[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 21:28
Er is wel echt iets veranderd met die GPS drift. Heb vandaag al 8 eieren uitgebroed op mijn werk door de telefoon gewoon in de oplader te laten staan... Door de 33% vlieg je er natuurlijk sowieso doorheen. Zouden ze dat alleen hebben gedaan om mensen wat meer kilometer te laten maken tijdens het event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

eborn schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:56:
Er is wel echt iets veranderd met die GPS drift. Heb vandaag al 8 eieren uitgebroed op mijn werk door de telefoon gewoon in de oplader te laten staan... Door de 33% vlieg je er natuurlijk sowieso doorheen. Zouden ze dat alleen hebben gedaan om mensen wat meer kilometer te laten maken tijdens het event?
Het wisselt ook naar gelang de configuratie van de boven je hangende satellieten varieert. Daardoor wisselt de nauwkeurigheid ook en dat kan 'gunstig' uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
eborn schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:56:
Ik heb echt precies hetzelfde als jou.
Aan mijn laatste 5 (1.7) km eitjes bezig dan zijn ze op.
Mooi vlot gegaan en mijn eerste tyrogue + pichu met pet binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:01
Hoe doen jullie dat GPS drift dan op bijvoorbeeld een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
hotymoty schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:47:
Dat doe je (meestal) niet.. dat gebeurt perongeluk als je geen lekker bereik hebt en hij kan niet goed de positie bepalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 22-09 21:28
hotymoty schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:47:
Ik heb een Android toestel. Maar je hoeft er niets voor te doen, dat is de grap van drift ;-) Hij staat naast mijn werkstation op de oplader en er draait alleen mijn standaard tool om het scherm 'wakker' te houden (Caffeine in dit geval).Totaal 12 eieren gehatched sinsd 09.00 uur. Daar zit wel een klein stukje wandelen tijdens de lunch bij, voornamelijk om een paar extra eieren op te pikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
eborn schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:59:
[...]

Ik heb een Android toestel. Maar je hoeft er niets voor te doen, dat is de grap van drift ;-) Hij staat naast mijn werkstation op de oplader en er draait alleen mijn standaard tool om het scherm 'wakker' te houden (Caffeine in dit geval).Totaal 12 eieren gehatched sinsd 09.00 uur. Daar zit wel een klein stukje wandelen tijdens de lunch bij, voornamelijk om een paar extra eieren op te pikken :+
Ohhh haha, dat heb ik nog nooit gehad haha :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:28
@Richh zonnet nog even paar uurtjes in hoogeveen geweest en op het moment dat we naar de auto lopen zien we een articuno raid starten

om 16:00 spawde die achter de oude doc fabriek. een uur moeten wachten tot we 17 mensen hadden toen starte iemand hem te vroeg heddan we 2 groepen 1 van 9 en 1 van8 ene groep haalde hem net niet en de ander helemaal niet daarna nog een keer nu wel met 17 mensen.

en ik had geluk ik heb hem gevangen :) helaas had mijn broertje hem niet kunnen vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
@hjvg gefeliciteerd! Was vast nog spannend inderdaad met minder dan 10.

Mocht je nog meer legends willen, ik ga vanavond om 20:00 op pad. Eventueel kan je lid worden van onze telegram groep :) we hebben zo'n 100 man inmiddels.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Richh schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:18:
@hjvg gefeliciteerd! Was vast nog spannend inderdaad met minder dan 10.

Mocht je nog meer legends willen, ik ga vanavond om 20:00 op pad. Eventueel kan je lid worden van onze telegram groep :) we hebben zo'n 100 man inmiddels.
meer willen hebben altijd :P maar denk niet dat het vandaag nog wat word. en dan eerst maar eens zien als ze er komend weekend ofzo nog zijn of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
hjvg schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:46:
[...]

meer willen hebben altijd :P maar denk niet dat het vandaag nog wat word. en dan eerst maar eens zien als ze er komend weekend ofzo nog zijn of niet
Jammer, waarschijnlijk is vanavond de laatste avond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Spike_wolf schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:45:
[...]

Woei! Lugia in de pocket :D
Als er over een uur of wat nog een pokemon uit een gym terug komt heb ik weer genoeg muntjes voor een raid pass, kan ik misschien voor 9 uur nog net een Articuno scoren!

Nu eerst Game of Thrones afkijken, ben nu al twee keer tussendoor weg gelopen :P
En Articuno is ook binnen :D
Ging er helemaal klaar voor staan, had al klamme handjes, maar hij bleef in de eerste bal al zitten :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:22
Zal vast al een paar keer voorbij gekomen zijn maar post em nog maar een keer voor de legendary's.

Op de website kun je raids reporten en melden wanneer je er heen gaat.
https://thesilphroad.com/radio

Mocht er zo nog wat tussen nijmegen - tiel dan komen kom ik ff kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door summetje op 24-07-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:51
Haha dit is echt geniaal gewoon met 50 mensen afspreken in Hilversum voor een Lugia kwart over 8 bij two hands :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Sunfalls schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:08:
Haha dit is echt geniaal gewoon met 50 mensen afspreken in Hilversum voor een Lugia kwart over 8 bij two hands :D
Ik was er ook, leuk ja :)

Helaas weer niet gevangen en das best frustrerend als t na 10 keer nog niet gelukt is :{ (elke keer eruit ondanks berry+excellent+curve of vastlopende app. De tijd tikt door en dan wil ook m'n telefoon niet meer opladen. Hopelijk komen ze nog n keer terug, wat een pech :/

Eigenlijk wel heel treurig om geld uit te geven aan een kans op t vangen van een virtueel dingetje mits de app niet vastloopt. Als je app vastloopt is t gewoon jammer geld weg...

[ Voor 14% gewijzigd door Cartman! op 24-07-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:13
Loopt Pokemon in de rest van Nederland ook steeds vast? Gewoon niet meer te spelen, iedereen aan het evolven? :)

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag eerst in Krimpen a/d ijssel een articuno raid gedaan, toen we er aankwamen waren en een paar kleine jochies, nog niet zo heel hoog level, maar toch geprobeerd. eerste 2x lukte niet, kwamen gelukkig wat andere mensen nog bij en toen lukte het in 1x. Articuno met de 3e bal gevangen :D.

Daarna met de groep nog een articuno raid gedaan, maar die heb ik helaas niet gevangen.

Door naar Rotterdam voor een lugia raid, maar helaas was er maar 1 en die heb ik niet gevangen :(.

al met al een leuke dag gehad, en verbaas me echt hoeveel mensen er op een raid afkomen terwijl er bij ons in het dorp gewoon nooit iemand erop afkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:49:

al met al een leuke dag gehad, en verbaas me echt hoeveel mensen er op een raid afkomen terwijl er bij ons in het dorp gewoon nooit iemand erop afkomt
Omdat die net als jij allemaal naar de grote stad gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Cartman! schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:42:
[...]

Ik was er ook, leuk ja :)

Helaas weer niet gevangen en das best frustrerend als t na 10 keer nog niet gelukt is :{ (elke keer eruit ondanks berry+excellent+curve of vastlopende app. De tijd tikt door en dan wil ook m'n telefoon niet meer opladen. Hopelijk komen ze nog n keer terug, wat een pech :/

Eigenlijk wel heel treurig om geld uit te geven aan een kans op t vangen van een virtueel dingetje mits de app niet vastloopt. Als je app vastloopt is t gewoon jammer geld weg...
Dat probleem had ik ook terwijl mn vrouw hem wel had. Wel gelukkig een mn 2e articuno. Nu lapershoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Sunfalls schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:02:
[...]

Dat probleem had ik ook terwijl mn vrouw hem wel had. Wel gelukkig een mn 2e articuno. Nu lapershoek.
Als klap op de vuurpijl loopt ineens mn telefoon leeg van 30% naar 5% in 10 minuten en wil ie bijna niet meer opladen....ik ga dus geen enkele legendary hebben na t aflopen van dez dag vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zo, dat schiet lekker op met dubbel alles! Gisterochtend level 30 geworden, daarna nog 5 legendary raids gedaan, en net met een lucky egg alles ge-evolueerd. Nu alweer 355k XP bij elkaar :D

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Telefoon weer beetje opgeladen maar uiteraard niemand meer te zien... geen legendaries, wat een kutevent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Nou uiteindelijk 5 raids gedaan, 2x lugia geen articuno helaas. Best prima score volgensmij.
Overigens maken die Golden Razz Berries wel echt veel verschil volgens mij, zonder is het echt niet te doen denk ik.

Klopt het trouwens dat je level invloed heeft op hoe makkelijk je een legenday vangt?
Want volgen mij vingen high level mensen ze veel makkelijker/sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Zspirit schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:38:
Nou uiteindelijk 5 raids gedaan, 2x lugia geen articuno helaas. Best prima score volgensmij.
Overigens maken die Golden Razz Berries wel echt veel verschil volgens mij, zonder is het echt niet te doen denk ik.

Klopt het trouwens dat je level invloed heeft op hoe makkelijk je een legenday vangt?
Want volgen mij vingen high level mensen ze veel makkelijker/sneller.
Nope, alles is gebaseerd op kans ;)

Vandaag voor mij ook een goede dag, zit nog steeds in een gat in Oostenrijk maar wel met een paar stops een kilometer verderop. Vandaag wat gezwommen en toen we terug reden zagen we een Grandbull :D. Daarna nog twee 10km eieren kunnen krijgen en daaruit heel toevallig Mareep en Miltank kunnen krijgen. Verder ben ik ook nog level 31 geworden.

Geen legendary raids voor mij nog de komende anderhalve week maar die komen vanzelf wel :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Laatst online: 19:15
Probeer ik mijn Golem op stone edge te krijgen met een Charged TM. kreeg ik eerst earthquake komende van rock throw, vandaag weer een TM gekregen krijg ik weer rock throw terug ... Dacht dat dat niet mogelijk was :+

Vanmiddag nog met 18 lokale Spanjaarden een Lugia riad gedaan. Net zoals bij ons via een Whatsapp groep werd het halve dorp bij elkaar geroepen. Erg leuk en gevangen met de 1e bal :*)

Helaas voor m'n vriendin niet gelukt, hij sprong er telkens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
summetje schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:20:
Zal vast al een paar keer voorbij gekomen zijn maar post em nog maar een keer voor de legendary's.

Mocht er zo nog wat tussen nijmegen - tiel dan komen kom ik ff kijken.
Ik hoop inderdaad dat er meer mensen komen die hier de raids gaan announcen. Twee raids vandaag gezien waar maar 6 man kwamen opdagen. Tegen een 42k CP Lugia gaat dat hem niet worden. Ik zag toevallig dat iemand bij Den Haag een Lugia raid had gepinged op de radio. Woon er helaas niet dichtbij maar het is een begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Als er straks weer een timer voor zit zal het wel makkelijker gaan om mensen bij elkaar te krijgen. Dan weet je gewoon wanneer het gaat beginnen en zorg je dat je er dan bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Geen mogelijkheid hier meer gehad om een legendarische te vangen. wel 360 pokkie geëvolueerd met Lucky eggs.
en met de gewone raids erbij bijna 1 miljoen XP erbij.

Bijna op de helft van lvl 37 alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
Grumpmeister schreef op zondag 23 juli 2017 @ 15:51:
[...]

Was je naar die 2 Articuno raids in Hatert geweest? Zat zelf te twijfelen toen ik ze zag, maar ik heb thuis nog genoeg te doen en er was al wat tijd verstreken. Mocht er nog iets aan de goede kant van het kanaal spawnen dan ga ik waarschijnlijk nog wel kijken.

Die hogere eieren rate is wel handig trouwens, met alleen de GPS drift thuis heb ik nu al 2 5km eieren uitgebroed. Alleen jammer dat ik hier geen home-stop/gym heb, dus ik kan ze niet bijvullen :'). Volgens mij gaat morgen in de binnenstad van Nijmegen ook lekker chaos worden tijdens werk, daar spawnde al veel, en nu met hogere spawnrates denk ik dat m'n plus blijft trillen :')
nee eentje in de malvert, en eentje in de weezenhof (werd getipt).

hatert zie ik hier net niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:19
Ik zit in Spanje nu. Slechts 1 stop in de buurt, maar wel continu 6 pokemon er omheen... Teddyursa, chicorita zitten er vaak bij dus ik klaag niet. Hoe lang hebben we nog dubbel xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Als goed is spawnen de legendaries morgen toch ook gewoon alleen minder frequent?

Heb helaas Lugia niet kunnen vangen wel twee keer Articuno (waarvan 1 met IV 100%)

Daarnaast ook een aantal lucky egg sessies gedaan en nu level 35 met 100k XP

Tevens flink wat stardust er bij gekregen ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
summetje schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:20:
Mooi dat dit soort initiatieven er zijn. Toch erg jammer dat Niantic niet zelf zo'n voorziening ingebouwd heeft, ik kan me voorstellen ze liever focussen op de core gameplay maar nu ze met de gym rework zo de nadruk op cooperative leggen vind ik dat ze best een mogelijkheid tot contact met medespelers hadden kunnen inbouwen. Al was het maar iets basaals als bijvoorbeeld een mogelijkheid om bij raids aan te geven dat je mee wilt doen en hoe laat je er bent, zodat anderen kunnen zien hoeveel raiders er ongeveer zullen zijn en kunnen inschatten of het de moeite is om erheen te gaan.

Zei ik raiders :+?
Afbeeldingslocatie: https://j.gifs.com/m2dEjB.gif

offtopic:
[rant]Sowieso vind ik het sip dat zoveel groepjes gebruik maken van Whatsapp. Zelf gebruik ik Telegram en Signal, niet omdat die qua privacy nou veel sterker zijn maar wel omdat mijn gegevens dan niet rechtstreeks bij het privacyputje genaamd Facebook terechtkomen (hetgeen Whatsapp nadat ze overgenomen waren in eerste instantie bezwoer dat niet zou gebeuren maar wat later gelogen bleek). En als je dan een raidgroep tegenkomt en over een alternatief voor Whatsapp begint kijken ze je oenig aan }:O . Tsja, ik ga niet mijn hele hebben en houden te grabbel gooien voor een paar virtuele monstertjes, dan maar een legendary minder. Maar jammer is het wel.[/rant]

[bonus rant]En "we appen" is een stomme uitdrukking! [/bonus rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:49:
Vanmiddag eerst in Krimpen a/d ijssel een articuno raid gedaan, toen we er aankwamen waren en een paar kleine jochies, nog niet zo heel hoog level, maar toch geprobeerd. eerste 2x lukte niet, kwamen gelukkig wat andere mensen nog bij en toen lukte het in 1x. Articuno met de 3e bal gevangen :D.

Daarna met de groep nog een articuno raid gedaan, maar die heb ik helaas niet gevangen.

Door naar Rotterdam voor een lugia raid, maar helaas was er maar 1 en die heb ik niet gevangen :(.

Grote kans dat wij die samen hebben gedaan in krimpen aan den ijssel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:19
Waar ik zelf op zit te wachten is de optie om max 60 pokies te evolueren met een lucky egg, maar dat je ze dan gewoon alle 60 kan aanklikken en je in 1imuut klaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:51
Wat een dag! Vandaag er 2 articuno's en een lugia bij. Ook heel veel gyms mislukt, maar ben happy met de 3 nieuwe legendarys in mijn dex. Gelukkig nu 200 rare candy in voorraad.

Had nog wel even een paar silver boxes gekocht voor het event eindigt, scheelt toch weer. Een kort maar krachtig event, heeft me toch weer bijna 1.5 miljoen xp opgeleverd, en de gelegenheid opgespaarde dratini's machops, chanseys larvitars en mareeps naar de professor te brengen, gratis een extra candy. Kwam er achter dat 1 van mijn totodiles 100 iv heeft.

Om de feestdag compleet te maken kwam er een pichu met pet uit een ei. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Geen succes vandaag. Beide legendaries zijn me meerdere keren ontkomen. Gelukkig had ik ze gisteren al gevangen, anders lag ik nu te huilen. Bij ons waren de Raids vroeg voorbij.

Samenvattend was het een topweekend!
- Lugia gevangen
- Articuno gevangen
- 5 Lucky Egg sessies gedaan, het ruimt alleen al zo lekker op
- Level 35 bereikt
- Op het allerlaatste moment _eindelijk_ een Pichu met pet gescoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Hele zotte event.

Weinig tijd gehad om van de bonussen te profiteren omdat ik echt van de ene raid naar de andere ging.

Articuno 21 gezien 10 gevangen
Lugia 9 gezien 5 gevangen

Geen enkele met iv hogger dan 89 |:(

1.2 mil exp erbij doordat ik maar 1 lucky egg gebruikte. (niet echt zinvol op lvl 39)

Event om 2.36 uur nog bezig dus hopen dat hij 1 dag of langer verlengt wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Gravediggerxx op 25-07-2017 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34

JRR

Mooi event inderdaad!

Zondag baalde ik want toen kreeg ik beide legendaries niet te pakken na meerdere pogingen, maar maandag had ik ze alle twee. Bij de Lugia 1 uit 3 raids en bij Articuno 1 uit 5 raids. De whatsapp groep explodeerde hier in de stad en verschillende keren stonden er meer dan 20 man bij de gyms. Ook mijn teamgenoten van rood wat beter leren kennen 'lees ruiken', want de meerderheid kwam al blowend bij de gyms aan. Viesbâh! Vanavond nog een rondje gefietst en toen kwam er een 10 km ei met Larvitar uit waardoor ik eindelijk mijn eerste en ook nog eens 100% IV Tyranitar kon maken. Wel met een 'slechte' moveset voor zover je daar van kunt spreken bij dit monster, maar mogelijk met wat pasjes binnenkort nog aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
Het event is verlengd tot de 27e; bron

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:23
Enerzijds mooi, anderzijds fuuuuuu omdat ik gisteren op de valteep alles heb weggemieterd voor dubbele candy. Anders had ik nog wel een lucky egg bij elkaar gespaard gekregen...

Maar ja kan er moeilijk om klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 15:42
FireAge schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 06:39:
Enerzijds mooi, anderzijds fuuuuuu omdat ik gisteren op de valteep alles heb weggemieterd voor dubbele candy. Anders had ik nog wel een lucky egg bij elkaar gespaard gekregen...

Maar ja kan er moeilijk om klagen :P
Mij hoor je ook niet klagen :D Hopelijk ook extra tijd om de legendaries te pakken te krijgen want dit is me tot op heden nog niet gelukt.. Gisteren wel veel pidgeys laten evolven tijdens een LE sessie, dus flink wat XP gekregen. Nu weer volle bak pidgeys vangen en dan voor het einde van het event toch nog maar een LE sessie plannen :P

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:13
schaapiej schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 06:14:
Het event is verlengd tot de 27e; bron
Ze hebben natuurlijk onwijs veel inkomsten gehad uit de raid pass verkoop (inclusief van mij). Nog even verder cashen... Aan de ene kant mooi voor iedereen die nog niet beide legendaries had, aan de andere kant is Niantic weer heel onvoorspelbaar bezig.

Voor alle duidelijkheid, het event is verlengd met 72 uur. Het eindigt dus de nacht van donderdag op vrijdag, 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Laatst online: 28-06 08:30
Hier 3 articuno raids gedaan. Ik heb hem 1 keer, mijn vrouw 0 keer en mijn kids 3 keer gevangen. :o

1 lugia raid waarbij alleen ik hem ving. Ook pichu uit een ei gehad. Na een paar LE sessies nog 250000 tot leven 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:57
gisteravond level 38 geworden met 2 lucky egg sessies en dus zo'n beetje alles wat over was getransfered {ging van 980 naar 480 pokemon). Hopelijk met de verlenging genoeg tijd om nog een lucky egg sessie bij elkaar te vangen gezien ik gewoon moet werken deze week.

Tot nog toe voor mij trouwens 2 van 3 lugia gevangen(1 van 96% gelijk stardust gevoerd die is nu 3014 cp al) en 1 van 5 articuno. Hopelijk vang ik nog 1 of 2 articuno gezien de pokemon.com site zegt dat die tijdelijk is in tegenstelling tot wat ik een hoop mensen op straat hoor zeggen(die zeggen dat lugia tijdelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:55

Fanta

FordPerformance™️

Ik blijf toch veel reacties lezen van mensen die het niet voor elkaar krijgen om een groep te vormen die groot genoeg is om een legendary te verslaan. Zijn jullie mensenschuw ofzo? Rijd gewoon langs wat raids en zodra je een groep gevonden hebt, vraag je of ze een groepsapp hebben. Zo hebben wij het hier in Hillegom/Lisse gedaan, met als resultaat al 4 articuno's en 2 lugia's. Bijna alle raids waaraan ik heb meegedaan trokken dankzij de appgroep genoeg mensen voor 2 groepen.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:41

OmeJoyo

This is me

Fanta schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 07:51:
Ik blijf toch veel reacties lezen van mensen die het niet voor elkaar krijgen om een groep te vormen die groot genoeg is om een legendary te verslaan. Zijn jullie mensenschuw ofzo? Rijd gewoon langs wat raids en zodra je een groep gevonden hebt, vraag je of ze een groepsapp hebben. Zo hebben wij het hier in Hillegom/Lisse gedaan, met als resultaat al 4 articuno's en 2 lugia's. Bijna alle raids waaraan ik heb meegedaan trokken dankzij de appgroep genoeg mensen voor 2 groepen.
Je weet toch dat het een solo spel is :+

Ik kan me voor een enkel dorpje voorstellen dat er een probleem is. Maar als het je in Amsterdam, Rotterdam of andere grote steden niet lukt, dan moet je inderdaad je horizon vergroten.

#Thinkoutsideofthebox
#Getoutofyourbubble

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Hier ook gedaan. Woon in een gehucht waar maar 9 mensen pogo spelen. Ben dus gewoon naar de stad gegaan en raids gaan zoeken. Nu al 10 gedaan samen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren hier in Woerden ook diverse legendary raids gezien (maar nog niet mee kunnen doen).

Smiddags met de kleine en m'n partner rondje centrum gelopen om er 'even uit' te zijn. Komen we aan bij de molen waar een groep van ca. 15 man/vrouw jong/middelbaar stond. Vraagt ze hardop: 'is dit de ontmoetingsplek van de scouting ofzo?'

"Nee mop, hier word nog Pokemon gespeeld. Legendarys zijn uit"... ze keek me aan van hoe kom jij daar nou bij 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:40:
Vraagt ze hardop: 'is dit de ontmoetingsplek van de scouting ofzo?'
Haha, de scouting. Duidelijk ander volk in Rotterdam dan bij jou :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Mooi om al die verhalen te lezen hier.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 00:30:
[...]

Grote kans dat wij die samen hebben gedaan in krimpen aan den ijssel :D
Oh dat zou best kunnen ja :p eerste was in een speeltuintje en die andere bij een flat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
WOOHOO! Yes, yes, yes, eindelijk gelukt om een Hitmontop te krijgen! :D

Kreeg vanochtend een Tyrogue uit een 5km ei. Met appraisal: best attribute is HP, matched by Attack, matched by Defense. Dus bij evolutie 1/3e kans op een Hitmontop. Maar gelukkig, er kwam een Hitmontop uit, en die had ik nog niet. Weer een plekje in m'n Pokédex ingevuld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:42
Ik stond in Venetië in de rij, dus tijd om Arcticuno aan te vallen. Steeds maar met 4-5 man, op een plein waar duizenden mensen stonden. Ah wel, in de waterbus lekker kilometers pakken. Verder mis ik alles van het event :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Haay schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:13:
WOOHOO! Yes, yes, yes, eindelijk gelukt om een Hitmontop te krijgen! :D

Kreeg vanochtend een Tyrogue uit een 5km ei. Met appraisal: best attribute is HP, matched by Attack, matched by Defense. Dus bij evolutie 1/3e kans op een Hitmontop. Maar gelukkig, er kwam een Hitmontop uit, en die had ik nog niet. Weer een plekje in m'n Pokédex ingevuld. :)
Ik zou al blij zijn met een Tyrogue uit een ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mag je het hier nog hebben over sites/apps waar je kan zien welke pokemon waar zit?
En zo ja, welke gebruiken jullie?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Silphroad/atlas is de enige die ik weet voor bepaalde nesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Sunfalls schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:23:
Was ook pas m'n 2e Tyrogue uit een ei sinds de release van Gen-2. De eerste had Defense als hoogste, dus daar had ik weinig aan.

En tja, iemand die veel incubators koopt om continu 9 eieren tegelijk uit te lopen zal veel sneller een Tyrogue te pakken krijgen dan iemand als ik die zelden meer dan 3 eieren tegelijk in incubators heeft.
Mars18 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:23:
Mag je het hier nog hebben over sites/apps waar je kan zien welke pokemon waar zit?
Nee, die sites/apps zijn tegen de regels van Niantic, en worden hier dus ook niet genoemd/besproken.

Silphroad nest-atlas mag overigens wel. Die data wordt gevormd door data die spelers invoeren en dus niet door bot-accounts gegenereerd.

[ Voor 32% gewijzigd door Haay op 25-07-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Dan heb ik dus nog minder kans met 1 incubator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Mars18 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:23:
De warning staat er niet meer maar ik denk dat het niet de bedoeling is om het te vermelden indien het tegen de TOS van niantic ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 15:42
Fijn dat het event met 72 uur is verlengd :D

Vergeet allemaal niet om lage cp pokemon waar candy schaars van is (dratini etc) nu te transferen aangezien je daar 2 candy voor krijgt ipv 1 nu :)

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
spocy schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:28:
[...]

De warning staat er niet meer maar ik denk dat het niet de bedoeling is om het te vermelden indien het tegen de TOS van niantic ingaat.
In de topicstart staan wel links nog namelijk.
Maar die werken niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Mars18 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:30:
[...]

In de topicstart staan wel links nog namelijk.
Maar die werken niet meer ;)
Even gekeken maar dit waren zo te zien links naar niet TOS brekende sites/apps. dus community based. hiervan is de genoemde silphroad nest atlas een goed voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
spocy schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:33:
[...]

Even gekeken maar dit waren zo te zien links naar niet TOS brekende sites/apps. dus community based. hiervan is de genoemde silphroad nest atlas een goed voorbeeld.
Oke, prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 17:09
Klopt het dat Tangela uit een 5km ei komt?
(ik dacht altijd dat dat 10km was)

En dan is de kans dat je er een krijgt blijkbaar heel klein? Want ik heb toch al een hoop 5km's uitgebroed...

Met Tangela zou ik eindelijk Gen1 compleet hebben (afgezien van Regionals en Legendaries).(Pokedex nu 229 totaal)
Maar ik heb er sinds de start niet eens een gezien uberhaubt... :|

.....
Edit: Nog meer frustratie:

Waar blijft mijn volgende King's Rock..!!! :(

Van alle overige special items heb ik ondertussen een overload.
Elke dag netjes een stopje pakken om de 7 streak maar te blijven halen, ook op vakantie. Maar die King's Rock blijft uit.
Terwijl de enige evolutie waar ik nog een item voor nodig heb is Politoed :|

[ Voor 38% gewijzigd door Chillz op 25-07-2017 10:04 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Ik weet niet of je toevallig op vakantie gaat naar Italie? Volgens the silph road zit daar een Tangela nest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Laatst online: 28-06 08:30
Chillz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:51:
Klopt het dat Tangela uit een 5km ei komt?
(ik dacht altijd dat dat 10km was)

En dan is de kans dat je er een krijgt blijkbaar heel klein? Want ik heb toch al een hoop 5km's uitgebroed...
Ja, kans is kans.... ik heb er al 8 :o

Moet nu nog 3 poké's, twee waarvoor ik kan lopen en een Unkown.

Dan heb ik alles ex regionals...

[ Voor 4% gewijzigd door A-Jay op 25-07-2017 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
A-Jay schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:12:

Ja, kans is kans.... ik heb er al 8 :o
Ja, I know... maar frustrerend is het wel... :P

Aan de andere kant sta ik weer te kijken van reacties hier zoals deze:
Sunfalls schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:23:
Tyrogue's (en Hitmon~) ben ik dan weer genoeg tegengekomen.

Het blijft toch een grote mate van geluk hebben om bepaalde poke's tegen te komen.
Ach ja, dat houdt het ook leuk, zullen we maar denken :)
Sunfalls schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:04:
Ik weet niet of je toevallig op vakantie gaat naar Italie? Volgens the silph road zit daar een Tangela nest :P
Nope :)
Al geweest, Spanje, daar wel ook een hoop leuks tegengekomen wat je hier in NL anders nooit tegen het lijf loopt

[ Voor 21% gewijzigd door Chillz op 25-07-2017 10:19 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
vanochtend in de stad, maar het was denk ik nog te vroeg. niemand bij een articuno of lugia.

misschien morgen nog even kijken daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Hmm ik stop net 4 keer een 5 km ei in een incubator en krijg nu gewoon weer 5 km lopen. Dat was niet de bedoeling.

Edit: Dat was denk ik een bugje want nu staan ze weer op 1.7
Hup Tyrogue en elekid.

[ Voor 27% gewijzigd door Sunfalls op 25-07-2017 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Sunfalls schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:27:
Hmm ik stop net 4 keer een 5 km ei in een incubator en krijg nu gewoon weer 5 km lopen. Dat was niet de bedoeling.
geeft hij dit ook nog aan nadat je de app opnieuw hebt opgestart? (volgens mij is een min of 2 wachten soms ook voldoende)

soms laat hij het niet goed zien. en dan tijdje later staat hij in eens wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Sunfalls schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:27:
App ff rebooten.. of nog een keer de egg-tab afsluiten/bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Nu staan ze er idd wel.
Hup Tyrogue en Elekid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er gisteren in de namiddag weer opuit getrokken en flink bezig geweest. Even 45km gefietst, oOo drie Lugia raids gedaan en twee Articuno. De eerste Lugia raid leverde net als mijn eerste Articuno raid gisteren meteen een gevangen beest op. :P De tweede Articuno raid was ook weer succesvol en die zijn nu met zijn tweeën. :) Na de geslaagde Lugia raid met een groepje van daar verder getrokken naar volgende raids. Die eerst Lugia raid was echt behoorlijk druk. Nadat ik klaar was gingen er nog twee groepen bezig. Ik denk in totaal wel zo'n 50 man. Grappig om te zien. Had graag nog een tweede Lugia gehad omdat, als de frequentie van Legendary raids afneemt en dat ook in de relatieve frequentie gebeurt waarbij Lugia raids zeldzamer zijn dan Articuno, je Lugia raids misschien nog maar behoorlijk zelden zal zien.

Niantic heeft hier wel weer een goede bron van inkomsten mee denk ik. Ik vermoed ook dat veel 'slapende' spelers wel weer eens actief zouden kunnen zijn geworden. De muntjesbehoefte is hiermee weer een stuk groter geworden. Een speler zat te hopen op de terugkeer van een van zijn beesten uit een gym want dan had ie weer genoeg voor een raid pass. ;)

Ook 3 Fast TM en weer 2 Charged TM. :9 Verder kwamen er een Dratini met 56 candy en mijn vijfde Snorlax met 37 candy uit 10km eieren. :) Met de verlaagde afstand kwamen die ook fietsend uit met de afstand die ik gisteren aflegde.

En vannacht al drie beesten teruggehad. Met 12 muntjes om 2:00, 16 om 2:30 en 21 om 3:30 uur. Totaal 49 muntjes. :+

Zijn met het verlengen van de bonussen nu ook de Legendary raids in hun huidige frequentie verlengd vraag ik mij af. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Chillz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:17:

Nope :)
Al geweest, Spanje, daar wel ook een hoop leuks tegengekomen wat je hier in NL anders nooit tegen het lijf loopt
Welke ben je tegengekomen, ik ga morgen naar Spanje haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Gisterenavond meer geluk gehad: eindresultaat Articuno 1 uit 4, Lugia 1 uit 3, niet de beste IV maar ben al blij zat dat ik ze heb weten te vangen voor de "deadline". Met als hoogtepunt eindelijk die shiny magicarp gevangen voor m'n huis notabene. Daar was ik nog blijer mee dan met m'n legendaries >:)

voor nu ben ik beetje pogo moe..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:36:

Zijn met het verlengen van de bonussen nu ook de Legendary raids in hun huidige frequentie verlengd vraag ik mij af. :?
Jup, Hilversum staat alweer vol met raids. Denk dat er nu weer 5 bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Sunfalls schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:39:
[...]

Jup, Hilversum staat alweer vol met raids. Denk dat er nu weer 5 bezig zijn.
Vanavond maar weer dan? Ik vergeet me steeds aan te melden voor de appgroepen die er zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Cartman! schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:39:
[...]

Vanavond maar weer dan? Ik vergeet me steeds aan te melden voor de appgroepen die er zijn...
Stuur me even een DM met telefoonnummer, kleur en pogo naam dan laat ik je toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Het moment dat je 10km uitkomt, "kom maar op met die dubbele candy!" en dan krijg je een Porygon met 51 candy -O-

Wist niet eens dat hij naar de 10km eitjes was verplaatst...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
WahWah schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:40:
Het moment dat je 10km uitkomt, "kom maar op met die dubbele candy!" en dan krijg je een Porygon met 51 candy -O-

Yup, hier ook. De 2e al uit een 10km ei -O-

En gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:41:
[...]

Yup, hier ook. De 2e al uit een 10km ei -O-

En gefeliciteerd!
wow doe mij een porygon :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
WahWah schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:40:

Die candy kun je met gen4 goed gebruiken :)

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
TKroon schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:42:
[...]

Die candy kun je met gen4 goed gebruiken :)
Die, waarschijnlijk, 100 candy heb ik allang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
hotymoty schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:36:
Welke ben je tegengekomen, ik ga morgen naar Spanje haha!
Spanje is groot, dus zal ook wel per gebied veel verschillen natuurlijk.
Wij zaten aan de Costa Blanca.

Veel voorkomende waren: Cubone, Diglett, Ekans, Geodude, Growlithe, Houndour, Machop, Mankey, Nidoran's, Sandshrew, Snubbull - Goed om daarvan de bodycount eens goed op te hogen
(weer eens wat anders dan alleen maar ratten, sentrets en pidgey/natu/spearows hier thuis)

Erg leuk was in het wild bijvoorbeeld Charizard (2x), Machamp's en Miltank's tegenkomen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Chillz op 25-07-2017 10:50 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
mat.hi.as schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:43:
[...]

Die, waarschijnlijk, 100 candy heb ik allang :P
kheb er 175 :+

Enige wat ik nog echt nodig heb voor mijn dex is Mareep (nu aan het lopen) en Pineco (nog nooit gekregen).
Verder natuurlijk Larvitar is leuk voor de candies :)

[ Voor 30% gewijzigd door WahWah op 25-07-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die pet-Pikachu er ook 72 uur langer ?
Nog 25 te gaan voor gold :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:59:
Ik zag er daarnet nog 1 op de radar. Dus denk het wel.

Nog 213 te gaan voor gold :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:59:
Ik zag er onderweg één op de nearby dus het lijkt erop van wel :) . Ik heb nog steeds geen petje-Pichu dus blij blij blij _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:16

Nitai

Live the life you love.

Zijn er nog tips qua die Fast TM's en Charged TM's? Heb er nu een paar, maar wil wel het maximale eruit halen :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
Nitai schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:21:
Zijn er nog tips qua die Fast TM's en Charged TM's? Heb er nu een paar, maar wil wel het maximale eruit halen :)
Kijk naar de Pokies die je het meest gebruikt om aan te vallen wat hun beste aanvallen zijn, en verander waar nodig. Ik heb het zelf nog niet gedaan omdat ik overal wel tevreden mee ben, maar zo zou ik het aanpakken. De belangrijkste Pokies eerst, en voornamelijk de attackers. Defenders maken niet zoveel uit, die verliezen toch wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Nitai schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:21:
Lees dit even door:

https://pokemongohub.net/...n-use-technical-machines/

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis in dat lijstje golem. Een van de beste counters tegen de legendary pokemon. Ik gebruik mijn TM vooral op tyranitar en golem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Chillz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Spanje is groot, dus zal ook wel per gebied veel verschillen natuurlijk.
Wij zaten aan de Costa Blanca.

Veel voorkomende waren: Cubone, Diglett, Ekans, Geodude, Growlithe, Houndour, Machop, Mankey, Nidoran's, Sandshrew, Snubbull - Goed om daarvan de bodycount eens goed op te hogen
(weer eens wat anders dan alleen maar ratten, sentrets en pidgey/natu/spearows hier thuis)

Erg leuk was in het wild bijvoorbeeld Charizard (2x), Machamp's en Miltank's tegenkomen :)
Haha nice, de pokemons die je opnoemt komen ook vaak tevoorschijn op Kijkduin, 30 min fietsen vanaf mij.

Ik ben benieuwd, ik ga naar Malgrat de Mar. Beetje hopen dat daar wat leuks zit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:39
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:40:
Ik mis in dat lijstje golem. Een van de beste counters tegen de legendary pokemon. Ik gebruik mijn TM vooral op tyranitar en golem.
Staat gewoon in dat artikel:
As you have probably observed, several high tier Pokemon are missing from the list, namely Golem, Espeon, Blissey and Exeggutor. The reasoning behind their removal is simple: their worst movesets do not benefit from TM usage as much as Pokemon listed above.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, niet ver genoeg gekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Zijn er nog tips om een legendary te vangen? Ik hoorde gister van iemand die er al aantal had om te proberen als eerste te zijn die de bal gooit. Ik heb er stiekem al veel gedaan en misgelopen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
RobPete89 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:51:
Zijn er nog tips om een legendary te vangen? Ik hoorde gister van iemand die er al aantal had om te proberen als eerste te zijn die de bal gooit. Ik heb er stiekem al veel gedaan en misgelopen:(
hier precies hetzelfde 8 lugia gezien 0 caught

terwijl mensen om me heen ze al aan het transferen zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door copywizard op 25-07-2017 11:56 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobert
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
copywizard schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:56:
[...]

hier precies hetzelfde 8 lugia gezien 0 caught

terwijl mensen om me heen ze al aan het transferen zijn?
Er zijn volgens mij geen kansen om je geluk te vergroten, is maar een 2% catch rate

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
RobPete89 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:51:
Ik heb beide legendary met een great curveball gevangen, beide op de 3e bal die ik gooide en beide met een Golden razz berry. Misschien heb ik geluk, maar ik zag gister aardig wat mensen niet eens curveballs gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
MrRobert schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:58:
[...]

Er zijn volgens mij geen kansen om je geluk te vergroten, is maar een 2% catch rate
Heb je hier een bron van?
Of het wordt hoger met golden berry natuurlijk.
Pagina: 1 ... 27 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.