Ik ben geïnteresseerd! Welk stadsdeel?bobberg schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:21:
Is er iets van een raid Whatsapp groep voor Amsterdam?
Net stond ik met 3 anderen voor niets te wachten
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ik ben geïnteresseerd! Welk stadsdeel?bobberg schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:21:
Is er iets van een raid Whatsapp groep voor Amsterdam?
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 23-07-2017 17:34 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 34% gewijzigd door bobberg op 24-07-2017 07:07 ]
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
koekange hierKonstantine schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:57:
Nog medetweakers uit Meppel hier?
Gewoon in gyms gaan zitten, kan je om de 2 dagen een premium pass kopen met de coins die je krijgt dan.Cartman! schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:25:
Nog maar weer n premium pass gekocht en geprobeerd, 8 ballen en elke keer ontsnaptIk wacht naar gewoon tot morgen en als t niet lukt verwacht ik dat er wel weer n kan komt. T is gewoon n kansspel, daar wil ik niet teveel aan uitgeven.
"Gewoon"? Die zitten hier altijd vol en meestal van andere teams.-MB- schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:26:
[...]
Gewoon in gyms gaan zitten, kan je om de 2 dagen een premium pass kopen met de coins die je krijgt dan.
[ Voor 12% gewijzigd door Cartman! op 23-07-2017 19:10 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 23-07-2017 19:58 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
het is toch niet zo dat lugia en articuno alleen vandaag en morgen te vangen zijn ? maar permanent ?Ricmaniac schreef op zondag 23 juli 2017 @ 19:54:
Ik voel me zo genaaid ook gewoon.. 8 raids gedaan en maar 2 gevangen![]()
wel van allebei 1 gelukkig.. maar gewoon elke keer 9 of 11 ballen en full time golden berries er op en alsnog niet. Elke raid kreeg ik ook echt 15 revives er bij ipv candy of w/esuper kut. Meisje dat mee liep heeft gewoon 2 keer 15 rare candy gekregen.
is mooi geweest voor vandaag. Hopen dat ik morgen avond nog 1 of 2 mee kan pakken en anders bewaren we de overige passes maar voor moltress of Zapdos =p
Elke raid kreeg ik ook echt 15 revives er bij ipv candy of w/esuper kut
Verwijderd
nee is gewoon permanent wat ik uit de update begrijp.Peter F schreef op zondag 23 juli 2017 @ 20:46:
[...]
het is toch niet zo dat lugia en articuno alleen vandaag en morgen te vangen zijn ? maar permanent ?
Volgens mij zijn ze inderdaad permanent. Geen idee of er nu een aparte raid pass gaat komen.Ricmaniac schreef op zondag 23 juli 2017 @ 21:15:
[...]
nee is gewoon permanent wat ik uit de update begrijp.
Alleen vandaag en morgen spawnen ze met deze hoge rate. En kan je normalen raidpasses gebruiken. Geruchten zijn dat je straks als ze gewoon eerst in een ei zitten en je die countdown hebt je dan legendary raidpass nodig zal hebben. al is dat laatste niet confirmed.
Hey, meer uit Drenthe! Ook @Konstantine zo te zien.hjvg schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:16:
[...]
koekange hier
vanmiddag naar hoogeveen geweest en het was er eg druk en groep van 30/40 man ging daar heel de dag al alle legendary raids bij langs. heb 1x raid aticuno wel gekild maar niet gevangen en 1x luiga helaas kwamen we hier net aan toen de grote groep bijna weg ging en waren er nog maar 6 mensen die de raid konden doen deze niet gehaald
maar wel mooi wat exp en wat nieuwe pokemons gevangen om op tijd bij raids te zijn is lastig/ moet je beetje geluk hebben en dan wachten op meer mensen
en toch 4 uur beetje rond gelopen en een beetje gereden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
[ Voor 10% gewijzigd door Mars18 op 24-07-2017 07:31 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb er zelf 4 gedaan, maar in Alphen ging eht gisteren de hele dag door. De ervaring lijkt dat Lugia met +/- 11 personen moet, tenzij iedereen perfecte counters heeft. Atricuno hebben we met 8 neergehaald en dit waren ook echt niet allemaal de beste counters. Helaas zijn ze bij mij allemaal gevlucht na de 5e of 6e balMars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 07:31:
Wow wat een leuk weekend,
Gisteen voor het eerst een Legendary raid geprobeerd, een Lugia van 42753 cp, Hadden het met 5 man geprobeerd, kwamen nog niet eens aan een kwart schade. Hebben jullie dit al geprobeerd?
Nog 2 andere raids gedaan gister, Muk en Machamp, beide ook gevangen.
Ook nog een Arcanine eindelijk kunnen bemachtigen, Door een Growlithe te evolven.
Hoelang blijven de eieren nog op 0.33 x ?
Gisteren wel de Iphone 6 plus van mijn vrouw laten vallenHeel het scherm is gebarsten
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Nee, gelukkig waren er genoeg man overal om het niet met 5 te proberen. Overal 12+ (en zelfs ~15 voor de Lugia) en dat was ruim voldoende (voor het aanvallen).Mars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 07:31:
Wow wat een leuk weekend,
Gisteen voor het eerst een Legendary raid geprobeerd, een Lugia van 42753 cp, Hadden het met 5 man geprobeerd, kwamen nog niet eens aan een kwart schade. Hebben jullie dit al geprobeerd?
Zonde van je raidpasses! De legendaries blijven slechts 2 dagen (misschien langer, maar volgens mij nog geen officieel bericht van Niantic. Tenzij je geen groep bij elkaar kan krijgen voor de Legendaries, dan snap ik hetNog 2 andere raids gedaan gister, Muk en Machamp, beide ook gevangen.
Relaxed! Ook met de dubbele exp fijnOok nog een Arcanine eindelijk kunnen bemachtigen, Door een Growlithe te evolven.
Tot vannacht, 01:00. Nieuwe eieren die je er vanaf dan in doet gaan weer gewoon normaal. Eieren die ervoor in zijn gedaan, blijven zoals ze waren (dus nog snel wat eieren in incubators doen als dat kan voor vannacht 01:00).Hoelang blijven de eieren nog op 0.33 x ?
Das jammerGisteren wel de Iphone 6 plus van mijn vrouw laten vallenHeel het scherm is gebarsten
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het is ook wel lastig die raids van 2 uur omdat de gyms ook zo lang op slot zitten. Ik hoop dus dat gewone raids weer korter worden. Er is nu ook al ruim vóór 9u een raid begonnen hier.Mars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:20:
Goed bezig iedereen,
Blijven raids nu ook standaard op 2 uur staan inplaats van 1 uur?
En op welke drukke plekken krijgen jullie zoveel man op de been?
Overdag in Rotterdam centrum (gemeentehuis, Blaak, Hofplein). 's Avonds nog in het Noorden (waar ik niet weet hoe het heet, waren voor mij allemaal nieuwe gymsMars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:20:
Het maakt niet uit waarMars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:20:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat ik zie is dat op dit moment de raid bosses gewoon spawnen zonder de eieren. Vandaar dat je al vanaf half 8 raids ziet. Ook zijn de raids nu 2 uur ipv de normale 1 uur, want ze komen niet uit eieren. Ook tellen de raid battles nu niet mee voor de badge, wat betekent dat het ander gecodeerd is. Dit is waarschijnlijk om de 2 legendaries te spawnen, want ze konden dit niet voor elkaar krijgen op korte termijn. In Chicago was het de bedoeling dat de mensen Lugia moesten verslaan, maar dit werd ook omzeild door iedereen meteen Lugia te geven. Tja wat is dat nou voor "Challenge" als je een legendary voor niks krijgt...Mars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:20:
Goed bezig iedereen,
Blijven raids nu ook standaard op 2 uur staan inplaats van 1 uur?
Het viel mij ook op dat ik op 250 meter van mijn huis een nieuwe pokestop heb gekregen. En ook is een pokestop in de buurt veranderd in een gymWahWah schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:33:
[...]
Wat ik zie is dat op dit moment de raid bosses gewoon spawnen zonder de eieren. Vandaar dat je al vanaf half 8 raids ziet. Ook zijn de raids nu 2 uur ipv de normale 1 uur, want ze komen niet uit eieren. Ook tellen de raid battles nu niet mee voor de badge, wat betekent dat het ander gecodeerd is. Dit is waarschijnlijk om de 2 legendaries te spawnen, want ze konden dit niet voor elkaar krijgen op korte termijn. In Chicago was het de bedoeling dat de mensen Lugia moesten verslaan, maar dit werd ook omzeild door iedereen meteen Lugia te geven. Tja wat is dat nou voor "Challenge" als je een legendary voor niks krijgt...
Denk dat we na morgen gewoon weer de normale raid bosses zullen zien. Wellicht dat ze Lugia/Articuno ook door laten gaan, maar zeker niet in deze aantallen.
Het is weer afwachten op een bericht van Niantic...wat waarschijnlijk nooit zal komen...
Dit is tijdelijk uitgeschakeld, dus dat klopt.Mars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:51:
En het is toch nu mogelijk om je Pokemon te voeren in een gym op afstand?
Dit lukt mij nu echter niet.
Ik geef ze aan pokemon die veel buddy km's hebben, dus dratini's, larvitars en chansey'sAggressor schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:43:
wat doen jullie trouwens met de rare candy?
Articuno Candy van makenAggressor schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:43:
wat doen jullie trouwens met de rare candy?
Je kunt ze beter voor je Legendaries bewaren. Buddy afstand voor Articuno is 20km.destroye schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:14:
[...]
Ik geef ze aan pokemon die veel buddy km's hebben, dus dratini's, larvitars en chansey's
Ah vandaar,NeonovA schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:54:
[...]
Dit is tijdelijk uitgeschakeld, dus dat klopt.
Ik gebruik IV GO.Naiki schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:32:
Wat is eigenlijk nu een van de betere IV calculators?
Volgende 10km ei uitgebroed, komt er gewoon wéér een Larvitar uit, nu zelfs met 41 candy!Haan schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:02:
[...]
Na bijna twee maandeneindelijk weer een 10km ei gekregen en uitgebroed, komt er gewoon weer een Larvitar uit, met maar liefst 33 candy
Inmiddels was ik met m'n Larvitar aan het lopen, dus als die z'n 5 km heeft afgerond (nog 2 te gaan) heb ik ook eindelijk een mooie Tyrannitar
Kater? Eerst water, de rest komt later
Yup, ook die dubbel experience. Dat duurt tot vannacht 01:00 (dus opschietenAFCAjax schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:48:
Kan het zo snel niet vinden; maar zijn evolves ook double xp op dit moment? En tot wanneer, weet iemand dit?
[ Voor 14% gewijzigd door mat.hi.as op 24-07-2017 09:49 ]
Ach jee, vervelend. Ga ik nooit 60+ evolves halen tot die tijd. Misschien vanavond eens een extra ronde doen.mat.hi.as schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:49:
[...]
Yup, ook die dubbel experience. Dat duurt tot vannacht 01:00 (dus opschieten). Lucky egg verdubbelt dit, dus in totaal 2000xp per evolutie met lucky egg (ipv de normale 500xp).
Mocht je nog niet genoeg hebben (of nog een ronde willen doen), pinap + pidgey = genoeg voor een volgende evolveAFCAjax schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:51:
[...]
Ach jee, vervelend. Ga ik nooit 60+ evolves halen tot die tijd. Misschien vanavond eens een extra ronde doen.
Yes! Top is datmat.hi.as schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:52:
Mocht je nog niet genoeg hebben (of nog een ronde willen doen), pinap + pidgey = genoeg voor een volgende evolve
Nee hoor is gewoon 1 op 1. Gisteren getest en had gelijk 35 articuno candyCaptJackSparrow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:23:
[...]
Je kunt ze beter voor je Legendaries bewaren. Buddy afstand voor Articuno is 20km.![]()
Heb hem net als buddy gezet aangezien de afstand nu nog even 6,7 km is.
Hoe zit het eigenlijk precies met die Rare Candy? Kun je die nou 1 op 1 omzetten naar Articuno candy want ik meende daar wat afwijkende zaken over te lezen?
Dat gaat toch stuk voor stuk? Als in, je moet per rare candy op de Pokemon drukken, 3 seconde wachten. Geen mogelijkheid tot het converteren van meerdere candy tegelijker tijd?Sunfalls schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:56:
[...]
Nee hoor is gewoon 1 op 1. Gisteren getest en had gelijk 35 articuno candy
Ik heb al meerdere keren gehoord/gelezen dat het tot 14:00 uur vandaag is (5:00 PDT). Omdat iemand dat in de app-groep ook nog eens bevestigde heb ik vanmorgen in de trein nog een evolve sessie zitten doen die ik eigenlijk rustig vanavond op de bank had willen doen. Is er een (officiele) bron van de juiste tijd? Dit is typisch weer zo'n onnodige verwarring die Niantic altijd creertmat.hi.as schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:49:
[...]
Yup, ook die dubbel experience. Dat duurt tot vannacht 01:00 (dus opschieten). Lucky egg verdubbelt dit, dus in totaal 2000xp per evolutie met lucky egg (ipv de normale 500xp).
Ik had aan het einde 35 candy. Het is inderdaad 1 voor 1 helaas.mat.hi.as schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:12:
[...]
Dat gaat toch stuk voor stuk? Als in, je moet per rare candy op de Pokemon drukken, 3 seconde wachten. Geen mogelijkheid tot het converteren van meerdere candy tegelijker tijd?
Ik neem aan dat je bedoelt dat je dit 35x hebt gedaan, anders wil ik graag weten hoe
Het is 5PM PDT (source). Dat is 02:00 am volgende dag (link). 5AM PDT zou inderdaad overeenkomen met 14:00 hier, maar het is 5PMQuincy5 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:18:
[...]
Ik heb al meerdere keren gehoord/gelezen dat het tot 14:00 uur vandaag is (5:00 PDT). Omdat iemand dat in de app-groep ook nog eens bevestigde heb ik vanmorgen in de trein nog een evolve sessie zitten doen die ik eigenlijk rustig vanavond op de bank had willen doen. Is er een (officiele) bron van de juiste tijd? Dit is typisch weer zo'n onnodige verwarring die Niantic altijd creert
[ Voor 7% gewijzigd door mat.hi.as op 24-07-2017 10:28 . Reden: andere 5PM -> CEST link ]
Thanks. Ik heb het vermoeden dat de letters 'PM' daar niet altijd bij hebben gestaan. Gezien de verwarring hier in de omgeving (en ik kan me ook niet herinneren ze gisteravond te hebben gezien).mat.hi.as schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:23:
[...]
Het is 5PM PDT (source). Dat is 02:00 am volgende dag (link). 5AM PDT zou inderdaad overeenkomen met 14:00 hier, maar het is 5PM.
No problemo. Ik schrok even van je, want ik had vanavond ook nog een LE session geplannedQuincy5 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:30:
[...]
Thanks. Ik heb het vermoeden dat de letters 'PM' daar niet altijd bij hebben gestaan. Gezien de verwarring hier in de omgeving (en ik kan me ook niet herinneren ze gisteravond te hebben gezien).
Kom naar Leiderdorp! Ik heb al 4 Articuno's gezien en 2 Lugia's! Helaas alle keren veel te weinig mensen om ze te kunnen verslaanGoemies schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:22:
Hier in de buurt uberhaupt nog geen legendary raid gezien
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik heb een app voor Rotterdam, stuur maar berichtje.spocy schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:08:
Als er mensen omgeving Rotterdam een app groep ofzo hebben hoor ik het graag. barst van de legendaries hier dus als ik zo goed en wel wakker ben hoop ik genoeg mensen te vinden haha.
Hier hetzelfde probleem, gister hele dag op een bruiloft dus niet op jacht kunnen gaan en vandaag is er niks te vinden. Ik verwacht wel dat die legendaries in het roulatie systeem blijven (met een lagere frequentie), want anders benadeel je mensen die 24-48 uur even niet konden spelen. Want anders zou je vieren dat mensen 1 jaar spelen met een actie die maar voor hele korte tijd geld, beetje haaks op elkaar.Spike_wolf schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:06:
Waar zijn al die articuno raids nou gebleven? Gisteren zag ik ze overal maar had ik geen tijd om er aan mee te doen, vandaag nog helemaal niets gezien
Gisteren ook IRL afgesproken en geen tijd gehad voor legendaries. Ja, 's avonds pas, toen de raids al over warenModdie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:32:
[...]
Hier hetzelfde probleem, gister hele dag op een bruiloft dus niet op jacht kunnen gaan en vandaag is er niks te vinden.
Er zijn legendary raid passes aangetroffen in de code. Wie weet zijn we op dit moment luckyIk verwacht wel dat die legendaries in het roulatie systeem blijven (met een lagere frequentie), want anders benadeel je mensen die 24-48 uur even niet konden spelen. Want anders zou je vieren dat mensen 1 jaar spelen met een actie die maar voor hele korte tijd geld, beetje haaks op elkaar.
[ Voor 44% gewijzigd door readytoflow op 24-07-2017 12:02 ]
Feli!readytoflow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:01:
Wel level 34 geworden trouwens! Dus dat dan weer wel😀
Trouwens...laatste tijd geen items gekregen bij een 7th day? Wel tussendoor. Is dat veranderd?
Verwijderd
Waarschijnlijk krijg je ze wel, maar moet je even in je journal kijken. In het scherm zelf zie ik ze ook niet meer als ik draai, maar in m'n journal staat het dan wel gewoon.readytoflow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:01:
Wel level 34 geworden trouwens! Dus dat dan weer wel😀
Trouwens...laatste tijd geen items gekregen bij een 7th day? Wel tussendoor. Is dat veranderd?
Humankind… be both.
Meer ballen, yes, als je team helemaal Blauw is heb je sowieso 3 ballen extra.readytoflow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:08:
Grrr...mis. Eindelijk een Articuno raid. Maar niet gevangen dus.
Wat is het idee achter het verdelen van de groepen? Kans op meer ballen?
Was met geel in de minderheid. Slechts 1 van ons 3 had 'm gevangen. Jammer dat je daarna niet nog een keer kan vechten. Zou best handig zijn. Desnoods ten koste van een nieuwe raidpass. Win/win voor iedereen dan.
Meer ballen omdat de kans groter is dat "jouw" team in de meerderheid is. Maar ook omdat we steeds met meer an 20 man waren en 20 de max is voor een raid groep. Dus eerlijk opdelen dat er in beide groepen genoeg spelers zijn om hem plat te slaan.readytoflow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:08:
Grrr...mis. Eindelijk een Articuno raid. Maar niet gevangen dus.
Wat is het idee achter het verdelen van de groepen? Kans op meer ballen?
Was met geel in de minderheid. Slechts 1 van ons 3 had 'm gevangen. Jammer dat je daarna niet nog een keer kan vechten. Zou best handig zijn. Desnoods ten koste van een nieuwe raidpass. Win/win voor iedereen dan.
Humankind… be both.
Extreem afhankelijk wat je gebruikt en tegen wie...Haan schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:15:
Tijdens de lunchpauze twee een Articuno raid gedaan, met een collega op pad gegaan in de hoop dat er meer mensen op af zouden komen en we stonden inderdaad met 12 man dus dat ging prima. Helaas beide keren niet gevangenuiteindelijk was er slechts 1 persoon die het wel lukte.. Wel een fast TM en 2x charge TM en wat rare candies aan overgehouden (en pokedex vulling als troostprijs).
Vraag: wat is de beste kandidaat voor de charge TM's?
- Gyarados met crunch
- Vaporeon met water pulse
- Tyranitar met crunch
- Dragonite met hyperbeam
- snorlax met earthquake
- jolteon met discharge
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Toevallig in Ede gisteren (we waren op de terugweg van familie bezoek) meegedaan aan een raid. En tot verbazing van onszelf en de andere spelers de meeste ballen gekregen als team blauw, wij met 3 en team geel met 5 mensen.Spike_wolf schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:14:
[...]
Meer ballen omdat de kans groter is dat "jouw" team in de meerderheid is. Maar ook omdat we steeds met meer an 20 man waren en 20 de max is voor een raid groep. Dus eerlijk opdelen dat er in beide groepen genoeg spelers zijn om hem plat te slaan.
Net een Lugia raid gevonden in Ede en georganiseerd om weer met een groep naartoe te gaan. Deze moet lukken!
Ga ergens heen waar genoeg mensen zijn. Met de auto, openbaar vervoer, etc.Akaendra schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:32:
Vanochtend nog wel een Articuno raid gezien, maar zoals ook bij de Lugia raid gisteren niemand te zien (naja het was dan ook 8:15 in de ochtend dus begrijpelijk). Denk niet dat ik Lugia/Articuno ooit ga krijgen zo, te weinig mensen in de buurt etc etc
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Het scheelt natuurlijk of je met bijv. 9 man bent of met 18.A-Jay schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:41:
[...]
Het valt me zo ie zo op dat veel mensen het over rejoinen hebben terwijl ik tot nu toe met mijn 3e / 4e pokemon bezig ben tegen de tijd dat ie dood is....
En zit er op het traject daar tussenin ook geen eentje waarbij je even kunt stoppen?PB-powell schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:52:
Helaas blijven de evolutie-items wel nog achterwege. En elke dag een stop draaien zit er ook niet in, zowel op het werk als thuis zitten ze niet naast de deur...
[ Voor 35% gewijzigd door CaptJackSparrow op 24-07-2017 14:54 ]
Dat de eerste 3 dood ware was een Raid met 10 manCaptJackSparrow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:52:
[...]
Het scheelt natuurlijk of je met bijv. 9 man bent of met 18.
[ Voor 20% gewijzigd door A-Jay op 24-07-2017 14:58 ]
Bij mij gaat het meestal mis bij het dodgen van de charge attacks. Even los van de beesten met echt veel HP ben je dan vaak al door 75% van je HP bar heen. Mijn niet al te sterke Golem is bijvoorbeeld bij 1 blast van een Articuno wegA-Jay schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:57:
[...]
Ik ben meer verbaasd over hoeveel mensen niet echt goeie aanvaller hebben, of goeie aanvallers die zelf ook snel dood zijn.
Nope, vanuit Zeist zou ik klein stukje kunnen omrijden voor een stop. Maar verder zit ik daar 1 km vanaf de snelweg en thuis zit ik 500 meter vanaf de N-weg naar de snelweg toe... En daar is jammerlijk genoeg niks. Nadeel aan wonen in een dorp.CaptJackSparrow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:52:
[...]
Het scheelt natuurlijk of je met bijv. 9 man bent of met 18.
[...]
En zit er op het traject daar tussenin ook geen eentje waarbij je even kunt stoppen?
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
[ Voor 137% gewijzigd door hejkompas op 25-02-2019 12:48 . Reden: - ]
Woei! Lugia in de pocketSpike_wolf schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:14:
[...]
Meer ballen omdat de kans groter is dat "jouw" team in de meerderheid is. Maar ook omdat we steeds met meer an 20 man waren en 20 de max is voor een raid groep. Dus eerlijk opdelen dat er in beide groepen genoeg spelers zijn om hem plat te slaan.
Net een Lugia raid gevonden in Ede en georganiseerd om weer met een groep naartoe te gaan. Deze moet lukken!
[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 24-07-2017 15:46 ]
Humankind… be both.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq