatieve speleffecten tot gevolg. En mensen zijn nou eenmaal creatief in het bedenken van cheatmethoden dus dergelijke kwetsbare plekken probeer ik er ook uit te vissen. Als het maximum dat je per tijdseenheid kunt voeren per voerende speler is en niet per beest kunnen mensen bijv. meerdere accounts gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Zie nu op mn werk dat er verderop ook een gym bij is gekomen... Helaas niet de stop waar ik vanuit werk wel bij kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:43:
[...]

Ik denk dat je dan best een aardig van de actieve spelers banned. Daardoor kan het spel een behoorlijke negatieve naam krijgen. Dat wil je natuurlijk voorkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 21-06-2017 14:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Gebruiken mensen hier de Pokemon Go plus en zo ja, vinden jullie het een goede toevoeging en het geld waard?

ik zit te twijfelen. Het lijkt me super handig bij bijvoorbeeld het hardlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:43:
Ik ken ook een hoop actieve spelers die eerlijk spelen, maar wel de regionale even gespoofed hebben voor hun Pokédex. Dan zou ik het onbruikbaar maken/verwijderen van die Pokémon + Dex entry een eerlijkere oplossing vinden dan de complete speler te bannen. Komt het spoofaandeel boven een bepaalde norm wordt het uiteraard een ander verhaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Autofan1985 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:35:
[...]

Ik ken ook een hoop actieve spelers die eerlijk spelen, maar wel de regionale even gespoofed hebben voor hun Pokédex. Dan zou ik het onbruikbaar maken/verwijderen van die Pokémon + Dex entry een eerlijkere oplossing vinden dan de complete speler te bannen. Komt het spoofaandeel boven een bepaalde norm wordt het uiteraard een ander verhaal. :)
Zelfs het spoofen voor de region exclusives vind ik niet kunnen. De reden van Niantic om region exclusive Pokemon in de game te stoppen is juist om de spelers te laten reizen naar nieuwe gebieden.

[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 21-06-2017 14:39 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-06 13:13
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:46:

Klinkt als Ingress. Vergeleken met Pokemon Go is een portal slopen sowieso makkelijker, maar in principe is wat je hier stelt hetzelfde als wat met Ingress voor kan komen. Je probeert de portal te slopen met bommetjes, maar een groepje op het terras zit de portal non-stop te rechargen.

Tja, kan, het komt in de praktijk alleen niet veel voor. Dan neem je je verlies maar en ga je door naar een andere portal / gym. Nou zou je een enkele recharger op zich nog wel tegen kunnen gaan bij Ingress, maar als er 2 of meer aan het chargen zijn dan wordt het een stuk lastiger. Zo worden sommige locaties wel in stand gehouden.

Maar goed, voor Ingress is het niet echt bepaald een negatief iets, het geeft je de kans om effectief jouw locatie / jouw teams locatie te verdedigen als je toevallig op dat moment merkt dat het aangevallen wordt. Het zal allemaal wel loslopen.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
demo31051987 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Zelfs het spoofen voor de region exclusives vind ik niet kunnen. De reden van Niantic om region exclusive Pokemon in de game te stoppen is juist om de spelers te laten reizen naar nieuwe gebieden.
Wil ik best best doen hoor. Betaal jij mijn vliegtickets ff? Mensen laten reizen naar andere gebieden ok, maar nu moet je een fucking wereldreis maken om je Pokédex vol te krijgen. Dat gaat wel heel ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Autofan1985 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Wil ik best best doen hoor. Betaal jij mijn vliegtickets ff? Mensen laten reizen naar andere gebieden ok, maar nu moet je een fucking wereldreis maken om je Pokédex vol te krijgen. Dat gaat wel heel ver...
Eens, pokemon exclusive maken voor bepaalde steden in landen zou leuker geweest zijn.

Voorbeeldje: Mr Mime alleen te krijgen in Maastricht en Utrecht.

Zo kan je spelen met het aantal steden naar gelang de grootte van het land. Hoe groter het land, hoe meer steden een bepaalde exclusive pokemon hebben. Zo blijft de reistijd beperkt maar is er toch nog inspanning vereist.

[ Voor 18% gewijzigd door FrankoNL op 21-06-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Regio exclusive Pokemon geen problemen mee. Mogen ze zo houden. Echter verwacht ik wel nu met het nieuwe raidsysteem dat we af en toe de kans krijgen om zo'n regio exclusive Pokemon te kunnen vangen via dat systeem.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

FrankoNL schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:44:
[...]

Eens, pokemon exclusive maken voor bepaalde steden in landen zou leuker geweest zijn.

Voorbeeldje: Mr Mime alleen te krijgen in Maastricht en Utrecht.

Zo kan je spelen met het aantal steden naar gelang de grootte van het land. Hoe groter het land, hoe meer steden een bepaalde exclusive pokemon hebben. Zo blijft de reistijd beperkt maar is er toch nog inspanning vereist.
En sluit je 80% van je doelgroep uit doordat ze niet kunnen of willen reizen voor een pokemon.
Met dit soort constructies jaag je mensen alleen maar weg.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Het is maar hoeveel waarde je er aan hecht vind ik. Voor mij is mijn dex compleet als je alle Pokémon exclusief regionals hebt gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Ik hoop dat ze ooit nog trading er in gaan gooien. Ik heb zelf nooit gespoofed omdat ik tegen cheaten ben. Maar aangezien ik Tauros altijd al wel vet gevonden heb, zou ik die gespoofed Tauros van mijn maat toch wel willen :p

EDIT: Overigens heeft een maat van mij legit farfetch'd van toen die in Japan was. Die wil ik dan ook wel 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door DivineNL op 21-06-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Grumpmeister schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:42:
[...]

Klinkt als Ingress. Vergeleken met Pokemon Go is een portal slopen sowieso makkelijker, maar in principe is wat je hier stelt hetzelfde als wat met Ingress voor kan komen. Je probeert de portal te slopen met bommetjes, maar een groepje op het terras zit de portal non-stop te rechargen.
Ja, bekend natuurlijk als Ingress speler van het eerste uur. Daar dacht ik ook aan. Waarom het daar echter zelden tot écht frustrerende situaties zal leiden en het als onderdeel van het spel kan worden gezien is het relatief onbelangrijk zijn van een willekeurig portal, maar vooral ook het veel minder grote aantal spelers waardoor het in zo'n extreme vorm vrijwel nooit zal voorkomen terwijl dat bij PoGo een veel realistischer scenario zou zijn.

Maar blijkbaar is er een of andere limiet aan het voeren van besjes. Of die al dan niet makkelijk te omzeilen zal zijn zal nog moeten blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:40
1 cheatmethode is natuurlijk duidelijk. Een tweede account aanmaken van een andere kleur.Gyms leveren alleen muntjes op als ze er uit worden getrapt. Ligt voor de hand om nog een account van een andere kleur te hebben om te cashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Spike_wolf schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:47:
[...]

En sluit je 80% van je doelgroep uit doordat ze niet kunnen of willen reizen voor een pokemon.
Met dit soort constructies jaag je mensen alleen maar weg.
Nouja ik heb het over de Pokemon die nu toch al exclusief zijn. Ben het met je eens dat je ze gewoon overal moet kunnen vangen. Maar als ze dan toch perse een dergelijk systeem willen implementeren dan heeft dit mijn voorkeur.

Exclusief maken voor een continent is een beetje waanzin. De schaal, en daarmee de investering, is veel te groot.

[ Voor 11% gewijzigd door FrankoNL op 21-06-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:42
Zoals er na verloop van tijd Legendary Raids zullen komen om deze te vangen zullen er volgens mij al dan niet betalende events komen om aan andere exclusives te raken.

Heel actief zijn met gyms zal trouwens in rechtstreeks verband staan met een Legendary Raid Pass te ontvangen. Bron : https://pokemongohub.net/...e/legendary-raid-battles/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
[...]

Dat klopt. Dan had je maar niet moeten beginnen met het spel. Deze informatie was al bekend bij het uitkomen van het spel en geeft, in mijn ogen, geen reden om te spoofen. Ik heb nog geen enkele andere region exclusive op Mr. Mime na. En ik weiger te spoofen naar een plek om deze te kunnen vangen. Het gaat tegen de TOS in en wat mij betreft mogen accounts van alle spoofers, onafhankelijk van de reden, gebanned worden.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
demo31051987 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:23:
[...]

Dat klopt. Dan had je maar niet moeten beginnen met het spel. Deze informatie was al bekend bij het uitkomen van het spel en geeft, in mijn ogen, geen reden om te spoofen. Ik heb nog geen enkele andere region exclusive op Mr. Mime na. En ik weiger te spoofen naar een plek om deze te kunnen vangen. Het gaat tegen de TOS in en wat mij betreft mogen accounts van alle spoofers, onafhankelijk van de reden, gebanned worden.
Natuurlijk complete bullshit om dan het hele spel maar niet te spelen. Ik keur het spoofen ook niet goed (Heb zelf ook alleen die clown), maar ergens begrijp ik die spelers wel. That's all. Immers draait heel Pokémon al sinds 1995 om hetzelfde principe: 'Gotta Catch 'Em All'. Iets dat door deze constructie alleen mogelijk wordt op 3 manieren:
  • Je bent rijk en gaat af en toe een weekje of 2 'op vakantie' in een ander werelddeel om de betreffende Pokémon te vangen
  • Je hebt een reizend beroep, zoals Piloten/Stewardessen/Scheepvaarders etc.
  • Je spooft naar de andere werelddelen en vangt daar alleen de betreffende regionale Pokémon
En daar ben ik het dus niet mee eens. Dan nodig je uit tot spoofen (want wie wil nu niet zijn/haar dex compleet hebben?) en vervolgens vinden sommigen dat spoofen toch wel erg handig en kunnen dan de verleiding niet weerstaan... Zo ken ik er ook 1 die eerst alleen de regionale wou hebben. Vervolgens had hij 3 dagen later zijn Unown-medal op goud. 8)7 Persoon is overigens wel (terecht) gebanned na rapporteren: ook door mij ja.

Het concept an sich vind ik ook best leuk, maar door het zo extreem door te voeren hebben ze wat mij betreft de plank mis geslagen. Een bereikbaarder idee zoals @FrankoNL voorstelt zou ik dan weer wel kunnen waarderen. Nu maken ze het voor >90% simpelweg onmogelijk om hun Pokédex vol te krijgen zonder te cheaten. Hopelijk komen ook de regionale ook via de Boss Battles beschikbaar. Zo zou ik zelf dolgraag mijn favoriete Pokémon uit de eerste 2 generaties wel willen hebben: Heracross!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

demo31051987 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:38:
[...]
Verander dat maar naar: De reden van Niantic om region exclusive Pokemon in de game te stoppen is juist om de spelers zich speciaal te laten voelen met hun unieke pokemons.

Niemand koopt een ticketje Japan voor een pokemon, mag ik hopen. Maar wel een leuk hebbeding om zo een regional mee naar huis te nemen. Je bent er mee bezig op vakantie, je denkt aan pokemon, je pocht bij kennisen of onbekenden in de gyms, je praat erover.

Edit: nog 4 corsola's te trade wanneer de functie beschikbaar komt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Sorki op 21-06-2017 15:48 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Sorki schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:47:
[...]

Verander dat maar naar: De reden van Niantic om region exclusive Pokemon in de game te stoppen is juist om de spelers zich speciaal te laten voelen met hun unieke pokemons.

Niemand koopt een ticketje Japan voor een pokemon, mag ik hopen. Maar wel een leuk hebbeding om zo een regional mee naar huis te nemen. Je bent er mee bezig op vakantie, je denkt aan pokemon, je pocht bij kennisen of onbekenden in de gyms, je praat erover.
Nou, ik poch bij mijn vrienden niet dat ik Pokemon Go speel. Anders ben ik de komende tijd het lachertje van de groep. :+

Edit: Mochten er nog mensen zijn met ervaringen omtrent de Pokemon Go Plus, dan hoor ik die graag.

[ Voor 6% gewijzigd door FrankoNL op 21-06-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Laatst online: 08-08 18:42
FrankoNL schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:48:
[...]

Nou, ik poch bij mijn vrienden niet dat ik Pokemon Go speel. Anders ben ik de komende tijd het lachertje van de groep. :+
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Mijn toestel (een ouwetje, Huawei Ascend 4G) trekt de nieuwe versie slecht.. Heb al vastlopers gehad en bij het vangen van een Cyndaquil ging het ook met horten en stoten en vervolgens een spontane reboot.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:48:
Mochten er nog mensen zijn met ervaringen omtrent de Pokemon Go Plus, dan hoor ik die graag.
Het hangt van je speelstijl af wat je aan de plus kan hebben.
In mijn geval gebruik ik hem om :

Tijdens grinden in een omgeving waar veel lures aan staan de plus op "stops" only te zetten zodat je focus kan liggen op vangen.

In een omgeving zoals drukke winkelstraten met veel spawns zet ik hem op stops en pokemon omdat ik daar niet als een zombie rond wil lopen, en "plus" daar alles.

Dit geldt ook voor plaatsen waar ik niet openlijk kan/wil spelen maar wel kan "plussen"

fietsend of als bijrijder als je een ballenronde doet (in mijn geval drukke binnenstad) : stops only.

Bij "normaal spel" gebruik ik hem in "stops en pokemon" mode. Na bestuderen van de flee rate en ervaring weet je snel wat je altijd kan "plussen" en wat niet. Bv een oddish zit bijna altijd, zodat hier geen verdere moeite in hoeft te stoppen.

Bji mijn speelstijl staat hij altijd aan en is een fantastische aanvulling.
Gemiddelde toename XP ongeveer 15k per dag na aanschaf in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CAP-Team schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:12:
Mijn toestel (een ouwetje, Huawei Ascend 4G) trekt de nieuwe versie slecht.. Heb al vastlopers gehad en bij het vangen van een Cyndaquil ging het ook met horten en stoten en vervolgens een spontane reboot.
Nou zal het warme weer ook niet helpen. En een oude accu kan ook problemen gaan geven met spontane reboots. Had ik ook met mijn eerste Huawei foon na ruim 2 jaar. Nieuwe accu verhielp dat toen.

Is 4G een Ascend model? Als ie 1GB RAM heeft is dat wel krap. Ik heb nog een G620S die ik retour kreeg toen ik die G510 ter reparatie opstuurde en ze die niet meer konden repareren. Die 620 heeft ook 1GB en draait PoGo met moeite (laatste versie nog niet geprobeerd, net ook erop gezet, even testen) maar een ander toestel draaide het met ook 1GB RAM wel goed.

Mocht je Greenify nog niet gebruiken dan kan dat misschien helpen om wat extra geheugenruimte vrij te maken. En anders wordt het misschien tijd jezelf een nieuw toestel cadeau te doen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 08:45
Inmiddels heb ik op iOS ook de update kunnen binnenhalen :)

Ben benieuwd wanneer de nieuwe gyms geopend gaan worden!

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat het zo zou kunnen zijn dat als je 20 beesten elk 10 dagen in gyms zou hebben staan en ze dan allemaal dezelfde dag terugkomen dat je dan niet meer dan 100 muntjes zou krijgen over die hele periode van 10 dagen zoals wel gesuggereerd werd.

Dat zou toch een knap slecht/onrechtvaardig/demotiverend systeem zijn? Een andere systematiek zou me dan toch logischer lijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:42:
Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat het zo zou kunnen zijn dat als je 20 beesten elk 10 dagen in gyms zou hebben staan en ze dan allemaal dezelfde dag terugkomen dat je dan niet meer dan 100 muntjes zou krijgen over die hele periode van 10 dagen zoals wel gesuggereerd werd.

Dat zou toch een knap slecht/onrechtvaardig/demotiverend systeem zijn? Een andere systematiek zou me dan toch logischer lijken.
Zoals ik het lees is het toch echt zo... maximaal 100 per dag ongeacht hoe lang beesten zitten en hoeveel je er terug krijgt. Wat mij betreft halen ze heel die muntjes als reward weg bij de gymdefenders maar krijg je die d.m.v. quests. Bijvoorbeeld; Vang 10 Pokémon = 5 muntjes. Vang 10 Pidgey = 5 muntjes. Voer 10 gymdefenders = 10 muntjes. Een aantal verschillende quests die per dag maximaal een x aantal muntjes opleveren. Volgens mij maak je het dan toegankelijker voor iedereen en kun je ook muntjes verdienen als de gyms je geen hol interesseren!

Ach, het is toch nooit goed wat dat betreft! Dus we doen het maar met het systeem waar Niantic mee komt :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:21
Nu nog even sightings en nearby in apart tabblad aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Heb gezien op screenshots van mensen dat Niantic alle Pokémons die gevangen zijn door te spoofen onklaar (aka onbruikbaar voor gyms) heeft gemaakt? Zou wel geweldig zijn :D

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Weet je wat ik mis, dat je in je pokedex niet kan zien hoeveel candy je van een pokemon hebt, nu ben je er altijd van afhankelijk dat je pokemon ook daadwerkelijk in je tasje moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Lothiriel schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:03:
Heb gezien op screenshots van mensen dat Niantic alle Pokémons die gevangen zijn door te spoofen onklaar (aka onbruikbaar voor gyms) heeft gemaakt? Zou wel geweldig zijn :D
Volgens mij ging dat alleen over de Pokémon die gevangen zijn met 3rd party software, de botters.
Spoofers kunnen ze nog geen reet tegen doen... zolang ze o.a. flygps niet tegen kunnen gaan blijf je spoofers houden! :-(

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

schaapiej schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:57:
Wat mij betreft halen ze heel die muntjes als reward weg bij de gymdefenders maar krijg je die d.m.v. quests. Bijvoorbeeld; Vang 10 Pokémon = 5 muntjes. Vang 10 Pidgey = 5 muntjes. Voer 10 gymdefenders = 10 muntjes. Een aantal verschillende quests die per dag maximaal een x aantal muntjes opleveren. Volgens mij maak je het dan toegankelijker voor iedereen en kun je ook muntjes verdienen als de gyms je geen hol interesseren!
Maar dat kan weer niet omdat dan iedereen die muntjes kan verdienen en Niantic veel te veel gratis muntjes moet weggeven wat de verkoop niet ten goede komt. Er moet dus een ingebouwde harde limiet zijn van het totale aantal gratis muntjes dat er per dag te verdienen valt door alle spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

william89 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:02:
Nu nog even sightings en nearby in apart tabblad aub
of gewoon de 3 voetjes weer terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zouden gyms nu ook te zien zijn in de nearby nu het ook een soort van pokestop is? Hier zitten namelijk altijd veel pokemons bij gyms

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:09:
[...]

Maar dat kan weer niet omdat dan iedereen die muntjes kan verdienen en Niantic veel te veel gratis muntjes moet weggeven wat de verkoop niet ten goede komt. Er moet dus een ingebouwde harde limiet zijn van het totale aantal gratis muntjes dat er per dag te verdienen valt door alle spelers.
Dan gewoon de hele muntjes reward weg, koop ze maar lekker! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat een leuke update, het opstarten duurt nu nóg langer dan het al deed...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Raven schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:18:
Wat een leuke update, het opstarten duurt nu nóg langer dan het al deed...
Elke keer? Het kan ook alleen de eerste keer zijn omdat er eenmalig nieuwe speldata opgehaald moet worden die tussen herstarts gecached blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CaptJackSparrow schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:20:
[...]

Elke keer? Het kan ook alleen de eerste keer zijn omdat er eenmalig nieuwe speldata opgehaald moet worden die tussen herstarts gecached blijft.
PGo doet al lange tijd niet meer aan caching, bijv. elke keer als ik de Pokédex open moet ik een tijd wachten tot alle plaatjes geladen zijn.... Dat issue is nog steeds niet gefixed. In het begin stond alles er meteen, nu al lange tijd niet.

En een volgende start gaat overigens niet sneller.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 21-06-2017 20:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Raven schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:22:
[...]

PGo doet al lange tijd niet meer aan caching, elke keer als ik de Pokédex open moet ik een tijd wachten tot alle plaatjes geladen zijn.... Dat issue is nog steeds niet gefixed. In het begin stond alles er meteen, nu al lange tijd niet.

En een volgende start gaat overigens niet sneller.
Bij mij staat er 21MB aan data en 17MB aan cache bij de PoGo app vermeld die ik beide kan wissen. Er zou i.v.m. de nieuwe gyms daar wat nieuwe grafische data voor opgehaald kunnen worden, maar dat is speculeren en hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-09 17:12
schaapiej schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:08:
[...]

Volgens mij ging dat alleen over de Pokémon die gevangen zijn met 3rd party software, de botters.
Spoofers kunnen ze nog geen reet tegen doen... zolang ze o.a. flygps niet tegen kunnen gaan blijf je spoofers houden! :-(
Ik las op internet dat flygps niet meer werkt vanaf android 7.

Blijkbaar zit daar iets in waarmee ze het dus toch uit kunnen schakkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Sunfalls schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:50:
[...]

Ik las op internet dat flygps niet meer werkt vanaf android 7.

Blijkbaar zit daar iets in waarmee ze het dus toch uit kunnen schakkelen.
Klopt (voor zover ik weet), op Android 7 kan het door een aanpassing van Google niet meer. Niet door iets van Niantic...

Maargoed, nog genoeg toestellen op Android 6 die gebruikt kunnen worden. En ik zie Niantic niet snel een eis stellen dat je Android 7 moet hebben om Po Go te spelen. Dan verliezen ze denk ik een shitload aan spelers :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Event bijna voorbij en kon net geen Houndhours meer vinden terwijl ik er nog 3 nodig heb :{ Snel even telefoon laden en hopen dat ik ze nog ga vinden voor 22:00u... Pokehunt doet t ook niet helaas om te zien waar ik heen moet.

[ Voor 15% gewijzigd door Cartman! op 21-06-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:29

hneel

denkt er het zijne van

Dat wordt dan straks de hond uitlaten... (als buddy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Begin nu aan mezelf te twijfelen waar ik het gelezen... Meen het gelezen te hebben op de supportsite, maar kan het zo snel niet terug vinden.
Kwam er iig op neer dat je binnen een bepaalde tijd maar een aantal berries kan voeren, daarna hebben ze geen effect meer. (of je moet wachten tot je weer mag voeren).
In de datamine van de nieuwe update is gister ook dergelijke code gevonden.
[...]

Of je accepteert gewoon dat je ze voorlopig niet vangt? Niemand dwingt je die Pokedex te voltooien.
Je kan net zo goed blij zijn met je de dex die je wel kan vangen toch? Aangezien je weet dat je ze hier niet kan vangen.

Twee weken geleden was ik in NA, het is dan best vet om op zoek te gaan naar Tauros.
Voor dat soort momenten offer ik graag een paar plekjes in de Dex op. :+
FrankoNL schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:34:
Gebruiken mensen hier de Pokemon Go plus en zo ja, vinden jullie het een goede toevoeging en het geld waard?

ik zit te twijfelen. Het lijkt me super handig bij bijvoorbeeld het hardlopen.
Heb er nu een paar maanden eentje. Het is geen ding dat foutloos werkt, laat ik dat voorop stellen. De app crasht regelmatig in de achtergrond als 'ie verbonden is met de Plus. Vooral als je niet in beweging bent.

Ik gebruik hem vooral op momenten dat ik wel loop (of fiets) maar geen zin heb om op m'n scherm te kijken.
Het zorgt er iig voor dat je dagelijks veel meer XP binnenhaalt en kilometer aflegt (in het spel).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Cartman! schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:21:
Event bijna voorbij en kon net geen Houndhours meer vinden terwijl ik er nog 3 nodig heb :{ Snel even telefoon laden en hopen dat ik ze nog ga vinden voor 22:00u... Pokehunt doet t ook niet helaas om te zien waar ik heen moet.
En gelukt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:48
Goede iv cyndaquil geëvolueerd naar typhlosion krijgt hij shadow claw en solarbeam als moveset......... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ving op de valreep een 93% cyndaquil met een bijna max CP voor mijn lvl 31. Uiteindelijk een 2257 CP Typlosion geworden met Ember/Fire Blast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
We krijgen binnenkort TM's, klagen over movesets is not very effective. :+

[ Voor 3% gewijzigd door P.K. op 21-06-2017 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Grappig om te lezen dat mensen Houndoom en Typhlosion hebben evolved tijdens dit event. Ik had exact hetzelfde :) Daarbij vandaag eindelijk Tyranitair bij elkaar zitten lopen... dus het was een prima event. 3 nieuwe dex entries...

Moet alleen nog:
- Meganium (12 candy)
- Feraligator (heul veul candy)
- Togetic (buddy nu, stuk of 20 candy)
- Ampharos (11 candy)
- Unown
- ......... en fucking Granbull (nog 1 Snubbull met een ananas en ik ben binnen)

En de legends en regionals, maar die tellen niet :9
Traeces schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:54:
Goede iv cyndaquil geëvolueerd naar typhlosion krijgt hij shadow claw en solarbeam als moveset......... :')
Leuk toch, in gyms? Voor die grapjas die dacht wel even een Typhlosion met een Vaporeon te slopen... BAM! Solar Beam op je bakkes! It's super effective O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Opeens 3 gyms in de straat, ze verwachten nogal wat van het nieuwe systeem ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

Moest opnieuw inloggen (met google account) en nu start het als een nieuw spel op. Dus alles weg.
Straks nog meer eens met andere mailadressen proberen. Misschien heb ik de verkeerde.

Te vroeg gekraaid. Verkeerd adres gebruikt. Pfew

[ Voor 13% gewijzigd door dwaas op 22-06-2017 08:11 ]

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
TimNomivaas schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Waarom is cp/lvl minder belangrijk geworden? Dit was altijd de reden dat ik nooit gym gevechten deed, ik kon ze toch niet verslaan want overal max lvl pokemon etc...

nu sinds 3 weken weer aan het spelen (met nieuw account want ik wilde een ander team) en ik heb toch wel interesse in de gevechten. Ik ben nu lvl 18, ik kan toch nooit op tegen al die hoge lvls?
Bij het vorige gym systeem volstond een pokemon die de helft van de cp van de defender had.
Bij het prestigen moest je zelf lage lvls gebruiken dus daar hadden hoge lvl spelers geen voordeel.

Het verschil tussen een lvl 30 en 40 pokemon is ook maar +-10% schaden

Het enige nut om ze nog hoger te doen was voor de plaats in een gym.
[...]

Spoofen voor je dex vol te krijgen is gewoon belachelijk. Het levert totaal geen meerwaarde op. Een volle dex is voor mij alle pokemon - regionale.

Ik vermoed dat iedereen wel eens van plan is op reis te gaan en dan is het een leuke extra om dan uiteindelijk die regionale te vangen. Maakt dat echt uit dat het mischien voor sommige pas over 5-10 jaar is.
Je moet het ook niet bezien als speciaal op reis gaan voor een pokemon want dat zou inderdaad wel een dure bedoeling zijn.
Pagina: 1 2 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.