[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bobberg schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:21:
Is er iets van een raid Whatsapp groep voor Amsterdam?
Ik ben geïnteresseerd! Welk stadsdeel?

Net stond ik met 3 anderen voor niets te wachten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:55

Fanta

FordPerformance™️

Mijn lucky streak is nog niet afgelopen. Uit 6 legendary raids heb ik 2 articuno's en 2 lugia's gescoord.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:20
ach, Lugia en Articuno gezien, maar in mijn eentje gaat em dat niet worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, vandaag zo uit het niets ineens een hele boel crashes (allen sinds de laatste verplichte update). Heb nog geen patroon kunnen ontdekken maar PGo is vandaag een keer of 7-8 gecrashed met een melding van Android dat PGo gestopt is.

Ik heb gelukkig wel meerdere pika's met petje weten te vangen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 23-07-2017 17:34 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 20:37
Voor mensen rond Amsterdam een telegram groep. Please keep it civil. Puur voor de raids aangemaakt om de legendaries the vangen.

https://t.me/joinchat/AOAoREKrTx2IFOrBBUwj-A

[ Voor 34% gewijzigd door bobberg op 24-07-2017 07:07 ]

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

het lukt me niet om een excellent te gooien, ik kan hem dus niet echt vangen.
7 keer geprobeerd 2 gevangen. Gelukkig wel een Lugia en een Articuno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Nog medetweakers uit Meppel hier?

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 21:28
Wel super irritant dat er maar 20 man in een raid kunnen. Al een paar keer vandaag gehad dat we 25-30 man staan en dan is het even organiseren. Maar goed, luxe probleem.

Helaas van de 6 raids 2 gevangen (allebei Lugia). Articuno ontsnapt steeds: 0/4 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Het is echt elke keer een gekkenhuis, maar er zijn telkens genoeg mensen. Soms wel een man of vijftig,zestig. Dan maar meteen beginnen, er komen er daarna binnen 10 minuten weer genoeg aan om een groep te vormen.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:28
Konstantine schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:57:
Nog medetweakers uit Meppel hier?
koekange hier

vanmiddag naar hoogeveen geweest en het was er eg druk en groep van 30/40 man ging daar heel de dag al alle legendary raids bij langs. heb 1x raid aticuno wel gekild maar niet gevangen en 1x luiga helaas kwamen we hier net aan toen de grote groep bijna weg ging en waren er nog maar 6 mensen die de raid konden doen deze niet gehaald

maar wel mooi wat exp en wat nieuwe pokemons gevangen om op tijd bij raids te zijn is lastig/ moet je beetje geluk hebben en dan wachten op meer mensen

en toch 4 uur beetje rond gelopen en een beetje gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 13:16
In Goes hier nu alleen een zooi Articuno raids. SInds vanochtend geen Lugia meer.
En laat dat net degene zijn die ik nog moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nog maar weer n premium pass gekocht en geprobeerd, 8 ballen en elke keer ontsnapt :( Ik wacht naar gewoon tot morgen en als t niet lukt verwacht ik dat er wel weer n kan komt. T is gewoon n kansspel, daar wil ik niet teveel aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Laatst online: 21-09 13:16
Cartman! schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:25:
Nog maar weer n premium pass gekocht en geprobeerd, 8 ballen en elke keer ontsnapt :( Ik wacht naar gewoon tot morgen en als t niet lukt verwacht ik dat er wel weer n kan komt. T is gewoon n kansspel, daar wil ik niet teveel aan uitgeven.
Gewoon in gyms gaan zitten, kan je om de 2 dagen een premium pass kopen met de coins die je krijgt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Vandaag Articuno raid gedaan alleen helaas niet kunnen vangen

Wel 13.0000 XP en 6 rare candy

Zit ook direct in een actieve Whatsapp groep.

Morgen weer aan het werk in Rotterdam Centrum en daar zijn zeker rond lunch tijd een hoop mensen die altijd spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
-MB- schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:26:
[...]

Gewoon in gyms gaan zitten, kan je om de 2 dagen een premium pass kopen met de coins die je krijgt dan.
"Gewoon"? Die zitten hier altijd vol en meestal van andere teams.

Bizar veel vastlopers ook vandaag, ook tijdens t vangen van gewone Pokemon.

[ Voor 12% gewijzigd door Cartman! op 23-07-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Met de kinderen naar Rotterdam gegaan. Aan 4 legendairy raids mee kunnen doen. Bij stadhuis stond al een flinke groep en daar zijn we mee verder de stad door getrokken. Door allerlei technische problemen uiteindelijk effectief maar aan 2 raids mee kunnen doen. Wel verslagen, maar niet gelukt om te vangen. Ondanks elke keer een golden berry. Dochter had meer geluk: zij had nog een Lugia kunnen vangen.
Zelf wel een hoop leuke items en flink veel xp gewonnen.
Op het laatst nog geprobeerd een magicarp raid te doen (onder het motte: dan heb ik vanmiddag toch nog iets) maar zelfs daar een error. Uiteindelijk 3 raid passes verprutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Of zouden nanab berries beter geweest zijn? Die beesten waren behoorlijk onrustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ze blijven niet in de ballen zitten -O-

Maar van allebei 1tje nu, dus wat er ook gebeurt, ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:18

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik voel me zo genaaid ook gewoon.. 8 raids gedaan en maar 2 gevangen :'(
wel van allebei 1 gelukkig.. maar gewoon elke keer 9 of 11 ballen en full time golden berries er op en alsnog niet. Elke raid kreeg ik ook echt 15 revives er bij ipv candy of w/e :P super kut. Meisje dat mee liep heeft gewoon 2 keer 15 rare candy gekregen.

is mooi geweest voor vandaag. Hopen dat ik morgen avond nog 1 of 2 mee kan pakken en anders bewaren we de overige passes maar voor moltress of Zapdos =p

Elke raid kreeg ik ook echt 15 revives er bij ipv candy of w/e :P super kut

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 23-07-2017 19:58 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Zowel Articuno als Lugia gevangen. Ik zag de bui al hangen toen ik twee keer na een succesvolle raid Lugia maar niet ving. Gelukkig na de derde keer wel gelukt en Articuno direct raak. Lugia is qua IV een 71 Articuno een 91.

Ik ben maar doorgegaan met proberen, straks is de nieuwigheid er vanaf en dan krijg je geen raid meer bij elkaar.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 23 juli 2017 @ 19:54:
Ik voel me zo genaaid ook gewoon.. 8 raids gedaan en maar 2 gevangen :'(
wel van allebei 1 gelukkig.. maar gewoon elke keer 9 of 11 ballen en full time golden berries er op en alsnog niet. Elke raid kreeg ik ook echt 15 revives er bij ipv candy of w/e :P super kut. Meisje dat mee liep heeft gewoon 2 keer 15 rare candy gekregen.

is mooi geweest voor vandaag. Hopen dat ik morgen avond nog 1 of 2 mee kan pakken en anders bewaren we de overige passes maar voor moltress of Zapdos =p

Elke raid kreeg ik ook echt 15 revives er bij ipv candy of w/e :P super kut
het is toch niet zo dat lugia en articuno alleen vandaag en morgen te vangen zijn ? maar permanent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag en morgen vernomen. Maar zou lekker zijn als het permanent is. Heeft niantic daar iets over gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik heb begrepen (geen officiële bron, maar het komt wel overeen met de video die Niantic postte) dat na morgen (technisch gezien na dinsdag 01:00 onze tijd) de raid eieren terug komen en er een nieuwe kleur, blauw, is voor een legendary raid. Mogelijk met een langere timer en dan een random legendary pokemon die eruit komt. Denk wel dat het voor nu Lugia/Articuno blijft.

Net mijn eerste raid gedaan in Maastricht, was een beetje huiviger of er mensen zouden komen maar na 5 minuten stonden er al 8 mensen. Kwartiertje gewacht en toen 2 private groups kunnen maken. 2x Golden razz berry en Great curve worp en bij de 2e zat hij er in :D 82% IV Articuno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
Tweakers uit Tiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:18

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Peter F schreef op zondag 23 juli 2017 @ 20:46:
[...]

het is toch niet zo dat lugia en articuno alleen vandaag en morgen te vangen zijn ? maar permanent ?
nee is gewoon permanent wat ik uit de update begrijp.
Alleen vandaag en morgen spawnen ze met deze hoge rate. En kan je normalen raidpasses gebruiken. Geruchten zijn dat je straks als ze gewoon eerst in een ei zitten en je die countdown hebt je dan legendary raidpass nodig zal hebben. al is dat laatste niet confirmed.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 23 juli 2017 @ 21:15:
[...]

nee is gewoon permanent wat ik uit de update begrijp.
Alleen vandaag en morgen spawnen ze met deze hoge rate. En kan je normalen raidpasses gebruiken. Geruchten zijn dat je straks als ze gewoon eerst in een ei zitten en je die countdown hebt je dan legendary raidpass nodig zal hebben. al is dat laatste niet confirmed.
Volgens mij zijn ze inderdaad permanent. Geen idee of er nu een aparte raid pass gaat komen.

Ik dacht dat ze gestopt waren met die af tel eieren?

Articuno is trouwens maximaal maar 2933 cp en Lugia 3589 (100% IV op Level 40)

Wel door lucky egg sessions 250k aan XP er bij gekregen. Nu nog 250k nodig voor Level 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met een raid groepsapp in Gouda? Zou er graag bij willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:13
Hier ook 2x Articuno en 1x Lugia. Geen extreem goede IVs helaas, gewoon 85-90%. Wel erg leuke dag gehad door al het lopen, raids en babbelen met mede Pokémon Go-ers.

Ik hoop toch stiekem dat de legendarische Pokémon legendarisch blijven. Al wordt het in de toekomst om de 12+ personen bij elkaar te regelen moeilijker. Is natuurlijk makkelijk zeggen voor iemand die ze allebei al heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJK
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-07-2023

EJK

6 raids gedaan. 0 uit 6!...
ik baal! steeds 20% van de spelers lukte het de legendary's te vangen.
Heb ik zeker slechte werp skills..
als troostprijs een Blissey uit een 10k ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJK schreef op zondag 23 juli 2017 @ 22:24:

als troostprijs een Blissey uit een 10k ei.
chansey neem ik aan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:38

TAA

Liever IRC

Jammer van het slechte weer vandaag; behoorlijk nat pak gehaald. Gelukkig aan het eind van de dag zowel m'n zoon als ik beide legendaries aan de dex toe kunnen voegen. Ik had 2x3 raids nodig om er van allebei 1 te vangen; m'n zoon 1 Articuno uit 5 raids en 1 Lugia uit 3 raids.

Gelukkig was het de hele dag behoorlijk druk en konden er elke keer 2 of 3 groepen gemaakt worden. Morgen helaas weer een dagje werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Nou wat een dag vandaag. Zit in een chat groep nu van 50man hier, wat een chaos, maar wel lekker veel info. Ook is iedereen wel gewoon aardig met wachten enzo. Ik heb in ieder geval 1 exemplaar van beide vogels mogen vangen. 2 birds van de 5 raids. Niet slecht.

Er zat een kerel in de chat die dus al 9 legendaries had gevangen...4 Articuno en 5 Lugia (1 ervan was 100% IV) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Zowel Articuno als Lugia zijn binnen. Tientallen zuurgespaarde Golden Razz aan verloren maar het was het waard! Ik kan met een gerust hart slapen dus :) na nog een paar lucky egg sessies... Op naar de 35!
hjvg schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:16:
[...]

koekange hier

vanmiddag naar hoogeveen geweest en het was er eg druk en groep van 30/40 man ging daar heel de dag al alle legendary raids bij langs. heb 1x raid aticuno wel gekild maar niet gevangen en 1x luiga helaas kwamen we hier net aan toen de grote groep bijna weg ging en waren er nog maar 6 mensen die de raid konden doen deze niet gehaald

maar wel mooi wat exp en wat nieuwe pokemons gevangen om op tijd bij raids te zijn is lastig/ moet je beetje geluk hebben en dan wachten op meer mensen

en toch 4 uur beetje rond gelopen en een beetje gereden
Hey, meer uit Drenthe! Ook @Konstantine zo te zien.

Vanmiddag 17 man in de stromende regen in Hoogeveen. Vanavond zelfs 70+ bij een Lugia! Iedere kleur had een eigen team, het beste team (aka Mystic) natuurlijk 2. Ook nog met een groepje naar Ruinen gereden. Die Lugia heb ik kunnen vangen :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Had ff zin om te photoshoppen enzo. :P
Hier hoop ik nog wel op voor Pokemon Go:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Dm35zpFDMqXlws3VI3aHYSFc/full.png

Niet een extra team voor spelers, maar Team Rocket in het spel als badguys.

Verschillende Team Rocket leden zouden dan random moeten spawnen waarmee je dan een trainer battle kunt doen. Je hebt dan een fight tegen een party van 2 - 6 pokemon. Winnen levert trainer xp + Rocket Pouch (welke een willekeurig item, stardust of een paar coins (1 - 5) bevat).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nadat de regen ophield nog even bij de Lugia raid gaan kijken die bijna afgelopen was. Geen hond te zien. Daarna maar doorgefietst naar het stedelijk gebied en daar langs drie Articuno raids gegaan waar ook niemand was. Gewone woonwijkjes leveren onvoldoende volk op. Toen maar doorgefietst naar de drukkere binnenstad. Daar was een Lugia raid waar de groep die er stond helaas net klaar was. Achteraf bleek dat de laatst Lugia raid te zijn geweest die ik tegengekomen ben. Zijn die inderdaad zeldzamer of was dat een lokaal toeval? Anders was ik daar nog blijven wachten. Iets verderop was toen een Articuno en daar fietsten nog minstens drie anderen mee naartoe. Daar waren ook nog wat mensen en die konden we met 9 man doen. Verslagen en met de voorlaatste bal gevangen. :P Met 91 IV was ik blij. 8)

Verder gefietst door toch best drukke delen en daar bij nog twee Articuno raids geen PoGo spelende mensen gezien. Uiteindelijk bij de derde een groepje aangetroffen en die weer verslagen maar met maar 7 ballen niet kunnen vangen. De derde en laatst Articuno raid had een uitvaller waarbij de app steeds vastliep op het moment van het begin van de battle dus toen waren we met 8 man en lukte het de eerste keer niet. Later nog net met een nieuwe grotere groep mee kunnen doen en hem verslagen maar helaas ook weer niet kunnen vangen.

Was een beetje verwend door die eerste die meteen lukte maar ik lees dat anderen nog veel minder geluk hebben gehad. One out of three ain't bad hou ik het voorlopig maar op. ;) Wel een sloot golden berries gekregen en twee charge TM's. Ook wat waard. :) En redelijk wat rare candy geloof ik.

Wat me verbaasde is dat de app zelf steeds een Lapras en Cloyster selecteerde. Ook Rhydon, Flareon en een paar Vaporeons. Eerst had ik o.a. die Lapras en Cloyster vervangen maar de laatste keer die toch eens geaccepteerd. Alhoewel die dezelfde ice moves hebben bleken ze toch best voordelen te hebben door het feit dat ze zelf ook veel minder gevoelig zijn voor de ijs aanvallen van de Articuno en ze veel minder snel KO gaan en je er langer schade mee kunt doen. Het wisselen van beesten levert altijd wat tijdverlies op en als je een tweede keer moet joinen nadat je eerste 6 er doorheen zijn gejaagd kost dat ook tijdverlies. Ik denk dat ik een volgende keer in elk geval mijn hogere Laprassen gebruik van 1,7 en 2k. De 1,4k zijn misschien wat zwak maar misschien toch eens het proberen waard.

Het is wat onlogisch en het overleven van de aanvallen zou eigenlijk niet zo veel moeten schelen lijkt me maar ice beesten gebruiken tegen deze ice legendary zou wel eens een effectieve strategie kunnen blijken te zijn. Die Vaporeons waren ook behoorlijk resistent en nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 20:37
Via Reddit een Telegram chat voor mensen die raiden in Amsterdam:

https://t.me/joinchat/AOAoREKrTx2IFOrBBUwj-A

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Wow wat een leuk weekend,

Gisteen voor het eerst een Legendary raid geprobeerd, een Lugia van 42753 cp, Hadden het met 5 man geprobeerd, kwamen nog niet eens aan een kwart schade. Hebben jullie dit al geprobeerd?

Nog 2 andere raids gedaan gister, Muk en Machamp, beide ook gevangen.

Ook nog een Arcanine eindelijk kunnen bemachtigen, Door een Growlithe te evolven.

Hoelang blijven de eieren nog op 0.33 x ?

Gisteren wel de Iphone 6 plus van mijn vrouw laten vallen :/ Heel het scherm is gebarsten ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Mars18 op 24-07-2017 07:31 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:41

OmeJoyo

This is me

Mars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 07:31:

Gisteen voor het eerst een Legendary raid geprobeerd, een Lugia van 42753 cp, Hadden het met 5 man geprobeerd, kwamen nog niet eens aan een kwart schade. Hebben jullie dit al geprobeerd?

Ook nog een Arcanine eindelijk kunnen bemachtigen, Door een Growlithe te evolven.

Gisteren wel de Iphone 6 plus van mijn vrouw laten vallen :/ Heel het scherm is gebarsten ;(
Heb er zelf 4 gedaan, maar in Alphen ging eht gisteren de hele dag door. De ervaring lijkt dat Lugia met +/- 11 personen moet, tenzij iedereen perfecte counters heeft. Atricuno hebben we met 8 neergehaald en dit waren ook echt niet allemaal de beste counters. Helaas zijn ze bij mij allemaal gevlucht na de 5e of 6e bal :'(

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Mars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 07:31:

Nee, gelukkig waren er genoeg man overal om het niet met 5 te proberen. Overal 12+ (en zelfs ~15 voor de Lugia) en dat was ruim voldoende (voor het aanvallen).
Zonde van je raidpasses! De legendaries blijven slechts 2 dagen (misschien langer, maar volgens mij nog geen officieel bericht van Niantic. Tenzij je geen groep bij elkaar kan krijgen voor de Legendaries, dan snap ik het :P.
Relaxed! Ook met de dubbele exp fijn :)
Tot vannacht, 01:00. Nieuwe eieren die je er vanaf dan in doet gaan weer gewoon normaal. Eieren die ervoor in zijn gedaan, blijven zoals ze waren (dus nog snel wat eieren in incubators doen als dat kan voor vannacht 01:00).
Das jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Zo, eerst de werkdag maar eens doorkomen en dan hopelijk vanavond nog een articuno aan mn collectie toevoegen. Lugia was gisteren gelukt gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:02
Heb gisteren 2 articuno's en 2 lugia gevangen. 1 moment zelfs de groep in 3en moeten opsplitsen. Maar begon hem weo te knijpen. Eind van de middag 6x op de articuno raid boss, bleef maar niet zitten. Na iets van 50 ballen mis gaat de moed in de schoenen zakken. Gelukkig toen 2x achter elkaar en superblij,

Wist niet dat pogo ook zoveel stress kon opleveren.
Nu vandaag een nieuwe dag, nieuwe kansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Goed bezig iedereen,

Blijven raids nu ook standaard op 2 uur staan inplaats van 1 uur?

En op welke drukke plekken krijgen jullie zoveel man op de been?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:20:
Goed bezig iedereen,

Het is ook wel lastig die raids van 2 uur omdat de gyms ook zo lang op slot zitten. Ik hoop dus dat gewone raids weer korter worden. Er is nu ook al ruim vóór 9u een raid begonnen hier.

Je moet locaties met veel mensen zoeken. Openbaar vervoer knooppunten bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Overdag in Rotterdam centrum (gemeentehuis, Blaak, Hofplein). 's Avonds nog in het Noorden (waar ik niet weet hoe het heet, waren voor mij allemaal nieuwe gyms :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Het maakt niet uit waar :P Facebook en Telegram zijn de basis. Communicatie is key!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Goed bezig iedereen,

Wat ik zie is dat op dit moment de raid bosses gewoon spawnen zonder de eieren. Vandaar dat je al vanaf half 8 raids ziet. Ook zijn de raids nu 2 uur ipv de normale 1 uur, want ze komen niet uit eieren. Ook tellen de raid battles nu niet mee voor de badge, wat betekent dat het ander gecodeerd is. Dit is waarschijnlijk om de 2 legendaries te spawnen, want ze konden dit niet voor elkaar krijgen op korte termijn. In Chicago was het de bedoeling dat de mensen Lugia moesten verslaan, maar dit werd ook omzeild door iedereen meteen Lugia te geven. Tja wat is dat nou voor "Challenge" als je een legendary voor niks krijgt...

Denk dat we na morgen gewoon weer de normale raid bosses zullen zien. Wellicht dat ze Lugia/Articuno ook door laten gaan, maar zeker niet in deze aantallen.

Het is weer afwachten op een bericht van Niantic...wat waarschijnlijk nooit zal komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
WahWah schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:33:
[...]

Wat ik zie is dat op dit moment de raid bosses gewoon spawnen zonder de eieren. Vandaar dat je al vanaf half 8 raids ziet. Ook zijn de raids nu 2 uur ipv de normale 1 uur, want ze komen niet uit eieren. Ook tellen de raid battles nu niet mee voor de badge, wat betekent dat het ander gecodeerd is. Dit is waarschijnlijk om de 2 legendaries te spawnen, want ze konden dit niet voor elkaar krijgen op korte termijn. In Chicago was het de bedoeling dat de mensen Lugia moesten verslaan, maar dit werd ook omzeild door iedereen meteen Lugia te geven. Tja wat is dat nou voor "Challenge" als je een legendary voor niks krijgt...

Denk dat we na morgen gewoon weer de normale raid bosses zullen zien. Wellicht dat ze Lugia/Articuno ook door laten gaan, maar zeker niet in deze aantallen.

Het is weer afwachten op een bericht van Niantic...wat waarschijnlijk nooit zal komen...
Het viel mij ook op dat ik op 250 meter van mijn huis een nieuwe pokestop heb gekregen. En ook is een pokestop in de buurt veranderd in een gym :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:45
wat doen jullie trouwens met de rare candy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
En het is toch nu mogelijk om je Pokemon te voeren in een gym op afstand?
Dit lukt mij nu echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:42
Mars18 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:51:
En het is toch nu mogelijk om je Pokemon te voeren in een gym op afstand?
Dit lukt mij nu echter niet.
Dit is tijdelijk uitgeschakeld, dus dat klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Aggressor schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:43:
Ik geef ze aan pokemon die veel buddy km's hebben, dus dratini's, larvitars en chansey's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:51
Aggressor schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:43:
Articuno Candy van maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

destroye schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:14:
[...]

Ik geef ze aan pokemon die veel buddy km's hebben, dus dratini's, larvitars en chansey's
Je kunt ze beter voor je Legendaries bewaren. Buddy afstand voor Articuno is 20km. :o

Heb hem net als buddy gezet aangezien de afstand nu nog even 6,7 km is. :P

Hoe zit het eigenlijk precies met die Rare Candy? Kun je die nou 1 op 1 omzetten naar Articuno candy want ik meende daar wat afwijkende zaken over te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:37
Iemand een Telegram / Whatsapp groep voor Utrecht (of nabije omgeving)?

Met zijn tweeen krijg je een Articuno niet kapot :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
NeonovA schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:54:
[...]

Dit is tijdelijk uitgeschakeld, dus dat klopt. :)
Ah vandaar,

Net wel een Snorlex uit een 10 km ei, die had ik nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Laatst online: 23-05-2024
Wat is eigenlijk nu een van de betere IV calculators?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Naiki schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:32:
Wat is eigenlijk nu een van de betere IV calculators?
Ik gebruik IV GO.

Werkt goed naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:05

Haan

dotnetter

Haan schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:02:
[...]

Na bijna twee maanden :X eindelijk weer een 10km ei gekregen en uitgebroed, komt er gewoon weer een Larvitar uit, met maar liefst 33 candy _/-\o_ Inmiddels was ik met m'n Larvitar aan het lopen, dus als die z'n 5 km heeft afgerond (nog 2 te gaan) heb ik ook eindelijk een mooie Tyrannitar :*)
Volgende 10km ei uitgebroed, komt er gewoon wéér een Larvitar uit, nu zelfs met 41 candy! :9~ Nu maar afwachten wanneer het volgende 10km ei komt..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Laatst online: 18-09 10:24
Kan het zo snel niet vinden; maar zijn evolves ook double xp op dit moment? En tot wanneer, weet iemand dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
AFCAjax schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:48:
Kan het zo snel niet vinden; maar zijn evolves ook double xp op dit moment? En tot wanneer, weet iemand dit?
Yup, ook die dubbel experience. Dat duurt tot vannacht 01:00 (dus opschieten :)). Lucky egg verdubbelt dit, dus in totaal 2000xp per evolutie met lucky egg (ipv de normale 500xp).

[ Voor 14% gewijzigd door mat.hi.as op 24-07-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Laatst online: 18-09 10:24
mat.hi.as schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:49:
[...]

Yup, ook die dubbel experience. Dat duurt tot vannacht 01:00 (dus opschieten :)). Lucky egg verdubbelt dit, dus in totaal 2000xp per evolutie met lucky egg (ipv de normale 500xp).
Ach jee, vervelend. Ga ik nooit 60+ evolves halen tot die tijd. Misschien vanavond eens een extra ronde doen. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
AFCAjax schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:51:
[...]

Ach jee, vervelend. Ga ik nooit 60+ evolves halen tot die tijd. Misschien vanavond eens een extra ronde doen. >:)
Mocht je nog niet genoeg hebben (of nog een ronde willen doen), pinap + pidgey = genoeg voor een volgende evolve :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30
Echt een topdag gehad gisteren, vanmorgen eindelijk lvl 30 geworden na tientallen pidgeys, rattatas, sentrets etc. geevolueerd. Ook 5 nieuw pokemons erbij op de pokedex, gaat de goede kant op. Helaas nog geen legendaries.
mat.hi.as schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:52:
Mocht je nog niet genoeg hebben (of nog een ronde willen doen), pinap + pidgey = genoeg voor een volgende evolve :D
Yes! Top is dat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
CaptJackSparrow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:23:
[...]

Je kunt ze beter voor je Legendaries bewaren. Buddy afstand voor Articuno is 20km. :o

Heb hem net als buddy gezet aangezien de afstand nu nog even 6,7 km is. :P

Hoe zit het eigenlijk precies met die Rare Candy? Kun je die nou 1 op 1 omzetten naar Articuno candy want ik meende daar wat afwijkende zaken over te lezen?
Nee hoor is gewoon 1 op 1. Gisteren getest en had gelijk 35 articuno candy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier nog iemand met een raid groepsapp in Gouda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Sunfalls schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:56:
[...]

Nee hoor is gewoon 1 op 1. Gisteren getest en had gelijk 35 articuno candy
Dat gaat toch stuk voor stuk? Als in, je moet per rare candy op de Pokemon drukken, 3 seconde wachten. Geen mogelijkheid tot het converteren van meerdere candy tegelijker tijd?

Ik neem aan dat je bedoelt dat je dit 35x hebt gedaan, anders wil ik graag weten hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
mat.hi.as schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:49:
[...]

Ik heb al meerdere keren gehoord/gelezen dat het tot 14:00 uur vandaag is (5:00 PDT). Omdat iemand dat in de app-groep ook nog eens bevestigde heb ik vanmorgen in de trein nog een evolve sessie zitten doen die ik eigenlijk rustig vanavond op de bank had willen doen. Is er een (officiele) bron van de juiste tijd? Dit is typisch weer zo'n onnodige verwarring die Niantic altijd creert 8)7

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
mat.hi.as schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:12:
[...]

Dat gaat toch stuk voor stuk? Als in, je moet per rare candy op de Pokemon drukken, 3 seconde wachten. Geen mogelijkheid tot het converteren van meerdere candy tegelijker tijd?

Ik neem aan dat je bedoelt dat je dit 35x hebt gedaan, anders wil ik graag weten hoe :)
Ik had aan het einde 35 candy. Het is inderdaad 1 voor 1 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Crap...
Gisteren niet de deur uit kunnen gaan overdag. Hadden een lekkage in ons vakantiehuisje. Samen met klusjesman gefixed maar nu dus geen legendary.

Na het eten etc. Uiteindelijk wel nog even op pad gegaan met m'n zoontje (in z'n pyjama in de auto haha). Ik dacht dat ongoing raids tot na 21u zouden duren. Maar was om 21u niks meer te vinden.

Nu vanochtend opmweg naar werk twee articuno raids gezien. Één was ik net te laat. Zag net een hoop mensen vertrekken. Bleef over met iemand die level11 was. Niet eens geprobeerd.

Net weer een Articuno gezien maar daar was niemand met nog 40min. resterend.

Zijn whatsapp groepen dan toch de enige optie? Ik heb erg onregelmatig de tijd. Soms tussen werkafspraken door. Soms thuis. Soms bij vakantiepark.

Denk dat werk nog de meeste gyms in de buurt heeft. Rondom winkelcentrum Alexandrium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Hier in de buurt uberhaupt nog geen legendary raid gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Quincy5 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:18:
[...]

Ik heb al meerdere keren gehoord/gelezen dat het tot 14:00 uur vandaag is (5:00 PDT). Omdat iemand dat in de app-groep ook nog eens bevestigde heb ik vanmorgen in de trein nog een evolve sessie zitten doen die ik eigenlijk rustig vanavond op de bank had willen doen. Is er een (officiele) bron van de juiste tijd? Dit is typisch weer zo'n onnodige verwarring die Niantic altijd creert 8)7
Het is 5PM PDT (source). Dat is 02:00 am volgende dag (link). 5AM PDT zou inderdaad overeenkomen met 14:00 hier, maar het is 5PM :).

[ Voor 7% gewijzigd door mat.hi.as op 24-07-2017 10:28 . Reden: andere 5PM -> CEST link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
mat.hi.as schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:23:
[...]

Het is 5PM PDT (source). Dat is 02:00 am volgende dag (link). 5AM PDT zou inderdaad overeenkomen met 14:00 hier, maar het is 5PM :).
Thanks. Ik heb het vermoeden dat de letters 'PM' daar niet altijd bij hebben gestaan. Gezien de verwarring hier in de omgeving (en ik kan me ook niet herinneren ze gisteravond te hebben gezien).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Quincy5 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:30:
[...]

Thanks. Ik heb het vermoeden dat de letters 'PM' daar niet altijd bij hebben gestaan. Gezien de verwarring hier in de omgeving (en ik kan me ook niet herinneren ze gisteravond te hebben gezien).
No problemo. Ik schrok even van je, want ik had vanavond ook nog een LE session geplanned :). Daarnaast zouden dan waarschijnlijk de legendaries ook ophouden, en ik hoop na m'n werk ook nog wat van op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Goemies schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:22:
Hier in de buurt uberhaupt nog geen legendary raid gezien :(
Kom naar Leiderdorp! Ik heb al 4 Articuno's gezien en 2 Lugia's! Helaas alle keren veel te weinig mensen om ze te kunnen verslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Waar zijn al die articuno raids nou gebleven? Gisteren zag ik ze overal maar had ik geen tijd om er aan mee te doen, vandaag nog helemaal niets gezien :(

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30
Hier om de hoek (Aalsmeer) zag ik er uur geleden nog een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
spocy schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:08:
Als er mensen omgeving Rotterdam een app groep ofzo hebben hoor ik het graag. barst van de legendaries hier dus als ik zo goed en wel wakker ben hoop ik genoeg mensen te vinden haha.
Ik heb een app voor Rotterdam, stuur maar berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Spike_wolf schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:06:
Waar zijn al die articuno raids nou gebleven? Gisteren zag ik ze overal maar had ik geen tijd om er aan mee te doen, vandaag nog helemaal niets gezien :(
Hier hetzelfde probleem, gister hele dag op een bruiloft dus niet op jacht kunnen gaan en vandaag is er niks te vinden. Ik verwacht wel dat die legendaries in het roulatie systeem blijven (met een lagere frequentie), want anders benadeel je mensen die 24-48 uur even niet konden spelen. Want anders zou je vieren dat mensen 1 jaar spelen met een actie die maar voor hele korte tijd geld, beetje haaks op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
Moddie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:32:
[...]

Hier hetzelfde probleem, gister hele dag op een bruiloft dus niet op jacht kunnen gaan en vandaag is er niks te vinden.
Gisteren ook IRL afgesproken en geen tijd gehad voor legendaries. Ja, 's avonds pas, toen de raids al over waren :( . Vandaag slaven voor de baas dus ook geen tijd om op pad te gaan. Onderweg in de bus wel een Lugia- en een Articuno-raid gezien.
Ik verwacht wel dat die legendaries in het roulatie systeem blijven (met een lagere frequentie), want anders benadeel je mensen die 24-48 uur even niet konden spelen. Want anders zou je vieren dat mensen 1 jaar spelen met een actie die maar voor hele korte tijd geld, beetje haaks op elkaar.
Er zijn legendary raid passes aangetroffen in de code. Wie weet zijn we op dit moment lucky *O* dat we met gewone raid passes legendaries kunnen vangen, en moeten we in de toekomst die legendary raid passes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Wel level 34 geworden trouwens! Dus dat dan weer wel😀

Trouwens...laatste tijd geen items gekregen bij een 7th day? Wel tussendoor. Is dat veranderd?

[ Voor 44% gewijzigd door readytoflow op 24-07-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

readytoflow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:01:

Trouwens...laatste tijd geen items gekregen bij een 7th day? Wel tussendoor. Is dat veranderd?
Feli!

Ik krijg ze gelukkig nog elke keer. Weet je het zeker dat je ze niet krijgt? Bij mij zie je ze niet zodra je een item ontvangt bij je 7-day-streak, en valt 'ie buiten het scherm omdat je eerst alle ballen en potions ziet die je krijgt. In het journal en in je itemlist staat 'ie dan wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Tijdens de lunchpauze twee een Articuno raid gedaan, met een collega op pad gegaan in de hoop dat er meer mensen op af zouden komen en we stonden inderdaad met 12 man dus dat ging prima. Helaas beide keren niet gevangen :( uiteindelijk was er slechts 1 persoon die het wel lukte.. Wel een fast TM en 2x charge TM en wat rare candies aan overgehouden (en pokedex vulling als troostprijs).

Vraag: wat is de beste kandidaat voor de charge TM's?
- Gyarados met crunch
- Vaporeon met water pulse
- Tyranitar met crunch
- Dragonite met hyperbeam
- snorlax met earthquake
- jolteon met discharge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:01:

Waarschijnlijk krijg je ze wel, maar moet je even in je journal kijken. In het scherm zelf zie ik ze ook niet meer als ik draai, maar in m'n journal staat het dan wel gewoon.

Gister heb ik gelukkig beide legendaries kunnen vangen. Beide bij de tweede raid, eerste keer ontsnapte ze beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nou, net m'n eerste twee Articuno raids gedaan, achter elkaar. Beide met een grote groep. beide keren teveel voor één groep, dus opgesplitst in Rood/geen + Blauw en Blauw/Geel + Rood. Ik heb 1 keer met 13 en 1 keer met 18 man gevochten, beide keren verslagen, maar bij mij beide keren ontsnapt... jammer.
Heb nog muntjes voor een raid pass dus kan nog een raid doen vandaag, met wat geluk komt er nog wat uit een gym terug en haal ik het om nog een tweede pass te kopen vandaag.

Is er al bekend wat de spawn rate vanaf morgen gaat zijn? Eens in de 542663 raids of kunnen we de vogels net zo veel verwachten als we nu Tyranitar zien?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Grrr...mis. Eindelijk een Articuno raid. Maar niet gevangen dus.

Wat is het idee achter het verdelen van de groepen? Kans op meer ballen?

Was met geel in de minderheid. Slechts 1 van ons 3 had 'm gevangen. Jammer dat je daarna niet nog een keer kan vechten. Zou best handig zijn. Desnoods ten koste van een nieuwe raidpass. Win/win voor iedereen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
readytoflow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:08:

Was met geel in de minderheid. Slechts 1 van ons 3 had 'm gevangen. Jammer dat je daarna niet nog een keer kan vechten. Zou best handig zijn. Desnoods ten koste van een nieuwe raidpass. Win/win voor iedereen dan.
Meer ballen, yes, als je team helemaal Blauw is heb je sowieso 3 ballen extra. :) of je moet zoals normaal als Team Mystic de meeste damage doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

readytoflow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:08:

Meer ballen omdat de kans groter is dat "jouw" team in de meerderheid is. Maar ook omdat we steeds met meer an 20 man waren en 20 de max is voor een raid groep. Dus eerlijk opdelen dat er in beide groepen genoeg spelers zijn om hem plat te slaan.

Net een Lugia raid gevonden in Ede en georganiseerd om weer met een groep naartoe te gaan. Deze moet lukken!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:20
Vanochtend nog wel een Articuno raid gezien, maar zoals ook bij de Lugia raid gisteren niemand te zien (naja het was dan ook 8:15 in de ochtend dus begrijpelijk). Denk niet dat ik Lugia/Articuno ooit ga krijgen zo, te weinig mensen in de buurt etc etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Haan schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:15:
Tijdens de lunchpauze twee een Articuno raid gedaan, met een collega op pad gegaan in de hoop dat er meer mensen op af zouden komen en we stonden inderdaad met 12 man dus dat ging prima. Helaas beide keren niet gevangen :( uiteindelijk was er slechts 1 persoon die het wel lukte.. Wel een fast TM en 2x charge TM en wat rare candies aan overgehouden (en pokedex vulling als troostprijs).

Vraag: wat is de beste kandidaat voor de charge TM's?
- Gyarados met crunch
- Vaporeon met water pulse
- Tyranitar met crunch
- Dragonite met hyperbeam
- snorlax met earthquake
- jolteon met discharge
Extreem afhankelijk wat je gebruikt en tegen wie...
Een tyranitar met crunch is heeeel sterk tegen Pshycic (dus tegen Mew en Mewto..), dus die zou ik houden als ik jou was.
Gyarados vecht ik zelf nooit mee, dus gooi ik geen charge TM op.
Hyperbeam en earthquake op dragonite en snorlax zijn volgens mij best sterk, dus zou ik ook houden.
Dan dus vaporeon of jolteon, afhankelijk wat je nodig hebt nog.. Ik heb van beiden genoeg om mee aan te vallen, dus ik spaar mijn charge TM voor machamp / tyranitar e.d. met slechte aanvallen :)

Maar, voor iedereen anders.. ;)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Spike_wolf schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:14:
[...]

Meer ballen omdat de kans groter is dat "jouw" team in de meerderheid is. Maar ook omdat we steeds met meer an 20 man waren en 20 de max is voor een raid groep. Dus eerlijk opdelen dat er in beide groepen genoeg spelers zijn om hem plat te slaan.

Net een Lugia raid gevonden in Ede en georganiseerd om weer met een groep naartoe te gaan. Deze moet lukken!
Toevallig in Ede gisteren (we waren op de terugweg van familie bezoek) meegedaan aan een raid. En tot verbazing van onszelf en de andere spelers de meeste ballen gekregen als team blauw, wij met 3 en team geel met 5 mensen.

Het valt me zo ie zo op dat veel mensen het over rejoinen hebben terwijl ik tot nu toe met mijn 3e / 4e pokemon bezig ben tegen de tijd dat ie dood is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 17:14
Meh, zelfs hier in Eindhoven centrum was het eigenlijk wel bedroevend. Consequent te weinig of geen mensen, al zal het weer vast ook wel meespelen. Niemand hier in een app-groep Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Akaendra schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:32:
Vanochtend nog wel een Articuno raid gezien, maar zoals ook bij de Lugia raid gisteren niemand te zien (naja het was dan ook 8:15 in de ochtend dus begrijpelijk). Denk niet dat ik Lugia/Articuno ooit ga krijgen zo, te weinig mensen in de buurt etc etc :P
Ga ergens heen waar genoeg mensen zijn. Met de auto, openbaar vervoer, etc.
Er is hier vast wel iemand (als ze weten waar je woont) waar je makkelijk ergens kunt aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:58

PB-powell

Mr. Laziness

Gister avond toevallig met 5 man articuno gepoogd in Epe, helaas gingen we kansloos ten onder.
Wel voor het eerst dat er een pokemon meer dan 24 uur in een gym zit. Hopelijk levert me dat nog wat coins op.
Verder eindelijk een lapras uit een 10km ei :D en chicorita ook nog mogen uitbroeden.
Die dubbele exp was wel fijn gisteren, ruim 170k erbij gefarmed dankzij het vele evolueren.

Helaas blijven de evolutie-items wel nog achterwege. En elke dag een stop draaien zit er ook niet in, zowel op het werk als thuis zitten ze niet naast de deur...

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

A-Jay schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:41:
[...]
Het valt me zo ie zo op dat veel mensen het over rejoinen hebben terwijl ik tot nu toe met mijn 3e / 4e pokemon bezig ben tegen de tijd dat ie dood is....
Het scheelt natuurlijk of je met bijv. 9 man bent of met 18.
PB-powell schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:52:
Helaas blijven de evolutie-items wel nog achterwege. En elke dag een stop draaien zit er ook niet in, zowel op het werk als thuis zitten ze niet naast de deur...
En zit er op het traject daar tussenin ook geen eentje waarbij je even kunt stoppen?

[ Voor 35% gewijzigd door CaptJackSparrow op 24-07-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik moest ook rejoinen, achteraf was ik ook een beetje dom, want ik had ook m'n Dragonite in het team gezet omdat dat m'n sterkste pokemon is, maar die is natuurlijk hardstikke snel dood tegen een Articuno met ice moves |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
CaptJackSparrow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:52:
[...]

Dat de eerste 3 dood ware was een Raid met 10 man ;)

Ik ben meer verbaasd over hoeveel mensen niet echt goeie aanvaller hebben, of goeie aanvallers die zelf ook snel dood zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door A-Jay op 24-07-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 22-09 21:28
A-Jay schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:57:
[...]

Ik ben meer verbaasd over hoeveel mensen niet echt goeie aanvaller hebben, of goeie aanvallers die zelf ook snel dood zijn.
Bij mij gaat het meestal mis bij het dodgen van de charge attacks. Even los van de beesten met echt veel HP ben je dan vaak al door 75% van je HP bar heen. Mijn niet al te sterke Golem is bijvoorbeeld bij 1 blast van een Articuno weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:58

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:52:
[...]

[...]

En zit er op het traject daar tussenin ook geen eentje waarbij je even kunt stoppen?
Nope, vanuit Zeist zou ik klein stukje kunnen omrijden voor een stop. Maar verder zit ik daar 1 km vanaf de snelweg en thuis zit ik 500 meter vanaf de N-weg naar de snelweg toe... En daar is jammerlijk genoeg niks. Nadeel aan wonen in een dorp.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:47
nvm

[ Voor 137% gewijzigd door hejkompas op 25-02-2019 12:48 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Spike_wolf schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:14:
[...]

Woei! Lugia in de pocket :D
Als er over een uur of wat nog een pokemon uit een gym terug komt heb ik weer genoeg muntjes voor een raid pass, kan ik misschien voor 9 uur nog net een Articuno scoren!

Nu eerst Game of Thrones afkijken, ben nu al twee keer tussendoor weg gelopen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 24-07-2017 15:46 ]

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 26 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.